#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2011 22:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ταξιτζήδες να μην κάνουν "τζάμπα μάγκα" τον Γ. Ραγκούση



Αν ο Θύμιος Λυμπερόπουλος άφηνε λίγο τα συνδικαλιστικά του καθήκοντα και παρακολουθούσε ελληνικό κινηματογράφο θα έβλεπε μια παλιά ταινία του 1959 με τον Κώστα Χατζηχρήστο και θα έπαιρνε μαθήματα.

«Ο Θύμιος τα κανε θάλασσα» είναι ο τίτλος της ταινίας και μετά από τα τελευταία γεγονότα στο λιμάνι του Πειραιά ο κ. Λυμπερόπουλος θα πρέπει να επανεξετάσει την τακτική που θα ακολουθήσει για τα δίκαια του κλάδου του.

Όλοι έχουμε καταλάβει ότι η μεγάλη ευθύνη για όσα συμβαίνουν ανήκει στον "αρχιτέκτονα του χάους", τον κ. Ραγκούση και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό που με τακτική "Πόντιου Πιλάτου" άφησε τα πράγματα να φτάσουν μέχρις εδώ προκαλώντας ακόμα και την οργή βυλευτών του κόμματός τους.

Όμως, χιλιάδες οικογένειες περιμένουν αυτές τις ημέρες πώς και πως κανένα τουρίστα για να πουλήσουν ότι απέμεινε σ΄ αυτή τη χώρα. Ήλιο και θάλασσα έχει η Ελλάδα κι αυτά δεν μπορούν να μπουν στο πακέτο ξεπουλήματος της κυβέρνησης. Αυτά έχουμε κι αυτά πουλάμε σε περισσότερα από 13 εκατ. τουρίστες, κι εν πάση περιπτώσει αυτός ο τόπος από τον Τουρισμό ζει αφού άλλη βιομηχανία δεν έχει.

Σήμερα λοιπόν, οι ταξιτζήδες κατάφεραν να στρέψουν εναντίον τους ακόμα και πολλούς από εκείνους που τους στήριζαν. Επειδή μερικές εκατοντάδες ανεξέλεγκτοι χαχόλοι άρχισαν να ρίχνουν λάδια και σκουπίδια στους δρόμους για να μην περάσουν πάνω από 5.500 τουρίστες που ήρθαν για να δώσουν χρήματα στη χώρα μας. Και στο τέλος, σαν να επρόκειτο για χουλιγκάνους, κι όχι οικογενειάρχες που χάνουν την περιουσία τους, πήγαν να καταστρέψουν τον ΣΚΑΙ γιατί δεν τους αρέσει η κριτική των δημοσιογράφων.

Το μόνο που κατάφεραν έτσι είναι να ρίξουν νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ. Κατάφεραν να εμφανίζουν τον Γ. Ραγκούση ως ήρωα που έρχεται να κατατροπώσει τους κακούς ταξιτζήδες που στρέφονται εναντίον του κοινωνικού συνόλου.

Κατάφεραν να ενεργοποιήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό, το καλύτερο κόλπο της κυβέρνησης για να διαλύει απεργίες.

Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται σε ένα αγώνα που πρέπει να είναι τίμιος αλλά σκληρός όχι απέναντι στην κοινωνία αλλά απέναντι στην κυβέρνηση.

Γιατί δεν πάνε να αποκλείσουν τις εφορίες; Γιατί δεν πάνε να βάλουν 10.000 ταξί μπροστά από το υπουργείο Μεταφορών ή το υπουργείο Οικονομικών και να μην περνά ούτε μύγα; Αυτές οι λάθος τακτικές της τυφλής σύγκρουσης είναι περασμένης εποχής και οδηγούν τελικά στο να κάνουν τσάμπα μάγκες τους υπουργούς.

Και το χειρότερο από όλα είναι ότι τα επεισόδια δυσφημούν ακόμη περισσότερο στο εξωτερικό τη δύσμοιρη χώρα. Και αποπροσανατολίζουν την κουβέντα από το πραγματικό διακύβευμα, την απελευθέρωση των ταξί και πώς πρέπει να γίνει αυτή.

Ας τα βάλουν επιτέλους κάτω και οι ταξιτζήδες. Ας αποκαλύψουν τις λαμογιές που κάνουν με τις άδειες που πληρώνουν 200.000 αλλά δηλώνουν 2.000. Ας ασφαλίσουν τους οδηγούς που τους δίνουν ένα ξεροκόμματο και καθάρισαν. Ας συζητήσουν ανοιχτά το μαύρο χρήμα που κυκλοφορεί. Κι από την άλλη ας πείσουν τον κόσμο ότι η χύμα απελευθέρωση του κ. Ραγκούση, χωρίς σχέδιο και στρατηγική, είναι ολέθριο λάθος. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει πλήρης απελευθέρωση χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια.

Γι' αυτό ο κ. Θύμιος τα 'κανε θάλασσα, κυριολεκτικά στο λιμάνι του Πειραιά και μεταφορικά στο πεδίο της σύγκρουσης με μια κυβέρνηση που άκουσε από την τρόικα τη λέξη απελευθέρωση και αποφάσισε να ξεθεμελιώσει μαζί με τα κακά και τα καλά αυτού του τόπου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Derbederis avatar
    Derbederis 28/07/2011 22:30:36

    Ο Ραγκούσης έγινε μάγκας σε αυτή την υπόθεση όχι λόγω επικοινωνιακών αστοχιών των ταξιτζήδων, αλλά γιατί απλά έχει δίκιο...

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Derbederis 28/07/2011 23:24:42

      Χαχαχαχαχαχα!!!!

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Derbederis 29/07/2011 08:01:16

      Θελω και εγω απ αυτο που πινεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Derbederis 29/07/2011 12:42:41

      "Αυτονόητο" κι αυτό, ε;

  2. lam avatar
    lam 28/07/2011 22:46:36

    o ραγκουσης απλα εχει δικιο...χαχα
    ξερεις και κανενα καλο με τον τσακ νορις??

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/07/2011 22:49:46

    Νομίζω οτι η ανάρτηση περιγράφει με εξαιρετικό τρόπο την ουσία του προβλήματος.
    Οτι καλύτερο έχω διαβάσει για το θέμα.

  4. ilipao avatar
    ilipao 28/07/2011 23:10:07

    πολυ σωστα και να φανταστεις ειμαι και γω αυτοκινιτιστης.αλλα ρε αδερφε μου απελευθερωση χωρις πληθυσμιακα κριτηρια δεν υφιστανται πουθενα.αυτο μας τρελανε και ο υπερμετρος εγωισμος του κυριου υπουργου.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/07/2011 23:29:12

    "...τις λαμογιές που κάνουν με τις άδειες που πληρώνουν 200.000 αλλά δηλώνουν 2.000. Ας ασφαλίσουν τους οδηγούς που τους δίνουν ένα ξεροκόμματο και καθάρισαν. Ας συζητήσουν ανοιχτά το μαύρο χρήμα..."
    Τελικά, ποιά καλά ξεθεμελιώνει (μαζί με τα κακά) η απελευθέρωση του επαγγέλματος;

  6. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 28/07/2011 23:46:04

    Η επιλογή κούρσας, πελατών, το κάπνισμα, η μουσική που γουστάρει ο καθένας, η αγένεια, δεν θα μας απασχολήσει;
    Και σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρομαι στο σύνολο των ταξιτζήδων, υπάρχουν και οδηγοί "υπόδειγμα", αλλά αυτό δεν αναιρεί μια κυρίαρχη πραγματικότητα.
    Μια πραγματικότητα, που μια οργανωμένη-συντεχνιακή δομή αυτοκινητιστών, μπορούσε να αλλάξει εδώ που τα λέμε.
    Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί να μην δίνονται με θεσμικά κατοχυρωμένο και διαφανή/δημοσιευμένο τρόπο και κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις (οδηγική επιδεξιότητα, προσωπικότητα, οικονομικά δεδομένα, περιβαλλοντικές προδιαγραφές κοκ...) οι άδειες αλλά να παρέχονται από απροσδιόριστες πηγές;
    Και πάντως αν κατηγορεί κάποιος τον Ραγκούση για το χρόνο που άνοιξε το ζήτημα, δεν μπορεί παρά να τον επαινέσει γιατί δεν τουλάχιστον δεν το κουκουλώνει.
    Απλά να βρεθεί φόρμουλα για όσους τυχόν ιδιοκτήτες μιας άδειας θίγονται οικονομικά, και αν χρειαστεί να τους αποζημιώσει ή να τους προστατεύσει από το νέο -σωστό- καθεστώς απόδοσης των αδειών με κίνητρα ή κάτι παρεμφερές.
    Πάντως είναι υποκρισία να θεωρούμε υγιές το υπάρχον καθεστώς και να κοιτάζουμε να μπούμε στο μάτι του μαύρου πρόβατου που λέγεται Ραγκούσης, όπως έκανε ο βουλευτής πασοκ Γρηγοράκος που λίγο καιρό πιο πριν ρωτούσε τον Ρέππα γιατί δεν ανοίγει πλήρως το επάγελμα και τώρα ζητά την παραίτηση του "κακού" της υπόθεσης...
    Δεν θα ήθελα να αγιοποιήσω τον Ραγκούση, που έχει κάνει και λάθη σαφώς, αλλά πρόκειται για έναν πολύ σοβαρό (όχι σοβαροφανή) άνθρωπο, που επιχειρεί να βάλει μια τάξη, και γι αυτό θεωρώ μακροπροοπτικά πολύ σωστές τις κινήσεις του.
    Λειτουργεί με συνέπεια και σύστημα, κάτι που απουσιάζει σε μια χώρα έρμαιη του λαϊκισμού, του πολιτικού κόστους και των φτηνών εντυπώσεων, όπως άλλωστε έπραξε προεκλογικά και το πασόκ...

    • spiros avatar
      spiros @ Γιώργος Μεσσηνία 29/07/2011 06:20:53

      Να βάλει τάξη στην καταστροφή των "συμπαθητικών" ταξιτζίδων; Αυτή είναι η ουσία. Η τάξη δεν είνια μονόφρομος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γιώργος Μεσσηνία 29/07/2011 12:46:12

      Οι κινήσεις είναι φαινομενικά μόνον σωστές και ενεργοποιούν τα "φιλελεύθερα", τάχαμ' δήθεν, αντανακλαστικά των "παραδοσιακών" νεοδημοκρατών. Πρόκειται για εντελώς λάθος αντανακλαστικά που μας έχει αναπτύξει ο Μητσοτάκης.

      Πολύ απλά, η λεγόμενη "απελευθέρωση" θα είναι κλείσιμο του επαγγέλματος προς όφελος μεγάλων εταιριών. Αν κάποια πράγματα τα κάνουν λάθος οι ταξιτζήδες, πρέπει να σταματήσουν να τα κάνουν λάθος. Έχουν γίνει πολλά προς αυτήν την κατεύθυνση τα τελευταία χρόνια. Μπορούν να γίνουν και θα γίνουν κι άλλα.

      Απλώς εδώ μιλάμε για την απόλυτη καταστροφή της μεσαίας τάξης με ευλογοφανή επιχειρήματα.

      Που στην ουσία τους είναι εντελώς λάθος...

  7. unfair avatar
    unfair 28/07/2011 23:49:43

    Κακή διαχείριση της κυβέρνησης, κακή διαχείριση από τους συνδικαλιστές! Μέτρια διαχείριση από την αντιπολίτευση.
    Χρειάζεται Ή όχι απελευθέρωση στο επάγγελμα;
    Πόσα κριτήρια χρειάζονται γι' αυτό; 10; 20; Βάλτε τα κάτω κ δώστε λύση! Με λογική, με επιχειρήματα [που να στέκουν!!!].
    Αυτό πάντως το κριτήριο του πληθυσμού, σε μια χώρα με 13 εκατομμύρια τουρισμό, πρέπει να εξεταστεί με σοβαρότητα κ όχι επιπόλαια.

  8. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 28/07/2011 23:56:15

    Εδω και τωρα να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια στα φαστφουταδικα στα κουρεία στα μανάβικα στις καφετέριες στα μπακάλικα στα υποδηματοπωλεία.Παντού!
    Τις αδειες να τις δίνει το ποιό μεγαλο κομματόσκυλο του κόμματος .
    Βαρέθηκα την ηλιθιότητα και το σκουπιδαριό των ιδιοτελών απόψεων.
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ !
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ!

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 29/07/2011 00:06:56

      Η Ευρώπη εμφανίζει διαφορετικές προσεγγίσεις στο θέμα των ταξί. Κυρίως στις χώρες του Νότου η αγορά εξακολουθεί να λειτουργεί υπό περιορισμούς, με ισχυρή αντίσταση των ιδιοκτητών στην απελευθέρωση του κλάδου. Αντίθετα, στο βορρά η αγορά έχει ανοίξει φέρνοντας και περισσότερα ταξί στους δρόμους, αλλά καλύτερη εξυπηρέτηση στους καταναλωτές.*Η Γαλλία αποτελεί παράδειγμα «κλειστής αγοράς». Οι κάτοχοι αδειών έχουν πετύχει τον πλήρη έλεγχο της αγοράς των ταξί, με αποτέλεσμα το ουσιαστικό κλείσιμό της σε ανταγωνιστές της. Αποτέλεσμα, η εξασφάλιση υψηλής κερδοφορίας και υψηλών επενδυτικών αποδόσεων στις άδειες ταξί για τους ιδιοκτήτες-κατόχους όπως και εκτιμώμενα επίπεδα ποιότητας υπηρεσιών για τους χρήστες (μεγάλο χρόνο αναμονής των επιβατών κύρια σε ώρες αιχμής).



      *Στην Ισπανία η αγορά των ταξί είναι επίσης «κλειστή». Ισχύουν ποσοτικοί περιορισμοί βάσει πληθυσμιακών κριτηρίων «πυκνότητας» των ταξί οι οποίοι ωστόσο μπορούν να μην εφαρμοστούν αν και εφόσον τεκμηριωθεί αντίστοιχη ανάγκη. Αδεια μπορείς να αποκτήσεις μόνο αν την αγοράσεις από άλλο ιδιοκτήτη. Τυπικά οι δημοτικές αρχές είναι αυτές που καθορίζουν τον αριθμό των ταξί.


      *Στη Γερμανία η αγορά είναι ανοικτή υπό όρους, ανάλογα με τη νομοθεσία του εκάστοτε κρατιδίου. Για τη χορήγηση άδειας εξετάζεται η αξιοπιστία του κάθε υποψηφίου, η χρηματοδοτική του ικανότητα κ.ά. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο περιρισμένος χρόνος ισχύος των αδειών ταξί (μέγιστη διάρκεια 5 έτη). Οποιαδήποτε μεταβολή στο όχημα ή τον οδηγό πρέπει να δηλωθεί επιβάλλοντας την ανανέωση της άδειας. Η χώρα διαθέτει δύο διακριτές αγορές υπηρεσιών: α) συμβατικών ταξί και β) μισθωμένων οχημάτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν εταιρείες μισθωμένων οχημάτων (με τηλεφωνικό ραντεβού) που έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς από τα συμβατικά ταξί.


      *Στην Ιταλία η προσπάθεια για το άνοιγμα του επαγγέλματος προσέκρουσε στην ισχυρή αντίσταση των επαγγελματιών. Οι ιταλοί ιδιοκτήτες ταξί ισχυρίστηκαν ότι από την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους χάνουν μεγάλα ποσά, που επένδυσαν για την απόκτηση άδειας, κι ότι το μέτρο δεν θα έχει επιθυμητά αποτελέσματα για τους καταναλωτές.


      Τελικά ψηφίστηκε ο νόμος Bersani και θεωρητικά άνοιξε η αγορά. Βρέθηκε η φόρμουλα ώστε οι δήμοι αφ' ενός να καθορίζουν τον αριθμό ταξί, αφ' ετέρου να χορηγούν τις άδειες μέσω πλειστηριασμού και το 80% των εσόδων να κατευθύνεται στους παλαιούς κατόχους αδειών, ως αντισταθμιστικό όφελος για να μειωθεί σταδιακά η αξία της άδειας εξαιτίας της απελευθέρωσης.


      *Στην Ιρλανδία μετά την ελεγχόμενη απελευθέρωση της αγοράς παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση του αριθμού των ταξί ακόμη και κατά 200% στο Δουβλίνο και κατά μέσον όρο 100% στις υπόλοιπες περιοχές. Τα κόμιστρα παρέμειναν ελεγχόμενα από το κράτος, ενώ οι αυτοκινητιστές ταξί εξυπηρετούν τους επιβάτες είτε παραλαμβάνοντάς τους από τον δρόμο είτε από πιάτσες. Σε επίπεδο εξυπηρέτησης μειώθηκε ο χρόνος αναμονής.


      *Στη Σουηδία η πλήρης απελευθέρωση του κλάδου οδήγησε σε άμεση αύξηση του κομίστρου. Ωστόσο, δεν παρατηρήθηκε καμία μεταβολή στον αριθμό των κυκλοφορούντων ταξί. Η προσφορά αυξήθηκε, μετά την απελευθέρωση, τις βραδινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα.


      *Στη Βρετανία η απελευθέρωση οδήγησε στην αύξηση κατά 30% του συνόλου των ταξί. Η αγορά ρυθμίζεται από τους δήμους. Το αποτέλεσμα του μέτρου ήταν η αύξηση της διαθεσιμότητας των ταξί και η μείωση του χρόνου αναμονής για τους πελάτες.

      Πηγη : ΣΠΥΡΟΥ ΦΡΕΜΕΝΤΙΤΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ




      αρα αποστολακο δεν ειμαστε οι μοναδικοι στην Ευρωπη.

      • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
        ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Εnzo 29/07/2011 12:59:39

        Το τι γινεται σε καθε χώρα απαιτεί σοβαρότερη μελέτη και σταθμιση πολλών παραγόντων.
        Είναι προφανές οτι :
        Οταν γίνεται αγοροπωλησία της ταξης των 200.000ΕU στην μαυρη αγορα πρεπει σταματαει δια ροπάλου.
        Η συστηματική φοροδιαφυγή πρεπει σταματαει δια ροπάλου.
        Τέλος (γιατι εχουμε και δουλειές...):
        Οποιος υποτιμά τους συνομηλιτες του χρειάζεται ψυχοθεραπεία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 29/07/2011 13:07:25

      Το πιο βαρετό από όλα, όμως, είναι το θράσος τη ημιμάθειας. Μεγάλο και τεράστιο...

      • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
        ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Επώνυμος 29/07/2011 15:18:39

        Η γνώση χωρίς λογική μοιάζει με κλούβιο αυγό και δεν αρκεί να σε κάνει επώνυμο.

  9. alex2010 avatar
    alex2010 29/07/2011 00:08:00

    DEN MPORO NA KATALAVO GIATI DEN APOKLISAN TA
    SUPERMARKETGIA KANENA MINA
    H ALITIA SE OLO TIS TO MEGALIO

  10. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 29/07/2011 00:14:15

    Αν θέλουν απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων, ας αρχίσουν πρώτα με το δικό τους που το έχουν αποκτήσει οι περισσότεροι ως κληρονομικό δικαίωμα.
    Αν δεν ήταν παιδί του Ανδρέα, ή κόρη του Κόμη, ή ανιψιός του 33 ου βαθμού, κι αν δεν είχαν τη δημοσιότητα που τους εξασφαλίζουν τα μου μου ε, θα είχαν εκλεγεί στις θέσεις που εκλέκτηκαν; Αυτός δε ο τωρινός που προωθεί το ξεχαρβάλωμα της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, ετοιμάζει εκλογικό νόμο που θα δίνει στον εκάστοτε πρωθυπουργό ή αρχηγό κόμματος το αποκλειστικό δικαίωμα να επιλέγει τους βουλευτές, δηλαδή τους πιστούς υπηρέτες του.
    Απελευθέρωση πρώτα του επαγγέλματος των πολιτικών δίνοντας στους πολίτες το δικαίωμα να επιλέγουν τους εκπροσώπους τους, όχι μόνο στη κάλπη την ώρα των εκλογών, αλλά και πριν όταν οι αρχηγοί διαμορφώνουν τις λίστες. Αν δώσουν αυτοί πρώτοι το παράδειγμα, θα έχουν και το δικαίωμα να θέλουν να επιβάλλουν την απελευθέρωση των άλλων επαγγελμάτων και αφού βεβαίως κάτι τέτοιο είναι προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και όχι των ξένων καρτέλ. Γιατί είδαμε και την απελευθέρωση της αγοράς που έγινε χωρίς μηχανισμούς επίβλεψης ότι ωφέλησε μόνο τις πολυεθνικές .

  11. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 29/07/2011 00:16:29

    Όλοι σε αυτή τη χώρα έχουν διδαχθεί να ρίχνουν τα πυρά τους στην κοινωνία και όχι στο κράτος. Για αυτό και ακόμη κι όταν διαμαρτυρόμαστε το κάνουμε βλάπτοντας την κοινωνία κι όχι ενοχλώντας τους πολιτικούς. Για αυτό και οι ταξιτζήδες αντιδρούν με αυτόν τον άδικο, αντικοινωνικό τρόπο. Γιατί συναίσθημα εθνικής, συλλογικής ευθύνης έχουν πια ελάχιστοι. Ο καθένας νοιάζεται μόνο για την πάρτη του, τη συντεχνία του, την τάξη του. Για το σύνολο δε δίνει δεκάρα.

  12. Pluto avatar
    Pluto 29/07/2011 00:35:42

    Παρά τα ισχυρά επιχειρήματα γιά ελεγχόμενη απελευθέρωση των ταξί με όρους, παρά τα λάθη του Ραγκούση,παρά την επιρροή της ΝΔ στους ταξιτζήδες ,παρά όλα αυτά ,η Κυβέρνηση κερδίζει την συγκεκριμένη μάχη.
    Είναι ενδεικτικό των δυνατοτήτων της σημερινής ,όπως καί της χθεσινής, ΝΔ.Παρά ταύτα, ονειρεύονται ορισμένοι (καί στο παρόν ιστολόγιο) αυτοδυναμίες....
    Που πας ρε Καραμήτρο-Θύμιο;;;;

    • Kennan avatar
      Kennan @ Pluto 29/07/2011 01:58:30

      Αντιλαμβάνομαι ότι είσαι κι εσύ της επιλεκτικής ευφυϊας όπως ο φέρων το όνομά σου συμπαθής σκυλάκος. Τυφλός - πασόκος όπως έλεγε και ο Γουόλτ Ντίσνευ. Πόσο ανόητος, εμπαθής, πληρωμένος πρέπει να είναι κάποιος για να στηρίζει ΠΑΣΟΚ;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Pluto 29/07/2011 13:09:54

      Το γεγονός ότι κατάφεραν (πάλι) να ενεργοποιήσουν αντανακλαστικά κοινωνικού αυτοματισμού, δεν σημαίνει ότι "κερδίζουν" κάποια μάχη. Απλώς μπόρεσαν να κάνουν υπέρ τους τον σαματά που χρειάζονται στα κανάλια. Αυτό είναι όλο.

      Πρόκειται για έκφραση της μεγαλύτερης αλητείας. Καταστρέφουμε κάποιους για να το ευχαριστηθούν (όλοι) οι υπόλοιποι και να έχουμε τους πολλούς με το μέρος μας.

      Ζουν πολιτικά εκμεταλλευόμενοι τη χαιρεκακία και τη μισαλλοδοξία του Έλληνα.

      Όπως πάντα, το ΠΑΣΟΚ ζει από τα ελαττώματα του Έλληνα.

      Ας μην το αβαντάρουμε κι εμείς!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 29/07/2011 15:09:16

        Επώνυμε, η προτελευταία σου φράση είναι το κλειδί για την κατανόηση της όλης κατάστασης: τα ελαττώματα του Έλληνα.

        Είδες τι έγινε με τους φορτηγατζήδες, που ο κάθε άσχετος έπεσε πάνω τους πέρυσι, νομίζοντας ότι αν άνοιγε το επάγγελμα θα πλήρωνε πιο φθηνά το γάλα λόγω χαμηλότερων μεταφορικών. Αμ, δε! Πιο ακριβά το πληρώνουν!

        Είδες τι έγινε -και τι γίνεται ακόμα- από τον κάθε πικραμένο που δεν είχε τα προσόντα να μπει στο δημόσιο με το ΑΣΕΠ. "Να απολυθούν όλοι οι ΔΥ, αυτοί φταίνε για την κακοδαιμονία μας" σκούζουν οι συμπλεγματικοί κοινωνικοί αυτοματιστές.

        Έλληνας, λαός κομπλεξάρας...

    • chris 108 avatar
      chris 108 @ Pluto 30/07/2011 12:12:45

      εχεις μεινει εαν ησουν γεννημενος τοτε ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ Η ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΚ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΩΝ περαστικα σου

  13. noldor avatar
    noldor 29/07/2011 00:45:36

    Τότε προφανώς ο Ρέππας έχει άδικο, αλλά και αυτός εξακολουθεί να είναι υπουργός και κανένας δεν τον στέλνει σπίτι του.

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 29/07/2011 01:00:41

    H κυβερνητική μαύρη προπαγάνδα τελικά είναι θηρίο που δεν ξεψυχά εύκολα.
    Μερικές ασχήμιες 50 ταξιτζήδων σήμερα στην ακτή Ξαβερίου και αμέσως προδικάζεται ...νίκη του Ραγκούση. Αμέσως στο πυρ το εξώτερο οι απεργοί.

    Τί κι αν ο Ραγκούσης είναι πυρπολήτης της ομαλότητας με την ιδεοληπτική του στάση; Τί κι αν πληρώνουμε την βεντέτα ενός-προσφάτως υποβαθμισμένου με τον ανασχηματισμό - συμπλεγματικού υπουργού με τον Ρέππα; Ο κοινωνικος αυτοματισμός καλά κρατεί. "Οι ταξιτζήδες φταίνε" έτοιμοι να φωνάξουν πολλοί.

    Η άναρχη απελευθέρωση που προωθεί ο Ραγκούσης θα ωφελήσει μεγάλες εταιρείες και μόνο. Και γι αυτό δεν θέλει πληθυσμιακά κριτήρια που ισχύουν παντού, σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια οι εταιρείες θα είναι σε θέση να αγοράσουν μεγάλο αριθμό αδειών, να προσλάβουν οδηγούς με μισθούς Βουλγαρίας( μετανάστες, εξαθλιωμένους ανέργους) και να αρχίσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Οι ταξιτζήδες δεν φοβούνται τους μεμονωμένους νεοεισερχόμενους, αλλά την ισοπεδωτική εισβολή των εταιρειών.
    Ο ταξιτζής- και ευτυχώς για όσους καταλαβαίνουν- ανήκει στην μεσαία τάξη. Είναι ανεξάρτητος και αυτεξούσιος ελεύθερος επαγγελματίας. Η μη θεσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων που θέλει ο Ραγκούσης και η συνεπαγόμενη κυριαρχία εταιρειών θα υπαλληλοποιήσει πολλούς( με χαμηλότατες αμοιβές) και θα εκδιώξει τους υπόλοιπους.

    Τα παράπονα για τους ταξιτζήδες είναι αρκετά και διοκαιολογημένα. Γεγονός όμως είναι πως τα τελευταία χρόνια οι υπηρεσίες που προσφέρουν έχουν αναβαθμιστεί. Όπως και να 'χει δεν είναι ώρα για κοινωνικούς αυτοματισμούς.
    Το δίπολο Απεργοί- Κοινωνία είναι ψεύτικο και παραπαλανητικό. Ο Ελληνας ταξιτζής αυτεξούσιος και αξιοπρεπής ελέυθερος επαγγελματίας είναι προς το συμφέρον όλης της κοινωνίας. Ο ιδιότυπος κοινωνικός εμφύλιος που με αφορμή άστοχες κινήσεις των απεργών θέλει να επιβάλουν συγκεκριμένα ΜΜΕ -που πάντα στηρίζουν τον ΓΑΠ και την κυβέρνηση-αφορά στην επικοινωνιακή ανεπίθεση της κυβέρνησης και όχι στην αποτύπωση της πραγματικότητας.

    -Ο Καψής, ο Στραβελάκης, το Mega και ο ΣΚΑΙ με τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον Φαστφουντά.
    Εμείς με τους ταξιτζήδες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας 29/07/2011 13:11:25

      Εξαιρετικό σχόλιο! Όλο, αλλά κυρίως στην αρχή. Ναι, ας μην προδικάζουμε νίκη των "κακών" της υπόθεσης. Οι ταξιτζήδες έχουν ακόμη πολλές εφερδείες μάχης.

  15. mojo62 avatar
    mojo62 29/07/2011 01:23:54

    Προς τους νεοφιλελεύθερους ταλιμπάν που νομίζουν ότι με 60 λεπτά το χιλιόμετρο (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 13%) θα έχουν λιμουζίνα με σωφέρ παρκαρισμένη κάτω απ' το σπίτι τους: Αγορά χωρίς ρυθμίσεις και κανόνες δεν έχει την ελάχιστη ισορροπία,όπως και η κοινωνία άλλωστε.Ο κοινωνικός αυτοματισμός οδηγεί σε κοινωνικό κανιβαλισμό.

  16. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 29/07/2011 04:11:55

    Γιωργος Μεσσηνια...... πολυ καλο το αρθρο σου,συμφωνο και λεω επιπλεον να μην δωσουμε δικαιο σε αυτον τον γελιο Ραγκουση, αλλα να δουσουμε και την ευκαιρια σε καποιους να βγαλουν ταξι, ξερετε ετσι θα συμορφωθουν και οι τωρινοι κατοχοι αδειων ταξι γιατι πλεον ο πολιτης ξυπνησε και αν ταξιτζης θελει να κανει μαγκες ας δει το ταξι του να μην δουλευει.
    Δεν μπορει να ειναι τα ταξι ανεξελεκτα χωρις να μπορουμε και να πουμε τιποτα, βλεπετε ειναι η περιουσια τους που την διαχειριζονται οπως αυτοι νομιζουν.!!!!
    Που το ειδατε αυτο ρε.!!!!
    Οταν περνετε τον πελατη τι φορτονετε, σακια με πατατες, προβατα, ζωα ειμαστε ρε;;;;;;;
    Πλεον εισαστε μονοι σας και θα γινει το εξης παραδοξο, οταν θα στειλουν τα ΜΑΤ να σας μιλησουν........ ????? οπως ξερουν αυτα, τοτε ο κοσμος ισως για πρωτη φορα θα ειναι μαζι με τα ΜΑΤ.!!!!!!!! Ειδατε που οδηγησατε τα ταξι σας και το μελλον σας με τις .............. σας.!!!!

  17. spiros avatar
    spiros 29/07/2011 06:29:36

    Δεν μπορώ να ταχθώ κατά της πλήρους απελευθέρωσης. Οι υπάρχοντες ταξιτζίδες πράγματι έχουν εν μέρει δίκαιο. Όταν αγόραζε πριν μερικά χρόνια άδεια ταξί και την χρυσοπλήρωνε δεν μπορεί σήμερα η πολιτεία να τον καταστρέψει. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ: Άρα οι άδειες χορηγούνται με καθεστώς ημηελεύθερης αγοράς αυξάνοντας τον αριθμό αδειών ανά έτος μέχρι της πλήρους απελευθέρωσης. Η ρύθμιση παρουσιάζει το πλεονέκτημα της΄ αυτορύθμισης της αγοράς εντός περιορισμένου χρόνου με ομαλή εξέλιξη χωρίς θύματα.

  18. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 29/07/2011 08:25:04

    Γιώργο Μεσσηνία,
    το πολύ λιβάνισμα, το βαριέται κι ο παπάς ( Ραγκούσης ).

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ παρατηρητής 29/07/2011 09:52:06

      Σεβαστή η κρίση σου, αλλά εντελώς αβασάνιστη.
      Πιστεύεις φίλε παρατηρητή, ότι για κάποιο λόγο έχω ανάγκη τον Ραγκούση;
      Ότι προσδοκώ κάτι από αυτόν;
      Ότι τον γνωρίζω και λειτουργώ ως βοηθητική του ρόδα;
      Όχι.
      Απλά, όταν έχω καλή άποψη για κάποιους που ασκούν δημόσιες πολιτικές παραθέτω ξεκάθαρα και άφοβα την άποψή μου.
      Ούτε θα ήταν ευφυές ενώ προβλέπω ξεκάθαρα ότι θα είναι η κυβέρνηση η ΝΔ στις επόμενες εκλογές, να κάνω λιβάνισμα σε ...πασόκους.
      Δεν λειτουργώ με αυτό το σκεπτικό, σε αυτό το μπλογκ εκθέτουμε απόψεις και δεν είμαστε αγέλη, αν και σίγουρα είναι ενός συγκεκριμένου προσανατολισμού τον οποίο σέβομαι, φυσικά!
      Συνεπώς δε κάνω κανενός είδους λιβάνισμα.
      Αντί για τον κυνικό Πάγκαλο, τον αποτυχημένο Παπακωνσταντίνου, ή τον δελφίνο Βενιζέλο κοκ..., εκτιμώ κάποιους που ΕΚΑΝΑΝ μεταρρυθμίσεις, διαθέτουν ωραίες ιδέες και καλό υπόβαθρο.
      Τι;
      Να συμφωνήσω με τη λογική της ποινής φυλάκισης για όσους χρωστούν πάνω από 5οοο€;
      Για τις υποτιθέμενες αποκρατικοποιήσεις που είχαν δημοσιευτεί και ξαναβρίσκονται στο προσκήνιο;
      Για την ανόητη πολιτική κατ/νση του υπουργείου απασχόλησης;
      Για τις ΜΚΟ, τα δήθεν επιδόματα και συντάξεις αναπηρίας, εθνικής αντίστασης κλπ..., που έπρεπε πρώτα να εξορθολογιστούν και αντ' αυτού βρήκαν ευκαιρία να χτυπήσουν τα μικρά και μεσαία εισοδήματα;
      Όχι, ξανά...
      Το ζητούμενο είναι η πολιτική συνέπεια, και με τον καλλικράτη, εκ των πραγμάτων εξοικονόμησε 1.5 δισ. € ο Ραγκούσης, μας αρέσει δεν μας αρέσει.
      Και αποτελεί σοβαρή καινοτομία, το πρόγραμμα "διαύγεια".
      Να σχολιάζω όμως λχ για τον Φαήλο, που έχω επίσης την καλύτερη άποψη, αυτό είναι λιβάνισμα γιατί αναρτώνται και άρθρα του εδώ.
      Ας αφήσουμε λοιπόν τις σπόντες κατά μέρος.
      Και για την Κερατέα έχω την άποψη πως στάθηκε άδικος ο Ραγκούσης...
      Επίσης διαβάζοντας κάποιο άρθρο του Μόσιαλου για τα όρια της πολυπολιτισμικότητας, θεώρησα αρκετά ψυχρές τεχνο...κρατίστικες τις απόψεις του, αλλά θεώρησα απόλυτα σωστή την άποψή του για τον τρόπο ανοίγματος του επαγγέλματος των φαρμακοποιών (από απλοί παροχείς φαρμάκων και καλλυντικών, να ενταχθούν στο ΕΣΥ ασκώντας προληπτικό διαγνωστικό, εργαστηριακό έλεγχο κοκ..), επίσης με θυμώνει η μηδενιστική λογική Δραγώνα ή Ρεπούση για τα σχολικά βιβλία της ιστορίας, αλλά δεν κατανοώ τη στάση των πρυτάνεων, λες και είναι άγια η κατάσταση στα παν/μια, από το άσυλο μέχρι τον τρόπο ανάδειξής τους και θα μολυνθούν από τους ...κακούς μάνατζερς!
      Και θεωρώ πως είναι σε σωστή κατ/νση η λογική Διαμανοπούλου.
      Έχω κράξει χίλιες φορές τον Λοβέρδο για το θεατρινίστικο ύφος του, αλλά δεν παύω να πιστεύω πως ορθά περιορίζει τις κομματικές διοικήσεις και τα υπεράριθμα ΔΣ των νοσοκομείων, για να επικρατήσει σταδιακά η λογική ενός επαγγελματικού μάνατζμεντ στο χώρο της υγείας.

      Ως πρότυπο πολιτικής αναφοράς έχω τον Καποδίστρια, εκτιμώ τους ανθρώπους με συνέπεια, μεθοδικότητα, αθόρυβη και συστηματική-άοκνη προσπάθεια, δεν σκέφτομαι κομματικά, αυτό είναι όλο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Γιώργος Μεσσηνία 29/07/2011 13:15:12

        Πολύ τρως την προπαγάνδα του συστήματος, φίλε. Ο Καλλικράτης διέλυσε το κράτος. Δεν λειτουργεί τίποτε αυτή τη στιγμή. Η περίφημη "διαύγεια" τι παραπάνω προσφέρει από τη δημοσίευση όλων των πράξεων στο ΦΕΚ (που έτσι κι αλλιώς είναι ελεύθερο στο διαδίκτυο); Πρόκειται για ανθρώπους που επενδύουν στο θέατρο και στην παραπληροφόρηση, ενώ το μόνο που κάνουν είναι να ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ό,τι βρουν μπροστά τους από συμπλεγματικότητα και μόνον, και προκειμένου να αγγίξουν τις ευαίσθητες χορδές χαιρεκακίας του Έλληνα. Μην πέφτεις στην παγίδα τους.

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Επώνυμος 29/07/2011 13:39:03

          Μη βιάζεσαι, γιατί τις συνέπειες του καλλικράτη τις βιώνουν ίσως περισσότερο όσοι εκ των πραγμάτων έχουν ασχοληθεί -άλλοτε ηθελημένα, άλλοτε άθελά τους-.
          Θα πω κάτι κοινότυπο...
          Κόπηκε η μάσα σε πολλούς φίλε επώνυμε και εκτός των άλλων από τη στιγμή που υπάρχει η Διαύγεια, θα περπατήσει από εμάς τους πολίτες και τη συνειδητή μας προσπάθεια να το αξιοποιήσουμε και όχι από κάποιον κρυμμένο φιλάνθρωπο που θα αναζητά για εμάς τι δημοσιεύεται και τι όχι.
          Αν ήμουν επιρρεπής στη προπαγάνδα θα έπρεπε να κάνω λιβανιστήρι και αγιαστούρα σε ολόκληρο το υπουργικό συμβούλιο, αλλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
          Ούτε πιστεύω σε νεοφιλελεύθερες πατέντες, παρατηρώ, αξιολογώ, διαισθάνομαι ανά περίπτωση και μένω έως εκεί.
          Ούτε με ενδιαφέρει τι λέει ο Μητσοτάκης που ανέφερες πιο πάνω, είμαι ενάντιος στη λογική του νεποτισμού έτσι και αλλιώς.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Γιώργος Μεσσηνία 29/07/2011 14:34:32

            Δεν λέω ότι έχεις αυτές τις απόψεις επειδή ακούς το Μητσοτάκη. Λέω όμως ότι έχεις αυτές τις απόψεις επειδή ανατράφηκες με αυτές (όπως και εγώ) στη μαύρη δεκαετία του 1980, όταν το πασοκικό κράτος είχε αλώσει τα πάντα και ο Μητσοτάκης μας είχε πείσει όλους ότι οι "αποκρατικοποιήσεις" είναι η λύση. Η απελευθέρωση, η απορρύθμιση, όλα τα σχετικά τέλος πάντων, η μη παρέμβαση του κράτους πουθενά.

            Πρόκειται για απίστευτη μπούρδα, την οποία την πρέσβευα κι εγώ για αρκετό καιρό. Ευτυχώς όμως που σήμερα αποκαλύπτεται σε όλο και περισσότερους για τι colpo grosso μιλάμε.

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Επώνυμος 29/07/2011 15:35:54

            Καλά τα λες, έχεις ένα δίκαιο απλά τη δεκαετία του '80 ήμουν νήπιο, το 1990 έγινα μόλις 6 χρονών.

        • Δ.Μ. avatar
          Δ.Μ. @ Επώνυμος 30/07/2011 19:49:11

          Αποδεικνύεις ότι δεν μπήκες ποτέ στο "Διαύγεια". Οι πρόχειροι διαγωνισμοί και οι αναθέσεις όλου του Δημοσίου και των Δήμων δημοσιεύονται στο ΦΕΚ; Η κακή προπαγάνδα είναι μπούμεραγκ.

  19. letta avatar
    letta 29/07/2011 09:39:26

    Είμαι η σύζυγος ενός ταξιτζή-βιοπαλαιστή. Λυπάμαι πάρα πολύ για τα κολακευτικά σας σχόλια! Αυτό καταφέρνει η κυβέρνηση -Ραγκούσης. Έχει εξαθλιώσει όλο τον Ελληνικό λαό, τον έχει υπό κατοχή σε ξένους και ντόπιους νταβατζήδες και εσείς ασχολείστε εάν οι ταξιτζήδες αγοράζουν μαύρα την άδεια και γιαυτό πρέπει να απελευθερωθεί να πάρει κάθε δυστυχισμένος από μια για να φάει με χρυσά κουτάλια! Ο κυρ-Θύμιος ο "Καραμήτρος " χρόνια αγωνίζεται η αγοροπωλησία της άδειας να δηλώνεται στην πραγματική της αξία στην Εφορία και να πληρώνουν τον ανάλογο φόρο. Έτσι δεν θα μπαίνει υποθήκη το σπίτι του κάθε ενός, αλλά η άδεια ταξί. Καμμία κυβέρνηση όμως δεν το εφάρμοσε. Η ασυδοσία λοιπόν που επικρατεί οφείλεται στις εκάστοτε κυβερνήσεις. Ο κύριος Ραγκούσης όμως δεν θέλει να βάλει τάξη αλλά πλήρη ασυδοσία. Ξέρετε ότι πριν από τους ταξιτζήδες σήμερα θα δει όλους τους επιχειρηματίες με τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ξενοδόχους, hertz(ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό); Έχει φαίνεται υποσχεθεί σε αυτούς να δώσει όλο το ειδικό έργο της μεταφοράς μηδενίζοντας την αξία της άδειας του ταξί ,ώστε να έλθουν στα χέρια αυτών και εμείς θα δουλεύουμε σε αυτούς με μεροκάματο πείνας. Για άλλη μια φορά η διαπλοκή σε όλο το μεγαλείο! Περιμένετε ότι το ταξί θα φτυνίνει; Σε λίγο δεν θα υπάρχει μικρομεσαίος επιχειρηματίας. Γιατί δεν δίνει και άδειες ΠΡΟΠΟ ελεύθερα; Εμείς οι Έλληνες εύκολα τσιμπάμε. Αντί να είμαστε όλοι μαζί μια γροθιά να φύγει αυτή η ληστοσυμμορία τρώμε αναμεταξύ μας τις σάρκες μας. Αύριο θα έλθει η σειρά σας. Είμαστε όλοι στην ίδια μοίρα. Μας κυβερνά χούντα! Είμαστε όλοι ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΉ διασωληνωμένοι και περιμένουμε το μοιραίο. Λυπάμαι πολύ. Αυτοί οι άνθρωοι δεν θέλουν νοικοκυραίους στην Ελλάδα θέλουν επαίτες . Δεν θα του κάνουμε όμως την χάρη .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ letta 29/07/2011 13:19:13

      Πέστα, αλλά να δούμε ποιοι θα σε ακούσουν σε αυτή τη σελίδα; Οι οπαδοί του φιλελευθερισμού που τους δίδαξε ο Μητσοτάκης;

  20. σκαθάρι avatar
    σκαθάρι 29/07/2011 10:11:11

    Πολύ σωστό άρθρο αλλά ο Σαμαράς που κανάκευαι τον "αγαπητό Θύμιο" είναι σαν να του έβαζε έμμεσα πλάτη. Ο ΓΑΠ σαν αρχηγός της αντιπολίτευσης είχε κάνει πολλά τέτοια αίσχη (και ο καραμανλής τζούνιορ δεν είχε πάει πίσω). Αν τον είχε καταδικάσει εξαρχής και τον είχε εξαρχής θέσει υπό των ευθυνών του να δω αν θα τα έκανε...Ας πήγαινε να αποκλείσει κάποια υπουργεία, του σπίτι του ΓΑΠ στο Καστρί, το μέγαρο μαξίμου αλλά το να καταστρέφουν το τουρισμό και τη χώρα για μένα ήδη έχουβν χάσει κάθε δίκιο. Τι νομίζουν δηλαδή όταν αποκλείουν διόδια, λιμάνια, αεροδρόμια κλπ ότι κερδίζουν κάτι;;; Αν και ο Ραγκούσης έχει εν πολύς άδικο πλέον νομιμοποιείται από την απαράδεκτη συνπεριφορά τους να τους τσακίσει αλύπητα...Διότι αυτή με την απαράδεκτη συμπεριφορά τους καταστρέφουν την Ελλάδα...

  21. taxi avatar
    taxi 29/07/2011 10:37:34

    Η χούντα κυρία μου είναι να δουλεύει ο γιος μου το ταξί του άλλου ανασφάλιστος και να μην έχει ΠΟΤΕ την δυνατότητα να δουλέψει το δικό του ταξί .
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΧΟΥΝΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ .
    Μια χαρά τα πάει η κυβέρνηση με τους φορτηγατζήδες ,φαρμακοποιός ,ταξιτζήδες ,δικηγόρους ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ .
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

    • katohos avatar
      katohos @ taxi 29/07/2011 13:26:01

      όχι ρε φιλε δεν είναι έτσι όπως το λες. έχουμε 2 άδειες ταξί και τις εκμεταλευομαστε.τις χρυσοπλήρωσα και χρωστάω στις τραπεζες.αν θέλουν να μου ξεπληρώσουν τα δάνεια στις τράπεζες να μην χρωστάω και τότε ας το απελευθερώσουν , έτσι θα ξεκινήσουμε όλοι από μηδενική βάση. δεν γίνεται εγώ να χρωστάω τεραστια ποσα στις τράπεζες πληρώνοντας 200,000 την άδεια και να έρθεις εσύ μετά να την παρεις με 20,000. απλά δεν γίνεται...είναι άδικο πέρα για πέρα πως το λένε..και επιπλέον έχει σαν αποτέλεσμα την οικονομική μου καταστροφή. αυτό θέλεις?

    • chris 108 avatar
      chris 108 @ taxi 30/07/2011 12:17:59

      εαν γιος σου αντι για ενοικιο εβαζε ενα δανειο σε μερικα χρονια θα ειχε δικο του ταχι αυτο καναμε οι περισσοτεροι ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΧΑΛΑΣΕ ΕΛΑ ΠΑΡΤΟ

  22. Δαίμων avatar
    Δαίμων 29/07/2011 10:42:11

    Ας μιλήσουμε για τις Αρχές του Φιλελευθερισμού. Στην θεωρία: καμμία κρατική παρέμβαση όσον αφορά την ρύθμιση και τον έλεγχο της δραστηριότητας του ιδιωτικού τομέα (αγορά). Η αγορά αυτορυθμίζεται, με την επικράτηση των προσφερόντων τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες (κάλυψης των βασικών αναγκών συμπεριλαμβανομένων), ο δε ανταγωνισμός μειώνει τις τιμές. Ο νέο-φιλελευθερισμός βεβαίως αποδέχεται κρατική παρέμβαση, μειωμένης ωστόσο εμβέλειας. Ο φιλελευθερισμός επικράτησε σε συνθήκες πρώιμου καπιταλισμού, με την κυριαρχία τελικά των ισχυρότερων και πλέον αδίστακτων "παικτών", οι οποίοι συγκρότησαν "καρτέλ", "ολιγοπώλια". και "τραστ". Η κυβέρνηση εν μέσω της κατάστασης έκτακτης ανάγκης , που η ίδια δημιούργησε, επιδιώκει την επιβολή συνθηκών πρώιμου καπιταλισμού-καννιβαλισμού.
    Στην αγορά με την πλήρη κατάργηση της κρατικής παρέμβασης, η οποία θεσπίστηκε για να προστατεύσει την δραστηριότητα των μικρομεσαίων επαγγελματικών ομάδων, από την επιβουλή των οικονομικά ισχυρότατων παραγόντων.
    Στο κοινωνικό κράτος (Υγεία, Παιδεία), το οποίο διαλύει βαθμιαία, με το πρόσχημα της κακοδιοίκησης- κακοδιαχείρησης, με τελικό στόχο την κατάργησή του.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Δαίμων 29/07/2011 12:52:39

      Το ΠΡΟΣΧΗΜΑ της κακοδιοίκησης/κακοδιαχείρισης;
      Το εννοείς αυτό;
      Σε μια ανάλυσή του για τα τρωτά σημεία του ΕΣΥ ο δανός καθηγητής οικονομικών της υγείας Pederson (μιας χώρας με εξαιρετικά αποδοτικό υγειονομικό σύστημα) σημείωσε μεταξύ άλλων πως ψάχνοντας στοιχεία για τα υγειονομικά συστήματα στην ευρώπη, από τη eurostat η χώρα μας ήταν η μοναδική (!) που δεν διέθετε στοιχεία!!!!
      Και πως πρέπει να καταρτιστούν αυστηροί προϋπολογισμοί στα νοσοκομεία γιατί η κατάσταση είναι σε κακό χάλι...
      Εκτός των άλλων, έχεις επισκεφθεί ποτέ τριτοβάθμιο νοσοκομείο;
      Αν όχι, χαίρομαι και εύχομαι ποτέ να μην χρειαστεί, αλλά η κατάσταση βασίζεται αποκελιστικά στο φιλότιμο και τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του ιατρικού-παραϊατρικοιύ και νοσηλευτικού προσωπικού, γιατί δεν υπάρχει σοβαρή οργάνωση εξαιτίας της κομματικοκρατίας που επικρατεί στην υγεία.
      Στη παιδεία τι να πει κανείς, όταν η αυτοδιοίκηση των παν/μίων έχει γίνει πεδίο ασυδοσίας από τους οδηγούς σπουδών και την ευκαιριακή διαχείρισή τους μέχρι την μορφή του πανεπιστημιακού ασύλου, τα προπύλαια, τις καταλήψεις, το χυμαδιό που επικρατεί...
      Έχουμε τόσο καλά παν/μια και ικανούς επιστήμονες, αλλά και τόσο αισχρή διαχείρισή τους που δε χωράνε άλλες υποχωρήσεις πλέον!

  23. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 29/07/2011 10:54:57

    Letta,
    μια ζωή τσιμπάμε τα δολώματα σαν χάνοι... Πότε το δόλωμα της αλλαγής και της περήφανης τάχατες εθνικής πολιτικής, πότε το δόλωμα του εκσυχρονισμού και της προοδευτικής παπαρολογίας, κ.ο.κ. Ευκολόπιστος λαός και με αγνές προθέσεις σαν το φίλο τον Γιώργο από τη Μεσσηνία. Και με τα λαμόγια που εκμεταλλεύονται αυτή μας την αγαθοσύνη. Και ζουν δεκαετίες - κοντά στις 18 δεκαετίες τώρα - σαν τα τσιμπούρια και τις βδέλλες και πάντα πρόθυμοι νενέκοι στους αφεντάδες από την άγρια δύση.

  24. Enzo avatar
    Enzo 29/07/2011 11:04:08

    Στην Ιταλια παντως νικησαν οι ταριφες και δεν περασε το ανοιγμα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Enzo 29/07/2011 13:58:05

      Άς είναι καλά ο "συντηρητικός" και "φιλελεύθερος" γεροντογκόμενος ....

  25. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 29/07/2011 11:27:42

    Οταν η κυβερνηση χτυπαει ολους τους εργαζομενους θα αφηνε τους ταξιτζιδες;;;
    Αν ενας εργαζομενος στο Ι.Γ.Μ.Ε παιρνει το μηνα 1500 ευρω, αν στο ΙΚΑ παιρνει 1600, στο ΔΗΜΟ..... 1550, κ.τ.λ. και ερχετε η πολιτεια και τους κανει περικοπες μισθου και επιδοματων της ταξεως των 450 ευρω, τοτε θα ειναι δικαιο ο ταξιτζης να συνεχεισει να ειναι ο προνομιουχος. Νομιζετε πως αυτη την παραξενει ισοτητα των μισθων ολων των επαγγελματων δεν την εχει σκευτει η κυβερνηση, ωστε να μην υπαρχει αποσταση μεγαλη στην κλιμακα.
    Αν λοιπον δεν θελουν οι ταξιτζιδες τις αλαγες αυτες γιατι χανουν τα χρηματα, που δικαιως φωναζουν γιατι ειναι πολλα,γιατι δεν ζητουν να αποζημιωθουν απο την κυβερνηση και μετα ας αφησουν και αυτους που θελουν να παρουν νεα αδεια να το κανουν. Τι ποιο δημοκρατικο.;;;; Και ας δουλεψει ο καλυτερος και ο πιο σωστος επαγγελματιας ευρωπαιος οδηγος ταξι.!!!!!!!
    Αυτο ομως δεν το θελουν, φοβουντε τους νεους επαγγελματιες γιατι θα ειναι σωστοι ,με σειρα και με τροπους.!!!!!
    Ακομα και ο Τουρκαλας ταξιτζης, ανοιγει την πορτα σου, βαζει τις βαλιτσες, ρωταει αν θελετε μουσικη, αν ενοχλει το παραθυρο του, ειναι ευγενικος.!!!!!
    Για τους περισσοτερους δικους μας δε λεω τιποτα, ολοι εχετε μια εικονα τους.!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΧΑΡΗΣ 29/07/2011 15:33:07

      Έχεις πολλές τέτοιες εμπειρίες από "Τουρκαλά" ταξιτζή; Γιατί εγώ, στην Κωνσταντινούπολη, τα εντελώς αντίθετα έχω δει: αν καταφέρεις να τη σκαπουλάρεις και να μη σε "γδάρει" ο ταξιτζής, είσαι τυχερός.

  26. Λιγότερος Άμλετ avatar
    Λιγότερος Άμλετ 29/07/2011 11:39:53

    Το μακρινό 2004 είχα πάει ταξίδι (από αυτά που δεν μπορούμε πλέον) στο Μεξικό. Εκεί, χάος στουσ δρόμους, ταξί-σκαραβαίοι VW με βγαλμένο το κάθισμα του συνοδηγού για να κάθεσαι κατευθείαν πίσω, οδηγοί με απροσδιόριστο ποινικό μητρώο. έλλειψη ταξίμετρου. Τί γινόταν; ατομική διαπραγμάτευση, δηλαδή: "πόσα θέλεις για να με πας εκεί;" και δεχόσουν ή αρνιόσουν. Ομολογώ πως παραξενεύτηκα αλλά επιβίωσα, αφήνοντας να καταλάβουν ότι δεν είμαι αμερικανάκι για μάδημα. Τον Αύγουστο, όταν συνάντησα τουρίστες από το Μεξικό και τους ρώτησα τις εντυπώσεις τους για τη χώρα, μου είπαν: "όλα ωραία, αλλά οι ταξιτζήδες σας αγενέστατοι και έτοιμοι να γδάρουν τον επιβάτη". Μεμονωμένο περιστατικό; Ας είναι, το παραθέτω όμως γιατί δίνει την εικόνα από χρήστες εκτός του "Πολιτισμένου Βορρά".

  27. letta avatar
    letta 29/07/2011 11:57:36

    Παρατηρητή,
    Έχουμε τις ίδιες αντιλήψεις. Αυτή την στιγμή χτυπιέται μια κοινωνική ομάδα από την κατοχική κυβέρνηση με τον πιο ανάλγητο τρόπο. Κανένας δεν μου χάρισε την άδεια ταξί. Πήγε ο άνδρας μου στο νοσοκομείο πέντε φορές από το άγχος να το ξεχρεώσει. Υποφέρει δουλεύοντας στον δρόμο 16 ώρες για να μπορέσει να ζήσει την οικογενειά του. Δεν έχουμε πάει ούτε μια εκδρομή 35 χρόνια που είμαστε παντρεμένοι για να σπουδάσω τα παιδιά μου. Δεν είμαστε λαμόγια για να ζούμε χλιδάτα σαν τους νταβατζήδες. Τώρα όμως βρήκαν τον άνθρωπό τους - ΡΑΓΚΟΥΣΗ για να μας πάρουν τις περιουσίες μας. Με ποιο δικαίωμα ο κύριος αυτός σε μια νύχτα μας διέγραψε όλα όσα με τόσο κόπο χτίσαμε τόσα χρόνια; Αναθεματίζω την ώρα και την στιγμή που γεννήθηκα σε αυτό το κράτος. Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να φύγει το συντομότερο για να μείνει και κάποιος όρθιος σε αυτό τον τόπο.Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι και να δούμε την ουσία του προβλήματος που είναι η καταστροφή της Ελλάδας. Ότι και παράπονα να έχουμε με την κάθε κοινωνική ομάδα πρέπει το κύριο μέλημά μας να είναι η προστασία της πατρίδας μας, της ατομικής περιουσίας μας και το ιερό δικαίωμα της εργασίας. Εμπρος λοιπόν όλοι μια γροθιά να φύγει αυτός ο λοιμός.

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ letta 30/07/2011 19:57:12

      Θα ήταν χρήσιμο να μας ενημέρωνες, μιάς και τα ζείς από πρώτο χέρι, γιά την περιουσιακή σας κατάσταση πριν 35 χρόνια, τη σημερινή και το σύνολο των φόρων που πληρώσατε τα 35 αυτά χρόνια. Να εκτιμήσουμε τη συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο που έφτιαξε δρόμους, γέφυρες, πλατείες, νοσοκομεία που και εσείς έχετε χρησιμοποιήσει. Επίσης, αν πουλήσετε την άδεια λόγω συνταξιοδότησης, πόσα θα εισπράξετε και πόσο φόρο θα πληρώσετε; Γιά να μιλάμε με πραγματικά στοιχεία και να εκτιμήσουμε και εμείς οι "εκτός των τειχών". Ισως έτσι βρείτε περισσότερους συμπαραστάτες στον αγώνα σας.

  28. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 29/07/2011 12:12:37

    Συνεισφορά στην συζήτηση : http://www.youtube.com/watch?v=tOoXU8STu_I&playnext=1&list=PL266342F52B2AD77B

  29. letta avatar
    letta 29/07/2011 12:15:22

    Χάρη,
    Όταν κόβουν τους μισθούς δεν θα πρεις ταξί, γιαυτό και η δουλειά έχει πέσει στο μισό. Το κράτος δεν έχει χρήματα να αποζημιώσει τόσες άδειες. Έχει γίνει πρόταση από την Ομοσπονδία πολλά χρόνια κάθε ένας που συνταξιοδοτείται να αποζημιώνεται η άδεια και να γυρίζει στο κράτος. Πρέπει να καταλάβουμε ότι όλα τα επαγγέλματα είναι αλυσίδα. Όταν εγώ δεν έχω δουλειά δεν θα έρθω π.χ στο μαγαζί σου να ψωνίσω. Ρίχνει δήθεν την καραμελλα ότι θα δώσει άδειες τζάμπα στον κόσμο. Στην ουσία θα τις πάρουν Βασιλάκης (ενοικιαζομενα αυτοκίνητα) και θα κάνουν καρτέλ. Όπως Η φαγε, δελτα κ.λ.π. Το κόμιστρο θα είναι στα ύψη. Αυτά λέει ο νεοφιλελευθερισμός. Τέρμα εμείς οι μικρομεσαίοι. Θα τους το κάνουμε το χατήρι; Η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι χειρότερη και από τον Μάνο και την Ντόρα. Για αυτό και είναι τα εξαπτέρυγά της. Θα διαφεντεύουν την Ελλάδα τα ξένα και ντόπια λαμόγια.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ letta 29/07/2011 12:24:09

      Το ίδιο θα γίνει με όλα τα κλειστά επαγγέλματα. Επειδή έχουμε αργήσει να τα ανοίξουμε, τώρα προσπαθούμε να τα ανοίξουμε όπως όπως με αποτέλεσμα να γίνεται δουλειά του ποδαριού και χωρίς καμμία μέριμνα για όσους θίγονται. Αντ' αυτού εξαπολύουμε τα παπαγαλάκια μας για να βομβαρδίσουν το λαό με παραπληροφόρηση του τύπου : οι κακοί φορτηγατζήδες, οι αγενείς ταξιτζήδες, οι αδίστακτοι δικηγόροι, οι εκμεταλλευτές γιατροί κλπ. Λες και άμα ανοίξουν, με τον τρόπο που πάνε να τα ανοίξουν, τα κλειστά επαγγέλματα τα εξαγνισθούν και θα εξαγιασθούν.

  30. markos avatar
    markos 29/07/2011 12:25:07

    1ον η αδεια εχει 80.000 και οχι 200.000 αυτο μεχρι πριν ενα μηνα τωρα δεν γινονται πωλησεις μια ματια στο xe.gr ειναι αρκετη.2ον οι αδηγοι πληρωνουν οι ιδιοι την ασφαλεια τους ελεος!!!αν εσυ νοικιασεις ενα μαγαζι θα σου πληρωνει ο ενοικιαστης την ασφαλεια σου??και αν το κρατος θελει να βγαλζει λεφτα απο ις αγοροπωλησειες πολυ απλα βαζει αντικειμενικη αξια στην αδεια οπως στα σπιτια και τελος!

  31. filippos avatar
    filippos 29/07/2011 12:25:49

    pros to filo ...taxi........sugnomi na se rotiso kati? exeis tin entuposei oti dn eimaste xeiroteroi apo ta valkania? mporeis se parakalo na mou peis ena metro ena oxi 2....pou pire auti i kuvernisei o theos na tin pei etsi ...pou na oxi kata tou kosmou alla na min to plitei esto?.....pes mou na matho se parakalo .....oti kanei einai uper ton megalon...dn to vlepeis? .dn vlepeis oti ama kerdisoune ta taji tha uparxei dedikasmeno gia tin sunexeia? mpas kai mpei ena stop se ola? as ginei kai meta tsakonomaste.....imarton

  32. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 29/07/2011 12:29:22

    θα ηθελα να επισημανω δυο θεματα. α) εκτος απο τους ιδιοκτητες ΤΑΧΙ υπαρχουν & οι οδηγοι.Αυτοι απο ποιους θα εκπροσωπουνται ,στο διαλογο με τον Υπουργο,απο τους ιδιοκτητες-εργοδοτες τους?
    β)οταν εκαναν απεργια τα μεσα μαζικης μεταφορας ,τα ταξι δουλευαν κανονικα ,χωρις να εμποδιζονται απο τους απεργους .Τωρα ,γιατι εμποδιζουν
    οι Ταξιτζηδες τους αλλους να δουλεψουν ,τουριστικα επαγγελματα ,λιμανια κτ.λ.?

  33. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 29/07/2011 12:41:59

    Το εδώ και τώρα ανεξέλεγκτο άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί μπορεί να οδηγήσει σε καρτέλ. Χρειάζονται κανόνες και προϋθέσεις . Ένα σχέδιο. Ο Γιάννης Ραγκούσης οφείλει να αφήσει στην άκρη την «βεντέτα» με τον προκάτοχό του. Προσωπικοί εγωισμοί δεν χωρούν όταν θέλεις να κάνεις ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο. Από την άλλη πλευρά οι απεργοί ιδιοκτήτες ταξί πρέπει να φροντίσουν να μην επαναληθφούν τα χθεσινά γεγονότα γιατί ρίχνουν νερό στον «μύλο»του Γ ιάννη Ραγκούση και τον…βοηθούν να κρύψει κάτω από το χαλί τις δικές του ευθύνες για την κατάσταση της τελευταίας εβδομάδας.

  34. letta avatar
    letta 29/07/2011 13:48:32

    Τα επεισόδια δεν τα έκαναν οι ταξτζήδες. Μπήκαν οι γνωστοί μπαχαλάκηδες και έριξαν τα λάδια. Όταν οι ταξιτζήδες ζήτησαν βοήθεια απο τα ΜΑΤ τους είπαν ότι δεν ήταν αυτή η δουλειά τους. Δεν τους έδιωχναν. Σε μια απεργία κάποιας κοινωνικής ομάδας κάποιοι θα θιγούν. Άς κάνουμε λίγη υπομονή γιατί θα έρθει η σειρά όλων μας. Η απεργία είναι δημοκρατικό δικάιωμα του κάθε ενός. Μην τσιμπάμε στον κοινωνικό αυτοματισμό.

    • sp_athens avatar
      sp_athens @ letta 29/07/2011 14:23:50

      Αγαπητή letta,
      μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ ομολόγησε δημόσια ότι έριξαν τα λάδια για να μην τους κυνηγούν οι αστυνομικοί, λόγω του αποκλεισμού του λιμανιού και των τουριστών. Αν γινόταν κάποιο ατύχημα και χτυπούσε κάποιος αστυνομικός, ποιός θα αναλάμβανε την ευθύνη;
      Κανείς δεν απαγόρευσε την απεργία τους. Κανείς δεν ανέχεται όμως να εμποδίσουν άλλους να εργαστούν, οι οποίοι επίσης έχουν υποχρεώσεις να αποπληρώσουν και παιδιά να μεγαλώσουν.
      Αν εμπόδιζαν εσένα να εργαστείς, επειδή θέλουν να προασπίσουν τα συντεχνιακά τους συμφέροντα, πώς θα αντιδρούσες;
      Μόνο μεροκαματιάρηδες ιδιοκτήτες ταξί υπάρχουν; Μεγαλοϊδιοκτήτες, μαντράδες και λοιπά λαμόγια δεν συμμετέχουν; Να προστατευθούν κι αυτοί, επειδή δεν έχουν να πληρώσουν τα δάνεια τους;
      Στην δημοκρατία μας δεν υπάρχουν όρια για σεβασμό στην περιουσία, εργασία, ελευθερία του συμπολίτη μας; Όλα επιτρέπονται;

  35. Pluto avatar
    Pluto 30/07/2011 03:09:10

    Συμφωνώ απόλυτα με την letta καί την επιχειρηματολογία της.Αλλο όμως το δίκιο των ταξιτζήδων καί εντελώς διαφορετικό πράγμα αυτό που σχολίασα: η (ανα)ποτελεσματικότητα του "Καραμητρο- Θύμιου" καί της αντιπολιτευτικής μάχης της ΝΔ. Γιατί ,δυστυχώς, το ΠΑΣΟΚ με την αρωγή των ΜΜΕ κέρδισε την συγκεκριμένη μάχη στην συνείδηση της κοινής γνώμης....
    Οσο για τον "kennan" πού διάβασε το σχόλιό μου καί κατάλαβε ότι στηρίζω ΠΑΣΟΚ, έχω να του παρατηρήσω ότι αποδεικνύει ,πράγματι, πως καθόλου δεν υπάρχουν χαζοί σκύλοι (βλ.Pluto) αλλά μόνο χαζοι άνθρωποι...

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ Pluto 30/07/2011 11:59:48

      Το ΠΑΣΟΚ κερδίζει την μάχη της προπαγάνδας με την βοήθεια των ΜΜΕ εφόσων απευθύνεται σε έναν λαό που δεν έχει το επίπεδο να κρίνει αυτά που ακούει και βλέπει και ότι και να κάνει ο κάθε πρόεδρος σωματείου τα ΜΜΕ θα είναι αρνητικά γιατί είναι πουλημένα.

  36. markos avatar
    markos 30/07/2011 03:25:48

    βρε ζωα σε εσας θα δωσουν ταξι?δειτε τι εγινε με τα φορτηγα 2.000.000 ευρω ελαχιστο κεφαλαιο για να κανεις εταιρια αντε ξυπνατε αν εχεις να αγορασεις 300 αδειες και αλλα τοσα ταξι μονο ετσι θα μπεις στον κλαδο

  37. BlackWhite avatar
    BlackWhite 30/07/2011 11:56:17

    Ο θάνατος σου η ζωή μου λοιπόν,για να μην θιγεί ο τουριστικός κλάδος ας αυτοκτονήσουν σαν κλάδος οι ταξιτζήδες(γιατί αν αντιδράσουν Οκτώβριο κανείς δεν θα ασχολείται) ωραία λογική συγχαρητήρια!
    Πολλοί εδώ μέσα ή παπαγαλίζουν ότι λένε τα ΜΜΕ ή δεν καταλαβαίνουν ότι πολλοί κλάδοι δίνουν ένα πόλεμο επιβίωσης και σε έναν πόλεμο κανόνες δεν υπάρχουν είτε από την κυβέρνηση(υπαναχώρηση Ραγγούση),είτε από τους ταξιτζήδες(αποκλεισμοί).

  38. letta avatar
    letta 30/07/2011 18:07:52

    blackwhite, πολύ σωστός. Αφού τα πάρουν όλα τα κοράκια τότε να απεργήσουν οι ταξιτζήδες. Να τους πούν πότε θέλουν να απεργήσουν.

  39. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 03/08/2011 00:05:07

    Πριν λίγους μήνες βρισκόμουν στο Athens metro mall στον Άγιο Δημήτριο. Ήταν 10 η ώρα την νύχτα. Κατευθύνθηκα στην πιάτσα των ταξί. Μόλις είπα στον πρώτο ταρίφα ότι πάω στην Αθήνα, στο κέντρο, έκανε ότι δεν με ακουσε και τελικά έβαλε μέσα έναν πελάτη που ήλθε μετά από εμένα και πήγαινε Γλυφάδα....

    Δεν παραξενεύτηκα έτσι κι αλλιώς για ταξιτζή επρόκειοτο... Πήγα λοιπόν νηφάλιος στο επόμενο ταξί. Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο αλλά εκεί με περίμεναν τα χειρότερα: ο οδηγός στο δεύτερο ταξί ήταν εξοργισμένος με τον οδηγό στο πρώτο ταξί που διάλεγε πελατεία. Τον έβριζε με χυδαίες εκφράσεις φωνάζοντας όσο πιο δυνατά μπορούσε. Αν και δεν απευθυνότσαν σε μενα με είχε τρομοκρατήσει! Ξαφνικά άρχισε να με ρώτάει αγριεμένος: "Είδες τον αριθμό του; Δεν μπορεί να μην τον είδες ποιος ήταν;"
    Του εξήγησα ευγενικά ότι δεν πρόσεξα αριθμό αλλά αυτός συνέχιζε να βρίζει Έλεγε ότι θα τον βρει, θα του σπάσει τα δόντια, θα του κάνει καταγγελία και άλλα πολλά.
    "Κοιτάξτε του είπα δεν με ενδιαφέρει ο προγούμενος οδηγός. Είχα κουραστική μέρα και δεν μπορώ να αποδίδω περισσότερη σημασία απότι του αναλογεί σε ένα τέτοιο συμβάν"
    Τότε ο δεύτερος ταρίφας άλλαξε τροπάριο: έπαψε να βρίζει τον ¨κακό¨ ταρίφα και άρχισε να μονολογεί εξοργισμένος ότι με το να πηγαίνει στην Αθήνα αντί για την Γλυφάδα καταστρέφεται, ότι η κατάσταση είναι σκατά κτλ "κοίτα να δεις τι ου τυχε βραδιάτικα, Αθήνα γαμώ την πουτάνα μου, Αθήνα¨ είπε σε μια φάση επακριβώς.
    Αυτό το πράγμα δεν αντεχόταν. Το περιγράφω απλά αλλά ήταν τραυματική εμπειρία. Δεν άντεξα. Συγνώμη του λέω αλλά τι θέλετε να γίνει; Μήπως Θέλετε να κατέβω;
    "Ναι, αν μπορέιτε κατεβείτε" ήταν η απίστευτη απάντηση του "καλού" ταρίφα!!!!!! Δεν είχε προχωρήσει πολύ γιατι είχαμε κολήσει σε ένα φανάρι. Έκανε στην άκρη και με άφησε. Τα τρένα είχαν απεργία αλλά δεν πήρα άλλο ταξί. Πήγα σπίτι με τα πόδια μετά από δυό ώρες.
    Αυτή ήταν η εμπειρία μου με τον ¨καλό και τον κακό¨ ταρίφα.

    Δεν είμαι πασόκ Αλλά ο Ραγκούσης είναι Ά Γ Ι Ο Σ. Να ανοίξει το επάγγελμα τελείως μπας και το εκξασκήσει και κανένας άνθρωπος στο μέλλον.

  40. TsoGlan avatar
    TsoGlan 04/08/2011 14:43:46

    απελευθερωση - συντεχνιακο μονοπωλιο = 1 - 0
    καλύτερη εξυπηρέτηση - λαμογιές και φοροδιαφυγή = 1 - 0
    υγιής ανταγωνισμός - ελληνική καφριλα = 1 - 0

    ραγκούσης ξε-ραγκουσης, πρεπει να τελσφορήσει και κατι σε αυτη τη χωρα.
    Καιρός είναι να καταλαβετε τι γινεται γυρω σας πριν πατε στο supermarket και δεν εχει ουτε ενα πακετο μακαρονια στο ραφι...

  41. μπαμπης avatar
    μπαμπης 14/08/2011 12:03:35

    Για το τιμολογιο δεν λεει κανενας τιποτα. Η απελευθερωση σημαινει και ελευθερο τιμολογιο. Δεν θα μπαινει κανενας μεσα γιατι θα χρεωνουν οτι θελουν.
    Οι νεοι θα πανε να χρεωσουν λιγοτερα γιατι δεν ξερουν νομιζοντας απο πονηρια οτι θα εχουν δουλεια και στο τελος του μηνα αφαιροντας τα εξοδα θα εχουν ελαχιστο εως και μηδενικο κερδος, και τοτε θα δειτε γελια.
    Ο νομος 3844 το αρθρο 4 εξαιρει απο την απελευθερωση ταξι ασθενοφορα και αστικες συγκοινωνιες.
    http://ec.europa.eu/internal_market/services/docs/services-dir/implementation/national/GR_Horizontal_law_el.pdf

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.