#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/11/2011 20:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι «φίλοι», η Θάτσερ κι ο Χατζηαβάτης

[caption id="attachment_134924" align="alignnone" width="600" caption="Η Ιστορία επαναλαμβάνεται..."][/caption]

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Λοιπόν, αδέρφια, μια παλιοτζίφρα ζητάνε οι δανειστές μας, που ως γνωστόν, είναι φίλοι μας, θέλουν το καλό μας κλπ. Την λογική του πράγματος την έχει περιγράψει ο Δήμος Σταρένιος στην γνωστή ταινία. Η υποταγή κι ο εξευτελισμός πάντα έχουν επιχειρήματα και φανατικούς συνηγόρους. Σε μια υγιή χώρα, βέβαια, θα έπρεπε να εγερθεί σύσσωμη η κοινωνία, τα ΜΜΕ, η κυβέρνηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κι όλα τα κόμματα, πλην τυχόν του «Κόμματος Του Δειλού Η Μάνα Δεν Έκλαψε Ποτέ» και με μια φωνή να ευθυγραμμιστεί με τον Αντώνη Σαμαρά. Εδώ χρειάζεται η συναίνεση και η ομοφωνία. Για το καλό, για την εθνική μας αξιοπρέπεια κι όχι για να φάνε εκατό ευρώ από τη σύνταξη του κυρ Μήτσου και της κυρά Τασούλας, που η τεχνητή οδοντοστοιχία τους παίζει καστανιέτες, ένεκα του άδειου ντεπόζιτου της πολυκατοικίας. Η πολυκατοικία βρίσκεται κάπου στο κέντρο, με τοπίο γύρω – γύρω διανθισμένο με πακιστανικό και σομαλικό φολκλόρ, λόγω της Ραγκούσης Τουρς, όμως οι θερμοκρασίες παραμένουν βαλκανικές, είναι ευρωπαϊκό Φθινόπωρο, σε λίγο Χειμώνας κι όχι η εποχή των μουσώνων στη Λαχώρη.

Μια δήλωση δανειοληπτικής νομιμοφροσύνης ζητούν οι άνθρωποι για την έκτη δόση, πιθανώς και με δάκτυλο εκ της Ιπποκράτους ορμώμενο. Κι ύστερα, αδέρφια, για την έβδομη δόση τι θα ζητήσουν; Κάτι πάλι μπορεί να μην τους αρέσει στο μέλλον στην φτιάξη μας. Μπορεί να στραβοκοιτάμε, να ‘μαστε νωχελικοί και να μην απαντάμε ζωηρά στην πρωϊνή αναφορά. Μπορεί να ‘ναι αγυάλιστος ο Μπουμπούκος ή να μιλάει στη γραμμή η Αννούλα με τον Ροντούλη. Οπότε μπορεί μέσω κάποιων Κάπο των «φίλων» μας (διαβάστε λίγο Μαουτχάουζεν) κι ενίων ΜΜΕ, να απαιτήσουν εκτός από εμπράγματες και έμβιες εγγυήσεις. Ομήρους, σαν την παλιά καλή εποχή. Θα τους κλείσουν στο Χαϊδάρι και άμα καθυστερούμε στους στόχους, θα δουλεύει ντουφέκι και πολυβόλο. Θα φεύγουν από την Κομμανταντούρ τα καμιόνια, μπροστά μια ΒΜW με καλάθι, με τον δημοσιογράφο-γόνο, που χτυπιόταν προχθές για την υπογραφή του Σαμαρά, λες και του ατιμάσανε το Μνημόνιο. Θα κάνουν μπλόκο στα Υποκαταστήματα της ΔΕΗ και του ΟΑΕΔ και θα μαγκώνουν τους ταλαίπωρους, που θέλουν να πληρώσουν το ρεύμα χωρίς το χαράτσι και τους ανέργους, που περιμένουν για το επίδομα. Μπορεί να δει κι η οδός Μέρλιν πάλι μεγάλες πιένες, με τσιγκέλια και κρίκους στο ταβάνι, που όμως δεν θα είναι για ενόργανη.

Τα εγχώρια τσανάκια που κινδυνολογούν και βγαίνουν στις γειτονιές με το ηλεκτρονικό «χωνί» και ξεκινούν το τελάλημα των εκβιασμών με το «Achtoung! Achtoung!», την δουλειά τους κάνουν. ΄Απαξ ρουφιάνος, εσαεί ρουφιάνος. Εμείς όμως, οι πολλοί, πώς το ανεχόμαστε; Είναι δυνατόν στα 2011 να ανεχόμαστε τέτοιο ελεεινό νταβαντζιλίκι, λες και είμαστε οσποδάροι των Βρυξελλών; Ο Αντώνης Σαμαράς, με δημόσιους κι έμπρακτους τρόπους, έχει δεσμευτεί να κάνει αυτό που πρέπει για την Πατρίδα. Με δημόσιες δηλώσεις από το βήμα της Βουλής, με ανακοινώσεις του εκπροσώπου του, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, εγκρίνοντας τον Προϋπολογισμό και δια των Υπουργών του στο Υπουργικό Συμβούλιο, με επιστολή προς τον κ. Μάρτενς και με την όλη ενημέρωση που έκανε στους εταίρους μας για τις θέσεις του. Και δεν είναι αρκετό;

Η χώρα, το Έθνος των Ελλήνων, δεν μπορεί να πηγαίνει από δόση σε δόση με το χέρι απλωμένο για δανεικά. Το «τα κάνω όλα για μια δόση» δεν είναι εθνική πολιτική, αλλιώς το λένε και κανονικά θέλει βιβλιάριο υγειονομικού ελέγχου. Πρέπει τώρα να βάλουμε φρένο και κυρίως εμείς, οι πολίτες, ψηφοφόροι, αναγνώστες και τηλεθεατές να στείλουμε με κάθε τρόπο τα «συγχαρίκια» μας στην κατάπτυστη και δουλόφρονα Πέμπτη Φάλαγγα. Αλλιώς, έχει πολύ παρακάτω ακόμη στου κακού τη σκάλα. Το διακύβευμα, ξαναλέω, δεν είναι απλώς η ευημερία μας, είναι η Ελευθερία μας.

Κι επειδή έχουν, πάλι, σηκωθεί τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι, θα θυμήσουμε μερικά αυτονόητα. Ο δοσιλογισμός, η δουλοφροσύνη και η κοινωνική ανθρωποφαγία, ο κοινωνικός δαρβινισμός, δεν ήταν και δεν θα γίνουν ποτέ «προοδευτική» ή «φιλελεύθερη», σώφρονα θέση. Η διασταύρωση της κολωνακιώτικης «αριστεράς», της Θάτσερ και του Χατζηαβάτη βγάζει απλώς καρπαζοεισπράκτορες. Εμείς θέλουμε ελεύθερους ανθρώπους. Το αληθινά προοδευτικό και σώφρον είναι ο αυτοσεβασμός, η προάσπιση της εθνικής αξιοπρέπειας, η ενότητα ενάντια στην υποταγή κι όχι υπέρ αυτής.

Αν δεν μπει τώρα φρένο, τότε αύριο θα μας ζητήσουν το συκώτι και το νεφρό μας, μερικές νυκτερινές «παραχωρήσεις», την τιμή και την υπόληψη μας, την εδαφική μας ακεραιότητα, την ίδια την ύπαρξη μας. Δεν είναι ζήτημα απλά ονόρε, ηρωϊσμού. Είναι ζήτημα επιβίωσης και στοιχειώδους εθνικής αξιοπρέπειας. Σύμβαση δανείου θα υπογράψουμε, όχι παραίτηση από το δικαίωμα ζωής, τιμής και περιουσίας.

(Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. trooper avatar
    trooper 23/11/2011 20:10:21

    μπράβο ρε μάγκα...τα είπες όλα!

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/11/2011 20:11:07

    Συγνώμη...εσύ θα αλληλογραφούσες;
    Γιατί πέρα από ουσία υπάρχει και η αξία ... ο φάκελλος έφυγε.
    Οι παρακαταθήκες τούτης εδώ της χώρας δεν προέρχονται ...δια αλληλογραφίας.
    Κάποτε / όποτε (ιστορικά) μας ζητούσαν δεσμεύσεις απαντούσαμε κοπιάστε και όχι ...copy & read....

    ΥΓ

    Οι διαφορές, όταν εμπίπτουν στην σφαίρα των ...σχέσεων, δεν λύνονται με φακέλλους αλληλογραφίας, γιατί οι φάκελλοι μπορεί να σε ...φακελώσουν (δέσμευση)

    • tak avatar
      tak @ Ο Ιθαγενής 23/11/2011 20:25:56

      Είσαι σίγουρος πως το ξέρεις το θέμα;

    • ΚΔ avatar
      ΚΔ @ Ο Ιθαγενής 23/11/2011 20:50:39

      Άνθρωπος είναι κι ο Σαμαράς και υπέκυψε. Τού το αφιερώνω:

      Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
      για τα ωραία και μεγάλα έργα
      η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
      ενθάρρυνσι κ' επιτυχία να σε αρνείται·
      να σ' εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
      και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
      Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις
      (η μέρα που αφέθηκες κ' ενδίδεις),
      και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
      και πιαίνεις στον μονάρχην Αρταξέρξη
      που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
      και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
      Και σύ τα δέχεσαι με απελπισία
      αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
      Αλλα ζητεί η ψυχή σου, γι' άλλα κλαίει·
      τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
      τα δύσκολα και τ' ανεκτίμητα Εύγε·
      την Αγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
      Αυτά πού θα στα δώσει ο Αρταξέρξης,
      αυτά πού θα τα βρείς στη σατραπεία·
      και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

      Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1910)

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ ΚΔ 23/11/2011 21:32:28

        H ποίηση των μεγάλων ποιητών μας τα έχει πεί ΟΛΑ !!!

        • blue nile avatar
          blue nile @ ΝΑΥΤΗΣ 24/11/2011 03:00:55

          Δεν το έχετε πολύ να μας οδηγήσετε σε φρενοκομείο βαλμένους μέσα σε εκσυγχρονιστικό ζουρλομανδύα γερμανικής ραφής. Την ίδια επιστολή με πριν από δεκαπέντε μέρες δεν τους έστειλε; Την είχαν αποδεχτεί τότε; ΟΧΙ βέβαια.
          Αν την αποδεχτούν τώρα τι σημαίνει αυτό;

      • CORMORAN avatar
        CORMORAN @ ΚΔ 24/11/2011 08:24:18

        Νομιζω πως βιαζεστε! Πισω εχει η αχλαδα την ουρα...

  3. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 23/11/2011 20:23:52

    αγαπητε φαηλε , ως παντα μεσα στα καθημερινα.
    δυστυχως οι δοσιλογοι ειναι προιον σε επαρκεια ακομη...
    γνωμη μου , οτι αν δεν πεσουν τα προδοτικα χουντοκαναλα με μεσα σε αυτα τα ασπονδυλα δημοσσιογραφακια , που ενω δεν μπορουν να μοιρασουν 2 γαιδουριων αχυρο , εχουν γνωμη για ολα και ολους και δειχνουν με το δαχτυλο , ως νεοδοσιλογοι , καθε ελληνα που αντιδρα , το συστημα πασοκ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ.
    επιπροσθετα , θα πρεπει νε ξεκαθαρισει το τοπιο και εντος της παραταξης , γιατι υπαρχουν '' γομαρια αχαριστα '' που βαζουν τρικλοποδιες στον δρομο της λευτεριας...

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/11/2011 20:28:37

    για πες μου...

    • tak avatar
      tak @ Ο Ιθαγενής 23/11/2011 20:35:27

      Διαβάζεις, σκέφτεσαι και κρίνεις... Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθείς τις θέσεις του Σαμαρά... Και δε θέλω να πιστεύω πως εκ προθέσεως τον κρίνεις...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ tak 23/11/2011 20:46:35

        Αφενός όταν δηλώνεις ότι δεν υπογράφεις δεν αλληλογραφείς ("εικόνα" & στρατηγική) αφετέρου η επιστολή ρητά δηλώνει πίστη στο πρόγραμμα ("εντός του πλαισίου") με διαφοροποίηση ("βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές").

        Αν τώρα η διαφοροποίησή μας μεταβλήθηκε και αποδεχτήκαμε το Αγγλικό δίκαιο με άλλες πολιτικές ...καληνύχτα.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Ο Ιθαγενής 24/11/2011 01:43:47

          Ιθαγενή, από εδώ είσαι ή ντόπιος;!
          Χαίρομαι όχι μόνο για το ΟΧΙ, αλλά και για το αυτοξεβράκωμα ορισμένων "βαριών" πε(πο)ν(ι)ων, εδώ μέσα.
          Έχω καταφέρει εγώ ένας βλάσφημος ημιμαθής να πιάσω το σφιγμό του Σαμαρά και δεν το έχετε καταφέρει κάποιοι με "περισπούδαστες" ανά καιρούς αναλύσεις.
          Κάποτε στον αντικαπνιστικό αγώνα εδώ μέσα, είχα ρωτήσει "όταν κοιταζόσαστε στον καθρέφτη, πλενόσαστε ή φτυνόσαστε;"
          Χαίρομαι πάλι εγώ, ένας Εθνικιστής στα όρια του Φασίστα, που μπορώ να επαναλάβω την ίδια ερώτηση λίγο διαφορετικά.
          ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΡΕ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ;

  5. tak avatar
    tak 23/11/2011 20:32:51

    Κύριε Κτανιδιώτη, οι δημοσιογράφοι του ΣΚΑΙ σήμερα, φυσικά δεν κατάφεραν να σας στριμώξουν, πλην όμως έδωσαν το στίγμα των πατρώνων τους. Ιδιαίτερα τον ένα από αυτούς τον ενοχλεί η μη υπογραφή του Σαμαρά, όμως ποτέ δεν τον έχω ακούσει να καταφέρετε ανάλογα κατά του ΓΑΠ. Ξέρουν όμως όλοι εκεί, αλλά και στην Καθημερινή, να χαϊδεύουν τα αυτιά της Αραβαντινού...

    • tak avatar
      tak @ tak 23/11/2011 20:37:47

      Συγνώμη για το "τ", διορθώστε το σε "ρ"...

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 23/11/2011 20:33:24

    Φαηλο καταιγιστηκος οπως παντα,τα εγχωρια τσανακια ποτε θα πληρωσουν για τα εγκληματα τους μου λες

  7. Πάνος avatar
    Πάνος 23/11/2011 20:35:08

    Φαήλο
    Η διγλωσία της επιστολής ποιούς έχει αποδέκτες;
    Τούς Ευρωλιγούρηδες ή τους Ελληνες Πατριώτες;

  8. Bloody_Ofelia avatar
    Bloody_Ofelia 23/11/2011 20:38:38

    Φαήλο για μένα η είδηση μία είναι: Θεωρείς ότι και η επόμενη δόση θα μας βρει με την ίδια κυβέρνηση. Κοινώς, αποχαιρέτα τις εκλογές που χάνεις.
    Τούτο συνάγεται απ το: " Κι ύστερα, αδέρφια, για την έβδομη δόση τι θα ζητήσουν; Κάτι πάλι μπορεί να μην τους αρέσει στο μέλλον στην φτιάξη μας. Μπορεί να στραβοκοιτάμε, να ‘μαστε νωχελικοί και να μην απαντάμε ζωηρά στην πρωϊνή αναφορά. Μπορεί να ‘ναι αγυάλιστος ο Μπουμπούκος ή να μιλάει στη γραμμή η Αννούλα με τον Ροντούλη."

  9. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 23/11/2011 20:40:41

    Oμορφα και τσουχτερα για τους εκτός, αλλά και τους εντός "φίλους" του Έθνους μας κ. Κρανιδιώτη.

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 23/11/2011 20:40:51

    Για μια ακόμη φορά τα είπες όλα...η Ελευθερία είναι το διακύβευμα

  11. Νικηφόρος Μαλεβίτης avatar
    Νικηφόρος Μαλεβίτης 23/11/2011 20:46:48

    Πράγματι, όλος ο Δυτικός κόσμος συνωμοτεί για το διαμελισμό της ελληνικής επικράτειας. Αλλά επειδή εμείς είμαστε από τον πλανήτη Ελ και θα μας δώσει και κοσμοσφαίρες το ξανθό γένος, θα τους σκίσουμε τους κουτόφραγκους.

  12. Ariadne avatar
    Ariadne 23/11/2011 21:03:24

    Πολύ καλό το άρθρο σας Κε Κρανιδιώτη!
    Εγώ ξαναλέω οτι θα πρέπει να βγεί ο ΑΣ , να ενημερώσει τον κόσμο και να δώσει οδηγίες γιά το τί πρέπει να κάνουμε. Και όποιος θέλει ας ακολουθήσει.
    Μήν ξεχνάτε οτι δέν κατοικούν όλοι οι ΄Ελληνες στην Αθήνα και ως εκ τούτου δέν έχουν πρόσβαση ούτε στα "πεδία των μαχών"(απεργίες), ούτε στα κέντρα πληροφόρησης.
    Και ας γίνει και μία συγκέντρωση των Νεοδημοκρατών έξω απο τα γραφεία στην Συγγρού, για να ακουστεί η φωνή μας και να εμψυχώσουμε τον Πρόεδρο!

  13. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 23/11/2011 21:07:57

    Καλησπέρα Φαήλο!!
    Με αρκετή ....καθυστέρηση σε άκουσα στο ΣΚΑΙ και σε χάρηκα πραγματικά.Τόσο αφοπλιστικά απλός και ξεκάθαρος που είχα την εντύπωση ότι το υπεροπτικό δημοσιογραφικό δίδυμο θα πάθει κρίση.
    Ένα θα ήθελα μόνο να συμπληρώσω.
    Για να γίνουμε κοινωνικά φιλελεύθεροι πρέπει πρώτα απ΄ όλα να παραμείνουμε ελεύθεροι......

  14. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 23/11/2011 21:18:05

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    Θα σας εκφράσω μια απορία μου. Κάπου στη συνέντευξή σας, αναφέρετε ότι αν αργούσε ακόμα 2-3 μέρες να συμφωνηθεί η νέα κυβέρνηση, τότε θα είχαμε άλλα προβλήματα, όπως για παράδειγμα το ότι δεν θα μας πωλούσαν πετρέλαιο οι Ρώσοι. Τελικά αυτή η απειλή, δηλαδή η μη δυνατότητα να προμηθεύεται η χώρα πετρέλαιο, υπήρχε πράγματι κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων; Και αν ναι, τι συμφέρον θα είχε η Ρωσία να πιέσει προς στην κατεύθυνση κυβέρνησης συνεργασίας στην Ελλάδα;

  15. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 23/11/2011 21:30:36

    "...το υπεροπτικό δημοσιογραφικό δίδυμο θα πάθει κρίση."
    Πάντως αυτό το δίδυμο έδωσε βήμα στον κ.Φ.Κ να αναπτύξει με όση άνεση ήθελε τις απόψεις του, πράγμα που δεν έχουν κάνει άλλοι πληρωμένοι κονδυλοφόροι !
    Για να μην μιλήσω για τις ολοκληρωτικές διαδικασίες ΟΛΩΝ των κομμάτων...

  16. Δικερως avatar
    Δικερως 23/11/2011 21:32:48

    Συντασσομαι.
    Επισης,τσιπουρα ετοιμα!over.
    Αναμενω διευθυνση προς αποστολην.over.
    Διλιτρον 1ον προς Κρανιδιωτη,διλιτρον 2ον προς
    συντακτικην ομαδαν Antinews,over.
    (σφιχτα,ανευ γλυκανισου, απο βιολογικα Θρακιωτικα στεμφυλα,you should know)

  17. Σοφια avatar
    Σοφια 23/11/2011 21:34:07

    σωστος σε ολα! εγω παντως εχοντας δικο μου μυαλο και μην περιμενοντας καθοδηγηση στη σκεψη απ τα ΜΜΕ ,καλα εκανε και εστειλε την επιστολη και δεν υπεγραψε την συμβαση ανευ ορων

  18. Y. avatar
    Y. 23/11/2011 21:43:50

    Ξέρω ότι σέβεσαι τη φιλοξενία του φάκτορα και δε το γράφεις, άρα σε διορθώνω εγώ, έστω και με τελείες
    “Τα εγχώρια τσ..λάνια”, αντί “Τα εγχώρια τσανάκια”

  19. αντι...σοφιστής avatar
    αντι...σοφιστής 23/11/2011 21:44:03

    Η σημερινή κίνηση Σαμαρά όχι μόνο δεν ενόχλησε τους σταθερούς ψηφοφόρους της Ν.Δ., αλλά επιπλέον έδωσε ένα ακόμη επιχείρημα σ' εκείνους (αστικής καταγωγής ή εξέλιξης), οι οποίοι στην παρούσα συγκυρία θα μετρήσουν πολύ την ψήφο τους, να την εμπιστευτούν στις επικείμενες εκλογές στην παράταξη. Καλό είναι να είμαστε παρορμητικοί στη σκέψη, αλλά στην πράξη οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί και μεθοδικοί. Πρωτεύον είναι η κατάκτηση ισχυρής αυτοδυναμίας και αυτή μπορεί να επιτευχθεί, αλλά και να διατηρηθεί μελλοντικά με την επανενοποίηση της κεντροδεξιάς με πολιτική όμως αναφορά τον εθνοκεντρισμό. Οι πλατφόρμες του φιλελευθερισμού ή του μεσαίου χώρου είτε έχουν πλέον ξεπεραστεί είτε έχουν αποτύχει, πλην όμως πολίτες που είτε κατά το παρελθόν είχαν ψηφίσει τη Ν.Δ. εκείνης της πολιτικής αναφοράς και πλέον στέκονται κριτικά απέναντί της εξαιτίας ιδίως των παραλείψεων της κυβέρνησης Καραμανλή είτε δεν την έχουν τιμήσει ακόμη με την ψήφο τους αλλά είναι αστικής θεώρησης, ζητούν μεν την αποφασιστικότητα και την ελληνοπρέπεια του ηγέτη, αρέσκονται δε την πραότητα και τη σύνεση αυτού. Θα πρέπει λοιπόν να αφήσουμε το βουνό για τους αριστερούς για να ασχοληθούμε εμείς εντατικά με την πόλη.

  20. yianna avatar
    yianna 23/11/2011 21:49:18

    Πολιτική η απάντηση Σαμαρά. Ωστόσο η επιστολή του αυτή δεν νομίζω να καλύπτει τον Φαήλο και τις θέσεις του.
    Μπορούμε να πεινάσουμε ? Άν ναι τότε να προχωρήσουμε σε ένα ηχηρό ΟΧΙ σε συνεργασία με την Αριστερά, και να τινάξουμε την παγκόσμια οικονομία στον αέρα.
    Αναρρωτιέμαι εάν δεν γίνει αποδεκτή η επιστολή του, τι θα κάνει, θα παραιτηθεί? Ωραίο είναι να αγιοποιούμε καταστάσεις και να βαφτίζουμε το κρέας ψάρι, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή.
    Φτάνει πια, αρκετά ξεφτιλιστίκαμε. Δεν μπορούμε άλλο.....

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 23/11/2011 21:51:25

    Χα-χα , οι Γερμανοί ¨Πράσινοι ¨ , τους οποίους προσπαθούν να μιμηθούν αρκετοί της μεταπρατικής πολιτικής σκέψης στην Ελλάδα ( ¨ Εισαγωγαί - Εξαγωγαί - Tramsport-Company η ¨ Πρόοδος ¨ ). Την πρώτη εναλλακτική μαργαρίνη , τον πρώτο ¨μηλίτη¨ , την πρώτη ¨Κρατική Αντικαπνιστική Εκστρατεία ¨, τα παρήγαγαν και εφάρμοσαν οι ¨Πράσινοι του Χίτλερ ¨ το 1933-1045 . Τα προπαγανδιστικά πολύγλωσσα περιοδικά του Χιτλερικού καθεστώτος ( ¨Σινιάλο¨ - Signal ) ήταν γεμάτα ¨βουκολικές φωτογραφίες¨ από την Γερμανία μέσα σ΄ένα ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον με καταπράσινα δάση και ανθισμένους αγρούς με ευτυχισμένους αγρότες που έσερνα βοϊδάμαξες ¨. Οι Γερμανοί πράσινοι , οι βομδαρδιστές και διαμελιστές της Γιουγκοσλαβίας το 1999 για λόγους προστασίας ¨ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨ , λένε στον Ελληνικό λαό , σύμφωνα με την ¨Φωνή του Κυρίου τους¨ , του Γερμανικού κεφαλαίου , το ¨τι πρέπει να κάνει¨ ! Θα πρέπει να τρίζουν τα κόκαλα της Πέτρα Κέλυ και του στρατηγού ε.α. Γκέρντ Μπάστιαν , ήταν ενάντια στο ΝΑΤΟ , ιδρυτών το 1980 των ¨Πρασίνων , οι οποίοι δύο χρόνια μετά την είσοδο τους στη Βουλή ¨αυτοκτόνησαν¨ το 1984 ;).

    Γερμανοί Πράσινοι: Η ΝΔ είναι υπεύθυνη για πολλά προβλήματα...
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    ¨... Ευθύνες στη Νέα Δημοκρατία για τη σημερινή κατάσταση της χώρας απέδωσε ο συν-επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Πρασίνων Γιούργκεν Τριττίν: «Δεν καταλαβαίνω πώς συμπεριφέρεται η ΝΔ. Είναι υπεύθυνη για πολλά προβλήματα, θα έπρεπε πρώτη να υπογράψει τη συμφωνία, γιατί επιπλέον έχει τη βασική ευθύνη ως μέλος της κυβέρνησης».

    Μιλώντας σε Έλληνες δημοσιογράφους, στη διάρκεια επίσκεψης που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο κ.Τριττίν αναφέρθηκε διεξοδικά στην κρίση, «που είναι βαθειά και συνδέεται τόσο με την τραπεζική κρίση όσο και με την κρίση νοικοκυριών. Είμαστε μία Ευρώπη κι έχουμε μία κρίση» παρατήρησε σημειώνοντας πως ενώ συχνά «αξίες και συμφέροντα αποκλίνουν, σε τούτη την περίπτωση συγκλίνουν, καθώς πρέπει να βγούμε από την κρίση». Κατά την άποψή του, για να μη φτάσουμε στις δύο χειρότερες συνέπειες - που είναι η έξαρση του πληθωρισμού και ο πόλεμος - θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα σύνολο εργαλείων, όπως είναι: η μετατροπή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου σε Τράπεζα με την εγγύηση της ΕΚΤ, η απευθείας παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και η έκδοση ευρωομολόγων. Ο κ. Τριττίν σημείωσε ότι οι Πράσινοι υποστηρίζουν την πρώτη και την τρίτη πρόταση, ενώ υπογράμμισε ότι η λιτότητα δεν είναι αρκετή για να ξεπεραστεί η κρίση, αντίθετα οδηγεί σε ύφεση. «Οι χώρες πρέπει να έχουν έσοδα (άρα απαιτείται αύξηση φόρων) για να προωθήσουν επενδύσεις υποδομών» παρατήρησε... ¨.

    http://tvxs.gr/news/ellada/germanoi-prasinoi-i-nd-einai-ypeythyni-gia-polla-problimata

    • μχ avatar
      μχ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/11/2011 09:29:31

      οι -burg διοικούν ακόμα...το μέλλον της πράσινης θρησκείας θα μετατοπίσει το ενδιαφέρον από τα δικαιώματα του ανθρώπου(κατάργηση της ιδιοκτησίας) στον σεβασμό της μητέρας γης..σε ένα τέτοιο πλαίσιο αλλάζει η ανάγνωση του διαθρησκευτικού διαλόγου που συγκλίνει στην οικολογική θεώρηση των προβλημάτων


      quiz γιατί οι δυο πρώτες μεταφράσεις τις Βίβλου από τον Εrasmus δεν περιλαμβάνουν το Comma Johanneum ?

  22. ΕΥΑΓΟΡΑΣ avatar
    ΕΥΑΓΟΡΑΣ 23/11/2011 21:52:29

    ΦΑΗΛΟ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ.ΜΗΠΩΣ ΕΦΘΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕ:ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ .

  23. δημητριος μαυρομματαιος avatar
    δημητριος μαυρομματαιος 23/11/2011 22:53:29

    φαηλο εισαι Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Σ!Ο αρχηγος τους δουλευει ολους τους κιορηδες.Παρτε επιστολες,υπευθυνες δηλωσεις,απολυτηρια στρατου,βιβλιαρια ικα και οταν γινει πρωθυπουργος θα τους πει ''τα χας μουτ''.Πιανετε ο ΕΛΛΗΝΑΣ κοιρο'ι'δο?

  24. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 23/11/2011 23:17:20

    Είμαστε ή δέν είμαστε ο ομφαλός τής γής;
    Εξαρτάται από τήν οπτική τού παρατηρητή.
    Γιά τόν παρατηρητή Ιαπετό είμαστε. Γιά τόν Δαναό μπορεί ναί, μπορεί όχι.
    Μιά ανάλογη οπτική έχουν καί οι πολιτικοί. Καί οι αρχηγοί κομμάτων. Καί οι πρωθυπουργοί. Ο καθένας μας.
    Έχει κάποια σημασία αυτή η οπτική στό πολιτικό γίγνεσθαι; Μπορεί νά επηρεάσει μιά παρόμοια οπτική τής κοινωνικής πλειοψηφίας τήν καθημερινότητα;
    Η απάντηση είναι σαφής. Ναί. Καί εξηγούμαι.
    Η καθημερινότητα τής ζωής μας έχει νά κάνει μέ τά πάντα. Άν πίνουμε φρέσκο ή παστεριωμένο γάλα. Ρακί ή Ουΐσκυ. Κόκα-Κόλα ή ήβη χυμό. Γερμανικό ή γιαπωνέζικο αυτοκίνητο. Βιολογικό προϊόν ή άψογα πακεταρισμένο προϊόν ολλανδέζικου υβρίδιου. Χώρα γεμάτη πλαστικά μπουκάλια καί σακκούλες ή καθαρή. Παράνομες χωματερές ή βιολογικά διαχειρήσιμες. Ίμια ή Καρντάκ. Ευρώ ή δραχμή. Τσιφτετέλι ή Ρόκ. κ.ο.κ.
    Αυτή είναι η πολιτική ή κοινωνική διαθεσιμότητα, ανοχή καί παραδοχή μιάς κοινωνίας. Καί αυτό έχει σχέση μέ τό κοινωνικό πρότυπο καί ζητούμενο πού μάς έχει εμφυτευθεί ώς κοινωνία καί ώς άτομα.
    Η Σισύφεια παράδοση είναι δική μας, όπως καί η δελφική αξίωση ότι είμαστε ο ομφαλός τής γής.
    Οι αρχαίοι πατέρες μας αποδέχθηκαν γιά μεγάλο διάστημα συγκεκριμένους ιερούς κανόνες καί άβατα απαραβίαστα. Είναι αυτό πού μέ περίσσευμα θράσους ή έκδηλου θαυμασμού καί προθυμία βίωσης ανακυκλώνεται μέχρι τίς μέρες μας.
    Τί νόημα έχει π.χ. η συζήτηση γιά εθνική αξιοπρέπεια; Πώς μετριέται; Υπάρχει ένα ασφαλή αξιοπρεπόμετρο;
    Νά επαναλάβω τό τετριμμένο καί χιλειοειπωμένο. Σκότωσε καί κατέστρεψε ο χριστιανισμός τό αρχαίο μας κλέος ή είναι η φυσιολογική συνέχειά του;
    Μεταφέροντας τό ερώτημα στήν τρέχουσα πολιτική,ώς πρός τό τί είναι ο κάθε ή ο κάθε αναγνωρίσημος πολιτικός καί τί εξυπηρετεί, η απάντηση είναι η συχνά διατυπούμενη απαξίωση τού πολίτη «όλοι ίδιοι είναι».
    Είναι η υπεκφυγή ή άρνηση τού πολίτη νά θέλει νά βιώσει τήν δική του δύσκολη πολιτική καί βιωματική καθημερινότητα, καταφεύγοντες στίς εμπεδωμένες καί ιδανικοποιημένες εικόνες τού παρελθόντος του;
    Λύνει έτσι τό πολιτικό του πρόβλημα ή τό μεταθέτει γιά τήν «άλλη» ζωή του;
    Ή τέλος παντων νομίζει ότι έχει παρακμάσει τόσο πολύ καί δέν μπορεί όπως ο αθηναίος πρόγονός του νά «πέσει» πάνω σέ έναν Περικλή;
    Καί ο αρχαίος αθηναίος επέλεξε τόν Αλκιβιάδη, «πρόσφερε» τό κώνειο στόν Σωκράτη καί καταδίκασε σέ θάνατο τόν Θεμιστοκλή γιά μηδισμό. Ναί τά έκανε όλα αυτά. Καί θαυμάζεται γιά τό έργο του. Είχε όμως κάποιες σταθερές. Πίστευε καί σεβόταν τό μαντείο τών Δελφών. Γιόρταζε τά Παναθήναια. Σεβόταν τό ιερό άσυλο. Έθαβε τούς νεκρούς του καί τούς έκανε «τρισάγιο». Στό ιερό τού ολύμπιου Δία καί στόν ελλανοδίκη. Πἰστευε σέ πέντε αρχές πού προσδιόριζαν τήν ελευθερία τού. Τήν δική του ελευθερία, όπως τήν νοούσε. Στόν ελληνικό τόπο καί τρόπο.
    Ο Ιαπετός θέλει νά στηρίξει ένα πολιτικό πού πιστεύει ότι η Ελλάδα είναι ο ομφαλός τής γής.
    Δέν ξέρω άν τό πιστεύει πραγματικά, άν τό δέχεται, ή είναι ένα σύγχρονο πολιτικό υβρίδιο καί αυτός.
    Η θέση του γιά τήν Μακεδονία, θέση πολιτικού εξουσίας πού τού κόστισε ακριβά, είναι μιά βάση εμπιστοσύνης.
    Μπορεί νά διαψευσθώ στήν πολιτική μου επιλογή. Αυτήν όμως κάνω καί είναι συνειδητή. Δέν κρίνω τόν Σαμαρά από τήν καθημερινή του πολιτική πράξη, αλλά από τήν πολιτική του στόχευση καί τού αναγνωρίζω τό δικαίωμα τού πολιτικού ελιγμού.
    Η επιλογή μου έχει σχέση μέ τόν Σαμαρά καί όχι σώνει καί καλά μέ τό κόμμα τής ΝΔ. Εκεί ανδρώθηκε πολιτικά, από εκεί αποχώρησε, εκεί ξαναβρέθηκε. Τό κόμμα τής ΝΔ έχει καί άτομα μέ ήθος καί ανήθικα. Όλα εξαρτώνται από τίς πολιτικές συγκυρίες καί τό πνεύμα τού ηγετικού πυρήνα.

  25. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 23/11/2011 23:34:15

    Φαήλο καλησπέρα

    Οι θέσεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Άλλωστε εμείς οι Έλληνες, πάντοτε τιμούμε, γιορτάζουμε και περηφανευόμαστε για τα μεγάλα ΟΧΙ. Και εσύ είσαι οπαδός των ΟΧΙ.

    Επειδή είσαι αγνός πατριώτης και πραγματικός αγωνιστής, θέλω να θυμάσαι πάντοτε το άρθρο σου με τίτλο: «Όσο υπάρχουμε εμείς, έχει μαγιά η Πατρίδα να ζυμώνει ελευθερία».

    Στο υπόψη άρθρο είχα γράψει τα ακόλουθα που στο τέλος είχε και μια ερώτηση:

    «…… Αλλά ας έρθω στην ουσία του ζητήματος, αναφορικά με τη δανειακή σύμβαση. Ποιες θα είναι οι δεσμευτικές ρήτρες που θα περιέχει προκειμένου η Ελλάδα να μην αθετήσει το χρέος της;
    1) Θα υπάρχει η ρήτρα της αμετάκλητης παραίτησης από την ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας, όπως αυτή που περιλαμβανόταν στην πρώτη δανειακή σύμβαση, που θεία τύχη, ευτυχώς, δεν κυρώθηκε από τη βουλή; Και αν υπάρχει, η ΝΔ θα την υπογράψει;
    2) Θα υπάρχει η απαίτηση της τρόικας για υπαγωγή του συνόλου του Ελληνικού χρέους κάτω από το Αγγλικό δίκαιο; Θα δεχθεί η ΝΔ τη μεταφορά του συνόλου του χρέους στο Αγγλικό δίκαιο;
    3) Θα υπάρχουν δεσμεύσεις αποδοχής επιτροπείας από «τεχνοκράτες» της ΕΕ και του ΔΝΤ; Και αν υπάρχουν, η ΝΔ θα τις δεχθεί;

    Εσύ Φαήλο θα ψήφιζες ποτέ τέτοιες παραιτήσεις και παραχωρήσεις; Θα δεχόσουν επιτροπεία; ……..»

    Και εσύ μου απάντησες:

    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης είπε: 13/11/2011 στις 11:54 pm
    Όχι, δεν θα την ψήφιζα όπως την περιγράφεις.
    Κάτσε όμως να έρθει πρώτα η περίφημη σύμβαση.
    Κι επίσης, όχι δεν πιστεύω ότι θα μας πετάξουν έξω (από το ευρώ).

    Θέλω Φαήλο να μη ξεχάσεις ποτέ αυτό το ΟΧΙ. Διότι η όλη φασαρία αναφορικά με την επιστολή Σαμαρά, τελικό στόχο είχε τη ταπείνωση και αποδυνάμωση της πατριωτικής δεξιάς, προκειμένου να περάσει και να κυρωθεί από τη βουλή (χωρίς αντιστάσεις), η δανειακή σύμβαση. Που κατά τη γνώμη μου, τα πρωτόκολλα παράδοσης που υπέγραψε ο Τσολάκογλου και οι πράξεις των κατοχικών κυβερνήσεων, θα ωχριούν μπροστά της.

  26. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 23/11/2011 23:45:03

    ΕΥΓΕ γελωτοποιέ που κάνεις αγέλαστους τους κομπάρσους !http://www.newsit.gr

    Επιστολή Χάρρυ Κλυνν στον Σαμαρά: Μην υπογράψεις το θάνατο της Ελλάδας
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    /default.php?pname=Article&art_id=108037&catid=3

    • Νίκος Γκ. avatar
      Νίκος Γκ. @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/11/2011 00:38:48

      +1000

      http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=108037&catid=3

  27. Γαρμπής Διονύσης avatar
    Γαρμπής Διονύσης 24/11/2011 00:11:30

    Προς
    Αξ/μον κ. Αντώνιο Σαμαρά,
    Πρόεδρο κόμματος Νέας Δημοκρατίας _

    Via e-mail
    και δια του Τύπου _


    Αξ/με κε Πρόεδρε,
    Συμμεριζόμενος την τραγική σας θέση, μπροστά στο ταπεινωτικό δίλημμα «την υπογραφή σας, αλλιώς δεν δίνουμε δάνειο, δηλαδή, αντίο πατρίδα», σας στέλνω το παρακάτω παρηγορητικό ποίημα του μεγάλου μας Κωνσταντίνου Καβάφη. Σαφώς θα αναγνωρίσετε σημαντικές αναλογίες με την τρέχουσα περίσταση:

    ΕΝ ΣΠΑΡΤΗι

    Δεν ήξερε ο βασιλεύς Κλεομένης, δεν τολμούσε-
    δεν ήξερε έναν τέτοιο λόγο πώς να πει
    προς την μητέρα του: ότι απαιτούσε ο Πτολεμαίος
    για εγγύησιν της συμφωνίας των ν’ αποσταλεί κι αυτή
    εις Αίγυπτον και να φυλάττεται·
    λίαν ταπεινωτικόν, ανοίκειον πράγμα.
    Κι όλο ήρχονταν για να μιλήσει· κι όλο δίσταζε.
    Κι όλο άρχιζε να λέγει· κι όλο σταματούσε.

    Μα η υπέροχη γυναίκα τον κατάλαβε
    (είχεν ακούσει κιόλα κάτι διαδόσεις σχετικές),
    και τον ενθάρρυνε να εξηγηθεί.
    Και γέλασε· κ’ είπε βεβαίως πιαίνει.
    Και μάλιστα χαίρονταν που μπορούσε νάναι
    στο γήρας της ωφέλιμη στην Σπάρτη ακόμη.

    Όσο για την ταπείνωσι – μα αδιαφορούσε.
    Το φρόνημα της Σπάρτης ασφαλώς δεν ήταν ικανός
    να νοιώσει ένας Λαγίδης χθεσινός·
    όθεν κ’ η απαίτησίς του δεν μπορούσε
    πραγματικώς να ταπεινώσει Δέσποιναν
    Επιφανή ως αυτήν· Σπαρτιάτου βασιλέως μητέρα.


    Επιπλέον, το παραπάνω ποίημα συνάδει με σημερινό δημοσίευμα που σας προτείνει να στείλετε ομήρους, προκειμένου να μας χορηγηθεί η πολυπόθητη δόση.
    Μετά τιμής,
    Για την αφιέρωση:
    Διονύσης Γ. Γαρμπής, οδοντίατρος, Αργοστόλι.
    (Βράδυ Τετάρτης, 23 Νοεμβρίου 2011)

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/11/2011 00:18:04

    Πάλι έγραψες!
    Ένα μόνο, αδικείς την ...Θάτσερ!

  29. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 24/11/2011 00:39:59

    Επιτελούς η γη κινείται , πέρα από τις δογματικές παρωπίδες , και για ένα μέρος της κατά κόσμο Αριστεράς …

    Τσίπρας: Αντώνη μην υπογράψεις, πάμε για εκλογές

    Κουβέλης: μην υπογράψεις Σαμαρά

    Άρμα Πολιτών …

    Επιστολή Χάρρυ Κλυνν στον Σαμαρά: Μην υπογράψεις το θάνατο της Ελλάδας

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Για να μην ξεχνάμε τις ¨άοκνες προσπάθειες¨ , εδώ και μήνες , και το ταρακούνημα για την σωστή κατανόηση και ερμηνεία των πολιτικών δρώμενων των τελευταίων μηνών προς αυτή την κατεύθυνση :

    Χαρακτηριστήκαμε σαν ¨αιρετικοί¨ , αλλά δεν πειράζει ...

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Απειλές κατά Σαμαρά και του ελληνικού λαού
    08/07/2011

    Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ¨ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ¨ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΦΟΥΓΓΟΚΟΛΑΡΙΩΝ ΤΟΥ …

    Του ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨
    http://www.antinews.gr/2011/07/08/111434/


    Τελεσίγραφο του 4ου Ράϊχ στον Αντώνη Σαμαρά
    05/11/2011

    ΕΓΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ …ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ …ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ;

    Του ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨
    http://www.antinews.gr/2011/11/05/131911/

  30. a.p. avatar
    a.p. 24/11/2011 02:06:41

    Ακομα ενα καλο αρθρο ! Φαηλο , Ευγε!

  31. blue nile avatar
    blue nile 24/11/2011 03:22:59

    Licht, mehr Licht.

    Είχα βαρεθεί τις σωτηρίες συμφωνίες του μεγάλου ποδηλάτη που όλο μας έσωζαν και όλο μας τραβούσαν πιο πολύ στο βυθό. Και φοβάμαι μη τυχόν με τον Παπαδήμο ζήσουμε παρόμοις νίλες. Βοήθεια μας...

    Έχω σιχαθεί τη στάση των εκπροσώπων του ΛΑΟΣ που πρώτα ψήφισαν το μνημόνιο και τώρα προσπαθούν με τις φωνασκίες τους να πλειοδοτήσουν στη κρίση. Ξαφνικά ο ευτραφής λαικιστής θυμήθηκε ότι ούτε αυτός θα υπογράψει τώρα που εκ του ασφαλούς κατάλαβε ότι ο Σαμαράς θα κερδίσει τη σιμουλτανέ παρτίδα σκάκι. Μόνος εναντίον όλων.

    Έχω μπουχτίσει το βλέμμα του Μπάμπη που όλο και πιο πολύ μου φέρνει σε μια μετενσάρκωση του κινηματογραφικού Αρτέμη Μάτσα ...ας μη ξεχάσω τον διοπτροφόρο Χρήστο ως υποψήφιο σωσία του Δήμου Σταρένιου.

    Έτσι και αλλιώς οι Γερμανοί είναι πάντα φίλοι μας και τότε και τώρα.

    Σημειώνει ο Σεφέρης στις Μέρες: <>

    Εβδομήντα χρόνια μετά τα ίδια και απαράλλαχτα λένε, ξύλινους σταυρούς για τα νεκροταφεία μας να ετοιμάζουμε εμείς οι πτωχευμένοι, που θα μπούμε οδηγούμενοι από τα απάνθρωπα μέτρα που μας επιβάλει ένα καθεστώς που δείχνει να θέλει να μοιάζει με το Δ΄Ράιχ. Δέκα χρόνια λιτότητας, εκατό χρόνια μοναξιάς, τρεις χιλιάδες χρόνια ιστορίας πληγώνονται στο όνομα της τευτονικής χρηματοπιστωτικής εμμονής και της εγχώριας αλήτ . Για τι να στεναχωρηθώ πιο πολύ για την επερχόμενη ανέχεια ή για τον ξεφτιλισμό ενός περήφανου λαού;

    Και θα βγουν οι διάφορες τηλεοπτικές περσόνες του ολόκληρου ξεπεσμού μας και θα δηλώσουν ότι όλα κι'όλα οι Γερμανοί μας βοηθούν δίνοντας τα ωραία ευρώ τους εσείς τι θέλετε τώρα και τους κατηγορείτε;

    Όμως τέρμα τα ψέματα η ανακρίβεια η παραπληροφόρηση. Όποιος πραγματικά θέλει να βοηθήσει μια υπερχρεωμένη χώρας δεν της δανείζει εκ νέου υπέρογκα ποσά επιβάλοντας μέτρα λιτότητας που χειροτερεύουν τη ύφεση. Το 1952 η Δυτική Γερμανία ήταν μια καταχρεωμένη χώρα η οποία είχε να αντιμετωπίσει ακόμα πολλά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τη στρατιωτική της ήττα ενώ επιπλέον είχε να καταβάλει ατελείωτα ποσά για πολεμικές αποζημιώσεις πολλών κρατών. Δεν πήγε όμως εκεί το ΔΝΤ για να τη σώσει, πήγε γενναίο μέρος των πλεονασμάτων των ΗΠΑ που έχτισαν την παραγωγική βάση της Γερμανίας με αντάλλαγμα ένα ποσοστό της τάξης του 4%-6% από τα κέρδη να πηγαίνει για την αποπληρωμή των χρεών και των αποζημιώσεων. Εδώ συμπληρώνουν οι εξαιρετικοί δημοσιογράφοι της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt άξιοι απολογητές μια άλλης πιο ανθρώπινης Γερμανίας απ'αυτής που βλέπουμε ( http://www.antinews.gr/2011/10/30/130511/ ) : “Αν είχαμε φερθεί στους Γερμανούς αδελφούς μας της Ανατολικής Γερμανίας όπως φερόμαστε τώρα στους Έλληνες, αυτοί θα ζούσαν ακόμη στην φτώχεια. Αυτά που κάναμε τότε για αυτούς: μηδενική φορολογία στις εταιρείες, προγράμματα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αύξηση μισθών για να δημιουργήσουμε καταναλωτική δύναμη – όλα αυτά γίνονται αντίθετα στην Ελλάδα».

    Αν ήθελαν πραγματικά να βοηθήσουν να βγούμε από την κρίση οι λέξεις κλειδιά θα ήταν παραγωγικές επενδύσεις και ευρωομόλογο. Είναι αυτό που είχε απαντήσει ο Σαμαράς στην Μέρκελ το καλοκαίρι όταν τον πίεζε και τον ρωτούσε τι θέλει για να αποδεχτεί το μεσοπρόθεσμο. ''Λεφτά για επενδύσεις'' ήταν η απάντηση του Σαμαρά.

    Όσο για το ευρωομόλογο ένα κοινό ευρωπαικό χρέος δηλαδή που θα έδινε το φιλί της ζωής στο ευρώ , τους ξυνίζει και ολοένα το αναβάλουν επειδή θα τους αφαιρούσε τη δυνατότητα εξόδου όποτε τους καπνίσει από το ευρωσύστημα.


    Επειδή δε με το θέμα των εγγράφων εγγυήσεων που ζητούν οι φίλοι μας οι Γερμανοί είναι ξεκάθαρη πλέον η επιθυμία μετατροπής της Ευρωπαικής Ένωσης σε μια Zollverein μια επέκταση δηλαδή του γερμανικού εδάφους με ζώνες ελεύθερων συναλλαγών και εκμετάλευσης των πλουτοπαραγωγικών πηγών κρατών όπως η Ελλάδα στο πλαίσιο μιας μεταμοντέρνας αποικιοκρατίας...

    Auf Wiedersehen

    • blue nile avatar
      blue nile @ blue nile 24/11/2011 03:28:47

      Φάκτορα κάτι γένται όταν βάζω κάποια φράση σε εισαγωγικά.
      Σημείωνε ο Σεφέρης: Τρίτη, 21 του Γενάρη 1941 (όταν η Ελλάδα του Ελύτη πολεμούσε στις βουνοκορφές της Πίνδου το φασισμό)...Ελληνική εκπομπή του Βερολίνου: “Με τα ξύλα που κάνετε καταφύγια καλύτερα να κάνετε σταυρούς για τα νεκροταφεία”

  32. Kape avatar
    Kape 24/11/2011 07:33:50

    Πολύ αξιόλογη προσέγγιση! Εύχομαι η ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης να μην αναιρεί όλα τα παραπάνω! Μπράβο κύριε Κρανιδιώτη!!!

  33. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 24/11/2011 08:05:02

    Αγαπητέ Διονύση καλημέρα

    Είναι φανερό, ότι εκεί στο Κοργιαλένιο, οι πολύ καλοί φιλόλογοι καθηγητές Φαραντάτος, Κακούρης, Γεωργάτος, Καλαφάτη, έκαναν καλή δουλειά!

    • Γαρμπής Διονύσης avatar
      Γαρμπής Διονύσης @ Αρματιστής 24/11/2011 23:41:51

      Οι δάσκαλοί μας είναι η μισή μας ψυχή. Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
      Δ.Γαρμπής

  34. μχ avatar
    μχ 24/11/2011 09:16:30

    Συμφωνώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.