#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2012 07:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι πολιτικές που εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ οδήγησαν στο Μνημόνιο

Η μάχη με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι μάχη ενάντια στο διεφθαρμένο σύστημα της μεταπολίτευσης που μας οδήγησε στο Μνημόνιο



Ο πολιτικός λόγος του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ δεν αποτελεί παρά μια επικίνδυνη για τη χώρα πλειοδοσία σε έναν παλαιοκομματικό πλειστηριασμό παροχών που θυμίζουν άλλες δεκαετίες.

Δεκαετίες που χαράχτηκαν από ένα ψευδεπίγραφο μοντέλο ανάπτυξης, ένα άκρατο κοινωνικό life style, μια μαζική καφενοποίηση του πολιτικού λόγου.

Η αβάσταχτη ελαφρότητα με την οποία διατυπώνει εκφράσεις ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θυμίζει την λαϊκίστικη ρητορική της δεκαετίας του 80.

Ο Α. Παπανδρέου κραύγαζε "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο".

"Έξω από το ΝΑΤΟ" επαναλαμβάνει τώρα πληκτικά και ο Αλέξης και απειλεί θεούς και δαίμονες μαζί με τον ... Ολάντ.

Όσο ο Ανδρέας μας έβγαλε από το ΝΑΤΟ, άλλο τόσο και ο Αλέξης θα μας βγάλει από το Μνημόνιο

Και βέβαια τίποτα από όσα ηρωικά και υπερπατριωτικά υποσχέθηκαν ο Ανδρέας και το ΠΑΣΟΚ δεν έλαβαν χώρα. Η εθνική ανεξαρτησία και η λαϊκή κυριαρχία πήγαν περίπατο, με αποκορύφωμα το Μνημόνιο. Στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ η χώρα υποθήκευσε το μέλλον της, μαζί με μπόλικη διαπλοκή και διαφθορά.

Και έρχονται σήμερα ο Α. Τσίπρας με τον ΣΥΡΙΖΑ ως μια ευθεία πολιτική συνέχεια της δεκαετίας του 80, που επιχειρεί να επαναφέρει το αποτυχημένο μοντέλο της μεταπολίτευσης που χρεοκόπησε τη χώρα με άλλους όρους και άλλες προϋποθέσεις.

Δεν θα ήταν λοιπόν υπερβολή χαρακτηρίζαμε το εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ και ως έναν πολιτικό ρεβανσισμό του Κράτους ΠΑΣΟΚ και του Συστήματος ΠΑΣΟΚ.

Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι, όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως, στο επιτελείο του κ. Τσίπρα εργάζονται για τη “νέα κοινωνική πλειοψηφία” επιφανείς εκπρόσωποι του βαθέος ΠΑΣΟΚ, όπως η κ. Λούκα Κατσέλη και άλλα στελέχη που προέρχονται από τη μεγάλη παπανδρεϊκή σχολή των πολιτικών ζυμώσεων της δεκαετίας του ’80, γαλουχημένα στα πρώτα χρόνια της οικοδόμησης του περίφημου Κράτους-ΠΑΣΟΚ.

Όπως δεν είναι καθόλου τυχαία και η πρόσφατη παρέμβαση του Κώστα Λαλιώτη. Την περασμένη Τετάρτη, ο θεωρητικός του "συστήματος ΠΑΣΟΚ" επέλεξε να απαντήσει σε δημοσίευμα της "Δημοκρατίας" που τον έφερε "πίσω από τον Τσίπρα", αντί με μια λιτή ανακοίνωση ολίγων λέξεων, με ένα κείμενο - μανιφέστο για μια σύγχρονη Κεντροαριστερά.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει σήμερα μάχες οπισθοφυλακών για να μην αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα. Για να μείνει η χώρα δεμένη στις ίδιες εμμονές, στις ίδιες αγκυλώσεις, στις ίδιες αντί-αναπτυξιακές και οπισθοδρομικές στρεβλώσεις που την έφεραν ως εδώ. Το πρόγραμμα του αντανακλά ένα ιδιότυπο μείγμα αναπαλαιωμένων αντικαπιταλιστικών ρητορικών σχημάτων και πατερναλιστικού κρατισμού, αναπαλαιώνει δηλαδή τον παπανδρεϊκό λαϊκισμό της δεκαετίας του 1980, που μας οδήγησε εδώ. Οικοδομεί πάνω στην παραδοχή ότι το κράτος είναι η λύση για όλα τα δεινά, προτείνει δηλαδή ένα οικονομικό μοντέλο, χρεοκοπημένο ιστορικά.

Η φύση αυτή του ΣΥΡΙΖΑ ως εκφραστής της ρεβάνς του παλιού απέναντι στο νέο προσδίδει άλλο χαρακτήρα στον αγώνα του Αντώνη Σαμαρά. Η ΝΔ δεν δίνει πλέον έναν αγώνα μόνο για την συσπείρωση των δικών της δυνάμεων. Δεν αγωνίζεται μόνο για ένα "κεντροδεξιό", ή "ευρωπαϊκό", ή όπως θέλετε πέστε το μέτωπο. Αλλά πρέπει να ηγηθεί ενός ευρέως πατριωτικού μετώπου με την "συστράτευση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της κοινωνίας".  Για να βγει η Ελλάδα από την βαθιά κρίση με ένα εθνικό σχέδιο, όπως είπε ο Αντώνης Σαμαράς από την Ρόδο.

Ο Σαμαράς πρέπει πλέον να αρχίσει να μιλά ανοιχτά στον λαό. Να βάλει αυτός τα κρίσιμα διλήμματα, αντί να τα θέτουν οι άφρονες εξυπηρετητές των διαπλεκόμενων σχεδίων επιστροφής στην δραχμή ("μνημόνιο - αντιμνημόνιο" κλπ).

Ας καταλάβουν όλοι επιτέλους ότι ο Μνημόνιο ειναι η λάθος συνταγή, το λάθος φάρμακο, για την έξοδο από την κρίση. Αλλά δεν είναι η αιτία της κρίσης. Στην κρίση δεν μας οδήγησε ο Σαμαράς, που κατηγορείται τώρα ότι "υπέγραψε την δανειακή"(!), αλλά το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό σύστημα το οποίο επιχειρεί να επαναφέρει τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ.

Άρα το πρόταγμα γι αυτές τις εκλογές δεν είναι τα (περιοριστικά και ίσως αποπροσανατολιστικά ως ένα βαθμό) "μνημονιο - αντιμνημόνιο", "ευρώ - δραχμή" κλπ κλπ, αλλά αγώνας ενάντια στο παλιό και διεφθαρμένο σύστημα που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ για μια Νέα Ελλάδα, για την Αναγέννηση της Πατρίδας.

Αυτή θα είναι η μητέρα των μαχών, ας το καταλάβουν όλοι.

Ο αγώνας είναι ενάντια σε όλα αυτά που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος καλυπτόμενος τώρα πίσω από τη λεοντή του "αντιμνημονιακού" θέλει να συσκοτίζει ότι ο χώρος του ήταν εκείνος που πρόσφερε επί μια τριαντακονταετία τα ιδεολογικά άλλοθι στο διεφθαρμένο σύστημα ΠΑΣΟΚ. Και τώρα προσπαθεί πάλι να το σώσει.

FactorX - Θ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 04/06/2012 08:14:31

    Όταν μιλάμε για διαφθορά, ας ψαχτούμε πρώτα, πως με την κολλητή του Χριστοφοράκου Ντόρα στην κυβέρνηση, θα καθαρίσουμε το σκάνδαλο Siemens...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ο Μήτσος 04/06/2012 10:37:07

      Επειδή κάποιοι από την κεντροδεξιά είχαν νοοτροπία ΠΑΣΟΚ σημαίνει ότι είμαστε ίσα κι όμοια με το λαϊκίστικο σύστημα ΠΑΣΟΚ που μας έφερε ως εδώ με την αμέριστη αρωγή της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς;

      Μερικοί μερικοί χάνουν την ουσία.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ο Μήτσος 04/06/2012 14:31:57

      Συγγνώμη αλλά το "χαμηλό σκορ" μας στο "λαμογιόμετρο"
      δεν είναι επιχείρημα που μετριάζει τους προβληματισμούς μου.

      (Προτιμώ να σκέφτομαι ότι ο Αντώνης Σαμαράς υποχρεώνεται χάριν τακτικής να κάνει υποχωρήσεις προκειμένου να πάρει τη δύναμη να βάλει μια σειρά... Κι αυτό παρά το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ουσιαστικά είναι ο ΜΟΝΟΣ που το ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ!!!)

  2. juliet avatar
    juliet 04/06/2012 08:42:13

    Kαλημέρα,καλή βδομάδα
    αλήθεια πιστεύετε ότι μας θέλουν σκεπτόμενους ,με κρίση και ν'αποφασίζουμε;
    Αν ήτανε έτσι θ'είχαμε πολιτικούς έξυπνους ,καινοτόμους ,τολμηρούς και ανεξάρτητους από συμφέροντα και διαπλοκή.Αρα όλα είναι μια καλοστημένη μηχανή που προγραμματίζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των καιρών.Τα παιγνίδια αλλάζουν ,οι παίκτες ίδιοι ...ο λαός.
    Στη κοινωνία πρέπει να λες ότι αρέσει ,να κάνεις ότι το σύνολο ,αλλιώς είσαι ξένο σώμα .
    Ομως οι προγραμματιστές τώρα έγιναν θηρία που θέλουν να κατασπαράξουν με παιγνίδια δυσνόητα και περίπλοκα ,θέλουν πίσω ότι θεωρητικά έδωσαν πλουσιοπάροχα και χωρίς όρους(;).
    Οταν οι μάγκες που σήμερα θέλουν εξουσία ...έκαιγαν τα πάντα ,όταν κανένας δεν τιμωρήθηκε ,δεν πλήρωσε για εγκλήματα κατά των περιουσιών και ανθρωπίνων ζωών γιατί να μη γίνουν οι εξουσιαστές του αύριο;ήτανε και πριν με άλλο προσωπείο ,τώρα απλά το ανανέωσαν ....και αυτό εξυπνάδα είναι !
    Ο κόσμος θέλει πάντα να βλέπει την αλλαγή της βιτρίνας ....δεν γίνεται όλες τις εποχές να έχεις παλτό στη βιτρίνα ...θα πρέπει να βάλεις και μπικίνι.
    Το πασοκ για να μείνει ευαγγελιζότανε ότι συγκυβερνά με την Ν.Δ ...άρα ίδιοι είμαστε,έτοιμη η πάσα στον επόμενο .....διαλέκτε εμάς γιατί αυτοί ίδιοι είναι.Βέβαια η Κατσέλη δεν θυμάμαι να ήτανε στη κυβέρνηση πασοκ...ήτανε;;;και οι λοιποί ''αφανείς'' προστάτες και επικοινωνιολόγοι ....
    Δεν άκουσα κανένα πασόκο να καταφέρετε εναντίον της Κατσέλης και του Καστανίδη ....ακολουθούν την νέα πορεία προς την νέα εξουσία.
    Η Ν.Δ πάλι στις εμμονές ....δεν μου αρέσουν πολλοί ...ξέρω τι ρόλο έπαιξαν ,αλλά εγώ τους έδωσα το δικαίωμα να τους ξαναδώ ...τους ψήφισα!Αλλα και εδω φταίει ο Σαμαράς!
    Η εικόνα μας είναι ....αν μας ενοχλεί ,φταίμε που την θέλαμε φτιασιδομένη γιατί βλέπαμε την πραγματική μας αδύναμη και άσχημη .Η ασχήμια είναι μέσα ....δεν μας φταίει κανένας .
    Αύριο θα είναι αργά ....και πάλι φάρμακα δεν θ'υπάρχουν...στη Ρουμανία έστελναν μέσω Σουηδία με αποστολέα το Ερυθρό Σταυρό για να φτάσουνστον προορισμό τους.

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ juliet 04/06/2012 08:59:20

      Διάβασα το κείμενο δύο φορές αλλά αδυνατό να καταλάβω το περιεχόμενό του.

    • mm avatar
      mm @ juliet 04/06/2012 17:26:56

      Επιτέλους Χριστιανή μου, Ιουλιέττα
      ''Από τη πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα! Βγάζω το καπέλο μου να μην βραχεί η ομπρέλα...''
      Όλα τα σκασιαρχεία, διάλεγες να τα κάνεις στο μάθημα του Συντακτικού;;;;;;

      • marios avatar
        marios @ mm 04/06/2012 17:51:52

        Συμφωνώ και επαυξάνω.

  3. 321 avatar
    321 04/06/2012 08:49:44

    Λάθος ανάλυση, λάθος συμπέρασμα . . .

    • Nikos Kaplanis avatar
      Nikos Kaplanis @ 321 04/06/2012 09:24:46

      321...ούτε λάθος ανάλυση & φυσικά ούτε λάθος συμπέρασμα!Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ή δε θέλεις να καταλάβεις οτι ''the party is over''.Όταν ένα κράτος ξοδεύει περισσότερα απ'ότι παράγει & καταφεύγει στο δανεισμό για να καλύψει τα ελείμματα & για να ασκήσει κοινωνική πολιτική,κάποια στιγμή θα έρθει ο λογαριασμός!Το βαθύ ΠαΣοκ φέρει τεράστιες ευθύνες.Και τώρα που το κόμμα ''ΠαΣοκ'' καταρρέει & αποσυντίθεται,οι εκφραστές του συστήματος μεταπηδούν στον ΣΥΡΙΖΑ,ο οποίος έτσι & αλλιώς τους έχει ανάγκη προκειμένου να οργανωθεί σε καλύτερες βάσεις.Κοίτα ποιοί στηρίζουν τον Alexis & θα καταλάβεις,είμαι βέβαιος!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ 321 04/06/2012 10:37:40

      Για ποιό λόγο; Έχεις επιχειρήματα;

  4. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 04/06/2012 08:50:02

    Τις πρώτες μέρες της νέας κυβέρνησης θα καταργηθούν τα μνημόνια , αυτός ο υπόγειος πόλεμος ενάντια στη χώρα που παράγουν ύφεση σχεδιασμένα και όσοι τα ψήφισαν βαρύνονται πολιτικά και ηθικά. Οι συνταγές αυτές είναι της διαβόητης οικονομικής σχολής του Σικάγου και σχεδιάζονται για να επιφέρουν συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα. Το ΠΑΣΟΚ τιμωρήθηκε σκληρά για αυτό. Έρχεται και άλλων η ώρα αν αναλάβουν το τιμόνι και δεν καταργήσουν τα κατάπτυστα αυτά κείμενα.

  5. NONOS avatar
    NONOS 04/06/2012 08:55:59

    Ο τίτλος του αρθρου τα λεει όλα...δυστυχώς η πραγματικότης ειναι αυτή ακριβώς,ολο τα κακό συναπάντημα ,ολες οι συνιστώσες της αποδόμισης της Ελληνικης κοινωνίας (Φωτόπουλοι-Σταμμουλοκολάδες) εχουν βρει στέγη στην "παράγγα"της νέας πλέον "διαπλοκής"και συνεπικουρούμενοι και απ την άλλη ακρη του Ατλαντικού(το CNN δεν σου δινει τηλεοπτικό χρόνο ετσι για πλάκα) φιλοδοξούν τα "σώσουν" τη χώρα ..και να αποκαταστήσουν τις κοινωνικές αδικίες που επεσώρευσε η μνημονιακή πολιτική των Ευρωπαίων. Πολυ φοβούμαι πως αν δεν αφυπνησθούμε οι "δεξιοί ναι οι δεξιοί" και δε τους πάρουμε με τις "πέτρες",αν δε σταματησουμε τις "υψηλές"αναλύσεις και δεν κατέβουμε χαμηλά στο φτωχό εν τοις πράγμασι Λαό, αν δεν αγωνιστούμε πόρτα πόρτα ο καθενας στον κοινωνικό του περίγυρο,αν δε καταφερουμε να πείσουμε οτι στις 17 Ιουνίου κρίνεται η "ύπαρξη" της Ελλάδος και των παιδιών μας ...τότε ειμαστε αξιοι της τύχης μας ...η Ελλάδα ομως δεν πρέπει να αφεθεί στην τύχη της..........

  6. wx avatar
    wx 04/06/2012 09:23:23

    δηλαδή η Ντόρα, ο Μαρκογιαννάκης, ο Άδωνις και ο Πλέυρης είναι το νέο που μάχαται το παλιό;

    • juliet avatar
      juliet @ wx 04/06/2012 09:41:36

      Δραγασάκης ...με το Μητσοτάκη μαζί δεν έκαναν ένα φεγγάρι;..Παπαδημούλης...Δημοκρατική Αριστερά; α...μετοίκησε.Σακοράφα.....Πακοκ ,ε;

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ juliet 04/06/2012 09:59:58

        Καλημέρα juliet

        Νά προσθέσω ἄν μοῦ ἐπιτρέπεις τόν μάστορα λαλιώτη!

        • juliet avatar
          juliet @ Φωτεινή 04/06/2012 10:45:17

          Φωτεινή μου,
          ρωτάς ;αυτός δεν ήτανε μάστορας αυτός ήτανε πρωτομάρτορας ......
          Καλημέρα ,καλή βδομάδα!!!!!!

      • Κβάντα avatar
        Κβάντα @ juliet 04/06/2012 10:06:53

        Σας είπε κάποιος δάσκαλός σας ότι το κείμενο μπορεί να αντικατασταθεί από "...". ΕΛΕΟΣ!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ wx 04/06/2012 10:09:10

      Παντως μονο οταν ανελαβε ο Μαρκογιαννακης αρχισε η αστυνομια να ριχνει ξυλο στους εξεγερμενους του 2008 και μαζευθηκαν.

      • dimitrisag avatar
        dimitrisag @ ψυχραιμια 04/06/2012 22:07:40

        Για σένα η λύση είναι το ξύλο, κάτι τέτοια λέτε και γράφετε
        και θα βγάλετε τον Τσίπρα τελικά. Το ξύλο φίλε μου, ποτέ δεν έλυσε προβλήματα, μόνο δημιούργησε!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ wx 04/06/2012 10:39:09

      Το νέο είναι η άνθηση του ιδιωτικού τομέα. Το παλιό είναι ο κρατισμός. Αν ο Άδωνις και ο Πλεύρης, η Ντόρα, ο Μαρκογιαννάκης συμφωνούν στην τόνωση του ιδιωτικού τομέα και στην πάταξη του κρατισμού, τότε ναι συντάσσονται με το νέο. Ανοίξτε τα μάτια σας

      • dim avatar
        dim @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/06/2012 14:40:21

        Ακριβώς! Το ερώτημα είναι πλέον αν θα πάμε μπροστά ή αν θα οπισθοδρομήσουμε.

        Μπροστά σημαίνει να τελειώσουμε με τις πρακτικές του παρελθόντος (σπατάλες, διορισμοί, μίζες), να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και το σπάταλο και εστία διαφθοράς κράτος και να δώσουμε επιτέλους κίνητρα στον ιδιωτικό τομέα για να αναπτύξουμε μια οικονομία παραγωγική και ανταγωνιστική. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εντός ευρώ και μόνο με μια φιλελεύθερη και κοινωνικά ευαίσθητη κυβέρνηση (κοινωνικός φιλελευθερισμός, και όχι άκρατος φιλελευθερισμός).

        Οπισθοδρόμηση σημείνει όλα αυτά που μας οδήγησαν ώς εδώ, και που τα υποστηρίζει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό τώρα και ο Σύριζα (άκρατος κρατισμός). Και αυτό μπορεί να το εφαρμόσει μόνο εκτός ευρώ, με εθνικό πληθωριστικό νόμισμα που θα τυπώνεται σε τρελούς ρυθμούς για να καλύπτει τις τεράστιες τρύπες του προϋπολογισμού λόγω του κρατισμού και της ύφεσης (λόγως της ασφυξίας της ιδωτικής πρωτοβουλίας που θα επιβάλλει).

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ dim 04/06/2012 15:28:11

          Dim, Μανώλη , πολύ καλά τα λέτε. Ιδιωτική πρωτοβουλία και περιβάλλον φιλικό για το επιχειρείν.
          Ο άκρατος κρατισμός μόνο ελλείμματα δημιουργεί.
          Είμαστε Πολίτες όχι πελάτες.

          • dim avatar
            dim @ Φελίζα 04/06/2012 15:39:01

            Απλά επειδή αυτό το σύνθημα το έχει χρησιμοποιήσει και ο Μάνος, η διαφορά είναι ότι κάθε τι ακραίο δε φέρνει ποτέ το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δε μπορείς να έχεις άκρατο φιλελευθερισμό, δεν θα μας τα λύσει όλα και η ασύδωτα ελεύθερη αγορά.

            Για αυτό και ο κοινωνικός φιλελευθερισμός είναι η καλύτερη από όλες τις συνταγές. Γιατί μειώνει το κράτος, μειώνει τη γραφειοκρατία, δίνει κίνητρα στους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες, δε δίωχνει τους μεγάλους, αλλά ταυτόχρονα απλώνει και ένα δίχτυ προστασίας για τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους, τους άνεργους και τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, πράγμα που ο ακραίος νεοφιλελευθερισμός δεν θεωρεί απαραίτητο, αφού σου λέει, αφήστε τα όλα ελεύθερα, και η αγορά θα βρεί μόνη της την ισορροπια της....

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ dim 04/06/2012 15:54:56

            Μα δεν εννοώ ακραία , ισοπεδωτικά ...και άλλα τέτοια.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dim 04/06/2012 22:03:15

          Μανώλη,dim,συμφωνῶ ἀπολύτως μαζί σας,φαίνεστε ἐνημερωμένοι καί κατηρτισμένοι καί ἐπιζητῶ πάντοτε νά μελετῶ τά σχόλιά σας.
          Πράγματι,πρέπει νά ''βγεῖ'' μπροστά ὁ ἰδιωτικός τομέας,ὃμως στό σημεῖο πού ἒχουμε φτάσει,πῶς θά γίνει αὐτό; Ὃταν καί παραμικρή πρωτοβουλία θά χρειαστεῖ δάνεια πού δέν μποροῦν νά δοθοῦν,ὃταν ὑπάρχει τό τέρας πού λέγεται γραφειοκρατία,πῶς μπορεῖ νά ἀναπτυχθεῖ ὁ ἰδιωτικός τομέας; Ἀλλάζουν αὐτά εὒκολα;Καί πῶς;

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 19:34:44

            Μια καλή αρχή είναι να ηττηθούν οι εκπρόσωποι του κρατισμού. Πάση θυσία πρέπει να φανεί η αλήθεια ότι το βαθύ κρατικίστικο ΠΑΣΟΚ έχει μετακομίσει αύτανδρο στο ΣΥΡΙΖΑ. Συνεργάτες του αρχιμιζαδόρου Τσοχατζόπουλου (Κοτσακά,ς Χωραφάς κ.λπ), η Κατσέλη (που αυτή και κυρίως ο άντρας της Αρσένης εκπροσωπεί την ιδεολογία του κρατισμού ήδη από τη δεκαετία του 80 επί Ανδρέα Παπανδρέου), η Σακοράφα, ο Κουρουπλής κ.λπ. και πολλά μικρομεσαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ κηφήνες του δημοσίου τομέα, και πολλοί συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ. Το ΚΚΕ κατήγγειλε σήμερα ότι 23 από τις 50 Νομαρχιακές του ΠΑΣΟΚ υποστηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ!

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 22:36:51

            Πολύ σωστά,ἂν καί τό βλέπω πολύ δύσκολο,ἲσως καί γιατί δέν ἒχει τά στελέχη ἡ Ν.Δ. πού θά μποροῦσαν νά κάνουν αὐτή τή δουλειά.

  7. Mara avatar
    Mara 04/06/2012 09:27:46

    Kαλημέρα σε όλους!

    Τίποτα δεν είναι τυχαίο....
    Ντόπιο και ξένο σύστημα σπρώχνει με χίλια... Σύριζα.
    Ο Τσίπρας, τάζει... τάζει.... πράγματα απίστευτα..., που σημαίνει ότι θέλουν να πάρει την εξουσία πάσει θυσία και να κυβερνήσει.
    Μπορεί να κάνει αυτά που υπόσχεται????
    Όχι βέβαια....
    Άρα...??? Τί συμβαίνει...???
    Μήπως το Alexis έχει συγκεκριμένη αποστολή...???
    Μήπως προετοιμάζουν εθνική συμφορά και το Alexis γίνει ο Ιωαννίδης... του 2012???

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Mara 04/06/2012 10:55:13

      Το περιβόητο Πολυτεχνείο ήταν απλά μια ωραία στημένη προβοκάτσια για να περάσουμε από μια χούντα σε μια άλλη, γιατί η πρώτη δεν βόλευε πλέον τους πατρόνες μας. Έτσι και τώρα, οι Έλληνες δεν χάνουν ευκαιρία να γίνουν yesmen της πρεσβείας για να ολοκληρωθεί η εθνική καταστροφή.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ TopGunZ 04/06/2012 11:01:45

        Ο Μάρκος Βαφειάδης (ναι ο αρχιστράτηγος του Δημ. Στρατού) επέμενε πως ο Ν. Ζαχαριάδης (ναι ο πανίσχυρός αρχηγός του ΚΚΕ) δεν ήταν παρά ένας "συνειδητός προβοκάτορας των Βρετανών".
        Κάτι ανάλογο μπορεί να συμβαίνει και σήμερα στην περίπτωση του Τσε Παπάρα, που έχει βάλει σκοπό να απαξιώσει την έννοια της αριστεράς, με την οποίαν καμία δεν έχει σχέση (όπως και το 80% των ψηφοφόρων που επέλεξαν ΣΥΡΙΖΑ).
        Είναι απλά πράκτορας του χάους και του μπάχαλου.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Strange Attractor 04/06/2012 11:20:51

          Το έχουμε συμφωνήσει σε παλιότερη συζήτησή μας νομίζω, πως ο εμφύλιος ήταν ένα αρχέτυπο proxy war των μεγάλων δυνάμεων, με ευθύνες και στις δύο πλευρές. Η φύση των επιχειρημάτων των αριστερών είναι που σε συναισθηματικό επίπεδο εμένα τουλάχιστον με ωθεί να ρίξω μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης σε αυτούς. Η προδοσία δεν χωράει ελαφρυντικά αφέλειας.

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 04/06/2012 11:02:45

        Top,
        καλημέρα ,μη λες τέτοια .....θίγεις τους ''ήρωες'' της κουτάλας και της δουλοπρέπειας -αλλιώς ξεσκονόπανο.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ juliet 04/06/2012 11:14:16

          Ήρωες, αν και αφελείς, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν μόνο όσοι ήταν ΕΞΩ από το Πολυτεχνείο. Οι μέσα την δουλίτσα τους κάνανε.

          • juliet avatar
            juliet @ TopGunZ 04/06/2012 11:32:58

            Ξαργύρωσαν τις επιταγές....οι έξω πάλι στο αγώνα είναι για την Δημοκρατία και την Ελευθερία.

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ TopGunZ 04/06/2012 11:50:11

            Να ήξερες πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις! Οι περισσότεροι από τους «μέσα», πήγαν τα μετέπειτα χρόνια στο «ανταλλακτήριο των αγώνων» για να πάρουν το κατιτίς τους. Το διαβατήριο αυτό είχε σφραγίδα με την ένδειξη «Πολυτεχνείο & ειδικότητα Αγωνιστής, ή Συντονιστής, ή Εκφωνητής, κ.α.»! Βαριά βιογραφικά, όχι αστεία.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Aφροδίτη 04/06/2012 22:35:53

            ''Τό ἀνταλλακτήριο ἀγῶνων'' εἶχε καί βραβεῖα: ὑπουργηλίκια,κρατικές θέσεις καί κάθε εἶδους ''βολέματα''...
            Μοίραζε καί μετάλλια: μιά λέξη πού ἀρχίζει ἀπό μι καί τελειώνει σέ ζες...
            Τελικά τό Πολυτεχνεῖο,Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες ἓνα πράγμα...
            Εἶχε κι ἀντιντόπινγκ κοντρόλ...
            εἰδικά δικαστήρια,ἐξεταστικές,ἀλλά ὃλα τά δείγματα καθαρά...

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 01:00:08

            Αναφέρεσαι στα ανταποδοτικά τους οφέλη, αγαπητέ Κυθήριε και έχεις απόλυτο δίκιο. Πέραν των όσων εξαργύρωσαν οι ίδιοι, το κακό που έκαναν στον τόπο είναι πως δίδαξαν μια ολόκληρη γενιά, για το πώς μπορείς κάνοντας εκπτώσεις στη συνείδησή σου να αποκτάς πράγματα που δεν σου ανήκουν. Η πολυσυζητημένη πολιτική διαφθορά έχει τις ρίζες της στο συγκεκριμένο ανταλλακτήριο.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Aφροδίτη 05/06/2012 06:55:46

            Συμφωνῶ μαζί σου Ἀφροδίτη,καλημέρα.

          • juliet avatar
            juliet @ Aφροδίτη 05/06/2012 09:30:08

            Το καταλαβαίνω,έστειλε η κόρη μου σ'ενα φίλο της φωτο από εκεί που είναι και το παιδί της είπε:Μόλις είδα τις φωτό συγκινήθηκα γιατί ένοιωσα σε τι μιζέρια ζούμε εμείς. Είναι τραγικό, παιδιά 30 χρόνων ,να μη μπορούν ν'ονειρευτούν από την πίεση της επιβίωσης .

  8. Pluto avatar
    Pluto 04/06/2012 10:19:43

    Εχει αποκλείσει ο Α.Σαμαράς το ενδεχόμενο συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ; Αν ναί,ο Αβραμόπουλος καί η Ντόρα το έχουν κι αυτοί αποκλείσει;

  9. Υποψήφιος Έλληνας Πολίτης avatar
    Υποψήφιος Έλληνας Πολίτης 04/06/2012 10:45:00

    Μήπως είναι πιο λογικό και ωφέλιμο για όλους μας να καταλαγιάσουμε και να προσπαθήσουμε να βρούμε κοινούς τόπους συνεννόησης και προοπτικής, που σίγουρα υπάρχουν, για να συμβάλουμε ο καθένας με το τρόπο του και όλοι μαζί στη σωτηρία της Χώρας μας;
    Για να θυμηθούμε οι παλαιότεροι την αγωνιώδη έκκληση προς το Κοινοβούλιο του αείμνηστου Παναγιώτη Κανελόπουλου λίγες ημέρες πριν από τη δικτακτορία: <>.

  10. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 04/06/2012 10:55:49

    «Ας καταλάβουν όλοι επιτέλους ότι ο Μνημόνιο είναι η λάθος συνταγή, το λάθος φάρμακο, για την έξοδο από την κρίση. Αλλά δεν είναι η αιτία της κρίσης. Στην κρίση δεν μας οδήγησε ο Σαμαράς, που κατηγορείται τώρα ότι “υπέγραψε την δανειακή”(!), αλλά το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό σύστημα το οποίο επιχειρεί να επαναφέρει τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ.»

    Αυτή είναι η πλήρης, η πικρή αλήθεια.

    Και δυστυχώς είναι το επίπεδο των Ελλήνων ψηφοφόρων τέτοιο που δεν τους επιτρέπει να ‘καταλάβουν’.

    Πρέπει όμως να ομολογήσουμε και εμείς την δική μας πικρή αλήθεια: δεν καταφέραμε να τους ‘βοηθήσουμε’ να καταλάβουν. Δεν κάναμε σωστά τη δουλειά μας.

    Δύσκολο, πολύ δύσκολο, σ’ αυτή την ελληνική κοινωνία, να αναγνωρίζει κανείς τις ευθύνες του και να τις αναλαμβάνει. Δυστυχώς όμως η ανάληψη των ευθυνών μας είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να διορθώσουμε τα λάθη μας.

  11. anonymous avatar
    anonymous 04/06/2012 11:04:09

    Συμφωνώ με την ανάρτηση. Το εκλογικό αποτέλεσμα θα παιχτεί στο αν θα έχει προλάβει να μετακομίσει ο μηχανισμός ΠΑΣΟΚ στο Σύριζα. Μετακομίζουν με μεγάλη ταχύτητα. Θα προλάβουν όλοι όμως;

    Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι η ΝΔ παρόλο που δεν κυβέρνησε και δεν ευθύνεται, έχει χρεωθεί συμμετοχή στο παλιό. Τώρα πως θα αποτινάξει αυτή τη ρετσινιά δεν ξέρω.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ anonymous 05/06/2012 19:38:40

      Με το να αναδείξει ότι το βαθύ ΠΑΣΟΚ έχει μετακομίσει αύτανδρο στο ΣΥΡΙΖΑ. Χωραφάς, Κοτσακάς, Κατσέλη-Αρσένη, Σακοράφα, Κουρουπλής και πλήθος μικρομεσαίων στελεχών και συνδικαλιστών. Συν 23 Νομαρχιακών κατά τις σημερινές καταγγελίες βουλευτή του ΚΚΕ

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 19:39:32

        Πώς ξέχασα το λουλούδι τον Φωτόπουλο!!!!!!!!!!!!!!

  12. Στέλιος avatar
    Στέλιος 04/06/2012 11:34:25

    Συμφωνώ με μια φράση του άρθρου: "Αυτή θα είναι η μητέρα των μαχών"
    Θα είναι η μάχη ανάμεσα στην Ευρώπη και το χάος, ανάμεσα στο ΕΥΡΩ και τη δρχ, ανάμεσα στο παλιό και το καινούριο, ανάμεσα στην υπευθυνότητα και το λαϊκισμό.
    Κάποιοι λένε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τελικά δεν θα μας βγάλει από το μνημόνιο και θα είναι μια από τα ίδια. Διαφωνώ ριζικά. Υποτιμούν τον κίνδυνο της λαϊκιστικής αριστεράς. Κατά τη γνώμη μου ο ΣΥΡΙΖΑ και λόγω απειρίας θα προσπαθήσει να κάνει ακριβώς αυτά που υπόσχεται με αποτέλεσμα να βρεθούμε σε χρόνο dt εκτός ΕΥΡΩ. Πιστεύω ότι πολλές ευρωπαϊκές χώρες θα ήθελαν την Ελλάδα εκτός ΕΥΡΩ και ως "εξιλαστήριο θύμα". Και το πρόβλημα είναι ότι αμέσως μετά την αποχώρηση της χώρας μας από το ΕΥΡΩ θα πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την θωράκιση της ευρωζώνης. Επιπλέον δεν θα πρέπει να μας διαφεύγουν και οι υπόλοιπες επικίνδυνες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στα άλλα θέματα (δέσμευση καταθέσεων, αναγνώριση Σκοπίων με το όνομα "Μακεδονία", νομιμοποίηση μεταναστών, αφοπλισμός της αστυνομίας, κατάργηση των ΜΑΤ, αποχώρηση από το ΝΑΤΟ κλπ). Αυτά είναι ζητήματα που πρέπει επίσης να αναδείξει η ΝΔ τις τελευταίες ημέρες της προεκλογικής περιόδου.
    Κατά συνέπεια πιστεύω ότι είναι εθνική ανάγκη η ψήφος στη Ν.Δ. ανεξάρτητα αν κάποιος πολίτης ανήκει στην κεντροαριστερά ή στην κεντροδεξιά. Είναι αναγκαία διότι πρέπει να στηρίξουμε το ευρωπαϊκό μέτωπο απέναντι στο χάος.

  13. mixalis avatar
    mixalis 04/06/2012 12:32:14

    ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΛΛΑΣ ΠΙΠΕΡΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2012 12:33:25

    Υπομονή, Καρλ, στις δεκαοχτώ σοσιαλισμός

    Πόσο λάθος είχες κάνει, σύντροφε Καρλ! Ηταν τελικά απλό πράγμα ο σοσιαλισμός. Γιατί μας έκανες να ξοδέψουμε άσκοπα τα νιάτα μας παλεύοντας να αποκτήσει συνείδηση ο εργάτης, να συμμαχήσει μαζί του ο μικρομεσαίος, να γραφτούν στα συνδικάτα τους, να φτιαχτούν τα λαϊκά τους μέτωπα, οι συνασπισμοί αριστερών και προοδευτικών δυνάμεων; Ηταν τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι για να γίνει ο σοσιαλισμός δεν χρειάζεται τίποτα άλλο παρά ένας αριστερός Σάκης Ρουβάς; Πώς δεν είδες τι ακαταμάχητο όπλο στα χέρια του λαϊκού κινήματος μπορεί να γίνει το life style και να νικήσουμε τον καπιταλισμό με τα ίδια του τα όπλα; Μας ταλαιπώρησες άσκοπα τόσα χρόνια με σφυροδρέπανα, όπλα, επαναστάσεις, ιστορικούς συμβιβασμούς, διασπάσεις, φυλακίσεις, εξορίες, νεκρούς. Χάσαμε τον χρόνο μας με όλα αυτά. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να πειραχτεί η τσέπη μας - το ευκολότερο σε αυτή την χώρα μιας και αν δεν μας την πειράξει άλλος την πειράζουμε μόνοι μας. Το αποτέλεσμα είναι ότι χαλάσαμε τα μάτια μας προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη με το πολυσέλιδο «Κεφάλαιό» σου και πρεσβύωπες τώρα δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε live την επανάσταση των άφθαρτων, μοντέρνων και άγνωστων αγωνιστών που γίνεται μπρος στα μάτια μας.

    Διότι, νομίζω, υποτίμησες, σύντροφε Καρλ, το πόσο σημαντικό είναι για τον σοσιαλισμό το να είσαι μοντέρνος, φρέσκος και κυρίως άγνωστος. Να μη σε ξέρει κανείς… Μην ανησυχείς, μόλις μας μάθουν θα εξαφανιστούμε από τα πάνελ εμείς και θα βάλουμε άλλους. Εχουμε φρέσκο απόθεμα κρυμμένο σε ΚΟΕ, ΔΗΚΚΙ, Ρόζες, Δίκτυα, κ.λπ. που δεν τους ξέρει κανείς. Τους κρύβουμε για να τους εμφανίσουμε μόλις το target group «ελληνική κοινωνία» βαρεθεί τη σημερινή μας συσκευασία. Είναι σαν τα σαμπουάν, Κάρολε. Κάθε προϊόν χρειάζεται ανανέωση. Γιατί νομίζεις φύγαμε από το ΚΚΕ και ήρθαμε στην Ανανεωτική Aριστερά; Για τις αφέλειες των Κύρκων και Παπαγιαννάκηδων; Ηρθαμε γιατί καταλάβαμε ότι μόνο μοντέρνοι και άγνωστοι πλασιέ μπορούν να πουλήσουν το μουχλιασμένο τυρί.

    Μην μ' αρχίζεις πάλι την γκρίνια. Τι δουλειά έχει με όσα σου λέω ο Μπερλινκγκουέρ; Δεν του έφτανε του ανόητου το 35% που είχε για να κάνει τον σοσιαλισμό και πήγε και ζήτησε «ιστορικό συμβιβασμό» με τη Δεξιά. Καλά να πάθει. Εμείς διδασκόμαστε από τέτοια λάθη, Καρλ! Ποιον Αλιέντε; Πού τον θυμήθηκες αυτόν; Τι πάει να πει «να κοιτάξουμε τι έπαθαν οι Χιλιανοί μετά τις κρατικοποιήσεις, εθνικοποιήσεις, φορολογίες και αναδιανομές»; Αλλο Χιλή, Καρλ, άλλο Ευρώπη. Εδώ είναι πολιτισμένοι, δεν γίνονται αυτά. «Η Ευρώπη ήταν που βομβάρδισε την Γιουγκοσλαβία»; Δεν θέλουμε αυτή την Ευρώπη. Θέλουμε μιαν άλλη. Τι «ποια άλλη;». Δεν ξέρω, θα δούμε ποια άλλη, μη με πιέζεις τώρα. Κοίτα κάτι, Καρλ: ακόμα και έτσι να είναι, ακόμη δηλαδή και λαμπόγυαλο να μας κάνουν όπως τη Γιουγκοσλαβία, ακόμη και χούντα να έρθει σαν του Πινοσέτ, δεν βλέπεις ότι εμείς πάλι ωφελημένοι βγαίνουμε; Δεν είδες εφτά μόλις χρόνια δικτατορίας πόσο δυνάμωσαν την Αριστερά; Ολοι μαζί μας ασχολούνται τριάντα χρόνια τώρα! Σκέψου τα λίγο καλύτερα, σε παρακαλώ. Εχεις καιρό μέχρι τις 17 Ιούνη. Λίγο υπομονή, Καρλ, και θα δεις πόσο μάταια ήταν όλα όσα προσπαθούσαμε τόσα χρόνια και πόσο απλό πράγμα ήταν τελικά να γίνει «Στις δεκαοχτώ σοσιαλισμός!».


    Ο Σωτήρης Γκορίτσας είναι σκηνοθέτης κινηματογράφου
    h--p://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4726623

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2012 21:52:18

      Σοσιαλισμός με εκπτωτικό κουπόνι.

    • ε καλό ε avatar
      ε καλό ε @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/06/2012 22:41:31

      Σοσιαλισμός με εκπτωτικό κουπόνι.

  15. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2012 12:47:58

    Φτηνη προπαγάνδα ενός αριστερούλη δραγουμάνου. Νομίζεις οτι θα παίξουν μπάλλα;

  16. Factorx avatar
    Factorx 04/06/2012 12:59:29

    Πως τον λέγανε τον προκάτοχο του Τσίπρα που έγινε πρόεδρος του Παναθηναικού και συνηγορος του Αλαφούζου. Και ο Χαρίλαος δεν ήταν που είχε πει στον Ζολώτα να βοηθήσουν τον γιο του Πέτρου (Κοκκαλίνου) να πάρουν με την Ζήμενς τις δουλειές του ΟΤΕ;

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ Factorx 04/06/2012 14:29:08

      Νίκο Κωνσταντόπουλο τον έλεγαν, αλλά αυτός ήταν προκάτοχος του Αλαβάνου, όχι του Τσίπρα. ΑΝ ήταν ακόμα στα πράματα ο Σύριζα θα είχε ένα περήφανο 5,5% το πολύ. Ο Κωνσταντόπουλος ήταν ΕΔΗΝ και Πασόκ αρχικά.

      • Factorx avatar
        Factorx @ ο Μήτσος 04/06/2012 14:42:21

        Η Κατσέλη του Μμνημονίου τι ήταν; Ο Κοτσακάς του Άκη; Ο Ραφτόπουλος της ΓΣΕΕ;

        • ο Μήτσος avatar
          ο Μήτσος @ Factorx 04/06/2012 14:47:21

          Η Ντόρα είναι όμως άλλη διάσταση σχέσης με την διαπλοκή. Ο Κοτσακάς δεν ισχύει ότι είναι στο Σύριζα. Η Κατσέλη έφαγε σουτ από τον Μπένι.

          • poker face avatar
            poker face @ ο Μήτσος 04/06/2012 15:17:45

            Κατσέλη,2 χρόνια υπουργός των κυβερνήσεων Παπανδρέου ήταν και ψήφιζε και εφάρμοζε το μνημόνιο με τη λάθος συνταγή και με τα όλα του.
            Ο ΣΥΡΙΖΑ εχει 2 μετρα και 2 σταθμά....ή αλλιώς οτι τον βολεύει λέει, ότι τον βολεύει κάνει.

      • WY avatar
        WY @ ο Μήτσος 04/06/2012 16:55:52

        ό Μήτσος
        -------------

        Μήπως θέλεις νά αποκαλύψω τό όνομα τού μεγαλοδικηγόρου ##on air##,πού τσέπωσε 3,5 εκατ.δρχ.διά υπόθεσή μου (πολιτική αγωγή) καί τελικά μού έδωσε απόδειξη 110.χιλ.δρχ.διά νά καταλάβης ποίοι είναι οί διαπλεκόμενοι???
        Κάι σήμερα πάει σόι τό βασίλειο κι ό νοών νοείτω???

        Άντε!!! διατί μάς έχετε ζαλίσει εσείς οί δήθεν αριστεροί, μέ τήν αριστερή (τσέπη) ηθική σας!!!!!!

        • ο Μήτσος avatar
          ο Μήτσος @ WY 04/06/2012 17:52:10

          Φυσικά να το αποκαλύψεις.

          • juliet avatar
            juliet @ ο Μήτσος 04/06/2012 18:00:52

            Αυτό σε ενδιαφέρει ....βρε Μήτσο,εδώ είπανε για κάτι ...δείπνα ,έξοδα..... σε ΔΕΗ που τα πληρώνεις εσύ και εγώ ...και θες αποκαλύψεις .

          • WY avatar
            WY @ ο Μήτσος 05/06/2012 09:41:34

            Ό πατήρ,πρώην αρχηγίσκος νανοκόμματος καί ή θυγατέρα του σήμερα,ώς ##τό ορφανό## τού Στάλιν,##τσιρίζει## καθημερινά στά πάνελ από τηλεοράσεως.
            Μητσάρα,σακουλεύτηκες τώρα ή τό θέλεις καί σέ πεντάρες!!!!!

            Aριστερή (τσέπη) ηθική!!!!!!!!

  17. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/06/2012 12:59:35

    Καλημέρα,

    Προς "Στέλιο",

    Συμφωνώ με το κείμενό σου,
    να προσθέσω μόνο, ότι αυτές οι εκλογές μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλη Εθνική τραγωδία.
    Αν φύγουμε από την ζώνη του Ευρώ, θα υποστούμε σίγουρα μια μεγάλη οικονομική καταστροφή, σε Εθνικό και ατομικό επίπεδο. Αυτό κάποια στιγμή θα το υπερβούμε με κόπους και βάσανα.
    Μπορεί όμως εκτός από την οικονομική καταστροφή να περιοριστεί και η εδαφική ακεραιότητα.
    Οι Τούρκοι έχουν μάθει να περιμένουν και να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες.
    Μπορεί από το επόμενο προσκλητήριο, να λείπουν νησιά ή μέρος της Θράκης ή της Μακεδονίας.

    Οι εκλογές αυτές έχουν την βαρύτητα των εκλογών του 1920.

    Ας σκεφθούμε πολύ πριν εμπιστευθούμε μόνον το θυμό μας.

  18. Nik avatar
    Nik 04/06/2012 15:50:41

    Ξέρουν τι θέλουν, δεν έχουν ιδέα πως να το φτιάξουν.

    Αν τα καταφέρουν θα σκοντάψουν εκεί που σκόνταψαν οι υπόλοιποι: στην ανύπαρκτη κρατική μηχανή. Οποια πολιτική και αν έχουν τα μέσα υλοποίησης είναι η συνδικαλιστικά διαβρωμένη δημόσια διοίκηση που δεν μπορεί ούτε τον εαυτό της να μετρήσει!

  19. theo1611 avatar
    theo1611 04/06/2012 17:12:13

    Εάν η προεκλογική εκστρατεία συνεχίσει αυτιστικά, προσωπικά θα αποφασίσω μέσα στο παραβάν και θα υποστώ βέβαια τις συνέπειες των επιλογών μου και των επιλογών των συμπολιτών μου.

    Θα αναλάβω την προσωπική ευθύνη για τη δική μου επιλογή, αλλά την ευθύνη των επιλογών των συμπολιτών μου δεν θα την αποδώσω σ' αυτούς, αλλά στους πολιτικούς ταγούς αυτής της χώρας, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα.

    ΥΓ: Οι άνθρωποι (οι πολιτικοί μας ταγοί) είναι εκτός τόπου και χρόνου, αλλά κυρίως χωρίς κανένα αίσθημα ευθύνης να ανταποκριθούν στις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, όλοι!!!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ theo1611 04/06/2012 20:48:24

      Τι θα ήθελες Theo 1611 να κάνει ο πολιτικός ταγός Α. Σαμαράς και δεν το κάνει ;;;;;

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Παύλος 05/06/2012 16:55:59

        Να πάρει από το χεράκι τον ΣΥΡΙΖΑ!!!

        Εθνικό σχέδιο!!!

  20. panos avatar
    panos 04/06/2012 18:17:19

    Μακαρι να αναλαβει ο Αντωνης γιατι κατα τη γνωμη μου ειναι πατριωτης και αν τον αφησουν θα σωθει η χωρα. Φοβαμαι οτι απο τις 18 θα κυβερνησουν οι συριζιπασοκοι με τις οποιες συνεπειες , γιατι εχουν μαντρωσει 3,5 μυρια κοσμο που ειναι τα πελατακια του δημοσιου των δεκο μαζι με τις οικογενειες τους. Βεβαια για αυτα τα πελατακια ευθηνομαστε και εμεις λιγο γιατι φτιαξαμε και εμεις κατι αγροφυλακες κ.λ.π. που τωρα που σφιξαν οι κολοι πηγαινουν ολοι στο συριζα. Δυστυχως αυτη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες αιτιες της καταντιας της χωρας μας, παχυλοι μισθοι κλεψιματα εφ απαξ τρελα και μια δημοσια διοικηση των αποφοιτων γυμνασιου και λυκειου κατα πληοψηφια και με τη συγουραντζα της μονιμοτητας. Διαλυσανε τους ιδιωτικους υπαλληλους γιατι μαλλον ειναι παιδια ενος κατωτερου θεου.

  21. regeneration avatar
    regeneration 04/06/2012 19:13:32

    Δεν ξέρω αν με πρόλαβε άλλος φίλος και το κοινοποίησε, αλλά να μια καλή επιλογή για το 10λεπτο σποτ της Νέας Δημοκρατίας...

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CL9WjdJuJr4#!

    • regeneration avatar
      regeneration @ regeneration 04/06/2012 19:20:33

      Κάντε το μια κεντρική ανάρτηση, θα το δουν πολλοί περισσότεροι...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ regeneration 04/06/2012 21:53:03

      Νάσαι καλά βρε Regeneration, πραγματικά είναι γροθιά στο στομάχι !!
      Στείλτε το σε όσο περισσότερους μπορείτε !!!
      Ποτέ η απάτη δεν ....."κέρδισε" τόσο πολλούς τόσο ξετσίπωτα !!!!!
      Ας ξυπνήσουν οι ανενημέρωτοι και αφελείς !!!!!

  22. τυφεκιφόρος αντισύριζα avatar
    τυφεκιφόρος αντισύριζα 04/06/2012 20:19:54

    αυτές οι πολιτικές μας οδήγησαν στο μνημόνιο:

    http://candiaalternativa.info/files/2011/12/christmasathens4.jpg

  23. Pluto avatar
    Pluto 04/06/2012 20:40:25

    Aγαπητέ Φάκτορα,
    είμαι απόλυτα βέβαιος (καί ενήμερος) ότι αυτοί οι δυό θα παίξουν μπάλλα.Για τον Αντώνη δεν ξέρω,οι πληροφορίες μου τον θέλουν όχι απλώς στον πάγκο αλλά να του κόβουν το ποδόσφαιρο.Καί είναι δυστυχώς πληροφορίες από κύκλους που παραδοσιακά κόβουν καί ράβουν στη χώρα μας καί παγκοσμίως
    Δεν είμαι αριστερούλης αλλά αριστερός από 16 ετών.Δεν έχω σχέση με "δραγουμάνους" ,ένα ακόμη λάθος που κάνεις.
    Σέβομαι την προσπάθειά σου καί την αφοσίωσή σου στο Σαμαρά ,απλώς επισημαίνω κάποια κρίσιμα κατά την γνώμη μου λάθη.

  24. Spiros avatar
    Spiros 04/06/2012 22:35:54

    Ανέκαθεν πίστευα ότι αν δεν αλλάξουμε εμείς σαν λαός και ο καθένας ξεχωριστά δεν έχουμε καμία ελπίδα και τίποτα να περιμένουμε από τους πολιτικούς μας.Παρακολουθώ τις πολιτικές εξελίξεις αρκετά χρόνια -ενώ απείχα συνειδητά σε αρκετές προηγούμενες εκλογές-και πραγματικά νιώθω οργή για αυτούς που μας έφεραν έως εδώ...Αλλά ρε παιδιά...Πείτε μου αλήθεια...Πιστεύετε πραγματικα αυτά που γράφετε?Μπαίνω τακτικά εδώ και με αυτά που διαβάζω τις τελευταίες μέρες τσιμπιέμαι γιατί νομίζω ότι δεν είναι πραγματικά αυτά που γράφετε...Αν 1)οι απόψεις οι τελευταίες σας εκφράζουν πραγματικά και 2)αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι όλα αυτά που γράφετε τότε αυτός ο τόπος δεν έχει καμία ελπίδα...

  25. yianna avatar
    yianna 04/06/2012 23:18:36

    Μα η βάση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ο Συνασπισμός της Αριστεράς και της Προόδου?Της υψηλής διανόησης? ? Οι προοδευτικοί?
    Άς με συγχωρήσουν οι ψηφίσαντες ή οι μελλοντικοί ψηφοφόροι του Σύριζα, αλλά το πρόγραμμά τους δεν έχει καμιά σχέση με την πρόοδο. Εγώ θα περίμενα από την Αριστερά εάν είχε καινοτόμες ιδέες, να προτείνει γενικές μεταρρυθμίσες στα πάντα και όχι αυτό που ζούμε με το Πασόκ 30 χρόνια.
    Όμως θα ήθελα να είναι πρώτο κόμμα ή και να σχηματίσουν κυβέρνηση, γιατί εγώ θα συμμετάσχω πλέον στο κίνημα του Σύριζα το "δεν πληρώνω" εννοώ, αφού ακόμα και με τη στάση τους για την δανειακή σύμβαση, στην ουσία δίνουν το σύνθημα να μην πληρώνει κανείς τις υποχρεώσεις του.
    Άντε λοιπόν να μην πληρώσει κανείς μας, όπως λέει ο αρχηγός, τα δάνειά, την ΔΕΗ, τους φόρους, κλπ να μην πληρώνουν οι εργοδότες τους μισθούς, να πάει λέγοντας. Ούτως ή άλλως όπως μάθαμε τόσα χρόνια να ζούμε με δανεικά, χωρίς αυτά και συνυπολογίζοντας το "δεν πληρώνω" δεν θα έχουμε φράγκο, θα έχουμε όμως την εθνική μας αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια στην Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας.

  26. akenaton avatar
    akenaton 05/06/2012 01:26:37

    Χωρίς κανένα σχόλιο! Πρέπει να το δούμε όλοι! ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=pziJ1LWvDGM&feature=player_embedded#!

  27. dim avatar
    dim 05/06/2012 04:35:10

    Αν βγεί ο Σύριζα και ζήσουμε πραγματική εξαθλίωση σα χώρα (αλλά όταν λέμε πραγματική, εννοούμε πραγματική, αυτό που ζούμε τώρα θα είναι παράδεισος μπροστά στην κατοχική δραχμή που θα έχουμε αν βγούμε από το ευρώ), αυτό θα οφείλεται στους επιπόλαιους και χωρίς παραστάσεις και βιώματα νέους, που νομίζουν ότι χωρίς μνημόνιο και χωρίς Ευρώπη θα ξαναβρούν τη καλοπέραση τους.

    Στις νέες ηλικίες ο Σύριζα παίρνει 31% και η ΝΔ 13%. Κάνουν ένα μεγάλο λάθος όμως οι νέοι. Ξεχνάνε μια βασική παράμετρο. Οι αγορές έχουν κλείσει, και θα παραμείνουν κλειστές για 2-3 γενιές ακόμα. Γιατί αν κάποιος σου έχει δανείσει, και του τα διαγράφεις μονομερώς, δε θα σου ξαναδανείσει για όσο ζει. Χωρίς αγορές και χωρίς Ευρώπη, η Ελλάδα θα ζήσει δεκαετία κατοχικής δραχμής. Δε θα μπορεί να αναπτυχθεί ποτέ, οι δραχμές που θα τυπώνει θα εξατμίζονται από το τέρας του υπερπληθωρισμού και η εξαθλίωση θα είναι πρωτόγνωρη.

    Οι νέοι νομίζουν τώρα ότι κάνουν την επανάσταση τους. Οι μεσαίες ηλικίες είναι μοιρασμένες, απο 25% ΝΔ και Συριζα, γιατί υπάρχουν από τη μια οι παραγωγικές, και φιλότιμες δυνάμεις του πληθυσμού, και από την άλλη το Πασοκοθρεμμένο βολεμένο κομμάτι πέριξ των 50, που νομίζει τώρα ότι με το Σύριζα θα διατηρήσει τα κεκτημένα. Έλα όμως που και αυτοί κάνουν το ίδιο λάθος. Λεφτά τώρα δεν υπάρχουν, σε αντίθεση με τη δεκαετία του 80-90, και θα το διαπιστώσουν όλοι αυτοί συντομα, αλλά τότε θα είναι πια αργά για όλους μας, γιατί θα έχουμε βγει εκτός Ευρώπης και η απομονωση και η εξαθλίωση μας θα είναι μια διαδικασία τρομακτική που θα διαρκέσει πολλά, μα πολλά χρόνια....

    Και ποιοί μένουν για να σώσουν τη παρτίδα και τη πατρίδα? Οι έμπειροι, ώριμοι, γεμάτοι παραστάσεις, γεμάτοι σοφία και γνώση, συσσωρευμένη από την πορεία τους μέσα στη ζωή, μεσα από τα βιώματα τους, που ξέρουν τι θα πεί πραγματικά εξαθλίωση, πείνα και κακουχίες. Αυτοί είναι που δίνουν τώρα 42% στη ΝΔ και 13% στο Σύριζα, και πραγματικά για τη σοφία και την εμπειρία τους και αυτό το 42% μου φαντάζει λίγο, και πιστεύω ότι στις επόμενες 10 μέρες θα ξεπεράσει το 50%....

    Και η γενιά των Αρβύλα, του χαβαλέ και των μπαχαλάκηδων, με τόση αμετροέπεια προτρέπουν να τους κλειδώσουν στο σπίτι, γιατί αυτοί θα μας καταστρέψουν. Ήθελα πραγματικά να ξερα, οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους, δεν τους έχουν εξιστορήσει τις εμπειρίες τους, για το πόσο δύσκολα χρόνια περάσανε ως παιδιά, ως νέοι? Πόσο ευλογημένα πρέπει να νιώθουν που η Ελλάδα μας δεν είναι Αλβανία, και πως το όραμα του Εθνάρχη για ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αυτό το τεράστιο κεκτημένο για τη πατρίδα μας δεν πρέπει με τίποτα να αφεθεί στα χέρια καιροσκόπων, τζογαδόρων, ταλιμπάν αριστερών, ακραίων στοιχείων της ριζοσπαστικής αριστεράς, που στο κάτω – κάτω, στο πυρήνα τις ιδεολογίας τους είναι η ανατροπή του καπιταλισμού και της ελεύθερης αγοράς, έννοιας δηλαδή που αποτελεί ιδρυτικό και αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της Ενωμένης Ευρώπης?

    Η Ευρώπη αλλάζει, ο Σαμαράς το είχε προβλέψει και μας κράτησε μέσα, μας ζήτησε να τον εμπιστευτούμε, είπε ότι δεν έγινε ξαφνικά μνημονιακός, απλά ήθελε να κερδίσει χρόνο, ώστε όταν η Ευρώπη καταλάβει ότι είναι λάθος η συνταγή, και αλλάξει, εμείς να είμαστε ακόμα μέσα. Και να που ήρθε η ώρα η Ευρώπη να αλλάξει και εμείς να καρπωθούμε από την αλλαγή αυτή. Αν κάνουμε τώρα τη λάθος επιλογή, και προχωρήσουμεστη μονομερή ακύρωση του μνημονίου, η Ευρώπη θα μας αφήσει στη τύχη μας.

    Με ταλιμπάν, εκβιαστές, και κυρίως, με αριστερούς που το όποιο εναλλακτικό σχέδιο που θα πρότειναν (αν ποτέ μετά από αυτή τη μονομερή πράξη τους, τους δεχόντουσαν έστω να κάτσουν στο τραπέζι οι Ευρωπαίοι για να τους ακούσουν), είναι η συνταγή που οδηγεί πάντα στα υπέρογκα ελλείμματα, στο κρατισμό, την ασφυξία της ελεύθερης οικονομίας, και γενικά σε όλα αυτά που απεχθάνονται και οι 16 άλλοι λαοί της Ε.Ε., δεν πρόκειται να κάνουν καμία διαπραγμάτευση. Η Ελλάδα θα οδηγηθεί αυτόματα εκτός Ευρωζωνης. Τελεία και παύλα, και όποιος θέλει να το καταλάβει, ας το καταλάβει. Δε γίνεται όλος ο πλανήτης να είναι συννενοημένος και να λέει ψέμματα, και μόνο εμείς οι έξυπνοι να λέμε ότι μπλοφάρουν. Δε γίνεται να είμαστε τόσο αφελείς, που να πιστεύουμε μετά από όλα αυτά, ότι το όποιο σχέδιο ‘Συριζα’, με κρατισμό κλπ, θα περάσει ξανά από επικύρωση και από τα 16 κοινοβούλια των χωρών. Αυτά είναι αστειότητες, και είναι καιρός πια ο καθένας να αναλάβει με τη ψήφο τους στις 17 Ιούνη την τεράστια ευθύνη για τον ίδιο, την οικογένεια του, και για τις γενιές που έρχονται....

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ dim 05/06/2012 10:11:31

      Καλημέρα Dim, Επίτρεψέ μου να σε συγχαρώ , όχι μόνο για τις κρυστάλλινες σκέψεις σου, αλλά και την ψυχραιμία,την νηφαλιότητα, με την οποία τις εκφράζεις.Να σε ευχαριστήσουμε δε όλοι, που ξενύχτησες για να γράψεις χρήσιμα για τούτες τις ώρες πράγματα! Έτσι είναι, αν είχαν συναίσθηση όλοι αυτοί που παριστάνουν τον επαναστάτη, σε τί κίνδυνο βάζουν την Ελλάδα, την Ελληνική κοινωνία γενικά, αλλά και τα παιδιά μας και το μέλλον μας, θα αποκτούσαν περισσότερη περίσκεψη !!!!!!

  28. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 07:58:33

    Καλημέρα,ἒχω ἀκούσει,δέν ἒχω συμμετάσχει,συζητήσεις μεταξύ νεαρῶν ἀλλά καί μέσης ἠλικίας καί ποικίλου μορφωτικοῦ ἐπιπέδου,ἀνθρώπων γιά τήν μανία νά τό πῶ;,ἀνάγκη τους καί πρόθεσή τους νά ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ καί τά ἐπιχειρήματα πού χρησιμοποιοῦν,πού πραγματικά φοβᾶμαι πώς δέν ὑπάρχει ἐλπίδα ὃτι κάτι μπορεῖ νά τούς ἀλλάξει γνώμη...Μοῦ προξενεῖ δέ ἐντύπωση ὃτι λένε πάντα ὃτι θά ψηφίσουν Τσίπρα,ὂχι ΣΥΡΙΖΑ...,τόσο πωρωμένοι εἶναι...

  29. juliet avatar
    juliet 05/06/2012 08:43:35

    Καλημέρα
    και στους δυό.Το θέμα είναι τώρα τι μπορεί να διορθωθεί.Χθες συνάντησα ένα παιδί περίπου 37...και κάποια στιγμή τον ρωτάω ,τι θα ψηφίσεις η απάντηση;Τσίπρα !
    Με τι σκεπτικό ;Δεν έχω να χάσω τίποτε .Μου χρωστάνε χρήματα ,ελεύθερος επαγγελματίας ,μου επιβάλουν φόρους ,εγώ πρέπει να ζήσω και όπως δεν μπορώ .
    Μα η επομένη θα είναι χάος ...ή θα γίνει χειρότερος ,αφού οι περισσότεροι είναι από πασοκ ;
    Θα φύγω! μου είπε .
    Κατάφεραν να ισοπεδώσουν την ελπίδα και τώρα επιδιώκουν να τους χρήσουμε σωτήρες.
    Τα λάθη πληρώνονται και η ειρωνεία είναι ότι τα πληρώνουν πολλές φορές αυτοί που δεν φταίνε.
    Και πάλι Καλημέρα!!!

  30. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 08:51:47

    Kαλημέρα Juliet,ἀκριβῶς ὃπως τό λές,αὐτοί πού δέν φταῖνε πληρώνουν τά λάθη τῶν ἂλλων καί τό χειρότερο,τά παιδιά μας,πού τό μέλλον τους εἶναι προδιαγεγραμμένο...
    Ἒχω μικρά παιδιά,γι' αὐτό τό λέω...

  31. GO avatar
    GO 05/06/2012 08:56:45

    Οι εταιρείες unibet και bwin κλείνουν σημαντικά την ψαλίδα της απόδοσης νίκης Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ.

  32. FALCON avatar
    FALCON 05/06/2012 10:02:59

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ψαρώσει και έχει πάθει spatial disoriantation με αυτά που λέει και κάνει . ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση ,ολοι οι άλλοι δρόμοι είναι κακοτράχαλα μονοπάτια ποο οδηγούν στο χάος και την αβεβαιότητα για το μέλλον της χώρας. SCRAMBLE για τη νίκη.

  33. ο ξένος avatar
    ο ξένος 05/06/2012 12:28:23

    Ώστε οι πολιτικές που εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ μας οδήγησαν στο Μνημόνιο, όχι οι πολιτικές που ακολούθησαν, εφάρμοσαν, αποφάσισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ...
    Βέβαια, η προπαγάνδα προκαλεί ενίοτε ζημιά αντί για όφελος, όπως η διαφήμιση προϊόντος που όλοι ξέρουν ότι είναι σκάρτο. Όλοι καταλαβαίνουν ότι το πρόγραμμα της ΝΔ είναι το Μνημόνιο -ίσως όχι το πρόγραμμα που ενδεχομένως ΘΑ ήθελε, αλλά το πρόγραμμα στο οποίο έχει συμφωνήσει, στο οποίο έχει δεσμευτεί με την υπογραφή της. Ο ελληνικός λαός παρά τον ολοκληρωτικό πόλεμο (οικονομικό, ψυχολογικό, επικοινωνιακό) που δέχτηκε, δεν αυτοκτόνησε. Έτσι και στις επερχόμενες εκλογές δεν θα ψηφίσει υπέρ της ευθανασίας του.

  34. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 05/06/2012 12:44:22

    Aπλα πραγματα παιδια... τι θελουν οι Αμερικανοι (ΗΠΑ) απο την Ελλαδα ?

    Θελουν τα Σκοπια να ονομαστουν Μακεδονια και ετσι να μπουν και στο Νατο και στην Ευρωπαικη ενωση.
    Θελουν την συνεκμεταλλευση του ΟΡΥΚΤΟΥ ΜΑΣ πλουτου με τους Τουρκους.
    Θελουν να συμφωνησουμε για την Κυπρο μας σε ενα νεο σχεδιο ΑΥΝΑΝ..
    Θελουν να μην δημιουργουμε στην Ευρωπη και στην Τουρκια προβληματα για τους λαθρομεταναστες αλλα να τους βολεψουμε ως ‘Ελληνες’ εδω και ετσι σε 20-30 χρονια να εξαλειφθει πια η ενοχλητικη φυλη...
    Θελουν επισης να καταστρεψουν το ΕΥΡΩ και να διαλυσουν την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ,
    Θελουν να προσχωρησουμε στην νεα ταξη και στον ‘πολυπολιτισμο’ και να αφησουμε στην ακρη την επαρση οτι ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ..
    Φραγκο δεν δινουν φυσικα αν εμεις ψοφησουμε της πεινας η σκοτωνομαστε στους δρομους αρκει να παρουν αυτοι αυτα που θελουν...

    Τωρα σαν μεγαλα παιδια ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ στο προγραμμα του ?

    Μα τα δινει ολα αυτα στο ακεραιο Η ΣΥΡΙΖΑ..... τυχαιο ? .. δεν νομιζω...

    Ρε κατι συμπτωσεις οτι θελουν οι Αμερικανοι ΑΥΤΟ ακριβως να τους δινει το ΣΥΡΙΖΑΡΙΟ....

    Ρε κατι συμπτωσεις....

    Και στη ΝΔ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ αντι να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ αυτες τις ‘ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ’ , αντι να ζητησουν η ατζεντα των των συζητησεων να ανοιξει και για τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ και για τα ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ θεματα και για την ΑΜΥΝΑ και για ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και για ΠΑΙΔΕΙΑ (οπου ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ και ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΤΑΙ η ΣΥΡΙΖΑ) αυτοι καθονται και κορδακιζονται με τον καθε τυχαρπαστο αριστερο (δεν υπαρχει και ακνενας δεξιος) δημοσιογραφισκο που υπηρετει φυσικα την ... ΣΥΡΙΖΑ...

    Αντε γεια !

    • dim avatar
      dim @ Νικηφορος Φωκας 05/06/2012 16:08:40

      Δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι όπως τα λές. Η έξοδος από την Ε.Ε. με Σύριζα είναι πλέον δεδομένη και προσχεδιασμένη....

      Τον στηρίζουν αμερικάνικα συμφέροντα και το λόμπυ της δραχμής. Δεν έχει αναρωτηθεί κανείς πως γίνεται ένα κόμμα του 4% να μπορεί και να δαπανά διπλάσια χρήματα σε διαφήμιση από όσα δαπανούν μαζί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ???

      Τα έχω πεί εδώ και καιρό. Ο λαϊκισμός στην Ελλάδα είναι ανίκητος. Είπαν αυτά που θέλει να ακούσει ο λαός (και ακύρωση μνημονίου και ότι δε θα μας βγάλουν από το ευρώ), παρότι ξέρουν ότι ακύρωση μνημονίου = έξοδος από το ευρώ. Αν ρωτήσεις όμως τώρα 10 άτομα που θα ψηφίσουν Σύριζα αν πιστεύουν ότι ακύρωση = έξοδος, οι 6 στους 10 θα σου πουν, μα τι λες, μπλοφάρουν, και θα τους στοιχίσει, δε θα το κάνουν, κλπ....

      Ο λαϊκισμός νικιέται με 2 μόνο τρόπους: α) καταρρίπτοντας με αποδείξεις και χωρίς καμία αμφιβολία ότι αυτό που ισχυρίζεται ο άλλος δεν ισχύει ώστε να μειώσεις έτσι την απήχηση του λαϊκιστή απέναντι στο κόσμο, ή β) ενώνοντας τις δυνάμεις τους όλοι οι υπεύθυνοι, σκεπτόμενοι και ώριμοι πολίτες, συστρατευόμενοι όλοι μαζί ώστε να ξεπεράσουν σε ψήφους, τις ψήφους που θα πάρουν οι δυνάμεις του λαϊκισμού.

      Το πρώτο είναι πολύ δύσκολο να γίνει στις επόμενες 10 μέρες. Το δηλώνουν συνεχώς οι ηγεσίες της Ε.Ε. (βλέπε και χθες υπουργό οικονομικών της Γαλλίας), αλλά αμέσως το αντικρούουν οι λαϊκιστές λέγοντας μπλοφάρουν και δε θα το κάνουν κλπ. Αρα η απόδειξη όταν έρθει (όταν θα μας βγάλουν όντως δηλαδή) θα είναι πια αργά, το κακό θα έχει ήδη γίνει. Απόδειξη θα ήταν να έβγαινε σύσσωμη η ηγεσία της Ε.Ε. με επίσημη γραπτή δήλωση, και όχι με δηλώσεις σε περιοδικά και κανάλια, και να έλεγε:

      «Κύριοι, ακύρωση του μνημονίου, σημαίνει και ακύρωση της δανειακής σύμβασης αυτόματα, άρα παύση χρηματοδότησης αυτόματα.... Τώρα το τι θα κάνουμε μετα, το βλέπουμε, ίσως κάτσουμε στο τραπέζι, ίσως δε κάτσουμε, πάντως και να κάτσουμε, να ξέρετε ότι θα είναι έως απίθανο να βρούμε πάλι μια άλλη συμφωνία από την αρχή, και να πάμε στα 16 κοινοβούλια των λαών μας για να την επικυρώσουμε ξανά. Αλλά και να γίνει αυτό, αυτό θα πάρει μήνες, και να ξέρετε ότι για μήνες δεν μπορούμε να σας δώσουμε ούτε ευρώ, ενώ και οι πιθανότητες να εγκριθεί νέο σχέδιο από 16 κοινοβούλια είναι πια κάτω από 1%....». Να διατυπώσουν δηλαδή τη πραγματικότητα, ούτε απειλές, ούτε τίποτα, την καθαρή πραγματικότητα, ότι λεφτά για μήνες γιοκ, και μετά βλέπουμε, αλλά και πάλι οι πιθανότητες να εγκριθεί ένα σχέδιο κρατισμού από 16 κοινοβούλια, που στην ουσία θα καλούνται ξανά να πληρώνουν για τα ελλείμματα των Ελλήνων είναι μηδαμινές….

      Αυτό λοιπόν δε ξέρω αν θα γίνει τις επόμενες 10 μερες. Το πιο ρεαλιστικό όμως είναι το δευτερο. Να ενωθούν όλες οι υπεύθυνες φωνές του τόπου, όχι σε επίπεδο ηγεσίας, γιατί ο κάθε ένας κοιτάει το μαγαζάκι του δυστυχώς, αλλά σε επίπεδο απλού κόσμου. Ο απλός κόσμος θα δώσει τώρα τη λύση, που ανεξάρτητα από ιδεολογίες λίγο πιο κεντροαριστερές, λίγο πιο δεξιές κλπ., θα επιλέξει μπροστά στη κάλπη το μόνο ψηφοδέλτιο που μπορεί να πάρει τη πρωτιά από το Σύριζα, και να ανακόψει έτσι τα σχέδια των λόμπυ, των ξένων παραγόντων, και των ‘πρόθυμων’ συμμάχων τους εντός των συνόρων….

  35. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 13:00:41

    Συμφωνῶ ἀπολύτως Νικηφόρε,πράγματι πρέπει στό τραπέζι νά πέσουν ὃλα αὐτά τά θέματα πού ἀναφέρεις. Εἶναι ἡ πρώτη φορά πάντως,πού θά περιμένω τό ντιμπέϊτ Σαμαρᾶ-Τσίπρα μέ τόσο μεγάλο ἐνδιαφέρον γι' αὐτά πού θά συζητηθοῦν καί γιά τό ἂν θά συζητηθοῦν αὐτά πού πρέπει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.