#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/10/2011 11:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι πύλες της κολάσεως άνοιξαν, αλλά στα κόμματα νομίζουν ακόμα ότι ψιχαλίζει

Τον Δεκέμβριο πόσους νεκρούς θα θρηνήσουμε;



Κάθε φορά που η κυβέρνηση φέρνει στη Βουλή ένα νομοσχέδιο έκτρωμα, στην Αθήνα γίνονται επεισόδια. Μέσα σε δύο χρόνια έχουμε θρηνήσει 4 συμπολίτες μας, τους τρεις της Marfin και τον χθεσινό άτυχο οικοδόμο. Δηλαδή τον Δεκέμβριο που θα ξαναγίνει χαμός για την 7η δόση, πόσοι νεκροί και πόσοι τραυματίες θα υπάρχουν;

Η ανθρώπινη ζωή μετρά το ίδιο, είτε σε λένε Αλέξη, είτε Δημήτρη είτε Αγγελική, Παρασκευή, Επαμεινώνδα. Είτε είσαι 15 ετών είτε 28 και πέφτεις νεκρός κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων, επεισοδίων, λαϊκής διαμαρτυρίας ή αστυνομικής αυθαιρεσίας, το τίμημα είναι το ίδιο βαρύ, για την οικογένεια του νεκρού πρώτα και για την κοινωνία μετά.

Τα χθεσινά επεισόδια στο Σύνταγμα έρχονται να προστεθούν στις πράξεις βίας, βανδαλισμών, καταστροφών και αναρχίας που ζούμε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ειδικά από την εποχή του Μνημονίου και μετά. Δεν έχει σημασία να πούμε αν φταίει η ανίκανη Αστυνομία, αν τα ΜΑΤ κάνουν ή όχι καλά τη δουλειά τους, αν μεταξύ των κουκουλοφόρων και των μπαχαλάκηδων βρίσκονται και ασφαλίτες ή αν το ΠΑΜΕ έχει γίνει νταβατζής των κοινωνικών αγώνων κι όλοι άλλοι είναι ξεπουλημένοι στο σύστημα, όπως αρέσκονται κάτι όψιμοι αριστερούληδες του Περισσού να λένε, ενώ τόσο χρόνια έδιναν δεκανίκια στον παπανδρεϊσμό. Όλα αυτά θα τα κρίνει η ιστορία.

Αυτό που έχει σημασία να πούμε τώρα είναι ότι η κοινωνία τρέχει στην κατηφόρα χωρίς κανένα φρένο. Οι χθεσινές συγκρούσεις, πέρα από το νεκρό και τους δεκάδες τραυματίες, ήταν τόσο ωμές και τόσο σκληρές που ακόμη κι αυτές οι εικόνες από τη Λιβύη με τον Καντάφι ωχριούν.

Από τις σπάνιες φορές που βρεθήκαμε να παρακολουθούμε έναν εμφύλιο πόλεμο μέσα σε μια διαδήλωση κατά της κυβερνητικής πολιτικής. Αυτά τα βλέπαμε μόνο σε ραντεβού θανάτου που κλείνουν "οπαδοί" του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.

Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται πλέον στα όριά της, οι αντοχές έχουν εξαντληθεί και -με βάση τα χθεσινά- ο νόμος της ζούγκλας αρχίζει να κυριαρχεί. Ποιος θα νικήσει τον άλλο: οι μπαχαλάκηδες ή οι υπόλοιποι. Εκεί καταντήσαμε, να πολεμάμε τον διπλανό με τον οποίο μπορεί να πίνουμε καφέ την επόμενη ημέρα. Σκηνές εμφυλίου στην Ελλάδα του 2011.

Κι αν για κάποιους η οικονομική καταστροφή είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση, η διάλυση του κοινωνικού ιστού, η διάρρηξη της συνοχής της Ελλάδας είναι περισσότερο ανησυχητικό φαινόμενο. Όταν θα επικρατήσει πλήρως ο νόμος της ζούγκλας τότε δε θα έχει νόημα να μιλάμε για χρέος ή έλλειμμα.

Μπροστά σ' αυτή την άθλια εικόνα που εμφανίζει η ελληνική κοινωνία ένας είναι ο τρόπος να αντισταθούμε. Ο μαζικός αγώνας χωρίς μπάχαλο και η απομόνωση των προβοκατόρων που διαλύουν την Αθήνα γιατί δε θέλουν να κατεβαίνει και να διαδηλώνει ο κόσμος κατά της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση έχει χάσει τον έλεγχο και η χώρα οδηγείται στον γκρεμό. Αν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ έχουν ακόμη φιλότιμο θα πρέπει να παραιτηθούν από ντροπή για τα όσα έγιναν χθες, για να μην πούμε όλη η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός της. Κανείς όμως δεν μιλάει κανείς γι αυτό. Αλλά σε κατάφωρη αντίθεση με το λαϊκό αίσθημα, απευθύνουν εκκλήσεις ... σωφροσύνης.

Γράφει για παράδειγμα η σημερινή "Καθημερινή" στο κύριο άρθρο της με τίτλο «Οι πύλες της Κολάσεως»: «Όσα τραγικά συνέβησαν χθες στην πλατεία Συντάγματος, που οδήγησαν στο θάνατο ενός συμπολίτη μας, δείχνουν πόσο σημαντικό είναι να μην ανοίξουν για τα καλά οι Πύλες της Κολάσεως για την Ελλάδα. Η πατρίδα μας αντιμετωπίζει μια μεγάλη κρίση, από την οποία πρέπει να εξέλθει όρθια. Το τυφλό μίσος, η βία, οι απειλές, οι προπηλακισμοί οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στη διάλυση της χώρας και την επικράτηση του χάους και των συμμοριών. Όλες ανεξαιρέτως οι πολιτικές δυνάμεις οφείλουν να αποκηρύξουν άμεσα και κάθετα τις φωνές που κάνουν λόγο για κρεμάλες, προδοσίες, ένοπλες εξεγέρσεις και σπρώχνουν το λαό σε εμφύλιο. Εκείνοι που το κάνουν, είτε από ίδιον συμφέρον είτε επειδή πιστεύουν ότι θα τους αποφέρει πολιτικά κέρδη, είναι επικίνδυνοι ή ανόητοι. Κανείς δεν κερδίζει από τη μισαλλοδοξία, την οχλοκρατία και το χάος. Μόνο η πατρίδα μας καταστρέφεται και γίνεται έτσι ακόμη πιο ανίσχυρη σε μια κρίσιμη στιγμή».  Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι άλλοι στυλοβάτες του συστήματος, το Βήμα, το Έθνος κλπ, που τρέμουν μπροστά σ΄αυτό που έρχεται..

 

Όμως η πατρίδα καταστρέφεται από αυτόν που έβγαλαν πρωθυπουργό. Οι Πύλες της Κολάσεως άνοιξαν από εκείνους που έφεραν και υποστήριξαν το Μνημόνιο με νύχια και με δόντια. Όσοι γονάτισαν την χώρα και πέταξαν στον λαό της στον Καιάδα δεν έχουν κανένα δικαίωμα πλέον να απευθύνουν εκκλήσεις νηφαλιότητας και σωφροσύνης. Ο νόμος της ζούγκλας δεν πολεμιέται με ευχέλαια. θα αντιμετωπιστεί μόνον από μια κυβέρνηση με πρόσφατη και ισχυρή λαϊκή εντολή.

Κι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει ούτε "δεξιά", ούτε "αριστερά.  Υπάρχουν μόνο "κόκκαλα βγαλμένα των Ελλήνων τα ιερά".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αριστερος avatar
    αριστερος 21/10/2011 12:11:27

    : «Όσα τραγικά συνέβησαν χθες στην πλατεία Συντάγματος,
    μεγιστο λαθος ,το σωστο" οσα τραγικα συμβαινουν τα 2 χρονια που κυβερνα το ΜΠΑΤΣΟΚ

  2. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 21/10/2011 12:13:43

    Οι πύλες της κολάσεως άνοιξαν, αλλά στα κόμματα νομίζουν ακόμα ότι ψιχαλίζει

    Το παραπανω απευθυνεται στα αλλα κομματα που ανεχονται αυτο το χουντικο καθεστως και δεν κανουν τιποτα για να το ανατρεψουν , το πιο απλο πραγμα χρειαζεται να κανουν για να τελιωνουμε με τους δοσιλογους

    Να αποσυρουν τους βουλευτες τους απο την βουλη

  3. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/10/2011 12:39:59

    Αγαθός συν άδελφος των ΜΑΤ μπέρδεψε με ποια πλευρά είναι; Μπά , ήξερε τί έκανε, και καθοδηγούσε....
    h__p://www.youtube.com/watch?v=ysB_A8bahdY

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/10/2011 12:45:24

    Κοιταξτε, μα αυτό συμβαίνει εδώ και 30 χρόνια. Απλά τώρα παίρνει θερμή μορφή. Η ανομία, ειδικά των "ηγεσιών" μας που την διε΄σπειραν σε ΌΛΑ τα επίπεδα και στους πολίτες, θα οδηγιούσε μαθηματικά σε εμφύλιο. Τουλαχιστον εγω το λέω εδώ μεσα εδώ και 3-4 χρόνια. Αλλα τι λέω, Η "Δημοκρατία (τους) δεν έχει αδιέξοδα". Αυτό δεν πιπιλούσε η κλεπτοκρατία τόσα χρόνια;

  5. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/10/2011 12:59:28

    Ο "συνάδελφος" θα σταματούσε τα ΜΑΤ στην περίπτωση που έκαναν "ντου".
    Στο βίντεο τους βλέπουμε όλοι, να κάθονται να τους ρίχνουν πέτρες.
    Μάλιστα ένας άπλυτος φτάνει 4 μέτρα και ίσως και λιγότερο, εμπρός τους για να μαζέψει μια πέτρα.
    "Συνάδελφος" κι αυτός;
    Αξία θα είχε το βίντεο αν είχε διάρκεια μερικών λεπτών έτσι ώστε να υπήρχε το "πριν και το μετά"!
    Γνώμη μου είναι ότι αυτός τους βρίζει ή τους χειρονομεί και αυτοί, είναι που είναι άπραγοι, ανασυντάσσονται τοπικά.
    Όποιος πηγαίνει σε διαδηλώσεις με τα "απαραίτητα έκτροπα", τα βλέπει αυτά να γίνονται.
    Εκτός και αν δεχτούμε ότι όλες οι Διμοιρίες των ΜΑΤ και ο καθένας ΜΑΤατζής ξεχωριστά γνωρίζει τον κάθε ένα μασκοφόρο "συνάδελφό" του!
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΥΤΟΙ antiFa', ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ!

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 21/10/2011 13:06:14

    Να θυμηθουμε την ΜΑΡΦΙΝ η την προηγουμενη φορα που τα παληκαρια του Παπουστη συγκεντρωναν τα καδρονια ατον Εθνικο Κηπο , τους κουκουλοφορους αργομισθους της ΕΘΕΛ που εκτελεσαν το καθηκον τους και χωθηκαν στην αγκαλια των ΜΑΤατζηδων στον χωρο της Βουλης ! Τι να θυμηθουμε ?Ενα πραγμα μονο να εχουμε υποψη μας οτι το ΠΑΜΕ ανοιξε λογαριασμο με τους γνωστους - αγνωστους κουκουλοφορους και ο νοων νοειτο!

  7. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 21/10/2011 13:09:27

    "Μπροστά σ’ αυτή την άθλια εικόνα που εμφανίζει η ελληνική κοινωνία ένας είναι ο τρόπος να αντισταθούμε. Ο μαζικός αγώνας χωρίς μπάχαλο και η απομόνωση των προβοκατόρων που διαλύουν την Αθήνα γιατί δε θέλουν να κατεβαίνει και να διαδηλώνει ο κόσμος κατά της κυβέρνησης."
    Αυτό ακριβώς προσπάθησε να κάνει χτες το ΠΑΜΕ επειδή αισθάνεται και κάποια πίεση από τη βάση του που κατάλαβε ότι η διαδρομή ομόνοια-σύνταγμα σε ένα τέταρτο δεν βγάζει πουθενά. Τελικά αποδείχθηκε ότι δεν είναι και τόσο εύκολο να γίνει και μετράει ενα νεκρό, τρεις καμμένους, πολλούς με σπασμένα κεφάλια και κάποιες κριτικές που εξισώνουν τους μεσόκοπους και ηλικιωμένους διαδηλωτές που κατεβάζει το ΠΑΜΕ με τους "μαύρους".

  8. man8os avatar
    man8os 21/10/2011 13:14:51

    Αυτο το σχολιο ειναι προς τον προεδρο μας ,τον Αντωνη Σαμαρα.
    Προεδρε δεν ειναι δυνατο οταν γινονται επεισοδεια που προκαλουνται απο την μαζικη εξαθλιωση του εθνους να συνιστας ψυχραιμια και να απομωνωνονται οι μπαχαλακιδες αντι να κατηγορεις οπου σταθεις και οπου βρεθεις τους υπευθηνους για αυτη την κατασταση δηλαδη την κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ. Δεν μπορει το ΠΑΜΕ να πιανει κουκουλοφορους αστυνομικους και εσεις προεδρε να μιλατε για ψυχραιμια οταν υπαρχει συντεταγμενη προσπαθεια του παρακρατους να διαλυσει καθε ειρηνικη συγκεντρωση.
    Ειναι λαθος να στοχευουμε υποκινουμενες ομαδες και οχι τους υποκινητες τους. Μην εχεις τυψεις οτι αυτο δεν ειναι πολιτικα ορθο. Δεν μπορει να σεβομαστε την πολιτικη ορθοτητα οταν υπαρχει αιμα, οταν υπαρχουν νεκροι.
    Ας προχωρησουμε οπως πρεπει να προχωρησουμε κατεδαφιζοντας το συστημα απο τα πανω. Μονο οταν φυγουν οι εντολοδοχοι των παρακρατικων θα μπορεσουμε να διαλυσουμε τις οργανωσεις που εχουν εκπαιδευτει να καταστρεφουν καθε ειρηνικη διαδηλωση.

  9. boanerges avatar
    boanerges 21/10/2011 13:35:10

    "Από τις σπάνιες φορές που βρεθήκαμε να παρακολουθούμε έναν εμφύλιο πόλεμο μέσα σε μια διαδήλωση κατά της κυβερνητικής πολιτικής".
    Γιατί βαφτίζουμε έτσι εύκολα «εμφύλιο» την σύρραξη των κουκουλοφόρων με όλους τους υπόλοιπους Έλληνες; Γνωρίζουμε τι κρύβεται κάτω από την κουκούλα; Εμφύλιος είναι η μισή χώρα εναντίον της άλλης μισής. Απαρτίζουν οι κουκουλοφόροι τη μισή Ελλάδα; Θα τρελαθούμε; Μερικές χιλιάδες έμμισθοι –με διάφορους τρόπους- είναι οι κουκουλοφόροι, που αν υπάρξει πολιτική βούληση από κάποιον κάποτε –ελπίζω όχι πολύ αργότερα- θα τους μαντρώσουν και θα μάθουμε επιτέλους και τι κρύβεται κάτω από την κουκούλα. Στην Ελλάδα κατοικούν και Έλληνες, αλλά δεν κατοικούν μόνο Έλληνες, αφ’ ενός, και αφ’ ετέρου ας θυμηθούμε Φάκτορα το δικό σου πρόσφατο κείμενο για την εκπαίδευση Ιταλών κουκουλοφόρων στην Ελλάδα οι οποίοι συνελήφθησαν στα επεισόδια στην Ρώμη. Εξ’ άλλου δεν είναι όλα τα Εξάρχεια κουκουλοφόροι –πάνε χρόνια πολλά που το ντου γινόταν για ιδεολογικούς λόγους από την πλατεία. Αυτό ας μας προβληματίσει διπλά.
    Κάποιοι κύκλοι εχθρικοί προς τον ελληνικό λαό απεργάζονται εδώ και καιρό εμφύλιες συρράξεις στην Ελλάδα. Θα τους βόλευε… Ας μην κάνουμε εύκολη τη δουλειά τους. Ας μας προβληματίσει η ευκολία με την οποία ο Σκάι μιλούσε για εμφύλιο χθες –το επεσήμανε, καθόλου τυχαία νομίζω, και η Παπαρήγα στις δηλώσεις της- με αφορμή τα όσα διαδραματίζονταν στο Σύνταγμα. Και δεν είναι μόνο ο Σκάι. Οι καιροί είναι πονηροί. Δεν είναι «ελληνικός Λαός» οι κουκουλοφόροι. Οι κουκουλοφόροι είναι παρακράτος. Αν δεν τους ακολουθήσει παρασυρμένο κάποιο κομμάτι του Λαού, θα παραμείνουν αυτοί που είναι: μια δράκα έμμισθοι εφιάλτες –όσοι απ’ αυτούς είναι Έλληνες- στην υπηρεσία τον πολιτικών δυναστών μας. Και κάποτε επιτέλους, θα πρέπει να παροπλιστούν, αφοπλιστούν και λογοδοτήσουν ενώπιον των θυμάτων τους.

    • Ανώνυμος Έλληνας avatar
      Ανώνυμος Έλληνας @ boanerges 21/10/2011 14:54:07

      Ευγε! Πολυ σωστα τα λες!

    • markos avatar
      markos @ boanerges 21/10/2011 16:00:16

      αν ησουν εκει θα εβλεπες οτι απο την πλευρα των μαυρων ηταν και το συνολο των πολιτων

      • cheaplog avatar
        cheaplog @ markos 21/10/2011 16:53:26

        Ακριβώς, το ΠΑΜΕ πλακώθηκε κυριολεκτικά με τους πάντες, από τη ΓΣΕΕ μέχρι τους Δεν Πληρώνω, και μετά έφερε και τα ΜΑΤ να δείρουνε και τους πάντες, από ταξιτζήδες μέχρι γιαγιάδες. Είτε ήθελε να έχει το μονοπώλιο της διαμαρτυρίας, είτε λειτούργησε συνειδητά σα τα αριστερά τανκς του ΠΑΣΟΚ, το ίδιο πράμα είναι στη πράξη, κατέστειλε αποτελεσματικότατα το τη μεγαλύτερη λαϊκή (και πρώτη φορά ενιαία στο στόχο να φύγει η κυβέρνηση) αντίδραση των τελευταίων χρόνων.

        • boanerges avatar
          boanerges @ cheaplog 22/10/2011 13:45:37

          «Markos», η πλευρά «των μαύρων» δεν είναι η πλευρά των πολιτών. Η κουκούλα δεν εκφράζει το σύνολο του Ελληνικού λαού, ούτε την πλειοψηφία του, εκφράζει μια ελαχιστότατη μειοψηφία του. Εκφράζει αυτό που βλέπουμε όλοι τόσα χρόνια ότι εκφράζει. Είναι προφανή τα συμπεράσματα και από τα γεγονότα των Δεκεμβριανών του 2008, αλλά και από τις δολοφονίες στην Marfin, όπως και από τα πεπραγμένα σε όλες τις κινητοποιήσεις των τελευταίων χρόνων.

          «Cheaplog», δεν γνωρίζω αν το ΠΑΜΕ «πλακώθηκε κυριολεκτικά με τους πάντες». Εκτός από εσένα δεν το λέει εδώ κανείς άλλος. Δεν κατήγγειλε επίσης κάτι τέτοιο ουδείς, ούτε η ΓΣΕΕ, ούτε κανείς από το κίνημα «δεν πληρώνω». Αν ωστόσο, κάτι τέτοιο είχε συμβεί σε θεωρητικό επίπεδο, τότε θα άλλαζε το πλάνο ως προς τον ρόλο του ΠΑΜΕ. Αλλά δεν θα άλλαζε το πλάνο ως προς τον ρόλο των κουκουλοφόρων που θα έμενε ούτως ή άλλως ίδιο. Ακόμα και αν ισχύει ότι «το ΠΑΜΕ θέλει να έχει το μονοπώλιο της διαμαρτυρίας» -που μάλλον το θέλει, αλλά και ποιος από τις οργανωμένες ομάδες δεν το θέλει- αυτό δεν αλλάζει ούτε την ουσία, ούτε και το γράμμα της διατύπωσής μου. Δεν ήταν εμφύλιος αυτό που είδαμε στο Σύνταγμα, το πολύ πολύ να δεχθούμε ότι ήταν εμφύλιος μεταξύ δυο μεγάλων κομματιών της εναπομείνασας Αριστεράς στην Ελλάδα. Κακό του κεφαλιού της Αριστεράς, αλλά αυτό δεν είναι εμφύλιος του Ελληνικού λαού: είναι εσωτερικές ιδεολογικές (;) εκκαθαρίσεις που ΔΕΝ πρέπει να επηρεάσουν και να συμπαρασύρουν τον λαό στην κατηφόρα. Άλλο που δεν θέλουν οι –όποιοι- απέναντί μας από το διαίρει και βασίλευε.

  10. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 21/10/2011 13:45:34

    Πολύ καλό το σχόλιο του boanerges!

  11. kostas* avatar
    kostas* 21/10/2011 13:53:00

    Ενας νεκρος σε διαδηλωση στο Συνταγμα, με τη Βουλη να περναει αυτα που περασε . Κλειστε τα ματια σας και υποθεστε οτι ηταν πρωθυπουργος ο Καραμανλης . Τι θα γινοταν σημερα στη χωρα μας ?

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ kostas* 21/10/2011 14:53:50

      Εκλογές!

    • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
      Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ kostas* 21/10/2011 15:02:08

      +100.000.οοο

  12. Ανώνυμος Έλληνας avatar
    Ανώνυμος Έλληνας 21/10/2011 14:55:26

    Πολιτικός πολιτισμός ακριβως οπως λεμε ΓΑΙΔΟΥΡΙΝΟΣ ΓΑΙΔΟΥΡΙΣΜΟΣ κι οπως λεγαμε Αστυνομία Πόλεων (το Θυμάστε???)

  13. thanos avatar
    thanos 21/10/2011 15:00:37

    Εύστοχο το άρθρο και συμφωνώ επί της αρχής... Εκείνο που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για εμφυλιακές σκηνές όταν ένα άοπλο εκατομμύριο πολιτών έχει απέναντί του διακόσιους παρακρατικούς με λοστους καδρόνια τσεκουρια και ασφυξιογόνα ... Η πατρίδα μας αυτή την στιγμή έχει ενότητα στην βάση της και όλοι μας θέλουμε την ομοψυχία την οποία και διαφυλάτουμε ως το θετικότερο στοιχείο της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής μας ζωής.

    Τα κατευθυνόμενα μέσα μαζικής ενημέρωσης και όλες οι κρατικοδίαιτες εφημερίδες επειδή εκφράζουν την πολιτική των εκτός και εντός της πατρίδας αφεντικών τους χρησιμοποιούν την τακτική του διαίρει και βασίλευε γι'αυτό και μιλούν συνέχεια για πύλες της κολάσεως.

    Αυτό που θέλω εγώ να θυμίσω είναι ότι ο ελληνικός λαός έχει διαβεί πάρα πολλές φορές τις πύλες της κολάσεως στη μακραίωνη ιστορία του και πάντοτε στο τέλος τους δρόμου αναδεικνύεται νικητής διαβαίνοντας τις πύλες του παραδείσου έχοντας θάψει αυτούς που τον πρόδωσαν.

    Η Ελλάδα είναι κυρίαρχο κράτος και ο ελληνικός λαός είναι ενωμένος και συσπειρωμένος όσο ποτέ διαθέτει φωνή που ακούστηκε προχτές και εχτές σε ολόκληρο τον κόσμο, διαθέτει οργανωμένη κοινωνία με υψηλότατα ποσοστά πανεπιστημιακής μόρφωσης, διαθέτει άρτια οργανωμένο στράτευμα και μέσα από τα σπλάχνα αυτής της κοινωνίας θα ξεπηδήσουν οι νέοι ηγέτες που θα οδηγήσουν την χώρα σε ένα καλύτερο αύριο μέσα απο δημοκρατικές διαδικασίες και με πατριωτικό αίσθημα ευθύνης .

    Η δημοκρατία που οι Έλληνες δώσανε στον κόσμο πέρα από ανθρωποκεντρική είναι και διαπαιδαγωγική. Διαθέτει όμως μέσα στην διαπαιδαγωγική της διαδικασία και τιμωρία, τιμωρία για εκείνους που τολμούν να την αμφισβητούν και να την στρεβλώνουν, τιμωρία για την οποία δεν χρειάζεται καθόλου να ανησυχούμε όλοι εμείς που δεν ανήκουμε στην συμμορία και είμαστε ο ενωμένος ελληνικός λαός.

    • The Saint avatar
      The Saint @ thanos 21/10/2011 15:54:31

      Συμφωνώ στη βάση όσων λές αγαπητέ Θάνο. αλλά είμαι της άποψης, όχι ότι δεν χρειάζεται, αλλα ΠΡΕΠΕΙ να ανησυχούμε, και να βρισκόμαστε σε εγρήγορση, γιατι δυστηχώς εν αντιθέσει με τις ...παλιές "πύλες της κολάσεως" στις οποίες αναφέρεσαι ότι έχει περάσει η χώρα, ΑΥΤΗ ΕΔΩ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ πύλη της κόλασης με την οποία είμαστε ήδη face to face δεν έχει καμμιά σχέση με τις προηγούμενες, όπως ΔΕΝ θα έχουν καμμιά σχέση τα όσα ΘΑ περάσουμε αν δεν βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει, και να βρούμε τρόπο να απαλλαγούμε απο την κυβέρνηση λαίλαπα, των δοσίλογων νεοταξιτών, και μαριονετών...

      Συμφωνώ και εγώ τα μάλα με τα γραφόμενα παραπάνω του boanerges, καθώς δεν -μπορεί να- λογίζεται ώς εμφύλιος, μιά "συρραξη" μεταξύ του ΠΑΜΕ, και των στημένων προπαγανδιστικά δασκαλεμένων "μπαχαλακηδων".
      Εχω ξαναγράψει, ότι ο εχθρος είναι πανούργος, πάνοπλος, και αποφασισμένος. Χτυπάει με λύσσα, κάθε τι που μυρίζει Ελλάδα, γιατι ΑΝ η Ελλάδα "πέσει" τότε θα είναι εύκολο να "πέσει" όλος ο υπόλοιπος κόσμος.
      Εμείς είμαστε αυτοί, που ανάλογα με το τί θα γίνει στο τέλος, θα δώσουμε είτε το παράδειγμα γιά την αντιμετώπιση της νέας τάξης πραγμάτων, είτε το έναυσμα, γιά την εφαρμογή του σύγχρονου μετεξελιγμένου ολοκληρωτισμού σε παγκόσμια κλίμακα.

      Νυν υπερ παντων ο αγών

  14. Κάποιος avatar
    Κάποιος 21/10/2011 15:14:09

    Κι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει ούτε “δεξιά”, ούτε “αριστερά'.
    Υπάρχουν μόνο “κόκκαλα βγαλμένα των Ελλήνων τα ιερά”.


    Η παραπάνω αυτή φράση αποτελεί ένα ιδεολόγημα ή έστω μιαν ευχή και δεν περιγράφει αντικειμενικά την ελληνική πραγματικότητα.
    Δυστυχώς αποδεικνύεται ιστορικά ότι οι Έλληνες παραμένουν επί μακρόν βαθιά ιδεολογικά και πολιτικά διχασμένοι και ότι μόνο ενόψει ενός ισχυρού εξωτερικού κινδύνου "συνθηκολογούν" μέχρι ως ότου αυτός παρέλθει.
    Αν δεν δούμε αυτήν την πραγματικότητα και δεν προσπαθήσουμε πέρα από ευχολόγια,ιδεοληψίες, ιδεολογικές και πολιτικές διαφοροποιήσεις να βρούμε έναν κοινό τόπο αναφοράς και κοινούς στόχους, δεν θα μπορέσουμε τελικά να επιβιώσουμε ως κρατική και εθνική οντότητα.
    Όσοι φιλελεύθεροι,νεοφιλελεύθεροι,ακροδεξιοί,ακροαριστεροί,κομμουνιστές,
    "σοσιαλιστές", κεντρώοι κτλ (με ή χωρίς εισαγωγικά) πιστεύουν ότι μπορούν να κυβερνήσουν μόνοι τους και να σώσουν τον λαό και την χώρα αυταπατώνται.

  15. jkr avatar
    jkr 21/10/2011 15:48:23

    Εμφύλιος δεν θα γίνει: ΟΛΟΙ είμαστε εναντίον ΤΟΥΣ.

  16. sam avatar
    sam 21/10/2011 16:02:40

    ..το τερατουργημα που πανε να φτιαξουν ειναι καταδικασμενο να αποτυχει.
    Ξερετε γιατι? Γιατι ειναι κοντρα στην ανθρωπινη φυση.
    Η ιστορια διδασκει οτι ο ανθρωπος δεν μπορει να επιβληθει στον ανθρωπο γιατι ειναι ενα ον που εξελισσεται ταχυτατα και απροβλεπτα.
    '' Τα ανθεκτικα στελεχη ανθιζουν και επιβιωνουν στον πολεμο''

  17. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/10/2011 16:18:19

    Ομάδα κουκουλοφόρων με βαρύ οπλισμό βγήκε από το Μετρό στο Μοναστηράκι
    h__p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112383443

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 21/10/2011 16:24:45

    1 Δεν υπάρχει κανένας ενφύλιος.Το ΠΑΜΕ απέναντι στους "μπαχαλάκηδες". Πλακώθηκαν σαν χουλιγκάνοι διεκδικώντας ο καθένας τους για τον εαυτό του την σωστή τη γνήσια "επαναστατικότητα".
    2 Η πλειοψηφία απεργεί - δεν απεργεί, διαδηλώνει - δεν διαδηλώνει είναι μακριά από αυτά. Θέλει τη ζωή της πίσω ! Δεν ξέρει πως, είναι εξαιρετικά μπερδεμένη (δικαιολογημένα), θεωρεί ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν κατέχει ΤΗΝ λύση (και μάλλον έχουν δίκιο) και αγανακτεί όχι τόσο για τις θυσίες αλλά γιατί ο διαρκής πολλαπλασιασμός τους αποδεικνύει την απόλυτη έλλειψη σχεδίου και την απόλυτη κυβερνητική ανικανότητα.
    3 Αν περιμένει κανείς ότι με τα μυαλά που κουβαλάει ο Παπουτσής υπάρχει περίπτωση σ΄ αυτή την πόλη να υπάρξει ασφάλεια - πολύ περισσότερο κατά τη διάρκεια μιας πορείας - αυταπατάται
    4. Θα συμφωνήσω απόλυτα με υον Kostas (1.33) Με τον Καραμανλή πρωθυπουργό κι ένα νεκρό του ΠΑΜΕ κατά την διάρκεια διαδήλωσης (έστω και από ...kryol;oghma) αυτή τη στιγμή θα ήμασταν απλώς στο πρώτο 24ωρο πυρπόλησης της....Ελλάδας.

    • jkr avatar
      jkr @ firiki2010 21/10/2011 16:36:47

      Καϋμένε Καραμανλή...ο 2ος ειδικός φρουρός (υπόθεση Γρηγορόπουλου) είναι ήδη σπίτι του...άραγε ο πρώτος είναι σίγουρα φυλακή και οι καταθέσεις σε τρίτους είναι εντάξει;

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ jkr 21/10/2011 17:26:22

        Είναι!
        Αλλά ετοιμάζει την έφεσή του και κάνει τα "μεροκάματά" του για να είναι έξω σε κανά 5αρι χρόνια!
        Τι αξία έχουν οι καταθέσεις(μόνο) όταν υπάρχει ΤΟ διαβατήριο και η πράσινη κάρτα;!
        If you know what I mean ;)

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Σταύρος 21/10/2011 18:29:45

          Kαι γι αυτόν θα ισχύσει η ίδια νομοθεσία που ισχύει για όσους εγκληματούν στην Ελλάδα. Εκτός αν θέλετε κάτι άλλο!
          Κάποια απάντηση δεν πήρα.. Αν συνέβαινε επι Καραμανλή θα καιγόταν ή όχι σήμερα η Ελλάδα;;; (Εννοείται ότι κάτι τέτοιο θα το έβρισκα παράλογο όως εξ ίσου παράλογο θα το έβλεπα αν γινόταν σήμερα).

  19. pikis@hotmail.com avatar
    pikis@hotmail.com 21/10/2011 16:33:09

    Όλοι ασχολούνται με τον δύστυχο που έχασε τη ζωή του χθες και χύνουν κροκοδείλια δάκρυα όπως έκαναν με τους εγαζόμενους της MARFIN. Το θέμα είναι ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε και σώθηκε (πάλι) η χώρα...
    Η ΝΔ είναι άφαντη για άλλη μια φορά. Δεν κινείται φύλλο. Τι περιμένουν; Να βγει ο ΓΑΠ σε εθνική μετάδοση από τη νήσο Ρω και να πει ότι παραιτείται;
    Όταν στη Συγγρού αποφασίσουν για εκλογές ας μας μοιράσουν και RED BULL μήπως και καταφέρουμε να συρθούμε ως το εκλογικό κέντρο...

  20. Dal avatar
    Dal 21/10/2011 18:53:22

    Κρατάω την τελευταία πρόταση, "αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει ούτε “δεξιά”, ούτε “αριστερά. Υπάρχουν μόνο “κόκκαλα βγαλμένα των Ελλήνων τα ιερά”.
    Συγχαρητήρια!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.