03/10/2008 12:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ολυμπιακή τέλος

Η τελευταία πράξη του πολύχρονου δράματος της Ολυμπιακής παίχθηκε χθες στη Βουλή. Η τροπολογία με την οποία τίθεται υπό καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, δηλαδή εκποιείται, υπερψηφίστηκε με την ψήφο Δαϊλάκη αλλά και του Τατούλη (50+1 υπέρ, έναντι 49 κατά).Ο άλλος «αντάρτης», ο Γιάννης Μανώλης δεν ήταν στη Βουλή για να ψηφίσει και αντικαταστάθηκε από τον Κουκοδήμο. Την κυβέρνηση διευκόλυνε και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Λιάνης που ήταν στον ...οδοντίατρό του κι έτσι το αποτέλεσμα δεν βγήκε 50+1 - 50 που θα είχε άλλη πολιτική σημασία.

Η τροπολογία προκάλεσε τη θυελλώδη αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, στα λόγια βεβαίως. Η ουσία είναι ότι όλοι βολεύονται αφού σταματάει για τα κόμματα οριστικά ο «βραχνάς» της Ολυμπιακής, των διορισμών και των συνδικαλιστών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μποτίλια avatar
    Μποτίλια 03/10/2008 12:21:54

    Κάποιοι φώναζαν και για τις επιδοτήσεις στις αστικές συγκοινωνίες. Δεν πειράζει. Απομένουν τα ποδήλατα, τα πατίνια και τα αναπηρικά καροτσάκια.

  2. greco avatar
    greco 03/10/2008 12:34:25

    μα τι υποκρισια ε?μερικες φορες ειναι να συχαινεσαι την πολιτικη...

    δηλαδη δεν μπορουν να πουν σ'ενα θεμα που ειναι εξωφθαλμο οτι πρεπει να λυθει..."σ'αυτο συμφωνουμε"-αλλα ειπαμε..."επαγγελματικοι"λογοι τους εμποδιζουν

    βεβαιως και οι εργαζομενοι της ολυμπιακης ανησυχουν και το καταλαβαινουμε ολοι,αλλα προσωπικα πιστευω οτι επρεπε να γινει γιατι αν εφτανε σε πτωχευση η εταιρεια θα απολυονταν ολοι

  3. leon avatar
    leon 03/10/2008 13:15:02

    Οι κυβερνησεις αρμεγουν...οχι ο ΟΣΕ και η Ολυμπιακη....

  4. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 13:20:48

    Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.

    ΕΑΝ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΒΑ Ή ΚΛΜ Κ.Τ.Λ.

  5. Μποτίλια avatar
    Μποτίλια 03/10/2008 13:35:31

    @FANTOMAS
    Μήπως όταν αναφέρεσαι στο δημόσιο, πρέπει να προσθέτεις και τη λέξη "συγκεκριμένο"; Ή θα πρέπει αντί να γίνει κάθαρση στην αστυνομία, να αναθέσουμε και την αστυνόμευση στους σεκουριτάδες;

  6. panilithios avatar
    panilithios 03/10/2008 14:03:22

    Το προκλητικό είναι οι υψηλές αποζημιώσεις - μπόνους που δίνει η κυβέρνηση στους εργαζόμενους στην Ολυμπιακή...Μια ζωή με υπέρογκους μισθούς και προνόμια και τους χρυσοπληρώνουμε κι άλλο για να ξεκουμπιστούν. Δεν άκουσα κανέναν να μιλά γι' αυτό!
    Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που μένουν άνεργοι στο πηγάδι κατούρησαν? Γιατί 2 μέτρα και 2 σταθμά?

    Αντε και στον ΟΣΕ, ΕΘΕΛ, ΤΡΑΜ κλπ κλπ κηφηναριά!

  7. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 14:03:58

    Μποτίλια
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ,

    ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΤΕΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    Η ΥΓΕΙΑ, Η ΔΗΜΟΣΕΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ Κ.Τ.Λ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΤΕΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΤΙ Η ΠΟΛΗΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙς ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΟΠΟΙΗΤΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ Ή ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΧΩΡΟ.

    ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕς!!!

    Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΙΝΗΣ..... Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ??

  8. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 14:07:04

    Μποτίλια

    Α!!!!!

    ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ.....

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΕΙΟ!!!

    ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΗΞΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ... ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΠΑΤΑΓΟΔΩΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΤΟΜΕΑ!!!

  9. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 14:31:29

    Anonymous Says:
    October 3rd, 2008 at 2:13 pm

    Ο.Κ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ !!!

    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ!!!

  10. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 14:35:40

    Anonymous Says:
    October 3rd, 2008 at 2:24 pm

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!

    ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΟΛΟΜΗΧΑΝΙΜΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!

    ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ.... ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΝΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ!!!

  11. Μποτίλια avatar
    Μποτίλια 03/10/2008 14:45:05

    @FANTOMAS
    Αγαπητέ φίλε Φαντομά:
    Επειδή παρακολουθώ τα σχόλια σου εδώ και καιρό, γνωρίζω την κριτική και ειλικρινή σου διάθεση. Γι αυτό, χωρίς να αμφισβητήσω την ορθότητα του σχολίου σου, έκανα τη συμπλήρωση (αναμφίβολα σε πνεύμα αντιπαράθεσης, για να συνεχίσουμε τη συζήτηση και σε ευχαριστώ) για το "συγκεκριμένο" κράτος.
    Αναμφίβολα έχεις δίκιο, για τις συνταγματικά θεσμοθετημένες υποχρεώσεις του κράτους. Η παρατήρηση μου, που έγινε με γνώση αυτού του δεδομένου, στόχευε και στην έκφραση της διαπίστωσης, ότι δυστυχώς ακόμη και οι συνταγματικά θεσμοθετημένες κρατικές υποχρεώσεις, επιτελούνται μόνο μερικά. Η αναποτελεσματικότητα που επικρατεί στην αστυνόμευση, έχει οδηγήσει από τα πράγματα, στη μεταβίβαση της (με πρωτοβουλία ιδιωτών ενδιαφερομένων) στην μερική της μετατόπιση, προς τις ιδιωτικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών ασφάλειας.
    Ήθελα με αυτό τον εντοπισμό, να τονίσω, ότι το αίτημα για ένα δημόσιο, που λειτουργεί αποτελεσματκά, προέχει των λύσεων ανάγκης. Διότι υπάρχουν κρατικοί οργανισμοί και επιχειρήσεις, σε άλλα κράτη, που πραγματικά λειτουργούν.
    Όσο αφορά όμως και τα εν τέλη καθήκοντα του δημοσίου, δεν περιορίζονται κατά κανόνα μόνο σε αυτά που προβλέπει το σύνταγμα, διότι διαφορετικά δεν θα ήταν αναγκαία η εσωτερική νομοθεσία,η κυβερνητική παρέμβαση και η κρατική πρακτική στους αντίστοιχους τομείς.
    Η άποψη ,ότι το δημόσιο πρέπει να περιοριστεί στις από το σύνταγμα στοιχειώδεις υποχρεώσεις του, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της θεωρίας του λεγόμενου "Φιλελευθερισμού". Στην ουσία πρόκειται για την επιστροφή των αντιλήψεων της δια μαγείας δυνατότητας ρυθμίσεων όλων των οικονομικών ανισορροπιών μέσω της "ελεύθερης" αγοράς. Μπορεί κάποιοι κόρακες να δώσανε βραβείο Νόμπελ εδώ και δεκαετίες στον Φρήντμαν, καθημερινά όμως διαπιστώνεται όλο και περισσότερο, ότι ο "Φιλλευθερισμός" ταυτίζεται με τον "Τούρμπο"-καπιταλισμό, που οδηγεί στην καθίζηση των πάντων, την καταστροφή των μεσοστρωμάτων και την υπερβολική πτώχευση των οικονομικώς αδυνάτων.
    Ο Κέυνς ανέπτυξε πειστικότατα, ήδη από τη δεκαετία του τριάντα, την αναγκαιότητα του κρατικού παρεμβατισμού. Γι αυτό και αυτός εφαρμόστηκε σε πλατιά κλίμακα. Όπου εφαρμόστηκε με συνέπεια, απόδωσε τα μέγιστα και οδήγησε στο μεταπολεμικό λεγόμενο θαύμα.
    Τα προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται με την καφαλαιοκρατική αδηφαγία των επενδύσεων σε χώρες πολύ χαμηλών εργασιακών αμοιβών και σχεδόν ανύπαρκτων εργασιακών δικαιωμάτων.
    Για την παρεταίρω εξέλιξη έχω αναφερθεί διεξοδικά σε άλλα σχόλια. Επιγραμματικά αναφέρω ότι εάν δεχθούμε αναντίρρητα τις συνέπειες τις παγκοσμιοποίησης, δεν μας σώνει τίποτε. Ούτε οι ιδιωτικοποιήσεις, ούτε κάτι άλλο.
    Βεβαίως κατανοώ την αγανάκτηση όλων αυτών, που προέρχεται από τις ολέθριες συνέπειες του πελατειακού κράτους και απαιτούν δραστικά μέτρα. Όταν αυτά είναι όμως του τύπου: "χέρι πονάει, κόβει χέρι", δεν οδηγούν πουθενά.
    Επειδή σε θεωρώ μόνιμο και πολύ καλό σχολιαστή επέτρεψα στον εαυτό μου μια μικρή πρόκληση.
    Χαίρομαι όμως που απόκτησα ένα φίλο. Ή, μια και μιλάμε για αεροπλάνα, ας σκεφτούμε την τελευταία στιγμή της ταινίας "Καζαμπλάνκα". Το δικό μας αεροπλάνο δεν έφυγε ακόμη, γιατί, έστω και εάν ερμηνεύουμε διαφορετικά κάποια πράγματα, μας ενώνουν τα κοινά συμπεράσματα, ή τουλάχιστον οι κοινοί πόθοι.

  12. prasi-naloga avatar
    prasi-naloga 03/10/2008 14:52:45

    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ;
    Μήπως έχει σχέση με το Έθνος – Πρώτο Θέμα και το συγκρότημα Μπόμπολα, μέτοχο στην βρετανική εταιρία που ανέλαβε την αξιοποίηση;;;;;
    Με τα χίλια σπρώχνουν τον Καρχιμάκη οι 5 καναλο-εκβιαστές. Και τι κερδίζουν από αυτόν; Στηρίζει με κάθε τρόπο την επένδυση στο ΤΟΠΛΟΥ εδώ και πολλά χρονια. Ερωτήσεις στη βουλή, πιέσεις, μεσολαβήσεις.
    Δεν αναρωτιεστε ΓΙΑΤΙ ο Καρχιμάκης μετά τις φωνές του για το Βουλγαράκη εριξε τους τόνους στο θεμα του Βατοπεδίου, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ KAI ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ;;;;;;
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ.

  13. Factorx avatar
    Factorx 03/10/2008 15:27:26

    @prasi-naloga: παρακαλώ επέλεξε ένα απο τα πολλά ψευδώνυμα που χρησιμοποιείς. Για να μην μπερδευόμαστε

  14. fantomas avatar
    fantomas 03/10/2008 15:43:36

    Μποτίλια

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ.....

    ΓΙΑ ΑΡΧΗ... ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ...... ΕΞΕΡΕΤΙΚΑ!

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΖΥΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.... ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ .... ΤΟ ''ΣΤΙΚ'' (ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ).... ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΙΣΕΙΣ!!

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ, ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗς ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕ ΔΟΙΗΚΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΙΝΗ!!
    ΕΞΑΛΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑς!!
    ΟΤΙ ΕΑΝ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΛΗΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΠΛΟΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΗΤΩΝ.... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!

    ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ της θεωρίας του λεγόμενου “Φιλελευθερισμού”


    ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...
    Η αναποτελεσματικότητα που επικρατεί στην αστυνόμευση, έχει οδηγήσει από τα πράγματα, στη μεταβίβαση της (με πρωτοβουλία ιδιωτών ενδιαφερομένων) στην μερική της μετατόπιση, προς τις ιδιωτικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών ασφάλειας.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ- ΒΛΕΠΕ ΤΣΑΚΟΣ)ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!

    Π.Χ. ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΟΠΟΥ ΑΝΩΝΗΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕς ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΛΟΥΝ ΘΕΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΕΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗς!!!

    ΕΑΝ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΚΛΗΘΕΙ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ (ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΟ).

    ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ (ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ) ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΩΧΗ!!


    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.... ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ Ή ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗς... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΩ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ... ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΤΗΝ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ...... ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΦΛΕΒΑ.... ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ!!!

    Η ''Καζαμπλάνκα” ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΑΔΕΨΕ ΤΗΝ ΖΩΗ.....
    ΚΑΙ Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ......ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΛΙΑ ΝΤΑΚΟΤΑ!!!

    ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ (ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΕΝΩΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΟ!!

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.... ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΣΑΡΚΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΦΑ!!!

  15. maquis avatar
    maquis 03/10/2008 16:14:48

    Οταν ο Ωνάσης διαπραγματευόταν την πώληση της Ολυμπιακης στο δημόσιο είπε στον δικηγόρο του που γκρινιαζε τοτε οτι "δν παμε καλά, πολλά τα προβήματα με το προσωπικό..." : Τρύφωνα(*) παιδί μου, εδω έχουμε έναν κουβά με σκατα, σχεδόν γεμάτο. Οταν πια ξεχειλίσει, θα τον δώσουμε στο κράτος". Αυθεντικό απο αυτοπτη.
    (*)Τρύφων Κουταλίδης

  16. vertigo83 avatar
    vertigo83 03/10/2008 16:32:11

    Anonymous Says:
    October 3rd, 2008 at 2:24 pm

    Είναι ώρα να μη γράφουν οι σχολιαστές με πατημένο το Caps Lock (ΚΕΦΑΛΑΙΑ).

    Είναι ώρα να μάθουν κάποιοι πως το ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό => ; (βρίσκεται στο πλήκτρο “Q” του πληκτρολογίου τους, όταν γράφουν ελληνικά) και ΟΧΙ αυτό => ?

    Ευχαριστώ,πραγματικά δεν ήξερα πώς να γράψω ελληνικό ερωτηματικό!

  17. Nick avatar
    Nick 03/10/2008 21:04:30

    @maquis:

    Συμφωνώ. Άλλωστε μετά το θάνατο του γιού του δεν ήθελε να έχει την Ο.Α στα πόδια του.

  18. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 04/10/2008 00:48:34

    Τελικά πρέπει να μας βαρέθηκαν οι κουτόφραγκοι και αποφάσισαν να μας κόψουν το βερεσέ, εξάλλου από το 1821 μας συντηρούν και προκοπή δεν είδαν.
    Και εμείς τώρα ανακαλύψαμε την πυρίτιδα σαν λαός, τώρα διαπιστώσαμε ότι εάν αντιμετωπίσεις την κάθε κρατική εταιρεία ξεχωριστά θα ανακαλύψεις ότι είναι ζημιογόνα.
    Και πώς να μην είναι εξάλλου αφού αποτελεί κάλαθο ρουσφετιών και στην προκειμένη περίπτωση άλλος γαμάει και άλλος πληρώνει.
    Η μεγαλύτερη ζημιογόνα επιχείρηση είναι το ίδιο το κράτος, φέτος η μαύρη τρύπα στον προϋπολογισμό – όσο μαγειρεμένη και αν είναι – μας οδηγεί πάλι σε επιτήρηση. Και εμείς τι κάνουμε; ως μέγιστοι ατομιστές αδιαφορούμε για το τι γίνεται γύρω μας, παίρνουμε δανεικά από τις τράπεζες για φρου-φρού και αρώματα και στηνόμαστε στην ουρά έξω από τα βουλευτικά γραφεία. Και μετά κλαιγόμαστε για τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.