#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/07/2013 15:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι τροικανοί τρελάθηκαν: Ζητούν περισσότερες απολύσεις και μικρότερους μισθούς



Σκληρό πρέσινγκ δέχεται η κυβέρνηση για μια σειρά από εργασιακά θέματα τα οποία, πάντως, φαίνεται να πηγαίνουν προς το παρόν για συζήτηση σε άλλη χρονική στιγμή. Η συνάντηση της τρόικας με τον Γιάννη Βρούτση δεν είχε… δράματα όπως στο παρελθόν και φαίνεται ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα από το υπουργείο Εργασίας για την τελική συμφωνία. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μένει ανοικτό το ζήτημα της επιβολής έκτακτου φόρου στις επιχειρήσεις προκειμένου να καλυφθεί η τρύπα στον ΟΑΕΕ.

Η τρόικα, εκτός ελληνικής πραγματικότητας κι όχι μόνο, έθεσε θέμα νέας μείωσης του κατώτατου μισθού αλλά για το μέλλον. Ουσιαστικά ζητά να δημιουργηθούν και στην Ελλάδα οι λεγόμενες mini jobs με μισθούς 350 ευρώ και καμιά ασφάλιση. Στελέχη του υπουργείου Εργασίας έλεγαν ότι ο κατώτερος μισθός θα παραμείνει σταθερός έως το τέλος του 2016 και θα επανεξετασθεί με το νέο μηχανισμό από το 2017. Όμως, το ερώτημα είναι γιατί να εξεταστεί τότε αφού θεωρητικά δεν θα έχουμε μνημόνιο;

Όσον αφορά στο θέμα της θεσμοθέτησης του νέου μηχανισμού διαμόρφωσης του κατώτερου μισθού, ο Γιάννης Βρούτσης διαβεβαίωσε την τρόικα ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία συλλογής υπογραφών υπουργών, ώστε να νομοθετηθεί άμεσα με πράξη του υπουργικού Συμβουλίου.

Κι ενώ η ανεργία στην Ελλάδα είναι κοντά στο 30% ενώ αυτή των νέων στο 60% οι τροικανοί ζήτησαν…. περισσότερες απολύσεις μέσω απελευθέρωσης των ομαδικών απολύσεων. Προφανώς πρόκειται για ένα αίτημα που επαναφέρουν οι τροικανοί οι οποίοι λειτουργούν ως… delivery boys επιχειρηματικών συμφερόντων εδώ στην Ελλάδα. Μεγάλες επιχειρήσεις δηλαδή θέλουν να κάνουν ομαδικές απολύσεις και ζητούν μέσω του Τόμσεν αύξηση του ορίου που υπάρχει σήμερα.

Σε ότι αφορά το αγκάθι του ΟΑΕΕ που έχει έλλειμμα 450 εκατ. αποφασίστηκε ότι θα επανεξεταστεί η επιβολή της ειδικής εισφοράς 2 επί της χιλίοις επί του τζίρου των επιχειρήσεων, υπέρ του Ταμείου των ελευθέρων επαγγελματιών που προβλέπονταν από το νόμο 3986, αλλά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί. Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν με κοινή απόφαση των υπουργείων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fitsoulas avatar
    fitsoulas 02/07/2013 16:05:57

    Ε αφού δε θα έχουμε μνημόνιο το 2017, γιατί δε λέμε ναι ώστε να τους πιάσουμε κότσους;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ fitsoulas 02/07/2013 17:21:38

      Μα αυτό έγινε. Τους τάζουν για το 2017 αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού του κατώτατου μισθού στον Ι.Τ.

    • batman avatar
      batman @ fitsoulas 03/07/2013 15:39:21

      χαχαχαχα

  2. περιμπανού avatar
    περιμπανού 02/07/2013 16:07:28

    Κυκλοφορεί ευρύτερα το δημοσίευμα εφημερίδας, με τις 11 πολυεθνικές που ζήτησαν τον κατώτατο μισθό των 250-300 Ευρώ για τους νέους από τον υπουργό Ανάπτυξης προκειμένου να κάνουν επενδύσεις!!!!

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113003233

    Αρα η τρόικα πιέζει ή οι εγχώριοι επιχειρηματίες;

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ περιμπανού 02/07/2013 19:34:50

      Και γιατί να μην κάνουν τις επενδύσεις τους παραδίπλα, στη Βουλγαρία, που ο βασικός μισθός ξεκινάει από τα εκατό-κάτι ευρώ? :)

      • περιμπανού avatar
        περιμπανού @ Ρύκιος 02/07/2013 19:44:13

        Ετσι θα καταπολεμηθεί η ανεργία των νέων... δημιουργώντας τάξη νεόπτωχων;
        ...εκτός κι αν αυτοί οι μισθοί αφορούν εποχικούς οικονομικούς μετανάστες!!!!!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ περιμπανού 02/07/2013 22:32:03

      Τι ακριβώς εννοούν με τις "επενδύσεις"; Να πάνε τα πακέτα που θα κερδίσουν στην Ελβετία; Είδατε εσείς καμιά "επένδυση" στην Ελλάδα από σοβαρή και μεγάλη επιχείρηση τα τελευταία χρόνια με αφορμή το πετσόκομμα των μισθών και τις απολύσεις ή τα λουκέτα; Μα μας περνάνε πια για τόσο μακάκες; Πετάχτε τους τώρα στη θάλασσα να δούμε αν ξέρουνε κολύμπι!

  3. patriotis avatar
    patriotis 02/07/2013 16:12:38

    Εαν τα κάνετε και αυτά μη βάζετε μετά τα κλάματα που η χρυσή αυγή θα παρει 30 %...

    • yiannos avatar
      yiannos @ patriotis 02/07/2013 17:22:27

      ακριβώς

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ patriotis 02/07/2013 17:22:38

      Μεγάλος πατριώτης που θέλει τη ΧΑ στο 30%. Να χ3σw τέτοιον πατριωτισμό που γουστάρει τους θαυμαστές του σφαγέα μας...

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ Γεώργιος Τ. 02/07/2013 18:05:36

        Για τους φιλο-τροικανούς μιλάς ;

      • Flatiron avatar
        Flatiron @ Γεώργιος Τ. 03/07/2013 13:58:41

        Ενω εσυ που εισαι θαυμαστης των τωρινων σφαγεων μας!!!!

  4. kostis avatar
    kostis 02/07/2013 16:32:50

    σε περιοδο κρισης μεγαλης, οπως τωρα, δεν εχουν κανενα νοημα α) ο περιορισμος των απολυσεων στις επιχειρησεις και β) ο κατωτερος μισθος.. Και τα δυο οδηγουν με μαθηματικη ακριβεια σε κλεισιμο επιχειρησεων.. Πληρης απελευθερωση και των δυο.. Και ατομικες συμβασεις. Και φυσικα ολα γινονται για το αδηφαγο, σπαταλο, υπεραριθμο και διεφθαρμενο κρατος.. Εκει απαιτουνται αμεσες απολυσεις, κλεισιμο αντιπαραγωγικων και αχρηστων οργανισμων, αναπτυξη του εθελοντισμου, κλπ. Ειμαστε με την τροικα, μεχρι να αλλαξουμε μυαλα! Μετα θα την πνιξουμε μεσοπελαγα..

    • vaggelis avatar
      vaggelis @ kostis 03/07/2013 19:50:54

      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ... ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ Κ ΕΣΥ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ.ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ 55 ΔΙΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΞΙΔΙΩΝ.

    • Πολίτης Θ avatar
      Πολίτης Θ @ kostis 03/07/2013 21:12:16

      Δηλαδή τι εννοείτε; Να μπορείτε να απολύετε όσους θέλετε, όποτε θέλετε και να μπορείτε μετά να προσλαμβάνετε τους ίδιους με μισθούς μειωμένους κατα 50 - 60%;
      Τέτοια γελοιότητα δεν νομίζω πως μπορεί να εφαρμοσθεί σε δημοκρατικές κοινωνίες, σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση, όσο ιδιαίτερες κι αν είναι οι συθνήκες.
      Σταματήστε επιτέλους να παπαγαλίζετε οικονομικές θεωρίες χωρίς να τις τοποθετείτε στο ελληνικό πλαίσιο και τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στη χώρα.
      Οικονομολόγοι δεν είσαστε κι αν είσαστε ανήκετε στους "μη ικανούς".
      Κλείσιμο οργανισμών και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων πριν το δημόσιο "φωστήρας" βρεί πόσους χρειάζεται για να λειτουργήσει με επάρκεια δεν γίνεται όσο κι μερικοί "κόπτωνται" για κάτι τέτοιο.
      Πως να απολύσεις αν δεν ξέρεις πόσους χρειάζεσαι για να λειτουργήσεις;
      Σε ποιά επιχείρηση θα γινόταν αυτό;
      Αν βρουν οτι περισσεύουν 50.000 - 100.000 ας τους απολύσουν (με σχέδιο, όχι όρμαμε κι όποιον πάρει ο χάρος).

  5. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 02/07/2013 16:52:01

    θα σας πω ένα μυστικό ο ΟΑΕΕ έχει έλλειμμα γιατί δεν έχουν χρήματα οι ελεύθεροι επαγγελματίες να πληρώσουν ασφάλιστρα! πόσο δε μάλλον έκτακτη εισφορά..

  6. tassos.κ avatar
    tassos.κ 02/07/2013 17:19:30

    Σε όλα τα παραπάνω έχω να παρατηρήσω: Το 217 Θεωρητικά δεν θα έχουμε μνημόνιο, αναφέρει ο σχολιαστής. Μα και το 2013 θα είχαμε ανάπτυξη. Αυτοί που πιστεύουν ότι θα φύγει το μνημόνιο σε λιγότερο από 15 χρόνια, ή παντελώς άσχετος είναι, ή είναι ονειροπαρμένος και αιθεροβάμωνας, ή ανόητος. Όση "ανάπτυξη" και να έρθει, η φτώχεια θα αυξάνεται και η εξαθλίωση θα γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Δείτε στις περισσότερο αναπτυσσόμενες, σήμερα, χώρες το ποσοστό εξαθλίωσης και φτώχειας.
    Η Τρόϊκα αυτά που ζήτησε , το έκανε για να προετοιμάσει το έδαφος. Δεν θα τα ζητήσει. Θα τα επιβάλλει. Απλά ξέρουμε το γνωστό παραμυθάκι. "μετά τη σκληρή διαπραγμάτευση, το ποσοστό μείωσης μισθών δεν θα είναι , πχ, 15% αλλά 10, και οι απολύσεις δεν θα είναι όσες ζητήσουν στην αρχή αλλά κάτι λιγότερο. Ταα ξέρουμε αυτά , το έχουμε δει αυτό το "έργο", θα το δούμε άλλη μια φορά. Το μεγάλο ερώτημα είναι , τι θα κάνει η άλλη πλευρά;

  7. Hawk avatar
    Hawk 02/07/2013 17:34:08

    Μα την Παναγία δεν βλέπω την μέρα όπου δεν θάχει κανένας δουλειά σ΄αυτή τη χώρα αφού και οι ήδη υπολειτουργούσες επιχειρήσεις θα βάλουν λουκέτο, για τους δημόσιους υπαλλήλους δεν το συζητώ, χωρίς έσοδα το κράτος με τι θα τους πληρώνει, μάλλον με ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου λήξεως 2250. Αυτή η παγκόσμια πατέντα της τρόϊκας ρημάγματος της οικονομίας είναι το κάτι άλλο. Σηκώνουμε τα χέρια ψηλά! Αλλά και η κυβέρνηση για να συμφωνεί κάτι θα ξέρει παραπάνω.

  8. mara M. avatar
    mara M. 02/07/2013 17:47:56

    Αυτά τα προγράμματα της συμφοράς δεν βγαίνουν με τίποτα και το ξέρουν. Η Ιρλανδία ξαναμπήκε σε ύφεση, Στη Πορτογαλία το έλλειμμα διογκώθηκε. Η Ιταλία είναι στα όρια του κραχ, η Ισπανία το ίδιο. Διανύουμε αργό θάνατο, και κάποιοι ακόμα εξακολουθούν να τον ονομάζουν "δρόμο" και μάλιστα μονόδρομο. Αν δεν αλλάξουν μυαλά είμαστε χαμένοι.

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ mara M. 02/07/2013 19:55:04

      Οι τροϊκανοί να αλλάξουν μυαλά? Γιατί? Τι σε νοιάζει γι' αυτούς? Δεν πρέπει να μας αφορά το τι θέλουν αυτοί. Οι δικοί μας να σε προβληματίζει γιατί δεν τους ζητάν να πάρουν την τύχη της χώρας στα χέρια τους? Ας πουν την αλήθεια στο λαό, αν θεωρούν ότι το "πρόγραμμα" δεν τους αρέσει ή κάνει ζημιά, κι ας βασιστούν στο θέλημα του λαού. Τόσο απλά. Κάθε μέρα για δημοκρατία μιλάν. Αλλά νομίζω ότι αρέσει και στους δικούς μας το "πρόγραμμα". Κυρίως σ'αυτούς!

      • Βάσω Σκούρτη avatar
        Βάσω Σκούρτη @ Mihalis 04/07/2013 13:56:03

        Πρόσεξε φίλε μου. Πολύ "Συριζαίικα " μιλάς και εδώ οι άνθρωποι δεν τα σηκώνουν αυτά!

  9. Tassos avatar
    Tassos 02/07/2013 17:52:47

    Ρε με το καινούργιο φορολογικό του χρόνου θα ρημάξετε και τους τελευταίους ελ. επαγγελματίες (ακόμη δεν έχει συνειδητοποιήσει η πλειοψηφία τι νομοσχέδιο έχει περάσει) και θα βάλετε καπάκι και νέα εισφορά? ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ?

  10. laz avatar
    laz 02/07/2013 18:17:31

    εγώ στέκομαι στο εξής..έχουμε ή δεν έχουμε αναρίθμητο αριθμό βυσμάτων που μπήκαν πλαγίως(έστω από τότε που υπάρχει ΑΣΕΠ,για να μην πάω πιο πίσω)...ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ

    πως γινεται τοτε η κυρια δεξαμενη διαθεσιμοτητας κ μετακινησεων να προκύψει απο τους εκπαιδευτικους,τους επιτυχοντες του γραπτου ΑΣΕΠ!!

    μετά είναι λογικό να μιλάμε για Νέα Ελλάδα; αφού εδώ η παλιά είναι εδώ ενωμένη δυνατή...σας παρακαλώ.

  11. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/07/2013 18:45:33

    Πιστεύω δέν θά μιλᾶς σοβαρά...

    • kostis avatar
      kostis @ Κυθήριος 02/07/2013 20:24:17

      σοβαροτατα. Και ειμαι ανθρωπος της αγορας. Αν ενας επιχειρηματιας δεν μπορει να απολυσει τοτε δεν προσλαμβανει. Ειναι αγραφος νομος της αγορας. Οπως και ο μισθος ειναι πλεον διαπραγματευσιμος. Πληρωνεται κανεις αναλογα με το τι προσφερει. Απλα πραγματα...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ kostis 02/07/2013 21:29:55

        Ἐντάξει ἀπό τήν πλευρά τοῦ ἐπιχειρηματία.
        Ἄν τά ἔβλεπες ἀπό τήν πλευρά τοῦ ὑπαλλήλου,θά τά θεωροῦσες τόσο ἀπλά πράγματα;
        Ἔπειτα,πρέπει νά εἴμαστε μέ τήν τρόϊκα γιά νά ἀλλάξουμε μυαλά;

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ kostis 02/07/2013 22:19:06

        Πες ότι συμφωνούμε. Κανένας περιορισμός στις απολύσεις. Και καμμία δαπάνη, σου προσθέτω εγώ. Χωρίς αποζημίωση απόλυσης. Για να μην κλείσουν -εξ αυτού του λόγου- άλλες επιχειρήσεις. Και μετά? Καμμιά ιδέα για το πώς θα αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις? Για το πώς θα αυξηθούν οι εξαγωγές? Δεν χρειάζεται, π.χ. , ΑΜΕΣΗ και ΒΙΑΙΗ μείωση της φορολογίας?
        Μπορεί δημοσιονομικά αυτή η -φαντάζομαι συμμερίζεσαι, αναγκαία- δραστική μείωση της φορολογίας να ισοσκελισθεί από αντίστοιχη μείωση (των δαπανών) του Δημοσίου (που και εγώ θεωρώ αναγκαία, αλλά όχι επαρκή από μόνη της, όπως πολλοί πιστεύουν)? Κατά τη γνώμη μου όχι, εφόσον μοναδικός σκοπός είναι, υποτίθεται, ο άμεσος (τουλάχιστον) μηδενισμός του ελλείμματος. Το Πρόγραμμα δηλ. επιτάσσει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ μείωση δαπανών Δημοσίου και αύξηση φόρων, πράγμα παράλογο και γι' αυτό, όπως αποδεικνύεται, αναποτελεσματικό.
        Η λογική (της ανάπτυξης) θα επέβαλλε, κατά την ταπεινή μου άποψη, μείωση δαπανών Δημοσίου και τουλάχιστον ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ μείωση φόρων. Κάτι τέτοιο, βέβαια, θα προϋπέθετε την ανοχή εκ μέρους των δανειστών μας ελλειμμάτων για μεγαλύτερο (φαινομενικά) χρονικό διάστημα. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ όμως ελλειμμάτων. Αυτό, όπως φαίνεται, είναι εκ διαμέτρου αντίθετο προς τη "λογική" του Προγράμματος -της "Τρόικας" που επαινείς.

        Για να κλείσω: Ακόμη κι αν δεχθούμε την έλλειψη εναλλακτικής λύσης (αν δηλ. είμαστε, εκ των πραγμάτων, αναγκασμένοι να ακολουθούμε αυτό το Πρόγραμμα), αυτό κατά κανέναν τρόπο δεν σημαίνει λογικά, ότι η ακολουθούμενη πολιτική συνιστά, οπωσδήποτε, "λύση". Υπάρχει, πάντα, το ενδεχόμενο, για αντικειμενικούς λόγους, να μην υπάρχει "λύση".

        • kostis avatar
          kostis @ Καβαλιώτης 02/07/2013 22:41:49

          ειμαστε σε εκτακτη περιοδο. Και σε τετοιες περιοδους, πολεμικες θα τις χαρακτηριζα, δεν υπαρχει λογικη. Πρεπει ομως απο καπου να ξεκινησουμε.. Η εποχη του αυτονοητου και δεδομενου τελειωσε. Ζουμε στην εποχη του απροσδοκητου και του αβεβαιου..

          • mara M. avatar
            mara M. @ kostis 02/07/2013 23:06:21

            @kostis
            Δεν ξέρω βέβαια τι επιχείρηση έχετε, αλλά αν η εργασία που προσφέρετε χρειάζεται πτυχία ή εξειδίκευση σε λίγο είναι βέβαιο ότι δεν θα βρίσκετε κανέναν υπο τις συνθήκες εργασίας που αναζητάτε. Η Ελλάδα δυστυχώς θα χάσει όλα τα νέα μυαλά γιατι θα έχουν μεταναστεύσει, αναζητώντας αναγνώριση των πτυχίων τους και αξιοπρεπή διαβίωση, κάτι που με άλλοθι την κρίση έχει ξεχαστεί στην Ελλάδα των εργαζόμενων - δούλων που ονειρεύεστε.

          • kostis avatar
            kostis @ mara M. 02/07/2013 23:45:25

            αγαπητη μου εχετε ζημωθει με το κρατος πατερουλη, την μονιμοτητα, του παρε και μη δωσεις, της μετριοτητας και της πελατοκρατειας. Οι εποχες αλλαξαν. Και τα μυαλα που φευγουν εξω καλα κανουν. Δεν ειναι οι μεταναστες του '60. Αυριο πολλοι απο αυτους θα γυρισουν με εμπειριες και με γνωσεις για να χτυσουν την νεα Ελλαδα. Η Ευρωπη εχει γινει ενα μεγαλο χωριο, οπως ειπε καποτε και ο Γκορμπατσωφ.

          • mara M. avatar
            mara M. @ kostis 03/07/2013 00:11:52

            Ποιός μίλησε για το κράτος; Για επιχειρήσεις μιλάμε που με άλλοθι την κρίση θέλουν ελεύθερες απολύσεις για να προσλάβουν νέους εργαζόμενους με μισθούς πείνας, απαξιώνοντας σπουδές πτυχία και για να μην μένουμε στους επιστήμονες μόνο, μετατρέποντας την εργασία σε δουλεία πετώντας χαρτζηλίκια για μισθό. Εχετε δίκιο καλά κάνουν και φεύγουν κι όταν εκλείψουν όλα τα παραπάνω, θα γυρίσουν και θα χτίσουν τη νέα Ελλάδα.

          • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
            ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ kostis 03/07/2013 12:52:57

            Δυστυχώς αυτοί δεν θα επιστρέψουν.

          • Γιώργος Αχαιός avatar
            Γιώργος Αχαιός @ kostis 04/07/2013 07:25:45

            Kostis,
            Έχω μία δουλειά ότι πρέπει για σένα, 110 ευρώ, ελαστικό ωράριο, συνθήκες μπαγκλαντές, θα την λατρέψεις!!!!

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ kostis 04/07/2013 14:18:26

            Αφού λοιπόν είναι η εποχή του απροσδόκητου, θα σε ΞΕΣΚΙΣΩ στην φορολογία μέχρι να μηδενίσω τα ελλείμματα...ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ...

  12. Zame avatar
    Zame 02/07/2013 19:10:43

    ετσι.

  13. panas avatar
    panas 02/07/2013 19:12:21

    Μα η Χρυσή Αυγή θα έχει χρυσές δουλειές αν πέσουν οι μισθοί τόσο χαμηλά. Θα λειτουργεί ως διαμεσολαβητής για αυτές τις δουλειές. Έτσι δεν έκανε με τις δουλειές με το μεροκάματο των 18 ευρώ; Βέβαια για την ΧΑ πλέμπα στην Ελλάδα μπορούν να είναι μόνο Έλληνες. Και θα είναι ευγνώμονες, όπως και πιστοί τους ψηφοφόροι. Και γιατί δηλαδή οι δούλοι μας να είναι μόνο αλλοδαποί και όχι Έλληνες... Στο κάτω κάτω Arbeit macht frei...
    Μήπως τελικά η ΧΑ δεν είναι τελικά και τόσο ρατσιστική...

  14. άστα να πάνε avatar
    άστα να πάνε 02/07/2013 19:35:07

    δεν τρελάθηκαν, αυτά λέει το μνημόνιο που ψήφισε η ΝΔ...

  15. Απείθεια avatar
    Απείθεια 02/07/2013 19:51:02

    Ο Νότος καίγεται !! Εμείς δηλαδή, πάλι καλά που δεν πάθαμε και τίποτε. Τουλάχιστον τα Γερμανικά έντυπα, διατρανώνουν τη μεγάλη επιτυχία μας ολημερίς κι οληνυχτίς, ο δε ευεργέτης μας Σόϊμπλε, έρχεται οσονούπω να μας ...παρασημοφορήσει και από κοντά, ως παράδειγμα προς μίμησιν!! Τι; Λέτε να μας εμπαίζει και να σκέπτεται υστερόβουλα;
    Μπαααααα. Εγώ δεν το πιστεύω......

  16. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 02/07/2013 20:37:46

    @ Γεώργιος Τ.

    Πού γράφει ο patriotis ότι θέλει την ΧΑ στο 30%; Μία πρόβλεψη κάνει, την οποία συμμερίζομαι κι εγώ. Μήπως να διαβάζατε προσεκτικότερα;

  17. tak avatar
    tak 02/07/2013 21:12:49

    Έχω την αίσθηση πως ο πρωθυπουργός τους έχει πολλά μαζεμένα... Και κάποια στιγμή θα τους πάρει με τις κλωτσιές, δεν ξέρω πότε όμως...

    • 3-1=0.fe avatar
      3-1=0.fe @ tak 02/07/2013 21:26:09

      οπου ναναι......ετοιμαζεται!!

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ tak 02/07/2013 22:31:40

      Εγώ απορώ τι περιμένει!!! Άν θέλει βοήθεια, ας το πεί....

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ tak 02/07/2013 22:38:52

      Μάλλον δεν θα έχει τα κατάλληλα παπούτσια για τις σχετικές κλωτσιές. Πρέπει κανονικά να τους επιβιβάσουμε σε ένα Hercules μαζί μ' έναν εκπαιδευτή αλεξιπτωτιστών και να τους αμολύσουμε από τα 2000 μέτρα χωρίς αλεξίπτωτο φυσικά να μου φύγει κι εμένα η ιδέα αν μπορούν να πετάξουν...

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ tak 03/07/2013 19:41:18

      Χθες..... Με τους αποτυχημένους χαρτογιακάδες δεν υπάρχει αύριο.

      • tak avatar
        tak @ ΑΓΡΟΤΗΣ 05/07/2013 08:30:22

        Ξέρεις Αγρότη μου, μάλλον τον στενεύουν τα παπούτσια του! Μήπως έχεις τίποτα ... άρβυλα λάσπης να του δανείσεις; Με μεταλλικό προστατευτικό μπροστά;

  18. The Despared avatar
    The Despared 02/07/2013 21:31:08

    @kostis γράφεις αρλουμπες 1)Κατώτατος μισθός υπάρχει σε όλη την ευρώπη και αποτελεί θεμέλιο προστασίας για τους εργαζόμενους 2)Κανένας δεν σε εμποδίζει να κανεις ατομική σύμβαση με υπάλληλο που θεωρείς οτι αξίζει παραπάνω από τον κατώτατο μισθό 3)Οι απολύσεις φιλε εχουν ελαστικοποιηθει οσο δεν παει και ο απολυμενος παιρνει ψίχουλα πλέον(αν τα πάρει και αυτα) 4)Φίλε αν είσαι άνθρωπος της αγοράς σε λάθος ήπειρο είσαι πήγαινε κατά αφρική μεριά να επενδύσεις θα σου κοστίζει 1$ την ημέρα ο εργαζόμενος τώρα αν αυτός ο εργαζόμενος είναι υποσιτισμένο παιδάκι λεπτομέρειες καθώς το κέρδος είναι πάνω από τα δικαιώματα του εργαζόμενου και του ανθρώπου.

  19. 3-1=0.fe avatar
    3-1=0.fe 02/07/2013 21:40:27

    Εμεις παντως συμφωνα με τις προβλεψεις του Γ.Στουρναρα το Νοεμβριο του 2012, λιγο μετα την δοση μαμουθ, απο τον ιουνιο του 2013 ξεκινησε η αναπτυξη.
    Τιιιιιιιιιιιι δεν ξεκινησε ακομη η αναπτυξη; Επεσε εξω αυτος ο αριστος τεχνοκρατης;Σιγουρα αμερικανικος δακτυλος θα ειναι.

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ 3-1=0.fe 02/07/2013 22:30:34

      Μπορεί να φταίει και το κακό το μάτι (το φάγατε το παληκάρι). Μη βλέπετε κι εσείς παντού πια Αμερικανούς!

      • 3-1=0.fe avatar
        3-1=0.fe @ Απείθεια 02/07/2013 22:38:17

        Οι αμερικανοι , ο σορος και γιαννα αγγελοπουλου ειναι coca-cola.Πανε με ολα.

  20. Δημητριος avatar
    Δημητριος 02/07/2013 21:43:45

    @kostis : λες αυτονοητα κ συμφωνω απολυτα μαζι σου. Το προβλημα ειναι οτι αυτα δεν ειναι αυτονοητα για πολλους συμπατριωτες μας , χρονια γαλουχημενους με κρατικιστικες αρχες απο την εποχη του θειου καραμανλη.

    • kostis avatar
      kostis @ Δημητριος 02/07/2013 22:43:42

      συμφωνω. Αλλα ειμαστε περισσοτεροι απο περισυ. Και του χρονου θαμαστε ακομη περισσοτεροι..

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Δημητριος 04/07/2013 07:29:12

      Δημήτριε,
      Έχω μία δουλειά για σένα. Θα είμαι για σένα το σκληρό και σαδιστικό αφεντικό που τόσο έχεις ανάγκη να υπηρετήσεις με τυφλό μαζοχισμό. Αλλά μίλα μόνο για τον εαυτό σου. Άσε τους άλλους. Μπορεί αυτοί να μην γουστάρουν αγριάδες σαν κι εσένα και τον κοστις.

  21. Panagiotis avatar
    Panagiotis 02/07/2013 21:50:43

    Γενικη απεργια και μπουρλοτο η μονη λυση .
    Αλλωστε aytoi to jekinhsan
    Δεν νομιζω οτι μπορει καποιος να ζησει με τους μισθους που εχουν φερει και εκει που θελουν να τους φθασουν

  22. πολίτης avatar
    πολίτης 02/07/2013 22:06:10

    Για την ώρα οι εργοδότες μόνο απολύουν.
    Και δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα.
    Η πλειοψηφία πληρώνεται πολύ λιγότερο απ' ό,τι προσφέρει.
    Τα περί νόμων της αγοράς είναι παραμύθια.
    Οι θεσμοί και η νομοθεσία προστατεύει τον εργαζόμενο, τώρα αν εσείς ψάχνετε για δούλους
    μη μας το φιλοσοφείτε κιόλας.

  23. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 02/07/2013 22:07:36

    ΑΣ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΤΩΣΕΙ........ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ(ΣΤΑ ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ-ΟΤΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΑΣΕΠ(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ). ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ???? Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΧΑΡΑΤΣΙ -ΦΟΡΟΥΣ-ΦΠΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.......... ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΕΞΩ...............ΔΙΩΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΥΦΗΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ.

  24. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 02/07/2013 22:08:41

    ΣΩΣΤΟΣ..........

  25. Mike avatar
    Mike 02/07/2013 23:00:22

    Παιδια μην το κουραζετε το θεμα...αναπτυξη ουτε με τα κυαλια μην περιμενετε οσο η εσωτερικη αγορα δεν υπαρχει...απλη λογικη...το θεμα ειναι οτι αυτα τα ξερουν αλλα ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ;;;;;

    • Βάσω Σκούρτη avatar
      Βάσω Σκούρτη @ Mike 04/07/2013 13:59:01

      Έλα ντε!!!!!!

  26. laz avatar
    laz 03/07/2013 15:05:08

    ήδη ο πρώτος στόχος επετεύχθη διατηρούμε τα αναρίθμητα ρουσφέτια και πάμε να φάμε τους επιτυχόντες του γραπτού ΑΣΕΠ...

  27. cp avatar
    cp 03/07/2013 15:18:59

    Εσωτερική υποτίμηση λέγονται τα παραπάνω ! Τίποτε αλλο . Αυτό είναι το "πνεύμα του μνημονίου" στο οποίο θα συμμετάσχει ο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας μέχρι να φτασουμε +-20% , την Βουλγαρία .
    Απλά πράγματα ! Το πείραμα είναι ότι γίνεται χωρίς εξωτερική υποτίμηση και χωρίς κουρεμα χρέους σοβαρό & παύση πληρωμων ,έτσι ώστε να"κατέβει" το επίπεδο οικονομικης ζωής και να γίνει η χώρα παραγωγική ξανά ,εντός ΕΕ.
    Δεν συμφωνώ ,αλλά αυτό συμβαίνει.

  28. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 03/07/2013 18:00:10

    Aγαπητέ μου φίλε factorx ,

    H Tρόϊκα δεν τρελλάθηκε . Υποπίπτετε σε βαρύτατο λάθος , αν πράγματι
    πιστεύετε κάτι τέτοιο . Η Τρόϊκα , και κυρίως το σκέλος του ΔΝΤ , έχει
    συσσωρευμένη τεράστια γνώση και πείρα γιά το πώς μπορεί να διαλύσει
    μία Χώρα και να εξαθλιώσει τον λαό της . Από όλες τις χώρες που πέρασε
    το ΔΝΤ , άφησε πίσω του ερείπια και μόνον ερείπια. Εσείς φαίνεται αυτό
    να μην το γνωρίζετε ! Κρίμα ... Αδικείτε την Πατρίδα σας , προκειμένου
    να προστατέψετε (;) αυτούς που δουλικά υποκλίνονται σε εκείνους που
    μας καταστρέφουν με απόλυτη συνέπεια και προσήλωση στον στόχο τους !

    Διαβάζω , εδώ μέσα, ελάχιστα σοβαρά σχόλια γιά τον πραγματικό ρόλο και τις προθέσεις των εκπροσώπων των δανειστών μας διεθνών τοκογλύφων .

    Ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει αλλά ούτε θέλει να μάθει . Νομίζει ακόμη ότι " ο Σαμαράς ΘΑ τα αλλάξει όλα " και δεν υποπτεύεται ότι πραγματικά ΗΔΗ τα αλλάζει όλα σύμφωνα με τις εντολές των νέων αφεντικών του : μισθοί πείνας, ανύπαρκτη κοινωνική πρόνοια, συντάξεις των 200-300 ευρώ, κατάλυση της εθνικής μας κυριαρχίας , 1.500.000 άνεργοι , 450.000 οικογένειες χωρίς κανέναν εργαζόμενο , μηδενικές προοπτικές ανάπτυξης κ.λπ . Ολοταχώς βαδίζει ο Τόπος μας στον γκρεμό και κάποιοι ... άδετε !

  29. γαλατης avatar
    γαλατης 03/07/2013 23:49:55

    καλά είναι δυνατόν να έχετε ακόμη μπλε γυαλιά και να μην βλέπετε τα αυτονόητα...πόσο έχεις τυφλωθεί τελικά..μήπως είσαι άξιος να σχολιάσεις αυτό το έκτρωμα που έφερε για διαβούλευση η κυβέρνηση σου ως ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ και το παρουσιάζει σαν τομη, σαν μια νεα αρχή...αυτη η αθλιότητα που άυριο θα κάνουν ολοι εκατό κωλοτούμπες .....απορω ....δεν βλέπετε οτι οι άνθρωποι είναι εκτός απο άσχετοι και επικινδυνοι...τελικα λοιπόν θα σχολιάσεις για παρακρατηση φορου, για προκαταβολες 80%, για φοιτητες που δεν ειναι πλεον προστατευόμενα μέλη,για τεκμαρτά εισοδηματα που θα φορολογούνται σαν εισοδηματα επιχειρηματία κ.λ.π....κ.λ.π......αναμένω πάντως τη τοποθέτηση του κ.Ροδινού...εσυ ασχολήσου με τα δηθεν υπερφυσικα πολιτικά μηνύματα και ο κόσμος να φουντάρει...αριθμοί είναι άλλωστε..

  30. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 04/07/2013 00:34:05

    Πού είμασταν όλοι οι πατριώτες στο μεγάλο φαγοπότι!
    Στο πάρτι της διαφοράς και της σήψης!
    Με δανεικά μάγκες!

  31. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 04/07/2013 02:27:40

    Δεν βλέπω κανείς να σχολιάζει το 0.2% επί του τζίρου στις επιχειρήσεις, υπέρ ΟΑΕΕ. Πως νομιμοποιείται; Είναι συνταγματικό, όταν η επιχείρηση ΚΛΕΙΝΕΙ λόγω ζημιών, να της ζητάνε κι άλλα, λόγω τζίρου; Αφού οι ελεύθεροι επιχειρηματίες (κακομοίρηδες οι περισσότεροι, τα στελέχη των μεγάλων ΑΕ είναι ασφαλισμένα στο ΙΚΑ) δεν έχουν να πληρώσουν τακτικές εισφορές στον ΟΑΕΕ, θα έχουν να πληρώσουν έκτακτες;
    Το δέντρο (Ιδιωτικός Τομέας) ξεραίνεται καθημερινά και οι χυμοί λιγοστεύουν. Το παράσιτο όμως (ο Δημόσιος Τομέας) επιμένει να ζητάει τα ίδια. Η υπόθεση ΕΡΤ αναδεικνύει το πρόβλημα σε όλο του το μεγαλείο: Είμαστε όμηροι και εργασίας και φόρων υποτελείς, μέσα στην ίδια μας τη χώρα!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΠΗΛΕΑΣ 04/07/2013 08:40:10

      Αγαπητέ Πηλέα,

      Αυτό είναι το πρόβλημα. Το Δημόσιο. Και δεν είναι μόνο το δημοσιονομικό. Είναι και όλη διαστρέβλωση που έχει προκαλέσει στην παραγωγή. Η χωρα ειναι αιχμάλωτη της συνολική διαστρέβλωσης.
      ¨Ολα μπάχαλο¨!
      Κι όλοι ψάχνουμε άλλοθι. Οι πολιτικές ηγεσίες νομίζουν πως με ιδεολογήματα μπορούν να κυβερνήσουν. Κερδίζουν ίσως χρόνο, όμως, το συνολικό πρόβλημα διογκώνεται. Η διαφθορά θριαμβεύει. Νέοι νταβατζίδες ξεπροβάλλουν. Η τελυταία σοβιετία!

  32. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 04/07/2013 21:21:47

    Κύριε ΠΗΛΕΑ , γιατί διερωτάσθε αν είναι συνταγματικό το 0,2% επί του τζίρου
    των Επιχειρήσεων ; Είναι συνταγματικές οι ,περίπου 100, Πράξεις Νομοθετικού
    Περιεχομένου που καταργούν την Ελληνική Βουλή ; Είναι συνταγματικά τα
    Μνημόνια που ψηφίσθηκαν με ανεπαρκείς πλειοψηφίες ; Είναι συνταγματική
    η αποδοχή της άρσης των ασυλιών της Εθνικής μας Κυριαρχίας ; Είναι τόσες
    πολλές οι καταπατήσεις του Συντάγματος από την παρούσα και τις προηγηθείσες
    μνημονιακές κυβερνήσεις , που πρέπει να υποπτευόμαστε ότι η Χώρα μας - πολύ
    πιθανόν - να οδεύει σε συντεταγμένη Συνταγματική Εκτροπή , δηλαδή στην
    de facto κατάλυση του Συντάγματος και στην επιβολή άλλων μορφών Διακυβέρ
    νησης !

    Είναι σοβαρό πολιτικό σφάλμα να φανταζόμαστε ότι (εδώ που μας κατάντησαν)
    φταίει το μεγάλο ή το κακό ή το αναποτελεσματικό Δημόσιο. Χωρίς αυτό το
    μεγάλο, το κακό , το αναποτελεσματικό Δημόσιο , οι φτωχοί και οι μή προνομιού
    χοι συμπολίτες μας δεν θα είχαν πρόσβαση στην βασική εκπαίδευση , δεν θα
    είχαν ένα κρεββάτι στο (κακό) Νοσοκομείο , δεν θα είχαν φθηνό (κακό) λεωφο
    ρείο γιά να μετακινηθούν , δεν θα είχαν (την μικρή) σύνταξη γιά τα γεράματά
    τους.

    Και αν , πραγματικά, φταίει το κακό Δημόσιο (που δεν φταίει) , ποιοί είναι αυτοί
    που αντί να εργασθούν να το κάνουν καλύτερο και αποτελεσματικώτερο , το
    έκαναν αυτό που είναι σήμερα ; Ποιοί άραγε είναι αυτοί που μας κυβέρνησαν
    εναλλάξ κατά τα τελευταία 40 χρόνια ; Ποιοί είναι ;

  33. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 04/07/2013 21:25:14

    (+1.000!) Ποιοί? Ποιοί? ...Ας το πάρει το ποτάμι...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.