#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/06/2011 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι νέοι κήνσορες είναι εδώ



Έγραφα πριν από καιρό εδώ:

H μετριότητα που αποκαλείται μετριοπάθεια

Μια αέναη διαπλοκή το διαρκές συμβάν της ύπαρξής μας.

Μια μεγάλη δημοσκόπηση το παρόν και κάθε προσδοκία στο αόρατο μέλλον.

Πάντα, μετά τις επόμενες εκλογές θα φτιάξουν όλα.

Το σύνδρομο των Ιμίων ως  εθνικό ιδανικό και σταθερή συνισταμένη της εσωτερικής και εξωτερικής μας πολιτικής.

Όπως έλεγε και ο Μητσοτάκης «σε δέκα χρόνια δεν θα θυμάται κανείς τίποτα», ούτε καν το1821.

Και όπως έχουμε ξαναπεί, μέχρι τότε θα έχουν καταφέρει να ονομάζονται τα Σκόπια «Μακεδονία» και η Μύκονος θα έχει γίνει το αγαπημένο θέρετρο των πασάδων.

Δεν χρειάζεται πλέον ν’ ανοίξει κάποιος απ΄ έξω τις κερκόπορτες. Τις έχουμε ανοίξει μόνοι μας.

Παιδιά αποτυχημένων πρωθυπουργών, ως υποψήφιοι σωτήρες του Έθνους.

Αποτυχημένοι «επαναστάτες» ως διαχειριστές του συστήματος.

Πρώην «αριστεροί» ως βολεμένοι απολογητές της καθεστηκυίας τάξης.

Άτολμοι πολιτικοί, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, ανεγκέφαλοι διανοούμενοι., αδέξιοι δεξιοί, ατάλαντοι καλλιτέχνες, άφωνοι τραγουδιστές, χαλιναγωγημένοι δημοσιογράφοι.

Ακόμα και οι επαγγελματίες κατασκευαστές ελπίδων,  οι πολιτικοί, έπαψαν να προσφέρουν όνειρα, έχοντας συνειδητοποιήσει προφανώς τη χρεοκοπία τους.

Και είναι αυτή η σύγχυση που με ενοχλεί. Αυτή η έλλειψη παιδείας, πολιτισμού και επιπέδου.

Αυτή η γενικευμένη μετριότητα που την αποκαλούν μετριοπάθεια.

Αυτή η επικίνδυνη μονομέρεια στους «προβληματισμούς» και τις «σκέψεις» τους.

Που θεωρούν δεδομένη την προσαρμογή στις απαιτήσεις των ισχυρών της εποχής,  επειδή τους λείπουν το θάρρος και τα οράματα και υποτάχθηκαν στην παντοδυναμία των δημοσκοπήσεων.

Στη δικτατορία δηλαδή του οποιουδήποτε ηλίθιου που μπορεί να πατάει το κουμπί της τηλεόρασης, να σηκώνει το τηλέφωνο και να απαντά με ένα «ναι», ή ένα «όχι» ή ένα «ίσως».

Γιατί το θυμήθηκα τώρα;

Επειδή το… παιδί μίλησε!

Ναι, ναι, στους “διανοούμενους” αναφέρομαι, που κάποιοι από αυτούς έσπασαν τη σιωπή τους και καταφέρονται με διακήρυξη εναντίον του “λαϊκισμού” και των “ανεδαφικών σχεδίων” (ποιόν να εννοούν άραγε οι πονηρούληδες;).

Ποιοι μοστράρουν ανάμεσά τους; Πανεπιστημιακοί της αφάν γκατέ του νεοφιλελευθερισμού και του σημιτικού “εκσυγχρονισμού” και καλλιτέχνες που διέπρεψαν κατά την περίοδο του τρελού πάρτυ που έστησε ο “καθηγητής του ενός συγγράμματος” και του εκσυγχρονισμένου "Συστήματος ΠΑΣΟΚ"

Μίλησαν λοιπόν. Τι παραπονιόμαστε; Οι νέοι κήνσορες είναι εδώ!



Τολμήστε!



Θέλουμε να εκφράσουμε με τον πιο σαφή τρόπο την αγωνία μας για τη δραματική κατάσταση του τόπου. Η ισότιμη ένταξή μας στην Ευρώπη, αναγκαία για την επιβίωση της Ελλάδας ως σύγχρονης προηγμένης χώρας, αλλά και οι σημαντικές πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές κατακτήσεις που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της, απειλούνται σήμερα σοβαρά. Ως υπεύθυνοι πολίτες νοιώθουμε την ανάγκη να μιλήσουμε, καθώς οι φωνές του λαϊκισμού και της ανευθυνότητας κυριαρχούν στο δημόσιο λόγο, κρύβοντας από τους περισσότερους Έλληνες τη σοβαρότητα της κατάστασης και προτείνοντας λύσεις καταστροφικές, ανεδαφικές ή εξωπραγματικές σε στιγμή κρίσης.

Απευθύνουμε έκκληση σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου, σε όποια θέση και αν βρίσκονται: στον πρωθυπουργό, την κυβέρνηση και τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, αλλά και τον αρχηγό και τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τους αρχηγούς και τους βουλευτές των άλλων κομμάτων. Τους καλούμε όλους να αλλάξουν νοοτροπία, να παραμερίσουν τις ιδιοτέλειες, τις προσχηματικές αντιμαχίες, εσωκομματικές και εξωκομματικές, τους υπολογισμούς, τους συμψηφισμούς, καθώς και τις αγκυλωμένες στο παρελθόν ιδεολογικές και πολιτικές περιχαρακώσεις και να αναλάβουν επιτέλους στο ακέραιο τις ευθύνες τους.

Τους ζητούμε να μιλήσουν με ειλικρίνεια στους έλληνες πολίτες για τους κινδύνους που απειλούν τη χώρα, για τον αγώνα και τις θυσίες που απαιτεί η σωτηρία και η ανάκτηση της αξιοπρέπειάς της, και να εργαστούν σκληρά και συστηματικά για τη νέα στροφή. Ο τόπος χρειάζεται μια ηγεσία ευθύνης και εθνικής ανασυγκρότησης που, σε συνεργασία με τους ευρωπαίους εταίρους μας, θα κάνει τα απαραίτητα για τη σωτηρία.

Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, και μόνο συντονισμένες ενέργειες, βασισμένες σε ένα νέο πνεύμα ομοψυχίας μπορούν να αποτρέψουν πλέον την καταστροφή. Όσοι αγνοούν προκλητικά τα σημεία των καιρών και, επιδεικνύοντας ασυγχώρητη ιδιοτέλεια, επιμένουν να επενδύουν στην κατάρρευση με οδηγό το δικό τους προσωπικό ή κομματικό συμφέρον, θα χρεωθούν στο ακέραιο την καταστροφή της χώρας.

Υπάρχει ακόμη καιρός να σωθούμε, αν αυτοί που εκπροσωπούν τον λαό και παίρνουν τις αποφάσεις για λογαριασμό του, όπου κι αν βρίσκονται, είτε στην κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση, είτε σε άλλους συλλογικούς φορείς ή όργανα, τολμήσουν να κάνουν το καθήκον τους.

Οι κατακτήσεις της σημερινής Ελλάδας στηρίχθηκαν σε κόπους και θυσίες γενεών. Δεν έχουμε δικαίωμα, πολιτικοί και πολίτες, να τις εγκαταλείψουμε ούτε να αφήσουμε κανέναν να τις καταστρέψει. Δεν έχουμε δικαίωμα να υποθηκεύσουμε το

μέλλον και τα όνειρα των νέων και των επερχόμενων γενεών

Από τα γράμματα και τις τέχνες υπογράφουν:

Θανάσης Βαλτινός

Κική Δημουλά

Απόστολος Δοξιάδης

Τάκης Θεοδωρόπουλος

Αθηνά Κακούρη

Μένης Κουμανταρέας

Γιάννης Κουνέλης

Πέτρος Μάρκαρης

Τάσος Μπουλμέτης

Βασίλης Παπαβασιλείου

Διονύσης Σαββόπουλος

Γιώργος Σκαμπαρδώνης

Αλέκος Φασιανός



Από την ακαδημαϊκή επιστημονική κοινότητα:

Νίκος Αλιβιζάτος

Νάσος Βαγενάς

Γιάννης Βούλγαρης

Γιώργης Γιατρομανωλάκης

Άγγελος Δεληβοριά

Γιώργος Δερτιλής

Αρίστος Δοξιάδης

Ορέστης Καλογήρου

Στάθης Καλύβας

Βάσω Κιντή

Ανδρέας Κούρκουλας

Νίκος Μουζέλης

Χαράλαμπος Μ. Μουτσόπουλος

Γιώργος Παγουλάτος

Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου

Παύλος Σούρλας

Γιάννης Στουρνάρας

Σταύρος Τσακυράκης

Χαρίδημος Τσούκας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 02/06/2011 14:22:49

    Λειπουν τα ονοματα:Μπαμπης Παπαδητριου και Αρης Πορτοσαλτε!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΧΡΗΣΤΟΣ 02/06/2011 15:51:15

      ΚΑΛΟ !!!!!

  2. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 02/06/2011 14:24:21

    Τι ακριβώς λέει το κείμενο αυτό; Κατάλαβε κανείς; Πήραν καμιά θέση αυτοί που το υπέγραψαν; Ούτε καν έκθεση ιδεών δεν είναι! Απλό ευχολόγιο και μάλιστα προς την πλευρά της άνευ όρων συναίνεσης , πασπαλισμένο με ολίγο πατριωτισμό.

    Να βρούν κάτι καλύτερο να μας πουν!

  3. spiros avatar
    spiros 02/06/2011 14:53:05

    Ένα κείμενο χωρίς αρχή και τέλος. Στην ουσία του προβλήματος καμμία αναφορά. Είναι τεχνοκράτες που μπορούν να απαντήσουν ή εκβιαστές της κοινής γνώμης;
    Ας ασχοληθούν με κάτι άλλο και δεν μας έλλειψαν τόσο καιρό.

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/06/2011 15:21:25

    Και μόνο που βλέπω το όνομα του Μουζέλη φτάνει...

  5. Kanaris avatar
    Kanaris 02/06/2011 15:22:53

    …Τους καλούμε όλους να αλλάξουν νοοτροπία, να παραμερίσουν τις ιδιοτέλειες, τις προσχηματικές αντιμαχίες, εσωκομματικές και εξωκομματικές, τους υπολογισμούς, τους συμψηφισμούς, καθώς και τις αγκυλωμένες στο παρελθόν ιδεολογικές και πολιτικές περιχαρακώσεις και να αναλάβουν επιτέλους στο ακέραιο τις ευθύνες τους….
    Ο τόπος χρειάζεται μια ηγεσία ευθύνης και εθνικής ανασυγκρότησης που, σε συνεργασία με τους ευρωπαίους εταίρους μας, θα κάνει τα απαραίτητα για τη σωτηρία..

    Δυστυχώς είναι ύπουλοι βιαστές της κοινής γνώμης, που προσπαθούν με το «κύρος» τους να βάλουν ένα ανάχωμα στην ελεύθερη πτώση της κυβέρνησης. Φυσικά αναμένουν να αποζημιωθούν για τις υπηρεσίες τους με κανένα «επιδοτούμενο πρόγραμμα», ή καμιά «καλλιτεχνική» παράσταση, δοθείσης της ευκαιρίας.
    Πρόταση: να τους στέλνουμε όλους σε ένα Ξερονήσι κατά την πρόσφατη πρόταση του Διονύση, ώστε να συνεχίσουν εκεί απρόσκοπτα τις καλλιτεχνικές και πνευματικές τους ενασχολήσεις. Και ναι! θα του κάνουμε την χάρη του Διονύση: Θα στείλουμε και πολλούς-πολλούς λαθρομετανάστες, ώστε να έχουν και το κοινό που τους αξίζει.

  6. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 02/06/2011 15:26:22

    Από το “μέτρο” των αρχαίων, ως τον ευτελισμό του “μετρίου”, και την απόδοση της mediocracy ως “μετριοκρατίας”, υπάρχει πολύς δρόμος και μπορεί να γίνει μεγάλη συζήτηση για το ποιες ήταν οι αρχικές έννοιες των λέξεων και τι κατέληξαν να σημαίνουν.

    Αλλά εγώ διαφωνώ ότι υπάρχει σε αυτήν εδώ την χώρα “mediocracy”, ή “μετριοκρατία”. Διότι έχουν πάψει από καιρό να προάγονται στην ιεραρχία, ιδίως στα πολιτικά ή διοικητικά αξιώματα, οι εκπρόσωποι του “μέσου όρου”, ή οι “μέτριοι”. Οι χειρότεροι προτιμούνται. Άρα θα χρησιμοποιούσα τον όρο “χειριστοκρατία”. Μία απτή απόδειξη αυτής της κατάστασης αντιστροφής των παραδοσιακών αξιών είναι η σημερινή επικρατούσα αισθητική των νεοελλήνων. Από την όψη των κτηρίων, των πόλεων, των χωριών, των παραλιών, την ποιότητα των τηλεοπτικών εκπομπών, μέχρι την “μουσική” βρωμιά που εισβάλλει στα αυτιά κάθε ατόμου που ζει εδώ από την εμβρυϊκή του ηλικία.

    Δεν είμαι σε θέση να χαρακτηρίσω την Κική Δημουλά σαν “μετριότητα”, μπορώ όμως άνετα να χαρακτηρίσω το κείμενο που υπέγραψαν όλοι αυτοί σαν αμέτρως ανούσια φλυαρία. Διαφωνώ επίσης και στο ότι είναι “κήνσορες” (τιμητές, λογοκριτές). Ο ευτελισμός και η συγκάλυψη της σημασίας ακόμη και των πιο σκληρών λέξεων και λόγου γίνεται σήμερα, όχι μέσω λογοκρισίας, αλλά μέσω της φλυαρίας η οποία μέ την ανούσια επανάληψη καθιστά τις λέξεις κενά κελύφη, δίχως σημασία και αλήθεια. Έτσι ο λόγος τους γίνεται φορέας της λήθης (για να θυμηθώ τον Heidegger).

    Δεν είναι “censors”, είναι κάτι χειρότερο. Είναι οι καταστροφείς των σημασιών και των εννοιών, είναι οι φορείς της λήθης.

    Και εκτός αυτού πολλοί είναι αξιωματούχοι, κρατικοδίαιτοι, ή επιχορηγούμενοι καλλιτέχνες της μεταπολιτευτικής αριστερής πολιτιστικής παράγκας. Νομενκλατούρα της κουλτούρας.

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ Professor Moriarty 02/06/2011 16:29:51

      BRAVO Professor. An excellent and to the point comment.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 02/06/2011 15:31:57

    Αν ζούσε ο Άθως μπορεί και να συμάζευε λίγο τη σύζυγο.

  8. ifer avatar
    ifer 02/06/2011 15:31:58

    Απαράδεκτο κείμενο πραγματικά.
    Πρώτον γιατί δεν βρίσκουν μια λέξη συμπόνιας να πουν για τον ελληνικό λαό που πλήττεται και υποφέρει, έναν αντιρρητικό λόγο για τη συνειδητή διάλυση του κοινωνικού κράτους και την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας μετά από απαίτηση των δανειστών μας (ποιες εννοούν ως "σημαντικές πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές κατακτήσεις" που πρέπει να προστατευτούν, όταν ξέρουν ότι ακριβώς αυτές καταστρέφονται;).
    Δεύτερον γιατί υιοθετούν στην ουσία την κυβερνητική γραμμή (που φαίνεται πως εκπορεύεται και από άλλα κέντρα) πως υπεύθυνη για την οικτρή αποτυχία της κυβέρνησης είναι η .. αντιπολίτευση - και μάλιστα στο ... ακέραιο! Τι να πει κανείς.

    Σωστά περιγράφει ο αρθρογράφος τους περισσότερους απ'αυτούς. Υπάρχουν όμως ανάμεσά τους και κάποιοι που πραγματικά με απογοήτευσαν υπογράφοντας ένα τέτοιο κείμενο. Δεν το περίμενα.

  9. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 02/06/2011 15:35:22

    Η "αριστεροδεξια" αστικη πλεον ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑ, αφου βγηκε η ψειρα στον γιακα, κανει υποδειξεις για ολους εμας τους υπολοιπους πως πρεπει να πορευτουμε....Εχει ο καιρος γυρισματα.Η καλυτερα, ο καιρος ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.

  10. parsifal avatar
    parsifal 02/06/2011 15:51:52

    Απλώς προσπαθούν να διασωθούν απο το επερχόμενο ναυάγιο και να θέσουν υποψηφιότητα ως "οργανικοί διανοούμενοι" των μελλουσών καταστάσεων με το επιχείρημα "εμείς τα είπαμε !"
    Σε επιχειρησιακή διάλεκτο αυτό το κείμενο και η στάση που υποδηλώνει λέγεται "ξεκάρφωμα" . Ομως, εστιν δίκης οφθαλμός που εκτός οτι "τα πανθ'ορά" και τα πάντα ενθυμείται...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ parsifal 02/06/2011 17:06:50

      Αγαπητέ Parsifal..έχεις απόλυτο δίκιο..

      Ειδικά οι Έλληνες πανεπιστημιακοί αντιπροσωπεύουν τη μέγιστη, την απόλυτη φαυλότητα.."διανοούμενοι", "ανθρωποι του πνεύματος" και άλλες τέτοιες αστείες περιγραφές για τα καλύτερα καλυμένα κομματικά λαμόγια..διορισμένοι από πεθερούς διορίζουν τέκνα και παντρεύονται μεταξύ τους, δημιουργούν οικογενειακές έδρες...και όλα αυτά στη πλάτη μας..

      Ελάχιστες οι εξαιρέσεις..οι περισσότεροι αξιόλογοι έφυγαν στο εξωτερικό..

      Στην νέα εποχή που θα έρθει πρέπει να βρούν και οι "πανεπιστημιακοί" τη κατάλληλη θέση στην ιστορική απαξία..

  11. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/06/2011 15:55:29

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ,Ο ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΚΗΣ Η ΚΑΘΗΓΗΤΑΡΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ
    ΑΦΗΣΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙ Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ?

  12. abyssus avatar
    abyssus 02/06/2011 15:57:36

    Υποκρισία! Οι περισσότεροι από δαύτους έχουνε μια ζεστή-ζεστή φωλίτσα μέσα στο σύστημα... με μπόλικη κοπριά που την έχουνε αγαπήσει τόσο πια που αν τους ξεχώσεις θα κάνουνε σα σκουλήκια που τα βγαλες απ' τη λάσπη.

  13. ΚΜ avatar
    ΚΜ 02/06/2011 16:04:35

    Θέλω κι εγώ να εκφράσω την έντονη απαξία μου για τους εν λόγω ανθρώπους. Για μερικούς πάντως, λυπήθηκα που είδα τα ονόματά τους μαζί με των αλλωνών. Κρίμα. Ας πρόσεχαν... Όσοι ανακατεύονται με τα πίτουρα, ας λουστούν τις συνέπειες.

  14. ataktos avatar
    ataktos 02/06/2011 16:09:01

    Δεν έχουν να πουν τίποτε για την κυβέρνηση της υποτέλειας, για τον Ευρωπαϊσμό των αγορών και των Ευρωπαϊσμό των λαών, για τη "φέρουσα ικανότητα" της χώρας στο να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της. Δεν έχουν να πουν τίποτε για τις υποχρεώσεις της άλλης πλευράς, για τη γερμανικής προελεύσεως διαφθορά, τις πολεμικές αποζημιώσεις, τις πολεμικές δαπάνες που επέβαλε στη χώρα η χωρίς αρχές στάση της Ευρώπης στα ελληνοτουρκικά/τουρκοκυπριακά ζητήματα….

  15. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 02/06/2011 16:25:10

    Να μας πούν πρώτα απ' όλα πως έγιναν καθηγητές Πανεπιστημίων και Τεχνών. Από ποιά πολιτικά γραφεία πέρασαν και πήραν το χρίσμα, του ΠΑΠΑΤΖΗ ( πατέρα και υιού ) και του ΣΙΜΗΤΗ ;

  16. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 02/06/2011 18:19:05

    Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω (σε ώριμη ηλικία) και ταυτόχρονα να απομυθοποιήσω τους πανεπιστημιακούς. Μου είναι εντελώς αδιάφορα τέτοια κείμενα.

  17. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 02/06/2011 18:34:55

    Εφόσον υπογράφει και ο Σαββόπουλος, εντάξει. Ε, ρε βρεγμένη σανίδα που χρειάζεται.....

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ναυσικά... 02/06/2011 19:01:13

      ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ . Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ
      ΧΡΟΝΩΝ. ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΛΙΓΟ ΖΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ.

  18. vassilis avatar
    vassilis 02/06/2011 18:36:02

    Τι εγινε,τελειωσαν τα πολιτιστικα προγραμματα και ξεμειναν απρογραμματιστοι οι πολιτισμενοι;Οταν καιγεται το σπιτι του γειτονα σου θα καει και το δικο σου.

  19. Κώστας avatar
    Κώστας 02/06/2011 19:11:20

    Θα μου επιτρέψετε δύο κουβέντες:

    όσα γράφετε για τους ανθρώπους που φιγουράρουν στο κείμενο, δεν είναι άδικα. Και λίγα είναι. Την ίδια και (τρισ)χειρότερη άποψη έχω. Ωστόσο, δεν υπάρχει μεγαλύτερη αδικία από τη γενίκευση.

    Αν μετρήσετε τους πανεπιστημιακούς που γνωρίζετε από τις (τρισάθλιες, σαν την παραπάνω) δημόσιες παρεμβάσεις τους, δεν είναι παρά λίγες δεκάδες. Υπάρχουν πολλοί, περισσότεροι από αυτούς, που κάνουν τη δουλειά τους και μάχονται να ζήσουν αξιοπρεπώς μακριά από την πολιτική εξουσία και τις πλάγιες μεθοδεύσεις, με συνθήκες πραγματικά άσχημες. Υπάρχουν. Και δεν είναι λίγοι ... Αλλά, δυστυχώς, τον τόνο (και την αφορμή για απαξίωση) τον δίνουν όλοι αυτοί που άντλησαν δύναμη, χρήμα και εξουσία από την "προοδευτική" τους ταυτότητα, χτίζοντας βίλες με τα λεφτά του Παντείου και μπαινοβγαίνοντας στα κομματικά γραφεία (και τα ψηφοδέλτια ...)

    Φίλε Parsifal, η επιστολή αυτή, δεν είναι ξεκάρφωμα. Διατεταγμένη υπηρεσία είναι. Τίποτα λιγότερο.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Κώστας 03/06/2011 15:21:09

      Iσχύει.

  20. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 02/06/2011 19:23:46

    γυριζουμε την πλατη σε φωνες ''σκυλιων'' του συστηματος.
    οι υπογραφοντες που ηταν οταν τα μμε εβριζαν καθε εργαζομενο που διαμαρτυροταν;
    που ηταν στην κερατεα;
    που ηταν στο μνημονιο περυσι;
    που; που; που; πουθενα.
    εμεις παμε συνταγμα μονοι μας και ολοι μαζι.
    ως εδω το δουλεμα.

  21. ΖΑΡΙΑΝΟΣ avatar
    ΖΑΡΙΑΝΟΣ 02/06/2011 19:58:39

    Σούσουρα χοχλιών.

  22. Μιχαλης Γρηγοριου avatar
    Μιχαλης Γρηγοριου 02/06/2011 20:21:45

    Απλα μαθηματα πολιτικης για “συναινετικα” μυαλα “καλλιτεχνων και διανοουμενων”:
    Οταν εκλεγεσαι βασει ενος συγκεκριμμενου προεκλογικου προγραμματος και στη συνεχεια εφαρμοζεις τα ακριβως αντιθετα, τοτε εισαι ενοχος υφαρπαγης της ψηφου του λαου, κατι που δεν απεχει πολυ απο την καταλυση της δημοκρατιας με αλλες μεθοδους. Τουτο ισχυει εξ’ ισου για μια συντηρητικη κυβερνηση που εφαρμοζει ξαφνικα κι’ ερημην αυτων που την εκλεξανε σοβιετικες π.χ μεθοδους, οσο και για μια σοσιαλιστικη κυβερνηση που εφαρμοζει, ερημην αυτων που την εκλεξανε, νεοφιλελευθερες μεθοδους. Οι δικαιολογιες περι εκτακτων συνθηκων και περι προγενεστερης αγνοιας της πραγματικης καταστασης του τοπου δεν ειναι αποδεκτες, γιατι υπαρχει παντοτε η οδος της παραιτησης. Οι τωρινοι κυβερνωντες ας μην ξεχνανε πως
    ακομα κι’ ο Μεταξας ειχε αρνηθει να αποπληρωσει ενα εθνικο χρεος που εθετε σε κινδυνο την ευημερια του ελληνικου λαου, κι' ακομα πως η Ελλαδα, παρα τις καταστρεπτικες πολιτικες διαμαχες και μισαλοδοξιες που την χαρακτηρισαν απο την εποχη της ανεξαρτησιας της, υπηρξε εν τουτοις η μοναδικη χωρα που συνελαβε και φυλακισε τους υπευθυνους του Απριλιανου πραξικοπηματος. (Κατι που δεν συνεβηκε ουτε στην Ισπανια, ουτε στην Πορτογαλια).
    Aυτα, απο εναν ακομα “καλλιτεχνη” και “διανοουμενο” και “κατοχο διδακτορικου” (βοηθεια μας και τυφλα μας !).

  23. Άλλος avatar
    Άλλος 02/06/2011 22:30:32

    Κάποιος να θυμίσει στο Σαββόπουλο το δικό του(;) στίχο από το έργο Αχαρνής,
    "Κάτω οι διαλεκτικές των τεχνικών της εξουσίας"
    Λυπάμαι αλλά το κείμενο αυτό και οι "διευκρινιστικές" δηλώσεις του Δοξιάδη στη ΝΕΤ δικαιώνουν τις θέσεις του ΚΚΕ περί ταξικής πάλης.
    Κρίμα γιατί μεταξύ τους υπάρχει και η Κα Δημουλά.
    Που είναι αυτή η έγνοια για τα ανθρώπινα που υπάρχει στο έργο της;

  24. LEFTERIS avatar
    LEFTERIS 03/06/2011 00:53:49

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΒΟΛΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΤΟΛΜΗ.
    ΑΧ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΣΚΟΥΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟΣ.
    ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΓΚΑΤΣΟΣ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΟΥΛΑ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ LEFTERIS 03/06/2011 03:03:54

      +++

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.