#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2009 22:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οκτώ προτάσεις για την λαθρομετανάστευση

 Εσείς τις προτείνετε για την λαθρομετανάστευση;


_______________________________________________________________________________________________

Όσοι παρακολουθούν το antinews είχαν τον τελευταίο καιρό την ευκαιρία να διαβάσουν στις αναρτήσεις μας και περισσότερο στα σχόλια που τις συνοδεύουν μια ευρεία παρουσίαση των αιτιών που προκαλούν την λαθρομετανάστευση και των συνεπειών της, από όλες τις πλευρές, ακόμα και τις πιο αντίθετες.

Ως γνωστόν όμως το θέμα δεν είναι να εξηγήσουμε την κατάσταση, αλλά να την αλλάξουμε. Ας καταθέσει λοιπόν ο καθένας την δική του πρόταση και ποιος ξέρει; Όπως έχει επιβεβαιωθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μπορεί να προκύψει από εδώ η καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη πρόταση.

Αρχίζουμε με τις «οκτώ προτάσεις για την αντιμετώπιση της  λαθρομετανάστευσης» καταθέτει ο Strange Attractor.

Υπάρχουν πολλές λύσεις για το θέμα που συζητάμε. Μερικές είναι πιο αμφιλεγόμενες από άλλες. Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει μόνο μια λύση. Η όποια λύση επιλεγεί θα πρέπει να καλύπτει πολλά από τα προβλήματα που άπτονται της παράνομης μετανάστευσης. Θα πρέπει να είναι δίκαιη και ισορροπημένη.

Υπάρχουν, κατά την γνώμη μου, τουλάχιστον οκτώ τρόποι για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα ως Ελλάδα. Πρέπει όμως πρώτα  να ξεφύγουμε από τη λογική του να διώξουμε τους ήδη υπάρχοντες καθώς κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο και  κοστοβόρο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δώσουμε κίνητρα για την νομιμοποίηση των ήδη υπαρχόντων και την μείωση των νέων.

Πρώτον,  θα πρέπει να εξασφαλίσουμε το αδιαπέραστο των συνόρων μας, αν μη τι άλλο για ψυχολογικούς κυρίως λόγους.

Δεύτερον, θα πρέπει να βάλουμε αυστηρές ποσοστώσεις στον αριθμό των νόμιμων μεταναστών που δεχόμαστε κάθε χρόνο ως χώρα.

Τρίτον, θα πρέπει να βρεθεί οπωσδήποτε τρόπος βελτίωσης των διαδικασιών έκδοσης βίζας κλπ σε άτομα που την αιτούνται στα προξενεία και τις πρεσβείες μας στις τρίτες χώρες, Το υπάρχον σύστημα είναι προ πολλού διάτρητο και θα πρέπει να αντικατασταθεί οπωσδήποτε.

Τέταρτον, πρέπει να καταλάβουμε ότι η παρουσία λαθρομεταναστών που δεν πληρώνουν φόρους αλλά εκμεταλλεύονται τα αγαθά της κοινωνίας μας δεν πάει άλλο. Θα πρέπει λοιπόν να «τιμωρούνται» με αυστηρά χρηματικά πρόστιμα όσοι συλλαμβάνονται ως λαθρομετανάστες με απώτερο σκοπό το να καταστεί μη συμφέρον οικονομικά το είναι κανείς λαθραίος.

Πέμπτον: όλοι οι μετανάστες (νόμιμοι και μη) που καταδικάζονται για εγκληματικές πράξεις να απελαύνονται αμέσως. Αν τυχόν το κράτος τους δεν τους δέχεται, τότε θα πρέπει να εγκλείονται σε κάποια σκληρής μορφής φυλακή και ο λόγος ύπαρξής της θα είναι αυτονόητος και αποτρεπτικός.

Έκτον, όλοι οι λαθρομετανάστες και οι οικογένειές τους θα πρέπει να αποκλείονται από την χρήση των δωρεάν κρατικών υπηρεσιών (νοσοκομειακή περίθαλψη κλπ)  που όμως χρηματοδοτούνται από τους Έλληνες  φορολογούμενους. Αν θέλουν να σπουδάζουν ή να τυγχάνουν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αυτό θα πρέπει να γίνεται επί πληρωμή.

Έβδομον: Το Κράτος θα πρέπει να βάζει μεγάλα χρηματικά πρόστιμα σε εργοδότες που συλλαμβάνονται να χρησιμοποιούν  λαθρομετανάστες. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιβαρυνθούν το κόστος αυτής της πρακτικής. Όταν ο εργοδότης πληρώνει την παράνομη εργασία με μαύρα χρήματα τότε στην ουσία ενθαρρύνει τη περαιτέρω αύξηση της λαθρομετανάστευσης. Τα υψηλά χρηματικά πρόστιμα θα τιμωρήσουν τέτοιες πρακτικές και θα μειώσουν την χρήση λαθραίων ως εργατικό δυναμικό.

Όγδοον:  και για να περιοριστεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής τόσο από τους λαθρομετανάστες που πληρώνονται σε μαύρα μετρητά χρήματα όσο και από διάφορους ντόπιους  επιτήδειους, θα πρέπει να καταργηθεί η φορολογία  εισοδήματος όπως είναι σήμερα και να αντικατασταθεί με κάποιον υψηλό φόρο κατανάλωσης που κανένας δεν θα μπορεί να αποφύγει όντας καταναλωτής.

Και σαν κερασάκι στη τούρτα θα πρέπει να αποδεχθούμε όλοι και ανεξαρτήτως κομματικών προτιμήσεων ή ιδεολογικών προσδιορισμών ότι το πρόβλημα είναι μεγάλο και ότι όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τύχουν απόλυτης εφαρμογής και χωρίς εξαιρέσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tsertos avatar
    tsertos 12/06/2009 22:59:07

    O cavaliere, επειδη ειχε το ιδιο προβλημα με εμας,
    δηλ.μολις του ερχονταν στα χωρικα του υδατα, σπαγανε
    τις βαρκες για να υποχρεωθουν να τους σωσουν, εκανε μια απλη μαγκια.
    Εστειλε 4 Α/Τ, να περιπολουν στα διεθνη υδατα, αναμεσα
    Ιταλιας και Λιβυης και μολις τους πιανει τωρα, τους επιβιβαζει στα Α/Τ και προσω ολοταχως, για το λιμανι της Τριπολης της Λιβυης, σκαλα και κατω ολοι, γιατι ετσι οριζουν, οι διεθνεις συνθηκες για τα διεθνη υδατα, τους περνει αυτος απο εκει που ξεκινησαν, ακομα και αν δεν εχει υπογραψει τις διεθνεις συνθηκες, οπως η Λιβυη.
    Αναμεσα στα χωρικα υδατα ολων των κρατων, υπαρχουν διεθνη υδατα.
    Θελει πολυ μυαλο, να τους πιασεις εκει και να τους
    πας πισω νομιμα η΄ να τους κυνηγας να τους πιασεις, στις παραλιες πισω απο τις ξαπλωστρες
    και να σου μεινουν και αμανατι;

  2. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 12/06/2009 22:59:32

    Όλα καλά, αλλά "όλοι οι λαθρομετανάστες και οι οικογένειές τους θα πρέπει να αποκλείονται από την χρήση των δωρεάν κρατικών υπηρεσιών (νοσοκομειακή περίθαλψη κλπ) ", μου κάθεται στο στομάχι...

    Μέχρι να τους ξαναστείλουμε πίσω, τους αξίζει να υπάρχει καποια στοιχειώδης ιατρική φροντίδα..

  3. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/06/2009 23:08:16

    Εχεις παει φιλε μου,σε εφημερευον Νοσοκομειο,βραδυ;
    Δεν σου το ευχομαι,γιατι θα τραβηξεις ΤΑ μαρτυρια.
    Πηγα μια φορα,με τη μανα μου με σπασμενο χερι και παραλιγο να τη χασω,γρια γυναικα.
    Λεφουσια ατελειωτα.
    Της που-τα-νας.Τελος.

  4. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 12/06/2009 23:12:13

    ΕΧΩ δουλέψει σε εφημερεύων νοσοκομε'ιο..

    Και ναι είναι λεφούσια..

    Και ναι γίνεται της πουτάνας...

    Και ναι όλοι γκαρίζετε έξω από τους γιατρούς ότι δεν προχωράν τα νούμερα..

    ΑΛΛΑ για αυτό δεν έχουν σχέση οι μετανάστες, αλλά το σύστημα που διαλύθηκε!!

    Ας τους δει και κανας γιατρός αυτούς τους ανθρώπους..

    Σιγά το κόστος, ας κλέψουν ενα λιγότερο στεντ και μια λιγότερη μουφα αρθροπλαστική..

  5. absent avatar
    absent 12/06/2009 23:13:33

    Ειδικά την όγδοη πρόταση ούτε ο Μητσοτάκης δεν θα τολμούσε να την κάνει. Να πληρώνει με λίγα λόγια η Μαριάννα Λάτση μόνο για ότι καταναλώνει. Αν μια χρονιά αγοράσει από την Ελλάδα μόνο ένα πακέτο τσιγάρα, αυτός θα είναι όλος της ο φόρος.

    Από την σκληρή φυλακή της πέμπτης πρότασης, την άρνηση να νοσηλευτεί ένα δύχρονο αγοράκι αν δεν πληρώσουν οι γονείς του, και φυσικά την πρόταση για κατάργηση κάθε φορολογίας εισοδήματος, προκύπτει μια πολιτική που δοκιμάστηκε χωρίς καμία διαφορά επί Μπούς, Ράμσφελντ, κτλ, με τα γνωστά για όλους μας αποτελέσματα.

    Δεν υπάρχει ακροδεξιά. Υπάρχει απλώς οικονομική ολιγαρχία, που θέλει σκληρες φυλακές, εξάρτηση ως και της ζωής ενός παιδιού από το χρήμα, και φυσικά να πληρώνουν φόρους μόνο οι φτωχοί.

    Ο Strange Attractor είναι εχθρός της Ελλάδας, ειδικά της όχι πλούσιας ελληνικής οικογένειας...

  6. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:18:51

    Θα μπορουσαν να ειναι ΟΚΤΩ σε ΜΙΑ οι προτασεις:
    ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
    Καθε αλλη προταση ειναι ρατσιστικη και εναντια στην αδελφοποιηση της ανθρωποτητας!
    Ειδικα η προταση 6 ειναι αναξια σχολιασμου!

  7. Δ.Τ.Δ. avatar
    Δ.Τ.Δ. 12/06/2009 23:31:39

    σωστά Μαρικάκι. Όλοι οι πολίτες του κόσμου ας έρθουν μετανάστες στη χώρα μας... για να δείξουμε ότι είμαστε ανθρωπιστές και σεβόμαστε τον άνθρωπο... και ας πληρώνουμε εσύ και εγώ για να χρησιμοποιούν δημόσια αγαθά της χώρας μας

  8. absent avatar
    absent 12/06/2009 23:38:23

    @7

    η υγεία δεν είναι δημόσιο αγαθό της χώρας μας. τουλάχιστον η μητέρα μου που έσπασε πέριση τα πλευρά της (και είναι τσεκαρισμένα ελληνίδα) δεν απήλαυσε κανένα τέτοιο αγαθό

    αυτός που δεν θέλει να παρέχεται σε ένα 6χρονο παιδί από το σομαλία περίθαλψη χωρίς προυποθέσεις, κατά βάθος δεν θέλει και για ένα 6χρονο παιδί από την Λάρισα ή την Καλαμάτα.

    είτε είσαι με τα κέρδη
    είτε είσαι με τους ανθρώπους

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/06/2009 23:42:38

    H Τουρκια δεν ειναι Λιβυη για να εφαρμοσθει η μεθοδος Μπερλουσκονι.
    Προτασεις
    1) Αλλαγη του νομου και επιβολη προστιμου 30.000 ευρω για παρανομη εισοδο στη χωρα.Το προστιμο χαριζεται εαν ο παρανομος εγκαταλειψει τη χωρα.
    Καθε λαθρομεταναστης που περισυλλεγεται παραπεμπεται στο Δικαστηριο που τον χρεωνει 30.000 ευρω.Ταυτοχρονα πληροφορειται οτι το προστιμο θα του χαρισθει αν εγκαταλειψει τη χωρα.Το προστιμο αναγραφεται στα χαρτια του η την προσωρινη ταυτοτητα που του δινει το κρατος.Εαν συλληφθει αργοτερα σε επιχειρηση - σκουπα τυχον χρηματα που εχει κατασχονται για την πληρωμη του προστιμου.Τραπεζικο λογαριασμο δεν μπορει να ανοιξει γιατι αμεσως θα κατασχεθουν τα λεφτα του ,το ιδιο και οποιο περουσιακο στοιχειο αποκτησει.
    Σταδιακα γινεται αντιληπτο οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεχρεωσει ή να ανεβει οικονομικα στην Ελλαδα και καταλαβαινει οτι πρεπει να φυγει δεχομενος τη διαγραφη του χρεους σε ανταλλαγμα της αποχωρησης του.2 - 3 καραβια του Υπουργειου Εσωτερικων εκτελουν δρομολογια επαναπατρισμου.
    2) Επιτρεπομενη μεταναστευση : Βασει της αναλογιας γεννησεων - θανατων καθοριζεται ο ετησιος αριθμος νομιμων μεταναστων ωστε να αυξανεται ο πληθυσμος (σημερα ενας παρομοιος αριθμος ειναι γυρω στις 50.000).Επιλογη των μεταναστων απο διαφορες χωρες της Α.Ευρωπης ωστε να μη ξεπερνα το 25% των μεταναστων μια μεμονωμενη χωρα. Αποκλεισμος ισλαμικων χωρων της Μ.Ανατολης και Αφρικης.
    3) Απορριψη των πολυπολιτισμικων θεωριων και μαθηματα ελληνικης γλωσσας και ιστοριας για τον εξελληνισμο των μεταναστων.Οποιος θελει να μεινει ορκιζεται πιστη στο ελληνικο κρατος.

  10. ιακωβος avatar
    ιακωβος 12/06/2009 23:47:19

    ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ.ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΣΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΑΡΙΚΑΚΙ ΕΣΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΗ ΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΟ ΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ .

  11. ιακωβος avatar
    ιακωβος 12/06/2009 23:49:02

    ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΚΤΩ ΜΕΤΡΑ.ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ.

  12. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:49:24

    Φιλε Δ.Τ.Δ το θεμα ειναι απλο και εχει ενα ονομα:
    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
    Οσοι βλεπουν (και χτυπουν) τον πολιτη λαθρομεταναστη και αφηνουν το φαινομενο λαθρομεταναστευση κανουν τραγικο λαθος.
    Ο λαθρομεταναστης ειναι πολιτης και ισως δεν φταιει αυτος για την κατασταση του.
    Ακομα και αν φταιει εξακολουθει να ειναι πολιτης του κοσμου.
    Αυριο ισως να εισαι εσυ και εγω στη θεση του.

  13. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 12/06/2009 23:55:29

    Πρέπει κάτι να γίνει γιατί δεν έχουμε λαθρομετανάστες έχουμε μεταναστευτικό τσουνάμι που αλλοιώνει τις τοπικές κοινωνίες και τινάζει στον αέρα τις ήδη απαρχαιωμένες και δυσλειτουργικές δομές της χώρας.
    Ομως:

    1. Να πιαστούν 10 : αστυνόμοι, διπλωμάτες, λιμενικοί, δικηγόροι, δημοτικοί υπάλληλοι και να απολυθούν. Δεν έχουμε τρύπια σύνορα, παράνομες πράσινες κάρτες κλπ, κάποιοι δεν βλέπουν, λόγω του χρώματος του χρήματος...
    2. Να νομιμοποιήσουμε άμεσα τα παιδά 2 και 3 γενιάς
    3. Να είναι ανταποδοτικό το κόστος νοσηλείας και κοινωνικής μέριμνας, δεν γίνεται πχ με 3 € να χρήζουν εξετάσεις 100 € ή με 7 χρόνια να παίρνουν σύνταξη ορισμένοι
    4.Εφαρμογή των νόμων, σε όλα τα επίπεδα όχι μόνο ασφάλεια, αλλά ίδιες αμοιβές, ίδιες παροχές κλπ. Ιδιες υποχρεώσεις με εμάς αλλά και ίδια δικαιώματα.
    5. Ανθρώπινοι χώροι διαμονής και φροντίδας, έως να εγκριθεί η είσοδος, η παραμονή ή η απέλαση.

    Μετά από όλα αυτά μπορούμε να μιλάμε για μέτρα (πχ με ένα περιορισμό της ροής των κονδυλίων από ΕΕ προς την Τουρκία, θα ήταν πιο συνεργάσιμη στον έλεγχο των παραλίων της)

    Αν δεν αναλύσουμε
    Σχεδιάσουμε
    Υλοποιήσουμε
    και δεν έχουμε συνεχή αποτίμηση της πορείας των μέτρων, απλά θα ξανά γίνουμε ρεζίλι με μέτρα του στυλ, στρατόπεδα, επιχειρήσεις σκούπα, φύλαξη κλπ
    Γιατί? ποιος θα έχει τη διοικητική μέριμνα των στρατοπέδων, πόσος ο χρόνος παραμονής, πως θα διαβιώνουν, πως θα προωθούνται στα στρατόπεδα, ποιος θα μας φυλάει από "φύλακες" που δεν βλέπουν κλπ

  14. parsifal avatar
    parsifal 12/06/2009 23:55:34

    Συγχαρητήρια στον Strange Attractor ! Λέγει τα πράγματα με το ονομα τους και ειδικώς η πρόταση 6 είναι απο τα αυτονόητα. Ολοι αυτοί μαστίζονται απο ηπατίτιδες κάθε μορφής, ασθένεια της οποίας η θεραπεία κοστίζει πολλά χρήματα σε μηνιαία βάση : Γιατί θα πρέπει να τα πληρώνω εγώ ? Ερωτήθηκα ?
    Ως πρός το 1, αδιαπέραστα σύνορα σημαίνει ΑΥΡΙΟ VTMIS Αιγαίου και και Εθνικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Ναυτικής Επιτηρήσεως(IMSS), ΑΥΡΙΟ αεροσκάφη ναυτικής περιπολίας (MPA) και ξεκάθαρους κανόνες εμπλοκής.
    Για ολα τα παραπάνω θα μπορούσε να πιεσθεί η ΕΕ να συμμετάσχει οικονομικά με την επιλογή "Δουβλίνο ΙΙ θέλετε ? Δώστε λεφτά, δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε με εθνικούς πόρους" αλλά βεβαίως τα λεφτά να πάνε εκεί που πρέπει :Το Λιμενικό Σώμα "εχασε" 31 εκ. € που επροορίζοντο για σκάφος περιπολίας ανοικτής θαλάσσης (OPV)με οργανικό ελικόπτερο, Η/Ν μέσα επιτηρήσεως κλπ διότι ...δεν τα βρήκαν εγκαίρως οι πάσης φύσεως αντιπρόσωποι, μιζαδόροι, "ελληνικές προστιθέμενες αξίες" και αλλα γνωστά τερτίπια...Επίσης, να μπεί στο παιχνίδι το ΠΝ ! "Φυλάμε" τα βαπόρια απο τους πειρατές στην ...Σομαλία και στο Αιγαίο παλεύει μόνο του το ΛΣ με τα... φουσκωτά !

  15. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 12/06/2009 23:58:50

    Αν δώσουν λεφτά απλά θα τα ξανά φάμε.
    Συνεργασία, μέσα και πρόγραμμα θέλουμε.
    Εδώ δεν λειτουργεί το πρόγραμμα που χρυσωπληρώσαμε στον εθνικό προμηθευτή μέσο ΥΕΝ και θέλουμε κονδύλια?
    Προτιμώ σκάφη, ηλεκτρονικά μέσα, άντρες

  16. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 00:01:30

    @10
    Δεν αξιζει απαντηση αλλα αφου την προκαλεις ακου:
    το σχολιο σου βγαζει ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ, ΑΚΡΑΙΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟ, ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ, και δυστηχως ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ!
    Εχεις σκεφτει οτι η ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ (που δυστηχως επιββαλεται) ειναι τοσο απανθρωπη που ισως ειναι και λογος ποσοστου λαθρομεταναστευσης;
    Να τους επαναπατρισουμε λοιπον εκει;
    Να τους τιμωρησουμε και απο πανω;
    Να κλεισουμε ματια και αυτια;

  17. p.k avatar
    p.k 13/06/2009 00:03:05

    swstos o iakwvos!

  18. ιακωβος avatar
    ιακωβος 13/06/2009 00:08:37

    Τις αντιλήψεις για τις γυναίκες που επικρατούν στις μουσουλμανικές χώρες εξέθεσε ο πρόεδρος της Λιβύης Μοαμάρ Καντάφι κατά τη διάρκεια ομιλίας του ενώπιον εκατοντάδων Ιταλίδων από τον χώρο του πολιτισμού, της πολιτικής και της οικονομίας.

    «Η γυναίκα είναι σαν ένα έπιπλο το οποίο μπορεί κανείς να αλλάξει όταν θέλει και κανείς δεν θα ρωτήσει ποτέ γιατί το έκανε», δήλωσε ο Λίβυος πρόεδρος, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Ansa.

    ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΛΟΙΠΟΝ.ΜΑΡΙΚΑΚΙ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.

  19. ιακωβος avatar
    ιακωβος 13/06/2009 00:14:51

    ΜΑΡΙΚΑΚΙ ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΟΑΜΑΡ.(ΞΕΡΕΙΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ).
    «Βγαίνουν από τα δάση και λένε «υπάρχουν λεφτά στο Βορρά» και κατευθύνονται προς τη Λιβύη και την Ευρώπη. Μην παίρνετε σοβαρά το θέμα του πολιτικού ασύλου. Μερικές φορές με κάνει να γελάω», δήλωσε ο Καντάφι.

  20. parsifal avatar
    parsifal 13/06/2009 00:15:47

    @15 Ποιός σου είπε οτι δεν λειτουργεί ? Δεν επεκτάθηκε στο Αιγαίο ως ωφειλαν, το τμήμα ομως του Ιονίου και τα VTS Ραφήνας και Πειραιώς (σταθμοί Σαλαμίνος, Ανδρου, Κέας, Βρυσάκι ...) λειτουργούν κανονικότατα απο το 2004. Μην μπερδεύεις τα πολιτικά παιχνίδια γνωστού εφοπλιστού - εκδότου και της πρώην ηγεσίας του ΥΕΝ με την πραγματικότητα. Μια βόλτα στο κέντρο VTMIS στον Πειραιά θα σε πείσει !

  21. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 00:19:29

    @18
    Σωστα...κανενας Λιβυος πολιτης στην Ελλαδα λοιπον επειδη αυτα δηλωσε ο "δημοκρατικα εκλεγμενος" ΚΑΝΤΑΦΙ!
    Και αν τοιχον ερθει κανενας Λιβυος πολιτης ανδρας ή γυναικα να τον φυλακισουμε,να το διωξουμε,να τον γκετοποιησουμε και να φυλαξουμε τα Κρατικα μας Ιδρυματα Υγειας μη τα ριξει εξω.
    Οι Ελληνες (πατρις-θρησκεια-οικογενεια) Προμηθευτες,Υπουργοι υγειας,Διοικητες Νοσοκομειων και λοιποι μιζαδοροι δεν χρειαζονται τους λαθρομεταναστες για να κανουν σωστα την δουλεια τους....ξερουν να βουλιαζουν ταμεια και να τρωνε τα λευτα του Ελληνα φορολογουμενου πολιτη.

  22. οκτώ avatar
    οκτώ 13/06/2009 00:23:43

    Πονηρές προτάσεις που συνδέονται άρρηκτα με το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωτίζουμε σήμερα ως χώρα.
    Και επειδή πάντα σφυρίζουμε αδιάφορα για τα σοβαρά, μετά τα Δεκεμβριανά βρήκαμε τι να αναθεματίσουμε για την κατάντια μας.
    Προτείνω λοιπόν να απαιτήσουμε να αποσυρθούν τα Ελληνικά στρατεύματα από το Αφγανιστάν, ως ένδειξη διαμαρτυρίας στους ισχυρούς συμμάχους μας για τα μιλούνια των μεταναστών που δεχόμαστε, όχι για τουριστικούς λόγους αλλά επειδή κάποιοι ανεγκέφαλοι βομβαρδίζουν τα χωριά τους για τα πετρέλαια της Μέσης Ανατολής και το όπιο της ευρύτερης περιοχής.
    Όταν μία βρύση έχει διαρροή σύντροφοι, καλείς υδραυλικό να στην φτιάξει, δεν φωνάζεις ότι πνίγεσαι και ότι φταίει το νερό που μπήκε απρόσκλητο στο δωμάτιό σου.

  23. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 00:25:28

    29 Μαΐου 2009

    Ο Αυστραλός πρωθυπουργός είπε στους μουσουλμάνους:


    Ο Αυστραλός πρωθυπουργός Kevin Rudd πρότεινε στους Μουσουλμάνους που θέλουν να ζουν κάτω από τον Ισλαμικό νόμο της Σαρία, να φύγουν από τη χώρα!!
    Η κυβέρνηση της Αυστραλίας θέλει να αποτρέψει τυχόν τρομοκρατικές ενέργειες, βάζοντας στο στόχαστρο τους φανατικούς.
    Ο Rudd εξαγρίωσε μερικούς Αυστραλούς Μουσουλμάνους, λέγοντας ότι υποστηρίζει το να επιτηρούνται τα τζαμιά της χώρας από υπηρεσίες πληροφοριών.
    Τα λόγια του ήταν :
    “Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί που πρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα να ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή την κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Bali, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.
    Η κουλτούρα μας εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειες και νίκες από εκατομμύρια άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν την ελευθερία.
    Η κύρια γλώσσα που μιλάμε είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά,τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα Γιαπωνέζικα, τα Ρώσικα ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα.
    Οπότε, αν θέλετε να γίνετε μέρος της κοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας!

    Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στο Θεό.
    Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό κίνημα, αλλά γεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές, ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει,λοιπόν, να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας.
    Αν ο Θεός μας σας προσβάλλει, σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου για να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας. Θαδεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις. Αυτό που ζητάμε είναι να δεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας με αρμονία, χαρά και ειρήνη.
    Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη καιο δικός μας τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε κι εσείς.
    Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και να μουρμουρίζετε γιά τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που δίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τον τρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μιά άλλη μεγάλη ελευθερία της Αυστραλίας:
    Το δικαίωμα να φύγετε!
    Αν δεν είσαστε ευχαριστημένοι, τότε φύγετε!
    Δε σας φέραμε εδώ με το ζόρι.
    Εσείς διαλέξατε να έρθετε.
    Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!”

  24. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 00:26:23

    Φιλε οκτώ,
    συμφωνω απολυτα και ειδικα με την τελευταια παραγραφο του σχολιου σου!

  25. ιακωβος avatar
    ιακωβος 13/06/2009 00:27:13

    ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΕΔΑΦΙΟ ΑΠ' ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ.
    34. Οι άνδρες είναι οι προστάτες και οι κύριοι των γυναικών, γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες, κι επειδή ξοδεύουν απ' τις περιουσίες τους. Γι' αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές, κι όταν ο άνδρας τους απουσιάζει να προστατεύουν ότι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά...
    ΑΚΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΡΕΤΕ ΕΛΑΦΡΙΑ.ΣΑΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ.

  26. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 13/06/2009 00:27:43

    @ 22 οκτώ,

    Ναί, να πάμε στις χώρες τους καινα εργαστούμε για αυτούς,
    έτσι ώστε να τους φέρουμε στο επίπεδο της Ε.Ε....
    Μετά, θα σταματήσουν να έρχονται...

  27. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 13/06/2009 00:29:50

    Να ξεκινήσουμε στέλνοντας [στις χώρες προέλευσης]
    πρώτα τους εθελοντές
    επαγγελματίες-ανθρωπιστές Συριγγάτους...

  28. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 00:32:40

    @25
    "ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ"!!!!!;;;;
    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ και οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ(ΜΑΣ!!!);;;;;
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

  29. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 13/06/2009 00:33:09

    Για λόγους που έχουν να κάνουν με την αληθινή αγάπη
    που αισθάνονται οι προοδευτικούληδες και οι Συριγγάτοι,
    απέναντι στους Πακιστανούς, Αφγανούς,
    Σομαλούς, Σουδανούς Και Νιγηριανούς,
    να τους ανταλλάξουμε [τους Συριγγάτους]
    με νόμιμους μετανάστες απο τις προαναφερθείσες χώρες
    για να μπούν και αυτές επιτέλους στον δρόμο της προόδου και του διεθνισμού.
    Είμαι σίγουρος οτι οι κυβερνήσεις του Αφγανιστάν,
    Πακιστάν, Σουδαν, της Σομαλίας κτλ.κτλ.
    θα έδιναν άμεσα την αντίστοιχη υπηκοότητα στους -προς ανταλλαγή- Έλληνες αντιρατσιστές.
    Είναι αλήθεια πως θα ένιωθαν γεμάτοι
    -κυριολεκτικά και μεταφορικά-
    με τις υπέροχες εμπειρίες
    που θα τους προσέφεραν οι Αφρικανοί
    και Ασιάτες
    δημοκράτες συμπολίτες τους,
    και [είμαι βέβαιος] πως θα κρινόταν ως εξαιρετική η συμβολή τους,
    στην πολιτισμική, ανθρωπιστική, και πνευματική ανύψωση των χωρών υποδοχής...
    Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό, για
    τους υπερμαχους της "ελευθερίας"
    και των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων"...
    Αφού τους γουστάρουν τόσο,
    ας πάνε να ζήσουν μαζί τους...

    Εμείς θα προτιμήσουμε, τους -νόμιμους πλέον-
    μετανάστες της ανταλλαγής...

  30. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/06/2009 00:34:11

    Αμέσως μόλις γίνει λόγος για μια πιο αποφασιστική αντιμετώπιση του τεράστιου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, σπεύδουν μερικοί να βάλουν στην άκρη την πολιτική (με τον όποιο κυνισμό της, μια που σε τελική ανάλυση αποτελεί συνάρτηση και σύγκρουση συμφερόντων), να αφαιρέσουν από την εικόνα τους πρεζέμπορους, τους μαχαιροβγάλτες, τους βιαστές, τους λήσταρχους, τους φανατικούς (ή, έστω, αυτούς που είναι αδύνατον να ενταχθούν στις περιορισμένης εμβέλειας και ''χωρητικότητας'' παραγωγικές διαδικασίες της χώρας μας ή τους πολιτισμικά ασύμβατους με τις δικές μας σταθερές), και να προβάλλουν εικόνες τύπου Βασιλάκη Καϊλα, με άρρωστα μικρά παιδάκια που υποφέρουν και στα οποία κανείς μας δεν μπορεί να είναι σκληρός.
    Κι αρχίζουν τις διάτορες ρητορείες περί παγκόσμιας αδελφοσύνης, απανθρωπιάς, ρατσισμού και ότι άλλο εύκαιρο και δακρύβρεχτο έχουν πρόχειρο.
    Δυστυχώς, η χώρα μας δεν μπορεί να ταϊσει, να περιθάλψει, να ντύσει, να φροντίσει τα εκατοντάδες εκατομμύρια παιδάκια που υποφέρουν στον ούτως ή άλλως ψεύτη κι άδικο ντουνιά μας. Ούτε τα συχνά όχι και τόσο αθώα μεγαλύτερα αδέρφια τους, ούτε τους γονείς τους που τα συνοδεύουν, ούτε το συγγενολόι που τα ακολουθεί, παρέα με τους γείτονες και τους κοντοχωριανούς τους.
    Άλλωστε, το οργανωμένο κράτος (οποιοδήποτε οργανωμένο κράτος και σε οποιαδήποτε στιγμή της παγκόσμιας ιστορίας), δεν αποτέλεσε φιλανθρωπική οργάνωση τύπου Γιούνισεφ.
    Ας αφήσουμε, λοιπόν, κατά μέρος τα ''πούστικα'' κι ας δούμε πώς μπορούμε να σώσουμε την φουκαριάρα τη μάνα μας που βυθίζεται μπροστά στα μάτια μας στην κινούμενη άμμο της ''παγκοσμιοποίησης''.
    Μπροστά στα μάτια μας που κοιτάζουν αλλού, αλλοιθωρίζουν και κλαίνε ανόητα για ξένα βάσανα...

  31. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 00:37:29

    @26,27,29,30
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!

  32. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 00:38:17

    @25
    Τι να κανει το ελαφρια ρε φιλε.
    ΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΗΚΩΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΝ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ.
    ΑΡΑ 3Χ365=1Ο95 ΚΑΙ 1098 ΤΑ ΔΙΣΕΚΤΑ.

  33. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/06/2009 00:42:12

    @31
    Καλά ξυπνητούρια, Μαρικάκι!!!

  34. οκτώ avatar
    οκτώ 13/06/2009 00:45:58

    @26 Beyond The Stars
    Ασε την Ευρώπη εκεί που βρίσκεται γιατί πιο πολλά ευρωλιγούρια βλέπω γύρω μου που κοιτάζουν πως θα σκαρφιστούν καμία κομπίνα για να κοροϊδέψουν τους κουτόφραγκους - γιατί άραγε να τους αποκαλούμε έτσι ; – με σκοπό να μασουλήσουν καμία επιδότηση, παρά Ευρωπαίους πολίτες.

  35. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 13/06/2009 00:50:12

    @ 31 Μαρικάκι,

    Χαιρετίσματα στους συντρόφους σας της Καμπούλ!

  36. marios avatar
    marios 13/06/2009 00:58:46

    Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τα όσα συμβαίνουν με τους μετανάστες τόσο στον Άγιο Παντελεήμονα όσο και στο παλιό Εφετείο στη Μενάνδρου τα ρουφιανοκάναλα -κυρίως- αλλα και κάποια άλλα αστικά μμε ξαφνικά ανακάλυψαν έναν... (και καλα) ''αγανακτισμένο'' κάτοικο του Αγίου Παντελεήμονα.
    Ο συγκεκριμένος τύπος, λοιπόν, όπου βρεί κάμερα πάει και στήνεται απο πίσω προκειμένου την κατάλληλη στιγμή να πετάξει κάποια ''φαρμακερή'' ατάκα και έτσι ο δημοσιοκάφρος να γυρίσει το μαρκούτσι του στο στόμα του ''αγανακτισμένου'' για να κάνει και αυτος ο... κατακαημένος μια δήλωση. «Φτάινε οι λαθρομετανάστες. Φταίνε οι μετανάστες. Φτώχεια, ανεργία, αρρώστιες... Όλα απο αυτους προκαλούνται. Να φύγουν όλοι τώρα»!!!

    www.youtube.com/watch?v=sNeaNkcO9P0

  37. just_me avatar
    just_me 13/06/2009 01:07:53

    Δεν μπορείς να κάνεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Άρα, απ'τη στιγμή που σύμφωνα με στατιστική που άκουσα μπαίνουν 20 την ώρα, και η κατάσταση θα γίνει απελπιστική σε 2-3 χρόνια...

    1. τους αφήνεις να πνιγούν όταν τρυπάνε τη λέμβο - δε γίνεται.

    2. τους δίνεις κάρτα και τους στέλνεις στην Ευρώπη (πρόταση Καρατζαφύρερ)- δε γίνεται.

    3. φτιάχνεις τη ΛαθροAirways και κάθε μέρα τους επιστρέφεις στο Πακιστάν, Αφγανιστάν, Σομαλία κλπ. Όλο και λιγότεροι θα βρίσκουν τα χιλιάρικα που χρεώνουν οι δουλέμποροι για να ξαναπροσπαθήσουν, όλο και λιγότεροι θα μας προτιμούν όταν ξέρουν πως αν πιαστούν θα γυρίσουν στη μιζέρια τους και θα προτιμούν άλλες χώρες.

  38. el greco avatar
    el greco 13/06/2009 01:10:33

    Ο λαθρομετανάστης δεν είναι πολιτικός πρόσφυγας, ούτε οικονομικός μετανάστης.
    Εάν καποιος επιθυμεί να εργασθεί ως οικονομικός μετανάστης σε οποιαδήποτε χώρα οφείλει, εφόσον η χώρα υποδοχής το επιτρέπει, να ακολουθήσει τις νόμιμες διαδικασίες.
    Το αντίστοιχο ισχύει και για τους πολιτικούς πρόσφυγες που ζητούν άσυλο.
    Η αίτηση των υποψήφιων οικονομικών μεταναστών πρέπει να υποβάλεται εκ των προτέρων και από την χώρα μόνιμης κατοικίας τους.
    Η αίτηση των πολιτικών προσφύγων πρέπει να υποβάλλεται αμέσως μετά την είσοδο στην χώρα.

    Δεν νοείται οικονομικός μετανάστης σε χώρα που δεν τον επιθυμεί όπως δεν νοείται πολιτικός πρόσφυγας να εισέρχεται στην χώρα όπου επιθυμεί να καταφύγει και να μην προσέρχεται άμεσα και αυτοβούλως να υποβάλεί την σχετική αίτηση.

    Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω οι λαθρομετανάστες εξ' ορισμού είναι μη επιθυμητοί στην οποιαδήποτε χώρα.

    Οι λαθρομετανάστες θα πρέπει το ταχύτερο δυνατό να προωθούνται στην χώρα προέλευσής τους ή στην χώρα από την οποία εισήλθαν στην Ελλάδα.

    Ενδιάμεσα είμαστε υποχρεωμένοι να τους παρέχουμε τροφή, στέγη και περίθαλψη ενώ εκείνοι θα πρέπει να υποχρεούνται σε κοινωνική, μη αμοιβόμενη, εργασία.

    Το κόστος διαμονής, διατροφής, περίθαλψης και επαναπροώθησης των λαθρομεταναστών πρέπει να βαρύνει την χώρα τους.

    Όσοι συλλαμβάνονται εντός 24 ωρών από την παράνομη είσοδο στην χώρα θα επαναπροωθούνται στην χώρα από την οποία εισήλθαν. Τα σχετικά κόστη θα βαρύνουν σε αυτή την περίπτωση την τελευταία (ας τα βρει αυτή με την χώρα τους).

    Χώρες που δεν αποδέχονται στον τύπο ή στην πράξη τα παραπάνω να προειδοποιηθούν πως θα αντιμετωπίζουν καταρχήν βέτο σε οποιαδήποτε απόφαση της ΕΕ για οικονομική ή άλλη στήριξη τους σε επόμενη δε φάση μονομερείς πολιτικές - εμπορικές - οικονομικές κυρώσεις από την ΕΕ.

    Λαθρομετανάστες 2+ γενίας μπορούν να αποκτήσουν σε πρώτη φάση προσωρινή άδεια παραμονής προκειμένου το όποιο αίτημα ελληνοποίησης, εφόσον το επιθυμούν, να εξετασθεί σε καταλληλότερες συνθήκες.

  39. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 01:23:58

    @36 marios

    Τι σε πειραζει εσενα.
    Μπορει το ατομο, να θελει να κανει καριερα στην tv.
    Εσυ τι προβλημα εχεις και πας να του την κοψεις;
    Ποιος εισαι ο ΨΙΝΑΚΗΣ;

  40. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/06/2009 01:24:04

    Φίλε Strange, ''εχθρέ της Ελλάδας, ειδικά της όχι πλούσιας ελληνικής οικογένειας'' (@5) τι είναι αυτά που προτείνεις; Διάβασε λίγο τις μεστές περιεχομένου προτάσεις για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης από το Πρόγραμμα του Πασοκ το 2007.
    ***
    Η µαζική είσοδος µεταναστών κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια διαµόρφωσε µια νέα πραγµατικότητα στην Ελλάδα. Το ΠΑΣΟΚ έχει εµπράκτως αποδείξει ότι πιστεύει στη συµβολή των µεταναστών στην οικονοµία της χώρας, ότι δεν τιµωρεί τη διαφορετικότητα αλλά αντιθέτως τη θεωρεί ως ένα στοιχείο εµπλουτισµού της ελληνικής κοινωνίας. Το ΠΑΣΟΚ ως κυβέρνηση θέτει ως κεντρικό άξονα της µεταναστευτικής του πολιτικής την πλήρη, οµαλή και χωρίς διακρίσεις κοινωνική ένταξη των µεταναστών.
    Προτεραιότητες µας ως κυβέρνηση θα καταστούν:

    Η διασφάλιση των κοινωνικών και εργατικών δικαιωµάτων των µεταναστών.
    Η χορήγηση ιθαγένειας σε όσα παιδιά µεταναστών γεννιούνται και µεγαλώνουν στην Ελλάδα και αυτόµατη απόκτηση µετά την παρέλευση τριετίας για όλα τα υπόλοιπα που είναι µαθητές στη χώρα µας.
    Η εισαγωγή στα σχολεία της διδασκαλίας της µητρικής γλώσσας των κύριων χωρών προέλευσης, µε έµφαση στην προσχολική ηλικία.
    Η θεσµοθέτηση του δικαιώµατος του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις τοπικές εκλογές για όσους αλλοδαπούς έχουν συµπληρώσει πέντε χρόνια νόµιµης διαµονής στην Ελλάδα.
    Η πάταξη της αδήλωτης εργασίας και της εισφοροδιαφυγής των εργοδοτών µε ενίσχυση του θεσµού της Επιθεώρησης Εργασίας.
    Η βελτίωση των διοικητικών µηχανισµών και η ενίσχυσή τους µε τη δηµιουργία Γενικής Γραµµατείας Μεταναστευτικής Πολιτικής, µε τη στελέχωση των ΚΕΠ µε υπαλλήλους µε γλωσσική επάρκεια να εξυπηρετούν τους κύριους µεταναστευτικούς πληθυσµούς και µε τη θεσµοθέτηση του Συµβουλίου των Αλλοδαπών στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης κατόπιν εκλογών µεταξύ των µεταναστών του δήµου ή της κοινότητας. Παρόµοια πρόβλεψη και για τα κύρια ασφαλιστικά ταµεία (ΙΚΑ, ΟΓΑ).
    Οι διακρατικές συµφωνίες για την κατοχύρωση ασφαλιστικών δικαιωµάτων και την αποφυγή διπλών ασφαλιστικών εισφορών για τη συνταξιοδότηση και την ιατροφαρµακευτική περίθαλψη.
    Η δωρεάν ιατροφαρµακευτική περίθαλψη µε χρήση των παραβόλων για την κάλυψη της δαπάνης.
    Η διεύρυνση των όρων νοµιµοποίησης των παράτυπων µεταναστών.
    Η επικύρωση της Συνθήκης του Παλέρµο και η εναρµόνιση της εθνικής νοµοθεσίας για τα θέµατα παράνοµης διακίνησης και εµπορίας ανθρώπων (trafficking) και η δυνατότητα επιλογής από το θύµα του εθελοντικού επαναπατρισµού ή της εγκατάστασης στην Ελλάδα.
    ***
    Γειά σου, Γιώργο, με το κλαρίνο σου!

  41. hell avatar
    hell 13/06/2009 01:24:45

    Η λύση είναι μία: να δεχόμαστε ως οικονομικούς μετανάστες μόνο Αλβανούς, διότι δεν γίνεται αλλιώς. Φυρομίτες όχι για προφανείς λόγους. Βούλγαρους και Ρουμάνους ναι γιατί είναι πολίτες της ΕΕ. Τούρκους όχι για προφανείς λόγους. Κανέναν άλλο, είμαστε μικρή χώρα και δεν χωράμε.

  42. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 01:28:41

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    Το σχέδιο οκτώ σημείων του ΠΑΣΟΚ

    - «μηδενική ανοχή στην παράνομη μετανάστευση»
    - φύλαξη των συνόρων με την ενίσχυσή τους και την διεκδίκηση από την ΕΕ περισσότερων πόρων για την προστασία τους
    - εφαρμογή των διεθνών και διμερών συμφωνιών που πρέπει να εφαρμοστούν και ειδικότερα η εφαρμογή του πρωτοκόλλου επανεισδοχής λαθρομεταναστών που έχει υπογραφεί με την Τουρκία
    - σε επίπεδο της ΕΕ, τη διαμόρφωση μιας κοινής ανθρωπιστικής πολιτικής που θα εγγυάται την ισότιμη ανάληψη βαρών των πολιτικών προσφύγων από όλα τα κράτη-μέλη της Ευρώπης και όχι μόνο των χωρών εισόδου των προσφύγων
    - αποσαφήνιση της ελληνικής πολιτικής απέναντι στους πρόσφυγες και γρήγορες διαδικασίες για όσους δικαιούνται πολιτικό άσυλο και προστασία από την πολιτεία αλλά και για όσους πρέπει να επαναπροωθηθούν
    - ένταξη των νομίμων μεταναστών στην ελληνική κοινωνία με «σοβαρές πολιτικές στο χώρο της παιδείας, της καταπολέμησης της μαύρης εργασίας, της απόδοσης του δικαιώματος της ιθαγένειας σε όσους πληρούν τις προϋποθέσεις και ιδιαίτερα στους νέους της δεύτερης γενιάς»
    - διαμόρφωση πολιτικής προσέλκυσης εργατικού δυναμικού στους τομείς όπου υπάρχουν μεγάλες εποχιακές ή μονιμότερες ανάγκες με την ευθύνη ενός υπουργείου και εξειδικευμένων υπηρεσιών
    - τέλος, «ειδικό πρόγραμμα για την ανασυγκρότηση των πόλεων και ειδικά
    για γειτονιές που γκετοποιούνται - με παρεμβάσεις σχεδιασμένες και συνολικές, σε συνεργασία με την αυτοδιοίκηση και ΜΚΟ».

  43. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/06/2009 01:33:38

    @42.
    Αν κάτι με συγκινεί σ' αυτό το κόμμα (ΠΑΣΟΚ) είναι η συνέπεια στον λόγο και τις θέσεις του...

  44. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 01:36:49

    Oλο το ζουμι, στα 8 σημεια του ΠΑΣΟΚ, ειναι η τελευταια, ΜΑΓΙΚΗ, λεξη.

    Μ. Κ. Ο.
    -------

  45. Νίκος avatar
    Νίκος 13/06/2009 01:43:08

    Ολες καλες. εκτος της εβδομης. οι εργοοτες ειναι το κρατος. η αλλη μορφη του κεφαλαιοκρατικου διεθνισμου. φτηνα εργατικα και αγιος ο Θεος. ιχς φτηνα εργατικα δεν υφιστατια κεφαλαιοκρατια, ειδικα παρασιτικη/μεταπρατικη κ.

  46. tsertos avatar
    tsertos 13/06/2009 01:47:15

    @ 41
    Αν ειναι να χασουμε ολους αυτους, απο πελατες
    και να ξομεινουμε μονο, με τους Σκεπεταρηδες,
    αν δεν χωραμε, να κανουμε ενα πανωσηκωμα και
    να βολευτουμε ολοι.
    ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ.

  47. οκτώ avatar
    οκτώ 13/06/2009 01:47:26

    Οι αποφάσεις για την κακομοίρα την χώρα μας έχουν ήδη ληφθεί από τρίτους – όπως γίνεται πάντοτε – ώστε να γίνουμε εμείς οι κυματοθραύστες της μεταναστευτικής πλημμύρας.
    Προτεκτοράτο των ξένων δυνάμεων είμαστε από το 1821 και επειδή φέτος δεν έχουν χρήματα φαίνεται να ξοδέψουν στα Ελληνικά νησιά και να μεθύσουν τρώγοντας τζατζίκι, είπαν να μας δώσουν μία "εναλλακτική χρήση".
    Εξάλλου τους χρωστάμε αρκετές εκατοντάδες δις ευρώ για την υποτιθέμενη ανάπτυξή μας και μέχρι να τα ξεχρεώσουμε δεν αίρεται η παρακράτηση κυριότητας.
    Αλλά που να δουλεύουμε, ειδικά τώρα που μπαίνει το καλοκαίρι, για να ξεπληρώσουμε τα δανεικά της χώρας μας, οι περισσότεροι απλοί τσομπάνηδες είμαστε που βόσκαμε προβατάκια εκεί τριγύρω και δεν ακούσαμε τίποτα για το έγκλημα.

  48. Νίκος avatar
    Νίκος 13/06/2009 01:48:10

    Αντι ιχς επρεπε να γραψω διχως.

    Υγειαινετε και καλο Σαββατικυριακο.

  49. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 13/06/2009 02:56:42

    Σε πρωτο λογο οκτω απλα ερωτηματα προς οσους πηραν μερος και εκφραστηκαν στο συγκεκριμενο ποστ:
    Πρωτον, εχει υπαρξει καποια μελετη που να αποδεικνυει την αναγκη εισδοχης μεταναστων στη χωρα;
    Δευτερο, ποιοι ειναι νομιμοι απο αυτους που εχουν κατακλυσει τη χωρα; Η κοινη λογικη - δεν μετραω νομους και κανονες - λεει οτι ειναι οσοι εισηλθαν κανονικα με διαβατηριο και βιζα, για τις χωρες που η Ελλαδα απαιτει τετοια θεωρηση. Ολοι οι αλλοι, εστω κι' αν εχουν καποιο "χαρτι" εξακολουθουν να ειναι λαθρομεταναστες, γκεγκε;
    Τριτον, γιατι με "φορτωνετε" εμενα τον βαρυφορτωμενο με φορους Ελληνα πολιτη με καινουργιους φορους για να εξασφαλισθουν αυτα που προτεινουν ορισμενοι υπερ των λαθρομεταναστων;
    Τεταρτον, ειναι δικαιωμα μου 'η οχι να δεχομαι στο σπιτι μου οποιον θελω εγω να δεχθω; Τοτε γιατι θελετε ορισμενοι να βαλετε με το ετσι θελω στο σπιτι μου επισκεπτες που δεν επιθυμω;
    Πεμπτον, ειναι δικαιωμα μου 'η οχι να μην θελω να κολλησω μεταδοτικες ασθενειες (φυματιωση, ηπατιτιδα, συφιλη, ΑΙG κλπ.)που κουβαλαει μαζι του αυτος ο συρφετος;
    Εκτον, ειναι δικαιωμα μου 'η οχι να μην θελω να βλεπω στη χωρα μου μιναρεδες, μουεζινηδες, σαρικια, μαντηλες και αλλες ενδειξεις καταγωγης και θρησκευματος;
    Εβδομον, ειναι δικαιωμα μου 'η οχι να μην θελω στη χωρα μου ξενους που θελουν να μου επιβαλουν με το ζορι την παρουσια και την παραμονη τους;
    Ογδοον, ειμαι φασιστας, καθαρμα, παλιανθρωπος, μισανθρωπος, εγωιστης επειδη δεν θελω ολα αυτα;
    @ 40: Φιλε Σπατζιωτη, δεν γνωριζα τις αρλουμπες των ΠΑΣΟκων του 2007 για το επικαιρο θεμα, τωρα με τις σημερινες διακηρυξεις τους μπλεκουν και τις ΜΚΟ στους συντελεστες των 'οποιων ρυθμισεων, εκει φτασαμε, 'η, μαλλον, εκει καταντησαμε!!!

  50. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 13/06/2009 05:33:02

    Αν και διαφωνώ απολύτως (και με κάνουν να ανατριχιάζω) με ορισμένες προτάσεις, πρέπει να πω «επιτέλους που μια πρόταση που γράφτηκε με το κεφάλι όρθιο» και όχι ανάσκελα, αποχαυνωμένα, ή ανάποδα, με το αίμα να προκαλεί θολούρα. Ο Strange Attractor ξεκινάει από σωστές διαπιστώσεις («πρέπει όμως πρώτα να ξεφύγουμε από τη λογική του να διώξουμε τους ήδη υπάρχοντες καθώς κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο και κοστοβόρο») και ακόμα και τις πιο σκληρές προτάσεις τις δικαιολογεί στη βάση της αποδοτικότητας και όχι της εκδικητικότητας.

    Διαφωνώ και ανατριχιάζω στο έκτο: Όχι στην περαιτέρω γκετοποίηση των μεταναστών. Ναι στη βέλτιστη δυνατή αντιμετώπισή τους (και με κόστος για την τσέπη μας, στο βαθμό που δε θα επιτευχθεί η άλλη πρόταση, της πάταξης της εισφοροδιαφυγής), ναι στην παροχή υπηρεσιών υγείας, παιδείας, ασφάλειας, νομικής προστασίας κλπ. Πέρα από το ηθικό του πράγματος, είναι η καλύτερη δυνατή μέθοδος για την κοινωνική τους ένταξη και τη μείωση της παραβατικότητας.

    Διαφωνώ και με το όγδοο. Πάλι η φτωχολογιά θα την πληρώσει...

    Και κάτι για το ηθικό του πράγματος: Στο ζήτημα των κοινωνικών παροχών, τα λεφτά από την εργασία των μεταναστών που δεν πάνε στο ΙΚΑ δεν τα κερδίζουν οι μετανάστες, έτσι δεν είναι; Στην τσέπη ημών των γηγενών πάνε, για να χτίζουμε φθηνότερα σπίτια, και γενικώς να έχουμε φθηνά εργατικά χέρια. Και κάτι πιο σημαντικό: Όσες ασκήσεις επί χάρτου κι αν κάνουμε, ας μην ξεχνάμε πως η εξέλιξη των πραγμάτων και οι ζωές των ανθρώπων δεν είναι μαθηματική εξίσωση. Οπότε, ας κινούμαστε και λίγο με βάση το ένστικτο. Και εμένα το ένστικτο μού λέει ότι αν χάσεις τελείως την ανθρωπιά σου, βυθίζεσαι σε όλο και πιο σκοτεινές καταστάσεις.

  51. nemo avatar
    nemo 13/06/2009 06:08:58

    Παλιά, για να πατήσει κάποιος την γή σου, γινόταν πόλεμος.
    Τώρα τους δίνομε γη τσάμπα, ... και αυτοί κάνουν κατάληψη.



    Τσάμπα δηλαδή ο πόλεμος που έκανε ο Καραϊσκάκης.
    Δεν είναι προδοσία ?

    --------------------------------------------------------------------------------------------------




    Τί είπε ο αυστραλός πρωθυπουργός.

    Ο Αυστραλός πρωθυπουργός είπε στους μουσουλμάνους:
    "Αν δεν σας αρέσει να ζείτε εδώ, όπως ζούμε όλοι, μπορείτε να φύγετε,
    δεν σας φέραμε με το ζόρι..." Είπε αυτό που ψιθυρίζουν οι Ευρωπαίοι
    αλλά δεν τολμούν να πούνε λόγω... δειλίας!! Ο Αυστραλός πρωθυπουργός
    Kevin Rudd πρότεινε στους Μουσουλμάνους που θέλουν να ζουν κάτω από
    τον Ισλαμικό νόμο της Σαρία, να φύγουν από τη χώρα!!
    Η κυβέρνηση της Αυστραλίας θέλει να αποτρέψει τυχόν
    τρομοκρατικές ενέργειες, βάζοντας στο στόχαστρο τους φανατικούς.Ο Rudd
    εξαγρίωσε μερικούς Αυστραλούς Μουσουλμάνους, λέγοντας ότι υποστηρίζει
    το να επιτηρούνται τα τζαμιά της χώρας από υπηρεσίες πληροφοριών.Τα
    λόγια του ήταν :"Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί που
    πρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα να
    ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή την
    κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο
    Bali, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.Η
    κουλτούρα μας εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειες
    και νίκες από εκατομμύρια άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν την
    ελευθερία.Η κύρια γλώσσα που μιλάμε είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά,
    τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα Γιαπωνέζικα, τα Ρώσικα ή
    οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν θέλετε να γίνετε μέρος της
    κοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας!Οι περισσότεροι Αυστραλοί
    πιστεύουν στο Θεό..
    Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό κίνημα, αλλά
    γεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές,
    ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει,
    λοιπόν, να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας.
    Αν ο Θεός σας προσβάλλει, σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου
    γιά να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.Θα
    δεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις. Αυτό που ζητάμε είναι να
    δεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας με
    αρμονία, χαρά και ειρήνη.Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη και
    ο δικός μας τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα
    απολαύσετε κι εσείς.
    Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και να
    μουρμουρίζετε γιά τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που
    δίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τον
    τρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μιά άλλη μεγάλη
    ελευθερία της Αυστραλίας: Το δικαίωμα να φύγετε!Αν δεν είσαστε
    ευχαριστημένοι, τότε φύγετε! Δε σας φέραμε εδώ με το ζόρι. Εσείς
    διαλέξατε να έρθετε. Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!"

  52. Σπαρτιωτης avatar
    Σπαρτιωτης 13/06/2009 06:32:55

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ,
    πρέπει το κράτος να σταματήσει τον ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων πολιτών του.

    Το νοσοκομείο έχει γίνει ακραία ταξικό αλλά, συμπληρώνω, ΚΑΙ ρατσιστικό για τον Έλληνα. Δεν είναι δυνατόν οι Έλληνες πολίτες να πηγαίνουν στα «ράντζα» και οι παράνομοι (ή και νόμιμοι αν θέλετε) μετανάστες σε Α και Β κατηγορία.

    Ο Ο.Α.Ε.Δ. πρέπει να σταματήσει να δέχεται και προωθεί αιτήσεις εργοδοτών οι οποίοι ζητούν ΜΟΝΟ Ινδούς, Πακιστανούς ή άλλους αλλοδαπούς εργαζόμενους !


    ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ (ΕΙΣΑΓΩΓΗ):

    Εγώ θα αναφερθώ σε νόμιμα και παράνομα (λαθραίους) εισελθόντες στην Ελλάδα, μετανάστες.


    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ (κόμματα):

    O στρουθοκαμηλισμός των υπόλοιπων πολιτικών στρέφει τους πολίτες στο ΛΑ.Ο.Σ., το οποίο είναι το μόνο κοινοβουλευτικό κόμμα που αναφέρεται στη μετανάστευση.

    Παλαιότερα, όταν το δεξιό/ακροδεξιό Ελληνικό Μέτωπο (Βορίδης πριν πάει στο ΛΑ.Ο.Σ. κ.λπ.) ανέφερε το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης και της ανύπαρκτης μεταναστευτικής πολιτικής όλοι οι υπόλοιποι το αγνοούσαν και το λοιδορούσαν.

    Τώρα γευόμαστε τους καρπούς της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης...


    ΛΟΙΠΟΝ, ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ:

    - Το μεταναστευτικό είναι ένα θέμα που πρέπει να το δούμε με λογική:
    Προωθούμε το επαναπατρισμό των παράνομων μεταναστών και κρατάμε μόνο όσους νόμιμους είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ.

    - Επίσης, το μεταναστευτικό είναι ένα θέμα που πρέπει να το δούμε με ανθρωπισμό:
    Σε αυτούς που θα κρατήσουμε προτεραιότητα έχουν οι πρόσφυγες φυσικά. Αν οι πρόσφυγες είναι περισσότεροι από τους ΑΝΑΓΚΑΙΟΥΣ τότε βλέπουμε σε συνεργασία με τον ΟΗΕ τί θα γίνει (καταυλισμούς, προώθηση των προσφύγων σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κ.α.).

    Όσοι είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ φυσικά και πρέπει να έχουν χαρτιά έτσι ώστε να εξασφαλίζουν νόμιμη εργασία, ασφάλιση και οτιδήποτε άλλο δικαιούται ο οποιοσδήποτε φιλοξενούμενος εργαζόμενος. Έτσι θα ωφεληθούν και αυτοί αλλά και οι Έλληνες πολίτες που έχουν χάσει τις δουλειές τους από τους μετανάστες ή δεν βρίσκουν εργασία λόγω των τελευταίων.


    ΜΗ-ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ:

    Άμεσος επαναπατρισμός ή άμεση επαναπροώθηση τους.

    - Τι θα κάνουμε με αυτούς που δεν έχουν χαρτιά; Απαγχονισμούς ή νομιμοποίηση τους, προτείνουν οι ακραίοι. Εγώ προτείνω:
    Όποιος δεν έχει χαρτιά και εφόσον δεν ήλθε από κράτος με το οποίο δεν έχουμε συμφωνία για επαναπροώθηση τότε αρχικά θα αρκεστούμε στην δήλωσή του παράνομου και αργότερα θα προχωρήσουμε στην επαλήθευσή της (πρεσβείες, μεταφραστές κ.λπ.). Έως να πιστοποιήσουμε το ορθό της δήλωσής του θα παραμένει υπό περιορισμό (σε καταυλισμούς κ.λπ.) μέχρι να επαναπατριστεί.
    Θα του προσφέρονται παροχές και αγαθά που προσφέρονται ή και απολαμβάνει ο πιο φτωχός Έλληνας πολίτης.
    Το παραπάνω φαίνεται ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ αυτό αλλά τί να κάνουμε ένεκα της φιλευσπλαχνίας μας!

    Όποιος από αυτούς το παίζει μουρλός για να αποφύγει τον επαναπατρισμό (δεν αναφέρει από πού ήρθε, δεν μιλά ενώ έχει ικανότητα ομιλίας κ.λπ.) τότε στο Δρομοκαΐτειο... Ελπίζω να μην χρειαστούμε πολλά μουρλοκομεία....


    ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ:

    Δεν με ενδιαφέροι πόσοι είναι οι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ. Μπορεί να είναι μόνο 10 ή 200.000...

    Συνεχίζοντας την σκέψη μου για τους, νόμιμα και παράνομα εισελθόντες στην Ελλάδα, μετανάστες νομίζω πως η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΗ λύση είναι η μετατροπή όσων είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ σε μέτοικους.

    Φυσικά αυτό το αντιμετώπισαν οι πρόγονοί μας όταν η Δημοκρατία ήταν στο απόγειό της!

    Δεν είμαστε τόσο φυλετιστές ή «κρατιστές» όσο οι προγονοί μας και έχουμε «προοδεύσει» (;), επομένως ίσως θα κάνουμε ΜΕΤΟΙΚΟΥΣ (και όχι δούλους) τους ΑΝΑΓΚΑΙΟΥΣ αλλοδαπούς.

    Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσουν το στρατό μας** (βλ. παρακάτω) και θα βοηθηθεί η οικονομία του κράτους μας καθώς, εκτός των άλλων υποχρεώσεων, αυτοί θα πληρώνουν για πάντα ΚΑΙ το ΜΕΤΟΙΚΙΟ(ειδικό φόρο).

    Εκτός κάποιων εξαιρέσεων (που θα τις ορίσουμε εμείς οι πολίτες), ΔΕΝ θα λάβουν πολιτικά δικαιώματα όπως η συμμετοχή σε δημόσια αξιώματα, η άμεση ή έμμεση άσκηση δημόσιας εξουσίας, η πρόσβαση στο δικαίωμα ψήφου κ.α. γιατί αυτά είναι μόνο ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ.

    Ούτε απαγχονισμούς, αλλά ούτε και μετατροπή των ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ αλλοδαπών που ήρθαν εδώ για να εργαστούν προσωρινά σε ... Έλληνες πολίτες ή σκέτο πολίτες.
    Αυτά είναι ΑΚΡΑΙΑ και πολύ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.



    ** Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν αλλάξει το άρθρο 4.6 του Συντάγματος της Ελλάδας («Κάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.»).

    Αν εμείς οι πολίτες θέλουμε οι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ μετανάστες να έχουν δικαίωμα του συνέρχεσθαι τότε θα πρέπει να πιέσουμε τους πολιτικούς να αλλάξουν το άρθρο 11.1 του Συντάγματος της Ελλάδας («Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.»).

    Αν εμείς οι πολίτες θέλουμε οι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ μετανάστες να έχουν δικαίωμα της δωρεάν παιδείας τότε θα πρέπει να πιέσουμε τους πολιτικούς να αλλάξουν το άρθρο 16.4 του Συντάγματος της Ελλάδας («Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια...»). Αναδρομικά το κράτος δικαιούται να ζητήσει χρήματα (π.χ. για όσους αντισυνταγματικά φοιτούσαν ή φοιτούν στα κρατικά εκπαιδευτήρια);


    ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ:

    Νομίζω πως το στοίχημα είναι πως οι ΜΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ θα επιστέψουν στις πατρίδες τους ή θα επαναπροωθηθούν και όχι αν ή πως θα ενσωματωθούν ή θα νομιμοποιηθούν.

    Κάτι ηλιθιότητες που βγήκαν από κάποια κόμματα του ύφους «πρόβλημα στο δημογραφικό άρα "γονιμοποίηση"», «ερημοποίηση χωριών και υπαίθρου άρα "προώθηση" των ΜΗ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ μεταναστών εκεί» είναι λαϊκισμοί των κομμάτων και υπεκφυγές του κράτους.

    Αυτά μπορούν να γίνουν και με τους Έλληνες πολίτες αρκεί το κράτος να αξιοποιήσει το ΜΕΤΟΙΚΙΟ(φόρο) των ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ μεταναστών προς όφελος των πολιτών του. Πρακτικότερη και ωφελιμότερη είναι η βοήθεια του κράτους για την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας και την επάνδρωση των έρημων χωριών με Έλληνες πολίτες ύστερα από κίνητρα που θα δώσει το κράτος.

  53. Σπαρτιωτης avatar
    Σπαρτιωτης 13/06/2009 07:06:03

    Τέλος στην παρανομία. Τακτοποίηση όσων αναγκαίων δεν έχουν χαρτιά και επαναπατρισμός η επαναπροώθηση των υπόλοιπων αλλοδαπών μεταναστών (μη αναγκαίων).

    Ίσως στεναχωρηθούν κάτι ξεφτιλισμένοι υπουργοί (Μαγγίνες κ.α.) και άλλοι πολιτικοί που δεν θα βρουν διαθέσιμους σκλάβους για τα απέραντα αναψυκτήρια τους, ορυχεία, νταμάρια, ξενοδοχεία κ.λπ.

  54. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 13/06/2009 07:44:55

    Ξαναδιαβαζοντας ολα τα σχολια σ' αυτο και σε αλλα παρεμφερη ποστ του Αntinews σκεφθηκα οτι θα ηταν χρησιμο να εκτυπωθουν και να σταλουν στην κυβερνηση και σε ολα τα κομματα που εκπροσωπουνται στη σημερινη Βουλη. Για να δουν πως σκεπτονται οι προβληματισμενοι πολιτες και επιπλεον να αποτελεσουν ενδεχομενως και μπουσουλα για το τι δεον γενεσθαι - ο νοικοκυρης ξερει οσα δεν ξερει ο κοσμος ολος και πρεπει, επιτελους, αυτον τον νοικοκυρη να τον σεβασθουν. Σε αντιθετη περιπτωση να τους κηρυξουμε αμειλικτο πολεμο, να τους ξεβρακωσουμε και να τους ξεφτιλισουμε τοσο ωστε να μην μπορουν πλεον να περπατησουν στο δρομο, η κατασταση δεν παει αλλο.

  55. perastikos avatar
    perastikos 13/06/2009 09:31:48

    για όσους δεν έχουν καταλάβει το πρόβλημα! η Ζάκυνθος έχει 37.000 ντόπιο πληθυσμό και περίπου 18.000 ξένους εργαζόμενους σε λίγα χρόνια θα έχουν αριθμητικά ξεπεράσει τον ντόπιο πληθυσμό, έχουν κάτι να προτείνουν,,,

  56. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/06/2009 09:45:26

    Ρε συ Γιωργο,γιατι δε βλεπεις την αληθεια καταματα;
    Το συστημα διαλυθηκε,αλλα ενας απο τους λογους της διαλυσεως,ειναι και τα λεφουσια.
    Και στο φιναλε,ενα μικρο κρατος ειμαστε.Ειναι δυνατον να ταιζουμε και να γιατροπορευουμε ολο τον κοσμο;
    Και ως πότε;
    Ειναι δηλαδη και θεμα αριθμητικης.Δε χωραμε πια ολοι.

  57. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/06/2009 09:54:21

    Και εκεινο που μου τη διδει,ειναι αυτοι οι αλητες του πασοκ,που τοσον καιρο,ειχαν καταπιει τη γλωσσα τους,απ το φοβο,μην τους την πεσει ο Στρατουλης και ο Τσιπρας.Αντε και η Κανελη.
    Τωρα που μειδαν τον Κρατζαφερ πασσα,να καλπαζει,χεστηκανε πανω τους,και βγηκαν να πουν κι αυτοι κατι.
    Τι να πειτε μωρε μωροχαβλοι;Ανθρωπακια του κερατα;
    Τους βλεπω στην τηλεοραση,και λυπαμαι που τους ψηφιζα τοσα χρονια.
    Για κλωτσες ειναι οι ανθρωποι.
    Και οι γυναικες βεβαια.

  58. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 10:26:38

    Για το Μαρικάκι και για όλες τις ομοίως σκεπτόμενες: ένα ξεφύλλισμα του Κορανίου ή μια απλή βόλτα από τη Σαουδική Αραβία (που είναι και πάμπλουτη) θα τους δώσει να καταλάβουν πολλά σε σχέση με τη θέση της γυναίκας στο Ισλάμ. Επίσης να θυμήσω ότι αν γίνει πόλεμος ή κάποιο μπαμ με μουσουλμάνους κλπ οι άνδρες θα πολεμήσουν και κάτι Μαρικάκια θα πηγαίνουν με τους ... όπως οι γιαγιάδες τους πήγαιναν με Ιταλούς και Γερμανούς ενώ οι παππούδες τους σκοτώθηκαν στα βουνά και αλλού. Για την υπεράσπιση της κάθε Μαρίκας. Συνεπώς η άποψη της "κάθε Μαρίκας" είναι για μένα a priori moot. Της χαρίζω τον Μωαμεθανικό παράδεισο με τις παρα φύσει απολαύσεις του.
    S.A. (enemy of the people)

  59. leon avatar
    leon 13/06/2009 10:43:02

    Οκτω σημεια μας δινει ο Strange.
    Παμε να τα δουμε ενα ενα.


    1.θα πρέπει να εξασφαλίσουμε το αδιαπέραστο των συνόρων μας, αν μη τι άλλο για ψυχολογικούς κυρίως λόγους (Τα δικα μας συνορα, της Ελλαδας Strange? Η της ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ?)

    2. θα πρέπει να βάλουμε αυστηρές ποσοστώσεις στον αριθμό των νόμιμων μεταναστών που δεχόμαστε κάθε χρόνο ως χώρα. (Ως χωρα? Οχι ως Ευρωπη? Επιτελους να αποφασισουμε εαν ειμαστε Ευρωπαιοι η οχι!)

    3.θα πρέπει να βρεθεί οπωσδήποτε τρόπος βελτίωσης των διαδικασιών έκδοσης βίζας κλπ σε άτομα που την αιτούνται στα προξενεία και τις πρεσβείες μας στις τρίτες χώρες, Το υπάρχον σύστημα είναι προ πολλού διάτρητο και θα πρέπει να αντικατασταθεί οπωσδήποτε.(Συμφωνω. ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. Αυτους που βγαζουν 1 βιλλα καθε χρονο σε μιζες για βιζες. Ελληνες ειναι!)

    4.πρέπει να καταλάβουμε ότι η παρουσία λαθρομεταναστών που δεν πληρώνουν φόρους αλλά εκμεταλλεύονται τα αγαθά της κοινωνίας μας δεν πάει άλλο. Θα πρέπει λοιπόν να «τιμωρούνται» με αυστηρά χρηματικά πρόστιμα όσοι συλλαμβάνονται ως λαθρομετανάστες με απώτερο σκοπό το να καταστεί μη συμφέρον οικονομικά το είναι κανείς λαθραίος. (Ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος Strange. Εκτος και αν νομιζεις οτι οι λαθρομεταναστες ειναι ματσωμενοι και ερχονται εδω γιατι βρισκουν χωρο για "επενδυσεις" και για να καταδυναστευουν τους Ελληνες εργαζομενους!)

    5.όλοι οι μετανάστες (νόμιμοι και μη) που καταδικάζονται για εγκληματικές πράξεις να απελαύνονται αμέσως. Αν τυχόν το κράτος τους δεν τους δέχεται, τότε θα πρέπει να εγκλείονται σε κάποια σκληρής μορφής φυλακή και ο λόγος ύπαρξής της θα είναι αυτονόητος και αποτρεπτικός.(σκληρης μορφης φυλακες? ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ? Ο Κορυδαλλος ειναι ηπιας μορφης? Και τα γκετο στις φυλακες τι θα τα κανουμε? Οι Ελληνες κρατουμενοι που θα ειναι ξενοι μεσα στην φυλακη τους?)

    6.όλοι οι λαθρομετανάστες και οι οικογένειές τους θα πρέπει να αποκλείονται από την χρήση των δωρεάν κρατικών υπηρεσιών (νοσοκομειακή περίθαλψη κλπ) που όμως χρηματοδοτούνται από τους Έλληνες φορολογούμενους. Αν θέλουν να σπουδάζουν ή να τυγχάνουν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αυτό θα πρέπει να γίνεται επί πληρωμή. (Οι λαθρομεταναστες θα πανε στο Κρατικο της Νικαιας. Εσυ και οι υπολοιποι Ελληνες θα πηγαινουμε στο Ιασω, το Υγεια, το Ερρικος Ντυναν, το Ωνασσειο. Οσοι απο εμας μπορουν θα πηγαινουν στο Memorial.)

    7.Το Κράτος θα πρέπει να βάζει μεγάλα χρηματικά πρόστιμα σε εργοδότες που συλλαμβάνονται να χρησιμοποιούν λαθρομετανάστες. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιβαρυνθούν το κόστος αυτής της πρακτικής. Όταν ο εργοδότης πληρώνει την παράνομη εργασία με μαύρα χρήματα τότε στην ουσία ενθαρρύνει τη περαιτέρω αύξηση της λαθρομετανάστευσης. Τα υψηλά χρηματικά πρόστιμα θα τιμωρήσουν τέτοιες πρακτικές και θα μειώσουν την χρήση λαθραίων ως εργατικό δυναμικό. (Συμφωνουμε απολυτα! Τα προστιμα ομως να εισπρατονται οπως και αυτα στις Γαλακτοβιομηχανιες πχ? Η στα καρτελ πετρελαιοειδων?)

    8.και για να περιοριστεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής τόσο από τους λαθρομετανάστες που πληρώνονται σε μαύρα μετρητά χρήματα όσο και από διάφορους ντόπιους επιτήδειους, θα πρέπει να καταργηθεί η φορολογία εισοδήματος όπως είναι σήμερα και να αντικατασταθεί με κάποιον υψηλό φόρο κατανάλωσης που κανένας δεν θα μπορεί να αποφύγει όντας καταναλωτής. (Δεν υπαρχει λογος για το νουμερο 8. ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 7!)


    Για να μην μακρυγορουμε ομως...κοιταχτε αγαπητοι σχολιαστες.
    Η Μεγαλη Βρετανια πληρωσε μεταναστευτικα την επεκτατικη της πολιτικη. Υπαρχουν τουλαχιστον 10.000.000 Ινδοι και Πακιστανοι στην χωρα αυτη οι οποιοι δουλευουν, πληρωνουν φορους, προσκυνανε τον θεο τους και δηλωνουν Βρετανοι υπηκοοι. Αυτοι γιατι αφομοιωθηκαν?
    Οι ΗΠΑ θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο παραδειγμα. Απο σκλαβοι εγιναν Αμερικανοι πολιτες και μαλιστα κατεχουν υψηλοτατα αξιωματα με προσφατο παραδειγμα τον Προεδρο τους. Τωρα πια και αυτοι δηλωνουν πως δεν μπορουν να δεχθουν αλλους Μεξικανους.
    Η ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ και η ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ των μεταναστων (ειτε ειναι λαθραιοι ειτε οχι) ειναι μια διαδικασια που απαιτει ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ. Δεν ειναι δυσκολο να την αποκτησεις. Τα παραπανω παραδειγματα εχουν τεχνοκρατες που σε 2 μηνες θα μας μαθαιναν τα παντα. Αυτο που μας λειπει σαν λαος κυριοι ειναι η ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    Οταν φυγει ο Πακιστανος ποιος θα χτισει? Ποιος θα κλαδεψει τις Ελιες? Ποιος θα μαζεψει τις φραουλες?
    Οταν φυγει ο Αλβανος ποιος θα μου φτιαξει την βρυση που τρεχει? Ποιος θα μου στρωσει πλακακια? Ποιος θα μου φτιαξει το ηλεκτρικο προβλημα στο σπιτι?
    Οταν φυγει ο Σομαλος ποιος θα ξεφορτωσει τα Κοντεινερ?

    Βρειτε μου αρκετους Ελλγηνες που θα κανουν αυτες τις δουλειες και εγω μαζι σας! Αλλα μην μου πεθτε να "κρατησουμε" οσους ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ! Η εποχη της Αυτοκρατοριας του Μεγαλου Αλεξανδρου εχει περασει ανεπιστρεπτι! Το ιδιο και των δουλων! Τα κεφαλια κατω και δουλεια! Πραγματικη! Οχι παιζω χρηματιστηριο και παιρνω επιδοτηση για το λαδι...

  60. striftompolas avatar
    striftompolas 13/06/2009 10:48:53

    Έχουμε πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες. Ωραία ιδέα να συζητήσουμε για το τι μπορούμε να κάνουμε.

    Προφανώς θα νομοθετήσουμε. Και μετά; Μετά οι νόμοι θα έχουν την τύχη όλων των προηγουμένων. Θα εφαρμοστούν επιλεκτικά και αποσπασματικά όπως οι προηγούμενοι.

    Για παράδειγμα, στα 8 μέτρα, μια ελαστική αντιμετώπιση στους νοικοκυραίους που εκμεταλλεύονται λαθρομετανάστες, κι ένα μπαξισάκι αν χρειαστεί ...

    Φορος κατανάλωσης ... Ωραία, θα ψωνίζουμε από το εξωτερικό. Όσο ψηλότεροι οι φόροι τόσο μεγαλύτερο το λαθρεμπόριο.

    Δεν εννοώ ότι οι συγκεκριμένες προτάσεις είναι κακές, εννοώ ότι έχουμε μια μακρά παράδοση να ξεφτιλίζουμε τους νόμους. Το πρώτο και σημαντικό βήμα για να λύσουμε τα προβλήματά μας είναι να εφαρμόσουμε τους νόμους και μετά να διαφωνήσουμε γι αυτό ή εκείνο το νόμου ή για ένα νέο νόμο.

    Πολύ περισσότερο που στη συγκεριμένη περίπτωση το κίνητρο δεν είναι να λύσουμε το πρόβλημα αλλά τι γίνεται στη πολυκατοικία.

  61. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 13/06/2009 11:01:42

    Απορώ με τον εύκολο ανθρωπισμό ορισμένων εδώ μέσα. Αν θέλετε να περιθάλψετε δυστυχισμένους λαθρομετανάστες, πάρτε τους σπίτια σας να τους πληρώσετε και τα έξοδα, να μπορώ εγώ να πάω στο νοσοκομείο που πληρώνω με τους φόρους μου. ΔΕΝ το πληρώνω για τον κάθε λαθρομετανάστη και αυτό λέει και η τεράστια πλειοψηφία, εκτός από τους τυφλωμένους αντιρατσιστές τύπου μαρικάκι.

    Η λύση φίλε Strange Attractor είναι άλλη και είναι και πολύ φυσιολογική. Πήγες σε κρατικό νοσοκομείο για περίθαλψη και είσαι λαθρομετανάστης; Σε περιθάλπτουμε και μόλις γίνεις καλά στο μεταγωγών και πίσω στη χώρα σου. Να σου πω εγώ μετά πόσοι θα πάνε για δωρεάν περίθαλψη και πόσοι θα μείνουν στην Ελλάδα. Αν είναι δυνατόν να εξευτελίζουμε έτσι τους θεσμούς της χώρας, ώστε να μπορούν να απευθύνονται οι λαθρομετανάστες σε κρατικές υπηρεσίες και να μην υφίστανται τις συνέπειες της παράνομης παρουσίας τους εδώ μέσα!

  62. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:08:13

    Νομιζετε οτι η λαμογια ειναι προνομιο μονο των Ελληνων? Οπως ο Ελληνας θα ψωνισει απο εξωτερικο για να αποφυγει την φορολογια (οπως γραφτηκε παραπανω), ετσι και ο λαθρομεταναστης δεν θα παει στο νοσοκομειο γαι να μην απελαθει. Θα πεθανει? Το προτιμα! Τι ειχε - τι εχασε. Για καθε νομο υπαρχει και μια τρυπα.

  63. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:12:22

    Να ποιος ειναι ο Σοσιαλισμος τριτου δρομου! Ρωταγα και δεν μου ελεγαν!

    Στο post με τιτλο "Επικαιρο ερωτημα για τα μετρα".

    Προβοκατωρ. Says:
    June 11th, 2009 at 10:49 pm
    Yparxei και ο τριτος δρομος.
    Να μην τους μαζεψει οταν πεσουν στο νερο.
    Και αυτο να γινει,αφου απεευθερωσουν μερικους δουλεμπορους,που εχουν πιασει,ωστε να πανε στην Τουρκια,και να περασουν το μηνυμα.
    Απο κει και περα,το κριμα στο λαιμο τους.
    Οσον αφορα επανω,ας κανουν τα ναρκοπεδια καλυτερα.
    Και να μην φοβουνται κατι ψυχικαρηδες,που φωναζουν οτι πρεπει να τα χαλασουμε.

  64. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 13/06/2009 11:16:02

    καλα ο τύπος με τις προτασεις είναι απαιχτος. Το ΛΑΟΣ το αφησε άλαλο.

  65. stelios avatar
    stelios 13/06/2009 11:19:58

    59@
    Ποιος θα κανει τις δπυλειες?
    Τα κπροσκυλα που ξυνονται ολη μερα στις καφετεριες,
    φτανει να μειναι λιγο αδεια η τσεπη,διοτι τα δανεικα τεκειωνουν.
    Επι αιωνες ποιος καλιεργουσε τη γη?
    Ποιος εχτιζε τα σπιτια?
    Επειδη αποφασισαμε τα τελευταια 30 χρονια να καταστρεψουμε τη χωρα για δεκα γενιες ζωντας στην καταναλωση?
    Καποτε λεγαμε οτι το ΠΑΣΟΚ καταστρεφει το μελλον των επομενων γεννεων και σημερα εχουμε τη γενια των 700 ευρω.
    Αυριο θαχουμε τη γενια των 500 ευρω και των μονιμα ανεργων,καθως και των γερων χωρις συνταξη.
    Τοτε να δουμε τι σφαγη θα πεφτει για ενα μεροκαματο στην οικοδομη.

  66. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:20:18

    Αντε και στο ψηφοδελτιο του ΛΑΟΣ του χρονου!
    Με επισημη αναφορα οπως και του Κατελη (Κατμαν εγραφε διπλα στο ονομα του)....

  67. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/06/2009 11:23:45

    Συμφωνώ με τα μέτρα που προτείνει ο Strange Αttractor.

    Με τρία μέτρα διαφωνώ, προς το αυστηρότερο.

    1. ΚΑΜΙΑ νομιμοποίηση όλων των "ήδη υπαρχόντων".
    Με τους ρυθμούς που έρχονται σε έξι μήνες όταν εφαρμοστούν τα μέτρα θα έχουμε άλλους 500.000 "ήδη υπάρχοντες".
    Επομένως αυστηρό ξεδιάλεγμα με χρονικά, εργασιακά, γλωσσικά και οικογενειακά κριτήρια.
    Οι ξέμπαρκοι, όσοι λένε ψέματα για τη χώρα προέλευσης, όσοι έσκισαν τα χαρτιά τους αμέσως επαναπροώθηση.

    2. ΚΑΜΙΑ ποσόστωση και ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΕΙΣΟΔΟΣ πλέον. Έχουμε αρκετούς για τα επόμενα 50 χρονια για να προσαρμοστούν, να εκπαιδευτούν και να εργαστούν.

    3. Οι Έλληνες να έχουν με το νόμο προτεραιότητα στις υπηρεσίες περίθαλψης, εφόσον τόσα χρόνια αυτοί είναι που συντηρούν το σύστημα. Το ίδιο και στους παιδικούς σταθμούς. Διαφορετικά θα σκεφθώ ότι με σχέδιο αποδεκατίζουν συστηματικά τη νεαρή ελληνική οικογένεια.

    4. Άμεση καταμέτρηση και καταγραφή τους, με συνεργασία των δήμων, των δημοτικών διαμερισμάτων και των δημοτικών αστυνομικών. Όταν Έλληνας χρωστά 500 ευρώ στην εφορία του στέλνεται χαρτί κατάσχεσης, τον βρίσκουν οπουδήποτε, αυτούς ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

    5.

  68. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:25:52

    Η Βρετανία, η Γαλλία, Το Βέλγιο κλπ. καλά να πάθουν διότι πληρώνουν τώρα την σκληρή αποικιοκρατική τους πολιτική και εκμετάλλευση άλλων λαών επί αιώνες. Εμείς τι φταίμε; Ψωροκώσταινα είμασταν όταν αυτοί ήταν αποικιοκράτες και αυτοκράτορες! Εμείς τι αμαρτίες πληρώνουμε; Γιατί να αισθανόμαστε ένοχοι απέναντι στους Αφρικανούς; Είχαμε ποτέ φυτείες;

  69. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:26:47

    Τώρα, όσον αφορά κάτι πολύ όμορφες και ουτοπικές ιδέες τύπου Imagine του J. Lennon χωρίς σύνορα κλπ. αυτά είναι ωραία όσο είσαι 18-25 χρονω και πας να ρίξεις καμιά δήθεν σκεπτόμενη γκόμενα...

  70. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/06/2009 11:27:28

    συνεχίζω:

    5. Να μην εμποδίζεται η έξοδός τους από τη χώρα προς τη βορειοδυτική Ευρώπη. Ελεύθερα.

    6. Όχι στα στρατόπεδα. Είναι επικίνδυνα για τις τοπικές κοινωνίες, απάνθρωπα για τους έγκλειστους και αντιοικονομικά για τους φορολογούμενους.

    7. Δημιουργία νεκροταφείου άμεσα. Ενίσχυση των οργανώσεών τους για να αναβαθμίσουν τους χώρους προσευχής τους.

  71. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:28:04

    Stelio
    Οχι μονο το αποφασισαμε να καταστρεψουμε την χωρα οπως λες, το καταφεραμε κιολας. Αντε πες στο πιτσιρικι ΕΜΟ στην καφετερια να παει οικοδομη η να φτιαξει καμια βρυση.
    Η μαλλον καλυτερα...πες στον Πατερα του πως ο γιος του θα πρεπει να σταματησει να του τα τρωει στους καφεδες (καθοτι και αιωνιος σπουδαστης το παιδι) και να παει οικοδομη για να ζησει.
    Ε ρε γελια που θα κανω αν γινει κατι τετοιο.
    Ο Ελληνας κατεντησε glamorous stelio.
    Δεν κοβεται το κομμωτηριο και το νυχι. Δεν κοβεται η πλαστικη στο βυζι. Δεν κοβεται ετσι ευκολα το κολοφτιαγμενο Golf και η βολτα στην πλατεια για καμια πλαστικη γκομενα.
    Και ολα αυτα θελουν λεφτα φιλε μου. Απο αυτα που δεν σου δινει το μεροκαματο στην οικοδομη.

  72. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:29:28

    Στην πράξη όμως ο πολυπολιτισμικός παραδεισος της ουτοπίας είναι πίσω από το Δημαρχείο και πέριξ της ομόνοιας ή στο βαρδάρη της Θεσσαλονίκης.

  73. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:33:00

    Μια βόλτα εκεί (Ομόνοια, βαρδάρη κλπ) και ακόμη και ο Τζον Λέννον θα έπαιρνε πίσω το τραγούδι του.

  74. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:33:18

    Γιατι μειωνεις τον εαυτο σου Strange?
    Νερο πινουν στο ονομα σου οι Βορειοαφρικανοι!
    Να φανταστεις πως ακομα υπαρχουν χωρια ολοκληρα που μιλουν αρχαια Ελληνικα και δηλωνουν απογονοι σου. Αυτοι ομως δεν θελουν να ερθουν εδω. Στρατηλατη μου εσυ!
    Η ιδεα τυπου Imagine αναφερεται στην Ευρωπαικη Ενωση?

  75. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:34:33

    Λίγο πριν τον κυνηγήσουν και τον δείρουν άγρια κάποιοι Ταλιμπαν ως μαλλιά και χίππι διότι το κοράνι τα απαγορεύει κάτι τέτοια καραγκιοζλίκια... ούτε γουστάρει αναρχίες και τα τοιαύτα. Μαστίγιο πέφτει στο Ισλάμ.

    Ή μήπως κάνω λάθος; Ακούω.

  76. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:36:18

    @74 Λεόν: Μήπως έχεις πρόβλημα στοιχειώδους αντίληψης; Προσπάθησε να ξαναδιαβάσεις τι γράφω διότι μάλλον πετάς αετό...

  77. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:38:04

    Δεν ξερω για τα βιωματα σου Strange αλλα εζησα 5 χρονια σε πολη της Αγγλιας με 95% πληθυσμο Πακιστανων και Ινδων. Οι ανθρωποι ουτε δερνουν ουτε κυνηγουν. Ζουν αξιοπρεπεστατα και δεχονται ολς τις κουλτουρες. Και τους μαλλιαδες και τους ξυρισμενους.

  78. leon avatar
    leon 13/06/2009 11:39:28

    Αντε να σου κανω το χατιρι να ξαναδιαβασω...

    Η Βρετανία, η Γαλλία, Το Βέλγιο κλπ. καλά να πάθουν διότι πληρώνουν τώρα την σκληρή αποικιοκρατική τους πολιτική και εκμετάλλευση άλλων λαών επί αιώνες. Εμείς τι φταίμε;

    Εσυ τι λες...φταιμε?

  79. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 11:45:14

    @78 Αντε να στο συλλαβίσω. Τα κράτη αυτά ήταν επί πολλά χρόνια αποικιοκρατικά και εκμεταλλεύτηκαν τους πόρους κλπ των φτωχώτερων χωρών της Αφρικής και της Ασίας. Σήμερα δρέπουν το κόστος αυτής της στυγνής εκμετάλλευσης που έκαναν επάνω σε πιο αδύναμους λαούς. Για αυτό και δεν δικαιούνται να πολυμιλάνε για τους Πακιστανούς, Ινδούς, Κογκολέζους, Ζουλού κλπ κλπ που πλάκωσαν στις πόλεις τους και πολλοί έχουν διαβατήριο Βρετανικό λόγω κοινοπολιτείας (σωστά;)
    Εμείς ρε Λεόν γάτα, είμασταν ποτέ αποικιοκράτες και μας το κρύβουν τα ιστορικά βιβλία; Και πούσαι, τζιμάνι, δεν ομιλώ σε στυλ Μπουμπούκου για κατορθώματα των αρχαίων με τους οποίους συγγενεύουμε όσο συγγενεύω εγώ με τον Μπραντ Πιτ. Κατάλαβες;

  80. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 13/06/2009 12:04:57

    Σωστότατες οι προτάσεις αλλά τραβάτε να τις πείτε στον Καραμανλή να δούμε πόσο όρεξη έχει να τις εφαρμόσει.

  81. blitz avatar
    blitz 13/06/2009 12:14:27

    Η άποψη του καθενός μας για το μεταναστευτικό δεν είναι καθόλου ανεξάρτητη από την άποψη του καθενός μας για την οικονομία και την κοινωνία.

    Οι δεξιοί, όπως πάντα δεξιοί. Αμετανόητοι, αναγουλιαστικοί, πατριδοκάπηλοι, ονειρεύονται σκληρες φυλακές....

    Οι αριστεροί; Δεν εννοώ αυτοί που ψηφίζουν το ΚΚΕ, το κόμα του χαφιέ. Ούτε όσους θεωρούν αριστερό τον Κύρκο και τον ΚΟυβέλη. Πάνε περίπατο και οι αριστεροί.

    Η ουσία όμως παραμένει και όποιος μπορεί να κατανοήσει τι λέει ο Λένιν για την εργατική τάξη και τον πόλεμο...μπορεί να κατανοήσει και γιατί κάθε αντίθεση στη μετανάστευση είναι μια βαθιά δεξιά στάση.

  82. leon avatar
    leon 13/06/2009 12:17:32

    Να εισαι καλα που φροντιζεις και μου ανοιγεις τα ματια...εστω και συλλαβιστα.
    Φυσικα και τα κρατη αυτα τους δεχτηκαν λογω κοινοπολιτειας. Τους αφομοιωσαν ομως κιολας διοτι μην ξεχναμε πως μπορουσαν ανετα να τους γυρισουν πισω. Αλλωστε αυτοι ηταν οι κυριαρχοι, οτι ηθελαν εκαναν.
    Για την συγγενεια σου με τον Μπραντ Πιτ δεν μπορω να σου απαντησω. Μπορεις ομως να μου πεις με τι ιστορια πορευεσαι σαν ΕΛΛΗΝΑΣ? Οσο και να θελεις να αποποιηθεις τα κατορθωματα των αρχαιων, καθημερινα βγαζεις προς τα εξω μια υπεροψια λογω των προγονων σου. Για παραδειγμα, μπορεις να συγκρινεις την ιστορια σου με αυτη των Αμερικανων? Γιατι πχ θελεις τα μαρμαρα πισω?
    Εγω δεν μιλαω πολιτικα των παραθυρων. Δεν την σπουδασα την γλωσσα. Η θα κοιταμε απο ολες τις πλευρες ενα θεμα η δεν μπορουμε να μιλησουμε καθολου.

  83. leon avatar
    leon 13/06/2009 12:36:05

    Δηλαδη blitz
    Καψτε τους αστους και τις σταχτες σκορπιστε τις εξω απο τα συνορα της χωρας....
    Λιγο ακραιο δεν το βρισκεις?
    Οσο ακραιο ειναι και η "σκληρη φυλακη" του Strange...

  84. leon avatar
    leon 13/06/2009 12:37:11

    Σε εφαγε η μαρμαγκα blitz...
    :)

  85. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 12:59:39

    Leon Says: καθημερινα βγαζεις προς τα εξω μια υπεροψια λογω των προγονων σου.

    Που το είδες πάλι αυτό; Έχω την αυτογνωσία να ξέρω (καθότι στο Ελλάντα ζω)πως γνωρίζω μόνο μέχρι και κάποια ψήγματα για τον προπάππο μου. Κατά τα άλλα γνωρίζω μόνο τους γονείς μου και τους παππούδες μου. Τίποτα άλλο για οποιουσδήποτε προγόνους. Δεν είμαι βλέπεις λόρδος της Αγγλίας ώστε να υπάρχουν ενδελεχή αρχεία και πορτρέτα των προγόνων μου.
    Οσο για τα μάρμαρα που αναφέρεις, ποιός σου είπε ότι τα θέλω πίσω; Γιατί; Για να τα σπάσει κανένας τρελαμένος χαπάκιας Μπαοκτζής ή για να τα εκμεταλλεύονται συνδικαλιστικά οι απεργοί φύλακες των μουσείων; Όσο τα προσέχαμε ως λαός πριν 200 χρόνια άλλο τόσο θα τα προσέξουμε και σήμερα. ΧΑ χα.

  86. leon avatar
    leon 13/06/2009 13:13:19

    Εαν για καποιο λογο σημερα δηλωνεις Ελληνας και το χωμα που πατας Ελληνικο και ζητας απο τους ξενους να εγκαταλειψουν την χωρα σου η να μπουν σε φυλακες ειναι γιατι οι προγονοι σου (τους ξερεις η οχι, εχεις αρχεια και πορτραιτα τους η οχι) ΕΓΡΑΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Την εμαθες στο σχολειο, παινευτηκες για αυτη στην ξενη τουριστρια στην Παρο, ενιωσες υπερηφανος που την διαβαζουν σε ολο τον κοσμο, και τσαντιστηκες που στην αμφισβητησαν με τα ΙΜΙΑ και το ονομα της FYROM.
    Τα υπολοιπα ειναι υπεκφυγες.
    Επισης δεν ξερω και πολλους Μπαοκτζηδες (και χαπακηδες κιολας!) στην Αθηνα. Εκτος και αν η Ακροπολη ειναι στην Θεσσαλονικη η τα μαρμαρα τα εκλεψαν απο τον Λευκο Πυργο.

  87. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 13:24:10

    @86 Προφανώς είσαι μικρός στην ηλικία και δεν πρόλαβες τα χρόνια που κατέβαιναν ορδές τρελαμμένων Μπαοκτζήδων και τα έκαναν κυριολεκτικά λίμπα στο κλεινόν άστυ. Ρώτα τον μπαμπά σου ή ψάξε σε αρχεία εφημερίδων της δεκαετίας του`70.
    Και επίσης να ξέρεις ότι την επόχή που πάρθηκαν τα μάρμαρα, με την άδεια του Τούρκου διοικητή, οι ντόπιοι της περιοχής δεν ήξεραν ότι τα έφτιαξαν κάποιοι της ίδιας με αυτούς φυλής ή εθνικότητας....
    Στην θεσσαλονίκη όμως (ως πόλη και όχι ως χωριουδάκι) κάτι παραπάνω ήξεραν οι εκει ντόπιοι από ελληνική ιστορία.

  88. leon avatar
    leon 13/06/2009 13:29:52

    Γαι κορτε μου κανει αυτο. Το 70 ημουν 5. Θυμαμαι πολυ καλα. Στην Ακροπολη δεν εφτασαν ποτε παντως. Αν και αρρεν, ευχαριστω που με κανεις "μικρο".

  89. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/06/2009 13:48:08

    @ Strange
    Δεν εχεις παρακολουθησει αριστερους διανοουμενους μου φαινεται.Αυτοι βαζουν την Ελλαδα μαζι με τη Δυση ως εκμεταλλευτρια χωρα που πρεπει να πληρωσει τους τριτοκοσμικους.Παλιοτερα (επι Ανδρεα) την εβαζαν μαζι με τους τριτοκοσμικους ως εκμεταλλευομενη απο τη Δυση.Το μονο που δεν θα πουν ποτε ειναι η αληθεια : Οτι ο ελληνικος χωρος καταστραφηκε απο την Ανατολη και την τουρκοκρατια και δεν χρωσταμε στον καθε Μωχαμετ και τους ισλαμιστες βαρβαρους τιποτα.Αν ειναι καποιος που χρωσταει ειναι αυτοι που υποβαθμισαν μια γωνια του κσομου που ηταν απο τις πιο ανεπτυγμενες για 2 χιλιετιες σε ουραγο της Ευρωπης.
    Οταν εγινε η διασκεψη στο Ντερμπαν και οι ισλαμιστες ζητησαν αποζημιωση για τις "ιστορικες αδικιες" της αποικιοκρατιας εναντιον τους και ανεφερα σε φιλους μου οτι η Ελλαδα δεν τους χρωσταει τιποτα μονο οι μισοι συμφωνησαν.Αλλα οταν ανεφερα οτι αντιθετα χρωστανε οι ισλαμιστες σε μας γιατι εμεις ειμαστε αποικια τους σοκαρισθηκαν απο το προφανες και δε συμφωνησε κανεις.
    Η ανατολικολατρεια ειναι η τελικη καταληξη του ελληνικου προοδευτισμου και δε βρισκεις ακρη.
    Kαι αυτο γιατι δεν ειναι συμφιλιωμενοι με την ελληνικη εθνικη ιδεα που μετετρεψε μεσα απο σκληρους αγωνες σκλαβους ραγιαδες σε πολιτες της ΕΕ.

  90. Forward - 1 avatar
    Forward - 1 13/06/2009 13:59:15

    Οκτώβριος του 2008, τρόλευ νούμερο 1, μοσχάτο - πλ. αττικής. κυριακή μεσημέρι. το τρόλευ μισογεμάτο. στην στάση σύνταγμα μπαίνει ένας μαύρος με ένα πελώριο μάυρο σάκο (τον γνωστό που έχει μέσα cd ή τσάντες-απομίμηση ή άλλα ευπώλητα). ο οδηγός αντιδρά "ο κύριος με τον σάκο να κατεβεί, ο σάκος απαγορεύεται". ο "κύριος" κάνει αρχικά που δεν ακούει, μετά αντιδρά, λέγοντας απλώς "όχι, όχι, γιατί να κατέβει".

    και κάπου εκεί ΤΣΟΥΠ σκάει μύτη το φίδι. γέροι και γριές που είχαν ανέβει στο κουκάκι. μεταξύ τους δύο κυρίες που κρατούσαν θρησκευτικά περιοδικά και έκανε μπαμ οτι γύριζαν από εκκλησία. ΝΑ ΦΥΓΕΙ! ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ! ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ! ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ!

    ο οδηγός ανακαλύπτει το νέο του επιχείρημα "υπάρχει κανονισμός του ησαπ που απαγορεύει μέσα στο τρόλευ κάθε αποσκευή μεγαλύτερη των 65 εκατοστών, γιατί υπάρχει κίνδυνος να χτυπήσει κανείς" (αν σας έχει ποτέ εσας χτυπήσει σάκος, πείτε μου να ξέρω). λέει και ξαναλέει για τον κανονισμό των 65 εκατοστών. οι έλληνες και ελληνίδες, κάτοικοι κουκακίου, χριστιανοί και πατριώτες, βρίσκονται σε μια κατάσταση αλλοφροσύνης στην οποία έχουν κατεξοχήν εκπαιδευτεί από τα αγαπημένα τους θεάματα (δρούζα, λόη, στεφανίδου) "κατέβα καλέ να φύγουμε, ήρθανε στην ελλάδα που ήμασταν μια χαρά και τώρα δεν χωράμε ούτε μέσα στα λεοφωρεία, να πάει πίσω αν δεν του αρέσει, αυτοί κλείσανε τα εμπορικά τα μαγαζιά, εδώ είναι ελλάδα"

    και τότε...

    και τότε το βλέμμα μου εμένα, του αντιρατσιστή, του επονομαζόμενου και μπαχαλάκια, ή θολοκουλτουριάρη ή παπαγαλάκι του σόρος ή και άλλα πολλά, πέφτει σε μια κυρία
    η οποία κάθεται ακριβώς παραδίπλα από τον οδηγό, και έχει δίπλα της μια πελώρια κόκκινη βαλίτσα, μήκους περίπου ενός μέτρου. τι να κάνω ο μπάχαλος; πως να κρατηθώ;
    πηγαίνω δίπλα στον οδηγό, του υποδυκνείω την κυρία, και του λέω το απλό " αν ισχύει ο κανονισμός παρακαλώ να κατέβουν αμέσως από το τρόλευ ο μαύρος και η κυρία εδώ
    δίπλα σας. η βαλίτσα της είναι μεγάλη όσο του μαύρου και μάλιστα δεν είναι υφασμάτινος σάκος όπως του μαύρου, αλλά από σκληρό υλικό, οπότε πράγματι μπορεί να χτυπήσει
    κανείς. παρακαλώ να κατέβει αμέσως η κυρία, για να συνεχίσουμε τη διαδρομή"

    ο οδηγός τα χάνει και αρχίζει να ψελίζει κάτι ότι την κυρία δεν την είδε, ενώ λίγο μετά μου λέει ότι "η κυρία πάει στο σταθμό, τώρα σε δυό στάσεις φτάνουμε και θα κατέβει"
    ο σταθμός εν τω μεταξύ είναι πέντε στάσεις ακόμη, ενώ ο μάυρος πάει μέχρι την ομόνοια, δηλαδή πιο κοντά, άρα θα εμποδίζει για λιγότερη ώρα. του το λέω. επιμένω. "να κατέβει
    αμέσως η κυρία, γιατί παραβιάζει τον κανονισμό. αν χτυπήσω από τη βαλίτσα σας καθιστώ υπεύθυνο". ήδη έχω αρχίσει να γράφω βίντεο με το κινητό και ήδη οι έλληνες επιβάτες
    έχουν σαστίσει μαζί μου και γίνει ιδιαίτερα επιθετικοί "σαν δεν ντρέπεσαι, βοηθάς αυτούς που ήρθανε και κάνανε την ελλάδα μας σκατά". ένας κύριος δε έδειξε το μαύρο και
    μου είπε "βοηθάς τα ίδια τα σκατά, δεν ντρέπεσαι;"

  91. Forward - 2 avatar
    Forward - 2 13/06/2009 13:59:36

    κάπου εκεί και αφού πρώτα προσευχήθηκα στο Μάρξ να μου δώσει λίγη ψυχραιμία, ώστε να μη καταλήξει ο κύριος αιμόφηρτός και εγώ στους φίλους μου τους μπάτσους κρατούμενος,
    άρχισα να πηγαίνω μπροστά στον κάθε ελληναρά και ειδικά γέρο και γριά, οι οποίοι βρισκόταν σε έκσταση πια, έβλεπαν στο πρόσωπό μου τον ίδιο τον εχθρό της πατρίδας, γριές που
    με χαρά αναφωνούσαν, πάντα με γνήσιο χριστορθόδοξο ήθος "να φύγουν, να πάνε στο διάολο". άρχισα να ανταποδίδω. "είστε παλιάνθρωποι, είστε γουρούνια", ειδικά δε στις γριές με
    τα θρησκευτικά περιοδικά, πηγαίνοντας ακριβώς μπροστά τους άρχισα να τις μουτζώνω και να λέω διάφορα, τα οποία τις έκαναν φυσικά ακόμη πιο σίγουρους ότι είμαι ένας νέος χωρίς
    τρόπους, χωρίς μυαλό και χωρίς πολλά άλλα.

    κάπου εκεί ο οδηγός απείλησε ότι θα φωνάξει την αστυνομία. εγώ ανενόχλητος κατέγραφα πλέον τους δύο σάκους στο βίντεο. και άρχισα να λέω στον οδηγό "κάνε λίγο υπομονή,
    σε λίγο όλοι θα μάθουν ότι παραβιάζεις τους κανονισμούς του επαγγέλματος σου. κάνεις τα στραβά μάτια στη βαλίτσα της κυρίας, ενώ έχεις ακινητοποιήσει εδώ και 3 λεπτά το τρόλλευ
    στο σύνταγμα, γιατί δεν κατεβαίνει ο μαύρος. αυτός, αμήχανος πολύ πλέον, κοίταζε κατάματα την κάμερα του κινητού, και μου έλεγε ανάμεικτα "κλείσε το τηλέφωνο, δεν είμαι ρατσιστής,
    ξέρεις τι παρνάμε καθημερινά, δεν είμαι ρατσιστής, υπάρχει κανονισμός, δεν είμαι ρατσιστής"

    "όχι! να έρθει η αστυνομία και τα κανάλια! να δούμε τελικά τι κανονισμός υπάρχει και τι συμβαίνει εδώ μέσα, παίρνω εγώ πρώτος πριν πάρεις εσύ την αστυνομία να έρθει, καθώς και
    ένα φίλο μου, δημοσιογράφο σε μεγάλο κανάλι"

    στο σημείο αυτό ο οδηγός έκλεισε τις πόρτες χωρίς να βγάλει κιχ και προχωρήσαμε κανονικά τη διαδρομή μας. ο μαύρος κατέβηκε
    στην ομόνοια, η κυρία με την κόκκινη βαλιτσάρα στον σταθμο λαρίσης. η ειλικρίνια και η εντιμότητα απέναντι στον εαυτό μας και τους άλλους, η προσωπική ηθική στη βάση του δικαίου
    και όχι στη βάση ενός δικαίου που εφαρμόζεται κατά περίσταση, η καλοσύνη, όλα αυτά είχαν κατέβει από το τρόλλευ πολύ, πολύ πιο πριν.

    στο τρόλλευ που λέγεται ελληνική δημοκρατία όλοι μας λαθραίοι είμαστε. η αλήθεια όμως, έτσι όπως την αφήσαμε να διαμορφωθεί, είναι μια πολύ μεγάλη βαλίτσα. που κανείς δεν μπορεί
    ούτε θέλει να κουβαλήσει, στην οποία όμως σίγουρα όλοι μας κινδυνεύουμε να χτυπήσουμε πολύ σύντομα. είτε με βαρβάρους είτε χωρίς....

  92. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/06/2009 14:13:02

    Στην Ελληνικη Δημοκρατια δεν ειμαστε καθολου λαθραιοι αλλα συνταγματικα ιδιοκτητες.
    Ολες οι εξουσιες πηγαζουν απο το λαο και το εθνος και ασκουνται υπερ αυτου γραφει το Συνταγμα.
    Τον ελληνικο λαο και εθνος και οχι αλλους.Οι αλλοι εχουν τις δικες τους χωρες.Μπορουν να ερχονται ως τουριστες με νομιμες διαδικασιες.Αυτοι που εισβαλλλουν παρανομα ειναι παρανομοι και τιποτα αλλο.

  93. leon avatar
    leon 13/06/2009 14:19:48

    Το 90 και 91 λεγεται blogging.
    Ολα τα αλλα σχολιασμοι...

  94. leon avatar
    leon 13/06/2009 14:21:22

    Οι φωνες του ψυχραιμια δε...

  95. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 14:38:58

    Προβοκατωρ:Για κλωτσες ειναι οι ανθρωποι.Και οι γυναικες βεβαια.
    Strange Attractor: ….οι άνδρες θα πολεμήσουν και κάτι Μαρικάκια θα πηγαίνουν με τους … όπως οι γιαγιάδες τους πήγαιναν με Ιταλούς και Γερμανούς ενώ οι παππούδες τους σκοτώθηκαν στα βουνά και αλλού….
    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ-ΘΛΙΒΟΜΑΙ-ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ-ΑΗΔΙΑΖΩ με τετοιους Ελληναραδες!!!
    Φανταζομαι στο σπιτι σας εχετε ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ απο τη μια μερια και μια μητερα,μια αδερφη,μια συζηγο και μια κορη απο την αλλη!!!

  96. σσσ avatar
    σσσ 13/06/2009 16:04:14

    Είστε όλοι πολλοί υπέρ των μεταναστών. Εύχομαι οι μετανάστες όταν μετατραπούν σε υπολογίσιμη δύναμη να δείξουν την ίδια ευσπλαχνία που επιθυμείτε και σεις για αυτούς σε εσάς.

    Και κάτι άλλο, όλοι σας θέλετε τους μετανάστες αλλά κανένας σας δεν τους θέλει στο σπίτι του.

    Υποκριτές εκ τους ασφαλούς και μόνο είστε.

  97. leon avatar
    leon 13/06/2009 16:17:41

    Ουτε εσενα θελει καποιος στο σπιτι του σσσ.
    Τι ειναι το σπιτι μου, η βιλλα Αμαλιας?
    Μακαρι ολοι οι μεταναστες να εχουν δικο οτυς σπιτι για να εχουν να μεινουν καπου και οχι στο δικο μου.

  98. peripeton - μετανάστης avatar
    peripeton - μετανάστης 13/06/2009 18:46:52

    Αν προσπαθήσει κανείς να δει τα δεδομένα αντικειμενικά (αν λεμε, διοτι μεσα σε τέτοιον φανατισμό το βλέπω αδύνατον) και σε βάθος χρονου, θα καταλάβει πως η μετανάστευση ούτε σημερινό φαινόμενο είναι, ούτε ελληνικό. Η μετανάστευση ανέκαθεν γίνεται από τα ζώα και τους ανθρώπους (ζώα είμαστε εξ'άλλου) για τούς ίδιους λόγους. Τα χελιδόνια μεταναστεύουν κάθε χρόνο, οι άνθρωποι μετανάστευσαν από την Αφρική στην Ευρασία, οι Μογγόλοι από την Ασία στην Ευρώπη, οι Έλληνες από τον Ελλαδικό χώρο στην Αυστραλία, οι Αλβανοί από την Αλβανία στην ΕΛλάδα, οι Πακιστανοί από το Πακιστάν σ'όλον τον κόσμο και οι Μεξικάνοι από το Μεξικό στις ΗΠΑ για τούς ΙΔΙΟΥΣ ακριβώς λόγους. Δεν μετανάστευσαν ούτε επειδή είναι ταξιδευτές, ουτε επειδή ήθελαν να γνωρίσουν έναν άλλον τόπο, ούτε για νά'ρθουν χειραγωγημένε έλληνα τυφλωμένο θύμα να σού πάρουν την δουλειά και το σπίτι. Μετανάστευσαν για να επιβιώσουν.

    Κρατήστε αυτή την σκέψη και αναλύστε την λίγο. Δώστε της έστω 5 λεπτα πριν αρχίσετε να εξαπολύετε τους μύδρους σας. Σκεφτείτε ποιός έχει καταστρέψει το ΕΣΥ, το συνταξιοδοτικό, τις υποδομές της χώρας και που έχουν πάει τα 280 δις € δημόσιου χρέους και ίσως αναθεωρήσετε το ποιός φταίει για τα δεινά του κόσμου αυτού

  99. marikaki avatar
    marikaki 13/06/2009 18:48:13

    Συνεντευξη σοκ του πατερα "Προκοπιου",ο οποιος ειναι και ο βασικος παπας που "λειτουργει" στον Αγιο Παντελεημονα στην Αχαρνων...Οι ιδιοι οι πιστοι,τον απειλησαν και ο ιδιος σταματησε πλεον να παρεχει τροφη και ρουχα στους μεταναστες που εχουν αναγκη.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ...
    ---Πότε παρουσιάστηκε το πρόβλημα στην περιοχή;
    ---«Τον τελευταίο χρόνο, με την παρουσία των Αφγανών. Πριν υπήρχαν αλλοδαποί, είχαν όμως ενσωματωθεί στην περιοχή και μάλιστα ο κόσμος τούς νοίκιαζε και τους πουλούσε και σπίτια. Οταν λοιπόν νοικιάζεις και πουλάς τα σπίτια σου, εσύ φέρνεις τον αλλοδαπό στην περιοχή σου. Πώς βγαίνεις μετά και διαμαρτύρεσαι ότι η περιοχή σου γέμισε αλλοδαπούς;».
    ---Τι συνέβη όμως και τον τελευταίο χρόνο εντάθηκε το πρόβλημα;
    ---«Εκείνο που ενόχλησε τους κατοίκους, και έχουν δίκιο σε ορισμένα σημεία, ήταν η μετατροπή της πλατείας και γενικά της περιοχής σε γκέτο. Ξαφνικά παρουσιάστηκε μια συσσώρευση Αφγανών, κυρίως νεαρών και αργότερα οικογενειών με μικρά παιδιά, οι οποίοι δεν είχαν πού να κοιμηθούν, τι να φάνε, ήταν εγκαταλελειμμένοι και βρήκαν καταφύγιο στα σκαλοπάτια της εκκλησίας. Ετσι, οι κάτοικοι έβλεπαν 300, 400, 500 άτομα να σουλατσάρουν στην πλατεία, να κοιμούνται στα σκαλοπάτια της εκκλησίας και αναρωτιούνταν: "Τι θα γίνει, πόσο θα συνεχιστεί αυτό;". Αλλά εμείς τι έπρεπε να κάνουμε; Να τους διώξουμε, να τους πετάξουμε; Δεν φτάνει δηλαδή ο πόνος τους, η θλίψη τους, η πείνα τους, η δυστυχία τους, έπρεπε κι εμείς να τους συμπεριφερθούμε με σκληρότητα;».
    ---Πώς το αντιμετωπίσατε αυτό το φαινόμενο;
    ---«Στην αρχή προβληματίστηκα και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να μάθω τι θέλουν αυτοί οι άνθρωποι εδώ, ποιος τους έφερε. Στη συνέχεια αναρωτήθηκα τι έπρεπε να κάνουμε για να τους βοηθήσουμε. Τι ανάγκες είχαν. Οι περίοικοι είδαν ότι εμείς δεν δείξαμε σκληρότητα, δείξαμε μια ανοχή, και θεώρησαν ότι τους ευνοούμε για να μείνουν εδώ».
    ---Τους βοηθήσατε;
    ---«Βοηθήσαμε όσους απευθύνθηκαν σε εμάς. Δεν πήγαμε να τους πούμε "όσοι πιστοί προσέλθετε και εμείς θα σας βοηθήσουμε". Μην ξεχνάτε πως ήταν χειμώνας ή ερχόταν χειμώνας, έκανε κρύο, δεν είχαν κλινοσκεπάσματα, δεν είχαν ρούχα να φορέσουν, δεν είχαν τίποτα. Εκανα αναφορά στην Ιερά Αρχιεπισκοπή και μας ενίσχυσε, μέσω της μη κυβερνητικής οργάνωσης "Αλληλεγγύη", με κλινοσκεπάσματα, τρόφιμα, ρούχα. Κυρίως ενδιαφερθήκαμε για τις οικογένειες
    που είχαν μικρά παιδιά».
    ---Συνεχίζεται ακόμα αυτή η βοήθεια;
    ---«Οχι, γιατί κάποιοι μας εμπόδισαν να το κάνουμε».
    ---Ποιοι είναι αυτοί;
    ---«Ανθρωποι που μας κατηγόρησαν ότι με αυτό τον τρόπο τους κρατάμε εδώ και δεν τους αφήνουμε να φύγουν. Μα οι Αφγανοί δεν είχαν όνειρο να φύγουν από το Αφγανιστάν και να έρθουν στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα. Ηρθαν εδώ περιστασιακά και αύριο θα πάνε κάπου αλλού, όπου βρουν δουλειά.
    ---Θα μου πείτε τώρα, είναι σωστό η Ελλάδα να δέχεται τόσα κύματα μεταναστών; Μπορεί να τα αντέξει; Και εγώ πιστεύω ότι δεν μπορεί και θεωρώ ότι είναι άδικο να είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που δέχεται τόσο μεγάλο αριθμό μεταναστών. Αλλά από την άλλη δεν μπορούμε να καταργήσουμε τα ανθρωπιστικά μας αισθήματα.
    Εγώ είδα με τα μάτια μου ένα πατέρα να είναι χωμένος στον κάδο των σκουπιδιών, να βγάζει από κει ένα κουλούρι και να το δίνει στο παιδί του να το φάει. Νομίζω ότι κανένας Ελληνας δεν θα έμενε ασυγκίνητος μπροστά σε αυτή την εικόνα».
    ---Παρ' όλ' αυτά, εσείς κάτω από αυτή την πίεση, διακόψατε το έργο σας.
    ---«Σταμάτησε προσωρινά, για να καταλαγιάσουν τα πράγματα. Δεν μπορούμε να βάζουμε συνέχεια λάδι στη φωτιά. Θα βρούμε άλλους τρόπους να τους βοηθήσουμε αν υπάρχει ανάγκη. Το συσσίτιο το διατηρούμε. Κάθε μέρα προσφέρουμε φαγητό σε 150 άτομα, Ελληνες και ξένους. Αδίκως μας κατηγορούν ότι βοηθάμε μόνο τους ξένους. Είναι ψέμα. Βοηθάμε και τους Ελληνες».
    ---Εχετε δεχτεί απειλές;
    --«Υπήρξαν. Και σκληρές εκφράσεις και προσπάθεια προπηλακισμού. Οι απειλές προήλθαν από άτομα παραπληροφορημένα. Δεν ήρθαν από άτομα που γνώριζαν την πραγματικότητα. Δεν αντέδρασα όμως σε όλα αυτά. Αντιλήφθηκα αμέσως ότι πρόκειται περί παραπληροφορήσεως και διαπίστωσα με λύπη ότι σκόπιμα παραπληροφορήθηκαν από ορισμένους ανθρώπους που έχουν προσωπική εμπάθεια κατά της Εκκλησίας».
    ---Τι εννοείτε;
    ---«Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο. Από κει και πέρα βγήκαν και είπαν ότι ο πατήρ Προκόπιος ενδιαφέρεται μόνο για τους αλλοδαπούς.
    Δεν υπάρχει ψευδέστερο από αυτό που είπαν».
    ---Φοβηθήκατε;
    ---«Οχι, για ποιο λόγο να φοβηθούμε; Για την καλοσύνη μας πρέπει να αισθανόμαστε ενοχή και φόβο; Εχω αναφερθεί και στον Αρχιεπίσκοπο, ο οποίος αυτή τη γραμμή έχει, υπέρ της ενισχύσεως και βοηθείας των αναξιοπαθούντων, αδιακρίτως γλώσσης, φυλής, χρώματος κ.λπ.».
    ---Είστε λίγο οργισμένος και αγανακτισμένος με την πολιτεία και το δήμο;
    ---«Παράπονα έχω. Δεν οργίζομαι με κανέναν, ούτε αγανακτώ. Υπάρχουν προβλήματα και οφείλουμε όλοι μας να τα αντιμετωπίσουμε. Και εμείς που είμαστε άνθρωποι της Εκκλησίας και οι κάτοικοι της περιοχής και οι δημοτικές αρχές και τα υπουργεία, όλοι. Εκείνο που μας στενοχωρεί και μας κάνει να διαμαρτυρόμαστε είναι ότι δεν βλέπουμε την παρουσία των αρχών. Βλέπουμε την αστυνομία, έρχεται και αστυνομεύει την περιοχή, δεν έχουμε παράπονο. Πού είναι όμως η δημοτική παρουσία; Εγώ δεν είδα κανέναν να έρθει».
    ---Τι θα μπορούσε να είχε κάνει ο δήμος για να αποφευχθούν όλα αυτά;
    ---«Πρώτα απ' όλα να με συγχωρέσει ο κ. δήμαρχος, τον εκτιμώ, αλλά από την ημέρα που έγινε δήμαρχος δεν τον είδα ποτέ στην πλατεία μας. Υποτίθεται ότι έχει γίνει ανάπλαση της πλατείας.Πηγαίνετε να δείτε, είναι ανάπλαση αυτό;
    Επρεπε να γίνουν συλλαλητήρια, να ξεσηκωθούν οι κάτοικοι για να φιλοτιμηθεί η δημοτική αρχή να μας στείλει βυτία για να καθαρίζουν την πλατεία. Εγώ προσωπικά, ζήτησα από τους διαμερισματικούς συμβούλους να τοποθετηθούν στην περιοχή 4 χημικές τουαλέτες για να μη δημιουργείται πρόβλημα με τις βρωμιές. Λένε ότι τα παιδάκια (σ.σ. των μεταναστών) λερώνουν την παιδική χαρά. Αν ήταν Ελληνες και δεν είχαν τουαλέτες πού θα πήγαιναν; Μου υποσχέθηκαν ότι θα τις φέρουν, αλλά ακόμη δεν τις έχουμε δει...».
    ---Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρξει μέριμνα από την πολιτεία;
    ---«Ενδεχομένως οι άνθρωποι να εργάζονται, να προσπαθούν, αλλά προς τα έξω φαίνεται μια αναποτελεσματικότητα. Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος. Ισως να μην υπάρχει καλός σχεδιασμός, ίσως να μην υπάρχει μεταναστευτική πολιτική. Συνέχεια ακούω να λένε ότι δεν ήμασταν έτοιμοι να δεχτούμε τόσους ξένους. Εντάξει, το 1990 δεν ήμασταν έτοιμοι, το 2009 είμαστε ακόμα ανέτοιμοι;».
    ---Πώς σταμάτησαν να έρχονται εδώ οι Αφγανοί;

    «Τρομοκρατήθηκαν. Εγιναν φοβερές σκηνές εδώ».
    ---Ηρθαν κάτοικοι και φώναζαν;
    ---«Εγινε το πρώτο συλλαλητήριο εδώ».
    ---Ηταν κάτοικοι ή μέλη της «Χρυσής Αυγής»;
    ---«Ηταν και άλλοι κάτοικοι που ανήκαν σε άλλο πολιτικό χώρο, υπέρ των μεταναστών, και αυτοί ήρθαν σε αντιπαράθεση με τους κατοίκους που ήταν κατά των μεταναστών. Στη μέση βρίσκονταν τα ΜΑΤ. Εμείς τι έπρεπε να κάνουμε ως εκκλησία; Να κρατήσουμε τη μια ή την άλλη άκρη; Δεν πήγαμε πουθενά. Μείναμε αμέτοχοι στην αντιπαράθεση».
    ---Τώρα τι γίνεται;
    ---«Ερχεται μια ομάδα κατοίκων εδώ κάθε βράδυ και περιφρουρεί την πλατεία για να μην έρχεται κανείς ξένος».
    ---Εσείς πώς το βλέπετε αυτό;
    ---«Δεν θέλω να το σχολιάσω, συγχωρέστε με. Τι να σχολιάσω; Οι Ελληνες είναι διασκορπισμένοι παντού. Πήγα στο βορειότερο άκρο της Φινλανδίας και βρήκα έναν Ελληνα από τη Ρόδο. Θέλω να πω ότι είμαστε παντού, μας ανέχονται οι πάντες και μας υποδέχονται οι πάντες και όταν έρχονται σε εμάς κάποιοι δείχνουμε ένα τέτοιο πρόσωπο προς αυτούς. Θεωρώ ότι είναι άδικο. Να περιφρουρήσουμε την πλατεία από τι; Δεν αφήνουν τα παιδάκια να μπουν στην παιδική χαρά και να παίξουν γιατί είναι ξένα. Δηλαδή τιμωρούμε τα παιδιά;
    Εμείς τα Χριστούγεννα που μοιράζουμε τα δέματα στους φτωχούς, αποφασίσαμε με την ευλογία του Μακαριοτάτου να ενισχύσουμε και κάποιες οικογένειες ξένων. Μέσα στα κουτιά που τους στείλαμε βάλαμε και κάποια παιχνιδάκια. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι χαρά αισθάνθηκαν αυτοί οι άνθρωποι που θα μπορούσαν να έδιναν στα παιδιά τους αυτά τα παιχνιδάκια και τι ικανοποίηση εμείς που μπορέσαμε και βοηθήσαμε, αυτές τις άγιες μέρες, ανθρώπους που δεν πιστεύουν στον Χριστό, που ενδεχομένως οι περισσότεροι από αυτούς είναι μουσουλμάνοι, μέσα στη δυστυχία τους να νιώσουν λίγη χαρά».

    ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
    Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΩΝ, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΛΩΡΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

  100. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 13/06/2009 19:09:11

    Έχω μείνει αποσβολωμένος από τα σχόλια 90 και 91! Άν μη τι άλλο είναι η απόλυτη απόδειξη του ποιος κυβερνά! Φυσικά τα Μ.Μ.Ε. ,απειλείς τον άλλο με κανάλια και "τελειώνει" το πρόβλημα.Αν ήμουν οδηγός φυσικά και θα είχα καλέσει την Αστυνομία και θα είχα υποβάλλει μήνυση στον "βιντεοσκοπούντα" γιατί η φάτσα μου είναι "ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο" και δεν επιτρέπεται να την καταγράφει κανείς χωρίς την άδειά μου ! Παράλληλα θα τραβούσα και μία ξεγυρισμένη αγωγή κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για την ηθική βλάβη που υπέστην και για αποφυγή δημοσίευσης στο μέλλον των προιόντων αυτής της παράνομης πράξης.Φυσικά σκεφτεστε ότι εδώ δεν αντιδρούν οι μπάτσοι όταν τους "γράφουν" στο δρόμο θα αντιδράσει ο πολίτης? Ο μπάτσος αν αντιδράσει θα καταλήξει στον Έβρο και πιθανότατα σε λυπάται κιόλας, αλλά ο πολίτης είναι άλλο φρούτο παιδί μου: είναι αυτός από τον οποίο πηγάζουν όλες οι εξουσίες και όλες καταλήγουν σε αυτόν.
    Φυσικά δεν κάθησες να σκεφτείς πως καταλήξαμε σε αυτήν τη συμπεριφορά.Γιατί αυτή η γριά που το '90 έδινε ρούχα στον "καημένο τον Αλβανό" έφτασε να διαμαρτύρεται για μία τσάντα ενός Νιγηριανού και να βγάζει έναν απίστευτο ρατσισμό?Η' ακόμα χειρότερα,γιατί κάποιος που το '90 θα σταματούσε την κίνηση για να βοηθήσει κάποιον που λιποθύμησε στο δρόμο,τώρα προσπερνά σκεφτόμενος "μη χέσω".
    Γιατί ένας οδηγός αστικού κάθησε καν να ασχοληθεί με μία τσάντα όταν κάποτε θα σε βοηθούσε να την ανεβάσεις και από πάνω?
    Και το πιο κρίσιμο ερώτημα:πιστεύει κανείς εδώ μέσα ότι η συμπεριφορά του "βιντεοσκοπούντα" ξύπνησε δημοκρατικές ευαισθησίες στους ευρισκόμενους στο λεωφορείο ή τους ώθησε προς τα άκρα? Πιστεύει κανείς ότι οι γιαγιάδες ή ο οδηγός την επόμενη φορά που θα δουν "μαύρο" θα πλημμυρίσουν από αισθήματα αγάπης και αλληλεγγύης?
    Μπράβο φίλε βιντεοσκοπούντα! Με την πράξη σου δημιούργησες 50 ψηφοφόρους για τον Καρατζαφέρη.Άξιος ο μισθός σου!

  101. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 13/06/2009 19:13:11

    Η τύφλωση και τα δήθεν ανθρωπιστικά συμπλέγματα ορισμένων δεν έχουν όρια. Η χώρα αντιμετωπίζει εχθρική εισβολή. Η εισβολή αυτή για να πετύχει έχει μια αναγκαία προϋπόθεση: την εκούσια σύμπραξη εύκολων ανθρωπιστών τύπου "Forward" και "Μαρικάκι".

    Ας πάμε λοιπόν σε αυτά που λέει ο forward. Πρόκειται για κλασική περίπτωση τυφλωμένου αντιρατσισμού, ιδεολογική τρομοκρατία υπέρ των "καημένων λαθρομεταναστών", που θα σβήσουν τελικά το κανονικό εμπόριο και τη μικρομεσαία επιχείρηση του κάθε κανονικού μεροκαματιάρη μικροεμπόρου. Αυτό που προφανώς ήθελε να πει ο οδηγός είναι ότι δεν θέλει να γίνει το τρόλλεϋ όχημα στήριξης του παραεμπορίου. Γι' αυτό και δεν είχε πρόβλημα με την κυρία, ενώ είχε πρόβλημα με το μαύρο με τη σακούλα. Εγώ όταν τους βλέπω με απλωμένη την πραμάτεια, μου έρχεται να την πάρω να την πετάξω μέσα στην Πανεπιστημίου. Και θεωρώ ηλίθιους τους καταστηματάρχες που τους βλέπουν να τους τρώει τη δουλειά το παραεμπόριο και δεν πιάνουν να οργανωθούν να την πετάνε μόνοι τους την πραμάτεια στην Πανεπιστημίου μόλις δουν απλωμένες τσάντες. Να δούμε, θα ξαναπατήσει κανένας; Ή θα φωνάξει... την αστυνομία;! Το πρόβλημα με τον οδηγό ήταν, όπως και με πολλούς άλλους, ότι δεν είχε τα κότσια να πει ανοιχτά αυτό που σκεφτόταν: ότι δεν επιτρέπει τη μεταφορά λαθρεμπορικών ειδών με το τρόλλεϋ. Δεν ήταν βέβαια το πρόβλημά του το μέγεθος της σακκούλας, ούτε ήταν ρατσιστικό. Ούτε είπε σε άλλους αλλοδαπούς (από τους πάρα πολλούς που ασφαλώς θα υπήρχαν στο ίδιο όχημα) να κατέβει.

    Όσο για το Μαρικάκι και τη συνέντευξη του πατέρα Προκόπιου. Ο Χριστιανός εδώ είναι ο πατέρας Προκόπιος. Γιατί βρίζεις τους υπόλοιπους με τα Ελλάς-Ελλήνων και χρησιμοποιείς τη λέξη Χριστιανός ειρωνικά; Οι άλλοι δεν φέρονται χριστιανικά. Ο Χριστός είπε "αγαπάτε τους εχθρούς υμών". Ο πατήρ Προκόπιος τους αγαπάει τους εχθρούς ημών και καλά κάνει. Οι υπόλοιποι έχουμε μια δυσκολία. Αν αποφασίσουμε μια μέρα να αυτοκτονήσουμε ομαδικά, είναι άλλο. Μέχρι τότε θα κρατήσουμε αντίσταση. Για τον κάθε συμπολίτη μας, που δικαιολογημένα δυσκολεύεται να έχει το βαθύ χριστιανικό ήθος του ιερέα. Σε αυτούς τους χωρίς χριστιανικό ήθος πολίτες περιλαμβάνω και τον εαυτό μου. Θα έπρεπε να είχα, αλλά δεν έχω τόσο. Και υπάρξει και ένοπλη επίθεση, πάλι θα πυροβολήσω και θα σκοτώσω. Εκεί δεν θα παραβιάσω το "ου φονεύσεις"; Αν έχω χριστιανικό ήθος θα καθήσω να σκοτωθώ. Όμως επειδή δεν έχω, δεν θα καθήσω να σκοτωθώ. Ούτε κι εσύ άλλωστε. Τα υπόλοιπα είναι εξυπνάδες και Ηροστρατισμοί. Πουλάτε αντιρατσιστικές εξυπνάδες για να φανείτε καλύτεροι από εμάς τους υπόλοιπους, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, που έχει ΑΝΑΓΚΗ αυτή τη στιγμή να λύσει το πρόβλημα των λαθρομεταναστών με την οριστική έξωσή τους από τη χώρα.

  102. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/06/2009 19:29:35

    Απλή, απλουστάτη απορία.
    Αφού οι δήθεν αριστεριστές βγαίνουν πάντα υπέρ των καταστροφών του Δεκέμβρη, υπέρ των λαθρομεταναστών, υπέρ των περιθωριακών κλπ κλπ πως γίνεται και στα όσα καθεστώτα υπήρχαν ή υπάρχουν που δηλώνουν σοσιαλιστικά (ΕΣΣΔ, αν. Ευρώπη, Κούβα, Βιετνάμ, Β.Κορέα, Αλβανία κλπ κλπ) επικρατούσε απόλυτη τάξη και το έγκλημα ή η παραβατική συμπεριφορά τιμωρούνταν άμεσα; Το ίδιο με το δικό μας ΚΚΕ (τις παλιές εποχές) ή με το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ κλπ. ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ! Τι παίζει; Έχω χάσει επεισόδια ή απλά οι νέοι αριστεροί αγνοούν βασικά πράγματα, όπως ας πουμε τον .... Λενινισμό;

  103. Flying Dutchman avatar
    Flying Dutchman 14/06/2009 00:28:09

    1.Κατασκευή στρατοπέδων συγκένρεωσης λαθρομεταναστών.
    2.Βαριά χρηματικά πρόστιμα σε όσους Ελληνες νοικιάζουν τα σπίτια τους σε λαθρομετανάστες.
    3.Υποχρέωση των δημόσιων υπηρεσιών,συμπεριλαμβανομένων των νοσοκομείων να καταγγέλουν όσους λαθρομετανάστες αντιληφθούν.
    4.Αναδιάρθρωση της αστυνομίας και του λιμενικού.
    5.Σκληρή αντιμετώπιση από πλευράς αστυνομίας όσων αντιεξουσιαστών,αναρχικών,αντιρατσιστών και γενικά όσων αποβλακωμένων δημιοιυργούν φασαρίες και επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας με πρόφαση την συμπαράσταση τους στους λαθρομετανάστες.
    6.Και όσοι Ελληνες δεν γουστάρουν να το δηλώνουν και να τους στέλνει το κράτος δωρεάν διακοπές στο εξωτικό Αφγανιστάν και στο τροπικό Πακιστάν όπου θα μπορούν να προσφέρουν ανθρωπιστικό έργο στους πάσχοντες Ταλιμπάν.

  104. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/06/2009 00:39:51

    Flying Dutchman Says:
    6.Και όσοι Ελληνες δεν γουστάρουν να το δηλώνουν και να τους στέλνει το κράτος δωρεάν διακοπές στο εξωτικό Αφγανιστάν και στο τροπικό Πακιστάν όπου θα μπορούν να προσφέρουν ανθρωπιστικό έργο στους πάσχοντες Ταλιμπάν.

    Πολύ καλή η πρόταση του @103.
    Ακούει το φιλεύσπλαχνο Μαρικάκι;
    Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.....

  105. striftompolas avatar
    striftompolas 14/06/2009 01:21:46

    Υπάρχουν χιλιάδες ιστορίες με μετανάστες. Μια ατέλειωτη περιπτωσιολογία. Μπορούμε να αντλούμε παραδείγματα για να υποστηρίξουμε οτιδήποτε, ατέλειωτα πυρομαχικά για τις διαφωνίες μας. Έχουμε χάσει την μπάλα. Οτιδήποτε αποτελεί πρόφαση για να διαφωνούμε, να δείχνουμε την όποια ανωτερότητα πιστεύουμε ότι έχουμε και παραδέχεται ο μικρόκοσμός μας.

    Ο οδηγός του λεωφορείου προσπαθούσε να καταπολεμήσει το λαθρεμπόριο γι αυτό άφησε τη βαλίτσα όχι όμως το σάκκο.

    Αν κάψεις μια σημαία καις το πανί, όχι το σύμβολο. Αν σκίσεις ένα κοράνι σκίζεις το χαρτί ή το σύμβολο;

    Η λογική που ξεσκίζεται;

  106. Νίκος avatar
    Νίκος 14/06/2009 04:55:53

    Φιλε Ελκυστη, η απαντηση ειναι οτι ειναι βλακες, οπως τους θελει ο νεοταξισμος, γ' αυτο και τους χρησιμοποιει. δεν εχασες επεισοδια.
    η συνατγη απλη: βρες νεους, αγνους με ιδανικα, φουσκωσε το μυαλο τους με ιδεαλιστικες μπουρδες, π.χ. ολοι ειμαστε αδελφια κλπ, και ξαμολα τους.

  107. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 14/06/2009 13:58:16

    @ 59 leon,
    Γράφεις,

    Οταν φυγει ο Πακιστανος ποιος θα χτισει?
    [Μα βέβαια ο Έλληνας]
    Ποιος θα κλαδεψει τις Ελιες? Ποιος θα μαζεψει τις φραουλες?
    [Ο νόμιμος Αιγύπτιος]

    Οταν φυγει ο Αλβανος ποιος θα μου φτιαξει την βρυση που τρεχει? Ποιος θα μου στρωσει πλακακια? Ποιος θα μου φτιαξει το ηλεκτρικο προβλημα στο σπιτι?
    [Ο νόμιμος Αλβανός]

    Οταν φυγει ο Σομαλος ποιος θα ξεφορτωσει τα Κοντεινερ?
    [Ο Έλληνας με το κλάρκ]

    Αλλά ξέχασα το σημαντικότερο,
    Όταν φύγει ο Σομαλός, ποιός θα σου ρεγουλάρει το γκρόβερ?
    ________________________________________
    [Γιατί γίνεσαι ρατσιστής, οι Έλληνες δεν σου αρέσουν?]

  108. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/06/2009 15:35:05

    Λοιπον,πραγματικα,μερικοι απο δω μεσα,ειναι για τα σιδερα.
    Ωστε ετσι,ε,απο τη Σομαλια.
    Και σε ποσους παρακαλω,μπορουμε να το κανουμε αυτο;Σε 100 χιλιαδες,σε ενα εκατομμυριο,η σε 5 εκατομμυρια;
    Η δεν εχει καμια σημασια αυτο;
    Το εχετε σκεφτει καθολου,η οι γραμματικες σας γνωσεις,δεν σας επιτρεπουν αυτη την πολυτελεια;
    Και μιας και ειστε τοσο φιλευσπλαχνος,δεν διδετε το καλο παραδειγμα,με το να παρετε καμια πενηνταρια στο σπιτι σας;
    Για αρχη,καλα ειναι.Αργοτερα,παιρνετε κι αλλους.

  109. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/06/2009 15:38:12

    @ Beyond the Stars,
    δε διαβασες τι εγινε τις προαλλες;
    Μια τραγουδιαρα,που εχει βγαλει και σχετικο ασμα,εδηλωσε,οτι τα εφτιαξε με καποιον εγχρωμο,γιατι ειχε,λεει,πολυ μεγαλα...προσοντα.
    Ιδου λοιπον σταδιον δοξης λαμπρον,για καποιους ψυχικαριδες.
    Και ψυχικαρισες βεβαια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.