#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2012 15:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι 255 οργανισμοί του δημοσίου που κλείνουν ή συγχωνεύονται



Κύμα σαρωτικών μετατάξεων περίπου 4.000 υπαλλήλων θα φέρουν η κατάργηση και η συγχώνευση οργανισμών και φορέων, που προωθεί με ταχύτατους ρυθμούς η κυβέρνηση Σαμαρά. Οι πρώτες συγχωνεύσεις αποτελούν θέμα λίγων εικοσιτετράωρων. Θα αποτελέσουν πιλότο για τα υπόλοιπα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) και Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ) που θα πάρουν σειρά, ενώ το μοντέλο θα αφορά στη συγχώνευση ομοειδών φορέων, με στόχο να προκύψει οικονομικό όφελος για το κράτος και τους φορολογούμενους από τη συρρίκνωση των λειτουργικών εξόδων.

Σύμφωνα με τον "Τύπο της Κυριακής", οι πρώτες κινήσεις θα σχετίζονται με περίπου 20 φορείς. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις αναμένεται ότι θα προχωρήσει άμεσα:

● Η συγχώνευση της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης, της HELEXPO και του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών σε έναν νέο οργανισμό, με έδρα τη συμπρωτεύουσα.

● Η συγχώνευση του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Αθήνας-Πειραιά με τον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης σε έναν οργανισμό.

● Η συγχώνευση των 29 φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών σε 13, ανά διοικητική περιφέρεια.

● Η ενοποίηση των δύο ταμείων του υπουργείου Πολιτισμού. Δηλαδή, του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για εκτέλεση Αρχαιολογικών Εργων.

● Η σύμπτυξη των υπηρεσιών του υπουργείου Δικαιοσύνης ανά την επικράτεια που αφορούν την προστασία ανηλίκων.

Μέχρι το τέλος Αυγούστου θα έχει ανακοινωθεί το κυρίως μενού των συγχωνεύσεων και καταργήσεων φορέων και οργανισμών. Οταν, δηλαδή, θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της αξιολόγησης των περίπου 1.500 ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ, όπου καθοριστικό ρόλο θα διαδραματίσει το Eιδικό Συμβούλιο Επιλογής Προϊσταμένων (ΕΙΣΕΠ). Η ειδική υπηρεσία στρατηγικού επιχειρησιακού σχεδιασμού του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που κρίνει το κόστος λειτουργίας του κάθε οργανισμού σε σχέση με το παραγόμενο έργο. Η αξιολόγηση θα γίνει βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και με βάση «το κόστος για το φορολογούμενο και το όφελος για τους πολίτες». Σύμφωνα με πληροφορίες, το δεύτερο μεγάλο «κύμα» συγχωνεύσεων και καταργήσεων θα αφορά 200 φορείς. Μάλιστα, είναι πιθανό ο αριθμός τους να φτάσει ακόμα και τους 260, στέλνοντας σαφέστατο μήνυμα αποφασιστικότητας για τη μείωση των δαπανών του Δημοσίου.

Οσον αφορά στους εργαζομένους, οι οποίοι θα κριθούν ως πλεονάζοντες από τους φορείς που οδεύουν προς κατάργηση ή συγχώνευση, αυτοί δεν θα απολυθούν, όπως έχει καταστήσει σαφές η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, αλλά θα μεταταχθούν σε άλλες θέσεις στο Δημόσιο. «Δεν θα υπάρξουν απολύσεις αλλά μετακινήσεις», αναφέρουν ο υπουργός, Αντώνης Μανιτάκης και ο υφυπουργός, Μανούσος Βολουδάκης. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα τεθούν σε εφαρμογή όλα τα μέσα της μετακίνησης προσωπικού που προσφέρει η ισχύουσα νομοθεσία.

Παράλληλα, εάν κριθεί απαραίτητο θα υπάρξουν περαιτέρω νομοθετικές παρεμβάσεις. Μέσα στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, φαίνεται ότι μείζον θέμα διαπραγμάτευσης με τους εκπροσώπους του Μηχανισμού Στήριξης είναι ποιοι υπάλληλοι περιλαμβάνονται στην αναλογία προσλήψεων-αποχωρήσεων. Η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφήνει να εννοηθεί πως η κυβέρνηση θα διεκδικήσει να υπολογίζονται στον τελικό αριθμό των αποχωρήσεων και οι συμβασιούχοι που δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις τους.

Οι 255 οργανισμοί που καταργούνται ή συγχωνεύονται

Εξάλλου το "Έθνος της Κυριακής" δημοσιεύει σήμερα το εξής κατάλογο φορέων που κλείνουν ή συγχωνεύονται:

1 Κατάργηση του Επιστημονικού και Ερευνητικού Κέντρου Πολιτικής Προστασίας (Υπουργείο Εσωτερικών), διότι, εν όψει του επιχειρησιακού προγράμματος του ΕΣΠΑ, διανοίγονται νέες προοπτικές διενέργειας των απαιτούμενων μελετών και προώθησης έργων εφαρμογής τους στο πλαίσιο του σχεδιασμού για τη δημιουργία ενιαίου κέντρου διαχείρισης κινδύνων.

2 Απορρόφηση της «Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας της Κορίνθου» (ΑΕΔΙΚ) από τη Δημόσια Επιχείρηση Κινη­τών Αξιών ΑΕ (ΔΕΚΑ Α.Ε.) (Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών).

3 Συγχώνευση του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ Α.Ε.) με το Ελληνικό Κέντρο Επενδύσεων (ΕΛΚΕ) (Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών).

4 Eνταξη της Σχολής Επιμόρφωσης Υπαλλήλων ΥΠΟΙΟ (ΣΕΥΥΟ) στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΑΑ) (Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών).

5 Ενταξη του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ) στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ως ειδικός κλάδος δραστηριότητας (Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών).

6 Ρευστοποίηση περιουσίας της «ΑΕ Εκμεταλλεύσεως Ακινήτων» (Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών).

7 Ενταξη του Ειδικού Ταμείου Ελέγχου παραγωγής και ποιότητας αλκοόλης αλκοολούχων ποτών στη γενική ρύθμιση για τους ειδικούς λογαριασμούς (Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών).

8 Συγχώνευση σε έναν φορέα του Ελληνικού Οργανισμού Τυποποίησης (ΕΛΟΤ), του Εθνικού Συστήματος Διαπίστευσης (ΕΣΙΔ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μετρολογίας (ΕΙΜ) (Υπουργείο Ανάπτυξης).

9 Συγχώνευση σε μία εταιρεία της Εταιρείας Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κεραμικών & Πυρίμαχων Υλικών ΑΕ (ΕΚΕΠΥ ΑΕ), της Εταιρείας Βιομηχανικής Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης Μετάλλων (ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε.) και της «Ελληνικό Κέντρο Αργιλλομάζης ΑΕ) (ΕΛΚΕΑ ΑΕ) (Υπουργείο Ανάπτυξης).

10-11 Συγχώνευση της Εταιρείας Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας, Ενδυσης και Ινών ΑΕ (ΕΤΑΚΕΙ ΑΕ), της «Ελληνικό Κέντρο Αργυροχρυσοχοΐας Α.Ε.» (ΕΛΚΑ ΑΕ) και της «Κέντρο Ελληνικής Γούνας ΑΕ» (ΚΕΓ ΑΕ) με την «Κέντρο Τεχνολογίας και Σχεδιασμού ΑΕ (ΕΛΚΕΔΕ ΑΕ) (Υπουργείο Ανάπτυξης).

112-14 Συγχώνευση του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης με τον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών Αθήνας - Πειραιά σε έναν οργανισμό (Υπουργείο Ανάπτυξης).

16 Κατάργηση του Ιχθυοκαλλιεργητικού Κέντρου Αχελώου (Υπουργείο Ανάπτυξης).

17 Κατάργηση του Τεχνολογικού Πάρκου «Λεύκιππος» (Υπουργείο Ανάπτυξης).

18 Συγχώνευση της «Εταιρείας Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Βιομηχανίας Τροφίμων ΑΕ» (ΕΤΑΤ ΑΕ) με τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) που εποπτεύεται πλέον από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης (Υπουργεία Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων).

19 Συγχώνευση του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) με το Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών (ΕΙΕ) σε ένα ενιαίο ερευνητικό κέντρο με δραστηριότητα στον τομέα Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Υπουργείο Ανάπτυξης).

20 Συγχώνευση του Κέντρου Ερευνας Τεχνολογίας & Ανάπτυξης Θεσσαλίας (ΚΕΤΕΑΘ) στο Εθνικό Κέντρο Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) (Υπουργείο Ανάπτυξης).

21 Απορρόφηση της «Εθνικό Δίκτυο Ερευνας και Τεχνολογίας Α.Ε» (ΕΔΕΤ ΑΕ) από την «Αθηνά» - Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης (Υπουργείο Ανάπτυξης).

22 Κατάργηση της Εταιρείας Διανομής Αερίου ΑΕ (Υπουργείο Ανάπτυξης).

23 Κατάργηση της Δημόσιας Επιχείρησης Πολεοδομίας και Στέγασης (ΔΕΠΟΣ) (Υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων).

24-39 Συγχώνευση των 29 φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών σε 13, ανά διοικητική περιφέρεια, υπό μελέτη και μείωση του αριθμού των διοικητικών τους συμβουλίων (Υπουργείο Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων).

40 Κατάργηση της Εθνικής Ακαδημίας Γραμμάτων και Επιστημών, η οποία είναι ανενεργής (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων).

41 Κατάργηση της Ιονίου Ακαδημίας, η οποία είναι ανενεργός (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων).

42 Κατάργηση του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Ι.Π.Ο.Δ.Ε.), λόγω επικάλυψης αρμοδιοτήτων με την Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΔΙΠΟΔΕ) του Υπουργείου καθώς και με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων).

43 Συγχώνευση σε έναν φορέα του Εθνικού Γυμναστηρίου Αθηνών (Ι. Φωκιανός) με το Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων).

44-108 Συγχώνευση 65 Κεφαλαίων Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (ΚΑΦ) Ξηράς και Λιμένος σε 7 μεγάλα ΚΑΦ Λιμένων - Ξηράς (Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας).

109 Ενοποίηση του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ), του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης και Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) και του Εθνικού Συμβουλίου Σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την Απασχόληση (ΕΣΣΕΕΚΑ). (Υπουργεία Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων).

110-202 Συγχώνευση των διοικήσεων 102 Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας σε 9 ξεχωριστά εθνικά δίκτυα κοινωνικής φροντίδας (Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης).

203 Κατάργηση του «Οργανισμού Γεωργικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Απασχόλησης» (ΟΓΕΕΚΑ «Δήμητρα») και μεταφορά αρμοδιοτήτων στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων).

204 Κατάργηση της Εθνικής Επιτροπής Γάλακτος Ελλάδος και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της στον Ελληνικό Οργανισμό Γάλακτος και Κρέατος (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων).

205 Κατάργηση του Επαγγελματικού Κέντρου Επιμόρφωσης Δασικών Υπαλλήλων (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων).

206 Συγχώνευση του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης με το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Υπουργείο Πολιτισμού).

207 Συγχώνευση του ΟΠΕΠ με το Ελληνικό Ιδρυμα Πολιτισμού και με το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ως προς τα εκμαγεία) (Υπουργείο Πολιτισμού).

208 Κατάργηση του Οργανισμού Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης, λόγω εκπλήρωσης του σκοπού του (Υπουργείο Πολιτισμού).

209 Συγχώνευση του Εθνικού Σκοπευτηρίου Χανίων με το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Χανίων (Υπουργείο Πολιτισμού).

210 Συγχώνευση του Πανηπειρωτικού Εθνικό Αθλητικού Κέντρου Ιωαννίνων με το Εθνικό Αθλητικό και Ναυτικό Κέντρο Ιωαννίνων (Υπουργείο Πολιτισμού).

211 Κατάργηση της «Αγροτουριστική ΑΕ» (ήδη υπό εκκαθάριση), λόγω της ανάληψης των αρμοδιοτήτων της από τη νέα εταιρεία «ΑΓΡΟΤΗΜΑ ΑΕ» (Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης).

212 Συγχώνευση της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΕ (ΕΤΑ) με την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου ΑΕ (ΚΕΔ ΑΕ) (Υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών και Τουριστικής Ανάπτυξης).

213 Συγχώνευση της «ΓΑΙΑ ΟΣΕ ΑΕ» με την «ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

214 Συγχώνευση της «ΕΔΙΣΥ ΑΕ» με την «ΟΣΕ ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

215 Κατάργηση της Διεθνούς Ικαρίου Αεραθλητικής Ακαδημίας, διότι στο μεταξύ έχει καταστεί ανενεργής (Υπουργείο Μεταφορών).

216 Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακές Αερογραμμές ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

217 Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

218 Μεταβίβαση της «Γαλιλαίος Ελλάς ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

219 Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακή Αεροπορία ΑΕ - Υπηρεσίες» (Υπουργείο Μεταφορών).

220 Μεταβίβαση της «Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων ΑΕ (66%)» (Υπ. Μεταφορών).

221 Μεταβίβαση της «Ολυμπιακή Ανώνυμη Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου ΑΕ» (65%) (Υπουργείο Μεταφορών).

222 Μεταβίβαση της «Πάνθεον Airways AE» (Υπουργείο Μεταφορών).

223 Μεταβίβαση της «Ελληνική Εταιρεία Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

224 Μεταβίβαση της «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης και Επισκευής Αεροσκαφών ΑΕ» (Υπουργείο Μεταφορών).

225-255 31 Λιμενικά Ταμεία θα εκχωρηθούν στους αντίστοιχους ΟΤΑ (Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής).

Με πληροφορίες από τον "Τύπο της Κυριακής" και το "Έθνος"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γρύνη avatar
    Γρύνη 22/07/2012 12:34:40

    ας το κανουν να τελειωνουμε επιτελους!!!!!!
    Θα, θα, θα.....
    εχουμε καταλαβει οτι η κυβερνηση εχει γραψει ηδη 30 μερες στην κυβερνηση;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γρύνη 22/07/2012 17:36:20

      Από την ψήφο εμπιστοσύνης;

  2. rollin avatar
    rollin 22/07/2012 13:55:26

    4.000 κατα δηλωση μεταταξεις στο 1.200.000 Δ.Υ. δηλ στο.3.3% στην.καλυτερη περιπτωση καποια επιδοματα εξω δηλαδη ενταξη μπορουμε νσ μιλαμε ποια για πραγματικη αναπτυξη και επαναφορα της ανεργιας σε νουμερα προ ΓΑΠ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ rollin 22/07/2012 17:39:44

      Βρε αγεωγράφητε, ποιο 1,2 εκ. ΔΥ. Κάτω από 650 χιλ. εμειναν και αφαιρώντας Σώματα ασφαλείας, Διδακτικό, Ιατρικό και Νοσηλευτικό προσωπικό που δε συζητείται καν το αν πρέπει να υπάρχουν (και μάλιστα υπάρχουν ελλείψεις ειδικά στα τελευταία), μένουν 350 χιλ. το πολύ. Και συνεχώς συνταξιοδοτούνται χωρίς να υπάρχει αντικαταστάτης. Να ψάχνεις πριν να γράψεις. Και όλοι στο 60% των προ ΔΝΤ απολαβών. Επομένως;

      • tpe avatar
        tpe @ Γεώργιος Τ. 23/07/2012 21:59:47

        Ενώ εσύ είσαι ψαγμένος ε;
        Πόσοι ΔΥ υπήρχαν το 1981;
        Γιατί χρειαζόμαστε περισσότερους τώρα;

        Αλήθεια, αντί να μειωθούν οι "γραφιάδες" με την εισαγωγή της πληροφορικής αυξήθηκαν...

        Αλήθεια, πόσους εργαζομένους έχει ο ΟΑΣΑ και πόσους οι Wienner Linen (οι δημοτική συγκοινωνία της Βιέννης, της πόλης με το υψηλότερο βιωτικό επίπεδο στην Ευρώπη;

        • aroyris avatar
          aroyris @ tpe 23/07/2012 23:13:56

          Για ψαξε λιγο τα πραγματικα νουμερα (8.300 εργαζομενους οι βιενεζοι με λιγοτερη ημερησια παραγωγη εργου) και μετα πατα πλητρολογιο εκτος αν μιλας για λογαριασμο του Ακατανομαστου και Σια

  3. EL CID avatar
    EL CID 22/07/2012 16:11:17

    Ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων που αναφέρατε δεν είναι σωστός. Το σύνολο των υπαλλήλων που απογράφηκε το 2011 έφθασε μόλις τα 768.000 άτομα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται στρατιωτικοί-σώματα ασφαλείας, δικαστικοί, υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, συμβασιούχοι, αιρετοί κ.τ.λ. Ο συγκεκριμένος αριθμός μειώνεται επιπλέον κατά 5% περίπου κάθε χρόνο, με βάση το ισοζύγιο προσλήψεων-αποχωρήσεων που θεσπίστηκε με την ψήφιση του μεσοπροθέσμου πλαισίου δημοσιονομικής προσαρμογής.
    Το έτος 2003 οι πρωτογενείς δαπάνες του Δημοσίου ήταν 42 περίπου δισεκατομμύρια ευρώ, με πολύ περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους. Για φέτος εκτιμώνται στα 88 δισεκατομμύρια ευρώ, με όλες τις περικοπές σε μισθούς και τις μειώσεις προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων που έχουν λάβει χώρα τα τελευταία χρόνια. Λυπούμαι πολύ, αλλά δεν είναι οι μισθοί του δημοσίου τομέα η αιτία του δημοσιονομικού εκτροχιασμού της χώρας. Συμφωνώ με την προσπάθεια εξορθολογισμού των δημοσίων δαπανών και βελτίωσης της λειτουργίας του κράτους, δεν μπορώ όμως σε καμία περίπτωση να χρίσω εξιλαστήρια θύματα τους εργαζομένους στον Δημόσιο Τομέα, οι οποίοι στο κάτω-κάτω δεν ευθύνονται για τις βεβιασμένες και πρόχειρες αποφάσεις που λαμβάνει κάθε φορά η Κεντρική Διοίκηση, αλλά ούτε και για τις εκάστοτε κομματικές ρουσφετολογικές προσλήψεις.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ EL CID 22/07/2012 21:27:20

      Εμμμ, οι πρωτογενείς δαπάνες του κρατικού προυπολογισμού φέτος προβλέπονταν για λιγότερο από 51 δις τα 88 που τα βρήκατε; Και γιατί συγκρίνετε με το 2003 (που ήταν 30 δις) ; Από τότε δεν έγιναν προσλήψεις και αυξήσεις μισθών;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ TARAMAS 23/07/2012 08:38:19

        πχ Συντάξεις;

        ΥΓ

        Πέρα από την πλάκα οι άνθρωποι είναι άσχετοι πχ Συγχώνευση του ΟΠΕΠ με το Ελληνικό Ιδρυμα Πολιτισμού και με το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων ...ο ΟΠΕΠ έχει εξαγγελθεί καμιά 10 φορές ότι θα κλείσει που είναι κλειστός.....

        Η εκάστοτε Κυβέρνηση δεν ξέρει τι της γίνεται γιατί η πληροφόρηση είναι ελεγχόμενη από όσους έχουν τα ...μαγαζάκια τους.

        Αλλά ως "καλοπροαίρετος" να δεχτώ ότι θα γίνουν τα παραπάνω ως 31/08/2012 ...πρέπει να μπει όριο ότι 31/10/2012 να έχει γίνει και η εκκαθάριση διαφορετικά θα είναι σαν την Θεσσαλονίκη Πολιτιστική Πρωτεύουσα την .....καθάριζαν 12 χρόνια

        Αλλά πλέον είναι πεποίθηση

        ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ...και απλά κοσκινίζουν

    • tpe avatar
      tpe @ EL CID 23/07/2012 22:00:57

      Σοβαρά ε;
      768,000, ε;
      Κι οι ΔΕΚΟ που είναι;;;;;

  4. rollin avatar
    rollin 22/07/2012 16:46:25

    Μαθαμε λοιπον οτι οι Δ.Υ. δεν ευθυνοντε για τις κομματικες προσληψεις δηλαδη οι κομματικες προσληψεις γινοντε στον ιδιωτικο τομεα. Ο καθενας πια μπορει να δουλευει.οπως γουσταρει αλλος στο παμε αλλος στο χωραφι.

  5. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 17:32:44

    δεν μπορω να μη σχολιάσω κατω από αυτό το άρθρο, το άμεσα σχετιζόμενο με το Υπουργείο που εποπτεύει ο από τη ΔΗΜΑΡ προερχόμενος κ. Μανιτάκης, την κωμική ανακοινωση της ΔΗΜΑΡ για τα γεγονότα στη Χαλυβουργία.

    ΔΗΜΑΡ, 20/7/2012

    "Οι εξελίξεις στο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας αποκτούν δραματικό χαρακτήρα. Το υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, οφείλει να συμβάλει αποφασιστικά ώστε να υπάρξει άμεση λύση, το εργοστάσιο να επαναλειτουργήσει και οι εργαζόμενοι να μην βρίσκονται σε εσωτερική αντιπαράθεση. Η όξυνση της κατάστασης, η οποία τροφοδοτείται με την παρουσία των ΜΑΤ, συνιστά μια αρνητική εικόνα σε περίοδο που τα προβλήματα της Ελληνικής οικονομίας απαιτούν ευρύτερες συναινέσεις και συνεννοήσεις. Πρέπει να υπάρξει λύση"

    "Την παρουσία των ΜΑΤ" τη διέταξε ο πρωθυπουργός Σαμαράς, στην κυβέρνηση του οποίου ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ η ΔΗΜΑΡ. Άρα η ΔΗΜΑΡ,όταν στρέφεται εναντίον της όξυνσης της κατάστασης, όταν στρέφεται εναντίον της παρουσίας των ΜΑΤ, στρέφεται εναντίον του εαυτού της.

    "πρεπει να υπαρξει λύση". χαίρω πολύ. ποια λύση όμως ; η λύση που θέλει ο ιδιοκτήτης ή η λύση που θελουν οι απεργοί;θα μας πει κάτι παραπάνω η ΔΗΜΑΡ; Μην ξεχνιόμαστε : είναι στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. είναι ΕΞΟΥΣΙΑ. Είναι δυνατόν να είναι στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και να λένε αυτό που λεει και ο τελευταίος μεσοβέζος; "πρεπει να βρεθεί λύση";

    • Δίων Κάσσιος avatar
      Δίων Κάσσιος @ NICK 22/07/2012 17:41:04

      Σιγά, φίλε, μην είναι στην κυβέρνηση ...για να δίνει λύσεις!

      Για αριστερό άλλοθι (στην ελληνική Σοβιετία που ζούμε) είναι, και για να μην φαίνεται ότι κυβέρνηση είναι, μόνον, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

  6. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 17:59:53

    Η ανακοινωση που παραπάνω παρέθεσα είναι ο ορισμός αυτού που λέμε "ανούσιο ευχολόγιο", "άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε" , "πολιτική ανυπαρξία", "πολιτική τιποτολογία" . χωρίς τη συστηματική βοήθεια των συστημικών ΜΜΕ , οι συγκεκριμένοι θα είχαν αποκτήσει το πραγματικό πολιτικό τους βάρος: το μηδενικό

  7. λαλακης avatar
    λαλακης 22/07/2012 18:01:29

    4.000 δεν ειναι τιποτα.
    Αν και τελικα δε θα γινει ουτε αυτο. Νομιζω πως η πασοκαρα στο τελος θα τραβηξει το χαλι και το πλοιο θα βυθιστει αυτανδρο.
    Το τελευταιο καλοκαιρι της Πομπηιας ζει το Ελληνικο δημοσιο , οι υπολοιποι
    πλεον υποφερουν.
    Μολις οι Γερμανοι τραβηξουν την πριζα ΤΕΛΟΣ.

  8. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 22/07/2012 18:15:28

    110-202 Συγχώνευση των διοικήσεων 102 Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας σε 9 ξεχωριστά εθνικά δίκτυα κοινωνικής φροντίδας (Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης)......
    Δεν ειναι λιγο περιεργο αυτο το "τσουβαλιασμα" 88 φορεων; Πληροφορουμαστε οτι αναμεσα τους περιλαμβανονται εξειδικευμενοι φορεις που ασχολουνται με την νοσο Αλτσχαϊμερ, με τον ζαχαρωδη διαβητη, με την περιλθαλψη παιδιων με αυτισμο ή με αλλες ειδικες ψυχικες παθησεις, κλπ. Μπορουν ολοι αυτοι οι φορεις να "συγχωνευτουν" με τοσο απλο τροπο και να ενταφιαστουν μεσα στην απροσωπη γραφειοκρατια , χωρις να υπαρχουν σοβαρες συνεπειες για το εργο που επιτελουν ;

    • voter avatar
      voter @ Μ.Γ 22/07/2012 23:15:59

      Ειστε βέβαιος γιά το "έργο που επιτελούν" οι προαναφερόμενοι φορείς ?

  9. Spiros avatar
    Spiros 22/07/2012 18:48:45

    Το ευχολόγιο θα είναι να δούμε δημοσιους υπαλλήλους άνεργους.. Ο δημόσιος τομέας κατάστρεψε την χώρα ο ιδιωτικός τομέας την πληρώνει πάντα.. Να γίνει ανάπτυξη στον ιδιωτικό τομέα και οι δημόσιοι κοπρίτες να εργάζονται πλέον στον ιδιωτικό τομέα, α ρε γλέντια μετά...

    • EL CID avatar
      EL CID @ Spiros 22/07/2012 21:28:47

      Ωραίος είσθε! Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Εφόσον δηλαδή πεινάω εγώ, να πεινάσει και ο γείτονας για να είμαστε πάτσι. Ξεχνάτε ότι ο περίφημος ιδιωτικός τομέας έκανε πάρτι τόσα χρόνια χάρη στις υπερκοστολογήσεις των προμηθειών του δημοσίου, στους διαβλητούς διαγωνισμούς ανάθεσης έργων και στις κουμπαριές των πολιτικών με τα διαπλεκόμενα συμφέροντα. Αφού ήταν τόσο υγιής ο ιδιωτικός τομέας, γιατί δεν στράφηκε στις αγορές του εξωτερικού ανταγωνιζόμενος τις ξένες εταιρείες; Αντ' αυτού, περίμεναν όλοι οι εργολάβοι τις δημοσιεύσεις των προκηρύξεων για τα δημόσια έργα και το φαγοπότι καλά κρατούσε, εις υγείαν των φορολογουμένων... Και μην ξεχνάτε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι, τους οποίους τόσο πολύ κατηγορείτε δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν ούτε ένα ευρώ (μιλάω για εκείνους που αρκούνται στο μισθό τους και δεν καταδέχονται τα «δωράκια»).

      • Εύα avatar
        Εύα @ EL CID 22/07/2012 21:43:01

        !!!

      • nestrom avatar
        nestrom @ EL CID 23/07/2012 01:41:40

        Γιατί ρε φίλε δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν?
        Ένας καθηγητής δημοσίου που κάνει μαύρα φροντιστηριακά δεν φοροδιαφεύγει?
        Ένα υπάλληλος σε πολεοδομία που μιζάρεται δηλώνει τα "δωράκια"?
        Ένας υπάλληλος του ΙΚΑ που δουλεύει το μαγαζί που είναι γραμμένο στη γυναίκα του δεν φοροδιαφεύγει?

        Αν δεν θέλετε να σας κατηγορούν οι εκτός δημοσίου, φροντίστε οι εντός να απολύσετε τους επίορκους και τεμπελχανάδες, ώστε να πληρώνεστε (όσοι μείνετε) καλύτερα. Έτσι για να σταματήσετε τα παράπονα.
        Αλλιώς οι λίγοι καλοί θα έχετε την ίδια τύχη με το υπόλοιπο σάπιο καράβι.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ EL CID 23/07/2012 16:31:43

        Σωστά αυτά, αλλά οι υπερκοστολογήσεις γινόταν πάντα με την υπογραφή (και το αντίστοιχο λάδωμα) κάποιου Δ.Υ. στους διαγωνισμούς πάντα η επιτροπή ανάθεσης αποτελείται από Δ.Υ. κ.ο.κ.
        Πριν γράψουμε, να ξέρουμε πως γίνεται αυτό που αναφέρουμε.

        Όσον αφορά τη στοφή στο εξωτερικό. Όταν οι εταιρίες μς προσπαθήσαν να δουλέψουν εκεί βρήκαν:
        1. Τις Τράπεζες να μη χρηματοδοτούν έργα, αφού οι εργολάβοι όντας απλήρωτοι (αδικαιολόγητα) από το Δημόσιο δε μπορούσαν να έχουν χρηματοπιστωτική ικανότητα.
        2. Τα Προξενεία και τις Πρεσβείες μας να δουλεύουν εχθρικά απέναντι στους επενδυτές, αφού ήταν "αγορασμένοι" από επαγγελματικούς αντιπάλους τους.
        3. Το κρατικό σύστημα να απορρίπτει τους σοβαρούς επιχειρηματίες, αποκόπτωντάς από δουλειές όσους δε λαδώναν τη μηχανή (όχι τους πολιτικούς), ή κατήγγειλαν τα κακώς κείμενα. Αυτό συνέβαινε (και συμβαίνει) και εντός και εκτός Ελλάδας.

        Το πάρτι το έκαναν κάποιοι (ευτυχώς μειοψηφία) Δ.Υ., με τις ευλογίες του σύμπαντος (πολιτικών, ιδιωτών, συναδέλφων τους κλπ). Αν αυτοί δούλευαν σοβαρά, τίποτα δε θα μπορούσε να γίνει.
        Τώρα όσον αφορά το ποιοί είναι αυτοί, προσέξτε που έχει σπίτι ο καθένας και αναλογιστείτε το αν εσείς μπορείτε στις περιοχές αυτές να αντέξετε το ενοίκιο (πόσο μάλλον την αγορά).

        Και τέλος όσον αφορά στη φοροδιαφυγή. Αντιληφθείτε επιτέλους ότι ο Δ.Υ. δεν πληρώνει στην πραγματικότητα φόρους. Μπαίνει στο σύστημα φορολογίας, για να ελεγχθούν τυχόν παράπλευρα έσοδα (ενοίκια, ιδιώτης σύζυγος κλπ). Αλλιώς ήταν πάρα πολύ εύκολο να εξαιρείται του φόρου και να συμψηφίζει το δημόσιο τις εισφορές του αυτομάτως (άσε που τα λεφτά που πληρώνει σε φόρους, πάλι από τη φορολογία των υπολοίπων -ελευθέρων επαγγελατιών- έρχονται, μαζί με τα λεφτά το μισθού του).

        ΥΓ1. Και επειδή ασχολούμαι με δημόσια εργα (όχι εργολάβος). Τις περισσότερες (συντριπτικά) φορές, ο διαπλεκόμενος είναι Δ.Υ., όχι πολιτικός.

        ΥΓ2. Φυσικά και υπάρχουν διαπλεκόμενοι πολιτικοί και ελεύθεροι επαγγελματίες. Αλλά αφενός είναι πολύ λίγοι (αναλογικά με τους διεφθαρμένους Δ.Υ.), αφετέρου το ζήτημα είναι να διώξουμε καταρχάς αυτούς που χρεωνόμαστε -υποχρεωτικά και νταβατζίδικα- όλοι μαζί οι πολίτες και μετά να κυνηγήσουμε τον όποιο άλλο παραβάτη. Φυσικά δε μιλάμε για όλους τους Δ.Υ., αλλά επιτέλους οι διεφθαρμένοι πρέπει να πληρώσουν γιατί πολλά τους πληρώσαμε ήδη.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Κώστας Χ. 23/07/2012 16:43:02

          Συμφωνώ! Και όσον αφορά τους φόρους πλειοδοτώ κιόλας! Διαβάστε παρακάτω: http://www.antinews.gr/2012/07/22/171732/#comment-1017580

  10. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 22/07/2012 19:44:24

    Το μουσείο Ακρόπολης λειτουργεί δυο χρόνια ,και ο οργανισμός γιά τήν ανέγερση υφίσταται ακόμη!!!!

    • nikos avatar
      nikos @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 22/07/2012 21:33:49

      εδώ υπάρχει ακόμα ο οργανισμός πολιτιστικής πρωτεύουσας στη Θεσσαλονίκη που έγινε το 1996!!!! τώρα θα τον κλείσουν

  11. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ avatar
    ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 22/07/2012 21:03:58

    Και που είναι τόσο καιρό αυτός ο ιδιωτικός τομέας να στηρίξει την οικονομία και να αναπτύξει την χώρα;
    Κρατικοδίαιτος ήταν, είναι και θα είναι ,μην αναπαράγεται λοιπόν σαχλαμάρες , αν απολυθεί ένας Δ.Υ αυτομάτως απολύονται τρεις Κρατικοδίαιτοι Ι.Υ .
    Όλα αυτά τα δεινά στον κρατικοδίαιτο ιδιωτικό τομέα συνέβησαν με τις περικοπές στους δημοσίους υπαλλήλους όχι με τις αυξήσεις , φανταστείτε να υπάρξουν και απολύσεις !

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 22/07/2012 21:37:56

      Φίλε σε πληροφορώ ότι δουλεύω 24 χρόνια σ' αυτόν τον "ανύπαρκτο ιδιωτικό τομέα". Και μάλιστα σε μια επιχείρηση που την είδα να μεγαλώνει σιγά-σιγά και πλέον βασίζετε κυρίως στις εξαγωγές της. Και όλα αυτά τα χρόνια οι φίλοι μου που "εργάζονταν" στο δημόσιο είδαν τις αμοιβές τους να τριπλασιάζονται σχεδόν όταν οι δικές μου ανέβηκαν περίπου 50%. Και ήταν πολύ ενοχλητικό όταν μ' έπερναν μερικές φορές τηλέφωνο για να με προσκαλέσουν στις 1 με 2 το μεσημέρι για τσίπουρο. Βλέπεις εγώ εκεί όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να δουλεύω 8 ώρες την ημέρα και όχι το "οχτάωρο" του δημοσίου. Είναι γνωστό σε όλους ότι αν κάποια από τις δημόσιες υπηρεσίες που παράγουν έργο, όπως π.χ. η αποκομιδή των σκουπιδιών, γινόταν με όρους ιδιωτικού τομέα θα χρειαζόταν περίπου τους μισούς εργαζόμενους.

      • voter avatar
        voter @ Ηλίας 22/07/2012 23:36:21

        Ετσι ακριβώς είναι αγαπητέ Ηλία , "τσιπουρα ' το μεσημέρι , τριήμερα που γινόντουσαν γέφυρες με Παρασκευές η Δευτέρες και κατέληγαν τετραήμερα και πενθήμερα , "δίωρες άδειες άνευ ...", ψεύτικες αναρρωτικές , επιδόματα "έγκαιρης προσέλευσης " και ιδιωτικές ασφάλειες επιπλέον της κρατικής , επιδοτούμενα σεμινάρια που αφού υπέγραφαν την προσελευση κατέληγαν για καφέ και σωρεία άλλων παροχών . Ως αποτέλεσμα δε , ένας ανεπαρκέστατος δημόσιος τομέας που βασάνιζε τους πολίτες αντι να τους εξυπηρετεί .
        Με τις φωτεινές εξαιρέσεις βεβαίως , ορισμένων δημοσίων υπαλλήλων που θελεις απο φιλότιμο , θέλεις εξ αντικειμένου εργαζόντουσαν .Ποιοι ειναι τώρα οι περισσότεροι , ας μείνει στην κρίση καθενός.
        Στον αντίποδα τωρα ένας ιδιωτικός τομέας με δύο ταχύτητες . Αυτή των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών επαγγελματιών και αυτή των υγειών και αυτόνομων επιχειρηματιών -επαγγελματιών οι οποίοι τελευταίοι αγωνιζόντουσαν να παράγουν έργο .Σε κάθε δε περίπτωση
        ενας ολόκληρος κόσμος , χαμηλών και μεσαίων απολαβών (γιατί δεν μιλάμε γιά λίγα εκλεκτά στελέχη ) με εξαρτημένη σχέση μισθωτής εργασίας ,που ιδροκοπούσε στον ιδιωτικό τομέα και που εδώ και 4 χρόνια πλήττεται ανελέητα και κανείς δεν μιλά για αυτους .
        Ας τα βάλει κανείς λοιπον στην ζυγαρια να δει κατά που γέρνει η μπαλάντζα .

        • nestrom avatar
          nestrom @ voter 23/07/2012 01:48:15

          Που γέρνει ρε φίλε? υπερ των ΔΥ.
          Οι εξελίξεις του τελευταίου 6μήνου είναι η διαχείρηση του "ποιος θα αναλάβει να απολύσει έστω έναν ΔΥ".
          Κάθε προγραμματική ομιλία ξεκινά με τη φράση "Δεν απολύεται κανείς ΔΥ".
          Πρόκειται για άλλη μορφή ζωής μάλλον , πιο εξελιγμένη. Σε ένα κόσμο που ψάχνεις να βρεις σημείο αναφοράς, που καταρρέουν όλα, η πιο σίγουρη επένδυση είναι το δημοσιοϋπαλληλίκι.

          • voter avatar
            voter @ nestrom 23/07/2012 11:32:28

            Μα ακριβώς αυτή είναι η ουσία : η μονιμότητα ! Αυτή και οτι συνεπάγεται οδήγησε τα πράγματα εκεί που τα οδήγησε , σε έναν διογκωμένο , εντελώς αναποτελεσματικό και σπάταλο δημόσιο τομέα . Εδω είναι οι τεράστιες ιστορικές ευθύνες του Πασοκο-κράτους αλλά και της μεταπολιτευτικής ΝΔ που το ακολούθησε . Η μονιμότητα είχε απόλυτη έννοια ,τον καιρο που η δημοκρατία στην Ελλάδα ήταν ασταθής και οι καιροι δύσκολοι . Στην μεταπολίτευση , με τους πακτωλους του ευρωπαικου χρήματος και την στέρεη δημοκρατία , τι έννοια είχε ? Αντε τώρα να το διορθώσεις . Αν και εδω που τα λέμε , ίσως αυτή η αρνητική συγκυρία να είναι μια ευκαιρία απο άλλη πόρτα ,αν και πολύ αναρωτιέμαι ,στο ξεχαρβαλωμένο πιά κράτος ,ποιος θα κάνει Σωστή και Τιμια Αξιολογήση ?

          • nestrom avatar
            nestrom @ voter 23/07/2012 13:01:35

            Εγώ πάντως είμαι απαισιόδοξος φίλε voter. Οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, που μόνο αυτοί δικαιούνται ευνοϊκά δάνεια από το Παρακαταθηκών και Δανείων, είναι και αυτοί που ενώ χρωστούν, θα ρυθμίσουν τα δάνειά τους ώστε να μη διασαλευτεί το σύστημα :κομματάρχης-διορισμός-δάνειο-κατοικία-οικογένεια-ισολογισμοί τραπεζών.

            Όλα αυτά εις βάρος των υπολοίπων, που δουλεύουμε χωρίς μονιμότητα, που μετράμε δυο φορές κάθε μας οικονομική κίνηση, πάντα με σύνεση ώστε να μην δημιουργούμε χρέη (μέχρι τώρα τουλάχιστον), αποδεικνύοντας ότι σε αυτή τη χώρα ο νομοταγής πολίτης είναι ο μαλ... της υπόθεσης.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 22/07/2012 21:39:25

      Ο ιδιωτικός τομέας είναι ανύπαρκτος διότι πνίγηκε από το δημόσιο: τη διαφθορά του, την γραφειοκρατία-τροχοπέδη σε κάθε ανάπτυξη, την εύνοια προς "δικούς του" ιδιώτες, την ανυπαρξία ρύθμισης και ελέγχου, την ανικανότητα, την πολυνομία, την ανομία, τα χαράτσια επί δικαίων και αδίκων, τον αθέμιτο ανταγωνισμό διότι οι ημέτεροι τη γλύτωναν με φοροδιαφυγή και περαιώσεις και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός. Όλα αυτά δηλ. που πρέπει να εξασφαλίζει ένα ευνομούμενο κράτος στους πολίτες του που δραστηριοποιούνται στην οικονομία και που το ελληνικό κράτος απέτυχε παταγωδώς να εξασφαλίσει. Για κάθε δημόσιο υπάλληλο που είναι περιττός, δηλ. σε υπηρεσία που δεν προσφέρει και που δεν απολύεται, χάνουν τη δουλειά τους 2 εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα.

  12. tafkey avatar
    tafkey 22/07/2012 23:10:41

    Ακριβώς αυτό! Και πόσο άσχημα μπορείς να νοιώσεις όταν πρέπει να εξηγήσεις στα παιδιά συ γιατί δεν είσαι το μεσημέρι στο σπίτι για να πάτε στη θάλασσα, όπως κάνει ο μπαμπάς τις Αννούλας. Και στη γυναίκα σου, πριν σε χωρίσει, που σε θεωρεί το μαλάκα της παρέας...

  13. καπα κλοκ avatar
    καπα κλοκ 22/07/2012 23:52:59

    Αδιαφορω για το ακριβη αριθμο των ΔΥ ειναι υπεραριθμοι αναγωγοι αναποτελεσματικοι λαδιαρηδες τεμπεληδες και ειναι ενοχλητικοι γιατι συζητανε ολοι για αυτους λες και ειναι το κεντρο του κοσμου. Βρειτε καμια τρυπα να κρυφτειτε αντι να μιλατε. Εκπαιδευτικοι δουλεψτε λιγο παραπανω δεν θα παθετε τιποτα, 20 ωρες την εβδομαδα για 8 μηνες ειναι πολυ λιγο. 20Χ32=640/8=80. Με 80 8ωρα το χρονο δεν γινετε δουλεια. Αν σας βαλω δε να δωσετε πανελληνιες ουτε οι μισοι δεν πιασετε την βαση.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ καπα κλοκ 23/07/2012 12:54:10

      Σωστός

  14. Enzo avatar
    Enzo 23/07/2012 01:04:04

    Έτσι ακριβώς Ηλία .
    Στις 2 που σχολανε αυτοι για μένα αρχίζει το δεύτερο οχταωρο μου

  15. Enzo avatar
    Enzo 23/07/2012 01:23:41

    Σωστός ο καπας.
    Οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν 8ωρο και σε αλλα σχολεία .
    Τι παει να πει διορίστηκε στο τάδε γυμνάσιο Λύκειο η δημοτικό;
    Να παει και σε αλλα σχολεία να διδάσκει μέχρι να συμπληρώσει τις ώρες του .
    Καλα τι κάθομαι και λέω τώρα;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Enzo 23/07/2012 01:52:44

      Σωστός και εσύ και ο κάπας.
      Για τους 35αρηδες θυμίζω ότι κανείς άριστος μαθητής δεν έγινε καθηγητής ή δάσκαλος, όλοι οι μέτριοι και κάτω.

  16. rollin avatar
    rollin 23/07/2012 10:03:25

    Φιλοι μου 18 λενε οτι δουλευουν.οι δασκαλοι καμια 6-7 μηνες το χρονο αστους να κλαψουν.καιρος να καταλαβουν.ολοι οτι οι εργαζομενοι δεν ανηκουν στην αριστερα Δ.Υ. ξερετε τις εξης λεξεις: οαεδ, εναντι, καταγγελια συμβασης; Σας εχει ριξει κανα καντιλη κανενας πελατης 'η αφεντικο; Εχετε παει ποτε σε χωραφι με βροχη να κυνηγησετε πελατη να παρετε επιταγη για να βγει το μηνιατικο ' να κανετε την αναγκη σας; Τα CV σας κ στον τσιπρα

  17. akenaton avatar
    akenaton 23/07/2012 13:11:09

    Η κρίση είναι καταστροφική δεν το συζητάμε. Είναι όμως και μια ευκαιρία να ακουστούν αλήθειες που αλλιώς ποτέ δεν θα τις συζητούσαμε. Είναι επίσης και η αφορμή για να καταρριφθούν τερατώδεις μύθοι που βασανίζουν και «παραμυθιάζουν» την ελληνική κοινωνία πολλές δεκαετίες τώρα. Με αυτό το σύντομο σχόλιό μου, θα προσπαθήσω να καταρρίψω τον – κατά τη γνώμη μου – τερατωδέστερο εξ αυτών.
    Ακούμε συνέχεια από τα κανάλια, τις εφημερίδες, τα ραδιόφωνα και τα άλλα ΜΜΕ πως την άμεση φορολογία πληρώνουν πάντα τα συνήθη υποζύγια: οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προστεθεί κάτι τις στην πρόταση για να έχει κάποια δόση αληθείας: οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι του Ιδιωτικού Τομέα. Είναι πολύ μεγάλος μύθος, ο μεγαλύτερος οικονομικός μύθος της Ελληνικής Πολιτείας ότι πληρώνουν φόρους, κρατήσεις και οτιδήποτε άλλο οι δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι του Δημοσίου. Αυτοί δυστυχώς μονάχα ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ. Ποτέ δεν ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τίποτε ως άμεσο φόρο ή κράτηση. Η μόνη συνεισφορά τους προς το Κράτος είναι η αναλογική συμμετοχή τους σε έμμεσους και άλλους τινές φόρους (ΦΠΑ, φόρους ακινήτων, αεροδρομίων, διόδια, κλπ). Και εξηγούμαι:
    Ο Δημόσιος Υπάλληλος, λαμβάνει έναν μισθό καθαρό στο χέρι (συμπεριλαμβανομένων των διαφόρων επιδομάτων). Ο Δημόσιος Συνταξιούχος μια σύνταξη (συμπεριλαμβανομένης μιας επικουρικής συνήθως). Λαμβάνει επίσης (συνήθως) ένα εφάπαξ μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, του παρέχεται μέσω του ασφαλιστικού του ταμείου ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανωτάτου (αναλογικά) επιπέδου και κάποιες άλλες παροχές (χαμηλότοκα στεγαστικά, κλπ). Όλα αυτά από το Κράτος. Χωρίς να πληρώσει μία από την τσέπη του! Ατόφιο το ποσόν των ασφαλιστικών εισφορών περνάει από την μία κρατική τσέπη στην άλλη (αυτή του ταμείου του). Ατόφιο το ποσό των «κρατήσεών του» για το εφάπαξ ή την επικουρική σύνταξη, του αποδίδεται (πολλαπλάσιο) στο πέρας της θητείας του πάλι από το Κράτος εν είδη «μπόνους», ως επιμίσθιο μιας «ευδόκιμης» και "λαμπρής" υπηρεσίας. Μέχρι πρόσφατα μάλιστα ακόμη και οι εικονικές κρατήσεις για φόρο εισοδήματος κατά κανόνα του επεστρέφοντο ατόφιες ως επιστροφή φόρου (κυρίως στους μεσο – χαμηλόμισθους υπαλλήλους) λόγω των πολλαπλών φοροαπαλλαγών, του υψηλού αφορολογήτου και διαφόρων άλλων προνοιών που οι συνδικαλιστές του είχαν «αγωνιστικά» επιτύχει. Τώρα μόλις ίσως αναγκαστούν οι Δημόσιοι Υπάλληλοι να «πληρώσουν» για πρώτη φορά στα αλήθεια φόρο, δηλαδή να μην λάβουν επιστροφή (επιμίσθιο). Τώρα επίσης για πρώτη φορά κάποιοι από αυτούς θα αναγκαστούν να βιώσουν μια πραγματική φορολογική πληρωμή με τη μορφή της εισφοράς αλληλεγγύης που θα μειώσει πάλι τον καθαρό μισθό τους. Μέχρι τώρα όμως, οι Δημόσιοι Υπάλληλοι απλώς ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ. Σε άμεσους φόρους και εισφορές ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ούτε σέντσι. Για την ακρίβεια, το κράτος από ελόγου τους δεν έχει την παραμικρή ΚΑΘΑΡΗ εισροή στα ταμεία του. Το μόνο που εγγράφει είναι καθαρά έξοδα.
    Τώρα φυσικά είναι ένα θέμα ποιοι και για ποιόν λόγο κατάφεραν να περάσουν στην Ελληνική Κοινωνία τον μύθο του αφαιμασσόμενου από την εφορία και το ταμείο του Δημοσίου Υπαλλήλου. Ενός Υπαλλήλου που η μόνη συμβατική υποχρέωσή του προς το Κράτος είναι η παροχή μιας αμφιβόλου ποιότητας και αποδοτικότητας 40ωρης (μέχρι πρόσφατα 37,5ωρης) εβδομαδιαίας «εργασίας» έναντι όλων αυτών των αντιμισθιών, συντάξεων, εφάπαξ, επιστροφών «φόρων» και προνομίων που παραπάνω περιέγραψα. Και όλα αυτά σε καθεστώς μονιμότητας! Δεν υπάρχουν κρατήσεις, εισφορές και φόροι. Όλα αυτά είναι φανταστικά για τον Υπάλληλο χρήματα, που θεωρητικά χρεώνονται και πιστώνονται στο εκκαθαριστικό του, αλλά πρακτικά είναι καθαρά έξοδα του κράτους υπέρ του Υπαλλήλου. Έξοδα, που καλούνται να πληρώσουν αγόγγυστα τα συνήθη «ζώα» του Ιδιωτικού τομέα (εργαζόμενοι άμα τε και εργοδότες). Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια και ένα φιλελεύθερο δεξιό κόμμα θα πρέπει επιτέλους να βρει την δύναμη να την εκστομίσει. Και να βάλει τα πράγματα στην πραγματική τους θέση.

    • EL CID avatar
      EL CID @ akenaton 23/07/2012 15:36:23

      Πολλά από αυτά που αναφέρατε στο σχόλιό σας εντελώς λάθος, ελπίζω από άγνοια και όχι από απλή εμπάθεια. Γίνομαι πιο συγκεκριμένος:
      1) Οι καθαρές αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων μπαίνουν στην ίδια κλίμακα φορολογίας εισοδήματος, όπως και όλων των εργαζομένων. Επιπλέον, δεν υπάρχει καμία ειδική φοροαπαλλαγή για τη συγκεκριμένη κατηγορία, παρά μόνο όσες προβλέπει γενικά ο νομοθέτης για όλους τους φορολογουμένους.
      2) Οι κρατήσεις επί των μικτών αποδοχών συμπεριλαμβανομένου και του φόρου είναι περίπου 30% (μιλάω για αποδοχές εργαζομένου σε δημόσιο Νοσοκομείο όπου έχω γνώση), ενώ χωρίς το φόρο είναι περίπου 25,6%. Την ίδια στιγμή οι κρατήσεις του Ι.Κ.Α. για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους είναι περίπου 16% αν δεν κάνω λάθος.
      3) Για το εφάπαξ γίνεται κράτηση σε μηνιαία βάση με ποσοστό 5,3% περίπου επί των μικτών αποδοχών, για να το πάρουν οι εργαζόμενοι κουτσουρεμένο κατά 40% περίπου (ελέω μνημονίου) και περιμένοντας επτά χρόνια στην αναμονή, επειδή οι κυβερνήσεις ανάγκασαν το Ταμείο Πρόνοιας Δ.Υ. να τοποθετήσει τα αποθεματικά του στο χρηματιστήριο και σε κουρεμένα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.
      4) Το επιτόκιο των στεγαστικών δανείων που δίνει σήμερα το Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων σε δημοσίους υπαλλήλους φθάνει το 5,40%. Αν θεωρείτε ότι είναι χαμηλό, τότε λυπούμαι ειλικρινά...
      5) Για τις αμφιβόλου ποιότητας και αποδοτικότητας υπηρεσίες που αναφέρετε, έχετε εν μέρει δίκαιο, αλλά προσέξτε και το εξής: Πώς θα σας φαινόταν να εργάζεστε σε ένα περιβάλλον όπου δεν σας παρέχεται κανένα ηθικό και υλικό κίνητρο, όπου προάγονται μόνο οι εκλεκτοί των κομμάτων εξουσίας, όπου θα χρειαζόσαστε προσωπικό δικηγόρο για να ανταπεξέλθετε στην πολυνομία και στο πλήθος των εγκυκλίων που εκδίδονται (ενίοτε μάλιστα αλληλοσυγκρουόμενες), όπου οι προτάσεις σας για βελτιώσεις θα απορρίπτονταν στον κάλαθο των αχρήστων, όπου τα εποπτεύοντα υπουργεία θα σας διέκοπταν καθημερινά από το αντικείμενο της δουλειάς σας για να ζητούν στοιχεία επί στοιχείων χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, όπου οι προϊστάμενοι δεν ξέρουν να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα και παραπέμπουν σε εσάς τα δύσκολα προβλήματα; Θα ήθελα να με πιστέψετε λόγω εμπειρίας, ότι για την κακή λειτουργία οποιουδήποτε δημοσίου οργανισμού, η ευθύνη βαρύνει κατά 80% τη διοίκηση και κατά 20% τους υπαλλήλους.
      6) Τελειώνοντας θα ήθελα να κάνω και μια γενική επισήμανση: Προτού διοριστώ στο Νοσοκομείο, εργαζόμουν μέχρι το 2004 σε ναυτιλιακές εταιρείες λαμβάνοντας καθαρές αποδοχές της τάξεως των 2.300 ευρώ μηνιαίως. Σήμερα οι καθαρές αποδοχές μου φθάνουν τα 870 ευρώ (με τις περικοπές). Έκανα μια συνειδητή επιλογή στη ζωή μου, να θυσιάσω τα υψηλά εισοδήματα για χάρη της ασφάλειας που προσφέρει η μονιμότητα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να απολογούμαι συνεχώς γι' αυτό. Όσοι επέλεξαν τον ιδιωτικό τομέα γνώριζαν εκ των προτέρων ότι υπάρχει ο οικονομικός κύκλος και θα μπορούσαν κάποια μέρα να βρεθούν στην ανεργία. Τώρα λοιπόν, γιατί θα πρέπει να τιμωρηθώ; επειδή έτυχε η επιλογή μου να αποδειχθή ορθότερη εκ του αποτελέσματος;

      • akenaton avatar
        akenaton @ EL CID 23/07/2012 16:04:38

        1. Με τη διαφορά ότι μέχρι σήμερα, οι δημόσιοι υπάλληλοι ποτέ δεν συμπεριέλαβαν στον μισθό τους την επιστροφή των "παρακρατηθέντων" φόρων που τους επιστρεφόταν αυξάνοντας έτσι από την πίσω πόρτα τον καθαρό μισθό τους. Οι άλλοι φορολογούμενοι απλώς δεν πληρώνουν, αυτοί εισπράττουν στο τέλος, δείχνοντας έναν παραπλανητικό καθαρό μισθό.
        2. Είναι αστείο να μιλάμε για "κρατήσεις" στους Δ.Υ. Αφού το κράτος είναι εργοδότης και ιδιοκτήτης του ταμείου τους, ας μιλάμε καλύτερα για καθαρό κόστος ασφάλισης. Από τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, το κράτος βάζει στα ταμεία του εισφορές από 41 έως και 85% (!) επί του μικτού μισθού - ημερομισθίου. Συγκρίνετε την ασφάλεια που προσφέρει το Κράτος μέσω του ΙΚΑ στους ιδιωτικούς υπάλληλους που πληρώνουν ζεστό χρήμα και αυτήν που προσφέρει στα "εκλεκτά" τέκνα του ταμείου των δημοσίων υπαλλήλων.
        3. Το εφάπαξ είναι ένα είδος "επιμισθίου" ή άλλως "μπόνους" που θα πρέπει να καταργηθεί πάραυτα. Το ίδιο ισχύει και για τις επικουρικές συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων. Αν γίνουν αναλογιστικές μελέτες δε, θα δουν όλοι ότι εισέπρατταν έως τώρα και από τις δύο πηγές περίπου 80% επιπλέον ακόμη και από τα ποσά που δήθεν "παρακρατούνταν".
        4. http://www.tsig.gr/lang-el/banks/stegastika-stathera
        στο παραπάνω λινκ θα δείτε αν είναι το επιτόκιο ελκυστικό ή όχι. Χώρια οι μειώσεις του για ειδικές ομάδες και παραμεθορίως υπηρετούντων. (Διαφορές από 1,1 έως και 2,95% από τις εμπορικές τράπεζες).
        5. .....................
        6. 2 Χ ....................

        • akenaton avatar
          akenaton @ akenaton 23/07/2012 16:21:45

          Επιτρέψτε μου για το 6ο σημείο σας να προσθέσω τα εξής: θα είχατε δίκιο, αν οι μισθοί του ιδιωτικού τομέα ήταν πράγματι μεγαλύτεροι αυτών του δημόσιου για ίση εργασία και ίδια προσόντα. Αν το ισχυρίζεστε στα αλήθεια αυτό, τότε μάλλον εσείς έχετε άγνοια και όχι εγώ.

        • EL CID avatar
          EL CID @ akenaton 23/07/2012 23:03:25

          Λυπούμαι που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το λογικό σφάλμα στο οποίο υποπίπτετε σχετικά με τις κρατήσεις και τη φορολογία. Να σας δώσω ένα παράδειγμα από το χώρο που εργάζομαι:
          Ιδιωτική εταιρεία παρέχει σε δημόσιο Νοσοκομείο υπηρεσίες καθαριότητας αξίας 500.000 ευρώ. Το Νοσοκομείο (δηλαδή το κράτος) εξοφλεί τα τιμολόγια της εταιρείας παρακρατώντας φόρο εισοδήματος (8% για συμβατικές προμήθειες), εισφορά υπέρ Μ.Τ.Π.Υ. καθώς και χαρτόσημο και ΟΓΑ (επιπλέον 2,3% περίπου) τα οποία αποδίδονται στους δικαιούχους φορείς. Με τη δική σας λογική το κράτος δεν εισπράττει φόρο και εισφορές από την ιδιωτική εταιρεία, αφού οι κρατήσεις προέρχονται από πληρωμές κρατικών κονδυλίων. Κάτι τέτοιο προφανώς δεν ισχύει. Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε εργαζόμενο δημόσιο υπάλληλο. Δείτε τον σαν έναν ιδιώτη, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του στο κράτος και αμείβεται γι' αυτό. Παράλληλα πληρώνει φόρους και εισφορές για τις αμοιβές του αυτές, όπως και ένας ασφαλισμένος του ΙΚΑ.
          Σχετικά με το εφάπαξ σας το εξήγησα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ! Είναι κρατήσεις που γίνονται στο μισθό του υπαλλήλου για να του αποδοθούν κατά την αποχώρησή του από την υπηρεσία. Εάν δεν θέλετε να το καταλάβετε, τότε τί άλλο να κάνω; Δηλαδή η αποζημίωση που παίρνει από τον εργοδότη ένας ιδιωτικός υπάλληλος, όταν αποχωρεί για λόγους συνταξιοδοτήσεως, τί στο καλό είναι;

          • akenaton avatar
            akenaton @ EL CID 23/07/2012 23:52:49

            Ίσως το καταλάβετε αν σας το θέσω αλλιώς:
            Ας πούμε ότι για τους νεοπροσλαμβανόμενους δημόσιους υπαλλήλους ίσχυαν στο μέλλον τα εξής:
            1. λαμβάνουν έναν καθαρό μισθό, σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο που θα ισχύει. Κανένα επίδομα πέρα από αυτά που ισχύουν στον ιδιωτικό τομέα και καμία κράτηση επί του μισθού αυτού.
            2. λαμβάνουν ΜΙΑ ενιαία σύνταξη, μετά από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ υπηρεσία 35 ετών ή όταν συμπληρώσουν τα 65 έτη τους, σύμφωνα με το ενιαίο συνταξιολόγιο που θα συνταχθεί και με συγκεκριμένο ποσοστό αναπλήρωσης του μέσου μισθού της 35ετίας που θα το γνωρίζουν εκ των προτέρων
            3. εγγράφονται με την πρόσληψή τους στο ΤΑΜΕΙΟ τους, που τους προσφέρει προσυμφωνημένες ασφαλιστικές καλύψεις ίδιες για όλους
            4. δεν τους παρακρατείται κανένας φόρος, αλλά η υπηρεσία τους προεκτυπώνει την φορολογική τους δήλωση με τις αποδοχές τους (μισθοί ή συντάξεις) και αυτοί απλώς συμπληρώνουν τυχόντα άλλα εισοδήματά τους. Πληρώνουν τον φόρο τους στην ΔΟΥ όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες
            5. οι υπερωρίες και τα εκτός έδρας δεν επιτρέπεται να ξεπερνούν το 10% του καθαρού μισθού και δεν υπόκεινται σε καμία άλλη κράτηση
            Θα είχαν τότε καμιά "κράτηση" αγαπητέ μου; Θα πλήρωνε λιγότερα ή περισσότερα κατά τη γνώμη σας το Κράτος με αυτή την μέθοδο; Το σύστημα των "κρατήσεων", των επικουρικών, των εφάπαξ, των επιδομάτων, των ανεξέλεγκτων υπερωριών και εκτός έδρας, είναι δυστυχώς ένα όχημα για να αυξάνονται οι μισθοί των Δ.Υ. αλλά και ένα προπέτασμα καπνού, ώστε να μην ξέρει κανείς τι πληρώνεται τελικά κανένας στον δημόσιο τομέα!
            Υ.Γ. Ατυχές το παράδειγμά σας. Δηλαδή αν το ίδιο έργο το έπαιρνε η εν λόγω εταιρεία με 1.000.000 ευρώ, κατά την άποψή σας το Κράτος θα έβαζε στην τσέπη του περισσότερα ή λιγότερα; Καταλαβαίνετε πόσο θεωρητικές είναι όλες αυτές οι "κρατήσεις" ή να συνεχίσω; Τελικά αυτό που λέω είναι πως το δημόσιο αν είναι να το παίξει εργοδότης, πρέπει να φροντίσει να μειώσει το ΚΟΣΤΟΣ απλοποιώντας τις διαδικασίες χωρίς "παρακρατήσεις" στην πηγή που δίνουν δικαιώματα είτε στους εργαζόμενούς του είτε στους ιδιώτες που συναλλάσσονται μαζί του, να "θολώνουν" τα πραγματικά κόστη και να ανεβάζουν τις πραγματικές αμοιβές τους.

          • EL CID avatar
            EL CID @ akenaton 24/07/2012 10:47:57

            Μα για τον εργαζόμενο είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Είτε λαμβάνει ακαθάριστα 1.200 € και του παρακρατούν 300 €, είτε λαμβάνει καθαρά 900 € χωρίς φόρο και κρατήσεις, αλλάζει τίποτα;
            Καλώς ή κακώς το συνταξιοδοτικό μας σύστημα είναι αναδιανεμητικό. Κάποιοι πρέπει να συνεισφέρουν ώστε να πληρώνονται οι συντάξεις των προηγούμενων γενεών. Πώς θα γίνει αυτό χωρίς να υπολογίζονται συντελεστές παρακράτησης σε όλους τους ασφαλισμένους; Εάν έχετε καλύτερη πρόταση παρακαλώ να τη συζητήσουμε (σε μια καινούρια ανάρτηση ίσως).

          • akenaton avatar
            akenaton @ EL CID 24/07/2012 11:04:04

            Έχετε δίκιο, το παρατραβήξαμε κάπως!
            Σας εύχομαι καλή μέρα.
            (Το μέηλ μου στην διάθεσή σας από τον φάκτορα αν θα θέλατε να συζητήσουμε αναλυτικότερα αυτό το φλέγον θέμα. Αν είστε υπάλληλος Νοσοκομείου, έχουμε περισσότερα κοινά από όσα φαντάζεστε).

        • GO avatar
          GO @ akenaton 23/07/2012 23:14:25

          Είστε παραπληροφορημένος αγαπητέ.
          Ένα προς ένα τα σημεία του σχολίου σας είναι εντελώς άτοπα.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ EL CID 23/07/2012 16:47:10

        Ειδικά για το σημείο 5, θα χαιρόμουνα πάρα πολύ να γνώριζα κάποιον Δ.Υ., ο οποίος να δήλωνε ευθαρσώς παραίτηση, αφού οι συνθήκες του απαγορεύουν να κάνει τη δουλειά/λειτούργημά του (δηλαδή να εξυπηρετεί τον συνάνθρωπο/πολίτη από τον οποίο πληρώνεται).
        Δυστυχώς όμως, το σύνολο των Δ.Υ. αρέσκεται απλώς στη διαπίστωση του (κατ' εμέ υποτιθέμενου με τον τρόπο που παρουσιάζεται) προβλήματος, χωρίς όμως να παραιτείται των όποιων απολλαβών του (εάν θεωρούσε ότι ήταν υπερτιμημένες, αφού η δουλειά δε γίνεται) και χωρίς να "μετανιώνει" για την επιλογή του (φυσικό αφού η μονιμότητα και ο μέχρι πρότεινος υψηλός μισθός αποτελούσαν ικανότατο δέλεαρ κάμψεως συνειδήσεων).

        • nestrom avatar
          nestrom @ Κώστας Χ. 23/07/2012 17:58:54

          Kώστα, συμφωνώ με όλα τα σχόλιά σου.
          Είμαστε και στον ίδιο κλάδο και σε καταλαβαίνω απολύτως.
          Ειδικά αυτό για τους φόρους των ΔΥ, που ουσιαστικά δεν υπάρχουν, είναι τόσο σαφές που δεν σηκώνει αμφισβήτηση.

  18. Eleftherios Bentrouvakis avatar
    Eleftherios Bentrouvakis 23/07/2012 16:49:31

    Η μεγάλη απάτη του "Εθνους": Έκανε copy-paste έναν κατάλογο του Μαϊου 2009 (!!), που είχε τότε δημοσιεύσει στην αδελφή "Ημερησία' και μας τον πουλάει για τωρινό!

    "ΗΜΕΡΗΣΙΑ 27/5/2009

    Καταργούνται 255 δημόσιοι φορείς. Λεπτομερής κατάλογος
    Ποιοι φορείς καταργούνται
    Ο υπουργός Οικονομίας είπε ότι το πρόγραμμα είναι πολύ απαιτητικό είναι όμως αναγκαίο όχι μόνο για την εξοικονόμηση πόρων αλλά και για την αποτελεσματικότερη και πιο ευέλικτη λειτουργία του κράτους

    ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΦΟΡΕΩΝ
    1. Κατάργηση του Επιστημονικού και Ερευνητικού Κέντρου Πολιτικής Προστασίας στο πλαίσιο του σχεδιασμού για τη δημιουργία ενιαίου κέντρου διαχείρισης κινδύνων.
    2. Απορρόφηση της «Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας της Κορίνθου» από την Δημόσια Επιχείρηση Κινητών Αξιών Α.Ε.
    3. Συγχώνευση του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ Α.Ε.) με το Ελληνικό Κέντρο Επενδύσεων (ΕΛΚΕ)
    4. Ένταξη της Σχολής Επιμόρφωσης Υπαλλήλων ΥΠΟΙΟ στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
    5. Ένταξη του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ) στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ως ειδικός κλάδος δραστηριότητας .
    6. Ρευστοποίηση περιουσίας της «Α.Ε. Εκμεταλλεύσεως Ακινήτων» .
    7. Ένταξη του Ειδικού Ταμείου Ελέγχου παραγωγής και ποιότητας αλκοόλης αλκοολούχων ποτών στη γενική ρύθμιση για τους ειδικούς λογαριασμούς.
    8 - 9. Συγχώνευση σε έναν φορέα του Ελληνικού Οργανισμού Τυποποίησης (ΕΛΟΤ), του Εθνικού Συστήματος Διαπίστευσης (ΕΣΙΔ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μετρολογίας (ΕΙΜ).
    10 - 11. Συγχώνευση σε μία εταιρεία της Εταιρείας Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κεραμικών & Πυρίμαχων Υλικών Α.Ε. (ΕΚΕΠΥ ΑΕ), της Εταιρείας Βιομηχανικής Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης Μετάλλων (ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε.) και της «Ελληνικό Κέντρο Αργυλλομάζης Α.Ε.) .
    12 - 14. Συγχώνευση της Εταιρείας Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας, Ένδυσης και Ινών Α.Ε. (ΕΤΑΚΕΙ ΑΕ), της «Ελληνικό Κέντρο Αργυροχρυσοχοΐας Α.Ε.» (ΕΛΚΑ ΑΕ) και της «Κέντρο Ελληνικής Γούνας ΑΕ» (ΚΕΓ ΑΕ) με την «Κέντρο Τεχνολογίας και Σχεδιασμού Α.Ε.
    15. Συγχώνευση του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης με τον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών Αθήνας ? Πειραιά σε έναν οργανισμό .
    16. Κατάργηση του Ιχθυοκαλλιεργητικού Κέντρου Αχελώου.
    17. Κατάργηση του Τεχνολογικού Πάρκου «Λεύκιππος»
    18. Συγχώνευση της «Εταιρείας Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Βιομηχανίας Τροφίμων Α.Ε» (ΕΤΑΤ ΑΕ) με τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) .
    19. Συγχώνευση του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών (ΕΙΕ) .
    20. Συγχώνευση του Κέντρου Έρευνας Τεχνολογίας & Ανάπτυξης Θεσσαλίας (ΚΕΤΕΑΘ) στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης .
    21. Απορρόφηση της «Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Α.Ε» (ΕΔΕΤ ΑΕ) από την «Αθηνά» - Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης .
    22. Κατάργηση της Εταιρείας Διανομής Αερίου Α.Ε..
    23. Κατάργηση της Δημόσιας Επιχείρησης Πολεοδομίας και Στέγασης.
    24 - 39. Συγχώνευση των 29 φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών σε 13, ανά διοικητική περιφέρεια, υπό μελέτη και μείωση του αριθμού των διοικητικών τους συμβουλίων .
    40. Κατάργηση της Εθνικής Ακαδημίας Γραμμάτων και Επιστημών, η οποία είναι ανενεργής .
    41. Κατάργηση της Ιονίου Ακαδημίας, η οποία είναι ανενεργής.
    42. Κατάργηση του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης .
    43. Συγχώνευση σε έναν φορέα του Εθνικού Γυμναστηρίου Αθηνών (Ι. Φωκιανός) με το Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής .
    44 - 108. Συγχώνευση 65 Κεφαλαίων Αποζημίωσης Φορτοεκφορτωτών (ΚΑΦ) Ξηράς και Λιμένος σε 7 μεγάλα ΚΑΦ Λιμένων ? Ξηράς.
    109. Ενοποίηση του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ), του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης και Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) και του Εθνικού Συμβουλίου Σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την Απασχόληση .
    110 - 202 Συγχώνευση των διοικήσεων 102 Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας σε 9 ξεχωριστά εθνικά δίκτυα κοινωνικής φροντίδας.
    203. Κατάργηση του «Οργανισμού Γεωργικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Απασχόλησης» (ΟΓΕΕΚΑ «Δήμητρα») και μεταφορά αρμοδιοτήτων στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών .
    204. Κατάργηση της Εθνικής Επιτροπής Γάλακτος Ελλάδος και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της στον Ελληνικό Οργανισμό Γάλακτος και Κρέατος.
    205. Κατάργηση του Επαγγελματικού Κέντρου Επιμόρφωσης Δασικών Υπαλλήλων .
    206. Συγχώνευση του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης με το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης .
    207. Συγχώνευση του ΟΠΕΠ με το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού και με το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων .
    208. Κατάργηση του Οργανισμού Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης, λόγω εκπλήρωσης του σκοπού του .
    209. Συγχώνευση του Εθνικού Σκοπευτηρίου Χανίων με το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Χανίων.
    210. Συγχώνευση του Πανηπειρωτικού Εθνικό Αθλητικού Κέντρου Ιωαννίνων με το Εθνικό Αθλητικό και Ναυτικό Κέντρο Ιωαννίνων.
    211. Κατάργηση της «Αγροτουριστική Α.Ε.» (ήδη υπό εκκαθάριση).
    212. Συγχώνευση της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης Α.Ε. (ΕΤΑ) με την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου Α.Ε.
    213. Συγχώνευση της «ΓΑΙΑ ΟΣΕ Α.Ε.» με την «ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.».
    214. Συγχώνευση της «ΕΔΙΣΥ Α.Ε.» με την «ΟΣΕ Α.Ε.»
    215. Κατάργηση της Διεθνούς Ικαρίου Αεραθλητικής Ακαδημίας, διότι στο μεταξύ έχει καταστεί ανενεργής .
    216. Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε».
    217. Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.» .
    218. Μεταβίβαση της «Γαλιλαίος Ελλάς Α.Ε.»
    219. Λύση και θέση σε εκκαθάριση της «Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε. ? Υπηρεσίες» .
    220. Μεταβίβαση της «Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων Α.Ε. (66%)» .
    221. Μεταβίβαση της «Ολυμπιακή Ανώνυμη Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου Α.Ε.» (65%) .
    222. Μεταβίβαση της «Πάνθεον Airways A.E.».223. Μεταβίβαση της «Ελληνική Εταιρεία Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών Α.Ε.»
    224. Μεταβίβαση της «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης και Επισκευής Αεροσκαφών Α.Ε.»
    225 ? 255. 31 Λιμενικά Ταμεία θα εκχωρηθούν στους αντίστοιχους ΟΤΑ (Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής)."

    Πόσο κουτόχορτο νομίζουν ότι τρώμε επιτέλους!

  19. rollin avatar
    rollin 23/07/2012 18:01:30

    Φιλε AKENATON συμφωνω.με τα οσο εγραψες συμπληρωνω συνταξεις Δ.Υ. στα 40 αντρων οχι στρατιωτικων 'η ΑΜΕΑ αντιθετα στον.ιδιωτικο τομεα μπορεις καλυστα να εχεις 20 χρονια ενσυμα να μην ξανακολλησεις για αρκετα χρονια ανεργια 'η μαυρη εργασια κ να μην παρεις € συνταξη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.