#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ομογενείς παλιννοστούντες δεν είναι «μαύρα» πρόβατα



Ομογενείς παλιννοστούντες από την πρώην ΕΣΣΔ και τη Βόρεια Ήπειρο. Περισσότεροι από 350.000 Έλληνες στην ψυχή και στην καρδιά επέστρεψαν στην Ελλάδα μετά τις μεγάλες γεωπολιτικές αλλαγές και την πτώση του ανύπαρκτου σοσιαλισμού το 1989. Κάποιοι τα είχαν καταφέρει και νωρίτερα και η πολιτεία τους έδινε την κατώτατη σύνταξη του ΟΓΑ, γύρω στα 300 ευρώ και ιατροφαρμακευτική κάλυψη προκειμένου να μην… πάνε σαν το σκυλί στ’ αμπέλι.

Χιλιάδες από αυτούς δούλευαν στους τόπους που βρέθηκαν, στον Πόντο, τη Βόρεια Ήπειρο και αλλού. Συμπλήρωσαν συντάξιμα χρόνια, ωστόσο, δεν υπήρχαν διακρατικές συμφωνίες με την Ελλάδα και πολλοί που επέστρεψαν στην Ελλάδα δεν είχαν στον ήλιο μοίρα. Αυτή τη μικρή συνταξούλα και όποιος έζησε έζησε.

Ωστόσο, πριν λίγο καιρό, με βάση τις διατάξεις του Ν.4093/2012 προβλέφθηκε η διακοπή των συντάξεων ανασφάλιστων υπερήλικων του Ο.Γ.Α. στους παλιννοστούντες Ποντίους ομογενείς από τις χώρες της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. και στους Βορειοηπειρώτες που δεν έχουν συμπληρώσει εικοσαετία μόνιμης και νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα.

Να θυμίσουμε, ότι δεν είχαν δικαίωμα οι περισσότεροι από αυτούς αυτοτελούς σύνταξης παρ’ ότι δούλευαν μια ζωή, επειδή… δεν υπήρχε διακρατική συμφωνία.

Κι επίσης, ότι οι περισσότεροι είναι υπερήλικες και δεν πληρούν τις προδιαγραφές που προβλέπονται στη ρύθμιση. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μόνιμα στην Ελλάδα εγκαταστάθηκαν 350.000 ομογενείς μας, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων (περίπου το 90%) ήρθε κατά την περίοδο 1994-2006. Κατά συνέπεια, με την επίμαχη νομοθετική ρύθμιση, περίπου 35.000 ομογενείς υπερήλικες δεν θα πληρούν πλέον τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, ιατροφαρμακευτικής και νοσοκομειακής περίθαλψης, οδηγούμενοι με μαθηματική ακρίβεια σε βιολογικό αφανισμό, σε θάνατο», αναφέρθηκε πρόσφατα από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων των Ελληνοποντίων Παλιννοστούντων από την πρώην ΕΣΣΔ.

Η επίσημη πολιτεία λέει ότι έβαλε αυτά τα κριτήρια προκειμένου να κόψει τις «μαϊμού» συντάξεις. Και πράγματι υπήρξαν τέτοιες. Κάποιοι δηλαδή δε μένουν καν στην Ελλάδα και παρ’ όλα αυτά εισπράττουν κανονικά τη σύνταξη του ΟΓΑ.

Όμως, για τα «μαύρα» πρόβατα πρέπει να κοπούν οι συντάξεις χιλιάδων άλλων που τις δικαιούνται και που δεν έχουν άλλο εισόδημα; Πόσο δύσκολο θα ήταν για παράδειγμα να καθορίσουν 2μηνη ή 3μηνη υποχρεωτική παρουσία των δικαιούχων και άλλους ελέγχους που θα δείξουν αν κάποιος έχει φύγει από την Ελλάδα;

Επίσης, ήδη βουλευτές από όλα τα κόμματα έχουν ζητήσει να μειωθεί στα 10 από τα 20 χρόνια η υποχρεωτική μόνιμη διαμονή στην Ελλάδα ώστε να μη χαθούν, στην κυριολεξία όσοι παλιννόστησαν τα τελευταία χρόνια.

Πρόκειται για κατάφωρη αδικία που πρέπει να αποκατασταθεί και η κυβέρνηση πρέπει να το δει με διαφορετικό τρόπο. Κάποιοι παλιννοστούντες είναι περισσότερο Έλληνες από άλλους που κάνουν πάρτι με τις συντάξεις που δεν δικαιούνται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kaneis avatar
    kaneis 10/05/2013 09:34:45

    Πρώτον οι μισοί τουλάχιστον από τους "παλινοστούντες" έχει τόση σχέση με τον Ελληνισμό, όση έχει ο "φάντης με το ρετσινόλαδο". Όλοι γνωρίζουν ότι οι "βεβαιώσεις ιθαγένειας" μοιράζονταν -με το αζημίωτο βέβαια- από τους "προέδρους" των "ομογενειακών" οργανώσεων σαν τα τραπουλόχαρτα. Το ίδιο και τα διαβατήρια από τα ελληνικά προξενεία στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες και την Αλβανία. Κάποιος πρέπει κάποτε να ψάξει τα περιουσιακά στοιχεία και τους τραπεζικούς λογαριασμούς όσων υπηρέτησαν σε αυτά τα πόστα. Οι μισοί λοιπόν "ομογενείς" όχι μόνο δεν μιλάνε Ελληνικά, αλλά -οι υποτιθέμενοι- Πόντιοι ούτε ποντιακά. Που ακούστηκε Πόντιος να μην μιλάει λέξη ποντιακά! Τα ίδια και με τους Αλβανούς "ομογενείς".
    Δεύτερον, από που προκύπτει ότι όποιος έρχεται στην Ελλάδα Έλληνας ή μη αποκτάει αυτομάτως δικαίωμα σύνταξης; την οποία βέβαια πρέπει να πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος και ασφαλισμένος; γιατί "πρόσφυγας" -άλλο κόλπο πασοκικό αυτό- δεν έχει δουλέψει στην Ελλάδα για να εισφέρει στο σύστημα. Επίσης τους βάφτισαν -το λαμογιοΠΑΣΟΚ- "πρόσφυγες" για να τους δώσουν διάφορες διευκολύνσεις -με αντάλλαγμα τα ψηφουλάκια- και να μην γκρινιάζουν οι ντόπιοι -απεναντίας να νιώθουν λύπηση για τους "κατατρεγμένους"(!;)- που πληρώνουν. Όμως, κάναμε καμιά ανταλλαγή πληθυσμών με αυτές τις χώρες και δεν το ξέρουμε; Από που προκύπτει η προσφυγική ιδιότητα;
    Άσε που η μεγάλη πλειοψηφία από τους "ομογενείς" είτε πραγματικοί είτε μαϊμού ήταν από κακομαθημένοι τεμπέληδες μέχρι εγκληματίες και την παρανομία την είχαν στο αίομα τους. Ποιος δεν θυμάται τις καλές -ΠΑΣΟΚικές- εποχές που οι "ομογενείς" έχτιζαν παράνομα -διόροφα και τριόροφα- και όταν πήγαινε η πολεοδομία, φώναζαν τα κανάλια και άρχιζαν την "παράσταση". Ανέβαιναν στην ταράτσα απειλώντας "να πέσουν" για να σώσουν το "φτωχόσπιτο". Βέβαια, ποτέ και κανείς δεν "έπεσε", αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
    Τέλος λοιπόν στις "προσφυγικές" συντάξεις για τους "ομογενείς". Εδώ δεν πήραν σύνταξη οι αληθινοί πρόσφυγες από την Μικρά Ασία θα δίνουμε στους μαϊμού-πρόσφυγες; Αρκετά κράτησαν οι λαμογιές του ΠΑΣΟΚ -με τη βοήθεια βέβαια των "αριστερών" (με δεξιά τσέπη) κομμάτων-.

    • τασούλης avatar
      τασούλης @ kaneis 10/05/2013 18:07:47

      ναι σε όλα.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ kaneis 10/05/2013 20:40:09

      Τα σχόλια σου θίγουν όσους είναι αληθινά πόντιοι στην καταγωγή (αλοίμονο τι τράβηξαν οι πρόγονοί τους) και έχεις κάνει ένα τσουβάλιασμα όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα ελεϊνό αλλά έστω. Φυντάνια, υπήρξαν πολλά δε λέω που αντάλλαξαν χαρτιά με αληθινούς πόντιους επάνω.
      Το άλλο για τη γλώσσα πάλι. Ποντιακά συνήθως μιλάνε οι γιαγιάδες. Γονείς και εγγόνια σχεδόν καθόλου. Οι γονείς μάθανε ρώσσικα σαν καθομιλουμένη και τα παιδιά από τους γονείς τους. Για να μάθαιναν μόνο ποντιακά έπρεπε να είναι σε απομονωμένα χωριά ενώ η δημόσια διοίκηση και η παιδεία ήταν ως γνωστόν ρώσσικη. Οι ίδιοι οι σοβιετικοί επιδίωκαν ενσωμάτωση γι' αυτό και τους μετέφεραν στο εσωτερικό της Ρωσσίας εξάλλου από τον Καύκασο που ήταν αρχικά. Για δες τους μετανάστες στην Αμερική 3ης γεννιάς που ούτε προφορά έχουν ούτε ελληνικά δε ξέρουν αρκετοί πλέον. Και αν μιλούν είναι από ρομαντισμό των παππούδων λόγω εσκεμμένης μετανάστευσης και όχι εξαναγκασμένης όπως βίωσαν οι πόντιοι. Χώρια που πολλές φορές πόντιος είναι ο ένας γονέας και ο άλλος ρώσσος γι'αυτό και υπάρχει έντονα το ρωσσικό στοιχείο στην οικογένεια.

      Σήμερα η ενσωμάτωση έχει τυπικά γίνει πολύ γρήγορα, και τα νέα παιδιά έχουν εγκλιματιστεί και παντρεύονται και ντόπιους-ες διότι είναι και ομόδοξοι συν τις άλλοις. Ή μήπως προτιμάτε τον Αλή και μπαγκλαντεσιανό για Έλληνα;
      Για το θέμα των συντάξεων γνώρισα γιαγιά βορειοηπειρώτισσα που δούλευε τόσα χρόνια και μου έλεγε ότι πήγαν τζάμπα αφού δεν υπάρχει αναγνώριση στο ελληνικό κράτος. Το θέμα θέλει προσοχή.
      Περί σπουδών που όλοι κάνανε στο σοβιετικό καθεστώς δε διαφέρει πολύ από το δικό μας "σε κάθε ραχούλα και ένα ΤΕΙ". Αφού όλοι σχεδόν σπούδαζαν εκεί. Όπως και οι δικοί μας σε λίγο μετανάστες πτυχιούχοι. Για φαντάσου...

      Το γνωστό μοτίβο είναι να τους λέμε υποτιμιτικά ρώσσους, ρωσσοπόντιους ή αλβανούς και από κει που ήρθαν να τους λένε Έλληνες.
      Άτιμη κοινωνία.

      • Αναστασία avatar
        Αναστασία @ Λύκος 03/06/2013 00:52:23

        Να’σαι καλά! Με κάλυψες πλήρως !!!!

        • Αναστασία avatar
          Αναστασία @ Αναστασία 03/06/2013 00:54:28

          Η απάντησή μου προοριζόταν για το σχόλιο του Λύκου!

      • Τατιάνα avatar
        Τατιάνα @ Λύκος 08/07/2013 12:25:52

        Ναί σε όλα Λύκο!

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/05/2013 09:44:49

    Είναι τόσο δύσκολο να εξακριβωθεί αν ένας συνταξιούχος διαμένει μόνιμα ή όχι στην Ελλάδα; Νομίζω ότι σήμερα τέτοια πράγματα είναι εύκολο να αποδειχθούν. Ο πιο "πρωτόγονος" τρόπος θα ήταν η εμφάνιση του δικαιούχου σε ένα ΚΕΠ ή σε ένα αστυνομικό τμήμα εντός συγκεκριμένης προθεσμίας.

  3. Γιάννης avatar
    Γιάννης 10/05/2013 09:47:48

    Ελάχιστοι είναι οι Πόντιοι που ήρθαν από την πρώην ΕΣΣΔ.
    Οι περισσότεροι είναι μίγματα Κιρκάσσιων-Οσσετών-Αμπχάζιων-Γεωργιανών που μιλούν καμπαρντινομπαλκαρικά, τσετσένικα, ρώσσικα, γεωργιανά και τούρκικα, και 20 χρόνια μετά, δεν έμαθαν ούτε λέξη ελληνικά.
    Παρά το ότι το ελληνικό κράτος τους έδωσε δωρεάν σπίτια (μέσω χαμηλότοκων δανείων με κρατική εγγύηση) και συντάξεις, οι Σοβιετικοί αυτοί άνθρωποι περίμεναν ακόμη πιο ιδιαίτερη μεταχείριση από το κράτος-μπαμπά όπως το είχαν μάθει στην ΕΣΣΔ.
    Όταν είδαν ότι έπρεπε να δουλέψουν για να βγάλουν τα προς το ζην, αντέδρασαν. Οι άντρες, με ένα σωρό άχρηστα πτυχία της πλάκας από σοβιετικά ΙΕΚ (προπονητής χόκεϊ επί πάγου και μαγνητοθεραπευτής) απλώς την άραξαν μέχρι να τους βρει το κράτος δουλειά, και εν τω μεταξύ άρχισαν να πίνουν και να κάνουν χρήση ναρκωτικών. Οι γυναίκες, που κι αυτές έχουν ένα σωρό πτυχία τής πλάκας, αλλά είναι πιο πρακτικά μυαλά, γίνονται καθαρίστριες ή πουλάνε λαθραία τσιγάρα για να βγάλουν κάποιο κομπόδεμα.
    Αυτοί είναι οι "Έλληνες" της ΕΣΣΔ: αλλοτριωμένοι homo sovieticus, που σε ποσοστό 90% δεν έχουν, ούτε είχαν καμμία σχέση με την Ελλάδα, ούτε ιστορική, ούτε πολιτισμική, ούτε γονιδιακή, απλώς ήρθαν εδώ μετά από πρόσκληση των κυβερνήσεων τού ΠΑΣΟΚ για να αποτελέσουν μια μόνιμη δεξαμενή ψηφοφόρων.
    Συμφωνώ ότι δεν μπορείς έναν άνθρωπο 70 χρονών που δεν δούλεψε ποτέ του να του κόψεις τη σύνταξη των 300 ευρώ και να τον αφήσεις να πεθάνει, αλλά μη σας πιάνει ο πατριωτισμός και η συγκίνηση για τον δήθεν ποντιακό δήθεν ελληνισμό τής πρώην ΕΣΣΔ.

    • τασούλης avatar
      τασούλης @ Γιάννης 10/05/2013 18:08:55

      διαφωνώ με το δεν έμαθαν λέξη ελληνικά. κάποιες λέξεις έμαθαν.

      • Τατιάνα avatar
        Τατιάνα @ τασούλης 08/07/2013 12:47:27

        τασουλη και γιαννη, ισως δεν θα επρεπε να ασχοληθώ μαζι σας λόγω της άγνιας σας, όμως σας απαντώ οτι οι νέοι πόντιοι που επαναπατρίστηκαν στην Ελλάδα, ομιλούν ποντιακά που είναι σχεδών αρχαία ελληνικά, ρωσικά, γερμανικά και αγγλικά. Τώρα αν εσύ είδες τους αλλούς πόντιους που οι δικοί σου ντόπιοι νεοελληνες διεφθαρμενοι παράνομα ελληνοποίησαν, δεν χρειάζεται να το λες και να ρεζιλέυεις τους δικούς σου που το επέτρεψαν, μέχρι και αυτό ήταν εκμετάλλευση, αίσχος, ντόπια νοοτροπία, ερχονταί πόντιοι ας φέρουμε κι αλλους. Ρωτα τι τραβήξαμε οι νόμιμοι? Η προγιαγιά μου η 90χρονη στην ουρά για μια τσάμπα σφραγίδα και περνούσαν την ποδοπατούσαν πρώτα οι παράνομοι που λάδοναν κι ας μην ήταν έλληνες. Μπραβό διπλωμάτες που διορίσατε για να μας επαναπατρίσετε. Εσείς φταίτε!!! Αυτοί που ήρθαν παράνομα πήραν το δάνειο και εξαφανίστηκαν πίσω. Δεν έφτασαν τα δάνεια για όλους. Μάκαρι να μη το έπαιρνα εγώ.΄Είναι με βαρβάτο τόκο, κι ας λένε οι άσχετοι οτι είναι άτοκο.

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ Γιάννης 08/07/2013 12:23:14

      Ελάχιστοι είναι τα ''μίγματα'' όχι οι γνήσιοι Πόντιοι. Όσους ξέρω έγω τουλάχιστον, ομιλούν ΟΛΟΙ την ποντιακή γλώσσα και συνεχίζουν να μαθαίνουν απο τους παππούδες ακόμα και όσα παιδιά γεννήθηκαν εδώ. Όσο για τα δάνεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΑΜΗΛΟΤΟΚΑ, Π.Χ ΕΓΩ ΠΗΡΑ 60.000 ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ 44ΤΜ ΜΟΝΟ ΕΦΤΑΣΑΝ,ΠΛΗΡΩΝΩ 10ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ,ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 20ΧΡ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΏΣ ΠΆΕΙ ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ, ΕΧΩ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 43.000 ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ 40.000 ΚΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΓΝΉΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ(ΚΑΘΌΛΟΥ ΤΟΎΡΚΟΙ ΣΕ ΜΊΓΜΑ..) ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΝΤΟΠΙΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΙΧΑΝ ΜΠΟΛΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΑΝ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ ΜΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ, Ε ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ (ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΩΣ ΒΟΗΘΗΜΑ ΕΝΩ ΜΑΣ ΤΑ ΒΓΑΛΑΝ ΑΠ ΤΗ ΜΥΤΗ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ) ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΤΙΖΑΝ ΜΑΖΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΡΙΠΗΣΑΝ ΣΕ 5ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΠΑΓΑΜΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΣΕ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ... ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ? ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΚΑΚΟΥΣ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΗΔΙΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ, Ε ΡΕ ΖΗΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ...ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΕ ΕΦΑΓΑΝ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ.ΣΙΓΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΜΙΖΕΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ 300Ε ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΠΟΝΤΙΟΝ 3ΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟΤΕ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΠΌΝΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!

  4. MCA avatar
    MCA 10/05/2013 09:55:05

    Είναι γνωστό με ποιών ψήφους βγήκε κυβέρνηση στις εκλογές του 2000, όπως γνωστό είναι ότι οι μισοί "ομογενείς " που ήρθαν από την πρώην ΕΣΣΔ δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα και τον Πόντο. Αυτοί που διαμαρτύρονται για το κόψιμο των συντάξεων των "Ποντίων", ας ζητήσουν πρώτα να γίνει μια έρευνα για το ποιοί είναι πραγματικοί ομογενείς Πόντιοι και τους άλλους, οι αρχές να τους στείλουν από κει που ήρθαν.
    Η πολιτεία πρέπει να αντιμετωπίζει όλους τους Έλληνες πολίτες ισότιμα και να βοηθάει όσους έχουν προβλήματα χωρίς να κάνει διακρίσεις υπέρ των ΄΄ομογενών΄΄, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα. Άτοκα δάνεια δανεικά και αγύριστα, προσλήψεις στο δημόσιο με άτομα χωρίς τα κατάλληλα προσόντα, μειωμένη θητεία, χάρισμα προστίμων στα αυθαίρετα, μαϊμού συντάξεις κ.λ.π.

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ MCA 08/07/2013 13:00:34

      MCA το τι τραβήξαμε εμέις οι πόντιοι δεν λέγεται, μη μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλοι γιατί θα γυρίσει μπουμερανγκ. Γιατί δεν υπήρξε πρόβλημα με τους γερμανους που γύρισαν εξίσου απο πρώην ΕΣΣΔ στην Γερμανία? Γιατι δεν υπήρξαν διευφθαρμένοι γερμάνοι μεσάζωντες στην υπόθεση! Επίσης δεν συμφωνώ για τις διευκολύνσεις, δεν ισχυαν παρά για τον πρώτο χρόνο μας εδώ. Ηθικά πάθαμε μεγάλο κακό, κακό που δεν συγκρίνεται ούτε με την σημερινή οικονομική κρίση που περνάμε πλέον όλοι. Μόνο ο Θέος κρίνει! Ιησους Χριστός Νικά! Δόξα σοι ο Θεός ημών δόξα σοι, η μόνη ελπίς ημών δόξα σοι.

  5. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 12:23:42

    Εδώ και καιρό ισχύει το μαζί με τα ξερά καιγονται και τα χλωρά.
    Πάντως ειχαμε φτάσει σε σημείο όπου οι μη-μετανάστες θεωρούνταν αποπαίδια.Λίγο τα άτοκα δάνεια,λίγο τα μόρια στους διορισμούς,παντού μπροστά σου ένας ομογενης.Αν ηταν τόσοι στην πραγματικότητα έπρεπε να είχαμε προσαρτήσει απο καιρο και την Β.Ηπειρο και τις επαρχίες της Μόσχας

  6. Πετράν avatar
    Πετράν 10/05/2013 13:39:23

    Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Υπάρχουν Πόντιοι Έλληνες που είναι περήφανοι για την καταγωγή τους και για την ιστορία του γένους τους. Είναι άδικο για αυτούς τους ανθρώπους να τους κόβει την σύνταξη των 300€. Το λάθος είναι ότι δεν έγινε ξεκαθάρισμα ποιος είναι τι και τότε όλοι πήραν εύκολα το χαρτί για ψηφοθηρικούς λόγους φυσικά.

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ Πετράν 08/07/2013 13:18:11

      Κάντε μας ενα τεστ DNA επιτέλους!!!! Στο πρόσωπο του παππού μου όλοι θαύμαζαν το ελληνικό πνεύμα στην Ρωσια διεπρεψε άξια,και εδω τώρα θα του κόψουν τα μοναδικά 300 ψωροευρώ που πέρνει για τα φάρμακα του. Ερε λαμόγια ψωφεμένα σκύλια οπώς λεεί τώρα. Μπράβο! Είναι βέβαιο οτι είμαστε πιο Έλληνες κι απο τους ντόπιους. Είναι άδικο να μας τσουβαλιάζεται εσείς οι άσχετοι μη μιλάτε αν δεν ξέρετε. Είναι σαν να λέω για σας όταν δεν ξέρω κι γώ μήπως οι Τούρκοι βίαζαν τις Ελληνίδες γιαγιάδες σας? Δεν λέμε τετοιά όμως! Εμείς για αυτό φύγαμε, για να παραμείνουν οι απόγονοι με καθαρό DNA.

  7. Πτωχοπρόδρομος avatar
    Πτωχοπρόδρομος 10/05/2013 18:22:22

    Οι "ελληνοποήσεις" είναι μια πολύ μεγάλη και αμαρτωλή ιστορία, με προαγωγούς, όργανα της τάξεως, υπαλλήλους νομαρχιών, "αυτοκτονίες" υπαλλήλων που ξέραν πολλά κλπ, σε διάφορους νομούς της Μακεδονίας. Τουλάχιστον αυτοί που θα επιζήσουν, με τα διάφορα "γνωστά" μέσα, να ελληνοποιηθούν πραγματικά, να γίνουν ελληνόψυχοι και δεν είναι δύσκολο αυτό, σε αντιδιαστολή με κάποιους έλληνες που απλά μιλάνε ελληνικά.
    Αν δεν γίνει αυτό , περιθωριοποιημένοι όντες είναι πολύ εύκολο να πέσουν στην ισλαμική προπαγάνδα. Στη Θράκη αυτοί οι άνθρωποι ήταν (είναι;) σε αντιπαράθεση με το μουσουλμανικό στοιχείο, όμως η ορθοδοξία πολύ λίγο λειτουργεί ως συσπειρωτικό στοιχείο. Κατά τα άλλα ακολουθούν τον κανονικό εκμαυλισμό των υπολοίπων "ελλήνων".

  8. Ασχετος avatar
    Ασχετος 10/05/2013 23:39:06

    Η κυβέρνησει όφειλε να βρει τρόπο να ερευνήσει κάθε περίπτωση ξεχωριστά για να δει τι συμβαίνει. Γνωρίζω περίπτωση αλλοδαπού, που ούτε διαμένει στην Ελλάδα, ούτε δούλεψε στην Ελλάδα, ούτε είναι στην πραγματικότητα ομογενής και όμως έπαιρνε σύνταξη από το Ελληνικό κράτος. Από την άλλη υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που την δικαιούνται. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.

  9. MCA avatar
    MCA 10/05/2013 23:41:21

    Και οι δικοί μας πρόγονοι, δεν τράβηξαν λιγότερα. Σφαγές και εκδιώξεις από Τούρκους, ξεριζωμός, κατοχή, εμφύλιος, μετανάστευση και άλλα πολλά. Δεν είμαστε ουρανοκατέβατοι. Έχουμε φτύσει αίμα για να φτάσουμε εδώ που είμαστε τώρα.
    Αμφισβητείται ότι οι μισοί ΄΄ομογενείς΄΄ από την πρώην ΕΣΣΔ δεν είναι Πόντιοι; Θεωρείτε ότι η Ελληνική κοινωνία και το Ελληνικό κράτος δεν συμπεριφέρθηκε καλά στους παλλινοστούντες; Το σταυρό τους να κάνουν και να ευχαριστούν το Θεό, όσοι είναι ομόδοξοι, που ήρθαν σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο και τους δόθηκαν όλες αυτές οι διευκολύνσεις.
    ΄Οσο για τις συντάξεις, η πολιτεία οφείλει να έρθει σε συμφωνία με τις κυβερνήσεις των κρατών από τα οποία ήρθαν οι ομογενείς και να απαιτήσει την κατοχύρωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος των παλιννοστούντων από αυτές τις χώρες. Βέβαια εκεί ίσως αποδειχθεί το μέγεθος της απάτης με τις παράνομες ελληνοποιήσεις….

  10. Πολίτης avatar
    Πολίτης 11/05/2013 11:27:21

    Μπράβο στο ANTINEWS που δημοσιοποιεί ενα από τα πολλά σοβαρά κοινωνικά ζητήματα που τα media, ιδιαίτερα τα τηλεοπτικά, έχουν θάψει.
    Πολλές οι διαστάσεις του , εκ των οποίων επισημαίνω ιδιαίτερα τις εξής τρείς:
    Πρώτον, μιλάμε γιά κατάργηση/ παραβίαση δικαιωμάτων πολιτών που ήδη έχουν την ελληνική ιθαγένεια. Εμένα αυτό μου φέρνει στο μυαλό τη φράση του Μπέρτολτ Μπρέχτ, "πρώτα οι εβραίοι, μετά οι τσιγγάννοι, μετά θάρθει κι η σειρά σας".
    Δεύτερον, μιλάμε γιά διακοπή του μοναδικού εισοδήματος χιλιάδων φτωχών γέρων 70 και 80 χρονών, μιλάμε δηλαδή γιά μιά απανθρωπιά.
    Τρίτον, προϋποθέσεις του νέου νόμου, όπως αυτή γιά 20ετή διαμονή, σπάνε κόκκαλα με τη λογική τους. Δηλαδή, σε κάποιον υπερήλικα που διαμένει στην Ελλάδα 19 χρόνια, θα πρέπει να του διακοπεί η σύνταξη τώρα και να του ξαναδοθεί του χρόνου;

  11. Μαρία avatar
    Μαρία 11/05/2013 14:14:25

    Γιάννη αυτά σας έμαθαν στο σχολείο στα 12 χρόνια της εκπαίδευσής σου? (άμα τα έχεις κάνει όλα) Γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τα χαμηλού επιπέδου σχόλιά σου..είμαι μαθήτρια 3ης Λυκείου και ξέρω περισσότερα από σενα..ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 3ΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥΣ..βασικά γιατί να το κάνετε? αφού δε σας συμφέρει..μια ζωή υπήρχαν <> σαν και εσένα που τρώγονταν μεταξύ τους και πρόδιδαν την πατρίδα τους..πώς περιμένουμε μετά να μας σέβονται οι ξένοι? ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ!

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Μαρία 15/05/2013 12:36:45

      Μαρία, εσύ μπορεί να είσαι Ποντία και να σε πνίγει το δίκιο σου.
      Αλλά είναι ψέμα το ότι στήθηκε ολόκληρη μαφιόζικη επιχείρηση για την απόκτηση ελληνικής υπηκοότητας από Σοβιετικούς πολίτες που δεν είχαν καμμία σχέση με την Ελλάδα; Είναι ψέμα το ότι οι 9 στους 10 "Ρωσσοπόντιοι" μιλάνε μόνο ρώσσικα μεταξύ τους; Είναι ψέμα ότι οι 9 στους 10 δεν μιλάνε ελληνικά, παρά το γεγονός ότι "υποτίθεται" ότι είναι η γλώσσα των προγόνων τους; Όσο κι αν η ΕΣΣΔ καταπίεσε τη γλώσσα, μετά από 20 χρόνια στην Ελλάδα ελληνικά δεν μιλάει μόνο όποιος δεν θέλει να τα μάθει. Δεν μπορεί ο Φατμίρ ο Αλβανός και η Αντριάνα η Ρουμάνα να μαθαίνουν άπταιστα ελληνικά μέσα σε 6 μήνες και η "Γαλήνη" ή ο "Βλαδίμηρος" να μη μπορούν να συνεννοηθούν 20 χρόνια μετά που ήρθαν στην Ελλάδα. Τώρα, αν ντρέπεσαι για μας τους ψευτοέλληνες, σκέψου σε παρακαλώ, ποια άλλη χώρα θα σας δεχόταν με τόσο γενναιόδωρο και μεγαλόψυχο τρόπο; Η Γερμανία; Η Αμερική; Θα σας έδιναν άτοκα στεγαστικά δάνεια με εγγύηση Δημοσίου, δωρεάν περίθαλψη και σύνταξη στους παππούδες σας που δεν είχαν δουλέψει ούτε μέρα για την Ελλάδα; Σε τελική ανάλυση, δεν σας ανάγκασε κανείς να έρθετε στην Ελλάδα. Και φυσικά, η Ελλάδα δεν άκουσε ούτε ένα ευχαριστώ από τους "ομογενείς". Μόνο γκρίνια και απαιτήσεις. Και επειδή μίλησες για σχολικά βιβλία ιστορίας, τα σχολεία μας είναι γεμάτα επιγραφές "Γκρούζια μαγιά στράνα", "Γεωργία πατρίδα μου", στα ρώσσικα, όχι στα γεωργιανά. Ένας Γεωργιανός θα έγραφε στα γεωργιανά. Άρα ποιος λερώνει τους τοίχους στα ρώσσικα για να υμνήσει την πατρίδα του τη Γεωργία;

      • Τζένη avatar
        Τζένη @ Γιάννης 30/08/2013 17:20:40

        Αγαπητέ Γιάννη έτσι για την ενημέρωσή σου, τα περισσότερα λεφτά που έχει χορηγήσει το κράτος στους "Ρωσσοπόντιους", έχουν προέλθει από τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τα μισά από τα οποία έχουν φαγωθεί στη διαδρομή και έχουν πάει σε άλλες τσέπες. Ναι, δεν μας ανάγκασε κανείς να έρθουμε στην Ελλάδα, μας ανάγκασαν όμως να παρατήσουμε τα σπίτια μας και να πάμε στην πατρίδα μας (Ελλάδα υποτίθεται) - έτσι μας έλεγαν. Και έτσι νομίζαμε και εμείς - ότι πάμε στην πατρίδα μας και ας χάναμε όλη την περιουσία μας. Από ότι θυμάμαι δεν ήταν και πολυ μεγαλόψυχος ο τρόπος που με δέχτηκε η Ελλάδα και έπρεπε να σπουδάσω χωρίς να ξέρω την γλώσσα καλά καλά, χωρίς να μπορώ να κάνω φροντιστήρια καθώς δεν υπήρχαν λεφτά, να βγάλω το πανεπιστήμιο και να σταθώ μόνη μου στα πόδια μου. Δεν βρίκαμε κάτι έτοιμο και έπρεπε να χτύσουμε την ζωή μας από την αρχή. Είναι εύκολο να κρίνεις όταν είσαι έξω από τον χορό, γι'αυτό λίγο προσοχή σ'αυτά που γράφετε παιδιά.

  12. Αντώνης avatar
    Αντώνης 16/05/2013 21:16:03

    Γιάννη, να σου απαντήσω εν συντομία. Από τα σχόλιά σου φαίνεται πως έχεις κάποιο προσωπικό μίσος ως προς τους Ποντίους από την πρώην ΕΣΣΔ. Ας υποθέσω πως έχεις γίνει θύμα μιας μορφής κακοποίησης από την πλευρά των νεοπροσφύγων.

    Εν πάσην περιπτώσει, θέλω να σε διαβεβαιώσω πως από τους 10 νεοπρόσφυγες 7 είναι Έλληνικής καταγωγής. Είναι γεγονός πως οι άνθρωποι σαν κι εσένα, που δεν έχουν ζήσει άλλες κοινωνίες εκτός από την Ελλαδική, δυσκολεύονται να βγάζουν κάποια σοβαρά συμπεράσματα επί του παρόντος θέματος.

    Συγκεκριμένα, αρχικά το σημερινό Ελλαδικό Κράτος προσκάλεσε τους Έλληνες από την πρώην ΕΣΣΔ όχι για να αποκτήσει ψήφους, αλλά για να λύσει δύο σοβαρά για εκείνην την εποχή προβλήματα. Πρώτο - το εθνικό πρόβλημα της Θράκης, με τους μουσουλμάνους εκεί. Δεύτερο - την αρνητική δημογραφική εικόνα της Ελλάδας. Το θέμα των ψηφοφόρων βρέθηκε στο τραπέζι των πολιτικών μεταγενέστερα. Η ανάγκη για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων οδήγησε τις Ελληνικές Κυβερνήσεις να δώσουν χαμηλότοκα δάνεια σε εκείνες τις περιοχές.

    Τώρα, η γλώσσα των προγώνων των Ελλήνων από την πρώην ΕΣΣΔ ήταν Αραχαία Ελληνική, την οποία Γιαννή, ούτε εσύ ξέρεις. Είναι λογικό πως μετά από αιώνες προσφυγιάς οι Έλληνες από την πρώην ΕΣΣΔ δε μιλούσαν Ελληνικά. Κι αν κάποιος βλάκας θεωρεί πως αυτό είναι το κύριο στοιχείο ενός Έλληνα, τότε ας διαγράψει από τους Έλληνες, 3 εκ. Έλληνες στις ΗΠΑ, 800.000 Έλληνες στην Αυστραλία κτλ., αφού οι περισσότεροι από αυτούς δε μιλάνε σήμερα Ελληνκά! Επομένως, το γεγονός πως οι Έλληνες της ΕΣΣΔ συνεχίζουν να μιλάνε Ρώσσικα μεταξύ τους, είναι εκ των πραγμάτων, μία λογική συνέπεια της αποτυχημένης Ελλαδικής πολιτικής. Συγκεκριμένα, το Κράτος πήρε τεράστια κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αποκατάσταση των Ελλήνων από την πρώην ΕΣΣΔ (να το ξέρει και αυτό!). Πού πήγαν τα λεφτά αυτά, λιγό πολύ γνωρίζουν όλοι οι Ελλαδήτες. Υποθέτω πως και οι δικοί σου συγγενείς πιθανότατα να είχαν δουλέψει σε ένα από τα αμέτρητα και αναποτελεσματικά προγράμματα για την τάχα αποκατάσταση των Ελλήνων από την πρώην ΕΣΣΔ. Στην πραγματικότητα επρόκειτο για ψευδοπρογράμματα για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για τους ημεδαπούς πολίτες. Ως αποτέλεσμα, ούτε τα Νέα Ελληνικά έχουν διδαχθεί με έναν επαγγελματικό τρόπο, ούτε η ενσωμάτωση των νεοπροσφύγων πέτυχε.

    Επιπρόσθετα, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την κατάσταση στην Ελληνική κοινωνία στη Βόρεια Ελλάδα! Αφού μέχρι πρόσφατα η μισή από αυτούς που αποκαλούν τον εαυτό τους Έλληνες, ήταν σλαβικής ή αλβανικής καταγωγής (Υποθέτω πως κι εσύ Γιάννη, μάλλον έχεις τις αντίστοιχες ρίζες :). Το μίσος και η αρνητική τους στάση απέναντι στους νέους πρόσφυγες - πιθανούς ανταγωνιστές όπως και το 1922 - συνέβαλε στη δημιουργία μιας άρρωστης κοινωνίας μέσα στην κοινωνία.

    Όσον αφορά το γενναιόδωρο και μεγαλόψυχο τρόπο με τον οποίον το Ελλαδικό Κράτος υποδέχτηκε τους Ελληνες από την πρώην ΕΣΣΔ μπορούμε να κρίνουμε συγκρίνοντας με το Ισραήλ και τη Γερμανία. Συγκεκριμένα το Ισραήλ δέχτηκε 1.5 εκ. περίπου πρόσφυγες Ευραίους από την πρώην ΕΣΣΔ, ενώ η Γερμανία περίπου 4 εκ. Σήμερα, δεν υπάρχει Ευραίος πρόσφυγας χωρίς δικό του σπίτι, ενώ ο υπουργός εξωτερικών του Ισραήλ είναι πρώην Σοβιετικός πολίτης. Αντίστοιχη, με λιγότερη επιτυχία βέβαια, είναι η εικόνα στη Γερμανία. Στην Ελλάδα, έχουμε 350.000 περίπου πρόσφυγες από τους οποίους το 60% ήδη είναι στο εξωτερικό, λόγω "της γενναιόδωρης και μεγαλόψυχης" Ελλαδικής πολιτκής. Δουλεύουν και στέλνουν λεφτά στα παιδιά τους για να πληρώνουν εκείνα, τα φρωντιστήρια και λογοαριασμούς τέτοιων σαν κι εσένα αγαπητέ Γιάννη. Οι υπόλοιποι είτε είναι άνεργοι, είτε είναι συνταξιούχοι στους οποίους κόβουν και την προνοιακή σύνταξη σήμερα. Εν τω μεταξύ, για να μάθεις Γιαννάκη, η σύνταξη αυτή παρέχεται σε όλους τους Έλληνες πολίτες που δεν έχουν κάνει εισφορές - δηλ. ανασφάλιστους. Από τη στιγμή που σχεδόν όλοι οι Έλληνες από την πρώην ΕΣΣΔ είναι πολίτες της Ελλάδας, ως τέτοιοι δικαιούνται αυτήν τη σύνταξη ανεξαρτήτως των εισφορών τους. Άλλο είναι το θέμα ότι η Ελληνική Πολιτεία ποτέ δε σκέφτηκε να συνάψει τις απαιτούμενες συμβάσεις με τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ για να αναγωριστούν οι κανονικές συντάξεις αυτών των παππούδων και γιαγιάδων στη Ελλάδα.

    Αυτά τα λίγα από μένα προς το παρών.

    • Αναστασία avatar
      Αναστασία @ Αντώνης 03/06/2013 01:11:25

      Μπράβο!!!!!

    • ΗΡΑΚΛΗς avatar
      ΗΡΑΚΛΗς @ Αντώνης 05/01/2014 19:53:16

      ΜΠΡΑΒΩ ΑΝΤΩΝΗ.

    • Π. avatar
      Π. @ Αντώνης 10/05/2014 15:43:52

      Πολύ σωστα!

  13. Μαρία avatar
    Μαρία 20/05/2013 15:38:03

    Αντώνη σε ευχαριστώ που είπες όλα αυτά που ήθελα να πω..απλά το θεώρησα περιττό,καθώς άνθρωποι σαν τον Γιάννη δεν καταλαβαίνουν από λόγια και επιμένουν στις αρρωστημένες απόψεις τους..και ΝΑΙ Γιάννη,με πνίγει το δίκιο μου, γιατί μια ζωή οι Έλληνες τρωγόμαστε μεταξύ μας..είμαστε εγωιστές και ζηλιάρηδες..ένα ζωντανό παράδειγμα της ελληνικότητας των Ποντίων είναι το γεγονός ότι η γλώσσα μας δεν αλλοιώθηκε μετά από τόσα χρόνια σε αντίθεση με εσάς (αφού σας θεωρείς διαφορετική κατηγορία) που ούτε την εκμάθηση αρχαίων ελληνικών στο σχολείο δεν εκτιμάτε και παραπονιέστε ότι είναι <> μάθημα! Αυτοί είναι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ? που αρνούνται την ίδια τους τη γλώσσα??? Με συγχωρείς τότε φίλε μου, αλλά εγώ δε θέλω να μπω σ'αυτή την κατηγορία..για τους μουσουλμάνους (δεν έχω κάτι απέναντι τους) που μπαίνουν στα πανεπιστήμιά μας ως ειδική κατηγορία με απείρως χαμηλότερα μόρια ενώ γεννήθηκαν και ζουν εδώ, γιατί δε λέτε κάτι?? Η μισή Θράκη μιλάει Τούρκικα..που πήγαν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ? Σύμφωνα με την ιστορία οι Ρώσοι βοηθούσαν τους Έλληνες, όταν οι ίδιοι οι σύμμαχοί τους δεν το έκαναν και ποιο είναι το ευχαριστώ? στις μέρες μας η λέξη <> για τους Έλληνες έχει υποτιμητική σημασία..ΕΥΓΕ! ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ...λυπάμαι που το λέω, αλλά για ακόμα μια φορά η Ρωσία φάνηκε εντάξει απέναντι στους αχάριστους Έλληνες, αφού δέχτηκε τόσα εκατομμύρια πρόσφυγες ελληνικής καταγωγής! Έχουν κοπεί όλες οι συντάξεις από ανθρώπους που έχουν ανάγκη από φάρμακα και ζωή..αυτό το ονομάζεις γενναιοδωρία? εγώ το λέω "Δεύτερη Γενοκτονία"..και η Ελλάδα δεν ανήκει σε σένα..οι πρόγονοί μου πολέμησαν και έζησαν εδώ..δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με αποκαλείς "ξένη"στην ίδια μου την πατρίδα. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο..ένα μόνο θα σου πω..ίσως να έχει πάρει τ'αφτί σου από τον τροχό! ;)

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ Μαρία 08/07/2013 13:45:18

      Γεία σου Μαρία! Είμαι μαζί σου και να είσαι σίγουρη οτι ΕΙΣΑΙ πιο Ελληνίδα κι απο τις ντόπιες Ελληνίδες. Ασε να λένε τα δικά τους απο άγνοια οι άσχετοι... !
      Ξένοι είναι αυτοί που έφεραν την πατρίδα μας ως εδώ με προδοσίες διευφθαρμένοι ψηφοφόροι βόλευαν τα παιδιά τους και κατέστρεψαν τα εγγόνια τους, όπως επίσης είναι ακόμα άγνωστο πόσα δισέγγονα δεν θα γεννηθούν εξαιτίας τους...

  14. ποντια avatar
    ποντια 07/06/2013 16:36:42

    Ο άνθρωπος διαφοροποιείται από τα ζώα με την νοημοσύνη που διαθέτει και την συνείδηση που μπορεί να αποκτήσει. Η συνείδηση πάλι είναι αντανάκλαση της κοινωνικής, και ακαδημαϊκής μόρφωσης, του περιβάλλοντος που ζει και εργάζεται.
    Αν ψάχνουμε να βρούμε σε έναν 87 χρονο παππού που ζει μόνος του εδώ και 14 χρόνια στην Ελλάδα, πόσο προσέφερε στην πατρίδα, πόσα παιχνίδια παίχθηκαν στη πλάτη του, πόσα χρήματα εισέπραξε το ελληνικό κράτος για τον επαναπατρισμό του και την εγκατάσταση του σε μια περιοχή στρατηγικής σημασίας, χάνουμε την ουσία του πράγματος.
    Όταν αντίστοιχα το ελληνικό κράτος διαχρονικά μπούκωνε τις τράπεζες με τα δισεκατομμύρια, ποιός διαμαρτυρήθηκε;
    όταν οι εφοπλιστές έπαιρναν αφορολόγητο το πετρέλαιο (0,36ε), ενώ οι γέροντες τυλιγόταν στις κουβέρτες για να μην πεθάνουν από το κρύο, διαμαρτυρηθήκαμε το ίδιο;
    οι 35 000 άνθρωποι με μηνιαίο εισόδημα 340 ε έφτασαν τη χώρα στην χρεωκοπία;
    αλλά έτσι είναι πάντα τα βάζουμε με τους αδύναμους, μ'αυτούς που ούτε λόγο δεν μπορούν να αρθρώσουν (αφού δεν γνωρίζουν και την γλώσσα), είναι εύκολα θύματα όπως είπαν πολλή.
    Από την άλλη, για όσους δεν γνωρίζουν υπάρχει και η λέξη «ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ» (που είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν διδάσκεται ούτε στο ελληνικό σχολείο ούτε σε πανεπιστήμιο). Ψάξτε όλοι εσείς που θέλετε να λέγεσται «ΑΝΘΡΩΠΟΙ» τι σημαίνει, για να γίνεται «ΑΝΘΡΩΠΟΙ».

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ ποντια 08/07/2013 13:47:17

      Ναι σε ολα Πόντια!

  15. ποντια avatar
    ποντια 07/06/2013 16:40:37

    Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος

    Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
    δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν' αγωνίζεσαι
    για την ειρήνη και για το δίκιο.
    Θα βγεις στους δρόμους , θα φωνάξεις
    τα χείλη σου θα ματώσουν απ' τις φωνές
    Το πρόσωπό σου θα ματώσει απ' τις σφαίρες
    μα δε θα κάνεις ούτε βήμα πίσω.
    Κάθε κραυγή σου θα ' ναι μια πετριά
    στα τζάμια των πολεμοκάπηλων.
    Κάθε χειρονομία σου θα 'ναι
    για να γκρεμίζει την αδικία.
    Δεν πρέπει ούτε στιγμή να υποχωρήσεις,
    ούτε στιγμή να ξεχαστείς.
    Είναι σκληρές οι μέρες που ζούμε.
    Μια στιγμή αν ξεχαστείς,
    αύριο οι άνθρωποι θα χάνονται
    στη δίνη του πολέμου,
    έτσι και σταματήσεις
    για μια στιγμή να ονειρευτείς
    εκατομμύρια ανθρώπινα όνειρα
    θα γίνουν στάχτη απ' τις φωτιές.
    Δεν έχεις καιρό, δεν έχεις καιρό για τον εαυτό σου
    αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος.
    Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
    μπορεί να χρειαστεί και να πεθάνεις
    για να ζήσουν οι άλλοι.
    Θα πρέπει να μπορείς να θυσιάζεσαι
    ένα οποιοδήποτε πρωινό.
    Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
    θα πρέπει να μπορείς να στέκεσαι
    μπρος στα ντουφέκια!

  16. Πύθια avatar
    Πύθια 09/06/2013 16:55:30

    Γράφτηκαν κάποιες σαχλαμάρες εδώ για 50% ψευδό πόντιους. Υπήρξαν βέβαια και παράνομες ελληνοποιήσεις αλλά αυτές δεν ξεπερνάνε 5% . Οι περισσότεροι είναι έλληνες στην συνείδηση και το πληρώσανε εκεί με ένα ή άλλο τρόπο. Είναι πολύ εύκολα να μάθει κανείς αν είναι έλληνας στην καταγωγή του κάποιος ή όχι. Απλώς ρωτήστε τον και σας δίνω την εγγύηση ότι δεν υπάρχει ούτε ένας ρώσος , γεωργιανός, αρμένιος κτλ που θα σας πει ότι είναι ελληνικής καταγωγής την στιγμή που δεν είναι. Άλλωστε οι περισσότεροι ρώσοι, αρμένιοι και γεωργιανοί τους σύγχρονους έλληνες τους περιφρονούν ακόμη αν δεν το δείχνουν, οπότε και δεν υπάρχει περίπτωση να προσποιούνται ότι είναι έλληνες στην καταγωγή υποτιμώντας με αυτό το τρόπο τον εαυτό. Οπότε αν κάποιος θα σας πει ότι είναι ελληνικής καταγωγής, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην αληθεύει αυτό. Κόψτε τις σαχλαμάρες μερικοί εδώ γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερή προσβολή σε κάποιον να του αμφισβητείς το σημαντικότερο μέρος της ταυτότητας του όπως η εθνικότητα. Και αφήστε τις ανοησίες για την ποντιακή γλώσσα. Ποντιακά μιλάνε μόνο γιαγιάδες και αυτοί που μεγάλωσαν στα χωριά. Ένα άλλο μεγάλο μέρος των ποντίων χριστιανών στην θρησκεία μιλάνε τούρκικα για γνωστούς ιστορικούς λόγους (γνωστούς αλλά όχι σε όλους όπως βλέπω) . Δηλαδή, μιλάμε για τις γενιές ολόκληρες που ζούν σε ένα ξενόγλωσσο περιβάλλον. Να μην πούμε ότι και διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στην σοβιετική ένωση ήταν απαγορευμένη από 1937 μέχρι και την δεκαετία 80 Πως μπορεί να διατηρηθεί μαζικά η γλώσσα σ αυτές τις συνθήκες; Είναι δυνατόν να απαιτείται αυτό απο τους ανθρώπους για να αναγνωριστεί το εθνικό τους στοιχείο;

    Για τους συνταξιούχους . Οι περισσότεροι είναι απο την γεωργία όπου δεν παίρνουν την σύνταξη ή αν την παίρνουν είναι 30 -50 Ε. Στην ρωσία είναι κάπως μεγαλύτερη απο 50 έως 150 Ε που και αυτά δεν επαρκούν για την επιβίωση στην Ελλάδα. Το θέμα αν κάποιος μένει μόνιμα στην Ελλάδα ή όχι λύνεται εύκολα με απλή παρουσία του ενδιαφερόμενου 3- 5 ή περισσότερες φορές μέσα στο χρόνο στα τμήματα του ΟΓΑ με μια προθεσμία . Δεν υπάρχει ηλικιωμένος που θα ταξιδέψει 5 φορές μέσα σε ένα χρόνο στην Ελλάδα για να πάρει την σύνταξη. Μπορούν να υπάρχουν και άλλα φίλτρα που θα αποκλείσουν εκείνους που δεν την έχουν ανάγκη την σύνταξη αυτή. Το αν είναι υποχρεωμένη η ελληνική κοινωνία να πληρώνει συντάξεις σ αυτούς τους ηλικιωμένους ανθρώπους που μένουν μόνιμα στην Ελλάδα έχουν την ελληνική υπηκοότητα, είναι έλληνες στην καταγωγή αλλά δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα ένσημα στα λίγα χρόνια που είναι εδώ; Όχι βέβαια δεν είναι υποχρεωμένη όπως και στην τελική ανάλυση δεν είμαστε υποχρεωμένοι σε τίποτα γιατί όταν γεννιόμαστε δεν υπογράφουμε καμιά σύμβαση με τούτο το κόσμο. Αν θέλουμε όμως να είμαστε μια κοινωνία και μάλιστα με την εθνική συνείδηση τότε αυτό το θέμα με τους ηλικιωμένους από την ΣΕ και από την Αλβανία δεν επιτρέπεται να την συζητάμε στα σοβαρά. Το να πετάς στους δρόμους τους ποιό αδύναμους ηλικιωμένους συμπατριώτες σου και μάλιστα αμφισβητώντας την εθνική τους ταυτότητα, όπως το κάνουν οι μερικοί εδώ, είναι το ποιο μίζερο και χυδαίο που μπορεί να γίνει και τελικά σ αυτό κατέληξε κράτος με την σιωπηλή συμφωνία και χειροκρότημα ενός σημαντικού μέρους της ελληνικής κοινωνίας. Φαίνεται ότι ο πατριωτισμός σήμερα πλέον περιορίζεται σε εκλογή των ναζί στην βουλή με 10% των ψήφων του ελληνικού λαού. Απώλεια της αξιοπρέπειας στο μεγαλείο της. Ένας λαός που έχει την αξιοπρέπεια θα προτιμούσε να χαθεί παρά να σωθεί απο τους ναζί εφόσον βέβαια υπάρχει κάποιος ηλίθιος που πιστεύει ότι θα σωθεί από τους ναζί.. Ευτυχώς προς το παρόν μόνο 10% των Ελλήνων έχασαν την αξιοπρέπεια τους μαζί με την νοημοσύνη . Άλλο θέμα είναι βέβαια αλλά καίει και αυτό.

  17. eleonora avatar
    eleonora 18/10/2013 04:35:22

    Γελαω με τα σχολια πολλων εδω μεσα..δεν μπορω να γνωριζω για τους αδελφους ποντιους πολλα αλλα συμπασχω και τους κατανοω απολυτα σε πολλα θεματα, καθως καταγομαι κ εγω απο το αλλο πονεμενο κομματι του ελληνισμου τη Βορειο Ηπειρο! Συμφωνω απ την αλλη απολυτα στην αποψη καποιων αλλων οι οποιοι ανεφερθηκαν σε μια πραξη 'εκκαθαρισης' Ελληνων (ομογενων Ποντιων κ Βορειοηπειρωτων) κ καποιων τους οποιους δεν θελω να χαρακτηρισω καν! Οπως προειπα καταγομαι απ τη Βορειο Ηπειρο απο Ελληνες προγονους, ειμαι απογονος Ελληναραδων που σε καιρους πολεμου ταχθηκαν στο πλευρο των Ελληνων στρατιωτων βοηθωντας τους με καθε δυνατο τροπο κ μεσο, ειμαι απογονος των ιδιων δολοφονηθεντων προπαππουδων οπου εκτελεστηκαν απο ιταλους με διαταγη Αλβανων οι οποιοι συνεργαστηκαν εναντιον της Ελλαδος..Μπορει οι παππουδες μου και χιλιαδες Βορειοηπειρωτες να μην εργαστηκαν στην Ελλαδα κ να εμειναν στα πατρια εδαφη διατηρωντας τη σπιθα του ελληνισμου αναμμενη ολη τους τη ζωη μεχρι κ τωρα περνωντας τοσα κ τοσα, ποιος ομως ειναι αυτος που εχει το δικαιωμα ή κ το θρασσος να λεει ΄΄δεν δουλεψαν ποτε στην Ελλαδα δεν προσεφεραν στο δημοσιο δεν δικαιουνται συνταξη κ δικαιωματα''? Κ ολα αυτα επειδη πονεσαν τον τοπο τους την σκλαβωμενη αυτη ελληνικη γη κ ειχαν την ατυχια να βρισκονται 15χλμ εκτος της ελληνικης επικρατειας! ΝΤΡΟΠΗ Κ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ!

  18. Dimotis avatar
    Dimotis 27/12/2013 12:17:40

    Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι

    Περίπτωση Α (αδικημένοι): Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Αλβανία και ήρθε Ελλάδα το 1990. Από τότε είναι μόνιμα στην Ελλάδα με άδεια αλλοδαπού. Δυστυχώς όμως, έπαιρνε άδεια αλλοδαπού για 6 μήνες και μετά κατέθετε αίτηση και περίμενε 3 με 8 μήνες για να του εγκρίνουν άλλους 6 μήνες, και πάει λέγοντας. Άρα, νόμιμα ήταν σποραδικά στην Ελλάδα, μιας και κατά την διάρκεια αναμονής για έγκριση άδειας αλλοδαπού θεωρείται πως βρισκόταν παράνομα στην χώρα. Δεν υπάρχει κανένας που να είχε άδεια αλλοδαπού για 20 συνεχόμενα χρόνια, και το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που εσκεμμένα έφτιαξαν έτσι τον καινούριο νόμο, επιδιώκοντας να διώξουν από το ΟΓΑ όλους που ήταν με άδειες αλλοδαπών.
    Περίπτωση Β (πονηροί): Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Ρουμανία και, με το που τελείωσε της σπουδές του, πήγε στην Γερμανία. Το 1992 ήρθε Ελλάδα. Επειδή στη Ρουμανία φαίνεται σαν Ρουμάνος υπήκοος με μόνιμη κατοικία στο εξωτερικό, δεν έχει και δεν δικαιούται σύνταξη ή βοήθημα από το Ρουμανικό το κράτος. Βάση αυτών των στοιχείων, θα συνεχίζει να παίρνει ΟΓΑ παρόλο που παίρνει και σύνταξη από την Γερμανία (που δεν μπορεί να το ανακαλύψει κανείς, μιας και ζητάνε χαρτιά μόνο από την χώρα καταγωγής σου και όχι από όλες τις χώρες του κόσμου).
    Περίπτωση Γ (διωγμένοι): Ο πατέρας μου ήρθε στην Ελλάδα από Τασκέντη (πρώην Σοβιετική Ένωση). Εκεί, όπως και σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, αν δεν έχουν κανονική σύνταξη, δικαιούνται μια κατώτατη σύνταξη (κάτι σαν ΟΓΑ). Σύμφωνα με το καινούριο νόμο του ΟΓΑ, έστω και αν δεν παίρνει τίποτα από εκεί, μόνο και μόνο επειδή δικαιούται να πάρει, δεν μπορεί να παίρνει και στην Ελλάδα από το ΟΓΑ. Άρα, όλοι που ήρθαν από το Ανατολικό Μπλόκ δεν θα παίρνουν πλέων ΟΓΑ, μιας και σε όλες αυτές τις χώρες δικαιούνται μια κατώτατη σύνταξη (ανεξαρτήτως αν την παίρνουν ή όχι).
    Περίπτωση Δ (βολεμένοι): Ο πατέρας μου γεννήθηκε Ελλάδα και έφυγε μετανάστης στην Αυστραλία. Επέστρεψε πριν 15 χρόνια και από τότε παίρνει ΟΓΑ. Παρόλο που δεν βρίσκονταν τα τελευταία 20 χρόνια στο σύνολό τους στην Ελλάδα, και παρόλο που παίρνει μια σεβαστή σύνταξη στην Αυστραλία, δεν τον ελέγχει κανείς από τον ΟΓΑ, και θα συνεχίζει νομιμότατα να παίρνει και το ΟΓΑ.
    Περίπτωση Ε (προνομιούχοι): Ο πατέρας μου γεννήθηκε Ελλάδα και δούλεψε όλη την ζωή του στην Ελλάδα χωρίς να κολλήσει ούτε ένα ένσημο. Προτιμούσε να τα παίρνει σε χρήμα. Δεν τον ένοιαζε για το αύριο. Πέντε χρόνια πριν, μοίρασε όλη την περιουσία του στα παιδιά. Τώρα παίρνει ΟΓΑ και πενεύεται για το κατόρθωμά του σε όλους.
    Άρα, αυτοί που γεννήθηκαν στην Ελλάδα είναι δύο φορές ευνοημένοι, ενώ αυτοί που γεννήθηκαν στο εξωτερικό θα χάσου το ΟΓΑ με την απλή λογική ότι μπορούν να πάνε και να ζήσουνε τα γεράματα τους στην χώρα προέλευσής τους, μιας και τους διώχνουν και λόγω της άδειας αλλοδαπού που το κράτος την έδινε διακοπτόμενα και σποραδικά, και από το ότι στις χώρες προέλευσής τους έχουν όλοι δικαίωμα ελάχιστης σύνταξης (κάτι σαν το ΟΓΑ).
    Το μόνο σωστό κριτήριο είναι να συνεχίζουν να παίρνουν ΟΓΑ μόνο όσοι δεν είχαν προσωπική περιουσία τα τελευταία 20 χρόνια. Όλοι οι άλλοι νόμοι είναι φτιαγμένοι να διατηρούν τους διτικοπερπατημένους βολευτές με τρείς παχουλές-παχουλές συντάξεις και να μην επιτρέψουν στους ανατολικοπροερχόμενους να παίρνουν δυο συντάξεις πείνας.
    Εδώ και τώρα, καμία διάκριση. Η θα συνεχίζουν να παίρνουν ΟΓΑ όλοι όπως έπαιρναν τόσα χρόνια, ή να κοπεί για όλους.

  19. Dim avatar
    Dim 27/12/2013 12:21:44

    Προς όλους τους παλινοστουντες όσον αφορά την ελληνική γλώσσα:και ισχυρίζονται πως μιλούσαν ποντιακά οι γιαγιάδς,ενημερωτικά σε διάφορες περιοχές υπήρχαν σχολεία για τους Πόντιους σε κάθε χωριό με τουλαχιςτον 10 εγγεγραμμένους κατοίκους έλληνες και όποιος ήθελε με μία έγγραφη μάθαινε την ελληνική γλώσσα με διορισμένους δασκάλους σε κανονικά σχολεία!!σε προγενέστερη φάση όταν δεν υπήρχαν σχολεία η ελληνική γλώσσα διδασκόταν σε διάφορες εκκλησίες!!! Όσον αφορά τα δάνεια που σας έδωσε το ελληνικό κράτος με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου παντα για να πάρετε ενα διαμέρισμα 66 τμ που αναφέρθηκε η ποντια τατιανα πήγαινε να δεις κοριτσάκι μου τι σπίτια έφτιαξαν όλοι οι κλεπτομανεις του είδος σου και όχι μόνο δεν πληρώνουν δάνεια χαράτσια και τους φόρους που θα πρεπε να πληρώνουν σαν έλληνες πολίτες υποτειθετε αλλα έχουν κατακρυουργήσει του ντόπιους έλληνες κλέβοντας αμύθητης περιουσίας σε χρυσαφικά χρήματα εμπορευματακαι ιδρώτα των γονιών μας μέσα απο τα ίδια μας τα σπίτια τις επιχειρήσεις μας!!!τώρα όσον αφορά τις συντάξεις τα 300 ψωροευρώ της σύνταξης της γιαγιάς ΔΟΥ μπορει να την παραχωρήσει στο κράτος αφού φρόντισαν τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους να γίνουν κλέφτες και να διακινούν τους πακιστανους στη χώρα μου Και την μετέτρεψαν σε σκουπιδότοπο με το αζημίωτο φυσικά μπορούν να ταΐσουν και τις γιαγιάδες τους όπως ακριβώς τους φροντίζουμε κ εμείς αλλα με τομείς δουλειές!!!! Και τέλος επειδή δεν θέλω να τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι στους 100 υπάρχουν και 20 που συνήθως είναι αυτοί που δουλεύοντας αξιοπρεπώς αξίζουν την τιμή και το σεβασμό όλων μας !!!οι οποίοι είναι και οι πιο αδικημένοι γιατί δεν πρόλαβαν να πάρουν αυτά που δικαιούνται!!!και τέλος σε όποιον αρέσει ούτε κ σε μας άρεσε που σας έφεραν με το έτσι θέλω και ανεχόμαστε το ρατσισμό μέσα στην ίδια μας τη χώρα απο τους φιλακοβιους κομμένους τουρκορωσους εγκληματίες δολοφόνους που το ρωσικό κράτος σαν έξυπνος λαός που είναι κοίταξε να τους ξεφωρτοθει!!!

  20. Dimitris avatar
    Dimitris 27/12/2013 13:10:17

    Σε όποιον αρέσει η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ εχει καλώς στους υπόλοιπους πεινασμένους ξυπόλυτος απάνθρωπους ελεεινό τμ να σηκωθούν και να φύγουν αντε γιατί μόνο απαιτήσεις έχουν απο το ελληνικό κράτος και όχι υποχρεώσεις

  21. Dimitris avatar
    Dimitris 27/12/2013 13:21:08

    Να σημειωθεί προς αποφυγή παρεξηγήσεων Πόντιους θεωρώ αυτούς που ζουν αξιοπρεπή ζωή γιατί τους θεωρώ περήφανο λαό με όλα όσα υπέστησαν και αυτοί γνωρίζουν πολυ καλα την ελληνική γλώσσα και ουδεμία σχέση έχουν με τα αρπακτικά κοράκια που έσπευσαν στη μάμα Ελλάδα και απορρόφηςαν τα δικαιώματα των ελλήνων Ποντίων ΓΙΑΤΙ μόνο με βρωμοδουλειές έμαθαν να επιβιώνουν

  22. Dimitris avatar
    Dimitris 27/12/2013 13:24:53

    Να υπενθυμίσω οτι στην Ελλάδα κοιμόμασταν με ανοιχτά παράθυρα και τα κλειδια στην πόρτα κάποτε!!!που ούτε Κατα διάνοια μπορούμε να το σκεφτούμε!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.