#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/01/2010 17:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ομηρία και σερίφηδες των δρόμων

 



Ποιός μπορεί να πει ότι έχουν άδικο οι επαγγελματικές ομάδες που διαμαρτύρονται υφιστάμενες τεράστιες οικονομικές ζημιές από μορφές αγώνα που αντιδημοκρατικά και ετσιθελικά απαγορεύουν το δικαίωμα στη μετακίνηση, στην εργασία; Κανένας σώφρωνας πολίτης δεν μπορεί να δεχτεί συμπεριφορές που- όσο δίκαια και αν είναι τα αιτήματα-τιμωρούν τη κοινωνία που δεν έχει καμία ευθύνη. Αν κάποιοι έκαναν εξαγγελίες που δεν υλοποίησαν, αν έδωσαν υποσχέσεις που δεν τήρησαν, αυτοί δεν είναι οι λεωφορειούχοι, οι ταξιτζήδες, οι φορτηγατζήδες, οι μικροεπιχειρηματίες, οι μικροέμποροι. Η πολιτική εξουσία είναι στη βουλή. Δεν είναι στους δρόμους που στήνονται τα μπλόκα αποκλεισμού των μεροκαματιάρηδων, σαν να κρατούνται όμηροι μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματα. Ναι στη διαμαρτυρία, ναι στις διεκδικήσεις, ναι ακόμη-ακόμη και στους αποκλεισμούς. Όχι όμως στην ομηρία και στις πρακτικές σερίφηδων των δρόμων. Διαμαρτυρία, διεκδίκηση, αποκλεισμός εκεί που είναι η εξουσία. Στα υπουργεία και στη βουλή.
 
Παναγιώτης Παπακωστόπουλος    

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/01/2010 18:39:34

    Τι δουλειά έχει ο Τέρενς Κουικ επάνω στο τραχτέρι;

  2. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 27/01/2010 18:54:35

    Όσο περνάει ο καιρός τόσο συνειδητοποιούμε πόσο κακός κυβερνήτης είναι ο Γιωργάκης.
    Είναι τόσο άσχετος με όλα τα θέματα (οικονομικά, μεταναστευτικό, εξωτερικά, κοινωνικά, ανεργία, εγκληματικότητα) που μας κάνει να αισθανόμαστε ότι βρισκόμαστε μέσα σε κινούμενη άμμο.
    Λόγια, λόγια, λόγια.
    Δεν άλλαξε, γι' αυτό μας βουλιάζει.
    ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΧΩΝΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ, ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
    Μετά από μόλις τέσσερις μήνες η πορεία του πρωθυπουργούλη Γιωργάκη φαίνεται προδιαγεγραμένη.
    Οι κοινωνικές εκρήξεις που θα δούμε το 2010 δεν θα έχουν προηγούμενο.

    • katerina avatar
      katerina @ κοψοχέρης 27/01/2010 22:46:41

      Σου ‘χω και καλύτερο :-)
      Βούλγαρος που σχολιάζει σε άρθρο της Liberation
      marcdo:
      Είναι πολύ αισιόδοξος αυτός ο άνθρωπος (το ΓΑΠ εννοεί)...
      Οι λογαριασμοί αδειάσανε, τα χρέη είναι τεράστια και αυτός μιλάει για «νέα ώθηση» ...
      E, είναι πολύ μακριά από τον ευλογημένο καιρό που αυτό ήταν δυνατό, να βάλεις μπρος το πιεστήριο να κόψεις χρήμα
      Πριν όμως από την «νέα ώθηση», η ελληνική κυβέρνηση καλά θα κάνει να μαζέψει τους αγρότες που μπλοκάρουν τα σύνορα που εμποδίζουν εμάς τους βούλγαρους να δουλέψουμε!
      Μετά από αυτό μπορεί να πεί όσα τραγούδια θέλει!
      Σάββατο, 23, Γενάρη στις 18:22

      http://www.liberation.fr/economie/0102615084-reaction-sur-malgre-la-crise-les-grecs-vont-se-faire-voir-aux-soldes:sortBy-lastCommented:page-1:target-1529240#1529240

  3. neos agrotis avatar
    neos agrotis 27/01/2010 19:06:54

    "Food security cannot and will not be guaranteed unless our farmers can earn a fair and reasonably stable income". This was stated by Marian Harkin MEP when addressing the Spanish Prime Minister Zapatero in the European Parliament on the priorities of the Spanish Presidency.

    • Vassiliki avatar
      Vassiliki @ neos agrotis 28/01/2010 01:29:58

      @ Neos agrotis....Our food security cannot be guaranteed unless our farmers can have reasonably new models of BMW,MERCEDES etc.

  4. Νικόλας avatar
    Νικόλας 27/01/2010 19:22:07

    Δηλαδή αν κλείνουν τους δρόμους οι φορτηγατζήδες είναι αλλιώς από το να τους κλείνουν οι αγρότες;

  5. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 27/01/2010 19:31:37

    Διαμαρτυρία, διεκδίκηση, αποκλεισμός εκεί που είναι η εξουσία. Στα υπουργεία και στη βουλή.

    Ἀγαπητέ, τὶ ἀκριβῶς προτείνετε;
    Νὰ κατεβοῦν 2.000 τρακτὲρ στὴν Ὁμόνοια καὶ νὰ ἀποκλείσουν τὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας;
    Νὰ κατεβοῦν ἄλλα 2.000 στὸ Σύνταγμα καὶ νὰ ἀποκλείσουν τὴ Βουλή;

    Θεωρεῖτε ὅτι αὐτοῦ τοῦ εἴδους ἡ διαμαρτυρία δὲν θὰ ἐνοχλήσει τὴν κοινωνία;

  6. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 27/01/2010 19:52:00

    ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.ΤΑ ΜΟΝΙΜΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΕΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ(Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ)ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΥ(ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ)ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ(ΠΑΣΣΑΛΟΣ,ΠΑΣΣΑΛΩ ΕΚΚΡΟΥΕΤΑΙ).

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 27/01/2010 22:06:34

    Επιτέλους κάποιος έγραψε το προφανές.

  8. MANTZIKERT avatar
    MANTZIKERT 27/01/2010 22:32:29

    Λές Μπούρδες και αερολογίες σε αυτο τα άρθρο λαική κατανάλωσης που ειναι πιστο αντιγραφο απο τα παπαγαλάκια των Μέσων Μαζικής Αποχαύνωσης.
    Λες οι αγρότες να μην καταλαβαίνουν δηλαδή είναι τόσο βλάκες που θέλουν την κοινωνία απέναντί τους και όχι με το μέρος τους ;
    Απλά έχουν φτάσει στο έσχατο σημείο δεν πάει αλλο μαύρισε η ψυχή τους.
    Και όλοι αυτοί οι ελάχιστοι αριθμητικά που δήθεν πλήτονται απο αυτή την ιστορία ας μην ξεχνουν ότι στο πελατολόγιο τους είναι και πάρα πολλοι αγρότες αμεσα και έμμεσα. Περίπου 1700.000 είναι ο σημερινός αγροτικός πληθυσμός.
    Πρέπει να ξέρεις ότι στις επαρχιακές πολεις οταν οι αγροτες εχουν προβλήματα βογκάει όλη η αγορά ο ταξιτζής δεν εχει δουλειά ο επιπλοποιός δεν πουλάει η ταβέρνα δεν δουλέυει, η ένδυση και η υποδυση φθίνουν οι πωλήσεις κοκ. Είναι πολύ απλό όταν η αγροτική επιχείριση δεν έιναι βιώσημη υπάρχει πρόβλημα σοβαρό στην αγροτική οικογένια και κατεπέκταση στην κοινωνία. Ο παραγωγός πουλάει το ρύζι 15-30 λεπτα/κιλ στο μάρκετ έχει απο 2€ και πάνω / κιλό, τα δαμάσκηνα 40 - 70 λεπτά/κιλό και πωλούνται 2,5 - 4€/ κιλό το σιτάρι 10-12 λεπτά/ κιλό και το ψώμι παραμένει στα 80 λεπτά τα 350γρ, το ροδάκινο χυμοποιίας 5-8 λεπτά/κιλό και χυμός ροδάκινο έχει απο 90 λεπτά και πάνω/ κιλό. Αυτή την στιγμή η αγροτική επιχείριση δεν είναι βιώσιμη πολύ απλά αν ενας δημόσιος υπάλληλος παίρνει 1500€/μήνα και ο μισθός του γίνειαυτομάτως στα 400€ μηνιαίως θα βγέι στο δρόμο; φυσικά ναί και θα κλεισει δρόμους και θα σπάσει και θα ρημάξει κάπω ετσι νιώθει τώρα ο αγρότης απελπισία μέχρι εσχάτων.
    και εντάξεί ας σβήσει ο αγροτικός τομέας δηλαδη το πεπόνι και η ντοματά Μαρόκου το μαρούλι Τουρκίας νομίζεις θα σου βγεί φθηνότερα; όχι γιατι ο μεσάζων θα επιδίώξει μεγαλύτερο κέρδος γιατι θα έχει βγάλει απο την μέση την έγχώρια και παραδοσιακή ελληνική παραγωγή.Θα τα πληρώνεις όλα χρυσάφι και θα έιναι αμφίβολης ποιότητας γιατί σε τρίτες χώρις δέν ισχύει η νομοθεσία των φυτοφαρμάκων που ισχυεί στην ευρωπαική ένωση και όμως εσύ θα τα τρώς και τα τρώς σήμερα χώρις να το γνωρίζεις.
    Ξέρεις ότι το μεροκάματο και οι συνθήκες σε τριτες χώρες ειναι απαξιωτικές έτσι αυτά τα προιοντα έρχονται φθηνά στην ελλάδα και σβήνει η αγροτιά. με αυτο το σκεπτικό και εγω θα πάρω επιπλα απο τουρκία παπούτσια συρίας και μεταφορέα για τα προιόντα μου απο την αλβανία και οι εδώ επαγγελματιές οικογενειαρχες ας χαθούν ας σβήσουν απο τον χάρτη είναι σωστό αυτό ; είναι;
    Και μεσα σε όλες αυτές τις κινιτοποιήσεις παρυσφύουν και τα κοματόσκυλλα κάθε λογής που θέλουν βγούν ωφελιμένα ή να προκαλέσουν ρήξη. Δεν μπορεί κάθε φορά που βγαίνουν οι αγρότες να τους βάφουμε ανάλογα ποιά έιναι η κυβέρνηση σε μπλέ κόκινους πράσινους και λαχανί δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Μπορέι οι κακόβουλοι αγρότες να υπάρχουν στις κινιτοποιήσεις αλλά το συνολο είναι νοικοκυραίοι που αγωνιόύν για το αύριο και ας βάλατε αυθαιρετα την στάμπα σας ως μπλέ ή κόκκινους κοκ.
    Θα μου πείς οι αγρότες δέν έχουν ευθύνες; ναι έχουν πολλές. Αλλά όλα αυτά τα χρόνια τα λαμόγια που τους εκμεταλέυτικα΄ν και οι χαρτογιακάδες και οι ψευτοσυναιτεριστές μπήκε κανεις φυλακή πλήρωσε κανένας τίποτα; απολύτως τυποτα οι κλέφτες είναι έξω και το παίζουν τώρα νυκοκοιραίοι με ξένα λεφτα. πολύ απλά οι νόμοι δεν εφαρμόζονται για κάποιους και σε αυτό τουλάχιστον δέν φταίνε οι αγρότες. ολο αυτο τα αθλιο διεφθαρμένο σύστημα πήγε και παέι και σήμερα τον αγροτικό τομέα πίσω και το σβήνει. Αλλά αυτό θα έχει τραγικές επιπτώσεις στην κοινωνία και στις κοινωνικές ομάδες και θα φανεί βραχυπρόθεσμα γιατι ο ασθενής που λέγεται αγροτιά εκπνέει.
    Η υπεραπλουστευση των πραγμάτων και η επιφανιακή άνάλυση των γεγονότων που προέρχονται απο τον αγροτικό τομέα δεν ώφελει. και ειδικότερα άν δεν είσαι γνώστης των αγροτικών ζητημάτων και κάθεσαι απο την καρεκλίτσα σου και λαικίζεις.

    MANTZIKERT

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ MANTZIKERT 27/01/2010 22:59:26

      Μπράβο MANTZIKERT

      Μόνο όποιος δεν γνωρίζει στέλνει απαξιωτικά σχόλια.
      Εδώ οι αστικοί πληθυσμοί παραπονούνται επειδή δεν μπορούν να κάνουν 10 αντί 5 "4ήμερα αποδράσεων", σε Ρώμη, Βερολίνο κλπ, το χρόνο.
      Αν τους έβαζες να καλλιεργήσουν σιτάρι, λέω μόνο, και να εισπράξουν, με 15 λεπτά το κιλό, τα 3/4 των εξόδων που έχουν κάνει, να μπουν δηλαδή μέσα χωρίς να έχουν άλλο εισόδημα, θα έκλειναν όχι την Εθνική αλλά και την Εμμαν. Μπενάκη.

  9. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/01/2010 22:51:21

    Ο μεταγραφείς απο την Αυγή στην Καθημερινή οπαδός τού Ουρανιου Τόξου γράφει αστείες εκθέσεις περί ΄αποταμίευσης΄που θυμίζουν αντίστοιχα θέματα πού έβαζαν οι καθηγητές επί Χούντας..
    Δώρο ένας κουμπαράς για το πρώτο βραβείο..
    Εμβριθέστατη ανάλυση...........

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/01/2010 22:51:30

    Εντελως δεξιο αρθρο - για την ακριβεια θατσερικο - αυτο του Γουσετη.Ειναι ακομη στο ΣΥΝ αυτος ο τυπος;

  11. Orestios avatar
    Orestios 27/01/2010 22:59:55

    Είναι η όχι ρατσιστική η στάση του "φίλου" απέναντι στους τζίτζικες?
    Εκφράζει ή όχι ακροδεξιές απόψεις για τα τζιτζίκια από οπαδούς της βασιλείας των μερμηγκιών.
    Άρθρο-αχταρμάς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Orestios 27/01/2010 23:36:29

      Eιπα εγω οτι ειναι κακο;
      Eιχα την εντυπωση οτι ηταν στο ΣΥΝ.Τελος παντων ειναι sui generis ο τυπος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 27/01/2010 23:38:25

      Το Καράτσι είναι το λίκνο της Δημοκρατίας και τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων, γι'αυτό οφείλεις να πας εκεί και να αγαλλιάσεις.
      Δεν φταίω αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την βούρτσα από την π...α, κατ'αναλογία τον συνεκτικό λόγο από τον αχταρμά ιδεών.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 27/01/2010 23:46:10

      Αχ βρε λαμίγιο, αφού είσαι κατά βάθος εθνικιστής και ρατσίσταρος γιατί μας ζαλίζεις με θεωρίες για μαμούνια? Δεν μας λές και πως διυλίζεται ο κώνωπας? Έλεος με τις φοβίες σας πια. Βαρεθήκαμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 27/01/2010 23:53:28

      Επίσης λόγος δεν είναι το συντακτικό μόνο. Όφειλες να το ξέρεις όταν μπαίνεις εδώ μέσα και πασχίζεις να "απλώσεις" τα επιχειρήματά σου.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 27/01/2010 23:53:40

      ε, όχι και να απαρνηθούμε τις φοβίες και ευαισθησιες μας. ΘΑ χαθεί η επιδοτηση!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 27/01/2010 23:55:28

      Πονηρέ, εσύ από τα βόρεια. Χάνεται η επιδότηση? Πως θα επιβιώσει το ουράνιο τόξο?

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Orestios 28/01/2010 01:18:59

      Πως λένε όποιο παρουσιάζει ρουφιάνο; Γιατί ο πρακτοράκος του Παναγιωτά ρουφιανίσκος ήταν και είναι και μάλιστα επιδοτούμενος

  12. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/01/2010 23:41:24

    Οι ΄μέρμηγκες΄τού Ουράνιου Τόξου..

    ΄Αριστερός΄είπαμε ο κύριος που αντιγράφει το ΄Νά Λόλα ένα Μήλο΄??

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/01/2010 23:45:33

    Πάντως ολοι οι ΄ανώτεροι΄άνθρωποι έχουν έναν αέρα βρέ παιδί μου,απο τά ΄πάνω΄...

    Ετσι βλέπουν και το ΄πόπολο΄...

    ΄Αριστερά΄και ΄φιλικά΄..
    Οχι εντός τού Λαού,αλλά ΄φιλικά΄πρός τον Λαό...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπύρος 28/01/2010 00:00:08

      Ειναι φιλολαϊκοί λες εσύ Σπύρο. Κάτι σαν τους φιλέλληνες που λέγαμε σε άλλο άρθρο.
      Εγώ πάλι τους θεωρώ καραλάϊκες. Πιο λάϊκες δηλαδή και από την σκύλα που ξαπόστειλαν στο διάστημα.

  14. ηο avatar
    ηο 27/01/2010 23:59:04

    A ρε Γουσέτη σανίδα βρεγμένη που θέλεις.

  15. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/01/2010 00:43:08

    Ελα μεγάλε..Μάθε μας και τον Ellroy τώρα.....

    Δεν αναφερομαι στά πρωτότυπα,αλλά στά κακέκτυπα πού τά κοπιάρουν.. ΄φίλε΄τού Ποπώφ-Βοσκόπουλου................
    Μερικοί ΄ανωτέρου επιπέδου΄μάς κάνουν και κουίζ γνώσεων ,με βραβείο εκθέσεις περί ΄αποταμίευσης΄...

    Και πόσο κωμικοτραγικό που είναι οταν οι ΄ανώτεροι΄ εμφανίζουν,σχεδόν μεγαλομανιακές ψευδαισθήσεις,ταυτιζόμενοι μέ τά nicknames πού χρησιμοποιουν γράφοντας σέ ένα blog..Kαί πόσο θυμώνουν όταν αμφισβητείται η τεχνητή ΄ανωτερότητά΄τους....
    Νά φοβάσαι την Charlotte Corday όταν κάνεις μπάνιο κύριε ΄Εκδότα΄..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Σπύρος 29/01/2010 00:38:46

      Τα όνειρά σου μη τα λες γιατί μια μέρα κρύα, μπορεί και οι φροϋδιστές να γίνουν εξουσία...

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/01/2010 01:14:44

    Μά δεν αναφέρθηκα στη ΄ψυχιατρική΄τού Ellroy,αλλά στην κωμικοτραγική ταύτιση nickname και γράφοντος(ενίοτε και σπανίως ευτυχώς)ή ακόμα χειρότερα στό πώς μπορεί το nickname νά ΄καταβροχθίσει΄τον γράφοντα..
    Δεν είμαι Φροϋδικός αγαπητέ.Μού πέφτει κομματάκι Προκρούστης...
    Μά ελατε τώρα..Ειναι δυνατόν να θεωρήσετε την αναφορά στην Charlotte ως απειλή??Ιδιον δυστυχώς τών αυτοπροσδιοριζομένων ως ΄ορθολογιστών΄νά παίρνουν τά πάντα στά σοβαρά και ως εκ τούτου μέ την ιδια σοβαρότητα και πεποίθηση περί τής΄μοναδικής τους αλήθειας΄ να ξεπαστρεύουν τούς διαφωνούντες..
    Μην ανησυχείτε για την Charlotte λοιπόν....Εμείς τής ΄πλέμπας΄θα πρέπει να ανησυχούμε,μήν τυχόν και τόσο σοβαροί άνθρωποι καταλάβουν ποτέ την Εξουσία...
    Θα μείνουν μονοι τους τελικά στον Τόπο μαζί με τον Καθρέφτη τους.........................
    Για την απροσμέτρητη σοβαρότητά σας να ανησυχείτε....Μπορ

  17. pampam avatar
    pampam 28/01/2010 04:54:41

    Πες τα MANTZIKERT! Ιδέα δεν έχει ο άνθρωπος…

  18. gretel avatar
    gretel 28/01/2010 04:58:14

    Τους ξέρουμε Σπύρο….

    Τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε….

  19. Σαψάλης avatar
    Σαψάλης 28/01/2010 08:02:32

    Φαγωμάρα υψηλού επιπέδου από δυο μεγαλομανείς μήπως;

  20. gretel avatar
    gretel 28/01/2010 08:16:30

    Πάνκαλος Πανκάλω…., μάλλον…

  21. gretel avatar
    gretel 28/01/2010 08:21:55

    Από την Αυγή στην Καθημερινή… Τι πιο φυσικό και αναμενόμενο;

  22. pampam avatar
    pampam 28/01/2010 08:25:59

    Καλώς το …..παπαΓκαλάκι!

  23. pampam avatar
    pampam 28/01/2010 08:29:38

    «Παγκάλικο» άρθρο που προσπαθεί απεγνωσμένα να διεγείρει τα περιβόητα «κοινωνικά αντανακλαστικά»…

  24. pampam avatar
    pampam 28/01/2010 08:38:25

    Ένας εκ των οποίων, πάντως (Σπύρος), σίγουρα ξέρει γράμματα….

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/01/2010 00:35:27

    l'ami@
    Ατυχέστατο το παράδειγμα τής μεγαλομανίας..Προφανώς στο δικό σας αξιακό σύστημα ο τίτλος ΄κάνει΄τον άνθρωπο εξ΄ού και το γεγονός οτι θεωρείτε a priori ΄μεγαλομανιακή΄την πιθανότητα ένας Καθηγητής Πανεπιστημίου να είναι ΟΝΤΩΣ επιπέδου Νηπιαγωγείου μπροστά σε έναν άλλον άνθρωπο..
    Ειδικά στην Ελλάδα έχουμε και πρόσφατο παράδειγμα ΄διασταλτικής ερμηνείας΄τού ΔΙΚΑΤΣΑ με ΄καθηγήτρια΄πού δέν θά έπρεπε κάν να διδάσκει σε Νηπιαγωγείο...
    Επίσης ,η προστακτική πού χρησιμοποιείτε(΄Γιά νά μαθαίνετε΄)δείχνει ακριβώς οτι το nick πού επιλέξατε σάς έχει,αφ΄ενός μέν, κυριολεκτικά ΄αφομοιώσει΄και αφ΄ετέρου,οτι όντως προσπαθείτε να ΄διδάξετε΄ ως ΄φίλος τού λαού,εκτός ,πέραν και πιθανότατα Επί τού Λαού΄.....Ως εκ τούτου έχετε δίκιο γιά τον Ναρκισσισμό σας...Το ΄κακοήθης΄είναι άχρηστος πλεονασμός και δέν στέκει..

    Η Μεγαλομανία,στην Ψυχιατρική τουλάχιστον,δέν είναι και τόσο δόκιμος όρος και πιο ορθό ειναι οι Ιδέες μεγαλείου,πού κάποιες φορές στην πιό ακραία τους μορφή φτάνουν στό παραλήρημα Μεγαλείου και αυτό ειναι γνωστό και στον πρωτοετή ειδικευόμενο...Γι΄αυτό άλλως τε μίλησα γιά ΄ψευδαισθήσεις΄...

    Υ.Γ.
    Γιά το κείμενο τού ΄φίλου τού Ουράνιου Τόξου΄έχω απαντήσει εξ΄αρχής επι τής ουσίας..
    Επι Χούντας και στά πρώτα χρόνια τής Μεταπολίτευσης έβαζαν στό Γυμνάσιο βλακώδη θέματα εκθέσεων γιά να εορτασθεί η ΄Ημέρα τής Αποταμίευσης΄...
    Και το πρώτο βραβείο ήταν ένας Κουμπαράς..
    Συνήθως το πρώτο βραβείο σε αυτά τά ΄πρωτότυπα΄θεματα τό έπαιρναν οι μεγαλύτεροι γλείφτες μαθητές...
    Ελπίζω τώρα νά ήμουν πιό σαφής στην τοποθέτησή μου.

  26. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/01/2010 11:23:55

    Η Εννοια ΄μεγαλομανιακή συνδρομή΄δεν υπάρχει..
    Η υπάρχουν Ιδέες μεγαλείου,ενίοτε συνοδευόμενες και με παραλήρημα μεγαλείου στην διπολική διαταραχή στην Μανιακή της φάση ή υπάρχουν επίσης κάποιες φορές καί στην Παραληρητική διαταραχή .
    Μεγαλομανιακό σύνδρομο είναι αδόκιμος όρος.

    Οσον αφορά στο ΄φίλος τού Λαού΄είναι γνωστό οτι κάποιες φορές η μετ΄επιτάσεως προσπάθεια να αποδείξει κάποιος πώς διάκειται φιλικά πρός μια κοινωνική ομάδα ή προς τον ΄Λαό΄σημαίνει ακριβώς το αντίθετο..
    Δεν ειναι αναγκαίο να ΄φωνάζουμε΄μερικά πράγματα γιά νά είμαστε πειστικοί.
    Και φυσικα δεν αναφέρομαι στον τίτλο τής εφημερίδας πού εξέδιδε ο Μαρά.
    Η Αποψή μου για το άρθρο τού Γουσέτη αναλύθηκε πιο πάνω και τό ταυτίζω με τις παλιές ΄μαθητικές΄ εκθέσεις περί αποταμίευσης,που αγνοούν εσκεμένα τούς κοινωνικούς και ταξικούς συσχετισμούς και θεωρούν οτι υπάρχουν ΄οικονόμοι΄και ΄κηφήνες΄γενικώς και αορίστως στην Κοινωνία...Δηλαδή θεωρίες ,επί τής ουσίας απολύτως αντιδραστικές που εξυπηρετούν τήν Αρχουσα τάξη..Και φυσικά ο κυριος Γουσέτης δεν ειναι μαθητής τής 2ας Γυμνασίου................................
    Καλημέρα.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/01/2010 19:10:52

    Λέτε να μην τάχω ανοίξει???
    Μονον που οι Αγγλοσάξωνες είτε στο ΙCD ή στά DSM είναι πιό ακριβείς.
    Αφηστε πού ο μανιακός δέν εμφανίζει πάντα υπερθυμία,αλλά ακριβώς λόγω τών ιδεών μεγαλείου,μπορεί να εμφανίζει και εκνευρισμό σέ όποιον αντιτίθεται στίς ψευδώς ΄μεγαλειώδεις΄ ιδέες του....
    Ευχαριστώ και γιά τον Kernberg και γιά τις ΄αντικειμενότροπες΄σχέσεις ή τήν ψυχολογία τού Εγώ τού Kohut.
    Y.Γ.
    Εχετε δίκιο πάντως,εν μέρει, ως πρός τον κουμπαρά...Εδινα απο τοτε λευκή κόλλα σε αυτές τις βλακώδεις εκθέσεις...
    Το δυστύχημα ειναι πώς ένας μεγάλος ,σε ηλικία,άνθρωπος,σαν τον Γουσέτη,επαναφέρει ολα αυτά τά φαιδρά επιχειρήματα ως σοβαρά (προφανώς θεωρεί πώς είναι πρωτότυπα και ΄λειτουργικά΄,οπως και ο Γεώργιος Παπαδόπουλος,άλλως τε)και τά υιοθετείτε και εσείς ως ΄φίλος τού λαού΄.....
    Ο Μέρμηγκας μεγαλοβιομήχανος vs o Tζίτζικας μεροκαματιάρης που αγόρασε τηλεόραση με δανεικά και κατέστρεψε την ελληνική οικονομία...
    Εμβριθέστατο δέν λέω...
    Τα σέβη μου στον ΄Μακεδόνα΄Ποπώφ-Βοσκόπουλο τού 0,016% στις ευρωοεκλογές...Εχει ρεύμα.....................

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/01/2010 21:47:30

    Προτιμώ να διαβάσω το άρθρο τού κυρίου Ρούσσου Βρανά απο τά ΄Νέα΄που δίνει τις πραγματικές διαστάσεις τής κρίσης ,πού δεν αφορούν μονον την Ελλάδα,οπως προσπαθούν να μάς πείσουν διάφοροι ραγιάδες ,γραφικά γιουσοφάκια τών Βρυξελλών.

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/01/2010 22:07:03

    Η Επίκλησις τής ιστορίας ενός εντύπου δεν αποκλείει οτι ολοι οι σημερινοί αρθρογράφοι του ειναι γιά πέταμα
    Αν ήταν έτσι δεν θα διάβαζα ούτε την Καθημερινή γιατί κάποιοι Γουσέτηδες παραπέμπουν κατ΄ευθείαν σέ παρόμοιες λογικές που εσείς αναφέρετε γιά το 1945,κατά την γνώμη μου τουλάχιστον.
    Η σφαιρική ανάνγωση τού Τύπου έχει νόημα,ακομα και γιά την εξαγωγή συμπερασμάτων περί τού τι ακριβώς υποκρύπτεται σε κάποια άρθρα πέραν τού ΄εμφανούς΄νοήματός τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.