#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/01/2014 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι μισθοί των ένστολων, ο άκρατος λαϊκισμός και το κράτος των δικαστών



Πρώτα πρώτα θα ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Το ένα είναι πως οι περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις ήταν άδικες, πόνεσαν, προκάλεσαν φτώχεια και καταστροφή και καλύτερα θα ήταν να μην είχαν συμβεί. Για όλους ισχύει το ίδιο, εκτός ίσως από κάποιους που έκαναν... πάρτι στο δημόσιο τομέα κι έπαιρναν απίστευτα ποσά. Αλλά κι αυτοί τι φταίνε, κάποιοι τους τα έδιναν.

Το δεύτερο είναι ότι οι περικοπές στους ένστολους, στρατιωτικούς και αστυνομικούς θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί αν υπήρχαν χρήματα στα ταμεία. Είναι επίσης μεγάλη αδικία για ανθρώπους που ριψοκινδυνεύουν τη ζωή τους για να υπερασπίζονται την πατρίδα, την εθνική ασφάλεια και τη δημόσια τάξη.

Το τρίτο και επίσης σημαντικό είναι ότι η χώρα είχε χρεοκοπήσει και ακόμη βρίσκεται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Σε συνθήκες πολέμου, επομένως θα υπάρχουν θυσίες, πόνος, κλάμα και πολλές αδικίες. Τον καθένα από εμάς να ρωτήσει κάποιος θα πει ότι έχει αδικηθεί λόγω της κρίσης.

Και τώρα πάμε στην ουσία.

Το ΣτΕ αποφάσισε τα προηγούμενα χρόνια ότι τα μνημόνια που επιβλήθηκαν, δηλαδή τα σκληρά μέτρα, ήταν μέτρα εκτάκτου ανάγκης καθώς κρινόταν η σωτηρία της χώρας. Το έχουν αποφασίσει αυτό οι δικαστές. Είτε πιστεύουμε εμείς ότι ήταν και είναι άδικα τα μνημόνια, αυτά επιβλήθηκαν και κρίθηκαν συνταγματικά. Τελεία, παράγραφος.

Έρχονται λίγο καιρό μετά οι ίδιοι δικαστές και αποφασίζουν ότι οι περικοπές στους ένστολους ήταν αντισυνταγματικές και ζητούν επιστροφή αναδρομικών από τον Αύγουστο του 2012 και να γυρίσουν οι μισθοί στα επίπεδα του 2011. Μπράβο λοιπόν στον κλάδο αυτό που βγαίνει από τα μνημόνια και επιστρέφει σε μια καλύτερη εποχή.

Αλλά μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος πώς το ΣτΕ παίρνει μια τέτοια απόφαση όταν έχει ήδη αποφασίσει για τα μνημόνια; Μήπως το κάνει για να δικαιολογήσει λίγο αργότερα μια προσφυγή των δικαστικών που θα αιτούνται και αυτοί κατάργηση των περικοπών τους;

Λέει για τους ένστολους ότι είναι μια ειδική κατηγορία γιατί υπερασπίζονται την πατρίδα και λοιπά και λοιπά. Μήπως άραγε -κι ενώ βρίσκονται ανοικτές όλες οι μεγάλες δικαστικές υποθέσεις, έρθει το ΣτΕ και πει ότι είναι ειδική περίπτωση και οι δικαστικοί; Τότε όλοι θα επικαλούνται κάποιο εξαιρετικό χαρακτηριστικό του επαγγέλματός τους και θα ζητούν να μην ισχύσουν οι περικοπές τους. Αν είναι να γίνει έτσι ας μας το πουν να κλείσουμε το μαγαζί, να πάρουμε τα κλειδιά και να φύγουμε για άλλες πολιτείες.

Και τα λέμε όλα αυτά διότι μαθαίνουμε πως η τρόικα έστειλε e-mail που μας λέει να κόψουμε το λαιμό μας και να βρούμε ισοδύναμα για να καλύψουμε τα χρήματα που θα δοθούν στους ένστολους και τα οποία υπολογίζονται σε 500 εκατ. ευρώ. Λίγο κάτω, δηλαδή από το πρωτογενές πλεόνασμα που αν θυμόμαστε, το 80% θα το μοιράζαμε σε αδικημένους των μνημονίων, συνταξιούχους κ.λπ. Είτε λοιπόν κάποιοι δεν θα πάρουν ούτε ένα ευρώ από το πλεόνασμα είτε ο Στουρνάρας θα κόψει το λαιμό του και θα τα βρει από αλλού. Από που άραγε;

Η ωραία αυτή και διδακτική ιστορία έρχεται να μας θυμίσει ότι δύο πράγματα:

Το ένα είναι πως η χώρα βρίσκεται σε τεντωμένο σκοινί. Αν οι λαϊκιστές που φωνασκούν πότε για τη φορολόγηση των αγροτών, πότε για τους μισθούς των ένστολων, πότε για τα δίκαια των φαρμακοποιών και πότε για τις στάνες των κτηνοτρόφων έχουν καμιά καλύτερη ιδέα ας την πουν. Και μη μας πουν να κυνηγήσει η κυβέρνηση τη φοροδιαφυγή, τη λίστα Λαγκάρντ και άλλα τέτοια. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο θα έχει χρεοκοπήσει και επίσημα η Ελλάδα.

Το δεύτερο είναι ότι μπορεί η Δικαιοσύνης να χαίρει της εμπιστοσύνης και του σεβασμού του ελληνικού λαού αλλά θα πρέπει να αποφασίσει τι θέλει. Θα έπρεπε να βγάλει αντισυνταγματικά τα μνημόνια για να γινόταν τότε κάτι άλλο, όχι να έρχεται τώρα και να λειτουργεί ως κράτος εν κράτει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 25/01/2014 10:36:06

    Ενα έθνος ειδικών περιπτώσεων, έτσι ήμασταν και θέλουμε να παραμείνουμε. Συνολικά ένα έθνος ΑΜΕΑ.

  2. panos avatar
    panos 25/01/2014 11:06:09

    Ψάξε και βρές τι περικοπές έγιναν στους απόστρατους και εν ενεργεία σε σύγκριση με τους υπόλοιπους και επίσης ποιοί ειδικοί κανόνες διέπουν την λειτουργεία των Ενόπλων Δυνάμεων και μετα ξαναγράψε το άρθρο.
    Οι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων ΔΕΝ είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Φέρουν Αξίωμα..... όταν καταλάβεις τι σημαίνουν όλα αυτα θα αναθεωρήσεις πολλά απο αυτά που πιστεύεις

    • SR avatar
      SR @ panos 25/01/2014 14:11:05

      Ρε φίλε εντάξει δεν πεινάτε κιόλας ενας συνταγματάρχης ε.α έπαιρνε 1.800€ σύνταξη και τωρα 1200€ και εχει βγει στην συνταξη το αργοτερο μεχρι τα 55 + τεραστιο εφαπαξ, ολοι οι αλλοι τι να πουν π.χ ο πατέρας μου ειναι συνταξιουχος ιδ.τομεα εργαζοταν σε φαρμακοβιομηχανιες με 39 χρονια εισφορες βαρεα και απο 1270€ τον πηγαν στα 930€ και παρολο αυτα δεν κλαιγετε γιατι βλεπει εμενα σημερα και αλλα νεα παιδια να προσπαθουμε να κλεισουμε τις τρυπες ενος τεραστιου σοβιετ κρατος που καταπνιγει τον ιδιωτικο τομεα.Γι'αυτο φιλε αν καποιος εχει δικαιωμα να φωναζει για αδικιες εις βαρος του ειναι ο ιδιωτικος τομεας και το 1.5εκ ανεργων που θυσιαστηκε για να συντηρηθει το τερας του δημοσιου.

  3. roadrunner avatar
    roadrunner 25/01/2014 11:18:22

    Ισοδύναμο= περικοπή συντάξης, για οποιονδηποτε συνταξιοδοτηθηκε και ειναι ηλικιακά, κατω των 60 (αρχιζοντας απτους 40αρηδες ή 50άρηδες, συνταξιουχους ενστολους,που προκαλουν το δημόσιο αίσθημα και ολους τους συνομηλικους τους ανεργους ή εργαζομενους,που δουλεύουν αμοιβόμενοι ελαχιστα για πληρώνουν συνταξεις συνομηλικων συνταξιούχων !!!).

    • costas70 avatar
      costas70 @ roadrunner 25/01/2014 11:43:00

      Η ζήλια και ο φθόνος είναι κακό πράγμα αλλά σύνηθες στο ραγιαδιστάν.

      Και εγώ και εσύ ξέραμε εδώ και δεκαετίες ότι οι στραταίοι μπαίνουν πιτσιρικάδες και φεύγουν νωρίτερα.
      Δεν πήγαμε όμως εμείς και δεν στέλναμε τα παιδιά μας για τους γνωστούς λόγους που συνοψίζονται στον εξής ένα.
      'Σιγά μην γίνω καραβανάς με 3 και 60'.

      Στο Germany και στο America στα 60 νομίζεις βγαίνουν στη σύνταξη...
      Εμ...έτσι είναι φιλαράκο και άσε ήσυχο το δημόσιο αίσθημα της κατσίκας του γείτονα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ costas70 25/01/2014 12:41:29

        @costas70 έγραψες.:"Και εγώ και εσύ ξέραμε εδώ και δεκαετίες ότι ....."
        Εδώ είναι η ουσία: τα όσα ξέραμε εδώ και δεκαετίες,
        έχουν ανατραπεί, γκρεμίστηκαν, εξαϋλώθηκαν...
        Τα όσα ξέραμε και εσύ και εγώ και οι πάντες, είναι πλέον παρελθόν.
        Κι όταν έχουν ανατραπεί τα πάντα, δεν μπορεί το κράτος να διατηρεί επιλεκτικά προνόμια, με όρους του πεθαμένου ΕΧΘΕΣ: επιλεκτικό προνόμιο με όρους του πεθαμένου ΕΧΘΕΣ, είναι η καταβολή συντάξεων σε πολίτες ηλικίας 40 έως 60 ετών, με περίπου 20 χρόνια εργασίας, στις περισσότερες περιπτώσεις.
        Και αναφέρομαι όχι μόνο στους ένστολους, αλλά και σε άλλες κατηγορίες σκανδαλωδώς, πρόωρα συνταξιοδοτηθέντων (οι περισσότεροι ξεκινούν νέα εργασία (και μαύρη), στερώντας την από κάποιον άνεργο).
        Στην κοινωνία του σήμερα, θα πρέπει να χτίσεις από την αρχή, με όρους ισότητας για όλους τους πολίτες.
        Δεν μπορεί να έχεις εκατομμύρια πολιτών (άνεργους/χαμηλά αμοιβόμενους) που έχουν προοπτική συμπλήρωσης 40 ετών εργασίας-ομηρίας,
        για μια αμφίβολη σύνταξη,
        προκειμένου να χρηματοδοτούν εργαζόμενοι,
        τη σύνταξη
        ισάριθμων ή περισσότερων νεαρότερων ή συνομήλικων συνταξιούχων.
        Αυτό λέγεται ανισότητα με όρους του ΣΗΜΕΡΑ και πρέπει η αδικία να αποκατασταθεί.

        • Δαρβινος avatar
          Δαρβινος @ roadrunner 25/01/2014 20:55:50

          Βεβαιως, η αδικια πρεπει να αποκατασταθει, φυσικα προς τα κατω !

    • Geros avatar
      Geros @ roadrunner 25/01/2014 11:51:41

      Είμαι από τους ελάχιστους που εδώ μέσα μιλάω για την αναγκαιότητα της αναστολής των προκλητικών συντάξεων. Όλοι οι σαραντάρηδες και πενηντάρηδες που βγήκαν σε πρόωρες , εθελούσιες και γενικά χαριστικές συντάξεις απολαμβάνοντας χρήματα που ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ , να βγουν στην αγορά εργασίας ΑΜΕΣΑ!
      Αυτό όμως δεν μπορεί να ισχύει για ένστολους, κανείς τους δεν βγήκε στην σύνταξη επειδή το ήθελε , αλλα επειδή το επιβάλει το σύστημα του στρατού.
      Το να τους εκμεταλλευθεί το δημόσιο σε άλλες θέσεις θα ήταν το καλύτερο. Σε τελική ανάλυση είναι μορφωμένοι , πειθαρχημένοι και με υψηλό πατριωτικό φρόνημα.
      Πετάμε στην σύνταξη νεότατους ανθρώπους , με τεράστια εμπειρία και μόρφωση που στην συντριπτική τους πλειοψηφία θέλουν να προσφέρουν! Δεν είναι τρελό? Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε με την αποστρατεία τους να μετατάσσονται σε θέσεις ευθύνης στην δημόσια διοίκηση. Να δεις για πότε το δημόσιο θα αλλάξει πρόσωπο.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Geros 25/01/2014 12:54:01

        Δεν θα διαφωνούσα @Gero για επιστροφή στην αγορά εργασίας, όλων των προκλητικά και πρόωρα συνταξιοδοτηθέντων, αν δεν ήταν στη μέση η ανεργία των νέων, που έτσι θα αυξηθεί οπωσδήποτε.
        Την περικοπή των προκλητικά πρόωρων συντάξεων,
        την πρότεινα ως ισοδύναμο,
        για την προκλητική προοπτική καταβολής τεράστιων χρηματικών ποσών, επιλεκτικά και μόνο σε ενστόλους.

      • Μάρκ avatar
        Μάρκ @ Geros 25/01/2014 15:56:39

        Καί πού ακριβώς είναι οί δουλειές γιά νά πάνε νά τίς πάρουν αυτοί πού θά ξαναβγούν στήν αγορά εργασίας ;;;;;;;;;;;

      • GLAD avatar
        GLAD @ Geros 26/01/2014 17:53:26

        Ωραία η ιδέα για μετατάξεις των στρατιωτικών και κατ' αρχήν φαίνεται και τεχνικά εύκολο να εφαρμοσθεί.
        Και μιας και μιλάμε για "μαχαίρι" σε διάφορες συντάξεις , εγώ θα πρότεινα να σπάσουν τα ταμπού και να κοπούν "μαχαίρι" όλες οι συντάξεις "εθνικής αντίστασης".
        Ήταν σκάνδαλο ούτως ή άλλως όταν δόθηκαν για να πάρει ψήφους το ΠΑΣΟΚ από τους αριστερούς .
        Δεν υπάρχει κανένα ηθικό έρεισμα για να συνεχίσει η καταβολή τους .

  4. αστερουσια avatar
    αστερουσια 25/01/2014 11:33:56

    Στο σκάνδαλο Του Τ.Τ έφαγαν 600 μυρια 5 ατομα.Στις μιζες στα εξοπλιστικα
    φαγαν 2 δις.ο άκης έμενε σε παλάτια εκατομμυρίων,ο λιάπης έφτιαχνε βίλες
    ,με το να βγάλεις νόμο για άμεση κατάσχεση της περιουυσίας τους υπέρ του δημοσιου τα υπόλοιπα είναι στάχτη στα μάτια.Τελικά λεφτά
    Υπαρχουν σε οφσορ

  5. el greco avatar
    el greco 25/01/2014 12:01:55

    Έχει δίκιο το Συμβούλιο της Επικρατείας όταν λέει στην απόφασή του , ότι είναι αντισυνταγματική η περικοπή των αποδοχών των ενστόλων, με το σκεπτικό ότι οι ένστολοι (αστυνομικοί και στρατιωτικοί) κατατάσσονται στον σκληρό πυρήνα του κράτους. Αυτή είναι η νομική του άποψη, προκειμένου να κηρύξει αντισυνταγματική την σχετική υπουργική απόφαση.

    Για την ακρίβεια , οι ένστολοι είναι ο βασικότερος στυλοβάτης του καθεστώτος. Χωρίς ενστόλους, το καθεστώς θα κατέρρεε άμεσα. Το ίδιο έπραξε η Δικαιοσύνη και για τον εαυτό της, όταν κήρυξε ως αντισυνταγματικές τις περικοπές των αμοιβών των δικαστών και την κατάργηση της φοροαπαλλαγής τους, με το σκεπτικό ότι είναι μια από τις τρεις εξουσίες του κράτους.

    Επομένως, οι τρεις εξουσίες (υπουργοί, βουλευτές και δικαστές) και οι ένστολοι στυλοβάτες των εξουσιών αυτών, αποτελούν τον σκληρό πυρήνα του κράτους, ενώ όλοι οι υπόλοιποι τι είναι; αναλώσιμοι; Έτσι, την ίδια ακριβώς στιγμή, το ίδιο το ΣτΕ έκρινε ως συνταγματικές τις περικοπές στους υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών, στους υπαλλήλους της ΡΑΕ και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Το ίδιο είχε κάνει και με τους απολυμένους της ΕΡΤ. Υπενθυμίζουμε ακόμα, ότι κήρυξε συνταγματικό το ίδιο το μνημόνιο, το χαράτσι της ΔΕΗ κ.λ.π. Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Θα διασωθούν δηλαδή μόνο όσοι είναι καθεστώς και εκείνοι που τους προστατεύουν;

    Κατά τα άλλα, έχουμε λέει «δημοκρατία». Προφανώς οι άρχοντές μας και οι δικαστές μας δεν έχουν ακούσει ποτέ ότι, σε μια Πραγματική Δημοκρατία, ο πιο σκληρός πυρήνας του κράτους είναι μόνο ο ΠΟΛΙΤΗΣ. Ότι βασικό στοιχείο της Πολιτείας είναι οι Πολίτες της. Οι ασκούντες εξουσία είναι απλά εντολοδόχοι τους. Αλλά τι λέμε τώρα;;; για ποια «δημοκρατία» μιλάμε;;;

    Πιστεύει άραγε έστω και ένας ακόμα, ότι όσο τις εξελίξεις της κρίσης θα τις ελέγχει το ίδιο αυτονομημένο καθεστώς, η ίδια αυτονομημένη ολιγαρχία, που μας οδήγησε στην κρίση, υπάρχει κάποια ελπίδα;;;

  6. αλ avatar
    αλ 25/01/2014 12:40:15

    Οι αξιωματικοί δεν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι,ήταν αξίωμα όπως πολύ σωστά ελέχθη.Δεν υπάρχουν υπερωρίες και εκτός έδρας απλά υπηρεσίες και φύλλο πορείας( που σημαίνει πως δεν πληρώνονται).Ομως και οι αξιωματικοί δεν ζούσανε σε γιάλα αποκλεισμένοι από την υπόλοιπη κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια και μοιραία ο ξεπεσμός και η ισοπέδωση αξιών έχει εισβάλλει εδω και χρόνια στις Ε.Δ.
    Θέλετε οι ξεδιάντροπες κομματικές παρεμβάσεις στην ιεραρχία από το 1981 και μετά, το ήρεμο κλίμα χωρίς επιστρατεύσεις και επιφυλακές τα τελευταία 35 χρόνια,ακόμη και στα ψυχοτεχνικά τεστ εισαγωγής στις Στρατιωτικές σχολές επεωέβαιβε το ΠΑΣΟΚ ,ώστε να μην εισάγονται οι "λιγότερο δημοκράτες",χαλάσαν ανεπανόρθωτα το κλίμα των Ε.Δ.
    Τα αποτελέσματα ορατά , μίζες, επαναφορές στρατηγών,κλοπές και προμήθειες ακόμη και από χαμηλόβαθμους σε καύσιμα,υλικά κ.α.
    Ομως ακόμη και έτσι δεν υπάρχει η διάβρωση που υπήρξε σε άλλους τομείς του κράτους και σε καμία περίπτωση ο αξιωματικός δεν είναι επάγγελμα με την στενή έννοια του όρου.Δεν εξαφανίζεσαι για μήνες ενώ πληρώνεσαι κανονικά ,δεν παίρνεις αδεια τηλεφωνικά, ούτε από τη σημαία όπως συμβαίνει σε όλο το δημόσιο. Ο Διοικητής μένει μέσα στο στρατόπεδο με το στράτευμα.Δεν ξέρω κανέναν διευθυντή Δημοσίου να μένειστο υπουργείο ή στην υπηρεσία του μετά τις 3.00.Ακόμη και οι δικαστές το μεσημέρι πιά σταματάνε να δικάζουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αλ 25/01/2014 14:35:47

      Συμφωνώ.

  7. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 25/01/2014 12:44:48

    Στις ΕΚΛΟΓΕΣ η κυβερνηση θα παρει την πρεπουσα απαντηση, οταν αρχιζει και.....τακτοποιει καθε ταξη για ψηφοθηρικους λογους και τη στιγμη που ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΘΡΗΝΕΙ 2.ΟΟΟ.ΟΟΟ ανεργους. Σημερα οι στρατιωτικοι, αυριο οι δικαστικοι, μετα οι ΔΕΚΟ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κ.λ.π. Κριμα που νομιζαμε οτι θα σωθει η Ελλαδα........

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σαρακατσανος 25/01/2014 14:37:36

      Δε θέλετε να παοκαταστήσει αδικίες που έκανε άμεσα το ίδιο το κράτος με λίγα λόγια. Και τι θέλετε να κάνει δηλαδή; Να βγει στο δρόμο να μοιράσει χρήμα, ή να ανοίξει κομμούνες να δουλεύουν οι άνεργοι του ΙΤ; Πείτε και μια πρόταση πέρα από αφορισμούς πια...

      • Σαρακατσανος avatar
        Σαρακατσανος @ Γεώργιος Τ. 25/01/2014 17:15:29

        Ποια αδικία....συνταξιούχοι όλοι ανεξαιρέτως στα 45-50 ανεξαρτήτου ειδικότητας??? Πρέπει οι....υγειονομικοί, υλικού πολέμου, μηχανικοί, αστυφύλακες κ.λ.π. δηλ.είναι το ίδιο με τους πιλότους, τους Ουκάδες, τους καταδρομείς τους ματατζήδες....όλοι στο ίδιο τσουβάλι?? Εχουμε στα 10 μύρια πληθυσμού τη μισή Ελλάδα στη σύνταξη.....και την άλλη μισή τα κορόιδα πού την πληρώνουν.

  8. kwstas avatar
    kwstas 25/01/2014 12:56:27

    Συμφωνώ μέχρι κεραίας να αποκατασταθούν οι αμοιβές των ενστόλων.
    Επίσης προτείνω να τα αναζητούμενα 500 εκ. να προέλθουν από περιορισμότων αμοιβών των δικαστικών.
    Είναι περίπου 7000 κεφάλια, οι δικαστικοί, άρα με 60 Ευρώ λιγότερα μηνιαίως βρέθηκαν τα φράγκα.

  9. Περιπλανώμενος...Αιγαίου. avatar
    Περιπλανώμενος...Αιγαίου. 25/01/2014 13:00:32

    Όπως βλέπω μετά την διαρροή της αποφάσεως του ΣτΕ,ξεκίνησαν γνωστοί και άγνωστοι,το γνωστό τροπάριο...
    Αυτό που είχε ξεκινήσει από Πάγκαλο,Ραγκουση (Αυτιστικοί,Πραξικοπηματίες,Αχρείαστοι,Αντιπαραγωγικοί).
    Η χώρα είναι διαλυμένη,το τελευταίο προπύργιο είναι οι Ε.Δ. και τα Σ.Α. με τις ατέλειες τους,με τα στραβά τους,αλλά αντέχουν προς πείσμα πολλών...
    Με υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε να κρατηθεί το αξιόμαχο...αυτό φαίνεται και στις πρόσφατες ασκήσεις από την τεράστια διαθεσιμότητα μονάδων, κάτω από το βάρος τρομερών περικοπών σε υλικά και μέσα.
    Δεν ανέχομαι να υποστηρίζεται από κάποιους οτι το κράτος θα χρεοκοπήσει από τους ενστόλους.
    Φροντίστε να μαζέψετε τα ασυμμάζευτα σε κάθε λογής οργανισμό με γραμματείς και φαρισαίους,μίζες,κολλητούς...και αφήστε μας να κάνουμε την δουλειά μας, που αγαπάμε και ξέρουμε να την κάνουμε καλά.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Περιπλανώμενος...Αιγαίου. 25/01/2014 13:44:24

      "...και αφήστε μας να κάνουμε την δουλειά μας...."
      Οι συνταξιούχοι ένστολοι ποιά δουλειά κάνουν ;
      (αν δεν κάνω λάθος, η απόφαση τους αφορά)

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ roadrunner 25/01/2014 14:57:19

        Ξέρεις ότι αρκετοί από αυτούς, κάνουν δουλειά.
        Μαύρη, χωρίς μπλοκάκι, αφορολόγητη.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ roadrunner 25/01/2014 18:13:27

        Ενώ απο εμάς, όσους δεν έχουμε ακόμη σύνταξη ως εξασφαλισμένο πόρο, για να δουλέψουμε ως (ανασφάλιστοι) μισθωτοί, εργοδότες και εφορία ζητούν και μπλοκάκι, και 26 % φόρο ντούκου.

    • regeneration avatar
      regeneration @ Περιπλανώμενος...Αιγαίου. 25/01/2014 14:08:24

      Πες τα χρυσόστομε.....

      +10000000

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Περιπλανώμενος...Αιγαίου. 25/01/2014 14:09:14

      Οταν εχεις τους περισσοτερους αξιωματικους στην Ευρωπη και τα περισσοτερα στρατοπεδα ο Παγκαλος σου φταιει......

      • citizens avatar
        citizens @ Σαρακατσανος 25/01/2014 15:59:49

        Ετσι ειναι κοντευουμε να φτασουμε τους αμερικανους σε αριθμο ανωτατων αξιωματικων(ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ οχι ανωτερους δηλ. απο ταξιαρχο και πανω) σε καποιο site ειχα διαβασει οτι εχουμε 12 αντιστρατηγους,12 αντιναυαρχους,12 αντιπτεραρχους καμια 80αρια υποστρατηγους.. και γυρω στους 200 ταξιαρχους δηλαδη γυρω στους 320 ανωτατους αξιωματικους και στα τρια σωματα θα μου πειτε που ειναι το περιεργο,το περιεργο ειναι οτι η τουρκια με 8πλασιο στρατο ειχε γυρω στους 300 ανωτατους

  10. ΤΚ avatar
    ΤΚ 25/01/2014 13:04:36

    Ως ποτε με το πρόσχημα της " έκτακτης ανάγκης" και της σωτηρίας της χώρας ( που εχει συμπληρώσει ήδη 6 χρονια) θα υπομένουμε την συνεχιζόμενες μειώσεις και ψαλίδισμα των μισθών;
    Ο λαός εχει κουραστεί και η υπομονη εξαντλήθηκε...
    Καλο θα ηταν ο ΣΑμαρας και τα στελέχοι του να αφουγκραστούν τον ελληνικό λαό που πλέον δεν εχει να δωσει τπτ..
    Και όσο μένουν απαθείς όλο και θα πληθαίνουν τέτοιου ιδους αποφάσεις!!

  11. dimx avatar
    dimx 25/01/2014 14:02:58

    Υπομονη, η ανοιξη μυρισε απο το ανοιχτο παραθυρο.

  12. Grigoris avatar
    Grigoris 25/01/2014 14:55:28

    Η απόφαση του ΣΤΕ έχει δύο σκέλη. Στο πρώτο και δεν γνωρίζω αν σκοπίμως δεν επισημαίνεται στο παρόν άρθρο, σε αντίθεση με προγενέστερο, αναφέρεται ότι τα βάρη για την σωτηρία του Κράτους, επιμερίζονται ισοδύναμα στους πολίτες. Στο δεύτερο σκέλος αναφέρεται, αυτά που και το άρθρο επισημαίνει, περί σκληρού πυρήνα. Θα ήθελα λοιπόν να μου αναφέρει κάποιος, αν γνωρίζει άλλη κατηγορία υπαλλήλων στους οποίους οι περικοπές να προσεγγίζουν το 45% και συνταξιούχων το 65%. Εκτός, αν πιστεύετε ότι το ΣΤΕ δεν το έψαξε ή το αναφέρει απλά για να δικαιολογήσει την απόφαση. Τώρα για τα υπόλοιπα περί εργασίας χωρίς ωράριο, χωρίς υπερωρίες, αλλά με ανθρωποθυσίες, με σκληρές δοκιμασίες, εξοντωτικές απαιτήσεις κλπ, τα αντιπαρέρχομαι γιατί οι περισσότεροι από σας κατά τη διάρκεια της θητείας δεν τα αντιμετωπίσατε ή δεν τα αντιληφθήκατε, εκεί που υπηρετούσατε, πως θα μπορούσατε άλλωστε, ας είναι καλά τα βύσματα. Εξαιρώ και υποκλίνομαι στους στρατεύσιμους που υπηρέτησαν σε ακριτικές και μάχιμες Μονάδες καταδρομών και αντίστοιχες. Απαντήστε όμως σ' αυτό που ερωτώ. Σ' ότι αφορά τα ισοδύναμα κονδύλια πού θα βρεθούν, για να επιστραφούν αυτά που καθορίζονται στην απόφαση, συμφωνώ απόλυτα να τα πάρουν από τα λαμόγια με τις μίζες και τις κατηγορίες που δεν έχουν υποστεί ακόμα περικοπές, γιατί υπάρχουν και αυτές (ΔΕΚΟ κλπ) και για αυτό η απόφαση του ΣΤΕ αναφέρει την ισοδύναμη κατανομή. Όχι άλλες περικοπές στο δοκιμαζόμενο, έστω και σε μικρότερο βαθμό συμπολίτη. Σ' αυτή την περίπτωση καλή είναι και η ηθική ανταμειβή.

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/01/2014 14:55:46

    Σκέφθηκε κανείς άν συμπαρασύρουν και το αναδρομικά των πρώην και νύν βουλευτων, που αρκετοί απο αυτους τα ζητούν με δικαστικό τρόπο πίσω;

  14. Tassos avatar
    Tassos 25/01/2014 16:51:14

    Δηλ. όταν ο αστυνομικός στην Βουλγαρία και την Γιουγκοσλαβία (χώρες που δεν τις φαλίραν οι κλαυθμηρίζοντες ΔΥ) παίρνει 300-400 ευρώ εδώ γιατί να παίρνουν 1000? Μάγκες είναι? (άσε που δεν είναι, τους είδαμε...)

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ Tassos 25/01/2014 18:56:55

      Πες τα χρυσόστομε. Εδώ θα φτιάξουμε λαϊκή πολιτοφυλακή (ή ένοπλη πολιτοφυλακή ή όπως το λέτε στη δική σας συνιστώσα) οι οποίοι δεν θα πληρώνονται, γιατί πλέον θα ζούμε στον κομμουνιστικό παράδεισο. Υπομονή, λίγους μήνες ακόμα.

  15. ΒΓ avatar
    ΒΓ 25/01/2014 17:27:48

    Διαβάζοντας τα σχόλια του δημοσιεύματος διαπίστωσα ότι μάλλον εφευρέθηκε η μηχανή του χρόνου με την οποία "ταξίδεψα" στο παρελθόν, διότι ότι πολλά εξ' αυτών (με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο), ελέχθησαν ή γράφηκαν το 2009 ή το 2010. Να σας θυμίσω από ποιους? ΓΑΠ, Πάγκαλο, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλο, Μπεγλίτη, στημένους μεγαλοδημοσιογράφους κ.ά. Ελπίζω τουλάχιστον οι γράφοντες τα σχόλια αυτά-με σκοπό την ενεργοποίηση του περίφημου κοινωνικού αυτοματισμού-να μην είναι οι ανωτέρω με ψευδώνυμο...
    Πέραν αυτών, θα μου επιτρέψετε να πω ότι κατά την εκτίμησή μου η απόφαση του ΣτΕ (ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ), θα εστιάζει και στο γεγονός ότι στις γυναίκες και τους άνδρες των Ε.Δ. και των Σ.Α. (ένστολος είναι και ο θυρωρός της Μ. Βρετάνιας) και ιδιαίτερα στους αποστράτους, επιβλήθηκαν 2 ή και 3 μειώσεις έναντι άλλων κατηγορίων μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο, στις οποίες επιβλήθηκε μόνον μία. Το ωραίο μάλιστα είναι ότι εάν κάποιος είχε αποστρατευτεί πριν 1 ή 2 ή 10 ή 15 ή ...150 χρόνια, οι μειώσεις αυτές τον έπιαναν (πείτε μου σε ποια άλλη κατηγορία εργαζομένων γίνεται αυτό).

    Θα μπορούσα να πω πολλά άλλα, πλην όμως θα αναφερθώ σε 3-4 θέματα.

    1. Έπρεπε να δικαιωθούν οι στρατιωτικοί για να ακολουθήσουν οι δικαστικοί? Γιατί αν θυμάμαι καλά, ήδη έχουν εκδοθεί δικαστικές αποφάσεις με τις οποίες καταβάλλονται στους δικαστικούς αναδρομικά πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε έκαστο εξ΄αυτών, γι' αυτό και σταμάτησαν πριν από μήνες τις κινητοποιήσεις τους. Άρα μπορούν να αποφασίζουν μόνοι τους για τον εαυτό τους, χωρίς "στρατιωτική υποστήριξη".

    2. Συμφωνώ με την πρόταση αξιοποίησης των στρατιωτικών στο δημόσιο τομέα, μετά την αποστρατεία τους. Προσωπικά συμμετείχα σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για εξειδικευμένα στελέχη και κατάλαβα στην πορεία της διαδικασίας ότι τα προσόντα μου ήταν πολλαπλάσια των απαιτήσεων του διαγωνισμού και των άλλων υποψηφίων. Θα ήμουν επιτυχών σύμφωνα με τη βαθμολόγηση, αλλά τελικά με έκοψαν, παρά την ένσταση που έκανα, γιατί είχα Lower. Τα άλλα προσόντα (μεταπτυχιακά, εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις ευθύνης και στο συγκεκριμένο αντικείμενο κ.λ.π.), δεν ελήφθησαν υπόψη. Αλλά και να ήμουν επιτυχών ξέρετε ποια θα ήταν η αμοιβή μου? 600 ευρώ (28 χρόνια καριέρας στο καλάθι των αχρήστων.

    3. Ξέρετε πλέον ότι ορισμένοι πιθανόν χρηματίστηκαν. Πόσοι είναι αυτοί 10, 20, 50? (σε άλλους κλάδους ισχύουν τα ίδια νούμερα επί εκατό ή και πολλαπλάσια). Εγώ όμως ξέρω δεκάδες χιλιάδες που σηκώνουν καθημερινά το σταυρό του μαρτυρίου. Που παραιτήθηκαν γιατί δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το βάρος 2 ή και 3 σπιτιών (μετάθεση στα σύνορα ο ένας, σε άλλη πόλη ο/η σύζυγος, σε τρίτη πόλη φοιτητής το παιδί). Άλλοι διαμαρτύρονται γιατί μετακινούνται από το Περιστέρι στο Αιγάλεω ή (ακόμα χειρότερα) από όροφο σε όροφο.

    4. Τους στρατιωτικούς τους χρειάζονται (εκτός των προφανών λόγων) γιατί αναλαμβάνουν αποστολές που ουδείς θέλει ή μπορεί να κάνει, με πολύ μικρή επιβάρυνση για το Κράτος. Π.Χ. Μισθός κυβερνήτη πυροσβεστικού α/φ=1400. Δηλαδή άνθρωπος περίπου 35 ετών, πετάει με ένα ιπτάμενο φέρετρο 6-7 μήνες το χρόνο, 18 ώρες την ημέρα. Εάν ήταν δημόσιος υπάλληλος ή ιδιώτης ποια θα ήταν η αμοιβή του? Ποιος πετάει ή πλέει ή παίρνει τα βουνά με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, νύχτα και μέρα ,για να μεταφέρει ασθενείς από τα νησιά ή να σώσει τους νεόπλουτους που πήραν ένα φουσκωτό ή το έριξαν ξαφνικά στο σκι, λόγω… χρηματιστηρίου? Εάν ήταν δημόσιος υπάλληλος ή ιδιώτης ποια θα ήταν η αμοιβή του και γιατί αυτός θα έπαιρνε και υπερωρίες? Με άλλα λόγια, ο στρατός έχει αναλάβει το έργο άλλων δημοσίων φορέων, που είτε δεν υπάρχουν είτε είναι ανίκανες, με ασήμαντη επιβάρυνση του κρατικού Π/Υ. Σας θυμίζω ότι κάποτε το ΕΚΑΒ είχε πάρει τρία ελικόπτερα. Μετά από 1-2 χρόνια έπεσαν (δυστυχώς) και τα τρία...

    Καλό Σαββατοκύριακο.-

  16. ΒΓ avatar
    ΒΓ 25/01/2014 17:39:09

    Διαβάζοντας τα σχόλια του δημοσιεύματος διαπίστωσα ότι μάλλον εφευρέθηκε η μηχανή του χρόνου με την οποία "ταξίδεψα" στο παρελθόν, διότι ότι πολλά εξ' αυτών (με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο), ελέχθησαν ή γράφηκαν το 2009 ή το 2010. Να σας θυμίσω από ποιους? ΓΑΠ, Πάγκαλο, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλο, Μπεγλίτη, στημένους μεγαλοδημοσιογράφους κ.ά. Ελπίζω τουλάχιστον οι γράφοντες τα σχόλια αυτά-με σκοπό την ενεργοποίηση του περίφημου κοινωνικού αυτοματισμού-να μην είναι οι ανωτέρω με ψευδώνυμο...
    Πέραν αυτών, θα μου επιτρέψετε να πω ότι κατά την εκτίμησή μου η απόφαση του ΣτΕ (ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ), θα εστιάζει και στο γεγονός ότι στις γυναίκες και τους άνδρες των Ε.Δ. και των Σ.Α. (ένστολος είναι και ο θυρωρός της Μ. Βρετάνιας) και ιδιαίτερα στους αποστράτους, επιβλήθηκαν 2 ή και 3 μειώσεις έναντι άλλων κατηγορίων μισθοδοτούμενων από το Δημόσιο, στις οποίες επιβλήθηκε μόνον μία. Το ωραίο μάλιστα είναι ότι εάν κάποιος είχε αποστρατευτεί πριν 1 ή 2 ή 10 ή 15 ή ...150 χρόνια, οι μειώσεις αυτές τον έπιαναν (πείτε μου σε ποια άλλη κατηγορία εργαζομένων γίνεται αυτό).

    Θα μπορούσα να πω πολλά άλλα, πλην όμως θα αναφερθώ σε 3-4 θέματα.

    1. Έπρεπε να δικαιωθούν οι στρατιωτικοί για να ακολουθήσουν οι δικαστικοί? Γιατί αν θυμάμαι καλά, ήδη έχουν εκδοθεί δικαστικές αποφάσεις με τις οποίες καταβάλλονται στους δικαστικούς αναδρομικά πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε έκαστο εξ΄αυτών, γι' αυτό και σταμάτησαν πριν από μήνες τις κινητοποιήσεις τους. Άρα μπορούν να αποφασίζουν μόνοι τους για τον εαυτό τους, χωρίς "στρατιωτική υποστήριξη".

    2. Συμφωνώ με την πρόταση αξιοποίησης των στρατιωτικών στο δημόσιο τομέα, μετά την αποστρατεία τους. Προσωπικά συμμετείχα σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για εξειδικευμένα στελέχη και κατάλαβα στην πορεία της διαδικασίας ότι τα προσόντα μου ήταν πολλαπλάσια των απαιτήσεων του διαγωνισμού και των άλλων υποψηφίων. Θα ήμουν επιτυχών σύμφωνα με τη βαθμολόγηση, αλλά τελικά με έκοψαν, παρά την ένσταση που έκανα, γιατί είχα Lower. Τα άλλα προσόντα (μεταπτυχιακά, εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις ευθύνης και στο συγκεκριμένο αντικείμενο κ.λ.π.), δεν ελήφθησαν υπόψη. Αλλά και να ήμουν επιτυχών ξέρετε ποια θα ήταν η αμοιβή μου? 600 ευρώ (28 χρόνια καριέρας στο καλάθι των αχρήστων.

    3. Ξέρετε πλέον ότι ορισμένοι πιθανόν χρηματίστηκαν. Πόσοι είναι αυτοί 10, 20, 50? (σε άλλους κλάδους ισχύουν τα ίδια νούμερα επί εκατό ή και πολλαπλάσια). Εγώ όμως ξέρω δεκάδες χιλιάδες που σηκώνουν καθημερινά το σταυρό του μαρτυρίου. Που παραιτήθηκαν γιατί δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το βάρος 2 ή και 3 σπιτιών (μετάθεση στα σύνορα ο ένας, σε άλλη πόλη ο/η σύζυγος, σε τρίτη πόλη φοιτητής το παιδί). Άλλοι διαμαρτύρονται γιατί μετακινούνται από το Περιστέρι στο Αιγάλεω ή (ακόμα χειρότερα) από όροφο σε όροφο.

    4. Τους στρατιωτικούς τους χρειάζονται (εκτός των προφανών λόγων) γιατί αναλαμβάνουν αποστολές που ουδείς θέλει ή μπορεί να κάνει, με πολύ μικρή επιβάρυνση για το Κράτος. Π.Χ. Μισθός κυβερνήτη πυροσβεστικού α/φ=1400. Δηλαδή άνθρωπος περίπου 35 ετών, πετάει με ένα ιπτάμενο φέρετρο 6-7 μήνες το χρόνο, 18 ώρες την ημέρα. Εάν ήταν δημόσιος υπάλληλος ή ιδιώτης ποια θα ήταν η αμοιβή του? Ποιος πετάει ή πλέει ή παίρνει τα βουνά με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, νύχτα και μέρα ,για να μεταφέρει ασθενείς από τα νησιά ή να σώσει τους νεόπλουτους που πήραν ένα φουσκωτό ή το έριξαν ξαφνικά στο σκι, λόγω… χρηματιστηρίου? Εάν ήταν δημόσιος υπάλληλος ή ιδιώτης ποια θα ήταν η αμοιβή του και γιατί αυτός θα έπαιρνε και υπερωρίες? Με άλλα λόγια, ο στρατός έχει αναλάβει το έργο άλλων δημοσίων φορέων, που είτε δεν υπάρχουν είτε είναι ανίκανες, με ασήμαντη επιβάρυνση του κρατικού Π/Υ. Σας θυμίζω ότι κάποτε το ΕΚΑΒ είχε πάρει τρία ελικόπτερα. Μετά από 1-2 χρόνια έπεσαν και τα τρία.

    Καλό Σαββατοκύριακο.-

  17. ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΛΑΡΙΣΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΛΑΡΙΣΑ 25/01/2014 18:59:47

    ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ. ΑΡΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥ ΔΙ-ΚΑΙ-Α!

    • ηλιας παπαδοπουλος avatar
      ηλιας παπαδοπουλος @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΛΑΡΙΣΑ 25/01/2014 22:00:52

      Ανοιξε την ιστορια του δημοτικου και διαβασε για τον ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ,και μετα ξανασκεψου αυτο οου εγραψες

  18. Κωστας Τ avatar
    Κωστας Τ 25/01/2014 20:40:16

    Tasso παιδί μου κάνε ένα κρύο μπάνιο να συνέλθεις και μετά έλα να δεις ποιός είναι μάγκας.........

  19. El avatar
    El 26/01/2014 09:39:39

    Ηθελημένα ή οχι το άρθρο είναι παντελώς αποτυχημένο διότι παραπληροφορεί και αναφέρεται σε λάθος δεδομένα. Οι Στρατιωτικοί δεν ζήτησαν ποτέ να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία . Αυτό για το οποίο προσέφυγαν ,και το οποίο αποσιωπείται εντελώς και προφανώς σκόπιμα , είναι ο΄τι οι περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις τους ήταν της τάξεως 60-65% ενώ σε όλους τους άλλους ΔΥ μόλις 30-35%. Ολα τα άλλα είναι εκ περισσού και πονηρού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.