#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/05/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ιδεοληψίες των «αντιρατσιστών» κι η πραγματικότητα



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Όταν η πραγματικότητα διαψεύδει τις ιδεοληψίες της  Αριστεράς του φρεντοτσίνο, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα. Η οποία πραγματικότητα διαχρονικά ήταν και είναι ένα πολύ ενοχλητικό, μπαμπέσικο πράγμα. Διότι στα μάτια του κάθε πολίτη δεν μπορείς να επέμβεις και να κάνεις ότι έκαναν οι κομμουνιστές στις φωτογραφίες. Ο Στάλιν έσβηνε τον Τρότσκυ κι ο Ζαχαριάδης τον Μανωλέα. Πώς να επέμβεις όμως στα μάτια του κυρ Γιάννη, που τυγχάνει συνταξιούχος παντοπώλης ή της κ. Δημουλά, που είναι υποψήφια για Νόμπελ; Πώς να τους κάνεις να βλέπουν την κοινωνική χαβούζα ως κήπον ανθηρόν; Η προσωπική εμπειρία ήταν ανέκαθεν υπονομευτική των μηδενιστικών ψευδαισθήσεων.

Διότι, αδέρφια, δεν πα να ‘σαι ποιήτρια ή συνταξιούχος του ΤΕΒΕ, ό,τι βλέπεις, βλέπεις. Όταν πας βόλτα και νομίζεις πως ζεις στην Καμπούλ ή τη Λαχώρη, όταν πας τους δικούς σου ανθρώπους στο νοσοκομείο μετά από ληστρική επίθεση αλλοδαπών ή μια βόλτα στο Τριμελές και Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων και δεις τα παράξενα ονόματα στα εκθέματα, όταν μιλήσεις με Αξιωματικούς του Εκβιαστών και σου πουν, πως έχουν φρακάρει από τις δικογραφίες, όπου τ’ «αδέρφια» του Τατσόπουλου και της Δούρου απάγουν ομοεθνείς τους, τους βασανίζουν, τους βιάζουν ομαδικά κι εκβιάζουν τις οικογένειες για να πληρώσουν τα χρωστούμενα από την μεταφορά στην Ελλάδα, τότε τι να σου πει η Εφημερίδα των Αποτέτοιων ή οι ανακοινώσεις του κάθε βαρεμένου;

Δεν είπε και τίποτα φοβερό η κ. Δημουλά, που τυγχάνει και πολίτης, μάνα, γιαγιά και λίγο μικρότερη από τον πατέρα μου. Ούτε φυλετικές θεωρίες εξύμνησε, ούτε τίποτα. Άλλωστε γνωρίζει, σίγουρα, όπως κι εμείς, πως κάτι ελληνότατοι και πάλλευκοι το χρώμα, «προοδευτικοί» του φουά γκρα ή ενοχικοί μπιζιμπόντηδες «δεξιοί», έχουν βλάψει την Πατρίδα πολύ περισσότερο από όλους τους μαυριδερούς λαθρομετανάστες μαζί, που σπρώχνει με το αζημίωτο ο Ερντογάν στα μέρη μας.

Η «προοδευτικιά» Εφημερίδα των Συντακτών, αυτή η θολή φωτοτυπία της πάλαι ποτέ «Ελευθεροτυπίας», σχολίασε πως περίμενε από μια ποιήτρια κάτι παραπάνω από αυτά που λένε οι ηλικιωμένες στα λεωφορεία για να πιάσουν κουβέντα. Στα δε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου πίσω από την ανωνυμία παριστάνουν διάφοροι/ες τα λιοντάρια της επανάστασης με παντόφλες, την λύντσαραν κανονικότατα, ενώ κι οι επώνυμοι κι όλος ο συριζαίϊκος αχταρμάς την πέρασαν μερικά χεράκια. Τι κρατικοδίαιτη, τι υπερτιμημένη, τι λοιδορίες για την ηλικία της αλλά και πολλά άλλα «γαλλικά», που δεν τα γράφω. Βέβαια, όταν όλοι αυτοί θα ‘χουν γίνει χώμα και τα γραφτά τους ανακυκλωμένο χαρτί υγείας, το έργο της κ. Δημουλά θα παραμένει κοινό κτήμα των Ελλήνων κι όχι μόνο.

Μα το πρόβλημα έφτασε ως εδώ, μεταξύ άλλων διότι τα γιαχωβίτικα montblanc της πολιτικής ορθότητας αρνούνται πεισματικά να πουν την αλήθεια, να ψελλίσουν αυτό που βλέπουν και λένε οι γιαγιάδες στα τρόλλεϋ και στις πλατείες, είτε ποιήτριες είτε απλές νοικοκυρές. Πως τιγκάραμε. Πως δεν χωράμε άλλους. Πως ευτελίστηκε η ζωή των απλών ανθρώπων με την ιλλιγιώδη κούρσα της εγκληματικότητας. Πως το μπάτε σκύλοι αλέστε, δεν είναι «δημοκρατικό δικαίωμα». Πως ο κοινωνικός ιστός μας είναι έτοιμος να γίνει κομμάτια. Πως στίφη μουσουλμάνων λαθρομεταναστών δεν είναι επιθυμητά ούτε αφομοιώσιμα. Πως πρέπει να φύγουν οι παράνομοι και να ανακτήσουμε τις γειτονιές μας. Χτες. Όχι αύριο. Χτες.

Λέξη δεν λένε γι’ αυτά, τα ψώνια με τα παλαιστινιακά μαντήλια, που λιγώνονται με τον εθνικιστή λοκατζή και πιστό χριστιανό Τσάβεζ αλλά εδώ τους ενοχλεί ο …Εθνικός Ύμνος! Μόνο παθαίνουν μηδενιστική καταληψία, αφιονίζονται μόλις κάποιος ξεβρακώσει τα ψεύδη τους ή την σιωπή τους για τα αληθή. Θέλουν την Πατρίδα παρδαλή, μια πολυεθνική, «πολυπολιτισμική» κουρελού. Έτσι νομίζουν πως υλοποιούνται οι ψευτοδιεθνιστικές φαντασιώσεις τους. Κι όταν η πραγματικότητα τους ρίχνει κλωτσιά, όταν οποιοσδήποτε πει την αλήθεια, ορμούν σαν ψωραλέες ύαινες, με πρωτόγνωρο μίσος, για να λυντσάρουν όποιον/α λέει απλά την αλήθεια. Στον πρώτο λύκο οι χυδαιότητες και οι χαρακτηρισμοί. Όποιος διαφωνεί μαζί τους ή αποκαλύπτει την βλακώδη ιδεοληψία τους, είναι συλλήβδην «χρυσαυγίτης», «φασίστας», «νεοναζί», «ρατσιστής», αμφισβητείται η τιμή του, η ψυχική του υγεία, το έργο του, καλλιτεχνικό, επιστημονικό, πολιτικό, λοιδορείται για την ηλικία του, την εμφάνιση του.

Αυτοί είναι οι πραγματικοί φασίστες, αυτοί οι δήθεν «αντιρατσιστές» μουτζαχεντίν είναι το χυδαιότερο κομμάτι της κοινωνίας μας. Υποκριτές, που κάνουν πολιτικό ή «δημοσιογραφικό» τουρισμό στις γειτονιές που ζουν οι πραγματικοί άνθρωποι, πουλάνε διεθνισμό κι ύστερα επιστρέφουν στην ασφάλεια των Βορείων ή Νοτίων προαστίων ή του Κολωνακίου και των γραφείων τους.

Αναζητείστε και διαβάστε το βιβλίο της Οριάνα Φαλάτσι «Η οργή και η περηφάνεια», εκδόσεις Γκοβόστη, 2003. Θα δείτε πως κάνει σκόνη όλη την ψευτοπροοδευτική μπουρδολογία για την λαθρομετανάστευση και το Ισλάμ. Και στο κάτω - κάτω γράφει πολύ καλύτερα απ’ όλους αυτούς/ές, τους επίδοξους επίτιμους προξένους του Μπαγκλαντές στην Κυψέλη και τις άλλες γειτονιές, τους «χρήσιμους ηλίθιους» των δουλεμπόρων…

(Δημοσιεύεται στην Κυριακάτικη Δημοκρατία)      

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hrthe_to_telos avatar
    Hrthe_to_telos 12/05/2013 11:14:10

    Ωραια τα λες Φαηλο δεν θα διαφωνησω.
    Το θεμα ειναι οτι απλα εσυ τα γραφεις, εμεις τα διαβαζουμε, τιποτα δεν γινεται και ναχαμε να λεγαμε.
    Εδω υπαρχει εθνικη παρακρουση.
    Τα κοματα που υποτιθεται υποστηριζουν τους "εργατες", υπερασπιζονται τους λαθρομεταναστες που "ριχνουν" τα μερακαματα, μεγιστοποιουν τα κερδη των εργοδοτων τους και οι ντοπιοι εργατες τα ξαναψηφιζουν.
    Απ την αλλη η υποτιθεται πατριωτικη παραταξη που κυβερνα δεν εχει κανει κατι ουσιαστικο μεχρι τωρα.
    Διαφωνεις?

    • Aristeli avatar
      Aristeli @ Hrthe_to_telos 12/05/2013 18:15:18

      Οι μετανάστες ρίχνουν τα μεροκάματα???????Κάτι για μνημόνια που ψηφίζονται σε μια μέρα έχεις ακούσει κάτι τώρα τελευταία??

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Aristeli 12/05/2013 20:24:10

        Ναι τα έχουμε ακούσει τώρα τελευταία όπως έχουμε ακούσει και για κάποιους "μελαμψούς" που δουλεύουν ανασφάλιστοι για ένα κομμάτι ψωμί (κυριολεκτικά όμως).
        Και μην ακούσω για την "εκμετάλευση του ανθρώπινου πόνου από τους δουλεμπόρους" και για "τα "σύγχρονα κάτεργα" και άλλα αντιφασιστικά μοδάτα γιατί απλά αν δεν τα βρίσκαν οι "εκμεταλευτές" δεν θα τα έκαναν.
        Είναι απλό το θέμα και όποιος δεν το βλέπει εθελοτυφλεί.
        Αλλά θα μου πεις όποιος συχνάζει σε "αυτόνομους χώρους" και "αντιρατσιστικά στέκια" και άλλες γιάφκες ανθελληνισμού είναι τυφλός κατά βάση...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Aristeli 12/05/2013 21:57:18

        Όχι, τα ανεβάζουν. Μαζί με το δείκτη του βλακόμετρου ορισμένων....

    • αρμαθόδωρας avatar
      αρμαθόδωρας @ Hrthe_to_telos 13/05/2013 21:53:18

      ένας τοίχος θα μας σώσει. Με ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα. Ούτε καν ρούχα απ τα ζάρα θέλουμε.

  2. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 12/05/2013 11:30:59

    12 Ιανουαρίου 1985, Κάρολος Παπούλιας, Κακαβιά.

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 12/05/2013 12:35:01

    Α ρε Φαήλο, πολύ ωραία τα λες, αλλά τίποτα δεν αλλάζει...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος 12/05/2013 15:55:34

      Στην λαθρομετανάστευση έχουν αλλάξει πολλά. Μειώθηκαν δραματικά οι εισροές, αλλάζει επί τω αυστηρότερο ο νόμος για την ιθαγένεια και η αυστηρότερη αστυνόμευση σταθερά βελτιώνει την κατάσταση στο κέντρο και τις γειτονιές. Έχουμε ακόμη τεράστια απόσταση να διανύσουμε αλολά τα πράγματα αλλάζουν...

      • ΑΠΟΡΙΑ? avatar
        ΑΠΟΡΙΑ? @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/05/2013 22:18:24

        τα πιστευεις αυτα που γραφεις ,η τα γραφεις γιατι αυτη ειναι η γραμμη του κομματος?
        ΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ κανονισε να βρεθουμε οποτε θελεις, εξω απο την ΑΣΟΕ να δεις και εσυ την εφαρμογη των νομων.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 13/05/2013 00:52:33

      Τυφλός είσαι; Το ότι στο κέντρο της Αθήνας έχει βελτιωθεί ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ προς το καλύτερο η κατάσταση (υποδεκαπλασιάστηκε η εγκληματικότητα) δε σε νοιάζει;

      • Απλός πολίτης avatar
        Απλός πολίτης @ Γεώργιος Τ. 14/05/2013 07:38:19

        Μπορεί στο κέντρο της Αθήνας να έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά δεν έχουν βελτιωθεί επειδή αντιμετωπίζεται το πρόβλημα αποτελεσματικότερα. Μάλλον έχει φύγει για επαρχία μεριά μεγάλος αριθμός λαθρομεταναστών και μεταφέρθηκε εκεί η εγκληματικότητα. Μάλλον στέρεψαν οι πηγές στην πρωτεύουσα και φύγαν για επαρχία. Το πρόβλημα είναι τεράστιο και έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί νωρίτερα. Δεν υπάρχει λεπτό για χάσιμο. Όταν κινδυνεύει η ζωή σου θα γίνεις και ρατσιστής και θα θελήσεις να φύγουν όλοι οι αλλοδαποί από τη χώρα σου. Δεν γίνεται να μην αναπολεί κανείς πόσο άνετα κυκλοφορούσε και κοιμόταν μερικά χρόνια πριν και τι γίνεται τώρα!! Για πόσο καιρό ακόμα θα είναι αποδεκτό να είμαστε φυλακισμένοι μέσα στα σπίτια μας και να μην μας προστατεύει ούτε αυτό?

  4. Scarface avatar
    Scarface 12/05/2013 12:57:09

    Πολυ ωραιο αρθρο. Το προσυπογραφω 100%. Αληθεια, εκει στην κυβερνηση το δωσατε κυριε Κρανιδιωτη να το διαβασουν? Γιατι εγω βλεπω οτι καιγονται μερικοι στη ΝΔ για τον "αντιρατσιστικο νομο" κατα της ξενοφοβιας. Καλα δεν μιλαμε για τους λαθρολαγνους της Δημαρ και του Πασοκ που κινδυνευουν να μην ειναι στην επομενη βουλη και εχουν φαγωθει να μας επιβαλουν με το ζορι την "πολυπολιτισμικοτητα" τους. Αλλα περιμενα κατι διαφορετικο απο τη ΝΔ. Τοσο πια φοβουνται τη ΧΑ και θελουν να της κοψουν ψηφους (νομιζουν) η το καρκινωμα της εθνοπροδοτικης κι ανθελληνικης λαθρολαγνιας εχει κανει μετασταση κι εκει?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Scarface 12/05/2013 15:45:16

      Καλά, περίμενε πρώτα να δούμε το περίφημο σχέδιο νόμου, πως θα διαμορφωθεί κι αν θα περάσει και σε ποια τελική μορφή και θα δούμε. Μην θυμώνουμε και φωνάζουμε γι' αυτό που δεν ξέρουμε και δεν έγινε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Scarface 12/05/2013 15:47:27

      Μην βιάζεστε....
      http://www.antinews.gr/2013/05/10/215377/

  5. kostas.k avatar
    kostas.k 12/05/2013 13:03:30

    κύριε κρανιδιώτη, δεν είναι ιδεοληψίες της αριστεράς, είναι οι ευαισθησίες της, οι αρχές της, και η οπτική γωνία που βλέπει τα πράγματα. αυτά ΔΕΝ μπορείτε να τα αρνείστε.. απομονώνετε το πρόβλημα από τις ευρωπαικές και παγκόσμιες διαστάσεις του, που μόνο στην αντιμετώπισή του δεν οδηγεί...εύλογη η απορία του προγούμενου σχολιαστή...ποιοί κυβερνούσαν και κυβερνούν και τι πράττουν..το απόλυτο 'μπάχαλο'..γιατί δεν πάτε πιό πέρα τον προβληματισμό και την κριτική σας ? μήπως είναι καιρός γιά έναρξη ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ γιά τη μετανάστευση..σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις υπάρχουν τίμιες και εικικρινείς φωνές..(και ειδικά στον συριζα..)..τολμήστε...συγχαρητήρια για την φωτογραφία του κειμένου..

    • kostas.k avatar
      kostas.k @ kostas.k 12/05/2013 14:05:56

      ειλικρινείς..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kostas.k 13/05/2013 00:54:12

      Ειδικά στο σύριζα τίμιες και ειλικρινείς φωνές; Παραδείγματα και ονόματα θέλουμε και αν υπάρχουν τι κάνουν στο συνοθύλευμα εθνοπροδοτών και μισελλήνων που θέλει να γίνει κόμμα;

  6. Υ. Παραπλανημένος avatar
    Υ. Παραπλανημένος 12/05/2013 13:24:04

    "... τα γιαχωβίτικα montblanc της πολιτικής ορθότητας...."
    1000+ likes!!!!
    Υ.Γ. Έστω και κουραστικός ων, "Εύγε" για μία ακόμη φορά για τα γραφόμενα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Υ. Παραπλανημένος 12/05/2013 15:47:51

      Σας μερσώ, που θα 'λεγε κι ο Ζήκος.

  7. Zugzwang avatar
    Zugzwang 12/05/2013 15:12:15

    Οπως λεει και ο φιλος πιο πανω, χορτασαμε απο λογια. Επειγοντως εργα!. Εκει στη ΝΔ ετοιμαζουν νομο εναντιον της "ρατσιστικης" βιας για να "προστατευσουν" τους παρανομους μεταναστες την ωρα που καθημερινα εκεινοι επιτιθενται στους Ελληνες. Αλλο ενα ζευγαρι γεροντων σκοτωσαν κοντα στα Ιωαννινα χθες και φαινεται οτι ο δραστης ειναι ενας απο τους δραπετες της φυλακης Τρικαλων! Εν τω μεταξυ μπηκε στα σκαρια η "Ερυθρομαυρη Συμμαχια - Τσαμουρια". Το νεο "ελληνικο" κομμα Αλβανων και "Τσαμηδων" υπο τον Τσεναι και τον Μιτσι και θα ζητησει την επισημη αναγνωριση του απο την Πολιτεια, με την υποστηριξη των υποκριτων επαγγεματιων "αντιρατσιστων" για τους οποιους μιλατε σημερα. Και ας μην μιλησουμε για την Θρακη...
    Οι υποκριτες επαγγελματιες "αντιρατσιστες", οταν μαθευτηκαν τα πρωτα γεγονοτα της Μανωλαδας, ουρλιαζαν εναντιον της ρατσιστικης βιας των επιστατων. Μολις εμαθαν οτι επιστατες ηταν πασοκοσυριζαιοι το βουλουσαν αμεσως. Προχθες, στην ιδια περιοχη, Μπαγκλαντεσιανοι επιστατες τραυματισαν με μαχαιρι συμπατριωτες τους που τους ζητουσαν να πληρωσουν τα δεδουλευμενα. Τσιμουδια οι υποκριτες επαγγελματιες "αντιρατσιστες". Ουτε λεξη δεν λενε. Δεν τους συμφερει να γινει γνωστο οτι στα οργανωμενα δικτυα εκμεταλλευσης λαθρομεταναστων κυριαρχουν εργολαβοι-δουλεμποροι οι οποιοι ειναι αλλοδαποι!
    Καντε κατι γιατι αλλιως ποιος ο λογος πλεον να σας διαβαζουμε. Καντε κατι, γιατι σε λιγο δεν θα μπορουμε ουτε να "αντιπολιτευθουμε" τα πολιτικα κομματα που ιδρυουν στην Ελλαδα οι μεταναστες. Θα μας το απαγορευει ο "αντιρατσιστικος" νομος που ετοιμαζεται!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 12/05/2013 15:53:34

      Πρώτον, περί του "αντιρατσιστικού" νόμου μην βιάζεστε (http://www.antinews.gr/2013/05/10/215377/)
      Δεύτερον, νομίζετε πως η πλημμύρα μουσαφιραίων θα σηκωθεί να φύγει με μαγικό τρόπο σε λίγους μήνες;
      Έχουμε πολύ, πάρα πολύ δρόμο ακόμη, χρειάζεται πολύ πιο σκληρή πολιτική και κυρίως παντού και πάντα καταγγελία και στρίμωγμα του μεγάλου, του αρχιδουλέμπορου, της Τουρκίας του ισλαμοφασίστα Ερντογάν, όμως ο Δένδιας έχει κάνει δουλειά. Σε πολλές γειτονιές η διαφορά είναι εμφανής.
      Απλά πρέπει η κυβέρνηση να απαλλαγεί από το σύνδρομο "μια στο καρφί (στη λαθρομετανάστευση) και μια στο πέταλο (στη Χρυσή Αυγή)", για να ικανοποιεί δεν ξέρω ποιους...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2013 20:23:02

        Το νομοσχεδιο απεσυρθη (υπηρξα απο τους πρωτους που σχολιασαν εδω στο Αντινιουζ) την αποσυρση του) αφ ενος μεν γιατι διεσπασθη το "συνταγματικο τοξο" με την αρνηση του ΚΚΕ να το δεχθει και αφ ετερου (και κυριως) γιατι καποιοι φοβηθηκαν οτι οι πρωτοι κατηγορουμενοι βασει αυτου του νομου θα ηταν οι βουλευτες και οι δημαρχοι που αρνιουνται τις γενοκτονιες των Ελληνων της Μ. Ασιας και του Ποντου και εξυμνουν τον Κεμαλ αλλα και το οθωμανικο καθεστως.
        Η παρανομη μεταναστευση συνεχιζεται, τα νησια μας βοουν. Το λαθρεμποριο-παραεμποριο ζει και βασιλευει. Η εγκληματικοτης των παρανομων μεταναστων βρισκεται στα υψη. Σας παραπεμπω και στα χθεσινα γεγονοτα των Ιωαννινων (αληθεια μαθαμε ποιοι ηταν οι πανοπλοι κομμαντος που εκαναν την επιθεση κατα των φυλακων Τρικαλων;). Καθημερινα μπουκαρουν σε σπιτια και ληστευουν γεροντες, οι οποιοι ειναι και ευχαριστημενοι αν την γλυτωσουν τοσο φθηνα. Δεν λετε λεξη για το "ελληνικο" αλβανοφωνο κομμα που πρωτος στοχος του θα ειναι η Θεσπρωτια.Την Θεσπρωτια, οπου σε χωρια των Φιλιατων οι κατοικοι προσπαθουν να προστατευθουν μονοι τους απο τις συνεχεις επιδρομες κατσαπλιαδων. Σας διαβαζουν και εκει ξερετε. Εχω και αλλα πολλα να γραψω αλλα θα γινω κουραστικος. Θα πρεπει ομως να σας βαλει σε σκεψη το γεγονος οτι τα σχολια που ακολουθουν τα αρρενωπα σας κειμενα στο Αντινιους μειωνονται συνεχως. Λιγους μηνες πριν αναλογα κειμενα σας τα σχολιαζαν εκατονταδες αναγνωστες του φιλοξενου αυτου ιστοτοπου. Σημερα τα σχολιαζαν μονο τρεις η τεσσερεις δεκαδες. Ο κοσμος χορτασε απο λογια.

        Υ.Γ Οσοι θα θελησουν να "αντιπολιτευθουν" την "Ερυθρομαυρη Συμμαχια-Τσαμουρια" θα θεωρουνται ρατσιστες;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 13/05/2013 00:27:49

          Κάνετε λάθος για τους λόγους απόσυρσης του νόμου.
          Η εγκληματικότητα φυσικά και συνεχίζει να υπάρχει και συνεχίζει να είναι υψηλή η συμμετοχή των πάσης προέλευσης κατσαπλιάδων εισαγωγής, όμως έχουν μειωθεί η είσοδοι, πολλοί είναι στο σύρμα κι έχουν αυξηθεί πολύ και οι εθελούσιες αναχωρήσεις.
          Έχουμε σίγουρα πάρα πολύ δρόμο ακόμη. Η άποψη μου (ξεχνάτε ότι δεν είμαι η κυβέρνηση) είναι πως απαιτείται κλιμάκωση της καταστολής με δημιουργία κέντρων κράτησης σε νησιά μη τουριστικού ενδιαφέροντος, να απαιτήσουμε λύση από την ΕΕ, αλλιώς να δηλώσουμε πως θα καταγγείλουμε το Δουβλίνο ΙΙ και θα τους στείλουμε τους μουσαφιραίους να κάνουν αυτοί, οι Ευρωπαίοιμ επίδειξη ανθρωπισμού, και κυρίως να καταγγέλεται μέρα νύχτα η Τουρκία, ο μεγάλος δουλέμπορος , και να την κάνουμε να πληρώσει, να την κάνει η Ευρώπη να πληρώσει πολιτικό, οικονομικό και διπλωματικό κόστος.
          Μην ανησυχείτε για τα κείμενα μου. Όπως μπορούν να σας διαβεβαιώσουν και οι διαχειριστές του Antinews κάνουν ράλλυ αναγνωσιμότητας και αναπαραγωγής κι αυτό είναι άσχετο με τα σχόλια, τα οποία προφανώς δεν παρακολουθείται πάντα, αφού και τώρα συχνά ξεπερνούν συχνά τα 100 ή και τα 200.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2013 13:35:48

            Κυριε Κρανιδιωτη,
            Υπηρετησατε στις ειδικες δυναμεις και σας αρεσουν τα σταρατα λογια. Θα σας τα πω και εγω σταρατα, εχοντας ως γνωμονα το οτι το 2012, αν δεν κανω λαθος, θρηνησαμε 2 δολοφονιες αλλοδαπων απο ημεδαπους αλλα και 41(!) δολοφονιες ημεδαπων (κυριως γεροντων) απο αλλοδαπους!
            Δεν ειστε μονο αρθρογραφος (και εκλεκτος δικηγορος). Ειστε πατριωτης και δεξιος πολιτικος. Ειστε μαλιστα, θα ελεγα, ο εκπροσωπος των λιγων δεξιων ψηφοφορων που εχουν απομεινει στη ΝΔ. Καποια στιγμη θα πρεπει να σας ακουσουν και στο κομμα και στου Μαξιμου και να δωσουν ισχυρο σινιαλο στον κοσμο οτι σας ακουσαν! Αλλιως οι εναπομειναντες δεξιοι ψηφοφοροι θα φυγουν και αυτοι απο τη ΝΔ (και ας γυρισει ο Καρατζαφερης) και εσεις θα παψετε να θεωρειστε δεξιος πολιτικος.
            Φιλικωτατα και με ιδιαιτερη εκτιμηση και ευχαριστιες για τους αγωνες σας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Zugzwang 12/05/2013 22:03:40

      Ο καλός αριστερούλης νομίζει ότι ο Μπαγκλαντεσιανός ξεκινάει από το χωριό του, κάπου στα μανγκρόβια έλη, και με τα πόδια, κούτσα-κούτσα, φτάνει στον Έβρο και από εκεί, εντελώς τυχαία, μόνος του, βρίσκεται στη Μανωλάδα και εκεί τον τσακώνει ο ελληνάρας φραουλάς, με το πουκάμισο ανοιχτό και τον χρυσό σταυρό και την κοιλάρα, και τον χώνει στο χωράφι...
      Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτά είναι κυκλώματα οργανωμένα από τους δικούς τους και για κάθε ομάδα Πακιστανο- ή Μπαγκλαντεζο-τέτοιων υπάρχει ένας αρχι-Πάκις ή αρχι-Μπαγκλαντεσιανός μαφιόζος που τα κονομάει χοντρά και παίρνει τα ποσοστά του....
      Αναρωτιέμαι ποιο μυαλό είναι περισσότερο κοινωνικά καθυστερημένο, του Μπαγκλαντεσιανού ή του αριστερούλη αντι-ρατσιστή...Σίγουρα, πάντως, ο πρώτος είναι πιο πονηρός και πιο μάγκας από το δικό μας χαϊβάνι....

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 13/05/2013 00:57:00

        Άψογο! Ακριβώς έτσι είναι. Οι αντιρατσιστές τους φέρνουν και τους εκμεταλλεύονται εδώ.

      • Απλός πολίτης avatar
        Απλός πολίτης @ ΒΙΣ 14/05/2013 07:43:43

        Πολλά μπράβο για το σχόλιο. Έτσι ακριβώς είναι!!

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/05/2013 15:46:31

    Φαηλο μια χαρά τα γράφεις να δούμε ποτέ θα αλλάξει κάτι Πάμε βουρ για γκρεμό Άντε με το Καλό κ´ πρωταθλητές Ευρώπης απόψε

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Διηνεκης 12/05/2013 16:15:26

      Αμήν!

  9. aggelosview avatar
    aggelosview 12/05/2013 15:52:50

    Μάλλον, με το νέο νόμο Ρουπακιώτη σε βλέπω άπατα μέσα, για ξενοφοβία. Τα έχουμε πει αυτά: οι ξένοι είναι φίλοι μας. Θέλουμε να ζήσουμε στην Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ και των συνιστωσων, πιασμένοι χέρι χέρι με τους "μετανάστες. Να κολλάμε μεταδοτικές ασθένειες. Να βρωμάνε οι πόλεις από ούρα. Να σταματήσουν τα αδέσποτα να κυκλοφορούν ελεύθερα αλλά να τα εντάξουμε στη μεσογειακή διατροφή. Να κυκλοφορούμε ανάμεσα στα σπασμένα μάρμαρα και τα καμμένα κτίρια, μετά από πορείες. Εν κατακλείδι να πατήσουμε και με τα δύο πόδια στην Ανατολή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ aggelosview 13/05/2013 00:28:49

      Μπα. Απεσύρθη.

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 12/05/2013 16:22:58

    Η εντελώς ηλίθια και αναίτια επίθεση στη Δημουλά- η οποία είπε τα απολύτως προφανή και καμμία απολύτως αντιπάθεια δεν εξέφρασε προς τους μετανάστες δεν είναι παρά μια ακόμη προσπάθεια να "ταμπελλαρισθεί" κάθε διαφωνία ως "ρατσιστική", "χρυσαυγίτικη", "νεοφιλελεύθερη", "ομοφοβική", "ακροδεξιά" για να μην συζητιέται τίποτα επί της ουσίας. Απλώς ορισμένοι έχουν την απαίτηση όσοι διαφωνούμε με τις ανοησίες τους να το βουλώσουμε ! Ο φασισμός τους δεν θα περάσει!

  11. B.Q avatar
    B.Q 12/05/2013 16:22:58

    Και μόνο που τολμήσανε τα άθλια ζόμπι να διαστρέψουν ξεδιάντροπα, να λοιδωρήσουν αισχρά και να χυδαιολογήσουν ενάντια στη συγκεκριμένη, κατάφεραν το ακριβώς αντίθετο απ΄το στόχο τους. Φωταγωγήσανε απόλυτα τη μηδαμινότητα της ρυπαρής ύπαρξής τους και αποκάλυψαν πλήρως την τυφλή φανατική τους μανία, ενάντια σε οποιονδήποτε τολμά ν΄αποκαλύψει την αλήθεια. Δεν περιμένουμε και κάτι παραπάνω από τους σάλιαγκες !! Να έρπουν αφήνοντας βρώμικα χνάρια, στο πέρασμά τους. Μονάχα αυτό μπορούν.....
    Πέρασα - Κική Δημουλά
    ''Περπατώ και νυχτώνει.
    Αποφασίζω και νυχτώνει.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Υπήρξα περίεργη και μελετηρή.
    Ξέρω απ'όλα.Λίγο απ'όλα.
    Τα ονόματα των λουλουδιών όταν μαραίνονται,
    πότε πρασινίζουν οι λέξεις και πότε κρυώνουμε.
    Πόσο εύκολα γυρίζει η κλειδαριά των αισθημάτων
    μ'ένα οποιοδήποτε κλειδί της λησμονιάς.
    Όχι δεν ειμαι λυπημένη.
    Πέρασα μέρες με βροχή,
    εντάθηκα πίσω απ'αυτό
    το συρματόπλεγμα το υδάτινο
    υπομονετικά κι απαρατήρητα,
    όπως ο πόνος των δέντρων
    όταν το ύστατο φύλλο τους φεύγει
    κι όπως ο φόβος των γενναίων.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Πέρασα από κήπους,στάθηκα σε συντριβάνια και είδα πολλά αγαλματίδια να γελούν σε αθέατα αίτια χαράς.
    Και μικρούς ερωτιδείς, καυχησιάρηδες.
    Τα τεντωμένα τόξα τους
    βγήκανε μισοφέγγαρο σε νύχτες μου και ρέμβασα.
    Είδα πολλά και ωραία όνειρα
    και είδα να ξεχνιέμαι.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Περπάτησα πολύ στα αισθήματα,
    τα δικά μου και των άλλων,
    κι έμενε πάντα χώρος ανάμεσα τους
    να περάσει ο πλατύς χρόνος.
    Πέρασα από ταχυδρομεία και ξαναπέρασα.
    Έγραψα γράμματα και ξαναέγραψα
    και στο θεό της απαντήσεως προσευχήθηκα άκοπα.
    Έλαβα κάρτες σύντομες:
    εγκάρδιο αποχαιρετιστήριο από την Πάτρα
    και κάτι χαιρετίσματα
    από τον Πύργο της Πίζας που γέρνει.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη που γέρνει η μέρα.
    Mίλησα πολύ.Στους ανθρώπους,
    στους φανοστάτες,στις φωτογραφίες.
    Και πολύ στις αλυσίδες.
    Έμαθα να διαβάζω χέρια
    και να χάνω χέρια.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Ταξίδεψα μάλιστα.
    Πήγα κι από εδώ,πήγα και από εκεί...
    Παντού έτοιμος να γεράσει ο κόσμος.
    Έχασα κι από εδώ,έχασα κι από κεί.
    Κι από την προσοχή μου μέσα έχασα
    κι από την απροσεξία μου.
    Πήγα και στη θάλασσα.
    Μου οφειλόταν ένα πλάτος. Πές πως το πήρα.
    Φοβήθηκα τη μοναξιά
    και φαντάστηκα ανθρώπους.
    Τους είδα να πέφτουν
    από το χέρι μιας ήσυχης σκόνης,
    που διέτρεχε μιάν ηλιαχτίδα
    κι άλλους από τον ήχο μιας καμπάνας ελάχιστης.
    Και ηχήθηκα σε κωδωνοκρουσίες
    ορθόδοξης ερημιάς.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Έπιασα και φωτιά και σιγοκάηκα.
    Και δεν μου έλειψε ούτε των φεγγαριών η πείρα.
    Η χάση τους πάνω από θάλασσες κι από μάτια,
    σκοτεινή,με ακόνισε.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Όσο μπόρεσα έφερ'αντίσταση σ'αυτό το ποτάμι
    όταν είχε νερό πολύ,να μη με πάρει,
    κι όσο ήταν δυνατόν φαντάστηκα νερό
    στα ξεροπόταμα
    και παρασύρθηκα.
    Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
    Σε σωστή ώρα νυχτώνει.''

  12. Π.Μ.Μ. avatar
    Π.Μ.Μ. 12/05/2013 16:36:59

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    Δράττομαι της ευκαιρίας, που μας δίνει το Antinews, να σχολιάσω το παραπάνω άρθρο σας και θέλω να σας ευχαριστήσω!
    Όχι μόνο για το άρθρο σας, αλλά κυρίως γιατί εσείς και ελάχιστοι ακόμα ήσασταν οι στηλοβάτες απόψεων πατριδοκεντρικών σε εποχές ψυχροπολεμικής λογοκρισίας απέναντι σε ό,τι το πατιωτικό (μιλάω για την περίοδο μετά τα Ίμια, με αποκορύφωση την υπόθεση των ταυτοτήτων). Σε εσάς βρίσκαμε (και βρίσκουμε) την τίμια έκφραση των ιδεών μας, όσοι εμφορούμαστε απο πατριωτικές αντιλήψεις και βλέπαμε να ατιμώνεται η πατρίδα και οι αξίες της, αλλά ταυτόχρονα δε θέλαμε να γίνουμε χούλιγκαν με τη ΧΑ.
    Πιστεύω ότι πλέον αλλάζουν οι καιροί (ή όπως είχε πει ο Χριστόδουλος "Δόξα τω Θεώ οι καταστάσεις αλλάζουν"). Ενδεικτικό είναι ότι αυτό που λέτε στην αρχή του άρθρου σας "Όταν η πραγματικότητα διαψεύδει τις ιδεοληψίες της Αριστεράς του φρεντοτσίνο, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα", πλέον γίνεται κατανοητό (και το ενστερνίζονται) από όλο και περισσότερους. Ο σεβασμός στους νόμους, η ανάγκη για ασφάλεια, οι οικονομικές μεταρρυθμίσεις (οι περισσότερες) είναι, όντως, θέμα κοινής λογικής και νομίζω ότι αν ψάξουμε να βρούμε ένα καλό που έφερε η κρίση, με κάθε σεβασμό στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από αυτή, είναι αυτό ακριβώς: η σταδιακή επικράτηση της κοινής λογικής.
    Πρέπει να μπεί ένα οριστικό τέρμα στις λοιδωρίες και στις συκοφαντίες ανθρώπων που τολμούν να εκφέρουν άποψη που δεν αρέσει στο καθεστώς των ψευτοπροοδευτικών συμφεροντολόγων. Ταυτόχρονα, πρέπει να μπορούν να εκφράζονται όλες οι πλευρές της κοινωνίας σε δημοκρατικά πλαίσια προκειμένου να μην κινδυνεύσουμε από τους σύγχρονους Πεισίστρατους της ΧΑ.
    Τέλος, επειδή γίνεται πολύς λόγος και αντιπαράθεση μεταξύ φιλελεύθερων και πατριωτών, θέλω να βάλω και ένα προβληματισμό: γίνεται να υπάρξει υγιής οικονομία (στην οποία στοχεύουν οι πρώτοι) χωρίς ισχυρή εθνική αυτοπεποίθηση (οι δεύτεροι)? Και αντίστροφα, δεν θα είναι για όλους μας πηγή εθνικής περηφάνιας (όπως είναι για τους Γερμανούς, τους Βρετανούς κ.ά.) μία Ελλάδα στην οποία οι μεταρρυθμίσεις θα έχουν φτιάξει μία πραγματικά ισχυρή οικονομία (και άρα μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη)?
    Σας χαιρετώ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Π.Μ.Μ. 12/05/2013 20:26:06

      Σας ευχαριστώ και συμφωνώ λέξη προς λέξη με όσα καταλήγετε στο σχόλιο σας.

  13. yianna avatar
    yianna 12/05/2013 16:38:11

    Κε Κρανιδιώτη, καλά τα λέτε, εμείς απλά έχουμε χάσει το μέτρο.

  14. spyros avatar
    spyros 12/05/2013 17:08:58

    ΑΨΟΓΟΣ Φαήλο !!!
    Μπράβο και συνέχισε έτσι δυναμικά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ spyros 13/05/2013 00:29:36

      Ό,τι πιστεύω, γράφω.-

  15. sos avatar
    sos 12/05/2013 17:11:40

    Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω ποιος ο λόγος να διαβάζουμε πια τέτοια κείμενα όταν όπως φαίνεται τα πόστα είναι πιασμένα από τους αριστεριστές.

    Έχουμε και λέμε:

    - Ο νόμος Ραγκούση ΔΕΝ έχει αντικατασταθεί ακόμα.

    - Το Έλληνας το γένος για τους αξιωματικούς πήγε από εκεί που ήρθε.

    - Αντιρατσιστικός νόμος που ούτε στα πιο τρελά όνειρα των συνιστωσών του σύριζα δεν υπήρχε.

    Η ΝΔ κυβερνά ή απλώς στηρίζει μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ; Γιατί για πολλούς δεξιούς (πρέπει να ξέρετε) αυτό φαίνεται.

    Προσωπικά νιώθω πως δεν αξίζει να υπομένω το μαρτύριο να κυβερνά η αριστερά συγκαλυμμένα. Αν περάσει το "αντιρατσιστικό" έκτρωμα θα ψηφίσω ΧΑ χωρίς τύψεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sos 12/05/2013 20:33:16

      Δεν είσαστε καλά ενημερωμένος. Αντιρατσιστικός νόμος υπάρχει και σήμερα. Έχουν γίνει και δίκες με αυτόν! Έχω δικάσει.
      Και ήδη ο νέος νόμος, με απόφαση του Μαξίμου, ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ προς επεξεργασία για να μην δημιουργεί προβλήματα. Πχ, θα ήθελα ένα νόμο που να τιμωρεί όποιον αμφισβητεί την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού ή την σφαγή των Ελλήνων στη Σμύρνη ή προτρέπει ανοιχτά σε βία κατά ομάδων α;νθρώπων (αυτό, το τελευταίο ήδη τιμωρείται με άλλες διατάξεις), ΟΧΙ όμως να θεωρεί έγκλημα την έκφραση γνώμης και κριτικής.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2013 20:40:55

        ΚΙ ο νέος νόμος για την ιθαγένεια είναι στην τελική φάση επεξεργασίας και θα έρθει στη Βουλή.
        Για το γένος στπυς υποψηφίους των στρατιωτικών σχολών σας θυμίζω πως η κυβέρνηση έφερε στην Βουλή το σχέδιο Νόμου για την επαναφορά του, η ΔΗΜΑΡ και το ΠΑΣΟΚ τα στύλωσαν, ως αναμέναμε ΑΛΛΑ κα;ι οι ΑΝΕΛ δια του γνωστού περιφερόμενου "αγωνιστή" Νότη Μαριά εδήλωσε πως ΔΕΝ θα το στήριζε, λέγοντας περίπου ότι δεν μπορεί στα άλλα η κυβέρενηση να πηγαίνει με τα μνημονιακά κόμματα και εδώ να ζητάει στήριξη. Δηλαδή, αντί, όπως στο νόμο για τους ιμάμηδες να βάλουν στην άκρη της διαφορές και να στηρίξουν την πρόταση για υπέρτερο εθνικόν συμφέρον, προτίμησαν να πάνε κόντρα στην επαφορά του γένους, για να μην έχει πολιτικό όφελος ο Σαμαράς! Οπότε "τα κουκιά δεν έβγαιναν", αφού μόνο ποια με στήριξη ΑΝΕΛ και ΧΑ θα μπορούσε να περάσει η διάταξη κι η κυβέρνηση αναγκάστηκε να το αποσύρει με την υπόσχεση να επανέλθει. Ζητείστε λοιπόν το λόγο απ' τον φίλο Πάνο Καμμένο. Ας προσέχουμε λοιπόν τι ψηφίζουμε...

        • sos avatar
          sos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2013 02:43:58

          Φήφισα ΝΔ και πιο πολύ ΑΣ.

          Αλλά δεν γίνεται να έχουμε οι δεξιοί τέτοιο πολιτικό κόστος που μας φόρτωσαν οι πασόκοι και στο τέλος να τους κάνουμε το χατίρι για πολυεθνική Ελλάδα.

          Το ξαναλέω. Οι δεξιοί είναι αυτοί που υπομένουν πιο καρτερικά από όλους τη δημοσιονομική προσαρμογή. Αλλά δεν αντέχουμε την αποδόμηση του έθνους!

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2013 10:54:08

          "προτίμησαν να πάνε κόντρα στην επαφορά του γένους, για να μην έχει πολιτικό όφελος ο Σαμαράς!"

          Να τα κακά της κομματοκρατίας, όταν το κόμμα τίθεται υπεράνω όλων. Η ΧΑ θα το στήριζε, πάντως.

          Και άλλα έχουν αποσυρθεί με την υπόσχεση επαναφοράς, όπως η προσαρμογή του μισθολογίου των υπαλλήλων της Βουλής στο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Θυμάστε ότι δύο φορές, μία δράκα ευνοουμένων και σκανδαλωδώς αμειβομένων, έτρεψε την κυβέρνηση σε φυγή, εντός κοινοβουλίου.

          Επειδή είμαι της γνώμης ότι πολιτική δεν είμαι μόνο τα οικονομικά, φοβούμαι ότι μία τέτοια τρικομματική κυβέρνηση δεν μπορεί να "περπατήσει". Δεν μπορεί να συγκυβερνά κανείς με ανθρώπους, που τον χωρίζει χάσμα ιδεών.

  16. anatol avatar
    anatol 12/05/2013 18:13:28

    Κύριε Κρανιδιώτη συγχαρητήρια για το άρθρο σας. Ο πατριωτισμός και η νηφαλιότητα που επιδεικνύετε σπανίζουν τόσο πολύ σε αυτή τη σκοτεινή εποχή για τη χώρα. Ελληνίδα του εξωτερικού.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anatol 12/05/2013 20:42:05

      Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

  17. α.α avatar
    α.α 12/05/2013 19:30:22

    Πολυ καλό το άρθρο σας κ. Κρανιδιώτη. Θα έπρεπε όμως , ως νομικός, να ασκήσετε κριτική και στην προκλητικά χαλαρή νομοθεσία (ποινική κυρίως) που επιτρέπει την αθρόα είσοδο και παραμονή των λαθρομεταναστών και την ασθενή αντίδραση του κράτους στο φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης. Λ.Χ γιατί με τον νόμο 4055/2012 (και με ψήφους της ΝΔ) καταργήθηκε η (δραστική) δικαστική απέλαση καταδικων αλλοδαπών για πλημ/τα; γιατί να μην υπάρχουν αυστηρές και χωρίς αναστολή κυρώσεις στους έλληνες που νοικιάζουν και απασχολούν λαθρομετανάστες; γιατί δεν καταργείται (de facto ή de jure) ο κανονισμός Δουβλίνο ΙΙ που έχει κάνει τη χώρα μας αποθήκη λαθρομεταναστών; γιατί αργεί η εκκαθάριση των αιτημάτων πολιτικού ασύλου (που κατά 95% απορρίπτονται γιατί αυτοί έρχονται εδώ για οικονομικούς λόγους) με αποτέλεσμα με το αποδεικτικό κατάθεσης σχετικής αίτησης να διαμένουν νόμιμα οι λαθρομεταν. στη χώρα μας; γιατί η ποινική νομοθεσία, αντί να γίνεται πιο αυστηρή με την ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας, γίνεται προκλητικά όλο και πιο επιεικής (για να φυλακιστεί σήμερα κάποιος πρέπει να σκοτώσει και πάλι παίζεται...). Περιμένω την απάντηση σας.

  18. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 12/05/2013 19:36:04

    ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΠΟΙΩΝ................ΝΑ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΩΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ? ΞΕΡΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ......ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΑ............

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σαρακατσανος 13/05/2013 00:10:10

      Αυτό είναι συνέπεια, εκμετάλλευση του προβλήματος κι όχι η πηγή δημιουργίας του.

  19. Παύλος avatar
    Παύλος 12/05/2013 19:55:14

    Αξιότιμε kostas.k ,
    έχετε την καλωσύνη να μας παραθέσετε αποσπάσματα έστω, από τον ήδη συντελεσθέντα πιο πέρα προβληματισμό σας;
    Όχι αερολογίες και ευχολόγια. Την πρόταση, που θα καταθέτατε, ως ...μέτοχος του ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ για τη μετανάστευση!
    Ευχαριστώ.

    Φαήλο,
    για μια ακόμα φορά τα είπες "έξω από τα δόντια" !
    Όσο για την συνήθη κριτική που σου γίνεται (γιατί δεν τα λες στον Σαμαρά), στη θέση σου θα απαντούσα :
    - Ό,τι γράφω σε δημόσια χρήση, φιλοδοξούν να έχουν πρώτο αναγνώστη τον Πρωθυπουργό . Αν αμφιβάλλετε, ή ανησυχείτε επ' αυτού, δεν έχετε , παρά να με ....βάλετε στη βουλή, για να ελέγχετε εκ του ασφαλούς ,αν θα του τα λέω !

  20. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/05/2013 21:56:21

    " T’ «αδέρφια» του Τατσόπουλου και της Δούρου απάγουν ομοεθνείς τους, τους βασανίζουν, τους βιάζουν ομαδικά" .
    Aυτό δεν είναι νέο. Μέχρι και οι λυκειόπαιδες των λαϊκών συνοικιών (αυτοί είναι πιο ενημερωμένοι από τους επαγγελματίες "αντιρατσιστές ΒΠ") γνωρίζουν καλά ότι στα κοινόβια των Πάκιδων τα "τρενάκια" είναι καθεστώς...Διότι, ούτε οι αξύριστες ¨αντιρατσίστριες" δεν τους γουστάρουν κατά βάθος....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 13/05/2013 00:17:17

      Υπάρχει εβδομαδιαίο "όργανο υπηρεσίας", if you kbow what I mean...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2013 00:32:12

        Κάποιοι πρέπει νά τηγανίζουν τά κεφτεδάκια..

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Κυθήριος 13/05/2013 03:21:15

          Και να ψήνουν τα λουκάνικα...

  21. MCA avatar
    MCA 12/05/2013 22:06:12

    Θα πρέπει οι Έλληνες πολιτικοί να εξηγήσουν στους ομολόγους τους στο εξωτερικό ότι δεν είμαστε ρατσιστές, ούτε τρώμε κανά ζόρι με ιστορικούς λαούς της Παλαιάς Διαθήκης .Απλώς έχουμε υποστεί εισβολή και είμαστε σε κατάσταση αμύνης. Στις δικές τους χώρες έχουν εισβάλει τόσο πολλοί ξένοι σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, σε τόσο περιορισμένο γεωγραφικό χώρο αλλάζοντας τόσο πολύ την σύσταση του πληθυσμού; Εμείς στην νεώτερη ιστορία μας ούτε αποικίες είχαμε να ξεζουμίσουμε, ούτε κουβαλούσαμε στην χώρα μας σκλάβους από αυτές και μετανάστες για να μας κάνουν τις δουλειές. Το αντίθετο μάλιστα φεύγαμε εμείς για να επιβιώσουμε, νόμιμα, στο εξωτερικό.
    Οι ΄΄πολιτισμένοι΄΄ δυτικοί, με τις ΄΄ανθρωπιστικές΄΄ τους πολεμικές αποστολές και με τις συνθήκες του Δουβλίνου που μας έχουν επιβάλει, έχουν μετατρέψει την χώρα μου σε αποθήκες ψυχών, αδιαφορώντας για τους κατοίκους της αλλά και για τους λαθρομετανάστες. Αισθάνομαι ταπεινωμένος ως Έλληνας από αυτήν την αντιμετώπιση.

  22. Πατωματζής avatar
    Πατωματζής 12/05/2013 22:39:06

    Επισκέπτομαι σε καθημερινή σχεδόν βάση τούτη ιστοσελίδα.
    Παρατηρώ ότι ο κ. Κρανιδιώτης αρθογραφεί με μικρότερη συχνότητα, όμως λειτουργεί ως διαδικτυακός κυβερνητικός εκπρόσωπος. Όλοι κι όλες μας τον ρωτάμε κριτικάρουμε κλπ κλπ...

  23. Nik avatar
    Nik 12/05/2013 23:26:50

    Άκούστε το ντοκυμανταίρ του BBC, με Αφρικανό ρεπόρτερ, για το ταξείδι των λαθρομεταναστών από την δυτική Αφρική στην Ισπανία. Αξίζει.

    Εκεί κοινοτάρχης στη Γκάνα εξηγεί που βρίσκουν τις 15000 δολλάρια για την μεταφορά, και πως ενώ υπάρχει δουλειά στο χωριό είναι δελεαστική η πώληση CD στην Ευρώπη.

    Θα λύσετε το μυστήριο πως άνθρωποι με μέσο ημερήσιο εισόδημα 2 δολλαρίων βρίσκουν δεκάδες χιλιάδες δολλάρια για να ταξιδέψουν και να καταλήξουν λαθρομετανάστες. Τα περί ανθρώπινου πόνου κλπ μετά θα τα ακούτε βερεσέ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Nik 13/05/2013 01:01:28

      Το όνομα Σόρος σου λέει κάτι;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Nik 13/05/2013 21:54:36

      Νικ,
      Μπορείς να αναρτήσεις εδώ το σχετικό λινκ με το ντοκυμαντέρ του BBC;

  24. Kimon avatar
    Kimon 12/05/2013 23:58:52

    Αν δεν κάνω λάθος το Δουβλίνο ΙΙ ψηφίστηκε στην βουλή και από την ΝΔ. Θυμάμαι τον κ. Παυλόπουλο, που αφού ευχαριστούσε τους λαθρομετανάστες που επέλεξαν την Ελλάδα να εισβάλουν, να δηλώνει ότι «τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών (λάθρο), είναι σημαντικότερα του Εθνικού συμφέροντος». Μας σφάζουν, μας σκοτώνουν, μας ληστεύουν, βιάζουν την χώρα μας, τα ιερά και τα όσιά μας και οι πολιτικοί συν τοις άλλοις μας εξευτελίζουν αποκαλώντας μας φασίστες όταν τολμήσουμε να διαμαρτυρηθούμε. Στην ΝΔ κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα περί «αντιρατσιστικών νόμων», «Δενδιάδα» και «Ρουπακιάδα» θα δόσουν στην ΧΑ 50%.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kimon 14/05/2013 16:38:27

      Είσαι άδικος! Συμφωνώ αλλά βλέπεις τον Πάκη να τον έχει βάλει υπεύθυνο για το οτιδήποτε στην κυβέρνηση ή τη ΝΔ ο Σαμαράς;

  25. popaia avatar
    popaia 13/05/2013 13:47:30

    Μ' άρεσε αυτό με τους προξένους του Μπαγκλαντές, χαχαχά... Καλά, στην πραγματικότητα βέβαια ξέρουμε ποιανών πρόξενοι είναι....
    Και πρόξενοι δεινών, πάνω απ' όλα. Μια χούντα ψυχάκηδων και τίποτα παραπάνω. Τώρα με την επίθεση στη Δημουλά φάνηκε τελείως το χάλι τους.

    Πάντως κύριε Κρανιδιώτη επειδή εκτός από χαρισματικός αρθογράφος είσαστε και νομικός κάνω έκκληση για πίεση με αυτή την πολύτιμη ιδιότητά σας πάνω σε θέματα που μας καίνε, π.χ. αυτά που αναφέρει ο α.α πιο πάνω. Επαναφορά της δικαστικής απέλασης, αυστηροποίηση κι εφαρμογή των νόμων για παράνομη είσοδο, μαύρη εργασία, εκμίσθωση χώρων σε λαθραίους, κλπ, κλπ.
    Επίσης με την αφορμή που χτες πάλι δολοφονήθηκαν δυο γεροντάκια και ζούμε την πιο μακάβρια ρουτίνα, θα ήθελα σαν νομικό να σας ρωτήσω: Οι συγγενείς των θυμάτων μπορούν να στρέφονται δικαστικά κατά της Πολιτείας; Κατά του υπουργείου δικαιοσύνης ή εσωτερικών ας πούμε; Ή κι εναντίον των αντιρατσιστών ως ηθικών αυτουργών; Διότι η κατάσταση έχει πια ξεφύγει. Και μόνο που ακούω για "νομοσχέδια κατά της ρατσιστικής βίας" εν μέσω μιας τόσο βαριάς, ανατριχιαστικής κι αφόρητης εγκληματικότητας, νιώθω ότι η συννενόηση είναι πια αδύνατη. 'Οτι κάτι πρέπει να κάνουμε κι εμείς οι... ρατσισταί, αλλιώς δεν επιβιώνουμε, άκλαυτους θα μας πάνε. Εσείς λοιπόν ως δικηγόρος και με δεδομένο ότι πρόκειται για ΑΠΡΟΚΛΗΤΗ εγκληματικότητα χωρίς προσωπικές ή οικονομικές διαφορές, στην ουσία δηλαδή για διωγμό και ξεκλήρισμα γηγενών τύπου Ινδιάνων, πιστεύετε πως έχουν οι συγγενείς των θυμάτων περιθώρια να στρέφονται εναντίον των πραγματικών υπευθύνων (κράτους, κομμάτων, χώρων, ΜΚΟ, κλπ); Και όχι απλά να περιμένουν τη σύλληψη και τη δίκη ενός υποχειρίου της "αντιρατσιστικής" μαφίας, ενός όντος σε τόσο αγρία κατάσταση που σχεδόν έχει το ακαταλόγιστο;

  26. roadrunner avatar
    roadrunner 13/05/2013 14:00:09

    Εξαιρετικός, όπως πάντα. Γνωρίζετε όμως, ότι ακόμη και σήμερα τα Γυμνασιόπαιδα, διδάσκονται κείμενα (υποτίθεται νεοελληνικής γλώσσας),
    που όμως, στην πραγματικότητα, μυούν ύπουλα, τα μικρά,
    στο πνεύμα της πολιτικής ορθότητας του «ψευδο-αντι-ρατσισμού über alles» ; Ποιος περιμένουμε να αποκαταστήσει τα σχολικά εγχειρίδια ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ roadrunner 14/05/2013 16:36:49

      Και πρέπει να αποκατασταθούν χθες και αυτά...

  27. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/05/2013 16:36:11

    "Αυτοί είναι οι πραγματικοί φασίστες, αυτοί οι δήθεν «αντιρατσιστές» μουτζαχεντίν είναι το χυδαιότερο κομμάτι της κοινωνίας μας. Υποκριτές, που κάνουν πολιτικό ή «δημοσιογραφικό» τουρισμό στις γειτονιές που ζουν οι πραγματικοί άνθρωποι, πουλάνε διεθνισμό κι ύστερα επιστρέφουν στην ασφάλεια των Βορείων ή Νοτίων προαστίων ή του Κολωνακίου και των γραφείων τους."

    Συμφωνώ με όλα και αυτό το κομμάτι είναι το απαύγασμα. Εύγε Φαήλο και Χριστός ανέστη!

  28. chris avatar
    chris 14/05/2013 19:27:08

    http://youtu.be/wNw613EHLp4

  29. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 15/05/2013 19:17:36

    Αγαπητέ Φαήλο καλησπέρα.
    Κατ΄αρχάς είμαι συνοδοιπόρος σου πρίν γίνεις γνωστός στο ευρύ κοινό επειδή ταυτιζόμουν μαζί σου και πάλευα όπως κι εσύ και συνεχίζω να παλεύω για να επανέλθει η κοινή λογική (τουλάχιστον ) αλλά και οι αξίες πούχαμε στη κοινωνία μας (συνθλίβοντας τη νοοτροπία της αριστεράτζας).
    Δεν μπορώ όμως να μην στηλιτεύω τις άθλιες ντροπολογίες που περνούν κάθε τόσο αθόρυβα στη βουλή που τελικά θα μας οδηγήσουν δυστυχώς σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις και θα ψαχνόμαστε πάλι ...
    Π.Χ. σις 19 Μαρτίου 2013 ψηφίσανε τον μη καταλογισμό ευθυνών στους διατελέσαντες πρόεδροι στις Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισμών και όχι μόνο.
    Η άλλη ντροπολογία απαλλαγής των διεθυντών κομμάτων και τραπεζιτών για τα θαλασσοδάνεια ...
    Προχθές πέρασαν κι άλλη ντροπολογία απαλλαγής προέδρων διεθυντών θυγατρικών του ΕΟΜΕΧ και άλλων ΔΕΚΟ...
    Με άλλα λόγια όλα μέλι γάλα και ΓΙΑΤΊ ΠΑΛΕΎΟΥΜΕ ΤΌΤΕ.
    Δηλαδή Φαήλο μου εγώ κι εσύ θα παλεύουμε να ξαναφτιάξουμε μια κοινωνία ορθολογισμού και αξιών για τα παιδιά μας και οι συνήθεις ύποπτοι θα περνούν καλά, λοιδωρώντας μάλιστα όλους εμάς.
    Θα μου πείς και τι να κάνουμε... έλα μου ντε... δεν μπορώ να απαντήσω ή μη μόνο σκάω κα κολυμπώ...
    Υ.Γ.
    Σου είχα ξαναπεί ότι στο τέλος θα γίνεις λεμονόκουπα και θίχθηκες ..
    Απλά διαβλέπω το μέλλον σου .. μακάρι να βγώ ψεύτης...
    Το τέλος της νοοτροπίας της αριστεράτζας έρχεται μόνο του γιατί γέρασε και μπούχτισε από την κλεψιά και αηδίασε κι αυτή με τον εαυτό της.
    Το Θέμα είναι να μην αλλάξει πρόσωπο και εμφανισθεί φεύ ... της Ν.Δ. ......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.