#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2011 08:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι σχολιαστές του Antinews στον “Ελεύθερο Τύπο”

Ένα ακόμα μικρό βήμα σήμερα, ένα μεγάλο αύριο

[caption id="attachment_86476" align="alignnone" width="578" caption=""κλικ" για μεγένθυνση"][/caption]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. effie B. avatar
    effie B. 19/02/2011 08:59:38

    Καλα Φακτορα,
    εισαι πολυ μπροστα!!!
    Ουτε στην Αμερικη τετοια συνδεση εντυπου και ηλεκτρονικου τυπου!!!!!
    Τρεμε AOL, Huffington και συναφη.....
    Πολυ καλο!!!!!

  2. Orestios avatar
    Orestios 19/02/2011 09:19:20

    Εύγε antinews

  3. karamanlikos avatar
    karamanlikos 19/02/2011 11:30:02

    Εάν πρόκειται να έχουμε τον "Ελεύθερο Τύπο" των Σκαναβή, Μπενέκου, Χαρβαλιά ως ναυαρχίδα της δεξιάς του Σαμαρά στα έντυπα ΜΜΕ και το Antinews ως ναυαρχίδα της δεξιάς του Αντώνη στο internet θα πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι και αποφασισμένοι να στηρίξουμε αυτή τη στρατηγικά εξελισσόμενη διαδικασία για έναν πολύ σημαντικό λόγο:
    Οι ηγέτες των μέσων αυτών γνωρίζουν πολύ καλά το πασοκικό παρακράτος και μπορούν να το συντρίψουν!!!
    Αλλιώς ο Αντώνης ΔΕΝ θα μπορέσει ούτε αυτός να κυβερνήσει!
    Έτσι μόνο εμείς οι ΝΔες μπορούμε να αποδεχτούμε τον έλεγχο της ενημέρωσης μας από πέντε (5) αριστερούς, οι οποίοι ΔΕΝ θα τρέχουν ως άλλοι Ρουσόπουλοι να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες!!!

  4. karamanlikos avatar
    karamanlikos 19/02/2011 11:32:41

    Α! να μην ξεχνάμε ότι οι Σκαναβής, Μπενέκος, Χαρβαλιάς ήταν υπάλληλοι του Μπόμπολα για πολλά χρόνια!!!
    Γνωρίζονται μεταξύ τους και μάλιστα πολύ καλά!
    Οποιος προλάβει δηλαδή...

    • factorx avatar
      factorx @ karamanlikos 19/02/2011 17:39:57

      Βλέπεις τη δυναμική που αναπτύσσεται, αλλά σε κρατάνε πίσω τα κλισέ στο μαυλό σου. Τι θα πεί "υπάλληλος"; Επαγγελματίες ήταν και το 99% των εφημεριδων ανήκουν στην διαπλοκή. Το θέμα είνα αν ηταν έντιμοι, ηθικοί και πατριώτες. Και πάνω από όλα επαγγελματίες. Γιατί απο θεωρητικούς πήξαμε.

  5. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 19/02/2011 11:43:07

    Μπράβο Antinews!!

  6. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 19/02/2011 11:44:53

    Ένα μικρό βήμα για την εφημερίδα..ένα μεγάλο βήμα για την Ενημέρωση στη χώρα μας.

  7. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 19/02/2011 12:02:48

    well done guys συγχαρητηρια και στον ελ.τυπο που προχωραει μπροστα

  8. loretta avatar
    loretta 19/02/2011 12:39:33

    επιτελους η φωνη του Antinews πλεον και εντυπη...μεγαλο βημα φακτορες !!

  9. Ηλίας avatar
    Ηλίας 19/02/2011 14:02:56

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤINEWS!!!!!

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/02/2011 15:35:49

    factorx, λες να πάρουν χαμπάρι;

  11. Tassos avatar
    Tassos 19/02/2011 16:35:26

    Πάντως ρε παιδιά αντικειμενικά δεν υπάρχει τέτοιου επιπέδου site στο ελληνικό διαδίκτυο. Ολα τα άρθρα είναι καλογραμμένα και βάζουν θέματα. Η μετεξέλιξη του "Αντί" είναι εντυπωσιακή. Εύγε ρε Φάκτορα.