#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2008 23:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι νεκροί στο Πέραμα δεν ψηφίζουν

(Τελευταία ενημέρωση 25/7/2008 10:54). Τους έξι έφτασαν οι νεκροί από το δυστύχημα που σημειώθηκε στα ναυπηγεία του Περάματος, ενώ αναμένεται ο αριθμός των νεκρών στα αμπάρια του δεξαμενόπλοιου «Φρένσιπ Γκας» να φτάσει τους οκτώ.Ο ένας από τους νεκρούς είναι ο υποπλοίαρχος του πλοίου, ενώ δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα η ταυτότητα των υπoλοίπων. Οι τέσσερις εργαζόμενοι που κατάφεραν να βγουν ζωντανοί μετά την έκρηξη -τρεις Έλληνες και ένας αλλοδαπός-, μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο Νοσοκομείο με εγκαύματα στο πρόσωπο και αναπνευστικά προβλήματα, όπου νοσηλεύονται εκτός κινδύνου. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Magnus Carrier, του εφοπλιστή Γαβριήλ Πετρίδη που έχει συνολικά 19 πλοία.

Επιβεβαιώνονται δηλαδή στο ακέραιο αυτά που λέγαμε από χθες το βράδυ:  Η έκρηξη και η φωτιά στο δεξαμενόπλοιο στο Πέραμα σημειώθηκαν λίγο μετά τις 4 το μεσημέρι , κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών στα αμπάρια του πλοίου. Μέχρι τις 10 το βράδυ , ύστερα δηλαδή από έξι ολόκληρες ώρες έξι, ή επτά, άτομα συνέχιζαν να αγνοούνται και τους ψάχνουν στα αμπάρια. Από όπου κατά πάσα πιθανότητα (πράγμα που απευχόμεθα ολόψυχα) έχουν χαθεί και εξαϋλωθεί από τον μάταιο αυτό κόσμο.  Έξι ώρες σε κόλαση φωτιάς δεν επιβιώνει κανένας.




Δεν το λένε λοιπόν για να μην χαλάσει η δεξίωση του Προέδρου; Οι αρμόδιοι, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Γιώργος Βουλγαράκης και ο υφυπουργός του Πάνος Καμένος πήγαν στην δεξίωση ή στον τόπο της καταστροφής; Η γενική γραμματέας του κόμματος της εργατικής τάξης, η κα Παπαρήγα, που ήταν; Έκανε δηλώσεις; Και ο αρχηγός του ΣΥΝ, ο Alexis; Συνόδευσε για επικοινωνιακούς λόγους τη μετανάστρια Καντίτζα Σανκό στη δεξίωση. Και τι δήλωσε; «Σήμερα, η Αριστερά αγωνίζεται για να δώσει φωνή στους ανθρώπους “χωρίς”. Στους ανθρώπους χωρίς χαρτιά, στους ανθρώπους χωρίς δουλειά, στους ανθρώπους χωρίς μέλλον, στους ανθρώπους χωρίς δικαιώματα». Προφανώς οι καμένοι του Περάματος δεν ενδιαφέρουν τον Alexis. Είναι πιθανότατα «χωρίς ζωή». Και άρα και «χωρίς ψήφο»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 24/07/2008 23:45:36

    ...ειναι σκληρό αυτό που γραφεις Φακτορα

    Δεν αξιζει να εξομοιωνεις ετσι τον ΣΥΡΙΖΑ με τις πρακτικες του δικομματισμου..

    Ισως βεβαια και να αξιζει το σκληρο λόγο ο Αλεξης τωρα

  2. Δημήτρης Α avatar
    Δημήτρης Α 24/07/2008 23:53:05

    Ο κόσμος δεν έχει ανάγκη άλλο ένα παιδί βγαλμένο από τις θεωρίες του Λασγουελ και του Μακλιούλαν. Αλλά από ότι φαίνεται, ο Αλέξης είναι γέννημα θρέμα των θεωρητικών της επικοινωνίας.
    Όσο για την Αλέκα, ήταν στο Κιλκίς, σε περιοδεία. Στο αεροδρόμιο Μακεδονία έκανε δήλωση για τους νεκρούς του Περάματος. Όχι ότι την απαλλάσσει αυτό. Καμιά φορά, αλλάζουμε και τα προγράμματά μας.

  3. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 24/07/2008 23:55:32

    Με νεκρους εργατες ΚΑΝΕΙΣ δε θα επρεπε να παει σε πανηγυρια αδελφια..

    αλλά τι λεμε τωρα πια..

  4. aris avatar
    aris 24/07/2008 23:59:48

    όμορφος κόσμος ηθικός αγγελικά πλασμένος ή άλλους ο Θεός τους έπλασε κι άλλους τους έκλασε...

  5. tassos avatar
    tassos 25/07/2008 00:01:55

    Διαβάζοντας τα πραπάνω σχόλια ,καταλαβαίνω γιατί η χώρα αυτή παρουσιάζει εικόνα μπάχαλου.Εδώ έχουμε νεκρούς ,για ακόμη μιά φορά και χωρίς ναλλάζει τίποτε στο μερακάτο του τρόμου στο Πέραμα και αυτοί ασχολούνται με το είπε ή δεν είπε ο Τσίπρας και οι άλλοι.Ντροπή κύριοι σεβασμός στους νεκρούς και στους συναθρώπούς μας που κάθε μέρα παίζουν με την ζωή τους για το μεροκάματο.Ολοι οι πολιτικοί ,δήμαρχοι κλπ παρατρεχάμενοι χρόνια ξέρουν τι παίζεται κάθε μέρα στο πέραμα ,αλλά δεν τους ενδιαφέρει.

  6. Mario avatar
    Mario 25/07/2008 00:09:41

    Είμαστε πάντως, κομματάκι περίεργοι. Αν είχαν πάει οι πολιτικοί αρχηγοί, οι κομματάρχες, οι λεσχιάρχες και λοιποί στο Πέραμα θα λέγαμε για υποκρισία.
    Τώρα κάνουμε λόγο για απουσίες.
    Τι να πούμε τώρα; Τόσες οικογένειες, τόσες ψυχές έγιναν σμπαράλια. Ότι και να πούμε, αυτό δεν αλλάζει.
    Κουράγιο για τις γυναίκες, τις μανάδες, τα παιδιά των εκλιπόντων...

  7. takis avatar
    takis 25/07/2008 00:15:07

    Είχε εκδοθεί πιστοποιητικό Gas Free για τις εργασίες στο πλοίο, από πιστοποιημένο χημικό ναυτιλίας?

  8. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 25/07/2008 00:17:44

    ποιός τα΄πιασε για να δ'ωσει το πιστοποιητικό;

  9. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 25/07/2008 00:21:30

    A re ypourge naftiliakou paraemporiou....
    Oti kai na pei kaneis einai ligo,kai to chirotero,mataios o kopos...Skliropetsa onta

  10. george avatar
    george 25/07/2008 03:54:07

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΤΙΚΗ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ,ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ???
    ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΑΠΟ ΠΟΙΚΙΛΟΥ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΣ??? ΠΟΙΟΣ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΟΙ??? ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ-ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ???
    ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΛΕΚΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ...ΕΚΑΝΕ ΟΜΩΣ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟ ΚΚΕ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ alexis ΟΙ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΡΑΝΑΝ...ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...Μ'ΑΓΑΠΑΕΙ-ΔΕ Μ'ΑΓΑΠΑΕΙ...

  11. Eργαζόμενος avatar
    Eργαζόμενος 25/07/2008 07:52:56

    To ότι ο Τσίπρας πήγε με μια μετανάστρια στην προεδρική δεξίωση είναι προς τιμήν του. Μπορεί να ενοχλεί τα εθνικιστικά σου ανακλαστικά, αλλά μπράβο του. Για το ζήτημα των εργατών του Περάματος τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και το ΚΚΕ έχουν συστηματικά καταγγείλει τα ατυχήματα και έχουν κάνει παραστάσεις διαμαρτυρίας. Θυμάμαι επίσης τουλάχιστον δυο διαδηλώσεις με επικεφαλής τον Λαφαζάνη (ΣΥΝ) και την Παντελάκη (ΚΚΕ) για ατυχήματα. Για τον κ.Τσίπρα περίμενε λίγο, είναι πολύ κακόπιστο να μετράς με το χρονόμετρο.

  12. anonymos avatar
    anonymos 25/07/2008 08:17:17

    Μεταναστο-πατρόνας του χειρότερου είδους.

    Το αυτάρεσκο χαμόγελο, που συνοδεύει οποιαδήποτε δήλωση του, τα λέει όλα.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 09:32:34

    Είδηση είναι ότι Εφοπλιστές και υποτακτικοί της (Κυβέρνηση και ΥΕΝ ) δεκαετίες τώρα, δεν παίρνουν μέτρα, για να μη θρηνούμε καμένους και πνιγμένους συνανθρώπους μας.

    Αποπροσανατολισμός, δημαγωγία και κουτσομπολιό του αισχίστου είδους είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς, όταν ασχολείσθε με το ποιός πήγε, με ποιά, τι φορούσε, στη δεξίωση του Προέδρου;

    Ντροπή πιά! Αίσχος!!..

    Αντί να γράψετε για τα 50.000 εργατικά ατυχήματα, την παντελή έλλειψη μέτρων ασφαλείας, τις ελάχιστες κυρώσεις στους υπαιτίους αυτών (που δεν εισπράτονται καν).

    Και για το απίστευτο: οι 35.000 νέοι μας με τα μηχανάκια, οι κούριερ, οι ανασφάλιστοι, όταν τραυματίζονται και σκοτώνονται, δεν θεωρείται εργατικό ατύχημα!!..
    Το προβάλατε ποτέ;

    Υ.Γ. Ο Τσίπρας, Η Παπαρήγα, Ο Αλαβάνος σας πείραξαν. Που πήγαν πολλές φορές εκεί, που έχουν καταγγείλει την αθλιότητα των εφοπλιστών-αρμοδίων, που απαίτησαν μέτρα.

    Χθες Λαφαζάνης και Παντελάκη ήταν επίσης εκεί. Τα γνωρίζατε;

    Αιδώς Αργείοι..

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 09:49:51

    Φίλε george 3:54 am

    Είναι απόλυτα σύμφωνος με τις πρώτες 11 γραμμές, όμως...

    Την ώρα που βγάζουν και την 6η σωρό στο Πέραμα προέχει η θλίψη μας, η αγανάκτηση και η πάλη μας για τη λήψη μέτρων προστασίας για τους εργαζόμενους .

    Παρακαλώ λίγη ψυχραιμία, λιγότερη εμπάθεια και πιό λίγη ειρωνεία με τα alexis και μαργαρίτες.

    Στόχος μας αποκλειστικός πρέπει να είναι το κεφάλαιο, και όσοι το στηρίζουν.

    Και η προστασία-βελτίωση της ζωής -υγείας-αξιοπρέπειας του μεροκάματου του λαού μας, γενικά.

    Τα άλλα δεν βοηθάνε καθόλου, κανένα μας...

  15. Aristotelis avatar
    Aristotelis 25/07/2008 09:49:52

    Re Re kita stenaxoria gia ton Tsipra.
    Mpori na feri kana 2 ekatomiria metanastes na sas sosi.

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 09:56:51

    φίλε Aristotelis
    Αυτό κατάλαβες;
    Για την τραγωδία στο Πέραμα, τους υπεύθυνους, την έλλειψη μέτρων ασφαλείας δεν λες τίποτε;
    Τόσο αναίσθητος είσαι, και τόσο λίγο σε νοιάζει η ζωή των συνανθρώπων μας;
    Οι μετανάστες και ο Τσίπρας σε απασχολούν περισσότερο;
    Κρίμα φίλε μου, για το επίπεδο σου;

  17. Σίβυλλα avatar
    Σίβυλλα 25/07/2008 09:58:09

    Όταν οι εργάτες πεθαίνουν…
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του σε «εργατικό ατύχημα» - έτσι ονομάζεται στη στατιστική – οι πολιτικοί εκφράζουν τη λύπη τους…
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του, ακόμη και ο πρόεδρος της δημοκρατίας εκφράζει τη λύπη του.
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του, τα συνδικάτα απαντούν με μια «στάση εργασίας»…
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του, η χήρα και τα ορφανά μένουν στο δρόμο.
    Όταν ένα εργάτης χάνει τη ζωή του λένε πως λείπουν τα μέτρα ασφάλειας, αλλά ποτέ δεν έκλεισαν και δεν κατέσχεσαν τις περιουσίες των επιχειρηματιών που δεν εφάρμοσαν τα μέτρα…
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του είναι θέμα μπίζνες, κάποιος έχει κερδοσκοπήσει στο θάνατό του…
    Όταν ένας εργάτης χάνει τη ζωή του, τα’ αφεντικά έχουν ήδη τσεπώσει το κέρδος…


    Αν ένας εργάτης έκανε τον πολιτικό θα ζούσε 100 χρόνια!

    http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2008/07/blog-post_2507.html

  18. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 10:30:54

    Δεν είναι κορυφαία είδηση, Factorx;
    Η αύξηση 80% στους Δικαστικούς
    Ενώ οι συνταξιούχοι αρκούνται στα ξεφτιλισμένα 3% (24€)

    Θα μου πεις δίνεται, για να δικάζουν περισσότερο δίκαια,
    να βγάζουν δίκαιες αποφάσεις για τις "παράνομες" απεργίες των εργαζομένων,
    για να μην στέλνουν στο αρχείο καμιά υπόθεση σκανδάλων (Απαγωγές Πακιστανών, Υποκλοπές, Δομημένα ομόλογα, Κουμπάροι, Ζαχόπουλος, Κουκοδήμος- Κλαδάς, ΟΤΕ- Γερμανός) κτλ, κτλ., κτλ.)....

    Και από αύριο δε, θυμηθείτε το, θα αρχίσει το γνωστό τροπάρι,... για τις αυξήσεις στους βουλευτές, για το πόσο κοστίζουν, και τα συνηθισμένα στα "παραθυράδικα" τηλεοπτικά και ηλεκτρονικά....

    Οι συνταξιούχοι , οι συνάνθρωποι μας , δεν έχουν φωνή να ουρλιάξουν για την αδικία που τους γίνεται, που τους οδηγεί στον αργό καθημερινό θάνατο, δε βαριέσαι.

    Αυτοί όμως που έχουν, τι έκαναν; τι κάνουν; τι θα κανουν;
    Στο αίσχος αυτό της κοινωνικής αδικίας;

    Περιμένουμε, με αγωνία..

    Υ.Γ. Και εμείς ....χτενιζόμαστε με τα περί Προεδρικής Δεξίωσης.

  19. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 10:39:18

    @Δημήτρης: http://www.antinews.gr/?p=2852
    να διαβάζουμε και λίγο πριν κανουμε κριτική

  20. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 10:46:54

    @Δημήτρης. Τωρα βλεπω οτι έχεις αναλάβει εργολαβικά να δινεις απαντήσεις. Όσο για το όψιμό σου ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία και τους εργάτες,
    δεν σε παιρνει μεγαλε να κανεις κριτική σ΄εμένα τουλάχιστον επειδή έστηνα οργανώσεις στα ναυπηγεία και έπαιζα ξύλο με τους μπράβους του Νιάρχου, πριν η εποικοινωνία και οι μετανάστες ανακαλύψουν τον Alexis

  21. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/07/2008 10:47:55

    Ο απόλυτα δικαιολογημένος θυμός για την εργοδοτική διαχρονική αυθαιρεσία και η πανελλήνια αγανάκτηση για τις συνεχιζόμενες ανθρωποθυσίες στο Πέραμα δικαιολογούν, ως ένα βαθμό, τα όσα γράφεις, αλλά δεν μπορούν να οδηγούν σε ισοπεδωτικές εκτιμήσεις, ειδικά για τα δύο κόμματα της Αριστεράς.
    Υπάρχει σαφές σφάλμα στο κείμενο, το οποίο δικαιολογείται από την τραγικότητα και το μέγεθος του γεγονότος.
    Η ισοπέδωση όμως είναι η καλύτερη αρχή για εξελίξεις που δεν νομίζω ότι ταιριάζουν ή προωθούνται από το συγκεκριμένο μπλογκ.
    Λίγη περισσότερη ψυχραιμία λοιπόν δεν βλάπτει. Αντίθετα, μπορεί να συμβάλλει στην σωστή εκτίμηση της κατάστασης.

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 11:08:13

    Factorx:
    1. Απαντήσεις δίνω, όποτε πιστεύω, ότι οφείλω να κάνω, και δεν έχω αναλάβει καμμία εργολαβία,και για κανέναν.

    2. Εσύ γράφεις χιλιάδες λέξεις τη μέρα, εγώ σε ενοχλησα;

    3. Τα ειρωνικά "μεγάλε" , "alexis", δεν είναι επιχειρήματα, ούτε απαντούν στη σημερινή σιωπή για τα εγκλήματα της εργοδοσίας και τη συνενοχή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που δεν έκαναν και δεν κάνουν τίποτε, να τα σταματήσουν, αν δεν βάζουν πλάτη στους εφοπλιστές.

    4. Σέβομαι τους αγώνες και το ξύλο που έπαιζες με τους διάφορους μπράβους, όμως τα πράγματα συνεχίζουν να είναι τραγικά. (Ηδη οι νεκροί έφτασαν τους 8).

    5. Για τη εθνική αυτή συμφορά και τους εγκληματίες συνενόχους της, περιμένουμε να γράψεις

    6. Τέλος θα πρέπει και συ να σέβεσαι την έκφραση γνώμης και τη φωνή αυτών που βλέπουν τα αίσχη του Περάματος να συνεχίζονται, και να ασχολείσαι περισσότερο με αυτά.

    7. Και όχι με εφευρήματα του τύπου "η εποικοινωνία και οι μετανάστες ανακάλυψαν τον Alexis".
    Δεν αποδίδουν καθόλου, να είσαι σίγουρος.

    Και θα το δεις γρήγορα.

  23. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 11:11:09

    Προς Factorx

    Συνέχεια παραγρ. 4
    (Ηδη οι νεκροί έφτασαν τους 8)

  24. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 11:12:31

    Συνέχεια παραγρ. 4
    Επανάληψη (Ηδη οι νεκροί στο Πέραμα έφτασαν τους 8)

  25. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 11:14:50

    Δημήτρης Says:

    Ορθή επανάληψη 4ης παραγράφου

    Ήδη οι νεκροί έφτασαν τους Οκτώ, δυστυχώς, στο Πέραμα

  26. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 11:26:15

    Αυτή τη στιγμή πέφτει ξύλο στο ΥΕΝ στο Πειραιά από τα ΜΑΤ, στους εργαζόμενους στα Ναυπηγεία, που διαμαρτύρονται για τους 8 νεκρούς συναδέλφους τους.

    Και τα μεν κανάλια ασχολούνται με τα σήριαλ και τις γυμνόστηθες στις παραλίες και τα blogs με το ποιός έχει δικαίωμα να μιλάει ή όχι και ποιός όψιμα ή από παληά, ενδιαφέρεται για τους εργάτες .

    Δυστυχώς "αυτή είναι η Ελλάδα" , που έλεγε και ο τ. καταλληλότερος.

  27. ΦΙΛΙΠΠΟΣ Γ avatar
    ΦΙΛΙΠΠΟΣ Γ 25/07/2008 11:34:38

    ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΛΕΟΝ. ΟΠΩΣ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ

  28. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 11:39:21

    @Δημήτρης. Προφανώς νομίζεις οτι γράφεις σε άλλο μπλογκ. Το αναδείξαμε ή δεν το αναδείξαμε το θέμα; Εσένα δεν κατάλαβα ακόμα τι σε ενόχλησε. Αυτα που γράφουμε για τον Alexis;

  29. aris avatar
    aris 25/07/2008 11:45:12

    η μέρα της δημοκρατίας γιορτάστηκε όπως της έπρεπε:

    με πανυγηρικούς κατά της διαφθοράς
    με 8 νεκρούς εργάτες
    με 80% αύξηση των μισθών των δικαστικών

    πόση ειρωνεία μπορεί να κρύβει η καθημερινότητα? πόση θλίψη?
    κρίμα για τους ανθρώπους που χάσαν τη ζωή τους για ένα μεροκάματο, μόνο αυτό

  30. aris avatar
    aris 25/07/2008 11:53:39

    Αντί να βρίσκοταν στα αμπάρια της φωτιάς οι εργάτες θα πρεπε να ήταν εκεί στη θέση τους οι καλεσμένοι της δεξίωσης.
    Μόνο τότε υπήρχε περίπτωση αν σωζόταν κάποιους από αυτούς να καταλάβει τι θα πει ανάγκη και φτώχεια

  31. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 12:08:11

    Παρατηρώ οτι διάφοροι αριστερούληδες (ίσως απο τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν ξέρω) ενοχλήθηκαν. Αυτό μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Και για να μην υπάρχουν συγχίσεις κα αναγκάζομαι να κόβω υβριστικά σχόλια δηλώνων για μια ακόμα φορά οτι δεν είμαστε, πλέον, το Αντί. Το Αντί έκλεισε, δυστυχώς. όσοι λοιπόν επιχειρούν να μεταφέρουν εδω την παλια μας κόντρα για το αν πρέπει η οχι να στηρίζουμε τον ΣΥΝ κτυπάνε λάθος πόρτα. και παρακαλώ πολύ να μην με προκαλούν γιατί κάνει ζέστη.

    Τώρα, για τις π...που γράφονται απο διάφορους επειδή διαμαρτυρήθηκα χθες που δεν προσκλήθηκαν μπλόγκερς στην δεξίωση το έκανα σε συννενόηση με τον κουρδιστό και το i -reporter για προφανείς λόγους και όποιος τους κατάλαβε, δεν μοιράζουμε μυαλό εδώ μέσα. 1. Τα μπλογκς πρέπει να "¨νομιμοποιηθούν" με κάθε τρόπο στην συνείδηση του κόσμου και να βρίσκονται παντού. 2. Όταν δεν μας καλούν στις επίσιμες εκδηλωσεις - όπου βγάινουν ειδήσεις - τοτε οι πληροφορίες που έχουμε είναι απο δεύτερο χέρι και ή τις αναπαράγουμε με όλους τους κινδύνους, ή πρέπει να πληρώσουμε για να τις έχουμε

  32. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 12:08:31

    Factorx

    Ξέρω πολύ καλά σε ποιό Blog γράφω.

    Γιατί , (ξανα)ρωτάω: Ποιό θέμα ανέδειξες σήμερα;

    Τους 8 νεκρούς ή τα παραπολιτικά σχόλια της δεξίωσης;

    ΝΑΙ. Δεν είδα τίποτε να γράφεις για τους υπεύθυνους των ανθρωποθυσιών αυτών.

    Αυτών, που κυβέρνησαν και κυβερνούν, προφανώς.

    Ποιοί ευθύνονται που κάθε χρόνο καίγονται, σκοτώνονται, δολοφονούνται, εξαερώνονται εκατοντάδες (ναι αλήθεια είναι) εργαζόμενοι σε εργατικά ατυχήματα;

    Που δεν παίρνουν μέτρα ασφαλείας, που δεν επιβάλλουν δρακόντειες ποινές, (μόνο για τους αθώους νεαρούς, με τα "πράσινα παπούτσια" εξαντλούν την αυτηρότητα τους).

    Ποιός φταίει, γιατί δεν τα στηλιτεύεις;
    Το ξύλο που πέφτει στο ΥΕΝ δεν το έμαθες;
    Να ειρωνευτείς εμένα προείχε;

    Και ποιος επιτέλους ευθύνεται;

    Εγώ, εσύ , ο Alexis , όπως ειρωνικά επιμένεις να γράφεις; (Και δεν καταλαβαίνω το γιατί;)

    Επι τέλους γράψε κάτι (αν σε παίρνει), για τη "ταμπακέρα", για τις εγκληματικές ευθύνες των αρμοδίων; Και απαίτησε να πάρουν μέτρα.

    Και όχι να απαντάς και να ειρωνεύεσαι στον οποιοδήποτε Δημήτρη, τον εύκολο (όπως νομίζεις) συνομιλητή.

    Γιατί οι Δημήτρηδες είναι πολλοί...

  33. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 25/07/2008 12:11:35

    @Aris Συμφωνώ να συμπληρώσω και την κατάθεση του νομοθετήματος του donkeyface για την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και οποιασδήποτε προσφυγής στον ΟΜΕΔ τον ζημιογόνων ΔΕΚΟ.(φαντάζομαι δεν θα περιελαμβάνει του μισθούς τών διοικούντων.
    Το ρητό "όπου φτωχός και η μοίρα του" είναι νομίζω πιο επίκαιρο από ποτέ.

  34. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 12:39:12

    Factorx

    Το ότι το ΑΝΤΙ έκλεισε το έχουμε καταλάβει πολύ καλά, δυστυχώς.

    Γιατί αυτό, εκτός των άλλων, δεν ειρωνευόταν ποτέ ούτε τους "αριστερούληδες", ούτε τον "Alexis", ούτε φυσικά, στήριζε κανένα ΣΥΝ, (τον οποίο κριτίκαρε, αυστηρά μεν, ακριβοδίκαια δε).

    Ούτε ποτέ θα έγραφε "να μην με προκαλούν γιατί κάνει ζέστη".

    Και το σπουδαιότερο δεν θα έκανε πλάτες σε κανέναν, δεξιά ή κεντροαριστερά.

    Τέλος, επιμένω να περιμένω κάποιο σχόλιο για τις εγκληματικές ευθύνες αυτών που κυβερνούν (και κυβερνούσαν) και την απαίτηση να παρθούν μέτρα, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοιες τραγωδίες.

    Μήπως αυτό είναι μάταιο; Ή μήπως ζητάω πολλά;

  35. Νικόλας avatar
    Νικόλας 25/07/2008 12:43:13

    Πάντως είναι ενοχλητικό και φάουλ να βάζεις ένα κείμενο που το το μισό αναφέρεται σε ένα φοβερό δυστύχημα σε έναν χώρο που είναι πραγματικό σφαγείο για τους εργάτες και στο άλλο μισό να κάνεις ειρωνικές αναφορές για τον Τσίπρα. Θέλεις ντε και καλά να τα συνδέσεις. Θυμάμαι όταν είχε μαθευτεί το θέμα για τις φράουλες στην Ηλεία δεν ήσουν και τόσο φιλοεργατικός, ενώ υπήρχε και κουβεντούλα στο μπογκ για την τιμή του λαδιού και άλλα παρόμοια.
    Αυτό που λες επικοινωνιακό κόλπο για την μετανάστρια δηλαδή που σε χαλάει; Πολιτικό κόλπο είναι και μάλιστα πολύ ωραίο. Γιατί και οι μετανάστες άνθρωποι είναι ξέρεις και δεν υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα για την εργατική τάξη από το γεγονός ότι μεγάλο κομμάτι της είναι αποκλεισμένο από την πολιτική ζωή.
    Τώρα με την Αλέκα και τον Τσίπρα γιατί τα βάζεις;

  36. Siopilos avatar
    Siopilos 25/07/2008 12:48:00

    Kυριε factorx ξέχασες να γράψεις για την γραβάτα που δεν φόραγε ο Αlexis(λιγο ακόμα και πλησιάζεις την ESPRESSO και το δελτίο ειδήσεων 8 του STAR)
    Επαναλαμβάνω όταν η προσσέγγιση των θεμάτων σου είναι τύπου "κουρδιστού πορτοκαλιού" να μην περιμένεις να σε παίρνει κανείς σοβαρά και θα εξακολουθείς να ζητιανευεις και του χρόνου την πρόσκληση που δεν θα έρχεται απο το προεδρικό μέγαρο.

  37. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 12:50:46

    Factorx

    Και για να μην γίνονται παρανοήσεις, η κριτική είναι αναγκαία και επιθυμητή, έχει όμως τεράστια διαφορά από την ειρωνεία και την μονομέρεια.

    Τουλάχιστον, όση διαφορά είχε το ΑΝΤΙ, από το ANTINEWS.

    Απόδειξη; Λέξεις στα (επικριτικά) σχόλια στο πρώτο σημερινό θέμα (ΠΕΡΑΜΑ)ανά κόμμα:

    ΣΥΝ 58
    ΝΔ 22
    ΚΚΕ 13
    ΠΑΣΟΚ 0
    ΛΑΟΣ 0

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  38. Siopilos avatar
    Siopilos 25/07/2008 12:58:52

    A και να μην το ξεχάσω!!!
    Απο που και ως που αποτελεί επικοινωνιακό τέχνασμα η παρουσία μετανάστριας στην δεξίωση του πρΟεδρικού μεγάρου.
    Αν ενθυμούμαι καλά κανένας μετανάστης δεν έχει δικαίωμα ψήφου(τουλάχιστον όχι ακόμα) για να υποστηρίξει τον ΣΥΡΙΖΑ !!!

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 13:15:56

    Και όμως θα επιμείνω!!..

    Είτε χαρακτηρισθώ ως αφελής, αιθεροβάμων, φευγάτος, κολλημένος, ουτοπικός, ρωμαντικός, ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να φαντασθεί κανένας.

    Γιατί περιμένω κάποιο σχόλιο, και (γιατί όχι) απροκάλυπτη καταδίκη και αναφορά στις εγκληματικές ευθύνες αυτών που κυβερνούν (και κυβερνούσαν) δεκαετίες τη χώρα μας.

    Και να εκφρασθεί, η καθολική απαίτηση να παρθούν άμεσα μέτρα και δρακόντειες ποινές, ώστε να σταματήσουν οι ανθρωποθυσίες αυτές.

    Για 100.000 ή 200.000 κω...δολλάρια, την ώρα, κέρδη των άπληστων εφοπλιστών, (σχόλιο Αρ. 20), θα συνεχίσουμε να θρηνούμε τα παιδιά μας και τα αδέρφια μας;

    Ως πότε; Μήπως ματαιοπονώ, ή χάνω την ώρα μου;

    Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη, αδέλφια.

  40. aris avatar
    aris 25/07/2008 13:47:48

    Κατανοητή η θέση σου Δημήτρη, αλλά δεν χρειάζεται τόση επιμονή και άγχος. Το να καταδικάσει με τα λόγια σου ο faktorx τους υπεύθυνους της τραγωδίας είναι το ζητούμενο? Ναι έχεις δίκιο οι κύριοι υπεύθυνοι είναι αυτοί. Το κράτος με τη σκυμμένη μέση στους εφοπλιστάδες, οι εφοπλιστάδες που όλα τα μετρούν με χρήμα και τις χαμένες ανθρώπινες ζωές τις θεωρούν παράπλευρες απώλειες στον πόλεμο που έχουν μεταξύ τους για το ποιος θα βγάλει τα περισσότερα...
    Να σε ρωτήσω κι εγώ όμως τώρα.Η αριστερά που είναι? Δεν φταίει κι αυτή? Έτσι μόνη της ήρθε αυτή η λαίλαπα του άγριου καπιταλισμού? Για σκέψου το λίγο κι αν διαπιστώσεις ότι ήταν πολύ λίγη τότε ίσως καταλάβεις γιατί ήταν τόσες (πολλές) οι λέξεις για τον ΣΥΝ (αφού έκατσες και τις μέτρησες)...

  41. Nick avatar
    Nick 25/07/2008 13:52:30

    Θα μάθουμε ΠΟΙΟΣ είναι ο Πλοιοκτήτης του δεξαμενοπολοίου;

  42. aris avatar
    aris 25/07/2008 14:05:11

    Nick το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Magnus Carrier, του εφοπλιστή Γαβριήλ Πετρίδη (σύμφωνα με το πρωτο θεμα)

    Ανώνυμε (44) πως καταφέρνετε εσείς οι δεξιοί να ευλογάτε την αγορά, να δοξάζετε την ελευθερία των επιχειρηματιών, να κάνετε ευχέλαια για την ατομική ελευθερία του ατόμου αλλά να ζητάτε ταυτόχρονα όποτε ζορίζονται οι επιχειρήματίες να τους πληρώνει το κράτος... ε αυτό δεν θα το καταλάβω με τίποτα!!!
    Μπάσταρδη η λογική σου. Πολύ μπάσταρδη!!
    Γιατί να πληρώσω εγώ ρε φίλε τα έξοδα επισκευής των καραβιών τους???
    Ηρθε κανένας απο αυτούς να μου επιδοτήσει το σέρβις του αμαξιού μου?
    Δεν φτάνει που τους πληρώνω μέσω ΦΠΑ το μισό κόστος κάθε επένδυσής τους, πρέπει να τους τα ακουμπάω και για τη συντήρηση? Πρέπει να γινει Κίνα και η Ελλάδα δηλ? Να τσακιστούν να φύγουν!
    Μας χαρίζουν το προνόμιο της εργασίας ε? Τι θα απογίνουμε αν φύγουν? Που θα σκοτωνόμαστε μετά...

  43. aris avatar
    aris 25/07/2008 14:34:36

    47 @ ο πιο σκληρός, ο πιο βάρβαρος καπιταλισμός εφαρμόζεται στη Κίνα. δεν υπάρχει σήμερα κομουνιστικό κόμμα πουθενά και ούτε ξέρω αν υπήρξε. δεν με ενδιαφέρει αυτό. με ενδιαφέρει να αντιδράσω σε όσους θέλουν τους εργαζόμενους της υφηλίου να γίνουν σαν τους εργαζόμενους στη Κίνα.
    πέρα από την συσώρευση πλούτου και μια ανάπτυξη χωρίς όρια που έχει καταστρέψει τον πλανήτη υπάρχει και ο άνθρωπος, ο πολιτισμός, η δικαιοσύνη...άσε με να είμαι με αυτά και όχι με τα αφεντικά.

  44. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 14:43:46

    Φίλε Aris

    Όχι δεν είναι αυτό το άγχος μου.
    Η βροντώδης σιωπή του FACTORX, όμως κάτι λέει.
    Όπως και η μηδενική αναφορά του σε ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ λέει πολύ περισσότερα.

    Και για την αριστερά τώρα.
    Να ξεκινήσω απ'τις ευθύνες της, που είναι εκτός των άλλων, ότι δεν μπόρεσε να πείσει το λαό για τις θέσεις της; Ναι να τις δεχτώ.

    Το γιατί δεν το πέτυχε, είναι πολύ μεγάλη συζήτηση, Ημερών-Βδομάδων και βάλε;
    Αν θέλεις το συζητάμε εκτός μπλογκ.

    Όμως αυτό είναι το πρόβλημα σήμερα;
    Η αριστερά και οι ευθύνες της;
    Και όχι η ανάλγητη κυβέρνηση και η ανύπαρκτη αντιπολίτευση;

    Αυτή κυβερνάει, αυτή ψηφίζει νόμους χαριστικούς, δίνει αυξήσεις 80% στους δικαστικούς και 3% στους συνταξιούχους;

    Η αριστερά χαϊδεύει τους εφοπλιστές και με τα δύο χέρια;
    Η αριστερά ΔΕΝ ψηφίζει νόμους για την ασφάλεια των εργαζομένων, και όποιους υπάρχουν ΔΕΝ τους επιβάλλει;

    Και την λαίλαπα του άγριου καπιταλισμού, όπως σωστά λες, (και την θεοποίηση της αγοράς θα πρόσθετα), η αριστερά την επέβαλε;
    ή τα δύο κόμματα εξουσίας, που ορκίζονται σ'αυτήν και όπως αποδεικνύεται τελευταία δωροδοκούνται άγρια για να κάνουνε τη δουλειά της ;

    Και ένα τελευταίο, για να μη κουράζω:

    Η Αριστερά, τις όποιες αδυναμίες της, όπως βλέπεις τις αναγνωρίζει και τις λέει:

    Πες μου σε παρακαλώ,τώρα. Ποιό κόμμα από τα δύο , και πότε αναγνώρισε έστω ένα (1) λάθος του;
    Εδώ και με τη ΖΗΜΕΝΣ ακόμη, σιωπούν και ψευτοδικαιολογούνται, όταν τα γεγονότα βοούν.
    Γιατί το κάνουν;

    Μήπως, γιατί δυστυχώς, πιστεύουν ότι όλα τα κάνουν καλά και ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξουν , εκτός αν ο Λαός τους βάλει στη θέση τους.

    Και τελευταία κάτι κινείται στην κατεύθυνση αυτή, ευτυχώς.

    Υ.Γ. Και για τον αριθμό των λέξεων που αναφέρεις, επειδή δείχνεις έντιμος άνθρωπος, θεωρείς ειλικρινά ότι οι ευθύνες του ΣΥΝ με το 5% (2007) είναι τριπλάσιες από της ΝΔ και πολλαπλάσιες του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ ;

    Αυτό πιστεύεις;

  45. Siopilos avatar
    Siopilos 25/07/2008 14:51:56

    Aλήθεια είναι άραγε και αυτό δείγμα της επικοινωνιακής πολιτικής της Αριστεράς ???

    <>

    Δες εδώ
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=922369&lngDtrID=244

    Φάντομαι για τον FACTORX αποτελεί άλλο ένα επικοινωνιακό τρύκ !!!

  46. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 25/07/2008 15:16:28

    Να το επαναλάβω προς αποφυγή παρεξηγήσεως. Άλλος είναι ο "siopilos" και άλλος ο "Σιωπηλός" δηλ. ο υπογράφων. Και έχουν πολύ διαφορετικές απόψεις.

  47. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 25/07/2008 15:24:05

    Καλά όλ' αυτά, αλλά το καίριο ερώτημα είναι το εξής: άκουσε ο Τσίπρας τη Συμφωνική της Βενεζουέλας, που περιοδεύει στη χώρα μας; Αν όχι, δεν έχει φτηνό πετρέλαιο!

  48. aris avatar
    aris 25/07/2008 15:28:34

    Δημήτρη ανοίγεται πολύ μεγάλη κουβέντα και δυστυχώς αν θέλουμε να μην μονοπωλούμε το διάλογο θα πρέπει οι απαντήσεις μας να είναι κωδικοποιημένες.
    Αυτό που σου λέει ο faktorx είναι ότι δεν μπορείς σαν αριστερά την ώρα που σκοτώνονται 8 εργάτες να κάνεις την επανάστασή σου σπάζοντας ενδυματολογικά πρωτόκολα...ξέρω ακούγεται βαρύ αυτό αλλά έτσι είναι... η αριστερά θα πρέπει να βρει απαντήσεις στα επιχειρήματα του νεοφιλελευθερισμού(δες από πάνω).Να χαράξει νέους δρόμους, Μπορεί? Αν όχι ας κάνει στην άκρη να ακουστεί η φωνή του πολίτη απευθείας.Χωρίς διαμεσολαβητές και εκπροσωπους...ίσως τελικά να είναι και καλύτερα έτσι

  49. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 15:29:13

    Φίλε Anonymous

    Δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, δεν γίνεται τίποτε, και θα πρέπει ή να πάμε να πνιγούμε ή να πεθάνουμε της πείνας, στον άγριο, όπως λες καπιταλισμό, (αν επιζήσουμε από τα εργατικά ατυχήματα...).

    Θαυμάσια!.. Τέτοιο μέλλον λοιπόν, οραματίζεσαι για τη χώρα μας; Δηλαδή ή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (και άγριος καπιταλισμός)ή το χάος;

    Δεν υπάρχει κατά τη γνώμη σου άλλος δρόμος;

    Τότε πως τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη, δεν έχουν τα δικά μας χάλια;

    Μήπως εκεί κυβερνάει η αριστερά και δεν το μάθαμε;

    Ή μήπως σαν τους Δύο δικούς μας, δεν υπάρχουν πουθενά χειρότεροι;

    Και γι'αυτό πρέπει το γρηγορότερο να φύγουν, αφού δεν αλλάζουν τακτική;

    Και όπως δείχνουν τα πράγματα προς τα εκεί πάμε,
    αν αυτό θέλει ο λαός (αφίνοντας στη άκρη τις θεωρίες σου για σεισμούς, λιμούς, καταποντισμούς, δικτατορίες και ότι άλλες καταστροφές) φαντάζεσαι, για να φοβίσεις τον κόσμο.

    Και το σπουδαιότερο, πρώτη φορά διαβάζω άποψη που να υποστηρίζει και τα δύο κόμματα ταυτόχρονα.

    Ελληνική πρωτοτυπία!!..

    Όσο όμως περνάει ο καιρός, και ξεφτίζει η μπογιά των δύο μονομάχων, και ξεκαθαρίζουν οι θέσεις και η προοπτική της αριστεράς, τόσο και οι ελπίδες να βγούμε από τη σημερινή μαυρίλα αυξάνουν στη χώρα μας.

    Μην ανησυχείς όμως φίλε μου, με τα σενάρια καταστροφής..,πάντα στη δημοκρατία υπάρχουν λύσεις.

  50. giorgos26 avatar
    giorgos26 25/07/2008 15:52:33

    δεν μπορω να καταλαβω πως την ωρα που εχουν φυγει απο τη ζωη 8 συναθρωποι μας στο μεγαλυτερο ατυχημα της επισκευαστικης ζωνης εσεις μιλατε για δεξια και αριστερα?
    οχτω οικογενειες θρυνουν τον χαμο τον δικων τους ανθρωπων παιδια ορφανα χηρες γυναικες και μαναδες διχως γιους σε μια περιοχη οπου η θα πεθανεις απο την πεινα η απο εκρηξη και αμελεια καποιων ανθρωπων και ολα αυτα για το κερδος ειναι αδικο πανω απο τις σορους να γκρινιαζουμε για το ποιος εχει το μεγαλυτερο μερος της ευθηνης.

  51. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 16:07:49

    Φίλε μου, giorgos26

    Έχεις δίκιο για το χαμό και τη τραγωδία των 8 συνανθρώπων μας, και των οικογενειών τους.

    Και εμείς όμως, το ίδιο πονάμε με εσένα.

    Όμως για να μην ξανασυμβή τέτοια τραγωδία, και για να μην θρηνούμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΞΑΝΑ, δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να μάθουμε το γιατί έγινε;

    Και να απαιτήσουμε να παρθούν άμεσα μέτρα;

    Και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι;

    Και όχι όπως στο παρελθόν, που δεν τιμωρήθηκε κανείς από τους υπεύθυνους των προηγούμενων εκκρήξεων στο ΠΕΡΑΜΑ;

    Ή μήπως πιστεύεις κανείς, ότι ήταν θέλημα θεού η έκρηξη ;

    Άρα δεν είναι θέμα γκρίνιας ή αμέλειας, η όποια συζήτηση, αλλά θέμα ουσίας.

    Γιατί αν δεν διδασκόμεθα από τα λάθη μας, και αν δεν επιβάλλονται κυρώσεις, είμαστε καταδικασμένοι να τα ξαναζήσουμε.

    Δεν νομίζεις;

  52. lotuseater2310 avatar
    lotuseater2310 25/07/2008 16:26:13

    Η πραγματική θέση κάθε αριστερού πολίτη δεν βρίσκεται σε οποιαδήποτε εκδήλωση ακόμα και σε αυτή της αποκατάστασης της Δημοκρατίας όταν έχει συμβεί παρόμοιο κακό.
    Ούτε και σε περιοδεία επίσης.
    Το γεγονός ότι ο κος Τσίπρας και η κα Παπαρήγα ακολούθησαν τους φυσιολογικούς ρυθμούς του προγράμματος τους και δεν έσπευσαν στον τόπο της τραγωδίας δείχνει μειωμένα ανακλαστικά και λανθασμένες προτεραιότητες.
    Δεν είναι αυτοί που έχουν την ευθύνη για το ατύχημα ούτε και οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας για τη στάση τους μπορεί να λειτουργήσει έστω και μερικώς απαλλακτικά για τους ενόχους.
    Όμως η θέση τους ήταν εκεί που οχτώ συνάθρωποι έπαψαν να έχουν το προνόμιο να ζουν ανάμεσα μας.

  53. Episkeptis avatar
    Episkeptis 25/07/2008 16:29:27

    Πολύ φτηνά αυτά για τον Τσίπρα. Τον αδικείς επειδή ενόχλησε τα εθνικιστικά σου στερεότυπα. Οι μετανάστες είναι κι αυτοί άνθρωποι Factor x Όσο για το ΚΚΕ το αδίκησες ακόμα πιό πολύ από όσο τον Τσίπρα. Έχει λιώσει σόλες η Παπαρήγα στο Πέραμα. Ντροπή σου.

  54. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 16:46:51

    Γιατί μόνο για τον Τσίπρα και την Παπαρήγα, τόση συζήτηση για τη δεξίωση;
    Αυτοί μονο δεν πήγαν στο Πέραμα (αν και υπήρχαν εκπρόσωποι τους);
    Οι άλλοι γιατί δεν αναφέρονται σχεδόν καθόλου;
    Μήπως όσοι δεν κυβέρνησαν ποτέ, αυτοί ευθύνονται για όλα;
    Ενώ όσοι κυβέρνησαν δεν ευθύνονται για τίποτε;
    Να μας τρελάνετε θελετε βρε παιδιά;
    Ή μήπως το αντιαριστερό πάθος, κυριαρχεί για μια ακόμη φορά;

  55. giorgos26 avatar
    giorgos26 25/07/2008 16:51:46

    φιλε Δημητρη εχεις δικιο αλλα αν παρατηρησεις την συζητηση δεν μιλαμε για τα ερωτηματα σου αλλα για το τι εκανε ο καθε τσιπρας και η καθε παπαρηγα κλπ ανουσια πραματα ενω θα επρεπε να ζηταμε να αποδωθουν ευθηνες και παραδειγματικη τιμωρια
    νομοι και κανονες ασφαλειας υπαρχουν ανθρωποι να τα εφαρμοσουν δεν υπαρχουν και ολα αυτα εις βαρος ανθρωπινων ψυχων και στο βωμο του κερδους

    και για μενα ειναι πολυ απλα τα πραματα ποιος ειναι υπευθυνος ασφαλειας μεσα ποιος ειναι ο χημικος που εδωσε εγκριση μεσα ποιος ειναι αυτος που δεν τροφοδοτισε με τα απαρετητα εργαλεια τα συνεργεια μεσα και μετα βλεπουμε αν και ποτε θα συμβουν ατυχηματα

    για μενα δεξια και αριστερα πλεον ειναι το ιδιο πραμα ολοι ειναι υποδουλοι του χρηματος και διεφθαρμενοι κανεις δεν νοιαζεται για το λαο
    (αποψη μου παντα)

  56. πρw avatar
    πρw 25/07/2008 16:53:00

    Φακτορίξ, έκανες φάουλ φίλε, παραδέξου το.

  57. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 16:53:41

    @Δημήτρης Says: «Περιμένω κάποιο σχόλιο, και (γιατί όχι) απροκάλυπτη καταδίκη και αναφορά στις εγκληματικές ευθύνες αυτών που κυβερνούν (και κυβερνούσαν) δεκαετίες τη χώρα μας …..Η βροντώδης σιωπή του FACTORX, όμως κάτι λέει»


    1. Καταρχήν σου έχω ήδη απαντήσει. Εσύ προφανώς μπορείς να είσαι όλες τις ώρες στο κομπιούτερ. Εμείς δεν μπορούμε
    2. Για τη στάση μας απέναντι «αυτών που κυβερνούν (και κυβερνούσαν) δεκαετίες τη χώρα μας» μπορείς να διαβάσεις την απάντηση στα υπόλοιπα 2.590 posts του μπλογκ αυτού.
    3. Δεν θα παρασυρθώ σε πολιτική συζήτηση για τον ΣΥΝ και τον ΣΥΡΙΖΑ όπως συστηματικά επιδιώκεις από την πρώτη στιγμή που μπήκες εδώ.
    4. Η προσωπική μου άποψη (αλλά όχι κατ΄ ανάγκη και των άλλων συντελεστών του μπλογκ) είναι η εξής για να μην έχεις καμία αμφιβολία: Θεωρώ ότι το «φαινόμενο Τσίπρα» είναι ένα επικοινωνιακό (και ανούσιο κατ΄ εμέ) κατασκεύασμα του συστήματος για να διεμβολίσει τον δικομματισμό από τα αριστερά. Αν δεν υπήρχαν τα στημένα γκάλοπ και η προβολή του από τα ΜΜΕ της διαπλοκής δεν ξέρω αν θα είχε αυτήν την αναγνωρισιμότητα (ή όπως αλλιώς τον λένε). Πού είναι το πρόγραμμα; Ακόμα το περιμένουμε. Ο Ψαριανός πήγε στην κα Γιάννα; Ο Τσίμας, που τον θέλατε για διευθυντή της Αυγής δεν είναι πια δημοσιογράφος του συστήματος; Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες της Αριστεράς και του ΣΥΝ για το θέμα της Ζήμενς ποια είναι; Έκανε καμία αποκάλυψη; Καμία διαδήλωση; Καμιά συναυλία;
    5. Το να πας με τζιν και χωρίς γραβάτα στην δεξίωση στο προεδρικό μέγαρο και να το διατυμπανίζει κιόλας σημαίνει ότι δίνεις πολύ μεγάλη σημασία σε αυτά τα πράγματα και υποβαθμίζεις την πολιτική σου μόνο σε αυτά. Γιατί τίποτα άλλο δεν είδαμε μέχρι σήμερα.
    6. Γιατί δεν πήγε συνοδευόμενος από μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ; Δεν θα είχε αναγνωρισιμότητα;
    7. Μπορείς να πας στο δεύτερο υπόγειο της Εθνικής Τράπεζας να δεις πόσης αξίας κέρματα ανταλλάσσουν καθημερινά οι φτωχοί μαύροι μετανάστες με τα DVD και όλα τα άλλα; Φαντάζομαι ότι η συγκεκριμένη κυρία θα είναι εντελώς άνεργη.

  58. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2008 16:55:52

    @Δημήτρης: "Γιατί μόνο για τον Τσίπρα και την Παπαρήγα, τόση συζήτηση για τη δεξίωση;"

    Το κομμάτι γράφει προηγουμένως: "Οι αρμόδιοι, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Γιώργος Βουλγαράκης και ο υφυπουργός του Πάνος Καμένος πήγαν στην δεξίωση ή στον τόπο της καταστροφής;"

  59. nas avatar
    nas 25/07/2008 17:01:43

    Αγαπητέ Factorx(α). Πρώτον σε... πρόκανα για τον Σαρκοζί, έστω κι αν κάποιοι δεν θεωρούν ως δείγμα ρότας (δεξιά ή αριστερά) τα εργασιακά.
    Δεύτερον για την δεξίωση της Προεδρίας επίσης σημείωνα πως... δεν πειράζει κι αν δεν φωτογραφηθούν κάποιοι δίπλα στη Νατάσα και τις υπόλοιπες με τις τουαλέτες.
    Όσο αφορά τον Τσίπρα, συμφωνώ και επαυξάνω: νομίζω πως "χάπενιγκ" τύπου έχω και μιά μαύρη δίπλα μου, δεν είναι σοβαρά πράγματα, για μια ματωμένη επέτειο επανόδου της χώρας μας στη Δημοκρατία... όσοι δηλώνουν αριστεροί -και ο Τσίπρας το δηλώνει- οφείλουν μεγαλύτερου σεβασμού σε εκείνους που δήλωναν αριστεροί ενώπιον του Μάμαλαη και των άλλων... ας πήγαινε μόνος του, οπότε θα ήταν και πιό εύκολο να κινηθεί ανατρεπτικά και να αποχωρήσει...
    Επίσης συμφωνώ με την επισήμανση του Ari προς Δημήτρη που λέει ότι δεν μπορείς σαν αριστερά την ώρα που σκοτώνονται 8 εργάτες να κάνεις την επανάστασή σου σπάζοντας ενδυματολογικά πρωτόκολα…ξέρω ακούγεται βαρύ αυτό αλλά έτσι είναι… η αριστερά θα πρέπει να βρει απαντήσεις στα επιχειρήματα του νεοφιλελευθερισμού. Να χαράξει νέους δρόμους.
    Τέλος, καλά κάνεις και προσπαθείς να "απογαλακτίσεις" το antinews απο το ΑΝΤΙ, όμως άσε μας να "φαντασιωνόμαστε" πως είσαι αριστεροαριστερός πως δεν επιτρέπεται να κριτικάρεις Τσίπρα, Παπαρήγα και λοιπούς, πώς τα χώνεις μόνο στο ΠΑΣΟΚ αδιαφορώντας για τη δεξιά που κυβερνάει... αν και όπως είδες, η κριτική προς την αριστερά που "θέλει κι εκείνη λιγάκι να διατάξει"... πουλάει!!! Αλλιώς τι νόημα έχει η ζωή μας χωρίς ΑΝΤΙθέσεις;

  60. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2008 17:09:06

    Αγαπητέ, Factorx
    Τόσο ...πληκτρολόγιο, με ένα κόμμα του 5% και ένα ηγέτη των μίντια, όπως λέτε, για μένα λέει πολλά. Όταν σε λίγους μήνες (δεν γίνεται δα και απ'τη μιά μέρα στην άλλη , (οπότε θα μας λεγατε "στο πόδι"), θα δείτε το πρόγραμμα, τότε να δω που θα διοχετεύτε το δηλητήριο σας. Έως τότε συνεχίστε έτσι, αυτό δείχνει πως μάλλον πάμε καλά.

  61. ο γιατρος avatar
    ο γιατρος 25/07/2008 17:11:13

    ΓΙΑΤΙ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ MEGA ΕΘΑΨΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟ?
    ΤΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ? ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΤΡΑΒΕΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ?
    ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΦΟΥΡΛΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΒΑΡΥ ΚΛΙΜΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ Ο ΣΤΡΑΓΑΛΑΚΗΣ ΤΑ ΜΑΣΑΓΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΚΡΟΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ MEGA ΣΦΥΡΙΖΑΤΕ ΚΛΕΦΤΙΚΑ?
    ΛΟΓΩ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ?
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ.
    ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ MEGA ΧΘΕΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΣΑΣ.

  62. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 25/07/2008 18:13:48

    Όλο το "ζουμί" είναι το σχόλιο 41, κατά τη γνώμη μου. Μπράβο, ρε, φίλε!
    ***

    Όλοι είναι ...αριστεροί στην Ελλάδα! Εκτός από την ...17Ν, -για να μην παρεξηγηθούμε. Τι ωραία, με τόσες αριστερές! Όσο αρτσούμπαλος και να ‘σαι, βρίσκεις μιά να σου ταιριάζει γάντι! Ρουσόπουλος, Γιακουμάτος, Παναγιωτόπουλος, Κύρτσος, Αβραμόπουλος, Τατούλης, Μπίστης, Δαμανάκη, Ανδρουλάκης, Λαλιώτης, Τζουμάκας κλπ, κλπ! Δελεαστικά ελαστική: εδάφους – αέρος- λίμνης- θάλασσας, παντός καιρού, κι εντός εκτός και επί τα αυτά. Ή, “από την Πόλη έρχομαι καιστην κορυφή “Άρδην” Κανέλλη και Σταυροφορο- Νεο- Ορθοδοξία τού “ένα είναι το ΔΟΓΜΑ- Κόμμα”.

    Αριστερός είναι όποιος ενστερνίζεται την ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ. Οι υπόλοιποι είναι κοινοβουλευτικοί αριστεροί, όπερ, Α-ΤΟΠΟΝ. Αναίμακτη ...αιματοχυσία και φτωχοί ...πάμπλουτοι, ή “και την πίτα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο” δεν γίνεται. Αντί, όμως, οι όσοι αισθάνονται και είναι αριστεροί να κάτσουν να συν-ζητήσουν αυτό ακριβώς το αδιέξοδο της μαρξιστικής- κουμμουνιστικής- αριστερής Πολιτικής Ιδεο-Λογίας τους, …”φτιάχνουν κουστουμάκια”. Φορούν οι ίδιοι τα δελεΑΣΤΙΚΑ, που είπαμε, και τους άλλους μπάζουν στα …αστικά, και, "καθάρισαν"!.. Άλα της, κουστουμάκι ο ανάπηρος!.. “Το υπ-εκ-φεύγειν χείρον του ψεύδεσθαι”, (Κανείς).

    Υπάρχει ζωή πριν τον θάνατο;

    Υπάρχει αριστερά χωρίς Επανάσταση;

    Στην Σοβιετική περίπτωση, το μοντέλο απέτυχε.
    Απέτυχε και στην 27ετή προπαγάνδιση της Ένοπλης Εξέγερσης, απ’ αυτούς που θεωρούσαν το σοβιετικό μοντέλο ψευδεπίγραφο και υποστήριζαν ότι έχουν την αυθεντική κόπια, την οποία υποστήριξαν όσο καλύτερα μπόρεσαν, (μακράν το επιτυχέστερο, ως μακροβιότερο, Αντάρτικο Πόλης. Παγκοσμίως, με υπ’ αριθμ. 1 κριτήριο της Παρανομίας την ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και 2, την κάθετη ιδεολογική διεισδυτικότητα στον Λαό).

    Έτσι, το μυαλό μου καταλήγει στο συμπέρασμα, ότι ΦΤΑΙΕΙ Η ΙΔΕΟ-ΛΟΓΙΑ, η ΠΟΛΙΤΙΚΗ, η Θεωρία του Μαρξισμού/Λενισμού...

    Ο καπιταλισμός και ο νεοφιλελευθερισμός του, ή η "Δεξιά" σε όλες τις αποχρώσεις της, είναι αν-άξιες Λόγου συν-ζήτησης, γιατί είμαι ανθρωπιστής. Δηλαδή, δεν μπορώ να χαρώ την ζωή μου όσο καλή κι αν στάθηκε η μοίρα σε μένα κι όσο μεγάλη προσπάθεια κι αν κατέβαλα κι εγώ, ΑΝ έστω κι ένας άνθρωπος είναι δυστυχής. Κι αυτό το Σύστημα απαιτεί ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δυστυχείς κλωσάρ κάτω από γέφυρες και μέσα σε υπονόμους, κοκαϊνομανείς συμμορίτες οκτάχρονους στις φαβέλες και σταχτοκίτρινα κατουρημένα πάνω τους ζόμπυ σε όλες του τις πλατείες της ...πολιτισμένης Δύσης, (το 1/3 της Κοινωνίας), για να μπορεί να προσφέρει από κότερα και Λίαρ τζετ έως "φρου φρου κι αρώματα" στην οροφή των 2/3, και Α-ΤΟ-ΚΑ "καθρεφτάκια" για αμάξια και διακοπές, στο κατακάθι του πάτου του.
    ***

    "Υπάρχουν δυο ειδών επαναστάτες. Αυτοί που πιστεύουν σε έναν άλλο πολιτισμό και θέλουν να ανατρέψουν το σύστημα και αυτοί που είναι εκτός του συστήματος και των απολαβών του και θέλουν απλώς να το καταλάβουν για να μετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.

    Φοβούμαι πως η Αριστερά σήμερα κατάντησε να είναι το δεύτερο είδος",
    (Χρόνης Μίσιος)

  63. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 25/07/2008 18:36:00

    ΓΙΑΤΡΕ,

    για το ιδιωτικό Μέγα μλάς εσύ; Μόλις πριν λίγο, στο δελτίο των 6 της ΝΕΤ, ο παρουσιαστής (Αντώνης κάπως λέγεται, -δεν το συγκράτησα), έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα δημάρχου της Αχαΐας, που έκανε κριτική στον τρόπο παρουσίασης της εκεί φωτιάς από την ΝΕΤ!!! Ο επιφορτισμένος υπάλληλος για την διανομή του Δημοσίου αγαθού της Ενημέρωσης, που είναι Εθνικό Συμφέρον, γίνεται Χίτλερ και Παπαδόπουλος!

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΗΣ ΝΕΤ!

    ΟΥΣΤ! κοπρίτες, γλύφτες- σκύφτες, "Α-Ρ-Δ", της "ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο κ...ς μας" δεοντολογίας...

  64. fantomas avatar
    fantomas 25/07/2008 18:53:20

    "νήπιος γέρων"
    ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ...
    ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ !!

  65. fantomas avatar
    fantomas 25/07/2008 18:55:50

    ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗΣ ????


    ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΗΝΕΙΣ !!!!!

  66. factorx avatar
    factorx 25/07/2008 19:18:21

    Πέντε άνδρες του Λιμενικού Σώματος και οκτώ άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας τραυματίστηκαν, από τα επεισόδια που σημειώθηκαν κατά την διάρκεια της συγκέντρωσης εργαζομένων έξω από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, ομάδα εργαζομένων στην Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος προσπάθησε να εισέλθει στον προαύλιο χώρο του ΥΕΝ, παραβιάζοντας μέρος των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων και προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές σε υπηρεσιακά οχήματα.

    Από την πλευρά τους, οι δυνάμεις ασφαλείας προχώρησαν σε περιορισμένη χρήση χημικών, με αποτέλεσμα να σημειωθούν επεισόδια και να τραυματιστούν ελαφρά από ρίψη πετρών και διάφορων αντικειμένων τα 13 άτομα.

    Οι εργαζόμενοι διαδήλωσαν διαμαρτυρόμενοι για την ανάπτυξη και λήψη μέτρων ασφαλείας στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, με αφορμή το εργατικό δυστύχημα που συνέβη σε επισκευαζόμενο πλοίο στη Ν/Ζ Περάματος.

  67. Ανικητος βλάκας avatar
    Ανικητος βλάκας 25/07/2008 20:40:56

    Factorx Says:
    κυριε ΦΑΚΤΡΟΡΑ λές ποιο πάνω
    "July 25th, 2008 at 4:55 pm
    @Δημήτρης: “Γιατί μόνο για τον Τσίπρα και την Παπαρήγα, τόση συζήτηση για τη δεξίωση;”

    Το κομμάτι γράφει προηγουμένως: “Οι αρμόδιοι, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Γιώργος Βουλγαράκης και ο υφυπουργός του Πάνος Καμένος πήγαν στην δεξίωση ή στον τόπο της καταστροφής;”

    φοβερα απαξιωτικά μίλησες μόνο για την αριστερά και όχι για τους ΄κυβερνούντες και αυτό κάτι σημαίνει!!!
    Επίσης μια αφελή απορία στο σχόλιο 72
    Τι ακριβώς θέλεις να πείς???
    Σαν να διαβάζεις περισπούδαστα ανακεινωση της αστυνομίας!!
    Τέλος αναφέρεις στο σχόλιο 63
    "6. Γιατί δεν πήγε συνοδευόμενος από μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ; Δεν θα είχε αναγνωρισιμότητα;
    7. Μπορείς να πας στο δεύτερο υπόγειο της Εθνικής Τράπεζας να δεις πόσης αξίας κέρματα ανταλλάσσουν καθημερινά οι φτωχοί μαύροι μετανάστες με τα DVD και όλα τα άλλα; Φαντάζομαι ότι η συγκεκριμένη κυρία θα είναι εντελώς άνεργη"

    Αφελείς απορίες ενός ανίκητου βλάκα
    Εαν είχε ελληνίδα ενεργή θα ήταν λιγότερο εποικοινωνιακό το τρύκ και τέλος γιατί έχεις αγωνία πόσα κέρματα αλλάζουν?? φαντάζομαι ότι φαντάζεσαι ότι 800.000 μετανάστες αυτό κάνουν πουλάνε DVD τίποτε άλλο!!!
    Λογική επίκινδυνα γενικόλογη να μη πω φασιστική.

    Υ.Γ. κρίμα που έχεις θητευσει και στο "ΑΝΤΙ".
    Τέτοια σχόλια ποτέ θα δημοσιευονταν εκεί!!!

  68. Σπύρος avatar
    Σπύρος 25/07/2008 21:34:17

    Φαίνεται πάντως πώς ορισμένοι θεωρούσαν το Αντι μαγαζί τους...
    Οπότε υποθέτω πώς όταν διάβαζαν επί παραδείγματι τά σχόλια τού κυρίου Διαμαντή πού περνούσε γενεές 14 μερίδα τού ΣΥΝ θά έστελναν διαρκώς γράμματα στην διεύθυνση γιά την απόλυσή του...
    Σαν νάχουν πάρει ,ως συνήθως άλλως τε ,κατ΄αποκοπήν οι Συριζαίοι τήν δημοκρατικότητα και τήν προοδευτικότητα...
    Δεν κοιτάνε τά χάλια τους μέ όλους αυτούς τούς δήθεν ΄διεθνιστές΄πού έχουν μαζέψει και έχουν καταντήσει απολογητές τού κάθε Γιόσκα Φισερ ,τού Ταλάτ και τού Γκρουέφσκυ??
    Oσο γιά την πλήρη έλλειψη προγράμματος τού Συν κουβέντα...
    Σού λένε ,τι χρειάζεται ουσιαστικό πρόγραμμα διακυβέρνησης αφού μπούχτισαν οι πολίτες απο την Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ οπότε θά μάς ψηφίσουν...
    Τέτοιοι ήσαν πάντα...
    Δεξαμενή στελεχών εξουσίας άνευ όρων...
    Με 5 πολυπολιτισμικές ,΄αντιρατσιστικές΄΄αντ-εθνικιστικές ΄ και φυσικά δήθεν ΄καινοτόμες΄κορώνες νομίζουν ότι έπιασαν τον Πάπα απο τά............
    Οι περισσότεροι βολεμένοι σέ πόστα εξουσίας στραβώνουν τά παιδιά σε επίπεδο παιδείας και πολιτισμού παριστάνοντας τίς πολύφερνες γκόμενες εκ Λουξεμβούργου...
    Μονον πού στην πραγματικότητα ΄Ψελλίζουν σκόρπιες λέξεις απο παλιές Γαλλικές εφημερίδες΄πού έγραφε και ο Σεφέρης γιά όλους τούς ημιμαθείς τής εποχή του..........

  69. george avatar
    george 26/07/2008 01:50:15

    TO ΚΚΕ ΕΚΑΝΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 18ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟ ΦΛΕΒΑΡΗ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ...ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ 25 ΗΜΕΡΩΝ, 7ΩΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ,ΠΟΛΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΑΡΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ,ΕΛΕΓΧΟΥΣ,ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ,ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...

    ΑΡΑ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ,ΞΕΚΑΘΑΡΑ,ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ,ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ Ε Π Ι Κ Α Ι Ρ Α... Η ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΣΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΗΤΑΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ... ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ "ΔΥΣΤΥΧΩΣ" ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΚΚΕ!

  70. Ιωάννης Εμμ.Νομικός avatar
    Ιωάννης Εμμ.Νομικός 26/07/2008 06:13:35

    factorx,πως και δεν δημοσίευσες την καταγγελία μου,έτσι που να λυθούν και οι απορίες του "Δημήτρη" και πολλών άλλων?
    Ακουγα χθές στά δελτία ειδήσεων τα περί 5μελούς κλιμακίου και γέλαγα - έκλαιγα - νευρίαζα.
    ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ 5ΜΕΛΕΣ,πως να βρεθούν και να καταγραφούν οι παραβάσεις όλων?
    Είμαι σαφέστατος στην καταγγελία μου και αναφέρομαι σε γεγονότα που έζησα,κατήγγειλα στο 5μελές,δικάστηκα και αθωώθηκα,ενώ ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ καταδικάστηκε για "παράβαση καθήκοντοσ"κλπ

  71. achaeopteryx avatar
    achaeopteryx 26/07/2008 09:17:29

    Ούτε εδώ είναι θέμα «πολιτικών» και κομμάτων. Και εδώ θέμα διαφθοράς είναι.

  72. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/07/2008 10:31:24

    Απογευματίνη 26-07-07

    Συνελήφθη και ομολόγησε στην Ασφάλεια ο 30 χρονος αλλοδαπός δολοφόνος του Σεργιανόπουλου.

    Ο 40 χρονος Έλληνας δολοφόνος των Οκτώ εργατών του Περάματος, και οι ηθικοί αυτουργοί του στην Κυβέρνηση, πότε θα συλληφθούν και θα ομολογήσουν;

  73. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/07/2008 10:44:06

    achaeopteryx

    Για τους διεφθαρμένους λιμενικούς, τους μαφιόζους τεχνικούς ασφάλειας, τους ασυνείδητους των 5μελών επιτροπών, δεν υπάρχει εποπτεύσα αρχή;

    Δεν υπάρχει αυτεπάγγελτος εισαγγελέας να επέμβει, όταν χρειαστεί;

    Σε άλλο, ανεξάρτητο κράτος ζουν οι παραπάνω αχρείοι;

    Κανένας δεν ευθύνεται;

    Πάλι, αόριστα η...διαφθορά φταίει για όλα; η μοίρα μας; το κακό μας ριζικό;

    Δηλαδή κανένας;

    Δηλαδή πάλι σφουγγάρι στο έγκλημα;

  74. Ιωάννης Θεοδούλης avatar
    Ιωάννης Θεοδούλης 26/07/2008 16:41:22

    Ο Τσίπρας είναι κλασσικός λευκός Αμερικανός κρυφορατσιστής με τους μαύρους. Αν ήθελε πράγματι να δώσει το στίγμα του ενάντια στην ρατσιστική λαίλαπα -δίκην ΑIDS στην Ελλάδα σήμερα- θα συνοδευότανε από την κόρη Φιλιπιννέζων που δουλεύουν υπηρέτες στις αυλές των Βουπάδων. Μόνον έτσι η συνοδός του δεν θα ήταν μια ευχάριστη και γλυκιά ατραξιόν στην γιορτή της Δημοκρατίας, αλλά κόμπος στο στομάχι των συνδαιτημόνων...

  75. Λαρα avatar
    Λαρα 26/07/2008 18:27:48

    Αλλο το θεμα διαφθορας κι αλλο των πολιτικων και των κομματων.
    Δηλαδη η διαφρορα ειναι η πανουκλα που επεσε απ' τον Αρη μια πανσεληνη νυχτια και γυρνοφερνει ολογυρα, μοιρολογωντας τον πονο της νοσταλγιας.
    Ηθελα να ξερω τα κομματα και οι πολιτικοι, που τα απαρτιζουν δεν ειναι πολιτες αυτης της χωρας;
    Δεν συνεβαλαν καθ' ολη την πορεια του βιου τους να καλλιεργηθει και να φουντωσει το ΒΑΤΟ
    της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ;
    Ποσο ανευθυνοι και μικροψυχοι ειστε;
    Ποτε θα αποκτησετε γεναια ψυχη και θα αναλαβετε την ευθυνη των παραβατικων σας πραξεων;
    Ολοι σας ειστε ενα μερος του προβληματος.
    Ο καθε ενας στο βωμο της ιδιοτελειας καταδικαζει την πατριδα του σε θανατο.
    λαρα

  76. Στελιος avatar
    Στελιος 14/10/2008 14:42:25

    22 χρονια στην ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη του περαματος,το μονο που εχω δει ειναι αδιαφορια και απο τους 300. οχι του Λεωνιδα αλλα τους πολιτικους και μεγαλα λογια, και οταν κατεβαινουν οι ναυτεργατες της ζωνης να θρηνησουν τους νεκρους τους τους περιμενουν τα ματ. καθε φορα που σκοτωνεται ενας συναδελφος μου ακουω λογια πολλα μα πραξη καμια. γιατι οι νεκροι δεν ψηφιζουν οπως λες και εσυ, ισως αυριο το θυμα να ειμαι εγω.
    εαν συνηδητοποιησουμε ολοι οι εργατες οτι δεν υπαρχει στο συνδικαλισμο, κομματοποιηση (κομματοσκυλα) που μας κατευθυνουν κατα τα συμφεροντα τους ισως τοτε καταφερουμε να σωσουμε το τομαρι μας και τα παιδια μας. Εχω βρεθει σε δυο κολασεις και γνωριζω καλα τι σημαινει θανατος στην ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη. Αθανατοι ολοι οι συναδελφοι μου που χαθηκανε στο βωμο του κερδους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.