#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/04/2012 22:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι τρείς καμπαλέρος της ΝΔ!



Βρε, βρέ, βρέ!

Κοίτα ποιοί αντιτίθενται στην επιχορήγηση στα κόμματα!

Ο Κυριάκος (Μητσοτάκης), ο Μίλτος (Βαρβιτσιώτης) και ο Αρης (Σπηλιωτόπουλος!

Οι δύο πρώτοι γόνοι, μπήκαν  με την προίκα των πατεράδων τους, χωρίς να κουραστούν καθόλου.

Ο τρίτος παιδί του κομματικού σωλήνα!

Και οι τρείς τους κάνουν καριέρα με τα χρήματα άλλων!

Τώρα το παίζουν υπεράνω!

Είναι και υποκριτές ή νομίζουν ότι έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου.

Μήπως θυμάται ο Κυριάκος με πόσα χρέη φέσωσε στη ΝΔ ο πατήρ Μητσοτάκης; Μήπως του λένε τίποτα μια μαύρη τρύπα 80 εκατομμυρίων και η "ΜΑΥΟ", χρέη τα οποία πληρώνει σήμερα ο Σαμαράς;

Δεν μπόρεσε ποτέ, από τότε, να ορθοποδήσει το κόμμα.

Ο πατήρ Βαρβιτσιώτης ως Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Καραμανλή, από κρατικά χρήματα πληρώνονταν και πλήρωνε τις εκδηλώσεις του. Ο δε αδερφός  Βαρβιτσιώτης, πόσα κατά καιρούς έχει πάρει από τη ΝΔ για την εταιρεία του;

Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε!

Λοιπόν, έχουμε κουραστεί από ηρωισμούς εκ του ασφαλούς.

Η αλήθεια είναι άλλη. Προσπαθούν να κτίσουν το προφίλ τους για το....μέλλον!

Κούνια που τους κούναγε...

Με την ευκαιρία, ας σφυρίξει κάποιος στα παλικάρια οτι για πρώτη φορά, έπειτα από πολλά χρόνια, την τελευταία διετία η ΝΔ έπαψε να δημιουργεί πρωτογενή ελλείμματα. Δηλαδή, τα έξοδά της είναι μικρότερα από τα έσοδα. Αναλυτικά, για το έτος 2010 το πλεόνασμα ήταν 1,2 εκατομμύρια Ευρώ και για το έτος 2011 (παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε καταβολή της τέταρτης δόσης της κρατικής χρηματοδότησης) ήταν 335 χιλιάδες Ευρώ.

Aδέξιος Δεξιός

για την ψηφοφορία διαβάστε εδώ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. factorx avatar
    factorx 09/04/2012 23:04:34

    Η ανακοίνωση της ΝΔ


    Με βάση το πόρισμα της Διεύθυνσης Εποπτείας Πιστωτικού Συστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος που παραδόθηκε στον Οικονομικό Εισαγγελέα κ. Γρηγόρη Πεπόνη και το οποίο δημοσιεύεται στο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ (σελ. 40 & 41) προκύπτει μια αδιαμφισβήτητη αλήθεια.

    Η Ν.Δ., σύμφωνα με το πόρισμα, τα δύο τελευταία έτη κατά τα οποία Πρόεδρος είναι ο Αντώνης Σαμαράς και μετά από πολλά έτη με ζημίες, δεν δημιουργεί πρωτογενή ελλείμματα κατά την λειτουργία της.

    Αναλυτικά, για το έτος 2010 το πλεόνασμα ήταν 1,2 εκατομμύρια Ευρώ και για το έτος 2011 (παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε καταβολή της τέταρτης δόσης της κρατικής χρηματοδότησης) ήταν 335 χιλιάδες Ευρώ.

    Η αλήθεια αυτή αποδεικνύει τη βούληση και την ικανότητά μας να νοικοκυρέψουμε την Ελλάδα. Θα τα καταφέρουμε γιατί μπορούμε.

  2. airman avatar
    airman 09/04/2012 23:09:10

    Ακριβώς όχι δεν ψήφισαν, ''απόντες'' ήταν. Στην επόμενη Βουλή πάντως θέλουν να είναι παρόντες. Για να δούμε, θα είναι και οι τρεις;

    • ΝΙΚΟΣd avatar
      ΝΙΚΟΣd @ airman 11/04/2012 14:03:33

      Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ.

  3. maxitis avatar
    maxitis 09/04/2012 23:11:35

    Είμαι αντίθετος σε σχόλια που διχάζουν την παράταξη

    • factorx avatar
      factorx @ maxitis 09/04/2012 23:16:17

      Ποιοί διχάζουν την παράταξη αγαπητέ; Μήπως εκείνοι που το Νοέμβριο συνεδρίαζαν με το ΠΑΣΟΚ για την συγκυβέρνηση; Μήπως κάποιοι προνομιούχοι καθημερινοί επισκέπτες των ΜΜΕ που σκάβουν τον λάκκο του κόμματος;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ factorx 10/04/2012 00:09:00

        Ναι, Φάκτορα, έτσι ακριβώς είναι, και το λέμε όλοι, μήνες τώρα, με στεντόρεια φωνή. Σημασία όμως έχει ότι (α) η συνωμοσία του Νοεμβρίου πέτυχε τελικά τα αποτελέσματά της (να σύρει τη ΝΔ στην παγίδα της συγκυβέρνησης) και (β) οι δημοσκοπήσεις βγάζουν τους εν λόγω "ντιντήδες" στις πρώτες θέσεις των εκλογικών περιφερειών τους. Δυστυχώς, φοβάμαι ότι δεν μπορεί πια να γίνει τίποτε, όταν η βάση δείχνει να επιβραβεύει τέτοιες μετριότητες...

    • Αγγελος avatar
      Αγγελος @ maxitis 11/04/2012 19:48:09

      θέση-αντίθεση-ΣΥΝΘΕΣΗ

    • Αγγελος avatar
      Αγγελος @ maxitis 11/04/2012 19:48:09

      θέση-αντίθεση-ΣΥΝΘΕΣΗ

  4. anonymous avatar
    anonymous 09/04/2012 23:12:40

    Χαίρομαι που έγινε ανάρτηση αυτό που επισήμανα σε άλλο σχόλιο για γόνους. Χαίρομαι επίσης για τη σωστή διαπίστωση περί κτισίματος προφίλ.

    Με ανησυχεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι δημοσκοπήσεις τους δείχνουν ανάμεσα στους πρώτους. Πολύ φοβάμαι ότι έτσι όπως πάει το πράγμα θα συμπαρασύρουν τη ΝΔ. Οι σοβαροί δεξιοί που έχουν βαρεθεί την οικογενειοκρατία ενδέχεται να αλλάξουν κόμμα. Στη ΝΔ θα μείνουν μόνο οι κρατικοδίαιτοι. Είναι κάτι που πρέπει να προσεχθεί.

    Κι ένα παραπολιτικό από το Νοέμβρη του 2009. Πριν τις εσωκομματικές είχε γίνει διαρροή στον τύπο για συζήτηση με τον ΚΚ το Β΄ και επισήμανσης της υποχρέωσής του για παράδοση του κομματικού ταμείου. Θεωρώ ότι ο Σαμαράς δεν έθεσε το θέμα. Άρα ποιος το έθεσε;

  5. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 09/04/2012 23:21:46

    Ολοι οι ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ως επι το πλειστον Πορφυρογεννητοι και χωρις ενσημα στη ζωη τους, εχουν να εισπραξουν πολυ ΜΑΥΡΟ απο τον κοσμο της εργασιας. Αυτοι μασανε με σαραντα μασελες και εισηγουνται ΕΟΖ και Εργασιακο Μεσαιωνα. Και επειδη η Β΄Αθηνας δεν εχει μονο Εκαλη και Καστρι, αλλα εχει Βυρωνα, Καματερο και Καισαριανη, δεν θα βρισκουν σταυρουδακι πουθενα !!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΑΙΟΛΙΚΟΣ 10/04/2012 00:12:46

      Έλα όμως που δυστυχώς αρκούν η Εκάλη και το Καστρί για να τους βγάλουν βουλευτές... Αυτός είναι ο φυσικός τους χώρος, αυτός τους ψηφίζει και μονοκούκι. Ποσώς ενδιαφέρονται για τους ψηφοφόρους του Βύρωνα, του Καματερού και της Καισαριανής. (Άσε που ακόμα κι εκεί, όλο και κάποιες wannabe bimbos θα τους ψηφίσουν επειδή είναι "ωραία παιδιά"...)

      Στην Ελλάδα ζεις, δεν υπάρχει ελπίς.

  6. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 09/04/2012 23:25:50

    Γελοίες καταστάσεις. Ο Κυριάκος μιλάει εκ του ασφαλούς με τις καφετιέρες και τα μίξερ της Ζήμενς, ο Αρούλης θέλει την χρηματοδότηση μόνο για τον εαυτό του και ο τρίτος είναι απλώς θου Κύριε..... Που θεωρεί φυσιολογική πράξη το κάψιμο της ελληνικής σημαίας. Απο κει και πέρα, το γεγονός ότι και αυτοί οι τρείς στεγάζονται στις λίστες της ΝΔ του Σαμαρά, συνιστά μείζον πρόβλημα. Κακά τα ψέμματα, πέραν του Αντώνη, η γενικότερη εικόνα της ΝΔ είναι λίαν αποθαρρυντική...

  7. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 09/04/2012 23:46:24

    Μπράβο Α. Δεξιέ.
    Ναι, η Παράταξη πρέπει να ξεβρωμίσει από τα απόβλητα.

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Μανιάτης 09/04/2012 23:49:52

      Πρέπει να ξεβρωμίσουμε την παράταξη από τα απόβλητα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μανιάτης 10/04/2012 00:15:27

      Απορώ που επικροτείς. Μετά, ποιοι θα ενορχηστρώνουν νεοφιλελεύθερες συγκυβερνήσεις με τον αντίπαλο για να κορδακίζονται οι ίδιοι ως "συναινετικοί" στα σαπροκάναλα;

  8. samarikos avatar
    samarikos 09/04/2012 23:49:26

    Σαφώς τραγελαφικές καταστάσεις,αυτά τα έχει επιτρέψει ο πρόεδρος που αντι να τελειώνει με όλους αυτούς τους παρακολουθεί να κάνουν πολιτική εκ του ασφαλούς,αυτοί που ψάχνουν γιατί πέφτουν τα ποσοστά μη ψάχνουν φαντάσματα γιατί τα έχουν μπροστά τους.

  9. atheo avatar
    atheo 09/04/2012 23:49:27

    Μπραβο ωραιες οι αναλυσεις για το τριο και μετα?
    Γι αυτο θα τη πατησει ο Σαμαρας.
    Διωξε ολους τους σαν το τριο,αυτο θα εκτιμησει ο κοσμος.
    Αληθεια και τα ενσημα των τριων θεμελιωνουν συνταξιοδοτικο δικαιωμα?
    Τα παιδια μας με τα μνημονια και τους μισθους πεινας γιατι να σε στηριξουν Αντωνη?

  10. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 09/04/2012 23:52:30

    Επειδή βρήκαμε πάλι, άλλη χαζομάρα να ασχολούμαστε, ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ, Διαβάστε το επόμενο σχόλιο: ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΑ της χρηματοδότησης από τα δύο μεγάλα κόμματα, ΕΙΝΑΙ, πολύ απλά, ή ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ή ΓΟΝΟΣ, Η....ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ!!

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ να ξέρουν όλοι, ότι ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ (και κυρίως μεμονωμένοι υποψήφιοι ουρανοκατέβατοι εντός και εκτός αυτών) θα αναζητήσουν λεφτά από σκοτεινές πηγές.

    Η Αριστερά ψηφίζει ΟΧΙ εκ του ασφαλούς, ξέροντας βέβαια ότι θα περάσει και φέτος από τη Βουλή κανονικά η χρηματοδότηση, αφού τη βρώμικη δουλειά της ψήφισης θα την κάνουν όπως πάντα οι άλλοι. Οι υπόλοιποι όμως που μας έπρηξαν δυο μέρες τώρα (Ντόρα, Κουβέλης, Καμμένος, Οικωλόγοι, Καρατζαφέρης, Μάνος/Βαλιανάτος) ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΛΟΙ, μήπως τα λένε αυτά επειδή η χρηματοδότηση από το εξωτερικό ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΟΤΕ, ΟΕΟΟΟ???? Για σκεφτείτε το, και θα το καταλάβετε!!

  11. S.P. avatar
    S.P. 09/04/2012 23:55:00

    Την γνώμη μου την έχω πει για τους τρεις βουλευτές, που μαζί με άλλους έκαναν την ΝΔ, γαλάζιο ΠΑΣΟΚ και θα την πω ξανά.
    Ανεξάρτητα όμως από αυτό, τα ελληνικά κόμματα λαμβάνουν 14 πλάσιο απ' ότι χρηματοδοτούνται τα κόμματα ανά ψήφο στην Γερμανία. Αυτό που γινόταν και συνεχίζει να γίνεται στην χρεοκοπημένη Ελλάδα πρέπει να σταματήσει πάραυτα. Ας γίνει ότι στις ΗΠΑ, τα κόμματα να δέχονται ενισχύσεις από τον καθένα υπό τον όρο της δημοσίευσης των ονομάτων των ενισχυτών.

  12. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/04/2012 00:00:41

    "Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Μίλτος Βαρβιτσιώτης και ο Άρης Σπηλιωτόπουλος αντιτίθενται στην επιχορήγηση στα κόμματα".


    Είναι τόσο αυτοαναιρούμενη η πρόταση που περισσότερο μοιάζει με σαδιστική τιμωρία σε καθολικό οικοτροφείο παρά με σοβαρή είδηση.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 10/04/2012 00:17:24

    Σε κάτι τέτοιους στηρίζονταν η Ντόρα και πρόκοψε.

    Ερχονται πρώτοι στην Β Αθήνας γιατί δεν κατέβηκαν νέοι σοβαροί υποψήφιοι να τους κοντράρουν.

    Πάντως από τα Δυτικά Προάστια έχουν να πατήσουν από τις τελευταίες εκλογές.

  14. kapsiotis avatar
    kapsiotis 10/04/2012 00:22:22

    Δεν έχουν αφήσει κανένα βοθροκάναλο της διαπλοκής τελευταία οι τρεις τους μέχρι να πέσει ο περιορισμός των εμφανίσεων στην Τ. V. Χτίζουν προφίλ και παίρνουν θέση για την επόμενη μέρα. Είναι τα "χαϊδεμένα παιδιά" των νταβαντζήδων. Αν δεν πέσει "κούρεμα" στις επόμενες εκλογές από τους ψηφοφόρους θα είναι δεμένα τα χέρια του αρχηγού για κατάληψη οφιτσίων και υπουργικών θώκων, γι' αυτό πρέπει να πέσει "κούρεμα" με την ψιλή... Αρκετά με αυτούς τους γόνους....!!!

  15. Tassos avatar
    Tassos 10/04/2012 00:29:50

    Μία ωραία αρχή θα ήταν να μην γίνουν υπουργοί. Δεν τους αξίζει κιόλας, ταλαιπωρούν την Παράταξη με την ανικανότητά τους. Μαζί τους βάζω και τον όμοιό τους Χατζηδάκη.

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ Tassos 10/04/2012 10:16:23

      ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΔΙΑΦΩΝΩ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΠΑΛΑΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟ ΚΟΣΤΟΣ.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/04/2012 00:44:48

    "Μήπως θυμάται ο Κυριάκος με πόσα χρέη φέσωσε στη ΝΔ ο πατήρ Μητσοτάκης; Μήπως του λένε τίποτα μια μαύρη τρύπα 80 εκατομμυρίων και η “ΜΑΥΟ”, χρέη τα οποία πληρώνει σήμερα ο Σαμαράς;

    Δεν μπόρεσε ποτέ, από τότε, να ορθοποδήσει το κόμμα.

    Ο πατήρ Βαρβιτσιώτης ως Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Καραμανλή, από κρατικά χρήματα πληρώνονταν και πλήρωνε τις εκδηλώσεις του. Ο δε αδερφός Βαρβιτσιώτης, πόσα κατά καιρούς έχει πάρει από τη ΝΔ για την εταιρεία του;"

    ΑΔ
    Αλήθεια πόσα;
    Πόσα έχει πάρει ο Θωμάς;

    Επειδή σε τρεις σειρές αποδεικνύεις ότι κάποιος χωρίς ίδιο συμφέρον δεν έχει νόημα να στηρίζει ένα κόμμα που διαχρονικά λειτουργεί με χρήματά μας για το συμφέρον μιας ολιγομελούς κάστας, θα έπρεπε
    - ή η κατάληξη της συλλογιστικής σου να είναι "ΟΞΩ (γενικά) οι π..δες απ' την παράγκα, εδώ και χθες"
    - ή να άλλαζες τον τίτλο σε "εις υγείαν τα κορόϊδα (που θα τους ξαναψηφίσουν)"
    - ή να αφιερώσεις στους καμπαλλέρος το NO FUTURE των Sex Pistols.

    Εσύ όμως θεωρείς δεδομένο ότι έχουν μέλλον (γι' αυτό και χτίζουν προφίλ).

    Πρόσεξε, η "γραμμή Ιανού", τάχα μου υπάρχουν δυο πρόσωπα στη ΝΔ, ένα του φωτός - ένα του σκότους, οπότε, άντε παιδιά, βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από την Ελλάδα, να διώξουμε τους φαύλους μέσω της κάλπης, ΔΕΝ περνάει ΠΛΕΟΝ.

    Απόδειξη οι δημοσκοπήσεις και μεγαλύτερη οι πραγματικές συζητήσεις του κόσμου.

    Η παρουσία Κούλη-και λοιπών, η πρόσκληση σε Ντόρα, η σταθερή στελέχωση των ψηφοδελτίων με γόνους και νεοφιλελεύθερους, λένε πολύ περισσότερα από, αγνές πιθανόν, διαμαρτυρίες όπως του ΑΔ.

    Αλλά, κυρίως, αυτές οι "αγνές διαμαρτυρίες" συσκοτίζουν το πραγματικό γεγονός : αν δεν ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ, και αυτό οφείλει να γίνει με ευθύνη της εκλογικής επιτροπής, μην πλασάρονται νεφελώδεις "ανανεώσεις μέσω της εκλογής" - ο κόσμος ψηφίζει αυτούς που βρίσκει στα ψηφοδέλτια, οι τύποι θα εξακολουθήσουν να κάνουν κουμάντο.

    Ο ΕΟΤ ψάχνει τη σύμβαση που υπέγραψε ο Σπηλιωτόπουλος όταν ήταν υπουργός Τουρισμού με τον Κακουλίδη, ύψους 8,1 εκατ. ευρώ, τα οποία διεκδικεί ο Κακ. για να πληρώσει την προεκλογική του εκστρατεία με τον Κουβέλη. Διάβασε το ΠΘ [Διανοούμενος, "πονηρός πολιτευτής", διαφημιστής και μπαταχτσής], δεν βάζω λινκ γιατί κολλάνε τα σχόλια στο ανέβασμα.

    Κυρίες και Κύριοι, το χρήμα βουλώνει στόματα, κάμπτει αντιρρήσεις, υποβιβάζει ηθικές σταθερές, μειώνει αντιστάσεις, εξασφαλίζει ανοχές.

    Αυτό συνέβαινε 30 χρόνια.
    Αλλά χρήμα δεν υπάρχει πλέον.
    Συνεπώς και ανοχές για "καμπαλλέρος".
    Η πλειοψηφία έχει καταλήξει : Ή αυτοί ή εμείς.
    Εκεί καταλήγει πάντα σε ζόρικες εποχές, κι όποιος δεν το καταλαβαίνει see you on May 6th.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Προφήτης 10/04/2012 01:11:28

      Τίποτα καλό, καμιά προσπάθεια δεν βλέπεις στο Σαμαρά Προφήτη μας;
      Καμιά πάλη με τη διαπλοκή, κανένα συμφέρον να τον χτυπάει και να το πολεμά, τίποτα...;

    • Κάτων avatar
      Κάτων @ Προφήτης 10/04/2012 01:46:01

      Προφήτη δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεσαι ότι από την πρώτη στιγμή ο Σαμαράς ήταν αναγκασμένος να ενεργεί υπό την απειλή Ντόρας, ΛΑΟΣ, Καμμένου (τώρα) και πλήθος άλλων διασπαστικών κινήσεων. Τους διώχνει, πάνε σε άλλο κόμμα. Χάνεται η αυτοδυναμία. Υποχρεωτικά πρέπει να παίξει έτσι επειδή δεν είναι δική του κοινοβουλευτική ομάδα. Όταν θα έχει δική του ΚΟ τότε θα τον κρίνουμε σοβαρά.

      ΥΓ Για μένα πάντως δεν είναι καθόλου τυχαίο οτι το antinews "χτυπάει" αυτούς και όχι άλλους που δεν πήγαν να ψηφίσουν

      • anonymous avatar
        anonymous @ Κάτων 10/04/2012 02:25:43

        Αυτοί είναι οι γόνοι και μιλάνε εκ του ασφαλούς. Σωστά τους χτυπάει. Και λίγες τους ρίχνει.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Προφήτης 10/04/2012 02:16:21

      Έξω από το χορό πολλά τραγούδια λένε (και εκ του ασφαλούς, να μην εκτεθούνε)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 10/04/2012 03:12:37

      Είπα δυο συγκεκριμένα πράγματα

      1) Πόσα πήρε ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης από τη ΝΔ; Εγώ ο μακάκας πληρώνω φόρους, από τους φόρους μου επιχορηγούνται τα κόμματα, από την επιχορήγηση πληρώνονται τα κοντράτα των κομματικών δαπανών, πέστε μου πού πάνε τα λεφτά μου.

      2) ΝΑ ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ από τη ΝΔ Χατζηδάκης, Μητσοτάκης, Σπηλιωτόπουλος και ο εμπρηστής της ελληνικής σημαίας Βαρβιτσιώτης.
      Αυτή είναι η πολιτική μου θέση, από την πρώτη μέρα της εκλογής Σαμαρά. Με την προσθήκη ότι οι ψηφοφόροι θα ανταμείψουν τον Σαμαρά αναπληρώνοντας στο πολλαπλούν τις ασήμαντες απώλειες σταυρών από την απομάκρυνση των συγκεκριμένων.

      Απάντηση;

      Την Καλημέρα μου

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Προφήτης 10/04/2012 03:18:25

        Ίσως με πείτε λίγο άδικο στις εκδιώξεις, όταν έχουν έλθει δυο νέα πολιτικά σωματίδια, το "Βορίδιον" και το βαψομάλλικο "Υπουργίδιον".

  17. a dexios avatar
    a dexios 10/04/2012 00:56:25

    Ωραία τα λέτε αλλά γιατί δεν αναφέρετε και τους υπολοίπους που απουσίασαν; Που ήταν οι Παναγιωτόπουλος, Κεφαλογιάννη κα. ;

  18. petros avatar
    petros 10/04/2012 01:08:36

    Τώρα οι αρχινταβατζήδες της διαπλοκής, με τις στημένες δημοσκοπήσεις, έβγαλαν καταλληλότερο ως πρωθυπουργό τον κ. Μπενιζελοχαρατσάκια !
    Και το ΠΑΣΟΚ που έκοψε μισθούς και συντάξεις και επέβαλλε τόσους φόρους να ανεβαίνει ! Τώρα οι διαπλεκόμενοι, αφού χρησιμοποίησαν τη ΝΔ, τον Καρατζαφέρη, ακόμα και τη Μπακογιάννη, τους πετάνε σαν στυμένες λεμονόκουπες για να στηρίζουν το πουλέν τους ! Ας βγουν από τη ΝΔ, το ΛΑΟΣ και το ΔΗΣΥ, να μιλήσουν για τα παιχνίδια των μεγαλοεργολάβων. Ας πάνε τώρα να τους δώσουν συνεντεύξεις σε εφημερίδες και κανάλια. Τώρα, οι διαπλεκόμενοι σκέφτηκαν αυτούς που τους ταϊζουν τόσα χρόνια και άδειασαν τη ΝΔ, το ΛΑΟΣ και την Ντόρα. Άραγε, έχουν - έστω την ύστατη στιγμή- το θάρρος να τους κηρύξουν μποϋκοτάζ στελεχών, να μην ξαναπατήσει κανείς στα βρωμοκάναλά τους, να μην ξαναδούμε συνέντευξη τους σε εφημερίδες της διαπλοκής από Δεξιά μέχρι Αριστερά ; Φυσικά, άρχισαν να αδειάζουν και τον Κουβέλη της Δημ. Αριστεράς, από τη στιγμή που άρχισαν τη λάσπη εναντίον του, περί συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Τα ίδια έλεγαν και για τη ΝΔ, και ιδού τα αποτελέσματα ! Άρχισαν να πέφτουν και πακέτα σε μπλογκ και εκπομπές, ώστε να είναι στο απυρόβλητο ο Χαρατσάκιας... Ποιος θα ξυπνήσει τη ΝΔ, το ΛΑΟΣ και το ΔΗΣΥ από λήθαργο ; Ακόμα δεν κατάλαβαν το παιχνίδι τους ; Και μάλιστα την έφεραν στη ΝΔ, αφού μετέδωσαν πρώτα τη συνέντευξη...

  19. Dimitrios Giannakis avatar
    Dimitrios Giannakis 10/04/2012 01:24:00

    Με την εξαίρεση του αειμνήστου Ευαγγελου Αβερωφ που πούλησε στρέμματα για να ξεχρεωσει το κόμμα όλοι οι άλλοι ήταν για να παίρνουν ! Όσο αφορά τους τρεις ελπίζω ο κόσμος της ΝΔ να τους στείλει σπίτι τους ! Αρκετά πια! Ο Κυριάκος τώρα πολιτικός ! Ο Μιλτιαδης άμα δεν ήταν ο Παπαδόπουλος ο Μιχάλης ούτε διαχειριστής στο σπίτι του δεν θα έβγαινε ! Για τον τρίτο ασε καλύτερα !
    Πρόεδρε πάρε κεφαλιά ! Μην την παθεις όπως ο Καραμανλής !
    Άμα δεν τους αρέσει ας παει ο ένας στην αδερφή του και ο άλλος στον μπαμπά του!
    Αμάν πια !

  20. οντενσε7 avatar
    οντενσε7 10/04/2012 01:40:31

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΜΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ[ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ].ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ Β ΑΘΗΝΩΝ???ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΜΠΑΛΕΡΑΚΙΑ????

  21. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 10/04/2012 08:32:20

    Ο ψύχραιμος ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας πρέπει να τιμωρήσει τους τρείς καμπαλέρος. Ο ένας με τα συστήματα επικοινωνίας της Ziemens, ο άλλος με το βαμμένο μαλλί και τις γυναικομπαρόβιες βόλτες, ο τρίτος με ξυρισμένο στήθος στη Μύκονο.

  22. Ox avatar
    Ox 10/04/2012 09:36:58

    Η τροπολογία δεν είχε σχέση με την ουσία της χρηματοδότησης των κομμάτων. Απλά τα κομματα χρωστάνε στις τράπεζες και η τροπολογία εμποδίζει τις τράπεζες να πάρουν τα χρωστούμενα. Αυτο θέλει να πετύχει και η ανάρτηση. Ας κάνει το site και μιά ανάλογη ανάρτηση για με τα χρέη των πολιτών προς τις τράπεζες.

  23. Manolis avatar
    Manolis 10/04/2012 11:46:38

    Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι ο αντίπαλος της ΝΔ δεν είναι η διαφορετική άποψη που εκφράζετε μέσα σε αυτή; Η ΝΔ δεν είναι μαγαζάκι του ενός, αλλά δημιουργικός συγκερασμός των διαφορετικών απόψεων. Σταματήστε επιτέλους να τραυματίζετε την παράταξη γιατί στο τέλος και με την τακτική αυτή θα βρεθούμε πριν το καταλάβουμε δεύτερο κόμμα.

  24. Nikos avatar
    Nikos 10/04/2012 14:10:43

    Άσε ρε Manoli, που τραυματίζουμε την παράταξη. Από τα 14 κολλούσα αφίσες για να δω την ΝΔ στα χάλια που έφτασε Η πενταετία ΚΚ τίποτε δεν μας δίδαξε; Με χαλαρά τα λουριά τους είχε και γέμισε η παράταξη με άχρηστα και απαίδευτα λαμόγια των βορείων προαστίων. Έλεος πια !!!
    Ο Σαμαράς έπρεπε να τους κάνει πέρα από την αρχή, να ξεβρομίσει το κόμμα. Όχι μόνο δεν το έκανε αλλά μου έβαλε και τον άχρηστο νάρκισσο για αντιπρόεδρο και κάθε φορά που τον βλέπω μου αναβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
    Αποτέλεσμα, τώρα παλεύουμε για ένα 30% που αν το είχε κάνει, μετά από αυτήν την διετία ΠΑΣΟΚ, έπρεπε να πάρουμε 50% + .

    Αλλά ακόμη και τώρα υπάρχει χρόνος να τον εμπιστευτεί ο κόσμος. Να βγει και να πει ευθέως ποιους θα κάνει υπουργούς !!!! Ποιους θεωρεί άξιους; Θέλω να με κοιτάξει στα μάτια και να μου πει ονόματα.
    Αλλιώς, εγώ την ΨΗΦΟ ΜΟΥ για γίνουν υπουργοί αυτές οι μετριότητες ΔΕΝ του την δίνω, τελεία και παύλα.



    Υ.Γ. (Και όσοι από εσάς συμφωνείτε και μπορείτε να διαβιβάσετε αυτήν την απλή πρόταση στον Αντώνη κάντε το )

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Nikos 10/04/2012 21:17:25

      Εσάς που κολλούσατε αφίσες από τα 14 σας θάπρεπε να φοβόμαστε. Και να σας σκοτώνανε νωρίς, πριν ανδρωθείτε και διαπλεχθείτε με τα κόμματα, ρίχνοντας τη χώρα στα τάρταρα.

  25. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 10/04/2012 15:41:53

    Αδέξιε, δεν ξέρω τι γράφεις για καμπαλέρος, αλλά εγώ σε τρίο αναγνωρίζω μόνο: α) το τρίο στούτζες, β) το τρίο χλαπάτσα, γ) το τρίο Μπελκάντο και δ) το...τέλειο τρίο. Διάλεξε όποιο θέλεις. :)

  26. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 10/04/2012 16:22:34

    Διαφωνώ με την χρηματοδότηση των κομμάτων εφόσον διατηρούν χρέη. Γενικότερα οι πολιτικοί έχουν κάνει πολλά σφάλματα για να ζητούν και μόστρα. Αν οι τρεις κύριοι έχουν μάλλον συμφέροντα αυτό δεν απελευθερώνει τα κόμματα να κάνουν ό,τι θέλουν. Αυτοί τη δουλειά τους και οι πολίτες τη δική μας. Και αν τάχα αυτός είναι λόγος για υπόγεια χρηματοδότηση, να τους πάρει ο διάολος!!
    Καλύτερα να γίνει όπως στην Αμερική με τις επώνυμες δωρεές.

  27. fotis avatar
    fotis 10/04/2012 17:31:57

    H Ντόρα δεν ήταν ηγετικό στέλεχος στην ΝΔ όταν τα χρέη είχαν φθάσει στον ουρανό , τότε δεν ήξερε τίποτα που τώρα κατηγορεί τη ΝΔ για τον δανεισμό ? ή τα χρέη τα δημιούργησε ο Σαμαράς ? Οσο για τα δύο βασιλόπουλα και τον Αρούλη , έρχονται εκλογές και ο λαός δεν ξεχνάει .............

  28. seraios avatar
    seraios 11/04/2012 09:03:33

    sos!!!!!!!!!!! στις εκλογές αυτές μαύρο στους νυν και γόνους, και πάμε για αυτοδυναμία!!!!!!!

  29. Αντωνης avatar
    Αντωνης 11/04/2012 20:40:13

    Kαλα,μην σφίγγεσθε πολύ!Αλήθεια με την δανειακή της εκχώρησης κυριαρχείας τι αποφασίστηκε?Δεν σας φταίνε πάντα οι άλλοι!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.