#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2012 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι καταστροφές περιουσιών επιταχύνουν το επαναστατικό προτσές;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ψάχναμε εναγωνίως τριακόσια εκατομμύρια, γιατί οι εκβιαστές μας είχαν στη γωνία, με απειλές για κατάρρευση. Τα πετσοκόψαμε από μισθωτούς και συνταξιούχους, αφού πριν είχαμε κόψει άλλα τόσα από την ήδη πιασμένη από το λαιμό Άμυνα μας.

Κι όμως, σε μια τέτοια στιγμή, μια ορδή από επαναστάτες της πλάκας, οργισμένους πιτσιρικάδες που αισθάνονται ότι φέρουν όλο το άδικο του κόσμου στους ώμους τους και νομίζουν πως έτσι το διορθώνουν, εκβιαστές, αλλοδαπούς κι εγχώριους πλιατσικολόγους και χαβαλέδες, σε μια μέρα διέλυσε την μαζική ειρηνική συγκέντρωση των πολιτών, έκανε ζημιές πενήντα εκατομμυρίων κι έστειλε στην ανεργία κι άλλες εκατοντάδες εργαζομένων. Ανάμεσα τους και πολλοί κοινωνικοί λύκοι. Συμμορίες εμπρηστών – εκβιαστών, που βγήκαν να βγάλουν καλό μεροκάματο: ή τ’ ακουμπάς ή σε καίμε.

Τα φανάρια της τροχαίας, τα ΚΑΦΑΟ, τα κάγκελα των πεζοδρομίων και τα μάρμαρα, δεν νομίζω ότι αποτελούν βασικά στηρίγματα του καπιταλισμού. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση άραγε επιταχύνει το επαναστατικό προτσές; Παρά το ψευτοϊδεολογικό, «επαναστατικό» επίχρισμα, όλη αυτή η καφρίλα δεν αποτελεί παρά κομμάτι της εγκληματικότητας. Υπάρχουν διάφοροι βαρεμένοι που έχουν θεωρητικοποιήσει τις χαοτικές ιδέες τους, την μονήρη εφηβική συνήθεια που μετέτρεψαν σε ιδεοληψία καταστροφής. Πιστεύουν πως προκαλώντας χάος θα καταρρεύσει το κράτος, πως οι καταστραμμένοι μαγαζάτορες θα προλεταριοποιηθούν και θα μπουν στην «επανάσταση». Δεν τους περνάει απ’ το μυαλό πως ποιο πιθανό είναι να πάνε στη Χρυσή Αυγή παρά να αγκαλιαστούν με τους θύτες τους και να κάψουν τα μαγαζιά των άλλων. Όμως οι εγκληματικές πράξεις των ιδεολόγων καταστροφέων, δεν διακρίνονται από αυτές των κοινωνικών λύκων που εκβίασαν και λεηλάτησαν. Οι άνεργοι πλέον εργαζόμενοι των καταστραφέντων επιχειρήσεων σίγουρα δεν θα καταλάβουν καμμία διαφορά.

Για άλλη δε μια φορά είδαμε διάφορους θλιβερούς τύπους, που υποδύονται τους πανεπιστημιακούς «πνευματικούς» άνδρες, να ψελλίζουν δικαιολογίες που είναι για κλωτσιές και να πετάνε το μπαλάκι της ευθύνης αλλού.

Για το οργανωμένο κράτος δεν μπορεί να υπάρξει καμία διακριτική μεταχείριση των ιδεολόγων από τους πλιατσικολόγους κι εκβιαστές εμπρηστές. Αυτό που λείπει είναι μια ξεκάθαρη βούληση συντριπτικής καταστολής όλης αυτής της οργανωμένης εγκληματικής δράσης, με ψυχρή αδιαφορία για τα «ευγενή» ή ευτελή κίνητρα των δραστών. Ας τα εξηγήσουν στην απολογία τους στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων...

Η επερχόμενη νέα ηγεσία της χώρας, οφείλει ν’ αρπάξει το πρόβλημα της δημόσιας τάξης από τα μαλλιά, να κόψει φέτες και να πετάξει στα σκουπίδια την «πολιτική ορθότητα» και ν’ ανοίξει έναν ανηλεή πόλεμο κατά του συνόλου της εγκληματικότητας, είτε έχει ιδεολογικό επίχρισμα είτε όχι. Οφείλει με συντεταγμένο σχέδιο και πλήρη κάλυψη σε αυτούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή να τους αφήσει να εφαρμόσουν το νόμο αδιακρίτως.

Γιατί, αδέρφια, μην ξεχνάτε ποτέ ένα πράγμα: η εγκληματικότητα κάθε είδους, από το εμπόριο ναρκωτικών, τις κλοπές, τους βανδαλισμούς και τις λεηλασίες ως την λαθρομετανάστευση, είναι κατεξοχήν ταξική, πλήττει πρώτιστα τους αδύναμους, τις λαϊκές τάξεις, τους εργαζόμενους, τους ηλικιωμένους, τις μονογενεϊκές οικογένειες, τις μικρές επιχειρήσεις, αυτούς που είναι ευάλωτοι και δύσκολα συνέρχονται από το χτύπημα. Η αποκατάσταση της δημόσιας τάξης είναι συνταγματικό καθήκον και θα βελτιώσει δραστικά το επίπεδο ζωής των πολιτών. Ασφαλή σύνορα, ασφαλή σπίτια, ασφαλείς δημόσιοι χώροι. Αυτή είναι η αποστολή. Όλα τ’ άλλα είναι λόγια και συμβιβασμοί με καθάρματα και ιδεοληψίες σε βάρος  του Λαού. Η κρίση φέρνει αρκετή δυστυχία, ε, όχι λοιπόν ν’ αφήσουμε και τους κοινωνικούς λύκους ασύδοτους να ξεσκίσουν τις σάρκες του κράτους και των απλών πολιτών. Μας φτάνουν οι απέξω λύκοι, γερμανικής εκτροφής…

(από άρθρο που δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 19/02/2012 13:47:14

    http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2532.aspx
    “Κοινοβουλευτική δικτατορία θεωρείται εκείνο το πολίτευμα στο οποίο, τόσο η κυβέρνηση, όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση, η συντριπτική πλειοψηφία της Βουλής δηλαδή, συνεργάζονται μεταξύ τους, συναποφασίζουν και ψηφίζουν μαζί νόμους, ενάντια στην κοινή Βούληση”



    “Η Ιστορία συνήθως επαναλαμβάνεται – όχι φυσικά γραμμικά, αλλά ούτε και με την ίδια μορφή. Στα πλαίσια αυτά, η Ελλάδα είναι ξανά αντιμέτωπη με τη Γερμανία – ενώ η κυρία Merkel “φαίνεται πως εγκυμονεί το νέο Hitler, εφαρμόζοντας τις μεθόδους του 3ου Ράιχ”, κατά τις κατηγορίες του πρίγκιπα του Λιχτενστάιν (άρθρο).

    Τα «μέσα» δε που έχει σήμερα στη διάθεση της, στη θέση των παλαιοτέρων (SS, Gestapo κλπ.), δεν είναι άλλα από την πανίσχυρη οικονομική της αστυνομία (ΣΔΟΕ), καθώς επίσης την ομοσπονδιακή μυστική υπηρεσία (άρθρο) –«όπλα» με τα οποία επεκτείνεται στο εξωτερικό, εγκαθιστώντας κάποιες βασικές δομές τους στις χώρες που καταλαμβάνει”.

    • Αλέξης avatar
      Αλέξης @ anagnostopoulos panagiotis 19/02/2012 20:29:25

      Ποιός είναι ο εκφραστής της "κοινής Βούλησης";

    • alvita avatar
      alvita @ anagnostopoulos panagiotis 20/02/2012 01:06:35

      Οταν καίγονται Τράπεζες και όλοι μας χειροκροτούμε, δεν υπάρχει θέμα καταστροφής περιουσίας. Τόσο απλό.

  2. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 19/02/2012 13:58:23

    Για το οργανωμένο κράτος δεν μπορεί να υπάρξει καμία διακριτική μεταχείριση των ιδεολόγων από τους πλιατσικολόγους κι εκβιαστές εμπρηστές. Αυτό που λείπει είναι μια ξεκάθαρη βούληση συντριπτικής καταστολής όλης αυτής της οργανωμένης εγκληματικής δράσης, με ψυχρή αδιαφορία για τα «ευγενή» ή ευτελή κίνητρα των δραστών

    Για το οργανωμένο κράτος, πρωτίστως δε μπορεί να υπάρξει διακριτική μεταχείριση των επίορκων πολιτικών από τους πλατσικολόγους εγκληματίες.
    Αυτό που πάντα έλλειπε στην πράξη (καθότι στις προεκλογικές εξαγγελίες πάντα ...περίσσευε) είναι μια ξεκάθαρη βούληση συντριπτικής καταστολής όλης αυτής της οργανωμένης εγκληματικής, προδοτικής δράσης, με ψυχρή αδιαφορία για την "ευγενή" προστασία της καταγωγής, θέσεως, αξιωμάτων, επιρροής, πολιτικής δύναμης.

    Ναι, προτείνω κατάλυση των νόμως "προστασίας", των νόμων περί ανευθυνότητας υπουργών, ακόμα και κατάλυση διατάξεων του συντάγματος περί προσωπικών ελευθεριών και ατομικών δικαιωμάτων, προκειμένου να βρεθούν στη φυλακή οι ζώντες, και να χλευαστούν δημόσια στην πλατεία συντάγματος οι αποθανώντες, με παράλληλη άμεση δήμευση των περιουσιακών στοιχείων που αποκτήθηκαν παράνομα, με εκμετάλευση θέσης, δύναμης, επιρροής, εκ των έσω πρότερης γνώσης (ο νοών νοήτω)

    Θέλω να ονομάζω τον εαυτό μου οπαδό ενός σωστού, υγειούς καπιταλισμού, που δίνει τη δυνατότητα στον ικανό να διακριθεί, να προοδεύσει, να αριστεύσει, σε μια κοινωνία με κανόνες κι ένα κράτος με ΝΟΜΟΥΣ.
    Αλλά, αν εσείς θέλετε να με πείτε οτιδήποτε άλλο, δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να αποκρούσω τα λεγόμενά σας, Σημασία έχει να δώ την παρτίδα μου να προοδεύει μετά από 30 χρόνια μετριότητας έως και αθλιότητας κατά περιόδους.

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 19/02/2012 14:00:52

    Ακριβώς έτσι, η άτυπη δικαιολόγηση της βίας και της παραβατικότητας, η έμμεση ή και άμεση εξύμνηση εγκληματικών ενεργειών, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ως αυτό που πραγματικά είναι: δικαιολόγηση της καταστροφής.
    Χρειαζόμαστε μία ρεαλιστική ανάγνωση.

  4. zouz avatar
    zouz 19/02/2012 14:17:33

    https://www.youtube.com/watch?v=dXdaD3n0BXY
    Γενικα λεμε οτι να ναι αλλα για τη ταμπακιερα τπτ
    Ειδικα για τον αρθρογραφο αφιερωμενο απο το 1.17 και μετα

  5. Ο Τρελός avatar
    Ο Τρελός 19/02/2012 14:23:58

    Εμεις εδώ στο τρελάδικο διαβάζουμε Σουν Τζου σαν τρελοί και μάλιστα στο πρωτότυπο στα κινέζικα, ως τρελοί που είμαστε.

    Σχετικά λοιπόν με την αλλαγή πολιτικής του Αντώνη, λέει ο μεγάλος αυθέντης Σουν:
    "一致和有效的訂單激勵服從", τουτέστιν:
    "Οι συνεπείς και αποτελεσματικές εντολές εμπνέουν υπακοή"
    και
    "當命令是一致的和有效的策略和部隊享受相互信任", τουτέστιν:
    "Όταν οι εντολές είναι συνεπείς και αποτελεσματικές στρατηγός και στρατιώτες χαίρουν αμοιβαίας εμπιστοσύνης"

    Σχετικά με την "μια ορδή από επαναστάτες της πλάκας", ο μεγάλος αυθέντης Σουν λέει:
    "匆匆低估了敵人,並必將囚犯", τουτέστιν:
    "Υποτίμησε βιαστικά τον εχθρό σου και σίγουρα θα πιαστείς αιχμάλωτος"

    • Klausevits avatar
      Klausevits @ Ο Τρελός 19/02/2012 14:49:33

      «Καθώς οι φωνές δεν μπορούν να ακουσθούν στη μάχη, τύμπανα και τρομπέτες χρησιμοποιούνται. Και καθώς οι στρατιώτες δεν μπορούν να δουν καθαρά, σημαίες, φανταχτερές στολές και λάβαρα χρησιμοποιούνται», έλεγε επίσης...

  6. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 14:40:12

    Αφού την "κρύβω" εγώ την αλήθεια, γιατί δεν μας την λες εσύ;
    Να μάθουμε τι δικαιολογεί την καφρίλα, τους βανδαλισμούς, τις λεηλασίες, τα καμμένα μαγαζιά, τα ξηλωμένα ρείθρα, την βεβήλωση μνημείων, το νταβατζιλίκι στους καταστηματάρχες να τ' ακουμπήσουν για να μην τους βάλουν μπουρλότο. Είμαι όλος αυτιά και θα κρατήσω και σημειώσεις.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 14:53:36

      Σιγά μην απαντήσει, απλώς ήθελε να πει την "εξυπνάδα" του.

      • zouz avatar
        zouz @ Γιώργος1 19/02/2012 15:12:36

        apanthsa

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 14:53:47

      Την αλήθεια δεν την κρύβεις ...αλλά και δεν την φανερώνεις. Στην επερχόμενη κυβέρνηση , όπως λες , είναι μέλος και η ΝΔ που δια στόματος του αρχηγού της ειπώθηκε ότι οι κουκούλες θα βγούν- και ορθά- αλλά πότε σκοπεύει να το κάνει? Κυβερνά και ακόμη και αν η συγκυβέρνηση είναι ορισμένου σκοπού, πρέπει να λύνει και τα καθημερινά προβλήματα πόσο μάλλον αυτά που βυθίζουν τον απλό πολίτη.

    • zouz avatar
      zouz @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 15:11:48

      Φαηλο απλα περιμενα μερες τα σχολια σου για τις πολιτικες εξελιξεις
      αντι γιαυτο βλεπω απλα οτι ακολουθεις τη γραμμη σχετικα με τη "μηδενικη ανοχη" στους !!! ασφαλιτες !!!

      Ειλικρινα συγνωμη απλα περιμενα αλλο αρθρο απο σενα

      Δε πειραζει ηταν καλη αφορμη να θυμηθω μια απο τις καλυτερες ελληνικες ταινιες

      http://www.youtube.com/watch?v=Vwzmd7FMA_Q

    • zouz avatar
      zouz @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 15:18:58

      Φαήλο απλα περιμενα απο εσενα ενα σχολιο για την πολιτικη κατασταση .

      Μαλλον μου κακοφανηκε το μονο σου σχολιο να ειναι πανω στη "γραμμη μηδενικης ανοχης" στους !!!ασφαλιτες!!!

      Τα μπαχαλα παντα συγκεκριμμενους εξυπηρετουν .

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ zouz 19/02/2012 18:59:29

        Προφανώς, zouz, είχες μέρες να μπεις στο Antinews και δεν διαβάζεις "Δημοκρατία".
        Έγραψα και πριν γίνουν τα γεγονότα ( "Καλές οι Θερμοπύλες αλλά ακόμη καλύτερες οι Πλαταιές", 137 σχόλια http://www.antinews.gr/2012/02/12/147512/)
        αλλά και μετα (βλ. "Αν ήμουν εγώ ο Σαμαράς, 208 σχόλια http://www.antinews.gr/2012/02/15/148135/#more-148135).
        Είχα δε πάρει θέση πολύ πριν, βλ. στις 4/2/12, "Η ώρα της μεγάλης παράταξης και του Αρχηγού της, 368 σχόλια, http://www.antinews.gr/2012/02/04/146162/).
        Ο Αντώνης θώρησε και θεωρεί τον κίνδυνο αληθινό κι όχι χάρτινο, όπως τον θεωρούσα εγώ, και πήρε την θέση που πήρε με πολιτικό κόστος για τον ίδιο, διότι αυτό εκτιμά ως το καλύτερο με τα σημερινά δεδομένα.
        Σήμερα ήθελα να γράψω και για τα γεγονότα της καταστροφής και λεηλασίας του κέντρου, τα οποία δεν τα θεωρώ αμελητέο ζήτημα.
        Οπότε μάλλον δεν με παρακολουθείς αλλά αυτό δεν είναι και υποχρεωτικό, όπότε πάω πάσο. Απλά μην παίρνεις πολύ φόρα με βεβαιότητες επί εσφαλμένων προϋποθέσεων.

      • Απροσάρμοστος avatar
        Απροσάρμοστος @ zouz 20/02/2012 01:18:42

        Έλεος πια με την πιπίλα ότι τα μπάχαλα τα κάνουν ασφαλίτες........Ότι σας ταίζει η αναρχοαριστερή προπαγάνδα το τρώτε αμάσητο.....Ακόμα έχετε μείνει στα φαντάσματα της Χούντας και οι μισοί ούτε καν ξέρετε τι γίνεται.....Λες και είστε το επίκεντρο του κόσμου και όλη η Αστυνομία ασχολείται με εσάς λες και δεν έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί

  7. Νασια avatar
    Νασια 19/02/2012 14:54:01

    Καλά τα λες, αρκεί να τηρηθεί μία κάποια ΔΙΑΚΡΙΣΗ: να μην καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Η Αστυνομία, ξέρεις, δεν φημίζεται ούτε για ικανότητα ούτε για προθυμία διάκρισης: είτε εκτελεί εντολές "να κάνει τα στραβά μάτια" προς όλους, είτε "να ορμήξει κι όποιον πάρει ο χάρος.
    Αν εννοείς πχ ένα κράτος που αξιοποιώντας πληροφορίες θα βάλει χαλινάρι στους μάνατζερ και τα πρωτοπαλίκαρα των βανδαλισμών, μαζί σου. Αν εννοείς μία αστυνομία επιπέδου "Πούτ δε κοτ ντάουν" που θα επιβάλει γενική τρομοκρατία εναντίον κάθε διαδηλωτή, με πρόσχημα τους βανδαλισμούς, ξανασκέψου το.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νασια 19/02/2012 19:06:00

      Στρατιωτική πειθαρχία, αξιοκρατία, σαφή αποστολή, απόδοση τιμής από την πολιτική ηγεσία, αξιοπρεπείς αμοιβές, εςκπαίδευση, εξοπλισμό, πλήρη πολιτική κάλυψη στην νόμιμη δράση της για αδιάκριτη εφαρμογή του Νόμου κατά των παρανόμων και ξέσκισμα της "πολιτικής ορθότητας". Αυτά χρειάζεται η Αστυνομία και δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς.

      • Απροσάρμοστος avatar
        Απροσάρμοστος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2012 01:28:42

        Αγαπητέ Φαήλε ξέχασες και κάτι ακόμα...Χρειάζεται και σωστή νοοτροπία από όλους.Επειδή το έχω ζήσει να ξέρεις για τον κόσμο ο Αστυνομικός ότι και να κάνει είναι λάθος,παράνομο κτλ γιατί είναι Αστυνομικός.Δυστυχώς έτσι είναι η νοοτροπία με την οποία έχουν ποτίσει τον κόσμο.Πόσες φορές έχουν επιχειρήση Αστυνομικοί να κυνηγήσουν τους καταστροφείς και τους παρείχε κάλυψη ο κόσμος αδιαφορώντας για το τι έχουν κάνει; Και να σου δώσω κι ένα ακόμα πιο τρανταχτό παράδειγμα άσχετο με πορείες για να μην θήξω κι άλλο τα προοδευτικά αισθήματα κάποιων. Στην Κυψέλη το 2009 σκοτώθηκε Αστυνομικός γιατί όταν πήγε να ελέγξει οπλοφόρο δολοφόνο και να τον συλλάβει πετάχτηκε μια τυχαία "θείτσα" και επιτέθηκε στους Αστυνομικούς γιατί θα έπιαναν το "καλό" παιδί οι κακοί "μπάτσοι".Αποτέλεσμα; Η αποσπαση αυτή της προσοχής των Αστυνομικών ήταν αρκετή για να βγει από την κρυψώνα ο συνεργός και από κοινού να πυροβολήσουν στο κεφάλι τους Αστυνομικούς.Ένας νεκρός κι ένας ζωντανός από θαύμα

        • Απροσάρμοστος avatar
          Απροσάρμοστος @ Απροσάρμοστος 20/02/2012 01:30:45

          Ρημάδα βιασύνη....
          *επιχειρήσει και *θίξω

      • BlackOps avatar
        BlackOps @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2012 21:46:13

        Για πόσες δεκαετίες ακόμα θα συζητάμε για δυνατή αστυνομία; Πέντε; Οχτώ; Ετσι αντιμετωπίζεται το έγκλημα; Εχει διερωτηθεί κανείς σας τι εστί έγκλημα; Αν ξέρετε τότε είστε διπλά ένοχοι γιατί κρύβετε επιμελώς την αλήθεια.
        Μήπως ξέρετε τι το πυροδοτεί; Ή μήπως το χρήμα δεν είναι το κίνητρο σχεδόν στο 97% των περιπτώσεων;
        Η οικονομική δομή της κοινωνίας μας είναι για τα μπάζα και το πρόβλημα της εγκληματικότητας κοινωνικό.
        Αλήθεια... Οι αστυνομικοί που φυλάνε πολιτικούς θα γυρίσουν στα κανονικά τους πόστα; Τα ΜΑΤ θα γίνουν πιο ανεκτικά στις ειρηνικές διαδηλώσεις; Ο αστυνομικός πρώτα θα ρωτάει και μετά θα χτυπάει;
        Λυπάμαι, αλλά δεν με πείθουν πλέον τα μεγάλα λόγια. Ο κόσμος έχει σαπίσει στο ψέμα, στο ξύλο, στην φτώχεια. Και μετά μιλάμε για διατήρηση της τάξης. Για ελευθερία ούτε λόγος. Μην αναφέρω καν τη λέξη δημοκρατία και χτυπήσουν καμπάνες...
        Διατήρηση της τάξης. Ποιας τάξης εντέλει; Του λαού ή της εξουσίας; Ή μήπως δεν είναι αυτό το πιο μεγάλο αναπάντητο ερώτημα στην πορεία της ανθρωπότητας;
        Μπρεχτ ελαφρώς παραλλαγμένος: Αυτοί που αρπάζουν το ψωμί από το τραπέζι, κυρήττουν τους νόμους...

  8. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 19/02/2012 14:54:05

    +1 από μένα στον Φαήλο.

  9. ΜΔ avatar
    ΜΔ 19/02/2012 14:59:26

    Συμφωνώ μαζί σου αρκεί να θυμόμαστε ότι η όποια αντίδραση των ακραίων, δείχνει που βρίσκεται ο μέσος πολίτης.... Αυτό είναι και το βασικότερο που πρέπει να διορθωθεί....αλλιώς θα θερίζεις θύελλες...
    Φιλικά

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΜΔ 19/02/2012 19:49:40

      Έχεις δίκιο.
      Βασική μας διαφορά από τους μηδενιστές της όποιας αριστεράς είναι η πίστη μας στην εθνική και λαϊκή ενότητα.
      Αυτή όμως δεν υλοποιείται με το ζόρι αλλά με την παιδεία, τον δημόσιο λόγο και κυρίως αμβλύνοντας τις κοινωνικές αντιθέσεις. Βασικό λοιπόν στοιχείο της κοινωνικής συνοχής είναι η κοινωνική δικαιοσύνη.
      Τα μέτρα που παίρνονται θίγουν τις λαϊκές τάξεις κι όσο αναπόφευκτα κι αν είναι κάποια λόγω του κατεπείγοντος, ο απλός άνθρωπος αδυνατεί να κατανοήσει, δίκαια, γιατί πρέπει να εξαθλιωθεί, όταν ποτέ δεν έκλεψε, ποτέ δεν έφαγε τίποτα μαζί με τον όποιο Πάγκαλο.
      Εάν λοιπόν όσο πιο γρήγορα γίνεται δεν στραφούν κονδύθλια στην πραγματική οικονομία, αν δεν κινηθούμε γρήγορα για τις ΑΟΖ και την εκμετάλλευση του ορυκτού, ενεργειακού πλούτου της χώρας, ώστε να κινηθεί η οικονομία, να δημιουργηθεί αληθινός πλούτος,ΌΧΙ ΔΑΝΕΙΚΑ, τότε δεν θα αντιστραφεί η πορεία διάλυσης της κοινωνικής συνοχής.
      Αν γίνει αυτό θα μπορέσουμε να μοιράσουμε τον πλούτο αυτό, τον αληθινό, να έλαφρύνουμε τους αδύναμους και να αμβλύνουμε και πάλι τις κοινωνικές αντιθέσεις.
      Αυτό δεν γίνεται μαγικά, δεν γίνεται εκ Θεού, ούτε με δανεικά, ούτε με προτάσεις Νόμου του ΚΚΕ για βασικό 1800 ευρώ, δεν γίνεται με εμπρησμούς και διάλυση του Κέντρου.
      Χρειαζόμαστε σχέδιο, ανασύσταση της παραγωγικής μας βάσης, με υγιή ελεύθρη επιχειρηματικότητα (όχι το σημερινό μπουρδέλό των νταβατζήδων) με εποπτεία ενός μικρού, σοβαρού και αποτελεσματικού κράτους, ΑΟΖ, εξόρυξη, συνεργασία με Κύπρο και Ισραήλ, νέες σχέσεις με Ρωσία και Αμερική, και τότε μπορούμε να νικήσουμε.
      Αλλιώς οι κοινωνικές ύαιονες θα προσπαθήσουν να φάνε τις σάρκες της κοινωνίας και να αποπειραθούν να χτίσουν στα αποκαΐδια την εφιαλτική κι ανθελληνική χίμαιρα τους.

  10. Γιώργος Ρ avatar
    Γιώργος Ρ 19/02/2012 15:06:03

    Φαήλο πέρα από την καφρίλα , το πλιάτσικο και την " επανάσταση" της πεντάρας υπάρχει ένα θέμα , το πιο σοβαρό.
    Ποιος τους καθοδηγεί;
    Ο τύπος με την μοβ ομπρέλα δεν μου έμοιαζε για κάφρος.
    Γιατί χρόνια τώρα -μιλάμε για δεκαετίες- δεν εντοπίζονται και δεν συλλαμβάνονται;
    Είμαι βέβαιος πως αν υπήρχε βούληση όλοι αυτοί θα είχαν συλληφθεί και μάλιστα πριν προκαλέσουν επεισόδια και καταστροφές.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος Ρ 19/02/2012 19:59:23

      Πολλούς τους καθοδηγεί η συνείδηση τους. Είναι αγριεμένοι πιτσιρικάδες που νοιώθουν το άδικο στο πετσί τους ή με το φυσικό αίσθημα δικαίου, που έχει κάθε φυσιολογικός άνθρωπος, νοιώθουν ότι φέρουν όλες τις αμαρτίες όλου του κόσμου και θέλουν να τον σώσουν. Κι όταν είσαι 18, 20, 22 είσαι απόλυτος, φανατικός και νοιώθεις αθάνατος. Όταν αυτό το συνδυάσεις με την όντως άδικη και παρηκμασμένη κοινωνία, την μηδενιστική κολοβή "παιδεία" και το κάκιστο παράδειγμα της ηγεσίας, τότε εύκολα το αίσθημα της αδικίας μετσατρέπεται σε οργή και σε καταστροφή, πιστεύοντας ότι μετά θα χτίσεις την ιδεατή κοινωνία πάνω στα ερείπια της παλιάς.
      Μετά υπάρχουν οι βαρεμένοι, οι χουλιγκάνοι της πολιτικής, των γηπέδων, οι πλιατσικολόγοι, ντόπιοι και μεταναστάτες, εκβιαστές, κλεφτρόνια, ότι θες.
      Δεν είναι όλοι ελεγχόμενοι. Το πλήθος όμως αντιδρά και σαν "κτήνος", ενστικτωδώς. Δες κυριλέ μορφωμένους αστούς στο γήπεδο, πως γίνονται όχλος και βρίζουν, τα σπάνε ακόμη κι αυτοί καμμιά φορά.
      Υπάρχουν όμως συγκεκριμένες ομάδες που έχουν καθοδήγηση και χρησιμοποιούν ως "χρήσιμους ηλίθιους" τόσο αυτούς που αυθεντικά πιστεύουν ότι κάνουν πολιτική δράση, όσο και την τσογλαναρία που απλώς τα σπάει , γιατί γουστάρει τον πόλεμο στο δρόμο με την Αστυνομία.
      Αυτά λύνονται.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 20:17:40

        Είναι πολύ σημαντικός (ίσως πρωτίστως σημαντικός ) και ο θεσμός της οικογένειας..η οποία χτυπιέται ανελέητα, είτε άμεσα είτε έμμεσα...

  11. zero avatar
    zero 19/02/2012 16:53:05

    αυτο σε πειραξε οι ορδες και τα καψιματα?το οτι ολοι χειροκροτουνταν απο απλους πολιτες και οτι τους φωναζαν και αλλο δεν σε ενοχλει?
    οτι το καψιμο το πυροδοτησαν αποφασεις σαν αυτες που κανει η νδ σε συνεργασια με το πασοκ δεν φαινεται να σε ενοχλει
    ειναι σταση ευθυνης η υποταγη στην τροικα?και τα φουμαρα του αντιμνημονιακου αγωνα?
    μαλλον δεν καταλαβαινετε οτι συντομαοι μπαχαλοι οικουκουλοφοροι κλπ αλλοι θα αντικατασταθουν απο τιποτα οικογενειαρχες και κυριες που δεν θα τους κρατανε ουτε 10 συνταγματα ματ
    να σας δουμε τοτε εσας πρωην καταδρομεις με τα βρακια στα γονατα και επαναστατες του πυργου της συγγρου οταν θα τα κανουν γης μαδιαμ και το κτιριο φωτεινο παραδειγμα για ολη την ελλαδα
    μπηκες φαηλο και διαφοροι αλλοι του κομματικου εντεχνου τραγουδιου?

    • Άναυδος avatar
      Άναυδος @ zero 19/02/2012 17:13:28

      Μα οι εγκληματίες αυτοί, φίλε μου, για αυτό εμφανίζονται τέτοιες ώρες. Γιατί ξέρουν οτι ο κόσμος θα τους περάσει για "επαναστάτες" ή "εξεγειρόμενους". Ενώ κλέβουν και ρημάζουν κανονικά.

      Όταν σπάνε το φανάρι της τροχαίας, αυτό, πια ταξική πάλη αντανακλά; Όταν εσύ περνάς από εκείνο το φανάρι, που εξυπηρετεί εσένα και όχι τον "καπιταλισμό" ή το Χ λαμόγιο, πως νοιώθεις που το έσπασε ο "κοινωνικός ρομπέν των δασών" χωρίς να σε ρωτήσει και ΧΩΡΙΣ να σε υπολογίσει; Αφού είναι τόσο μάγκας, αναρωτήσου, γιατί ποτέ δεν πήγε να τα βάλει με οτι εκπροσωπεί στα αλήθεια αυτόν που θεωρεί αντίπαλο;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ zero 19/02/2012 19:28:45

      Κανείς δεν χειροκροτούσε και φώναζε "κι άλλο" στους εμπρηστές, πλιτασικολόγους κι εκβιαστές. Στον ύπνο σου το είδες ή φούμαρες τίποτα περίεργο.
      Το πρώτο θύμα της αλητείας αυτής ήταν το ΄συνταγματικό δικαίωμα του συναθροίζεσθαι της τεράστιας συγκέντρωσης των πολιτών, που ούτε μαγαζιά καίνε, ούτε εκβιάζουν μικροεπιχειρηματίες, ούτε εκμεταλλεύονται το μπάχαλο για να κάνουν πλιάτσικο.
      Η θέση μου έχει γραφτεί εδώ πολλάκις και πάντα με την υπογραφή μου. Ήμουν υπέρ της σύγκρουσης και θα ήμουν διατεθειμένος να υποστώ για χρόνια τις θυσίες που θα απαιτούσε η ανηφόρα της πιθανότητας η απειλή να ήταν αληθινή και να την υλοποιούσαν οι εταίροι μας.
      Δυστυχώς αυτοί που την Κυριακή πριν την ψηφοφορία επέδραμαν και σήκωσαν τις ΑΤΜ και μόνο στην υποψία ενδεχόμενο όχι, δεν ήταν αρειανοί ή ουζμπέκοι. Φαντάζομαι τι θα γινόταν την Δευτέρα το πρωί στα γκισέ των ταμείων αν ψήφιζε όχι ο Αντώνης.
      Εκείνος λοιπόν εκτίμησε τον κίνδυνο για την χώρα με τα σημερινά δεδομένα, όχι της Άνοιξης του 2010, αυτά που δημιούργησε η ιδεοληπτική κομπανία που πέταξε δυο χρόνια στον Καιάδα και ίσως τα κονομήσανε και μερικοί, και πήρε και το πολιτικό κόστος, κάνοντας αυτό που κα΄τά την συνείδηση του ήταν το καλύτερο.
      Δεν κατοικοεδρεύω στο γυάλινο κτίριο, φίλτατε, στην κοινωνία και στη δουλειά μου για το ψωμί μου και το ψωμί των παιδιών μου είμαι. Δεν υπάρχει πρώην καταδρομέας, μικρέ μου αλλά τι να σου εξηγώ....
      Είσαι πάντα τόσο επαναστάτης και μάγκας ή μόνο με τις πυτζάμες, το πληκτρολόγιο και ψευδώνυμο στο σπίτι σου;

    • m.s avatar
      m.s @ zero 19/02/2012 20:19:03

      @ μάλλον δεν καταλαβαίνετε οτι σύντομα οι μπαχαλοι οι κουκουλοφόροι κλπ αλλοι θα αντικατασταθούν απο τιποτα οικογενειαρχες και κυριες που δεν θα τους κρατανε ουτε 10 συνταγματα ματ

      Αυτοί ψωνίζουν λαϊκή και στις εκπτώσεις.

  12. Άναυδος avatar
    Άναυδος 19/02/2012 17:02:03

    Φαήλο θέτεις, στο θέμα αυτό, τα αναπάντητα ερωτήματα που μας απασχολούν τους πολίτες εδώ και χρόνια. Προσωπικά, πιστεύω οτι δεν πρόκειται για ιδεολόγους που έχουν σχέση με την πάλη, ή όχι, των τάξεων. Είναι ένα συνονθύλευμα καιροσκόπων, πρακτόρων, εγκληματιών πάσης φύσεως, προσκολλημένων βαρεμένων, και γενικά ότι βρίσκει ευκαιρία στην αναμπουμπούλα που ο λύκος χαίρεται.

    Είναι απλά κάποιοι από όλους αυτούς που ντύνονται ιδεολογίες και έπεα πτερόεντα.
    Είναι κάτι σαν τα "ανθρώπινα δικαιώματα" και τον "αντι-ρατσισμό" που αποτελούν συνταγές επίκλησης, από όποιον συμφερολόγο ή καλοπληρωτή θέλει να περάσει οτιδήποτε σε μια κοινωνία, και να "γλυστράει".

    • Ύβρις και Νέμεσις avatar
      Ύβρις και Νέμεσις @ Άναυδος 20/02/2012 11:27:43

      +1000000000000000000000!

      • Άναυδος avatar
        Άναυδος @ Ύβρις και Νέμεσις 20/02/2012 15:11:01

        Ω! ευχαριστώ!

  13. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 19/02/2012 18:33:10

    Φαήλο, το πρόβλημα λύνεται πολύ ευκολα και είνα επιπέδου Υπαστυνόμου.
    Τώρα γιατί δεν θέλουν να το λύσουν οι φρουρούμενοι πολιτικοί τενεκέδες , πρέπει να ρωτήσετε τον πλέον αποτυχημένο υπουργό που κατέστρεψε την Αθήνα με την ολιγωρία του, τον Παυλόπουλο , που αν τον βάλει στα ψηφοδέλτια ο Αντώνης να υπολογίζει ενα - 5% στην επικράτεια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΕΛΙΑΣ 19/02/2012 19:37:43

      Είσαι λίγο κακός και άδικος φίλε Πελία. Ο μηχανισμός που υποδέχθηκε τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου ως μάννα εξ ουρανού, παρακαλούσε γι' άλλους νεκρούς. Το γεγονός του σκοτωμού του παιδιού ήταν τυχαίο, όμως η διαχείριση των "Δεκεμβραινών" από τους μηχανισμούς καθεστωτικής παραπληροφόρησης δεν ήταν καθόλου τυχαία.
      Μόλις η "μαύρη κομπανία" κατέβασε μουδιασμένη τους τόνους της προπαγάνδας, και η Αστυνομία πήρε την εντολή να λύσει τα χέρια της, τους διέλυσε σε λίγη ώρα.
      Ο Καραμανλής δεν ήθελε άλλα φέρετρα διότι α) είναι καλός άνθρωπος και Έλληνας, μόνο βαρεμένος διψάει για αίμα, σαν αυτά τα καθάρματα που είδαμε πριν λίγες μέρες, β) ήξερε πως τα ξένα κέντρα και οι ντόπιοι ρουφιάνοι τους περιμένανε στην γωνία κι άλλους νεκρούς για να διαλύσουν τη χώρα και να ρίξουν την κυβέρνηση.
      Εγώ ήμουν υπέρ της σκληρής γραμμής με διάγγελμα στο Λαό και όλη την αλήθεια και τσάκισμα της αλητείας αλλά κατανοώ το γιατί η τότε κυβέρνηση τήρησε αυτή τη στάση.
      Σε σοβαρές κοινωνίες, με σοβαρά κι υπεύθυνα ΜΜΕ, ναι, έχεις δείκιο, είναι προβλήματα που λύνει ο Υπαστυνόμος χωρίς να ρωτήσει κανέναν. Που θα πάει, θα γίνουμε κι εμείς...

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 22:21:00

        Θα αργήσουμε να αντιδρούμε ψύχραιμα σε ανάλογα γεγονότα,ίσως οταν ο χρόνος κυλήσει και "φύγει" η γενιά της Μεταπολίτευσης.Ο Καραμανλής ήξερε πολύ καλά τι έπρεπε να γίνει και δεν χρειαζόταν ερπύστριες.Αυτά είναι "καραμέλες" της Αριστεράς που η κοινωνία μας δυστυχώς δεν εχει μάθει ακόμη να τις φτύνει.Πολύ απλά χρειαζόταν σοβαρότητα΄,ψυχραιμια και ενα κράτος που θα αντιδρουσε σε αυτούς που το χτυπάνε.Δεν ξέρω αν έφταιγαν οι σύμβουλοι ή η τι-βι αλλά το ρεζιλίκι διεθνώς ήταν για όσα δεν κάναμε και όχι για όσα έγιναν τότε στην Αθήνα.

    • Gerasimos avatar
      Gerasimos @ ΠΕΛΙΑΣ 20/02/2012 19:07:06

      Πολύ σωστός!

  14. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/02/2012 18:38:58

    '' H επερχόμενη νέα ηγεσία της χώρας, οφείλει ν'αρπάξει το πρόβλημα της δημόσιας τάξης από τα μαλλιά , να κόψει φέτες και να πετάξει στα σκουπίδια την '' πολιτική ορθότητα'' και ν'ανοίξει έναν ανηλεή πόλεμο κατά του συνόλου της εγκληματικότητας , είτε έχει ιδεολογικό επίχρισμα , είτε όχι.'' Αυτό περιμένουμε! ''..........Να γνωρίζουνε αυτά τα καθάρματα , ότι όταν έρθει η ώρα, τις κουκούλες τους , θα τους τις κατεβάσω.........''!!!

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/02/2012 19:06:52

    Περιμενουμε Βοριδη υπουργο Δημοσιας ταξεως.

  16. ΜΔ avatar
    ΜΔ 19/02/2012 20:32:09

    Ολόσωστος!
    Ρίχνοντας το βάρος σε αυτά που αναφέρεις εδώ, έχεις χτυπήσει στην καρδιά του προβλήματος! Τα όποια περισσεύματα τα..."ξεσκίζεις", έχοντας πρώτα κερδίσει την ηθική και κοινωνική νομιμοποίηση.
    Φιλικά

  17. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 19/02/2012 20:32:23

    Πάντως αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη όσες φορές έχω κατέβει σε συγκεντρώσεις, διαδηλώσεις, παίζεται μονίμως το ίδιο έργο. Κάποια στιγμή κάνει την εμφάνισή της διμοιρία των ΜΑΤ στη γωνία του Μ. Βρεταννία, μετά από λίγο εμφανίζονται μερικά παληκάρια με κουκούλες, πέτρες και μολότωφ κι αρχίζει το πανηγύρι.

    Στα 40+ χρόνια μου πάντα η ίδια σκηνοθεσία. Μιά κακόγουστη χορογραφία που για μένα τουλάχιστον έχει τον ίδιο σκηνοθέτη, κράτος, παρακράτος, λίγο με ενδιαφέρει, το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο.

    Ποιός λοιπόν να μαζέψει τι; και ποιούς; Αυτούς που τους εξυπηρετούν;
    Μόνο εγώ, εσείς και κάποιοι σαν εμάς θα τους σταματήσουν, μάλλον θα τους πετσοκόψουν, όταν θα ξεχειλίσει για μας το ποτήρι...... και τώτε ούτε ΓΑΠ, ούτε Βενιζέλος, ούτε Σαμαράς, ούτε το υπόλοιπο πολιτικό προσωπικό θα τη γλυτώσει.

    Η αστυνομία καλά θα κάνει να μαζέψει τα μαστουρωμένα χουλιγκάνια που συμμετέχουν δίκην ρολίστα κι οι υπόλοιποι θα κρυφτούν σε λαγούμια.

    Για τους ασφαλίτες δε θέλω να κάνω σχόλια.... μάλλον τζάμπα τους πληρώνουμε, αν δε συμμετέχουν κι αυτοί στην καταστροφή....

    • Απροσάρμοστος avatar
      Απροσάρμοστος @ σιδεράκιας 20/02/2012 01:45:50

      Οι ασφαλίτες που λες φίλε μου είναι οι Αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών,της Δίωξης Οργανωμένου Εγκλήματος.του Εκβιαστών, του Ανθρωποκτονιών, του Ληστειών, του Ηθών, της Αντιτρομοκρατικής κ.α. Αν σε έχει ποτίσει η αριστερή προπαγάνδα και νομίζεις ότι το μόνο που σκέφτονται είναι πώς θα χαλάσουν μια πορεία είσαι βαθειά νυχτωμένος...Έχουν πιο σοβαρά πράγματα να κάνουν....Απλά βοηθάει τους υποκινητές να διοχετεύουν αυτό το πράγμα. Εσύ νομίζεις ότι σε ένα Σώμα 50000 αν υπήρχε εντολή να μπουν κάποιοι να κάνουν επεισόδια ότι δεν θα είχε διαρεύσει;Το θεωρείς απλό να μείνει κρυφό ή θεωρείς ότι όλοι οι Αστυνομικοί ειναι ΠΑΣΟΚ τώρα ή ΝΔ στο παρελθόν;

  18. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 19/02/2012 20:33:23

    @ ψυχραιμία . Το σχόλιο σου για τον Παπουτσή παρακαλώ ? Πως είπατε ? Τι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί από το Παπουτσή δηλαδή ? Και έχει γκρεμήσει και πολλά επαναστατικά όνειρα......

  19. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 20:37:07

    Όχι απλά το καταλαβαίνω, το ξέρω και το έχω γράψει εδώ και δυο χρόνια εδώ μέσα.
    Γι' αυτό θέλουμε γρήγορα εκλογές και η νέα κυβέρνηση, με λαϊκή, δημοκρατική νομιμοποίηση, να προσπαθήσει να δημιουργήσει άλλες συνθήκες, νμα κινηθεί η οικονομία.
    Αν δεν αναζωογονηθεί η οικονομία, δεν θα αλλάξει τίποτα, η κοινωνική συνοχή θα ραγίζει κάθε μέρα και περισσότερο και στο τέλος θα γκρεμιστεί. Τότε θα γίνουν απίστευτα πράγματα...

  20. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 20:57:24

    Η Ελληνική Αστυνομία, με όλα τα προβλήματα της, δεν είναι μηχανισμός άλλου κράτους, είναι θεσμός της δημοκρατίας μας κι αποτελείται από άνδρες και γυναίκες λαϊκής καταγωγής, γείτονες, φίλους, συμμαθητές μας. Αυτοί έχουν όνομα, πρόσωπο, τιμή, οικογένειες. Για να καταλάβουν λοιπόν μερικοί, ιδού το αυτονόητο, 99 νεκροί, πεσόντες στην πρώτη γραμμή, για να υπερασπιστούν τα έννομα αγαθά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της περιουσίας, της τιμής των πολιτών, τήν δημόσια περιουσία, το πολίτευμα. Δείτε το λινκ, δείτε τα πρόσωπα. Δεν είναι ξένοι, δεν είναι μισθοφόροι κάποιας ξένης δύναμης, έχουν μανάδες, πατεράδες, αδέρφια, παιδιά, φίλους. Έχουν πρόσωπο, δείτε τους:
    http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=1691&Itemid=346&lang=

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 22:05:05

      Είναι οι πεσόντες από το 1984 ως σήμερα. Παρά ένας 100. Άλλοι από τροχαία ατυχήματα, άλλοι από μαχαίρια, σφαίρες, ρουκέτες, βόμβες.
      Δείτε πρόσωπα, κάνετε κλικ στο όνομα να διαβάσετε σε δυο φράσεις το πως σκοτώθηκαν και μετά όποιος θέλει ας πει πει πολιτικά ορθές "προοδευτικές" παπαριές.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/02/2012 22:20:24

        +10000000

    • Απροσάρμοστος avatar
      Απροσάρμοστος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/02/2012 01:53:18

      Αγαπητέ τους 108 έχουν φτάσει..........
      https://www.youtube.com/watch?v=NCRE5167W-I

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/02/2012 21:00:05

    Αν η ΝΔ θέσει ψηλά, πολύ ψηλά, στην ατζέντα της το θέμα της δημόσιας ασφάλειας και της τάξης, είναι βέβαιο ότι θα πάρει 50% στις εκλογές. Σας διαβεβαιώ ότι είναι πολύ του κεντροαριστερού χώρου που δεν γουστάρουν καθόλου το μπάχαλο και τους λάθρο.
    Και τότε οι διάφορες πλούσιες αριστερές και οικωλόγες κυρίες των Βορείων Προαστίων και τα διάφορα αξύριστα Πορτάλια και Κουρτοβίτσες και λοιπά μουμιοειδή υποκείμενα του ΣΥΡΙΖΑ, θα πάνε για βρούβες.
    Θέλει η ΝΔ να εμποδίσει τη διαρροή ψήφων στον ΣΥΡΙΖΑ; Θέλει η ΝΔ να ακυρώσει την αντιμνημονιακή του πολιτική;
    Είναι πολύ απλό: Να καταδείξει τη σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με το κοινό ποινικό έγκλημα, το ρόλο δικηγόρων του στη νομιμοποίηση λαθρομεταναστών, στην υπεράσπιση της κουκούλας, του μπάχαλου, της αλητείας.

  22. dem avatar
    dem 19/02/2012 21:02:51

    Eίναι γεγονός οτι όλοι περίμεναν την προηγούμενη Κυριακή να δράσουν οι γνωστοί ( και οχι άγνωστοι) "μπαχαλάκηδες". Η Αστυνομία δεν ήξερε τίποτα; Γιατί κάθε φορά η αστυνομία ψεκάζει με χημικά -κατά κανόνα- τους ακίνδυνους διαδηλωτές; Γιατί , ενώ υπήρχε το προηγούμενο της Μαρφιν το 2008 , που είναι δίπλα από το Αττικόν, ( οι εμπρηστές χτυπάνε στα ίδια σημεία περίπου) η αστυνομία δεν είχε δυνάμεις στην Σταδίου; Γιατί δεν υπήρχε σχέδιο δράσης και η αστυνομία περιορίστηκε σε ρόλο κομπάρσου; Είναι πασιφανές οτι οι μολοτωφιστές προέρχονται από όλους τους χώρους. Από τον αυτοαποκαλούμενο αντιεξουσιαστικό χώρο, από τους χούλιγκαν των γηπέδων, από ποινικούς ληστοσυμμορίτες, από λαθρομετανάστες, κ.λ.π. Είναι επίσης γνωστό, τους έχω δει προσωπικά να κατεβαίνουν τα εξάρχεια με πλήρη εξάρτηση, μολότωφ, ρόπαλα, πέτρες, μάσκες σαν στρατός σε πλήρη ανάπτυξη. Οι αστυνομικοί τα γνωρίζουν όλα αυτά και μας οδηγούν να υποψιαζόμαστε βάσιμα οτι το παρακράτος είναι εδώ.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ dem 19/02/2012 22:41:54

      Yπήρχε σχέδιο δράσης Ντεμ,ήταν να προστατευθεί η Βουλή με κάθε μέσο.Τώρα το αν συμφωνούμε ή όχι για τις προτεραιότητες τους είναι αλλη μεγάλη κουβέντα.
      Αν περπατούσες εσύ στο δρόμο και ξαφνικά μαζεύαν προληπτικά τους γνωστούς-αγνώστους τι θα έλεγες;Καλά κάνουν ή θα φώναζες στις κάμερες μπροστά αφήστε τα παιδιά να διαδηλώσουν,έφηβοι είναι.
      Και αν τους μαζεύαν τι πιστεύεις θα μονοπωλούσε τον διάλογο στη βουλή;Βούτυρο στο ψωμί του Τσίπρα-Λαφαζάνη.

      • dem avatar
        dem @ Ιωάννης33 20/02/2012 17:21:14

        Ιωάννη33, δεν νομίζω οτι πρόθεση των διαδηλωτών ήταν να καταλάβουν την βουλή, ίσως ορισμένων θερμόαιμων. Άρα η βουλή δεν χρειαζόταν τοσο ισχυρή προστασία. Επίσης δεν πιστεύω οτι η αστυνομία πρέπει να ενεργεί με το τι λένε οι πολίτες που είναι άσχετοι ( ας θυμηθούμε τον νεκρό αστυνομικό στην Κυψέλη που του φώναζε κάποια από το μπαλκόνι και του απέσπασε την προσοχή, μοιραία) ούτε με το τι λέει ο Τσίπρας και τα κανάλια της ΤeaV.

  23. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 19/02/2012 21:05:25

    Οταν μιλάω , πάντα θα ήθελα να μιλάω για σοβαρές κοινωνίες και μόνο.
    Οτι άλλο ερασιτεχνικό με ιδιοτελεί στοιχεία, βολεμένου τενεκέ χομπίστα προσωπικά με αφήνει τελείως αδιάφορο , όπως και τους περισσότερους ΕΛΛΗΝΕΣ πιστεύω.

  24. HELLAS avatar
    HELLAS 19/02/2012 22:13:04

    κ.Κρανιδιώτη

    Αποκατάσταση της δημόσιας τάξης πως θα γίνει ?
    Οταν 240 αστυνομικοί είναι η φρουρά του GAP.΄Η αστυνομία εκτος τους πολιτικους διαθέτει αστυνομικούς σε δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, ποδοσφαιριστες, συνδικαλιστές. Όταν τελικά ένα σημαντικό μερός της Ελληνικής αστυνομίας διατίθεται στο να κάνουν τις υπηρέτριες δημόσιων προσώπων ?
    Και άμα τίθεται αυτό το θέμα στη Βουλή, όλοι και οι 300 σφυρίζουν αδιάφορα.

  25. popaia avatar
    popaia 19/02/2012 22:18:25

    Σχετικά με την υποτιθέμενη ιδεολογία των κανιβάλων που υποτίθεται ότι συγκινεί πολλούς νέους γιατί θέλουν ένα δικαιότερο κόσμο: Πόσο γκαγκά μπορεί να είναι οι νέοι αυτοί; Αφού ο "αντιεξουσιαστικός χώρος" είναι ξεκάθαρα νεοταξίτικος χώρος. Για παράδειγμα υπέρ της ανεξαρτησίας του Κοσόβου, υπέρ της (κτηνώδους) επέμβασης στη Λιβύη, υπέρ της Τουρκίας και σε βάρος μας, υπέρ του σχεδίου Ανάν, υπέρ της λαθρομετανάστευσης βεβαίως κλπ,κλπ. Και μίσος κατά των φουκαράδων που υφίστανται τα πάνδεινα στις γειτονιές του τρόμου. Σημειωτέον ότι για τον ΓΑΠ δεν έχουν ξεστομίσει ποτέ κακή κουβέντα και μάλιστα σε αφίσα που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο 011 γράφανε: Την ώρα που πέφτουν τα μεροκάματα εμάς μας απασχολεί να πέσει η Κυβέρνηση;;; Τέτοια υποστήριξη! Και μετά τους μάραναν οι μπάτσοι...
    Πώς είναι δυνατόν λοιπόν μια τέτοια "ιδεολογία" να προσελκύει νέους που τους βαραίνει η αδικία του συστήματος; Απλώς ο χώρος αυτός εξυμνείται και υποστηρίζεται από "καταξιωμένους" και διάσημους που λειτουργούν σαν κράχτες! Αυτό είν' όλο.

  26. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 19/02/2012 22:27:33

    Για το οργανωμένο κράτος δεν μπορεί να υπάρξει καμία διακριτική μεταχείριση των ιδεολόγων από τους πλιατσικολόγους κι εκβιαστές εμπρηστές. Αυτό που λείπει είναι μια ξεκάθαρη βούληση συντριπτικής καταστολής όλης αυτής της οργανωμένης εγκληματικής δράσης, με ψυχρή αδιαφορία για τα «ευγενή» ή ευτελή κίνητρα των δραστών. Ας τα εξηγήσουν στην απολογία τους στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων....


    Πολύ λυπάμαι που δεν ψηφίζω στον Πειραιά.
    Εγινα 33 για να "συναντήσω" κάποιον που το πολιτικό κόστος είναι γραμμένο στη σόλα του!

  27. Δικερως avatar
    Δικερως 19/02/2012 22:29:05

    Διαβασα το αρθρο σημερα πρωϊ,πρωϊ,στην Δημοκρατια.
    Δεν μπορω να επαυξησω,καλυφθηκα πληρως.
    Βεβαια,η ευστοχη αναλυση και η υποβολη ρεαλιστικων λυσεων,ειναι προυποθεση για την δημιουργια κοινωνικης πλειοψηφιας.
    Η κοινωνικη πλειοψηφια,η' εστω η ανοχη των πολλων,ειναι βασικη συνθηκη για την λυση αυτου του γαγγραινωδους προβληματος.
    Εδω ομως πιστευω πως υπαρχει μια ιδιομορφια:η κοινωνικη πλειοψηφια
    εναντιον αυτης της τερατωδους πραγματικοτητας ΚΙΟΛΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ εδω και
    καιρο!
    Τι πρεπει να χτυπησουμε λοιπον,πως θα γινει αυτο,ποτε, και κυριως με ποση
    ενταση πρεπει να υλοποιηθει.Αυτο θελω να μαθω.Το απο ποιους,το'χει απαντησει η Ιστορια:απο λιγους και καλους.

  28. Απροσάρμοστος avatar
    Απροσάρμοστος 20/02/2012 02:40:00

    http://www.policenet.gr/articles/articles_files/tribute/index.html

  29. ΧΠ avatar
    ΧΠ 20/02/2012 02:40:53

    Φαήλο δεν αντιλέγω για αυτά που λες για την Ελληνική Αστυνομία.Εχω ευαισθησία διότι ο θείος μου-και συν-ονοματος μου- που ήταν μέλος στην ΠΕΑΝ σκοτώθηκε στην μάχη της Σωτηρίας για την διάσωση γυναικόπαιδων χωροφυλάκων.Για αντίποινα εκτελέστηκαν τρείς από την οικογένεια μου (Ο Παππους μου και δύο ανήλικοι θείοι μου).Χωρίς να έχουν καμία σχέση με την τότε χωροφυλακή και χωρίς να έχουμε ουδεμία βέβαια διευκόλυνση από το κράτος.Η μάνα μου μεγάλωσε πέντε παιδιά με στερήσεις .Προχωρήσαμε για ένα μέλλον !Τώρα στην νέα γενιά το στερούν.Ειναι φοβερό να μην έχεις ορμητική νεολαία ,με όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει και με όλα τα αμαρτήματα της.Ειναι μια κοινωνική λοβοτομή!Το μέλλον δεν θα το καθορίσει ο Σοιμπλε ή πεντε τεχνοκράτες των Βρυξελών.Το μέλλον πρέπει να το πάρουμε στα χέρια μας!Γιατί η Ελλάδα πρέπει να ζήσει με αξιοπρέπεια ,ανεξάρτητα αν ο Α ή ο Β πολιτικός κάνει παιχνίδια ,αν θα έχουμε πολλά υλικά αγαθά ή όχι.Πρίν δύο χρόνια κηδέψαμε μια θεία μου που ερωτεύτηκε τον σύζηγο της ως νοσοκόμα όταν του έκοβαν και τα δυό του πόδια σε ένα χειρουργείο στην Β.Ηπειρο το 40.Κατάφεραν πολλά πράγματα μαζι , και ξέρεις γιατί? Γιατί ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ !Εμείς μπορούμε ?Και έως που?

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΧΠ 22/02/2012 00:26:32

      "Πρίν δύο χρόνια κηδέψαμε μια θεία μου που ερωτεύτηκε τον σύζυγο της ως νοσοκόμα όταν του έκοβαν και τα δυό του πόδια σε ένα χειρουργείο στην Β.Ηπειρο το 40."
      Τι είπες ρε φίλε τώρα;
      Ούτε η πιο ρομαντική φαντασία μπορεί να βγάλει τέτοια ιστορία που φτιάχναν οι Έλληνες και οι Ελληνοπούλες όταν είχαν Φρόνημα.
      Μύρο στα κόκκαλά της της Θείας σου.

  30. Mak avatar
    Mak 20/02/2012 07:15:54

    Τη μεγάλη ευκαιρία για ανατροπή της πολιτικής ΓΑΠ τη χάσαμε όταν οι "Αγανακτισμένοι" είχαν αρχίσει να μαζεύουν εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου στις πλατείες. Ήταν μία εικόνα, μία τάση που δεν μπορούσε να παραποιηθεί από τα μμε.

    Μόλις φτάνανε το εκατομμύριο στην Αθήνα η κυβέρνηση θα είχε τεράστιο πρόβλημα νομιμοποίησης.

    Στο κρίσιμο σημείο οι κουκούλες έκαναν την επανεμφάνιση τους δυναμικά και καταλήξαμε στον Παπαδήμο.

  31. Joao avatar
    Joao 20/02/2012 11:18:12

    μια πληροφορία γιατί όπως φαίνεται από σχόλια ελάχιστοι έχουν συμμετάσχει στις διαδηλώσεις διαμαρτυρίας στο κέντρο... την Κυριακή 12/2 αφού η αστυνομία έχασε την μπάλα με την προσέλευση του κόσμου υπολογίζετε πάνω από 1 εκατομμύριο στα 4 που είναι η Αττική χωρίς λόγο ψέκασε τον Μίκη Θεοδωράκη και τον Μανωλη Γλέζο(κουκουλοφοροι κ αυτοί..) κ έτσι ξεκίνησαν και τα επεισόδια.. πλήθος κόσμου άνοιξε ένα πέρασμα από πανεπιστήμιου χειροκροτώντας τους μαυροντυμένους και προτρέποντας τους να συγκρουστούν με την αστυνομία και να μπουν στη βουλή... ο κόσμος παρά την αλόγιστη ρίψη χημικών παρέμενε γύρω από το σύνταγμα και βοηθούσε με οποίο τρόπο μπορούσε.. τώρα πως κάνει επίθεση η αστυνομία στην Ερμού αδειάζει από κόσμο και μετά σπανέ μαγαζιά είναι ανεξήγητο..... αλλά πρέπει να ενοχοποιήσουμε το κόσμο αυτό έτσι???

  32. palmyra avatar
    palmyra 20/02/2012 12:48:34

    Ζω κι εργάζομαι σε μια ευνομούμενη χώρα από 13 τίας (αγγλία) ,και ένοιωσα τι πράγματ θα πεί στην πράξη δημοκρατία....δημοκρατία αγαπητέ φαήλο σημαίνει πράξη απόδοσης δικαιοσύνης,οταν εδώ κατηγορείται βουλευτής για παρανομία κατάχρησης 20000 λιρών οδηγείται πάραυτα στο δικαστήριο του γίνεται καταλογισμός και έκπτωση από το αξίωμα,στην ελλάδα συμβαίνει το αντίθετο για δισεκατομύρια κλεμένα ουδείς και σε κανένα δικαστήριο δεν προσάγεται.
    Μήπως πρέπει να αναθεωρήσεις τα λεγόμενά σου;
    ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΑΧΘΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΌ ΦΟΡΤΙΟ ΕΝΟΣ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ο σκοπός πολλές φορές δεν αγιάζει τα μέσα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ palmyra 20/02/2012 14:43:55

      Εσύ που είδες ότι παίορνω στους ώμους μου το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα; Αυτό λέω;
      Επειδή έχουμε διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, αυτό δεν σημαίνει ότι δικαιώνονται οι κάφροι που καίνε, σπάνε και λεηλατούν.
      Είναι δυο διαφορετικά προβλήματα, που το ένα δεν δικαιολογεί το άλλο.
      Στην ευνομούμενη χώρα που ζεις είδες πόσοι από τους καταστροφείς και πλιατσικολόγους του κλαλοκαιριού μπαγλαρώθηκαν ταχύτατα, δικάστηκαν και πήγαν φυλακή;
      Πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίζεις δρατικά και αδιάκριτα και τους διεφθαρμένους πολιτικούς και την αλητεία του πεζοδρομίου. Και οι δύο βλάπτουν σοβαρά την Πατρίδα.

    • anideos avatar
      anideos @ palmyra 21/02/2012 17:34:16

      Αφου ζεις σε αυτη την ευνομουμενη χωρα, θα επρεπε να περεις για παραδειγμα τον πρωθυπουργο της που σε αναλογες διαδηλωσεις κατεστηλε τις κινητοποιησεις οταν αυτες ξεφυγανε και αρχησε το πλιατσικο.
      Διεφθαρμενος ειναι και ο Καμερον δεν πιστευω να ξεχασες τις υποκλοπες κλπ. Αλλα τους καφρους τους εστηλε εκει που πρεπει.

  33. oneoff avatar
    oneoff 20/02/2012 15:17:55

    Κε Φαήλε,

    μάλλον μικρή είναι η εμπειρία σας από διαδηλώσεις και πιθανότατα μηδαμινή η συμμετοχή σας σ'αυτές που έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια στην Αθήνα. Ειδάλλως θα ξέρατε από πρώτο χέρι ότι η αστυνομία ουδεμία πρόθεση έχει να προστατεύσει τα δημόσια ή τα ιδιωτικά κτίρια και επιχειρήσεις-περιουσίες.
    Η βασική αν όχι μοναδική επιδίωξη της αστυνομίας τα τελευταία περίπου δύο χρόνια είναι η διάλυση των ειρηνικών συγκεντρώσεων, η τρομοκράτηση των διαδηλωτών και ο εκφοβισμός όσων θα ήθελαν να συμμετέχουν στις διαμαρτυρίες. Εκφοβισμός του μικρομεσαίου δηλαδή που βλέπει τη ζωή του να χάνεται ανεπιστρεπτί και το μέλλον των παιδιών του βορρά στη διάσωση των "νταβατζήδων" και το ολοκληρωτικό ξεπούλημα της χώρας.
    Επειδή έχετε στρατιωτική, επιχειρησιακή εκπαίδευση θα καταλάβατε οπωσδήποτε ότι σε ακτίνα λιγότερο από ένα χιλιόμετρο στο κέντρο της Αθήνας, την ώρα που κυκλοφορούν σε αυτό από έξι έως δέκα χιλιάδες αστυνομικοί, μέσα σε χρονικό διάστημα τριών ωρών, είναι πρακτικώς αδύνατο να καούν 45-47 κτίρια εκτός εάν 1) έχει εκπονηθεί σχέδιο, 2) υπάρχει επαρκής εξοπλισμός και οργάνωση, 3) υπάρχει κάλυψη ή ΕΣΤΩ ανοχή της αστυνομίας. Εκτός εάν μιλάμε για κομάντο με επιχειρισιακές δυνατότητες τέτοιες που σαφώς δεν έχει ο αντεξουσιαστικός χώρος ο οποίος άλλωστε δεν έχει και κανένα ενδιαφέρον ή λόγο να καίει άλλα κτίρια πλην ίσως τραπεζών ή δημοσίων υπηρεσιών, για σαφώς συμβολικούς λόγους.
    Η αποστολή και ο ρόλος της αστυνομίας τα τελευταία δύο χρόνια είναι η καταστολή και η τρομοκράτηση της κοινωνίας, ώστε να περάσουν τα "μέτρα" ξεπουλήματος της Πατρίδας και εξανδραποδισμού των εργαζόμενων.
    Στο πλαίσιο αυτής της αποστολής ρίχνει τόνους χημικών στο κόσμο, σπάει κεφάλια, χέρια, πόδια, στέλνει στο νοσοκομείο ανθρώπους με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εκ των πραγμάτων δεν κυνηγάει, εάν δεν καλύπτει ή συνεργάζεται με τους παρακρατικούς που καίνε την Αθήνα.
    Παρεμπιπτόντως, την επίμαχη Κυριακή, ο πρώτος που έφαγε τα χημικά στα μούτρα, από τη κυβέρνηση συνεργασίας στην οποία μετέχει ο "Αρχηγός", ήταν ο γνωστός αναρχοκομμουνιστής, ταραξίας και μπαχαλάκιας Μανώλης Γλέζος και ο γνωστός στον αναρχοαυτόνομο χώρο και ως "ο Ψηλός", Μίκης Θεοδωράκης, ηγετικό στέλεχος της φράξιας των Εξαρχείων.
    Προφανώς ο κάθε ηλίθιος αστυνομικός των ματ δε μπορεί να ξέρει ποιος έιναι ο Θεοδωράκης, όμως ο "Αρχηγός" ξέρει και ως συγκυβερνών θα έπρεπε να έχει ήδη ζητήσει την απόταξη ενός εκάστου από αυτούς που τον ψέκασαν με χημικά, μαζί βεβαίως με αυτούς που έδωσαν την εντολή.
    Να είστε βέβαιος ότι όπως και εσείς γράφετε κατά καιρούς, αυτά που μέλλει να δούμε θα είναι απίστευτα, καθώς η εξαθλίωση είναι πλέον η καθημερινότητα για εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους πολλοί εκ των οποίων, κατά πως φαίνεται, αρνούνται να πάνε ως "πρόβατα επί σφαγή".

    • Mοναχικός Λύκος avatar
      Mοναχικός Λύκος @ oneoff 21/02/2012 16:42:33

      +10000000 απο μένα

      Να συμπληρώσω ότι ο φασισμός δεν θα περάσει ωραίες μέρες στο άμεσο μέλλον. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν τα παπαγαλάκια του τόσο το καλύτερο για όλους.
      Κάνουν γαργάρα ότι κατέβηκε 1,000,000+ κόσμος στο κέντρο δεχόμενος φοβερή ποσότητα χημικών (οι παρευρισκόμενοι στο Σύνταγμα έβγαζαν επί ώρες ότι έφαγαν το μεσημέρι) και μας έχουν ζαλίσει με τα επεισόδια μιας μερίδας ζουλού, βιετκόνγκ ή ότι άλλο ήταν τελοσπάντων.
      Μιλάνε για χαμένες θέσεις εργασίας από τις καταστροφές, αλλά το μνημόνιο που στηρίζουν κόστισε και θα κοστίσει πολύ περισσότερες.
      Με το ζόρι, λοιπόν, μνημόνιο. Ξεστομίζουν καταπληκτικά επιχειρήματα τρομοκρατίας του στυλ αν δεν το ψηφίσουμε θα κατέβουν εξωγήινοι και θα μας απαγάγουν όλους, θα αναστηθεί ο Χίτλερ, το ρολόι θα δείχνει μεσάνυχτα για 10 μέρες, θα παγώσει η έρημος Σαχάρα κτλ.
      Κύριε αρθρογράφε, οι εκβιαστές έπαψαν να ζωγραφίζουν όνειρα στα μυαλά των ελεύθερων ανθρώπων. Ελπίζω ότι δεν θα αργήσει και η στιγμή που θα πάψουν να γράφουν δημαγωγικά άρθρα και να αποφασίζουν στην Βουλή ερήμην του λαού. Να υπενθυμίσω ότι η παράταξη που λοιδορείτε έχει αφήσει ατιμώρητα τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην προ μνημονίου εποχή: Siemens, Βατοπέδι.
      Συγχαρητήρια, σώσατε τις τράπεζες για άλλη μια φορά.
      Συγχαρητήρια που πουλάτε αυτή την χώρα και την δημόσια περιουσία της στους τοκογλύφους.
      Συγχαρητήρια που αρνείστε να πράξετε το πασιφανές. Να διαπραγματευτείτε εσείς τους όρους και όχι οι δανειστές, απειλώντας τους ότι θα πράξετε το έννομο δικαίωμα της ελληνικής Βουλής (μονομερής διαγραφή του χρέους).
      Συγχαρητήρια που μεταβιβάζετε το χρέος στις πλάτες των Ελλήνων με δωσίλογες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που θα δεσμεύσουν τη χώρα και θα εξοστρακίσουν κάθε αντίθετη άποψη. Οι μονόδρομοι σας και τα αδιέξοδα σας δείχνουν μονάχα ένα πράγμα, υποταγή στο αδηφάγο χρηματοπιστωτικό οικοδόμημα. Τελικά θέλει πολλά κότσια και... καρύδια για να πας αντίθετα στο ρεύμα. Δεν τα έχετε, τόσο απλά.

      Δεν είμαι ψηφοφόρος σας. Βασικά ούτε καν "στηρίζω" τα άλλα απο-κόμματα. Γιατί πολίτης δεν είναι ο ψηφοφόρος της τετραετίας αλλά ο συμμετέχων καθημερινά στα κοινά. Αυτό τον πολίτη φοβάστε όσο τίποτε άλλο... Αυτόν τον πολίτη θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε όταν θα καταρρεύσουν τα ψέμματα σας (ελπίζω πολύ σύντομα).

      'Εσσεται ήμαρ
      Ένας μοναχικός λύκος πιστός στο ραντεβού με τον αντιφασισμό
      Ανώνυμος γιατί δεν έχω προσωπική 24ωρη φρουρά όπως ο καθένας από σας. Σαν το μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας... αφημένος στην τύχη μου

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Mοναχικός Λύκος 21/02/2012 17:39:22

        Απο σενα τι πηρανε?
        Καμμια συλλογη σουβερ perhaps?

        • Μοναχικός Λύκος avatar
          Μοναχικός Λύκος @ Δικερως 21/02/2012 22:02:55

          Το χρυσόμαλλο δέρας και ένα βαζάκι με γλυκό κυδώνι. Μεγάλη πίκρα....

      • anideos avatar
        anideos @ Mοναχικός Λύκος 21/02/2012 17:48:27

        Σε ενα πραγμα μονο συνφωνω με οσα εγραψες.
        Υπαρχει φασισμος στην Ελλαδα!!!
        Και ειναι η μειοψηφια που προσπαθει να επιβαλει τη θεληση της στην πλειοψηφια.
        Ειναι οι λιγοι που φωναζουν περισοτερο απο τους πολλους και σπανε, αναβουν φωτιες, λεηλετουν κλπ, νομιζοντας
        πως πιασαν τον παπα απ τα αχαμνα και μονο αυτοι εχουν δικιο και καταπιαν ολη τη γνωση της ανθρωποτητας.

        • oneoff avatar
          oneoff @ anideos 21/02/2012 17:59:59

          Με μπικουτί και ρόλεϋ, μπαίν' η τρελλή στο τρόλλεϋ..

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mοναχικός Λύκος 21/02/2012 23:27:51

        Πω ρε φόρα! Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου ακούγεσαι για λύκος, μάλλον για επαναστατικό πεκινουά της Κουμουνδούρου. Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, να είσαι γνήσιος λύκος από το Καϊμακτσαλάν.
        Λοιπόν, για να τα ξεκαθαρίζουμε ένα ένα, εγώ λύκε μου δεν έχω ...φρουρά! Υπό ποία ιδιότητα;
        Η μονομερής διαγραφή του χρέους θα σήμαινε κλείσιμο της στρόφιγγας δανειοδότησης. Έχουμε πρωτογενές έλλειμμα. Ποιες οι εναλλακτικές πηγές δανεισμού για την κάλυψη των δαπανών του κράτους μέχρι την ώρα μετά από χρόνια που θα φέρουμε τα οικονομικά του ρωμέϊκου ίσα βάρκα ίσα νερά; Ρωσία, Κίνα κλπ λένε κάποιοι. Εύλογη απορία αδαούς περί τα οικονομικά δικηγόρου: ποιος σε δανείζει όταν θα έχεις μόλις ρίξει κανόνι μερικών εκατοντάδων δις; Μάλλον κανείς.
        Τις τράπεζες πρέπει να τις σώσεις, γιατί ακόμη κι εγώ ξέρω ότι χωρίς τράπεζες δεν υπάρχει σύγχρονη οικονομία.
        Ή ανταλλακτική οικονομία δοκιμάστηκε στην αναρχική επικράτεια του Νέστορος Μάχνο και ψωνίσανε από σβέρκο. Γι αυτό αν η επιδρομή στις ΑΤΜ την Κυριακή της ψηφοφορίας γινόνταν και στα γκισέ την Δευτέρα, θα κλατάραμε από μ@λ@κία, από ατύχημα.
        Να προσέχεις τα μεγάλα καρύδια σου, μην τα πατήσεις και πέσεις.
        Έχω γράψει εκτενώς παραπάνω σε σχόλια ότι το πρώτο θύμα των ταραξιών ήταν η μεγάλη ειρηνική συγκέντρωση των πολιτών, το συνταγματικό δικαίωμα του συναθροίζεσθαι αλλά ο επαναστατικός ιδρώτας κυλάει στα μάτια σου και σε τυφλώνει, δεν το διάβασες.
        Δυστυχώς η συνωμοπσιολογική θεωρία είναι μούφα. Διάσπαρτες ομάδες από μπαχαλάκηδες μια χαρά μπορούν να κάψουν πολλά κτίρια σε διαφορετικά σημεία, ακριβώς γιατί η Αστυνομία δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα παντού με επαρκείς δυνάμεις. Δεν χρειάζονται αλήτες-κομμάντος, απλά αλήτες για να τα τα κάνουν γης μαδιάμ.
        Να πάμε εκτός ευρώ, ε; Στον παράδεισο της Συρίας, της Αιγύπτου, της Λιβύης; Για να ξοφλήσουν τα χρέη τους σε κατοχικές δραχμές φέρνοντας από την Ελβετία τα ευρώπουλα τους οι κοτζαμπάσηδες και να αγοράσουν μπιρ παρά τα ιμάτια της Πατρίδας;
        Την χώρα την έφερε ως εδώ η γ@μ@μ@νη πολιτική ορθότητα, το σκυλολόϊ της "Ανωνύμου Εταιρείας Ηρώων Πολυτεχνείου", αυτοί που κατάκλεψαν επί 30 χρόνια την χώρα, με δημόσια έργα που χρεώθηκαν διπλά και τρίδιπλα, με αθρόες προσλήψεις, με πολυνομία, ρουσφετολογία, ξέσκισμα της Παιδείας και της εθνικής ταυτότητας, σκυφτοί στους Τούρκους, τους Αμερικάνους, τους Γερμανούς, με προμήθειες, μεσιτείες, τηλεοπτική ολιγαρχία, κλοπή στην υγεία, γραφειοκρατία, ολιγοπώλια και στο κέντρο της Αγοράς την ιερή αγελάδα της αριστεροφροσύνης. Ότι ξεσκίσανε επί τριάντα χρόνια, θέλετε να το ισιώσει ο Σαμαράς σε δυο βδομάδες, να πεθάνει στις Θερμοπύλες της δανειακής, αντί να κερδίσει χρόνο και να μην πεταχτούμε εκτός πριν οι μ@λ@κες κόψουν χρήμα και εκδώσουν ευρωομόλογο. Να την γλυτώσουν, ίσως Ισπανοί, Πορτογάλοι και Ιρλανδοί και να την φάμε εμείς μεγαλοπρεπώς.
        Βέβαια, ούτως ή άλλως μπορεί όλο αυτό να αποτύχει, η σωτηρία είναι αμφίβολη, οπότε θα βρεθούμε όλοι στο σημείο μηδέν και τότε θα δούμε ποιοί είναι οι λύκοι και ποια τα μαντρόσκυλα της Πατρίδας, της κοινωνικής συνοχής, της εθνικής ασφάλειας. Θα δούμε ποιοί θα δεχθούν καρτερικά κι αγωνιζόμενοι με αλληλεγγύη για τον συνέλληνα την χρεωκοπία και τις δραματικές συνέπειες της και ποιοί θα κλαψουρίζουν στα γκισέ των τραπέζων και ποιοί θα κλέβουν και θα λεηλατούν. Εδώ είμαστε και θα δούμε τότε τα λιοντάρια και τα ποντίκια που βρυχώνται "επανάσταση"...

        • oneoff avatar
          oneoff @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/02/2012 12:11:04

          Κε Φαήλε,

          ο βασικός κορμός της αρχικής σας ανάρτησης πραγματεύεται τα έκτροπα που συνέβησαν στο κέντρο της Αθήνας τη Κυριακή 12 Φεβρουαρίου γι αυτό και έχει ενδιαφέρον.
          Επ'αυτών ας συζητήσουμε, πρώτον διότι είναι πολύ σημαντικά για τη λειτουργία αυτού που αποκαλούμε δημοκρατία και δεύτερον διότι τα υπόλοιπα που περιγράφετε δεν είναι παρά εικοτολογίες με επίφαση βεβαιοτήτων που όμως ούτως ή άλλως έχουν απαντηθεί και αντικρουστεί τα τελευταία χρόνια από πολλούς "έγκυρους" δημοσιολογούντες, επιστήμονες κλπ, ή μη.
          Για τη συγκεκριμένη μέρα λοιπόν, η αστυνομία ξεκίνησε από τις 17.30 να ψεκάζει την ήδη γεμάτη πλατεία με χημικά, συνέχισε να τη ψεκάζει περιοδικά μέχρι τουλάχιστον τις 24.00, ενώ ήταν προ πολλού άδεια, ώστε προφανώς να απωθήσει τους διαδηλωτές από το να επανέλθουν, τακτικά ψέκαζε τους συγκεντρωμένους επί της Αμαλίας, τους απωθούσε όμως αυτοί επανέρχονταν ενώ ταυτόχρονα είχε στήσει έναν ψευτοκλεφτοπόλεμο με μικρές ομάδες επί της Πανεπιστημίου, της Σταδίου και της Ακαδημίας ώστε να εμποδίσει ένα μεγάλο ή πολύ μεγάλο όγκο διαδηλωτών που βρίσκονταν στην Ομόνοια από το να πλησιάσει τη πλατεία Συντάγματος.
          Την ίδια χρονική περίοδο, διάσπαρτες ομάδες παραβίαζαν και έβαζαν φωτιές σε 45-47 κτίρια στο κέντρο της Αθήνας. Άλλες ομάδες, ειδοποιημένες από προηγούμενες ημέρες(αυτό δεν είναι εικασία) είχαν επιδοθεί στις ληστείες καταστημάτων.
          Εξακολουθώ να επιμένω ότι σε αυτή τη περιοχή, σε χρονικό διάστημα τριών ωρών, ανάμεσα σε πολλές χιλιάδες αστυνομικών είναι αδύνατο να καούν 45-47 κτίρια, προσοχή, να καούν όχι απλώς να πάρουν φωτιά, εκτός εάν υπάρχει σχέδιο, εξοπλισμός και κάλυψη. Όμως αυτό είναι προσωπική εκτίμηση.
          Αυτό που δεν είναι εκτίμηση αλλά γεγονός, είναι ότι η αστυνομία επ'ουδενί δε προστάτευσε τη Δημόσια και την ιδιωτική περιουσία, ενώ αντιθέτως κατάφερε μια χαρά να διαλύσει με τη χρήση τεράστιας ποσότητας χημικών, μία όπως φαινόταν πολύ μεγάλη διαδήλωση διαμαρτυρίας και αντίθεσης σε ότι συζητείτο και τελικά ψηφίστηκε εκείνες τις ώρες μέσα στη Βουλή.
          Τα παραπάνω ονομάζονται κρατική καταστολή δημοκρατικών λειτουργιών, επ'ουδενί δε πρόκειται περί καταστολής της εγκληματικότητας, παραπέμπουν σε οργανωμένο σχέδιο διάλυσης της διαδήλωσης, αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης αλλά και προσπάθειας αποτροπής σημαντικής μερίδας του πληθυσμού από το να συμμετάσχουν σε ανάλογες διαδηλώσεις, στο μέλλον.
          Η καταστολή συνετελέσθει από μία κυβέρνηση την οποία στηρίζει και ο Αρχηγός, άρα στον επιμερισμό των ευθυνών δεν είναι δυνατό να δηλώσει αμέτοχος.

  34. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 21/02/2012 13:16:56

    Αγαπητέ Φαήλο αυτό που με ενόχλησε στό κείμενο σου,είναι ο πρώτος πληθυντικός(ψάχναμε εναγωνίως,τα πετσοκόψαμε από μισθωτούς).Δέν ξέρω άν έχεις καταλάβει ότι δέν είστε ακόμη κυβέρνηση καί γιά να γίνετε χρειάζεστε τήν ψήφο τού ΚΑΝΕΝΑΣ όπως εγώ.Τώρα όμως με Βορίδη, Γεωργιάδη καί τήν υπογραφή σας στό μνημόνιο δέν τήν έχετε πιά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βραχυκέφαλος 21/02/2012 23:01:49

      Το πρώτο πληθυντικό αναφέρετε στη χώρα μας, στο κράτος μας. Μεγάλο άλμα έκανε η φαντασία σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.