#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/08/2013 13:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι τελικές αλλαγές στο νέο Λύκειο - Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για μαθητές, καθηγητές, εξετάσεις



Σημαντικές αλλαγές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, φέρνει το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο, που δόθηκε για διαβούλευση στη δημοσιότητα από το υπουργείο Παιδείας.

Οι αλλαγές θα ισχύσουν από το ακαδημαϊκό έτος 2013-14 για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α' Λυκείου.

Ειδικότερα, στην Α' Λυκείου οι μαθητές θα διδάσκονται μόνο μαθήματα γενικής παιδείας (συνολικά εννέα και διάρκειας 33 ωρών εβδομαδιαίως), ενώ εισάγεται το σύστημα των ερευνητικών εργασιών (τα λεγόμενα project), η διάρκεια των οποίων καθορίζεται σε δύο ώρες.

Τα μαθήματα επιλογής για τους μαθητές της Α' Λυκείου είναι Εφαρμογές Πληροφορικής, Τεχνολογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων και Εκφραση - Πολιτιισμός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός.

Στη Β' τάξη του Λυκείου τα μαθήματα γενικής παιδείας γίνονται δέκα συνολικής διάρκειας 30 ωρών. Παράλληλα, οι μαθητές της δεύτερης τάξης του Λυκείου θα παρακολουθούν μία εκ των δύο ομάδων προσανατολισμού (όπως μετονομάζονται οι κατευθύνσεις) η διάρκεια των οποίων καθορίζεται σε πέντε ώρες.

Η μία ομάδα προσανατολισμού περιλαμβάνει μαθήματα ανθρωπιστικών επιστημών (Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά) και η δεύτερη μαθήματα θετικών επιστημών (Φυσική και Μαθηματικά). Με την κατάργηση της τεχνολογικής κατεύθυνσης βγαίνουν από το διδακτικό πρόγραμμα τα μαθήματα της Χημείας και της Τεχνολογίας Επικοινωνιών.

Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων από την Α' στη Β' Λυκείου και από τη Β' στη Γ' ορίζονται ως εξής: κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση, από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά ποσοστό 50%, από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες.

Στη Γ' Λυκείου τα μαθήματα γενικής παιδείας μειώνονται από 11 σε 5, ενώ οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα επιλογής μιας νέας ομάδας προσανατολισμού, αυτής των Οικονομικών, Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών.

Η προθεσμία για την επιλογή επιστημονικών πεδίων εκπνέει για τους μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου στις 10 Οκτωβρίου. Έως τότε οι μαθητές θα πρέπει να έχουν επιλέξει δύο επιστημονικά πεδία με τα οποία συνδέονται και οι αντίστοιχες σχολές.

Το 1ο Επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Ανθρωπιστικές, τις Νομικές και τις Κοινωνικές Επιστήμες, το 2ο τις Θετικές και Τεχνολογικές, το 3ο τις Επιστήμες Υγείας και το 4ο τις Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες.

Στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση οι μαθητές θα διαγωνίζονται σε τέσσερα μαθήματα (από έξι, που ίσχυε έως σήμερα) και τα θέματα θα ορίζονται κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά ποσοστό 50%, από την κεντρική επιτροπή εξετάσεων.

Βαθμός προαγωγής και απόλυσης

Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης» (ΒΠΑ), δηλαδή η τελική βαθμολογία του μαθητή και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Ο ΒΠΑ υπολογίζεται ως εξής:

Ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α' τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,5, της Β' τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,9. Τα τρία γινόμενα αθροίζονται και διαιρούνται δια τρία. Ο ΒΠΑ είναι το αποτέλεσμα της διαίρεσης.

Όταν ο ΒΠΑ είναι μεγαλύτερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, τότε ο μέσος όρος των μαθημάτων πολλαπλασιάζεται με συντελεστές 0,5 και 0,7 και 0,9 και τα γινόμενα αυτών αθροίζονται και διαιρούνται δια του τρία. Το αποτέλεσμα της διαίρεσης αποτελεί τον πέμπτο βαθμό εισαγωγής του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Όταν ο ΒΠΑ είναι μικρότερος του μέσου όρου της βαθμολογίας των τεσσάρων μαθημάτων, τότε ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α' τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, ο γενικός βαθμός προαγωγής της Β' τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου προσαυξανόμενος κατά μία μονάδα και πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9, αθροίζονται και διαιρούνται δια του τρία. Το αποτέλεσμα της διαίρεσης αποτελεί τον πέμπτο βαθμό εισαγωγής του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό επίπεδο
Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα πανελλαδικώς τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης είναι τα εξής:

α) Ε.Π.Ε. - Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές:

I. Νεοελληνική Γλώσσα

II. Αρχαία

III. Ιστορία και

IV. Λατινικά

β) Ε.Π.Ε. - Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες:

I. Νεοελληνική Γλώσσα

II. Μαθηματικά

III. Φυσική και

IV. Χημεία

γ) Ε.Π.Ε - Επιστήμες Υγείας:

I. Νεοελληνική Γλώσσα

II. Φυσική

III. Χημεία και

IV. Βιολογία

δ) Ε.Π.Ε - Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες:

I. Νεοελληνική Γλώσσα

II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής

III. Οικονομία & Διοίκηση

IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών

ε) Ε.Π.Ε. - Παιδαγωγικών Τμημάτων:

I. Νεοελληνική Γλώσσα

II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής

III. Ιστορία και

IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών


Από Τράπεζα Θεμάτων η εξεταστέα ύλη των τάξεων του λυκείου

Ακόμα και στις ενδοσχολικές εξετάσεις έχει εισχωρήσει το νέο νομοσχέδιο, εισάγοντας πρότυπο Πανελλαδικών με τη δημιουργία Τράπεζας Θεμάτων. Για παράδειγμα, στην Α’ τάξη Λυκείου, όλα τα μαθήματα είναι εξεταζόμενα πλην της Φυσικής Αγωγής και της Ερευνητικής Εργασίας. Μέχρι στιγμής οι καθηγητές επέλεγαν οι ίδιοι τα θέματα των εξετάσεων, ενώ από την εφαρμογή του νομοσχεδίου οι διδάσκοντες θα καλύπτουν το 50% των θεμάτων από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας. Τα θέματα θα επιλέγονται μετά από κλήρωση, ενώ για το υπόλοιπο 50% των θεμάτων, αρμόδιος θα είναι ο οικείος διδάσκων, ο οποίος θα διορθώνει και τα γραπτά. Παρόμοια τακτική ακολουθείται και στη Β’ Λυκείου.

Για τις γραπτές απολυτήριες εξετάσεις στη Γ’ τάξη Γενικού Λυκείου που διεξάγονται ενδοσχολικά περιλαμβάνονται τα μαθήματα των Θρησκευτικών, της Ιστορίας, της Ξένης Γλώσσας και τρία από τα μαθήματα της επιλεχθείσας Ομάδας Προσανατολισμού σε θέματα που είναι κοινά για όλα τα τμήματα του ίδιου σχολείου και επιλέγονται κατά το ήμισυ από την Τράπεζα Θεμάτων και από το διδάσκοντα.

Αρμόδιος για την ανάπτυξη και τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας θα είναι ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων, την ίδρυση του οποίου προβλέπει το νέο νομοσχέδιο. Ο νέος φορέας θα είναι αρμόδιος για τον προσδιορισμό της εξεταστέας ύλης, τον ορισμό των βαθμολογητών αλλά και τη διοργάνωση των εξετάσεων σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο.


Επαγγελματική Εκπαίδευση
Στα Επαγγελματικά Λύκεια τα έτη παρακολούθησης ορίζονται σε τέσσερα. Στον πρώτο κύκλο σπουδών θα λειτουργήσουν οι τρεις τάξεις των ΕΠΑΛ, με τους μαθητές να παρακολουθούν 4 ομάδες προσανατολισμού (Τεχνολογικών Εφαρμογών, Διοίκησης και Οικονομίας, Γεωπονίας, Τεχνολογίας, Τροφίμων και Διατροφής και Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων).

Στην Α' ΕΠΑΛ οι μαθητές θα παρακολουθούν πρόγραμμα 35 ωρών την εβδομάδα με 10 μαθήματα γενικής παιδείας και 4-6 μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού.

Και στη Β' και Γ' τάξη των επαγγελματικών λυκείων οι μαθητές θα παρακολουθούν 23 ώρες για τα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού και 12 ώρες γενικής παιδείας.

Παράλληλα, στον δεύτερο κύκλο, υλοποιείται το πρόγραμμα της «Προαιρετικής τάξης Μαθητείας», σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ, όπου θα εγγράφονται οι προαγόμενοι της Γ' τάξης και θα εργάζονται επ΄αμοιβή. Την ευθύνη τοποθέτησης σε χώρους εργασίας των φοιτούντων έχει αποκλειστικά ο ΟΑΕΔ.

(Δημοσιεύεται στον Ελεύθερο Τύπο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ελευθεριαδου Βούλα avatar
    Ελευθεριαδου Βούλα 10/08/2013 15:56:04

    κατά κάποιο τρόπο επιστροφή στις δέσμες, δεν είναι κακό

  2. ApoTel avatar
    ApoTel 10/08/2013 16:39:19

    Η χαρά των φροντιστηρίων. Κάθε χρόνο σχεδόν Πανελλαδικές εξετάσεις

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ApoTel 10/08/2013 17:20:34

      Πόσα παιδιά σε ποσοστό δεν πηγαίνει σε όλα το Λύκειο φροντιστήριο;

  3. περιμπανού avatar
    περιμπανού 10/08/2013 17:09:36

    Κοινώς, θεσμοθετείται επισήμως η ΒΑΘΜΟΘΗΡΕΙΑ … κι η ταχύρυθμη εκπαίδευση στη διαφθορά από την παιδική ηλικία…
    Οι μαθητές θα κάνουν τα αδιανόητα για ένα βαθμούλη παραπάνω, τα ιδιωτικά που βάζουν υψηλότερους βαθμούς, θα ανακτήσουν την χαμένη, λόγω κρίσης, πελατεία τους κι οι καθηγητές θα «βοηθούν» με καλύτερους βαθμούς τα παιδιά να μπούνε στο πανεπιστήμιο έναντι φακελλακίου βεβαίως, βεβαίως… Κι οι γονείς όπως πάντα, για το καλό των παιδιών τους, θα κάνουν το σκ@@@ τους παξιμάδι και θα πληρώνουν….
    Εύγε! Μετά τις πολεοδομίες, τις εφορίες και τους γιατρούς, τώρα το «φακελλάκι» και στα σχολειά της περιοχής μας!!!!! Παράλληλα, το κράτος κάνοντας τα στραβά μάτια, με αυτό το άτυπο συμπλήρωμα μισθού, θα απενοχοποιείται για τους απαράδεκτα χαμηλούς μισθούς των καθηγητών… Κατά τα άλλα κυνηγάμε την φοροδιαφυγή….
    Περί της ουσίας της παιδείας, που θα μετέχουν τα παιδιά δεν ακούω τίποτα!!! Ακόμη μία περίπτωση όπου τα ποσοτικά κριτήρια, καταπνίγουν τα ποιοτικά. Το κοινωνικό κράτος πλέον, αφορά φαίνεται μόνο τους ιστορικούς!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ περιμπανού 10/08/2013 17:24:29

      Αυτά που γράφεις είναι θέμα ανθρώπων και ήθους, όχι συστήματος. Αν η κοινωνία έχει διαφθαρεί, οι νόμοι ελέγχουν νομοτυπία, ποτέ ήθος. Είναι και ήταν θέμα δασκάλων και γονιών το ήθος. Όχι κανονισμών και διαδικασιών. Ανέκαθεν. Μη συγχέουμε τόσο διαφορετικά πράγματα. Στα παν/μια και στα ΤΕΙ ξέρεις τι γίνεται με τους βαθμούς τόσες δεκαετίες τώρα ή όχι; Εκεί τί φταίει δηλαδή όπου και οι φοιτητές είναι μεγαλύτεροι και -υποτίθεται- πιο ώριμοι;

    • Elli avatar
      Elli @ περιμπανού 10/08/2013 17:43:07

      Όπως τα λες, ακριβώς έτσι..... Και κανείς δεν αντιδρά....

  4. firiki2010 avatar
    firiki2010 10/08/2013 19:38:22

    Από τα λίγα αδιάβλητα που έχουν μείνει στον τόπο είναι οι Πανελλαδικές. Ας αφήσουν τους βαθμούς του σχολείου, τους συντελεστές και τις προσθαφαιρέσεις και ας επαναφέρουν τις Πανελλαδικές στη Β Λυκείου όπως επί Αρσένη ( ο βαθμός τους μετρούσε προαιρετικά και με συντελεστή 30%) για να ξέρουν και τα παιδιά και οι γονείς που πατάνε και που βρίσκονται. Γιατί οι βαθμοί που μπαίνουν στα Λύκεια (όλα - όχι μόνο τα ιδιωτικά) δεν έχουν καμιά ανιστοίχιση με τους βαθμούς των Πανελλαδικών.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ firiki2010 13/08/2013 08:49:16

      Τίποτα, να αποσυνδέσουν το Λύκειο από τις πανελλήνιες. Μόνο προαπαιτούμενο για να δώσεις πανελλήνιες να είναι η κατοχή απολυτηρίου, ανεξαρτήτως βαθμού. Δεν κατάλαβα, είναι Διαγωνισμός οι πανελλήνιες. Δεν είναι δίκαιο να μπαίνουν στην εξίσωση και οι βαθμοί που κάποιος πήρε στο σχολείο του. Θα έλεγα να αλλάξει και η ύλη των πανελληνίων και να είναι λίγο διαφορετική από τη διδακταία αλλά θα κάμουν πάρτυ τα φροντιστήρια. Επίσης είναι και η ηλικία περίεργη, θυμάμαι από τα δικά μου , δεν ηταν το ίδιο εύκολο το διάβασμα για το σχολείο στην Α λυκείου και στη Β... Τα παιδιά πρέπει να ζήσουν , να ερωτευτούν και να μορφωθούν. ¨οχι να κυνηγούν βαθμουλάκια όπως λανθασμένα έκαμα εγώ και έχω επαίνους , αριστεία, πτυχίο και μεταπτυχιακό και δεν έχω δουλειά. Και πρέπει να επαναπροσδιοριστεί και η ένοια των προσόντων ώστε να αποκτήσει ξανά αξία το λύκειο. Θέλω π.χ να πάρω έναν επιστάτη αλλά σκανε μύτη ένας της βασικής και 4 με διδακτορικά. Θα πρέπει να προηγείται με κάποιο τρόπο αυτός με το απολυτήριο λυκείου, τι να κάνουμε τώρα.

  5. panas avatar
    panas 10/08/2013 20:15:07

    Αν κάποιος προσέξει πιο πολύ τη φωτογραφία του άρθρου θα δει την πτωχευμένη παιδεία μας. Φαίνεται μια τάξη στην οποία δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις κάποιοι μαθητές και μια εκπαιδευτικός δίνει οδηγίες. Στη τάξη βλέπουμε κάποια σχετικά καινούρια θρανία –δεν είναι ο κανόνας- τις γνωστές εδω και πολλά χρόνια άθλιες και σίγουρα όχι ανατομικές καρέκλες, και τέλος το μόνο (!!!) διδακτικό μέσο που φαίνεται στην τάξη, ο γνωστός μας μαυροπίνακας.

    Δεξιά κάτω στον μαυροπίνακα φαίνεται να είναι γραμμένη με ανεξίτηλα γράμματα η φράση: «κατάληψη 2009». Η φωτογραφία μάλλον δεν είναι πρόσφατη, αλλά σε κάθε περίπτωση, αν λάβουμε υπόψη πως οι καταλήψεις γίνονται στις αρχές της χρονιάς και οι εξετάσεις τον Ιούνιο αναγκαζόμαστε να υποθέσουμε πως για έναν χρόνο κανείς εκπαιδευτικός ή διευθυντής δεν σκέφτηκε να βάψει τον πίνακα... Κανείς δε λογοδότησε γι’ αυτό...
    Μπορεί και προ κρίσης οι εκπαιδευτικοί να ήταν οι χαμηλότερα αμειβόμενοι στο δημόσιο, αλλά η ρουσφετολογικά διορισμένη διοίκηση αυτού του σχολείου δεν δικαιολογείται...

    Αν κάποιος περάσει από τα ελληνικά σχολεία και φωτογραφίσει μόνο τους πίνακες θα καταλάβουμε γιατί η παιδεία μας είναι χρεοκοπημένη προ πολλού και πως για όλα τα σχέδια επί χάρτου δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι εκπαιδευτικοί για να τα υλοποιήσουν. Μετά από την απαξίωση που δέχτηκαν τα τελευταία χρόνια, μισθολογική και ηθική, σίγουρα –πλην λαμπρών εξαιρέσεων- οι περισσότεροι είναι στην καλύτερη περίπτωση απαθείς...

    Είδα τελευταία τάξεις στο εξωτερικό. Με περισσότερα διδακτικά μέσα και πίνακες άλλων προδιαγραφών. Ευρύχωρα θρανία με ανατομικές καρέκλες και να φαίνεται σε πολλά σημεία η ζωντάνια και η δημιουργικότητα των μαθητών...

    Ποτέ τελικά δεν επενδύσαμε στη δημόσια παιδεία. Τα παιδιά των πολιτικών μας, βέβαια, είναι άλλου...

  6. geo avatar
    geo 10/08/2013 20:27:17

    με την οικονομικη κατασταση που βιωνουμε,πολυ λιγοτερα απ οτι παλιοτερα...προφανως πρεπει να κανουμε μια προσπαθεια να τα αυξησουμε παλι....

    αντε να συναγωνιστει το παιδι που δεν μπορει ο γονεας του να πληρωνει ,τα υπολοιπα...επιτελους δικαιοσυνη!!!

  7. MCA avatar
    MCA 11/08/2013 10:11:53

    Με βάση το άρθρο και 20 να βγάλει γενικό ο μαθητής στις τρεις τάξεις του λυκείου, αυτό δεν θα παίξει κανένα ρόλο, καθώς θα μετρήσει αποκλειστικά το αποτέλεσμα των τεσσάρων γραπτών μαθημάτων των Πανελλαδικών.
    Ουσιαστικά ο μαθητής υποχρεώνεται να δείξει στοιχειώδες ενδιαφέρον και στα υπόλοιπα μαθήματα του λυκείου.

    • MCA avatar
      MCA @ MCA 11/08/2013 18:45:00

      Η πρώτη παράγραφος ισχύει για τους κακούς και μέτριους μαθητές,στους οποίους όχι μόνο δεν θα παίξει ρόλο ο πολύ καλός γενικός στο σχολείο αλλά θα πάθουν και ζημιά.Η δεύτερη,γράψε λάθος....Ίσως φταίει η ζέστη,όπως γράφει και ο gbird παρακάτω.

  8. gbird avatar
    gbird 11/08/2013 11:07:27

    Δυστυχως καταπινουμε οτι μας σερβίρουν
    Για τον ΒΠΑ εστω μαθητης αριστος με 20 και στις τρεις ταξεις του Λυκειου
    ΒΠΑ =((20×0,5)+(20×0,7)+(20×0,9))/3
    ΒΠΑ=42/3
    ΒΠΑ =14
    Ειναι προφανες οτι κατι δεν παει καλά
    Μηπως αλλο πραγμα εχει στο μυαλό του ο ποιητής; ή μήπως βγαίνουν ασχετα σχεδια "μουφες" στη δημοσιότητα.
    (Αν εγω κατι δεν κατάλαβα καλά λόγω και της ζέστης παρακαλώ να μου το υποδείξει κάποιος)

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ gbird 11/08/2013 17:21:41

      Μια χαρά μου φαίνεται ότι τα υπολογίζεις και είναι και λογικό το αποτέλεσμα αφού ο βαθμός των σχολικών επιδόσεων έχει μικρότερο συντελεστή . Γι αυτό το λόγο το άριστα είναι το ...14 στα "ενδοσχολικά" και 20 στις Πανελλήνιες.

      • πετρος avatar
        πετρος @ firiki2010 18/11/2013 16:52:52

        οι βαθμοι ενος καθηγητη σε ενα μαθητη μετρανε στον τελικο βαθμο για την εισαγωγη σε μια σχολη???

    • MCA avatar
      MCA @ gbird 11/08/2013 18:29:10

      Οι κακοί και μέτριοι μαθητές βγαίνουν ζημιωμένοι εάν έχουν υψηλή σχολική επίδοση.
      Οι καλοί μαθητές όμως, ειδικά αυτοί του δημόσιου σχολείου, μπορεί να αδικηθούν σε σχέση με αυτούς του ιδιωτικού.

    • fisikos avatar
      fisikos @ gbird 22/08/2013 10:05:06

      ετσι ειναι και δεν το καταλαβαινω και εγω. Δηλαδη ο πεμπτος βαθμος που θα μετραει στις πανελληνιες θα ειναι το 14 (μεγιστος). Δηλαδη θα πρεπει να καλυψεις και το 14 με τους υπολοιπους γραπτους

  9. πετρος avatar
    πετρος 18/11/2013 16:49:46

    ειμαι μαθητης της α λυκειου και θα ηθελα να μαθω αν η βαθμολογια σε εναν μαθητη απο εναν καθηγητη ενος μαθηματος παιζει ρολο στην τελικη βαθμολογια του μαθητη για να μπει σε καποια σχολη...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.