#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/12/2009 15:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι υπερωρίες ημετέρων δεν αναρτώνται στο Διαδίκτυο κύριε Ραγκούση;

 

Παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού για περιστολή των δαπανών του Δημοσίου και τις εξαγγελίες του κυρίου Ραγκούση για πάταξη της σπατάλης των φορέων του Δημοσίου, 2 αποφάσεις που φέρουν την υπογραφή του ίδιου του κ. Ραγκούση έρχονται να προβλέψουν, για 3 μήνες, υπερωρίες ύψους 151.000 για 144 «εκλεκτούς» υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλ. Διακυβέρνησης.

Πρόκειται για τις υπ’ αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ.5/3/25511 και ΔΙΔΚ/Φ.5/3/25512 αποφάσεις που δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ Β΄ 2300 της 27.10.2009 και με τις οποίες οι υπάλληλοι της επιλογής της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου θα πάρουν υπερωρίες για τους μήνες από τον Οκτώβριο ως τον Δεκέμβριο του 2009, με δυνατότητα, μάλιστα, αύξησης του αριθμού αυτού ανάλογα με τις…ανάγκες. Πράγματι πρόκειται για ζήτημα άμεσης προτεραιότητας της νέας Κυβέρνησης.

Και κάτι τελευταίο κύριε Ραγκούση: Ξεχάσατε να αναρτήσετε τις αποφάσεις αυτές στο Διαδίκτυο…Γιατί άραγε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o aristos avatar
    o aristos 07/12/2009 16:15:03

    Υπερωρίες και να πείτε ότι δούλευαν...
    Εδώ έχουν 5 ημέρες να αναρτήσουν η να κάνουν τα Βriefing του Κυβερνητικού Εκπρόσωπου..

    Ηλεκτρονική Ενημέρωση, "Κλειστόν λόγω διακοπών"........;;;

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/12/blog-post_4256.html

  2. Vass avatar
    Vass 07/12/2009 16:16:59

    Άλλο η διαφάνεια κι άλλο οι υπηρεσιακές ανάγκες.
    Εμάς μας αρκεί το περιτύλιγμα και η λεζάντα.
    Αλήθεια για ποιό λόγο θα εργαστούν υπερωριακά οι ημέτεροι;
    Και αφού ψάχνουν για τις υπερωρίες, μήπως γνωρίζει κανείς πώς προκύπτουν οι υπερωρίες των συνεργατών των βουλευτών;

  3. stelios avatar
    stelios 07/12/2009 17:03:03

    Ακριβως γι'αυτο θα ελεγχουν οι Βρυξελες καθε μηνα και κωδικο-κωδικο τις δαπανες.Θα φαει παλι σφαλιαρα ο Παπακωννου και θα τρεχει να τα μαζεψει αρον-αρον.

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 07/12/2009 17:12:01

    Στην Κοπεγχάγη θα ταξιδέψουν με λεφτά του δημοσίου περι τους 70 ημετέρους. Τί θα κάνουν όλοι αυτοί; Μήπως πάει εκεί και η χορωδία του ΠΑΣΟΚ;

    ΠΕΛΙΑΣ

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ ΠΕΛΙΑΣ 07/12/2009 18:34:42

      ...έγραψες...

  5. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 07/12/2009 18:09:44

    Ωραίες οι υπερωρίες αλλά πριν από λιγο μας έβαλε σε αρνητική παρακολούθηση τον SP. Αρα πάμε για ΒΒΒ+ ή και χειρότερα. Η κυβέρνηση πρεπει να καταλαβει πως το πρόβλημα είναι στις αγορές και όχι στα διπλωματικά σαλόνια. Μέσα στο μήνα ο ΓΑΠ πρεπει να κανει διάγγελμα και κυβερνηση οικονομικής συνεργασίας με την ΝΔ να περάσουν τα γενναια μετρα που λεει και ο κος Τρισέ.

  6. vas avatar
    vas 07/12/2009 18:44:41

    λέτε να κατάλαβε τι του έφεραν και υπογραψε

  7. Lavazza avatar
    Lavazza 08/12/2009 04:46:08

    Οποιοδήποτε ΦΕΚ και υπουργική απόφαση εφόσον δεν αναρτηθεί στο διαδύκτιο δεν ισχύει, το είπε ο Ραγκούσης στο υπουργικό Συμβούλιο οπότε για να εκτελεστεί θα πρέπει να αναρτηθεί.
    Υπομονή.....θα δείξει

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ Lavazza 08/12/2009 05:35:09

      "Οποιοδήποτε ΦΕΚ και υπουργική απόφαση εφόσον δεν αναρτηθεί στο διαδύκτιο δεν ισχύει"

      1) Τι ειναι αυτο... ΦΕΚ; Η απλως υπουργικη αποφαση;

      2) Εχει αναρτηθει;! :)

  8. nikos avatar
    nikos 08/12/2009 09:31:39

    Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΙΨΙΑΣ ΤΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ????