#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/06/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες κι εγώ



Εδώ και μήνες ήθελα να γράψω ένα κείμενο όπου να αναλύω το φαινόμενο της πλημμυρίδας των μουσουλμάνων μεταναστών που έχουν κατακλύσει την χώρα μας, παράνομοι, «νόμιμοι» και νόμιμοι(;). Επειδή το θέμα είναι ανθρωπιστικά «ευαίσθητο», κοινωνικά εκρηκτικό και πολιτικά αμφιλεγόμενο, σχεδίαζα πολύ προσεχτικά το κείμενο. Το έγραφα και το ξαναέγραφα, το διόρθωνα, το σενιάριζα, το «γυάλιζα», το ντάντευα, αλλά πάντα μου φαινόταν λειψό κι έτσι δίσταζα να το δώσω για δημοσίευση. Και μου φαινόταν λειψό, επειδή όντας πάντα άνθρωπος τους μέτρου, της λογικής και της συνεννόησης, έβρισκα κάθε φορά αυτό το κείμενό μου επιθετικό, φορτισμένο, καταλυτικό, στα όρια ίσως της γενικώς νοούμενης (καλώς ή κακώς) «πολιτικής ορθότητας». Διάβαζα και άλλα παρόμοια κείμενα γύρω μου, κείμενα που προέρχονταν από ποικίλες πηγές, πολλές από τις οποίες δεν θα επέτρεπα ποτέ να αρδεύσουν το πνεύμα, την σκέψη και την πολιτική μου συνείδηση. Για πολύ καιρό με απασχολούσε το γεγονός πως σε αυτό το κρίσιμο για την χώρα και τον λαό μας σημείο, έβρισκα τις μύχιες σκέψεις μου και τις λέξεις, τις φράσεις και τις παραγράφους που «έβαζα» στο χαρτί, να μην απέχουν και πολύ από παρόμοιες σκέψεις, φράσεις και γραπτά που συναντά κανείς συχνά σε ακραίες εκφάνσεις της πολιτικής σκέψης.

Όλα αυτά, μέχρι που διάβασα ένα κείμενο της γνωστής ιταλίδας συγγραφέως και δημοσιογράφου, της Οριάνα Φαλάτσι. Έχω διαβάσει διάφορα κείμενα πάνω σε αυτό το θέμα, κείμενα που το βλέπουν από όλες τις σκοπιές και τις απόψεις. Κείμενα ενδιαφέροντα, αδιάφορα, συμπαθητικά ή απωθητικά. Ετούτο εδώ όμως ήταν διαφορετικό! Είχα την εντύπωση πως με εξέφραζε ολοκληρωτικά, ήταν σα να το έγραψα εγώ ο ίδιος, έμοιαζε καταπληκτικά με το κείμενο που μήνες τώρα παίδευα και δεν κατάφερνα να ολοκληρώσω. Επιτρέψτε μου να το αποδώσω ελεύθερα και σε κάποια σημεία να το παραφράσω για να το μεταφέρω στην ελληνική πραγματικότητα, υπογράφοντας με όλη μου την δύναμη κάθε σημείο της σκέψης της νεκρής πια συγγραφέως. Το κείμενο έχει ερανισθεί από ένα μακροσκελές άρθρο της συγγραφέως που δημοσιεύτηκε στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, στις 29 Σεπτεμβρίου του 2001 αλλά παραμένει επίκαιρο όχι μονάχα για την πατρίδα μας αλλά κατά την γνώμη μου για την Ευρώπη ολόκληρη.

«Από όσο γνωρίζω, δεν υπήρξε ποτέ κάποιος νόμος του κοινοβουλίου της Ελλάδας που να προσκαλεί ή και να υποχρεώνει τους σημερινούς μας «καλεσμένους» να εγκαταλείψουν τις χώρες τους και να έρθουν απρόσκλητοι στην χώρα μας. Δεν τους είπαμε ποτέ όπως άλλες χώρες (παλιότερα η Αμερική, πιο πρόσφατα η Αυστραλία ή η Δ. Γερμανία, π.χ.) ελάτε και θα σας δώσουμε δουλειά και ίσως και ένα κομμάτι γη στην Μακεδονία, την Θράκη ή την Ήπειρο. Ήρθαν σε μας με δική τους πρωτοβουλία, μέσα στις σαραβαλιασμένες βάρκες των (τούρκων κυρίως) λαθρεμπόρων ψυχών, και παρά τις απόπειρες των συνοριοφυλάκων μας να τους αποτρέψουν. Αυτό που συνέβη δεν ήταν  μετανάστευση, ήταν περισσότερο μια εισβολή που διεξάγεται υπό το πρίσμα μιας οιονεί μυστικότητας. Μιας μυστικότητας που είναι ενοχλητική, επειδή δεν είναι ανθρώπινη και συμπονετική, αλλά αλαζονική και προστατευμένη από τον κυνισμό των πολιτικών οι οποίοι της κλείνουν το ένα μάτι ή ίσως και τα δύο. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τις συγκεντρώσεις τους εν μέσω Αθηνών, με αίτημα κυρίως την άδεια παραμονής. Εκείνα τα διαταραγμένα αγριωπά πρόσωπα. Εκείνες τις υψωμένες γροθιές που απειλούσαν. Εκείνες τις ολέθριες φωνές που θύμιζαν τις πλατείες στο Ιράν του Χομεϊνί. Δεν θα τα ξεχάσω ποτέ, επειδή ένιωσα προσβεβλημένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Και επίσης ένιωσα πως οι πολιτικοί μας ταγοί με κορόιδευαν, όταν μου έλεγαν πως δεν μπορούν να τους συλλάβουν και να τους απελάσουν. Μα, υπήρχαν χιλιάδες από δαύτους στις πλατείες μας, και σίγουρα δεν κρυβότανε. Για να τους απελάσουν το μόνο που χρειαζόταν ήταν να τους περικυκλώσουν, να τους βάλουν σε λεωφορεία και φορτηγά και να τους στείλουν στο πιο κοντινό λιμάνι ή αεροδρόμιο».

«Εκείνο που λέω, είναι πως εμείς στην Ελλάδα δεν είμαστε σαν την Αμερική, ένα μωσαϊκό εθνικών και θρησκευτικών ομάδων, συνονθύλευμα χιλιάδων πολιτισμών, ανοιχτοί σε κάθε εισβολή και έτοιμοι να την ξορκίσουμε. Είμαστε μια χώρα με ιστορία χιλιάδων χρόνων, ένα Έθνος παλαιό, το  πιο παλαιό Έθνος της Δύσης. Εκείνο που λέω είναι πως, για τον πολύ συγκεκριμένο λόγο πως η πολιτιστική μας ταυτότητα είναι τόσο ακριβής και ορισμένη εδώ και τόσες χιλιετηρίδες, είναι αδύνατον να δεχτούμε ένα μαζικό κύμα μεταναστών που απαρτίζεται από ανθρώπους που με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο ζωής μας, τις αξίες μας. Σας λέω πως δεν έχουμε καθόλου χώρο για μουεζίνηδες, για μιναρέδες, για ψευτο-εγκράτειες, για τον οπισθοδρομικό τους μεσαίωνα, για το ταπεινωτικό τους τσαντόρ. Ακόμη όμως και να είχαμε τέτοιον χώρο, ποτέ δεν θα τον δίναμε σε αυτούς! Γιατί θα ήταν σα να ξεπουλούσαμε τους ήρωές μας, τους αρχαίους φιλοσόφους μας, την ελευθερία μας για την οποία πολεμήσαμε και νικήσαμε, την ίδια την Πατρίδα μας. Θα ήταν σα να ξεπουλούσαμε την Ελλάδα. Και δεν πρόκειται ποτέ να τους δώσω την Ελλάδα!»

«Ακόμη, αυτή η ταυτότητά μας έχει πάρα πολλά να κάνει με μια θρησκεία που λέγεται Χριστιανισμός και μια Εκκλησία που λέγεται Ορθόδοξη Εκκλησία. Ομολογώ πως άνθρωποι όπως εγώ, λένε καμιά φορά πως δεν έχουν καμιά δουλειά με την θρησκεία, την Εκκλησία και την Ορθοδοξία. Αυτό, παρόλο που είναι αλήθεια, ταυτόχρονα είναι και ένα μεγάλο ψέμα! Γιατί είτε μου αρέσει είτε όχι, έχω πολλά κοινά με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς; Γεννήθηκα σε ένα τοπίο γεμάτο τρούλους εκκλησιών, καμπαναριά και μοναστήρια. Οι πρώτες μου αναμνήσεις, ήταν από Αγίους, θυμιατά και εικόνες της Παναγίας. Οι πρώτοι ήχοι που θυμάμαι είναι αυτοί της καμπάνας του Προφήτη Ηλία στο ορεινό χωριό μου. Και μεγάλωσα μέσα σε αυτούς τους ήχους, και σε αυτό το τοπίο. Μέσα σε λιτανείες, σε λειτουργίες, στους Χαιρετισμούς, την περιφορά του Επιταφίου, τις φάτνες, τα βράδια της Ανάστασης, τους Δεκαπενταύγουστους στα ξωκλήσια των νησιών του Αιγαίου. Και μέσα σε αυτό το περιβάλλον, έμαθα και αγάπησα την ζωγραφική, την αρχιτεκτονική, την γλυπτική, την τέχνη του Βυζαντίου και της Ορθοδοξίας, δίπλα στην μεγάλη τέχνη των κλασσικών και  ελληνιστικών χρόνων. Περπάτησα μέσα σε εκκλησιές που είχαν θεμελιωθεί πάνω σε αρχαίους ναούς. Διάβασα αρχαίους φιλόσοφους, αντιγραμμένους από φιλομαθείς μοναχούς σε σκοτεινά, κελιά απρόσιτων μοναστηριών κάτω από το φως του κεριού. Μέσα σε αυτή την Εκκλησία (την οποία αργότερα απέρριψα) άρχισα να αναρωτιέμαι τι είναι ο Θεός, τι είναι το Κακό και για όνομα του Χριστού, τι είναι ο άνθρωπος και ο κόσμος. Ορίστε: έγραψα «για όνομα του Χριστού» ξανά. Παρά την εκκοσμίκευσή μου, παρά τον αθεϊσμό μου, είμαι τόσο ποτισμένος από την θρησκεία των προγόνων μου που έχει γίνει κομμάτι της καθημερινής μου έκφρασης. «Θεέ μου», «Δόξα τω Θεώ», «Χριστέ μου», «Παναγιά μου» είναι εκφράσεις που έρχονται αυτόματα στο στόμα και του μεγαλύτερου άθεου. Αν και ποτέ δεν τα πήγα καλά με τους παπάδες και δεν πιστεύω στις προσευχές τους, την ίδια ώρα αγαπώ τον ήχο της καμπάνας, μαλακώνει την καρδιά μου. Αγαπώ ακόμη τις βυζαντινές εικόνες, τους Αγίους, τον Χριστό την Παναγία όπως απεικονίζονται πάνω τους. Αγαπώ επίσης τα μοναστήρια. Μου δίνουν μιαν αίσθηση γαλήνης και  καμιά φορά ζηλεύω τους μοναχούς που ζούνε εκεί.  Και ναι, το παραδέχομαι: οι εκκλησίες και οι ναοί μας είναι ομορφότεροι από τα τζαμιά των μωαμεθανών, ακόμη και από τις απρόσωπες εκκλησίες των Προτεσταντών ή και από τις συναγωγές των Εβραίων. Δεν νομίζετε;»

The Rage and The Pride (La Rabbia e l'Orgoglio) by Oriana Fallaci («Corriere della Sera», 29 Σεπτεμβρίου 2001)

Εν κατακλείδι, παραθέτω έναν αφορισμό της συγγραφέως, που νομίζω πως περικλείει σε λίγες λέξεις όλα όσα προσπάθησα να υπαινιχθώ παραπάνω μέσω επίσης της γραφίδας της:  

«Οι μουσουλμάνοι αρνούνται την κουλτούρα μας και προσπαθούν να επιβάλλουν την δική τους κουλτούρα επάνω μας. Τους απορρίπτω και αυτό δεν είναι μονάχα ένα καθήκον μου απέναντι στην δική μου κουλτούρα, αλλά και απέναντι στις αξίες μου, τις αρχές μου, τον πολιτισμό μου. Την στιγμή που παραδίδεις τις αρχές και τις αξίες σου, είσαι νεκρός, η κουλτούρα σου είναι νεκρή, ο πολιτισμός σου είναι νεκρός. Τελεία και παύλα».

Oriana Fallaci (1930 – 2006).

Για την απόδοση – διασκευή: Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 05/06/2013 09:13:01

    Έτσι νιώθουμε όλοι μας μόνο που δεν γράφουμε τόσο Ωραία Καλημέρα Akenaton

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/06/2013 09:32:26

    Θαυμάσιο ,όπως και το πρωτότυπο της Οριάνα Φαλάτσι.

  3. - τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 05/06/2013 09:40:23

    α ν α τ ρ ι χ ι α σ τ ι κ ό !!!
    / ΒΣ

    ΥΓ Βέβαια η eurebia είναι προ των πυλών...

  4. Lichnee avatar
    Lichnee 05/06/2013 09:57:37

    Απίστευτο κείμενο...
    Άφωνος!

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/06/2013 09:59:36

    To κειμενο αυτο ειναι παλιο απο το βιβλιο "Η οργη και η περηφανεια".
    Η ιδια η συγγραφεας του εχει πεθανει.Στην Ιταλια πουλησε ενα εκατομμυριο αντιτυπα.Στην Ελλαδα ελαχιστα παρ οτι η συγγραφεας ειχε σχεση με την Ελλαδα με τον Παναγουλη απο την εποχη της χουντας.
    Γιατι ομως τα παλια εργα της Φαλατσι πουλησαν και αυτο οχι;
    Επειδη τα παλια ειναι αριστεριζοντα ενω αυτο δεξιο και σαφως παραβατικο αν ισχυε το "αντιρατσιστικο" νομοσχεδιο.
    Στην Ελλαδα παρ οτι υπαρχει πληρης ελευθερια λογου (μεχρι στιγμης) το κυκλωμα των "προοδευτικων" ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙ εργα δεξιου περιεχομενου.
    Η χωρα κατακλυζεται απο τις μαλακιες του καθε Ζιζεκ ή της καθε Κλαιν αλλά συντηρητικοι στοχαστες αποκλειονται.
    Σε αυτο φυσικα ειναι συνυπευθυνη η ΝΔ.Παλια υπηρχαν καποιες προσπαθειες (Ευρωεκδοτικη κτλ) τωρα πια οχι.Δεξια σκεψη εμεινε η εγχωριως παραγομενη αρχαιοπληξια που ειναι κωμικη (Ομαδες Ε,Λιακοπουλος ) οταν δεν οδηγει στο χρυσαυγιτισμο.
    Ο Σαμαρας ειπε κατι για ιδεολογικη μαχη αλλά ολα ξεχασθηκαν με τις αναγκες της διακυβερνησης.Δεν ειναι αναγκη να τα κανει ολα αυτος αλλά πρεπει να ορισει ανθρωπους να ελθουν σε επαφη με εκδοτικους οικους και συντηρητικα ρευματα του εξωτερικου,να κανουν κατι τελος παντων.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ ψυχραιμια 05/06/2013 12:16:43

      Tι φταίνε οι εκδότες φίλε ψυχραιμια όταν η Οριάννα Φαλάτσι απο λαμπρή αριστερή στοχάστρια του Μαρξισμού-Λενινισμού, Εθνομηδενίστρια, άθεη και αναρχοκομμουνίστρια, το γυρίζει στα γεράματά της σε "συντηρητική στοχάστρια"? Ο πολύς κόσμος την ξέρει με την πρώτη της ταυτότητα και αμφιβάλλει για την δεύτερη, δεδομένου ότι έγινε σε μια ηλικία αρκετά προχωρημένη και πήρε και διαστάσεις αντιαριστερού παροξυσμού στην περίπτωσή της...
      Tην Μπριτζίτ Μπαρντό κανείς δεν την θυμάται ως φιλόζωη...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αρχιμήδης 05/06/2013 12:57:22

        Οι εκδοτες αν ειχαν στοιχειωδη εντιμοτητα εφ οσον τη θεωρουσαν μεγαλη συγγραφεα θα συνεχιζαν να εκδιδουν τα βιβλια της.
        Κατα τα αλλα ενταξει,αριστερη και μαρξιστρια ηταν αλλά λενινιστρια οχι.Ειχε παντα ενα ελευθεριακο αναρχιζον στυλ-βεβαια για το κοινο της μεταπολιτευτικης Ελλαδος που αγοραζε "Ελευθεροτυπια" ηταν οτι πρεπει μεχρι που καταλαβε οτι κατι δεν παει καλα με τη μεταναστευση στην Ευρωπη.

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ ψυχραιμια 05/06/2013 19:39:45

          Kατάλαβε οτι δεν μπορεί η Ευρώπη να καλείς τους μετανάστες για να της κάνουν μόνο τις βρώμικες δουλειές και μετά να τους διώχνει, ούτε μπορεί να βομβαρδίζει τη χώρα τους για να διασφαλίζει το πετρέλαιο του ευ ζην της σε βάρος του δικού τους ζην γιατί κάποια στιγμή θα της κατσικωθούν στην πλάτη και τότε θα τους φορτώσει στην Ελλάδα και τους ομοίους της...
          Αλλά ως πότε θα τους ανέχεται κι αυτή κυρία πλούσια Ευρωπη μου?

  6. Πατωματζής avatar
    Πατωματζής 05/06/2013 10:00:49

    Ναι για αυτο δρομολογηθηκαν οι διαδικασιες για την κατασκευη τζαμιου στο Βοτανικο.
    Για να βγει νεωτερη εκδοση του ασματος => του Βοτανικου ο ισλαμιστης, το καλυτερο παιδι...

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/06/2013 10:12:09

    Eνα αλλο εντυπωσιακο γεγονος ειναι οτι η ισλαμικη μεταναστευση στην Ελλαδα αρχισε ΜΕΤΑ την 11/9.
    Το προηγουμενο διαστημα ειχαμε βαλκανικη μεταναστευση αλλα οχι ισλαμικη.
    Το 2003 υπεγραφη το Δουβλινο ΙΙ και μετα αρχισε και ενταθηκε επι Καραμανλη Β΄.
    Εχει σημασια αυτο γιατι ειναι ενδεικτικο της στασης της ελληνικης πολιτικης ηγεσιας.Εαν η μεταναστευση αυτη αρχιζε ΠΡΙΝ θα μπορουσε καποιος να πει οτι δεν ηξεραν,νομιζαν οτι αυτα εχουν ξεπερασθει και αλλες δικαιολογιες που για μερικους απο αυτους ισως να στεκονται π.χ. ποιος ξερει κατι περι ισλαμ στη Μιννεσοτα που γεννηθηκε ο Παπανδρεου.
    Αλλά μετα την 11/9 πια ΟΛΟΙ ΗΞΕΡΑΝ.Και μας τους εφεραν ενω το ηξεραν.

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/06/2013 10:37:56

    Αγαπητέ αρθρογράφε,
    Όταν η Δύση επιτρέπει σε ομοφυλόφιλους όχι μόνο να "παντρεύονται" (λες και δεν έφτανε το σύμφωνο συμβίωσης), αλλά και να υιοθετούν παιδιά...
    Όταν υπάρχουν κρούσματα σεξουαλικής κακοποίησης υιοθετημένων από ομοφυλόφιλα ζευγάρια παιδιώνκαι αυτά αποκρύπτονται, ενώ γίνεται πρώτο θέμα αν ένας τραβεστί αποπεμφθεί από υποψήφιος για κάποια δουλειά...
    Όταν η Δύση δέχεται πλέον ότι τα ζευγάρια μπορούν να μεγαλώνουν "άφυλα παιδιά"....Τα παιδιά να διαλέξουν το φύλο μόνα τους, όταν μεγαλώσουν....
    Όταν η Δύση λέει ότι δεν μπορείς να δηλώνεις δημοσία χριστιανός, ούτε να φοράς σταυρό στη δουλειά σου...
    Όταν η Δύση λέει ότι δεν μπορούμε να βάλουμε χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία και όταν ο κάθε ανύπαρκτος Καμίνης και ο κάθε ακόμα πιο ανύπαρκτος Τάκης Καμπύλης, τελειωμένα ξεφτίδια του ΚΚΕ Εσ., λένε ότι δεν μπορεί να ειπωθεί "Χριστός Ανέστη¨ από το ραδιόφωνο του δήμου Αθηναίων...
    Όταν η Δύση λέει στον Χριστό "δεν σε θέλω, εξαφανίσου, στο κάτω-κάτω είσαι το ίδιο με τον Μωάμεθ, δεν έχει διαφορά ο χριστιανισμός από το Ισλάμ, θρησκεία της ειρήνης είναι το δεύτερο, άλλωστε"..
    Όταν οι "χριστιανικές" ομολογίες (δεν τις αποκαλώ Εκκλησίες) της Δύσης βάζουν την "πολιτική ορθότητα" πάνω από το Ευαγγέλιο (το κάνουν και μερικοί δικοί μας αήθεις κληρικοί, όπως ο διαβόητος ογκώδης και βλοσυρός ρασοφόρος της Καλαμάτας, το ίνδαλμα των άθεων προοδευτικαρίων, επειδή ακριβώς οι μύγες μαζεύονται στις ακαθαρσίες....)
    Όταν δημοσιογράφοι (Πορτοσάλτε, κ.ά.) παραλληλίζουν το "δικαίωμα" των ισλαμοφασιστών να διοργανώνουν δημόσια προσευχή στα Προπύλαια με την περιφορά του Επιταφίου...
    Ε τότε, το Ισλάμ είναι αυτό που θα καλύψει το πνευματικό και αξιακό κενό της Ευρώπης. Είναι φανατισμένοι, είναι νέοι, δεν ξέρουν από πολιτικές ορθότητες, έχουν πίστη σε αυτό που πιστεύουν. Και θα το καλύψει το κενό με τον τρόπο του, άγρια, χωρίς έλεος, όπως πάντοτε έκανε. Δεν θέλουμε τον Θεό της αγάπης; Τότε θα έρθει ο (αντι)Θεός του τρόμου. Το Ισλάμ θα είναι η παιδαγωγική ράβδος για την μεταχριστιανική Ευρώπη. Υπάρχει πνευματικός νόμος. Το ευκατάστατο ζεύγος στην Εύβοια μπορούσε να δώσει ένα κομμάτι ψωμί σε έναν άνεργο Έλληνα της περιοχής, αφού ο γιατρός εκεί ασκούσε το επάγγελμα και γνώριζε κόσμο. Προτίμησε όμως το "καλό και υπάκουο παιδί" από το Πακιστάν για κηπουρικές εργασίες, για να γλιτώσει λίγα λεφτουδάκια, (που μάλλον δεν τους έλειπαν) και άφησαν κάποιον έλληνα οικογενειάρχη στην απελπισία. Πλήρωσαν, βέβαια, κάτι παραπάνω στον τελικό λογαριασμο. Όλα έχουν το ρίσκο τους στη ζωή....Εκαναν την επιλογή τους....Ελπίζω να βρουν ανάπαυση οι ψυχές τους, αλλά το "ο αποθανών δεδικαίωται" λέγεται κακώς out of context...
    Και ξέρεις κάτι; Είμαι εκκλησιαζομενος χριστιανός. Θα ζήσω και κάτω από την ισλαμική σαρία, ως τζιμμί, ως υποτελής, ως δεύτερης κατηγορίας υπήκοος, υποκείμενος σε φόρους και διακρίσεις. Θα ζήσω όμως και η ζωή μου θα έχει ένα νόημα, επειδή δεν θα σταματά στον τάφο...
    Αλλά ο φιλελεύθερος και ο αριστερός δεν θα ζήσουν κάτω από το Ισλάμ. Ή θα εξισλαμιστούν ή θα σφαγιαστούν ή θα ζήσουν σαν σκουλήκια. Και, το χειρότερο, θα ζήσουν έτσι χωρίς ελπίδα για το επέκεινα....Γλείφουν από τώρα τους μελλοντικούς δημίους τους. Δεν μου προκαλούν αηδία οι δήμιοι, όσο αυτοί, οι "προοδευτικοί", που τους γλείφουν τις ρυπαρές σαγιονάρες...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΒΙΣ 05/06/2013 12:52:35

      Καταπληκτικό και ακριβές σχόλιο! (δυστυχώς...)

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ ΒΙΣ 05/06/2013 13:57:26

      Δικιο εχεις ΒΙΣ! Δικιο εχει και η Φαλατσι και ο Ακενατον. Δεν τα λετε ομως ολα. Δεν μιλατε και για τις θυσιες των ζωων που οφειλουν οι αντρες πιστοι μουσουλμανοι να κανουν οι ιδιοι (παρουσια ολης της οικογενειας) την ημερα της μεγαλης γιορτης (Αλ Αιντ για τους Αραβες, Μπαιραμι για τους Τουρκους, αν δεν κανω λαθος), κατα προτιμηση μεσα στα μπανια των διαμερισματων που κατοικουν στις χωρες τις Ευρωπης και κατα παραβαση καθε υγειονομικου και αλλου ευρωπαικου κανονισμου. Σε καποιες απο αυτες τις ευρωπαικες χωρες, εκεινη την ημερα, τα σφαγεια διαθετουν ειδικους θυσιαστες μουσουλμανους, που τους εχουν ορισει οι ιμαμηδες, για να πανε και να θυσιασουν εκει οι πιστοι. Πολλοι ομως δεν πανε και ετσι οι δημοτικες αρχες βαζουν στις γειτονιες κοντεινερς για τα υπολειμματα των ζωων που θα σφαξουν οι πιστοι, κατα παραβαση των νομων που απαγορευουν την σφαγη ζωων σε αστικες κατοικιες.
      Μην μενετε ομως μονο στο Ισλαμ. Οι μουσουλμανοι ειναι οι περισσοτεροι λαθρομεταναστες. Συμφωνοι. Και ο λαος μας ειχε τραβηξει πολλα κατα την διαρκεια τουρκοκρατιας. Παλι συμφωνοι. Ομως, πολλοι απο τους πιο στυγερους δολοφονους σημερα δεν ειναι μουσουλμανοι. Αρκετοι μαλιστα ειναι "χριστιανοι". Εξ αλλου δεν συμφερει απο τακτικης πλευρας να περιορισουμε τον αντιλαθρομεταναστευτικο λογο μονο στην μουσουλμανικη λαθρομεταναστευση. Ο νοων νοειτω...Σχετικα δε με τις θυσιες ζωων και τα υγειονομικα κλπ ρισκα που επιφερουν, πρεπει να πουμε οτι πληθος αιρεσεων της Ινδιας , της Αφρικης και της Λατινικης Αμερικης τις επιβαλλουν στους πιστους τους.
      Τι τα συζηταμε ομως αυτα; Εδω ο Μπουταρης διοργανωνει στην Θεσσαλονικη τριημερο "αντιρατσιστικο" "πολυπολιτισμικο" φεστιβαλ που θα αναδεικνυει τα αγαθα της "πολυπολιτισμικης" συμβιωσης που "απολαυσαμε" επι οθωμανικης αυτοκρατοριας.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΒΙΣ 05/06/2013 14:25:25

      ΒΙΣ, όπως πάντα, απόλαυση να σε διαβάζει κανείς.

    • WY avatar
      WY @ ΒΙΣ 05/06/2013 14:38:29

      Τά ίδια ,μέ τά ΄δικά σου,**ΟΤΑΝ** περιγράφει καί στό Mein Kampf ό Αδόλφος Χίτλερ,(π.χ. Γενικές πολιτικές πεποιθήσεις από τήν εποχή πού έζησα στήν Βιέννη,Αίτια τής κατάρρευσης,Έθνος καί Φυλή,Υπήκοοι καί Πολίτες τού Κράτους,Ή μάχη ενάντια στό κόκκινο μέτωπο.......κ.α.)
      Πρόκειται άραγε διά **Ευτυχή Ακούσια Ταύτιση ** ??
      Συμφωνώ απολύτως μέ τό σχόλιό σου!!
      Λύσεις??????????????????????????????

  9. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 05/06/2013 10:47:40

    Aπο όσο πρέπει να γνωρίζει η Κα Οριάνα Φαλάτσι η Λαθρομετανάστευση αποτελεί παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο, με τις αίτιες που την προκαλούν να ποικίλλουν στον χώρο και τον χρόνο.

    Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν έχουμε να κάνουμε με το πλέον κερδοφόρο Λαθρεμπόριο αυτών των Ψυχών από την μία πλευρά με το μαύρο χρήμα να διαχέεται επί του συνόλου της κοινωνίας και όλων των κοινωνικών στρωμάτων με σοβαρή εμπλοκή και επίορκων υπαλλήλων του κρατικού μηχανισμού. Από την άλλη με την δυνατότητα που προσφέρει η Ελλάδα λόγων των ιδιαίτερων συνθηκών του Αιγαίου ως διακομιστικός σταθμός στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Έτσι εξηγείται η εμπλοκή της Τουρκίας και η αγαστή συνεργασία των κυκλωμάτων εκ των δύο πλευρών των συνόρων.

    Τα περί δόγματος Οζάλ πλημμυρίσατε την Ελλάδα με Λαθρομετανάστες αποτελούν μύθο και είναι γνωστό πως η μυθολογία αποτελεί την καλύτερη τροφή για την Ελληνική κοινωνία και την Ελληνική πολιτική σκέψη. Τα περί δικής τους πρωτοβουλίας να τα αφήσει στην άκρια αποτελεί εξυπνακισμό και χείριστη μορφή αλαζονείας. Όταν πεινάς, όταν απειλείται η ζωή, όταν σου τάζουν λαγούς με πετραχήλια, όταν σε εκβιάζουν, όταν σου διαλύουν την ζωή σου δεν έχει άλλο δρόμο παρά να πάρεις των ομματιών σου. Αν ζούσε ο Αλέκος Παναγούλης για μόνο και αυτή την φράση της θα την έφτυνε κατάμουτρα

    Καμιά μυστικότητα λοιπόν και είναι και εμπλεγμένο και το Ελληνικό επιχειρηματικό κεφάλαιο το οποίο επιζητούσε φθηνά εργατικά χέρια απο την μία πλευρά και απο την άλλη μέσο πίεσης για την διασφάλιση της εργασιακής Ειρήνης. Το 1979 Υπουργός είχε εκστομίσει το περίφημο "Συνεχίστε την απεργία και θα δείτε να έρχονται Πακιστανοί". Τον μιμήθηκαν και καλόπαιδα τις επόμενες δεκαετίες από άλλους ιδεολογικούς χώρους . Η Αριστερά παγιδευμένη στα διλήμματα της στον ψευτο-διεθνισμό της προσέφερε το δικό της άλλοθι στην διαιώνιση του φαινόμενου.Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις επιχειρήσεις επαναπροώθησης και όχι κοιτώντας από σπίτι της Αθήνας αλλά στην Ελληνική μεθόριο λίγα μέτρα απο τα Ελληλο-αλβανικά σύνορα , και τα Ελληνοτουρκικά.

    Βλέπεις παιδί κατώτερου θεού όπως τα περισσότερα χωριατόπαιδα δεν είχαμε την πολυτέλεια άνετης θητείας. Αυτά που είδαμε και είδα και που δεν γράφονται αποτελούν κόλαφο για ολάκερο τον πολιτικό κόσμο και όλακερη την Ελληνική Κοινωνία και τον Κρατικό μηχανισμό. Ίσως αγαπητέ αρθρογράφε η Κα Φαλάτσι δεν γνωρίζει το τι συνέβη με τους Αλβανούς Λαθρομετανάστες. Ο Κάρολος Παπούλιας ως ΥΠΕΞ υπέγραψε την μονομερή άρση εμπολέμου το 1985 υπακούοντας σε Αμερικανικά και Νατοϊκά κελεύσματα. Το 1991-1192 υπήρχε πολύ μεγάλη ανάγκη για εργατικά χέρια στον τομέα της Γεωργίας και των Κατασκευών με αποτέλεσμα να ζητηθούν Ελληνικά Εργατικά Χέρια από την Βόρεια Ηπειρο. Σε μια προσπάθεια Εγκλωβισμού του ανατέλλον πολιτικού άστρου του τότε ΥΠΕΞ Αντώνη Σαμαρά το πολιτικό κατεστημένο της Κυβέρνησης Μητσοτάκη σε αγαστή συνεργασία με το Αλβανικό κράτος και Αλβανικό παρακράτος μετέφρασε τα Ελληνικά εργατικά χέρια σε Αλβανικά με αποτέλεσμα πραγματικά να υπάρξει κύμα μαζικής μετανάστευσης από την Αλβανία .Δυστυχώς με το άνοιφμα των Φυλακών ήρθε και ότι καλύτερο διέθετε και η Αλβανική Κοινωνία.

    Παράλληλα με την κρίση του "Μακεδονικού" αποψιλώθηκαν οι μονάδες στον Έβρο και τα ήδη κακώς φυλαγμένα σύνορα σε συνδυασμό με την αποναρκοθέτηση κυριολεκτικά μετατράπηκαν σε σουρωτήρι. Να γνωρίζει η Κα Φαλάτσι και ο κάθε αναλυτής εκ της οικίας του ότι καμιά εντολή δεν υπήρχε για την σύλληψη λαθρομεταναστών και το αντίθετο υπήρχε άτυπη εντολή να φυλαγονται άπαντες απο τους Διακινητές.Υπήρξαν θύματα- Ελληνες στρατιώτες και Εφεδροι Αξιωματικοί ως και μόνιμοι Υπαξιωματικοί- εξαιτίας εμπλοκής τους συνειδητά ή μή.

    Οι διακινητές ήταν στο απυρόβλητο γιατί έχαιραν εκτίμησης και της τοπικής κοινωνίας. Το μαύρο χρήμα έφτανε και σε πολιτικά κόμματα και οι διακινητές είχαν και πολιτική κάλυψη. Μάλιστα καθόριζαν απο μεταθέσεις εως και προαγωγές. πολύ Απλά Κράτος Εν Κράτει.Επίσης να γνωρίζουν άπαντες και τον τρόπο αμοιβής τους.Μην πιστέψει κανείς ότι οι Λαθρομετανάστες έχουν τόσα χρήματα στα χέρια τους.Νοικιάζονται και εξοφλούν το χρέος και την "ελευθερία" τους με την εργασία τους

    Η Τουρκική πλευρά του Έβρου αποτελεί στρατιωτική ζώνη υψηλής επικινδυνότητας. Τα κυκλώματα λάδωναν και Τούρκους αξιωματικούς για την μεταφορά. Δεκάδες λαθρομετανάστες σκοτώθηκαν από αντιπαλότητα τουρκικών φυλακίων για την πιο δίκαιη μοιρασιά του μαύρου χρήματος. Επι όλων αυτών ουδεμία αμφισβήτηση δεν χωρεί και ο νοών νοείτω

    Το ότι στα εξαθλιωμένα σμάρια αυτά απεγνωσμένων ανθρώπων οι τζιχαντιστές βρήκαν τα καλύτερα υποψήφια στελέχη, το ότι άπαντες έπραξαν τα πάντα για να τους εξωθήσουν σε ακραίες δράσεις να μην περνά απαρατήρητο. Δεν είναι λοιπόν κίνδυνος για την πολιτιστική μας ταυτότητα μόνο.Αποτελεί πραγματική βόμβα στα θεμέλια κράτους και κοινωνίας απασφαλισμένη λόγω κρίσης και με παντελή αδυναμία αντίδρασης. Μια χώρα που κυριολεκτικά αυτοκτόνησε μόνη της και που θα είναι Υπόλογη απέναντι στην Διεθνή κοινότητα σε περίπτωση αντίδρασης σκληρής η οποία και θα στοχεύει στην προστασία της λόγω του ότι καμιά ευρωπαϊκή χώρα δεν θέλει να δεχθεί επί του εδάφους της το εκρηκτικό αυτό μείγμα.

    Μια χώρα εγκλωβισμένη απο συνθήκες τύπου Δουβλίνου και εγκλωβισμένη στον φόβο να ομολογήσει τα αυτονόητα. Το έγραψα και άλλη ανάρτηση διαπιστώνω απουσία παντελής γνώσης βασικών παραμέτρων του φαινομένου της Λαθρομετανάστευσης.Το μεγάλο πρόβλημα σήμερα λέγεται Αιγαίο.Η Ερώτηση είναι σαφέστατη. Ποια η φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων; Η σύλληψη τους ; Και μετά τί;Στα κέντρα φύλαξης Λαθρομεταναστών και μετά ποιό το επόμενο βήμα; Η απέλαση τους ; σε ποια χώρα; Μήπως είναι σε θέση κανείς να την εντοπίσει;Και αντε και ταυτοποιείται η χώρα καταγωγής τους υπάρχει με αυτή συμφωνία επανεισδοχής; Και στην προκειμένη περίπτωση να ληφθεί υπόψιν ότι απέναντι μας έχουμε την Τουρκία.

    Επειδή δεν θέλω να φανώ κριτής εκ του ασφαλούς οι δράσεις πρέπει να εντοπιστούν: 1) Στην Διακίνηση μαύρου χρήματος και πάταξη του φαινόμενου διαφθοράς. 2) "Σφράγισμα" των συνόρων με ότι αυτό περιλαμβάνει και έπεται για Λαθρομετανάστες και Διακινητές, φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σύλληψη τους.Το μήνυμα θα περάσει πολύ εύκολα και γρήγορα εκεί που πρέπει.Σε αυτό απαιτείται συστηματική δράση , μεθοδική σκέψη και επειδή το ζήτημα άπτεται Εθνικής Ασφάλειας έτσι να αντιμετωπιστεί ή όποια κριτική 3) Στην Δικαστική δίωξη και στην οικονομική εξαφάνιση όποιου (Φυσικού προσώπου ή Επιχείρησης" απασχολεί Λαθρομετανάστη

    Σε όσους επενδύουν στην θρησκευτική σύγκρουση Ένθεν και εκείθεν πρέπει να γίνει κατανοητό πως αποτελούν πηγή κινδύνου και μετατρέπονται με τον φανατισμό τους σε θρυαλλίδα επικίνδυνων εξελίξεων. Σε ότι αφορά τις δράσεις τύπου Χρυσής Αυγής, όταν οι διακινητές μένουν στο απυρόβλητο αυξάνονται τα κέρδη τους λόγω προσφοράς και ζήτησης και χαρακτηρισμού της Ελληνικής ζώνης ως επικίνδυνης Αυτή είναι η δική μου κατάθεση ψυχής Αγαπητέ αρθρογράφε.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Δρόλαπας 05/06/2013 11:34:34

      "Aπο όσο πρέπει να γνωρίζει η Κα Οριάνα Φαλάτσι ..."

      Η Οριάνα Φαλάτσι απεδοίμησεν εις Κύριον την 26/9/2006 και έκτοτε έπαυσε να είναι "κυρία", όπως κάθε νεκρός. Συνεπώς, αν ο μακαρίτης Παναγούλης θέλει να την ... φτύσει, μπορεί να το κάνει. Μάλλον πρέπει να γνωρίζουμε τα στοιχειώδη, όταν σχολιάζουμε πρόσωπα και να δείχνουμε τον πρέποντα σεβασμό, απαραίτητο στοιχείο της (πολυδιαφημισμένης) "ελληνικότητας μας" (sic).

      "Παράλληλα με την κρίση του “Μακεδονικού”

      Ποιανού "Μακεδονικού"; Αυτή η ιστορική περίοδος, που άρχισε το 1904, έληξε με το πέρας των Βαλκανικών Πολέμων. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε πριν 22 χρόνια, λέγεται ΣΚΟΠΙΑΝΟ.

      "Τα περί δόγματος Οζάλ πλημμυρίσατε την Ελλάδα με Λαθρομετανάστες αποτελούν μύθο και είναι γνωστό πως η μυθολογία αποτελεί την καλύτερη τροφή για την Ελληνική κοινωνία και την Ελληνική πολιτική σκέψη"

      Πώς τεκμηριώνετε ότι αυτά είναι μύθος; Επειδή συμβαίνει το ένα, δεν μπορεί να συμβαίνει και το άλλο; Ή μήπως δε το ζούμε στο πετσί μας;

      Αδύνατον φυσικά να σχολιαστεί ολόκληρο το "σεντόνι", στο κάτω-κάτω της γραφής ελευθερία λόγου έχουμε, ο καθένας γράφει ό,τι θέλει.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Επισκέπτης 05/06/2013 12:55:57

        Πως το έλεγε ο Βρώμικος Χάρρυ με τις απόψεις; Έτσι ακριβώς...

    • Antonis avatar
      Antonis @ Δρόλαπας 05/06/2013 12:15:44

      Σταμάτησα να διαβάζω στο "λαθρεμπόριο ψυχών". Η κλασική απενεχοποίηση των λαθρομεταναστών, οι οποιοι δήθεν είναι εκμεταλλευόμενοι. Από την μια οι κατατρεγμένοι δυστυχείς λαθρο, από την άλλη οι κακοί δουλέμποροι. Όχι. Αυτός που έρχεται από τα βάθη του Πακιστάν, του Αφγανιστάν, της Σομαλίας και του Αμαζονίου δεν είναι κανένας φιλήσυχος οικογενειάρχης. Είναι τυχοδιώκτης, εγκληματικό στοιχειο, συχνά και δραπέτης. Αυτή η αντίληψη, ότι οι λαθρο είναι τίποτα ασυνείδητα πλάσματα που δεν ξέρουν τι κάνουν και γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης από τους πάντες είναι η πλέον ρατσιστική. Συνειδητά έρχονται στην Ελλάδα, συνειδητά σφάζουν, βιάζουν και ληστεύουν, συνειδητά παίρνουν μαύρο χρήμα, συνειδητά επιβάλουν την παρουσία τους με το ζόρι. Και συνειδητά θα μας μαχαιρώσουν πισώπλατα ως πεμπτοφαλαγγίτες της Τουρκίας όταν έρθει η ώρα.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Antonis 05/06/2013 12:53:53

        Και πάντα το αναπάντητο ερώτημα: Πού βρίσκουν τις 3-5.000 $ το κεφάλι, για να έλθουν από τις ακτές της Μ. Ασίας στην Ελλάδα; Χώρια τα έξοδα να πάνε π.χ. από το Αφγανιστάν, και πιο μακριά, στις ιωνικές ακτές.

        Πώς περνούν μέσα από την Τουρκία, χωρίς να δημιουργούν πρόβλημα στην ίδια (να διασκορπίζονται, για παράδειγμα);

        Χρηματοδότης πρέπει να είναι η Σ. Αραβία και το Κατάρ, η δε Τουρκία βάζει την μεταφορά και κερδίζει διπλά:

        α) Πληρώνεται για τις υπηρεσίες της αυτές (τα $ 3-5.000/κεφάλι δεν πάνε όλα στην τσέπη του εσφαλμένως ονομαζομένου "δουλεμπόρου") και

        β) Διαλύει την Ελλάδα -το από τον Δρόλαπα αμφισβητούμενο δόγμα, πλην αληθέστατο- και την Ευρώπη. Η τελευταία δέχεται "επισκέψεις" και από τις αφρικανικές ακτές, αλλά η Ελλάδα αποτελεί πάντα την κύρια πύλη εισόδου.

        >Αυτός που έρχεται από τα βάθη του Πακιστάν, του Αφγανιστάν, της Σομαλίας και του Αμαζονίου δεν είναι κανένας φιλήσυχος οικογενειάρχης. Είναι τυχοδιώκτης, εγκληματικό στοιχειο, συχνά και δραπέτης.<

        Δεν είναι απόλυτο αυτό. Μπορεί να μην είναι και τίποτε από τα παραπάνω, αλλά είναι ανεπιθύμητοι και επικίνδυνοι για πολλούς και διαφόρους λόγους.

        • Tsaros avatar
          Tsaros @ Επισκέπτης 06/06/2013 02:25:30

          Και πάντα το αναπάντητο ερώτημα: Πού βρίσκουν τις 3-5.000 $ το κεφάλι, για να έλθουν από τις ακτές της Μ. Ασίας στην Ελλάδα; Χώρια τα έξοδα να πάνε π.χ. από το Αφγανιστάν, και πιο μακριά, στις ιωνικές ακτές.

          Τα χρωστάνε στο δουλέμπορα ―όχι σε αυτόν με την βάρκα, στους εδώ συνεργάτες του και σε παρόμοια κυκλώματα.

          Για τον οποίο εργάζονται και σκάνε μιστά για πολύ καιρό (χρόνια), αφού φτάσουν, μέχρι να ξεχρεώσουν. Τους ξέρουν οι τοπικές (δικές τους) μαφιές και τους έχουν σταμπαρισμένους, ειδικά καθώς είναι άσχετοι στη νέα χώρα που φτάσανε.

          Πολλά εγκλήματα, δολοφονίες κλπ μεταξύ μεταναστών είναι και από τέτοια νταλαβέρια. Τις προάλλες θα θυμάστε το παιδί που είχε καταφέρει να φύγει η οικογενειά του Ευρώπη και αυτό το κρατούσε εδώ ο έμπορας για να τον πληρώσουν.

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ Tsaros 06/06/2013 12:00:05

            Λογικό μού ακούγεται. Ίσως ισχύει και το ένα (δηλ. αυτό που έγραψα) και το άλλο.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Antonis 05/06/2013 13:00:48

        O αριστερός και φιλελεύθερος ρατσισμός είναι να θεωρείς ορισμένους ανθρώπους ανθρωποειδή, χωρίς σκέψη, χωρίς βούληση, χωρίς ιδιοπροσωπία, χωρίς αυτεξούσιο, υποταγμένους στα ένστικτά τους, ένα είδος ζώων προς εξαφάνιση, pets, δύστροπων κατοικιδίων που πρέπει με υπομονή να εξημερώσουμε...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Antonis 05/06/2013 13:24:58

        Εχεις απολυτο δικαιο! Τρια χρονια τωρα τα προβληματα μας εχουν γινει γνωστα σ'ολο τον κοσμο. Αρα οι λαθρομεταναστες δεν μπορουν καθολου να ισχυρισθουν οτι δεν ηξεραν σε τι κατεστραμενη οικονομικα χωρα ερχονται. Και στο τελευταιο χωριο στο Πακισταν, στο Αφγανισταν, στη Σομαλια κλπ ειναι απολυτως ενημεροι για την κατασταση στην Ελλαδα και την διαλυση του κρατους. Η πλειοψηφια των λαθρομεταναστων φαινεται οτι ερχεται πλεον καθαρα για το πλιατσικο. Εξ ου και η ραγδαια αυξηση της εγκληματικοτητας καθως και η βαρβαροτητα των περιστατικων που παρατηρουμε τους τελευταιους μηνες.
        Δυστυχως θα περασει ο ψευδορατσιστικος νομος, ο οποιος θα ειναι αποτελεσμα συμβιβασμου μεταξυ των προτασεων των κομματων του "συνταγματικου" τοξου. Και θα απαγορευει την δημοσιευση κειμενου σαν κι'αυτο που διαβαζουμε στην αναρτηση. Οποιος αμφιβαλλει δεν εχει παρα να ψαξει την σωρεια δικαστικων αποφασεων (π.χ στην Γαλλια η το Βελγιο), σχετικων με το θεμα μας και με πολλα αλλα που θα ηταν ευτραπελα αν δεν ηταν τραγικα.

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ Zugzwang 05/06/2013 19:55:53

          Έχω την αίσθηση ότι ο νόμος δεν θα περάσει. Όλοι γνωρίζουν πόσο πιεσμένη είναι ήδη η κοινωνία, για να δεχτεί μια τέτοια άθλια φίμωση. Θα είναι τραγικό να σφραγίσει κανείς ερμητικά το καζάνι που βράζει. Το πιθανότερο είναι ότι θα εκραγεί.

          Βέβαια, οι πολιτικοί μας μάς έχουν συνηθίσει σε γκάφες, αλλά τούτη μπορεί να είναι η σταγόνα που θα κάνει το ποτήρι να ξεχειλίσει.

  10. Αθώρ avatar
    Αθώρ 05/06/2013 10:52:32

    Πολύ καλά έκανες Ακενατών και αναφέρθηκες λεπτομερώς (παραφράζοντάς το επί το Ελληνικότερον) στο από κάθε άποψη ΠΛΗΡΕΣ και σπαρακτικό άρθρο της Οριάνα Φαλλάτσι.
    Εγώ απλά να θέσω το πάντα επίκαιρο ζήτημα της ποσοτικής ποσόστωσης(2% και πολύ είναι) που θα πρέπει να επιβάλλουμε όσον αφορά την αποδοχή μεταναστών και να παραπέμψω σε διαφωτιστικό σχετικό άρθρο που αναλύει λεπτομερώς το θέμα (Η λαθρο-μετανάστευση εννοείται οτι μόνο με απέλαση αντιμετωπίζεται) :
    ''Η αρχή της επιλεκτικής ποιοτικής μετανάστευσης αφορά στην καθιέρωση συγκεκριμένων κριτηρίων, όσον αφορά στα άτομα που ανήκουν σε μεταναστευτικές ομάδες, για την εξέταση του αιτήματος εισδοχής των τελευταίων στην επικράτεια ενός κράτους. Τα κριτήρια αυτά είναι δυνατόν να αφορούν στους εξής παράγοντες:
    α. ποσόστωση με βάση τον αριθμό
    β. ποσόστωση με βάση την αρχή της πολιτισμικής συνάφειας
    γ. ποσόστωση με βάση τα ποιοτικά προσόντα των μεταναστών''

    • Αθώρ avatar
      Αθώρ @ Αθώρ 05/06/2013 10:53:01

      h**p://citizengr.wordpress.com/2011/01/21/4925/

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Αθώρ 05/06/2013 12:23:28

      Η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα είναι καθαρά αποτέλεσμα της ανικανότητας και της διαφθοράς των πολιτικών που μας κυβερνούν ακόμα.
      Αφού πούλησαν την Πατρίδα τους στους τραπεζίτες θα όρθωναν το "ανάστημά τους" κατά της λαθρομετανάστευσης? Ολα τα εμπόρια απ' τα οποία πλουτίζουν λαθραία είναι, γιατί εκεί είναι τα πολλα λεφτά...
      Θα γελάνε όταν διαβάζουν τις καλοπροαίρετες προτάσεις μας για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Είναι σαν να κάνουμε προτάσεις προς τους ληστές των τραπεζών για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα... Αυτοί που ψήφισαν τα Δουβλίνα θα τα καταργήσουν τώρα? Κι αν μας βγάλουν απ' το Ευρώ?

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/06/2013 11:20:15

    Εχεις αναρωτηθεί πόσοι από αυτούς που έρχονται εδώ είναι ΗΔΗ απόφοιτοι κορανικών σχολείων; Τα μόνα σχολεία που υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ στο Πακιστάν....Δεν χρειάζεται να ριζοσπαστικοποιηθούν εδώ, έρχονται ήδη ριζοσπαστικοποιημένοι....

  12. Δρυς avatar
    Δρυς 05/06/2013 11:25:15

    Εύγε Akenaton

  13. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 05/06/2013 12:45:17

    Σεντόνι, Πανοσέντονο, Κατοσένοντο είναι ότι ζήσαμε στο πετσί μας και κάθε μέρα το επιβεβαιώνεται κατηγορηματικά, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Πονά η αλήθεια και πόσο δε περισσότερο σε αδύναμα πεπτικά συστήματα και σε μυαλά που δεν αντέχουν την θερμοκρασία της σκέψης.Οσο για την Οριάνα Φαλάτσι είτε ζει είτε δεν ζεί (μια σκασίλα που είχα και άλλη μία δύο εγώ με τον Λαό μου ασχολούμε) τα όσα έγραψα έπρεπε να τα γνωρίζει αν τόσο αγαπούσε την Ελλάδα. Για το "Μακεδονικό" άπαντες κατάλαβαν σε ποιά περίοδο αναφέρομαι.
    Συνεχίστε

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Δρόλαπας 05/06/2013 13:46:30

      "μυαλά που δεν αντέχουν την θερμοκρασία της σκέψης". Η δική σου άποψη έγινε "σκέψη", αόριστα, η πλατωνική Ιδέα της σκέψης. Κατά λάθος δεν έγραψες "Σκέψη" με κεφαλαίο το αρχίγραμμα, υποθέτω...
      Συγγνώμη που σε αμφισβητήσαμε, ήμασταν ασυγχώρητοι τολμητίες...

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Δρόλαπας 07/06/2013 17:21:03

      "εγώ με τον Λαό μου ασχολούμε"

      Μεγάλε Αρχηγέ Της Φυλής!!
      Εσύ πάντα κοντά στον λαό σου!

  14. popaia avatar
    popaia 05/06/2013 13:34:28

    29-9-01 δημοσιεύτηκε το κείμενο της Φαλάτσι στην Κοριέρε ντε λα Σέρα, και στις 28-9-01 το κύριο άρθρο της Ελευθεροτυπίας γράφει για την Ιταλία:
    Φασισμός τύπου Μπερλουσκόνι
    Απέδειξε με τις απαράδεκτες δηλώσεις του που προκάλεσαν τη γενική κατακραυγή, ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι, πώς αντιλαμβάνεται το δυτικό πολιτισμό. Τον θέλει ρατσιστικό και διχαστικό, τον θέλει ν' αντιτίθεται στο Ισλάμ ως "ανώτερος πολιτισμός". Ούτε λίγο ούτε πολύ ο Μπερλουσκόνι, επικροτούμενος από τους ακροδεξιούς συνεταίρους του στον ιταλικό κυβερνητικό συνασπισμό, κήρυξε τον "πόλεμο των πολιτισμών" (.....).
    Δεν είναι απλώς απαράδεκτες αλλά και άκρως επικίνδυνες οι δηλώσεις του Ιταλού πρωθυπουργού, οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις όλων των άλλων ηγετών του κόσμου που διαχωρίζουν την τρομοκρατία από το Ισλάμ.
    Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ρομάνο Πρόντι έσπευσε αμέσως να καταδικάσει "κάθε δήλωση που ταυτίζει το Ισλάμ με τους τρομοκράτες" και να υπογραμμίσει: "Χτίζουμε μια Ευρώπη ανθρώπινη που θα είναι ανοιχτή σε παραδόσεις και θρησκείες", ενώ εκπρόσωπος της Κομισσιόν τόνισε: "Δεν συμμεριζόμαστε τις απόψεις του Μπερλουσκόνι. Πολεμάμε κάθε εκδήλωση ρατσισμού και μισαλλοδοξίας". Ακόμα πιο έντονα αντέδρασε ο επίτροπος για τις ευρωπαϊκές υποθέσεις Κρις Πάτεν, δηλώνοντας ότι "θα άξιζε να θυμηθούμε πως ο ισλαμικός κόσμος ουδέποτε υπήρξε υπεύθυνος για κάποιο ολοκαύτωμα".
    Αντέδρασε όπως ήταν αναμενόμενο και ο αραβικός κόσμος με δηλώσεις των θρησκευτικών ηγετών, ενώ ο γενικός γραμματέας του Αραβικού συνδέσμου χαρακτήρισε τις θέσεις Μπερλουσκόνι "ρατσιστικές, που ξεπερνούν τα όρια της λογικής".
    Ο δυτικός πολιτισμός, που επικαλείται ο κ. Μπερλουσκόνι, το πρώτο που οφείλει να κάνει είναι ν' αποτρέψει την αναβίωση του φασισμού και να χτυπήσει κάθε ρατσιστική εκδήλωση που διχάζει την ανθρωπότητα. Είναι καθαρά φασιστική η θέση του Ιταλού πρωθυπουργού για "ανώτερο πολιτισμό" και δεν διαφέρει καθόλου από τις χιτλερικές διακηρύξεις για "ανώτερη φυλή" και άλλα παρόμοια που οδήγησαν σε έναν παγκόσμιο όλεθρο.
    Μετά από αυτήν την οδυνηρή εμπειρία δεν θα πρέπει απλώς να καταδικάζεται, αλλά να απομονώνεται πλήρως κάθε κήρυκας του ρατσισμού, του μίσους και της μισαλλοδοξίας. Οι θέσεις Μπερλουσκόνι δεν εκφράζουν κανέναν πολιτισμό. Εκφράζουν το φασισμό.

    Αυτά. Είναι αμέτρητα τα άρθρα στον ελληνικό Τύπο που κατακεραυνώνουν την Ιταλία για το "ρατσισμό"/"φασισμό" της, απλά το συγκεκριμένο ταιριάζει χρονολογικά. Είναι σαν προκαταβολική απάντηση στη Φαλάτσι.

    Το αποτέλεσμα; Οι "φασίστες" με νύχια και με δόντια προστάτεψαν τη χώρα τους και τις πόλεις τους, οι "αντιφασίστες" δημιούργησαν το αιματοβαμμένο χαβουζοχαμαιτυπείο που όλοι βιώνουμε.
    Η σύγκριση και μόνο οπτικά μεταξύ Αθήνας και Ρώμης δίνει το μέτρο του "φασισμού' και του "αντιφασισμού" καθώς και όλων των συναφών εννοιών που χρησιμοποιούν τα καθάρματα. Κι όμως. Η Χούντα των καθαρμάτων συνεχίζει αμετανόητη και πάει με το αντιρατσιστικό να φιμώσει ακόμα και τη σκέψη. Παρόλο που όπως έχει γράψει ο Σταύρος Λυγερός σε άρθρο του με τίτλο "Στο χείλος ενός άλλου γκρεμού" σχετικά με τη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα (Καθημερινή 25-5-012), "ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ".
    Είναι ο Λυγερός οπαδός της Χρυσής Αυγής και τα λέει αυτά; Όχι φυσικά αλλά τόσο Κώτσους μας έχουνε πιάσει.

  15. patriotis avatar
    patriotis 05/06/2013 15:05:25

    Kαταπληκτκό άρθρο,με βρίσκει σύμφωνο 100%...

  16. Αθώρ avatar
    Αθώρ 05/06/2013 16:20:44

    Η απάντηση απλή. Έξω απ΄το Δουβλίνο ΙΙ χθες, κι ας μας βγάλουν.....

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Αθώρ 05/06/2013 19:41:11

      Απλή για σένα και για μένα αγαπητή Αθώρ, αλλα δεν φτάνουμε εμείς...

  17. yianna avatar
    yianna 05/06/2013 16:25:47

    Συγχαρητήρια Akenaton, το θέμα είναι πολύ απλό, όπως ακριβώς το αποτυπώνεις. Μακάρι οι της από δω πλευράς να το διαβάσουν.

  18. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 16:48:22

    ΒΙΣ, ξέρεις καλά σε ποια σημεία του σχολίου σου διαφωνώ πλήρως και τα έχουμε ξανασυζητήσει. Όμως το πνέυμα του σχολίου σου, επαναλαμβάνω το ΠΝΕΥΜΑ για να μην παρεξηγηθώ, είναι σωστό. Αυτό όμως που είναι αδιανόητο είναι η συνεχής σου επίθεση, στα όρια ενός διαρκούς παραληρήματος, ενάντια στο φιλελευθερισμό και γενικότερα σε όσους δεν ασπάζονται δόγματα κοινωνικής ή θρησκευτικής ομογενοποίησης. Από πότε ο φιλελευθερισμός μπορεί να ταυτιστεί ή να ανεχθεί μια σκοταδιστική θρησκεία, όπως το ισλάμ, που προσπαθεί να επιβάλλει μια διαρκή πολιτισμική και θρησκευτική σύγκρουση αλλά και το πισωγύρισμα της Ευρώπης και του ανεπτυγμένου κομματιού του πλανήτη στο Μεσαίωνα; Πέρα από αστείες εκφράσεις όπως ''μουλάς του φιλελευθερισμού'' που μου έχεις προσάψει κατά το παρελθόν, αν θες να μιλήσουμε ουσιαστικά, τότε η συζήτηση θα πρέπει να επανατοποθετηθεί στις σωστές της βάσεις. Ο λόγος μη συμπόρευσης ενός μεγάλου τμήματος ατόμων με φιλελεύθερες αρχές με άτομα που πρεσβεύουν αυτά που πρεσβεύεις εσύ ενάντια στον ισλαμιστικό σκοταδισμό, είναι αποτέλεσμα των σκληρά επιθετικών εκφράσεων που χρησιμοποιείτε, δίνοντας μια αίσθηση ότι ακόμα και αν δεν υπήρχε η σκοταδιστική ισλαμιστική απειλή για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, εσείς θα την είχατε εφεύρει. Ενδεχομένως, γιατί ο στόχος σας μπορεί να είναι η δημιουργία μιας Ευρώπης που θα δρα και θα σκέφτεται παραδοσιακά (αναφέρομαι σε επιβολή μέρους ή όλης της παράδοσης στα άτομα που κάθε αναφορά στην ανάγκη σεβασμού στη διαφορετικότητα θα ήταν άμεση απειλή της παραδοσιακής και ''αγαθής'' κοινωνίας), όταν οι σημαντικότερες επιτύχιες στην ευρωπαϊκή επιστήμη ή στις τέχνες προήλθαν από άτομα που σκέφτονταν και δρούσαν ΕΛΕΥΘΕΡΑ δίχως δεσμεύσεις από θρησκευτικούς ή άλλους ολιστικούς καταναγκασμούς.
    Υ.Γ.: Δεν αναφέρομαι στη θρησκεία ή στην παράδοση ως κάτι κακό ή που δεν επηρεάζει τις ζωές μας και τον τρόπο που -σε ένα βαθμό- βλέπουμε τον κόσμο, αλλά στην ανάγκη προστασίας από την τυφλή επιβολή της παράδοσης και της θρησκείας πάνω στα άτομα, δημιουργώντας μια κοινωνία χωρίς τον απαιτούμενο σεβασμό στη διαφορετικότητα.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 17:17:10

      Χοτζα
      Η καταληξη του νεοφιλελευθερισμου ειναι οι FEMEN και οτι αυτο το κινημα συμβολιζει και επιφερει. Το ξερεις καλα. Οτι λεει ο ΒΙΣ ειναι σωστο και δεν τα λεει ολα. Καυμενοι Ελληνες, τι εχουν να δουν ακομα τα ματια σας...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 05/06/2013 18:12:31

        Στα ανθρώπινα δικαιώματα και το σεβασμό στη διαφορετικότητα δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ φιλελευθερισμού και νεοφιλελευθερισμού. Σχετικά με την ακτιβιστική δράση των FEMEN έχω εκφραστεί αρκετά θετικά στο παρελθόν, κάτι που κάνω ακόμη και σήμερα, με μοναδική εξαίρεση φυσικά τις διαμαρτυρίες τους σε θρησκευτικούς χώρους ή θρησκευτικές τελετές που είναι κάτι αηδιαστικό.

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/06/2013 02:19:43

      Από πότε ο φιλελευθερισμός μπορεί να ταυτιστεί ή να ανεχθεί μια σκοταδιστική θρησκεία, όπως το ισλάμ, που προσπαθεί να επιβάλλει μια διαρκή πολιτισμική και θρησκευτική σύγκρουση αλλά και το πισωγύρισμα της Ευρώπης και του ανεπτυγμένου κομματιού του πλανήτη στο Μεσαίωνα;

      Από τότε που οι «φιλελεύθεροι» είναι φραγκάτοι κοσμοπολίτες, και απλά θέλουν κατεστραμμένους λαούς, στην Ελλάδα π.χ. και φτηνούς εργάτες, και στα τέτοια τους αν είναι Ισλαμ ή όχι.

      «Φιλελεύθερος» δεν είναι ιδεολογία για τον απλό πολίτη. Λες και σε κόφτει εσένα η «κίνηση των κεφαλαίων», κλπ κλπ.

      Οι πραγματικοί φιλελεύθεροι είναι ο Παπαδήμος, ο Στουρνάρας, ―και τα αφεντικά τους― και δεν θα σε ρωτήσουν καν αν θα σου μετατρέψουν τη χώρα σου σε αποικία.

      Όσο για τα περί «ελεύθερης αγοράς» κλπ, αυτά είναι παραμύθια για χάσκακες. Οι μεγάλοι και ισχυροί να είναι καλά, και αν χρειαστεί να ρίξουν φόρους, ταρίφες, να κάνουν αποικίες, δικτατορίες, κλπ, στα τέτοια τους.

  19. Zugzwang avatar
    Zugzwang 05/06/2013 18:14:43

    Στις φυλακες ανηλικων μεταφερθηκε ο σφαγεας του Αλιβεριου. Ειναι, λενε, 19 χρονων!!!
    http://www.spirospero.gr/index.php/koinonia/57893-stis-fylakes-avlona-o-pakistanos-dolofonos-video

  20. dem avatar
    dem 05/06/2013 19:55:48

    Ο εχθρός (Μουσουλμάνοι) είναι εντός των πυλών. Και αυξάνεται πληθυσμιακά ενώ εμείς μειωνόμαστε. Η λειτουργία τζαμιών στις πόλεις μας θα είναι η αρχή και η βάση για την περαιτέρω ανάπτυξή τους. Αυτοί που μας κυβερνούν είναι εφιάλτες. Καλή σας εσπέρα.

  21. τοξο avatar
    τοξο 05/06/2013 20:48:54

    Κυρίες και Κύριοι,μήπως το "αντιρατσιστικό"ως σύνολο,είναι ελκυστικό γιά κάποιους;Μήπως περισσότερο τους "χαϊδεύει"τα αυτιά το τμήμα που αναφέρεται στον "γεννετήσιο"προσανατολισμό;Κάτι που λείπει από την πρόταση της Ν.Δ.από ότι γνωρίζω.

  22. αργατεία avatar
    αργατεία 06/06/2013 09:50:58

    αφού λοιπόν λένε διάφοροι παντογνώστες ότι είναι καλό να ερθουν στην Ελλάδα πολλοί λαθρομετανάστες διότι ο ελληνικός πληθυσμός γερνάει και θέλουμε εργάτες και άλλα τέτοια θλιβερά, γιατί δεν φέρνουμε καμιά 300.000 πρόσφυγες χριστιανούς ορθόδοξους από την Συρία να τους δώσουμε ελληνική υποκοότητα άμεσα και να τους εγκαταστήσουμε κάπου στην Θράκη, Μακεδονία, Ήπειρο και σε νησιά μας στο Αιγαίο? να βοηθήσουμε την κατάσταση και εμείς λιγάκι....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.