01/03/2010 13:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι μετανάστες μποϋκοτάρουν την ελληνική αγορά και δεν μιλάει κανείς !!

Ο Γεν. Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής κ. Ανδ. Τάκης θα συμμετάσχει σε λίγο σε εκδήλωση που θα γίνει στον Ιανό για το μεταναστευτικό, στο πλαίσιο της σημερινής δράσης «1η Μαρτίου - 24 ώρες χωρίς εμάς».

Η δράση αυτή σχετίζεται ως γνωστόν με το σημερινό μποϋκοτάζ της ελληνικής αγοράς που προτίθενται να κάνουν οι μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα, και ακόμη δεν τον κατήγγειλε κανείς ότι με την ενέργειά του αυτή στρέφεται ευθέως κατά της Ελλάδας;

Και μάλιστα σε μια εποχή που οι κοσμοπολίτες και οι εκπρόσωποι των ΜΚΟ που μας κυβερνούν μιλούν για έναν ανεκδιήγητο «νέο πατριωτισμό» που ισοδυναμεί με το οριστικό ξεπούλημα της χώρας.

Με εκτίμηση

Αρδηνιστής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 01/03/2010 13:15:18

    Το θέμα είναι να τους μπουκοτάρει η ελληνική αγορά και όχι το αντίστροφο.Ότι θέλουν ας κάνουν ,κανείς δεν μπορεί να με αναγκάσει να τους συμπαθήσω (νομοθετώντας ή απειλώντας).

  2. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/03/2010 13:26:42

    Η ενέργεια είναι διεθνής, αφορά τη χώρα μας Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία.
    Η κίνηση «1η Μάρτη- 24 ώρες χωρίς εμάς» άρχισε στη Γαλλία. Μέσω του facebook βρήκε ανταπόκριση στην χώρα μας και στις άλλες 4 χώρες.
    Ειδικά στην Ιταλία γίνονται συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις, με τους συμμετέχοντες να φορούν ένα κίτρινο βραχιόλι και κίτρινα μαντίλια. Σύμβολο της απεργίας η «Μαφάλντα» του Αργεντινού σκιτσογράφου Κίνο.

  3. Eastrader avatar
    Eastrader 01/03/2010 13:34:40

    Να δουμε ποτε θα μπουκοταρουμε εμεις ολους αυτους με τις κουρελουδες και τα σεντονια που απλωνουν την πραματεια τους.Με παραξενευει που ακουγονται τοσα για τους "καημενους" μεταναστες,τα προβληματα τους,για τις δυσκολιες της χωρας,τα οικονομικα προβληματα,και κανενας,μα ΚΑΝΕΝΑΣ,δεν λεει κουβεντα για το παραεμποριο.Εκει δεν θα φορολογηθει κανενας?Δεν θα μπουν ταμειακες?Οι γνωστες του θεματος λενε οτι ο τζιρος ετησιως κυμαινεται απο 10-20 δις.Αυτο σημαινει οτι το κρατος χανει εσοδα 4-8 δισ ΕΥΡΩ.Και ρωταω,γιατι να κοψουν τον 13 η τον 14 μισθο οταν μονο ο ελεγχος και η φορολογηση αυτων των δραστηριοτητων μπορει να φερει πολλυ περισοτερα χρηματα στα ταμεια?Γιατι κανενας πολιτικος/δημαρχος/πολιτευτης/εθνοσωτηρας,δεν ακουμπαει το συγκεκριμενο προβλημα?Εδω η μη αποδοση ΦΠΑ δεν ειναι εγκλημα?Εδω το λαθρεμποριο δεν ειναι κακουργημα?Η πωληση μιας τυροπιτας η ενος καφε η ενος οιουδηποτε εμπορευματος απο¨"επισημο" καταστημα χωρις αποδειξη εχει ποινες(και καλως)δυσαναλογες της αξιας του προιοντος,αλλα στα πεντε μετρα πιο περα που πωλουνται πασης φυσεως λαθραια και χωρις καμμια αποδειξη αγαθα δεν τρεχει τιποτα?Σκοπευει η κυβερνηση να αυξησει την φορολογια και το ΦΠΑ ωστε να μαζεψει εσοδα,ενω το μονο που θα καταφερει ειναι να στεγνωσει την αγορα και να κανει τους τυπους με τις κουρελουδες ακομα πιο ανταγωνιστικους.Μπορει καποιος "υπευθυνος" να μου πει γιατι?

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Eastrader 01/03/2010 14:30:21

      Οι εμποροι αυτων των ειδων ειναι επισης μεταναστες,Ψαξε οσο θελεις και δεν θα βρεις Ελληνα διακινητη.Αυτα τα ειδη εισαγονται κυριως απο την Ναπολη και το Τζοια Ταουρο,και μεσω κυκλωματων διακινουνται σε ολη την Ευρωπη.Αλλα οπουδηποτε αλλου και να πας δεν θα δεις αυτο το χαλι.Σε διαβεβαιω ομως οτι Ελληνες εμπορους δεν θα δεις σε αυτην την Ιστορια οπως δεν θα δεις και Ιταλους,Ισπανους,κα εμπορους.Μεταναστες και μαφιες θα δεις.Και αφου σου εξηγησα για πες μου και εσυ τωρα,απο οσα εγραψα εσυ μονο αυτο καταλαβες?Τα περι εγκληματικων πραξεων,διαρροη φορολογητεας υλης,ΦΠΑ δεν σου λενε τιποτα?Στην μονομανια σου κολλησες βρε φουκαρα?Μην τυχον και πουμε κακη κουβεντα για τους φιλους σου?

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Eastrader 01/03/2010 23:18:42

      Eastreader, στο Αριστεριστάν μην ψάχνεις λογική. Ή μάλλον ψάξε τη "λογική" του Πολ Ποτ: Θα φτιάξω μία κοινωνία όπως την έχω φανταστεί εγώ, ακόμα και αν αυτό στοιχίσει το μισό πληθυσμό της χώρας.

      La morale de l'histoire:
      Ιδεοληψία και πολιτική ορθότητα (για ιδεολογική κατατρομοκράτηση του αντιπάλου), όταν δεν μπορούμε να τον κατατρομοκρατήσουμε με κατασταλτικά μέτρα. Παλιά και δοκιμασμένα όπλα των μαχητών του Αριστεριστάν.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Eastrader 02/03/2010 21:08:52

      Μαλλον μιλαμε στον βροντο εδω περα.Φιλε των ανθρωπων δεν εννοεις να καταλαβεις η δεν διαβαζεις σωστα.Τοσο στα δικα μου σχολια αλλα και πολλων αλλων,το προβλημα δεν ειναι αυτες οι φουκαριαρες,που και εγω εχω χρησιμοποιησει για την μητερα μου στα νοσοκομεια.Αυτες οι γυναικες δεν προκειται να επιφερουν καμμια απολυτως εθνολογικη αλλαγη,δεν θα δημιουργησουν καμμια μειονοτητα,και κατα 90% ειναι γυναικες ομοδοξες,φιλικες προς αυτην την χωρα και τους ανθρωπους της.Προσπαθησε σε παρακαλω να καταλαβεις οτι το προβλημα ειναι οι εξ ανατολων μουσουλμανικες ορδες,οι οποιες δεν ενσωματωνονται ουτε αυτοι ουτε τα παιδια τους,γκετοποιουνται,και σε περιπτωση κρισης της χωρας θα ειναι σιγουρα υποπτος ο ρολος τους.Διαφωνεις σε κατι απο αυτα?Πιστευεις οτι αυτος ο Πακιστανο-αφγανο-σομαλικος συμφερτος μπορει να ενταχθει στην χωρα μας?Πιστευεις οτι τους αντεχουμε?Εχεις διαβασει η εχεις μιλησει με ανθρωπους σε αλλες χωρες που τους υπομενουν?Θα σε παρακαλεσω εαν θελεις να απαντας,να απαντας καθαρα στην καρδια του προβληματος και να αφησεις ησυχες αυτες τις Κυριες που καθαριζουν τα σπιτια μας και καθαριζουν τους αρρωστους μας.Σταματηστε να τις βαζετε μπροστα και μιληστε επιτελους καθαρα για την εξ ανατολων ισλαμικη απειλη.Πειτε μας καθαρα,αυτους τους θελετε εδω ναι η οχι?

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Eastrader 03/03/2010 15:59:24

      Μαλιστα,δηλαδη πρεπει να αισθανομαι ενοχος για αυτους τους φουκαριαρηδες και ενοχος 2η φορα γιατι δινουμε λιγοτερο ασυλο απ'οτι η Σουηδια.Λοιπον φιλε μου ακου.Εγω ενοχικα συνδρομα δεν εχω και ησυχα κοιμαμαι.Το χρεος μου στην πατριδα με τους φορους μου την επιχειρηση μου και με την συμπεριφορα μου το κανω οσο καλυτερα μπορω.Τωρα εαν θες να με πεισεις οτο εγω ειμαι υπευθυνος για το εαν θα ενσωματωθει ο Πκιστανος,σου λεω οτι νιωθω ποσως υπευθυνος,και θεωρω οτι αυτος ειναι ο υπευθυνος να ενσωματωθει.Και επιτελους,για την Σουηδια ξερεις να λες.Για τα παραδειγματα ολων των αλλων που κανουν αμαν να τους ξεφορτωθουν δεν ξερεις να πεις κατι?Και θα μου συγκρινεις την μεσα στην μακαριοτητα του μακρινου βορρα Σουηδια με την θνισκουσα στην βαλκανικη βαρβαροτητα Ελλαδα?Μα ειμαστε σοβαροι τωρα?

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/03/2010 13:34:51

    Εμεις ειμαστε χρεωκοπημενοι οπως λενε τα διεθνη ΜΜΕ.Καιρος λοιπον για τους μεταναστες να γυρισουν στις μη χρεωκοπημενες χωρες τους και να μας αφησουν ησυχους.

  5. δδ avatar
    δδ 01/03/2010 13:36:32

    Είναι κρίμα να μην τους αναγνωρίζεται ότι αποτελουν βασικό κορμό της εθνικής προσπάθειας "καθαρά παμπρίζ". Το ζήτημα είναι οτι το ΝΑΤΟ βομβαρδίζει εμείς την πληρώνουμε...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ δδ 01/03/2010 17:42:25

      "φίλε του λαού", καλό θα ήταν να διευκρινίσεις ΤΙΝΟΣ λαού είσαι φίλος. Πάντως όχι του ελληνικού, αν κρίνω από την απάντησή σου στον eastrader, όπου δέχεσαι ότι φθάνουν εδώ λαθραία αλλά και λαθραία διαβιώνουν (δεν συνεισφέρουν στην οικονομία, αντιθέτως στερούν εισόδημα από τους Έλληνες εργαζόμενους και μαγαζάτορες).

      Ούτε και του σερβικού, γιατί κι αυτούς βομβάρδισε το ΝΑΤΟ, αλλά δεν κίνησαν όλοι για εδώ, ούτε τους κάλεσες για να τους περιθάλψεις. Ούτε κανενός άλλου λαού που με ευπρέπεια σηκώνει τον σταυρό του παλεύοντας να φτιάξει καλύτερες συνθήκες ζωής στον τόπο του. Για τις μαφίες όμως πρώτος και καλύτερος, έ ? Να σου ζήσουν!

    • KNWD avatar
      KNWD @ δδ 02/03/2010 05:47:16

      @l' ami du peuple

      "αν οι εργοδοτες τηρουσαν τους νομους δεν θα υπηρχε τετοιο προβλημα."

      Μήπως φταίει το ότι οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν έχουν νομοθετήσει ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ για τους εργοδότες που απασχολούν παράνομους μετανάστες, κάτι για το οποίο τους έχει επικρίνει και η ΕΕ; Ενημερωτικά η Ισπανία τιμωρούσε με 60.000 ευρώ πρόστιμο ανά εργαζόμενο χωρίς χαρτιά το 2005 ήδη, το οποίο έκτοτε το έχει αυξήσει ακόμα περισσότερο.

    • KNWD avatar
      KNWD @ δδ 02/03/2010 06:01:09

      @l’ ami du peuple

      "αν δεν ειχε τις κρατησεις των αλβανων γιοα τους οποιους τα ιδιθα λεγαμε πριν 5-6-19 χρονια, το ικα θαχε φαλιρει κιολας."

      Άλλος ένας ΜΥΘΟΣ του μεταναστευτικού

      ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΜΑΙΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
      Σύνταξη ακόμη και με έναν μόνο χρόνο δουλειάς στη χώρα μας έχουν κατοχυρώσει 7.000 έως 10.000 μετανάστες και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις δηλώνουν ψευδή στοιχεία για να «ξεγελάσουν» τα ασφαλιστικά ταμεία...
      Οσο για το κόστος για τα ασφαλιστικά ταμεία υπολογίζεται πως κυμαίνεται από 30 έως 40 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή υπάρχουν και μετανάστες που καταφέρνουν να πάρουν σύνταξη χωρίς να έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο στη χώρα μας.
      http://eidhseis-sta-psila.blogspot.com/2009/02/blog-post_13.html

      "...οι γηγενείς εργαζόμενοι ασφαλίζονται κατά μέσο όρο για 21 ημέρες το μήνα -25 για απασχόληση- όταν οι αλλοδαποί εμφανίζονται στις λίστες του ΙΚΑ μόνο για 13-14 ημέρες τον μήνα."
      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=115868

      Από μελέτη για τις επιπτώσεις της μετανάστευσης, στην οποία όμως δεν αποτιμάται το τεράστιο κόστος με το οποίο έχουν επιβαρυνθεί οι υποδομές υγείας, εκπαίδευσης κλπ. τις οποίες πληρώναμε επί χρόνια και συνεχίζουμε να πληρώνουμε οι έλληνες φορολογούμενοι και τις οποίες χρησιμοποιούν ΟΛΟΙ οι μετανάστες νομιμοποιημένοι και παράνομοι, συμβάλλοντας ελάχιστα

      Due to their low incomes, immigrants pay very little direct taxes, whereas the impact of immigrants on the social security system is considered positive in the short-run, but it is expected to become negative in the long-run.”
      http://ftp.iza.org/dp3754.pdf

    • KM avatar
      KM @ δδ 02/03/2010 15:14:27

      Ψψψφψ! Μανδραβέλης! Καθάρισες τώρα.... Μεγάλος νους...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ δδ 02/03/2010 15:33:45

      Το κείμενο του Μανδραβέλη είναι μνημείο δογματισμού.
      Για τον εξής απλό λόγο:
      Έστω και με συνθήκες μαύρης εργασίας, θα είχαμε όσους μετανάστες χρειαζόμασταν ΑΝ όλοι οι μετανάστες, λαθραίοι ή μη, απασχολούνταν σε εργασίες που παρήγαν κάποιο εισόδημα και ωφελούσαν την οικονομία. Π.χ. εργάτες (μαύρη απασχόληση ή μη), οικιακοί βοηθοί (το ίδιο), κ.λπ.
      Εγώ βλέπω:
      Χιλιάδες στα φανάρια. Όλοι από Μπαγκλαντές. Εργαζόμενοι; Όχι φυσικά, απλά επαίτες φορτικοί.
      Εκατοντάδες ή και χιλιάδες απασχολούνται με πώληση λαθραίων. Εργαζόμενοι; Όχι. Καμία ανάγκη δεν εξυπηρετούν.
      Εκατοντάδες πουλάνε πρέζα, εκδίδουν και εκδίδονται. Εργαζόμενοι; Όχι.
      Δηλαδή, ο Μανδραβέλης πάει να μας πείσει ότι όλα είναι νορμάλ και ότι όση πλέμπα να μας στείλει δώθε μεριά η Τουρκιά, είναι ακριβώς όσοι χρειαζόμαστε.
      Πώς λέμε "αυτορρύθμιση των αγορών";
      Ο Μανδραβέλης είναι τόσο δογματικός όσο και οι αριστεροί, τους οποίους απεχθάνεται (αλλά, όπως φαίνεται από τον l'ami du peuple-Μarat, εκείνοι τον λατρεύουν). Είναι επόμενο: Η ιδεολογία του Μανδραβέλη - ο απόλυτος φιλελευθερισμός - διακατέχεται από έναν ψευδο-μεσσιανισμό που είναι άμεση κληρονομιά του Διαφωτισμού. Πιο δογματικό άνθρωπο από τον Βολταίρο δύσκολα βρίσκει κανείς.

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 01/03/2010 13:51:22

    Τι λετε, δεν ηξερα οτι οι ...λαθροεισβολεις εχουν τετοια οργανωση που να μπορουν να οργανωνουν υπερεθνικα τετοιες πρωτοβουλιες.
    Α ξεχασα, φευγουν απο...πεινα και ...πονο απο τις κατεστραμμενες χωρες τους αλλα εχουν και 5000 ευρω κατα κεφαλη για να εισβαλλουν. Τι λαθος υπαρχει στην εικονα αυτη;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Νίκος 01/03/2010 13:57:49

      Έ απλά εργαλεία είναι το facebook και το twitter. Λάπτοπ έχουν πιά και οι ιθαγενείς που κυκλοφορούν στον Αμαζόνιο, για να καταχωρούν γρήγορα τα βότανα σε databanks. Συμπέρασμα:
      Στη Γαλλία είναι πιό οργανωμένοι οι μετανάστες, οι Αλγερινοί, Τυνήσιοι και Μαροκινοί είναι πιό tecno-freaks από τους Πακιστανούς!
      Εδώ είναι πίσω στην ευρυζωνικότητα, όπως και ο λοιπός πληθυσμός!

  7. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 01/03/2010 14:01:55

    @ Αρδηνιστής

    Σε ποιά στοιχεία βασίζεται η κατηγορία κατά των μεταναστών ότι ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ να μετάσχουν στη διαμαρτυρία;

    Πως κατηγορούνται συλλογικά οι ξένοι εργάτες, για κάτι που ΔΕΝ ξέρουν, ακόμα και ΕΑΝ κάποιοι ελάχιστοι τύχει να μετάσχουν, σε τι κιόλας...,

    την ώρα που τόσοι Έλληνες με ΓΝΩΣΗ του τόπου δεν έχουν ιδέα για την κινητοποίηση;

    Ή έχει ο ξένος εργάτης Facebook? Εαν τυχαίνει να έχουν τα μικρά παιδιά του, ούτε θα καταλάβουν ούτε μπορούν να μετάσχουν...

    Στοίχημα, ούτε θα το μάθουν ποτέ πως έγινε οι περισσότεροι μετανάστες.

    Εαν υπάρχουν Έλληνες πολίτες που για λαϊκιστικούς λόγους πάνε να επηρεάσουν -να παρασύρουν- κάποιους μετανάστες ή επιχειρούν να δείξουν "συμπαράσταση" για να το "καπελώσουν", αυτοί πρέπει να αποκαλυφθούν στον κόσμο.

    Πιθανώς να μην υπάρχουν καν μετανάστες στην οργανωτική ομάδα...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Giorgos_T 01/03/2010 14:06:02

      Η κίνηση προπαγανδιζόταν το πρωί από τον ΣΚΑΙ (Πορτοσάλτε).
      Επίσης, υπάρχει μετανάστης στην οργανωτική ομάδα (θα γελάσεις):
      Ο Niko Ago!
      Κλασικός μετανάστης εργαζόμενος, ε; Στα χωράφια της "Αυγής" και στα γιαπιά της Athens Voice...

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 01/03/2010 14:09:22

      Η ακίνδυνη αυτή εκδήλωση, δεν θα πιάσει τόπο στην τωρινή κατάσταση.. Δεν χρειάζεται ούτε στοχοποίηση, ούτε μίσος, ούτε βία.

      Ο κόσμος, μαζί και οι μετανάστες, που επίσης πάσχουν από την κρίση, τώρα που έχει ανάγκη, μπορεί απλούσταστα να ξεχωρίσει ποιοί κάνουν χαζομαρούλες και ποιοί είναι υπεύθυνοι.

      Ούτε προδοσία υπάρχει, ούτε τίποτα. Απλή ελληνική ανευθυνότητα. Ας μην διογκώνουμε τα πράγματα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 01/03/2010 14:37:58

      @ Μάρκο Τ

      Εκείνη την ώρα (του πρωινού ΣΚΑΙ) οι μετανάστες είναι στα γιαπιά, στα χωράφια, στις σκάλες και στις βιοτεχνίες... και τα παιδιά τους στα σχολεία, εαν δεν δουλεύουν και εκείνα. Άρα, τι λόγος;

      Δεν νομίζω επίσης πως ο ΣΚΑΙ θα προπαγάνδιζε υπέρ της εκδήλωσης. Απλά θα την ανέφερε ενημερωτικά - για το ελληνικό κοινό εκείνης της ζώνης εν προκειμένω.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 01/03/2010 14:59:16

      @ Μαρκο Τ

      Μάρκο,

      Εκείνη την ώρα (πρωινός ΣΚΑΙ) οι μετανάστες είναι από ώρες ήδη στα γιαπιά, στα χωράφια, στα πλακάκια, στις βιοτεχνίες, στις σκάλες, στους ηλικιωμένους.

      Και τα παιδιά τους εαν δεν δουλεύουν κι εκείνα, είναι στο σχολείο. Ο Πορτοσάλτε έχει ελληνικό κοινό.

      Εαν υπάρχουν μετανάστες στην οργανωτική της (ακίνδυνης) εκδήλωσης, αυτό είναι καλό να το ξέρουν καταρχήν οι ίδιοι οι μετανάστες, διότι αυτοί πλήτονται πρώτοι και αυτοί θα εισπράξουν άδικα την καχυποψία μιας μερίδας του πληθυσμού.

      Για τον κ. Niko Ago, δεν γνωρίζω. Ας έχουμε υπόψη πάντως, οτι πολλοί δεν θεωρούν τη εκδήλωση οικονομικά επώδυνη και για αυτόίσως έχει συμβολικό χαρακτήρα και δεν έλαβε δημοσιότητα. Είναι ζήτημα εαν 1 / 10 έλληνες (και μάλλον 1/50 μετανάστες) ξέρει οτι θα γίνει.

      Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με το μεταναστευτικό πληθυσμό είναι
      να έχουμε υπόψη μας πως και αυτός έχει συνείδηση της πραγματικότητας, πλήτεται με πολύ σκληρό τρόπο από την κρίση και έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί πολύ καλά τα παιχνίδια που παίζονται από κάποιους σε βάροςτου.

      Ιδίως οι Αλβανοί μετανάστες, (που είναι το 65% των μεταναστών και θα είναι πολίτες της ΕΕ το 2014) αλλά όχι μόνο αυτοί, γνωρίζουν πως το πρώτο θέμα για αυτούς είναι η οικονομική σταθερότητα της χώρας μας (και - για τους Αλβανούς, Βουλγάρους, κλπ εμμέσως πλην σαφώς και της ευρωαπαϊκής χώρας προέλευσης τους όπου αρκετοί ήδη επιστρέφουν).

      Οι υπόλοιποι , πολύ λιγότεροι, (μη ευρωπαίοι) μετανάστες, που συχνά είναι πρόσκαιρα εδώ, δεν νομίζω να θέλουν να πάει η ελληνική οικονομία ούτε μισό χιλιοστό πιο κάτω, έτσι δεν είναι;

  8. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 01/03/2010 14:03:32

    Προσωπικά, κάνω το τελευταίο διάστημα κάτι που δεν έκανα ποτέ μέχρι τώρα: Εμπάργκο σε Πακιστανούς-Μπαγκλαντεσιανούς.
    Δηλαδή:
    1. Δεν επιτρέπω σε κανένα να μου πλύνει με το ζόρι το παρμπρίζ. Δεν μου αρέσει η επιβολή "φιλανθρωπίας", όταν μάλιστα έτσι συντηρείς κυκλώματα. Προτιμώ να αγοράσω μια τυρόπιτα ή μια σοκολάτα σε ένα πρεζόνι, που πράγματι το έχει ανάγκη και συχνά κοιμάται στο δρόμο και πεινάει.
    2. Δεν αγοράζω τίποτα από πακιστανικό κατάστημα. Υπάρχει στη γειτονιά μου παικιστανικό μανάβικο, που και που ψώνιζα από εκεί αν είχαμε ξεμείνει από φρούτα, αν και τσιμπημένες οι τιμές του. Πλέον, ΤΙΠΟΤΑ. Συνειδητά. Παλιότερα είχα πάει και σε πακιστανικό εστιατόριο, 1-2 φορές. Κομμένο επίσης.
    3. Δεν ψωνίζω στη λαϊκή από πάγκο όπου οι πωλητές είναι Πακιστανοί. Δεν με νοιάζει ποσώς που ο ιδιοκτήτης είναι Έλληνας και τον βλέπω αραχτό από πίσω. Ψωνίζω από πάγκους με Έλληνες ή έστω Αλβανούς πωλητές.

    Δεν αναφέρω το παραεμπόριο στον δρόμο, γιατί ποτέ δεν ψώνιζα από τη λινάτσα με τα λαθραία έτσι και αλλιώς.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Μάρκο Τ 02/03/2010 03:17:35

      @Μάρκο Τ
      ...1. Δεν επιτρέπω σε κανένα να μου πλύνει με το ζόρι το παρμπρίζ...
      Είσαι δυναμικός τότε. Επειδή άκουσα για Πακις που αν δεν τους αφήσεις σε φτύνουν ή σε βρίζουν. Και επειδή είναι και μαγκάκια διαλέγουν γυναίκες για να τους πλύνουν τα τζάμια.

      ὀσο για μένα τα έθνικ φαγητά κομμένα. Επειδή δεν ξέρω τι αρρώστια μπορεί να έχει ο μάγειράς τους και επειδή από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι οι άνθρωποι αυτοί ακόμη και με ηπατίτιδα δεν θέλουν να χάσουν το μεροκάματο. Και ποιός θα τους σταματήσει; Οι ανύπαρκτοι έλεγχοι υγείας με την είσοδο στη χώρα ή το υγιονομικό που δεν υπάρχει; Εδώ ελληνοποιήθηκαν Αλβανοί με φυματίωση πράγμα που παγορεύεται ρητά από τον νόμο αλλά τι να κάνουμε, έχουμε φιλανθρωπική αριστερά.

      @Giorgos_T
      ...Για τον κ. Niko Ago, δεν γνωρίζω....
      Τότε δεν έχεις παρά να διαβάσεις τον ΜακΜάνους για τον ρουφιάνο του διαδικτύου που εντελώς συμπτωματικά θα έλεγα, αρθρογραφεί επίσης στην Αυγή. Άλλωστε όλοι οι καλοί χωράνε...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 02/03/2010 15:20:44

      Και στην FAQ αρθρογραφεί ο Ναγκό. Στην ATHENS VOICE αρθρογραφεί η Άφρα Αλ Σάλεχ. Κάθε καλή σοσιαλφιελελεύθερη λάιφ-στάιλ πατσαβούρα, που μοιράζεται τζάμπα, έχει και μία στήλη για τους πονεμένους μετανάστες...Και στην απέναντι σελίδα σε ποιό σαλέ να μείνετε το ΣΚ στον Παρνασσό και τι αξεσουάρ να φορέσετε.

      Ξέρεις τί έλεγε η γιαγιά μου στα αρβανίτικα για κάτι μπάζα που το έπαιζαν κάποιοι;
      Ισστë σι μπίθα ίμε.
      Δεν το μεταφράζω. Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

  9. anonymous avatar
    anonymous 01/03/2010 14:18:01

    Λενε ψεματα τα χατζηραδιοφωνα απο το πρωι γιατι κανενας μεταναστης δεν απεργει.
    Μην πιστεύετε την εικονική πραγματικοτητα που πλασαρουν οι ΜΚΟ που ροκανιζουν τα χρηματα του ελληνικου λαου

  10. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 14:22:03

    Τα μπερδέψατε πάλι. Οι περισσότεροι βρίζετε τους μετανάστες και τους βάζετε όλους στην ίδια κατηγορία. Σε ένα τσουβάλι.Την κυρία Λίντα που προσέχει τη μητέρα του Ηλία που έχει πάθει εγκεφαλικό, την κυρία Νατάσα που σφουγγαρίζει την πολυκατοικία με νόμιμο μισθό και κρατήσεις...μαζί με τσάντες στα πεζοδρόμια και ταμειακές μηχανές. Τώρα αν αυτή η γενίκευση, αυτό το τσουβάλιασμα, αποτελεί και τον ορισμό του ρατσισμού (βλέπε σχετικό λήμμα σε λεξικό) θα φταίω εγώ; Και θα μου λέτε για Σόρος και τέτοια;

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ fit for fun 01/03/2010 14:37:18

      Οχι δεν θα σου πω για Σορος και τετοια.Θα ηθελες να αυτοκολακευτεις αλλα λυπαμαι που σου το λεω,ο Σορος ουτε να σε χε...δεν θσ ηθελε.Κατα τα αλλα τη σεβομαστε και την Κα Λιντα και την Κα Νατασα.Και η μητερα μου δουλεψε καπως οπως αυτες οι κυριες αλλα δεν θυμαμαι κανεναν να την υποστηριζει τοσο οσο τις παραπανω κυριες.Τωρα οσον αφορα τις τσαντες και τις ταμειακες,εαν εσυ δεν μπορεις να αντιληφθεις την σημασια της πραξης και της παραβασης,αλλα και του προβληματος,δεν θα σου τα μαθω τωρα εγω.Ανοιξε τα ματια σου και βγες απο το καβουκι σου να μαθεις.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ fit for fun 01/03/2010 23:45:08

      Στο ιστολόγιο αυτό έχει γίνει στο πρόσφατο παρελθόν μακρά συζήτηση για το θέμα της μετανάστευσης και οι περισσότεροι συμφωνούν στο ότι διακρίνουμε τους μετανάστες με βάση κριτήρια πολιτισμικά, που είναι και κριτήρια ενταξιμότητας. Για να το κάνω πιο λιανά, από τη μια οι μετανάστες από χώρες ευρωπαϊκές και γενικότερα από περιβάλλοντα με χριστιανική παράδοση (άρα μπαινουν εδώ και οι χριστιανοί της Μέσης Ανατολής και του Καυκάσου, από τους οποίους οι Γεωργιανοί και οι Οσσέτιοι είναι Ορθόδοξοι, επιπλέον). Από την άλλη, οι μουσουλμάνοι, κυρίως οι Αφροασιάτες (οι Αλβανοί μουσουλμάνοι είναι ψευδο-μουσουλμάνοι και υπάγονται στην πρώτη κατηγορία, των εντάξιμων). Προσωπικά, έχω επιμείνει ιδιαίτερα στη διάκριση αυτή, σε αντίθεση με φυλετικές θεωρίες και ιδεολογήματα περί αγνού ελληνικού αίματος, τα οποία θεωρώ αστεία.

      Έχω βαφτίσει παιδιά από Αλβανία και έχω φιλικές σχέσεις με τις οικογένειές τους. Και φυσικά δεν θα τους τσουβαλιάσω όλους τους μετανάστες μαζί. Το ζήτημα είναι ότι οι διάφορες ΜΚΟ και όσοι τις υποστηρίζουν προβάλλουν διαρκώς τους ΜΗ ΕΝΤΑΞΙΜΟΥΣ και μάλιστα τους μουσουλμάνους, με τέτοιο τρόπο που είναι σαφές ότι επιδιώκουν να κάνουν πλύση εγκεφάλου στο όνομα μιας πολιτικής ορθότητας.

      Τη διάκριση που έκανα πιο πάνω, η πλειοψηφία των αριστερών (+οι σοσιαλφιλελεύθεροι) αρνείται να το δει, στο όνομα ενός ιδεοληπτικού διεθνισμού και μιας "με το ζόρι" πολυπολιτισμικότητας.
      Το αποτέλεσμα είναι, όταν κάθε φορά που τα "πολιτικώς ορθά" ΜΜΕ αναφέρονται σε μετανάστες και σου δείχνουν Πακιστανούς και Σομαλούς μουσουλμάνους, να πέφτουν θύματα της εικόνας αυτής και οι απόλυτα εντάξιμοι Αλβανοί κ.ά., χωρίς να το θέλουν οι ίδιοι και χωρίς να ευθύνονται. Αν ΔΕΝ ήταν εντάξιμοι, να είναι σίγουροι πως οι "στοργικές" και διαπλεκόμενες ΜΚΟ θα τους χρησιμοποιούσαν καταλλήλως. Τώρα τους είναι άχρηστοι.

      Τα βαφτιστήρια μου, από Αλβανία, είναι απόλυτα ενταγμένα στην ελληνική κοινωνία, βαφτίστηκαν συνειδητά, έχουν ελληνική παιδεία, οι γονείς είναι επίσης συνειδητοί χριστιανοί, άνθρωποι καθ' όλα αξιοπρεπείς, θυμίζουν μία κλασική μικροαστική ελληνική οικογένεια. Για τους ανθρώπους αυτούς δεν έχω την παραμικρή αντίρρηση να λάβουν την υπηκοότητα της χώρας μας, όχι όμως και για τους κάθε λογής μουσουλμάνους της Μέσης Ασίας και της Αφρικής που συρρέουν σε δικηγορικά γραφεία που τα έχουν διάφορα λαμόγια του ΣΥΡΙΖΑ.

  11. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 14:24:21

    Αναρωτιέμαι, ήθελα να πω, που είναι το κακό με αυτήν την πρωτοβουλία.

  12. Αρδηνιστής avatar
    Αρδηνιστής 01/03/2010 15:01:28

    Το θέμα δεν είναι οι μετανάστες και αν θα συμμετέχουν στης δράση μποϋκοταρίσματος της αγοράς για μια μέρα όσο η συμμετοχή πολιτικών προσώπων, όπως του γεν. γραμματέα μεταναστευτικής πολιτικής Ανδ. Τάκη, σε εκδηλώσεις που σχετίζονται με τέτοιες δράσεις.
    Βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο από την εκδήλωση, που ανακοινώθηκε και στο City Press, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει και ο πολύς κ. Δ. Χριστόπουλος, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, που παρέδωσε το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια στον κ. Ραγκούση, ο οποίος και το υιοθέτησε.
    Αρδηνιστής

  13. redteam avatar
    redteam 01/03/2010 15:08:26

    Αγαπητοί μου είναι πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία και δεν αφορά μόνο τους μετανάστες στην Ελλάδα. Με απασχολεί πολύ το γεγονός ότι και ανενημέρωτοι είστε και σχόλια γράφετε. Γι' αυτό έχετε προσκυνήσει τον Γιωργάκη ή τον Κωστάκη ή τον Αντωνάκη που αξίζετε.

  14. Αρδηνιστής avatar
    Αρδηνιστής 01/03/2010 15:27:48

    Το θέμα δεν είναι τόσο οι μετανάστες και αν θα συμμετέχουν στο μποϋκοτάζ της αγοράς για μια μέρα, όσο η συμμετοχή πολιτικών προσώπων, όπως του γεν. γραμματέα μεταναστευτικής πολιτικής Ανδ. Τάκη, σε εκδηλώσεις που σχετίζονται με τέτοιες δράσεις.

    Βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο από την εκδήλωση, που ανακοινώθηκε και στο City Press, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει και ο πολύς κ. Δ. Χριστόπουλος, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, που παρέδωσε το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια στον κ. Ραγκούση, ο οποίος και το υιοθέτησε.

    Αρδηνιστής

  15. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 15:29:56

    Λυπάμαι Eastrader, είσαι εκτός θέματος, κάτω από τη βάση. Οι τσάντες στα πεζοδρόμια είναι άλλο θέμα άσχετο με τη μετανάστευση. Είναι θέμα λαθρεμπορίου, αγορανομικών διατάξεων, αστυνόμευσης. Λες στην πρωτοβουλία "24ωρες χωρίς εμας" να συμμετέχουν και οι πλανόδιοι; Η κυρία Νατάσα ξέρω ότι συμμετέχει. Για την κυρία Λίντα δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει. Δεν τις υποστηρίζω. Μίλησα προηγουμένως για τη γενίκευση και το τσουβάλιασμα.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ fit for fun 01/03/2010 19:49:11

      Οι τσαντες και η λαθρομεταναστευση ειναι οψεις του ιδιου νομισματος.Και για να σε βαλω καλυτερα στο θεμα μιας και εσυ εισαι εκτος θεματος θα στο κανω λιανα.Λαθρομεταναστευση και εμποριο πανε μαζι σε ολη την Ευρωπη.Δεν υπαρχουν κουρελουδες στους δρομους χωρις εναν λαθρομεταναστη απο πισω.Επισης εαν διαβαζες προσεκτικα το ποστ μου θα εβλεπες οτι δεν γενικευσα.Μιλησα συγκεκριμενα.Τελος θα ηθελα να πω τοσο σε εσενα οσο και στην Κα Νατασα που συμμετεχει(και καλα κανει,δικαιωμα της ειναι),οτι εαν εχει παραπονα απο την χωρα ειναι ελευθερη ανα πασα στιγμη να την εγκαταλειψει.Δεν κραταμε με το ζορι κανεναν.Και επ'ευκαιρια πες στον φιλο σου που η Κα Λιντα του προσεχει την μανα με το εγκεφαλικο οτι εαν και εφοσον δεν της κολλαει ενσημα και δεν την πληρωνει κανονικα ειναι και αυτος μερος του προβληματος.

  16. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 01/03/2010 15:46:38

    24 ώρες χωρίς αυτούς;
    Ας μού κάνουν τήν χάρη νά ξεκουμπιστούν γιατί θέλω τό υπόλοιπον τής ζωής μου χωρίς αυτούς.Τούς έχει περάσει ή ιδέα ότι θά μας λείψουν;Αντιθέτως,θά ξαναγίνη ή πόλις μας,τό Κλεινόν Αστυ,καί όχι τό τσαντίρ μπερντέ πού είναι σήμερα.

  17. Orestios avatar
    Orestios 01/03/2010 16:02:00

    Είμαι περίεργος αν έχουν εξαφανιστεί και οι κάθε λογής μικροπωλητές που ρυπαίνουν την πόλη και αποκλείουν τους πεζοδρόμους με τα σεντόνια τους.
    Αν δεν εμφανιστούν θα είναι μια καλή εμπειρία να θυμιθούμε πως είναι να υπάρχει ποιότητα ζωής σε αυτή την πόλη.

  18. redteam avatar
    redteam 01/03/2010 16:19:05

    Αν μειωνόταν ο αριθμός των μεταναστών
    H ερευνητική ομάδα του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, στην οποία συμμετείχαν οι κύριοι Σταύρος Ζωγραφάκης και Θόδωρος Μητράκος, μετρά τις επιπτώσεις στην οικονομία εάν ο αριθμός των μεταναστών μειωνόταν σε πρώτη φάση κατά 10%, στη συνέχεια κατά το ήμισυ και στην τρίτη φάση κατά 90%.

    Στη συγκεκριμένη υπόθεση εργασίας οι μετανάστες δεν φεύγουν από τη χώρα επειδή δεν έχουν δουλειά, αλλά για άλλους λόγους (π.χ. επειδή το θεσμικό πλαίσιο τους αναγκάζει να φύγουν ή επειδή οι ίδιοι έχουν βρει καταλληλότερη χώρα υποδοχής). Το ενδιαφέρον στοιχείο που καταγράφει η μελέτη είναι ότι οι Έλληνες δεν θα κάλυπταν το σύνολο των θέσεων εργασίας που θα άφηναν κενές οι μετανάστες.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το σενάριο της σταδιακής αποχώρησης των μεταναστών:

    - Στην αρχή, η μείωση του αριθμού των μεταναστών προκαλεί την απώλεια θέσεων εργασίας και για 3.700 Έλληνες.

    - Στη συνέχεια η αναλογία είναι: οι μετανάστες αφήνουν 204.000 θέσεις, οι Έλληνες καλύπτουν τις 15.000 από αυτές.

    - Όταν οι μετανάστες θα έχουν εγκαταλείψει 340.000 θέσεις εργασίας, οι Έλληνες θα καλύψουν τις 204.000 θέσεις.

    Σύμφωνα με τη μελέτη του καθηγητή Α. Κόντη, με την αποχώρηση του 90% των μεταναστών οι τιμές των προϊόντων θα αυξηθούν, το ΑΕΠ θα μειωθεί, το ισοζύγιο πληρωμών θα επιδεινωθεί. Από την άλλη, τα πραγματικά εισοδήματα των φτωχών ελληνικών νοικοκυριών θα βελτιωθούν, τουλάχιστον περισσότερο σε σχέση με τα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ redteam 01/03/2010 17:03:23

      Αν εξορθολογιστεί η εργασία στο δημόσιο τομέα κυρίως και δεν στέκονται πάνω από ένα φρεάτιο του ΟΤΕ 1 τεχνικός, 1 εργάτης που σκάβει τα χώματα και 10 μετανάστες γύρω γύρω ΑΠΡΑΓΟΙ να κοροϊδεύουν όπως στην Ινδονησία, οι θέσεις εργασίας για τους Έλληνες φθάνουν και περισσεύουν.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ redteam 02/03/2010 03:55:41

      ...Ειδικότερα, σύμφωνα με το σενάριο της σταδιακής αποχώρησης των μεταναστών:

      - Στην αρχή, η μείωση του αριθμού των μεταναστών προκαλεί την απώλεια θέσεων εργασίας και για 3.700 Έλληνες...

      Ρώτησέ τους τι πίνουν και δεν μας δίνουν.

      Εκεί στην γειτονιά μου έχει σε μια διασταύρωση 3 Πακις που καθαρίζουν τζάμια.Αν φύγουν μήπως να πάρω την θέση του ενός; Μετά έχει 2~3 με τρίκυκλα που μαζεύουν τα παλιοσίδερα που έχουν αφήσει απείραχτα οι Ρομ κν. γύφτοι. Δεν έχει σημασία που μπουκάρουν σε περιφραγμένα οικόπεδα, σπίτια κλπ χωρίς άδεια, μάλλον έτσι πρέπει να κάνουν και στην χώρα τους.

      Σίγουρα πάντως θα χαθούν θέσεις εργασίας από τους μαφίοζους εισαγωγείς που τους προμηθεύουν τα προς πώληση είδη. Και αν το κράτος ζημιώνεται από απώλεια εσόδων τι σημασία έχει; πρώτα απο όλα ο Έλληνας φοροκλέπτει οπότε θα πρέπει να φοροκλέψει και ο φουκαράς "μετανάστης". Τώρα αν ζημιώνεται και ο διπλανός έμπορος που πληρώνει νοίκι ΔΕΗ ΤΕΒΕ ΦΠΑ φόρο εισοδήματος κλπ δεν έχει σημασία γιατί ο μετανάστης εξ ορισμού είναι φουκαράς και πρέπει να έχει περισσότερα διακιώματα και ελευθερίες από τον Ελληνάρα που μπορεί να είναι παράπλευρη απώλεια. Και αν μη τι άλλο θα χάσουμε και την υψηλή τους τεχνογνωσία. Οι Αλβανοί ως ληστές βιαστές και γενικά μαφιόζοι οι Ρουμάνοι ως μπουκαδόροι οι Βούλγαροι ως παραχαράκτες οι Αφγανοσύροι ως έμποροι ηρωίνης οι Νιγηριανοί για την απάτη 415 (Nigerian scam) και τα κλεψίτυπα Σιντι κλπ κλπ.

      Μια 20ετια από την πτώση του κομμουνισμού από την ίδια του τη ξεφτίλα δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχουν ακόμη τόσο ηλίθιοι προπαγανδιστές μιας αποτυχημένης 100% θεωρίας και πρακτικής που επιδίδονται στο πλασάρισμα τόσο ανοιχτά αντισυνταγματικών και ανεκδίηγητων απόψεων ως επιστημονικά συμπεράσματα. Τι κράτος μπορεί να είναι αυτό που επιτρέπει διαφορετική ερμηνεία των νόμων ανάλογα με την καταγωγή των κατοίκων του; Αλλά ξεχνώ ότι αυτό το κάνουν επί πληρωμή...

  19. Kεραυνός avatar
    Kεραυνός 01/03/2010 16:58:42

    Μπορεί να γίνει και το αντίστροφο, να κάνουν τα μαγαζιά μπουκοτάζ στους μετανάστες πελάτες για πότε θα γυρίσουν απο κεί που ήρθαν ούτε θα το καταλάβουν.

    • Αρμαγεδδών avatar
      Αρμαγεδδών @ Kεραυνός 01/03/2010 17:08:04

      Κι αν πείσει κάποιος τους πολίτες και ιδίως τις κυρίες οτι η αξία τους δεν ανεβαίνει με τσάντες imitation L.V.,PRADA ίσως και να δούμε τις λινάτσες να εξαφανίζονται.

  20. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 17:04:20

    Μια χώρα με τα χαρακτηριστικά της Ελλάδας θα έπρεπε να βάλει ως στόχο, σε βάθος χρόνου, την ένταξη εκατομμυρίων μετανάστων στην κοινωνία. Όχι βέβαια με την τακτική που ακολουθείται για την αναζήτηση πελατών-ψηφοφόρων, αλλά σταδιακά με ενσωμάτωση, κριτήρια, στρατηγική κτλ. Πώς,όμως, μπορεί να γίνει αυτό σε μια χώρα όπου όλοι είναι καχύποπτοι και απόλυτοι με έναν "αυτόματο" τρόπο στον άξονα αριστερά-δεξιά; Και με διαρκείς γενικεύσεις: Μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι ή λεβέντες-ήρωες; Έξω οι ξένοι από την Ελλάδα ή Έλληνας όποιος πέσει από βάρκα στο Αιγαίο;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fit for fun 01/03/2010 17:09:42

      δλδ δε σου φτάνουν τα 2 εκ. που είναι τώρα μέσα σε μια καταχρεωμένη χώρα με τόσα προβλήματα
      προφανώς θα έχεις οραματιστεί μια Αθήνα Κάιρο, εκατομμύρια τόνους μπετά και εποικισμό και της τελευταίας πλαγιάς με πολλές ανεμογεννήτριες να ομορφαίνουν το τοπίο

  21. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 01/03/2010 17:15:30

    24 ώρες χωρίς τους μετανάστες.....Επικροτούμε όλοι αυτή την κίνηση,το επόμενο στάδιο θα ήταν μια ζωή χωρίς τους (λαθρο)μετανάστες είμαι σίγουρος δεν θα έλειπαν απο κανένα.Αν θέλουν μπορούν να γυρίσουν πίσω στις "πολιτισμένες" πατρίδες τους,αφού εδώ δεν περνάνε καλά τους βάζουμε και τα εισιτήρια επιστροφής....

  22. Umberto Eco avatar
    Umberto Eco 01/03/2010 17:22:58

    Συμφωνώ με τον Κεραυνό:μποϋκοτάζ κι εμείς στα μαγαζιά τους,στις κουρελούδες τους,στα χαρτομάντηλα,λουλούδια κλπ.Αν δεν τους αρέσει εδώ να σηκωθούν να φύγουν.Κανείς δεν τους κάλεσε όλους αυτούς.Οσους θέλουμε θα τους κρατήσουμε,οι υπόλοιποι πίσω!Και κάτι άλλο:ποιος ξέρει το e-mail αυτού του Γεν.Γραμματέα να τον βομβαρδίσουμε με τις απόψεις μας;Για να μάθει να υποστηρίζει τέτοιες βλακώδεις ενέργειες τη στιγμή μάλιστα που η αγορά στενάζει !!!

  23. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 17:26:29

    Πολλά χωριά,όμως,ξαναζωντάνεψαν με τους μετανάστες και θα μπορούσε η επαρχία να απορροφήσει ακόμη περισσότερους με βάση ένα οργανωμένο σχέδιο. Καταλαβαίνω ότι είναι προτιμότερες οι γεννήσεις μόνο γνήσιων-αυθεντικών ελλήνων, αλλά αφού δεν φτάνουν, δεν είναι κρίμα να ερημώνουν ολόκληρες περιοχές στην επικράτεια; Αν αυτό δεν γίνει οργανωμένα, μπορεί στο μέλλον να γίνει βίαια. Η φύση, όπως λένε, απεχθάνεται το κενό.

    Στα σύνορα Ρωσίας-Κίνας βρίσκεται από τη μια πλευρά μια ευρύτερη περιοχή με πληθυσμό 3 εκατομμύρια και από την άλλη μια περιοχή με 300 εκατομμύρια. Ποιος λες ότι ανησυχεί περισσότερο;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fit for fun 01/03/2010 17:41:30

      Οι γνωστές γενικότητες που θολώνουν τα νερά.
      Αν προτείνεις πληθυσμούς μεταναστών να φυλάνε τα εύθραυστα σύνορά μας να το πεις ευθέως.
      Τo πρόβλημα των ερημωμένων χωριών λυνόταν με μέτρα αποσυμφόρησης των αστικών κέντρων και επαναπατρισμού κατοίκων στα χωριά τους και ενίσχυσης της ελληνικής οικογένειας.
      Αλλά ΔΕΝ θέλουν.
      Όσο περνάει ο καιρός όμως γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο ότι κάποιοι έχουν δει την Ελλάδα από ψηλά, έχουν σημειώσει που θέλουν να χτίσουν, και να εποικίσουν σύμφωνα με το μοντέλο της ανάπτυξης του ΜΠΕΤΟΥ που έχουν κατα νου.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fit for fun 01/03/2010 17:49:53

      και τι εννοείς μπορεί να γίνει "βίαια"; τι έχεις κατά νου ακριβώς, για κάντο μας λιανά.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 01/03/2010 18:14:03

      η αστυφιλία ήταν μεταπολεμικό φαινόμενο που σήμερα έχει κατά μεγάλο μέρος αντιστραφεί, χάρη και στην αθρόα κατασκευή κατοικιών που προορίζονται για εκμετάλλευση (τουριστική ή απλώς πώληση). Στη φάση αυτή οι βορειοηπειρώτες και αλβανοί μετανάστες συνέβαλαν πολύ, μέσω της γνώσης των παραδοσιακών τεχνών της οικοδομής (κυρίως εξαιρετικοί πετράδες) αλλά και σαν εργαζόμενοι σε αγροτικές δουλειές.
      Σήμερα οι νέοι μένουν πολύ πιο εύκολα στα χωριά, γιατί η τεχνολογική εξέλιξη κατάργησε πολλές από τις στερήσεις που παλιότερα τους έδιωχναν. Και σίγουρα μεταπράτες λαθρεμπορευμάτων δεν έχουν καμμιά θέση στα χωριά μας (η "πραμάτεια" δεν πουλάει εκεί), ούτε τα τζάμια των αγροτικών αυτοκινήτων χρειάζονται καθάρισμα. Τα όποια "οργανωμένα σχέδια" διακινούνται άλλες ανάγκες εξυπηρετούν. Κι αν τα πεις αυτά στα χωριά, θα σε πάρουν με τις πέτρες. (Ή με τα όπλα που πολλοί αγοράσανε, για να φυλάγονται).

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ fit for fun 01/03/2010 19:56:20

      Δεν υπαρχει περιοχη στα συνορα Κινας-Ρωσιας με αυτον τον πληθυσμιακο συσχετισμο.Μπορεις να μου πεις ποιο περιοχη εννοεις και σε τι βαθος?Επισης στην Κινα υπαρχει ρωσικη μειονοτητα και το αντιθετο.Η ρωσικη μεινοτητα στην Κινα ειναι κατα πολλυ μεγαλυτερη της κινεζικης μειονοτητας στην Ρωσια.Σου λεω εντιμως οτι καμμια ορεξη δεν υπαρχει και απο τις δυο πλευρες για εποικισμο η μεταφορα μεταναστων.Περασαν καποιοι Κινεζοι στην τουντρα αλλα δεν τους βλεπω και πολλυ ευχαριστημενους.

  24. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/03/2010 17:57:28

    Οι μετανάστες σήμερα θα απέχουν και από την είσπραξη επιδομάτων και συντάξεων αναπηρίας; Θα απέχουν και από τα νοσοκομεία όπου χαίρουν δωρεάν περίθαλψης;

  25. fit for fun avatar
    fit for fun 01/03/2010 18:16:21

    Η διατύπωσή μου δεν ήταν σωστή. "Βίαια" εννοούσα ότι η παρακμή ιστορικά πάντα φέρνει δεινά (όπως στα εγκαταλελειμμένα κτίρια στην Αθήνα). Αυτό που φαντάζομαι δεν είναι ξένοι μισθοφόροι να φυλάνε σύνορα, αλλά ανθρώπους ενταγμένους, να μιλάνε ελληνικά, να βαπτισθούν κιόλας αν θέλεις, σχολεία που αντί να κλείνουν να φοιτούν εκεί και να μαθαίνουν τη γλώσσα τα παιδιά τους, να δουλεύουν, να παράγουν, να φορολογούνται. Αν αγοράσουν κάποτε και σπίτι και χωράφι, αυτή θα είναι η πατρίδα τους και η πατρίδα των παιδιών τους. Και αν στην επαρχία υπάρξει πρόοδος μπορεί και άλλοι έλληνες και μη από τα αστικά κέντρα να σπεύσουν. Έρημα χωριά ποια τύχη θα έχουν;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fit for fun 01/03/2010 19:12:11

      Η υποβολή φορολογικής δήλωσης και η δήλωση ιδιοκτησίας δεν είναι δυνατόν να αναγορεύσει όλες τις φυλές του ισραήλ που κυκλοφορούν εδώ ξαφνικά σε Έλληνες γηγενείς. Ας γίνει πρώτα ακριβής απογραφή πόσοι είναι και μετά μπορούμε να συζητήσουμε π.χ. για αποσυμφόρηση των γκέτο του Αγ. Παντελεήμονα και της Κυψέλης και πως θα γίνει αυτό. Μηδενική λαθρομετανάστευση είπε ο πρωθυπουργός όταν εξελέγη. Αυτό σημαίνει σφράγισμα των συνόρων.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 01/03/2010 19:39:57

      έχεις καθόλου ακουστά τι γίνεται στη Θράκη ?

      Να βαπτισθούν... το θέλουν άραγε ? Μακάρι να ήταν έτσι, η πραγματικότητα όμως άλλα δείχνει. Πολύ επικίνδυνα πολιτικά παιγνίδια, ρώτα να μάθεις, αν δεν γνωρίζεις.

      Στο νομοσχέδιο για τη μετανάστευση εγώ δεν θα είχα καμμία αντίρρηση, αν έβαζε σαν όρο τη βάπτιση και την απόρριψη της όποιας παράλληλης υπηκοότητας. Εσύ ?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fit for fun 01/03/2010 19:48:46

      Αγαπητέ Δρόμε, αν ρωτάς εμένα, η βάφτιση και η αποποίηση της πρώτης τους υπηκοότητας είναι πολύ βασική προϋπόθεση για τους επί μακρόν διαμένοντες που θα πληρούν και όλα τα άλλα κριτήρια φυσικά, πολυετή παραμονή, γλώσσα, φοίτηση. Όμως όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν τη δική τους εθνική συνείδηση, γνωρίζουν, επικοινωνούν με τους δικούς τους, ταξιδεύουν, δεν είναι τίποτα ιθαγενείς από τις ζούγκλες που ανακάλυψε ο Κολόμβος στην Αμερική. Επομένως είναι ένα ερώτημα πόσοι θα το δεχθούν. Αν κρίνω από βαφτίσεις που γνωρίζω που έγιναν μόνο για τα χαρτιά είναι κάτι σαν τους εικονικούς γάμους. Δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο. Στο σπίτι τους εξακολουθούν να ασκούν τα δικά τους έθιμα. Και αυτό είναι πολύ χειρότερο, διότι δημιουργούνται κρυφοί εχθροί.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ fit for fun 01/03/2010 19:54:43

      όχι αλλενάκι, τον συνομιλητή σου ρωτούσα, γιατί πολύ ρομαντικά βλέπει το θέμα (νομίζω πως δεν είναι κακόπιστος). Μαζί σου συμφωνώ, γιαυτό ακριβώς του λέω ότι κατά τη γνώμη μου ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ εκείνοι να βαπτισθούν, εξ ου και τα προβλήματα πολιτισμικής ενσωμάτωσης, και όλα τα παρελκόμενα... μέχρι τα πολύ σοβαρά της δημιουργίας μειονοτήτων με εδαφικές διεκδικήσεις. Αυτά.

  26. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 01/03/2010 18:18:57

    Και γιατί μόνο 24 ώρες? Τι τσιγκουνιές είναι αυτές? Βάλτε κάτι παραπάνω...

    Αναρμόδιος

  27. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 01/03/2010 18:45:06

    fit for fun,
    Αντικατάστασι πληθυσμού;Ευχαριστούμε,δέν θά πάρουμε,όσο καί νά τό προσπαθήτε!

  28. what avatar
    what 01/03/2010 21:08:15

    Πραγματικά, τι θα κάνουμε αν δεν καλυφθούν αυτές οι κενές θέσεις μανικιουρίστ, μασέζ, παρμπριζοκαθαριστές κτλ.

  29. what avatar
    what 01/03/2010 21:23:36

    Μα αυτό μπορεί να γίνει με το ένα και μοναδικό τρόπο τον οποίο οραματίζεστε. Να διώξετε τους Έλληνες και να φτιαχτεί η πρώτη πολυεθνική κολεκτίβα.

    Με ανεργία μόνιμη 10% τα τελευταία 30 χρόνια, και ανύπαρκτη βιομηχανία, πόσους συλλέκτες φράουλας να χρειαζόμαστε άραγε;

  30. what avatar
    what 01/03/2010 21:28:37

    Προφανώς και δεν έχεις πάει σε αυτά τα ζωντανά χωριά.
    Αυτός ο καημός για την ερημωμένη επαρχία τώρα μας έπιασε; Πριν δεν ήταν έρημη;

  31. Eastrader avatar
    Eastrader 01/03/2010 21:49:31

    Εξακολουθεις να θολωνεις τα νερα και να τσαλαβουτας στην μιζερη αριστεριστικη λογικη της εξισωσης.Σοβαρεψου ομως και ελα να μιλησουμε σοβαρα.Εχεις παει προσφατα σε λαικη?Εχεις δει σε ποσα χιλιομετρα εκτεινονται εκει οι κουρελουδες περαν της κανονικης λαικης?Ποιοι ειναι αυτοι οι τυποι που πλημυριζουν ολους τους δρομους γυρω απο τον κανονικο δρομο της λαικης?Ρωτησες ποτε εαν αυτοι δινουν ενα ευρω στον δημο για την καθαριοτητα οπως οι νομιμοι?Και ενταξει να συμφωνησω μαζι σου οτι και οι αλλοι οι "Ελληναραδες" κατ'εσε δεν πληρωνουν.Τουλαχιστον αυτοι θα κρατησουν τα χρηματα εδω.Θα τα δωσουν σε καποιο Ελληνα παραγωγο η σε καποιον Ελληνα να τους δωσει επιπλα,να τους διδαξει το παιδι η να τους προσφερει την χ υπηρεσια.Οι πακιστανοι τι θα τα κανουν?Και τελος παντων αυτη η μιζερη φουκαριαρικη λογικη οτι καλα κανουν και οι μεταναστες γιατι και οι δικοι μας κανουν το ιδιο πρεπει να τελειωσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.