28/11/2010 14:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι πιθανοί διάδοχοι της Αλέκας στο ΚΚΕ


Αθ. Παφίλης


Η κάθοδός του με άνωθεν εντολή από τις Βρυξέλλες,όπου είχε εκλεγεί ευρωβουλευτής,και η εκλογή του στο εθνικό κοινοβούλιο το 2009 ενεργοποίησαν τα αντανακλαστικά όσων παρακολουθούν τα σενάρια της διαδοχής.Ωστόσο,δεν είναι μέλος του ΠΓ (είναι μέλος της ΚΕ) και εξ αυτού υποστηρίζεται ότι βρίσκεται «εκτός επετηρίδας».




Ν. Σοφιανός

Υπήρξε γραμματέας της ΚΝΕ την κρίσιμη περίοδο μετά τη διάσπαση του 1991 και η ανάδειξή του στο ΠΓ στο τελευταίο συνέδριο προκάλεσε το ενδιαφέρον όσων αναζητούν τον άνθρωπο που θα μπορούσε να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση.Ως υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων κρίθηκε ότι τα πήγε καλά συγκεντρώνοντας ποσοστό 13,74%.




Δ. Κουτσούμπας

Υπήρξε εκ των «εκλεκτών» της γενικής γραμματέως και ανήκει στη «γενιά της διάσπασης» του 1991. Είναι μέλος του ΠΓ και υπεύθυνος διεθνών σχέσεων.Οι σκέψεις για ανάδειξή του στην κορυφή της κομματικής πυραμίδας λέγεται ότι «σκόνταψαν» στις αντιδράσεις εντός του ηγετικού πυρήνα.




Δ. Αρβανιτάκης

Ως γραμματέας της ισχυρότερης οργάνωσης,της Κομματικής Οργάνωσης Αθήνας,«καρπώνεται» μεγάλο μερίδιο του καλού εκλογικού αποτελέσματος που έφερε το ΚΚΕ στην Περιφέρεια Αττικής.Είναι μέλος του ΠΓ και διατηρεί στενές πολιτικές και προσωπικές σχέσεις με τον «κραταιό» κ.Δ.Γόντικα.


http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=370113&dt=28/11/2010#ixzz16ZsW1jVT

ΣΧΟΛΙΑ

  1. hope avatar
    hope 28/11/2010 14:22:36

    Το ΚΚΕ απλά τελείωσε. Ποτέ δεν κατάφεραν να αφουγκραστούν τα σύγχρονα προβλήματα της Ελληνικής κοινωνίας.
    Ταμπουρώθηκαν μέσα στον Περισσό. Έκλεισαν τις πόρτες στον λαό. Ξύλινη γλώσσα δεκαετίας '30. Άνθρωποι που ζούν εκτός πραγματικότητας. Υμνούν ακόμη και μέχρι σήμερα τον Στάλιν, ενώ οι νεολαία τους απαρτίζεται απο τραμπούκους.
    Θυμούνται να κάνουν καμία πορεία μόνο όταν η κακιά Αμερική η το ΝΑΤΟ βομβαρδίζουν καμια χώρα η όταν τα σχολεία κάνουν καταλήψεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ΔΝΤ. Καμία πρόταση. Άφαντοι. Ενώ ο Ελληνικός λαός δεν αντέχει την οικονομική κρίση και τα μέτρα λιτότητας αυτοί αρνούνται το ΣΔΟΕ στα γραφεία τους, λέγοντας πως είναι επαναστάτες!!! Αρκετά κράτησε η κωμωδία.......

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ hope 28/11/2010 14:58:24

      Καλά μη φας ακόμα, έχουμε γλαρόσουπα.

    • Dragon avatar
      Dragon @ hope 28/11/2010 15:49:15

      Τελείωσε το ΚΚΕ; Το ΚΚΕ είναι εδώ για να επιβεβαιώνεται. Το 1992 όταν όλοι πανηγύριζαν για το Μααστριχτ, το ευρώ και την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και ενώ είχαν ολοκληρωθεί οι ανατροπές στην ανατολική Ευρώπη είχε το σθένος να πει όχι στο Μάαστριχτ. Δυστυχώς, σήμερα, επιβεβαιώνεται με το χειρότερο,για τους εργαζόμενους, τρόπο. Αν στον Περισσό μπορέσουν να ξεφύγουν από το φόβο του 1989 - 1991 και διαμορφώσουν κοινωνικές συμμαχίες το ΚΚΕ σε μια ακόμη ιστορική στιγμή θα πρωταγωνιστήσει.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Dragon 28/11/2010 16:48:44

        έχεις απόλυτο δίκαιο μόνο μια μικρή παρατήρηση για το € διαφωνούσε αλλά πληρωνόταν.
        Πόσα € έχει πάρει ξέρεις; για ...επενδύσεις βεβαίως βεβαίως...

        • hope avatar
          hope @ Ο Ιθαγενής 28/11/2010 16:50:17

          Πέστααααααα

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 28/11/2010 16:50:31

          όσο για τους εργαζόμενους ...όχι όλους: εξαιρούνται της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ, της COSCO και μερικών θυγατρικών...
          Αλλά ξέχασα .....αυτοί είναι εθελοντές και όχι εργαζόμενοι.

          • aengus avatar
            aengus @ Ο Ιθαγενής 28/11/2010 17:59:36

            Τσούζει και η σημερινή δημοσκόπηση στο «ΠΑΡΟΝ»……
            Α, ναι….. Τι θα κάνει τελικά ο Αρχηγός; Με ποιους θα πάει τελικά;
            Με τους αποικιοκράτες ή με τους ιθαγενείς;

        • aengus avatar
          aengus @ Ο Ιθαγενής 28/11/2010 17:54:39

          Πέστα, πέστα άξιε μαθητή του φον Φούφουτου, του Κωλοτούμπα, της «πατσαβούρας της Βέρμαχτ» και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων…. Έτσι….. μισόλογα…. υπονοούμενα…. δεν μπορεί κάτι θα μείνει στο λαϊκό υποσυνείδητο….

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ hope 29/11/2010 17:33:01

      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ .Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ
      ΑΠΟ ΜΕΣΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
      ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
      ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΠΕΙΝΑ . Η ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΗΤΑΝ.

  2. λαζαρος avatar
    λαζαρος 28/11/2010 15:55:13

    το κκε θα πρεπει να παιξει με ορους καπιταλισμου...πραγματι ο σοσιαλισμος ειχε πολλα προβληματα αλλα ο καπιταλισμος ειναι ακομα χειροτερος...απο την στιγμη που 50 ατομα κατεχουν θηριωδη μεριδα του πλουτου και ταυτοχρονα 5 εκατομμυρια ατομα πεθαινουν απο αρρωστειες ευκολα ιασιμες ελλειψη νερου και δεν συμμαζευεται βαλε μεσα και τα δεκαδες εκατομμυρια των ανεργων ευκολα καταλαβαινουμε πως ο καπιταλισμος επιβιωνει επειδη τα μμε τα κατεχουν οι πλουσιοι και επειδη χαριζει πλουτο σε μια μεριδα της κοινωνιας που κατεχει τους παραγωγικους συντελεστες την ιδια ωρα που σημαντικη μεριδα ιδρωκοπα δημιουργωντας πλουτο αλλα μην μετεχωντας στην διανομη του και ενα εξισου σημαντικο μερος ειναι στην απ εξω και δεν βρισκει δουλεια καν...νομιζω ενεκα της τηλεορασης εχουν υποχωρησει τα επαναστατικα κινηματα....
    κατα την γνωμη μου ο σοσιαλισμος ειναι αθλιο συστημα αλλα το καλυτερο που κυκλοφορει στην πιατσα επιδεχεται ομως πολλων βελτιωσεων αντιθετα ο καπιταλισμος ειναι καμμενο χαρτι και ας δινει την ψευδαισθηση πολιτικης ελευθεριας...
    το ΚΚΕ για να γινει κομμα εξουσια και να ανατρεψει το κοινωνιοικονομικο συστημα δημοκρατικα(δηλ με την εγκριση της πλειοψηφιας) οφειλει να παιξει με ορους καπιταλισμου..φερ ειπειν πιστευω πως το κκε χανει τρομερα λογω της αισθητικης του και τις επαναλαμβανομενες λεξεις στοχους που χρησιμοποιει.ειναι παρωχημενη αυτη η νοοτροπια και αν θελει να κερδισει την εξουσια πρεπει να παιξει με συγχρονους ορους στο ζητημα...ενω οφειλει να ξεκαθαρισει οτι γινεται γονος αλλαγης του συστηματος...δηλαδη φερ ειπειν υποσχεται τον ελαχιστο δυνατο ελεγχο στην καθημερινοτητα του ανθρωπου ,στις θρησκευτικες ελευθεριες κτλ...τελος ισως κατα την γνωμη μου θα πρεπει να σκεφτει την εξουσια δυαρχιας με συγκεκριμενο ορια επανεκλογης(π.χ οχι πανω απο 4 χρονια).δηλαδη ολα τα μελη του κομματος να ψηφιζουν δυο γενικους γραμματεις γι ανα αποφευγεται η υπερσυγκεντρωση εξουσιων.ενω να οριζεται ξεκαθαρα πως απαγορευεται η επανεκλογη στο ιδιο αξιωμα καποιου...ετσι ισως διασκεδαζει τις εντυπωσεις περι τυραννικου καθεστωτος
    αυτα καταθετω ως προσωπικη αποψη.

    υς:το προβλημα στο ΚΚΕ δεν ειναι προβλημα πιστης(καποτε ηταν) πλεον το προβλημα ειναι συγκεντρωσης των καλυτερων μυαλων της κοινωνιας...χρειαζεται μια ιδιοφυια τυπου λενιν μια ηγετικη φυσιογνωμια για να μετατραπει τελικα σε ηγετικο κομμα..ωστοσο το κκε ετσι οπως ειναι οργανωμενο και στην βαση πανω στην οποια λειτουργει δειχνει ενα κατα την αποψη μου αποκρουστικο υφος που αποθαρρυνει μεγαλο τμημα της νεολαιας(δεν μιλαω για την νεολαια του φραπε).

    • hope avatar
      hope @ λαζαρος 28/11/2010 15:57:50

      Το ΚΚΕ απλά τελείωσε!!!!!!!!

      • Dragon avatar
        Dragon @ hope 28/11/2010 16:00:57

        Καλά κρασιά

        • Μπάμπης avatar
          Μπάμπης @ Dragon 29/11/2010 10:09:39

          όντως το ΚΚΕ τελείωσε!αλλιώς θα του έδινε ένα 20% ο κόσμος!έτσι για αλλαγή ρε γαμώτο!ποια αλλαγή όμως?με απόψεις του 1930 δε πας μπροστά!έχουν αλλάξει οι καιροί φίλε, ξεκόλλα!εδώ δεν επιτρέπεται σε μέλη του κόμματος να κάνουν σχέση με άτομα εκτός του χώρου σας!ακουσον, ακουσον!

      • aengus avatar
        aengus @ hope 28/11/2010 18:04:22

        «Το κεφάλαιο δεν είναι παρά νεκρή εργασία που, σαν βρικόλακας, ζει μόνο επειδή ρουφάει το αίμα της ζωντανής εργασίας. Και τόσο περισσότερο ζει όσο περισσότερο από αυτό το αίμα ρουφάει». Ενας εντυπωσιακός ισχυρισμός από τον Καρλ Μαρξ.
        «Αν ο Μαρξ και ο Λένιν ήταν σήμερα ζωντανοί, θα ήταν βασικοί διεκδικητές του βραβείου Νόμπελ για την οικονομία». Αλλος ένας εντυπωσιακός ισχυρισμός. Μα εκείνο που τον κάνει ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι η ταυτότητα του ανθρώπου που τον διατύπωσε (έστω τώρα στα γεράματα): είναι ο Πολ Κρεγκ Ρόμπερτς, πρώην υπουργός Οικονομικών του προέδρου Ρίγκαν.
        «Ο Μαρξ προέβλεψε την προϊούσα εξαθλίωση των εργαζομένων και ο Λένιν προείδε την υποταγή της υλικής παραγωγής στη συσσώρευση κερδών του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου», γράφει ο Αμερικανός πολιτικός στο περιοδικό «Κάουντερπαντς». «Οι προβλέψεις τους είναι κατά πολύ ανώτερες από τα “οικονομικά μοντέλα” που σήμερα βραβεύονται με Νόμπελ και από τις προβλέψεις των κεντρικών τραπεζιτών, των υπουργών Οικονομικών και των νομπελιστών οικονομολόγων, όπως ο Πολ Κρούγκμαν, που πιστεύουν ότι η αύξηση της πίστωσης και η αύξηση του χρέους αποτελούν διέξοδο από την οικονομική κρίση»

        ( Του Ρ. Βρανά, εφημ. «ΤΑ ΝΕΑ» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).

        • Dragon avatar
          Dragon @ aengus 28/11/2010 18:14:37

          Hope, προφανώς ξέρεις ονόματα και διευθύνσεις. Πες τα. Αν δεν τα πεις είσαι ένας ακόμα ΠαγκαλοΚαρατζαφέρης.Οι κομουνιστές που έδωσαν το αίμα τους μαζί με άλλους πατριώτες από το 1940 -1974 δεν προσέφεραν τίποτα; προσέφεραν τα κοπρόσκυλα που μας κυβερνάνε τα τελευταία 60 χρόνια.
          Δεν είμαι μέλος του κόμματος, δεν έχω καμιά σχέση - εξάρτηση από το ΚΚΕ. Είμαι απλά ένας συχνός ψηφοφόρος του.

      • aengus avatar
        aengus @ hope 28/11/2010 18:20:42

        Λάβε και τη δημοσκόπηση της RASS που δημοσιεύει το “ΠΑΡΟΝ” γιατί τη ζητάει ο οργανισμός σου:
        -------------------
        28/9/2010 19/10/2010 28/11/2010
        Ποσοστό
        ……….. Αριθ. Πολ.
        ….. ποσοστό Αριθ. Πολ.
        ….. ποσοστό Αριθ. Πολ.
        …..
        ΠΑΣΟΚ……….. 28,4 % ……. 569 ….. 26,5 % … 530…….. 26,5 % … 531
        ΝΔ……………… 22,6 % ……. 453 ….. 21,3 % … 430…….. 22,2 % … 445
        ΚΚΕ……………. 7,7 % ……… 154 ….. 8,0 % … 160…….. 8,3 % … 166
        ΛΑ.Ο.Σ. ……….. 4,6 % ……… ..92 .… 4,3 % … 86……… 4,1 % … 82
        ΣΥΡΙΖΑ……….. 3,1 % ……… ..62 …. 3,0 % … 60……… 3,0 % … 60
        ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ….. 3,0 % ……… ..60 …. 2,7 % … 54……… 3,1 % … 62
        Δ.Α. ……………. 2.0 % ……… ..40 …. 1,7 % … 34……… 2,2 % … 44
        ΔΗ.ΣΥ. ………... …………….. ……… ………….. ……….. 2,4 % … 48

        • aengus avatar
          aengus @ aengus 28/11/2010 18:22:03

          28/9/2010………. ……19/10/2010 ………………28/11/2010

      • aengus avatar
        aengus @ hope 28/11/2010 18:35:42

        «Πιο πέρα είναι ένα σπίτι που καίγεται.
        Κι ύστερα ένα άλλο.
        Κι ύστερα το δικό σου».
        ………
        Γιάννης Ρίτσος

        • hope avatar
          hope @ aengus 28/11/2010 21:37:25

          Εγώ είμαι δεξιός εσυ τι είσαι;;;; κάνε μας την χάρη.

        • hope avatar
          hope @ aengus 28/11/2010 22:04:31

          Mόνο ο ρίτσος σας έμεινε. Οι άλλοι προφανώς ήταν προδότες.......

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ λαζαρος 28/11/2010 16:02:09

      κατα την γνωμη μου ειναι μεγαλο δυστυχημα αυτο για ενα πολυ μεγαλο τμημα της κοινωνιας που εργαζεται αδικως αφου δυσκολευεται και μια εκδρομη να παει...επισης ειναι δυστυχημα και για τους ανεργους..τουτεστιν νομιζω το 70 τα εκατο της κοινωνιας μας που πρακτικα δεν μετεχει στην διανομη του πλουτου που αυτο δημιουργει δεν μπορει να διοχοτευσει την δυναμικη του στο ΚΚΕ και επιλεγει σαπουνοπερα και μπαλα.Πρεπει να ψαχτει λοιπον τοσο το ΚΚΕ οσο και αυτο το κομματι της κοινωνιας μας..δεν γινεται ο μεσος εργαζομενος να περιμενει απο το μμε της ελιτ και των μεγαλοδημοσιογραφων διαφωτιση

      υς:θα συμβουλευα να προσεχτει και το καναλι του κκε...πρεπει να ειναι η ερτ που ολοι θα θελαμε να ειχαμε και κατα καιρους παλαιοτερα κυριως συναντουσαμε και οχι η τηλεοπτικη πραβντα του 20 αιωνα..Κανενα αλλο κομμα πλην του κκε δεν ειναι τοσο κοντα στην λυση και κανενα κομμα δεν προσφερει ριζοσπαστικη διεξοδο απο τον επαρατο καπιταλισμο ειναι λοιπον κριμα να πετιεται η καρδαρα απο το γαλα για λεπτομερειες (τοσο ουσιωδεις και ζωτικες ωστοσο)

      • λαζαρος avatar
        λαζαρος @ λαζαρος 28/11/2010 16:03:27

        με το γαλα :)

      • aengus avatar
        aengus @ λαζαρος 28/11/2010 18:42:47

        Ασφαλώς και πρέπει να προσεχθεί! Νομίζω ότι από την πλευρά του κεφαλαίου Πολιτισμός, τουλάχιστον, τα πάει καλά:

        Ελληνικό ροκ, πραγματικό λαϊκό, παραδοσιακή μουσική, τζαζ, κλασσική μουσική, μπαλέτο, θέατρο, κινηματογράφος (ιδίως για την ταινία μικρού μήκους), αρχιτεκτονική…

        • oxi ki etsi avatar
          oxi ki etsi @ aengus 28/11/2010 19:53:23

          @Aengus

          Η Παιδεία στην Ελλάδα (ακρο)αριστεροκραττείται απο το 1974...

          Σας έδωσε μετά το 1981 ο Ανδρέας και τα ρέστα του (επαγγελματικός συνδικαλισμός, φοιτητοπατερηλίκι κτλ.) και σήμερα είμαστε η τελευταία χώρα ανά τον κόσμο με κομμουνιστική παιδεία (τα τελευταία χρόνια τείνει και προς το αναρχοαυτόνομο)...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ λαζαρος 28/11/2010 16:45:49

      και άλλο να παίξει; τόσες επιχειρήσεις, επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις έχει.
      Πόσο θέλει να παίξει ακόμα;

    • anonymos avatar
      anonymos @ λαζαρος 28/11/2010 21:58:39

      Ηρθε η ώρα το ΚΚΕ να παίξει τον ρόλο του. Να μπεί στο πολιτικό παιχνίδι της διακυβέρνησης όπως το ΑΚΕΛ. Τα άλλα κόμματα ξώφλισαν, αλλά βέβαια πρέπει να αλλάξει και αυτό, να αφήσει πισω τους ξεπερασμένα ιδεολογήματα. Μπορει να ηγηθεί της αριστερας που συγκεντρώνει πάνω από το 20% του εκλογικού σώματος, όμως πρέπει να επεξεργασθεί θέσεις διακυβέρνησης, κυβερνητικό πρόγραμμα ρεαλιστικό και αυτό είναι το δύσκολο. Οι καιροί άλλαξαν αλλά και δεν περιμένουν. Ιδού η Ρόδος.....

  3. λαζαρος avatar
    λαζαρος 28/11/2010 16:04:26

    προσεχε τι ευχεσαι...αν εισαι πλουσιος η ευκαταστατος κατανοητο αν οχι(και αυτο συγκεντρωνει περισσοτερες πιθανοτητες)σκεψου τι λες...
    φιλικα

    • hope avatar
      hope @ λαζαρος 28/11/2010 16:30:14

      Τι εκπροσωπεί σήμερα το ΚΚΕ;;;;
      Απάντηση: TO ΤΙΠΟΤΑ.
      Τι εκπροσωπεί σήμερα η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;;
      Απάντηση: ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
      Αυτά τα κόμματα είναι του περιθωρίου. Δεν αγαπάνε τον Ελληνικό λαό. Είναι κόμματα του ακραίου λαϊκισμού. Τώρα με την οικονομική κρίση μάλλον θα πούνε κάτι και μετά θα κρυφτούν. Μπορεί να μου πεί κάποιος πως συντηρούνται;;

      • Dragon avatar
        Dragon @ hope 28/11/2010 17:49:39

        ΥΓ Εύστοχο το σχόλοι. Αντικαθιστώ το "καλά κρασιά" με το "3 πουλάκια κάθονται". Ρε φίλε hope έχεις ακούσει κανένα άλλο κόμμα να καλεί τους εργαζόμενους σε συστράτευση και σε κινηματικές διαδικασίες μέσα από σωματεία και συλλογικές διαδικασίες. Πολλά μπορούμε να πούμε για το ΚΚΕ αλλά το ότι δεν εκφράζει τίποτα αλλά και να το βάζουμε και στο ίδιο τσουβάλι με τους Ναζιστές της ΧΑ είναι ντροπή. Το ΚΚΕ έχει χρυσή ευκαιρία να δράσει και να βοηθήσει στη διάσωση του ελληνικού λαού.

      • hope avatar
        hope @ hope 28/11/2010 18:08:49

        Dragon καμία ντροπή. Μια συμμορία είναι οι κύριοι που μας δουλεύουν όλους. Σπιτάκια στα βόρεια προάστεια, κυκλοφορούν με τα καλύτερα αυτοκίνητα, ελέγχουν τα media καθώς και τα πανεπιστήμια.
        Σε παρακαλώ πολύ.
        Αλιμονό μας αν πέσουμε στην κατάντια ενος κόμματος σαν το ΚΚΕ που δεν πρόσφερε τίποτα στην Ελληνική κοινωνία.

      • aengus avatar
        aengus @ hope 28/11/2010 18:28:39

        @hope –(no hope!!!!!!)
        Έχεις ΑΠΟΛΥΤΗ και ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ για το ποιοι «ελέγχουν τα media καθώς και τα πανεπιστήμια» . Και λες ότι δεν στηρίζεις ούτε τον κωλοτούμπα ούτε τη μητσοτακοθυγατέρα αλλά τον Σαμαρά;;;;;;
        Πλάκα μας κάνεις;

  4. Κάποιος avatar
    Κάποιος 28/11/2010 19:11:51

    Το ΚΚΕ μέχρι στιγμής αποτελεί το μοναδικό καλά οργανωμένο και σταθερό πολιτικό και κοινωνικό προπύργιο ενάντια στην νεοφιλελεύθερη καπιταλιστική λαίλαπα, που το στηρίζει σταθερά ένα μικρό αλλά όχι ασήμαντο κομμάτι του ελληνικού λαού.
    Δεν είναι όμως αρκετά ικανό για να ανατρέψει από μόνο του την υπάρχουσα κατάσταση.
    Σε αυτό φταίει κατά την γνώμη μου, η ξύλινη πολιτική φρασεολογία του και η δυσκολία του να αντιπροτείνει μια ολοκληρώμενη ρεαλιστική πρόταση πολιτικής και οικονομικής διακυβερνησης στα πλαίσια του μαρξισμού-λενινισμού, διαφοροποιημένης όμως από τα σταλινικά πρότυπα του υπαρκτού σοσιαλισμού από τα οποία δυσκολεύεται να απαγκιστρωθεί ιδεολογικά.
    Το γεγονός επίσης ότι δείχνει τεράστια απροθυμία να συνεργαστεί με άλλα αριστερά κόμματα (πχ Σύριζα) θέλοντας να κρατήσει το μονοπώλιο των αγώνων της εργατικής τάξης και του φοιτητικού κινήματος ,το καθιστούν απομονωμένο και ουσιαστικά ανίκανο να σχηματίσει μακροπρόθεσμα ευρύτερους αριστερούς συνασπισμούς με σκοπό την ανάληψη εξουσίας ή και ενιαία αγωνιστικά μέτωπα.
    Η στρατηγική τους αυτή μάλλον μοιάζει με ηθελημένη απόφαση να παραμείνουν κόμμα και φωνή διαμαρτυρίας παρά πολιτική δύναμη ανατροπής του υπάρχοντος νεοφιλελεύθερου καπιταλιστικού κατεστημένου.
    Και αυτός είναι κατά την γνώμη μου ο σημαντικότερος παράγοντας που υποβιβάζει την δυναμική του ΚΚΕ στα συγκεκριμένα ποσοστά του και παράλληλα δρα ανασταλτικά στην δημιουργία ευρύτερων αριστερών πολιτικών σχηματισμών.

  5. Maximilien avatar
    Maximilien 28/11/2010 19:24:05

    Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, θυμάμαι τους "προοδευτικούς" και "φιλελεύθερους" όλων των πολιτικών χώρων να εξαγγέλλουν την επικείμενη εξαφάνιση του ΚΚΕ, το τέλος των ιδεολογιών, το τέλος των κομμουνιστών, το τέλος της ιστορίας και ούτω καθεξής. Θυμάμαι τον Ανδρουλάκη, τη Δαμανάκη, τους σαλιάρηδες ευρωλιγούρηδες, τους εξυπνάκηδες που ειρωνεύονταν το ΚΚΕ την "χρυσή" εποχή του χρηματιστηρίου, την εποχή της "εθνικής ανάτασης" των Ολυμπιακών αγώνων, τον Μπίστη ή τον Πάγκαλο που έλεγε ότι οι ψηφοφόροι του ΚΚΕ είναι πέντεξι παρανοικοί που οσονούπω θα εξαφανιστούν... Και από την ανυπαρξία του '91 έφτασε στο σήμερα και επιβεβαιώθηκε μέχρι κεραίας για το Μααστριχτ, την ΕΕ, το ευρώ ενώ οι κήρυκες της ευρωπαϊκής -τρομάρα μας- ολοκλήρωσης και προπαγανδιστές της θαυμάσιας ελεύθερης αγοράς, παραπονιούνται για τον καπιταλισμό και την αγριότητα που δείχνει, για την αναλγησία των μεγαλοβιομηχάνων, για την ανάγκη αποδέσμευσης από ΕΕ και δε συμμαζευεται. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, άλλοι ζούσαν τόσα χρόνια εκτός πραγματικότητας και κορόιδευαν τους εαυτούς τους με τα παραμύθια περί "ισχυράς Ελλάδος".

  6. Maximilien avatar
    Maximilien 28/11/2010 19:26:40

    Α, και κάτι ακόμα. Παφίλης δαγκωτό! :D

    • anonymos avatar
      anonymos @ Maximilien 28/11/2010 22:00:05

      Δεν έχει σημασία ποιός

  7. man8os avatar
    man8os 28/11/2010 19:38:00

    Γυριζουμε προς το 30. Αυτο σημαινει και επικαιροποιηση των συμβολων του. Το μονο θεμα ειναι η Ευρωπη να κοιταξει ενωμενη τον κοσμο.
    Να μπουμε ολοι μαζι στην καινουρια περιπετεια του 30...
    Αλλοιως, θα εχουμε προβλημα.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ man8os 28/11/2010 19:43:10

      Το ζήτημα είναι ότι η ΕΕ είναι τα ενωμένα ευρωπαικά ολιγοπωλιακά χρηματοοικονομικά και επιχειρηματικά συμφέροντα και όχι τα ενωμένα κοινωνικό-πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα των λαών της Ευρώπης.

  8. Maximilien avatar
    Maximilien 28/11/2010 19:55:16

    Δεν υπάρχει Ευρώπη, υπάρχουν, όπως είπε ο φίλος, "ενωμένα ευρωπαικά ολιγοπωλιακά συμφέροντα". Η "Ευρώπη των λαών" βρίσκεται μόνο στις προπαγανδιστικές φυλλάδες των ΜΚΟ και στα θολωμένα μυαλά των Συριζαίων και Τρεμοπουλαίων. Ποιοι όλοι μαζί; Εμείς και ο Μπόμπολας μαζί; Εμείς και το γερμανικό κεφάλαιο; Εμείς και οι τραπεζίτες; Εμείς και η ευρωπαϊκή νεο-αριστοκρατική ελίτ; Εμείς και ο Ρομπευ που μας πληροφόρησε ότι τα εθνικά κράτη πέθαναν πια και μαζί τους και η εθνική ανεξαρτησία; ίδιοι είμαστε; Μήπως γίναμε συνέταιροι ξαφνικά και συνεργάτες και δεν το κατάλαβα; Εδώ βαδίζουμε σε οικονομικό Αρμαγεδδώνα και έχουμε ακόμα την εντύπωση ότι μιλάμε για Ευρώπη και ενωμένους ευρωπαϊκούς λαούς;

  9. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 28/11/2010 19:56:34

    Δυστυχώς ζούμε στο 2010. Και πλέον όλα σιγά σιγά τα βλέπει το φως...

    Αν το ΚΚΕ αποποιηθεί ανοιχτά, καθαρά και ξάστερα το εγκληματικό παρελθόν του, (εγκληματικό απέναντι στα μέλη και τα στελέχη του) μπορεί να έχει ένα λαμπρό μέλλον. Αν συνεχίσει να πορεύεται σταλινικά και αντιδραστικά, θα αποτελέσει ένα ενοχλητικό αλλά ανούσιο λίπωμα στον νεοταξικό κοινωνικό ιστό που θα σβήσει σιγά σιγά.

  10. man8os avatar
    man8os 28/11/2010 21:06:54

    Φιλοι μου,
    αυτη τη στιγμη ερχεται κακοκαιρια. Εδω στην ΕΕ ημαστε προστατευμενοι. Αν την διαλυσουμε, η αν φυγουμε, θα μας φανε οι Τουρκοι. Πρεπει να το δειτε. Μην εθελοτυφλειτε. Τα κρατη με το μεγεθος της Ελλαδας πρεπει να εχουν συμμαχους, γιατι δεν ζουμε σε υσηχη περιοχη. Οταν λοιπον το ΚΚΕ θα γινει ρεαλιστικο τοτε τι να πω? The sky is the limit!

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ man8os 28/11/2010 21:37:19

      Είμαστε προστατευμένοι; Ναι, όπως θα μας προστάτευε η ΕΕ και το "σκληρό ευρώ" από τις οικονομικές κρίσεις. Και αφού ξέφτισε αυτή η δικαιολογία (και ξέφτισε εντυπωσιακά μέσα σε λίγους μήνες) τώρα έχουμε και τον μπαμπούλα των Τούρκων. Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει, λένε στο χωριό μου. Την χώρα την προστατεύουν ο ελληνικός Λαός και ο στρατός του. Και αν έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι δεν θα απωλέσουμε εθνικό έδαφος και εθνική κυριαρχία στο Αιγαίο επειδή είμαστε στην ΕΕ, καλά θα κάνει να το ξανασκεφτεί. Αν αυτό είναι ρεαλισμός, ε τότε χάσαμε τα αυγά και τα πασχάλια.

      • man8os avatar
        man8os @ Maximilien 28/11/2010 22:03:27

        Νομιζεις θα μας προσταεψει ο Ελληνικος στρατος...
        Σε παρακαλω τωρα... Οσο προστατεψε την Πωλονια το 1939 ο δικος της στρατος...
        Καλα οσα λεει το ΚΚΕ, συμφωνω σε μερικα, αλλα η σταση να βγουμε ειναι ανοητη. Εκτος και αν το σχεδιο β ,λεει οτι ο ελευθερος εργατης προσκυναει τον Πασα.

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ man8os 28/11/2010 22:07:01

          Αυτή η λογική μας οδήγησε εδώ και αυτή η λογική θα μας καταστήσει και πάλι ραγιάδες. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

        • man8os avatar
          man8os @ man8os 28/11/2010 22:11:06

          Μαξιμιλιαν, την αληθεια σου λεω.
          Οτι πολυ απλα μονοι μας δεν μπορουμε να υπερασπιστουμε αυτη τη στιγμη την ανεξαρτησια μας. Αν με καποιο τροπο εξαλειφοταν η Τουρκια, τοτε θα ελεγα, παμε να φυγουμε. Αλλα υπαρχει ενας πολυ σοβαρος λογος να μεινουμε. Εαν θελουμε την Θρακη και το Αιγαιο φυσικα.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ man8os 28/11/2010 22:21:32

            Μα εγώ δεν σε είπα ψεύτη. Απλά αμφιβάλλω σφοδρά για τη λογική του σκεπτικού σου. Από την στιγμή που σήμερα, τω σωτηρίω έτει 2010 διαψεύστηκαν όλα τα ιδεολογήματα περί ισχυρής Ελλάδος και ευρωπαϊκής αλληλεγγύης, έχω κάθε δικαίωμα να αμφιβάλλω ότι το έτερο ιδεολόγημα περί εθνικής ασφάλειας εντός της ΕΕ, εξακολουθεί να ισχύει. Και κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει αλλά αποτελεί μπαμπούλα. Αν η Τουρκία αποφασίσει να επιτεθεί, θα το κάνει είτε είμαστε εντός είτε εκτός. Και κανείς Γάλλος ή Γερμανός ή Πολωνός δεν θα έρθει να πολεμήσει για μας. Απλά κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας ότι δήθεν είμαστε προστατευμένοι. Δεν είμαστε και περίμενε και να δεις που θα αποδειχτεί. Ε,και μην συγκρίνουμε τη Τουρκία με τη Γερμανία του '39. Και αν παρόλα αυτά θέλουμε σώνει και καλά να κάνουμε συγκρίσεις, ήταν μάλλον η Πολωνία που νόμιζε ότι μπορεί να σωθεί στηριζόμενη στην πιο ισχυρή (μέχρι εκείνη τη στιγμή) συμμαχία Γαλλίας και Αγγλίας.

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 28/11/2010 22:27:08

            Η συγκριση μας με την Πολωνια ειναι αναποφευκτη. Ημαστε σε κακη στρατηγικη θεση. Εχουμε απωλεσει το ναυτικο πλεονεκτημα. Εχουμε σαφη εδαφικη εγγυηση. Τον ρολο της ΕΣΣΔ μπορει να τον παιξει η ΕΕ υπο προυποθεσεις.
            Εαν υποστουμε ανεξελεγκτη χρεοκοπια τοτε θα αποσυρθουν οι εγγυησεις και το πραγμα θα ειναι εντελως ανοιχτο. Γιατι η πανσοφη κυβερνηση μας φροντισε να μας απομονωσει απο καθε συμμαχο. (Τις ΗΠΑ δεν τις μετραω, θα παρουν το μερος της Τουρκιας)

    • anonymos avatar
      anonymos @ man8os 28/11/2010 22:02:09

      Η ΕΕ έτσι κι αλλοιως διαλύεται, μετα την Ιρλανδία η Πορτογαλλία, μετά την Πορτογαλλία ποιός?. Κανείς δεν μας προφυλάσει από την Τουρκία παρα μόνον εμείς.

      • hope avatar
        hope @ anonymos 28/11/2010 22:36:10

        Mιας και αναφέραμε την Τουρκία. Έχουμε καταλάβει ότι ο Ερντογάν εμφανίζεται απο τα media της Τουρκίας αλλά και απο κάποια media της μέσης Ανατολής ως ο νέος Κεμάλ Ατατούρκ;;
        Εμείς που τα προηγούμενα χρόνια είχαμε μια φωνούλα στη Μέση Ανατολή, ένα πάτημα στρατηγικής σημασίας, τώρα πήγε περίπατο.
        Δύσκολα χρόνια έρχονται. Εάν αναλογιστεί κανείς πόσο ισχυρή ειναι η Τουρκία πλέον τόσο οικονομικά όσο και στρατιωτικά.
        Εμείς έχουμε το ΔΝΤ.
        Εάν δεν μας πετσοκόβουν ακόμα το χρωστάμε στην Ευρώπη. Αλλά μέχρι πότε;; Η Αλβανία άκουσον, άκουσον θυμήθηκε ότι δεν έχει σύνορα με την Ελλάδα!!!!!!!!

        • man8os avatar
          man8os @ hope 28/11/2010 22:50:30

          Για αυτο μενουμε στην Ευρωπη...
          Αλλα αν τυχει και ανασανουμε, θα μετανιωσουν πολυ οι Αλβανοι οι Σκοπιανοι και οι Τουρκοι.
          Απλα να βαλουμε σε ταξη τα του οικου μας και μετα θα συννενοηθουμε μαζι τους.

  11. Maximilien avatar
    Maximilien 28/11/2010 22:37:01

    Μα αυτό λέω. Ότι η ΕΕ δεν μπορεί αλλά και δεν θέλει και δεν πρόκειται να παίξει τον ρόλο της ΕΣΣΔ, δηλαδή τον ρόλο ενός ενδεχόμενου αντίβαρου στο μαλακό υπογάστριο του ΝΑΤΟ γιατί πολύ απλά και καθαρά η ΕΕ δεν είναι το αντίβαρο του ΝΑΤΟ αλλά συμπληρωματικός μηχανισμός. Η ΕΕ θα σε αφήσει να "ψοφήσεις" σαν χώρα αργά και βασανιστικά και μετά θα μοιραστούμε όλοι μαζί, ΕΕ, ΗΠΑ και Τουρκία, σαν μια καλή παρέα, το Αιγαίο και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές του. Εδώ θα είμαστε, υγεία να 'χουμε και θα τα δούμε να συμβαίνουν. Ένα, ένα με τη σειρά του.

    • hope avatar
      hope @ Maximilien 28/11/2010 22:53:42

      Δεν διαφωνω καθόλου. Απλά έστω επαναλαμβάνω έστω ότι έιμαστε στην Ευρώπη δεν μας τσακίζουν. Τα υπόλοιπα τα λες εσυ και συμφωνώ.

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/11/2010 22:57:58

    Πρέπει να γίνεται διάκριση ανάμεσα στην ηγετική φράξια που κάθε φορά διαχειρίζεται την επιχείρηση "ΚΚΕ Α.Ε." από την εκλογική βάση η οποία διαχωρίζεται σε
    - συμφεροντολογικά εξαρτημένους
    - σκληρούς (και τυφλούς) κομματικούς πιστούς, μέλη ή όχι
    - πιστούς ακολούθους με κριτική στάση, μέλη ή όχι
    - χαλαρούς ακολούθους
    - "επιρροές"
    - ταξικά ανακόλουθους, συναισθηματικούς αστούς υποστηρικτές
    - ιδεαλιστές υπέρμαχους της κοινωνικής δικαιοσύνης
    - ρομαντικούς που πιστεύουν στην καλωσύνη της ανθρώπινης φύσης
    - μη έχοντες επαφή με την κομματική πραγματικότητα του ΚΚΕ που εκτιμούν τη σταθερότητα στις θέσεις του.
    Είναι όμως ζωντανός οργανισμός.

    Τα τελευταία χρόνια κουμάντο κάνει η ομάδα Παπαρρήγα-Γόντικας-Μαΐλης.

    Το ΚΚΕ αποτελεί κατ' εξοχήν δείγμα κάθετου, ιεραρχικού συστήματος εξουσίας.
    Γι' αυτό όσα καλά στελέχη του το εγκατέλειψαν, φανερά ή μυστικά, έκαναν επιτυχημένη καριέρα στον καπιταλισμό, σε οργανισμούς και επιχειρήσεις. Όταν μάθεις να διοικείς πρόβατα ...εεε με συγχωρείτε ανθρώπους, το καταφέρνεις σε κάθε περιβάλλον.

    Πάντως, οι αγνοί οπαδοί του ΚΚΕ, όπως και οι αγνοί οπαδοί της ΝΔ, είναι οι καλύτεροι άνθρωποι.
    Οι χειρότεροι τα πράσινα σκύβαλα.

    ΥΓ Παρατηρήστε τη φωτογραφία του Κολιγιάννη : φάτσα εγκληματία

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Προφήτης 28/11/2010 23:07:27

      Καλή και διεισδυτική ανάλυση. Σκληρά στελέχη επιχειρήσεων αναδείχθηκαν και από άλλες μικρότερης εμβέλειας σκληροπυρηνικές σταλινικές οργανώσεις, π.χ. ΚΚΕ (μ-λ). Οι οποίοι αποδείχθηκαν οι πιό στυγνοί managers και οι πιό ανάλγητοι σε αποφάσεις απολύσεων εργαζομένων.

  13. corfiot avatar
    corfiot 28/11/2010 23:01:13

    "Το ΚΚΕ απλά τελείωσε"
    Ευσεβεις ποθοι !!!!!Αλλα για σκεφτειτε ,οσοι βεβαια μπορειτε βγαζοντας τα χρωματιστα γυαλακια σας στους χωρους δουλειας σας, πισω απο ποιους "κρυβεστε" τοσα χρονια και κερδιζετε απο τους αγωνες τους;
    Ποιοι δεν σας προδοσαν ποτε στο συνδικαλιστικο κινημα;
    Εδω θα ειναι παντα σαν φωνη της συνειδησης σας να σας θυμιζει την διαφορα της πολιτικης και του βολεματος και να προβλεπει συνηθως ευστοχα τα τραγικα αποτελεσματα των πολιτικων που εφαρμοζουν οι "φωτισμενοι" πολιτικοι των δικων σας παραταξεων............Καληνυχτα σας

    • hope avatar
      hope @ corfiot 28/11/2010 23:34:28

      Απο βόλεμα;;; συγνώμη αλλά κουράστηκα να βλέπω οπαδούς του ΚΚΕ στο δημόσιο.

  14. Maximilien avatar
    Maximilien 28/11/2010 23:45:45

    Το δημόσιο φίλε βρίθει από τα πράσινα (κατά μεγάλη πλειοψηφία) και γαλάζια παιδιά. Δηλαδή από υποστηρικτές των κομμάτων που κυβέρνησαν τη χώρα από το 1974-άντε 1981- και έπειτα. Μάλλον αποκαλείς ΚΚΕδες όλους όσους βρίσκονται -ιδεολογικά- αριστερότερα από σένα. Ούτε εγώ στο Δημόσιο δουλεύω, ούτε βολεμένος είμαι αλλά δεν θα ξεσπάσω όλη την οργή μου στους ΔΥ ανάλογα με τις κομματικές τους πεποιθήσεις.
    Το ΚΚΕ ούτε είναι ούτε θα γίνει ΑΚΕΛ. Η χώρα έχει ένα ΠΑΣΟΚ. Δεν χρειάζεται δεύτερο. Υπάρχει θεραπεία και για το ΑΚΕΛ: Η διάσπαση.

    • hope avatar
      hope @ Maximilien 29/11/2010 00:11:23

      Συγνώμη αλλά 30 χρόνια ποιοι κυβερνούν;;
      Η αριστερά δεν κυβερνάει;;; Όταν μιλάμε για αριστερά μιλάμε και για ΚΚΕ.
      Δεν με νοιάζει πως μπήκαν στο δημόσιο αλλά μπήκαν.
      Όσο για τους Νεοδημοκράτες που βρίσκονται εκέι βολεύτηκαν απο το ΠΑΣΟΚ. Είχαν μάθει καλά το παιχνίδι. Εγώ φυσικά και δεν είμαι στο δημόσιο. Ποτέ μου δεν πούλησα τα πιστέυω μου.

      • hope avatar
        hope @ hope 29/11/2010 00:14:32

        Τα παιδιά της Νέας Δημοκρατίας είχαν τα προγράμματα stage εάν θυμάσαι. Δεν τα έχουν πλέον.

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ hope 29/11/2010 00:23:47

          Ναι καλά, hope, αυτό να πιστεύεις εσύ, ότι διορισμούς έκανε η ΝΔ μόνο τα stage. Όσο για το αν κυβερνάει η Αριστερά 30 χρόνια, ε δε σου πα ότι τους βλέπεις όλους ΚΚΕδες; Αυτό μου θυμίζει εκείνους που όταν λένε δεξιός εννοούν χουντικός, ακροδεξιός, βασιλικός και παρακρατικός. Ψυχροπολεμική ορολογία δηλαδή, για να μην πω γνήσια πασόκικη.

          • hope avatar
            hope @ Maximilien 29/11/2010 00:34:47

            Δεν εννοώ ότι δεν έκανε. Έκανε και έβαλε και αρκετούς ΠΑΣΟΚΟΥΣ. Ξεχνάς την άθλια προκήρυξη των Κ.Ε.Π;;;
            Όλοι ΠΑΣΟΚ ήταν, και με μόρια χώθηκαν μέσα. Η να σου θυμήσω του Ο.ΑΕ.Δ;
            Λέω απλα ότι τα παιδιά της Νέα Δημοκρατίας αδικήθηκαν ξανά. Οι άλλοι τώρα κοροιδεύουν!!!!!

        • Dragon avatar
          Dragon @ hope 29/11/2010 00:30:45

          Το ΚΚΕ κυβερνάει 30 χρόνια; Φαντάζομαι ότι είσαι της άποψης ότι και ο Μητσοτάκης που προέρχεται από το κέντρο είναι αριστερός. Και οι Γεώργιοι Παπανδρέου το ίδιο. Μάλλον σου ξέφυγε αλλά προφανώς για σένα όποιος δεν είναι δεξιός είναι κουμουνιστής. Τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει; Όσο για τους βολεμένους κουμουνιστές στο δημόσιο δες τα ποσοστά των παρατάξεων του ΚΚΕ στα σωματεία των ΔΕΚΟ και των δημοσιουπαλληλικών ενώσεων και θα πάρεις απάντηση.

          • hope avatar
            hope @ Dragon 29/11/2010 00:37:18

            θα μου απαντήσεις σε παρακαλώ πολύ με τι λεφτά συντηρείται το ΚΚΕ;;; για το δημόσιο ξέρω τι έγινε τα τελευταία χρόνια.

      • Dragon avatar
        Dragon @ hope 29/11/2010 00:47:50

        Μου αρέσει που δεν απαντάς σε όσα γράφω για το δημόσιο και τα υπόλοιπα και το γυρνάς στο καλαματιανό για τα οικονομικά του κόμματος. ΠαγκαλοΚαρατζαφέρης. Ε, λοιπόν το κόμμα συντηρείται από τη Siemens, τον Αλαφούζο, το Μπόμπολα, το Βαρδινογιάννη και τους εφοπλιστές. Έχει πολύ καλές σχέσεις με τους εφοπλιστές. Σε παραπέμπω στη χθεσινή ανακοίνωση του Βεντούρη. Άλλωστε και ο ΣΚΑΙ το αγαπάει πολύ το ΚΚΕ.

        • hope avatar
          hope @ Dragon 29/11/2010 00:55:33

          Eίδες που είσαι γυμνός. Δεν έχεις να πείς τίποτα. Όπως και το κόμμα που εκπροσωπείς. Κρίμα...


          ΥΓ. Στο δημόσιο πάντα επί Νέας Δημοκρατίας μπαίνατε. Εμείς για εσας είμαστε φασίστες. Όταν μπείτε στο δημόσιο είμαστε σύντροφοι. Όπου φυσσάει ο άνεμος είστε. Κρίμα στα παιδιά της δεξιάς.

          • Dragon avatar
            Dragon @ hope 29/11/2010 01:01:20

            Τι προτιμάς Πάγκαλο η Καρατζαφέρη; Μόνο λάσπη. Ρε φίλε πρέπει να καταλάβεις ότι εσύ είσαι δεξιός για να εξυπηρετείς προσωπικές υποθέσεις. Εγώ είμαι κουμουνιστής γιατί πιστεύω σε ένα καλύτερο κόσμο.Εσύ πριν ψηφίσεις περνάς από το πολιτικό γραφείο του κολλητού σου και μετράς υποσχέσεις. Οι δικοί μας δεν έχουν πολιτικά γραφεία, τους συναντάμε στις απεργίες. Εμείς ως ψηφοφόροι είμαστε ανιδιοτελείς εσένα δεν περνά από το μυαλό σου η ανιδιοτέλεια. Για αυτό δεν θες να καταλάβεις που βρίσκει λεφτά το κόμμα. Γιατί εσύ αν δεν είναι να πάρεις δεν θα δώσεις ποτέ.

      • aengus avatar
        aengus @ hope 29/11/2010 10:23:41

        «30 χρόνια ποιοι κυβερνούν;;
        Η αριστερά δεν κυβερνάει;;;»
        ………..

        Να με συγχωρέσεις για την επισήμανση, ειλικρινά δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά φαίνεται ανάγκη επείγουσα και επιτακτική να επανεξετάσεις την περίεργη σχέση που έχεις συνάψει με την πραγματικότητα.

        • aengus avatar
          aengus @ aengus 29/11/2010 10:25:06

          Το σχόλιο για

          @hope

  15. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 28/11/2010 23:47:17

    Καλά όλα αυτά, αλλά το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο περίεργο λόγο το ΚΚΕ κυμαίνεται διαχρονικά κοντά στα ποσοστά που είχε δώσει ο Τσώρτσιλ στον Στάλιν σε ένα τσιγαρόχαρτο πριν από 60-70 χρόνια...

  16. Maximilien avatar
    Maximilien 29/11/2010 00:08:28

    Δεν είναι ούτε περίεργο, ούτε ιστορικά δυσκολοπόδεικτο. Τα ποσοστά του ΚΚΕ και συνακολούθως η επιρροή του στην κοινωνία αυξομειωνόταν ανάλογα με τις ιστορικές συνθήκες (αντικειμενικές συνθήκες) και τις δυνατότητες του κομματικού του μηχανισμού. (υποκειμενικές συνθήκες). Η διαλεκτική δυναμική των δύο παραγόντων καθόριζε και καθορίζει και θα καθορίσει και στο μέλλον την επιρροή του ΚΚΕ.

  17. Maximilien avatar
    Maximilien 29/11/2010 00:53:05

    Δεν εννοώ ότι δεν έκανε. Έκανε και έβαλε και αρκετούς ΠΑΣΟΚΟΥΣ. Ξεχνάς την άθλια προκήρυξη των Κ.Ε.Π;;;
    Όλοι ΠΑΣΟΚ ήταν, και με μόρια χώθηκαν μέσα. Η να σου θυμήσω του Ο.ΑΕ.Δ;
    Λέω απλα ότι τα παιδιά της Νέα Δημοκρατίας αδικήθηκαν ξανά. Οι άλλοι τώρα κοροιδεύουν!!!!!

    Για κάτσε ρε hope γιατί θα μας τρελάνεις! Εσύ δηλαδή παραπονιέσαι γιατί η ΝΔ δεν διόρισε τόσους όσους διόρισε το ΠΑΣΟΚ και αδικήθηκαν τα "παιδιά" της ΝΔ; Δηλαδή εμείς που δεν είμαστε "παιδιά" της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, τι είμαστε; Αμελητέες υπάρξεις; Μάνες δε μας γέννησαν και μας; Τι έχουν κάνει πια αυτά τα "καημένα τα παιδιά" εκτός από το να σέρνονται από δω και κει σε κομματικά γραφεία και τοπικούς ανθυποψηφίους; Μήπως έχουν καλύτερη ανατροφή και χαρακτήρα, γαλλικά και πιάνο από μας τη πλέμπα που δεν "είμαστε του κόμματος"; Δηλαδή όσοι δεν γλείφουμε πολιτικάντηδες για να χωθούμε σε καμιά θεσούλα ή να υπηρετήσουμε τη θητεία μας διπλα στο σπίτι μας, είμαστε βλάκες; Εύκολο να μιλάς για πιστεύω και να κάνεις τον ιδεολόγο όταν είσαι κόμμα εξουσίας.

    • hope avatar
      hope @ Maximilien 29/11/2010 00:57:32

      Δεν ανήκεις στο κέντρο. Ούτε είσε αναποφάσιστος. Σε παρακαλώ πολύ. Αρκετά.

      • Hase avatar
        Hase @ hope 29/11/2010 10:41:09

        Φιλε, εχεις παει τελευταια σε κανα ψιχατρο;;

  18. Maximilien avatar
    Maximilien 29/11/2010 01:02:01

    Α, γεια σου. Αρκετά. Εσείς και "τα παιδιά σας".

  19. aurora3363 avatar
    aurora3363 29/11/2010 03:33:43

    Για μενα το σύνθημα του που εκφράζει την ουσία του ΚΚΕ ειναι το " νόμος είναι το δίκιο του εργάτη"....τώρα αν είναι δίκαιος αυτός ο νόμος δεν το εξετάζει ετσι;..

  20. what avatar
    what 29/11/2010 06:20:47

    Σοφιανός: "Νομιμοποίηση των μεταναστών που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα, εγγραφή των παιδιών τους στα δημοτολόγια, απλοποίηση των διαδικασιών της άδειας παραμονής."

    Ας πει κάποιος στον Σοφιανό ότι αυτοί δε θα ψηφίσουν ΚΚΕ.
    Χμμ.. αυτό μάλλον το ξέρει αλλά όπως πολλοί υποψιάζονται ευελπιστούν ίσως στο απόλυτο ξεχαρβάλωμα της κοινωνίας και ίσως τότε να μπορέσουν να κάνουν το ρεσάλτο τους.

  21. aurora3363 avatar
    aurora3363 29/11/2010 08:49:06

    Και το ΚΚΕ ευθύνεται για τα οικονομικά και όχι μόνο χάλια μας για την εθνική αποδόμηση και όλη αυτή την παρακμή..Μισός αιώνας και βάλε πλύση εγκεφάλων για τα δίκια των εργατών αποδίδουν σάπιους καρπούς. Δεν έχω κάτι εναντίον των εργατών ,έχω εναντίον του ιδεολογικού Αρμαγεδώνα που βαλτώνει αυτή την στιγμή την Ελλάδα και την κάνει να είναι το τελευταίο σοβιετικού τύπου κράτος της Ευρώπης..

    • aengus avatar
      aengus @ aurora3363 29/11/2010 10:18:27

      Πού πας ανθρωπάκι με τέτοιο καιρό;
      Ποτέ δεν θα λύσεις το γόρδιο δεσμό
      τον κόβει ο Αδόλφος, ο Μέγας Αλέκος
      κι εσύ Χατζηαβάτης, κομπάρσος, Νενέκος
      *
      Κυψέλη-Παγκράτι μελίσσι βουβό
      Κηφήνες κλωσάνε φιδίσιο αυγό
      Μπορείς να δαγκώσεις τετράγωνο μήλο
      με γεύση τσουκνίδας γονίδια από σκύλο
      *
      Αγόρια κοκόρια σε άδειο κοτέτσι
      Τρελές αγελάδες βοσκάνε γιουβέτσι
      Κορίτσια σφαγμένα χωρίς κλειτορίδες
      σε ουράνια οθόνη “Προσεχώς Κατσαρίδες”
      *
      Που μ’ έριξες μανούλα μου μέσα σ’ αυτόν το βόθρο
      είχα όνειρα για Ντ’ Αρτανιάν και με φωνάζουν Πόρθο
      *
      Ανάθεμα το θέαμα στην Κόλαση της Δύσης
      που κάνει ανταλακτική κάθε αξία χρήσης
      -------
      Τζίμης Πανούσης

  22. astor avatar
    astor 29/11/2010 16:32:31

    ΚΚΕ - Πρόταση Εξουσίας μέσω Λαϊκής Οικονομίας
    Απο την ομιλία της Αλέκας Παπαρήγα
    (15 Μαΐου - Πεδίον του Άρεως)

    Γίνεται κοινωνική λαϊκή περιουσία ο κλάδος επεξεργασίας πρώτων υλών, οι κλάδοι της μεταποίησης, η παραγωγή μηχανημάτων, η Ενέργεια, οι μαζικές Μεταφορές, οι Τηλεπικοινωνίες, το συγκεντρωμένο εμπόριο με στόχο όσο το δυνατόν πιο αυτοδύναμη οικονομία, μειώνοντας την εξάρτησή της από το εξωτερικό εμπόριο και τις συναλλαγές με τις καπιταλιστικές οικονομίες, τους διεθνικούς μονοπωλιακούς ομίλους σε τέτοιους κρίσιμους τομείς.

    Κοινωνικοποιείται η γη, οι μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις στον αγροτικό τομέα, διαμορφώνονται κρατικές παραγωγικές μονάδες για την παραγωγή και επεξεργασία αγροτικών προϊόντων ως πρώτων υλών ή άμεσα καταναλώσιμων.

    Δίπλα στα κοινωνικοποιημένα μέσα παραγωγής δημιουργείται ο παραγωγικός συνεταιρισμός για την μικρή εμπορευματική παραγωγή στην πόλη και ο παραγωγικός συνεταιρισμός των μικρών και μεσαίων αγροτών. Οι μικροί και μεσαίοι αγρότες συμμετέχουν με βάση την κατανομή στη γη και τις ζωικές μονάδες, με την οποία εντάχθηκαν στο συνεταιρισμό.


    Αξιοποιούνται τα νέα επιτεύγματα των τεχνολογιών και της επιστήμης, με στόχο τη μείωση του εργάσιμου χρόνου, τη διεύρυνση του ελεύθερου χρόνου, ώστε να επιτυγχάνεται η ανύψωση του πολιτιστικού - μορφωτικού επιπέδου, να κατακτάται η ικανότητα ουσιαστικής συμμετοχής στον έλεγχο της διοίκησης, στους θεσμούς της εξουσίας.

    Καταργείται κάθε είδους ιδιωτική - επιχειρηματική δραστηριότητα σε τομείς όπως η Υγεία, η Πρόνοια, η Ασφάλιση, η Παιδεία, ο Πολιτισμός, ο Αθλητισμός.

    Η κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής παρέχει την μοναδική δυνατότητα να διαμορφωθεί κεντρικός σχεδιασμός για την αξιοποίηση και κατανομή όλου του ανθρώπινου δυναμικού, για να εκμηδενισθεί η ανεργία.

    Αυτόν τον σχεδιασμό και αυτήν την κατανομή δεν την κατοχυρώνει ο μονοπωλιακός καπιταλισμός, αφού το κάθε μονοπώλιο μπορεί να προγραμματίσει κοντοπρόθεσμα, το πολύ μεσοπρόθεσμα, τον ατομικό του προγραμματισμό με κριτήριο το κέρδος σε συνθήκες γενικότερης καπιταλιστικής αναρχίας.

    O κεντρικός σχεδιασμός της οικονομίας στηρίζεται στην αξιοποίηση όλων των αναπτυξιακών δυνατοτήτων της Ελλάδας που αφορούν τις ανθρώπινες ανάγκες, χωρίς ανισομέρειες και μακριά από κάθε περιορισμό που προκύπτει από την διαπλοκή της ελληνικής οικονομίας από την ιμπεριαλιστική ΕΕ και τους διάφορους μηχανισμούς τύπου τρόικας. Εξειδικεύεται κατά κλάδο, και διακλαδώνεται κατά περιφέρεια της χώρας και κατά κατηγορία.

    Οι παραγωγικοί συνεταιρισμοί συνδέονται με τον Κεντρικό Σχεδιασμό με πλάνα παραγωγής και κατανομής, πλάνα κατανάλωσης πρώτων υλών, ενέργειας, νέων μηχανημάτων και υπηρεσιών.

    Οργανώνεται από κρατικούς οργανισμούς - ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ινστιτούτα κλπ - η επιστημονική έρευνα, η οποία υπηρετεί τον Κεντρικό Σχεδιασμό, τη διεύθυνση της κοινωνικής παραγωγής και των κοινωνικών υπηρεσιών, με γνώμονα την ανάπτυξη της κοινωνικής ευημερίας.

    Όλοι οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν ισότιμα, με βάση τις ανάγκες τους, ισότιμες υπηρεσίες δημόσιες και δωρεάν, Υγείας, Παιδείας, Πρόνοιας, Ασφάλισης, αναψυχής, προστασίας των παιδιών και υπερηλίκων, πολύ φτηνές υπηρεσίες (και σε ορισμένες περιπτώσεις δωρεάν) μεταφορών, τηλεπικοινωνιών, ενέργειας και ύδρευσης για λαϊκή κατανάλωση κ.λπ.

    Διαμορφώνονται κρατικές κοινωνικές υποδομές που παρέχουν υψηλής ποιότητας κοινωνικές υπηρεσίες για την κάλυψη αναγκών που σήμερα αντιμετωπίζονται από το ατομικό και οικογενειακό νοικοκυριό (π.χ. εστιατόρια σε τόπους δουλειάς, σε σχολεία).

    Παρέχεται σε όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας δημόσια και δωρεάν υποχρεωτική προσχολική αγωγή. Εξασφαλίζεται αποκλειστικά δημόσια δωρεάν γενική δωδεκάχρονη εκπαίδευση για όλους μέσα από έναν τύπο σχολείου με ενιαία δομή, πρόγραμμα, διοίκηση και λειτουργία, υλικοτεχνική υποδομή, ενιαία εκπαιδευμένο εξειδικευμένο προσωπικό. Εξασφαλίζεται αποκλειστικά δημόσια δωρεάν επαγγελματική εκπαίδευση μετά τη γενική υποχρεωτική εκπαίδευση. Εξασφαλίζεται εγγυημένη δουλειά με βάση το επιστημονικό και επαγγελματικό αντικείμενο για όλους και όλες, πριν ακόμα πάρουν το πτυχίο τους.

    Διαμορφώνεται αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύστημα Υγείας και Πρόνοιας.

    H λαϊκή οικονομία δεν είναι συμβατή με τη συμμετοχή της χώρας στις ιμπεριαλιστικές ενώσεις, όπως είναι η EE και το NATO. H λαϊκή εξουσία ανάλογα με τις διεθνείς συνθήκες και τον περίγυρο της χώρας, θα επιδιώξει να αναπτυχθούν διακρατικές σχέσεις, με αμοιβαίο όφελος, ανάμεσα στην Ελλάδα και άλλες χώρες.

    Η Ελλάδα της λαϊκής εξουσίας, οικονομίας, θα επιδιώξει να αξιοποιήσει κάθε ρωγμή αντίθεσης και ανταγωνισμού ανάμεσα στις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις για τη διαφύλαξη και ενίσχυση της λαϊκής εξουσίας, οικονομίας, της εδαφικής ακεραιότητας και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας.

    Η λαϊκή εξουσία θα στηριχθεί σε λαϊκούς θεσμούς που θα γεννήσει η πάλη και η πρωτοβουλία του εργατικού λαϊκού κινήματος, θα αναδειχθούν, κατά συνέπεια, νέοι θεσμοί.

    Βάση της λαϊκής εξουσίας θα είναι οι παραγωγικές μονάδες, οι τόποι εργασίας, στους οποίους θα ασκείται και ο εργατικός και κοινωνικός έλεγχος της διεύθυνσης. Mέσα από τις παραγωγικές κοινότητες, θα εκλέγονται και θα ανακαλούνται όταν πρέπει οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα όργανα εξουσίας.

    Οι συνεταιρισμένοι μικροί εμπορευματοπαραγωγοί και αγρότες κατοχυρώνονται ως σύμμαχοι της εργατικής τάξης, εκλέγουν τους αντιπροσώπους τους από τα κάτω προς τα πάνω με αντίστοιχα σώματα.

    Οι νέοι και οι νέες που δεν βρίσκονται στην εργασία, δηλαδή σπουδαστές, φοιτητές, θα εκλέγουν τους αντιπροσώπους μέσα από τις εκπαιδευτικές μονάδες, ενώ θα αξιοποιούνται με ειδικό τρόπο οι μαζικές οργανώσεις και ειδικές υπηρεσίες, ώστε να αντιπροσωπεύονται οι μη εργαζόμενοι για ειδικούς λόγους και οι συνταξιούχοι.


    Η λαϊκή εξουσία θεσμοθετεί και παίρνει πρακτικά μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η άσκηση του εργατικού και γενικότερα κοινωνικού ελέγχου, η ανεμπόδιστη άσκηση κριτικής σε αποφάσεις και χειρισμούς που εμποδίζουν την ανάπτυξη και ενίσχυση της λαϊκής οικονομίας. Είναι ζωτική ανάγκη να καταγγέλλονται πάσης φύσεως και προέλευσης αυθαιρεσίες, γραφειοκρατίας ή άλλα αρνητικά φαινόμενα.

    Εκλέγεται από τα κάτω προς τα πάνω το ανώτατο όργανο εξουσίας με μη μόνιμους και ανακλητούς εκπροσώπους, που δεν πρέπει να ξεκόβονται από την παραγωγή. Όπου χρειάζεται γίνεται απόσπαση κατά την διάρκεια της θητείας τους ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες. Οι αντιπρόσωποι, όπως λένε σήμερα, «βουλευτές» δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο οικονομικό προνόμιο από τη συμμετοχή τους στα όργανα εξουσίας. Από το ανώτατο όργανο ορίζονται η κυβέρνηση, οι επικεφαλής των διαφόρων εκτελεστικής αρμοδιότητας τομέων (υπουργεία, διευθύνσεις, επιτροπές κ.λπ.).

    Διαμορφώνεται αντίστοιχο σύνταγμα, εργατικό δίκαιο και οικογενειακό δίκαιο που κατοχυρώνει τις νέες σχέσεις. Tο Δικαστικό Σώμα συγκροτείται από αιρετούς και ανακλητούς λαϊκούς δικαστές, καθώς και από μόνιμο δικαστικό προσωπικό, υπόλογους στους θεσμούς της εργατικής εξουσίας.

    Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η πολιτική πρόταση εξουσίας του ΚΚΕ, πρόταση συσπείρωσης και συνεργασίας. Απευθύνεται στην εργατική τάξη, στους αυτοαπασχολούμενους, στη φτωχή αγροτιά, στα κινήματα της νεολαίας, των γυναικών, σε κάθε κίνημα και μορφή οργάνωσης με διάθεση αντίστασης στα μονοπώλια, στον ιμπεριαλισμό.

    Θέλουμε να ανοίξουμε πλατειά συζήτηση με όλους εκείνους, που σήμερα είναι περισσότεροι από πριν, που αναζητούν ρεαλιστική και δίκαιη για το λαό λύση, που θέλουν να ξεφύγουν από την στρούγκα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

    Δεν υποστηρίζουμε ότι η πολιτική μας πρόταση κινείται σε ένα εύκολο δρόμο. Έτσι και αλλιώς καλείστε να καταβάλλετε ανυπολόγιστες θυσίες με βαρύ τίμημα, θυσίες που αν τις δεχθείτε κερδισμένη θα βγει η πλουτοκρατία, οι επιχειρηματίες, το σάπιο πολιτικό σύστημα που δεν επιδέχεται ούτε μαντάρισμα, δεν είναι θέμα μόστρας είναι θέμα ουσίας. Οι μόνες θυσίες που αξίζει να κάνουμε όλοι μας είναι οι θυσίες για μια νέα κοινωνία χωρίς ταξική εκμετάλλευση και καταπίεση.

    Μην περιμένετε ότι το σύστημα της εξουσίας των μονοπωλίων θα σαπίσει από μόνο του, θα διαβρωθεί και θα καταρρεύσει. Όσο και να σαπίσει θα στέκεται όρθιο αν και εφόσον ο λαός δεν γίνει ο πρωταγωνιστής των εξελίξεων.
    Απο δω http://redflyplanet.blogspot.com/2010

    Μπορειτε να μας πειτε τι θεωρειτε ξυλινο 'η ξεπερασμενο απο τα παραπανω?
    Βεβαια να απαντησουν οι εργαζομενοι , οχι οι εργοδοτες.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ astor 29/11/2010 17:27:29

      ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
      ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ .ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ,ΠΕΡΑΣΑΝ
      80 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΣΤΑ ΕΞ" ΩΝ ΣΥΝΕΤΕΘΗ.

      • astor avatar
        astor @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 29/11/2010 17:46:52

        Μαλλον δεν εφτασες παρακατω...

        Εκλέγεται από τα κάτω προς τα πάνω το ανώτατο όργανο εξουσίας με μη μόνιμους και ανακλητούς εκπροσώπους, που δεν πρέπει να ξεκόβονται από την παραγωγή. Όπου χρειάζεται γίνεται απόσπαση κατά την διάρκεια της θητείας τους ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες. Οι αντιπρόσωποι, όπως λένε σήμερα, «βουλευτές» δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο οικονομικό προνόμιο από τη συμμετοχή τους στα όργανα εξουσίας. Από το ανώτατο όργανο ορίζονται η κυβέρνηση, οι επικεφαλής των διαφόρων εκτελεστικής αρμοδιότητας τομέων (υπουργεία, διευθύνσεις, επιτροπές κ.λπ.).

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ astor 29/11/2010 18:03:19

          και όπως λέει και ο αδερφός του Μπουμπούκου: "Αυτοί θα μας σκοτώσουν δηλαδή" :D

  23. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 29/11/2010 17:06:34

    Το ΚΚΕ στην Ελλάδα είναι το τελευταίο αριστερό Κόμμα στην Ευρώπη με καθαρά σταλινοφασιστικές Αρχές και Πρότυπα (υπάρχουν βέβαια και στις άλλες χώρες κάποια Κόμματα αλλά αμελητέα που ούτε καν αναφέρονται...

    Και ένα καλό που διάβασα και μάλιστα σε πασοκική εφημερίδα σχετικά με τη λαθρομεταναστολαγνεία του ΚΚΕ:

    Για το ΚΚΕ στην Ελλάδα (και για όλη την Αριστερά και Ακροαριστερά) οι Εργάτες δεν έχουν πατρίδα...
    Κι αφού δεν έχουν οι Εργάτες γιατί να έχουν οι μαχαιροβγάλτες, έμποροι ναρκωτικών, νταβατζήδες, μαστρωποί κ.λ.

  24. PANOS avatar
    PANOS 29/11/2010 17:06:49

    apo to 81 kai meta to kke egine ena sixrono koma opws i n.d. opws to pasok opws to laos opws ola ta komata pou perasan apo ti bouli
    oloi apo tin idia poita trwne ( epixorigounte)
    siga siga pethanan aftoi oi aploi aristeroi pou edinan kai ti zwi tous gia ton sintrofo gia tin patrida tous gia tin kinonia
    san komatika morfomata exoun pethani
    apla pantou iparxoun akoma anthropoi me arxes kai agapi gia ton antrhopo kai agonizonte

  25. Ζήκος ο Μπακαλάκος avatar
    Ζήκος ο Μπακαλάκος 29/11/2010 18:12:20

    Το ΚΚΕ εκφράζει μια συγκεκριμμένη κατηγορία συμπολιτών μας και όσοι νομίζουν ότι με δεδομένη την πολύ κακή οικονομική συγκυρία που θα διαρκέσει για αρκετά χρόνια, θα μειωθεί η επιρροή του, απλά θέλουν να ξεχνούν την ιστορία. Η αύξηση του ποσοστού του το επόμενο χρονικό διάστημα πρέπει να θεωρείται σαν δεδομένη, αφού η διείσδυσή και τα ποσοστά που αντλεί βασίζονται στο δίκιο των εργαζόμενων, των καταπιεσμένων και υπόλοιπων αναξιοπαθούντων των οποίων ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στην υπό του μνημονίου "κατοχική περίοδο". Σαν "όνομα" που θα εμφανιστεί δυναμικά στην επόμενη 10ετία, πιστεύω πως θα είναι ο Ν. Μπογιόπουλος του Ριζοσπάστη.

  26. hope avatar
    hope 29/11/2010 18:18:16

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΚΕ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ. ΤΟ ΚΚΕ ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΕΙ(equalization).

    • Ζήκος ο Μπακαλάκος avatar
      Ζήκος ο Μπακαλάκος @ hope 29/11/2010 18:27:05

      Ναι αυτό είναι μια ευχή. Αλλά αν μου έλεγαν να στοιχηματίσω τα λεφτά μου πάνω σ' αυτό, μάλλον θα έβαζα τα λεφτά μου σε αύξηση όχι συρρίκνωση. Η ιστορία δείχνει (παγκοσμίως) το αντίθετο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.