#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2010 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ορισμένοι δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα ότι ο Καραμανλής είναι πλέον ιστορία



Θυμάστε πότε υποτίθεται πως μίλησε τελευταία φορά ο Καραμανλής; Δυο ημέρες πριν από τις εκλογές της προηγούμενης Κυριακής με αποτέλεσμα να γίνει μπάχαλο για το αν είπε ή οχι πως το Μνημόνιο ήταν αναγκαίο, σύγχυση που χρησιμοποιεί ακόμα το ΠΑΣΟΚ για να πλήξει τη ΝΔ.

Η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, όμως, πήγε πολύ καλά την προηγούμενη Κυριακή,  διαψεύδοντας τις προσδοκίες ορισμένων. Φημολογείται  μάλιστα ότι το παιχνίδι με τις δήθεν δηλώσεις του έγινε απο ανθρώπους της Ντόρας.

Σήμερα λοιπόν, πάλι δυο ημέρες πριν από τις εκλογές, ορισμένοι βάζουν πάλι τον Καραμανλή να μιλά και να κάνει δηλώσεις που πριμοδοτούν τη Ντόρα και το αβάπτιστο ακόμα κόμμα της.

Οι νέες δηλώσεις του κ. Καραμανλή έγιναν στο star.gr, όπου αν δεν κάνουμε λάθος προϊσταται αυτοπροσώπως η Μάρα, σύζυγος του πρώην υπουργού Επικρατείας, Θόδωρου Ρουσόπουλου,

Τι λέει ο Κ. Καραμανλής για τις εξελίξεις - Αποκλειστικές πληροφορίες του star.gr

Προβληματισμένος φέρεται ο Κώστας Καραμανλής για τις πολιτικές εξελίξεις και την κατάσταση της οικονομίας, στις συναντήσεις του τις τελευταίες μέρες  με στελέχη της ΝΔ και όχι μόνο.

Παρά τις παροτρύνσεις του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά να μιλήσει για το διάστημα της διακυβέρνησής του, ώστε να αφαιρεθεί το σχετικό «βάρος» από τους ώμους του διαδόχου του, ο πρώην πρωθυπουργός αφήνει να εννοηθεί πως μόνο ο ίδιος  θα επιλέξει τον χρόνο και τον τρόπο της τοποθέτησής του. Ωστόσο, για πρώτη φορά ξεκαθαρίζει: «θα μιλήσω οπωσδήποτε εφ’ όλης της ύλης όμως και όχι μόνο για την οικονομία».

Ο χρόνος άλλωστε φαίνεται να δουλεύει υπέρ του, καθώς η αυτοκριτική του κ. Παπακωνσταντίνου ότι άργησε να πάρει μέτρα, οι συνεχείς αναθεωρήσεις του ελλείμματος για το διάστημα της νέας διακυβέρνησης και η υστέρηση στα δημόσια έσοδα,  καταρρίπτουν την θεωρία για «όλα  φταίει η ΝΔ» και αποδεικνύουν ότι το πρόβλημα της οικονομίας είναι περίπλοκο.

Για την κατάσταση της οικονομίας επίσης, όπως είναι αναμενόμενο, δεν είναι αισιόδοξος, ενώ δεν αποκλείει προσφυγή στις κάλπες, παρότι δικαιώθηκε για την εκτίμησή του περί «μπλόφας» του Γ. Παπανδρέου με το «δίλημμα». Πραγματικά «οικουμενική κυβέρνηση» όμως (με τη συμμετοχή όλων των πολιτικών δυνάμεων ή της ΝΔ έστω),   δεν θεωρεί πιθανό να σχηματιστεί.

Όσον αφορά την - υπό τον Αντώνη Σαμαρά -  αξιωματική αντιπολίτευση,  πιστεύει ότι με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς θα  ανακάμπτει συνεχώς στις προτιμήσεις των ψηφοφόρων και ότι θα αποκτήσει εκ νέου δυναμική διακυβέρνησης η πρόταση της ΝΔ. Ταυτόχρονα όμως θεωρεί  ότι δεν θα είναι ασήμαντη η δύναμη του νέου κόμματος της  Ντόρας Μπακογιάννη, για την οποία προβλέπει ότι θα εισέλθει στη Βουλή όταν γίνουν  εκλογές.

Αυτό που κατηγορηματικά ξεκαθαρίζει στους συνομιλητές του ο πρώην πρωθυπουργός είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει στην ηγεσία της ΝΔ. Παράλληλα όμως, επισημαίνει ότι θα συνεχίσει να είναι   παρόν στην πολιτική ζωή, αποκλείοντας το ενδεχόμενο να «ιδιωτεύσει».

Με λίγα λόγια κάποιοι βάζουν τον Καραμανλή να μιλά πάλι λίγο προ των κρίσιμων εκλογών και πάλι υπονομευτικά  για το κόμμα του και τον Σαμαρά .

Εμείς τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί δεκάδες φορές. Ορισμένοι όμως δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα ότι πέρασαν στην ιστορία οριστικά και ανεπιστρεπτί. Μαζί με τον Καραμανλή και για το ποιος φταίει ή δεν φταίει περισσότερο ας το βρει ο Πάπας που εκδίδει συγχωροχάρτια

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 12/11/2010 20:11:17

    Μην ασχολούμαστε με κοτσάνες.

  2. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 20:20:12

    Ορισμένοι δεν έχουν αντιληφθεί ότι σε λίγο και τα κόμματα θα είναι ιστορία. Οπως το πάνε...Κι αν συνεχίσουν να κάνουν ότι δεν ακούν...

    Τα κόμματα νομίζουν ακόμη ότι βρίσκονται, αυτά και οι ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ τους, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

    Αυτισμός. Η αλλιώς, αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γενούν οι κότες.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Factorx avatar
      Factorx @ Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 20:29:30

      Θρακά, μην γενικεύεις . Πάμε ένα στοιχημα ότι ο Σαμαράς μόλις επικρατησει πλήρως θα επανιδρύσει και τη ΝΔ και το πολιτικό συστημα; Γιατι λεέι συνεχώς για "Νεα Μεταπολιοτευση"; Νν χασω σας κερνάω όλους στο καλύτερο Τσιπουράδικο. Αν χασεις θα μου κάνεις μια χάρη λίγο βορειότερα απο τη Θεσσαλονίκη

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Factorx 12/11/2010 20:39:29

        Αμα χάσω το στοίχημα, σημαίνει ότι θα πηγαίνουμε καλά ως χώρα, και άρα θα πηγαίνουν και οι δουλειές μου καλά.

        Οπότε σου υπόσχομαι ότι όχι μόνο τσιπουράδικο θα πάμε και θα κεράσω, αλλά θα σας πάω μέχρι για χαμάμ στη Θέρμη με δικά μου έξοδα (λολ). Και μετά για σοροπιαστά έργα τέχνης στην Ξάνθη. Και επιδόρπιο το παγκοσμίως number one παγωτό, επίσης στην Ξάνθη.

        Μακάρι να χάσω δηλαδή...

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Factorx avatar
          Factorx @ Θραξ Αναρμόδιος 12/11/2010 20:58:59

          Αστα αυτα, απο Βουλγαρία θέλω κάτι

          • ο παγωτατζής avatar
            ο παγωτατζής @ Factorx 12/11/2010 21:14:24

            Σφάλλεις....Λίγο πιό πάνω είναι τό καλό!

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Factorx 12/11/2010 21:23:30

        Να ξεπατώσει και εκδοτικό και κατασκευαστικό κατεστημένο μπορεί εκεί να τον δούμε. Ο κρασοβαρέλας τα μάζεψε νωρίς και τον έδεσαν με τις υποκλοπές γίνοντας τελικά μέρος του συστήματος που παρέδωσε την εξουσία.

  3. zackii avatar
    zackii 12/11/2010 20:22:40

    Ελπίζω να μην το εννοεί ότι δεν θα ιδιωτεύσει. Τη βάψαμε...

    • zackii avatar
      zackii @ zackii 12/11/2010 20:33:58

      Ώπα τι είχα γράψει σε προγούμενο σχόλιο..γιά τον άρχοντα? Ότι από την πίκρα του γιά τη συνέντευξη Σαμαρά είναι ικανός να υποστηρίξει τη Ντόρα.. Είναι 8.30 και στο ALTER είπανε ότι ο ΚΚ πρόβλεψε πως η Ντόρα θα μπει στη βουλή..
      Δοξάστε τον..γιαρτούστε τον..

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ zackii 12/11/2010 21:05:34

        Καλα επειδη το ειπαν στο ΠΑΣΟΚΙΚΟ Αλτερ πρεπει να το χαψεις??

        • zackii avatar
          zackii @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 21:45:45

          Κοίτα, αν θες γιά να υποστηρίξουμε ότι θέλουμε να τους βγάλουμε όλους ΠΑΣΟΚ ακόμα και στα αυτονόητα, το κάνουμε. Τότε όμως εμεις γινόμαστε ΠΑΣΟΚ στη νοοτροπία. Εγώ επιμένω!! Γιαουρτώστε τον!! Είναι τόσο υπεύθυνος γιά το μνημόνιο όσο και ο ΓΑΠ, γιατί ήξερε και όμως παρέδωσε τη χώρα στα χέρια τους.

          • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
            Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ zackii 12/11/2010 22:03:37

            Και σενα φιλε μου σε παραπεμπω στα σχολια του Τραγκα παραμονες των εκλο-γων του 2009 οταν φωναζε στο ριαλ φμ

            Ψηφιστε Πασοκ να σωθουμε και τωρα
            ΣΩΘΗΚΑΜΕ

  4. adonis avatar
    adonis 12/11/2010 20:24:01

    Οπως φαίνεται συντομα θα αναγκαστεί να μιλήσει. Αφού προσαχθεί.

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/11/2010 20:27:16

    Παλι 2 μερες πριον τις εκλογες "μιλαει" ο ΚΚ.
    Που?? στο σταρ. Ποια ειναι Δντρια του star.gr?? Η ευλογημενη Μαρα Ζαχαρεα του Ευλογημενου !!!
    Τ αφηνω σ εσας τα υπολοιπα. Ξεφτυλα.
    Θ ανεβει και το ΦΠΑ στα σουβλακια... δραμα μεγαλο.

    ΠΠ

  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 12/11/2010 20:44:57

    Μην τσιμπάτε. Αν πράγματι μιλούσε ο Καραμανλής θα ήταν ακόμη χείρότερα. Εδώ τώρα και δεν μιλάει και λένε τέρατα. Ας το πάρουμε χαμπάρι. Τον Καραμανλή τον θέλουν εκτός χώρας. Μόνο αν φύγει θα ηρεμήσουν.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 12/11/2010 21:00:30

      Πλάκα με κάνεις; Της κολητής του το siteα λέει. Δεν υπάρχει περίπτωση να πει ή να γράψει κάτι χωρίς να τον ρωτήσει/ Και γιατί να τον θέλπυν εκτος χώρας; Μια χαρά τα πήγε απο μεσα

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Factorx 12/11/2010 22:46:15

        Δεν ξέρω πόσο κολλητή του Καραμανλή είναι ή κατά πόσο κάνει χατίρια στους νταβάδες, για να ξαναμπεί το ζεύγος στο σύστημα.. /Όσο για το "εκτός χώρας" απλώς δεν αναφέρω τα χειρότερα...

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 12/11/2010 22:53:23

          Σωστα ισως να θελει η κυρια επανακαμψη του συζυγου?

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 23:04:07

            Σωστά. Ο Ρουσσόπουλος έχει σκυλιάσει με τον Σαμαρά. Ο Καραμανλής τι λόγο έχει αυτή
            τη στιγμή να κάνει κακό στο κόμμα? Αυτά τα κάνουν οι Μητσοτάκηδες. Αυτός μπορεί να έχει άλλα στραβά αλλά τέτοια δε κάνει. Είναι άλλη πάστα.

          • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
            ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 23:07:14

            Μόνο του συζύγου; Και τη δικιά της. Ας παραδεχτούμε πως μόνο οι νταβάδες κυβερνούν και ως Βαρόνοι δέχονται τις διαπιστεύσεις των υπηρετών τους...

  7. Aris avatar
    Aris 12/11/2010 20:46:53

    Ποτέ μη λες ποτέ στην πολιτική... Δεν υπάρχει... ανεπιστρεπτί φίλε μου όταν μιλάμε για πολιτική και πολιτικούς. Ανεξάρτητα εάν μας αρέσει ή όχι αυτό διδάσκει η ιστορία, όχι μόνο για τον Καραμανλή αλλά για όλους. Να μη θυμίσω παραδείγματα και κουράσω...

  8. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 20:53:25

    @ πορτα πορτα και λοιποι φιλοι που σχολιασαν το παραπανω αρθρο.
    Οπα, οπα
    ας μην ειμαστε σιγουροι για το αν μιλησε ο Καραμανλης , σε ποιον και ποτε.
    (Και αν δεν εγινε ποτε? την συγκεκριμενη στιγμη γιατι (δυο φορες )πριν απο καθε εκλογικη αναμετριση βγαινει κατι σχετικο??? Γιατι? )

    Ειναι τοσο ηλιθιος ο Καραμανλης, γιατι να καψει την παραταξη του??

    Και επιτελους ας μην μιλαμε απαξιωτικα για καποιον που ειπε ΟΧΙ στην ενταξη των Σκοπιων ,στο σχεδιο Αναν και εβαλε Ρωσους και Κινεζους στο παιγνιδι.
    Ευκολο φαινεται στο σχολιο ειδικα οταν παρασυρομαστε .

    Επι τελους καποια ευγενια δεν βλαπτει

    • Factorx avatar
      Factorx @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 21:01:10

      Ποιος έκαψε την παράταξή του το 2009;;;;

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Factorx 12/11/2010 21:12:22

        Εκαψε?

        Αν θυμασαι πως απο το βραδυ των βουλευτικων 2004 ο Κακαουνακης γυριζε στα καναλια ,οπως και ολοι οι πικραμενοι δημοσιογραφοι εδειχναν τα δοντια τους.
        Ακομη θυμαμαι τα λογια του συχωρεμενου
        "Μμμ τωρα Καραμανλης την βαψαμε."

        Μεσα σε 4 χρονια δηλ. 2008-9 εφτασε το οτιδηποτε ακομη και Πασικο σκανδαλο να γινεται ΝΔ. Βλεπε Σημενς.
        Μα καλα ειναι δυνατον μετα απο ολο αυτο το παραμυθι πως για την φτωχια μας και το ΔΝΤ φταιει η ΝΔ ακομη και τωρα τιποτε δεν καταλαβαμε. Μα τιποτε.

        Τι να πω?

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 21:34:26

          ...και ποιος φταίει δηλαδή που 4 χρόνια κοιμόταν ο μεγαλόψυχος;
          Αν το 2005 μετά την Ολυμπιάδα, άνοιγε τα σκάνδαλα πως θα ήταν η πολιτική και οικονομική ζωή σήμερα;
          Ποιο σκάνδαλο του ΠΑΣΟΚ διερεύνησε;
          Ποιος διπλασίασε πχ τις δαπάνες μισθοδοσίας βάζοντας από το παράθυρο με το ΠΔ 164 συμβασιούχους του ΠΑΣΟΚ (εκτός ΑΣΕΠ) στο Δημόσιο;
          Δουλευόμαστε;
          Κλαίγαμε στο Δημόσιο για ότι έκανε και όσοι μιλάγαμε είμαστε προβοκάτορες, εγκάθετοι, προδότες ή αποσκοπούσαμε στο ίδιο όφελος...
          Ήταν κυβέρνηση; Με τα ΔΣ και τους συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε τα πρώτα 3 χρόνια...για να μην πούμε όχι για τη χώρα γενικότερα αλλά ακόμα και για το Υπουργείο που ανέλαβε...
          Αστο λοιπόν, δεν ξέρω τι θα κάνει αν πετύχει ο Σαμαράς αλλά να γίνει ΚΚ ο Β΄...αποκλείεται...
          Από το 2007 το έγραφα εδώ και έχω διαφωνήσει με τον Φάκτορα, αλλά όσοι ζήσαμε τις επιλογές του (συνεργάτες του) τραβάγαμε τα μαλλιά μας...

          • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
            Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Ο Ιθαγενής 12/11/2010 21:45:19

            Φιλε μου εγω ενα εχω να πω.
            Με αυτα που λες και γραφεις και καλα κανεις και διαφωνεις, που βοηθουν και σε τι τον Σαμαρα, τωρα που προσπαθει πολυ.?

            Εχω την εντυπωση πως ολες αυτες οι απαξιωτικες κουβεντες ,δινουν αφορμη σε διαφορους να σχολιαζουν λεγοτοντας.
            "Αυτη ειναι η ΝΔ και τι νομιζετε πως μπορει να κανει οταν ξαερθει? Τα ιδια.
            Αρα η προσπαθεια του Σαμαρα δεν βοηθειται.
            Εγω παντως δεν μασαω με ολα αυτα που απο την πρωτη μερα του 2004 αρχισαν.

      • ο παγωτατζής avatar
        ο παγωτατζής @ Factorx 12/11/2010 21:22:46

        Πώς εγώ έχω την εντύπωση ότι βοήθησε τήν εκλογή τού Αντώνη Σαμαρα..Εχω λάθος εντύπωση;

        • azxc avatar
          azxc @ ο παγωτατζής 12/11/2010 22:02:49

          όχι

          • Factorx avatar
            Factorx @ azxc 12/11/2010 22:42:04

            Οταν αποφάσιζε η εκλογή να γίνει απο το Συνέδριο το οποίο ήλεγχε η ντόρα ποιον βοηθούσε; Τον Σαμαρά;

            Πότε πήρε θέση υπερ του Σαμαρά; Ποτέ δημοσίως. Μόνο όταν λιγο πριν απο τις εκλογές στη ΝΔ ταχθηκε υπερ της εκλογής απο τη βαση έκανε κάτι. Κι αυτό αναγκασμένος απο την απαιτησης της βασης.

          • Κώστας Θ. avatar
            Κώστας Θ. @ azxc 12/11/2010 22:47:47

            Αφού έτσι έλεγε το καταστατικό φάκτορα, τί να έκανε? Να πάρει μόνος του απόφαση για το αντίθετο? Οταν συμφώνησαν οι υποψήφιοι (η Ντόρα με το ζόρι) το δέχθηκε.

          • ο παγωτατζής avatar
            ο παγωτατζής @ azxc 12/11/2010 22:53:16

            @ factorx
            Δεν σε είχα για τόσο...πολιτικά εμπαθή!
            αστείο τό επιχείρημά σου.Αστο.....

          • azxc avatar
            azxc @ azxc 12/11/2010 23:52:39

            δεν αποφάσισε..το καταστατικό το έλεγε..αντίθετα αποφάσισε να τα βρουν οι υποψήφιοι για τον τρόπο εκλογής..όλοι στο νεοκλασσικό Σαμαρά ψήφισαν..

  9. man8os avatar
    man8os 12/11/2010 21:00:32

    Φαηλε,
    μια και εισαι δικηγορος και τα ξερεις πολυ καλα αυτα, δεν πρεπει να γινει μυνηση για συκοφαντικη δυσφημιση?

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 12/11/2010 21:03:58

    Δεν ειναι καλο για τον Αντωνη να απαξιωνεται κ Καραμανλης. Ο Καραμανλης θα πρεπει να λειτουργει για τον Αντωνη σαν πυχης που θα πρεπει να περασει.Ο Κ.Κ μας κερδισε με τη μετριοπαθη του σταση στην εσωτερικη πολιτικη σκηνη και την πατριωτικη σταση στα εθνικα θεματα.Αν και ο Αντωνης κανει τα ιδια και παραπανω θα γινει και αυτος μερος της καρδιας μας.Ειναι τοσο απλο.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 12/11/2010 21:15:00

      Όταν ο πήχυς έχει τεθεί στο ύψος του εδάφους το πιθανότερο είναι να σκοντάψεις επάνω του.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Φαινότυπος 12/11/2010 22:29:36

        Εκτος αν εισαι μερμυγκι και σου φανει το εμποδιο βουνο.

  11. george_T avatar
    george_T 12/11/2010 21:12:54

    Εγώ πάντως δεν είδα κάτι τρομερό σε αυτά που λέει. Πιστός στη ΝΔ είναι και στον Σαμαρά περισσότερο. Θα μπορούσε βέβαια να αποφύγει τις απόψεις του για τη Ντόρα και το Ντοροκόμα, και στην μελλούμενη αποστασία των βουλευτών, αλλά δεν νομίζω ότι είπε κάτι μεπτό.
    Πάντως καλό θα είναι για τον Σαμαρά να συνεχίσει στο ίδιο τέμπο την αντιπολίτευση εναντίον του ΠΑΣΟΚ και τη δημιουργία του δικού του πολιτικού λόγου και να μην παίξει το παιχνίδι της ντόρας για την εσωστρέφεια. Και πιστεύω ότι ο Σαμαράς θα αποφύγει τις "παγίδες", όπως άλλωστε έχει κάνει μέχρι και τώρα.

  12. 11888 avatar
    11888 12/11/2010 21:17:47

    Πολυ σημασια δινετε στο τι λεει ο καθενας και στη καθε φημη που διαδιδουν τα τυχαρπαστα ΜΜΕ.
    Καποιος που εχει αντιληφθει τι συμβαινει γυρω(και εχει ανοιξει και κανενα βιβλιο) του δεν υπαρχει περιπτωση να ξεγελαστει απο τετοιου ειδους πολιτικα παιχνιδακια της κακιας ωρας.Η προπαγανδα πιανει μονο στους κολλημενος οπαδους και τα φοβισμενα προβατα.

  13. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 12/11/2010 21:18:12

    Πάλι παραμονές εκλογών το βαρίδι ρίχνει τα καρφιά του, τελικά σαν έχει δίκιο ο Τράγκας που τον έχει περιλάβει.

    Δεν βγαίνει να μιλήσει για να υπερασπιστεί το κόμμα και τις πολιτικές του και τις φορτώνεται ο Αντώνης και να το ευχαριστώ πάλι από τον τυροπιτάκια.

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Σοσιαληστής 12/11/2010 21:25:35

      Σοσιαληστη μου,
      μην ακους τοσο Τραγκα, θυμισου τι ελεγε πριν τις εκλογες του 2009

      Εγω το θυμαμαι πολυ καλα
      "Ψηφιστε ΠΑΣΟΚ να σωθουμε και τωρα πραγματι ΣΩΘΗΚΑΜΕ

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 21:53:54

        Ακριβώς. Μην ακούτε τον Τράγκα. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Το έπαιζε νεοδημοκράτης και καραμανλικός από τα γεννοφάσκια του, όπως έλεγε, και στο τέλος ξεπερνούσε και την Μακρή στον πόλεμο εναντίον του. Την πάρτη τους κοιτάνε. Πόσες κρατικές διαφημίσεις θα παίρνουν οι εφημερίδες τους και πόσα θα κονομάνε από τα κανάλια. Ο Καραμανλής μπορεί να έχει τα ελαττώματά του αλλά κακό στο κόμμα δεν πρόκειται να κάνει. Τουλάχιστον ηθελημένα.

  14. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 12/11/2010 21:20:14

    Μετά τους καραμαλαίους και μητσοτακαίους έμεινε και ο τελευταίος από τους αχρηστότερους για να ξεφύγουμε διαπαντός από την κληρονομική δημοκρατία.

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ Σοσιαληστής 12/11/2010 21:27:09

      Ξεχνάς το νέο αίμα; Τον γιό της κόρης του πατέρα της;

      Το κακό είναι ότι ως Δήμαρχος Καρπενησίου και νεο-εκλεγμένος θα βάλει τα δυνατά του... Η μετέπειτα πορεία του με φοβίζει αφάνταστα...

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Σοσιαληστής 12/11/2010 21:28:14

      Εδω εχεις ενα μερος δικαιο. Οχι κληρονομικη δημοκρατια, αλλα γιατι τοσο δηκτικο το λοιπο σχολιο?

  15. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 12/11/2010 21:22:51

    Ο Τράγκας είπε μια σωστή κουβέντα: Ο Καραμανλής αποτελεί ιστορία και επίσης δεν πείθει/συμπαρασύρει κανέναν ( εκτός ελαχίστων ).

    Στη γυναίκα του Θεόδωρου Ρουσόπουλου μίλησε;

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ ΛίγκαΤουΒορρά 12/11/2010 21:36:20

      Λιγκατουβορα,

      ο Τργκας λεει πολλα και επαναλαμβανω αυτο που ελεγε παραμονες των εκλογων του 2009

      -Ψηφιστε ΠΑΣΟΚ να σωθουμε και πραγματικα τωρα ΣΩΘΗΚΑΜΕ

  16. adonis avatar
    adonis 12/11/2010 21:29:13

    Αβάντα στην Ντόρα 2 μέρες πριν τις εκλογές; Μιλώντας ξουξου-μουξου στη γυναίκα του Ρουσόπουλου; Αντώνη, τη Δευτέρα το πρωί πάρε σκούπα...

  17. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 12/11/2010 21:31:23

    ΠΟΙΟΣ? ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ? Ο ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ?
    ΕΛΕΟΣ.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.

    ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΠ..ΡΑΣ ΤΟ ΖΗΤΑΕΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ...Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ 'Η ΠΙΟ ΛΑΪΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ.

    ΑΥΤΑ.

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ....ΓΙΑΤΙ....ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΜΕΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

    • azxc avatar
      azxc @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 12/11/2010 21:35:12

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ..ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΤΕΡ...

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 12/11/2010 21:44:02

      Άψογος!

  18. azxc avatar
    azxc 12/11/2010 21:42:19

    Επαναλαμβάνω: η ΝΔ δεν είναι του Σαμαρά ούτε του Καραμανλή, η ΝΔ είναι ο πατριωτικός κόσμος που τη στηρίζει ανιδιοτελώς και δεν είναι εξαρτημένος από το κόμμα και που είναι ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ..αυτόν χτυπάνε...τα άλλα είναι εκ του πονηρού..

  19. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 12/11/2010 21:42:29

    Θα πρέπει όλοι να είναι πολύ προσεκτικοί σε αυτό το θέμα και να μην σπέρνουν ζιζάνια. Αρκετά έχουν απογοητευθεί οι νεοδημοκράτες.

  20. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 12/11/2010 21:53:45

    Αίσθησή μου: σότο, παρολί, κουτόχορτο, διαβολή η είδηση. Μούφα, πέτσινη, μαϊμού.

    Είναι τόσο ασαφής, εξεπιτούτου, η σύνταξη του κειμένου, άρα και η ουσία της είδησης, για να μπορεί να εξάγει κανείς ό,τι συμπέρασμα θέλει. Ο,τι νάναι δηλαδή.

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Ακροβολιστής 12/11/2010 21:58:32

      Σα να λεμε δηλαδη παραμυθακι για να ξαναρχισουν να τα βαζουν με την Ν Δ μεσω Καραμανλη, τωρα που ο κοσμος εφτυσε το ΠΑΣΟΚ .

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 13/11/2010 10:42:20

        Μα δεν είναι προφανές ότι όλη η προπαγάνδα του πασοκ βάλλει κατά του ΚΚ? Ότι αυτός και μόνο αυτός (λες και το πασοκ δεν είχε κυβερνήσει ποτέ αυτή τη χώρα) φταίει για τη σημερινή κατάσταση?

        Αφού λοιπόν δεν μπορούν να χτυπήσουν αποτελεσματικά το Σαμαρά, τι πιό εύκολο να βάλλουν κατά του ΚΚ που είναι ο "αδύναμος κρίκος", τη στιγμή μάλιστα που δε μιλάει ο ίδιος?

        • Ακροβολιστής avatar
          Ακροβολιστής @ Ακροβολιστής 13/11/2010 10:44:55

          Και να προσθέσω ότι το πασοκ παίζει πολύ καλά το παιχνίδι της συλλογικής ευθύνης σε ό,τι αφορά στους άλλους.

          Σε ό,τι αφορά στον εαυτό του, το πασοκ διατηρεί τη διακριτική ευχέρεια να διαχωρίζει το γαπ από την προγενέστερη πασοκική ιστορία.

  21. nina avatar
    nina 12/11/2010 22:26:59

    ο ΚΚ βοήθησε το Σαμαρά όσο έπρεπε για να μη φανεί ότι παραδίδει στη Ντόρα. Δέν ήταν επιλογή του ΚΚ ο Σαμαράς. Ο Σαμαράς ήταν επιλογή της βάσης. η άποψή μου για τον ΚΚ δεν είναι καλύτερη απ ότι για το Γαπ. ο ΚΚ δεν ήρθε ποτέ σε ρήξη με κανένα δεν διακινδύνευσε ποτέ τίποτα. Αντίθετα ο Αντώνης είχε το χειρότερο αντίπαλο και τα κατάφερα παληκαρίσια. Απ την άλλη ο ΚΚ έβαλλε την ταφόπλακα στην ιδεολογική πλατφόρμα της ΝΔ. Είναι λοιπόν μεγάλη πρόκληση για τον Αντώνη να ξαναφτιάξει την ιδεολογία της ΝΔ και να κάνει μιά πραγματική λαική δεξιά . άν δεν τα καταφέρει η ΝΔ θα διαλυθεί εις τα εξ ών συνετέθει

    • man8os avatar
      man8os @ nina 13/11/2010 00:38:50

      Σωστος

  22. nina avatar
    nina 12/11/2010 22:35:12

    @Ντινα
    ο Τράγκας δεν είπε ψηφίστε Πασόκ είπε ,μή ψηφίσετε το μπουχέσα της Ραφήνας και δεν είχε άδικο σ΄αυτό. μπορούσες να ψηφίσεις ΚΚΕ γατί να ψηφίσεις το Γαπ?

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ nina 12/11/2010 22:44:20

      Νινα,

      Οχι μονον το θυμαμαι αλλα επειδη ειχα τρελαθει απο την εκπληξη το εχω γραψει στο κινητο μου

      Ελεγε
      Βγαλτε το ΠΑΣΟΚ για να σωθουμε, δεν θελουν τον Λουδοβικο της Ραφηνας, τα συμφεροντα .
      Α. ακομη μαλιστα ελεγε πως τον κυνηγαει η ΠΑΣΟΚΑ γυναικα του και ειχε προβλημα πως θα επειθε την μητερα του την Ηπειρωτισα.
      Επομενως τι παρακινουσε να κανει ο κοσμος?
      ΟΧΙ βεβαια εμενα δεν θα μπορουσε με τιποτα να με πεισει αλλα φανταζομε τον κοσμο που τον ακουγε ως δυσαρεστημενο δεξιο.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 22:50:01

        Έχετε πραγματικά άγνοια: Θυμάστε πότε έγραφα για τη συνάντηση Παπανδρέου - Μπόμπολα στο Πεντελικο; Την ίδια ημερα και λωρα ηταν εκεί και ο Ρουσόπουλος με τον Τραγκα

        • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
          Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Factorx 12/11/2010 22:58:15

          Φακτορ
          Εχασα επισοδειο δεν καταλαβα αυτο που αναφερεται

    • Aris avatar
      Aris @ nina 12/11/2010 23:04:32

      Πάντως ο Τράγκας έχει δηλώσει ότι και ο ίδιος ψήφισε πασοκ, για δεύτερη φορά στη ζωή του... Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού...

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Aris 12/11/2010 23:09:04

        Με μια φορά μόνο δεν κάνεις καριέρα στη δημοσιογραφία.

  23. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 12/11/2010 23:01:12

    Φακτορ
    συγνωμη καταλαβα τι λες οκ δικια εχεις.

  24. Billy avatar
    Billy 12/11/2010 23:14:49

    Ο Καραμανλης οχι μονο ειναι ιστορια,αλλα πολιτικο πτωμα σε τυμπανιαια κατασταση.Οσοι δε, τον θεωρουν μαχιμο πολιτικο ειναι μακρια νυχτωμενοι.Αστε επιτελους το Σαμαρα να λειτουργησει αυτονομα,χωρις βαριδια και βαρωνους.

  25. Aris avatar
    Aris 12/11/2010 23:23:52

    Από την στιγμή που ο πρώην πρωθυπουργός επέλεξε να μιλάει μέσω τρίτων για λογαριασμό του, ήταν δεδομένο ότι κάποια στιγμή αυτό κάποιοι θα το εκμεταλλευόντουσαν. Είτε προβάλλοντας ανύπαρκτες θέσεις του, είτε παρερμηνεύοντας τις θέσεις του. Θυμάστε τι έγινε πρόσφατα με τον Κορκίδη, που μετέφερε μια συζήτηση που είχε με τον πρώην πρωθυπουργό και τελικά το συμπέρασμα ήταν ότι ο Καραμανλής χαρακτήρισε αναγκαίο κακό το μνημόνιο, κάτι που την επόμενη μέρα διαψεύστηκε από τον ίδιο τον Κορκίδη και που απλά είχαν κατασκευάσει τα ΜΜΕ και κόντεψε να βρει και ο ίδιος τον μπελά του. Πλέον μπορεί οποιοδήποτε ΜΜΕ να βγει και να επικαλεστεί κύκλους του Καραμανλή και να βάλει στο στόμα του πράγματα που ουδέποτε έχει πει. Όμως για το γεγονός ότι φτάσαμε σε αυτό το σημείο φταίει ο ίδιος ο Καραμανλής. Κανονικά θα πρέπει όσο πιο σύντομα γίνεται να βγει και να σταματήσει ο ίδιος αυτού του είδους την επικοινωνία, καταργώντας κύκλους και τρίτους που μιλούν για εκείνον. Το έκανε μία, το έκανε δύο, τέλος! Φτάνει. Η επόμενη φορά που θα θελήσει να πει κάτι καλό θα ήταν να το πράξει μόνος του, είτε μέσα από την κοινοβουλευτική διαδικασία (υπάρχει ακόμα;) είτε μέσα από τα ΜΜΕ...

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Aris 12/11/2010 23:37:33

      Αυτό που γράφεις Άρη μπορεί να ισχύει αλλά είναι τελείως διαφορετικό από τη εκδοχή κάποιων άλλων, δηλαδή ότι επίτηδες αβαντάρει προ των εκλογών την Ντόρα, πλήττει τον Σαμαρά και τέτοια παραμύθια.
      Από την άλλη πλευρά το πότε έπρεπε να μιλήσει θα είμαστε σε θέση να το κρίνουμε μόνο εκ των υστέρων, δηλαδή όταν μάθουμε τι είχε να πει. Αν ειπωθούν σε λάθος στιγμή μπορούν να βλάψουν σοβαρά είτε τη χώρα είτε το κόμμα. Πιστεύω ότι τα έχει ζυγίσει.

      • Aris avatar
        Aris @ Κώστας Θ. 12/11/2010 23:40:59

        Νομίζω ότι συμφωνούμε. Ο Καραμανλής κοίταζε και κοιτάζει πάντα μόνο το εθνικό συμφέρον. Έτσι πιστεύω. Το αν είναι όντως έτσι θα το δείξει η ιστορία...

  26. ΑΜ ΔΕ! avatar
    ΑΜ ΔΕ! 12/11/2010 23:42:24

    Πολλές φορές η ...ιστορία επαναλαμβάνεται ώς φάρσα!!!

    Γιατί στην περίπτωση του Καραμανλή να κάνει την ....εξαίρεση;

  27. leste avatar
    leste 12/11/2010 23:42:36

    αβάντα όταν υπολογίζει το ντοροκόμμα στο 2,5 με 3,5%; εμένα περισσότερο μου φαίνεται ότι της βάζει ταβάνι το να καταφέρει να μπει στη βουλή. Χειρότερα απο το ΛΑΟΣ και ντέρμπυ με τον κουβέλη.

  28. Aris avatar
    Aris 13/11/2010 00:14:14

    Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι το καινούργιο θα προσφέρει το κόμμα της Ντόρας και το συζητάμε... Δηλαδή θα προστεθεί ακόμα ένα καθαρά υπερμνημονιακό κόμμα και πιστεύει κανείς ότι θα ψηφίσει ο λαός αυτό το κόμμα; Εντάξει, θα πάρει πολλούς ψήφους στο χωριό της και; Αυτό την βάζει στην Βουλή; Θα κερδίσει το λαό το παγωμένο χαμόγελο της Ντόρας; Αυτό το ίδιο χαμόγελο με το οποίο βγήκε στο συνέδριο μετά την τσαπού των 11 μονάδων, λες και δεν έτρεχε τίποτα για την κυρία; Πάντως αμφιβάλλω αν ο Καραμανλής έχει πει όλα αυτά που γράφονται.

  29. προδικος avatar
    προδικος 13/11/2010 01:43:35

    ο ΚΚ ανηκει στο παρελθον..καλως η κακως ανηκει στο παρελθον..

  30. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 13/11/2010 02:54:21

    Αγαπητέ Φάκτορα, υπάρχει πολύς κόσμος που δεν συμμερίζεται τις απόψεις σου για τον Καραμανλή. Και δεν μιλάω μόνο για Καραμανλικούς, αλλά και για μη Καραμανλικούς, ακόμα και για μη δεξιούς. Σε συζητήσεις μου με διάφορο κόσμο, έχουν τεθεί διάφορες απόψεις (άσχετα αν κανείς τις αποδέχεται ή δεν τις αποδέχεται όλες), όπως:

    1. Ο Καραμανλής επανέφερε στο κόμμα του τον Σαμαρά από τα "αζήτητα" και χωρίς να υπάρχει λαϊκή πίεση για κάτι τέτοιο. Παρά την αντίδραση του Μητσοτακέικου, τον έβαλε σε πρώτη φάση στην Ευρωβουλή για να έρθει πιο μαλακά το πράγμα. Αυτό έγινε σε πολιτικά ανύποπτο χρόνο (ή έστω φαινομενικά ανύποπτο). Μετά τον έβαλε στο ψηφοδέλτιο της Μεσσηνίας και εξελέγη βουλευτής. Προς το τέλος, τον έκανε υπουργό πολιτισμού δίνοντάς του την αβάντα να κάνει τα εγκαίνια του μουσείου της Ακρόπολης. Έτσι, καλώς ή κακώς, τυχαία ή όχι, ο Σαμαράς βγήκε πάλι στην επιφάνεια και ταυτόχρονα είχε ελάχιστη συμμετοχή (που συνεπάγεται και ελάχιστες ευθύνες) στα κυβερνητικά πεπραγμένα της περιόδου εκείνης.

    2. Στην εκλογή Σαμαρά ο Καραμανλής ήταν τυπικά ουδέτερος (όπως έκανε και στο σχέδιο Ανάν). Ο Σιούφας όμως; Θυμίζω ότι ο Σιούφας ήταν από τα ικανότερα και πιο έμπιστα στελέχη του Καραμανλή και ο άνθρωπος για τις δύσκολες αποστολές. Όταν θέλησε ο Καραμανλής να κάνει ενεργειακό παιχνίδι με τους ρωσσικούς αγωγούς έβαλε τον Σιούφα υπουργό Ανάπτυξης. Μετά, όταν έμεινε με 151 βουλευτές συν τον Τατούλη συν τα σκάνδαλα, έβαλε τον Σιούφα πρόεδρο της βουλής. Και τέλος, όταν έφτασε η ώρα της διαδοχής στη ΝΔ, πάλι τον Σιούφα έβαλε να κάνει κουμάντο στην επιτροπή. Και εκεί που τα Ντοράκια μηρύκαζαν συνεχώς τα περί καταστατικού, ξαφνικά ελήφθη υπ' όψιν για πρώτη φορά στα χρονικά αυτού του κόμματος η λαϊκή απαίτηση και οδηγήθηκε το πράγμα στην εκλογή από τη βάση με τα γνωστά αποτελέσματα. Κατά σύμπτωση, το αμέσως επόμενο διάστημα οι Χατζηλαλάκης και Σία λύσσαξαν σε επιθέσεις εναντίον του Σιούφα, των παιδιών του κλπ. Γιατί άραγε;

    3. Ο Καραμανλής πιστώνεται το ότι κράτησε σωστή θέση στα μεγάλα εθνικά θέματα που χειρίστηκε. Στο σχέδιο Ανάν ήταν τυπικά ουδέτερος (τόσο ουδέτερος, όσο ακριβώς και στην εκλογή του Σαμαρά...) αλλά παράλληλα στήριζε τον Τάσσο Παπαδόπουλο και έστελνε τον Μολυβιάτη στη Ρωσσία για συνεννοήσεις. Παρεμπιπτόντως, οι Ρώσσοι μπλόκαραν όλα τα ψηφίσματα των Αγγλοαμερικάνων υπέρ του σχεδίου Ανάν στο Σ.Α. του ΟΗΕ. Για τους ρωσσικούς αγωγούς θυμόμαστε όλοι τις συνεχείς πιέσεις από την Κοντολίζα, τον Μπράιζα και λοιπά τσουτσέκια του State Department, αλλά τους έφτυσε κανονικά (και το πλήρωσε κανονικά). Τέλος, στο Βουκουρέστι, εκεί που είχε αφήσει δικαίους και αδίκους (ΓΑΠ, Αλαβάνο, Καρατζαφέρη κλπ) να πιστεύουν ότι μάλλον πάει για κάποιο εύσχημο συμβιβασμό και επιπλέον δούλευε και τη Ντόρα που το έχαψε και αποκοίμησε και τη φίλη της την Κοντολίζα, έριξε ένα Όχι στα Σκόπια και ήρθαν τα πάνω κάτω. Ας θυμηθούμε πως έτρεχαν το τελευταίο εκείνο διάστημα οι ΓΑΠ, Αλαβάνος και Σία να μαζέψουν όσα έλεγαν όλο το προηγούμενο διάστημα.

    4. Ο Καραμανλής από την άλλη μεριά χρεώνεται τα σκάνδαλα της διακυβέρνησής του και το ότι δεν έκανε εγκαίρως κινήσεις να περιορίσει τα ελλείματα και το χρέος, είναι γνωστά όλα αυτά και έχουν χιλιοειπωθεί. Επίσης χρεώνεται τη στήριξη που παρείχε στη Γιαννάκου (αλλά και στον Βερέμη του ΕΛΙΑΜΕΠ στο ΕΣΥΠ) όταν όλη η κοινωνία έβραζε για το βιβλίο της Ρεπούση (εκεί η λαϊκή απαίτηση δεν ελήφθη υπόψιν, φαίνεται ότι υπερίσχυσαν ανώτεροι παράγοντες από τη λαϊκή βούληση...). Το πλήρωσε αμέσως μετά, με την είσοδο των Ελλαδεμπόρων στη βουλή και τον περιορισμό του στους 152 βουλευτές.

    Αυτά είναι αγαπητέ Φάκτορα διάφορα πράγματα που ακούγονται Δεξιά και Αριστερά για τον Καραμανλή και με τα οποία δεν υποχρεούσαι φυσικά να συμφωνείς (ή και να διαφωνείς). Προσωπικά, δεν περιμένω από καμμία Σάρα και Μάρα να με πληροφορήσει αξιόπιστα για τις προθέσεις του Καραμανλή, ίσως επειδή γενικά οι Σάρες και οι Μάρες και τα συναπαντήματα μου είναι αντιπαθείς, άσε που τις θεωρώ και υστερόβουλες. Προτιμώ να περιμένω να μιλήσει ο ίδιος (εάν και εφόσον και ενδεχομένως το μενού να περιλαμβάνει και ολίγη από εθνικά θέματα τα οποία δεν είναι τελείως ξεκομμένα από αυτά που συμβαίνουν τώρα). Εάν και όταν μιλήσει, ανάλογα και με αυτά που θα ακούσω, ίσως να μπορέσω να κρίνω καλλίτερα αν έκανε σωστά ή λάθος που δεν μίλησε από την αρχή.

    • Λαέρτης avatar
      Λαέρτης @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 13/11/2010 03:50:35

      Αντε να το ξαναπώ. Ο Καραμανλής είχε την στήριξη όλων των Νεοδημοκρατών και πολλών "μη" φαντάζομαι.
      Και πάνω από μία φορά.
      Κοιμήθηκε, κοιμήθηκε άφησε να εξευτελίζουν το κόμα κι όταν επιτέλους ξύπνησε ήταν δυστηχώς αργά κι επι πλέον αντί να προσπαθήσει ζήτησε εκείνες τις χωρίς νόημα εκλογές, για να φρεσκάρει την εντολή του λαού και που είχε σαν αποτέλεσμα να μας παραδώσει στα χέρια των τροϊκανών οι οποίοι θα μας εκδορεύσουν σιγά σιγά και βασανιστικά.
      Και Πιγκουϊνε, στα αζήτητα δεν είναι κανείς. Ή μάλλον όλοι εκεί είμαστε πριν μας αναζητήσει κάποιος.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ Λαέρτης 13/11/2010 09:50:30

        Λαερτη μου,

        Δικαιωμα σου ειναι πιστευεις πως κοιμηθηκε, κοιμηθηκε και οταν ξυπνησε ειμασταν δεμενοι στο ΔΝΤ.

        Αλλα κατι τετοιο δεν λεει και το ΠΑΣΟΚ?
        Δηλ. πως ολη αυτη η καταντια και ολος ο εξευτελισμος π.χ γκρικ στατιστικ κ.λ.π. εγιναν απο την ΝΔ τα τελευταια 4-5 χρονια. Αλλα ξεχνα πως μ πηκαμε στην ΕΟΚ??(Τα δικα τους γκρικ στατισικ)
        Κατι τετοιο δεν θελει να μας περασει καθε ακαιρεος δημοσιογραφος εδω και ενα χροονο π.χ, Χατζηνικολαου?

        Μα καλα απορω ειναι δυνατον ακομη να πιστευουμε πως
        επειδη κοιμοταν ο Καραμανλης οπως λες, η Ελλαδα εφτασε στο ΔΝΤ.
        Και τα χρεη του ΠΑΣΟΚ τα 14ο.οοο.000.000 που παρελαβε η ΝΔ και επρεπε να πληρωνει τους τοκους
        δηλ. αλλα 60.000.000.000 , αλλα και ενα βαθυ Πασικικο κατεστημενο, που αραγε ποιος μπορουσε ετσι ευκολα να ξεκοκαλισει απο το Δημοσιο και απο οπουδηποτε αλλου ειχ ε σφηνωσει στα επι 20 χρονια ΠΑΣΟΚ

        Εμ πασει περιπτωσει εγω οσο και να μου ειναι αδιαφορος ο ΚΚ , εχω καταλαβει πως και την εκλογη του Α.Σαμαρα με τον τροπο του βοηθησε απο την αρχη που τον εβαλε βουλευτη Μεσσηνιας, και ουτε τοσο κακο εκανε στην Ελλαδα ,οσο καθε μερα πασοκικα καναλια Μεγκα,Αλτερ, φωναζουν.
        Εξαλλου τωρα υπαρχει ενα νεο παλικαρι στο τιμονι, ο Σαμαρας και απο οτι φαινεταια μεχρι στιγμης ειναι καλος τιμονιερης.

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 13/11/2010 10:09:46

      Απολύτως σωστός σε όλα Πιγκουίνε.!
      Μόνον τόν Σαμαρά έβλεπε σαν τόν ικανότερο ηγέτη τής ΝΔ να τόν διαδεχθεί,και τό δρομολόγησε πολύ καιρό πρίν τό δούμε όλοι εμείς. Για να μήν υποθέσω ότι μπορεί να ήταν και συννενοημένοι σε ανύποπτο χρόνο .
      Καί να προσθέσω ότι ή ιστορική αλήθεια όλων τών γεγονότων,είναι αμφίβολο άν θα μαθευτεί ποτέ πραγματικά, είτε μιλήσει είτε δεν μιλήσει.Θά την ξέρουν πολύ λίγοι.Και ό Αντώνης Σαμαράς είναι ένας από αυτούς.
      Τό αντιλαμβάνομαι από τό πάθος του και τήν υπομονή του,να αποτελειώσει τό άρρωστο σύστημα τής μεταπολίτευσης, ελεύθερος από όλα τα βάρη και βαρίδια,πού αναγκαστικά έσερνε ο Καραμανλής.
      Ενα επιδέξιο πολιτικό παιχνίδι στήθηκε και παίχθηκε , στό οποίο και οι δύο αποδώσανε εξαιρετικά τούς ρόλους τους.
      Τό (ιδεολογικο-πολιτικό) αίμα, δεν μπορούσε να γίνει νερό.

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ ο παγωτατζής 13/11/2010 17:04:00

        Αυτό πιστεύω κι εγώ φίλε μου. Εκεί τουλάχιστον με οδηγούν τα γεγονότα που ανέφερα παραπάνω, αλλά και πολλά άλλα. Βλέπω επιπλέον τον Σαμαρά να έχει και κάποια αβαντάζ σε σχέση με τον Καραμανλή. Και πρώτα απ' όλα το ότι αυτός θα έχει (σιγά-σιγά) ένα καθαρότερο κόμμα για να πορεύεται σε σχέση με το κόμμα που είχε ο Καραμανλής, που ήταν αναγκασμένος να πορεύεται με τις διάφορες λινάτσες, με τρικλοποδιές κλπ. Ακόμα, ο Σαμαράς δείχνει πιο μεθοδικός (η πολυετής πολιτική μοναξιά βοήθησε σ' αυτό) και σίγουρα εκπέμπει περισσότερη αισιοδοξία, πράγμα που βρίσκει αντίκρυσμα στον κόσμο, ιδιαίτερα στην παρούσα κατάσταση. Για τις προθέσεις του δεν αμφιβάλλω. Σίγουρα, όπως λες κι εσύ, κάποια πράγματα μάλλον δε θα τα μάθουμε ποτέ, το πολύ πολύ να τα διαισθανθούμε αργότερα αξιολογώντας διάφορα γεγονότα. Το βέβαιο πάντως είναι ότι το πράγμα έχει μπει σε σωστό δρόμο.

        Τα μεγάλα προβλήματα όμως είναι το τεράστιο χρέος που έχουμε και όλα τα γύρω γύρω που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα και με τον Ελλαδικό χώρο. Ο συνδυασμός τους είναι εύφλεκτος, πολύ εύφλεκτος. Παιχνίδι για πολύ γερά νεύρα. Και εκεί θα κριθούν πολλά.

        • man8os avatar
          man8os @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 14/11/2010 02:05:23

          Οταν ολα τελειωσουν,, θα παρακαλουσα τον Σαμαρα και τον Καραμανλη να εκδωσουν απομνημονευματα.
          Βεβαια, θα περασει πολυς καιρος πριν γινει κατι τετοιο, τουλαχιστον για τον κυριο Σαμαρα, ο οποιος 99% ειναι ο επομενος προθυπουργος.

  31. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 13/11/2010 04:05:39

    Λαέρτη, το "αζήτητα" δεν ήταν ψόγος για τον Σαμαρά (γι αυτό το είχα και σε εισαγωγικά). Απεναντίας, ήθελα να τονίσω αυτό ακριβώς που λες στην τελευταία πρότασή σου. Δεν είναι απέναντι ο Σαμαράς με τον Καραμανλή.

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 13/11/2010 09:54:01

      Πιγκουινε ,
      απολυτο δικαιο εχεις, ισως πρεπει να κλεινουμε λιγο τα αυτια μας στο οτι ακουγεται γυρω ,
      Ισως πρεπει με μισοκλειστα αυτια να σκεφτο-μαστε και να αποφασιζουμε μονοι μας τι ειναι αληθες.

  32. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 13/11/2010 10:07:34

    Τελικα μπορει καποιος να μου εξηγησει τι γινεται? Η τα ειπε και μετα τα μαζεψε η Δεν τα ειπε αλλα κατα το συνηθες καποιοι πρασινοι και μη Γκεμπελς εκαναν παλι τη δουλεια τους.......

    Απο Zougla.gr
    «Ο Κ. Καραμανλής δεν έχει μιλήσει με κανέναν»

    Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010, 08:16

    Διαψεύδεται κατηγορηματικά από κύκλους προσκείμενους στον Κώστα Καραμανλή το δημοσίευμα ιστοσελίδας ότι ο πρώην πρωθυπουργός φέρεται προβληματισμένος για τις πολιτικές εξελίξεις και την κατάσταση της οικονομίας, στις συναντήσεις του τις τελευταίες μέρες με στελέχη της ΝΔ και όχι μόνο.

    Τονίζουν ότι ουδέποτε ο ο κ. Καραμανλής είπε αυτά που του καταλογίζονται και ανέφεραν χαρακτηριστικά ότι ο κ. Καραμανλής δεν έχει δει και δεν έχει μιλήσει με κανένα.

  33. Αkyros avatar
    Αkyros 13/11/2010 10:10:12

    Η ανάλυση του Πικγουίνου αποκωδικοποιεί την πεποίθηση πολλών ΝΔκρατών.
    Με την αποδοχή ότι πράγματι, δεν ειχε τα κότσια ο Καραμανλής να έρθει σε ανοιχτή σύγκρουση με την Μαφία και τους Εδώ Νονούς της, πιθανόν γιατί δεν άντεξε το προσωπικό κόστος η , ίσως ,γιατί ήξερε περισσότερα για το κόστος που θα πλήρωνε ο τόπος, πραγματι, έκανε αυτοθέλητα το βήμα του να βάλει τελεία στην Ιστορία του.
    Ωστόσο, υπάρχουν φωτοΓραφικά νδοκουμέντα για το ανασηκωμένο παράμεσό του ΚΚ, προς την κυρία!
    Τα μουτρα της μετά το Βουκουρέστι όταν απείλησε το Βετο και κέρδισε την αναβολή ένταξης των Σκοπίων στο Νατο.
    Οταν την έσερνε να υπογράψει για τους αγωγούς
    Οταν η κυραΥΠΕΧ εμπαινε στο Μουσείο και καθόνταν στις πίσω σειρές με το ψεύτικο μισοχαμόγελο, αφαντο στο κατηφές της βλέμμα.
    Είχε εφτασε η ...μεγαλοσύνη της, στη τελευταία όμορφη στιγμη για μια περήφανη Ελλάδα "παρούσα" στην παγκόσμια πραγματικότητα, το υπουργειο που ηγούνταν να μη έχει καλέσει στα εγκαίνεια κανένα ξενο πρωθυπουργό, ανακαλώντας ακόμα και, ο μόνος που είχε κληθεί, ο Ερντογαν, την επίσκεψή του λόγω...ασθενείας!
    Μόνος, ο Τούρκος, να χρειαστεί να πεί κάτι για τον πολιτισμό που δημιούργησαν οι ...πρόγονοί΄του, καθώς λενε τα επίσημα βιβλία που διδάσκονται οι μαθητές της πατρίδας του;
    Βοήθησε τον Σαμαρά ο Καραμανλής! Ηταν η δική του εκδίκηση στη συνΜωρία που του εστηνε βόθρους, σε κάθε του βήμα.
    Απλά δεν τόλμησε να είναι ο γεναίος που θα εβγαινε μπροστά, να πεί τι και ποιός τον εκβιάζει, με τι τον απειλεί, ποιοι θα εκτελέσουν το συμβόλαιο του πολιτικού του θανάτου...
    http://www.antinews.gr/?p=47676#comment-457478

    Ολα στην 5 χρον πορεία της κυβέρνησής του τα έκανε μισά! Μισό το ναι στο Ανάν, μισό το Βετο, μισή κι ανέσωστη η κάθαρση, μισή η απειλη των νταβατζήδων, μισή η υπογραφή των αγωνων ...
    Ας το κάνει ως το τέλος τουλάχιστον. Με την Ιστορία του... Ας την αφήσει μισή!
    Αν δεν έχει το θάρρος να την ολοκληρώσει με ΟΛΗ την αληθεια!

  34. κριτικόςλόγος avatar
    κριτικόςλόγος 13/11/2010 11:29:14

    Φίλε αδικείς τον κ.Κρανιδιώτη, ποτέ δεν πήρε θέση κατά του κ.Καραμανλή, απλώς έκανε καλόπιστη κριτική όπως ο καθένας μας και κατόπιν κοιτάει μπροστά όπως και πρέπει. Μην κολλάμε σε ετικέττες, ας περιμένουμε να μιλήσει ο ίδιος όταν κρίνει κατάλληλο τον καιρό. Οπως γνωρίζεις, στην πολιτική πολλά λέγονται σε τελείως λάθος χρόνο και ξεσηκώνουν μίση και πάθη και ο ίδιος είναι καλός γνώστης αυτής της πραγματικότητας.

    • κριτικόςλόγος avatar
      κριτικόςλόγος @ κριτικόςλόγος 13/11/2010 11:30:01

      Προς George το σχόλιο..

    • george avatar
      george @ κριτικόςλόγος 13/11/2010 12:08:46

      Ξες κατι εγω ειμαι 22 χρονια στελεχος της ν.δ.οποτε και να λεω κατι εχω το καθε δικαιωμα με ευγενεια φυσικα.ολοι αυτοι που μιλανε ετσι απαξιωτικα πρωτον δεν το καταλαβαινουν οτι κανουν κακο στην παραταξη-εξαλλου δεν ηταν ποτε στη παραταξη οποτε δεν μπορουν ν γνωριζουν τις αρχες και τα ιδανικα των 3000000 φιλων της και δευτερον μονο τον εσωτερικο τους κοσμο δειχνουν γιατι οσο και να βγαζουν τα εσωψυχα τους την ανωτεροτητα του καραμανλη αποδεικνυουν και την δικη τους απεγνωσμενη προσπαθεια να κανουν μεγα αλεξανδρο τον σαμαρα.τοσο πολυ τον φοβαστε κυριε κρανιδιωτη τον καραμανλη?τρεμετε γιατι γνωριζετε με ενα νευμα και μονο θα ρθει στο αρμα και παλι αρχηγος και σεις στο χρονοντουλαπο...αυτη ειναι η αληθεια...και αν ησασταν φιλος της ν.δ θα το γνωριζατε...γιατι εδω στη τοπικη της θεσσαλονικης ολοι αυτο ζητανε να επιστρεψει ο καραμανλης..

      • thrirty avatar
        thrirty @ george 13/11/2010 14:02:56

        Είσαι όπως λες 22 χρόνια μέλος της Ν.Δ. Και περιμένεις τον Καραμανλή να επιστρέψει ως πρίγκηπας.
        Άραγε εσύ συμφωνείς με την στελεχιακή ανανέωση της παράταξης ή θέλεις να παραμείνουν τα στελέχη της ως έχουν όταν αυτά στην πλειοψηφία τους είναι πολιτικά χρεοκοπημένα;
        Θέλεις την παράταξη σαν ένα κόμμα που θα αποτελεί όχημα για τα στελέχη της να καταλάβουν την εξουσία για τα προσωπικά τους ωφέλη;
        Ο Καραμανλής πλήρωσε αυτά ακριβώς τα στελέχη. Τα στελέχη που σαν τον Βουλγαράκη βλέπουν το νόμιμο ως ηθικό. Και αυτός ήταν ο λόγος που κατέρρευσε στις εκλογές. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορεί να ανακάμψει εντυπωσιακά η Ν.Δ. και να είναι ήδη με διαφορά το πρώτο κόμμα.
        Τα στελέχη αυτά ποτέ δεν χώνεψαν τη νίκη Σαμαρά γιατί η διαδικασία εκλογής αρχηγού από τη βάση τους παρέκαμψε. Ακόμα και αν τον υποστήριξαν, το έκαναν με κρύα καρδια βλέποντας το ρεύμα, το ρυάκι που έγινε ποτάμι.
        Αλήθεια, πόσοι βουλευτές κινητοποιήθηκαν σε αυτές τις εκλογές; Πόσα άπο τα ιστορικά στελέχη; Πόσοι άραγε από τους "παλιούς" δεν είδαν με ανυσηχία τη δραστηριοποίηση νέων στελεχών; Ευτυχώς όχι όλοι. Οι περισσότεροι θέλουν το καλό της παράταξης. Αλλά οι λίγοι πάντα φαλκιδεύουν την προσπάθεια των πολλών.
        Εγώ πρόβλημα δεν έχω με τον Καραμανλή. Πρόβλημα έχω με τα "ορφανά" του, με τους "γκρούεζες". Γιατί αυτοί μας κάνουν να ντρεπόμαστε για την παράταξή μας με τα πεπραγμένα τους.
        Τώρα όμως μπροστά στη μνημονιακή συμπαράταξη του ΓΑΠ κοιτάμε τη νίκη στο δεύτερο γύρο. Γιατί σήμερα αυτό έχει σημασία.

        • george avatar
          george @ thrirty 13/11/2010 19:46:50

          εσυ μπορεις να ντρεπεσαι γιατι προφανως δεν ησουν ποτε ν.δ ολα τα αλλα ειναι...

          • thirty avatar
            thirty @ george 13/11/2010 19:53:16

            Επί της ουσίας δεν απάντησες.
            Τι να πεις όμως; Τι να υπερασπιστείς;
            Η παράταξη δεν ανήκει στα στελέχη πολλά από τα οποία ασχολούνται με την πολιτική βιοποριστικά αλλά στους ψηφοφόρους της.
            Απάντηση επι της ουσίας να περιμένω;

          • george avatar
            george @ george 13/11/2010 20:18:58

            ρε φιλε αν ησουν νδ ξες τι λενε στις τοπικες??πανε να ακουσεις...εσεις οτι θεωρει το πασοκ σκανδαλο της νδ το εχετε υιοθετησει και προσπαθειτε να κανετε νεα ν.δ δηλ ντρεπεστε για την παραταξη και θελετε να φτιαξετε μια νεα..τι να πω...

          • thirty avatar
            thirty @ george 13/11/2010 20:25:26

            Δηλαδή μου λες ότι όσοι είναι δεξιοί δεν επιτρέπεται να έχουν μάτια και να βλέπουν ότι δικά μας στελέχη είναι μπλεγμένα σε πάρα πολλά;
            Χαβά μας κάνεις;
            Δηλαδή δεν ξέρουμε τι όζει μεταξύ των μεσαίων στελέχων της Ν.Δ; Ή Ν.Δ δικαιούνται να λένε ότι είναι μόνο τα στελέχη της;
            Αυτά πήραν στο λαιμό τους τον Καραμανλή.

          • george avatar
            george @ george 13/11/2010 20:40:07

            κοιτα για ορισμενα στελεχη εχεις απολυτο δικαιο αλλα οχι να θεωρουμε τον καραμανλη για τον...και να περιμενουμε τον σαμαρα να φτιαξει την παραταξη ελεοσ πια!τα κειμενα αυτα ερχονται κατευθειαν απο τα διπλανα γραφεια του σαμαρα στην ρηγιλλης.

          • thirty avatar
            thirty @ george 13/11/2010 21:44:31

            Σφάλλεις αν νομίζεις ότι η οργή του κόσμου της παράταξης δεν πιάνει τα στελέχη της Ν.Δ. Το κείμενό μου δεν έρχεται από το γραφείο του Σαμαρά έρχεται από κουβέντες που κάνω με ανθρώπους που δουλεύουν και κερδίζουν μόνοι τους τα προς το ζην και η μόνη σχέση τους με το κόμμα είναι ότι το ψηφίζουν. Εγώ δεν σου καθαγίασα τον Σαμαρά. Κι αυτός θα κριθεί αν διατηρήσει τους ίδιους. Έχει όμως έναλόγο παραπάνω να καθαρίσει το κόμμα από τα λαμόγια ακριβώς γιατί δεν εξελέγη από αυτούς, δεν τους είναι υποχρεωμένος.
            Όσο για την κατηγορία ότι αυτά που λέω είναι βγαλμένα από τα γραφεία του Σαμαρά, κοίτα ποιός σου το είπε πρώτος και αν αυτός είναι λαμόγιο ή είναι της Ντόρας, τότε οφείλεις να παραδεχθείς ότι έσφαλες στην κρίση σου. Γιατί η προπαγάνδα είναι σκληρή και ύπουλη. Και να θυμάσαι ότι αν εσύ είσαι αγνός οπαδός ότι εσύ αγωνίζεσαι για τις ιδέες σου κι αυτοί για το ψωμί τους.

          • george avatar
            george @ george 14/11/2010 11:49:06

            κοιτα επειδη ολοι εσεις οι σαμαρικοι μας εχετε τσουβαλιασει και οσοι δεν εινια με τον σαμαρα ειναι με την ντορα να σου πω μονο οτι εγω ψηφισα ψωμιαδη επειδη πιστευω οτι και η ντορα καο σαμαρας μονο κακο καναν στην παραταξη και κανουν δεν εχουν δηλ παραταξιακη συνειδηση και μονο το συμφερον κοιταξαν μια ζωη συμμαχοντας και με το διαολο...εναντιον της παραταξης...και μια διαφορα ολοι εσεις οι φαν του σαμαρα σας νοιαζει το κομμα μονο να ελεγξετε σπιλωνονοντας ανθρωπους..ενω ολοι οι αγνοι φιλοι της ν.δ μιλανε για την παραταξη.πιστευω να καταλαβαινεις την διαφορα και κατι τελευταιο..πως γινεται ρε παιδια σχεδον ολοι εδω στο σαιτ που εξυμνειτε ολη μερα τον σαμαρα ουτε ενας σχεδον να μην ηταν μελος τηςν.δ??τυχαιο??δεν νομιζω..γιαυτο και δεν νοιωθετε περηφανοι για το κομμα πριν τον σαμαρα..γιατι οπως και πολλοι νεοι ενοικοι της ρηγιλλης σε γραφεια ξεκινησαν απο κνε ε?αρα καθολου τυχαιο οτι η νεα ν.δ γινεται η λαιτ εκδοχη του κκε..σε λαικισμο.

          • radiomedic avatar
            radiomedic @ george 14/11/2010 12:30:28

            Δεν κατάλαβα δηλαδή, όσοι είναι τα πολλά χρόνια μέλη της Ν.Δ τους ανήκει η παράταξη;
            Μιλάς σοβαρά τώρα φίλε;
            Ποιά είναι η παραταξιακή λογική που προβάλλεις; Να ακολουθήσουμε όλοι τα ίδια στελέχη που μας πήγαν στον γκρεμό χωρίς να λέμε κουβέντα;
            Να σου υπενθυμίσω ότι κάθε μέρα ο κόσμος έβλεπε τα μέλη της κάθε τοπικής της Ν.Δ που κατά κανόνα ήταν τρόφιμοι βουλευτικών γραφείων. Κάνω λάθος;
            Τον Καραμανλή οι περισσότεροι ψηφοφόροι από κοντά δεν τον είδαν σχεδόν ποτέ.
            Δεν έκανε ο Καραμανλής τη ζημιά στη Ν.Δ, τα στελέχη των τοπικών και των ΝΟΔΕ την κάνανε. Αυτοί γράψανε το "σεμνά και ταπεινά" στα παλιά τους τα παπούτσια.
            Ο κόσμος της παράταξης δεν πρόκειται να δώσει άλλες λευκές επιταγές στα μεσαία στελέχη να παζαρεύουν την ψήφο τους στα βουλευτικά γραφεία για να κερδίσουν ένα κομματάκι από την εξουσία.
            Εγώ δεν είμαι καν ενεργό μέλος της Ν.Δ, είμαι απλός ψηφοφόρος. Και απλός ψηφοφόρος θα παραμείνω.
            Αλλά το κεφάλι μου δεν θέλω να το κατεβάζω γιατί ο τάδε της όποιας ΝΟΔΕ έκανε ότι έκανε. Και ξέρω πολλές περιπτώσεις όπου νέοι άνθρωποι θελήσαν να ασχοληθούν και τα πολλά "παλιά" στελέχη τα κοιτούσαν με μισό μάτι.
            Οι απλοί ψηφοφόροι θέλουν το κόμμα να αλλάξει, τα στελέχη θέλουν να μείνει το ίδιο. Προφανώς για να γράψουν πάλι το σεμνά και ταπεινά εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

        • george avatar
          george @ thrirty 14/11/2010 13:28:42

          καταρχην κοιτα μην μου τα λες αυτα περι ορφανων και τετοια ε?? ... και ο σαμαρας ειχε τα ορφανα της πολλαν που τα πηρε στην ρηγιλλης οκ??μην τα βλεπετε τα πραματα μονον απο την δικης μεριαδεν σημαινει οτι οποιοσ δεν στηριξε η δεν ετρξε για τον σαμαρα δεν ειναι ν.δ οκ??για να τρεξεις για καποιον πρεπει ο αλλος να σε εμπνει να εχει μια διαδρομη που να μην μπορεις να του προσαψεις τπτ και οπως να το κανουμε ο καραμανλης σε αυτο τον τομεα νικαει κατα κρατος τον σαμαρα...αλλα αλλου αυτα που λενε τα παπαγαλακια και που απειλει ο σαμαρας οτι θα ξαποστειλει οσους δεν στηριξαν τον μεγα κικιλια...δεν ειναι αμελοχωραφο του παππου του το κομμα.και αν επιμενω φιλε για στελεχος μεσα απο την ν.δ γιατι πιστεψε με τα στελεχη τις περισσοτερες φορες γνωριζουν περισσοτερα για ορισμενα θεματα απο τους φιλους του κομματος...και αν θελεις ψαξε το..

          • radiomedic avatar
            radiomedic @ george 14/11/2010 13:59:14

            1. Δεν σου έγραψα τίποτα για ορφανά του Καραμανλή, εσύ τα λες μόνος σου.
            2. Μίλησα για νέους ανθρώπους και όχι στελέχη της ΠΟΛ.ΑΝ.
            3. Είπα ότι η παράταξη δεν ανήκει στα επί χρόνια στελέχη της Ν.Δ αλλά στους ψηφοφόρους της. Εσύ λες ότι υπάρχουν και Νεοδημοκράτες που δεν ψήφισαν Σαμαρά, κάτι τελείως διαφορετικό. Απαντάς άλλα αντί άλλων.
            4. Όταν λες ότι ανήκεις σε μια παράταξη στηρίζεις ιδέες και όχι πρόσωπα. Εσύ μου λες ότι σε εμπνέει το πρόσωπο του Καραμανλή και όχι πως σε εμπνέει ότι αυτός εκφράζει.
            5. Εδώ είναι το ζουμί της ανάρτησής σου. Σε πειράζει που ο κόσμος της Ν.Δ είδε πως οι βουλευτές δεν έτρεξαν στην Αθήνα για τον Κικίλια και νιώθεις ανασφάλεια. Φοβάσαι για τους βουλευτές; Γιατί; Αν ανήκεις στην παράταξη δεν θέλεις τη νίκη της; Προτιμάς οι βουλευτές να παρακολουθούν τις εξελίξεις; Απάντηση σε εμένα πάντως αυτό για τον Κικίλια δεν αποτελεί γιατί δεν το ανέφερα πουθενά αυτό.
            6. Το κόμμα πάντως δεν είναι ιδιοκτησία των στελεχών του, αυτό είναι σίγουρο.
            7. Δεν έχει και τόση σημασία τι πιστεύουν τα στελέχη για εμένα προσωπικά γιατί τις περισσότερες φορές τα στελέχη έχουν ίδια συμφέροντα που δεν ταυτίζονται με τα συμφέροντα του απλού ψηφοφόρου για το καλό της χώρας.
            ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το κόμμα της Ν.Δ πρέπει να ανανεωθεί στελεχιακά με νέους ανθρώπους, πρέπει να ανακτήσει το ηθικό πλεονέκτημα για την απώλεια του οποίου φταίνε και τα επί χρόνια στελέχη του. Πρέπει να αποκτήσει στέρεη και ξεκάθαρη ιδεολογία. Συμφωνείς με αυτά; Αν ναι, τότε τι μας πρήζεις με τις τοπικές της Ν.Δ και τους "αγωνιστές" της παράταξης που στο μυαλό των απλών ψηφοφόρων δεν είναι τίποτα διαφορετικό από τους αντίστοιχους "αγωνιστές" του ΠΑΣΟΚ;
            Ο κόσμος ψάχνει κάτι νέο να του δώσει ελπίδα, όχι κάτι παλιό να ξαναπάρει την εξουσία για να εμφανιστούν πάλι οι ίδιοι κουμανταδόροι.

          • george avatar
            george @ george 14/11/2010 14:11:43

            κοιτα η δικια μου θεση ειναι οτι εδω που φτασαμε πρεπει να γινει μια οικουμενικη μια τετραετια να περασουν ολες οι μεταρρυθμισεις και μετα να συνεχισουν τα κομματα τη ζωη τους...αλλα οικουμενικη με προσωπικοτητες εξω απο κομματα και γραφιαδες και γλειφτες.

  35. DIANE avatar
    DIANE 13/11/2010 12:04:58

    Δεν καταλαβαίνω τίποτα.Ἀντί να συζητάμε για τα μαύρα μας τα χάλια, τις αὐριανές ἐπαναληπτικές ἐκλογές και τους κινδύνους που περικλείουν για περισσότερη δική μας ἐξαθλίωση, συναγωνιζόμαστε σε ἀπαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους κ.κ. Καραμανή και Σαμαρά. Γι΄ αὐτή την μονίμως χαμογελαστή ἠλικιωμένη κυρία, που "ἔθαψε" τον ΚΚ μέσα ἀπό το Ὑπουργείο "της", ἔδιωξε τον κ. Μολυβιάτη, ἔβαλε τρολ των ἀμερικάνων, ἐξεβίασε τον ΚΚ και ἐξακολουθεί μέχρι σήμερα να ἐκβιάζει με νέα κόμματα για την πρωθυπουργοποίησή της (ἀλήθεια, της το χρωστάμε;) δεν εἴδα τίποτα.
    Κι ἀντί νάμαστε ἐνωμένοι και συνετοί, μαλώνουμε σαν τα κοκόρια και δηλώνουμε τόσο ἀφελείς που να πιστεύουμε τα βοθροκάναλα.
    Πεντέμιση χρόνια μωρέ, καθημερινά, ξεδιάντροπα, χυδαία χτυπούσαν τον Καραμανλή ἀπό παντού. Γιατί; Για τα συμφέροντα των ἨΠΑ, του ΔΝΤ, της ἘΕ, των μεγαλοεργολάβων και μιντιανθρώπων και πολλών ἄλλων.
    Κι ἀν ἀκόμα ἄξιζε ο ΚΚ ὄλες αὐτές τις κατηγόριες, τι προσφέρουμε στην Πατρίδα μας, στις αὐριανές ἐκλογές, στη δυστυχία ἀπό τις καινούριες ἀπολύσεις κλπ., στους ξένους που ἀκονίζουν τις κουτάλες σε βάρος μας, να τις μἠρὑκάζουμε; Οι κατηγόριες κι ἀν, λέω, ἤταν ἀληθινές, ἀφορούν ἔνα δικόνε μας, ἔναν Ἐλληνα και μάλιστα ἐκλεγμένο πρωθυπουργό. Τις δίνουμε τροφή στους Ἀλβανοτσαμηδοσκοπιανούς κ.ἄ. για να μας πολεμήσουν καλύτερα, μωρέ ἀδέρφια;
    Εἴπε , λένε, το τσοντοκάναλο. Ε, και; Θ΄ ἀρχίσουμε να το πιστεύουμε ἐπειδή κατηγορεί τον ΚΚ, που δεν χωνεύουμε;

  36. Aggelos avatar
    Aggelos 13/11/2010 12:40:55

    "ο ΚΚ δεν ήρθε ποτέ σε ρήξη με κανένα δεν διακινδύνευσε ποτέ τίποτα. "

    αμα το εκανε αυτο δεν θα τον ετρωγαν ζωντανο τα ΜΜΕ,,
    τετοιος ειναι ο Γαπ,,γιαυτο και στηριζεται τοσο..

  37. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 13/11/2010 13:23:08

    DIANE,

    ετσι, καλα τα λες. Επι τελους αλλο ειναι το προβλημα.
    Τι θα γινει σε ολους μας απο εδω και περα με ολα τα κακα που ερχονται, με ευθυνη το ΤΟΝΙΖΩ μονον του τωρινου ΠΑΣΟΚ αλλα και του Σιμητη και του Ανδρεα.
    Αν ειναι δυνατον μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας. Ολοι μας και γω μαζι ,ολα τα ξερω ολα τα καταλαβαινω. Η ετσι νομιζω.

    Η απο παρα πολλα χρονια πειρα μου σχεδον 35-38 ενα πραγμα μου διδαξε.
    Την παραταξη μου να την υπηρετω .Αφορμη για δυσμενη σχολια που μετα αναπαραγωνται απο τα ΠΑΣΟΚΙΚΑ ΜΜΕ ,μονον για το κακο της παραταξης μου να μην δινω.
    Προβληματα υπηρχαν και θα υπαρχουν. Και ο καθενανς μας ας βοηθησει για την οποια λυση.
    Α και επειδη εγω εχω καποια χρονια στο κουρμπετι, θυμαμαι πολυ καλα οταν ο Ανδρεα ξεκινησε την λαοπλανα πορεια του, το 1980 ο κοσμος τον ακολουθησε και δεν θα ξεχασω το μισος με το οποιο με κοιταγαν οταν μιλουσα για την παραταξη μου. Ολοι, σχεδον ολοι. Νομιζαν με τα σχολια τους και τις ειρωνιες τους θα τα χασω , θα κλειστω στο σπιτι μου, θα εξαφανιστω.
    Το οτι καποιος πρωθυπουργος το 2000 και μετα το 2οο4 με εκανε να ξαναβγω στους δρομους, αυτο εγω η γηραια δεν το ξεχνω.
    Τωρα αν αρχισουμε να σχολιαζουμε με απρεπη τροπο οτιδηποτε δικο μας, δικαιως σχολιαζομενο αλλα ισως και αδικως, εμεις θα χασουμε.
    Αυριο εχουμε εκλογες και ολοι στην μαχη.
    Τωρα εχουμε εναν νεο αρχηγο και εμπρος για την ΝΙΚΗ

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 13/11/2010 13:31:30

      @ Ναντια Μαρκοπουλου
      Η σοφία και εμπειρία των χρόνων είναι ανεκτίμητη!
      Τά σέβη μου, γηραιά μου κυρία.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ ο παγωτατζής 13/11/2010 15:13:10

        Να μια νεα ευκαιρια για μενα
        Θα λεγομαι Ναντια η Γηραια.
        Ευχαριστω πολυ Παγωτατζη για την ιδεα που μου εδωσες.

  38. JohnK avatar
    JohnK 13/11/2010 14:54:26

    σας βλεπω να γινεστε απο 15 χωρια !

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ JohnK 13/11/2010 16:08:16

      @johnk
      Φιλε μου ποιους ενοεις θα γινουν απο 15 χωρια?

  39. Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου avatar
    Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου 13/11/2010 15:24:32

    Να μια νεα ευκαιρια για μενα
    Θα λεγομαι Ναντια η Γηραια
    Ευχαριστω παγωτατζη για την ιδεα που μου εδωσες.

  40. Kristal avatar
    Kristal 13/11/2010 20:12:55

    Μεγάλη πλάκα έχουν τα Ντοράκια.
    Όταν γράφετε κάτι υπέρ του Καραμανλή σας κατηγορούν οτι συμβαδίζετε πλήρως με την επάρατη πενταετία.
    Όταν γράφετε κάτι εναντίον του πάλι σας κατηγορούν οτι δέν σέβεστε την ιστορία της Νέας Δημοκρατίας.

  41. hope avatar
    hope 13/11/2010 21:15:56

    Αν και τελευταίο σχόλιο αξίζει. " ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ"

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ hope 14/11/2010 01:46:10

      Φιλε χοπ,

      Αν δεν θελεις να τον βλεπεις καλα θα κανεις να αλαξεις θεση, δικο σου προβλημα.

      Αλλα αν εστω και λιγο εισαι προσκειμενος στην ΝΔ δεν θα διεθετες τετοια απρεπεια

    • man8os avatar
      man8os @ hope 14/11/2010 02:14:03

      Προχωραμε μπροστα. Αν δεν τον γουσταρεις μπορεις να τον βριζεις, θα τον κρινει η ιστορια.
      Πρεπει να στηριξουμε ομως τον Σαμαρα, γιατι αυτος ειναι η μονη ελπιδα οτι θα δουμε ασπρη μερα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.