#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2011 19:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι στατιστικές αλχημείες με το ΑΕΠ…έχουν κοντά ποδάρια

Λιτό    μέχρι παρεξήγησης  το Δελτίο Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ  για τα στοιχεία του ΑΕΠ το 2ο τρίμηνο του 2010.

Φειδωλοί οι κύριοι της ΕΛΣΤΑ στις επεξηγήσεις… μαζεμένοι τώρα στις εκτιμήσεις τους,   μετά τις  κραυγαλέες αστοχίες τους και τις θεωρίες  με τις…εποχικές διορθώσεις (!)  που δήθεν θα συμβάλουν στην αξιοπιστία των στατιστικών μας στοιχείων..

Τώρα εγκαταλείπουν ..τις εποχικές διορθώσεις και παρουσιάζουν …αδιόρθωτα στα στοιχεία για το ΑΕΠ του 2ου τριμήνου του 2011.

Σε  προηγούμενη ανάρτηση  http://www.antinews.gr/2011/05/21/101956/ αποκαλύπταμε το επικοινωνιακό φιάσκο της κυβέρνησης, που με την …στήριξη της ΕΛΣΤΑΤ  μιλούσαν για ισχυρή ανάπτυξη το 1ο τρίμηνο του 2011,    +0,8% !!!



 Περιμένουμε  τώρα τους πανηγυρισμούς  της κυβέρνησης ότι  το 2ο τρίμηνο του 2011,  η ανάπτυξη μας πήρε …. παραμάζωμα και τρέχει με +8,5%.

Τελικά, μπορούν να μας πουν  ξεκάθαρα και αξιόπιστα,  πως πάει το ΑΕΠ;

 Ας αφήσουν τα καραγκιοζιλίκια…. γιατί οι στατιστικές αλχημείες…έχουν κοντά ποδάρια !

Ντ.Π.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/08/2011 23:46:21

    "Για λόγους εναρμόνισης των λογιστικών εγγραφών μεταξύ όλων των φορέων της γενικής κυβέρνησης έχει αφαιρεθεί ποσό 917 εκατ. από τις δαπάνες του κράτους του Ιανουαρίου 2011. Το ποσό αυτό αφορά σε επιχορηγήσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία που έγιναν στο τέλος του Δεκεμβρίου για την καταβολή των συντάξεων του Ιανουαρίου (δεδομένου ότι οι συντάξεις προκαταβάλλονται) και καταγράφηκαν στα έξοδα του Ιανουαρίου." (h__p://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/8ff8c8bb-86a1-4d0c-868d-d81945ce6428)

    Έγινε το ίδιο το 2010; Πόσο είναι το έλλειμμα τότε; (για να δούμε τις ...επιτυχίες τους) ή το ξέχασαν με ...13 μήνες το 2010;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 12/08/2011 23:52:29

      ...οι άνθρωποι δεν ξέρουν να κάνουν ούτε ...πρόσθεση και κάνουν ...διαχείριση.

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ Ο Ιθαγενής 13/08/2011 00:22:20

        εσκεμμένες ενέργειες....στατιστικές αλχημείες...με την ανοχή της ΕΕ!!!!

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/08/2011 23:51:11

    http://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/8ff8c8bb-86a1-4d0c-868d-d81945ce6428

    "Για λόγους εναρμόνισης των λογιστικών εγγραφών μεταξύ όλων των φορέων της γενικής κυβέρνησης έχει αφαιρεθεί ποσό 917 εκατ. από τις δαπάνες του κράτους του Ιανουαρίου 2011. Το ποσό αυτό αφορά σε επιχορηγήσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία που έγιναν στο τέλος του Δεκεμβρίου για την καταβολή των συντάξεων του Ιανουαρίου (δεδομένου ότι οι συντάξεις προκαταβάλλονται) και καταγράφηκαν στα έξοδα του Ιανουαρίου."

    έκαναν το ίδιο το 2010; ή το ξέχασαν το καημένο με 13... μήνες;
    Αν ΝΑΙ πόσο είναι το έλλειμμα του 2010; Για να δούμε τις ...επιτυχίες (από τις θυσίες μας) και τα ...φούμαρα.

  3. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 12/08/2011 23:57:29

    Οι σημσντικώτερες παρατηρήσεις της τρόικα είναι για την άρνηση συμόρφωσης των παραγόντων στην παροχή αξιόπιστων στοιχείων και αριθμητικών δεδομένων και διαφάνειας στην διαχείρηση κονδυλίων και χρέους.
    Η αντιπολίτευση δεν πρέπει να δείχνει καμμία ανοχή και δυσρτυχώς αυτό δεν γίνεται μέχρι σήμερα.

  4. Αλέξης avatar
    Αλέξης 13/08/2011 10:57:19

    Ενώ για να φουσκώσουν τις δαπάνες του 09 θυμάστε τι έκαναν...

  5. Stefanos avatar
    Stefanos 13/08/2011 12:21:05

    Και να φανταστεί κανείς ότι το 2012 θέλουν να έχουν...πλεόνασμα στον προϋπολογισμό. Οι άνθρωποι αυτοί (που από το πολύ σήκωμα των μανικιών κατήντησαν με τα μαγιώ στις θάλασσες), το λιγότερο ζουν εκτός τόπου και χρόνου. Όμως το μπαμ που θα σκάσει δεν θα έχει προηγούμενο. Και το τέλος τους θα είναι άγριο.