#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2013 18:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι τρομοκράτες "οργανώνονται" και οι πολιτικοί τσακώνονται



(Ανανεωμένο) Τουλάχιστον τέσσερα ακόμη άτομα που εμπλέκονται στην τρομοκρατία με συμμετοχή στους Πυρήνες της Φωτιάς, αναζητά η αστυνομία και πλέον ψάχνει στον κύκλο των τεσσάρων συλληφθέντων για τη ληστεία στον Βελβεντό.

Πρόκειται για τρεις άνδρες και μια κοντόσωμη γυναίκα που ενδεχομένως  ήταν κι αυτοί στη ληστεία της Κοζάνης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ειδικά η γυναίκα μπορεί να συνδεθεί με την βομβιστική επίθεση στο εμπορικό κέντρο The Mall. Άλλωστε, οι κάμερες είχαν δείξει το άτομο που άφησε τη βόμβα και είχε ειπωθεί τότε ότι μπορεί να ήταν και γυναίκα.

Αργά χθες το βράδυ, η αντιτρομοκρατική εντόπισε διαμέρισμα στο Μαρούσι και εκτιμά ότι πρόκειται για κρησφύγετο της οργάνωσης, που φέρονται ως μέλη της οι συλληφθέντες.

Στο σπίτι -όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.- βρέθηκε κοντάκι καραμπίνας, μεγάλος αριθμός φυσιγγίων κυνηγετικού όπλου, μία εσωτερική θήκη πυροβόλου όπλου, 19 καψύλλια χρώματος καφέ, μια φωτοβολίδα θαλάσσης, οκτώ φιαλίδια βουτανίου, τρία κράνη μοτοσικλετιστή, δύο παντελόνια στρατιωτικού τύπου, οκτώ διευθύνσεις μονοκατοικιών και διαμερισμάτων προς ενοικίαση στη περιοχή της Αθηνάς καταχωρημένες μηχανογραφημένα σε φύλλα χαρτιού, διαρρηκτικά εργαλεία, δύο πολυμηχανήματα, μια συσκευή πλαστικοποίησης, ένας υποδοχέας θυρών για συσκευές αποθήκευσης δεδομένων (usb sticks), μία fορητή συσκευή αποθήκευσης δεδομένων (usb stick), ένας πλαστικός αντάπτορας, μία κάρτα αποθήκευσης δεδομένων, δύο κενές θήκες κιθάρας, δύο νάιλον τσάντες μεγάλου μεγέθους γνωστού πολυκαταστήματος, διάφορα ειδή ρουχισμού καθώς και διάφορα εξαρτήματα κινητών τηλέφωνων ( hands free , μπαταριές κλπ).

Το διαμέρισμα είχε ενοικιαστεί πριν από περίπου ένα μήνα από τον Νίκο Ρωμανό με πλαστά στοιχεία ταυτότητας.

Επίσης,σύμφωνα με πληροφορίες,έχουν εντοπιστεί ίχνη παραβίασης της εισόδου του διαμερίσματος και οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής θεωρούν ότι συνεργοί των τεσσάρων συλληφθέντων επιχείρησαν να μπουν στην κατοικία για να εξαφανίσουν στοιχεία.

Ακόμη,πληροφορίες,αναφέρουν ότι η Αντιτρομοκρατική έφθασε στο συγκεκριμένο διαμέρισμα, μετά από τηλεφώνημα που έγινε, έπειτα από τη δημοσίευση των στοιχείων των κατηγορουμένων.

Με την οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς» συνδέεται, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. και ο τέταρτος εκ των συλληφθέντων για τις ληστείες στην Κοζάνη, Ανδρέας - Δημήτριος Μπουρζούκος. Αποτυπώματά του είχαν ταυτοποιηθεί στις γιάφκες του Χαλανδρίου, το 2009, και του Ν. Ψυχικού, το 2010.

Συγκεκριμένα όπως ανακοινώθηκε από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., αποτυπώματα του συλληφθέντος είχαν ταυτοποιηθεί κατά τη διάρκεια εξερεύνησης αντικειμένων - πειστηρίων στο πλαίσιο νομότυπων ερευνών που είχαν πραγματοποιηθεί την 23.09.2009 σε κατοικία επί της οδού 25ης Μαρτίου 8 στο Χαλάνδρι Αττικής και την 04.12.2010 σε κατοικία επί της οδού Θεμιστοκλέους 72 στο Ν. Ψυχικό Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι για δύο εκ των συλληφθέντων, τους Ιωάννη Μιχαηλίδη και Δημήτρη Πολίτη, είχαν εκδοθεί εντάλματα σύλληψης για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση.

Τέλος, αποτυπώματα του συλληφθέντος Νίκου Ρωμανού ταυτοποιήθηκαν με αποτυπώματα που ανερεύθησαν σε σταθερά σημεία διαμερίσματος, επί της οδού Σαπφούς 182, στην Καλλιθέα, καθώς και σε κινητά αντικείμενα - πειστήρια σε διαμέρισμα επί της οδού Ελλησπόντου 53, στο  Βόλος. Σύμφωνα με την ΕΛ.Ασ., αμφότερα τα διαμερίσματα χρησιμοποιούσε ως κρησφύγετα - γιάφκες η τρομοκρατική οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς» και είχαν ενοικιαστεί με πλαστά στοιχεία ταυτότητας.

Ιδιαίτερη προσοχή δίδεται από την Αντιτρομοκρατική στο USB στικακι που βρέθηκε στο διαμέρισμα της οδού Ελ Αλαμέιν στο Χαλάνδρι. Ήδη  το USB έχει μεταφερθει στα εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να ελεγχθεί διεξοδικά.

Παράλληλα, δεν αποκλείει η Αντιτρομοκρατική τη συμμετοχή των συλληφθέντων αλλά και κάποιων από τους καταζητούμενους, στην προσπάθεια εμπρησμού στο μετρό στο Αιγάλεω. Δε θεωρούν ότι οι Πυρήνες είναι αυτοί που επιτέθηκαν στα γραφεία της ΝΔ, αν και κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τίποτε.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτυχία της σύλληψης των τεσσάρων ατόμων στην Κοζάνη, ίσως να μην ήταν και τόσο τυχαίο γεγονός. Οι φήμες λένε ότι κάποιοι από αυτούς παρακολουθούνταν από την Αθήνα και οι αστυνομικοί περίμεναν πότε θα κάνουν το χτύπημα που σχεδίαζαν.

Από τις μέχρι τώρα έρευνες προέκυψε κατ’ αρχάς ότι τα όπλα ήταν καθαρά, δεν είχαν δηλαδή ξαναχρησιμοποιηθεί, κάτι που σημαίνει ότι το οπλοστάσιο των Πυρήνων είναι μεγάλο.

Επίσης, εκτιμάται ότι υπάρχουν αρκετές γιάφκες και στη Βόρεια Ελλάδα.

Αυτό που προκαλεί, πάντως, εντύπωση είναι το νεαρό της ηλικίας των τρομοκρατών – ληστών. Παιδιά 20-25 ετών που τολμάνε να κάνουν τέτοιες ληστείες, με ένα απίστευτο οπλοστάσιο. Ωστόσο, λέγεται ότι η ίδια ομάδα πιθανότατα έκανε τη ληστεία στην πόλη Φιλώτας της Φλώρινας καθώς με πανομοιότυπο τρόπο έσπασαν με βαριοπούλες τα τζάμια της τράπεζας ενώ η γυναίκα ήταν έξω και έδιωχνε τον κόσμο. Ότι έγινε δηλαδή και στον Βελβεντό.

Αυτά τα παιδαρέλια, γόνοι σχετικά εύπορων οικογενειών με σπίτια στα βόρεια προάστια, με γονείς μορφωμένους και οι ίδιοι φοιτητές, πήραν τα όπλα και αποφάσισαν να αλλάξουν τον κόσμο απαλλοτριώνοντας τράπεζες. Και η οργή στο πρόσωπό τους δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα και υπάρχουν κι άλλοι τέτοιοι νέοι που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο.

Ό,τι όμως κι αν είναι, ό,τι κι αν έχουν κάνει δεν δικαιολογείται σε καμιά περίπτωση η άσκηση σωματικής βίας σε βάρος τους. Το είχαμε πει από την αρχή ότι έφαγαν πολύ ξύλο, οι μώλωπες και τα μαυρισμένα μάτια δείχνουν άτομα που έχουν κακοποιηθεί. Η Αστυνομία υποστηρίζει ότι χτυπήθηκαν κατά τη διάρκεια της δυναμικής επιχείρησης σύλληψής τους κι επειδή αντιστάθηκαν. Δεν έγινε υπερβολική χρήση βίας, λένε οι αστυνομικοί. Πάντως, αν θέλουμε να είμαστε σοβαρή πολιτεία και χώρα που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα, τότε πρέπει να γίνει έρευνα. Αν κάποιος αποφάσισε να γίνει… ζαρντινιέρα που πέφτουν πάνω οι νεαροί, πρέπει να πληρώσει γι’ αυτό. Και οι χειρότεροι εγκληματίες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν σάκος του μποξ για κανέναν.

Η υπόθεση αυτή προκάλεσε έντονη πολιτική αντιπαράθεση μεταξύ του Ν. Δένδια και του ΣΥΡΙΖΑ. Η αξιωματική αντιπολίτευση σε ανακοίνωσή της τονίζει: «Στις φωτογραφίες των συλληφθέντων για τη ληστεία της Κοζάνης που δημοσίευσε η ΕΛ.ΑΣ., είναι εμφανή τα σημάδια της άγριας κακοποίησης. Τόσο εμφανή μάλιστα, που δεν μπόρεσε να τα κρύψει η προφανής (άτεχνη γαρ…) αλλοίωση των φωτογραφιών. Είναι πια εξαιρετικά δύσκολο ακόμα και για τον πλέον ευνοϊκά διακείμενο στην ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, να πιστέψει ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας. Το πρόσφατο δημοσίευμα του Guardian για τους βασανισμούς των συλληφθέντων της αντιφασιστικής μοτοπορείας, καθώς και η ακόμα πιο πρόσφατη καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης για περιστατικό κακοποίησης νεαρών από αστυνομικούς, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με γενικευμένο φαινόμενο. Δυστυχώς, θα πρέπει να επαναλάβουμε τα αυτονόητα. Ούτε η ποινική βαρύτητα μιας εγκληματικής πράξης ούτε η όποια ανακριτική σκοπιμότητα μπορούν να δικαιολογήσουν βασανισμούς συλληφθέντων. Τα βασανιστήρια είναι ντροπή για μια δημοκρατική πολιτεία. Απαιτείται η άμεση επέμβαση των δικαστικών αρχών για τη διερεύνηση του περιστατικού» καταλήγει η ανακοίνωση.

Τι απάντησε το υπουργείο Δημόσιας Τάξης:

"Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ ή οποιοσδήποτε άλλος διαθέτει στοιχεία στη διάθεσή του για βασανισμούς συλληφθέντων και όχι για τραυματισμούς τρομοκρατών κατά τη συμπλοκή και την αντίστασή τους - ενέργεια για την οποία μεταξύ άλλων βαρύτατων αδικημάτων επίσης κατηγορούνται - όφειλε ήδη να τα έχει καταθέσει στη Δικαιοσύνη αντί να εκδίδει ανακοινώσεις, ώστε να κινηθούν οι σχετικές διαδικασίες. Οι οποίοι τρομοκράτες, σημειωτέον, έφεραν βαρύτατο οπλισμό και κρατούσαν όμηρο πολίτη.

Οι υπόλοιποι αφορισμοί, όπως και οι ισοπεδωτικές γενικεύσεις εις βάρος της Ελληνικής Αστυνομίας, με την επίκληση άσχετων με τις συγκεκριμένες συλλήψεις καταγγελιών, είναι εξωφρενικοί αλλά και επικίνδυνοι. Ισχυρισμοί και γενικεύσεις που υιοθετούνται την ίδια ώρα που η ελληνική κοινωνία μάχεται την τρομοκρατία και τις καταστροφικές συνέπειες που μπορεί να έχει για το επίπεδο ζωής όλων των Ελλήνων πολιτών, θέτοντας σε κίνδυνο την προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και την ανοδική πορεία του Τουρισμού.

Και προκαλεί πραγματικά τεράστια εντύπωση ότι το μόνο που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να σχολιάσει για τις συλλήψεις τρομοκρατών και ληστών στον Βελβεντό Κοζάνης, ύστερα από τριήμερη σιωπή, ήταν να καταγγείλει την Ελληνική Αστυνομία στο σύνολό της!".

Έρευνα ζητά και η ΔΗΜΑΡ

Έρευνα και εξηγήσεις για τα παραμορφωμένα από τον ξυλοδαρμό πρόσωπα των συλληφθέντων στην Κοζάνη ζητά με ανακοίνωσή του ο γραμματέας της ΚΕ της ΔΗΜΑΡ Σπύρος Λυκούδης.

Η ανακοίνωσή του έχει ως εξής: «Η τρομοκρατία είναι εχθρός της κοινωνίας και η Δημοκρατία πρέπει να την αποκρούσει αποφασιστικά. Η Δημοκρατία, όμως, δεν εκδικείται. Για τα παραμορφωμένα από τον ξυλοδαρμό πρόσωπα των συλληφθέντων στην Κοζάνη απαιτούνται έρευνα και εξηγήσεις».

Διερεύνηση των καταγγελιών για κακοποίηση των "4" ζητά  το ΠΑΣΟΚ

«Κάθε καταγγελία για κακοποίηση των κρατουμένων πρέπει να διερευνηθεί ταχύτατα και ενδελεχώς από τις αρμόδιες δικαστικές και αστυνομικές αρχές, να εκδοθούν άμεσα τα σχετικά πορίσματα και να αποδοθούν ευθύνες όπου υπάρχουν» αναφέρει το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του για την υπόθεση των συλληφθέντων στην Κοζάνη.

«Η  σύλληψη των κατηγορουμένων για τις ληστείες στο Βελβεντό Κοζάνης για τους οποίους υπάρχουν σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές σοβαρές ενδείξεις για την συμμετοχή τους σε τρομοκρατική ενέργεια αποτελεί μια σημαντική επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ. Ωστόσο στη Δημοκρατία η Πολιτεία πρέπει να απαντά με τους κανόνες της και να εξασφαλίζει τον αυστηρό σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ατομικών ελευθερίων» αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

ΚΚΕ: Απαράδεκτο φαινόμενο η κακοποίηση κατά την κράτηση συλληφθέντων

Να διερευνηθούν οι καταγγελίες των οικογενειών των συλληφθέντων για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό, σχετικά με τις συνθήκες κράτησής τους, ζήτησε το Κομμουνιστικό Κόμμα, με ανακοίνωσή του.

«Η κακοποίηση κατά τη διάρκεια της κράτησης συλληφθέντων είναι φαινόμενο απαράδεκτο, με το οποίο ο λαός δεν πρέπει να εξοικειωθεί, όποια και αν είναι η βαρύτητα και η καταδίκη των διαπραχθέντων εγκλημάτων», τονίζει το ΚΚΕ.

Σε δηλώσεις του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σ.Κεδίκογλου σημείωσε ότι θα γίνει έρευνα για τις καταγγελίες.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στον ΣΚΑΙ το πρωί της Δευτέρας, ο Σ.Κεδίκογλου είπε  ότι «θα γίνει έρευνα για να διαλευκανθεί πλήρως κάθε καταγγελία» ενώ πρόσθεσε πως : «Δεν μπορεί να γίνονται βασανισμοί σε κανέναν. Είμαστε κράτος δικαίου».

Δεν υπάρχει πρόθεση να καλυφθεί κανείς για οτιδήποτε, ξεκαθάρισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας, αναφερόμενος στις καταγγελίες περί κακοποίησης των συλληφθέντων για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο κ. Δένδιας τόνισε ότι η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης και αν αποδειχθεί βασανισμός οι κυρώσεις του νόμου, όπως είπε, θα είναι αμείλικτες. «Δεν υπάρχει θέμα ανοχής σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων οποιουδήποτε κατηγορουμένου», υπογράμμισε ο υπουργός.

Επισήμανε, ωστόσο, ότι «δεν πρέπει να υιοθετήσουμε άκριτα κάποια άποψη», καθώς «δεν μιλάμε για ένα επεισόδιο εν λευκώ. Μιλάμε για τρομοκράτες βαρύτατα οπλισμένους που είχαν διαπράξει ληστεία».

Κληθείς να σχολιάσει την εικόνα που παρουσιάζουν οι συλληφθέντες στις φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η ΕΛ.ΑΣ., σημείωσε ότι του ελέχθη από τις αστυνομικές αρχές πως υπήρξε σκληρότατη συμπλοκή, ενώ για την επεξεργασία που έχουν υποστεί οι φωτογραφίες ανέφερε ότι έγινε, όπως του είπαν, ώστε να προσομοιάζουν οι δράστες με την εικόνα που θα έχει ο μέσος άνθρωπος για να μπορεί κανείς να τους αναγνωρίσει.

Η ανακοίνωση της ΓΑΔΠ Δυτικής Μακεδονίας

«Ανακοινώνεται ότι την 01-02-2013 στη Βέροια, κατά τη διάρκεια σύλληψης τριών δραστών που έφεραν βαρύ οπλισμό (kalashnikov, υποπολυβόλο τύπου scorpion, πιστόλια και επαναληπτική καραμπίνα), που καταδιώκονταν για δύο ένοπλες ληστείες που είχαν διαπράξει το πρωί της 01-02-2013 στο Βελβεντό Κοζάνης καθώς και για αρπαγή ενός ατόμου, επιδιώχθηκε και επιτεύχθηκε ο αποτελεσματικός αφοπλισμός αυτών και η ασφαλής απελευθέρωση του ομήρου, αφού χρησιμοποιήθηκαν τα απολύτως αναγκαία μέτρα που επιβάλλονται για την αυτοπροστασία των αστυνομικών και για τη διαφύλαξη και προστασία των πολιτών, δεδομένου ότι η επιχείρηση σύλληψης εξελίχθηκε στο κεντρικότερο και πλέον πολυσύχναστο σημείο της πόλης της Βέροιας και δεν υπήρξε απώλεια ανθρώπινης ζωής. Στο πλαίσιο αυτής της επιχείρησης σύλληψης, προκειμένου να εξουδετερωθούν οι οπλοφορούντες ληστές και να απελευθερωθεί ο όμηρος, ασκήθηκε από τους επιχειρούντες αστυνομικούς, η απολύτως αναγκαία επιτρεπτά δικονομική καταναγκαστική σωματική βία, κατά τη συμπλοκή, τον αφοπλισμό και την εξουδετέρωση της προβληθείσας αντίστασης».

Εισαγγελική έρευνα για τις καταγγελίες για κακοποίηση των "4" του Βελβεντού 

Έρευνα για τα βασανιστήρια που καταγγέλλουν ότι υπέστησαν οι συλληφθέντες για την διπλή ληστεία στην Κοζάνη διέταξε, το πρωί , η εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Παναγιώτα Φάκου παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να διαπιστωθεί αν αληθεύουν οι καταγγελίες, από συγγενείς των εμπλεκομένων στην υπόθεση της τρομοκρατίας και της διπλής ληστείας στο Βελβεντό, ότι υπέστησαν κακοποίηση και σωματική βλάβη από τους αστυνομικούς.

Ν.Ρωμανός: "Πολιτικά τα κίνητρά μου"

Δήλωση, μέσω του συνηγόρου του Φραγκίσκου Ραγκούση, έκανε ο 20χρονος Νίκος Ρωμανός:

«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JJ656 avatar
    JJ656 04/02/2013 09:35:18

    "Παιδιά 20-25 ετών"

    Θα σοβαρευτείτε επιτέλους; 20 25 είναι άνδρες και ΟΧΙ παιδιά.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ JJ656 04/02/2013 10:54:15

      Στην Ελλάδα της μαμακίασης, 25 ετών είναι παιδάκι, μπέμπης, ανήλικο. Δεν είδες η ιατρός κυρία Παντελία που είπε πόσο ευαίσθητο ήταν το παιδί της και δεν βρήκε μία κουβένατα αυτοκριτικής να πει; Ενώ ο μπαμπάς είπε ότι θα σκοτώσει τους αστυνομικούς που το έκαναν ντα;

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ JJ656 04/02/2013 11:16:35

      Παιδιά είναι. Μην ξεγελιέσαι απ΄τη μορφή. Όλοι καλοταϊζουμε τους απογόνους μας κι έτσι μοιάζουνε άντρες απ΄ τα 17. Δεν διαθέτουν όμως ούτε εμπειρία, ούτε γνώση, ούτε και κρίση όπως οι πράγματι ώριμοι άντρες.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΛΜ 04/02/2013 11:40:05

        Μόνο στην Ελλάδα 25χρονα γομάρια έγιναν "ανήλικα παιδιά". Α ξέχασα, και οι Πακιστανοί και οι Αφγανοί λάθρο επίσης μικροδείχνουν...
        Βρε μανία οι αριστεροί που έχετε να ρίχνετε τις ηλικίες. Λες και η Πορτάλιου του Σύριζα να δηλώνει ακαταμάχητη πενηντάρα και η Ζωή λολίτα ετών 18;
        Και όταν λες "όλοι" να κοιτάς τον καθρέφτη παρακαλώ, όχι το σύνολο της κοινωνίας....

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ ΒΙΣ 04/02/2013 12:00:41

          Άλλο ''ανήλικα'', άλλο παιδιά. Εγώ μιλάω για νέους ΈΛΛΗΝΕΣ και όχι για λαθροεισβολείς. (Μην τα χτυπάς στο Χρυσαυγίτικο φασιστικό σου μίξερ για να χαθεί η αλήθεια).Τους λαθρομετανάστες να τους στείλετε σώους στα σπίτια τους.
          Εσύ μάλλον δεν έχεις παιδιά, αλλά αν αποκτήσεις, είναι σίγουρο οτι θα κάνεις το σκα@ό σου παξιμάδι για να τα καλοταίσεις. Μην αυτοεξαιρείσαι λοιπόν γιατί κανείς δεν ε πιστεύει. ΟΛΟΙ οι Έλληνες φροντίζουν (δυστυχώς υλικά κυρίως) τα παιδιά τους και καλά κάνουν. Κι αυτοί οι ....έκτροποι, παιδιά σας είναι ανόητοι !!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΛΜ 04/02/2013 13:42:42

            Βρε ανόητε, 2 παιδιά έχω, που διαβάζεις βουλωμένο γράμμα. Και, ναι, προσπαθώ να τους εξασφαλίσω μία επαρκή διαβίωση. Αλλά επειδή δεν είναι ζώα, δεν προσπαθώ μόνο να τα ταϊσω. Ενώ μερικοί αριστερούληδες μόνο τάισμα δίνουν στα παιδιά μας (λες και είναι pets) και, όταν τους μείνει λίγος χρόνος, τους διαβάζουν Μάριο Χάκκα, όπως λέει ότι έκανε η Παυλίνα στον 10χρονο γιο της...

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ ΒΙΣ 04/02/2013 16:48:19

            Εύχομαι τα παιδιά σας να γίνουν κάτι καλύτερο από εσάς και να μην είναι τόσο τυφλά φανατικά. Αλλά δεν χρειάζεται να το ευχηθώ. Σίγουρα δεν θα είναι σαν εσάς. Ανήκουν στο μέλλον γι αυτό θα είναι σίγουρα βελτιωμένη εκδοχή. Ευτυχώς για την Ελλάδα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Πέτρος 04/02/2013 16:53:45

            Μπερδεύτηκες - λάθος ψευδωνυμο! Εδώ έπρεπε να απαντήσεις ως ΛΜ!

          • dim avatar
            dim @ ΚΜ 05/02/2013 14:03:50

            Καλό! Λες τελικά να έχεις δίκιο? Στην αρχή δε το πολυπίστευα, αλλά όσο το παρακολουθώ το θέμα, τοσο αρχίζω και πιστεύω ότι έχεις τελικά δίκιο...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΒΙΣ 04/02/2013 19:29:07

          Λές κι ὁ Τατσό νά αἰσθάνεται 20άρης πού 'χει καταπιεῖ ὑγρά μπαταρίας;

      • man8os avatar
        man8os @ ΛΜ 04/02/2013 13:19:35

        Ενηλικοι ειναι και αμα γινει πολεμος απο 18 και πανω στρατευονται

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ ΛΜ 04/02/2013 13:56:52

        Αγαπητε ΛΜ δεν ειναι παιδια ειναι ενηλικες και υπευθυνοι για καθε παρανομη πραξη. 20-25ηδες πολεμησαν στην ΜΑ στην Αλβανια κλπ. 25ηδες πλοηγουν ποντοπορα πλοια η πιλοταρουν πολεμικα για να μας προσφερουν καποια ασφαλεια για να μεγαλωνουμε τα παιδια μας. Η ανωριμοτητα που οδηγει στην παρανομια εχει φυσικα και τις συνεπειες. Αν με μια βομβα σκοτώνανε ενα παιδι δικο μας η εναν ενηλικο δικο μας τι θα λεγαμε? Ποιος γνωριζει τον πονο της οικογενειας Αξαρλιαν, ποιος γνωριζει τον πονο των συγγενων των θυματων της ΜΑΡΦΙΝ?

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ρεαλιστης 04/02/2013 19:33:17

          Τότε ἀγαπητέ Ρεαλιστή,οἱ 25άρηδες ΑΝΔΡΕΣ,πολεμοῦσαν στά βουνά τῆς Ἀλβανίας γιά ὑψηλά ἰδανικά,πού τά σημερινά 25άρικα παιδάκια ὄχι μόνο δέν μποροῦν νά διανοηθοῦν,ἀλλά τά χλευάζουν ἀσύστολα...

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Κυθήριος 05/02/2013 01:15:30

            Συμφωνω αγαπητε Κυθηριε...

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/02/2013 10:13:19

    Μήπως με το παρόν άρθρο, όπου εστιάζετε στο ξύλό που έφαγαν οι νεαροί, ρίχνετε λάδι στη φωτιά και νερό στον μύλο της Αριστεράς;
    Νομίζετε ότι αυτό είναι το μέλημα της κοινωνίας για ανθρώπους που κρατούσαν ομήρους και είχαν βαρύ οπλισμό; Για να σκοτώνουν γάτες τον είχαν;
    Τελικά, η αριστεροκρατία στην Ελλάδα έχει πολύ βαθιές ρίζες....

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ ΒΙΣ 04/02/2013 11:20:31

      Η κοινωνία διαπνέεται από βαθιά δημοκρατικά αισθήματα και τη Χρυσή Αυγή οι πολίτες την ψηφίζουν, από αγανάκτηση για τη ΜΗ Δημοκρατία που ζούμε.
      Ο φασισμός, δεν θα μας επιβληθεί μέσα από την ανέχεια. Μην ευελπιστείτε. Αντιστεκόμαστε.
      Μπράβο στο Antinews.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Η Αλίκη των θαυμάτων 04/02/2013 11:35:58

        Γεια σου Πολ Ποτ μου (στη φορμόλη) με τα ωραία σου!

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ ΒΙΣ 04/02/2013 16:50:06

          Τρία πουλάκια κάθονταν στον ρημαγμένο κήπο του μυαλού σου ΒΙΣ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΒΙΣ 04/02/2013 19:38:22

      Θά ἔπρεπε ΒΙΣ αὐτά τά 25άχρονα παιδιά νά 'μπαιναν στά σπίτια τῶν δημοκράταρων ἀντιστασιακῶν τοῦ φραπέ καί νά τούς ἔχωναν τά καλάσνικοφ στή μούρη νυχτιάτικα,γιά νά δοῦμε ἀπό τί ἀντιφασιστικά καί δημοκρατικά αἰσθήματα θά διαπνέονταν τότε...

  3. man8os avatar
    man8os 04/02/2013 10:22:26

    Συγχαιρω τους αστυνομικους, οσο για κακοποιηση εγω δεν ειδα τιποτα τετοιο, ειναι αρτημελης και αντικοινωνικοι ως συνηθως.

    Θα παρακαλουσα να γινει παρασημοφορηση των αστυνομικων για τη γενναια τους πραξη και να αυστηροποιηθει το νομικο πλαισιο για τους δραστες τρομοκρατικων χτυπηματων.

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ man8os 04/02/2013 11:22:34

      Άμα δεν...είδες τίποτε από κακοποίηση όπως λες, να υποβάλλεις χαρτιά σου για παροχή σύνταξης τυφλότητας. Θα την εγκρίνουν 100% κι ας γίνονται περικοπές.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Η Αλίκη των θαυμάτων 04/02/2013 11:30:32

        Έλα, μην κλαις για 4 ένοπλους ληστές τραπεζών που συνδέονται με τρομοκρατικές οργανώσεις... Κλάψε για τους αστυνομικούς που πυροβολήθηκαν στο παρελθόν πάνω στο καθήκον (θυμάσαι τα δυο παλικάρια, 22 και 23 ετών, που δολοφονήθηκαν από "ομογενείς"?? Που να θυμάσαι, όμως, δεν ήταν από τα Βόρεια προάστια ούτε έκαναν "αγώνα"...). Κλάψε για τον ταξιτζή στην Πάρο που έφαγε σφαίρα στο κεφάλι... ΕΛΕΟΣ!!!!!! Για ληστεία πήγανε τα "παιδιά", όχι για τσάι... Η μάνα του ενός ανησύχησε για το ξύλο που έφαγε ο γιόκας της, αλλά δεν την απασχόλησε το γεγονός ότι το παιδί της έκανε ένοπλη ληστεία και ότι είχε σχέση με ακροαριστερές και ίσως τρομοκρατικές οργανώσεις! Θεέ μου...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Η Αλίκη των θαυμάτων 04/02/2013 11:49:59

        Πες μου ότι κάνεις πλάκα και απλά έχεις περίεργη αίσθηση του χιούμορ.

      • man8os avatar
        man8os @ Η Αλίκη των θαυμάτων 04/02/2013 12:38:06

        Εγω δεν ειδα καμια κακοποιηση, ειδα τρομοκρατες που αντισταθηκαν και τις εφαγαν

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ man8os 04/02/2013 19:40:10

      Πές τα ρέ Μάνθο!

  4. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/02/2013 10:43:52

    Τελικα δεν εχω καταλαβει τι θελουμε σαν κοινωνια. Αστυνομια του σαλονιου που θα καλυπτει τα δημοκρατικα μας αισθηματα και θα φερεται με το γαντι η αστυνομια του λιμανιου που θα μπορει νε ερχεται σ επαφη με τα σκ..α και δεν θα την πειραζει αν μυρισει και λιγο;

  5. firiki2010 avatar
    firiki2010 04/02/2013 10:49:12

    Eίναι τρομακτικό ! Αντι να συζητάμε και να προβληματιζόμαστε πάνω στο τι οδηγεί στο απόλυτο "κάψιμο" των μυαλών νέων ανθρώπων- γιατί μονάχα αν έχεις "καμένο μυαλό" έχεις κιόλας στα 2ο ή τα 22 παρελθόν στην τρομοκρατία βλέπω παντού κουβέντα για το αν οι "4" κακοποιήθηκαν πριν ή μετά την σύλληψη. Υποψιάζομαι βέβαια ότι οι διάφοροι γράφοντες έχουν δεκάδες συλλήψεις στο ενεργητικό τους, δεκάδες φορές βρέθηκαν απέναντι σ΄ ένα όπλο και είναι ειδικοί στον άνευ βίας αφοπλισμό (προφανώς είναι επηρεασμένοι από τον κινηματογράφο όπου ο ήρωας βγάνει από μια 5λεπτη κλωτσοπατινάδα ατσλάκωτος).
    Περνάει καθόλου από το μυαλό μας ότι αυτή η εστίαση στο προφανώς λιγότερο σημαντικό κι αυτή η εναγώνια προσπάθεια πάλι οι "μπάτσοι" να αναδειχθούν στούς κακούς της υπόθεσης , είναι μέρος της διαδικασίας που εφοδίασε τους "4" με τα "ΚΑΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ" τους;;;;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ firiki2010 04/02/2013 11:11:05

      Έτσι ακριβώς!

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ firiki2010 04/02/2013 11:37:41

      Κοίτα να δεις firiki. Όταν βλέπεις πως αρχίζει και παρεκτρέπεται ο από το κράτος εντεταλμένος να τηρεί και να εφαρμόζει τους νόμους, πρέπει να αντιδράσεις ΑΜΕΣΑ. Δε γίνεται να σφυράς κλεφτικα, γιατί κι οι αστυνομικοί, άνθρωποι μ΄ένα μίζερο μισθό είναι και ο θυμός τους εύκολα μπορεί να ξεσπάσει κατά εκείνων που οι χειροπέδες τους εμποδίζουν ν΄απαντήσουν στην ασκούμενη βία. Σήμερα είναι τα 20άχρονα με τα καλάσνικωφ, αύριο ίσως οι άοπλοι γονείς, οι φίλοι κι οι συμφοιτητές μου. Πριν λοιπόν το πράγμα πάει για αντίποινα, αίμα και ζουγκλοποίηση, οφείλουν οι ψυχραιμότεροι, να επαναφέρουνε στην ...τάξη τους ακροβατούντες στην αυθαιρεσία.
      Μπράβο στο ψύχραιμο και σοβαρό Αntinews. Γι αυτό είμαστε εδώ, έστω κι αν σε επί μέρους θέματα μπορεί να διαφωνήσουμε.
      Αντε επί τέλους όλοι εσείς οι οπαδοί της βίαιης σύγκρουσης και της φανατικής μισαλλοδοξίας.

      • alex23 avatar
        alex23 @ Πέτρος 04/02/2013 12:18:31

        αμα βρεθεις απεναντι σε εναν εγκληματια που κραταει ομηρο και εχει στα χερια του ενα καλασνικοφ εχεις τρεις επιλογες..

        να τρεξεις να σωθεις
        να παρακαλεσεις για την ζωη σου και να ελπιζεις να του θυμιζεις κανενα φιλο του και θα σε λυπηθει ή
        να εμπλακεις μαζι του ειτε πυροβολωντας τον, ειτε χτυπωντας τον στο προσωπο για να τον αποπροσανατολισεις και να βρεις χρονο να του παρεις το οπλο..
        οι αστυνομικοι εκ του ρολου τους ειναι υποχρεωμενοι να κανουν το τριτο και η ατομικη τους εκπαιδευση, εμπειρια και ψυχραιμια θα κρινουν το αποτελεσμα..

        μπραβο(και ευτυχως) στους αστυνομικους που ειχαν και τα τρια
        καλα εκαναν και τους χτυπησαν στο προσωπο, γιατι ηταν ο μονος τροπος να γινει σωστα ο αφοπλισμος τους(το αποτελεσμα τα λεει ολα)
        καλα εκανε ο δικαστης και εδωσε τις φατσες τους(αποδειξη οτι βρηκαν την μια γιαφκα)
        και καλα κανει το κρατος και ελεγχει αν υπηρξε κανεις ψευτομαγκας αστυνομικος (που να ηταν τοσο χαζος ή απαιδευτος) που να τους χτυπησε κατα την μεταφορα τους..

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Πέτρος 04/02/2013 12:27:08

        Aυτό το "Αντε επί τέλους όλοι εσείς οι οπαδοί της βίαιης σύγκρουσης και της φανατικής μισαλλοδοξίας." σου επιστρέφεται. Διότι τι άλλο μπορεί να είσαι όταν μιλάς για "ξέσπασμα θυμού" και "αντίποινα" και είσαι έτοιμος εκ των προτέρων να τα δικαιολογήσεις;
        Κι επιμένω : η εστίαση στην δράση των αστυνομικών (αφοπλισμός "με το σεις και με το σας" δεν γίνεται- δεν αντιστάθηκαν οι "4";;) και όχι στο πως "κάηκαν" σε τέτοιο βαθμό τα μυαλά 4 νέων ανθρώπων είναι ύποπτη ή αφελής.

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ firiki2010 04/02/2013 16:54:13

          Άσε μας ρε συ φιρίκι που ...προβλέπω αντίποινα και θα τα δικαιολογήσω κι όλας.
          Ο Ελληνικός λαός έχει άλλα, σοβαρότερα προβλήματα από τις εμμονές των ακροδεξιών που μισούν τους ...ακροαριστερούς και ψάχνουν ευκαιρία να τους τουλουμιάσουν και με το ...νόμο.

      • man8os avatar
        man8os @ Πέτρος 04/02/2013 12:39:37

        Ποιος μιλαει Πετρο για βια?

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ man8os 04/02/2013 16:55:11

          Εγώ μιλάω, για τη βία που προκαλεί τη βία κυκλωτικά και μας αποπροσανατολίζει.

          • man8os avatar
            man8os @ Πέτρος 04/02/2013 17:14:30

            Αρα επικροτεις τη βια και θελεις να ασκησεις βια!!
            Να μαστε λοιπον!

  6. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 04/02/2013 11:00:55

    οι τρομοκρατες οργανώνονται αλλά οι δημοκράτες ...χτενίζονται!
    Μόνο στην Ελλάδα θα κάναμε αυτήν την κουβέντα,μόνο εδώ αυτές οι ανοησίες είναι μέρος μιας τεράστιας αστυνομικής επιτυχίας.
    Ξερετε τί ειναι καλάσνικοφ;Ξερετε τι θα πει ''αδίστακτος'' στο λεξικό;
    Εχετε πάει σε κανενα ορφανό,σε καμια χήρα που αυτά τα ''παιδιά'' αφησαν πίσω στο έργο τους;Να πάτε λοιπόν και να πείτε εσείς και τα κόμματα οτι δεν ήταν σωστό να φανε ξύλο οι δολοφόνοι.Αλλά οταν το λέτε να τους κοιτάτε,όχι να το γράφετε στο πληκτρολόγιο

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/02/2013 11:10:29

    Τελικά πέρασε το νέο νομοσχέδιο όπου θα τιμωρούνται με ισόβια όσοι κάνουν ληστείες με καλάζνικοφ και άλλα πολεμικά τυφέκια; Αν ναι, θα τηρηθεί; Επίσης: Ρε παιδιά, είναι δυνατόν να ασχολούνται όλοι με τις δυο, τρεις, τέσσερις μπουνιές που έφαγαν ένοπλοι ληστές τραπεζών που συνδέονται με τον χώρο της τρομοκρατίας και που πήραν μαζί τους και όμηρο; Στην Αμερική και οι τέσσερις θα ήταν νεκροί τώρα, με είκοσι σφαίρες ο καθένας, πλάκα κάνουμε; Όταν πυροβολήθηκε στο κεφάλι ο ταξιτζής από τον ληστή και ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ (και φίλο στο facebook δυο βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ), κανένας δεν ασχολήθηκε με τον νεκρό ταξιτζή, πολλοί μάλιστα τον έβριζαν γιατί πήγε ν'αντισταθεί, να σταματήσει τους ληστές... Και αναρωτιέμαι: Αν έπιαναν ακροδεξιούς που έκαναν ληστείες με καλάζνικοφ, και έτρωγαν και αυτοί ξύλο, θα έβγαζε ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ; Μπα! Άρα... κόπτεται...

  8. ΛΜ avatar
    ΛΜ 04/02/2013 11:13:21

    Μπράβο στον Φάκτορα και στο Αntinews, που για μία ακόμη φορά, προχωρούν σε σοβαρή, αντικειμενική, ψύχραιμη και απροκατάληπτη παρουσίαση ενός τόσο σημαντικού θέματος, όπως είναι η οργή, η καταπίεση κα τα αδιέξοδα των νέων που μπορούν να τους οδηγήσουν σε επιθετική συμπεριφορά και σε ακραίες επιλογές.
    Μόνο οι Χρυσαυγουλίτες χαίρονται όταν η Αστυνομία δέρνει τον κόσμο. Είναι θέμα νοσηρότητας και διανοητικής κενότητας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΛΜ 04/02/2013 11:31:06

      Είσαι πολύ σίγουρος ότι η επιλογή του καλάσνικωφ έχει να κάνει με "την οργή, την καταπίεση και τα αδιέξοδα των νέων"; Πότε πρόλαβαν οι "4" να καταπιεσθούν; Πότε πρόλαβαν στα 20 τους να βρεθούν σε αδιέξοδο; Πότε πρόλαβαν να ζήσουν μεσα στην πραγματική ζωή για να γνωρίσουν και να καταλαβουν το "σύστημα" ώστε να το απορρίψουν και να αρχίσουν να το πυροβολούν; Πότε πρόλαβαν;
      Μήπως πρέπει να ψάξουμε λιγάκι πιο βαθιά;

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ firiki2010 04/02/2013 11:49:27

        Να το ψάξεις όσο θέλεις. Οι νέοι άνθρωποι έχουν πιό καθαρό μυαλό από τους ''μεγάλους'' κι αφυπνισμένο ένστικτο. Αισθάνονται που βρίσκονται και κάποιοι εκτρέπονται από αντίδραση στη φρίκη. Δε χρειάζεται να πεινάς για να θυμώσεις. Αρκεί να βλέπεις τους ζητιάνους. Δεν σε εμποδίζει η Κηφισιά να ντραπείς για τον άστεγο που συναντάς στο παγκάκι. Δε χρειάζεται να βγείς στην...πραγματική ζωή για να την οσμιστείς. Βλέπεις τις ειδήσεις των 8.00 στπο MEGAτσάνελο και κατανοείς ποιοί είναι οι κλεφτες, οι ληστές, οι απατεώνες. Άντε όλοι οι καθώς πρέπει ....αφελείς που δεν κατανοείτε.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ ΛΜ 04/02/2013 11:54:44

          α μάλιστα, όλα αυτά αντιλήφθηκαν και συνειδητοποίησαν αυτά τα καλόπαιδα δηλαδή, από τα 16-17 τους μάλιστα γιατί δεν εντάχθηκαν χθες το πρωί, όπου εντάχθηκαν τέλος πάντων. Εβραζε μέσα τους η αδικία εκεί στα ΒΠ και ξέσπασε, δικαίως μάλιστα αν καλά αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου.

          Κρίμα που δεν ήσουν υπάλληλος στην τράπεζα, ο όμηρός τους, πιθανώς κάποιο τους θύμα (όπως ο ταξιτζής στην Πάρο), για να άκουγα την τοποθέτησή σου. Από άλλη οπτική γωνία σαφώς.

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ Βούρδουλας 04/02/2013 12:11:22

            Είμαι όμηρος των Τροϊκανών, των μνημονίων, θύμα της ανεργίας, της μιζέριας και της απελπισίας. Αυτή είναι η οπτική γωνία μου και άλλη δεν έχω.
            Τους νέους εγώ τους σέβομαι ακόμα κι όταν κάνουνε μεγάλα λάθη. Τους φασίστες και τους βολεμένους που για κανέναν δε νοιάζονται, δεν τους υπολογίζω.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ ΛΜ 04/02/2013 12:27:33

            Ενω όλοι οι υπόλοιποι γουστάρουμε ανεργία, ανέχεια, μιζέρια και απελπισία.

            'Τους νέους', τι παπαρολέξη.
            Μέχρι πότε είναι κάποιος νέος ; Πως τον κατηγοριοποιείς ; Γιατί κι εγώ νέος μπορεί να νιώθω και τρομερά νέος μάλιστα. Εχεις κάποιο νεό-μετρο ; Αυτή η μπαρούφα με τη νέα γενιά, τα νέα μυαλά, πότε επιτέλους ανδρώνονται και περνάνε στην ενηλικίωση ; Γιατί εδώ μιλάμε για 25χρονους μαντράχαλους αν δεν κάνω λάθος.

            Οσο για την απάντησή σου περί οπτικής γωνίας, 'άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε' .

          • man8os avatar
            man8os @ Βούρδουλας 04/02/2013 12:44:14

            Η προκληση σε βια απο την πλευρα της ακροαριστερας ειναι απιστευτη.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ man8os 04/02/2013 16:56:39

            Η πηγαία σαχλαμάρα από την πλευρά της ακροδεξιάς, είναι δυστυχώς, μονόδρομος.

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 04/02/2013 17:15:58

            Η επιθετικοτητα που βγαζεις ειναι πρωτοφανης.

            Εσυ θελεις να χυθει αιμα γιατι σου αρεσει. Και θα το πεις "αντισταση".

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ ΛΜ 04/02/2013 19:27:37

            Τό ΚΟΚΚΙΝΟΡΟΖ σύστημα ποῦ διαφέρει ἀπό τό ΜΑΥΡΟ;;;; Τουλάχιστον τό ἑλληνικό ΜΑΥΡΟ ἔκανε καί πορεία γιά τά ΙΜΙΑ κρατῶντας τήν ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ.

        • alex23 avatar
          alex23 @ ΛΜ 04/02/2013 12:35:16

          και αντί να κάνουν κοινωνικό έργο ή να μοιράσουν την περιουσία των γονιών τους στους φτωχούς, πήραν τα καλασνικοφ και βγήκαν για να 'διορθώσουν' τον κόσμο κλέβοντας (όχι τους δικούς τους), σκοτώνοντας (ακόμα και αυτούς που υποτίθεται θέλουν να σώσουν, γιατί έτυχε να είναι σε λάθος μέρος την λάθος ώρα) ,τρομοκρατώντας την κοινωνία και δινοντας στους εχθρους της χωρας οπλα για να την εκβιασουν καταστασεις με ταξιδιωτικες οδηγιες και να παιξουν παιχνιδια με την μονη βαρια βιομηχανια της χωρας τον τουρισμο..
          τα θέλετε και τα λέτε ?
          τα πιστευετε αληθινα ή απλως κανετε την λεκτικη σας επανασταση στο συστημα, μεσα απο την στηριξη loose-gun νεαρων που ειναι θυματα της βλακειας τους να πιστεψουν και να γινουν εκτελεστικα οργανα καποιων καθοδηγητων ?

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ ΛΜ 04/02/2013 12:40:46

          @ ΛΜ
          Αυτό ακριβώς το "γλείψιμο" προς τους νέους- όχι όλους , αλλά συγκεκριμένα αυτούς που παρεκτρέπονται δήθεν από "φρίκη"- είναι κομμάτι κι αυτό της διαδικασίας που οδηγεί κάποιους να "καίνε φλάντζες".
          Κι αυτό το "δεν χρειάζεται να βγείς στην ... πραγματική ζωή για να οσμιστείς" πολύ μου άρεσε ! "Οσμίζεσαι" παρακολουθώντας το MEGA και μετά έχεις το υπόβαθρο την εμπειρία και την γνώση για να ξεκινήσεις την επανάσταση! Και μιλάς για ... αφέλεια !

          • man8os avatar
            man8os @ firiki2010 04/02/2013 12:44:46

            Ο τυπος θελει αιμα. Το μυριζω.

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ man8os 04/02/2013 17:02:31

            Nαι. Κατά βάθος, ήταν βρυκόλακας.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ firiki2010 04/02/2013 17:00:55

            Δεν είναι γλύψιμο ο σεβασμός. Είναι απλά,σεβασμός.
            Φυσικά. Τη σήψη την οσμίζεσαι στα ξεφτιλισμένα προσωπεία των ειδήσεων των 8:00, όταν οι γελωτοποιοί των συμφεροντολόγων, εκβιάζουν, προσκυνούν και υποκρίνονται, ανάλογα το κέφι των αφεντικών τους. Η επανάσταση ξεκινάει από το μυαλό αυτών που εννοούν.
            Εσύ, εξαιρείσαι εκ φύσεως.

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ firiki2010 04/02/2013 17:03:48

            @ Firiki Άσε. Σάπισες κι έπεσες από το δένδρο. Τώρα, μάλλον θα σε κάνουν μαρμελάδα.

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ ΛΜ 04/02/2013 14:20:04

          Ποιοι είναι οι κλεφτες, οι ληστές, οι απατεώνες?

          Οι εργαζόμενοι στην MARFIN?
          Τα πακιστανάκια που έσκασε η βόμβα στα χεράκια τους και σκοτώθηκαν?

          Εγώ δεν είδα να την πέφτουν σε κανά πολιτικό ή απατεώνα επιχειρηματία για να εκδικηθούν εκ μέρους του λαού. (Αλήθεια, ποιος τους είπε ότι μπορούν να μιλούν και να ενεργούνεξ όνοματος του λαού, με ποιο δικαίωμα?).

          Ψυχικά διαταραγμένοι μετα-έφηβοι που το μυαλό τους έχει γίνει κουρκούτι, ζώντας σε εικονική πραγματικότητα. Οπλισμένοι και γι' αυτό επικίνδυνοι.
          Αν τους καθόταν τα γκομενάκια, τώρα θα 'ταν πιο ισορροπημένοι..

          Για μένα οι ενέργειες της αστυνομίας ήταν σωστές (εδώ..).

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ ΛΜ 05/02/2013 01:22:58

          ΛΜ αυτα που υποστηριζεις να τα πεις στην Μανα τοζ Αξαρλιαν, στους γονεις των θυματων της Μαρφιν, στην οικογενεια του ταξιτζη στην Παρο κλπ. Να τους τα πεις προσωπο με προσωπο. Ειμαι σιγουρος οτι θα φυγεις με πολυ χειροτερες μελανιες . Τα παλαιοπαιδα που πιαστηκαν προχθες θα φαινονται οτι βγηκαν απο διαγωνισμο ομορφιας

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΛΜ 04/02/2013 12:52:47

      Το Antinews αποδεικνύει σταθερά ότι διατηρεί την οξυδέρκεια, τη διεισδυτικότητα και την ευαισθησία του. Αλλά, δυστυχώς, άλλο ο Φάκτορας και άλλο ο Εκδίκογλου. Γιατί την εξουσία, την έχει ο δεύτερος...

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Αυριανιστής 04/02/2013 14:34:17

        + 10000000000000000 Για το Εκδίκογλου !! :-)

      • dim avatar
        dim @ Αυριανιστής 04/02/2013 17:07:31

        Δηλαδή σύμφωνα με τη δική σου λογική, το άδικο δε το ρίχνεις σε αυτόν που από μόνος του βγαίνει και κάνει δηλώσεις υπεράσπισης της βίας, ερμηνείας του τι είναι βία και τι όχι, του τι σημαίνει κατάληψη, τι χρήση μπορεί να έχουν τα σκεύη που βρίσκονται στις κάθε 'βίλα', που δυναμιτίζει αποκαλόντας τη κυβέρνηση: «προδοτές», «κοινοβουλευτική χούντα», «τσολάκογλου», «κατοχή», «δοσίλογοι», «βασανιστές της χούντας» κλπ κλπ κλπ... αλλά το ρίχνεις στον κυβερνητικό εκπρόσωπο που βγαίνει κάθε φορά σε απάντηση των όλων αυτών των παραπάνω που πρώτα και από μόνοι τους έχουν δηλώσει οι βουλευτές της αντιπολίτευσης ???

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΛΜ 04/02/2013 19:40:34

      Ποιο αδιέξοδο και καταπίεση είχαν αυτοί οι τρομοκράτες; Αυτοί νόμισαν πως θα ελευθερώσουν το λαό από την τυραννία του πολιτεύματος με τη βία και την αναρχία. Μιλάμε για πλυμένους εγκεφάλους που υπάρχουν και στα δύο άκρα και νομίζουν θα σώσουν τους υπόλοιπους με το ζόρι. Δε σέβονται την ανθρώπινη ελευθερία αυτοί. Είναι απόγονοι των ιεροεξεταστών και φασίστες είτε ακροδεξιοί είτε ακροαριστεροί. Και στην Ελλάδα η ένοπλη και αποδεδειγμένη τρομοκρατία ήταν πάντα αναρχοαριστερή και την καλύπτει εμμέσως ο σύριζα με τις συνιστώσες του. Και εκεί είναι το ζουμί.

  9. fantomas avatar
    fantomas 04/02/2013 11:13:36

    Εγω διαφωνω με ολους σας!!!
    Θα επρεπε η αστυνομικοι να τους συλλαβουν,,,,,,, απαγκελοντας στοιχους του Λορκα,,,,, ετσι για να εχει κατι το δραματικο η ολη ιστορια!!!

    • ΄Εκτορας avatar
      ΄Εκτορας @ fantomas 04/02/2013 11:25:44

      Η αστυνομία πρέπει να κάνει τη δουλειά της, σεβόμενη απόλυτα το Σύνταγμα και τους νόμους. Να δίνει πρώτη το καλό παράδειγμα. Όταν παρανομεί η ίδια, αυτοαναιρεί το ρόλο της και δικαιώνει τους άνομους. ΤΕΛΟΣ.

      Θαυμάσιο το άρθρο σας Φάκτορα. Αντικειμενικότατο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ fantomas 04/02/2013 11:53:22

      Ας διαβάσουνε τα δικαιώματα των κρατουμένων, ας σεβαστούν τα όρια που ο ρόλος τους δεν επιτρέπει να ξεπεράσουν και τα άπαντα του Λόρκα, θα τους τα κάνουμε δώρο. :-)

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ BLACKQUEEN 04/02/2013 15:15:56

        "Μεγαλωμένος στα βορειοανατολικά προάστια - έμενε στον Χολαργό - μαζί με τις δύο αδελφές του, ο Ανδρέας Μπουρζούκος είναι σήμερα φοιτητής σε σχολή στη Μυτιλήνη του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Δραστήριο, κοινωνικό και ευαίσθητο χαρακτηρίζουν τον κατηγορούμενο άνθρωποι του περιβάλλοντός του, ο οποίος ασχολείται ιδιαίτερα με τα μεταναστευτικά ζητήματα."

        Αναμενω απο τον αντιρατσιστη κ. Μπουρζουκο, στο Κορυδαλλο να ζητησει να ειναι σε κελι με Πακιστανους η Σομαλους για να δειξει εμπρακτως τον αντιρατσισμο του στους κακοπιστους.

  10. danai avatar
    danai 04/02/2013 11:14:38

    εγώ θά ήθελα νά μάθω ποιός είναι πίσω από τά παιδιά

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ danai 05/02/2013 01:02:56

      Δε μπορείς να φανταστείς πόσοι και πόσο το θέλουμε. Αλλά είναι τόσο κολλημένα μυαλά που δε θα πουν τίποτα μόνοι τους. Και δεν έχουμε (ευτυχώς) λευκά κελιά και Γκουαντάναμο στην Ελλάδα μας. Μόνο υπερευαίσθητους αριστερούληδες...

  11. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 04/02/2013 11:21:12

    Εχουμε τήν μεγαλύτερη ανεργία σέ νέους 20-25 ετών (άρα εκτός ανώτατης εκπαίδευσης) στόν κόσμο: 58%.

    • man8os avatar
      man8os @ ειδωλοκλάστης 04/02/2013 13:43:12

      Οι τυποι ειναι πλουσιοι δεν εχουν τις ανυσηχιες σου

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ man8os 04/02/2013 14:37:34

        Οι ''τύποι'' μπορεί να είναι πλούσιοι αλλά έχουν κάθε δικαίωμα να έχουν ανησυχίες. Το χρήμα δεν λοβοτομεί ψυχή και νου σ΄αυτές τις ηλικίες. Αργότερα, ίσως.

        • dim avatar
          dim @ BLACKQUEEN 04/02/2013 17:11:45

          Ανησυχίες τις αποκαλείς εσύ τη τοποθέτηση βομβών, τις ένοπλες ληστείες με καλάσνικοφ και την κράτηση ομήρου για να επιχειρήσουν τη διαφυγή τους?

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ man8os 04/02/2013 14:53:54

        Πλούσιοι καί ύσηχοι δηλαδή;

        • man8os avatar
          man8os @ ειδωλοκλάστης 04/02/2013 17:17:32

          Εχουν ανυσηχιες οπως το πως θα κανουν το ενοπλο μπατζι τζαμπινγκ τους. Ουτως η αλλως σκεεφτονται ο μπαμπας με τη βοηθεια του Κουγια θα τους βγαλει απο τη φυλακη...

  12. stamoschios avatar
    stamoschios 04/02/2013 11:38:50

    Και λίγες έφαγαν.

  13. ΒΜ avatar
    ΒΜ 04/02/2013 11:49:52

    Η ρήση, συνήθης: "Η Δημοκρατία γεννήθηκε στην Ελλάδα, όταν οι Νορβηγοί έτρωγαν βελανίδια στις σπηλιές τους..."
    Από τη μία, ο Νορβηγός Μπρέϊβικ σκότωσε 77 νεαρά παιδιά. Από την άλλη, 4 νεαροί συνελήφθησαν για ένοπλη ληστεία σε τράπεζα και συνδέονται με τρομοκρατική ομάδα που δεν της καταλογίζεται φόνος.
    Από τη μία, η εικόνα του δολοφόνου μετά τη σύλληψη του από τη Νορβηγική Αστυνομία. Από την άλλη, οι εικόνες των τεσσάρων νεαρών ληστών μετά τη σύλληψη τους από την Ελληνική Αστυνομία.
    Συγκρίνετε και θυμηθείτε την καταγγελία του Ευρωπαίου Επιτρόπου για συνεργασία τμήματος της Ελληνικής Αστυνομίας με την Χρυσή Αυγή και τις καταγγελίες του Ευρωπαϊκού τύπου για βασανιστήρια από την Ελληνική Αστυνομία.
    Είναι καταφανές ότι, η Δημοκρατία, από ντροπή, μετανάστευσε στα ξέφωτα της Νορβηγίας...

    • man8os avatar
      man8os @ ΒΜ 04/02/2013 13:44:06

      Συμπαθεια για τους εγκληματιες...
      Ενδιαφερον

  14. γαλατης avatar
    γαλατης 04/02/2013 11:58:23

    ΠΟΛΛΆ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ !!!!και πολλά αίσχος στα σχόλια όσων πιστευουν οτι καλά τους έκαναν που τους σάπισαν στο ξύλο...είναι καταδικαστέα η πράξη που έκαναν οι τρομοκρατες, το ίδιο καταδικαστέα πρέπει να είναι απο όλους μας η πράξη βίας απέναντι σε κρατούμενους...τελεία και παύλα..έχουμε κράτος δικαίου...και τέλος δεν εξισώνω τις πράξεις αλλά επιτέλους είναι κοινό μυστικό σε όλους μας οτι αστυνομικοί έχουν πλέον "αλλη συμπεριφορά" απέναντι σε όλους μας και οι πράξεις τους προσομοιάζουν σε γνωστό χώρο βίας...τι να κάνουμε τώρα να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας ??/ πολύ ευχαρίστως αρκετοί απο αυτούς θα έβγαζαν τη στολή του κράτους και θα φόραγαν γνωστές μαύρες μπλούζες....

    • man8os avatar
      man8os @ γαλατης 04/02/2013 12:46:20

      Η υποστηριξη σου στους τρομοκρατες καρφωνεται αν και προσπαθεις να την κρυψεις...

      • γαλατης avatar
        γαλατης @ man8os 04/02/2013 14:25:01

        δεν προσπαθώ να κρύψω τίποτα..απλά αναφέρω το αυτονόητο που δυστυχώς μοιάζει σήμερα ακαταλαβίστικο...και για να τελειώνουμε με το θέμα...απλά πήγαινε,δες φωτογραφίες της αστυνομίας και των πρακτορείων ειδήσεων, κάνε σύγκριση και μετά τα ξαναλέμε...σε αυτό και μόνον σε αυτό έκανα και κάνω κριτική...όση λοιπόν αντιπάθεια έχω στους τρομοκράτες άλλη τόσο έχω και στους φασίστες...και δεν προσπαθώ να την κρύψω....

        • man8os avatar
          man8os @ γαλατης 04/02/2013 15:53:06

          Να καταδικαζεις λοιπον τις ενεργειες των τρομοκρατων και να συγχαιρεις την αστυνομια που τους επιασε ζωντανους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ γαλατης 04/02/2013 19:46:32

      Καλά τους έκαναν! Σε ένοπλους που κρατούν όμηρο το τσουβάλιασμα είναι επιείκεια. Αν ήταν παιδί σου ή πατέρας σου ο όμηρος και στον γλίτωναν οι αστυνομικοί θα τολμούσες τώρα να ασκήσεις κριτική;

  15. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 04/02/2013 12:02:29

    Ας είμαστε ρεαλιστές. Ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη , ο μόνος τρόπος που έχεις για να εμποδίσεις τον εντεταλμένο να επιβάλλει την τάξη ένστολο από το να αυθαιρετήσει και να εκτροχιαστεί ασκώντας άχρηστη βία, είναι η αυστηρή και παραδειγματική τιμωρία όλων όσων τολμήσουν να χρησιμοποιήσουν τη θέση που τους εμπιστεύθηκε το κράτος, για να εκτονώσουν την επιθετικότητα και τα νοσηρά απωθημένα τους. Όχι χρονοβόρες επιτροπές επί επιτροπών και απαλλακτική αλληλοκάλυψη. Ξεκάθαρος διαχωρισμός της θέσης της πολιτείας από ακραίες και ανεπίτρεπτες συμπεριφορές ''οργάνων'' της, που αδυνατούν να συμπεριφερθούν με τη σοβαρότητα που απαιτεί ο ρόλος που υπηρετούν.
    Βίαια ένστικτα και καταπιεσμένο θυμό, έχουν πολλοί αστυνομικοί, όπως έχουν και πολλοί άλλοι άνθρωποι. Απλά οι αστυνομικοί όταν ''ξεφύγουν'', έχουνε πρόχειρο άλλοθι, ακόμη και στον εαυτό τους.
    Οφείλει ο προϊστάμενός τους υπουργός λοιπόν, να ορίσει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ τα όρια του επιτρεπτού και του ανεπίτρεπτου, ώστε να λάβουν το μήνυμα της μη ανοχής και να προσαρμοστούν δεόντως.
    Κατά τα άλλα, με κάλυψε απόλυτα το παραπάνω άρθρο.
    Μπράβο στο Antinews.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ BLACKQUEEN 04/02/2013 13:50:56

      "Οφείλει ο προϊστάμενός τους υπουργός λοιπόν, να ορίσει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ τα όρια του επιτρεπτού και του ανεπίτρεπτου,. . ."

      ῞Οπως ὀφείλουν καί οἱ ληστοτρομοκράτες νά ὁρίσουν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ τά ὅρια τοῦ ἐπιτρεπτοῦ καί τοῦ ἀνεπίτρεπτου οὑτως ὥστε οἱ ἀστυνομικοί νά δράσουν ἀναλόγως καί ἐνίοτε μέ τό γάντι! Εἴμαστε σοβαροί Βασίλισσα μου;; Τό ἔνστικτο τῆς αὐτοσυντήρησης ἐκ μέρους τῶν γενναίων ἀστυνομικῶν τό ἔλαβες ὑπ ὅψιν;;

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φωτεινή 04/02/2013 14:48:21

        Αγαπητή Φωτεινή, αν το ''ένστικτο της αυτοσυντήρησης'' σε πανικοβάλει τόσο που σε εμποδίζει να δρας ψύχραιμα και να ασκείς τόση βία όση επιβάλλεται χωρίς ακρότητες και άσκοπη αγριότητα, τότε δεν διαθέτεις τα απαραίτητα προσόντα ώστε να λειτουργήσεις ως ''όργανο της τάξης'' και αλλάζεις δουλειά. Μπορεί οι αστυνομικοί να μην αμείβονται με ικανοποιητικό μισθό, αλλά οι απαιτήσεις του συγκεκριμένου ρόλου είναι υψηλές. Ο μη ικανός, καταχρώμενος την ''εξουσία'' του, περνάει εύκολα τη γραμμή που τον χωρίζει απ΄τον παράνομο και τον εγκληματία κι έτσι, ταυτίζεται μαζί τους.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ BLACKQUEEN 04/02/2013 19:22:42

          ᾿Αντικειμενικότατοι, Βασίλισσα, καί ἥρωες πληκτρολογίου ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς, πολλοί ἐξ ὑμῶν τῶν συμπαθούντων!!

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ BLACKQUEEN 04/02/2013 14:05:38

      Και πως μπορεί μια ευνομούμενη πολιτεία κυρά βασίλισσα να προστατεύσει μανάδες και παιδιά της πόλης απο τις σφαίρες όσων έχουν νοσηρά απωθημένα και θέλουν να ξεφύγουν την σύλληψη ?
      θα ακολουθήσει την τακτική του πάκη, αφείστε τα παιδιά τέλος πάντων να εκφραστούν, δεν ξεκοίλιασαν κανέναν κιόλας ?
      θα αφήσει τους αστυνομικούς να αρχίσουν σκοποβολή μέσα στο πλήθος ώστε να αποφευχθούν μωλωπες και τραυματισμοί?
      Σέβομαι την ευαισθησία περί του σεβασμου κρατουμένων και ληστών.Καμιά καλύτερη ιδέα για το πως έπρεπε να συλληφθούν όμως υπάρχει? Μήπως κάτι πήγε στραβά? Μήπως δεν έπρεπε να ασκηθεί τόση βία στα "παιδιά" με τα καλάσνικοφ, όταν τα έριχναν καταγής για να τα αφοπλίσουν και να τα δέσουν?
      Μήπως έπρεπε πρώτα να στρώσουν μερικά μαλακά μαξιλαράκια στην σκληρή άσφαλτο?
      Μήπως έπρεπε να φωνάξουν την μαμά και τον μπαμπά για να μαζέψουν τους κανακάρηδες τους?
      Αν φωνάζουμε κατά της αστυνομίας για τον τρόπο που τους μάζεψε, μπορούμε να σκεφτούμε και να προτείνουμε κιόλας την ορθή πρακτική σύλληψης οπλισμένων κακοποιών?
      Α, ξέχασα ,αυτά είναι τρε μπανάλ για να απασχολούν ευαίσθητες ψυχές.
      Και μια που πολυφορέθηκε η ψυχολογική αντιμετώπιση του θέματος ας αναλογιστούμε απλά το τι θα ένοιωσε ο αστυνομικός που βρέθηκε δίπλα στο αυτοκίνητο των κακοποιών και δεν έπρεπε να πυροβολήσει γιατί μετά θα τον κρεμούσαμε ανάποδα πετύχαινε δεν πετύχαινε κάποιον αθώο περαστικό, αλλά έπρεπε να αρπάξει ένα επικίνδυνο οπλισμένο εγκληματία που δεν είχε ταμπελάκι ότι είναι καλο παιδί και παίζει επανάσταση, με τα χέρια,αφοπλίζοντας τον.
      Αλλος τρόπος απο το να τον αρχίσει στα χτυπήματα και να τον ρίξει με το πρόσωπο στην άσφαλτο και να εξαρθρώσει ώμους και βραχίονες που κρατούν το όπλο δεν ύπάρχει αν θέλουμε να συληφθεί ζωναντός ο κακοποιός.
      Ολα τα υπόλοιπα είναι προς εντυπωσιασμό και ακόμη μια φορά σπρώχνουν τος μικρό αλέξη να πατήσει μπανανόφλουδες νοικοκυροσύνης...
      Αν μας έδειχαν δηλαδη φωτογραφίες με καμιά δεκαριά σφαίρες στην κοιλιά των κακοποιών αλλά χωρίς μώλωπες δεν θα υπήρχε πρόβλημα προφανώς των ευαίσθητων ψυχών.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ορεσείβιος 04/02/2013 14:59:57

        Κυρ ορεσείβιε :-), ο ισορροπημένος αστυνομικός, ασκεί τόση βία, όση είναι αναγκασμένος να ασκήσει κάθε φορά (και δυστυχώς συχνά αυτό είναι αναπόφευκτο). Δεν υπερβάλλει όμως εαυτόν, δεν εκτονώνεται για οτιδήποτε τον βασανίζει στη ζωή, ούτε εκδικείται τους οποιουσδήποτε συλληφθέντες, κάνοντας κατάχρηση της θέσης του. Το ξύλο της αρκούδας στα 24χρονα, έπεσε ΜΕΤΑ και το ξέρουμε όλοι. ΔΕΝ χρειαζόταν, ούτε οδήγησε κάπου, παρά μονάχα στην παραπέρα απαξίωση της εικόνας της Ελληνικής Αστυνομίας. Τα υπόλοιπα που λέμε είναι αμπελοφιλοσοφίες και άσκοπο παιχνίδι με τις λέξεις.

        • ΜΠ avatar
          ΜΠ @ BLACKQUEEN 05/02/2013 09:46:50

          Αγαπητή Κυρία,
          Θλιβερές και επικίνδυνες αμπελοφιλοσοφίες διατυπώνουμε και γινόμαστε συμμέτοχοι σε ύποπτα παιχνίδια λέξεων όταν αποδεχόμαστε, τα συναισθηματικά αντανακλαστικά των μανάδων των συλληφθέντων δραστών, να μετατρέπονται από τα γνωστά μέσα, σε πολιτικές δηλώσεις.
          Ανησυχητικό, επικίνδυνο και θλιβερό είναι μια κοινωνία να έχει απολέσει την ψυχραιμία να ερμηνεύει γεγονότα και να άγεται και φέρεται από αμφιβόλου πρόθεσης εκλογικεύσεις και γενικεύσεις, που καθαγιάζουν εγκληματικές συμπεριφορές και ενέργειες, που στρέφονται κατά της δομημένης κοινωνίας και της δημοκρατίας.
          Επιτρέψτε μου λοιπόν να εξαιρέσω εαυτόν από εσάς τους "ΟΛΟΥΣ", που σας είναι σαφής ο μηχανισμός και ο χρόνος κατά τον οποίον, έλαβαν χώρα οι κακώσεις στους συλληφθέντες επ'αυτοφόρω δράστες αξιόποινων πράξεων, που έθεσαν σε κίνδυνο ζωές αθώων πολιτών. Είμαι μάλιστα ευτυχής για την έκβαση της επιχείρησης της ΕΛΑΣ, που δεν οδήγησε σε ανθρώπινες απώλειες από κανένα στρατόπεδο, μιά και κατά δήλωση των ιδίων, οι δράστες βρίσκονται σε πόλεμο με την κοινωνία και το κράτος.

  16. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 12:18:29

    ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΡΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΥΖΑΝΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΟΠΛΟΠΟΛΥΒΟΛΟ....!!!!!

    • felix avatar
      felix @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 13:34:05

      Tον άλλον στη Νέα Υόρκη και μόνο στη θέα ότι κρατούσε μαχαίρι σε πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο,τον γέμισαν κουμπότρυπες οι αστυνομικοί και εδώ στο ελλαδιστάν συζητάμε αν έπρεπε ή όχι να ασκηθεί βία για να συλληφθούν κάτι "παιδιά" οπλισμενά με υποπολυβόλα και αυτόματα τουφέκια εφόδου.Εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει η αριστερή μπουρδολογία.

    • kapoios avatar
      kapoios @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 17:57:47

      Εάν είναι να γίνονται τα πράγματα όπως στην Αμερική, να γίνονται παντού. π.χ. ο Meindoff έφαγε ισόβια, στην Ελλάδα, ακόμη περιμένουμε το 1 εκατομμύριο του Τσουκάτου, την εξεταστική για το μνημόνιο, κλπ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/02/2013 19:47:42

      Έτσι! Υποκρισία πολύ κρύβει η ευαισθησία μας υπέρ των τρομοκρατών.

  17. felix avatar
    felix 04/02/2013 13:15:07

    Λέει πουθενά το σύνταγμα ότι η σύλληψη επικίνδυνων εγκληματικών στοιχείων,οπλισμένων με αυτόματα τυφέκια εφόδου και με λάφυρο ενάν συμπολίτη μας όμηρο,πρέπει να γίνεται υπό τους ήχους της χορωδίας τυπάλδου;

  18. Tsol avatar
    Tsol 04/02/2013 13:19:01

    Συγνώμη κύριοι, οι περισσότεροι είστε εκτός πραγματικότητας, συνελλήφθησαν 4 κακοποιοι-ληστές-απαγωγείς οι οποίοι έφεραν βαρύ οπλισμό χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα, χωρίς να τραυματιστεί ούτε ένας αστυνομικός και έγινε θέμα ότι οι συλληφθέντες έχουν κάποιους μώλοπες?? Όπως είπε και ο γιώργος πιο πάνω σε οποιοδήποτε άλλο κράτος θα ήταν νεκροί και οι τέσσερις αντ' αυτού οι αστυνομικοί πάλεψαν σώμα με σώμα με τους ένοπλους και τους ακινητοποίησαν. Δηλαδή αν βγει και κάποιος αστυνομικός που συμμετείχε στην αποστολή της σύλληψής τους με κάποιο χτύπημα θα βγει ανακοίνωση από τον σύριζα

  19. ΚΟΥΡΙΑΛΟΣ avatar
    ΚΟΥΡΙΑΛΟΣ 04/02/2013 13:34:06

    Να φανταστούμε ένα ιδανικό σενάριο:
    Απευθυνόμενοι οι αστυνομικοί στα "παιδιά",μετά τη ληστεία κ την απαγωγή:
    -Αγόρια,σας παρακαλούμε πολύ έχετε την καλοσύνη να μη πυροβολήσετε,παραδώστε μας τον όμηρο και επίσης τα καλάσνικοφ!
    Τα αγγελούδια:
    -Ευχαρίστως. Ορίστε τα όπλα,τα χρήματα κ τον κύριο όμηρο!!!!
    Τότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα έλεγε κ μπράβο στα παιδιά κ στην ευγενική κ σαλωνάτη,
    "Κουλτουριάρικη"Αστυνομία.
    Για να ηρεμήσουμε λίγο όλοι τέλος πάντων.
    Εντάξει. Αν έγινε κάτι μέσα στα κρατητήρια να ελεγχθεί.Σωστό.
    Αλλά νομίζω οτι άπαντες οι "ευάισθητοι" είναι,το λιγότερο, υπερβολικοί.
    Για να βλέπουμε τα πράγματα όπως πρέπει.
    Αν θέλουμε να έχουμε ελπίδα.

  20. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/02/2013 13:36:33

    Η βία μετά τη σύλληψη είναι σαφώς καταδικαστέα. Όμως όταν συλλαμβάνονται τρομοκράτες με καλάσνικοφ μέσα σε πόλη, μπροστά σε όμηρο και ανάμεσα σε πολίτες σε πολυσύχναστο δρόμο χωρίς ανταλλαγή πυροβολισμών, είναι αυτονόητο ότι έχει προηγηθεί πάλη και άσκηση βίας. Θεμιτό και νόμιμο, αφοπλισμός αδίστακτων παρανόμων δεν γίνεται με παρακάλια και προσευχές. Σε μια συμπλοκή, μέχρι την ακινητοποίηση και τον ασφαλή περιορισμό του παρανόμου, ασκείται βία και έτσι πρέπει να γίνεται, διότι μια ριπή από το καλάσνικοφ μπορεί να έχει πολλά θύματα. Αναμενόμενο λοιπόν να υπάρχουν σημάδια τραυματισμού μώλωπες κλπ. Αν αποδειχθεί κάτι άλλο, τότε μάλιστα, να μιλάμε για παράνομη αστυνομική βία. Εδώ όμως βλέπουμε κάποιοι, κόμματα, δημοσιογράφοι και σχολιαστές εδώ μέσα να υιοθετούν αβασάνιστα την εκδοχή των "βασανιστηρίων". Είναι τόσο αφελείς ώστε να αγνοούν τα παραπάνω, ότι δηλαδή ο αφοπλισμός προϋποθέτει άγρια συμπλοκή και συνεχή χτυπήματα μέχρι τον ασφαλή περιορισμό του υπόπτου; Δεν το νομίζω, τα κίνητρα των κομμάτων και κάποιων δημοσιογράφων είναι άλλωστε προφανή.
    Και όσοι σχολιαστές εδώ πέρα το παίζουν υπερασπιστές των δικαιωμάτων των συλληφθέντων, καρφώνονται από όσα λένε και από τη σιγουριά με την οποία καταλήγουν στα συμπεράσματα περί βασανισμού, αγνοώντας όλα τα παραπάνω. Ας ομολογήσουν ανοιχτά ότι συμπλέουν με τη βία όταν αυτή ασκείται στο όνομα απόψεων με τις οποίες συμφωνούν. Ας ομολογήσουν ότι αφού δεν είναι οι ίδιοι στη θέση του ταξιτζή της Πάρου, αφού δεν είναι οι ίδιοι ή τα παιδιά τους όμηροι ή θύματα, δεν έχουν κανένα πρόβλημα με την τρομοκρατία. Ας ομολογήσουν ότι το "καλά να πάθουν" τόπαν ή το σκέφτηκαν για τους καμένους της Μαρφίν ή για πολλά από τα παλιότερα θύματα της 17Ν. Κι είναι καιρός να καταλάβουν ότι μπορεί να έχουν δίκιο για το φασισμό της Χρυσής Αυγής, αλλά το ίδιο φασίστες είναι κι οι ίδιοι όταν προσπαθούν να βρουν ελαφρυντικά και δικαιολογίες για τη βία των τρομοκρατικών ομάδων στην Ελλάδα.

  21. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/02/2013 13:54:11

    Το τι έγινε με τον "τοξοβόλο" όμως, δείχνει πόσο κράτος οπερέτα έχουμε:

    Τον Φεβρουάριο του 2011 κατά τη διάρκεια επεισοδίων στην Πλατεία Συντάγματος, σήκωσε το τόξο του και επιχείρησε να πετάξει το βέλος του προς την πλευρά των ΜΑΤ. Τον νεαρό με το τόξο απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός και οι φωτογραφίες του είχαν κάνει το γύρο του κόσμου. Συνελήφθη και του ασκήθηκε δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για απόπειρα ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο. Στη συνέχεια παραπέμφθηκε για απολογία σε τακτικό ανακριτή και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Απολογούμενος τότε, ο «Τοξοβόλος του Συντάγματος» φέρεται να αρνήθηκε ότι είχε πάνω του τσεκούρι για το οποίο υποστηρίζει πως οι αστυνομικοί το «πρόσθεσαν» στα κατασχεθέντα στην κατοχή του αντικείμενα, ενώ για το τόξο είπε ότι ήταν ψεύτικο και ότι δεν μπορούσε να προκαλέσει οποιονδήποτε κίνδυνο. Υποστήριξε επίσης ότι το είχε πάρει μαζί του για λόγους συμβολικούς. Φυσικά μόλις αφέθηκε ελεύθερος εξαφανίστηκε και συνέχισε την παράνομη δράση του που κάλλιστα θα μπορούσε να έχει θύματα ανθρώπινες ζωές. Πέρα από την ένοπλη ληστεία στο Βελβεντό, υπάρχουν υπόνοιες για συμμετοχή του στη φονική ληστεία στην Πάρο και στην ένοπλη συμπλοκή στην Πεύκη.

    Σε ποια σοβαρή χώρα θα είχε αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους; Ο ανακριτής δεν μπορούσε να συμβουλευθεί ειδικούς για το αν το τόξο ήταν ψεύτικο; Με ποια λογική αφήνεται ελεύθερος κάποιος που φέρει φονικό όπλο σε κοινή θέα σε διαδήλωση στο Σύνταγμα; Αντί να μιλάμε για τις ευθύνες της πολιτείας που δεν τηρεί όσα είναι υποχρεωμένη να κάνει για την ασφάλεια των πολιτών, μιλάμε για υποθετικούς βασανισμούς. Δυστυχώς αυτοί είναι οι Έλληνες.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ MAYRO XABIARI 04/02/2013 14:23:22

      Oι ....τοξοβόλοι είναι τα ανίδεα ποντικάκια, που αφήνονται να παραπλανηθούν, πως τάχα ξέφυγαν από τη φάκα. Η παρακολούθησή τους, πάει αργά ή γρήγορα και στο...λαγό. Δεν είναι τόσο απλοϊκά όσο νομίζετε τα πράγματα. Υπάρχει κάποιο στοιχειώδες πλάνο και κάποιο έστω και παλαιοημερολογήτικο πρόγραμμα.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ ΛΜ 04/02/2013 14:57:07

        Πιστεύετε ότι τον παρακολουθούσαν δύο χρόνια, από το 2011 που εξαφανίστηκε; Αν ήταν έτσι θα τους είχαν πιάσει από καιρό όλους και θα είχαν βρει και όλες τις γιάφκες...

  22. Κλέων() avatar
    Κλέων() 04/02/2013 14:06:44

    "Κληθείς να σχολιάσει την εικόνα που παρουσιάζουν οι συλληφθέντες στις φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η ΕΛ.ΑΣ., σημείωσε ότι του ελέχθη από τις αστυνομικές αρχές πως υπήρξε σκληρότατη συμπλοκή, ενώ για την επεξεργασία που έχουν υποστεί οι φωτογραφίες ανέφερε ότι έγινε, όπως του είπαν, ώστε να προσομοιάζουν οι δράστες με την εικόνα που θα έχει ο μέσος άνθρωπος για να μπορεί κανείς να τους αναγνωρίσει".

    Δηλαδή χωρίς την επεξεργασία δεν αναγνωρίζονταν, λόγω ξύλου;

    • man8os avatar
      man8os @ Κλέων() 04/02/2013 17:12:09

      Ναι, ειδικα με τα αιματωματα

  23. Νικ avatar
    Νικ 04/02/2013 14:15:33

    Για το μαρτύριο του όμηρου κουβέντα! Τι είστε εσείς ρε παιδιά! Συμπατριώτης μας ήταν και αυτός που είδε το χάρο με τα μάτια του!

    Και βέβαια για να μην υπάρχει θριαμβολογία των αρχών βγήκαν οι παπαγάλοι και μιλούν για βία και τρίχες. Η αστυνομία κατάφερε να αφοπλίσει άτομα οπλισμένα με πολυβόλα και να ελευθερώσει όμηρο ρίχνοντας μόνο μερικές φάπες. Σε άλλη χώρα θα έδιωχναν αστυνομικούς που δεν έκαναν χρήση όπλων σε τέτοια περίπτωση.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Νικ 04/02/2013 15:01:32

      Ε, τι θες, τώρα, αν σκοτωνόταν ο όμηρος στη συμπλοκή τότε ναι, θα ήταν αποδεκτό θύμα με την έννοια ότι θα ξεφτιλιζόταν η αστυνομία με την δημοσιότητα που θα του έδιναν. Τώρα που σώθηκε σε αναίμακτη επιχείρηση είναι δυσάρεστη παρωνυχίδα, να μην πω ενοχλητικός μάρτυρας, αυτοί σε λίγο θα μας πούνε ότι οι συλληφθέντες έπιναν καφέ στο Σύνταγμα όταν τους έπιασαν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νικ 04/02/2013 19:43:28

      Βέβαια! Ο αθώος δεν έχει διακιώματα όταν απειλείται η ζωή του. Αν είχε πεθάνει βέβαια επειδή η αστυνομία δε θα είχε δράσει δυναμικά θα ήταν οι αστυνομικοί οι ένοχοι, οι ηλίθιοι, οι άχρηστοι. Τώρα όμως είναι απάνθρωποι και βίαιοι επειδή χάλασαν τη μόστρα των αναρχοτρομοκρατών. Αν δε τους έχουν κάνει κάποια ζημιά που δε διορθώνεται, είμαι απόλυτα σύμφωνος με το ξύλο που έφαγαν. Δε φερεσαι με το γάντι σε τέτοιες περιπτώσεις όταν είναι προκλητικοί και ένοπλοι οι εγκληματίες.

  24. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 04/02/2013 18:04:04

    Ουαί, υμίν, Συριζαίοι και «συνωστισμένοι» υποκριτές!

    1.Εχετε ιδεολογικά και ψυχοσυναισθηματικά ταυτιστεί με τους αναρχοαντιεξουσιαστές τρομοκράτες, που κατά τη διάρκεια επετειακών και άλλων διαδηλώσεών σας εξορμούν από τις γραμμές σας για να σπάσουν και να κάψουν και επιστρέφουν σ’ αυτές για να κρυφτούν -- και εσείς νομίζετε ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο.
    2. Ο πολιτικο-ιδεολογικός χώρος σας οργανώνει, καθοδηγεί, καλύπτει και υπερασπίζεται τους αναρχοαντιεξουσιαστές ακτιβιστές –το θερμοκήπιο αυτό της τρομοκρατίας-- και εσείς κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας.
    3.Το κομματικό σας όργανο επιχαίρει για τον εμπρησμό του χριστουγεννιάτικού έλατου στο Σύνταγμα, το 2008, δηλώνοντας ότι «δε θα το χάλαγε καθόλου» να ήταν και «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι» πάνω στα λαμπαδιασμένα κλαδιά του – και σεις χώνετε σαν τη στρουθοκάμηλο το κεφάλι σας στην άμμο, νομίζοντας ότι είστε αθέατοι!
    4.Το Indymedia, που λειτουργεί με έξοδα του Πολυτεχνείου, δηλαδή του Έλληνα φορολογουμένου, στρατολογεί, συντονίζει και διαβουκολεί νέους ανθρώπους μυώντας τους στις ιερές και καθαγιασμένες αρχές του αντιεξουσιαστικού και του αναρχοαυτόνομου χώρου -- και εσείς καμώνεστε ότι δεν είδατε και δεν ακούσατε τίποτα για τις ολέθριες σχέσεις της παράταξής σας με τη φασιστική κουκουλοφορία και την τρομοκρατία.
    5. Η «Ρόζα» σάς απονέμει εύσημα για τη συμμετοχή σας στον εμπρησμό της Αθήνας το Δεκέμβρη του 2008. Υψηλόβαθμο στέλεχος σας χαρακτηρίζει τον τρομοληστή νεαρό βλαστό του…Ρομπεν των Δασών. Άλλο υψηλόβαθμο στέλεχός σας ισχυρίζεται ότι το κόμμα σας δε θα αποστεί ούτε κατά ένα βήμα από το πνεύμα των Κορυσχάδων, που αποτέλεσε την απαρχή για το αιματοκύλισμα της Αθήνας, το Δεκέμβριο του 1944. Υψηλόβαθμα, επίσης, στελέχη σας υπήρξαν μάρτυρες υπερασπίσεως τρομοκρατών. Ο ζηλωτής του αντάρτικου των πόλεων Ιφικράτης Αμιράς ήταν στα προεκλογικά σας ψηφοδέλτια πριν διαγραφεί από αυτά για να ριχτεί στάχτη στα μάτια του κόσμου. Και εν ενεργεία βουλευτής σας δηλώνει αναρχικός και θιασώτης των καταλήψεων, με αφετηρία τις οποίες απειλεί ότι «θα σας πάρει και θα σας σηκώσει όλους». -- Και εσείς διατείνεστε ότι αυτά δε σας αγγίζουν, γιατί η ΕΠΙΣΗΜΗ πολιτική σας είναι κάτι το διαφορετικό. Έχετε μήπως την απαίτηση να σας πιστέψουμε;
    6. Σκοτώνονται αστυνομικοί από τους αναρχοαντιεξουσιαστές προστατευομένους σας και για σας «πέρα βρέχει» (ας πρόσεχαν να μη γίνουν μπάτσοι!). Καίγονται ζωντανοί τρεις εργαζόμενοι στη Marfin από τα τάγματα εφόδου σας και εσείς περιορίζεστε σε κάποιες άνευρες και αναιμικές δηλώσεις. Και όταν δολοφονείται ένας δικός σας (Γρηγορόπουλος), οδηγείτε μαζικά, με χιλιάδες ανώνυμα
    SMS, τη νεολαία στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο μετατρέπετε σε παρανάλωμα πυρός.-- Και έχετε την απαίτηση να πάρουμε στα σοβαρά όσα λέτε;
    7. Διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας «ομνύοντες και καταναθεματίζοντες» όταν σας κατηγορούν για εκλεκτική συγγένεια με την τρομοκρατία. Και την ίδια στιγμή, σε περίπτωση κάποιου θεαματικού χτυπήματος από τους αόρατους δολοφόνους ή βομβιστές, περιορίζεστε σε ορισμένες πλατωνικές δηλώσεις, που χάνονται μέσα σε έναν ωκεανό ανούσιων επισημάνσεων και γενικόλογων αοριστολογιών και «αστερίσκων», εξαιτίας των οποίων η δήλωσή σας αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά κατηγορηματική και ξεκάθαρη. – Φταίνε άραγε αυτοί που ισχυρίζονται ότι η τρομολαγνία σας είναι βαθιά, εσώψυχη και αθεράπευτη;
    8. Χρόνια τώρα κάποιες εφημερίδες του δικού σας ιδεολογικού χώρου είχαν αναδειχτεί σε «Γραφεία Τύπου» της 17ης Νοέμβρη. Και κάθε φορά που ψηφιζόταν ή καταβαλλόταν προσπάθεια να ψηφιστεί ένας νόμος ικανός να λύσει, επιχειρησιακά, τα χέρια ης αστυνομίας προκειμένου να παταχτεί η τρομοκρατία, ξεσηκωνόσαστε και διαμαρτυρόσαστε «εν χορώ» προεξοφλώντας ότι με τον επικείμενο «τρομονόμο» απειλούνται τάχα οι δημοκρατικές ελευθερίες που κατακτήθηκαν με λαϊκούς αγώνες. Ακόμη ηχούν οι κραυγές σας στα αυτιά μας: «Η υπάρχουσα νομοθεσία είναι και με το παραπάνω αρκετή, ώστε η αστυνομία να συλλάβει τους τρομοκράτες. Γιατί δεν το κάνει; Μήπως γιατί θα έπρεπε να πιάσει…δικούς της ανθρώπους;». – Νομίζετε ότι δε σας καταλάβαιναν τότε οι πάντες ότι υποκρινόσαστε και κοροϊδεύατε;
    9.Και όταν η Αστυνομία, επωφελούμενη από την ύπαρξη ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ για την πάταξη της τρομοκρατίας, ενήργησε κεραυνοβόλα και έπιασε τέσσερις τρομοληστές, τέσσερα «λαυράκια», στην κυριολεξία, ΜΑΤΑΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΕΠΙ ΚΑΜΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΙΑ ΕΚΡΗΞΗ ΧΑΡΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ Ή, ΈΣΤΩ, ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΈΚΦΡΑΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ. – Θα κάναμε λάθος αν υποθέταμε ότι αυτό το αντιρτρομοκρατικό πλήγμα σάς πόνεσε πάρα πολύ;
    10. Και ω της υποκρισίας.! Ω της απίστευτης πρόκλησης! Ω της συγκάλυψης των τεράστιων και των εξαιρετικά σημαντικών κάτω από τα μικροσκοπικά και τα επουσιώδη! Η δημοκρατία μας απειλείται και ο ελευθερίες μας διακυβεύονται όχι από τους εμπρησμούς και τις λεηλασίες της πρωτεύουσας, Όχι από την ατέλειωτη σειρά ανύποπτων πολιτών (επιχειρηματιών, δημοσιογράφων, διπλωματών κτλ.) που δολοφονήθηκαν άνανδρα και αναιτιολόγητα. Όχι από τον εμπρησμό των καταστημάτων των μαρτυρικών Αθηναίων επαγγελματιών. Η δημοκρατία μας και οι ελευθερίες μας κινδυνεύουν, επειδή η Αστυνομία, αντί να αφήσει τους νεαρούς τρομοληστές ήσυχους με τη λεία τους και αντί να τους επιτρέψει να μεταφέρουν αλλού …την κοινωνική δραστηριότητά τους κλέβοντας και σκοτώνοντας αθώους πολίτες, προτίμησε να τους εξουδετερώσει. Και να τους εξουδετερώσει όχι «γαζώνοντάς» τους με σφαίρες, όπως θα γινόταν οπουδήποτε αλλού, αλλά συλλαμβάνοντάς τους ζωντανούς με ορισμένους αναπόφευκτους μώλωπες – κάτι το συνηθισμένο σε περίπτωση πάλης με ένοπλους κακοποιούς.
    Ας το επαναλάβω:
    ΟΥΑΙ, ΥΜΙΝ, ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΚΑΙ «ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΕΝΟΙ» ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Παρατηρητής 04/02/2013 19:44:31

      Παρατηρητή,

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ, τό ᾿φχαριστήθηκα, ν᾿ ἁγιάση τό χέρι σου!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Παρατηρητής 04/02/2013 19:52:32

      +100000000000000000000000000000000000000000000

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Παρατηρητής 04/02/2013 22:54:54

      Παρατηρητή,ἔγραψες....!!!

    • man8os avatar
      man8os @ Παρατηρητής 05/02/2013 02:27:51

      Αριστος!

    • dim avatar
      dim @ Παρατηρητής 05/02/2013 02:47:45

      +1000000000

  25. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 05/02/2013 09:12:16

    Άλλο ΗΡΩΑΣ και άλλο έμμισθος δημόσιος υπάλληλος, εντεταλμένος να εφαρμόζει το νόμο. Ή χωράς ή δε χωράς στο ρόλο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.