#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/08/2013 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο



Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο. Ό,τι κι αν πουν, ό,τι κι αν κάνουν. Την ίδια σχεδόν ώρα που ο ένας πήδαγε από το τρόλεϊ για να αποφύγει τον ελεγκτή, ένας συνομήλικος του πέρασε μέσα από μια ψησταριά με 200 χλμ/ώρα στην εθνική οδό Ισθμού-Επιδαύρου.

Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο. Γιατί ακόμη δεν έχουν σκύψει το κεφάλι. Θα φτύνουν για πάντα μια ζωή δίχως ενδιαφέρον, περίπου προδιαγεγραμμένη. Ο ένας δεν είχε ακυρωμένο εισιτήριο, ο άλλος είχε μια χιλιάρα μηχανή.

Καμία πραγματογνωμοσύνη, καμία αυτοψία, δεν θα αποτυπώσει τις σκέψεις και τις ενέργειες τους. Κανένα πολιτικό κόμμα δεν θα τους εκφράσει. Μόνο να εκμεταλλευτούν τον θάνατο τους θα προσπαθήσουν, όσοι άλλωστε το συνηθίζουν για δεκαετίες…

Του ενός. Γιατί για τον δεύτερο δεν τίθεται θέμα. Με το κοντέρ κολλημένο στα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα, κάνοντας σούζα λίγο πριν απογειωθεί, ο θάνατος του δεν προσφέρεται για «παράδειγμα  απόγνωσης λόγω μνημονίου».

Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο. Γιατί ρισκάρουν, γιατί δεν λογαριάζουν από κοινωνικούς συμβιβασμούς, γιατί σκέπτονται και ενεργούν ως νέοι στη ζωή. Λογικό; Ενδεχομένως όχι, αλλά δεν δίνουν δεκάρα για τα σχόλια ημών των υπολοίπων, ιδίως των πανεπιστημιακών και  των συγγραφέων, που ήταν κάποτε «επαναστάτες», της «αριστεράς» (με πρόοδο ή με πρόσοδο).

Άλλωστε, επανάσταση και αντίσταση χωρίς την αριστερά δεν υπάρχει, όπως δεν νοείται και αντισυστημική σκέψη, έξω από τα περιχαρακωμένα όρια της φτωχής ελληνικής αριστερόστροφης διανόησης…

Η Λένα Διβάνη βρήκε τη στιγμή να υπερασπιστεί τον διωκόμενο κλάδο των ελεγκτών χαρακτηρίζοντας τον νεκρό «τζαμπατζή», ο Τατσόπουλος τη φίλη του και ο Χωμενίδης (πιο προσεκτικός) να κάνει ένα like στο σχόλιο.

Η ιστορία θα σήκωνε πολύ πλάκα, αν στη μέση δεν βρισκόταν ο θάνατος του 19χρονου στο Περιστέρι.

Γερασμένοι «οργίλοι επαναστάτες»  στα νιάτα τους, που βρήκαν την αυτοπραγμάτωση τους στο όραμα του ΓΑΠ ή του Αλέξη Τσίπρα…

Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο. Πάντα θα ειρωνεύονται τους μεσόκοπους αναλυτές μιας πραγματικότητας που αγνοούν. Οι βολεμένοι δεν θα κατανοήσουν ποτέ την «τρέλα» όσων δεν έκλεισαν ακόμη δύο δεκαετίες βίου…

Με τόσα «στεγανά» στη σκέψη τους, οι λεγόμενοι «διαμορφωτές της κοινής γνώμης», μόνο να υπηρετήσουν τα όποια αφεντικά τους θα μπορέσουν, υιοθετώντας την άποψη που τους βολεύει για την περίσταση.

Και οι 19χρονοι θα γελάνε από κάπου ψηλά, θα μιλάνε για ελεγκτές, για μηχανές, για το Στρατό, για σπουδές και γκόμενες, για ομάδες και δουλειές, αλλά και για τους οικείους τους που άφησαν πίσω.

Από τους υπόλοιπους δεν τους λείπει κανείς. Δεν τους καταλάβαινε κανένας…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Heaven avatar
    Heaven 18/08/2013 12:11:41

    Εγραψες Μικρε Μεγάλε!!!

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Heaven 18/08/2013 19:35:15

      Σε ευχαριστώ Heaven

  2. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2013 12:12:10

    Πω πω Μικρέ τι έγραψες!

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2013 19:36:53

      Βαίνω προς την ωριμότητα, άστα. Σε ευχαριστώ κομάντο

  3. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 18/08/2013 12:37:25

    "Οι 19χρονοι έχουν πάντα δίκιο. Γιατί ρισκάρουν..."
    Σωστά τα λες αλλά υπό έναν όρο: Να έχουν τη λεβεντιά να αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους όταν δεν τους βγαίνει το ρίσκο. .Τότε είναι πραγματικοί επαναστάτες οι νέοι. Όχι όταν αρχίζουν να το ρίχνουν στην κλάψα και να μεταθέτουν τις ευθύνες... . "Επανάσταση" χωρίς προσωπική ανάληψη ευθύνης είναι ένα πουκάμισο αδειανό.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήθελα ο άτυχος νεαρός είτε να δεχθεί αδιαμαρτύρητα τον έλεγχο αναλαμβάνοντας την ευθύνη των πράξεών του ( = Υπευθυνότητα) ή να είχε προτιμήσει να περπατήσει αντί να μπει στο τρόλεϊ (= Αξιοπρέπεια

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 18/08/2013 13:01:11

      Σωστός.

      • GO avatar
        GO @ Strange Attractor 18/08/2013 13:08:11

        Σωστά, αν τα θεωρείς από το πρίσμα της ωριμότητάς μας. Από το πρίσμα των 19ρηδων, τα πράγματα φαίνονται αλλιώς.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ GO 18/08/2013 16:07:37

          Δεν είναι όλοι οι 19χρονοι το ίδιο....Δεν υπάρχει ένας 19χρονος, αλλά πολλοί διαφορετικοί 19χρονοι.
          Και όταν διαβάζουμε τις δηλώσεις των γονιών των 19χρονων (και των 15χρονων πριν μερικά χρόνια...), καταλαβαίνουμε πολλά. Αν μη τι άλλο, αυτοί που έκαναν τις δηλώσεις δεν ήταν ούτε 19χρονοι, ούτε 15χρονοι...

        • Heaven avatar
          Heaven @ GO 18/08/2013 16:12:09

          ακριβως ετσι!!

  4. GO avatar
    GO 18/08/2013 13:03:35

    Επαναστάτες με αιτία! Όλοι μας (σχεδόν) στα 19!

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ GO 18/08/2013 19:38:08

      Ακριβώς έτσι!

      • GO avatar
        GO @ Μ.Ο. 18/08/2013 19:59:25

        Τα περί και συνέγραψες άριστα. Μπράβο!

  5. victoria (true) avatar
    victoria (true) 18/08/2013 13:08:41

    Γεια σου μικρέ! Ωραία τα 19, να χτίζουν ωραίες αναμνήσεις όμως.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ victoria (true) 18/08/2013 19:39:02

      Χαίρε αληθινή Victoria

  6. fitsoulas avatar
    fitsoulas 18/08/2013 13:37:36

    Και ο Σαμαράς έχει πάντα δίκιο, αλλά ποιός τον ακούει...

  7. akenaton avatar
    akenaton 18/08/2013 13:43:22

    Εντυπωσιακό κείμενο ΜΟ!

    ΥΓ. Με δυο γιους, έναν 20 κι έναν 17, (ψιλο) καταλαβαίνω για τι πράγμα μιλάς.

    • GO avatar
      GO @ akenaton 18/08/2013 14:01:52

      Akenaton, ιδία πείρα δεν έχεις;
      Όπως και να 'χει, να χαιρόμαστε τους γιους μας. Ο δικός μου είναι 28, πολύ καλής ωριμότητας πια και εξαιρετικής -θα έλεγα- ιδιοσυγκρασίας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 18/08/2013 15:04:07

      Akenaton, αν σου κολλάνε για μηχανή, μόνο Harley Davidson. Δεν σουζάρει εύκολα και σε προδιαθέτει για χαλαρές βόλτες λόγω γεωμετρίας και συμπεριφοράς.
      Είναι η μόνη συμβολή που μπορώ να δώσω! Για τα υπόλοιπα ο Θεός βοηθός (2 κόρες στις ίδιες ηλικίες).

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2013 15:36:36

        Ευχαριστώ φίλε GO, να τους χαιρόμαστε κι ο Φαήλος τις κόρες του. Φίλτατε Φαήλε, έπεσες διάνα! Αλλά πολύ φοβάμαι πως ακόμη και με Harley, η μάνα τους το εγκεφαλικό δεν το γλυτώνει :)

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 18/08/2013 17:13:28

          Κι ὅταν ἔλθει ἡ ὥρα γιά τουτού,μή σέ ρίξουν γιά κάτι παραπάνω ἀπό Evo..

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 19:45:53

            Ψεμματα τα λενε για μηχανες, κατευθειαν το τουτου θελουν. Σας διαβαζουν βρε...

      • Samurai avatar
        Samurai @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2013 15:38:02

        Πρώτα από όλα το δίπλωμα οδήγησης.
        Έπειτα ένα καλό κράνος, και κατάλληλο εξοπλισμό.
        Τα αυτονόητα δηλαδή που δεν είναι για τους περισσότερους αυτονόητα.
        Όταν τα παιδιά τα εμπεδώσουν αυτά,τότε μπορούμε να πούμε..
        Κι ο Θεός βοηθός.
        Αυτή είναι η δική μου συμβουλή.
        Όσον αφορά τις Harley Davidson αγαπητέ Φαήλο,σε πληροφορώ ότι κανένας νέος μοτοσυκλετιστής δε θέλει να πηγαίνει μόνο ευθεία, κάνοντας θόρυβο,καθήμενος σε πολυθρόνα με ρόδες.
        Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι για πιο προχωρημένες ηλικίες
        ταιριάζουν σε ''κατασταλαγμένα σώματα''.
        Χωρίς παρεξήγηση.

        • NIKOS avatar
          NIKOS @ Samurai 18/08/2013 15:45:11

          Με όλο το σεβασμό samurai αλλά στην Ελλάδα το βλέπουμε έτσι. Οι HARLEY είναι έπος για έναν 20άρη στην Αμερική.

        • airman avatar
          airman @ Samurai 18/08/2013 15:57:16

          ”κατασταλαγμένα σώματα”.
          Δηλαδή όταν το μυοσκελετικό σύστημα δεν έχει ''ανοχές'' - τουλάχιστον παρατεταμένες - σε ''πάσης φύσεως συγκινήσεις'';

          • Samurai avatar
            Samurai @ airman 19/08/2013 02:40:13

            Φίλε το έπιασα το υπονοούμενο.
            Θα μιλήσω για μένα.
            Είμαι 46 ετών, οδηγώ (όλο το χρόνο κι όχι μόνο τα καλοκαίρια) μία 750z, και σκέφτομαι
            μέλλοντικά να πάρω μία super sport μηχανή, διότι έχει πιο πολλά γκάζια.
            Στα 19 μου δε διέθετα νεανική τρέλλα και δεν είχα ούτε μοτοποδήλατο.
            Τώρα έχω δύο κόρες , μηχανή μεγάλου κυβισμού, και δε βρέθηκε ακόμα ο πιτσιρικάς που θα πάρει περισσότερες κάμσεις από εμένα.
            Αλλά εγώ αποτελώ εξαίρεση.

  8. Μ.Β avatar
    Μ.Β 18/08/2013 13:56:31

    Μ.Ο, ότι πιό όμορφο έχεις γράψει εντός του 2013! Πώς γίνεται να διασώζει και να διατηρεί κάποιος αλήθεια εντός του άσβεστη τη φλόγα, ανίκητο το πάθος και ανυποχώρητη την τρέλλα, ακριβώς όπως στα 19; Ας βάλουμε κι εδώ πολύ ψηλά λοιπόν τον πήχη των απαιτήσεών μας. Να μην καταδεχτούμε τη συνθηκολόγηση με τη φθορά, να είμαστε ισοβίως ''εν πολέμω'' με όλες τις λογικές, συμφέρουσες συμβάσεις.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Μ.Β 18/08/2013 19:42:36

      Πολύ ψηλά τον πήχυ: προσυπογράφω και σε ευχαριστώ για τη διαχρονική αποδοχή

  9. alphami avatar
    alphami 18/08/2013 14:03:31

    Για τη σημερινή κατάσταση θεωρείς ότι φταίνε οι 19χρονοι επειδή αψηφούν τη δομή της κοινωνίας που τους παραδίδεται; Η γενιά που μας κυβερνά βρήκε μια κοινωνία με δουλειές και παραδίδει μια κοινωνία με περισσότερο από 60% ανεργία στους 19χρονους. Και θα γυρίσεις να πεις γιατί δεν πλήρωσε το εισιτήριο ο 19χρονος; Πιθανότατα δεν είχε να πληρώσει. Και δεν είχε να πληρώσει γιατί αυτοί που ίσως τον σκότωσαν έπαιρναν πάνω από 4000 ευρώ το μήνα και τον άφησαν χωρίς δουλειά. Αν οι συνθήκες της κοινωνίας ήταν φυσιολογικές θα συμφωνούσα μαζί σου. Την κοινωνική ανωμαλία πάντως δεν την δημιούργησαν τα νέα παιδιά, αλλά αυτοί που διαχειρίστηκαν τον κοινωνικό πλούτο

    • Καλλιόπη avatar
      Καλλιόπη @ alphami 18/08/2013 22:47:46

      Αυτό καταλάβατε από αυτό που διαβάσετε; Κάνατε τον κόπο να κατανοήσετε τι γράφει; Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι αυτό το ατύχημα δεν θα μπορούσε να συμβεί πριν από 5 ή 10 χρόνια; Ποτέ δεν υπήρχαν άτομα που δεν πλήρωναν εισητήριο γιατί έτσι γούσταραν και δεν υπήρχαν ούτε τσαμπουκάδες επιβάτες και ελεγκτές;

      • alphami avatar
        alphami @ Καλλιόπη 19/08/2013 00:10:49

        Αυτό που διάβασα διαστρεβλώνει -κατά την άποψή μου- την πραγματικότητα του συγκεκριμένου συμβάντος. Δεν είναι λόγω νεανικής παρόρμησης το ατύχημα. Θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε ηλικία μιας και δεν είναι μόνο οι 19χρονοι αυτοί που δεν πληρώνουν εισιτήριο. Δεν πληρώνει αυτός που δεν έχει. Το συγκεκριμένο παιδί δεν είχε δουλειά και περίμενε να μπει στο στρατό για να δουλέψει. Αν είχε δουλειά θα ήμουν με το μέρος του αρθρογράφου, θα τον έλεγα κι εγώ επιπόλαιο νέο ή τζαμπατζή. Τώρα όμως τον θεωρώ κάτι σαν τον γιάννη αγιάννη, μόνο που το πλήρωσε ακόμη περισσότερο από εκείνον..

        • Μ.Ο. avatar
          Μ.Ο. @ alphami 19/08/2013 11:07:52

          Ξαναδιαβάστε το, γιατί οδηγείστε σε λάθος συμπεράσματα. Μόνο οι 19χρονοι δεν φταίνε

  10. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 18/08/2013 14:13:52

    Οπως λεμε "το δικιο του εργατη" που επεκτεινεται στο δικιο του αγροτη,το δικιο του δυ,το δικιο του φοιτητη ή του μαθητη που κανει καταληψη για τις τυροπιτες και γενικα το δικιο του εξουσιαζομενου.Ο λαικισμος δεν εχει λυσεις αλλα ενοχους και αθωους.
    Και η ταβερνιαρισσα της Ύδρας που «ξεχνουσε» συστηματικα να κοβει τις αποδειξεις της ηταν και αυτη ενα εξιλαστηριο θυμα και ο συριζα εκφραστηκε με συμπαθεια για αυτη ενω και παλι κατηγορησε την κυβερνηση για υποκρισια.Εκτος απο τον λαικισμο του Συριζα και των αλλων κομματων εχουμε και τον μιντιακο λαικισμο οπου πρωτοστατουν οι διαφοροι τηλεμαιντανοι και παρουσιαστριες πρωινων εκπομπων,ορισμενα μπλογκ.Σε καθε τραγωδια ειτε προκειται για ατυχημα,ειτε προκειται για μια φυσικη καταστροφη θα εχουμε την εμφανιση των τηλεαγανακτισμενων που θα καλεσουν σε πορεια το κοσμο κατα της αναλγητης κυβερνησης.


    Προσφατα διαβασα το εξης ευστοχο

    Μια ιδιάζουσα «κατηγοριοποίηση» της παρανομίας ως προς το μέγεθος και το αντικείμενο, κάνει αδύνατη στην χώρα μας κάθε απόπειρας εφαρμογής του νόμου προς κάθε κατεύθυνση. Η μόνη κοινωνικά αποδεκτή κατεύθυνση είναι αυτή εκ των άνω προς τα κάτω. Πρώτα πιάνεις το μεγάλο ψάρι και μετά το μικρό. Πρώτα πιάνεις τον δολοφόνο και μετά έχεις δικαίωμα να πιάσεις και τον κλέφτη. Μια άποψη βαθιά εδραιωμένη στην ψυχοπονιάρα ελληνική κοινωνία.

  11. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 14:25:42

    Ἄν γινόταν κάπως,νά ἔχει ὁ 19 χρονος τή σύνεση τοῦ 60 χρονου
    Καί ὁ 60 χρονος τή δύναμη καί τήν ὄρεξη γιά ζωή τοῦ 19 χρονου...

    • " Mara " avatar
      " Mara " @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 15:48:22

      Χα χα...!!!
      Ε... τότε Κυθήριε θα είχαμε την τέλεια πολιτεία του Πλάτωνα.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ " Mara " 18/08/2013 16:53:55

        Μέ θλίβει Mara ὅμως ὅταν διαπιστώνω ὅτι λείπει καί ἡ σύνεση καί ἡ δίψα γιά ζωή,ἀπ'ὅλους,καί ἀπό τούς 19χρονους καί ἀπό τούς 60ρηδες καί στή θέση τους ἔχει μείνει μόνο ἡ τρέλα...

        • " Mara " avatar
          " Mara " @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2013 18:42:37

          Κυθήριε, 19ρηδες και 60ρηδες θα διδαχτούνε πολλά... από όλο αυτό που ζούμε.
          Οι 19ρηδες έχουν την ζωή μπροστά τους και θα μάθουν να μην χτίζουν "παλάτια" στην άμμο.... (...όπως ενδεχομένως έκαναν οι γονείς τους).
          Όσο για τους 60ρηδες, θα πρέπει να φρεσκάρουν... για τα καλά την μνήμη τους, να θυμηθούν τον τρόπο ζωής των γονιών τους και να τον υιοθετήσουν το συντομότερο....
          Έτσι και αλλιώς άλλη λύση δεν υπάρχει.

          Υ.Γ.
          Θυμάσαι τους γονείς μας τί λέγανε ασταμάτητα???
          "...πρόσεχε μην ξοδεύεις...., βάζε στην άκρη... δεν ξέρεις ποτέ τί γίνεται....., ....για μιά ώρα ανάγκης...."
          Και άλλα διάφορα τέτοια.... που μας πρήζανε... και διαμαρτυρόμασταν.
          Είχαν άδικο Κυθήριε???????

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ " Mara " 19/08/2013 02:02:54

            Τῶρα ἀγαπητή μου Mara δέν ὑπάρχουν τέτοιοι γονεῖς...κι ἄν ὑπάρχουν,δέν ὑπάρχουν παιδιά πού θά ἀκούσουν...

  12. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ avatar
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 18/08/2013 15:10:40

    ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ. ΦΩΝΑΞΕ ΤΟ ΦΙΛΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΕ ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ 19-ΡΗΔΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ. (ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΙΤΟΡΜΕ).

  13. airman avatar
    airman 18/08/2013 15:27:23

    Ένας 19χρονος δεν μπορεί να έχει άδικο όταν του στερείς το δικαίωμα να έχει πρότυπα, να ονειρευτεί, να δημιουργήσει, να αλλάξει ότι είναι σάπιο, να στηρίξει ότι τον εκφράζει.
    Κάποιοι φρόντισαν να στερήσουν από τους νέους όλα αυτά και κάποιοι άλλοι προσπαθούν να τα αναπληρώσουν με συνθήματα, θεωρίες του χάους, φανταστικούς εχθρούς.
    Και γι' αυτό φταίμε εμείς που τα ανεχτήκαμε και τα ανεχόμαστε ακόμα.
    Ως πότε;

  14. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 18/08/2013 15:31:45

    Σε ότι αφορά στο θάνατο του νεαρού επιβάτη στο λεωφορείο...μήπως να περιμέναμε το πόρισμα του ιατροδικαστή ;
    Υπάρχει σχετικό άρθρο στο "Ελληνικό Καφενείο"...
    Διάβασα και άλλα άρθρα επί του θέματος, όπου γράφονται πολλά και διάφορα με πολλές αναντιστοιχίες όμως .
    Δεν ήμασταν εκεί ! Δεν ξέρουμε τι έγινε !
    Ας περιμένουμε λοιπόν...πριν αποφασίσουμε για το δίκιο ή όχι του συγκεκριμένου 19χρονου....

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/08/2013 15:50:16

    Η ορμή των 19χρονων μπορεί να γίνεται μερικές φορές αυτοκαταστροφική.
    Αλλά είναι πολύ να ζητάμε απο τους 19χρονους ωριμότητα.
    Άλλωστε, η νεανική ανωριμότητα και απερισκεψια ενός 19χρονου, ακόμη και όταν γίνεται αυτοκαταστροφική ή καταστροφική, είναι πολύ μικρή μπροστά στην τερατώδη ανωριμότητα και απερισκεψία εκείνης της κοινωνικής ομάδας μεσηλίκων και γερόντων, που κατέστρεψαν μια ολοκληρη χώρα. Βάζοντας όλα τα δυνατά τους, και κυρίως την πλεονεξία, τον εγωισμό και την βουλιμία, επίμονα επί δεκαετίες.
    Όσο και άν θέλουν μερικοί απο αυτούς να ηρεμήσουν τη συνείδηση τους, είτε ρίχνοντας το φταίξιμο για όλα τα κακά στους "τζαμπατζήδες", είτε να κάνουν πολιτική "υπέρβαση" φτιάχνοντας 19χρονους ήρωες (δεν διαφέρει πολύ), τελικα όλοι αξιολογούνται και κρίνονται.
    Και γι αυτούς μιλά πλάγια ο μύθος σου, αγαπητέ Μ.Ο.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Uncle Stgm 19/08/2013 11:10:13

      Και ευθέως...

  16. πολίτης avatar
    πολίτης 18/08/2013 16:21:38

    Είναι προτιμότερο οι 19χρονοι να μην κοιτάνε από ψηλά. Στη Γη και στη ζωή είναι η θέση τους.
    Και αν υπάρχουν συνθήκες που τους στερούν τη ζωή πρόωρα, καλό θα ήταν να μην ωραιοποιούνται.
    Περί Τατσόπουλου, Διβάνη και σια, έγραψα και αλλού, θλιβεροί.
    Τελικά το άρθρο σας με την υποτιθέμενη απολιτίκ διάσταση ήταν αρκετά πολιτικό και κομματικό. Καλογραμμένο όμως.

    • Heaven avatar
      Heaven @ πολίτης 18/08/2013 18:30:37

      ευχαριστούμε πολύ για την κατάθεση της αποψης σας και σε αυτό το σαιτ.
      επιπλέον, εκ μέρους του Μικρου, υπόχρεοι για την κριτική σας!

  17. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 18/08/2013 17:42:30

    Αν ο άτυχος νέος είχε δώσει 60 λεπτά (φοιτητικό εισιτήριο) ή 1,2 ευρώ ολόκληρο θα είχε γίνει κάτι; Αν είχε το σθένος να πει στον ελεγκτή , ναι κύριε δεν έχω εισιτήριο γιατί δεν είχα χρήματα , πείτε μου τι πρέπει να κάνω και όχι όλα αυτά που γράφονται , συμπλοκές σπρωξίματα και τελικά σάλτο μορτάλε τι θα είχε συμβεί; Τι φάρα είμαστε τελικά; Ξέρουμε τι θέλουμε ή πάμε σούμπιτοι;

  18. dinos avatar
    dinos 18/08/2013 17:51:30

    Τελικα ο φιλος σου ο χωμενιδης βολευτηκε ? ειναι που αλλαξαν τα πραγματα

  19. ο εμπεσών εις τους ληστάς avatar
    ο εμπεσών εις τους ληστάς 18/08/2013 18:20:34

    Βρέθηκε στις ανασκαφές της Αι Χάνεμ του Αφγανιστάν (πρόκειται μάλλον για την τοποθεσία της επί του Όξου Αλεξάνδρειας) και είναι αντίγραφο πρωτότυπου επιγράμματος που υπήρχε στους Δελφούς:
    ΠΑΙΣ ΩΝ ΚΟΣΜΙΟΣ ΓΙΝΟΥ
    ΗΒΩΝ ΕΓΚΡΑΤΗΣ
    ΜΕΣΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ
    ΠΡΕΣΒΥΤΗΣ ΕΥΒΟΥΛΟΣ
    ΤΕΛΕΥΤΩΝ ΑΛΥΠΟΣ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ο εμπεσών εις τους ληστάς 18/08/2013 23:02:28

      Αυτά που γράφει το κείμενο είνια όσα δεν έχουν γίνει στις τελευταίες αρκετές γενιές λόγω παιδείας κυριαρχημένης από ακράτεια σε όλα τα επίπεδα της πνευματικής και σωματικής υπόστασης.

  20. tassos.k avatar
    tassos.k 18/08/2013 18:57:33

    εν κατακλείδι πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα: μάθαμε να ρίχνουμε ευθύνες παντού. Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, όλοι, να δούμε σε τί γταίμε σε ό,τι έχει να κάνει με τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας. Πόσο πολύ τους μαθαίνουμε τη λέξη "σεβασμός". πριν λίγο καιρό βρέθηκα σε ένα λεωφορείο, μπήκαν από μια στάση κάποια άτομα, μια γυναίκα με ένα αγόρι γύρω στα 14 περίπου και μια έγγυος. Η γυναίκα με το παιδί έτρεξε στα 2 τελευταία καθίσματα και φώναξε τον "κανακάρη" της να καθήσει κι έμεινε η έγγυος όρθια, μέχρι που σηκώθηκα εγώ να καθήσει. Αυοί είμαστε, αυτήν τη διαπαιδαγώγηση δίνουμε στα παιδιά μας. Ας κοιταχτούμε λοιπόν να δούμε ποιός φταίει.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ tassos.k 18/08/2013 19:52:38

      tassos !!!!!!!!!!!!!!

  21. karasumi avatar
    karasumi 18/08/2013 19:01:00

    1) Απορία: Από δύο 19ρηδες που διαφωνούν μεταξύ τους, ποιος από τους δυο έχει το δίκιο;
    2) Η Διβάνη δεν χαρακτήρισε απαραίτητα τον συγκεκριμένο νέο "τζαμπατζή" (που ήταν), μια διαπίστωση έκανε που αφορούσε τους μελλοντικούς τζαμπατζήδες που θα προκύψουν, συνέπεια των μη ελέγχων που (δεν) θα κάνουν οι φοβισμένοι ελεγκτές. Ελληνικά γνωρίζετε, ξαναδιαβάστε τι έγραψε.

    • Λευκό Κοτσίφι avatar
      Λευκό Κοτσίφι @ karasumi 18/08/2013 19:09:53

      Τη Διβάνη δε θα την ...ξαναδιαβάσουμε, ώσπου να τη διαβάσει παππάς και να συνέλθει. Τις ανόητες απορίες δε που έχεις, πάνε να σου τις λύσει ο Χωμενίδης, που είναι...σοφός.

  22. karasumi avatar
    karasumi 18/08/2013 19:24:29

    Έτσι μπράβο, το πολύ διάβασμα κάνει κακό στον εγκέφαλο. Μόνο το διάβασμα από παπά ξεστραβώνει. Εύγε!!

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 19/08/2013 00:54:22

    Γνησιότητα και ουσία στο κείμενό σου Μ.Ο.. Εύγε !

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ roadrunner 19/08/2013 11:11:26

      Σε ευχαριστώ roadrunner

  24. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 19/08/2013 01:01:28

    Θα περίμενα από την κ. Διβάνη (ανεξάρτητα από οιαδήποτε ιδιότητά της- νομίζω ότι διακονεί την Επιστήμη του Δικαίου), την κεραία της κοινωνικής της ευαισθησία της να την κατευθύνει στους τζαμπατζήδες των χιλιάδων ή εκατομμυρίων ευρώ και όχι στον ατυχή - νεκρό «τζαμπατζή» 19χρονο του 1,20 ευρώ (προς πλήρη διευκρίνιση και προς αποφυγή παρεξήγησης δεν αποδέχομαι τον χαρακτηρισμό του άτυχου νεαρού ως τζαμπατζή και γι' αυτό το λόγο τον τοποθετώ εντός εισαγωγικών) . Πάντως η κ. Διβάνη έγινε γνωστή.

  25. christos avatar
    christos 20/08/2013 21:37:59

    Πως γνωριζετε οτι ο 19 αρης πηδηξε απο το λεωφορειο?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.