02/03/2009 15:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται

Δεν καταλαβαίνω, κατά τα άλλα, γιατί έγινε τόσος θόρυβος με το περίφημο πλέον «μυστικό δείπνο» του κ. Γ. Παπανδρέου με επιλεγμένους μεγαλοεπιχειρηματίες. Πίστεψε άραγε κανείς αφελής ότι δεν θα γινόταν κι αυτό; Ένα παζάρι ήταν η κόντρα του με την διαπλοκή που κρίθηκε υπέρ όταν ο Καραμανλής απέδειξε ότι δεν μπορεί να κρατήσει τις ισορροπίες - ή τις διατάραξε πριμοδοτώντας μόνο τους δικούς του, δια του Ρουσόπουλου. Διαλέγετε και παίρνετε. Κρατείστε ως υποσημείωση ότι πρωταρχικό μέλη του «συστήματος» αυτήν την εποχή είναι η εξεύρεση εκείνου που μπορεί να εξασφαλίσει έστω και μια μίνιμουμ σταθερότητα- για το ίδιο.

Στην πραγματικότητα ο κ. Γ. Παπανδρέου έδινε πάντα πρώτη προτεραιότητα στις σχέσεις του με τα διάφορα επιχειρηματικά lobby. Όπως τότε στα μέσα της δεκαετίας του 80 που συγκρότησε την «Ελληνική Ένωση Νέων Επιχειρηματιών», για να τον στηρίξει στις πολιτικές του φιλοδοξίες. Τα περίφημα «Νέα Τζάκια», όπως τα αποκαλούσαν τότε.

Το κτίσιμο των «νέων τζακιών» άρχισε με «κλειστές διαλέξεις» του Γ. Παπανδρέου στο κτίριο της «Ιντεραμέρικαν» του κ. Δ. Κοντομηνά το 1986. Προσκεκλημένοι σε εκείνες τις συγκεντρώσεις ήταν διάφοροι «νέοι» επιχειρηματίες της εποχής, όπως ο Γ. Κοσκωτάς και ο Θ. Μαργέλλος. Ο πρώτος είναι ο τραπεζίτης που προκάλεσε την πτώση της κυβέρνησης του Ανδρέα Παπανδρέου, ο ίδιος για τον οποίο ο ΓΑΠ είπε πρόσφατα ότι αυτός ...«αποκάλυψε» το σκάνδαλό του. Ο κ. Μαργέλλος πρωταγωνίστησε τότε, μαζί με τον Λούβαρη (Κόκκαλης), στο γνωστό «σκάνδαλο για το καλαμπόκι», για το οποίο και καταδικάστηκε αργότερα. Σήμερα παραμένει στενός φίλος του κ. Παπανδρέου (θυμούνται στο ΠΑΣΟΚ το ταξιδάκι στο Παρίσι;), αλλά και του κ. Γ. Κύρτσου.

Μέλη του πρώτου ΔΣ της Ένωσης Νέων Επιχειρηματιών, ήταν οι εξής: Πρόεδρος, Θανάσης Λαβίδας, Αντιπρόεδρος Χάρης Κυριαζής, Διευθύνων Σύμβουλος Δ. Καλλιτσάντσης, Μέλη: Γ. Παπαθανασίου, Δ. Κοντομηνάς και Βαρβάρα Βερνίκου.

Ο κ. Γ. Παπαθανασίου είναι βεβαίως ο σημερινός υπουργός Οικονομικών αυτοπροσώπως (!!!). Ο κ. Δ. Καλλιτσάντσης συμμετείχε και στο πρόσφατο μυστικό δείπνο. Ο κ. Δ. Κοντομηνάς είναι ο γνωστός. Ο κ. Χ. Κυριαζής, ιδιοκτήτης τότε του ομίλου πληροφορικής. Delta Singular, υπήρξε αργότερα και συνεργάτης του Στ.  Μάνου στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας,

Στο καταστατικό της Ένωσης Νέων Επιχειρηματιών μεταξύ άλλων διαβάζουμε και τα  εξής ονόματα:

Πάνος Τσουπίδης, πρώην διευθύνων σύμβουλος τότε της Δωρικής Τράπεζας μετέπειτα  της «Μαρφίν» και αργότερα στενός φίλος του κ. Αλογοσκούφη και πρόεδρος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, από το οποίο απομακρύνθηκε μετά το σκάνδαλο των ομολόγων.

Πέτρος Γ. Δούκας, ο γνωστός.

Για λόγους χώρου δεν είναι δυνατόν να ασχοληθούμε σήμερα λεπτομερώς με τις δραστηριότητες των άλλων μελών της ομάδας των «Νέων» τότε και «Παλαιών» σήμερα επιχειρηματιών. Η ανάγνωση και μόνο των ονομάτων στο τεύχος εκείνο του «Αντί» που υπογράφει ο υποφαινόμενος πείθει για τις επιχειρηματικές προσβάσεις του κ. Γ. Α. Παπανδρέου.  Πόσο τυχαία ήταν άραγε η συμμετοχή ονομάτων όπως εκείνα του κ. Κυριακόπουλου, προέδρου αργότερα του ΣΕΒ , του ανιψιού του πρώην προέδρου του ΣΕΒ, κ. Στάμου Στράτου, ιδιοκτήτη τότε της εταιρείας LSI καθώς και του προέδρου του ΣΕΒ Βορείου Ελλάδος κ. Ευθυμιάδη;  Ή εκπροσώπων γνωστών και ηχηρών τότε ονομάτων επιχειρηματικών οικογενειών, όπως η κ. Βερνίκου, ο κ. Μπουτάρης και ο κ. Μηναϊδης;

Μήπως, τελικά, η λεγόμενη «πολιτική αφέλεια» και «αγαθοσύνη» του Γιωργάκη δεν ήταν παρά «στάχτη στα μάτια»; Η απάντηση, προσεχώς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 02/03/2009 15:35:22

    Και αλλα ονοματα,...και αλλα ονοματα..που φτανουν στις παρυφες βασιλικων οικογενειων και τους ανθρωπους τους...

    Τι νομιζετε? Δεν εχει σχεση π.χ. η Ελληνιδα πριγκιπισσα της Σερβιας με τον Γιωργακη μεσω Τρικαρδου και Καλλιτζαντζη της Ελλ.Τεχ?

    Και αλλα πολλα...

  2. ataktos avatar
    ataktos 02/03/2009 15:37:02

    δηλ.η γιαγιαμ η Δουκησα ....χαχαχα

  3. aionios avatar
    aionios 02/03/2009 15:38:34

    Η νοοτροπία και ο τρόπος σκέψης του είναι γνήσια αμερικανικός.
    Το lobbying είναι ένας τρόπος άσκησης πολιτικής που ευδοκιμεί κυρίως πέραν του Ατλαντικού.

  4. ΑΦΡΙΚΗ avatar
    ΑΦΡΙΚΗ 02/03/2009 15:42:19

    KOIMASTE ORTHIOI KYRIOI, TO LOBBYING EINAI PANTOU KAI KYRIOS STHN BANANIA POU ZOYME!

  5. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 02/03/2009 15:57:41

    Αφού κατά πώς φαίνεται η ΝΔ πάει για 25% στις Ευρωεκλογές και το κόμμα δεν σηκώνεται με τίποτε ούτε από μέσα ούτε από έξω, την ανάγκη φιλοτιμία ποιούντες όλοι οι ενδιαφερόμενοι, άρχισαν να βγάζουν μπροστά τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ.

    Μπροστά στην ακυβερνησία, και στο ενδεχόμενο να σκάσει μύτη κανένα καινουργές κόμμα και η κατάσταση ξεφύγει τελείως, άρχισε από τώρα το μαγείρεμα και σε λίγο θα αρχίσει και η πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ. Μπροστά εις το ολότενα, καλό και το ΠΑΣΟΚ.

    Και επειδή το γοργόν και χάριν έχει ας ρίξουμε σου λέει και μερικές καλές κατραπακιές επί του κυβερνητικού σχήματος και των υπουργών γενικώς και ειδικώς, στο χώμα είναι ούτως ή άλλως, να τους τελειώνουμε μία και καλή.

    Εμπρός για μιά αδέσμευτη Ελλάδα.

  6. κυρος avatar
    κυρος 02/03/2009 16:00:13

    γάιδαρε μήπως θέλεις να πεις η ΝΔ πάει για 35%

  7. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 02/03/2009 16:04:35

    Ακολουθεί πιστά πρακτικές που εξασφάλισαν στους προγόνους του σημαντικά πολιτικά αξιώματα.

  8. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 02/03/2009 16:09:39

    Εκεινο που δεν καταλαβαινω εγω ο αφελης,ειναι γιατι σας πειραζει που θελουν οι μεγαλοι,να σταθεροποιησουν το συστημα.Δηλαδη,αν τα καταφερουν,αυτο θα ωφελήσει μονον αυτους;Εμεις,θα χασουμε;
    Η μηπως περιμενετε να ελθει ο κομμουνισμος απο το παραθυρο,μαγικω τω τροπω;
    Γιατι αν αυτο περιμενετε,θα περιμενετε για πολυ.
    Οι Ελληνες,δε γουσταρουν κομμουνισμο.Το απεδειξαν το 44-49,που ενω πεινουσαν,και θα ηταν λογικο να το κανουν, κομμουνισμο,δεν εφεραν.Σκεψου τωρα,που δεν πεινανε. (Τουλαχιστον ακομα).

  9. osaperas avatar
    osaperas 02/03/2009 16:18:37

    @8
    Ανάθεμα κι εάν ήξεραν και ξέρουν οι έλληνες τι γουστάρουν και τι δεν γουστάρουν.
    Τότε(44-49) οι αποφάσεις για την πολιτική ζωή του τόπου μας πάρθηκαν από άλλους και οι δικοί μας απλά ακολούθησαν.

    Το ίδιο φαίνεται να γίνεται και τώρα. Άλλοι παίρνουν τις αποφάσεις για εμάς και εμείς "ψηνόμαστε" ότι είναι δικές μας.

  10. donaE avatar
    donaE 02/03/2009 16:23:29

    Τελειωσε ο κομμουνισμος προβοκατωρα!Υπαρχει και η ψηφος,εναλλακτικα,γιατι πρεπει να μας σταθεροποιουν οι 'μεγαλοι'.

  11. Προβοκάτωρ avatar
    Προβοκάτωρ 02/03/2009 16:26:24

    Εκεινο που δεν καταλαβαινω εγω ο αφελης,ειναι γιατι σας πειραζει που θελουν οι μεγαλοι,να σταθεροποιησουν το συστημα.Δηλαδη,αν τα καταφερουν,αυτο θα ωφελήσει μονον αυτους;Εμεις,θα χασουμε;
    Η μηπως περιμενετε να ελθει ο κομμουνισμος απο το παραθυρο,μαγικω τω τροπω;
    Γιατι αν αυτο περιμενετε,θα περιμενετε για πολυ.
    Οι Ελληνες,δε γουσταρουν κομμουνισμο.Το απεδειξαν το 44-49,που ενω πεινουσαν,και θα ηταν λογικο να το κανουν, κομμουνισμο,δεν εφεραν.Σκεψου τωρα,που δεν πεινανε. (Τουλαχιστον ακομα).

  12. dimitris avatar
    dimitris 02/03/2009 16:30:56

    ελα ρε,ο γιωργακης δεν ασχολειται με νταβατζηδες…

  13. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 02/03/2009 16:50:49

    Παντα ετσι αντιδρα η συντηρηση!!!Να μη δουν ανθρωπο να παει μπροστα!!!Ρε θα δειτε την διακυβερνηση του Παπανδρεου και δεν θα πιστευετε στα ματια σας.Ειμαι σε θεση να ξερω τι δουλεια γινεται απο καιρο εν οψει της κυβερνησης Παπανδρεου!!!!Η υπομονη μπορει να ειναι πικρη αλλα εχει πολυ καλα αποτελεσματα!!!!

  14. kanis avatar
    kanis 02/03/2009 17:29:28

    Το πιό αστείο της εποχής εκείνης, είναι ότι την Μιμή ,την γνώρισε ο Αντρέας με σύσταση Μαργαρίτας, ώς μια απο τις δυναμικές στις ΕΓΕΣ!

  15. olympiada avatar
    olympiada 02/03/2009 18:22:11

    Ανώνυμε 25, σταματήστε πια την άθλια προπαγάνδα. Άκου Τζέφρει ο Φόρεστ!

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/03/2009 18:32:03

    @ 21 Και για να σοβαρευτούμε, μήπως πρέπει να σχηματιστεί μια μεταβατική κυβέρνηση από μέλη της Ιεράς Συνόδου ώσπου να ετοιμαστεί καλύτερα ο στρατός για να αναλάβει αυτός;

  17. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 02/03/2009 19:00:04

    Tο πιο καλο...

  18. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 02/03/2009 19:01:00

    Μάλλον αποκριάτικη εκδήλωση για το προσωπικό είχαν οι επιχειρηματίες.

  19. ataktos avatar
    ataktos 02/03/2009 19:46:00

    Πάντως γέρασε το τεκνό …

  20. ariel avatar
    ariel 02/03/2009 19:54:57

    Το 16 και το 17 ίδιο ακριβώς κείμενο με διαφορετικά ονόματα? Πως γίνεται???

  21. ataktos avatar
    ataktos 02/03/2009 19:56:27

    Δίχως το φωτοστέφανο τι θα μας κάνει …

  22. daris avatar
    daris 02/03/2009 19:58:13

    Κατι τρεχει με τα σχολια...Μηπως λογω Αποκριας ή συμβαινει κατι αλλο?

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/03/2009 20:01:00

    Εγω δεν μπορω να καταλάβω όλη αυτη την αναταραχη.Θεωρω δεδομενο ότι το ΠΑΣΟΚ θα κινηθει περιπου όπως επι Σημιτη όπου ο Γιωργος ήταν ΥΠΕΞ και σημαντικοτατο στελεχος όπως περιπου η Ντορα σημερα.
    Δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν ότι θα μοιαζει η κυβερνηση του ΓΑΠ με το ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του 80.Αλλωστε δεν λέει κατι παρομοιο και ο ιδιος.Το μονο που εχει πει είναι ότι θα κρατικοποησει τραπεζες ΑΝ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΑΝΑΓΚΗ πραγμα που κάνουν όλες οι κυβερνησεις του κοσμου για οσες τραπεζες κινδυνευουν ενω τη δεκαετια του 80 όλες οι τραπεζες πλην Πιστεως και Εργασιας ήταν κρατικές.Προς τι λοιπον ο θόρυβος και ο αλαλαγμος;

  24. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 20:07:25

    Γειά σας
    Άτακτε δεν έχει νόημα , έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου απ ότι βλέπω , διαπλεκόμενος ο Γιωργάκης...
    Βγήκε το συμπέρασμα απο το "μυστικό δείπνο" των 50 συνδετημώνων , δεν βάζω τα γκαρσόνια μέσα...
    Βέβαια "μυστικό" τις μέρες μας είναι ότι δεν πιάνει η κάμερα.
    Όταν ο Γιώργος έδωσε αίμα για ένα κοριτσάκι στο Παίδων , και αυτό μυστικό ήταν.
    Μην βγαίνουν τόσο εύκολα συμπεράσματα για την ποιότητα του ανδρός...
    καλή σαρακοστή

  25. daris avatar
    daris 02/03/2009 20:13:31

    Γιατι τοσος θορυβος φιλτατοι συνομιλιτες???
    Μηπως επειδη τωρα αρχιζει να βουλιαζει το καραβι της ΝΔ στα βαθια?
    Μηπως επειδη ηρθε το πληρωμα του χρονου?
    Μηπως επειδη αρχισε να αποδιδει το πολιτικο στοιχημα του ΓΑΠ (και οχι του ολου ΠΑΣΟΚ)?
    Αν δουμε τα ονοματα στο τραπεζι θα καταλαβουμε αλλον ενα λογο πανικου τουλαχιστον για τους φιλους Δεξιους.
    Παντως η συναντηση, για οσους ξερουν τι σημαινει ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ εξουσια σε μια οποιαδηποτε χωρα, και χρησιμη ειναι και αυτονοητη.

  26. kanis avatar
    kanis 02/03/2009 20:38:17

    Τιραμόλα

    Εσύ εμπιστεύεσαι τον Χρυσοχοείδη (που αναδεικνύεται 2ος μετά τον Γιώργο από τις έγκυρες δημοσκοπήσεις !!!) και μας καθησύχαζε, ότι εξολόθρευσε την τρομοκρατία;

    Αν επανακάμψει, θα πρέπει να πιστέψουμε, ότι πετάει κι ο γάιδαρος, δηλαδή;

    Πίστεψέ με, καλόπιστα ρωτάω.

    Τα μη διαπλεκόμενα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, που τα εξαφανίσατε;

  27. daris avatar
    daris 02/03/2009 20:41:46

    @40.
    Φανταζομαι οτι εισαι μασκαρας λογω ημερας και οχι απο χαρακτηρα.
    Οι μασκες ομως πεφτουν καποτε και ο καθρεπτης σοκαρει φιλε ανωνυμε!

  28. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 02/03/2009 20:47:28

    Αφιερωμένο στους εκατέρωθεν χειροκροτητές και κομματικούς σημαιοφόρους.

    Τελικά είναι κατάρα να θυμάσαι...
    Θυμάμαι, κάποτε γελούσαμε όταν τα ΜΜΕ προέβαλλαν τις ικανότητες του ΚΚ του Β (...όταν τραυματιζόταν στην μπάλα) για να κυβερνήσει τη χώρα.
    Ομως επειδή η γη αυτή κατοικείται μάλλον από απογόνους των ΕΛ ο πονόψυχος Ελληνικός Λαός τον τίμησε με τη ψήφο του και απλά τώρα βρίζει...
    Θυμάμαι ότι κάποτε γελούσαμε όταν τα ΜΜΕ προέβαλλαν τις ικανότητες του ΓΑΠ (...όταν έκανε ποδήλατο, με επιδιόρθωση της αλυσίδας εν κινήσει) για να κυβερνήσει τη χώρα.
    Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η χώρα των Λωτοφάγων θα τον τιμήσει με τη ψήφο και μετά θα βρίζει.
    Είναι πολύ πιθανό ότι η κα Ντόρα Μπακογιάννη, ως η τρίτη πορφυρογέννητη περιμένει στο προθάλαμο, τη σειρά της για ..."βρίσιμο".
    Η διαφορά των δύο τελευταίων παραπάνω αναφερομένων σε σχέση με τον ΚΚ τον Β΄, ότι τους έχουμε δει...
    Πόσα χρόνια άσκησε εξουσία ο ΓΑΠ και διοίκηση η Ντόρα?
    Θαμπωμένοι όμως από την πορφύρα θα τα ξεχάσουμε και θα τους τιμήσουμε...
    Μετά μας φταίει η διεθνή συγκυρία και η διεθνή συνωμοσία: για τη καμμένη γή, τα άδεια ταμεία, το φως στην άκρη του τούνελ, την καθημερινότητα κλπ, όταν από τότε που θυμάμαι διοικούν οι ...πορφυρογέννητοι....


    "Λαοί που δεν αυτοκρίνονται,
    που κάνουν δυο και τρεις φορές τα ίδια λάθη,
    που κερδίζουν τους πολέμους
    και χάνουν τις ειρήνες,
    είναι ή γίνανε λειψοί!"

    ΗΡΑΚΛΗΣ Ν. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ

    ΥΓ

    -στο παραπάνω ποίημα η αντικατάσταση της λέξεως πόλεμος με τη λέξη εκλογές είναι ο διαχρονικός καθρέπτης της Ελληνικής πραγματικότητας.
    -γιατί διαρρηγνύουν κάποιοι τα ιμάτια τους για παρόμοιες συναντήσεις?
    Πίστεψαν ότι ο οποιοσδήποτε πορφυρογέννητος της χώρας τούτης, στο προθάλαμο της εξουσίας, δεν θα έχει την αποδοχή των αληθινών κυβερνητών της χώρας?
    Εξάλλου και στη προσωπική ζωή κάθε Ελληνα η γιορτή από το τραπέζι ξεκινά....

  29. kanis avatar
    kanis 02/03/2009 21:10:13

    @τιραμολα

    Δεν είναι το λιγότερο, όταν έναν αναξιόπιστο στα μάτια της κοινωνίας (μόνος του απαξιώθηκε), μας τον παρουσιάζουν σαν νούμερο δύο στο κόμμα. Λυπάμαι, αλλά κάτι σημαίνει αυτό.

    ...κι έπονται οι καταξιωμένοι διαπλεκόμενοι,οι ξανθές κι οι καλλίγραμμες,...!

    Σε εποχές κρίσης όπως η σημερινή, χρειάζονται σοβαρά στελέχη με ουσιαστικό μεστό λόγο και γνώσεις, γύρω από τα κρίσιμα επίμαχα θέματα της εποχής. Πούντοι ρε φίλε;

  30. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 21:17:19

    Ωραίος ο Ηρακλής , ωραίος και ο Ιθαγενής...
    Άκου Ιθαγενή , εγω δεν έχω διαβάσει ποίηση και για πορφυρογένητους δεν καταλάβαίνω τι εννοείς...
    Ζήτησε νομιμοποίηση απο τη βάση στήθηκα στην ουρά και ψήφισα.
    Τι να κάνουμε δεν ψηφίζουν σε αυτή τη χώρα μόνο όσοι είναι "καλλιεργημένοι" , ψηφίζουν και οι καλλιεργητές...αναγκαστικά...

  31. Factorx avatar
    Factorx 02/03/2009 21:18:59

    Το μόνο που καταφέρνουν όσοι επιτήδειοι παραποιούν νικς και σχόλια είναι να επιβεβαιώνουν οτι τίποτα δεν άλλαξε σε ορισμένους κύκλους του ΠΑΣΟΚ.

    Εσβησα όσα μπορούσα κι αν και κανένα παραπάνω ζητώ συγνωμη και ξαναστείλτε το.

  32. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 21:22:34

    Έχεις δίκιο Kanis.
    Λάβε υπόψιν σου όμως ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που δεν είναι έτοιμοι να ακούσουν.
    Σε έχω εκτιμήσει ιδιαίτερα όταν μνημόνευσες τον Μάρκαρη σε ένα παλιότερο σχόλοιο σου...
    Σε κάθε περίπτωση εδώ θα είμαστε , περιθώρια για άλλο θέατρο δεν υπάρχουν...

  33. kanis avatar
    kanis 02/03/2009 21:25:18

    τιραμόλα 40

    Καλά τα λες

    Καλλιεργημένοι, καλλιεργητές και καλλιέργιες...
    ας συνέλθουν όμως, γιατί η δημοκρατία χρειάζεται συγκροτημένα πρόσωπα κι όχι καλοστημένα puppets, από εμφανέστατα στημένες δημοσκοπήσεις προς δημιουργία κλίματος!!!

    Οι έχοντες οφθαλμούς και νου ...βλέπουν και κρίνουν!

  34. alekos stamou avatar
    alekos stamou 02/03/2009 21:26:54

    Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε γιατί δεν δημοσιεύετε το σχόλιό μου;
    Συνοδεύεται απο όνομα και ηλεκτρονική διεύθυνση

    factorx: Είσαι μέσα ή δεν είσαι; Τι παριστάνεις; Τον αντιστασιακό του ΠΑΣΟΚ;

  35. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 21:27:33

    Εμενα με εξεπληξαν τα ονοματα αυτων που συμμετειχαν (και τοτε, "τα νεα τζακια" και τωρα) στον μυστικο δειπνο. Και (μα την αληθεια αθελα μου) ηρθε στον νου μου οτι πριν 2000 χρονια πριν ειχε γινει παλι ενας μυστικος δειπνος οπου η προδοσια ηταν το χαρακτηριστικο της. Θελω να πω, οτι το χρημα δεν εχει χρωμα και οτι τα διαπλεκομενα εχουν και τους μασκαραδες τους. Ειναι και η εποχη τους.

    Τιραμολα, ολα τα παλια στελεχη τα φαγανιαρικα ειναι ακομα στο ΠΑΣΟΚ. Ειτε ειναι με τον ΓΑΠ ειτε ειναι με τον χοντρουλη η πισω απο καποιον (καποια) αλλη. Ο ιδιος ο ΓΑΠ εκανε ολεθρια λαθη σαν υπεξ που ηταν (Σερβια, σχεδιο Αναν κλπ). Θα σου ελεγα να εισαι πιο προσεκτικος στις διατυπωσεις σου γιατι υπαρχουν και ανθρωποι με μνημη εδω μεσα.

  36. stelios avatar
    stelios 02/03/2009 21:36:33

    Και ο κλεφτογερος που παντρευτηκε την παλακιδα του στο Παρισι επισης,τα ψωνια που κανει στο Κολωνακι ειναι αστρονομικα..

  37. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 21:39:19

    Δεν μου λες Xase , σου έχω δώσει την εντύπωση ότι υποτιμώ την μνήμη κανενός?
    Για την Σερβία δεν καταλαβαίνω που το πας αλλά για το σχέδιο Αναν πήρε καθαρή θέση και την υποστήριξε γιατί έτσι πίστευε και εσύ τον κρίνεις για την καθαρή του θέση.
    Τις κουμπάρες θες να παίζουμε , όπως ότι και η μη θέση είναι θέση?

  38. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 02/03/2009 21:41:40

    Αντί νά τούς ευγνωμονείτε, αχάριστα παράσιτα, όλους αυτούς τούς αχόρταγους επιχειρηματίες, οι οποίοι, γιά δικό τους όφελος βεβαίως, όχι μόνο "σταθεροποιούν", αλλά διασώζουν στήν ουσία τό Κράτος αυτό, (από τόν "λαό" του), καί έτσι μπορέσαμε κι' εμείς νά φάμε ένα κομμάτι ψωμί, μιάς καί έλαχε καί γεννηθήκαμε σ' αυτή τή "χώρα".
    Άμα δέν υπήρχαν αυτοί και οι μανίες τους γιά πλουτισμό, καί οι "συναντήσεις" τους μέ τούς ΓιωργοΚωστάκηδες, ποιός θά μάς τάϊζε εμάς (μέ τά περισσέματα απ' τά αενάως δανειζόμενα, από σπόντα), ρέ "κουρασμένοι αγωνιστές"? Η Αλέκα ή ό Αλέκος ?
    Αυτοί, τό πολύ νά μάς εξασφάλιζαν (2 Χ 2) m, κιβούρι μέ ταφόπλακα στό Γράμμο, καί Ντάντζα στό χωριό Μπελογιάννης.
    Τό ΜΟΝΟ σπόρ, στό οποίο έχει επιδόσεις αυτός ο "Δημοκρατικός!!!!! λαός"), είναι οι συμμορίες, λησταρχίες καί οι αιματοχυσίες.

  39. alekos stamou avatar
    alekos stamou 02/03/2009 21:43:37

    Να περιμένω ίσως μια απάντηση factorx;

  40. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 02/03/2009 21:44:28

    Γιατι εχουν ξεσαλωσει ολοι οι υποστηρικτες της παραταξης που εχει κατακλεψει την χωρα και το πορτοφολι του Ελληνα φορολογουμενου???Μηπως επειδη βλεπουν να ερχεται το τελος??????

  41. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 02/03/2009 21:44:32

    Δεν μίλησα για καλλιεργημένους και καλλιεργητές, απλά υπενθύμισα ότι
    -ο ΚΚ ο Β, ο ΓΑΠ και η Ντόρα είναι απλά απόγονοι πολιτικών δυναστειών
    -ο ΓΑΠ και η Ντόρα δεν προήλθαν από παρθενογέννηση, έχουν ασκήσει διοίκηση και εξουσία και κάποιοι ακόμα τους χειροκροτούν.
    Δικαίωμα δημοκρατικότατο να επιλέγει ο καθένας ότι θέλει αλλά και εξίσου δημοκρατικό είναι να θυμάμαι την πορεία ορισμένων τα τελευταία 25 χρόνια και να γυρνάω τη πλάτη.
    Αν ορισμένοι πιστεύουν ότι η λύση είναι :

    -ο ΚΚ ο Β
    -ο ΓΑΠ
    -η Ντόρα
    -το αλάθητο του Στάλιν
    -η παιδική χαρά του ΛΑΟΣ
    -τρία πουλάκια κάθονται

    τότε, κατά τη γνώμη μου, αυτές οι πολιτικές εμμονές εξηγούν την κατάσταση της χώρας.

  42. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 21:45:27

    Ναι αλλα και η βλακωδης θεση, ειναι βλακωδης θεση ετσι δεν ειναι Τιραμολα;;

  43. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 21:51:22

    48$
    Ανωνυμε, εισαι μηπως απο αυτους που μας σταθεροποιουν; (το @ το αντικατεστησα με το $ ειδικα για την περισταση)

  44. Factorx avatar
    Factorx 02/03/2009 21:51:48

    @Skorpios!!! Δηλαδή όποιος διαφωνεί με τον ΓΑΠ ειναι ΝΔ. Τέτοια να κάνετε να σπρώχνεται φηφοφόρους μακριά, πανέξυπνοι

  45. gouanini avatar
    gouanini 02/03/2009 21:52:25

    και συνεχιζοντας στο ιδιο πνευμα αραγε ο...ανενδοτος του jeffrey την εποχη του μετεκλογικου ξεκατινιασματος απεναντι στους διαπλεκομενους εκδοτες της ανατροπης του ηταν αραγε ζητημα επιτευξης μιας σειρας δειπνων που επακολουθησαν;και η σημαια του υπεσταλει;απο υποταγη των υπονομευτων αραγε;η ταιζουμε κουτοχορτο τους πελατες;

  46. ελληνας avatar
    ελληνας 02/03/2009 21:56:44

    Ο Παπανδρέου, προκειται σε λιγότερο από 6 μήνες να είναι ο Πρωθυπουργός. Απαγορεύεται να έχει επαφές με τους παράγοντες που αποτελούν την οικονομική ελιτ της χώρας? Καλά τόσο αιθεροβάμωνες είναι μερικοί?.Τουλάχιστον την πρώτη 8ετία το 1981 όλοι δυσπιστούσαν περί του Πασόκ, ότι δήθεν θα κρατικοποιύσε ακόμη και τα κανδήλια που έλεγε ο Χριστόδουλος κλπ αλλά μετά από 19 χρόνια διακυβέρνηση το Πασόκ παρόλες τις λαμογιές που κάποιοι από τα στελέχη του κάναν τουλάχιστον έδειξε ότι ήξερε να κυβερνά και ο Λαός περνούσε καλύτερα από ότι με τους σημερινούς αλμπάνηδες. Ακόμη και ο πρόεδρος της Κίνας συναντάται με τον BILL GATES prive και δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα γιατί εκείνοι είναι προσγειωμένοι. Που την βρήκατε εσείς τη διαπλοκή? πόσο μικρόνοες μπορεί να είναι κάποιοι?

  47. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 21:57:01

    Ποιός είναι απόγονος δυναστείας μωρέ ο ΓΑΠ?
    Ο παππούς του ήταν δάσκαλος σε ένα χωριό στην Αχαία , ο πατέρας του με την μεγάλη αντιδικτατορική δράση έκανε 4 παιδιά και μόνο το ένα ασχολήθηκε με την πολιτική...
    Δηλαδή αν ψηφιζόνταν ο Βενιζέλος θα γλυτώναμε απο την δυναστεία?

    Συμφωνώ xase...

  48. Factorx avatar
    Factorx 02/03/2009 22:05:59

    @ελληνας: συμωνούμε απολύτως. Ο ΓΑΠ και όποιος άλλος πολιτικός αρχηγός μπορεί να δειπνει ελέυθερα με όσους επιχειρηματίες θέλει. Αρκει τα χέρια να ειναι πανω απο το τραπέζι

  49. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 22:06:15

    1) ο Όμιλος νέων επιχειρηματιών είχε στόχο κυρίως να δημιουργήσει μια νέα γενιά επιχειρηματιών , οπαδών της υγιούς επιχειρηματικότητας που θα ξεπερνούσε τον κακοποιό, παλαιολιθικό κρατικοδίαιτο καπιταλισμό, της εποχής σχεδίων Μάρσαλ (δευτερευόντως σαφώς θα ήταν στήριξη στον γιωργάκη)
    2) απέτυχαν απλούστατα επειδή οι νέοι επιχειρηματίες είδαν ότι έπρεπε να αποδεχτούν το γνωστό «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι »,( όπου εκείνοι ήταν οι δεινόσαυροι επιχειρηματίες που απομυζούσαν τον τόπο) για να μην εξαφανιστούν
    3) Σε λίγους μήνες ο Γιωργάκης θα γίνει πρωθυπουργός. Η διοίκησή του θα είναι η λυδία λίθος για την αξιολόγησή του και όχι τα αναγκαία γεύματα –γεύματα για τα οποία όλα τα … λαικά αριστερά παιδιά του μπλογκ νιώθουν την ανάγκη όχι απλώς να ειρωνευτούν. Και όχι μόνο αυτό αλλά τα χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να αποδείξουν γιατί …ΘΑ μας απογοητεύσει ο Γιωργάκης!!!!

  50. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 22:11:38

    ΥΓ: ασυνταξια στις δυο τελευταίες σειρες. Βιαζομουν για να δω μεγαλους ελληνες- τους έχουμε αναγκη τουτη την εποχη των μικρων ελληνων

  51. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 22:13:40

    58Φακτωρ
    Οχι μονο τα χερια να ειναι πανω απο το τραπεζι αλλα και οι δειπνοι να μην ειναι μυστικοι.
    Τιραμολα χαιρομαι εισαι Πασοκος αλλα σωστος ανθρωπος.

  52. οχι άλλο πασοκ avatar
    οχι άλλο πασοκ 02/03/2009 22:20:01

    έλεος όχι άλλο πασοκ. Δεν βαρεθήκατε τους επαγγελματίες του ψέματος. Ακόμα και τους κομμουνιστές κορόιδεψαν δεν έχουν το θεό τους
    Όλα στο βωμό της 'μάσας'

  53. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 22:26:41

    @59 Στο μη λαικο παιδι
    Ειμαι αριστερος και δεν κρινω τον ΓΑΠ απο οτι δεν εχει κανει, αλλα απο οτι εχει κανει μεχρι τωρα. Ηταν 20 χρονια υπουργος, στην παιδεια (αυτη που ελεγαν πριν βγουν για κατι 15%) απετυχε. Στην εξ. πολιτικη εκανε τα χατηρια των φιλων του των αμερικανων. Το αν γινει πρωθυπουργος σε μερικους μηνες αυτο ειναι αλλο καπελο, δεν ξερω αν πρεπει να διαλεξω το μη χειρον βελτιστον η να το αναφερω καν. Ουτε μπορω να φανταστω οτι αν σε μερικους μηνες, ΑΝ γινει προθυπουργος ο ΓΑΠ θα γινει καλυτερη η ζωη μου. (Μαλλον θα βρουν και αυτοι "καμμενη γη"). Αλλα και συ τον βλεπεις σαν Μεσσια χωρις να γνωριζεις τι θα κανει, ετσι δεν ειναι;;. Γιατι αυτα που λεει πως θα κανει ειναι ανεφικτα. Τα λεφτα ειναι πολλα Αρη.

  54. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 02/03/2009 22:41:21

    @ 54 Factorx Δεν προκυπτει απο πουθενα αυτο που ισχυριζεσαι σε σχεση με το σχολιο μου.Δεν πιστευω να με εχεις για χαζο που θα ελεγα κατι προς την κατευθυνση που ισχυριζεσαι.Νομιζω.....!!!

  55. osaperas avatar
    osaperas 02/03/2009 22:43:06

    Να διευκρινήσουμε κάτι. Όταν λέμε "οι δείπνοι να μην είναι μυστικοί" εννούμε να βγαίνει σχετική ανακοίνωση από το ΠΑΣΟΚ (ή αλλο κόμμα ανά περίσταση);

    Για να το μαθαίνουν όλοι οι δημοσιογράφοι (και όχι όπως τώρα πρώτος ο φάκτορας) και να μας το λένε μετά εμάς να κάνουμε τα σχόλια/τη πλάκα μας;

    Γιατι επί της ουσίας μία συνάντηση εκατό ανθρώπων σαν αυτή του ΓΑΠ δεν μπορεί έτσι κι αλλιώς να θεωρηθεί "μυστική".

  56. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 22:46:26

    φακτορα δν παιρνει την απαντηση γμτ

  57. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 22:47:06

    @ 63
    έχασες: αφενός είμαι λαϊκό παιδί από καταγωγή και ταξική συνείδηση (μια έκφραση ηταν).
    Αφετέρου ΔΕΝ τον ψηφίζω τον Γιωργακη
    Το ελληναράδικο στυλάκι έψεξα:. Να ψάχνουμε να βρούμε ΓΙΑΤΙ …ΘΑ μας απογοητεύσει
    - ειλικρινά σαν υπουργός Παιδείας δεν θυμάμαι τι έκανε
    - σαν υπουργός εξωτερικών , δεν ξέρω ποιανού εντολές εκτελούσε, πάντως θυμάμαι ότι μας έβγαλε αβρόχοις ποσί από την βαλκανική κρίση έχοντας ΚΑΙ τους σέρβους ευχαριστημένους …Αυτό είναι διπλωματία και όχι οι αλαλαγμοί του ΠΑΜΕ που δήθεν έκλεινε τους δρόμους

  58. ελληνας avatar
    ελληνας 02/03/2009 23:00:06

    βρε αγόρι μου facror, που τη βρήκες τη διαπλοκή? πως είσαι τόσο βέβαιος ότι σε αυτή τη συνάντηση διαπλέκονταν ο Παπανδρέου και οι επιχειρηματίες κάτω από το τραπέζι? Δηλαδή πρέπει να βγάζει δελτίο τύπου κάθε μέρα ποιούς συναντά και τι ακριβώς τους είπε? Απλά οι άνθρωποι θέλουν απεγνωσμένα έναν συνομιλητή απεχθάνονται το κενό στην διακυβέρνηση, απεχθάνονται το άλλο δηλώνουμε στο εσωτερικό, άλλο στην ευρώπη και άλλο τελικά πράττουμε. Και οι τωρινοί έχουν την παιδική αφέλεια να μας παίρνουν οι Ευρωπαίοι στα σοβαρά. Οταν κλείνεις το μάτι σε χιλιάδες ανέργους ότι θα επιδοτηθούν 60.000 θέσεις ανεργίας στο δημόσιο την ίδια στιγμή οι διεθνείς αγορές- τράπεζες ανεβάζουν το spread στο δανεισμό μας γιατί το μήνυμα είναι ακόμη μεγαλύτερος δημόσιος τομέας στην Ελλάδα. και μετά άντε να συναζέψεις τα ασυμάζευτα. Λίγη σοβαρότητα ζητούν οι επιχειρηματίες. Και ο Παπανδρέου έδειξε ότι την έχει...

  59. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 23:01:30

    Στο 59 γραφεις (κοπι κανω)
    1) ο Όμιλος νέων επιχειρηματιών είχε στόχο κυρίως να δημιουργήσει μια νέα γενιά επιχειρηματιών , οπαδών της υγιούς επιχειρηματικότητας που θα ξεπερνούσε τον κακοποιό, παλαιολιθικό κρατικοδίαιτο καπιταλισμό, της εποχής σχεδίων Μάρσαλ (δευτερευόντως σαφώς θα ήταν στήριξη στον γιωργάκη)¨¨
    Δεν μας λες ομως για τον Γιωργακη το προτευων ποιο θα ηταν. Φυσικα και οι νεοι επιχειρηματιες πρωτα την τσεπη τους θα κοιταζαν ετσι δεν ειναι;; Ο ΓΑΠ ομως τι κοιταζε πρωτα οταν εκανε την κινηση;;.
    Γραφει ο Φακτωρ πιο πανω οτι σε μια συναντηση (του ΓΑΠ με τους επιχειρηματιες) τα χερια πρεπει να ειναι πανω απο το τραπεζι. Εγω λεω πως οταν η συναντηση ειναι μυστικη, τα χερια δεν ειναι ποτε πανω απο το τραπεζι (ενιοτε χαιδευουν και τα μπουτια της διπλανης κυριας, η πανε να πιασουν τον κ@@λ μου που δεν ειμαι παρων).
    Χαιρομαι που δεν ψηφιζεις ΓΑΠ κατα τα αλλα. Ολα γραμμενα χωρις εμπαθεια ετσι.

  60. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 23:09:28

    @ 71
    Ο φακτορ απλως λαικιζει. τετοιες συναντησεις γινονται καθε μερα, απο ολους τους πολιτικους.
    ειναι σε θεση να το ξερει. απλως ηξερε οτι θα σηκωνοταν αχος και θα μας εβαζε να γραφουμε και το καταχωρησε..
    -δεν με νοιαζει τι κοιταζε ο ΓΑΠ. ΜΑκαρι να ειχε πετυχει. στη θεση τους ειχαμε κοκκαλη, μπομπολα, κλπ . να τους χαιρομαστε

  61. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 23:11:29

    ΥΓ: η ελλαδα καπιταλιστικη θα εξακολουθησει να ειναι. το θεμα ειναι η υγιης επιχειρηματικοτητα
    (βεβαια αν μας πιασει η θυελλα που ζει ο πλανηντης, όλα αυτα θα μας φαινονται αστεια)

  62. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 02/03/2009 23:14:10

    @ 78
    απο αυριο θα φορεσω παροπιδες να μην βλεπω.
    (ποιος δηλωσε σοσιαλιστης?)

  63. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 23:14:56

    Έλληνα έχω δηλώσει ότι θα ψηφίσω ΓΑΠ γιατί τον πιστεύω...
    Πρόσεξε όμως , δεν γίνεται να λέγεσαι σοσιαλιστικό κίνημα και να αποδέχεσαι το γεγονός της ανάπτυξης με χρήματα της κοινωνίας όπου ο επιχειρηματίας θα έχει την δυνατότητα να μετακομίσει σε χώρες όπου επικρατεί εργασιακός μεσαίωνας και ο εκπρόσωπος σου υπουργός να σε παρακαλάει να μεταμορφωθείς σε Ινδό ή Αφρικανό εργάτη πρικειμένου να γίνεις και συ ανταγωνιστκός εργαζόμενος για να καταφέρουμε να φέρουμε πίσω τον καπιταλιστή...
    Δεν γίνεται αυτό...

  64. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 02/03/2009 23:22:28

    Παιδιά, μην ανησυχείται καθόλου. Όλα θα πάνε μέλι γάλα με τον Γεώργιο Παπανδρέου στο γκουβέρνο. Μας το εγγυάται ο Σκόρπιος (@14), ο οποίος ''είναι σε θέση να ξέρει τι δουλειά γίνεται από καιρό''. Μας διαβεβαιώνει μάλιστα ότι: ''θα δούμε τη διακυβέρνησή του...δεν θα πιστεύουμε στα μάτια μας''. Θα πιστεύουμε στα δικά του.

  65. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 23:26:35

    θέλεις κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής Σπατζιώτη?

  66. Xase avatar
    Xase 02/03/2009 23:27:53

    80 Τιραμολα, και να συνεχισω εκει που σταματησες...
    ... και οταν ο εργασιακος μεσαιωνας τελειωσει να επιστρεψει (ο επιχειρηματιας) ανοιγοντας ξανα εργοστασια τα οποια θα εξυπηρετουνται αποκλειστικα απο ρομποτ. Κατι τετοιο εγινε την δεκαετια του 60-70 οταν οι ευρωπαιοι πηγαν στην αν. Ασια και επεστρεψαν μετα, οταν τα βιομηχανικα ρομποτ ηταν στο φορτε τους (στην Ιαπωνια ηταν πανω απο 500000 την εποχη εκεινη και ουτε για κατουρημα πανε, ουτε για τσιγαρο αλλα ουτε και ακουν τους "μεταναστες¨του Μαρκοπουλου).

  67. osaperas avatar
    osaperas 02/03/2009 23:32:53

    @82

    Ο Σκορπιος εγγυάται για την επιτυχία του ΓΑΠ με την ίδια λογική που κάποιοι άλλοι εγγυώνται την αποτυχία. Όλοι τους εμφανίζονται να γνωρίζουν τι θα γίνει στο μέλλον εάν ο ΓΑΠ γίνει πρωθυπουργός.

    Η φαντασία στη νιοστη μορφή

  68. Factorx avatar
    Factorx 02/03/2009 23:35:30

    Κάποιοι ηλίθιοι που νομίζουν οτι προσφέρουν εξυπηρέτηση στο ΠΑΣΟΚ αρχίσαν πάλι το παλιο βιολί, όπως και τότε το "βρώμικο 89". και μας κατηγορούν για "πράκτορες", "τρομολάγνους" και όλα τα σχετικά. Εμεις δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε και μπορούν να γράφουν οτι μαλακία τους κατέβει στο μυαλό. Οταν γράφουμε το γράφουμε με στοιχεία κι αυτός τους πονάει. Αυτοί ότι λένε το πάιρνουν απο τον κουβά με την λάσπη. Θέλουν όμως αλήθεια πόλεμο μαζί μας;

  69. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 23:37:57

    Ο Κοτζιάς έχει γράψει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο την φορολόγηση των μηχανών.

    Πρέπει όμως να ξέρουμε τι θέλουμε από αυτή τη ρημάδα τη ζωή xase...

  70. Στελιος avatar
    Στελιος 02/03/2009 23:39:06

    Ρε παιδια, τι εγινε?

    Πριν 2-3 μερες ξεκινουσε εδω μεσα η συσταση μιας νεας Φιλικης Εταιριας και τωρα αρχισαμε παλι τα δικομματικα καυγαδακια??

    Μ'αρεσει που μερικοι μερικοι θιγεστε οταν πεφτει κραξιμο και σας αποκαλουν "παρεουλα".

    Η επανασταση αρχισε...πηραν φωτια τα πληκτρολογια.

  71. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 02/03/2009 23:41:41

    @81 Σπατζιωτης.Το γεγονος οτι εισαι παλαιοκοματικου τυπου ατομο δεν χρειαζεται να το επιβεβαιωνεις καθημερινα και σε καθε σου απαντηση στον οποιοδηποτε!!!''Ζησε τον μυθο σου ""οπως ελεγε ενα σλογκαν υπουργου τουρισμου της παραταξης σου!!!

  72. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 02/03/2009 23:48:05

    @ FactorX

    Αληθεύει η πληροφορία οτι είχε μαζί του τον Τσουκάτο για να μαζεύει τα μπαξίσια?

    ---------------------------------------

    Τελικά, αρκεί να εμπιστεύεσαι τον Skorpios!!!
    Η άποψή του για την επερχόμενη Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ
    είναι εγγύηση, τόσο για την δική μας ευημερία, όσο και για την πρόοδο του τόπου γενικότερα...

  73. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 23:49:05

    Στα @@ του του Σπατζιώτη...
    Ψάχνει να βρει κανένα ορθρογραφικό λάθος...

    Λέγε κοινωνικοποίηση ή τιμιο καπιταλισμο?

  74. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 02/03/2009 23:50:09

    @82 tiramola
    ''θέλεις κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής Σπατζιώτη?''
    Θα προτιμούσα παραγωγικότητα της μέσης κοινωνίας. Με ολίγη, παρακαλώ. Και χωρίς γάλα.

  75. tiramola avatar
    tiramola 02/03/2009 23:55:01

    Αβαβα δηλαδη , κατάλαβα...

  76. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 03/03/2009 00:07:26

    @88, Σκόρπιε, η παράταξή μου δεν ανέβηκε ποτέ στην εξουσία. Θα σου απαντήσω με τα λόγια που σου απηύθυνε ο Φάκτορας: ''Δηλαδή όποιος διαφωνεί με τον ΓΑΠ ειναι ΝΔ. Τέτοια να κάνετε να σπρώχνεται φηφοφόρους μακριά, πανέξυπνοι''
    Στην ανταπάντησή σου έγραψες: ''Δεν πιστευω να με εχεις για χαζο που θα ελεγα κατι προς την κατευθυνση που ισχυριζεσαι.'' Δεν ξέρω για τι σε έχει ο Φάκτορας, εγώ πάντως όχι. Να, βάζω το χέρι μου στη φωτιά.
    Και μια ερώτηση: Γιατί στο τέλος κάθε πρότασής σου βάζεις τρία θαυμαστικά(!!!); Είναι κάτι σαν σήμα, σύνθημα, σημάδι, μασωνίες κι έτσι, να πούμε, ή ένα απλό 'τικ'';

  77. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:19:17

    Με ενημερώνουν με διάφορα μηνύματα ότι κάποιος ενοχληθείς από τις αποκαλύψεις μας για τα μυστικά γεύματα αποφάσισε να αποκαλύψει το πραγματικό ποιόν του antinews, επαναλαμβάνοντας πληκτικά όσα έγραφε παλαιότερα η Αυριανή και άλλα έντυπα παρόμοιου ήθους.

    Εμείς δεν φοβόμαστε απολύτως τίποτα. Γι αυτό αναδημοσιεύουμε την ανάρτηση του http://alekos.blogspot.com/2009/03/praktorx-kai-antinews.html για να έχουν γνώση όλοι οι αναγνώστες μας, με την ελπίδα ότι το σχετικό δημοσίευμα δεν προέρχεται από το επίσημο ΠΑΣΟΚ.

    Γράφει λοιπόν ο κύριος αυτός:

    PraktorX KAI ANTINEWS...

    ...ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΑΛΙΕΣ (και αυταπόδεικτα ύποπτες) ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ...
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κ.ΒΑΣΙΛΗ ΖΗΣΗ;

    Επειδή στο διαδίκτυο πολλοί είναι νέα παιδιά κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν.
    Ο Χρήστος Παπουτσάκης όταν αποφάσισε να σταματήσει την έκδοση του ΑΝΤΙ «παρέδωσε» την ηλεκτρονική του έκδοση, το ANTINEWS, στον δημοσιογράφο Βασίλη Ζήση.

    Ο Βασίλης Ζήσης είναι αρκετά παλιός δημοσιογράφος. Από την δεκαετία του 80 είχε αναλάβει εργολαβικά, στο ΑΝΤΙ αλλά και στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ της εποχής, το ρόλο της σπίλωσης και συκοφάντησης του Ανδρέα Παπανδρέου. Πότε υπαινισσόμενος ότι ο Ανδρέας ήταν μπλεγμένος στην τρομοκρατία ( 17Ν, ΕΛΑ κλπ), και πότε προσπαθώντας να αποδείξει την αξιοπιστία του Κοσκωτά και του Μητσοτάκη στην υπόθεση των …πάμπερς.

    Στη συνέχεια, ανάμεσα σε άλλα, ανέλαβε εργολαβικά να ξεκινήσει ως πρώτος μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη του ΕΛΑ όπου γελοιοποιήθηκε για άλλη μια φορά κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας. Πρόλαβε όμως να ρίξει μέσα στο δικαστήριο λάσπη και πάλι εναντίον του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ΚΚΕ.

    Στο στόχαστρο του πολλοί όπως ο αείμνηστος Μιχάλης Ράπτης (Παμπλο), στελέχη του ΠΑΣΟΚ, στελέχη της παραδοσιακής αριστεράς, ανεξάρτητοι αριστεροί.

    Στις εκλεκτικές του φιλίες ο τρομολάγνος υπουργός Πάνος Καμένος, ο Ρουσόπουλος κλπ…

    Σήμερα, φορώντας και πάλι την προβιά του «προοδευτικού» αναλυτή, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας των περισσότερων χρηστών του διαδικτύου, και επομένως την άγνοια τους για το ρόλο του, επιχειρεί τις ίδιες χολερικές προβοκάτσιες.

    Εμφανής στόχος του τελευταία ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ.

    Εγώ αισθάνομαι υποχρεωμένος να επισημάνω τον άνθρωπο και τη διαδρομή του.

    Αυτός είναι ο Βασίλης Ζήσης που καθορίζει το ρόλο του ANTINEWS.

    Όποιος θέλει ακούει και βλέπει.

    Προς τον συντάκτη του κειμένου:

    1. Το PraktorX είναι μηνύσιμο. Όπως κι αυτά περί «μυστικών υπηρεσιών», αλλά σιγά να μην ασχοληθούμε με βλακείες. Θα το σκεφτούμε όμως επειδή είναι ίσως βλακεία να αδιαφορούμε για τέτοιες αήθεις επιθέσεις, ειδικά τώρα που θα έλθουν κι άλλς αποκαλύψεις

    2 Γράφεις: «Πότε υπαινισσόμενος ότι ο Ανδρέας ήταν μπλεγμένος στην τρομοκρατία ( 17Ν, ΕΛΑ κλπ), και πότε προσπαθώντας να αποδείξει την αξιοπιστία του Κοσκωτά και του Μητσοτάκη στην υπόθεση των …πάμπερς»

    Πόσο άσχετος είσαι (για να μην πως κάτι άλλο) φαίνεται μόνο από αυτά που γράφεις για τον Κοσκωτά και τον Μητσοτάκη. Εγώ υπεράσπιζα τον Κοσκωτά που έβγαλα το σκάνδαλο και ήμουν μάρτυρας κατηγορίας στο ειδικό δικαστήριο; Ήμαρτον Κύριε. Όσο για τον Μητσοτάκη όποιος διαβάσει το σαίτ καταλαβαίνει. Το ιδιο ισχυει φυσικά και για τον Ρουσόπουλο. Ειδαν οι αναγνώστες μας πόσο μας εμπίδισε η "φιλία" μας απο το να γράψουμε εδω΄για το Βατοπέδι κλπ. Και φίλους μπορούμε να έχουμε όσυς θέλουμε. Δημόσιες θέσεις απο αυτές τις φιλίες δεν μπορουμε να έχουμε και κανένας εδω απο τους πέντε συντακτες του antinews δεν έχει δημόσια θέση.

    3. Ποτέ, εξάλλου δεν έγραψα για τον Ανδρέα και την τρομοκρατία. Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά, έτσι σου είπαν να πεις έτσι λες. Για το θέμα πάντως της τρομοκρατίας μην βιάζεσαι να υιοθετήσεις τις κατηγορίες των εμπλεκόμενων εναντίον μου. Γιατί ανοίξαμε καινούργια κατηγορία στο σαιτ κι έρχονται κι άλλες αποκαλύψεις

    4. Τα άλλα δεν αξίζουν τον κόπο να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Αν και το να με βρίζει ο Ιός και άλλοι παρόμοιοι αποτελεί ίσως τίτλο τιμής για μένα. Εγώ μιλούσα πάντα με στοιχεία. Οι άλλοι απαντούσαν μόνο με λάσπη.

    5. Θα πω και κάτι ακόμα, επειδή εσύ μου έδωσες την ευκαιρία. Επί δυο δεκαετίες έχω αποκαλύψει μερικά από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα (Κοσκωτάς, Αγορά του Αιώνα, Κόκκαλης, Στάζι κλπ). Και επί δυο δεκαετίες μου πετάνε τόνους λάσπη, κόβοντάς με από όλα τα ΜΜΕ, επειδή δεν υποτάχθηκα. Γιατί δεν έχουν τίποτα άλλο να μου προσάψουν. Μόνο ψιθύρους και βρωμιές. Ούτε δουλειές στο δημόσιο έχω, ούτε βίλες, ούτε παλάτια. Κι αυτό το site αποφασίσαμε να το φτιάξουμε από το υστέρημά μας όπως μπορούμε να αποδείξουμε ανά πάσα στιγμή, για να μην διαδίδετε άλλες βλακείες.

    Και ο Βασίλης Ζήσης δεν είναι το antinews. Είναι μόνο ένας από τους πολλούς.

    ΒΖ

  78. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 00:25:27

    @94 Σπαζιωτης"Θα σου απαντησω οσον αφορα αυτες τι ανοησιες που λες για τα θαυμαστικα και συνεχιζεις οτι η παραταξη σου δεν ανεβηκε ποτε στην εξουσια.Για αναφερεις κατι για συνθηματα ,σημαδια ,μασωνιες και οτι σου κατεβει μαλλον μπορω να το δικαιολογησω οτι εισαι νυσταγμενος.Για την παραταξη που αναφερεις φιλε μου μονο για αριστερος δεν μου φαινεσαι!!!!!!(πολλα θαυμαστικα για σε τσαντισω)..

  79. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 00:34:31

    Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούϊ

  80. tiramola avatar
    tiramola 03/03/2009 00:36:14

    Μάρτυρας κατηγορίας στην δίκη του ΕΛΑ?

  81. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:38:42

    @tiramola, ναι γιατί, έχεις πρόβλημα;

  82. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 00:39:26

    @ 95 Factora ,Εχω την γνωμη οτι υστερα απο αυτα που αναφερονται και σεβομενος τον εαυτο σου και τους φιλους του site να ξεκαθαρισεις την θεση σου και προς αποφυγη οποιασδηποτε παραξηγησης πρεπει να σου πω οτι δεν υιοθετω αυτα που αναφερονται στην παρα πανω επιστολη,ομως πρεπει να δωσεις σαφεις εξηγησεις..

  83. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:43:05

    @Skorpios: Απάντησα ενω ΄μπορούσα να μην δώσω καμία σσημασία στις βλακείες. Το έκανα για να μην λένε οτι φοβόμαστε κλπ και επειδή μόνο λάσπες θα μπορούν στο μέλλον να επιστρατεύσουν.Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.΄΄Οποιος έχει να πει κάτι συγκεκριμένο να το πεί καθαρα και με στοιχεία. τα άλλα είναι αλητείες

  84. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 03/03/2009 00:44:10

    @93 Τιραμόλα, με το συμπάθειο, αλλά αποφεύγω (όσο μπορώ) να απαντώ σε ερωτήσεις που τις θεωρώ ανόητες.
    @96 Σκόρπιε, παρότι ταλαιπωρήθηκα πολύ να καταλάβω τι ακριβώς έγραψες (πάνω που είχα αρχίσει να πιστεύω ότι ''έστρωσες'' κάπως ορθογραφικά και συντακτικά), οφείλω να ομολογήσω ότι το όπλο των πολλών θαυμαστικών που χρησιμοποίησες στο τέλος εναντίον μου κυριολεκτικά με τσάκισε.
    Λες ότι δεν σου φαίνομαι αριστερός. Προφίλ εννοείς ή ανφας;

  85. tiramola avatar
    tiramola 03/03/2009 00:44:15

    Σοβαρό παίδαρε....
    και πάρε δώσε με τον Καμμένο?
    Τώρα εξηγείται γιατί μου την "έπεσες" τις προάλλες όταν έγραψα ότι η φάρα σου οργίασε στην παραπληροφόρηση....
    Και ποιόν πήγες να δώσεις αρχηγέ αν επιτρέπεται?

  86. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 00:45:24

    @ 95 Factor,

    Πάρα πολύ ενδιαφέρον.
    Φαίνεται πως κάποιοι πόνεσαν. Και πόνεσαν πολύ μαλιστα.

    Τί να πεί κανείς!


    Σημειώνω απο κάτω το σχόλιο ενός γνωστού μας
    (στο ίδιο site)...
    Σχόλιο #1

    krogias είπε...

    Πάνω-κάτω έχω καταλάβει τι κρύβεται πίσω από κάθε blog, αλλά για το antinews, είχα μαύρα σκοτάδια.

    Ευχαριστώ που μας ανοίγεις τα μάτια!
    2/3/09 10:21 μμ
    -----------------
    Του άνοιξαν τα μάτια λέει, ο
    (σοσιαληστρικά) πωρωμένος!
    Τί άλλο μπορεί να περιμένει κανείς, απο φωλοπασόκια...
    (αλλάζουμε το πρώτο γράμμα)

    ----------------------
    ΥΓ
    Factor
    Μή μασάς, είναι μόνο η αρχή!
    Θα υπάρξει και συνέχεια...

  87. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 00:46:11

    Συμφωνω μετην θεση σου''Οποιος εχει να πει κατι συηγκεκριμενο να το πει καθαρα και με στοιχεια""

  88. tiramola avatar
    tiramola 03/03/2009 00:49:09

    Καλά...καληνύχτα...

  89. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:49:13

    @tiramola. Δηλαδή υιοιθετείς τις βλακείες που λένε ως απο μηχανής λύση στην στον αγώνα χωρις επιχειρηματα που δίνεις τόσν καιρό εδω για να δικαιώσεις το ΠΑΣΟΚ; Κάτι τέτοια το χαλάνε όμως. και οτι πιστεύεις μεγάλε. Ελεύθερα. Εγω δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Και δεν θα κάνω διάλογο με αλήτήριους. Scripta manet.

  90. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 00:50:05

    Ωραίοι είναι οι επιτελείς του GAP. Σκύλιασαν για την μάσα του -επειδή αποκαλύφθηκε- και ζητούν εξηγήσεις από λάθος ανθρώπους. Τον GAP να ρωτήσετε πρώτα από όλα. Τους υπολοίπους να τους αφήσετε ήσυχους.

  91. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:51:07

    Μπορουν να μας πουν λοι πρώην αφισοκολητες του ΠΑΣΟΚ πόσο παίρνουν για να μας βομβραδίζουν με μυνήματα; Οταν αντιγράφαν αυτα που γραφαμε για τα σκάνδαλα της ΝΔ ήταν καλά;

  92. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 00:51:53

    @102 Σπατζιωτης.. Το οτι ταλαιπωρηθηκες να καταλαβεις δεν φταιω εγω,αναζητησε αλλου τις αιτιες, εγω εδωσα μια μαλλον ηπια εκδοχη του...φαινομενου Τωρα για τις μαλακιουλες προφιλ η ανφας μαλλον στον ιδιο λογο μπορω νατις αποδοσω..!!!!!!!!!!!!!

  93. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 00:52:07

    105 Skorpios!!!

    Αναρωτιεσε γιατι λοιπον κανενας δεν συκωνει το γαντι?

    Αν θες την απαντηση..... ψαξε και αγορασε ολα τα τευχη του ΑΝΤΙ!!

    ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ .... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ!!!

  94. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 00:52:08

    GAP: ο Τσάβες της Ελλάδας.
    Καλή σαρακοστή.

  95. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 00:54:49

    Factor,

    Ο tiramola εννοεί οτι θα πάει στο "εκπληκτικό" blog του Κρόγια (γιατί αυτόν ξέρει, αυτόν εμπιστεύεται)

  96. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 00:57:31

    @Cleine Meine. Έυτυχως που καθυστέρησε η ανανέωση του σαιτ. προλαβαίνω να κανω ειδική κατηγορία με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ για να μαθαίνουν οι νεότεροι. Δεν αφηνω ποτέ το γάντι κάτω όταν μου το πετάνε

  97. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 00:57:46

    Συνέχεια του #113

    Κρόγιας, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΛΕΥΚΑΝΤΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΝΟΤΕΡΟ

    (Το συνιστούν 29 Μιζαδόροι...)

  98. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 00:59:30

    !@ 111 MIG .Μπορεις να γινεις ποιο συγκεκριμενος?Για λογους αρχης με υπονοουμενα δεν μπορει να γινει σοβαρη συζητηση ,νομιζω θα συμφωνησεις μαζι μου..

  99. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 01:00:18

    @ 114 Factor,

    Φαντάζομαι πόσο δουλειά θα είχες, αν ήταν στην Κυβέρνηση!

  100. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 01:01:42

    Και βέβαια, οι ενδιαφερόμενοι για την δίκη του ΕΛΑ ξεχνάνε τα πρωτοσέλιδα των Ιών της Ελευθεροτυπίας και των κοκκαλίνων στα τότε κανάλια που με διαπομπευαν οτι διατάχθηκε η "βίαια προσαγωγή μου". ¨Οπως και έγινε, επειδή η δικαιοσύνη με κάλεσε, ενω εγω δεν είχα ειδοποιηθεί - δεν πήγα αυτοκλητος. Αλλά θα τα πουμε άλλη φορά και καλά γι αυτό. Υπάρχει πολύ υλικο, όρεξη να έχετε να διαβάζετε

  101. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 03/03/2009 01:02:29

    @115 Cleine Meine. Eισαι λιγο εμπαθης και υπερβολικος η μου φαινεται??

  102. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 01:03:16

    @115 σε παρακαλω να μην επιτιθέμεθα σε άλλα μπλογκ. δεν θα τους μιάσουμε

  103. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 01:03:26

    116 Skorpios!!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    Αλλα ειναι αρκετα δυσκολο σε λιγες γραμμες να σου αποδειξω αυτο που χρονια οικοδομησα μεσα στο μυαλο μου διαβαζοντας το ΑΝΤΙ.
    Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΛΟΓΟΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ-ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

  104. tiramola avatar
    tiramola 03/03/2009 01:03:29

    Τί πήγες να καταθέσεις στη δίκη?

  105. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 01:05:45

    tiramola

    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ?
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΗΣΕΣ?

  106. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 01:13:30

    tiramola

    Υπαρχει στρατος..... απο ανθρωπους που εχουν μυαλο και σκευτονται!!

    Οτι και να κατεθεσε, ο οποιοσδηποτε, σε οποιοδηποτε δικαστηριο, ειναι υποχρεωση του να το κανει εφοσον εχει κληθει απο το δικαστηριο,εαν φυσικα πιστευει στην δημοκρατια.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ!!


    ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΠΑΣΟ!!

  107. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 01:15:07

    @ 120 Factorx,

    Συμφωνώ, αλλά ο Κρόγιας πάντοτε μου την έσπαγε.
    Με το δικό του σχόλιο, αποδεικνύεται το ποιόν του.

    --------------

    Σε γενικές γραμμές πάντως, συνιστώ ψυχραιμότερη προσέγγιση, γιατί θίγεσαι εσύ προσωπικά, και φυσικό είναι να "φορτώνεις".
    Αύριο, θα έχεις καθαρότερο μυαλό, έτσι ώστε να λάβουν τα "παιδιά" τις κατάλληλες απαντήσεις.

  108. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 01:15:57

    @MIG-21, άσε θα του απαντήσω: τα αρχεία της Σταζί. περίμενε όμως θα τα βγάλουμε όλα σε λίγο κι απο εδώ.

  109. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 01:17:40

    @FactorX


    Σχετικά με την ακατάσχετη μπουρδολογία του alekos.blogspot (είναι πολλά τα λεφτά Αλέκοοοο), αλλά και τις τοποθετήσεις διαφόρων ψηφοφόρων του ΓΑΠ, και μιας και τους έχουν πιάσει οι ευαισθησίες περί σημαντικών προσώπων -που πούλησαν επαναστατηλίκι, έχοντας πλάτες άλλων, αλλά στη συνέχεια ξέρασαν και το γάλα της μάνας τους, εκτός από ονόματα- να πώ το εξής:

    Ρε παιδιά, αφού γνωρίζετε ότι το αδερφάκι του Γιωργάκη, ο Νικολάκης, είναι στο ΔΣ του -χαρακτηριζόμενου ως βασικού ταμεία του Καραμανλή- μεγαλοεπιχειρηματία, Λασκαρίδη.

    Ξέρετε επίσης, ότι εκεί βρίσκεται ο "γενίτσαρος" της τσέπης του και των κάθε λογής συμφερόντων, πασίγνωστος γνώσης της τρομοκρατίας, υπαρκτής και μη (ειδικά όταν πρόκειται για Ολυμπιακούς, έβλεπε παντού, όχι μόνο 17Ν, αλλά και καμικάζι μουτζαχεντίν, Τόμας Μίλλερ. Εκείνο το μπουμπούκι, ο πρώην πρεσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα που δεν έχανε στιγμή να στριμώξει τη χώρα μας, κυρίως με όχημα την τρομοκρατία.

    Και σεις τώρα έχετε το θράσσος να μιλάτε; Ε ρε Χρυσοχοΐδης που σας χρειάζεται. 'Η μάλλον, τι λέω εγώ, Λαλιώτης (αυτό τον έφαγε ο Χρυσοχοΐδης, όταν λέει εξάρθρωνε τη 17Ν- αλήθεια γιατί τότε τονβ πέταξαν έξω;) σας χρειάζεται.

  110. serafino avatar
    serafino 03/03/2009 01:17:57

    Σήμερα, φορώντας και πάλι την προβιά του «προοδευτικού» αναλυτή, ..........τις ίδιες χολερικές προβοκάτσιες.


    σαν να το εχω δει σε σχόλιο εδω στο Antinews αυτό, προσφάτως μάλιστα.....

  111. Le canard avatar
    Le canard 03/03/2009 01:19:11

    αντί για πασίγνωστος γνώσης, πασίγνωστος "διώκτης" (τρομάρα του)

  112. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 01:19:51

    Suhoi

    Α!!!!!

    ΑΝΑΤΠΟΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΗΜΟ ΣΟΥ..... ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ!!

  113. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 01:20:28

    @Cleine Meine, Εχεις δίκαιο, Αλλά ξέρεις γιατί το έκανα; Για να τσακίσω το φίδι εν τη γεννέσει του και να μην μας λένε τα λαμόγια οτι κολώνουμε κιόλας. Ξέρεις τι γινόταν τόσο χρόνια; Με καλούσαν απο εφημερίδες για δουλειά, επειδή όλοι ήθελαν τα θέματα μου (δες τις τωρα αντιγραφές) και μετά άριχαν τα τηλέφωνα απο τα κομματικά γραφεία. ΄Δεν το βούλωδα τότε, θα το βουλώσω τώρα; Και υ[πάρχουν πλέον και πολλοί άλλοι σαν κι εμένα που τους σιχαθηκαν και αναζητουν διέξοδο εδώ. περίμενε και θα δεις

  114. Le canard avatar
    Le canard 03/03/2009 01:20:59

    @MIG-21

    και να φανταστείς ότι δεν χρειάστηκε καν ο ελιγμός της κόμπρας

  115. MIG-21 avatar
    MIG-21 03/03/2009 01:22:15

    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟ!!
    ΕΓΩ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ..... ΠΑΛΙΟΣΑ!!

  116. serafino avatar
    serafino 03/03/2009 01:22:48

    Κι αυτό το σύνδρομο Μυνχάουζεν!!!

  117. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 01:25:05

    @Cleine Meine: Είναι μόνο μερικά από τα links που μας έστειλε σήμερα για να τα αναδημοσιεύσουμε, κατά τα άλλα. Εμείς όμως δεν κάνουμε μαύρη προπαγάνδα εναντίον ουδενός. Μπορείτε λοιπόν να μπείτε και να τα διαβάσετε

    http://krogias.blogspot.com/2009/02/2007-2008.html
    http://krogias.blogspot.com/2009/02/blog-post_3222.html
    http://krogias.blogspot.com/2009/02/blog-post_4253.html

  118. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 01:25:36

    @serafino

    Το'χουν όλα τα καλά παιδιά

  119. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 01:28:52

    @ΦακτορΧ 135
    Μα, καλά τόσο πολύ τους πείραξε η αποκάλυψη του αντινιους, την οποία την επόμενη ημέρα δημοσίευσαν και οι φυλλάδες;

  120. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 01:46:36

    @ 135 Factor,

    Μεγάλη επισκεψιμότητα βλέπω στα λίνκ του Κρόγια...

    Μήπως πρέπει να πάει ο εκεί Skorpios!!!, για να τον ενισχύσει λιγάκι?
    (σίγουρα θα του αρέσει το μπλόγκ...)

  121. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 01:48:45

    Πολύ σοσιαλιστικό πινέλο δούλεψε σήμερα.
    Φωτιά στα μπατζάκια τους το γεύμα.

  122. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/03/2009 01:51:51

    Πριν αλέκτωρ (δημοσκόπος) λαλήσει τρις επήλθαν τα αποκαλυπτήρια του ΠΑΣΟΚ.

    Στην προοπτική να βρεθεί ξανά στην κουτάλα, κάτι καθόλου βέβαιο κι ας κόπτονται μισθωμένοι γκαλοπιτζήδες, ανέκτησε το αλαζονικό προσωπείο της 20ετούς δικτατορίας.

    Για να πάρει όμως την κουτάλα πρέπει να πείσει λίγους, κρίσιμους, ηλίθιους ότι θα λύσει τα προβλήματα με "φιλολαϊκή πολιτική".

    Μόλις λοιπόν κάποιος τράβηξε την κουρτίνα και φάνηκε μια πτυχή της δράσης του ΠΑΣΟΚ, και προσωπικά του Προέδρου, που αντικρούει την "φιλολαϊκότητα", πήδηξαν στο ταβάνι.

    "Υπό ομαλές συνθήκες", μια επαφή του αρχηγού της Αντιπολίτευσης και, λέμε τώρα, υποφήφιου πρωθυπουργού, με ομάδα επιχειρηματιών θεωρείται φυσιολογική και φυσικά δεν συνιστά θεσμική εκτροπή.

    Είναι η μυστικότητα και κυρίως η υπεραντίδραση στην αποκάλυψη που δημιουργεί τη υπόνοια ότι "οι συνθήκες δεν είναι ομαλές".

    Τι καταλαβαίνουν όλοι :
    Ότι ενώ το ΠΑΣΟΚ κόπτεται δήθεν για το πόπολο κάνει νέο deal με τον επιχειρηματικό κόσμο.

    Και βέβαια, επειδή στην Ελλάδα ζούμε, κι εδώ δεν υπάρχουν επιχειρηματίες-θηρία του ελεύθερου ανταγωνισμού αλλά απομυζητές του δημοσίου χρήματος, όταν (και όπου) κερδίζουν οι επιχειρηματίες χάνει το πόπολο.

    Άρα αναιρείται το φιλολαϊκό προσωπείο.
    Άρα κινδυνεύει η κουτάλα.
    Άρα ο Φακτορ χαλάει τη σούπα.
    Άρα σπιλώστε τον.
    Με ψέμματα. Που δεν μπορούν να γνωρίζουν οι νεώτεροι.

    Αλλά, ρε Φακτορα, τι περιμένεις..;

    Αυτοί βγάλαν τραβεστί τον δικό τους.
    Το μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου Ανδρέα Χριστοδουλίδη.
    (Το 83 δεν ήταν ;)
    Στέλνοντάς τον στην ντροπή, στην υποβάθμιση και στην αφάνεια.

    Εσένα θα δίσταζαν να προβοκάρουν;

  123. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 01:52:37

    @Orestios

    Μπα, δεν το πιστεύω. Κατά βάθος είναι καλά παιδιά. Απλά, συνηθισμένοι να παρατρώνε (τον αγκλέορα αδερφέ μου) για είκοσι χρόνια, σήμερα παραφάγανε οστρακοειδή και λοιπά μπινελίκια της φτωχολογιάς και γι'αυτό μας βγαίνουν ξυνοί.

  124. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 01:54:13

    ...ξεσυνήθισαν, βλέπεις, και τώρα κάνουν δοκιμές για όταν θα ρθει η ώρα τους.

  125. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 01:54:59

    Suhoi
    Σιγά μην ξέρουν από ξινίλα. Χολερικοί από τα γενοφάσκια τους στις κλαδικές. Είναι το πράσινο βλέπεις.

  126. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 02:04:13

    Τα λίνκς είναι το μονοπάτι της ναυτίας. Μόνο η Άννα Γούλα μπορεί να το διαβεί.

  127. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 02:36:32

    Factor, οι σχολιαστές του Αλζαπ,
    Το έχουν πρώτο θέμα στα μπλόγκ τους.
    Και εσύ μου λές να μην ανοιξουμε διαμάχες.

    http://krogias.blogspot.com/

    http://mpostani.blogspot.com/

    Χωρίς να διασταυρώσουν τίποτα, αναρτούν ασύστολα ψεύδη.
    ΜΑ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ?

  128. thanos avatar
    thanos 03/03/2009 05:30:30

    71-Xase Says:
    March 2nd, 2009 at 11:01 pm

    Φιλε μου, χαιρομαι για την κριτικη σου και καλα κανεις. Προταση ομως δεν βλεπω.Ειπες πιο πανω οτι εισαι αριστερος,βλεπεις στον χωρο σου καποιον που εχει τα φοντα να αναλαβει το καραβι? καποιον Αλεξη η" Αλεκα ας πουμε.

  129. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 03/03/2009 09:59:33

    factorx-Όσο τα κοράκια προσπαθούν να σε τσιγκλάνε
    Τόσο εμείς σε εμπιστευόμαστε!!!

  130. krogias avatar
    krogias 03/03/2009 10:21:33

    Προς Cleine Meine και άλλα υπόγεια και ανώνυμα ανθρωποειδή:

    Θα μιλήσω με την ίδια γλώσσα που χρησιμοποιείτε για εμένα, όταν θα βγείτε από τα σκοτεινά και υγρά υπόγεια της λασπολογίας στα οποία κρύβεστε.

    Τότε θα έχουν πραγματική αξία και αυτά που λέτε για εμένα, αλλά και αυτά που θα πω κι εγώ για εσάς...

    Εως τότε, δεν είστε τίποτε άλλο από ανώνυμα συκοφαντικά σκουπίδια, με σκοτεινές προθέσεις.

    Και χέστες και συκοφάντες, πάει πολύ...

  131. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 10:28:23

    Βλέπω ότι τα «παιδία μας»
    krogias @ mpostani
    είναι της παλιάς καλης(?) σχολής "υποπρακτόρων"
    Που έλεγε μια ατάκα
    «ρίξε λάσπη μην στεναχώριεστε κάτι θα μήνη»
    κριμα τους και ιδιαίτερα στην ηλικία τους .

  132. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 10:56:32

    Κρόγια σε πολεμάνε τα υπόγεια Νεφελιμ της ΝΔ μην τους ακούς , να σε πικάρουν θέλουν .

  133. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 11:05:21

    greekpoliticalreview-xa xa xa καλόοοο !!!!

  134. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 03/03/2009 11:10:11

    @greekpoliticalreview: e- φίλε, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι το συγκεκριμένο ποστ είναι κατάλληλο για αστειάκια;;;

  135. kapoios avatar
    kapoios 03/03/2009 11:17:09

    @ FactorX, Cleine Meine και λοιποί χουντοβασιλικοί

    Το δεξιό παρακράτος σας πάει γάντι. Πού κρυβόσασταν ρε φαντάσματα τόσο καιρό? Μπείτε ξανά στους τάφους σας να τελειώνουμε. Βγήκατε να στηρίξετε την κυβέρνηση με τους ανίκανους και τις αδερφές?
    Ουστ ρε κόπροι! Εφιάλτες του τόπου.

  136. kapoios avatar
    kapoios 03/03/2009 11:27:49

    Τώρα σας πειράζει το δείπνο, ε? Αν συναντιώντουσαν με τον Καραμανλή θα ήταν καλά, ε?
    Αλλά, ποιος μεγαλοεπιχειρηματίας θα ήθελε να συναντηθεί μαζί του? Κανείς. Έχουν ένα όνομα οι άνθρωποι στην αγορά. Δε θέλουν να το λερώσουν!!!

  137. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 11:28:48

    Τι κάποιος τι κόπρος .
    Όπως "τι σκατο τι χρυσό …"
    Αν δεν κατάλαβες τίποτα κρίμα .
    Άλλαξε το «μπαχτσέ σου » μέρα μεσημέρι έχουμε σοβαρέψου …

  138. Xase avatar
    Xase 03/03/2009 11:29:50

    150@
    Οχι φιλε μου δυστυχως, ουτε η Αλεκα ουτε ο Αλεκος μπορουν να παρουν την Εξουσια. Το αν εχουν τα φοντα η οχι ειναι ανευ ουσιας επομενως. Η αριστερα κανει αγωνες,(παντα εκανε) αλλα κανει παραλληλα και πολλα λαθη. Ελπιζω να μπορεσει τουλαχιστον να κανει μια καλη και δημιουργικη αντιπολιτευση, καλυτερη απο αυτη που κανει το ΠΑΣΟΚ σημερα και το οποιο αποβλεπει μονο στην κουταλα (οπως και η ΝΔ φυσικα).
    Αυτο το βλεπει κανεις και απο την αναρτηση σημερα. Ο ΓΑΠ συνανταει κρυφα τους επιχειρηματιες. Το κρυφα σημαινει συναλλαγη, θα τους δωσει αν τον υποστηριξουν. Εις βαρος μας ομως(Ο ΚΚ μας εχει ηδη ξεπουλησει εδω και καιρο). Ο Φακτωρ το βγαζει στην φορα και οι Πασοκοι ειναι εκτος εαυτου. Και αρχιζει εδω μεσα ο πολεμος για το ποιος ειναι ο πλεον καταλληλοτερος. Ας τους να φαγωθουν.

  139. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 11:35:21

    πεστα Xase
    πεστα!!!!
    το Ευρο επιασε τα 1880 δρχ..

  140. kapoios avatar
    kapoios 03/03/2009 11:35:25

    Άκουσα οτι ενοχλήθηκε ο Καραμανλής όταν έμαθε για τη συνάντηση. Γιατί άραγε?

  141. kapoios avatar
    kapoios 03/03/2009 11:37:29

    Ο Κρόγιας σας παρέδωσε στην πυρά λαμόγια. Κι εγώ δε θα σας σβήσω!!!

  142. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/03/2009 11:45:11

    Θα ξαναγραψω ότι το site αυτο εχει επικριτικα δημοσιευματα για όλα τα κομματα.Για κάποιο λόγο όμως μονο οσα αναφερονται στη ΝΔ δεν επισυρουν κατηγοριες εναντιον των δημοσιογραφων που τα δημοσιευουν.Οι υπολοιποι ΠΑΣΟΚ και αριστεροι κανουν λες και τους εβρισες προσωπικα μολις εμφανισθει κατι κακο για το ειδωλο τους (που εν προκειμενω εγω δεν εχω καταλάβει ποιο είναι το κακο στο συγκεκριμένο για τον ΓΑΠ).

  143. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 12:05:30

    kapoios- afou se avgala apo ta ""royha"sou? kalo .prosohi min sou petakso ke tin istoria tou Mparmpa Thanasi mou .....

  144. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 12:07:18

    ψυχραιμια- avti ehoun hasi ke ta avga ke ta Kalathia ....

  145. Μυνχάουζεν avatar
    Μυνχάουζεν 03/03/2009 12:21:27

    @Κρόγιας και λοιπούς κεκραγμένους.

    Σιγά μην σκίσετε τα καλτσόν σας. Την επόμενη φορά να αγοράσετε πιο ανθεκτικά καλτσόν.Μην παίρνετε τα φτηνά, τα αποκριάτικα.

    Ε, ρε μεγάλε δεν μπορεί να σου απαντήσει κανείς διαφορετικά. Σούργελο είσαι και ως τέτοιο πρέπει να σου απευθύνεται κανείς. Αξιος ο μισθούλης σου. Αλλά, επί της ουσίας, τίποτε. Καλά, τόσο πολύ σας πείραξε ότι βγήκε πως ο Γιωργάκης πήρε μέρος στο μυστικό δείπνο που του οργάνωσε η διαπλοκή; Ακόμα δεν έχετε καταλάβει πως όποια δύναμη κατάφερε να αποκτήσει, το πέτυχε χάρις στην ρητορική του κατά της διπαλοκής (όταν τον κτυπούσε ο Ψυχάρης); Το πρόβλημά σας είναι ότι αποκαλύφθηκε η συμμετοχή του ή ότι και αυτός, όπως και ο Καραμανλής, ενώ ξεκίνησαν με συνθηματολογία κατά της διαπλοκής, υπάρχει κίνδυνος να μπεί στο βρακί της; Είστε αμετανόητοι. Και ό,τι κατηγορείτε στη ΝΔούλα, είστε πρόθυμοι να το συγχωρέσετε στους δικούς σας τους ΠΑΣΟΚους, όταν γίνετε κυβέρνηση. Εύγε σας. Δεν πειράζει, εδώ θα είμαστε, και θα σας κριτικάρουμε όταν -εάν ποτέ βεβαία- γίνετε κυβέρνηση. Κατά τα λοιπά, ποιός μιλάει για λάσπη; Οι λασπάδες; Δεν μας απάντησες ρε κεκραγμένε Κρόγια όμως, για τα περί Λασκαρίδη, Μίλλερ και Νίκου Παπανδρέου; Μιας και είσαι ευαίσθητος στα περί τρομοκρατίας, και δικών του ΕΛΑ, γιατί δεν λες τίποτε που ο αδερφός του Γιωργάκη είναι στο ΔΣ της εταιρείας του θεωρούμενου ως βασικού "ταμεία" του Καραμανλή, Λασκαρίδη, μαζί με τον πρώην πρεσβη των ΗΠΑ, Τόμας Μίλλερ; Τον άνθρωπο που δημιούργησε τόσα και τόσα προβλήματα στην Ελλάδα, με πρόσχημα την τρομοκρατία; Αυτόν τον φοβερό "διώκτη" της. Αυτόν που λέγεται ότι βρίσκεται πίσω ακόμα και από την απομάκρυνση -τότε- του Λαλιώτη; Μήπως επειδή τα είχε βρεί τότε με τον Χρυσοχοΐδη για να στήσουν την παρωδία εξάρθρωση της 17Ν;

  146. osaperas avatar
    osaperas 03/03/2009 12:22:28

    Συνεχίστε με τις μπουρδολογίες σας ανόητοι.
    Φοβίστε τον κόσμο.
    Κάντε τον να θυμηθεί τις απατεωνιές του ΠΑΣΟΚ και πόσα στελέχη σας μέσα σε΄μία νύχτα έγιναν πλούσιοι.
    Και διατηρείστε μας με τις γελοίες σας συμπεριφορές τους παυλόπουλους, βουλγαράκηδες και μαρκογιαννάκηδες στην εξουσία.

  147. kapoios avatar
    kapoios 03/03/2009 12:23:31

    @ataktos
    Ego den anikw oute s' autous oute s'ekeinous.
    To gazaki tha to pareis feugontas i na sto steiloume paketo?

  148. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 13:07:43

    kapoios- oti agapas file sti diathesi sou .Mono min pathis afto pou epathe o Hristakis to Pasha ke se kiniga o Athanasios T. ...

  149. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 13:21:27

    Ο kapoios εμφανιζόταν και σαν κυνηγός κλπ. Του έβαλα το ίδιο ψευδώνυμο για να μην φαίνοναι πολλές

  150. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 13:22:38

    Ε μα ρε συ Νήπιε μετά από 100 τόσα σχόλια (που δύσκολα μπόρεσα να παρακολουθήσω) και με τον Κρόγια να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του what else is to be said ???

  151. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 13:27:27

    Οι συζητήσεις αντεγκλήσεων Πασόκων Vs Νδημοκράτες μόνο γέλωτα και πίκρα μπορούν να προσφέρουν .

  152. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 13:28:51

    greekpoliticalreview- Wielki Sienkiewicz w swojej trylogij mowil ""Synu nauczylem cie jesli cie nie szanuja nauczylem cie szabli niech cie szanuja"- ο μεγαλος Σιενκιεβιτσ ελεγε ......."Παιδι μου σε εχω ..."

  153. aionios avatar
    aionios 03/03/2009 13:38:29

    factor ποιος είναι αυτός που χρησιμοποίησε το
    nickname μου στο σχόλιο 12?
    μόνο το 3 είναι δικό μου.
    τι καινούργιο φρούτο είναι αυτό?

  154. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 13:44:18

    @aionios το έκαναν και με άλλους χθες, αλλά τωρα μου λες και για το δικό σου. θα το σβησω. Προφανως όλα μαζί γινόνται. μας βρίζουν και τα ψυεδωνυμα αλλάζουν απο το κακό τους

  155. osaperas avatar
    osaperas 03/03/2009 13:46:32

    Έφυγαν τα παπαγαλάκια του ΘΡ και μας ήλθαν οι σοσιαλιστές δημόσιοι υπάλληλοι.

  156. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 13:52:38

    @άτακτο 178 ,

    Αν πω ότι το κατάλαβα θα πω ψέματα πάντως..έλα πατήρ άτακτε κάνε ένα κόπο την μετάφραση .

  157. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 14:08:20

    Ο Μεγάλος Πολωνός Χ. Σιενκιεβιτς σε μια από της Τριλογίες π.χ. «Quoi Vadis΄’
    Έλεγε στο γιο του
    « Σε σπούδασα σε εκπαίδευσα (λόγο μικρού αναστήματος)
    σε έμαθα την τέχνη της πάλης(τότε η ξιφία )
    Τώρα από εσένα εξαρτάτε τι θα κάνεις»

  158. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 14:14:33

    Αυτή η φάτσα στη φωτ. είναι δισέγγονο του Mineiko . Τι κρίμα ….

  159. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 14:23:48

    Δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα της γενιάς μου αν και με φόβο συνειδητοποιώ ότι κοντεύει . Πάντως δεν έχετε κάνει καλή δουλειά , ούτε εκπαίδευση ούτε σπουδή είδα μεγαλώνοντας γι αυτό λέω ότι με φόβο συνειδητοποιώ ότι φτάνει η ώρα (αν και προηγούνται άλλοι).

    Στην τελετή παράδοσης-παραλαβής θα φανεί..

  160. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 14:30:11

    ta logia kai ta hronia hamena
    ke adelfomena ....

  161. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 14:44:12

    Αδελφομένα ? Εξαρτάται το τι ευθύνες θα μας ζητάτε όταν σε δυο τρεις δεκαετίες θα έχει διαλυθεί το σύμπαν και εσείς από το γηροκομείο θα λέτε για τους άχρηστους νέους που τα έχουν κάνει σκατά .

    (χαχαχα)

  162. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 14:55:30

    greekpoliticalreview- παλι εμεις....
    αυτοι ????

  163. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 15:08:15

    ---------------------------------
    @ Κρογιαν 152,


    Γνωρίζω την γλώσσα που χρησιμοποιείτε, μα όταν θα βγείτε από τα σκοτεινά και υγρά υπόγεια της λασπολογίας στα οποία κρύβεστε,
    τότε θα έχουν πραγματική αξία και αυτά που λέτε για εμένα, αλλά για εσάς ότι και να πεί κανείς είναι λίγο, βλέπετε ΜΙΛΑΝΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ.

    Έτσι κι αλλιώς, δεν είστε τίποτε άλλο από επώνυμα συκοφαντικά σκουπίδια, με διαστροφικά σοσιαλίζουσες και αρπακτικές προθέσεις.

    Μια ζωή φιέστες και λαμογιές, ο Ήλιος ο πρασινος σας μαρανε...

    ------------------------------

  164. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/03/2009 15:22:41

    "Αυτοί" είναι που πρέπει και θα επιμεριστούν όλες τις ευθύνες αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα είναι από πριν καταδικασμένοι τουλάχιστον στα fundamentals , όλα τα άλλα είναι στα χέρια μας κι έχεις δίκιο που κατακρίνεις τη χολή μου (είναι στο dna μας τι να κάνουμε?) με το "πάλι εμείς.." . Ελπίζω μόνο να μην είναι όλα γκρεμισμένα όταν θα έρθει η ώρα για να ..γκρεμίσουμε κι εμείς τίποτα . Όχι για μας για τη φουκαριάρα την τρύπια τσέπη μας θα λένε τότε...

    Ίδωμεν πάτερ , η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία δεν λέει ο σοφός λαός ?

  165. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 03/03/2009 16:44:22

    Και για όσους δεν κατάλαβαν το δείπνο έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε μετά την αναπόφευκτη κυκλοφορία της είδησης να προκύψει το συμπέρασμα, ότι ο ΓΑΠ τα λέει από κοντά, και με κάποιο στύλ, με τούς μεγάλους οικονομικούς παράγοντες.

    Αυτή είναι η είδηση.

    Αντε να σκοτώσουμε τον FACTORX που έγραψε την είδηση και τα σχόλια του. Εμείς που ακούμε την είδηση και γράφουμε την άποψη μας στο γιατί και στο διότι, τι πρέπει να πάθουμε ; Να πεθάνουμε και εμείς ;

    Αν λοιπόν γράφουμε και ζυμωνόμαστε στα Blogs και έχουμε και την προτίμηση μας στο συγκεκριμένο, είναι γιατί έχουμε, ναί έχουμε, την ελευθερία της έκφρασης και του σχολίασμού των πάντων, αλλά και το ταίριασμα στην αισθητική μας και στην σκέψη μας.

    Δεν καταλαβαίνω λοιπόν που βρίσκεται το πρόβλημα της Ξυνίλας πολλών με το post.
    Προσωπικά το μόνο συμπέρασμα που έβγαλα από την ΕΙΔΗΣΗ, δηλ. το ΓΕΓΟΝΟΣ, είναι ότι λυτοί και δεμένοι άρχισαν ήδη μεγάλη μάχη για πάρει την Κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ φυσικά, λόγω της οριστικής κατάρρευσης της ΝΔ και της ηγετικής της ομάδας.

    Τίποτε λιγώτερο και τίποτε περισσότερο. Το τι θα γίνει φυσικά δεν το ξέρει κανένας.

  166. Cleine Meine avatar
    Cleine Meine 03/03/2009 16:52:16

    Factor,

    Δες λίγο τι γράφει ο alzap στο blog του.

    Μας "εξηγεί" τους λόγους που τον οδήγησαν στην γνωστή ανάρτηση.

    Άνοιξα διάλογο με τις δυνάμεις της "Αλλαγής" (τρομάρα τους)

  167. tony avatar
    tony 03/03/2009 17:01:55

    @ FactorX, Cleine Meine και λοιποί χουντοβασιλικοί..
    Λοιπός χουνοντοβασιλικός.Αυτό για εμένα πρώτη φορά το ακούω.Λοιποι χουντοβασιλικοί,πλάκα έχει, σε ευχαριστώ κάποιε γέλασα σήμερα.

  168. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2009 17:40:57

    Μη μπερδεύεστε, το γεύμα ήταν με επικεφαλείς Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Είναι γνωστή η επιθυμία του GAP να δωθεί ζωτικός χώρος σε αυτές τις φιλάνθρωπες οργανώσεις.

  169. Decay avatar
    Decay 03/03/2009 17:57:22

    Με ένα αίσθημα αηδίας να με κυριεύει, συνειδητοποιώ ότι
    μόλις ο "προοδευτικός" ολοκληρώσει το περι μαβλακίας εργόχειρο...
    Αρχίζει τις εργολαβίες.

    Γιατί
    η σπίλωση προσώπων,
    για κάποιους είναι απλώς
    άλλη μια εργολαβία .

  170. Decay avatar
    Decay 03/03/2009 18:12:29

    Και το Indymedia είναι μέσα στο ενορχηστρωμένο παιχνίδι της σπίλωσης του Αντινιουζ.

    http://indy.gr/newswire/antinews-gr-enimerosi-gia-tin-parakratik-taytotita-mias-istoselidas-1

  171. Decay avatar
    Decay 03/03/2009 18:13:32

    Τελικά

    Όντως, οι παλιές συνήθειες ΔΕΝ κόβονται...

  172. Decay avatar
    Decay 03/03/2009 18:17:43

    [http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=903474]

    Ειναι αλήθεια...

    Ο George Soros ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΛΑ!

  173. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 18:41:30

    Decay- πες τα χρυσοστομε !!!!

  174. Factorx avatar
    Factorx 03/03/2009 18:50:53

    @197Decay:η πλάκα είναι πως τα σοράκια επιστρατεύόυν εναντίον μας και τον Δ. Βρίζο, πρωτοπαλίκαρο της δεξιάς. Που πήγε στη δική του ΕΛΑ και αντι να καταθέσει έβριζε τον ΒΖ λέγοντας το αμίμητο "τον έδιωξα γιατί ήταν φανερός πράκτορας". Και όταν τον ρώτησε η πρόεδρος τι ενούσε μασούσε τα λόγια του και γελούσε η έδρα.

    Ποια ηταν η αλήθεια; Είχε φύγέι απο τον ΕΤ δυο χρόνια πριν φύγει ο ΒΖ. Ψεύτης με περικεφαλαία λοιπόν. Γιατι το έκανε; Επειδή πήγε με τον Μητσοτάκη να αγοράσει τον ΕΤ όταν πεθανε ο Βουδούρης και ο ΒΖ ηταν απο εκείνους που αντιτάχθηκαν και τον έδιωξαν απο τον ΕΤ.

    κατα τα άλλα έχουμε μεχρι στιγμής: μας βρίζουν οι ΠΑΣΟΚοι, οι χαζοδεξιοί, τα σοράκια και οι αριστερούληδες. Αρα πάμε καλά. ΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  175. Decay avatar
    Decay 03/03/2009 18:54:47

    ΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΑ, ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!

  176. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 19:32:22

    Decya- φιλακια ...

  177. Suhoi avatar
    Suhoi 03/03/2009 20:23:47

    @FactorX

    Asta la victoria siempre!

  178. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 03/03/2009 20:54:44

    Είτε Βούδας, είτε Κούδας: Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον. Το μαγαζί κατεβάζει ρολλά.
    Τα λοιπά είναι περιττά, νομίζω.

  179. ataktos avatar
    ataktos 03/03/2009 22:30:33

    kiedy...
    Szczesc Boze ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.