#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2010 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Έλληνας είναι θεός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/07/2010 10:12:01

    Πολλά τριάρια έχει το τηλέφωνο...

    • Johnny Rep avatar
      Johnny Rep @ Επώνυμος 27/07/2010 10:34:54

      Μαλιστα...

      Δεν ξέρω ποιος έβαλε την αγγελία, πάντως το τηλέφωνο είναι το τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Οικονομικών. Λέτε να προσπαθούν οι εφοριακοί να καλύψουν μέρος από τα επιδόματα που τους έκοψαν;

    • sawas avatar
      sawas @ Επώνυμος 27/07/2010 20:59:55

      Ειναι παλιο αλλα διαχρονικο...
      h**p://anergoidimosiografoi.blogspot.com/2010/01/blog-post_2076.html

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 27/07/2010 10:33:54

    Ο Έλληνας είναι ένας μίζερος τριτοκοσμικός ραγιάς.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Στέργιος 27/07/2010 16:33:18

      Εγώ είμαι Έλληνας και δεν αισθάνομαι καθόλου έτσι.

    • δημιοσκοπος avatar
      δημιοσκοπος @ Στέργιος 27/07/2010 17:04:46

      @στεργι﨨εσυ εισαι ο μιζερος τριτικοσμικος ραγιας .εχει καταντησει γελοιο πια αυτο

  3. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 27/07/2010 11:08:34

    Μηπως υποκρυπτονται ανωτατοι Κρατικοι Λειτουργοι, στην προσπαθεια του Κρατους να βγαλει κανενα "ψιλο"?? Ενα μιλιονι δημοσιοι υπαλληλοι πρεπει εκ νεου να πληρωθουν, αλλοι τοσοι συνταξιουχοι, ο φορος των επιχειρησεων διαβεβαιωσαν οτι θα επιστραφει τον Σεπτεμβριο, οι χρωστουντες (ποιος ξερει ποσοι-δανεισταδες του παρελθοντος), πρεπει να αποπληρωθουν, αφου παραλαβουμε την δευτερη δοση και παει λεγοντας...
    Βαλτε απο κοντα επιδοματα ανεργιας, νεες προσληψεις εκπαιδευτικων ενοψη της Νεας Χρονιας, και,και,και....
    Το Κρατος θα πουλησει τα παντα για να επιβιωσει.

  4. Ελεονώρα Τζεφρόνη avatar
    Ελεονώρα Τζεφρόνη 27/07/2010 12:43:57

    Αν υποθέσουμε ότι η αγγελία είναι πραγματική, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας δεν είναι Θεός. Είναι ένα λαμόγιο του κερατά που ψάχνει εύκολους τρόπους να πλουτίσει και να πιάσει την καλή εις βάρος των άλλων.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ελεονώρα Τζεφρόνη 27/07/2010 15:53:22

      Λες να είναι αληθινή αγγελία ρε συ; "Δεκτός διακανονισμός ή ανταλλαγή με μηχανάκι..." χα χα χα. Τέλειο. Ωραίος ο τύπος. Γελάσαμε καλά.

  5. Lichnee avatar
    Lichnee 27/07/2010 15:42:48

    Ε λοιπον ναι,ο Ελληνας ειναι θεος!
    Και εχει και χιουμορ.
    Απο μακρυα φαινεται οτι η αγγελια δεν ειναι πραγματικη αλλα καποιος κανει πλακα στα κατοχικα λαμογια του υπουργειου οικονομικων.