#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/05/2011 08:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ούτε για να τυπώσουν σχολικά βιβλία δεν έχουν λεφτά



Όλα θα τα δούμε από αυτή την κυβέρνηση. Μέχρι και επαναχρησιμοποίηση των σχολικών βιβλίων διότι φαίνεται ότι από τη νέα σχολική χρονιά δε θα υπάρχουν λεφτά στην παιδεία ούτε για τύπωμα.

Δε λέμε, είναι μεγάλη βλακεία να καταστρέφουν τα παιδιά τα βιβλία τους. Να τα καίνε για μαγκιά όταν εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο δεν έχουν, όχι βιβλίο αλλά ούτε τα βασικά για να ζήσουν.

Το λέμε εξαρχής ότι είναι η πιο μεγάλη ανοησία να καταστρέφεις τα σχολικά βιβλία μόλις τελειώνει η χρονιά. Άλλωστε, πάνω από 40 εκατ. ευρώ κοστίζουν στην πολιτεία να τυπώνει τα σχολικά βιβλία όλων των βαθμίδων.

Αλλά ότι θα φτάναμε την εποχή του Μνημονίου να ζητάμε από τα παιδιά να τα επιστρέψουν για να χρησιμοποιηθούν του χρόνου από άλλα παιδιά, αυτό ούτε στον πιο τρελό μας εφιάλτη.

Με εγκύκλιο της Άννας Διαμαντοπούλου σε όλα τα σχολεία, ζητείται να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα βιβλία μπορούν και ο νικητής θα βραβευθεί.

Φοβεροί αυτοί οι σοσιαλιστές. Μοιράζουν αφειδώς χρήματα αλλού αλλά την παιδεία την έχουν καταστρέψει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nick avatar
    Nick 31/05/2011 09:03:55

    Μακάρι αυτό να γινόταν εδώ και δεκαετίες. Αλλά μάλλον έπρεπε να έρθει το ΔΝΤ για να το κάνουν...

    • Xrhstos Theocharis avatar
      Xrhstos Theocharis @ Nick 31/05/2011 09:12:35

      Σωστός! Φαίνεται ότι κάποιοι εδώ ζούνε στο καβούκι τους. Η πρακτική αυτή είναι κάτι παραπάνω από σύνηθης, αρχής γενομένης από...τις "φτωχές" χώρες της Σκανδιναβικής... κάλλιο αργά παρά ποτέ...

      • Theo avatar
        Theo @ Xrhstos Theocharis 31/05/2011 09:23:35

        το φωναζαμε απο παλια.
        Να παραδινονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα βιβλια στο τελος της σχολικης χρονιας! Υπηρξε ως μετρο δεκαετιες πριν!!
        Το παιδι μαθαινει να σεβεται το βιβλιο, και το κρατος εχει σοβαρο οφελος.
        Ειπαμε αυτη η κριση θα φερει πολλα στα ζυγια τους.
        Ισως και εκεινον τον αξιοθρηνητο Αρουλη Σπηλιωτοπουλο, που να το θυμηθειτε θα βγαλει ανακοινωση "βαρυγδουπη" εναντια στο μετριο.
        Στα ακριβα στεκια της Μυκονου και της Αραχωβας που συχναζει, δεν ξερουν απο φτωχεια. Προτεινουμε τα μερη αυτα να εξαιρεθουν του μετρου!! Οχι τιποτε αλλο, αλλα η διπλανη ανεχεια θα του δημιουργει στρες και δεν θα πιανει το μαυρισμα!

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 31/05/2011 09:41:30

    Τα βιβλία κανονικά πρέπει ή να παραδίδονται στο τέλος της χρονιάς και να χρεώνεται με ένα ποσό ο μαθητής που δεν το παραδίδει ή το παραδίδει σε κακή κατάσταση, ή να αγοράζονται έναντι ενός συμβολικού αντιτίμου στην αρχή της χρονιάς. Το τζάμπα δεν το σέβεται κανείς, ειδικά ο Έλληνας...
    Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει η καταβολή ενός ποσού για την εγγραφή στο ΑΕΙ ή το ΤΕΙ, όπως γίνεται και στη Γαλλία, όπου η παιδεία είναι δωρεάν. Ας πούμε, 100 ευρώ. Θα σέβονταν πολύ περισσότερο τον χώρο των ΑΕΙ οι φοιτητές μας, ειδικά οι κάφροι των κομματικών παρατάξεων.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ΒΙΣ 31/05/2011 10:09:36

      Με πρόλαβες, το σύστημα αυτό ισχύει στη Γαλλία για τα σχολικά βιβλία. Τα βιβλία δεν ανήκουν στους μαθητές, τα δανείζονται. Ανήκουν στο κράτος.

      Το χρεώνεται ο μαθητής στο ξεκίνημα και το επιστρέφει μόλις τελειώσει η χρονιά. Χωρίς καμία καθυστέρηση. Για να το πάρει στις διακοπές αν το χρειάζεται για κάποιο λόγο, παρατείνεται ο δανεισμός.

      Απαγορεύονται σημειώσεις κλπ στις σελίδες. Αν στο τέλος της χρονιάς κριθεί πως το βιβλίο είναι κατεστραμμένο και δεν μπορεί να συνεχίσει να ζει (αντικαθίσταται με καινούργιο), πληρώνει πρόστιμο ο μαθητής. Αν π.χ. το βιβλίο είναι στην πρώτη του χρονιά και ο μαθητής το χαλάσει, πληρώνει το 100% του κόστους του. Αν είναι στη δεύτερη χρονιά πληρώνει ας πούμε το μισό, στην τρίτη χρονιά το 1/3 κλπ.

      Για το άλλο, με τη συμβολική πληρωμή, των 100-200 ή 300 ευρών, έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο θα ήταν αρκετό για να τους κάνει να σεβαστούν τους χώρους που βρίσκονται. Προσωπικά αν σεβάστηκα το γαλλικό πανεπιστήμιο δεν ήταν επειδή πλήρωνα κάποιο ευτελές ποσό στην αρχή της χρονιάς. Ηταν τόσο άρτια οργανωμένο, τόσο λειτουργικό, υπήρχε τέτοια ευγένεια, σεβασμός και άλλα τέτοια που ο έλληνας τα θεωρεί γλυκανάλατα και ξενέρωτα, που θες δε θες και ο πιο κάφρος να είσαι, εντάσσεσαι. Δεν σε παίρνει αλλιώς. Στην Ελλάδα είναι μαγκιά να δείξεις πόσο μάγκας είσαι. Σιγά μη σκεφτεί το 200άρι που είχε δώσει τον Σεπτέμβριο.

      • ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
        ΒΑΣΙΛΗΣ @ Βούρδουλας 18/08/2011 23:44:53

        καλα ολα αυτα που λετε περι εθνικου σεβασμου , ενας μεσος μαθητης που δεν κανει φροντηστηριο και χρειαζεται τα βιβλια του ως υλικο και βοηθημα για την επομνη ταξη γιατι να τα επιστρεψει ; επειδη η κυβερνηση για να καλυψει τις λαδιες της και να μν πεινασει κανεις αποφασιζει ξαφνικα να πληρωσει χρωστουμενα κόβοντας απο εμας τους μαθητες τα βιβλια ;
        εγω θα παω β' λυκειου θα ακολουθησω θεωρητικη κατευθυνση και δεν εχω καμια υποχρεωση και διαθεση να επιστρεχω τα βιβλια μου γιατι αποτελουν συνεχης υλικο εκπαιδευσης μεχρι την αποφοιτηση μου.

  3. Nikos avatar
    Nikos 31/05/2011 09:44:50

    Kati pou isos den kserate: h Ellada apo fetos, payei na dinei dorean sholika vivlia sthn Kypro -- nai, mexri tora stelname dorean vivlia. H monh diafora einai oti ta kypriotopoula ta prosehan san ta matia tous. E, tora ta ellhnopoula tha exoun na kaine perissotera :)

  4. Ευμένης avatar
    Ευμένης 31/05/2011 10:01:03

    Το μέτρο είναι σωστό. Έπρεπε να είχε εφαρμοστεί εδώ και δεκαετίες. Δωρεάν χορήγηση αλλά με υποχρέωση επιστροφής -σε άριστη κατάσταση- στο τέλος της χρονιάς. Το εφαρμόζουν ακόμα και οι "φτωχές" ΗΠΑ. Δεν είναι μόνο το θέμα του κόστους αλλά διδάσκει στα παιδιά υπευθυνότητα, να σέβονται τα βιβλία κτλ.
    Το όλο σκεπτικό της "δωρεάν" παιδείας πρέπει να επανεξεταστεί. Διότι, για όσους ακόμα δεν το κατάλαβαν, μόνο "δωρεάν" δεν είναι αλλά την πληρώνουμε, και πολύ ακριβά αναλογικά με την ποιότητά της οι Έλληνες φορολογούμενοι.
    Αλλά όπως έχω ξαναπεί, όταν σχεδόν όλοι οι Έλληνες πολιτικοί στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία, γιατί να ενδιαφερθούν για τα δημόσια? Το αντίθετο, θα τα "θάψουν" για να αναδειχθούν οι γόνοι τους..

    • abyssus avatar
      abyssus @ Ευμένης 31/05/2011 12:15:56

      Πάντως το να στέλνει ένας πολιτικός τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο ή να νοσηλεύεται σε ιδιωτικό νοσοκομείο θα έπρεπε ή να απαγορεύεται ή να είναι αιτία δημόσιας διαπόμπευσης.

      • Μηχανολόγος avatar
        Μηχανολόγος @ abyssus 31/05/2011 15:13:04

        Μπράβο

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 31/05/2011 10:12:28

    Δέν πειράζει, έχουν λεφτά η Αννούλα , η Δραγώνα και η Ρεπούση.Αρκεί βέβαια να τυπώσουν τα δικά τους βιβλία με την σύμφωνη γνώμη του ΓΑΠ.

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΣΠΥΡΟΣ 31/05/2011 11:36:23

      ασχετο και ανεξαρτητα απο την Αννούλα , τη Δραγώνα και τη Ρεπούση το μετρο ειναι απολυτα ΣΩΣΤΟ!!
      μαλιστα θα πρεπει να ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για ολους και καποια τιμωρια για οσους δεν το εφαρμοσουν!
      Οι υποχρεωτικες περικοπες στην παιδεια μπορει -επιτελους- να αναγκασουν καποιους στη ληψη σωστων μετρων!!
      αναμενεται με ενδιαφερον η σταση του τομεαρχη παιδειας της ΝΔ......

  6. dacord avatar
    dacord 31/05/2011 10:14:59

    Μαλιστα.
    Ε! λοιπον ας κανουν μια ΜΚΟ που να εχει ευθυνη την "περιφρουρηση της αρχης της προστασιας του βιβλιου" και αλλη μια με σκοπο "την εκμαθηση των μαθητων στο σεβασμο και στην προστασια της αρκουδας" και ας την χρηματοδοτησουν τα ΜΙΣΑ λεφτα απο αυτα που δωσαν για την "αποναρκαλιευση της ευρυτερης περιοχης των Βαλκανιων"!!!!
    Δωσαν εκει 76 εκατ ευρω!!
    Ωραια ! Ας μοιρασθουν οι .."μετοχοι" σε αυτη την ..ΜΚΟ μονο 36 εκατ ευρω!!

  7. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 31/05/2011 10:15:38

    Διαπιστώνω μάλιστα ξαναδιαβάζοντας το άρθρο πως 'ο νικητής θα βραβευθεί'. Ποιος είναι ο νικητής δηλαδή ; Οποιος επιστρέψει περισσότερα βιβλία ; Και αν τα επιστρέψουν όλοι ;

    Πρέπει να υπάρχει κάποιους είδους κίνητρο τελικά για να σεβαστεί πέντε πράγματα ο έλληνας. Και τι είδους επιβράβευση θα υπάρχει άραγε ; Καμιά τζάμπα κατασκήνωση, λάπτοπ, ένας βαθμός παραπάνω στο απολυτήριο ; Θα έχει φορολογικές ελαφρύνσεις ο πατέρας του ; Τέλος πάντων, ας υπάρχει και κάποιου είδος κίνητρο στην αρχή αφού -τι να κάνουμε- δεν παίρνει αλλιώς μπροστά η μηχανή.

  8. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 31/05/2011 10:18:52

    Ματαιόδοξος κρατικοδίαιτος "διανοητής"

    Η είδηση είναι γνωστή. Φιλοξενήθηκε με σκωπτικά παραπολιτικά σχόλια σε εφημερίδες Πανελλαδικής κυκλοφορίας και πιο αναλυτικά σε τοπικά ΜΜΕ της Λέσβου. Μας λέει ότι με απόφασή της η Υφυπουργός Ελπίδα Τσουρή εγκρίνει δαπάνη 2.500 Ευρώ ώστε να παρουσιάσει ο αδελφός του Πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου το συγγραφικό του έργο σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Μόλυβο στις 2/06/2011.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    h--p://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/05/blog-post_6214.html
    Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

  9. irida avatar
    irida 31/05/2011 11:15:48

    Τη Διαμαντοπούλου δεν τη συμπαθώ(για τον Αρούλη δεν το συζητώ) αλλά οφείλω να ομολογήσω πως κάνει κι αρκετά σωστά πράγματα. Ενα από αυτά τα βιβλία.Γιατι να μην τα επιστρέφουν; Για το ό,τι δεν έχει μια το υπουργείο το δήλωσε πόσφατα η υπουργός στο Χατζηνικολάου. Η αλήθεια είναι πως χριαζότανε συμμάζεμα κι αλλαγές. Πολλές ειναι λάθος αλλά κάποιες άλλες όχι. Μην είμαστε ισοπεδωτικοί.

    • irida avatar
      irida @ irida 31/05/2011 11:16:21

      χρειαζότανε...

    • trelos avatar
      trelos @ irida 31/05/2011 13:05:17

      Που μιλάς τώρα Ιριδα!. Τυφλωμένοι από το κομματικό πάθος.

  10. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 31/05/2011 11:33:35

    Μ'όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.

    Μίλησαν οι προηγούμενοι για άλλες χώρες και άλλα συστήματα. Το γιατί εδώ είναι ανεφάρμοστα έχει να κάνει πρώτα και κύρια με την 5η φάλαγγα που λέγονται εκπαιδευτικοί. ΣΤο σύνολο τους σχεδόν είναι αριστεριστές που εντάχθηκαν για λόγους μάσας στα μεγάλα κόμματα όπως Θασοκ, ΚΚε, κλπ.

    Ως υλιστές οι άνθρωποι ενδιαφέρονται άμεσα για ύλη δλδ το ποιός θα πηγαίνει αργότερα και θα φεύγει πρώτος, ποιός θα έχει τις λιγώτερες ώρες κλπ. Άλλωστε ως συτεχνία έχουν πολλά προνόμια τα οποία είχαν λόγο ύπαρξης σε άλλες εποχές που οι Έλληνες ήσαν φτωχότεροι αλλά οι εκπαιδευτικοί ήταν η αιχμή της λόγχης των ΔΥ. Έτσι λοπόν ο χώρος όπου τα ελληνόπουλα ή οι ελληνόφωνοι αν προτιμάτε διαπλάθονται τα ωθεί να γίνουν αυτό που γίνονται με τις συνέπειες που γνωρίζουμε.
    Θα το κάνω λίγο πιο συγκεκριμένο με συζήτηση που είχα με εκπαιδευτικό την εποχή που η ΝΔ απείλησε με φυλάκιση όσους επιχείρησαν να εμφανιστούν ως πυρόπληκτοι δικαιούχοι των 3000 ευρώ στην Ηλεία.

    Ξέσπασε σάλος αφού μεταξύ των δικαιούχων εμφανίστηκαν και εισέπραξαν και γύφτοι τσαντηράδες. Δεν θα μιλήσω για την υποληψη που έχουν πληθυσμοί με συμπεριφορά ακρίδας στην περιοχή. Οι ντόπιοι είναι περισσότερο κατάλληλοι γι'αυτό.
    Επισημαίνω μόνο ότι άνθρωποι που ουδέποτε πλήρωσαν κάτι από τις υποχρεώσεις τους στην χώρα που είναι εγκατεστημένοι εμφανίζονται δικαιούχοι δωρεάν παροχών.
    Ο εκπαιδευτικός τον οποίο προανέφερα τους υπερασπίστηκε με το επιχείρημα "αφήστε την φτωχολογιά να πάρει καμμιά επιχορήγηση"ενώ προέκυψε ότι πρόσκειται ιδεολογικά στο ΚΚΕ.

    Δεν μπαίνω στον κόπο να εξετάσω το ψυχολογικό προφιλ του ατόμου από την εξωτερική του εμφάνιση ούτε και σε άλλες λεπτομέρειες που παρατήρησα.

    Όταν υπάρχει εκπαιδευτικό προσωπικό με τόση ιδεοληψία και επιχειρηματολογία ύφους "να πληρώσει το κράτος" λες και είμαστε σοβιετία αλλά ξεχνά ότι το κράτος είμαστε μόνο όλοι όσοι πληρώνουμε φόρους σε χώρα όπου η φοροδιαφυγή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και είναι επιφορτισμένο να μάθει το "ευ ζειν" στα παιδιά του "λαού" ας μην περιμένουμε κάτι καλύτερο.

    Και μη χειρότερα θα έλεγα.

    • Μηχανολόγος avatar
      Μηχανολόγος @ Κοντη Λιζα 31/05/2011 15:17:47

      Κυρία μου, δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί αριστεριστές και μπαχαλάκηδες. Ελάχιστοι είναι αυτοί . Το μέτρο το βρίσκω πολύ σωστό.

  11. aggeliki avatar
    aggeliki 31/05/2011 11:44:04

    Διάβασα προσεκτικά τα σχόλιά σας και σαν μητέρα τριών παιδιών, από την εμπειρία μου θέλω να σας επισημάνω μεταξύ αλλων ότι:
    -η ποιότητα του δεσίματος αλλά και του χαρτιού των βιβλίων είναι κάκιστη, με αποτέλεσμα μετά από λίγη χρήση να γίνονται "φύλλο φτερό"
    -το περιεχόμενο στο Γυμνάσιο π.χ είναι τόσο κακογραμμένο που σε πολλές περιπτώσεις ο ίδιος ο καθηγητής συνιστά την υπογράμμιση των σημαντικότερων σημείων για να βγάλουν τα παιδιά κάποιο νοημα.
    -δεν μπορείς να φοβίζεις τα παιδιά και κυρίως τα μικρά, να αντιμετωπίζoυν τα βιβλία σαν το "κρυατάλλινο βάζο της μαμάς"με την ποινή της πληρωμής.
    Μάθε το παιδί να αγαπήσει το διάβασμα και το σχολείο και όλα τα άλλα θά έρθουν μόνα τους.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ aggeliki 31/05/2011 12:07:16

      Αγγελική άλλο ο φόβος και άλλο ο σεβασμός. Τα γαλλάκια ας πούμε, επειδή έχω γνώση, δεν φοβούνται μήπως σκίσουν το βιβλίο. Εχουν μάθει να το σέβονται όπως έχουν μάθει να σέβονται και το σχολείο τους και δεν θα βρεις ούτε μισό σκουπίδι πεταμένο, ούτε γκράφιτι στους τοίχους, ούτε "ελένη σ' αγαπώ", "παοκάρα" και διάφορα άλλα. Μιλάω φυσικά γενικά γιατί εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν.

      Τώρα για το άλλο με το δέσιμο των βιβλίων και αν είναι έτοιμα να τα πάρει ο αέρας, δεν γνωρίζω. Αλλά μου μοιάζουν περισσότερο σαν δικαιολογίες. Αν μάθει ο γονιός το παιδί του να σέβεται, θα σέβεται. Αν το παιδί δει τον γονιό του να πετάει το διαφημιστικό από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, κάτω στο δρόμο (το λέω συγκεκριμένα γιατί το βλέπω καθημερινά) και δεν κάνει τον κόπο να περπατήσει 4 μέτρα για να το ρίξει στον κάδο, δεν θα σέβεται τίποτε.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Βούρδουλας 31/05/2011 12:23:00

        συμφωνω απολυτα μαζι σου!
        Ακομη και αν το δεσιμο τους ειναι ευτελες θα μαθουν να το προσεχουν και να το σεβονται.
        Θα μαθουν να το αγαπανε! Για οποιους μαθαινουν δυσκολα η γιαγια μου ελεγε και ο Αγιος φοβερα θελει.
        Το μετρο το θυμαμαι σα μαθητρια Δημοτικου, ισχυσε για καποια χρονια. Θυμαμαι, οτι στο τελος της σχολικης χρονιας παραδωσαμε ολοι τα βιβλια μας, συναγωνιζομενοι πιο θα ηταν το πιο προσεγμενο και καθαρο. Σημειωση: Χωρις καμμια ανταμοιβη!!!

  12. aggeliki avatar
    aggeliki 31/05/2011 11:46:44

    "κρυστάλλινο βάζο της μαμάς", συγγνώμη

    • irida avatar
      irida @ aggeliki 31/05/2011 12:14:21

      Aggeliki, το σχολείο, οι εκπαιδευτικοί και η πολιτεία δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την οικογένεια κι αυτά που δίνει ως πρωταρχικά εφόδια στα μέλη της. Οι εκπαιδευτικοί παρεμβάσεις κάνουν που δεν είναι πάντα αποτελεσματικές για πολλούς και διάφορους λόγους. Είναι εύκολο να λέμε να αγαπήσουν τα παιδιά το σχολείο αλλά δύσκολο να επιτευχθεί. Παραδείγματα άπειρα.
      Απο κει κει πέρα το υλικό κατασκευής μπορεί να είναι φτηνό κι η ποιότητα κάκιστη. Λύσεις υπάρχουν αλλά δεν υπάρχει συντονισμός, προγραμματισμός και ορίζοντας. Σημερα δεν υπάρχουν και χρήματα διαθέσιμα και γίνονται όλα πιο δύσκολα!!
      Οι γονείς πιστεύω θα έπρεπε να αντιδράσουν σε αυτό που γίνεται από πέρυσι.Εννοώ τα εξαντλητικά προγράμματα των σχολείων διευρυμένου ωραρίου!!!!Είναι δυνατόν ενα μωρό να διδάσκεται ατελείωτες ώρες; Και για να μην υπάρξει παρανόηση και παρεξήγηση το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών δεν τροποποιείται (επομένως δεν θίγονται) απλά μπαίνουν πιο πολλές ειδικότητες!!!

  13. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 31/05/2011 12:20:21

    Όλο το σχολείο χρειάζεται ένα συμμάζεμα.
    Και αυτό δεν έχει κόστος, αλλά όφελος για το κράτος.
    Τα βιβλία πρέπει να επιστρέφονται.
    Οι χώροι να είναι καθαροί, με τη συμβολή και των παιδιών μας, που πρέπει να μαθαίνουν ότι είναι και δική τους ευθύνη.
    Σήμερα επιτρέπεται να μουτζουρώνουν τοίχους και θρανία κι αυτό το λέμε γκράφιτι.
    Πώς καταδέχονται οι ίδιοι (και πώς ανεχόμαστε εμείς), δάσκαλοι και καθηγητές να κλείνουν τα σχολεία για να ψηφίσουν τους συνδικαλιστές τους;
    Από πού να αρχίσεις...

  14. aggeliki avatar
    aggeliki 31/05/2011 12:42:50

    Μα όταν "λέω μάθε το παιδί " δεν εννοώ μόνο τον εκπαιδευτικό αλλά πρωταρχικά τον γονιό. Και βέβαια πρέπει να αντιδράσουμε στις ατέλειωτες χαμένες ώρες που σπαταλούν τα παιδια στο σχολείο και να απαιτήσουμε να γίνουν δημιουργικές, να μάθουμε τα παιδιά να εκμεταλλεύονται τον καθηγητή και να μην αφήνουν τις απορίες τους για το φροντιστήριο, γιατί πρώτοι εμείς οι γονείς απαξιώνουμε το σχολείο και το μεταδίδουμε στα παιδιά μας, και αυτό το λέω από εμπειρία με τους γονείς γιατί ήμουν μέλος στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου των παιδιών μου. 'Οταν δε έβαψαν μόνα τους τα παιδιά την τάξη τους (μιλάω για Γυμνάσιο) γιατί ήταν ελεεινή και τρισάθλια και χρήματα από την δευτεροβάθμια δεν φαινόντουσαν στον ορίζοντα, να δείτε πως την σέβονταν και την διατηρούσαν καθαρή. Αν δεν μάθουμε τα παιδιά μας να συμμετέχουν και να δρουν ώστε να κάνουν κτήμα τους το χώρο που μένουν και ασχολούνται το μεγαλύτερο μέρος της τρυφερής τους ηλικίας και της ηλικίας που μαθαίνουν να είναι ΠΟΛΙΤΕΣ, ούτε οι πακτωλοί χρημάτων,αν υπήρχαν, θα το πετύχαιναν αυτό, πόσο μάλλον τώρα που η έλλειψή τους μεγενθύνει και τα προβλήματα

  15. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 31/05/2011 12:47:57

    Δηλαδή, αν είχαν λεφτά να δώσουν στις εκτυπωτικές εταιρείες "τους", θα έπαιρναν αυτό το σωστό -πρωτίστως παιδαγωγικό- μέτρο; Αθάνατοι πασόκοι!

  16. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 31/05/2011 13:00:08

    Το μέτρο αυτό είναι καθαρά λαϊκίστικο και συνάμα αντιεκπαιδευτικό. Λαϊκίστικο, γιατί το πνεύμα της οικονομίας που όλοι το θέλουμε ξεκινάει από αλλού και αντιεκπαιδευτικό διότι πολλές φορές θα χρειασθεί ο μαθητής το βιβλίο της προηγούμενης τάξης γιά να θυμηθεί κάτι ή να ανατρέξει σε αυτό γιατί η γνώση γενικά είναι μιά αλυσίδα. Θα μπορούσε πχ να χρειαστεί να βρεί κάτι στα μαθηματικά, στη φυσική, στα αρχαία κλπ και τότε τι θα κάνει; Θα αναγκαστεί να το αγοράσει. Ένα πρόσθετο έξοδο δηλαδή πέραν της παραπαιδείας. Ως εκ τούτου το κρίνω ανεφάρμοστο, αντιεκπαιδευτικό και καλά θα κάνουν τα παιδιά να μην τους τα επιστρέψουν. Εγώ στα 52 μου χρόνια και επιστήμονας έχω κρατήσει όλα μου τα βιβλία από την 1η Δημοτικού και ειλικρινά πολλές φορές και από λόγους αναμνήσεων τα έχω ξανανοίξει.

  17. spiros1 avatar
    spiros1 31/05/2011 13:26:25

    Μου θυμίζουν τα χρόνια που έζησα στο σχολείο την 10ετία του 1960. Όταν στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς, είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε τα βιβλία σε καλή κατάσταση, διαφορετικά οι γονείς μας αγόραζαν καινούργια και τα παραδίδαμε στους δασκάλους.

    Όταν λαμβάναμε υποχρεωτικά συσσίτια μέσω της Αμερικανικής βοήθειας. Αν και πέρασε μισός αιώνας από τότε που πήγαινα σχολείο, θυμάμαι ακόμη την φωτογραφία που υπήρχε τυπωμένη στα τσουβάλια με το Αλεύρι, η οποία είχε έδειχνε σφιχτή χειραψία δύο χεριών, έχοντας αριστερά την Αμερικανική σημαία και δεξιά την ελληνική σημαία.

    Τότε που ήμασταν υποχρεωμένοι καθημερινώς να κουβαλάει ο κάθε μαθητής μαζί με τα βιβλία του
    και ένα κούτσουρο από το σπίτι προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο μοναδικό μέσον θέρμανσης που υπήρχε, την ξυλόσομπα. Είμαστε υποχρεωμένοι να ξυπνήσουμε, να αντισταθούμε, να νικήσουμε τον φόβο και να μην επιτρέψουμε στους δήθεν «πατριώτες» να επαναφέρουν τις «μαύρες ημέρες» που ζήσαμε τόσον εμείς όσον και οι πατεράδες μας.

  18. factorx avatar
    factorx 31/05/2011 13:50:13

    Δηλαδή άν αποφασίσει η κυβέρνηση άυριο να διαμοιράσουμε τα ιμάτιά μας με τον γείτονα που δεν έχει να φάει και να ντυθεί εξαιτίας των μέτρων του ΓΑΠ θα τους πούμε και μπράβο;;;;;;;;

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ factorx 31/05/2011 14:39:13

      Μα καλά, δεν ξέρουν κάποιοι να διαβάζουν ένα άρθρο και μετά μας καταγγέλλουν για φθηνή αντιπολίτευση; Εμείς δε γράφουμε ότι είναι μεγάλη βλακεία να καταστρέφονται τα βιβλία; Τι καταλάβατε, ότι είμαστε υπέρ του να καίγονται και να πηγαίνουν χαμένα τόσα λεφτά; Αλλο αυτό κι άλλο να μη δίνονται πλέον λεφτά για την Παιδεία ώστε να μην έχουν ούτε να τυπώσοτυν βιβλία. Να θέσω κι ένα ερώτημα: Εγώ θέλω τα Ελληνόπουλα να μην καίνε τα βιβλία τους αλλά να τα κρατάνε στη βιβλιοθήκη τους. Δεν τα έχουμε πληρώσει αυτά τα βιβλία; Τώρα θυμήθηκε η κ. Διαμαντοπούλου να κάνει περικοπές και προγράμματα επαναχρησιμοποίησης βιβλίων; Στο κάτω κάτω ας κόψει λεφτά από τις δεκάδες επιτροπές που έχει στο υπουργείο της ή ας κόψει την... αναπληρώτρια υπουργό κ. Γεννημματά η οποία εδώ και τόσους μήνες δεν έχει χαρτοφυλάκιο.
      Η λογική της επιστροφής των βιβλίων είναι σωστή όπως σωστό είναι και να κρατούν τα παιδιά άθικτα τα βιβλία τους στο σπίτι τους. Αλλά έτσι όπως πάνε οι ΠΑΣΟΚΟΙ θα μας ζητήσουν ρούχα, αποφάγια, φάρμακα που δεν τέλειωσαν κι ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, για να τα μοιράσουμε στους μη έχοντες. Εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνει μια κυβέρνηση; Ή οι φόροι είναι μόνο για να πηγαίνουν στις τσέπες κάποιων κι όχι για δωρεάν παιδεία και υγεία;

      • Ρήγας Φερραίος avatar
        Ρήγας Φερραίος @ Αριστερός Ψάλτης 31/05/2011 15:06:44

        Δεν ξερουν δυστυχως!!! Βλεπουν σχολειο και νομιζουν οτι ειναι παρκινγκ!!!!

      • effie B. avatar
        effie B. @ Αριστερός Ψάλτης 31/05/2011 17:06:41

        Αγαπητε Αριστερε Ψαλτη,
        κανεις δεν καταγγελει το αρθρο για φτηνη αντιπολιτευση. Εισαι πολυ γνωστος και "εξαιρετεος" για τετοιες καταγγελιες.
        Η κ. Διαμαντοπουλου εχει προ πολλου κριθει για τις επιλογες της στο ευαισθητο αυτο υπουργειο.
        Και εχουν δικαιο πολλοι σχολιαστες να αναφερουν την κατασπαταληση που γινεται σε περιττα και ανουσια πραγματα. Θα αναφερω οτι πριν λιγο καιρο δοθηκε ενα σεβαστο ποσο για τη διενεργια δημοσκοπησεων οσον αφορα την αποδοχη του νεου σχολειου. Η τις επιχορηγησεις των ιδρυματων πρωην πρωθυπουργων. Θυμωνουμε πραγματικα για τετοιες ενεργειες.
        Ομως το μετρο της επιστροφης των βιβλιων για τα μικρα παιδια, μονο καλο θα κανει. Θα μαθουν να σεβονται και να ειναι υπευθυνα για τα βιβλια τους. Θα μαθουν οτι ολα εχουν κοστος και δεν μας χαριζονται ετσι απλα!
        Ειναι μια αρχη συμμαζεματος. Οσο για τα υπολοιπα ασυμμαζευτα της κας. υπουργου... δεν εχω καμμια ανησυχια. Θα την συμμαζεψει πολυ συντομα η εντολη του ελληνικου λαου!

        • Ρήγας Φερραίος avatar
          Ρήγας Φερραίος @ effie B. 31/05/2011 17:39:38

          Aγαπητη μου κυρια βιβλιο χρησιμοποιημενο επι 9 μηνεσ δεν ειναι δυνατον να χρησιμοποιηθει. Οι μαθητες εχουν λυσει επανω στα βιβλια ασκησεις διοτι ετσι προβλεπεται.
          Μονον για ανακυκλωση κανουν. Εαν τα ηθελε για αυτον τον σκοπο και εγω μαζι της. Αλλα δεν ειναι ετσι τα πραγματα.

          ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ υπουργειου Παιδειας.



          ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
          ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
          ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
          -----
          ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
          ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
          ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
          ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠPΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
          ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
          ΤΜΗΜA A΄
          -----
          Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
          Τ.Κ.-Πόλη: 151 80 Μαρούσι
          Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr
          Πληροφορίες: Κ. Παπαχρήστος
          Ρ. Γεωργακόπουλος
          Τηλέφωνo : 210.34.43.605 & 3442243 Να διατηρηθεί μέχρι
          Βαθμός ασφαλείας


          Μαρούσι 27 - 5 - 2011
          Αριθ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
          Φ. 12 / 518 /61284 /Γ1




          Α Π Ο Φ Α Σ Η



          ΘΕΜΑ : Διδασκαλία ξένης γλώσσας στα δημοτικά σχολεία

          Έχοντας υπόψη:

          1. Την παράγραφο 11, περίπτωση ε, του άρθρου 4 του Ν. 1566/85, (ΦΕΚ 167,τ. Α΄), «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες Διατάξεις», όπως αυτή τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2, του άρθρου 7, του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188, τ.Α΄), «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις».
          2. Την παράγραφο 2, περίπτωση γ του άρθρου 24, του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167,τ.Α΄),«Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες Διατάξεις».
          3. Την παράγραφο 1, του άρθρου 10 , του Π.Δ 201/1998, (ΦΕΚ 161, τ. Α΄), «Οργάνωση και λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων».
          4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98 Α΄),
          5. Τις διατάξεις της με αριθμ. 1120/Η/7-1-2010 Απόφασης (ΦΕΚ 1/τ.Β΄/8-1-2010) περί «καθορισμού αρμοδιοτήτων Υφυπουργών του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»
          6. Τις με αριθμ. 7/2005 και 12/2006 Πράξεις του Τμήματος Πρωτοβάθμιας εκπ/σης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
          Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

          Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

          1. Από το σχολικό έτος 2011-2012, η 2η ξένη γλώσσα, η οποία θα διδάσκεται για δύο ώρες την εβδομάδα, στις Ε΄ & Στ΄ τάξεις των 6/θεσίων και άνω δημοτικών σχολείων, καθώς και των σχολείων με ΕΑΕΠ, θα είναι μόνο μία, Γαλλική ή Γερμανική.

          2. Οι Δ/ντές των 6/θεσίων και άνω δημοτικών σχολείων, καθώς και των σχολείων με ΕΑΕΠ οφείλουν να φροντίσουν ώστε να ενημερωθούν οι μαθητές και οι γονείς - κηδεμόνες των μαθητών, οι οποίοι θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2011-2012 στις Ε΄ και Στ΄ τάξεις του δημοτικού σχολείου.

          3. Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2011-2012 στις Ε΄ & Στ΄ τάξεις του δημοτικού σχολείου θα συμπληρώσουν, μετά από ενημέρωσή τους δήλωση της γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και θα την καταθέσουν στο Δ/ντή του σχολείου τους έως 8 -6-2011.

          4. Οι Δ/ντές των σχολείων, αφού συγκεντρώσουν τις δηλώσεις προτίμησης, εισηγούνται στο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης τη γλώσσα, η οποία θα διδαχθεί στο σχολείο τους και την οποία, κατά πλειοψηφία, είχαν επιλέξει οι μαθητές και των δύο τάξεων του δημοτικού σχολείου.

          5. Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης, λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις των Διευθυντών των Δημοτικών σχολείων και μεριμνώντας για την αναλογική κατανομή των γλωσσών στα σχολεία αρμοδιότητάς τους, θα προβούν έως την 24η Ιουνίου 2011 στην έκδοση της τελικής απόφασης διδασκαλίας της β΄ ξένης γλώσσας για τα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2011 – 2012 και για τα επόμενα σχολικά έτη.

          6. Για την επιλογή της γλώσσας ενημερώνονται εγγράφως τόσο ο Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπ/σης, ο Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 05 ή ΠΕ 07 όσο και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου.

          7. Η αξιολόγηση των μαθητών της Στ΄ τάξης που είχαν διδαχθεί στην Ε΄ τάξη το σχολικό έτος 2010-2011 2η ξένη γλώσσα διαφορετική από αυτήν που θα επιλεγεί, μπορούν εφόσον το δηλώσουν οι γονείς και κηδεμόνες τους, να μην αξιολογηθούν, αλλά υποχρεωτικά θα παρακολουθούν τη διδασκαλία του μαθήματος.

          Από την εφαρμογή της παρούσας Υπουργικής Απόφασης, η παρ. 5 «Δημιουργία Τμημάτων διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας» της με Αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006, (ΦΕΚ.1139 τ. Β΄) και η παρ. 3 «Δημιουργία Τμημάτων 2ης ξένης γλώσσας» της με Αριθμ. Φ.12/620/61531/Γ1/31-5-2010 (ΦΕΚ. 804 τ. Β΄) Υ.Α., παύουν να ισχύουν.

          Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.


          Εσωτ. Διανομή
          1. Γραφείο κ. Υπουργού
          2. Γραφείο κ. Αν. Υπουργού
          3. Γραφείο κ. Υφυπουργού
          4. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
          5. Γραφείο κ. Ειδ. Γραμματέα Π.Ε. & Δ.Ε.
          6. Διεύθυνση Προσωπικού Π.Ε.
          7. Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε
          Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
          ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



          ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ


          ΠΡΣΟΧΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ 1 και 7
          Ποιος ειπε πρωτα ο μαθητης;;;;
          Οι αναγκες στα Δημοτικα σχολεια μπορουν να καλυφθουν απο τους καθηγητες Γαλλικων και Γερμανικων που χανουν την οργανικη τους θεση στα Λυκεια επειδη σταματα η διδασκαλια των γλωσσων αυτων απο τον προσεχη Σεπτεμβριο. Και ομως περιοριζει την διδασκαλια των γλωσσων αυτων και στα δημοτικα.
          Σε λιγο καποιοι απο εσας θα μιλατε με απαξιωτικους ορους συλληβδην για ολους τους εκπαιδευτικους.

          • effie B. avatar
            effie B. @ Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 19:09:24

            Αγαπητε μου Κυριε,
            μαλλον διαβαζετε αλλη αναρτηση!
            Η παρουσα αναρτηση αναφερετε στην επιστροφη βιβλιων στο τελος του σχολικου ετους. Ουδεμια σχεση με την διδασκαλια ξενων γλωσσων.
            Αν ομως επιθυμειτε να το στειλετε ως αναρτηση να σχολιάσουμε!
            Οσο για τα βιβλια υπαρχουν και κεινα που δεν περιλαμβανουν ασκησεις προς λυση!
            Ξερετε, η στειρα αντιπολιτευση δεν βοηθησε ποτε κανενα. Για να μην φτασουμε στη γελοια εκεινη εικονα του Μαγκριωτη και της Αραπογλου οταν αντιδρωντας στην πωληση του ΟΛΘ γκρεμιζαν αλλοφρονες τα καγκελα εισοδου!

          • Ρήγας Φερραίος avatar
            Ρήγας Φερραίος @ effie B. 31/05/2011 19:39:32

            Ξερετε, η στειρα αντιπολιτευση δεν βοηθησε ποτε κανενα. Για να μην φτασουμε στη γελοια εκεινη εικονα του Μαγκριωτη και της Αραπογλου οταν αντιδρωντας στην πωληση του ΟΛΘ γκρεμιζαν αλλοφρονες τα καγκελα εισοδου!

            Δεν εχω καμμια σχεση...με τους κυριους.
            Αν θελετε πανατατε στο ερωτημα μου.
            Δεν ειμαι υπερ του καψιματος των βιβλιων.
            Εχω ακομα τα βιβλια του δημοτικου στην βιβλοθηκη μου.
            Αφου δε εχουμε τοση μεγαλη κριση ας τα ανακυκλωσουν να γλυτωσουν εξοδα απο το χαρτι.
            Αληθεια τον Σεπτεμβριο θα μοιραζαν νεα βιβλια αν δεν κανω λαθος.
            Την διαταγη την εβαλα για να καταλαβετε τι ετοιμαζουν. Ελληνικα ξερω, και ξερω πια αναρτηση διαβαζω.
            Μαθετε σεβασμο στα παιδια σας γιατι στα σχολεια παρουσιαζονται απειθαρχα.
            Χαιρομαι που επισημενετε τα εξοδα της δημοσκοπησης και αλλα πολλα. Αν ξερατε και πως χρησιμοποιει τα αποτελεσματα της θα απελπιζοσαστε.

          • effie B. avatar
            effie B. @ Ρήγας Φερραίος 01/06/2011 08:07:04

            επειδη ισως ξερω πολλα και οσο ισως δεν φανταζεσθε!
            ευχαριστω για τα σχολια.

    • Ρήγας Φερραίος avatar
      Ρήγας Φερραίος @ factorx 31/05/2011 18:25:48

      @ Φακτωρα ριξε μια ματια στην διαταγη για τις ξενες γλωσσες

  19. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 31/05/2011 14:23:48

    Μιλάμε για κάτι συγκεκριμένο φάκτορα, το θέμα με τα βιβλία και τις διαφορετικές λογικές που υπάρχουν. Τώρα αν θέλεις τη γενικεύουμε τη κουβέντα.

  20. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/05/2011 14:35:53

    από το σοσιαλισμό πάμε στον ...κομμουνισμό

  21. Ρήγας Φερραίος avatar
    Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 15:05:22

    Εχουμε τρελλαθει εντελως!!!!
    Αν ελεγε τα μαζευω για ανακυκλωση εχει καλως!!!
    Δεν ξερετε ομως οτι σε πολλα βιβλια οι μαθητες λυνουν εκει διαφορες ασκησεις, γιατι ετσι προβλεπεται;; Που ζειτε στον Αρη;; Δεν υπαρχουν τα βιβλια των ασκησεων οπου οι μαθητες τις λυνουν επανω στα βιβλια, οπως ακριβως απαιτει η δομη του βιβλιου και του μαθηματος;; Τι Φιλιππικους λογουσ βγαζετε της κακιας ωρας;;;;

    • irida avatar
      irida @ Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 17:49:50

      Δεν ίσχύει για όλα τα εγχειρίδια αυτό. Ναι σημειώνουν οι μαθητές, όχι σε όλα.Δεν είναι και τόσο τραγικό!! Η πραγματικότητα είναι πως το κράτος προσφέρει πράγματα αλλά και οι έλληνες μαθητές δεν έμαθαν να σέβονται και να εκτιμούν το προσφερόμενο. Σε παλιότερες εποχές με λιγότερη προσφορά μαθαίναμε περισσότερα. Σήμερα μαθαίνουν λιγότερα κι όχι πάντα εξαιτίας των εκπαιδευτικών. Πρόσφατα συζητούσαμε για τις γλώσσες και την ταλαιπωρία που υφίστανται αυτές οι ειδικότητες που τις ώρες τους οι μαθητές τις νομίζουν ως ώρα παιδιού!!
      Να μιλήσουμε για το μπάχαλο στην οργάνωση, ναι θα βρούμε να πούμε πολλά. Αλλά υπάρχουν και θετικά και νομίζω πως κι οι εκπαιδευτικοί θα συμβάλλουν σε αυτό, αν κάποιος τους ρωτούσε(οχι οι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί που χουν ατελείωτα χρόνια να πατήσουν σε τάξη, αλλά οι μάχιμοι).
      Πάντα η παιδεία ήταν το ζητούμενο και πάντα είχε μεγάλη ανοργανωσιά και απουσία στόχων!!

      • Ρήγας Φερραίος avatar
        Ρήγας Φερραίος @ irida 31/05/2011 18:11:03

        Διαβασε την Διαταγη πιο πανω σε παρακαλω.
        Οσο για τα βιβλια αλλο σεβασμος και αλλο παραλογισμος.
        Και μια ερωτηση: Εαν το παιδι σας φερει τον Σεμπτεμβριο μερικα βιβλια με λυμενες ασκησεις εστω και με μολυβι, σε αριστη κατα τα λοιπα κατασταση, τι θα κανετε;;; τι θα πειτε;;; Σκεφθητε παρακαλω αρκετα πριν απαντησετε

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 18:28:48

          Εαν το παιδι σας φερει τον Σεπτεμβριο μερικα βιβλια ΧΩΡΙΣ λυμενες ασκησεις (γιατί δεν είναι όλα τα βιβλία για να λύνεις ασκήσεις στις σελίδες τους ) εστω και με μολυβι, σε αριστη κατα τα λοιπα κατασταση, τι θα κανετε;;; τι θα πειτε;;;

        • irida avatar
          irida @ Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 19:07:20

          Δεν ξέρω τη σχέση σας με την εκπαίδευση, η δική μου είναι άμεση, πιο άμεση δε γίνεται! θεωρώ λοιπόν, για πολλούς λόγους, θετική την κίνηση και γνωρίζω πως δεν ισχύει αυτό για όλα τα βιβλία. Η ξένη γλώσσα που αναφέρεται στην εγκύκλιο είναι κάτι διαφορετικό. Να μιλήσουμε γι αυτό, ναι. Φάουλ του υπουργείου που ενώ εισάγει μια γλώσσα μετά την καταργεί. Αυτό δείχνει ανοργανωσιά κι άγνοια. Είναι όμως διαφορετικό από το βιβλίο αν κι εντάσσονται στο ίδιο πλαίσιο της εξοικονόμησης χρημάτων. Μην τα μαυρίζουμε όλα και να δούμε τι έκανε κι η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου σε ζητήματα παιδείας και γιατί αλήθεια σήμερα δεν μιλάει; Τι να πει θα ισχυριστεί κανείς!!
          Βέβαια ο καθένας έχει την κρίση του και τη σκέψη του. Γενικά νομίζω πως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε γι αυτό που λέμε παιδεία στον ελληνικό χώρο. Πάντα όλα τα ταύτιζαν με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Μεγάλα θέματα αυτά που δεν εξαντλούνται σε σχόλια.

          • Ρήγας Φερραίος avatar
            Ρήγας Φερραίος @ irida 31/05/2011 21:05:42

            Δεν ειμαι συνδικαλιστης αγαπητη ιριδα.
            Οταν πηγαιναμε σχολειο σημειωναμε η δεν σημειωναμε πανω στο βιβλιο κατι που θεωρουσαμε σημαντικο;;
            Οι εκπαιδευτικοι κρατοθν σημειωσεις η οχι επανω στα βιβλια τους;(εκτος απο τα σχεδια μαθηματων που γραφουν).
            Και κατι τελευταιο. Ενα βιβλιο χρησιμοποιημενο οσο και καλοδιατηρημενο να ειναι δημιουργει αλλους συνειρμους.
            Φανταστειτε ενα μαθητη Α ταξης δημοτικου αντι για καινουργιο βιβλιο να παιρνει ενα παλαιο και ο πατερας του να του δινει το περυσινο μολυβι ενος φιλου.
            Αλλο σεβασμος και αλλο εξαθλιωση.
            Θελει το υπουργειο να κανει οικονομια; Στο τελος της χρονιας συγκεντρωνει υποχρεωτικα ολα τα βιβλια, κανει ανακυκλωση και εχει κερδος απο το χαρτι.
            Χρηματα γαι να οργανωνει τον Ιουνιο εκδηλωσεις για το Νεο Σχολειο(!!) και για μετακινησεις στελεχων ανα την επικρατεια εχει;;;
            Ελπιζω να καταλαβατε το πνευμα μου.

          • irida avatar
            irida @ Ρήγας Φερραίος 31/05/2011 21:32:13

            Δεν σε είπα συνδικαλιστή ουτε κι εγώ είμαι(θα το θεωρούσα προσβλητικό για μένα) κι ασφαλώς κατάλαβα το πνεύμα σου. Αλλά δεν είναι ολα τόσο μαύρα και τόσο αρνητικά. Θα ταν ωραία να υπήρχαν και νέα βιβλία και υπολογιστές και προτζέκτορες κι ένα σωρό άλλα. Τόσα χρόνια όμως στο υπουργείο κώφευαν και αδιαφορούσαν. Δεν είναι η σπάταλη μόνο η Διαμαντοπούλου. Είχε κι άλλους πρωταθλητές στη σπατάλη το συγκεκριμένο υπουργείο. Τα περισσότερα πάντως από όσα διαθέτει σήμερα το υπουργείο για διάφορα έξοδα και για αναπληρωτές προέρχονται από το ΕΣΠΑ. Ε , κάποτε κι αυτό τελειώνει. Λύσεις υπάρχουν για όλα..αλλά υπάρχουν και συμφέροντα κι εκεί είναι τα προβλήματα με όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν αυτή τη χώρα.

          • Ρήγας Φερραίος avatar
            Ρήγας Φερραίος @ irida 31/05/2011 21:49:51

            Και τωρα οι κυβερνωντες λενε: Μετακινηθειτε απο νομο σε νομο, πλεοναζετε. Ποσα σπιτια θα διατηρει ενα εκπαιδευτικος;
            Οι μεταθεσεις βαλπτουν τον προυπολογισμο.
            Στοχοποιουν ειδικοτητες χωρις λογο.
            Δεν είναι η σπάταλη μόνο η Διαμαντοπούλου. Είχε κι άλλους πρωταθλητές στη σπατάλη το συγκεκριμένο υπουργείο...συμφωνω.

          • irida avatar
            irida @ irida 31/05/2011 21:59:55

            Τώρα ανοίγεις άλλο θέμα μεγάλο και σημαντικό. Δεν ξέρω αν γνωρίζεις από εμπειρία το θέμα. Αλλά ΟΛΑ τα θέματα της παιδείας χρειάζονταν αλλαγές κι αναπροσαρμογές. Μα όλα. Το ζήτημα είναι όλα αυτά να γίνονταν και για το συμφέρον των εκπαιδευτικών και της υπηρεσίας. Ή έτσω με τις μικρότερες δυνατές απώλειες για όλους. Αλλά οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών πάντα δεν νοιάζονταν τα συμφέροντα αυτών που τους εκλέγανε και ταυτόχρονα τους πληρώνανε από κινητά ως ό,τι βάλει ο νους σου( να μη γράψω καλύτερα τι). 'Αστα μεγάλα θέματα που δεν εξαντλούνται δω μέσα. Κι η αντιπρόταση της ΝΔ ο Αρούλης έτσι; Από την αρχή εξέφρασα τη διαφωνία μου για το συγκεκριμένο πρόσωπο!! Τέλος πάντων..

  22. Μηχανολόγος avatar
    Μηχανολόγος 31/05/2011 15:26:01

    Χαίρομαι που κατά κύριο λόγο οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να καίγονται ή να πετιώνται τα βιβλια. Αποτρόπαια και σκοταδιστική πράξη. Υποθέτω ότι τα βιβλία των φροντιστηρίων Αγγλικών, Γαλλικών, Γερμανικών κλπ δεν τα καίνε γιατί τα έχουν πληρώσει ακριβά οι γονείς.

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 31/05/2011 15:53:49

    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ..ΑΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΤΟ ΔΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΤΩΧΟ ΑΓΡΟΤΗ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ Ή ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ....ΚΙ ΟΤΑΝ Η ΑΝΝΟΥΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΑΣ ΔΩΣΕΙ Ι ΙΔΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ....ΝΑ ΖΕΙ ΜΕ 1000 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ....ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ;;;

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/05/2011 16:54:26

    Εγώ δεν βλέπω κανένα κακό στο μέτρο. Ακόμα και αν μας ζητήσουν να δίνουμε τα παλια μας ρούχα σε μια οργάνωση, πχ, καλό θα είναι: Είναι πολλές οι δεκατίες, που μας γινόταν ακόμα και από αδαείς οικογενειακούς κύκλους η νεοπλουτίδικη παραίνεση να θεωρούμε εαυτούς "υπεράνω"! Ώρα να προσγειωθούμε. Δεν είναι κακομοιριά. Είναι, πλέον, πραγματικότητα. Ας εθιστούμε, τώρα, σ' αυτήν. Θα μας είναι χρήσιμο στο μέλλον.

  25. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 01/06/2011 08:26:17

    Ο ΜΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΝ ΕΝΤΥΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
    Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΩΔΗΣ ΣΑΝ ΙΔΕΑ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ, Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, Η ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΟΥΣ ΜΚΟ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΠΩΣΟΥΝ -ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ- ΒΙΒΛΙΑ!!
    ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1940 ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ!

  26. melpo polygyrou avatar
    melpo polygyrou 01/06/2011 09:08:52

    Φίλοι μου είναι γνωστό ότι το 95% των βιβλίων προβλέπουν χώρο όπου ο μαθητής γράφει και λύνει ασκήσεις.
    Μπορεί πολύ εύκολα όμως στην επόμενη εκτύπωση βιβλίων να διαχωριστούν σε βιβλία για ασκήσεις και σε βιβλία όπου ο μαθητής δεν θα γράφει ΤΙΠΟΤΑ. Τα βιβλία στα οποία ο μαθητής δεν γράφει, ΠΡΕΠΕΙ να ξαναχρησιμοποιούνται για 100 σοβαρούς λόγους που δεν χρειάζεται να τους συζητάμε.

  27. ΑΓΝΩΣΤΟΣ avatar
    ΑΓΝΩΣΤΟΣ 07/06/2011 19:11:34

    ΣΤΟ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΙΑΤΟΥ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΒΡΗΚΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ: ΤΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9/6/11 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ "ΚΟΠΕΙ". ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΑ "ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ" ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.