#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/03/2009 03:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι κουκούλες κατεβαίνουν – η παράσταση αρχίζει

 Γράμμα ενός αντιεξουσιαστή από την φυλακή

Στις αρχές Οκτωβρίου 2007 ο 23χρονος τότε Γιώργος Βούτσης- Βογιατζής συμμετείχε σε ληστεία με λεία 23.000 ευρώ από υποκατάστημα της Εθνικής στην περιοχή του  Γκύζη. Προσπάθησε να διαφύγει, αλλά μπλοκαρίστηκε από διερχόμενο οδηγό και συνελήφθη. Η ΕΛ.ΑΣ. πίστεψε τότε πως κρατά στα χέρια της το κλειδί που θα άνοιγε τις πόρτες αντιεξουσιαστικών ομάδων που επιδίδονται σε αξιόποινες πράξεις. Η περίπτωσή του προκάλεσε τότε και κάποιο πολιτικό θόρυβο επειδή είναι γιος του στελέχους του ΣΥΝ, Νίκου Βούτση, ο οποίος φυσικά δεν έχει καμία πολιτική ευθύνη.

Η πρόσφατη επιδρομή μιας ομάδας κουκουλοφόρων στο Κολωνάκι έφερε πάλι στην επικαιρότητα την περίπτωση του επειδή κατά τη διάρκειά της μοιράσθηκαν προκηρύξεις με το σύνθημα «Λευτεριά στο Γιώργο Βούτση» ( http://www.antinews.gr/?p=5583).

Αναδημοσιεύουμε από το χθεσινό Πρώτο Θέμα μια επιστολή που φέρεται να έστειλε από τον Κορυδαλλό και είναι ενδεικτική των ιδεών του και του τρόπου σκέψης του.

Η αυτό- λατρεία του υποκειμένου της «εξέγερσης»


_________________________________________________________________________________________________

«...Εκείνο το πρωινό όλα ήταν έτοιμα για τη μεγάλη έφοδο στα ταμεία της Εθνικής Τράπεζας. Η αδρεναλίνη στο full, οι λεπτοδείκτες δίναν το τέμπο της αντίστροφης μέτρησης, τα πιστόλια οπλισμένα έκοβαν βόλτες γύρω από ανυποψίαστους πολίτες φυλαγμένα στην κρύπτη τους. Οι μέρες γίναν ώρες και οι ώρες δευτερόλεπτα τυλιγμένα με εικόνες. Ο κόσμος της εργασίας υποκλίνεται στα βήματά σου και η αίσθηση του παρανόμου αγγίζει για λίγο την απόλυτη ελευθερία. Υπάρχει άραγε κάτι πιο όμορφο; Πιο όμορφο από αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα; Ικανά να «σκλαβώσουν» την ύπαρξή σου.

Νιώθεις ξένος μέσα στην πόλη. Είσαι ξένος γι' αυτήν. Η αρχιτεκτονική της νομιμότητας δε σε χωράει. Το αισθάνεσαι. Είσαι τσιτωμένος. Επιθυμείς την εκτροπή. Είσαι η εκτροπή. Η οργάνωση της σιωπής παραβιάζεται από τους αρνητές της. Η πλήξη σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Ή είσαι μέρος του προβλήματος ή κομμάτι της λύσης. Θυμάσαι... Η εργασία σου υπόσχεται "τα πάντα".

Ηθική, κοινωνικοποίηση, χρήμα. Και σαν αντάλλαγμα σου δίνει το δικαίωμα να καταναλώσεις. Να εξαργυρώσεις τον χαμένο σου χρόνο σε εικόνα. Έχεις μια τελευταία ευκαιρία να πετάξεις το πιστόλι. Να γυρίσεις πίσω και να ανταποκριθείς στο φλερτ της εργασίας. Τα δευτερόλεπτα παγώνουν. Κλείνεις τα μάτια και κάνεις μια ευχή: να μείνουν για πάντα παγωμένα. Η αστυνομική ταυτότητα δε σε βαραίνει πια.

Ανάβεις ένα τσιγάρο. Ένα περιπολικό διασχίζει το δρόμο. Είσαι έτοιμος. Πιο έτοιμος από ποτέ. Κάνεις τα τελευταία check, αποφεύγεις την πολυκοσμία και τις κάμερες. Ήρθε η ώρα. Οι κουκούλες κατεβαίνουν και η παράσταση αρχίζει. Η πόρτα ανοίγει εύκολα και οι πελάτες μεταμορφώνονται σε κομπάρσοι στην πιο σύντομη ταινία της ζωής τους. Τοποθετείς, μαζεύεις, παρατηρείς, κοιτάς το ρολόι σου, εποπτεύεις, αποχωρείς. Τρέχεις, τίποτα δεν είναι με το μέρος σου εκείνη τη στιγμή. Ο χρόνος καταργήθηκε. Θες να το φωνάξεις και να το μάθουν όλοι. Δεν είναι το χρήμα. Είναι το συναίσθημα της απελευθέρωσης και οι καθαρές ανάσες της διαφυγής σου»

(Γράμμα του Γιώργου Βούτση-Βογιατζή από τις Φυλακές Κορυδαλλού, 17/3/2008)

Οι ταραξίες, οι ληστές και οι εμπρηστές είναι οι πυροκροτητές....

«...Η επιλογή της ληστείας αποτελεί έναν σταθμό της πορείας μου προς την άρνηση. Οι αντάρτικες έφοδοι στον πλούτο του εχθρού με τη μορφή της απαλλοτρίωσης διατηρούν με ιστορική συνέπεια μια διαχρονική επιλογή επίθεσης στην ιστορία της άρνησης. Η συνέπεια της αντίληψης με τη δράση οφείλει να συμβαδίζει με ακρίβεια στρατιωτικού βηματισμού. Οι ταραξίες, οι ληστές και οι εμπρηστές είναι οι πυροκροτητές του ίδιου πολέμου. Η άρνηση της εργασίας αποτελεί μια τμηματική άρνηση της  οικονομίας και του κόσμου της. Η μισθωτή εργασία αποτελεί μια αλλοτριωμένη διαδικασία παραγωγής ανισοτήτων, θεμελιωμένη πάνω στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Είναι η  εμπορευματοποίηση της φυσικής ανάγκης του ανθρώπου για δημιουργία και η ένταξή της στο κοινωνικό εργοστάσιο των αλλοτριωμένων σχέσεων. Το σύμπλεγμα της ηθικής της εργασίας δημιουργεί το ρόλο του τίμιου εργαζόμενου....»

(Γράμμα του Γιώργου Βούτση-Βογιατζή, Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2009)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ....σεμνά avatar
    ....σεμνά 23/03/2009 07:06:46

    Γιώργο λες κουταμάρες.

  2. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 07:14:00

    Όταν τρώει κανείς και έχει στέγη αποκλειστικά και μόνο από τα χρήματα των φορολογουμένων, τέτοια λέει. Άντε γειά μας. Τώρα τους τα τρώς νόμιμα χωρίς να χρειαστεί να δουλέψεις ούτε λεπτό.

  3. anetos avatar
    anetos 23/03/2009 08:08:55

    το συστημα το συμπαθουν μονο οι λιγοι βολεμμενοι αλλα και η κονομα δια της ληστεια ς απο ποτε λεγεται αρνηση..? και μετα ξυπνησε ...στον κοσμο της αναγκαστικης "μη εργασιας" ...χαλαρωσε και απολαυσε το μεγαλε !

  4. MIG-21 avatar
    MIG-21 23/03/2009 09:09:16

    Δυστηχως απο την συμπεριφορα αυτου του τυπου, δικαιονεται ο Πολυδωρας!!!

  5. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 23/03/2009 09:27:17

    Ανετε,εισαι πολυ μεγαλος.
    Μ εκανες και γελασα πρωι πρωι.
    Η τελευταια προταση ειδικα.

  6. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 23/03/2009 10:05:22

    Εκει που ειναι χωμενος τωρα πετυχε την μη εργασια. Νικησε το συστημα. Τον ζηλευω. Εγω παω για δουλεια τωρα.

  7. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 23/03/2009 10:07:47

    Η άρνηση της εργασίας αποτελεί εύκολη επιλογή που στηρίζεται στο κοπροσκυλίκι και στην έλλειψη παιδείας με πρόσχημα γελοία ιδεολογήματα.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/03/2009 10:41:04

    Mου αρεσουν τα λογοτεχνικα εργα των ληστοεπαναστατων (νεος πολιτικος ορος).
    Οσο περισσοτερο παρακολουθω τη δραση των αντιεξουσιαστων - ληστοεπαναστατων τοσο περισσοτερο πιστευω οτι ειναι η συνεχεια των ληστων των ορεων του 19ου αιωνα και αρχων του 20ου που εκαναν διασημη την Ελλάδα στην Ευρωπη και προκαλεσαν και διπλωματικα επεισοδια κατα καιρους,προσαρμοσμενοι στι συνθηκες της αθηναικης μεγαλοπολης του 21ου αιωνα.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 23/03/2009 10:41:10

    Βούτσης-Βογιατζής.

    Όπως λέμε Γλυκάτζη-Αρβελέρ.

    Όπως λέμε μονάχους-μονάχους.

    Αλλά μάλλον οι φώκιες έχουν περισσότερο μυαλό απ' το βλάκα.

    Κοπρόσκυλο, οι καλύτερες ληστείες δεν γίνονται με κουμπούρια, αλλά ΜΕΣΑ απ' το γκισέ.
    Φορώντας γραβάτα.

  10. donaE avatar
    donaE 23/03/2009 10:42:02

    Η αδρεναλινη φταιει για ολα.Ειναι ναρκωτικο αμα την συνηθισεις.

  11. reporter avatar
    reporter 23/03/2009 11:07:58

    Ο νεαρός Βούτσης ειναι γιός του ( 17 Νοέμβρη;) Πρέκα που είχε πυροβοληθει θανάσιμα απο αστυνομικους, ύστερα απο καταδώξη πριν απο περίπου 23 χρόνια.Ο Πρεκας είχε καταφύγει μέσα σε διαμέρισμα πολυκατοικίας, αν δεν κάνω λάθος στου Γκύζη και παρα τις αντίθετες εντολές να συλληφθεί ζωντανός, κάποιοι αστυνομικοί, περιέργως, τον πυροβόλησαν.Η μητέρα του ήταν τότε έγκυος ή μόλις είχε γεννησει( πέρασαν πολλά χρόνια, η μνήμη εξασθενεί)και ,ως σύντροφος του Πρέκα, μπήκε στη φυλακή. Ο νεαρός Βούτσης , όπως και ο Δημητράκης, είναι θύματα του κομπλεξισμού των Αλαβάνου, Βούτση και Στρατούλη οι οποίοι απολαμβάνουν ελεύθεροι ποικιλοτρόπως την ζωή τους,γεμίζοντας μίσος την ψυχή νέων παιδιών και καταστρέφοντας την ζωή τους,για να μπορούν αυτοί να στηρίζουν "πολιτικό"
    λόγο. Αυτοί είναι οι ηθικοί αυτουργοί της οδυνηρής περιπέτειας του νεαρού Βούτση.

  12. donaE avatar
    donaE 23/03/2009 11:10:17

    @ 10 Προφητη
    Πολυ καλο.

  13. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 23/03/2009 11:16:56

    @13 χανεις λαδια;

  14. Antisocial avatar
    Antisocial 23/03/2009 11:17:28

    Γιατί δημοσιεύεις μονό αποσπάσματα της επιστολή και όχι ολόκληρη;

  15. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 23/03/2009 11:20:27

    Αποκαλυπτικό το σημείο περί αρνήσεως εργασίας. Ανάπτυξη επαναστατικότητας με χρήματα πολιτικής σταδιοδρομίας...

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/03/2009 12:09:02

    Απαλλοτριωμένα μυαλα. Τι να περιμενει κανεις? Λουντεμη??

    Γουσταρω ν απαλοτριώσω τα κρανη των παλικαριών και να τα δωσω δωρεαν στους πιτσιρικαδες που οδηγουν ξεσκεπαστοι διοτι το Κρατος ασχολειται.


    ΠΠ

  17. Le canard avatar
    Le canard 23/03/2009 12:23:37

    @Anonymous 18

    Και μετά να τα μοιράσουμε σε καμμιά φτωχογειτονιά των δυτικών προαστίων, έτσι; Οχι στην τσέπη μας...

  18. Le canard avatar
    Le canard 23/03/2009 12:28:16

    @Anonymous 21

    Προφανώς για να μην κατηγορήσουν το Συνασπισμό ότι στηρίζει το "χώρο". Εν πάση περιπτώσει, ένα προσωπικό δράμα τραβάει ο άνθρωπος. Από φήμες που κυκλοφορουν, χρόνια τώρα δεν υπάρχουν στενές σχέσεις.

  19. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 12:40:30

    Dona E@12
    Τάπες όλα.
    Το παλληκάρι μετατρέπει τό προσωπικό του πρόβλημα σέ κοινωνικό.
    Θά μπορούσε νά τζογάρει κάθε μέρα στο Καζίνο ή να κάνει κόντρες στά Λιμανάκια τής Βουλιαγμένης μέ 200km/h.γιά να ανεβάζει την αδρεναλίνη του,μέ άλλα λόγια να καλύπτει το εσωτερικό του κενό.
    Δυστυχώς γι΄αυτόν διάλεξε άλλον αυτοκαταστροφικό ρόλο.
    Κρίμα.
    Νεό παλληκάρι ,χαμένο στό διάστημα.
    Οσοι το ηρωοποιούν δέν ξέρουν τί τούς γίνεται.

  20. Le canard avatar
    Le canard 23/03/2009 12:46:19

    @Σπύρος 23

    Εντάξει, αλλά όχι ότι θα ήταν καλύτερα να τζογάρει σε καζίνο ή να παίρνει κόκα σε κανα κυριλάτο σαλόνι

  21. tiramola avatar
    tiramola 23/03/2009 12:48:40

    @13
    Τελικά έχει αποδειχθεί ότι στο διαδύκτιο μπορεί να μαθαινεις πολλά , αλλά ότι και η μαλακία πάει σύννεφο....

    Σπύρο όπως τα λες είναι και συ και η DonaE...
    Τον πατέρα και την μητέρα σκέφτομαι μόνο...

  22. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 12:51:09

    24@
    Καμιά διαφορά.
    Το να κυνηγάς τον κίνδυνο δέν είναι Κοινωνικό,αλλά προσωπικό θέμα.
    Η Αδρεναλίνη απλώς προκαλεί την αναγκαία ένταση γιά νά καλύψει τήν εσωτερική ΄Μαύρη Τρύπα΄.
    Και άλλως τε η κόκα ενισχύει την αδρεναλίνη και την ντοπαμίνη...
    Δεν αποκλείει το ένα το άλλο.

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 12:52:39

    25@Tiramola
    Συμφωνώ απολύτως.
    Δέν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται σε μιά οικογένεια,φυσικά,πάντως και οι δυό τους είναι μιά χαρά παιδιά,πέρα απο τίς όποιες πολιτικές διαφωνίες.

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 12:53:42

    Και όποιος τά ρίχνει στον Πατέρα ή στην Μάνα ας ρίξει ως ΄αναμάρτητος΄πρώτος τον Λίθο.

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 12:54:42

    Και δεν κονόμησαν φράγκο απο την πολιτική.
    Ο Νίκος ο Βούτσης δέν έχει βγάλει δραχμή.

  26. tiramola avatar
    tiramola 23/03/2009 12:59:46

    Στις περισσότερες περιπτώσεις όπου υπάρχει μέσα στην οικογένεια έντονη πολιτική δραστηριότητα συνήθως τα παιδιά ακολουθούν...

  27. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 23/03/2009 13:08:40

    Πολλοι εχουν δικηο εδω σημερα.
    Η οικογενεια ομως,σαφως και παιζει ιυσιωδη ρολο στην αναπτυξη της προσωπικοτητος του καθε παιδιου,ειτε με αυτα που λεει και κανει,ειτε με αυτα που δε λεει και δεν κανει.Η με αυτα,που απαγορευει.
    Επειδη μεγαλωσα ενα παιδακι,προσπαθωντας να σκεφτομαι 10 φορες πριν πω,η κανω κατι,μπορω να πω,οτι εκτος του οτι εγινε πολυ καλη μαθητρια,εγινε και πολυ καλος ανθρωπος.
    Εντιμη και σωστη.Και απολυτη στην κριση της.
    Και βεβαια,οταν ηταν 4 χρονων,μου ελεγε,εγω ειμαι ΚΚΕ,γιατι λεει οτι ολοι οι ανθρωποι πρεπει να ειναι ισοι,και εγω το ιδιο πιστευω.
    Ναι ειχε ηδη αποψη απο τοτε,χωρις να κανω προπαγανδα,και χωρις να εχω ψηφισει ποτέ εγω ΚΚΕ.
    Τους δε πασοκους,που τους ψηφιζα εγω,τους εφτυνε.

  28. Κυριως νομιμότητα avatar
    Κυριως νομιμότητα 23/03/2009 14:27:51

    Σιγά ρε σεις όλοι υποστηριχτές της νομιμότητας και των τραπεζών!!!

    Χαραμίζετε το σάλιο σας να υποστηρίζετε τους πρώτους ληστές! Μπροστά στους σημερινούς τραπεζομεγαλοϋπάλληλους, όλοι οι ληστές του κόσμου απο απαρχής πολιτιμού ωχριούν και σεις παπαγαλακια της εξουσίας, σκίζετε τα ιμάτια σας να τους υποστηρίζετε.

    Θα ήθελα να έβαζα το ονοματεπώνυμο μου φαρδυ πλατύ, αλλά προτιμώ να φορέσω τη κουκούλα μου, παρότι είναι διάφανη μπροστά στα φιμε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι νεοι φεουδάρχες και μπροστά στα μέσα που διαθέτει η σημερινή ελίτ.

    Οσο για την δηλωμένη σεμνη και ταπεινη αριστερά, την ξέρουμε, αν δεν ήταν αυτή που είναι δεν θα υπήρχαν κουκουλοφόροι!

    Ξυπνήστε!!

  29. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/03/2009 14:34:18

    @34. Κυριως νομιμότητα:
    ''σκίζετε τα ιμάτια σας να τους υποστηρίζετε''
    Επειδή από το πολύ σκίσιμο ιματίων για να υποστηρίξω τις τράπεζες δεν μου έχει μείνει πουκάμισο για πουκάμισο, μήπως μπορείς να μου στείλεις κάποιο από τα δικά σου, έστω και φορεμένο; Υπόσχομαι αυτό να μην το σκίσω.

  30. Κυριως νομιμότητα avatar
    Κυριως νομιμότητα 23/03/2009 14:43:23

    @ Σπατζιώτης,

    σιγα το χιούμορ και το πνεύμα. Αλλο τι έχεις να πεις;
    ή σας εχουν τελειώσει οι αλήθειες σας, αν ποτε είχατε τέτοιες στο μυαλό σας.

  31. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/03/2009 14:50:33

    @36
    Γιατί ''χιούμορ'' και ''πνεύμα''; Μια απλή έκκληση στα φιλάνθρωπα αισθήματά σου έκανα, κι εσύ με αποπαίρνεις έτσι; Κρίμα, γιατί από τα γραπτά σου δείχνεις άτομο πονόψυχο, με έμφυτο το αίσθημα της αλληλεγγύης...

  32. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 15:04:32

    Kάτι ανώνυμοι πού πουλάνε λαϊκίστικη ΄επαναστατικότητα΄ή είναι τυφλοί ή στηρίζουν έμμεσα ή άμεσα την Κρατική Εξουσία.
    Αυτά τά γενικά και αόριστα περί τραπεζών τα έλεγε και ο Αδόλφος και απο πίσω ήταν ο Κρούπ.
    Και τό πόπολο στο τέλος νόμιζε ότι έκανε αντικαπιταλιστικό αγώνα και τάβαζε μέ τούς Οβριούς και τούς Τσιγγάνους...Ταυτόχρονα έκαιγε και βιβλία και πανηγύριζε γιά τούς Φούρνους και τούς Θαλάμους Αερίων.

    Και στην Ελλάδα ,άλλως τε τέτοιες κορώνες πετάει ο Καρατζαφέρης,που ειναι σταθερός υποστηρικτής τού Μεγάλου Κεφαλαίου.
    Εχουμε πήξει στην φαιδρότητα .

  33. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 15:05:34

    Λάθος το ανώνυμο..
    Εννοούσα κάτι Κύριοι ΄Κυρίως Νομιμότητα΄

  34. tiramola avatar
    tiramola 23/03/2009 15:25:21

    Πάντως Σπύρο αν θέλεις την γνώμη μου δεν σημαίνει ότι η όποια παπαριά του Καρατζαφέρη αναιρεί ή μειώνει το ειδικό βάρος απόψεων ανθρώπων που τις πιστεύουν πραγματικά...
    Μπορεί να διαφωνώ συνολικά με τον τρόπο σκέψης του υιού Βούτση , αλλά δεν σημαίνει ότι θα γίνω και υποστηρικτής ενός άθλιου συστήματος που εν ονόματι της ανθρώπινης ματαιοδοξίας που το ίδιο το οικονομικό μοντέλο δημιουργεί με προιόντα που δεν μας χρειάζονται πραγματικά για να εισπράτει η τράπεζα την κανιώτα και ουσιαστικά να υπονομεύει το μέλλον μας κρατώντας μας δέσμιους με κάρτες και δάνεια.

  35. tiramola avatar
    tiramola 23/03/2009 15:32:51

    Έχει φροντίσει το κράτος ανώνυμε 42 να παίρνεις αποζημίωση , μην ανησυχεις...
    Κανονικά θα έπρεπε να παρακαλάς να σου σπανε το αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια για να το αλλάζεις τζάμπα...
    Άσε που είναι και ένας τρόπος για να διοχετευθεί επιτέλους το χρήμα στην πραγματική οικονομία...

  36. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 23/03/2009 15:37:48

    Ο υιός Βούτση είναι για λύπηση.

  37. Μάρκος avatar
    Μάρκος 23/03/2009 16:44:48

    Ναι, ο Μπαμπάς Βούτσης έχει και καλά κόψει τις πολιτικές σχέσεις με τον γιο. Το μόνο που κάνει είναι να τηλεφωνεί στον Κορυδαλό και να ζητά ρουσφετάκια από τους υπαλλήλους, να μην περιμένει ο γιόκας του στην ουρά για τον οδοντίατρο κι άλλα τέτοια μικροαστικά...

  38. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 16:46:01

    @ 39
    Και ο Thyssen

  39. Ισονομία avatar
    Ισονομία 23/03/2009 18:36:24

    Πλάκα έχουν ορισμένοι που νομιμοποιούν ηθικά τον υιό του Βούτση και κατηγορούν αποκλειστικά τους θησαυρίζοντες καταχραστές τραπεζίτες.

    Κανονικά κάθε παρανομία δεν είναι κατακριτέα;
    Να με συμπαθείτε αλλά ο υιός Βούτσης κάθε άλλο παρά παράδειγμα δεν αποτελεί για τους νεανίες. Αλλά δε φταίει αυτός και μόνο. Φταίνε και άλλοι. Και αυτοί που τον προκαλούν με τον εγωισμό τους και τον απερίσκεπτο πλουτισμό τους αλλά κυρίως αυτοί που τον ποτίζουν μίσος στη ψυχή του δημιουργώντας του φαντάσματα και δαίμονες.
    Αν μιλάμε όμως για περίπτωση συμφέροντος και ιδιοτέλειας του ιδίου από τη δράση αυτή δε θα μιλήσω καν. Δε χρειάζεται.

  40. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 23/03/2009 19:10:36

    Ένα κείμενο πολιτικό, από τα πιο σημαντικά που είδα τελευταία, που απαιτεί μια βαθιά επισκόπιση, από αυτούς, που δεν ικανοποιούνται με αφορισμούς. Ένα κείμενο - αριστούργημα από τη μεριά της εξουσίας, με στόχο την αλλοτρίωση των νέων ανθρώπων.
    Το πρώτο ερώτημα είναι κατά πόσο το γράψανε κάποιοι τεχνικοί της εξουσίας, βάζοντας τον Βούτση να υπογράψει, ή κατά πόσο το γράψανε "δια χειρός" Βούτση. Όσο και εάν θέλω να αισθάνομαι εχθρός της εξουσίας, δεν μπορώ να μην της δώσω συγχαρητήρια για τον άψογο τρόπο, που μπορεί η υπουλία της να υποβάλει, για την απαράμιλη ικανότητά της να κάνει πλύση εγκεφάλου, χωρίς να πλησιάζει καν σε απόσταση ενός μέτρου τον χειραγωγούμενο.
    Ας μην ξεγιελιόμαστε: Ο αποδέκτης αυτής της επιστολής δεν είναι ο σαραντάρης ή ο πενηντάρης, που με τον ένα ή αλλο τρόπο έχει διαμορφώσει συγκροτημένες αντιλήψεις και εύκολα θα απορρίψει ή θα ειρωνευθεί τον αποστολέα. Αυτή η επιστολή δεν γράφτηκε για μένα. Οι παραλήπτες βρίσκονται μέσα σε κάποιο άλλο χώρο, που εδώ και πολύ καιρό υποβάλεται με αντίστοιχα μηνύματα ύπνωσης. Βάλτε το χέρι στην καρδιά και αναρωτηθείτε: Είστε σε θέση να συγγράψετε ένα τέτοιο κείμενο;
    Πρόκειται, κατά τη γνώμη μου, για ένα καταστροφικό πόνημα, με ποιότητες υπέρ άνω του γλαφυρού.
    Πως κατάφερε η εξουσία να διαμορφώσει ένα τέτοιο συντάκτη; Απευθυνόμενος και εγώ στο ίδιο ποίμνιο, γράφω σε ένα πληκτρολόγιο, δίπλα σε ένα φλυτζάνι καφέ. Αυτός γράφει πίσω από τα κάγγελα.Με τη γοητεία του ληστή των ορέων. Και εγώ ο καραφλός, δεν διαθέτω ούτε τις μπούκλες των ωραίων.
    Δύσκολα. Γιατί ο κάθε Γρηγορόπουλος, που έχει προγραφεί από τους τεχνικούς της εξουσίας, περιμένει κάτι κι από εμάς.

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/03/2009 19:24:07

    @49 Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι δεν απευθύνεται σε 40 άρηδες και άνω. Απευθύνεται στην εφηβεία και στο θυμικό. Τώρα ποιός θα πληρώνει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και του κινητού αν όλοι γίνουν "αναρχικοί" και ληστές των ορέων ... άλλο θέμα για τον Τσε .. συγνώμη Βούτση.
    Καλά τουλάχιστον αυτός φυλακίστηκε νωρίς.... γλύτωσε από τα δεσμά της εργασίας.

  42. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/03/2009 21:00:44

    Διάβασα με προσοχή την επιστολή του φυλακισμένου «αντιεξουσιαστή» Βούτση. Όπως κάποτε διάβαζα με προσοχή τα γραπτά των Μάρξ, Κροπότκιν, Μπακούνιν, Γούντκοκ κ.ά. Οι ιδέες τους με είχαν συνεπάρει. Ειδικά οι αφορώσες την μορφή «δουλείας» που μάθαμε να ονομάζουμε εργασία. Ομολογώ ότι με είχαν πείσει. Στην φυσική του κατάσταση ο άνθρωπος ήταν κυνηγός τροφοσυλλέκτης. Κατανάλωνε ελάχιστο χρόνο από την ημέρα του προκειμένου να τραφεί. Τις υπόλοιπες ώρες ήταν ελεύθερος να διαλογίζεται, να συμμετέχει και να ομφαλοσκοπεί. Ακούγεται ωραίο.
    Ο Μάρξ απ`τη μεριά του μας υποσχέθηκε ότι μόλις επέλθει η αυτοματοποίηση μέσω των μηχανών, ο άνθρωπος θα ξαναβρεί την πραγματική του ταυτότητα. Την φυσική του θέση. Θα ολοκληρωθεί.Απαλλαγμένος δηλαδή από την ανάγκη της εργασίας θα αφιερώνει το χρόνο του σε αυτά που τον ελευθερώνουν και τον κάνουν άνθρωπο. Το πρωί ψαράς, το μεσημέρι ποιητής και το βράδυ καλλιτέχνης… Η ουτοπία του κομμουνισμού.
    Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Από τη στιγμή που ο άνθρωπος καλώς ή κακώς οργανώθηκε σε κοινωνίες προέκυψε και η ανάγκη τόσο της συντήρησης τους όσο και του καταμερισμού των όποιων απαραίτητων εργασιών προκειμένου να συνεχίσουν οι κοινωνίες να υφίστανται. Μεγάλες κοινωνικές συγκεντρώσεις δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς οργανωμένη εργασία. Οι ισχυροί της κάθε εποχής (σωματικά, οπλικά και αργότερα οικονομικά) θέτουν τους κανόνες και οι υπόλοιποι συμμορφώνονται. Οι ισχυροί της κάθε εποχής γίνονται πολέμαρχοι κατόπιν γίνονται γαιοκτήμονες φεουδάρχες, Βασιλιάδες και αργότερα καπιταλιστές επιχειρηματίες και πάει λέγοντας. Δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα των ανθρώπων μέσα στα πλαίσια της φυσικής επιλογής και της επιβίωσης του είδους. The human condition. Συνεπώς θέλουμε δεν θέλουμε, ο μέσος άνθρωπος αναγκάζεται να εργαστεί προκειμένου να μπορεί να εξασφαλίσει τα απαραίτητα για τον εαυτό του και την οικογένειά του. Αν δεν εργαστεί θα σβήσει βιολογικά. Εκτός και αν πάρει και αυτός τα όπλα και προσπαθήσει να πάρει τη θέση του αντιπάλου πολέμαρχου. Πόλεμος δηλαδή. Κάποιος όμως θα νικήσει. Και μετά; Θα βάλει κάποιους να εργάζονται για αυτόν και βέβαια κάποιοι θα ξεσηκωθούν για να του πάρουν την θέση και πάει λέγοντας στο διηνεκές.. Ακούγεται γνώριμο; Είναι η ιστορία της ανθρωπότητας.
    Καλή η κριτική επί της εργασίας ως συντελούσα στην αλλοτρίωση της φύσης μας κλπ. Αλλά ποια είναι η εναλλακτική λύση; Η ληστεία; Μα αν όλοι την εφαρμόσουμε ως μέθοδο δεν θα καταλήξουμε πίσω στις σκοτεινές εποχές της ανθρωπότητας όπου το δίκιο του σωματικά ρωμαλέου και του οπλοφόρου θα κυριαρχεί; Δεν θα δημιουργήσουμε μια ζούγκλα; Αν όλοι γίνουμε ληστές ποιος θα παράγει και θα δουλεύει ώστε να επιβιώνουμε; Δεν θα δημιουργήσουμε ομάδες (έστω ληστών) που πάλι κάποιος θα πρέπει να συντηρεί δια της εργασίας; Ποιος θα αποταμιεύει ή θα διακινεί κεφάλαια οπότε να μπορούμε να τον ληστέψουμε; Οι άλλες ομάδες ληστών; Δηλαδή πάλι πόλεμος. Δεν θα πρέπει να γίνουμε όλοι ληστές; Και τότε; Δεν νομίζω κανένας από τους θεωρητικούς του αναρχισμού να συμφωνούσε με κάτι τέτοιο. Δεν είχε τέτοια κοινωνία κατά νου ο Προυντόν.
    Σκοπός και μόνο του πραγματικού αντιεξουσιαστή θα πρέπει να είναι η προσπάθεια βελτίωσης ή αλλαγής ή κατάργησης των μορφών εκμετάλλευσης. Με ρεαλιστικές προτάσεις μέσω συστημάτων αυτοδιαχείρισης, κολλεκτιβων, κολχόζ και δεν ξέρω τι άλλο. Όχι οι ληστείες και οι καταστροφές των κόπων των συνανθρώπων τους. Αλλιώς ως πραγματικός «αναρχικός» μπορείς να αποτραβηχτείς από την κοινωνία. Αν και δεν πιστεύω ότι στην σημερινή κοινωνία όπου ακόμη και το πόσιμο νερό κοστίζει κάποια χρήματα (λογαριασμός ΕΥΔΑΠ), έχει νόημα κανείς να δηλώνει αναρχικός όντας αναγκασμένος να επιβιώνει. εντός της κοινωνίας.
    Συνεπώς; Μήπως το όνειρο του κου Βούτση έτσι όπως το περιγράφει είναι εφιάλτης; Δεν ξέρω. Ερωτήματα βάζω και είμαι πρόθυμος να ακούσω εναλλακτικές απόψεις.

  43. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 23/03/2009 23:02:26

    @ Strange Attractor 51
    Βρίσκω τα ερωτήματα και την συλλογιστική που θέτεις σε αυτό το σχόλιο, πολύ παραγωγικά.
    Νομίζω ότι ιδιαίτερα επιτυχής και εύστοχη είναι η αναφορά σου στο θέμα της human condition.
    Πιστεύω ότι η επιλογή από τη μεριά σου όρων της Αγγλικής για το προκείμενο δεδομένο, δεν ανάγεται απλά σε μια ίσως πάγια επιλογή σου. Πράγματι ο όρος CONDITION δεν είναι εύκολο να αποδοθεί στα Ελληνικά μονολεκτικά. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟΣ, ενώ ταυτόχρονα τον αξιολογώ ως όρο κλειδί. Οπωσδήποτε αποδίδει μια κατάσταση, ενώ όμως δεν παύει να βρίσκεται υπό συνεχή διαμόρφωση και μάλιστα δυναμικά, συμβάλλοντας ο ίδιος σε συλλογικό επίπεδο στην διαμόρφωσή του. Είναι δηλαδή κάτι σαν πρόγραμμα αυτοκαθορισμού, που αυτοπρογραμματίζεται και αναπαράγεται σε νέο επίπεδο και με νέα μορφή.
    Εκεί είναι, νομίζω, που πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας. Γιατί είμαστε conditioned; Πως συμβαίνει αυτό σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο; Υπάρχει δυνατότητα να σπάσουμε αυτή τη διαδικασία στην κτεύθυνση ενός άλλου αυτοπροσδιορισμού; Πόσο συμβαίνει αυτό συνειδητά και πόσο αυθόρμητα και μηχανικά;
    Και μήπως τελικά δεν είναι μόνο το όνειρο του Βούτση ένα είδος εφιάλτη, αλλά και ο δικός μας κοινωνικός εφιάλτης μήπως είναι ένα είδος αυτοαναπαραγόμενης ύπνωσης;

  44. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/03/2009 23:04:02

    41@Tiramola
    Εμπειρος άνθρωπος είσαι και μπορείς αναμφισβήτητα να κατανοήσεις πώς ο ΄αντικαπιταλισμός΄τού Καρατζαφέρη διαφέρει απο την γνήσια κριτική στο Σύστημα πού γίνεται απο άλλες φωνές πού προέρχονται από άλλους κομματικούς φορείς ή είναι και ανένταχτοι..
    Απλά επισήμανα πώς πολύ εύκολα μιά θολή ΄αντικρατική πάλη΄μπορεί να μπατάρει στην ακροδεξιά.Ιστορικά στοιχεία υπάρχουν και το ξέρεις.
    Ξέρεις πολύ καλά πώς το σπάσιμο τραπεζών ως συμβολική ενέργεια θα μπορούσε να προέλθει και απο οιοδήποτε λούμπεν στοιχείο..
    Εσύ μιλάς γιά ουσιαστικές δημοκρατικές διαρθρωτικές αλλαγές ,βάσει τού εφικτού,σε μιά Κοινωνία πού πάσχει.
    Και συμφωνώ μαζί σου.
    Ας προχωρήσουμε λοιπόν σε αυτό ,αρχικά .
    Οι ΄αντικρατικές πάλες΄επί τής ουσίας θέτουν εμπόδια σέ κάθε αλλαγή και ικανοποιούν το θυμικό κυρίως τών αγανακτισμένων πολιτών πού τίς παρακολουθούν απο τηλεοράσεως.
    Το θυμικό μέν ικανοποιείται αλλά ταυτόχρονα ποινικοποιείται και τό ΄Φούτερ΄πού φοράμε επειδή φέρει και κουκούλα.

  45. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/03/2009 23:08:16

    @52 Διάβασε το The Human Condition της Hannah Arendt.

  46. babis lazarou avatar
    babis lazarou 23/03/2009 23:15:29

    ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΠΕΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΑΡΑΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ .ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΡΕ ΜΠΑΙΓΝΙΟ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΣΦΥΧΤΗΡΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑΣΟΥ ΑΝ ΔΕ ΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕΜΑΣ ΕΜΑΣ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ . ΡΕΜΑΛΙ Ε ΡΕΜΑΛΙ.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/03/2009 23:31:57

    @56 Ρε συ ανώνυμε διαβασμένε μήπως κάνεις λάθος; Το The subhuman condition είναι δίσκος του ροκ συγκροτήματος The Line Atlantic.
    Πήγαινε αλλού να κάνεις συστάσεις βιβλιογραφίας. Εδώ δεν σε παίρνει.

  48. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 23/03/2009 23:39:13

    Μάλλον φίλε Σπύρο ήθελες να πείς οτι ο Νίκος Βούτσης δεν πλούτισε από την πολιτική. Από το βιογραφικό του πάντως για επαγγελματίας πολιτικός φαίνεται...

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 24/03/2009 00:25:58

    58@
    Αυτό εννοώ.
    Πώς ο Βούτσης δεν πλούτισε από την Πολιτική.Στην σημερινή εποχή προστίθεται στά υπέρ του.
    Το εάν είναι επαγγελματίας Πολιτικός ή όχι δεν το γνωρίζω.
    Πάντως και στά λοιπά κόμματα υπάρχουν πάμπολλοι επαγγελματίες Πολιτικοί που θυμίζουν Ερασιτέχνες τού χειρίστου είδους.
    Εξ όσων μάλιστα θυμάμαι ειχε σπουδάσει Πολιτικός Μηχανικός,αλλά δεν γνωρίζω εάν ασκεί το επάγγελμα.

  50. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 24/03/2009 11:57:18

    Από τον μπαμπάκα αρχι-Τσυριζαίο Νίκο Βούτση θα περίμενα μία δήλωση, ότι όλα αυτά που γίνονται στο όνομα του παιδιού του τον εκφράζουν. Αλλά, δεν φαίνεται να πολυντρέπεται ο άνθρωπος για το οικογενειακό του κατάντημα. Γιατί άλλωστε; Συγγενείς ιδεολογίες είναι, ο μπαμπάκας είναι το πολιτικό προκάλυμμα (κοινώς "φύλλο συκής"), ο γιος η δράση.

    Μία λεπτομέρεια για όσους δεν πιστεύουν σε συγκοινωνούντα δοχεία μεταξύ χουλιγκάνων και "αριστεριστών-ανταρτών πόλης":
    Ο υιός Βούτσης ήταν χουλιγκάνος του Παναθηναϊκού προτού ανακαλύψει το "φως" της "επανάστασης".

    Προς Σπύρο: Αφού δεν ασκεί το επάγγελμα ο μπαμπάκας Βούτσης, από τί ζει; Από την "επανάσταση";

  51. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 24/03/2009 11:59:08

    Κάποιοι ηθελημένοι μπερδεύουν την κουκούλα του φούτερ και του μπουφάν με την κουκούλα στο πρόσωπο. Πάσχουν τα ελληνικά τους ή πάσχει η νοημοσύνη τους; Ή απλά θέλουν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν;

  52. ... avatar
    ... 24/03/2009 20:10:41

    "Προς Σπύρο: Αφού δεν ασκεί το επάγγελμα ο μπαμπάκας Βούτσης, από τί ζει; Από την “επανάσταση”;" Είσαι ταλέντο έτσι. Τι κάνει ο Βούτσης δεν ξέρω, όμως ασχολούμαι με την πολιτική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πλουτίζω. Μπορεί να βγάλω μύρια, μπορεί και όχι.

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 25/03/2009 03:38:13

    Εχεις στοιχεία οτι ο πατέρας Βούτσης έχει πλουτίσει??Γιατί εγώ δεν έχω κανένα.
    Eπίσης έγραψα πώς δεν γνωρίζω εάν ασκεί το επάγγελμά του ...Μεγάλη διαφορά απο τήν βεβαιότητα΄δεν εργάζεται΄.
    Σιγά μην ειναι ο πατήρ Βούτσης το πρόβλημα της Ελλάδας..
    Εδώ ο Κυριάκος έπαιρνέ εκτυπωτές απο την Siemens και ο Ακης αυγουλιέρες.
    Ρε πλάκα μας κανετε??

  54. σχολιαστής avatar
    σχολιαστής 25/03/2009 17:48:30

    Αν το κράτος ήταν σοβαρό οι αναρχικοί θα είχαν εξαφανιστεί από το πρόσωπο της γης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Τώρα καθόμαστε και συζητάμε τι παπαριές γράφει ο κάθε καμένος. Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ.

  55. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/04/2009 20:28:43

    καμια σχέση με τον πρέκα.
    Η γυναικα του Πρέκα ηταν η γνωστή Βαγγελιώ Βογιατζη, αλλά πρόκειται περί συνωνυμίας με την μητερα του νεαρού Βουτσης

  56. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/04/2009 20:50:56

    Ο μπαμπας Βουτσης ειναι αποσπασμενος απο καποια υπηρεσία στον ΣΥΝ , και πριν στο ΚΚΕ εσ.
    Ενα βασικο μιοσθό έχει ο ανθρωπος,εχοντας δωσει τη ζωη του στην υποθεση-οπως αυτος την επιλέγει - της Αριστερας.
    ΑΝ ηταν -οχι λαμόγιο, έστω -καριεριστας ως πολιτικος μηχανικός, και με τις γνωριμιες που ειχε, ως ενεργό μέλος της γενιάς του Πολυτεχνείου, αφότου το ΠΑΣΟΚ ηρθε το '81 στα πράματα, θα μπορούσε τώρα να εχει εκατομμυρια (σε ευρω)

  57. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 05/04/2009 20:57:57

    αυτά για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος τω Kαισαρι.
    Το αν ο γιος του έχει ιδεολογική θολούρα και δεν ακολούθησε τους δρόμους του μπαμπά, πέραν της πατρικής αγωγής στην οποία υπεραμύνονται κάποιοι, είναι και θέμα ποιότητας μυαλού..
    τέτοιο μυαλό κρατάει ο μικρός, αυτό χρησιμοποιεί ...
    τα κείμενα του είναι πρωτόλεια, μια μίξη επαναστατισμού, συναισθηματισμού, κακοχωνεμένων τσιτάτων, χωρίς ειρμό.
    Περί εσωτερικού παραληρήματος πρόκειται. Θα μπορούσαμε να κάνουμε πολιτική σημειολογία με την επιστολή αλλά δεν αξίζει τον κόπο
    Απλά δείχνει και την πνευματική έκπτωση του πολιτικού του χώρου .θα ντρέπονταν οι αντιεξουσιαστές του 80 με αυτόν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.