#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2010 17:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι Αμερικανοτουρκικές συνομιλίες



Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επίσκεψη Ερντογάν με αντικείμενο τις Αμερικανοτουρκικές διμερείς σχέσεις

Κάνω λάθος; Δεν νομίζω. Σκεφτείτε μόνο ότι ο ένας μιλούσε Τουρκικά και ο άλλος Αμερικάνικα.

Και μην μου πείτε ότι δεν έβρισκαν μεταφράστρια που να γνωρίζει ελληνικά

Η μόνη δικαιολογία είναι ότι δεν μπορούσε να έχει γραμμένα αυτά που θα πει.

Κι ως γνωστόν τα από μνήμης ελληνικά του Γιώργου δεν τα καταλαβαίνουν ούτε οι Έλληνες

Ημεροδήκτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 15/05/2010 21:23:03

    Να ηταν ακαταληπτα μονο τα Ελληνικα του, καλα θα ηταν. Το κυριο ζητημα ειναι το ακαταληπτο των επιλογων του. Ανευθυνος ως αντιπολιτευση, καταστροφικος ως κυβερνηση. Δεν μπορουσε να προκυψει χειροτερη κυβερνηση σε τετοια συγκυρια.

  2. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 15/05/2010 22:20:05

    Εύχομαι καλές μαντίλες, περιτομές, φερετζέδες και οθωμανικό δίκαιο στους ταγούς από τον Ερντογκάν.
    Ας γνωρίζει όμως ο τελευταίος, ότι αυτό οι Αμερικάνοι αλλιώς το ονομάζουν και ας προετοιμάζεται.

  3. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 16/05/2010 01:57:46

    Επίτηδες τα κάνει

    • chgian avatar
      chgian @ ΜΠΛΟΥΜ 16/05/2010 08:56:28

      Θέλει να θολώσει τα νερά!!

      ιδιοφυής κίνηση αντιπερισπασμού!!

  4. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 16/05/2010 10:52:51

    When you think American you act in American way. No brains bad results.
    The game is over long time ago, he just following the weather as it goes.
    Yankie go home ........

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Tassos Karras 16/05/2010 17:28:51

      Στο έχω ξαναπεί αλλά βλέπω επιμένεις. Τα αγγλικά σου είναι χειρότερα από τα ελληνικά του ΓΑΠ. Γιατί συνεχίζεις να τα παιδεύεις;

  5. Μάρκος avatar
    Μάρκος 17/05/2010 00:18:59

    Μπερδεμένες λέξεις, ίσον μπερδεμένες σκέψεις...δηλαδή, ένα μεγάλο GAP( κενό) στο μυαλό!

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/05/2010 08:19:33

    Ερντογάν ο ηγεμών

    http://www.nytimes.com/2010/05/17/world/middleeast/17iran.html?hp