#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/04/2012 13:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ψηφοφόροι της ΝΔ δεν πρέπει να διαπράξουν το λάθος του 2009



Του Κώστα Ροδινού

Στην Ελλάδα, δυστυχώς οι περισσότεροι, έχουμε «κοντή μνήμη». Ξεχνάμε εύκολα. Βλέπω τη μανία, η οποία ενίοτε φτάνει και στα όρια της πολιτικής απρέπειας, με την οποία επιτίθενται στο κ. Σαμαρά. Είναι ο αρχηγός του κόμματος που προηγείται στις δημοσκοπήσεις, με μεγάλη μάλιστα διαφορά από το δεύτερο, και περίπου του αρνούνται το δικαίωμα να φιλοδοξεί να αναλάβει την πρωθυπουργία της χώρας.

Θυμάμαι τον κ. Παπανδρέου από τον Μάρτη του 2008 (που υπέβαλε  πρόταση μομφής εναντίον του κ. Καραμανλή) να ζητά πρόωρες εκλογές και να τις εκβιάζει με αφορμή την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Τότε, ουδείς εξ αυτών, που σήμερα επικρίνουν τον κ. Σαμαρά, έθετε υπό αίρεση  το δικαίωμα του κ. Παπανδρέου στην Πρωθυπουργία!

Όταν στις αρχές του 2009, ο κ. Καραμανλής ζήτησε τη στήριξη του  κ. Παπανδρέου  για τη λήψη οικονομικών μέτρων, ο τελευταίος αρνήθηκε  με το αιτιολογικό οτι το ΠΑΣΟΚ είχε δική του πρόταση εξουσίας. Τότε για το ΠΑΣΟΚ η συνεργασία ήταν ....κακό πράγμα. Και νόθευση της δημοκρατίας!  Σήμερα, είναι ...θεάρεστο και εθνικό έργο και υποχρέωση της ΝΔ να συμπράξει! Έτσι συμβαίνει πάντα με το ΠΑΣΟΚ! Όταν είναι πολιτικά ηττημένο και αδυνατεί  να παίξει με τον εκλογικό νόμο ...αναζητά σωσίβιο στις συνεργασίες.

Ποιοί, με ποιούς θα συνεργαστούν και με ποιό πρόγραμμα;

Επειδή, λοιπόν, στις 6 Μαΐου εκλέγουμε κυβέρνηση, πρέπει να μας πούν τα άλλα  κόμματα  με ποιούς ακριβώς θα συνεργαστούν για να κυβερνήσουν τη χώρα. Δεν αρκεί να λέει ο κ. Βενιζέλος ότι επιδιώκει μια «προοδευτική συμμαχία». Πρέπει να μας εξηγήσει ποιοί χωράνε στη συμμαχία αυτή και αν εκείνοι  στους οποίους απευθύνεται, ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν.

Ένα κόμμα, που κατάφερε να διαλύσει τη χώρα μέσα σε δυο μόλις χρόνια, επιζητά εναγωνίως δεκανίκια για να διασωθεί. Και προκαλούν ασύστολα. Η κα Διαμαντοπούλου,που δεν κατάφερε  να στείλει εγκαίρως βιβλία στα σχολεία, υπόσχεται τη δημιουργία 150 χιλιάδων θέσεων εργασίας! Ο κ. Βενιζέλος ...δεσμεύεται οτι δεν θ’ αυξήσει τους φόρους! Ποιός, ο κ. Βενιζέλος! Ποια δέσμευσή του τήρησε ως  Υπουργός Οικονομικών;

Ο κ. Κουβέλης, με τη μισή του κοινοβουλευτική ομάδα να προέρχεται από το «ΠΑΣΟΚ του Γιώργου» και τα άλλα στελέχη του από το πάλαι ποτέ «εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ του Σημίτη», μάχεται να μας πείσει, αραδιάζοντας απίστευτες γενικότητες, ότι είναι ανοικτός σε συνεργασίες, αλλά με όρους που θα θέσει ο ίδιος! Ποιοί είναι οι δυνητικοί εταίροι του και οι όροι του;

Ο κ. Καμμένος, επι τέλους αποκαλύφθηκε! Ενώ κάνει καριέρα αρχηγού με κεντρικό σύνθημα την κατάργηση του Μνημονίου, στο πρόγραμμα του θέτει 6 προϋποθέσεις η πλήρωση των οποίων θα  πάρει κάποια τέρμινα! Και είναι αμφίβολο, αν τα καταφέρει ποτέ να τις εκπληρώσει όλες! Και στο μεσοδιάστημα; Θα ζούμε με το επαχθές Μνημόνιο;

Τέλος, ο κ. Τσίπρας ομιλεί για αριστερή πρόταση εξουσίας, όταν δεν μπορεί να συνεννοηθεί, ούτε για απλά πράγματα, με τα άλλα κόμματα της Αριστεράς! Ωραία η αριστερή διακυβέρνηση, αλλά ποιοί θα είναι οι συνεταίροι του;

Το αυτό ισχύει  για τον κ. Καμμένο, τον κ. Καρατζαφερη και για την κα Μπακογιάννη.

Είναι υποκριτικό να μιλάνε για συνεργασίες, χωρίς να  μας ξεκαθαρίζουν από τώρα με ποιά κόμματα μπορούν να συνεργαστούν και ποιό πρόγραμμα ακριβώς θα εφαρμόσουν! Γιατί διαφορετικά ζητάνε απο το εκλογικό σώμα λευκή επιταγή για να τη χειριστούν κατά το δοκούν! Γιατί μπορεί να ψηφίσεις  Καμμένο και αίφνης να σου προκύψει η κα Ρεπούση που είναι υποψήφια με τον κ. Κουβέλη, υπουργός Παιδείας!

Ειλικρινής πρόταση ευθύνης  

Καθώς παρακολουθούσα τη χθεσινή παρουσίαση του κ. Σαμαρά στο Ζάππειο, αναρωτήθηκα ποιό άλλο κόμμα από τη μεταπολίτευση και μετά, κατέθεσε μια τόσο υπεύθυνη και τεκμηριωμένη πρόταση διακυβέρνησης; Διάβασα και τις αντιδράσεις  των άλλων κομμάτων. Αμφιβάλλω, αν μπήκαν στον κόπο να ρίξουν, έστω και μια επιφανειακή ματιά στο σχέδιο Σαμαρά.

Εκείνο που αντιλαμβάνομαι είναι ότι ο κ. Σαμαράς είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που διατυπώνει  μια συγκεκριμένη πρόταση εξουσίας και αναλαμβάνει την ευθύνη να ζητήσει την έγκριση του ελληνικού λαού για να την εφαρμόσει.

Οι άλλοι, κρύβονται πίσω από γενικόλογες προτάσεις συνεργασίας! Προφανώς και θέλουν να επιμερίσουν την ευθύνη και το βάρος που αυτή συνεπάγεται.

Αν αυτό δεν συνιστά ομολογία πολιτικής αδυναμίας, τότε τι είναι πολιτική αδυναμία;

Αν αυτό δεν αποτελεί μια προσπάθεια εμπαιγμού του εκλογικού σώματος, τότε τί είναι;

Αν αυτό δεν είναι άσκηση στη πολιτική ματαιοδοξία, τότε τι είναι;

Οι επόμενες 15 ημέρες

Μου έλεγε χθές στο Ζάππειο ένας παλαίμαχος πολιτικός: «Τα ΜΜΕ και οι δημοσκοπήσεις έκαναν τη δουλειά τους. Έστησαν ένα σκηνικό συγκυβέρνησης, δημιούργησαν ένα κλίμα ηττοπάθειας και ευελπιστούν να δικαιωθούν από το αποτέλεσμα. Φταίμε και εμείς  οι νεοδημοκράτες που έχουμε.... συνηθίσει στις ήττες! Ακόμα και τώρα, φοβόμαστε  ότι το ΠΑΣΟΚ θα κάνει τίποτα μαγικά στην τελευταία εβδομάδα και θα κερδίσει τις εκλογές! Η ΝΔ έρχεται πρώτο κόμμα μετά από μια συντριβή το 2009, και εμείς πάμε λές και είμαστε  χαμένοι! Δυο βδομάδες πρίν τις εκλογές είναι πολύ μεγάλος χρόνος για την πολιτική! Αρκεί να το πάρουμε απόφαση να δώσουμε τη μάχη με όλες μας τις δυνάμεις. Και όλα μπορούν να γίνουν! Λίγος ενθουσιασμός και περισσότερη πίστη χρειάζεται»

Θυμήθηκα την δήλωση που είχε κάνει ο κ. Σαμαράς το 2010 στη ΔΕΘ. «Το δύσκολο θα είναι πείσω τους νεοδημοκράτες», είχε πεί. Το έχω μνημονεύσει αρκετές φορές και κάθε φορά συνειδητοποιώ πόσο δίκιο είχε!  Είναι αλήθεια ότι τις τελευταίες ημέρες άκουσα αρκετούς ψηφοφόρους της ΝΔ να λένε ό,τι θα  ψηφίσουν τον «Καμμένο, τον Μάνο, τη Χρυσή Αυγή ακόμα και τον Τσίπρα»!

Σ’  ένα πράγμα θα συμφωνήσω με τον κ. Καρατζαφέρη ό,τι οι πολίτες δεν πρέπει να ψηφίσουν υπό το κράτος θυμού, αλλά με τη λογική τους.

Για αυτό και  οι ψηφοφόροι της ΝΔ δεν πρέπει να επαναλάβουν το λάθος του 2009.

Η αποχή δεν τιμωρεί τη ΝΔ, αλλά επιβραβεύει τον αντίπαλο.

Η ψήφος στον κ. Καμμένο δεν αποτελεί λύση, αλλά είναι σανίδα σωτηρίας για το ΠΑΣΟΚ .

Τέλος, στις εκλογές δεν διαμαρτυρόμαστε απλώς, αλλά εκλέγουμε και κυβέρνηση.

Έβλεπα  χθές το βράδυ, σε παράλληλη σύνδεση, την ομιλία του κ. Σαμαρά στο Μαρούσι και εκείνη του κ. Βενιζέλου στα Γιάννενα. Ορατή ήταν η διαφορά.

Από τη μιά έβλεπες ένα Αρχηγό να μιλάει για το σχέδιο του για την Ελλάδα σ΄ ένα ζωντανό ακροατήριο  και από την άλλη έναν κουρασμένο πολιτικό να προσπαθεί να διεγείρει ένα απογοητευμένο κοινό, κατηγορώντας τους  αντιπάλους του!

Η διαφορά του χτές, από το αύριο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mara avatar
    Mara 23/04/2012 13:35:54

    Έτσι είναι αγαπητέ Κώστα!

    Επαναλαμβάνω το παρακάτω σχόλιο:

    H μεγάλη μέρα πλησιάζει…
    Η μέρα που θα θαφτεί μιά για πάντα, η εγκληματική συμμορία των άθλιων Πασόκων που κατέστρεψαν την χώρα, αλλά και των “αφανών” συνεργατών τους τύπου Μητσοτάκη.
    Άν οι δεξιοί ψηφοφόροι, χάσουν αυτή την μοναδική ευκαιρία ψηφίζοντας Καμμενοκαρατζαφέρηδες, δηλ. κόμματα “διά χειρός… Μητσοτάκη”, θα εγκληματίσουν όχι εις βάρος της Ν.Δ. και του Αντώνη Σαμαρά, αλλά εναντίον της χώρας και των παιδιών μας.

    Όταν το 2009, πήγαν για μπάνιο… και δεν πήγαν να ψηφίσουν, για να τιμωρήσουν δήθεν… τον Καραμανλή, το μόνο που κατάφεραν ήταν να τιμωρήσουν όλους μας, φορτώνοντας μας τον εγκληματία Παπανδρέου και την συμμορία του.

    Επειδή λοιπόν δεν έγινε η Ντορίτσα αρχηγός της Ν.Δ., έχουν πέσει όλοι “λυτοί και δεμένοι” να εμποδίσουν την αυτοδυναμία Σαμαρά.
    Ως πότε οι δεξιοί θα παίζουν εν τη αφελεία τους τα παιχνίδια του Μητσοτάκη???
    Ως πότε θα πέφτουν θύματα αυτού του μοιραίου για την παράταξη άνθρωπου???

    Δώστε όλοι το τέλος που τους αξίζει….
    6 Μαϊου πρέπει επιτέλους να γραφτεί το THE END….

  2. ilektro77 avatar
    ilektro77 23/04/2012 13:36:44

    Μπήκαμε στην τελική ευθεία. ΝΔκράτες βάλτε τα δυνατά σας να διώξουμε τη σαπίλα του ΠΑΣΟΚ. Κάντε αγώνα όπου και αν βρίσκεστε. Αγώνα για την Ελλάδα και όχι για το προσωπικό συμφέρον, όπως αρμόζει στον γνήσιο οπαδό της Ν.Δ. Δεν θα ξεχάσουμε τον αίτιο της καταστροφής πετώντας τη μπάλα στο γήπεδο της εσωτερικής διχόνοιας όπως επιθυμούν οι πάτρονες της πράσινης εξουσίας. Γυρίστε τους την πλάτη και αιφνιδιάστε τους την Κυριακή των εκλογών. Η νίκη θα είναι συντριπτική. Το 37% του Σαμαρά είναι ισχυρότερο από το 45% του Καραμανλή γιατί στηρίζεται σε καθαρές πλάτες και σταράτες κουβέντες. Θα σας κατεβάσουμε τις κουκούλες!

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ilektro77 23/04/2012 22:43:08

      Ετσι μπράβο!

  3. Σάκης avatar
    Σάκης 23/04/2012 13:59:27

    Πολυ σωστα!!!!Αντι να απεχουν πρεπει να ψηφισουν αυτους που ειναι συνεπεις στα λογια τους.........και οχι αυτους που αλλα λενε την μια μερα και αλλα κανουν την αλλη......

  4. Νοήμων avatar
    Νοήμων 23/04/2012 14:02:06

    + 1000
    Έχω εμπιστοσύνη στην ψυχή του ΝΔκράτη γιατί όσο περνάν οι ώρες τόσο πιο κρυστάλλινη γίνεται η επιλογή και τόσο πιο βαριά η ευθύνη της ψήφου. Είναι μοναδική ευκαιρία να κλείσουμε πολλά, μα πάρα πολλά στόματα. Η ψήφος μας θα είναι βόλι με πολλαπλούς στόχους.

  5. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 23/04/2012 14:18:43

    Εάν ο λαός ψηφίσει κάποιο από τα κόμματα συγκυβέρνησης, είναι σαν να συμφωνεί με το μνημόνιο και με την παράδοση της εθνικής κυριαρχίας στους τοκογλύφους. Δυστυχώς, ο πρόεδρος άλλαξε την τελευταία στιγμή πορεία, πέφτοντας στην παγίδα που του έστησε ο ΓΑΠ και δεν μπορεί να μας πείσει ότι είχε κάποιον πραγματικό λόγο. Μακάρι να μπορούσα να ισχυριστώ το αντίθετο.

    • Perseas avatar
      Perseas @ anagnostopoulos panagiotis 23/04/2012 14:39:50

      Να πάρουμε 'υπόθεση εργασίας' ότι έχεις δίκιο.
      Ο ΓΑΠ, με υπόδειξη έξυπνων εντολέων του, παγίψε τον πρόεδρο, που στην αγάπη του και το ενδια φέρον του για σενα και για μένα, έπεσε στην παγίδα.
      Τώρα τι μας λες, 'Επειδή έπεσε στην παγίδα, να τον τιμωρήσουμε και να μην τον ψηφίσουμε' και επομένως να ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥ ΓΑΠ.
      Αγαπητέ anagnostopoulos panagiotis, μάλλον για προβοκάτορας μου φαίνεσαι.
      ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΕΩΝ του Γιωργάκη.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ anagnostopoulos panagiotis 23/04/2012 18:05:05

      Αυτό το "κάποιο από τα κόμματα συγκυβέρνησης" δεν υπάρχει και θα έλεγα ότι είναι απολύτως ανέντιμο. Υπάρχει Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ. Είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα.
      Κι ένα ερώτημα: Γιατί ο Πρόεδρος- τον οποίο δείχνεις να εκτιμάς- να αλλάξει πορεία αν αυτό δεν απαιτούσε το εθνικό συμφέρον; (Αφού ήταν σαφές ότι στενά εκλογικά θα του στοίχιζε) Και τέλος πάντων πόσο υπεύθυνο θα ήταν να παίξει -σαν άλλος Παπανδρέου- το μέλλον του τόπου σε μια ζαριά;

  6. christof avatar
    christof 23/04/2012 14:34:15

    Ο αρχηγος το ξεκαθαρισε πολλες φορες.Το πασοκ με το μνημονιο και τη λαθος συνταγη, μας εφτασε στο αναποφευκτο.Την επομενη μερα οι τραπεζες θα ηταν κλειστες και η ΝΔ ψηφισε το κουρεμα του χρεους,νεο δανειο με χαμηλο επιτοκιο και προκυρηξη εκλογων γαι να μεινουμε στο ΕΥΡΩ .Σημερα μετα απο τις καταπληκτικες εμφανισεις του Α Σαμαρα πολλοι ΝΔκρατες που σκεφτοντουσαν την αλλαγη πλευσης και να ψηφισουν αποστατες, επανερχονται στη ΝΔ και θα ψηφισουν νεους ανθρωπους στη πολιτικη και οχι αυτους που τους πληγωσαν.

  7. samarikos avatar
    samarikos 23/04/2012 14:55:12

    Το κείμενο ειναι τεκμηριωμένο,αλλά υπάρχει μια λεπτομέρια που ξεχνάμε.Το πασοκ δεν υπάρχει πουθενά,ίσως να μην έρθει καν στη δεύτερη θέση έχει απαξιωθεί πλήρως από το κόσμο,ποιούς να διώξουμε λοιπόν?Εμείς για να είμαι ειλικρινής δεν έχουμε φρεσκάδα,η ασταθής στάση μας από το νοέμβριο και μετά η συνκηβέρνηση και ένας πολιτικός-εκλογικός σχεδιασμός ανύπαρκτος δεν μας δίνει την ελπίδα για μεγάλο εκλογικό αποτέλεσμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ samarikos 23/04/2012 15:31:00

      κατ' αρχήν θεωρώ οτι είναι λάθος να υποτιμάται το ΠΑΣΟΚ. Δεύτερον, αν οι ψηφοφόροι της ΝΔ αφήσουν τον ..καναπέ και την εσωκομματική κριτική, τότε όλα είναι πιθανά.

      • bird avatar
        bird @ Κώστας Ροδινός 23/04/2012 22:31:56

        Βέβαια και είναι λάθος να υποτιμάται το ΠΑΣΟΚ και είναι λάθος να νομίζουν οτι τα χαμηλά ποσοστά από μόνα τους αρκούν για να τιμωρηθεί ή να καταρρεύσει.
        Η τύχη του ΠΑΣΟΚ θα κριθεί από το αν θα έχει ρόλο εξουσίας ή όχι μετά τις εκλογές. Δε θα κριθεί τόσο από τα ποσοστά του. Γιαυτό και παίζει όλο το σύστημα υπερ της συγκυβέρνησης.

  8. Prespian avatar
    Prespian 23/04/2012 15:00:24

    Από το 1981 , συνέχεια ψηφίζω Ν.Δ. Έχω μία απορία μόνο .Πόσοι από τους αρθρογραφούντες εδώ μέσα το έχουν κάνει αυτό ? Παιδιά ειλικρινά σας μιλάω , κουράστηκα ,πως το λένε...

    • AMORGOS avatar
      AMORGOS @ Prespian 24/04/2012 00:05:18

      Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ.
      ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΕΛΛΙΣΟΥΜΕ ΨΗΓΜΑΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΗΚΑΝ,ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ!

      • blue nile avatar
        blue nile @ AMORGOS 24/04/2012 03:15:19

        Aκόμα μία σε παρακαλώ...είναι η πιο κρίσιμη...ποτέ μετά τον ΚΚ τον πρεσβύτερο δεν είχε η ΝΔ τέτοιο ηγέτη...ποτέ η χώρα δεν ήταν σε τέτοια δραματική κατάσταση...ακόμα μία σε παρακαλώ και σου υπόσχομαι όλες τις επόμενες δεν θα χρειαστεί να το αμφιβάλεις ξανά ποτέ...

    • vapori san avatar
      vapori san @ Prespian 25/04/2012 13:16:43

      ολοι οι σκεφτομενοι νεοδημοκρατες θα ψηφισουν τον ΣΑΜΑΡΑ για ενα και μονο λογο ΜΟΝΟ αυτος μπορει να μας βγαλει απο τον λακο με τα φιδια που μας εβαλε το πασοκικο κρατος, και αν δεν το κανουν τοτε θα ειναι αξειοι της μοιρας τους

  9. Jim Bim avatar
    Jim Bim 23/04/2012 15:15:47

    Ο Α. ΣΑΜΑΡΑΣ εμφανίζεται σαν η μόνη διάδοχη κατάσταση αλλά δεν έχει μάθει να σκύβει και να γλύφει. Επίσης εκνευρίζεται εάν καταλάβει ότι προσπαθούν να του επιβάλουν πολιτικές και στρατηγικές. Η ιστορία του έχει δείξει ότι αναλαμβάνει το κόστος των επιλογών του. Όλοι οι Έλληνες φίλοι και μη αναγνωρίζουν ότι δεν είναι φτερό στον άνεμο αλλά έχει πολιτικό βάθος και σχέδιο. Δεν θα επέστρεφε στην πολιτική για να κάνει τον καραγκιόζη των δανειστών και των λαμόγιων. Και το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι ΦΘΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΟΥ. Έτσι εμφανίζονται διάφοροι σωτήρες, πατριώτες, λαϊκιστές και μπουρδολόγοι ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ και να τον αναγκάσουν σε συνεργασία με το σύστημα. Να τον κάνουν όμηρο, αιχμάλωτο. Ευτυχώς την απάντηση θα δώσει ο Ελληνικός λαός της Εξόδου του Μεσολογγίου, της Μάχης του Μαραθώνα και της μάχης της Κρήτης .

  10. 0030salvador avatar
    0030salvador 23/04/2012 15:38:48

    Είπα να μην τα πάρω στο κρανίο αλλά δεν αντέχω
    Βρε παιδιά έχουμε το Πασόκ γονατισμένο και ετοιμοθάνατο με την δαμόκλειο σπάθη της επερχόμενης εξεταστικής,την αριστερά να αρλουμπολογεί και να αδυνατεί να συνεργαστεί με το είδωλό της στον καθρέφτη,τονΚαυμμένο να παραληρεί με νουθεσίες του Γεωργαλά και εμείς είμαστε ηττοπαθείς;
    βρε παιδιά ένα 35αρι θέλουμε για την αυτοδυναμία και θα αφήσουμε τους δεξιούς να παρασύρονται απο ντόρες και λοιπές αχρείαστες για τον τόπο δυνάμεις(τάχα μου) ενώ είμαστε έτοιμοι να ξεβρωμίσουμε τον τόπο άπαξ και δια παντός;
    μπείτε μπροστά όλοι και κηρύξτε την νίκη που έρχεται και αν διαφωνείτε για κάποια πρόσωπα ρίξτε τα με την ψήφο σας στην λήθη της ιστορίας.η ΝΔ και ο Σαμαράς θα κερδίσει γιατί πρέπει να κερδίσει.

    • Mara avatar
      Mara @ 0030salvador 23/04/2012 16:00:35

      +++++1000

  11. Greco21 avatar
    Greco21 23/04/2012 16:39:44

    Περιμένω την Θεσσαλονίκη να δώσει πρώτη την απάντηση για τις εκλογές του 2009. Ο Κώστας Καραμανλής είναι υποψήφιος. Τα ΜΜΕ λύσσαξαν εναντίων του. Ελπίζω οι Μακεδόνες πατριώτες να δώσουν πρώτοι την απάντηση.

    Από εκεί και πέρα είμαστε στην φάση της πρότασης. Η ΝΔ παρουσίασε την δική της. Οι υπόλοιποι είναι άρες μάρες κουκουνάρες.

  12. Παπαδάκης Ανδρέας avatar
    Παπαδάκης Ανδρέας 23/04/2012 17:42:23

    Πολλοί πρώην ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας, δεν θα διαπράξουν το ...λάθος του 2009, θα διαπράξουν όμως κάτι άλλο το 2012: Δεν έχετε καταλάβει νομίζω ποιός είναι ο λόγος που τόσο πολύς κόσμος στρέφεται προς τα άκρα, ακόμα και προς τον ακραίο Εθνικισμό.

    O κόσμος, δεν τρώει πια κουτόχορτο. Δεν "μασάει" εξαγελίες!
    Θέλει ΔΡΑΣΗ.
    ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ, ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ, ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ, και μια Πατρίδα περήφανη, όπως της αξίζει.

    Οταν η "συγκυβέρνηση" (μην ξεχνιόμαστε...) συναινεί και αποφασίζει προεκλογικά να ανοίξει ένα ...στρατόπεδο στην Αμυγδαλέζα, ταυτόχρονα δε να οδηγήσει έναν (!), τον αξιότιμο κύριο Τσοχατζόπουλο ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ (και πάντα ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ) σε κελί με κομφόρ πεντάστερου ξενοδοχείου, αυτό εκτιμώ οτι εξοργίζει πολύ κόσμο.
    Πέρασε η εποχή της ΣΤΑΧΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, και των ανέξοδων προεκλογικών εξαγγελιών.

  13. factorx avatar
    factorx 23/04/2012 17:51:03

    Δηλαδή τι εννοείς ΔΡΑΣΗ; να εκτελέσουμε με συνοπτικές διαδικασίες τον τσοχατζόπουλο; χωρίς δίκη; Η περήφανη Πατρίδα θα εκποσωπείται απο τους νοσταλγούς του Χίτλερ;

    • Παπαδάκης Ανδρέας avatar
      Παπαδάκης Ανδρέας @ factorx 23/04/2012 18:16:01

      Ειδικά Δικαστήρια ΑΜΕΣΑ, με υποχρέωση να έχουν εξετάσει ουσιώδεις μάρτυρες και να έχουν εκδόσει τελεσίδικη απόφαση σε 30 εργάσιμες ημέρες. Θα μπορούσε να ναι όρος για τη συγκυβέρνηση, και να ναι σήμερα στη φυλακή 100 ...λαμογιώτατοι αξιότιμοι κύριοι.

      Υστερόγραφο: Έτσι τα φερε η ιστορική μοίρα, που εθνικιστές με πρωθυπουργό το Μεταξά κυβερνούσαν, όταν ο πρέσβης της (επίσης εθνικιστικής τότε) Ιταλίας ήρθε βραδιάτικα στον Ελληνα πρωθυπουργό για να ζητήσει παράδοση άνευ όρων.

  14. GGL avatar
    GGL 23/04/2012 17:58:44

    Το ΠΑΣΟΚ είναι υπό κατάρρευση και είναι τελειωμένο έχει υποστεί τέτοια απαξίωση. Νομίζω υπερτιμάμε τη δύναμή του. Το μεγάλο σοκ θα το πάθει στη Κρήτη που ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 20%, μπορεί να είναι οριακά πρώτο αλλά μπορεί και τέταρτο κόμμα στο νησί. Τέσσερα κόμματα διεκδικούν τη πρωτιά στη Κρήτη (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΑΝ.ΕΛ., ΔΗΣΥ ). Οι ΑΝ.ΕΛ. έχουν μεγάλη δυναμική κυρίως στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ενώ η ψήφος στη ΔΗ.ΣΥ. οφείλεται σε τοπιστικά κριτήρια και συναισθηματικούς λόγους.
    Το πρόβλημα λοιπόν σε εθνικό επίπεδο είναι οι ΑΝ.ΕΛ. αυτοί κοβουν τεράστιο ποσοστό από τη ΝΔ και δευτερευόντως η αριστερά όχι το δυαλυμένο ΠΑΣΟΚ. Αν υπάρξει επιθετική στρατηγική στους ΑΝΕΛ και στη αριστερά η αυτοδυναμία είναι εφικτή.

  15. Kώστας β. avatar
    Kώστας β. 23/04/2012 18:23:22

    Το τεράστιο δίλημμα στις 6 Μαίου είναι: Κυβέρνηση Σαμαρά ή χάος με κυβέρνηση στυλ Παπαδήμου;;;αυτό σε όσους θέλουν να ρίξουν ψήφο διαμαρτυρίας.Διαμαρτυρίας όμως πού;;; σε ποιόν θέλουν να διαμαρτυριθούν;;στον Σαμαρά;;;Όλοι φωνάζουν ότι στο τέλος θα υπάρξει συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ αν αυτό θέλουν ας ψηφίσουν Καμμένο-Ντόρα-Καρατζαφέρη-κ.ά.Αφήστε που οι 'βολεμένοι¨ προοδευτικοί το λένε ξεκάθαρα "κυβερνήστε εσείς και να αντιδρ'αμε εμείς' .Τί ωραία.

  16. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 23/04/2012 18:57:06

    Δεν τον πάω τον Καμμένο με τίποτα, αλλά δεν έχω ακούσει κανέναν να τον λέει διαπλεκόμενο.

    • JKAL avatar
      JKAL @ Γιάννης Στ. 23/04/2012 19:27:00

      Εντάξει, δεν είναι διαπλεκόμενος.
      Η συγκυρία τα 'φερε έτσι, ώστε να του δωρίζεται μια μεγάλη εκλογική ΑΡΠΑΧΤΗ.
      Μη τιμωρήσουμε όμως τη Ν.Δ, μας ψηφίζοντας καιροσκόπους.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιάννης Στ. 23/04/2012 20:54:47

      ΤΟ ΟΤΙ ΜΕΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ
      ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ
      ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ,ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ?

  17. GGL avatar
    GGL 23/04/2012 19:02:20

    Όλα αυτά που γράφεις είναι σωστά αλλά έχεις άδικο για τον Τσιτουρίδη. Φορτώθηκε πολιτικά ένα ζήτημα για το οποίο δεν είχε ευθύνη . Η επένδυση των αποθεματικών είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των Δ.Σ. των ασφαλιστικών ταμείων (στα οποία συμμετέχουν και συνδικαλιστές και δημόσιοι υπάλληλοι) και σε καμμία περίπτωση του αρμόδιου Υπουργού ο οποίος ούτε συμμετέχει ούτε μπορεί να θέσει βέτο σε μία τέτοια απόφαση ΔΣ. Ο Τσιτουρίδης λοιπόν πλήρωσε πολιτικά κάτι για το οποίο δεν είχε ούτε ευθύνη ούτε πιθανόν γνώση.
    Η πολιτική ευθύνη υπάρχει στο υπουργείο οικονομικών (αλογοσκούφης) και στη τράπεζα της ελλάδας όφειλαν να έχουν ενημερώσει τα ΔΣ ότι τα συγκεκριμένα ομόλογα δεν ήταν ασφαλή όπως νόμιζαν ως τότε.

    • HELLAS avatar
      HELLAS @ GGL 23/04/2012 19:44:11

      GGL

      Σεβαστή η άποψη σου, αλλά θεωρώ ότι ο Τσιτουρίδης θα έπρεπε να είναι φυλακή για κακοδιαχείριση δημοσίου χρήματος μια και ο ρόλος του Υπουργού δεν είναι απλά να επιβλέπει, έχει και ο ίδιος ευθύνη. Το ότι δεν τον άφησαν να κατέβει βουλευτής την προηγούμενη φορά δεν αποδίδεται έτσι δικαιοσύνη. Η κακοδιαχείριση δημ. χρήματος νομίζω διώκεται ποινικά.

  18. GreekInLux avatar
    GreekInLux 23/04/2012 19:12:34

    όταν εσείς αναμασάτε μονότονα τα ίδια και τα ίδια "επιχειρήματα" αδυνατώντας να δείτε πέρα από τη μύτη σας και να καταλάβετε ποια είναι η κατάσταση και επιμένετε να το παίζετε τιμωροί λες και όλα τα υπόλοιπα προβλήματα της χώρας είναι λυμένα, και μαγεύεστε από τα κούφια λόγια χοντρών καλοαναθρεμμένων αυτόκλητων ελληναράδων μεσσιών που δεν σέβονται καν την ελληνική γλώσσα και θέλουν να μας το παίξουν και εθνοπατέρες (κούνια που τους κούναγε)...πως θέλετε να ξεκολλήσει η Ελλάς από τον βόθρο (για να το πω κόσμια...);

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ GreekInLux 23/04/2012 19:48:07

      πες τα!
      Αμαν πια με τη εσωστρέφεια

    • juliet avatar
      juliet @ GreekInLux 23/04/2012 21:03:22

      εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

      • Aδέξιος Δεξιός avatar
        Aδέξιος Δεξιός @ juliet 23/04/2012 21:57:21

        Ο δαίμων του ..πληκτρολογίου.
        Το προηγούμενο σχόλιο αναφερόταν στον φίλο GreekinLux

  19. Nik.Pan avatar
    Nik.Pan 23/04/2012 19:45:29

    Έχω εκφράσει παλαιότερα εδώ (όχι δημόσια) την εκτίμηση μου στο πρόσωπο του Α. Σαμαρά αλλά και του Χ. Λαζαρίδη, αλλά πρέπει η σκέψη να μετατραπεί από κομματική σε πολιτική.
    Για αυτό η ΝΔ δεν πρέπει να επαναλάβει τα ίδια λάθη του 2007-2009.
    Επανασύσταση του κράτους.
    Από πάνω, από κάτω, από πλάγια.
    Ήπια δημοσιονομική προσαρμογή.
    Κρατικές δαπάνες- 2006 40,527 δις, 2007 45,946 δις,2008 48,868 δις,
    2009 59,916 δις.
    Πιστωτικά έσοδα (δανεικά)- 2006 32,747 δις, 2007 57,521 δις, 2008 65,070 δις, 2009 97,984 δις.
    Χρέος- 2006 226,217 δις, 2007 239,658 δις,2008 262,070 δις,
    2009 298,524 δις.
    Οι ψηφοφόροι της ΝΔ δεν έκαναν κανένα λάθος το 2009 η ΝΔ τα έκανε,
    ούτε οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ έκαναν λάθος το 2009 το ΠΑΣΟΚ τα έκανε.
    Η αποχή ή η ψήφος σε άλλο κόμμα είναι διαμαρτυρία σε κάποια πολιτική που ασκείται, διαφορετικά δεν θα είχαμε στηρίξει την ΠΟΛ.ΑΝ. και τον Α. Σαμαρά.
    Κάθε 4 χρόνια στις εκλογές διαμαρτύρομαι ώστε αύριο να έχω καλές κυβερνήσεις και όχι τις λιγότερο κακές.
    Σκέφτομαι να ψηφίσω Τσίπρα α) γιατί η συνταγή είναι λάθος και εκτός τους ντόπιους πολιτικούς πρέπει και η ΤΡΟΙΚΑ να λάβει το μήνυμα,
    β) για να βγει το ΠΑΣΟΚ τρίτο κόμμα.
    Εφόσον ο Α.Σαμαράς δεν πέσει πάλι σε κάποια παγίδα (συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ και δεν πάει σε εκλογές), θα έχει κερδίσει την ψήφο μου και με αυτή, και μόνο με αυτή θα επαναδιαπραγματευτεί τα μνημόνια.

  20. hagan avatar
    hagan 23/04/2012 20:19:57

    Εμένα με στενοχωρεί πολύ αυτό που γράφει η αγαπητή Mara.Ως φαίνεται ο μακαρίτης ο πατέρας μου, που έδινε την ψυχή του για να συνδράμει τον εκλογικό αγώνα της Νέας Δημοκρατίας από το 1985 ως το 1993,ήταν παραταξιακός μειοδότης.Ευτυχώς που δεν ζει,να βλέπει και να ακούει τέτοια πράγματα.Θα φαρμακωνόταν...

    • Mara avatar
      Mara @ hagan 23/04/2012 22:40:26

      Αγαπητέ μου, ο συγχωρεμένος ο πατέρας σου, μάλλον ήταν αγνός στρατιώτης της παράταξης.
      Εσένα όμως, όσο και αν σε στεναχωρεί, δεν αλλάζει το γεγονός ότι, ο εμπνευστής και εκτελεστής όλων των σχεδίων των πιό σκοτεινών κέντρων εξουσίας και διαπλοκής που αφορούν την πολιτική ζωή στην Ελλάδα, έχει ονοματεπώνυμο και διεύθυνση....
      Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Αραβαντινού 1 Αθήνα

      • juliet avatar
        juliet @ Mara 23/04/2012 22:52:27

        Eγω θα το θέσω αλλιώς ...πιστεύεις ότι ο Μητσοτάκης ήτανε ο δεξιός που πονούσε τη παράταξη ; Πιστεύεις ότι η κόρη του δεν έπαιξε ρόλο στην πολιτική ισοπέδωση του Κωστα Καραμανλή;Για πια παράταξη μιλάς ...για τους αρχομανείς ,ηλίθιους και ερμαφρόδιτους ,που βέβαια έχουμε και εμείς την ίδια ευθύνη, τους κάναμε εκπροσώπους μας στη βουλή.Αυτό αλλάζουμε τώρα ,νέα πρόσωπα και αν δεν παράγουν έργο ...σπίτι τους .

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ juliet 23/04/2012 23:02:26

          Juliet αγωνίστρια , καλησπέρα και σε σένα !

        • Mara avatar
          Mara @ juliet 24/04/2012 00:01:24

          Άσε με... Ιουλία, γιατί στο τέλος θα πιάσω... κανέναν απ΄το λαιμό... με αυτά που ακούω....

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Mara 23/04/2012 22:55:35

        Mara την καλησπέρα μου,
        θετικό το ρεπορτάζ από το Μαρούσι!
        Στην πρώτη γραμμή μαζί με την Juliet!
        Αλλά κορίτσια... ας μην βάλουμε ο ένας εναντίον του άλλου.
        Κατανοώ την οργή σου για το παρελθόν αλλά δέκα μέρες πριν τις εκλογές δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα .Ας είμαστε ενωμένοι και την κρίσιμη μέρα των εκλογών, ας δείξουμε ότι έχουμε και νου και γνώση και κυρίως μνήμη.

        • Mara avatar
          Mara @ Φελίζα 23/04/2012 23:37:16

          Φελίζα Καλησπέρα!

          Συμφωνώ αλλά... δυστυχώς παίζεται άγριο παιχνίδι...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Mara 23/04/2012 23:46:00

            Καλησπέρα Μάρα,
            κανένα παιχνίδι δεν τους σώζει, αν οι νεοδημοκράτες αποφασίσουν να πάνε στις κάλπες

          • Mara avatar
            Mara @ Κώστας Ροδινός 23/04/2012 23:58:42

            Καλησπέρα και σένα Κώστα,

            Οι νεοδημοκράτες σε αυτές τις εκλογές, πρέπει περισσότερο από ποτέ, να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα....
            Αυτή η ιστορική ευκαιρία που μας δίνεται, να τελειώνουμε επιτέλους μιά για πάντα..., με όλη αυτή την μαυρίλα (και όλους της του υπηρέτες...) που σκοτείνιασε την πατρίδα μας τα τελευταία 30 χρόνια, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ....

  21. xbab avatar
    xbab 23/04/2012 20:58:04

    κ.Ροδινέ εκτιμώ πως ο τίτλος του άρθρου σας "Οι ψηφοφόροι της ΝΔ δεν πρέπει να διαπράξουν το λάθος του 2009", θα έπρεπε να το απευθύνει η Συγγρού μήνες τώρα και να πείσει έγκαιρα την "οργισμένη" κοινωνία, τους "οργισμένους" φίλους της παράταξης.
    Και με τακτική πειστική-ουσιαστική να πείσει φίλους και νέους ψηφοφόρους.
    Δυστυχώς όμως από τη Συγγρού δεν παράγεται τίποτα και το αποτέλεσμα θα έλθει να επιβεβαιώσει αυτό που φοβούμαστε.
    Με τόσο εχθρικά μέσα δεν νομίζω να έχει τύχει η Συγγρού που κάθεται αμήχανη και παρακολουθεί τις εξελίξεις, μήνες τώρα.
    Η "οργισμένη κοινωνία" συμπεριφέρεται σαν να κυβερνούσε η ΝΔ τα τελευταία χρόνια. Η σπέκουλα πέρασε "όλοι το ίδιο είναι, όλοι έχουν τις ίδιες [εγκληματικές] ευθύνες".
    Καρατζαφέρης-Μπακογιάννη-Καμμένος έχουν μόνιμο στασίδι στα ΜΜΕ πρωί μεσημέρι βράδυ και βομβαρδίζουν Σαμαρά και ΝΔ, με την ευγενική συγχορδία της αριστεράς.Όλοι εναντίον της ΝΔ
    Επομένως;
    Κάποτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε πει μετά από μια εκλογική αναμέτρηση "Ο λαός επέδειξε πολιτική ωριμότητα"
    Υπάρχει τώρα πολιτική ωριμότητα;
    Το εκλογικό σώμα άγεται και φέρεται από την παραπληροφόρηση-Γκεμπελισμό των ΜΜΕ. Και αυτό είναι τραγωδία για τη χώρα μας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ xbab 23/04/2012 23:47:33

      πολιτική ωριμότητα;
      Οταν έχεις πάνω απο ένα εκατομμύριο ανέργους, άντε να τους ζητήσεις πολιτική ωριμότητα...

      • xbab avatar
        xbab @ Κώστας Ροδινός 24/04/2012 00:02:06

        Εκτιμώ πως δεν θα επιλύσει το πρόβλημα των ανέργων, ούτε η αριστερά[και τα εξαπτέρυγά της], ούτε ο Καμμένος με τα λοιπά εξαπτέρυγα.Γέμισε η χώρα με κόμματα, αποκόμματα, πολιτικούς αρχηγούς.
        Όλοι αρχηγοί και ηγέτες.
        Και όλοι τους άκρατοι λαϊκιστές.
        Και το mega μαζί...με τους φωστήρες του twiter και των real ραδιοφωνικών μέσων κλπ blogs.
        Επιμένω περί πολιτικής ανωριμότητας...και προσωπικού καιροσκοπισμού.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ xbab 24/04/2012 07:59:04

          ποιός θα διαφωνούσε μαζί σου;
          Η ωριμότητα του λαού εκρίθη, μεταξύ άλλων, το 2009 όταν ψήφισε έναν που του έλεγε "λεφτά υπάρχουν".
          Κρίνεται και τώρα ότι πιστεύει κάποιους επικινδύνως λαϊκίζοντες

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 24/04/2012 08:07:33

            Καλημέρα ,Κώστα
            και με +10% ,για να μπορεί να παζαρεύει με ευκολία!
            Θα σου υπενθυμίσω τα λόγια του Καραισκάκη:
            ''Οποιος θέλει να κουμαντάρει τους Ελληνες πρέπει να βαστάει ένα δισκάκι γεμάτο,εμπρος με το Χριστό ,πίσω με τους διαόλους και στη μέση με χρυσάφι''.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ juliet 24/04/2012 08:23:49

            καλημέρα,
            αυτό με τον Καραϊσκάκη εύστοχο!

          • xbab avatar
            xbab @ Κώστας Ροδινός 24/04/2012 09:48:00

            Συμφωνούμε....

    • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
      Στάθης Σαραφόπουλος @ xbab 24/04/2012 10:07:24

      Σωστά..!
      Μας είχαν ζαλίσει με τα ..."βαρίδια" του Καραμανλή!
      Και τώρα εκλιπαρούμε..!
      Ας αναγνωρίσουν τουλάχιστον το λάθος.

  22. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 23/04/2012 21:16:21

    Τι έγινε φίλε μου; Ακρίδα έπεσε;>)

  23. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 23/04/2012 21:31:56

    Πιστεύω πώς η πληθώρα τών ψηφοφόρων μπροστά στήν κάλπη, ψηφίζει όπως πρέπει.Οι πολύ θυμωμένοι πρέπει νά καταλάβουν τό πρόβλημα,οτι δέν είναι ώρα γιά χαμένη ψήφο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 23/04/2012 23:49:05

      έτσι γινόταν συνήθως, αλλά η οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει μια πολύ μεγάλη ομάδα απελπισμένων για την οποία κανένας δεν είναι βέβαιος πως θα λειτουργήσει όταν βρεθεί μπροστά στις κάλπες

  24. Κακός Λύκος avatar
    Κακός Λύκος 23/04/2012 22:56:20

    Τρεις, ο κούκος και ο… Κικίλιας

    Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012, 22:30

    Δ. Κ.

    «Δυστυχώς, αποτύχαμεν…!» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της πρώτης προεκλογικής συγκέντρωσης που είχε οργανώσει, σε έναν κλειστό χώρο επί της Λ. Πατησίων, ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας.

    Την Παρασκευή το βράδυ, όλα ήταν έτοιμα για τον υποψήφιο βουλευτή, όλα εκτός των… ψηφοφόρων. Ωραίος χώρος, φιλικό περιβάλλον, αλλά πουθενά οι φίλοι και γνωστοί του υποψηφίου.

    Τρεις, ο κούκος και ο… Κικίλιας τελικά δεν ήρθε, καθώς τον ειδοποίησαν ότι κάτι πήγε στραβά.

    Λέτε οι ψηφοφόροι να εμφανίστηκαν σε άλλη συγκέντρωση; Ουδέν κακόν αμιγές καλού, καθώς μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις και την τσακώσαμε… την κάλπη, να πάρει ο κατά τα άλλα συμπαθής υποψήφιος (και κατά κοινή ομολογία καλό παιδί) και κανα ψήφο και μην μείνει μόνο με το δικό του.

    http://www.zougla.gr/parapolitiki/article/tris-o-koukos-ke-o-kikilias

  25. hagan avatar
    hagan 23/04/2012 23:14:58

    Αγαπητή Μara,αρχικά πρέπει να πω ότι θαυμάζω ειλικρινά τον ζήλο σου για την παράταξη (και της juliet για να είμαι ειλικρινής ).Επειδή είμαι σχετικά νέος στην ηλικία,ενδεχομένως να υπάρχουν πράγματα που αγνοώ για τον επίτιμο.Θα ήθελα πολύ ,μετά την έκτη του Μαίου-όχι νωρίτερα-,να γράψεις κάποιες απόψεις σου για την περίοδο εκείνη.Εγώ το μόνο που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή είναι πως ο εκλογικός νόμος του '89 υπήρξε μνημείο πολιτικής προστυχιάς.Με ειλικρινή εκτίμηση,Βασίλης.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ hagan 23/04/2012 23:29:23

      Ο εκλογικός νόμος του 1989 έγινε από το ΠΑΣΟΚ με μόνο κριτήριο να μην σχηματίσει η ΝΔ αυτοδύναμη κυβέρνηση, παρά το γεγονός οτι τα ποσοστά της ξεπερνούσαν το 45%. Οπως, ξέρεις χρειάστηκαν τρείς εκλογικές αναμετρήσεις, η ΝΔ έφτασε στο 48% και με το ζόρι έβγαλε 150 βουλευτές!

    • Mara avatar
      Mara @ hagan 23/04/2012 23:49:44

      Αγαπητέ Βασίλη, σέβομαι την επιθυμία σου και δεν θα σε ταράξω νωρίτερα από τις εκλογές.
      Ωστόσο να ξέρεις ότι, σε όποια περίοδο της νεώτερης ιστορίας και άν θέλεις να αναφερθούμε πάντα πρωταγωνιστή θα βλέπουμε τον βασιλιά της ίντριγκας και του παρασκηνίου.... Sir... Mitsotaki...
      Καλό βράδυ!

    • juliet avatar
      juliet @ hagan 24/04/2012 08:56:49

      hagan,
      καλημέρα ,
      κοιτάμαι το αύριο γιατί το σήμερα είναι σκοτεινό όσο για το χθες δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε το ρόλο του Μητσοτάκη.
      Δεν είναι δεξιός βασικά ,δηλ .θα μπορούσε την ίδια δουλειά να την κάνει και ο Μάνος π.χ.Δεν τον ψήφισα ποτέ ,θεώρησα ανήθικο να κατεβάζουν αρχηγό μιας ιστορικής παράταξης της δεξιάς έναν που είχε κατηγορηθεί για φιλογερμανός.Πιστεύω εν καιρώ πολέμου δεν υπάρχουν φιλο.....υπάρχουν ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.Και αυτή τη δεδομένη στιγμή που ο πόλεμος είναι διαφορετικός αυτός πάλι εξακολουθεί να λειτουργέι το ίδιο ,δεκανίκι ακόμη και του διαβόλου αν χρειαστεί προκειμένου να ισοπεδώσει τα πάντα για την κόρη του.Θεωρείς δίκιο,ηθικό να κάνει η Ντόρα τον τιμητή όταν ροκάνιζαν τη καρέκλα του Καραμανλη; Είχε καμμία σημασία αν ο έρμος είχε πυγμή; Καμμία .Αν υπήρχαν δίπλα σωστοί και έξυπνοι άνθρωποι και βέβαια να έχει την κρίση να καταλαβαίνει ποιούς πρέπει να ξαποστέλνει ......πριν τον ατιμάσουν και τον ξαποστείλουν εκείνοι.Αυτόι τη φορά ο λόγος που θα πρέπει να θυμόμαστε είναι όχι για να διχαστούμε αλλά για να συσπειρωθούμε ,να γίνουμε μια γροθιά και να κοιτάξουμε μπροστά.Μας τιμά η γνώμη σου και μη ξεχνάς όλοι κάνουν λάθη αρκεί να τα αναγνωρίζουν.Οποιος αναγνωρίζει το λάθος το διορθώνει ,όποιος το συνεχίζει τον πατάς για να μη σε πατήσει εκείνος .Κανόνες της ζωής.

  26. hagan avatar
    hagan 24/04/2012 00:45:01

    Φίλε Αδέξιε,αυτό θέλω να πω.Πως ο Μητσοτάκης στερήθηκε την πρωθυπουργία για μήνες με τον πλέον αντιδημοκρατικό τρόπο.Ας δούμε μόνο με ποιό ποσοστό έκανε αυτοδύναμη κυβέρνηση ο Σημίτης το 1996.Τέλος πάντων,αρκετά με το παρελθόν!Τώρα είναι ώρα για αγώνα,ώρα για αυτοδυναμία Σαμαρά.Για τα περασμένα έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας να τα λέμε...

  27. blue nile avatar
    blue nile 24/04/2012 03:47:35

    Κε Ροδινέ. Πραγματικά εξαιρετικό άρθρο.
    Οι μέρες που μένουν είναι πολλές, οι τεράστιες αδυναμίες των κομματιδίων που φιλοδοξούν να ανακόψουν την αυτοδυναμία του Σαμαρά είναι πια κάτι παραπάνω από ευδιάκριτες. Είναι θέμα ημερών ακόμα και αυτά τα καθεστωτικά ΜΜΕ να μην μπορούν να θολώσουν το τοπίο.
    Τώρα είναι ο αγώνας.
    Φαίνεται καθαρά ότι δεν αγωνίζονται πια για να κερδίσουν έστω και τα ελάχιστα αλλά για να μην υποστούν πανωλεθρία...
    Κι εμείς σαν έτοιμοι από καιρό σα θαραλλέοι θα προχωρήσουμε απερισκέπτως ευέλπιδες ... ομόσαι χωρήσαι τοις εναντίοις...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 24/04/2012 07:59:58

      την καλημέρα μου

  28. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 24/04/2012 08:02:02

    Η λάθος ψήφος του ΝΔτη, δεν θα βλάψει μόνο την ΝΔ. Αυτό είναι το λιγότερο.
    Θα βλάψει, όλη την Ελλάδα.
    Τώρα, όλοι οι φίλοι και οπαδοί της ΝΔ, πρέπει να δώσουν ¨εξετάσεις¨ και ν΄αποδείξουν πόσο συναισθάνονται την ΕΥΘΥΝΗ τους για την τύχη αυτής της χώρας.
    Τι να κάνουμε τώρα, ο κλήρος έλαχε σ΄αυτόν τον κόσμο (και δεν είναι τυχαίο), σ΄αυτόν τον κόσμο της ΝΔ, που με υπομονή και επιμονή κατέβηκε και εξέλεξε τον Α. Σαμαρά αρχηγό της ΝΔ, κόντρα στα στημένα παιχνίδια της διαπλοκής, να πάρει στους ώμους του, την διάσωση της πατρίδας μας.
    Ο Σαμαράς δεν απευθύνεται μόνο στους ΝΔτες, αλλά σε όλο το εθνικό ακροατήριο, που ανεξάρτητα από τις πρώην κομματικές τοποθετήσεις του, πρέπει να ξεπεράσει ταμπού, να πετάξει τις παρωπίδες του, να σκεφτεί συνετά και λογικά και να πράξει το πρέπον.
    Αυτές οι εκλογές, πρέπει να γίνουν καθαρτήριο, να απομακρύνουν όλους όσους έβλαψαν και προξένησαν τόσο μεγάλη ζημιά σ΄αυτή τη χώρα, είτε είναι ολόκληροι πολιτικοί χώροι, είτε μεμονωμένα πρόσωπα.
    Αυτές οι εκλογές, είναι η τελευταία ευκαιρία αυτής της της χώρας.
    Ή θα βουλιάξουμε ή θ΄απογειωθούμε! Μέση κατάσταση δεν υπάρχει.
    Κάθε ψήφος στο ΠΑΣΟΚ, ή στα ¨προοδευτικά κόμματα¨, ή στα αστεία παλληκάρια της φακής, ένα στόχο έχουν: Να μην αλλάξει τίποτα στην Ελλάδα, να ζήσουμε όπως πριν σε μια Ελλάδα που την λεηλατούσαν ξεδιάντροπα και θέλουν να συνεχίσουν να το κάνουν.
    Αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψει, πλέον κανείς Έλληνας, είτε είναι δεξιός, είτε αριστερός είτε οτιδήποτε.
    Είμαστε πάνω απ΄όλα Έλληνες και όλοι μαζί με ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, πρέπει να κάνουμε την σωστή επιλογή.
    Δυστυχώς δεν έχουμε την ¨πολυτέλεια¨να κάνουμε λάθη, όπως άλλοτε, γιατί ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΘΡΙΟ!

  29. warren hill avatar
    warren hill 24/04/2012 08:16:14

    Αγαπητο Antinews, με ολο το σεβασμο, είναι δυνατόν εν έτη 2012 να υπάρχουν ακόμα στο κόμμα της ΝΔ άτομα όπως ο Αβραμόπουλος, ο Δήμας, ο Σπηλιωτόπουλος και ο Χατζηδάκης και ο Βαρβιτσιωτης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτοί οι τύποι είναι το απόγειο της ανικανότητας , του παρασιτισμού και πολιτικής κατάντιας, για να μην πω τίποτα πιο βαρύ και χυδαίο....

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ warren hill 24/04/2012 11:32:21

      πάντως όλοι αυτοί δεν μπαίνουν μόνοι τους στη Βουλή!
      Κάποιοι τους ψηφίζουν!

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/04/2012 08:26:18

    όποιος θέλει να ...εκνευριστεί πρωϊνιάτικα, ας δεί αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zpgBF7ZR8ys

  31. hagan avatar
    hagan 24/04/2012 11:04:40

    Juliet,θερμή καλημέρα από τη Βέροια! Αρχικά να πω πως δεν έχω κανένα λόγο να υπερασπιστώ τον επίτιμο,κανένα ιδεολογικό λόγο τουλάχιστον.Το μόνο που ανέφερα στη Mara χθες είναι οι παιδικές μου αναμνήσεις από την περίοδο '89-'90,από τον τιτάνιο αγώνα που έδιναν οι Νεοδημοκράτες τους μήνες εκείνους (τότε,αγαπητή juliet,ζούσαμε στου Παπάγου)Το ότι δεν τον ψήφισες ποτέ με κάνει να εικάζω πως το 1984 ήσουν ενάντια στην ανάληψη της προεδρίας του κόμματος από μέρους του.Αν μη τι άλλο,η συνέπεια των ιδεών σου είναι-θετικά-εντυπωσιακή...Και για να κλείσω με κάτι ευχάριστο.Η ομιλία του κ.προέδρου στο Ζάππειο έχει κάνει εξαιρετική εντύπωση εδώ,τουλάχιστον αυτό υπαγορεύει η επαφή με τον -διευρυμένο-μικρόκοσμό μου.Ίσως τελικά ανατρέψουμε τις δημοσκοπήσεις!Και πάλι καλημέρα..

    • A.D avatar
      A.D @ hagan 24/04/2012 11:50:53

      Εάν επρόκειτο οι Αβερωφικοί να μην ψήφιζαν Ν.Δ επειδή εξελέγη ο Ράλλης, οι Στεφανοπουλικοί το ίδιο αφού εξελέγη ο Μητσοτάκης, οι Βαρβιτσιωτικοί επειδή εξελέγη ο 'Εβερτ, οι Σουφλιακοί επειδή εξελέγη ο Καραμανλής, οι Μπακογιαννικοί επειδή εξελέγη ο Σαμαράς, τότε σήμερα η Ν.Δ θα ήταν απόκομμα και όχι κόμμα.
      Η συνέπεια των ιδεών, συνεπώς, υπάρχει μόνο όταν ΔΕΝ εγκαταλείπεις το κόμμα σου, ακόμα κι αν προσωρινά αρχηγός του είναι μη αρεστό σε σένα πρόσωπο.

    • juliet avatar
      juliet @ hagan 24/04/2012 14:12:00

      Ναι ,πιστεύω άνθρωπος που κάνει κακό για ίδιο συμφέρο με την ίδια ευκολία θα το ξαναεπαναλαμβάνει .Μπορεί να κάνω λάθος αλλα.......Δεν μπορω να είμαι σ' άλλο πολιτικό χώρο.Ο Σαμαράς τραβάει ....με τις λάντζες τι κάνουμε;
      Καλό μεσημέρι από τη μουντή Αθήνα.

  32. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 24/04/2012 22:48:01

    "Τότε για το ΠΑΣΟΚ η συνεργασία ήταν ….κακό πράγμα. Και νόθευση της δημοκρατίας! Σήμερα, είναι …θεάρεστο και εθνικό έργο και υποχρέωση της ΝΔ να συμπράξει! Έτσι συμβαίνει πάντα με το ΠΑΣΟΚ! Όταν είναι πολιτικά ηττημένο και αδυνατεί να παίξει με τον εκλογικό νόμο …αναζητά σωσίβιο στις συνεργασίες."
    Ήθελα να ξεχωρίσω, αντί σχολίου, αυτό το κομμάτι.

  33. αχθοςαρουρης avatar
    αχθοςαρουρης 25/04/2012 17:34:30

    καλησπέρα σε όλους.

    αν και προέρχομαι από μία αμειγώς δεξιά οικογένεια, δεν ασπάζομαι την θεωρία του προπατορικού αμαρτήματος ! (γιά καλή τους τύχη, έχουν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο όταν οι "ρυθμοί ανάπτυξης" τους επέτρεπαν ακόμα να ζουν με αξιοπρέπεια).

    Πιστεύω ότι το διακύβευμα των επερχόμενων εκλογών είναι εάν η Ελλάδα θα παραμείνει προτεκτοράτο ή θα ορθώσει επιτέλους το ανάστημά της ? Κατά την ταπεινή μου άποψη, όσοι μας έφεραν ως εδώ, δεν δικαιούνται να εμφανίζουνται ως επερχόμενοι μεσσίες ή σωτήρες !

    ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ σε όλους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.