19/10/2008 12:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι «ιδέες» του Νίμιτς ήταν τελικά της Ράϊς

Αμερικανικής έμπνευσης σχέδιο που καταρτίστηκε στα Σκόπια, σε αγαστή συνεργασία με τη σκοπιανή ηγεσία, αποκαλύπτεται ότι ήταν τελικά το περίφημο «πακέτο ιδεών» το οποίο παρουσίασε ως προϊόν των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα και την ΠΓΔΜ ο διεθνής μεσολαβητής Μ. Νίμιτς, στις 11 Σεπτεμβρίου αρχικώς και στις 8 Οκτωβρίου στην τελική μορφή του.

Η απόρρητη διπλωματική αλληλογραφία, την οποία αποκαλύπτει το «Έθνος της Κυριακής», αφήνει πλήρως εκτεθειμένο τον Μ. Νίμιτς, ακυρώνοντας τον ρόλο του ως υποτιθέμενου «ουδέτερου» μεσολαβητή, καθώς εμφανίζεται να υποβάλλει τον Οκτώβριο υπό μορφή συμβιβαστικού σχεδίου το πλαίσιο λύσης, το οποίο είχε εισηγηθεί μυστικά ήδη από τις 29 Ιουλίου η αμερικανική πρεσβεία στα Σκόπια (!!!).

Αφήνει επίσης εκτεθειμένους όλους εκείνους απο την ελληνική πλευρά που στις επαφές που είχαν με τον κ. Νίμιτς και κυρίως με τους Αμερικανούς δεν μπόρεσαν να μαντέψουν το «στημένο παιχνίδι», καθώς και όσοι εκπέμποντας λάθος μηνύματα σχεδόν νομιμοποίησαν και εξωράισαν το «αμερικανοσκοπιανής» έμπνευσης πακέτο, προβάλλοντας το «Βόρεια Μακεδονία» και υποβαθμίζοντας ταυτοχρόνως τη μορφή της διπλής ονομασίας και τη σιωπηρώς... πανηγυρική αναγνώριση «μακεδονικής ταυτότητας».

Το απόρρητο τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στα Σκόπια υπογράφεται από την πρεσβευτή Μιλοβάνοβιτς και έχει παραλήπτες το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας NSC, τους υπουργούς Εξωτερικών και Άμυνας των ΗΠΑ και το αμερικανικό Γενικό Επιτελείο. Ο κατάλογος παραληπτών και το γεγονός ότι έχει οριστεί να μην αποχαρακτηριστεί πριν παρέλθει δεκαετία (29/7/2018) αποκαλύπτουν τη σημασία που δίνει η απερχόμενη αμερικανική κυβέρνηση στο κλείσιμο του θέματος της ονομασίας των Σκοπίων, με τρόπο που να ικανοποιούνται όμως βασικές επιδιώξεις της σκοπιανής πλευράς.

Το περιεχόμενο των αμερικανικών εισηγήσεων, που όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων αποτέλεσαν τον κορμό της πρότασης Νίμιτς, διαμορφώθηκε ύστερα από διαβουλεύσεις που είχε στα Σκόπια η Αμερικανίδα πρεσβευτής Μιλοβάνοβιτς, παρουσία και του βοηθού υπουργού Εξωτερικών Κ. Χιλ, με τον πρωθυπουργό Γκρούεφσκι και τον πρόεδρο Τσερβενκόφσκι στις 25 και 27 Ιουλίου.

Εκεί ερρίφθη ο κύβος για το «Βόρεια Μακεδονία», για τον περιορισμό του εύρους χρήσης της νέας ονομασίας αλλά και για τη σιωπηρή μέσω κειμένων του ΟΗΕ (που δεν υπόκεινται στην έγκριση της Ελλάδας) αναγνώριση «μακεδονικής εθνικότητας και γλώσσας». Ακολουθούν τα κρίσιμα και αποκαλυπτικά αποσπάσματα του απόρρητου τηλεγραφήματος

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8777&pubid=1738591

(Διαβάστε το τηλεγράφημα στα σχόλια)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 12:15:21

    Ολόκληρο το ντοκουμέντο του στημένου παιχνιδιού από τις ΗΠΑ
    «Θέμα: Μακεδονία/ Ελλάδα: Τι χρειάζονται οι Μακεδόνες για να επιλυθεί η διαφορά της ονομασίας»
    «Στοιχεία μιας συμφωνίας»
    «Ταξινόμηση-χαρακτηρισμός (Classified): Τόμας Νάβρατιλ»
    «Η Πρεσβεία των Σκοπίων θεωρεί ότι στο πλαίσιο μιας συμφωνίας που θα «καθαρίσει» τον δρόμο για την ένταξη στο ΝΑΤΟ και στην έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων, η μακεδονική κυβέρνηση θα μπορούσε τελικά να αποδεχθεί τους κάτωθι όρους:
    ΟΝΟΜΑ: «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» - «Republic of Northern Μacedonia» (Or Republic of North Macedonia)
    ΕΥΡΟΣ: Σε όλους τους διεθνείς οργανισμούς, καθώς και στις διμερείς σχέσεις με κάθε χώρα που δεν επιθυμεί να χρησιμοποιεί το συνταγματικό όνομα. (Αν και δεν το έχουμε συζητήσει ρητά, πιθανώς οι διεθνείς συμφωνίες -international agreements - θα ακολουθήσουν το ίδιο μοντέλο, με τις πολυμερείς να χρησιμοποιούν το νέο όνομα και τις διμερείς να έχουν την ευχέρεια επιλογής).
    Η Μακεδονία θα χρησιμοποιεί το συνταγματικό όνομά της όταν αναφέρεται στην ίδια, στα διαβατήρια, στις ετικέτες παραγωγής (product labels), στα Μίντια κλπ.
    ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ: Η γλώσσα και η εθνικότητα (nationality) θα καλούνται Μακεδονική (Macedonian) αλλά αυτό θα μπορούσε να διευθετηθεί σιωπηλώς, πιθανώς ως επισυναπτόμενο Παράρτημα σε μια απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, ή σε μερικά άλλα εσωτερικά έγγραφα των Ηνωμένων Εθνών, που δεν υπόκειται στην ελληνική εξέταση/ έγκριση. Η τελική διαπραγματευτική γραμμή (bottom line) είναι ότι η Μακεδονία χρειάζεται διασφαλίσεις ότι η γλώσσα, η εθνικότητα κλπ. θα συνεχίσουν να αποκαλούνται Μακεδονική και όχι "Βορειομακεδονική"».
    Ο πρωθυπουργός Γκρούεφσκι θα εκφράσει αντιρρήσεις σε πτυχές αυτού του πακέτου.
    Θέλει τον επιθετικό προσδιορισμό να μπει σε παρένθεση.
    Θέλει η αναγνώριση της Μακεδονικής γλώσσας και εθνικότητας να είναι ρητή, παρά σιωπηρή.
    Θα ήθελε να περιορίσει τη χρήση της νέας ονομασίας, στους διεθνείς οργανισμούς που ήδη χρησιμοποιείται το FΥRΟΜ.
    Για τη διμερή χρήση θα ήθελε τα Ηνωμένα Εθνη απλώς να επικυρώσουν, παρά να ενθαρρύνουν ή να συστήσουν τη χρήση του νέου ονόματος. Ομοίως θα επιζητούσε τον περιορισμό της χρήσης του νέου ονόματος και στις διεθνείς συμφωνίες.
    Ωστόσο προβλέπουμε ότι στο τέλος θα αποφάσιζε να υποχωρήσει σε αυτά τα θέματα, εάν έτσι εξασφαλίσει συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση έχει θέσει στο προεκλογικό πρόγραμμά του τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος και θα επιμείνει στην εκπλήρωση αυτής της σημαίνουσας δημόσιας δέσμευσης. Μια συμφωνία τον Σεπτέμβριο θα επέτρεπε να βρεθεί χρόνος για τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος και την έγκριση ψηφίσματος του ΣΑ του ΟΗΕ πριν από τη συνεδρίαση του Βορειοατλαντικού Συμβουλίου (NAC/NATO) τον Δεκέμβριο.
    25 Ιουλίου. Πρεσβευτής Μιλοβάνοβιτς - πρωθυπουργός Γκρούεφσκι.
    ...Ο Γκρούεφσκι παρενέβη ρωτώντας εάν μπορούμε εμείς να λύσουμε το θέμα της ονομασίας.
    Η πρεσβευτής απάντησε ότι είμαστε προετοιμασμένοι να βοηθήσουμε τη Μακεδονία στο θέμα αυτό και προτρέπουμε οι συνομιλίες να επικεντρωθούν μόνο στα σημεία-λλειδιά (key areas), της ονομασίας και της χρήσης, χωρίς συνυπολογισμό των άλλων διμερών ζητημάτων.
    Ο Γκρούεφσκι εξέφρασε την άποψή του ότι η Ελλάδα είναι αποφασισμένη να μη λύσει το πρόβλημα και επομένως αποφάσισε να ανοίξει και αλλά θέματα (π.χ. εθνικά μακεδόνες στην Ελλάδα).
    Ο Γκρούεφσκι καλωσόρισε τον νέο κύκλο συνομιλιών με τον Νίμιτς στα μέσα Αυγούστου και είναι προετοιμασμένος να αποδεχθεί την πρόταση του Νίμιτς για συνάντηση μεταξύ του Γκρούεφσκι, του Καραμανλή και της ΥΠΕΞ κ. Ράις εάν οι συνομιλίες του Αυγούστου προχωρήσουν καλά.
    Εκλογική... πρόβλεψη

    Ο Γκρούεφσκι κατέστησε γνωστή την εκτίμησή του ότι η ελληνική πλευρά δεν έχει πρόθεση να λύσει το πρόβλημα.
    Επεσήμανε ότι αναμένει εκλογές στην Ελλάδα [πρόωρες βουλευτικές στο διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και Απριλίου (η πρεσβεία της Αθήνας θεωρεί απίθανες τις πρόωρες εκλογές) τοπικές εκλογές τον Απρίλιο και ευρωεκλογές τον Ιούνιο] και παρέθεσε δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου ως απόδειξη για την έλλειψη πρόθεσης για λύση.
    Ο Γκρούεφσκι επισήμανε ότι η στάση του Καραμανλή σκλήρυνε από πέρυσι τον Οκτώβριο. Δεν αναζητεί πλέον την εξεύρεση μιας ονομασίας για να αντικαταστήσει το FYROM, ο Καραμανλής τώρα αναζητεί να διευρύνει το εύρος για όλες τις χρήσεις και να περιορίσει τη μακεδονική ταυτότητα, ιστορία και τη χρήση τοπωνυμίων.
    Ο Γκρούεφσκι έκανε μνεία σε μια πρόσφατη δημοσκόπηση που είχε παραγγείλει το VMRO όπου έδειξε ότι μόνο το 13% των μακεδόνων θα μπορούσαν να δεχθούν το όνομα Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.
    Ωστόσο εάν υπήρχε μια πρόταση, για χρήση ενός ονόματος σαν αυτού, με το νέο συνθετικό να είναι εντός παρένθεσης για να χρησιμοποιηθεί όπου ισχύει τώρα το FYROM και αναγνωρισθεί ότι η εθνικότητα και η γλώσσα θα αποκαλούνται Μακεδονικές, ο Γκρούεφσκι εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η κοινή γνώμη θα υποστήριζε αυτή (την πρόταση) σε ένα δημοψήφισμα...

  2. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 19/10/2008 12:23:22

    ..τα παπαγαλάκια της Ντόρας της εξερευνήτριας που είναι οεο;;

    Ο Πρετεντέρης ο μεγας που κρυβεται οεο;;

  3. t avatar
    t 19/10/2008 12:29:53

    Το Σκοπιανό μάλλον οδηγείται σε αδιέξοδο.
    Ο πρωθυπουργός Ν. Γκρούεφσκι πέραν της εθνικιστικής εξαλλοσύνης που τον διακρίνει, εκμεταλλεύεται το πρόβλημα της ονομασίας για δικό του πολιτικό όφελος.
    Επίσης προσπαθεί να κατασκευάσει και νέα προβλήματα με την Φλώρινα, μειονοτικό κτλ. Μέχρι τις προεδρικές εκλογές τον Μάρτιο στα Σκόπια ο Γκρούεφσκι θα πολώσει περισσότερο τα πράγματα ώστε να κερδίσει την προεδρία από τον «κομμουνιστή» Μπράνκο Τσερβένκοφσκι.
    Η ελληνική διπλωματία πρέπει να παγώσει μέχρι τον Μάρτιο τις διαπραγματεύσεις.
    Έτσι ο κάθε πολίτης στα Σκόπια να δει τα προβλήματα τις καθημερινότητας του και καταλάβει το αδιέξοδο της οικονομικής πολιτικής του πρωθυπουργού Ν. Γκρούεφσκι, με την ανεργία στην ΦΥΡΟΜ στο 40% πέραν του αποκλεισμού της χώρας τους από το ΝΑΤΟ και κυρίως την ΕΕ.
    t

  4. osaperas avatar
    osaperas 19/10/2008 12:29:53

    Γιατί ψάχνεις μόνο τα παπαγαλάκια της Ντόρας;

    Προσωπικό θέμα της Ντόρας είναι η συγκεκριμένη υπόθεση;

    Εδώ είμαστε και περιμένουμε τα παπαγαλάκια της Ντόρας του Θόδωρου και των λοιπών κυβερνητικών.

    (Και που είστε παιδιά. Μην μας τα πρήξετε πάλι με το τι έκανε το ΠΑΣΟΚ το 1982 ή ο Λαλιώτης ή ο Σημίτης ή ο Ρέππας. Εδώ το θέμα είναι συγκεκριμένο και επάνω σε αυτό συζητάμε: Υπάρχει μυστική συμφωνία της κυβέρνησης μέσω της υπουργού εξωτερικών με τους αμερικανούς για το όνομα των Σκοπίων; Εάν όχι αρχίζουμε και ξηλώνουμε. Πρώτα τη Ντόρα -όχι απλά από το υπουργείο αλλά από τη κυβέρνηση -και πάμε λέγοντας...Απλά είναι τα πράγματα)

  5. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 19/10/2008 12:32:51

    Δεν ειναι προσωπικό μόνο της Ντόρας συμφωνω (αν και η οικογένεια με τον μπαμπα Βρυκόλακα -90 εφτασε- εχει απο καιρό εμπλακει)

    Αλλά αυτη δεν ειναι μπροστά εδω και καιρό με την "σωφρονα" λύση της αναγνώρισης "οτι ναναι";;

  6. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/10/2008 12:33:57

    Οι Ρώσοι δεν είναι μαλάκες. Μας είχαν πει να μη βάλουμε το θέμα στον ΟΗΕ διότι οι αγγλοσαξονικές αδερφές στις οποίες συγκαταλέγονται και οι Αμερικανοί θα το έσφαζαν επειδή ελέγχουν πλήρως τους μηχανισμούς του ΟΗΕ. Θυμηθείτε το θέμα της Κύπρου που μας έσωσε το veto της Ρωσίας.

    Εμείς ως μαλάκες μόλις ακούμε ΟΗΕ και διεθνές δικαστήριο της Χάγης κατεβάζουμε τα παντελόνια μας. Το κατάλαβε ο Μολυβιάτης κι έκανε πίσω στην υφαλοκρηπίδα αλλά οι υπηρεσιακοί βλακοπαράγοντες το επαναφέρουν που και που.

    Λοιπό για να λήξει το θέμα. Οι Αμερικάνοι χρειάζονται ένα ορμητήριο για να χτυπήσουν τη Ρωσία αν χρειαστεί. Επέλεξαν τα Σκόπια. Χρειάζονται λιμάνι, κι επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη αλλά αλληθωρίζουν και προς την Αλβανία, καθώς κι ελεύθερη ναυσιπλοΐα στο Αιγαίο. Θα τα επιδιώξουν έστω κι αν διαλύσουν την Ελλάδα.

    Και τι κάνουμε εμείς για όλα αυτά? Επιλέγουμε να μας κυβερνούν μαφιόζοι, που μετά τη μεταπολίτευση ή καλύτερα μετά το 1981 ειδικεύονται στο να στήνουν σκάνδαλα. Βέβαια όλα αυτά με το αζημίωτο. Αρκεί να μας πετάξουν κι εμάς κανένα κοκαλάκι.

  7. Κατίνα avatar
    Κατίνα 19/10/2008 12:38:23

    το αντιαμερικανικό στυλ φοριέται τεκευταία πολύ.
    Βλέπετε extra Παπαγιάννη, όπου ο Σπίνος καταφέρετε εναντίον των Αμερικανών και από την άλλη υπερασπίζεται τον ανίκανο Καραμανλή.Πού απευθύνετε άραγε και ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ??
    Μήπως κάποιοι τον πληρώνουν??
    Το extra πρέπει να τον κάνει πέρα.Αυτοί οι δήθεν δημοσιογράφοι παπαγαλάκια????

    factorx: Κατίνα, η σαν Κατίνα θα μπαίνεις, ή σαν Ελένη, ή σαν Αργύρης, η σαν Κώστα, η σαν ανώνυμος. και να μας λές απόψεις, οχι συνθήματα

  8. daris avatar
    daris 19/10/2008 12:38:47

    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ!!! Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ???

  9. miaouth avatar
    miaouth 19/10/2008 12:52:08

    Ποιός χαζός θα καιγόταν να κάνει τώρα συμφωνία-"περσινά ξυνά σταφύλια", ένα μήνα πρίν τις αμερικανικές εκλογές; Ο Γκρούεφσκι; Ο Καραμανλής; Ο Τσερβένκοφσκι;
    Ο πρώτος είναι πονηρός λαικιστής που χρησιμοποιεί τις "εθνικές" παπαρο-ρητορικές για να ξεχάσουν τα προβλήματα οι εκείθεν των συνόρων συνάδελφοι εν πτωχεύσει.
    Ο δεύτερος είναι ως γνωστόν ο άνθρωπος "βλέποντας και κάνοντας" ή "ες αύριον τα σπουδαία".
    Ο τρίτος έχει αρκετό μυαλό και δεν εμπιστεύεται ούτε συμπαθεί καθόλου τον πρώτο. Ακόμα και άν δεχόταν ο πρώτος (υπήρχε μια πιθανότητα, άν όλη η ρητορεία ήταν τρίπλα), ο Ο Τσερβένκοφσκι θα το "έκαιγε".
    Γιατί να μή περιμένουν όλοι αυτοί τον (όπως φαίνεται νικητή) Ομπάμα;
    Η πρόταση ήταν καταδικασμένη εκ των προτέρων. Έγινε για να περνά ο χρόνος και να κατοχυρώνεται το ήδη, προ πολλού, διαμορφωμένο σκόρ του αγώνα.
    Εξάλλου:
    Ρώσοι και Αμερικανοί στο θέμα αυτό έχουν σχεδόν ταυτόσημη, άποψη (στην ΠΡΑΞΗ, οι Ρώσοι είναι κάπως πιό "φιλικοί" προς την ΠΓΔΜ).
    Και για ότι αφορά τη Ντόρα Μπακογιάννη, αυτή χειρίζεται, δεν αποφασίζει. Δεν είναι άλλωστε ούτε αυτή τόσο χαζή, να βιαστεί για τα "ξυνά σταφύλια" του Μπούς.

  10. Sceptical avatar
    Sceptical 19/10/2008 13:07:55

    Μήπως η "αντιαμερικανική φράξια" της ΕΥΠ, συνεργούντων των Μπομπολαίων και λοιπών συναφών δυνάμεων, μας σερβίρει τις διαρροές που συμφέρει (σ' αυτούς) να ξέρουμε (εμείς), για να προχωρούν μέσα σε προστατευτικό "καπνό" κάποιες "δουλειές" (αυτών των ιδίων ή άλλων); Πρίν ξαναγίνουν εκλογές στην Ελλάδα;

  11. daris avatar
    daris 19/10/2008 13:17:24

    Sceptical Says: ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ "Μπομπολαίων και λοιπών συναφών δυνάμεων"!!! ΕΧΟΥΜΕ Ή ΟΧΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ? ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΗΣΥΧΟΣ Ή ΟΧΙ.

  12. osaperas avatar
    osaperas 19/10/2008 13:31:04

    Εντάξει παιδιά καταλάβαμε.

    Αφού το έγγραφο διέρευσε από τις μυστικές υπηρεσίες, αφού ο Μπόμπολας είναι αυτός που είναι, αφού οι δημοσιογράφοι πληρώνονται από διάφορους (αμερικανούς και όχι μόνο), αφού οι πολιτικοί είναι μαριονέτες ισχυρών οικονομικών παραγόντων τότε...

    ...δεν τρέχει και τίποτε που η υπουργός εξωτερικών της κυβέρνησης μας έχει κάνει συμφωνία μυστική με τους αμερικανούς για αυτό το θέμα.

    Εντάξε...γίνονται αυτά, δεν τρέχει και τίποτε, ασ το αφήσουμε όπως είναι, τι το σκαλίζουμε....

    Ρε σύ Φάκτορα δεν μας βάζεις εκείνα τα ωραία ποστ με τις αναφορές των χωροφυλάκων το 1904 για να γελάσουμε και να περάσει η ώρα μας...

  13. daris avatar
    daris 19/10/2008 13:31:07

    Κώστας Says: ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ. ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ:“Για την Ελλάδα υπάρχει ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ υπο την Προεδρία του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας και ιδρυτή της ΝΔ Κ.Καραμανλή - την οποία προσυπέγραψε και ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ Α.Παπανδρέου - οτι η Ελλάδα ΔΕΝ θα δεχθεί ΠΟΤΕ όσο υπάρχει, να εκχωρηθεί το όνομα Mακεδονία ή παράγωγα της σε κλέφτες, σφετεριστές, γύφτους, μογγόλους ή όποιους άλλους... Τόσο απλά.” ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥΛΗΘΕΙ...

  14. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 13:32:21

    Το δηλώνω εξαρχής στη συζήτησην αυτή: Δεκτή πάσα άποψη, όποια κι αν είναι. Δεν είναι δεκτά συνθήματα και προβοκάτορες.

  15. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 19/10/2008 13:33:38

    ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

    Η «διαρροή» είναι σημαντική και έρχεται την κατάλληλη ώρα.

    Αν λάβουμε υπόψη ότι η αποκάλυψη έγινε από τα Σκόπια, αυτό σημαίνει ότι το έγγραφο ίσως δόθηκε στο δημοσιογράφο από την αμερικανική πρεσβεία στα Σκόπια, η κυβέρνηση των Σκοπίων αποκλείεται να το διέρρευσε. .

    Αν είναι έτσι τα πράγματα αυτό σημαίνει ότι ο νέος Αμερικάνος πρέσβης στα Σκόπια που ανέλαβε τον Σεπτέμβριο δεν συμφωνεί με την πολιτική που ακολουθούσε η προκάτοχος του milovanovc

  16. makedonas avatar
    makedonas 19/10/2008 13:35:03

    Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω πως το ανακάλυψε ο Μπόμπολας (?)

  17. daris avatar
    daris 19/10/2008 13:40:16

    osaperas Says:ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ!

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/10/2008 13:49:04

    και εγώ είμαι περίεργος για την πηγή της διαρροής...

    ωστόσο συμφωνώ με τον Εξάκτινο, η Θεσσαλονίκη και το πέρασμα προς Σκόπια ήταν και είναι στρατηγικής σημασίας. Αν η Θεσσαλονίκη είναι στρατηγικής σημασίας γιατί δεν το αξιoποιούμε?

    όσο για την μακεδονική εθνότητα, θα γελάνε οι Βούλγαροι. Αναρωτιέμαι, τι λένε τα βουλγαρικά blogs για αυτή την κατάσταση. Εκτός αν οι ίδιοι θέλουν την Θεσσαλονίκη (τραβηγμένο) θα πρέπει και αυτοί να ξενίζονται...

    εκτός αν περιμένουν και αυτοί το "πάλι με χρόνους και καιρούς..."

  19. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 13:49:54

    Ας αφήσουμε τα πρακτορικά και τα συνομωσιολογικά και να δούμε τα πράγματα όπως είναι:

    1. Τη διαρροή την κάνουν οι Αμερικανοί.
    2. Η διαρροή έχει στόχο τα Σκόπια (Γκρούεφσκι) αλλά και τη Ντόρα
    3. Τα Σκόπια επειδή δεν τους ακούνε και κάνουν του κεφαλιού τους
    4. Τη Ντόρα επειδή τους διαβεβαίωνε ότι θα περάσει την γραμμή τους και δεν την πέρασε

  20. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 13:51:04

    Και είναι προφανέστερο του προφανούς οτι η διααροή έγινε μεσω του Ιγνατίου, του ανατποκριτή του ΕΘΝΟΥΣ στις ΗΠΑ

  21. NTANTON avatar
    NTANTON 19/10/2008 13:52:02

    Οι πόλεμοι μεταξύ των ¨1ων¨ και "2ων" ορόφων των ευαγών ιδρυμάτων όλου του κόσμου , όχι μόνο της χώρας μας , είναι γνωστοί. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο από να τους παρακολουθούμε ¨αεί διδασκόμενοι¨ ...

    Εδώ που τα λέμε και το "Σχέδιο Ανάν" ποιος το συνέταξε ; Μήπως ο ίδιος ο "Αυνάν" ;

    Και κάτι εκτός πλαισίου :

    Πάντα με συγκινούν οι τίτλοι που ανακαλύπτουν-επιλέγουν ορισμένοι άνθρωποι για να βοηθήσουν στην πιο εύκολη επισήμανση ενός θέματος.

    Έτσι σήμερα διάβασα σε κάποιο σάϊτ :

    Κυριακή, 19 Οκτώβριος 2008

    Το ...ΦΕΚ της Κυριακής!
    =======================
    .
    Το "Βήμα της Κυριακής" ή το "Βήμα της Κυβερνήσεως"; Όπως λέμε ...ΦΕΚ!

    =====================================

    http://press-gr.blogspot.com/2008/10/blog-post_1507.html
    =========================================

    Με αυτό τον τρόπο ένας επισκέπτης , ο οποίος παραθέτει φωτοτυπία του σημερινού πρωτοσέλιδου του ¨Βήματος" , ήθελε να επισημάνει ότι από τη θεματολογία και τη γλώσσα που χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη εφημερίδα , ¨καλύπτει¨ ή "υποστηρίζει" , τελευταία , την Κυβέρνηση Καραμανλή.

    Επ΄αυτού δεν μπορώ με ακρίβεια να τοποθετηθώ , διότι δεν έχω παρακολουθήσει συστηματικά της θεματολογία και τους τίτλους του. ΟΜΩΣ , ο τίτλος " Φ.Ε.Κ. " = " ΒΗΜΑ " είναι εφευρετικός.

  22. daris avatar
    daris 19/10/2008 13:57:26

    ΚΑΛΑ ΡΕ Factorx ΟΣΟ Η ΝΤΟΡΑ "διαβεβαίωνε ότι θα περάσει την γραμμή τους" Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-Ο ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ? ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ.

  23. t avatar
    t 19/10/2008 14:58:52

    Το Σκοπιανό μάλλον οδηγείται σε αδιέξοδο.
    Ο πρωθυπουργός Ν. Γκρούεφσκι πέραν της εθνικιστικής εξαλλοσύνης που τον διακρίνει, εκμεταλλεύεται το πρόβλημα της ονομασίας για δικό του πολιτικό όφελος.
    Επίσης προσπαθεί να κατασκευάσει και νέα προβλήματα με την Φλώρινα, μειονοτικό κτλ. Μέχρι τις προεδρικές εκλογές τον Μάρτιο στα Σκόπια ο Γκρούεφσκι θα πολώσει περισσότερο τα πράγματα ώστε να κερδίσει την προεδρία από τον «κομμουνιστή» Μπράνκο Τσερβένκοφσκι.
    Η ελληνική διπλωματία πρέπει να παγώσει μέχρι τον Μάρτιο τις διαπραγματεύσεις.
    Έτσι ο κάθε πολίτης στα Σκόπια να δει τα προβλήματα τις καθημερινότητας του και καταλάβει το αδιέξοδο της οικονομικής πολιτικής του πρωθυπουργού Ν. Γκρούεφσκι, με την ανεργία στην ΦΥΡΟΜ στο 40% πέραν του αποκλεισμού της χώρας τους από το ΝΑΤΟ και κυρίως την ΕΕ.

  24. Ego avatar
    Ego 19/10/2008 15:19:10

    @ Factorx σχόλιο 19.

    'Εστω ότι έχεις δίκιο. Με την κίνησή της όμως αυτή η Αμερική "καίει" πολλά χαρτιά.

    1. Το ρόλο της ως τρίτης χώρα που επιδιώκει μία "δίκαιη" λύση.
    2. Το ρόλο των Σκοπίων σαν ένα ανεξάρτητο μέρος στη διαπραγμάτευση.
    3. Τον Νίμιτς σαν ανεξάρτητο διαπραγματευτή.

    Γιατί να το κάνουν αυτό? Δε βάζει έτσι νερό στο μύλο της Ρωσίας?

    Για να προλάβω σχόλια-απαντήσεις του τύπου
    "μα όλοι ξέρουμε το ρόλο των ΗΠΑ, του Νίμιτς, των Σκοπίων, της Ντόρας κτλ, η κίνηση αυτή απλά τους αποδεικνύει"
    να ξεκαθαρίσω το εξής. Συμφωνώ πως ξέρουμε όλοι τους ρόλους όλων. Αλλά σε μία διαπραγμάτευση στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου απλά ποτέ δε βγάζεις το προσωπείο. Με την κίνηση αυτή είναι σαν να λέει η Αμερική δημόσια στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ:

    "τόσο καιρό είχατε δίκιο. Υποστηρίζω τα Σκόπια γιατί θέλω ακόμα ένα πάτημα στα Βαλκάνια για να μειώσω την ισχύ της Ρωσίας".

    Κάτι δε μου πάει καλά. Προβοκάτσια μου μυρίζει...

  25. osaperas avatar
    osaperas 19/10/2008 15:24:05

    Φάκτορα επειδή έχω επεισόδια
    Σε τι πράγμα οι σκοπιανοί δεν ακούνε τους αμερικανούς και κάνουν του κεφαλιού τους, ΄στε οι αμερικανοί να τους έχουν βάλει στο σημάδι;

  26. miaouth avatar
    miaouth 19/10/2008 16:13:17

    @t (23):
    Ως γνωστόν, τις ιδέες του Νίμιτς τις "έκαψε" (τουλάχιστον πρώτος, αλλά αυτό μετράει) ο "κομμουνιστής" πρόεδρος Τσερβένκοφσκι. "Κομμουνιστής" που ποντάρει φυσικά στον Ομπάμα (ως σώφρων - για τη χώρα του, οπαδός των λύσεων με μέλλον): Εκλογές Νοέμβριο στις ΗΠΑ, προεδρικές Απρίλιο στην ΠΓΔΜ, οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την άνοιξη στην Ελλάδα. Ποιός όχι βλαμένος θα έκανε deal μέσα σε κινούμενη άμμο; Γιατί να πιστέψουμε ότι υπάρχουν παντού βλαμένοι;
    Ερώτημα: Είναι τόσο αφελείς οι της Αμερικανικής διοίκησης (εννοείται, Μπούς), ώστε δεν πρόβλεψαν ότι θα το "έκαιγε"; Είμαστε τόσο αφελείς ώστε να πιστέψουμε ότι είχαν όντως βάλει τα αυγά τους σ' αυτό το καλάθι;

  27. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 16:55:07

    Είναι ανάγκη να το έχουν διαρρεύεσει οι Ρεπουμπλικάνοι; Δημοκρατικοί δεν υπάρχουν; Ή Ρεπουμπλικάνοι που φυλάνε τα ρούχα τους;

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/10/2008 16:57:20

    Συμφωνώ με σχόλιο Νο 7 τού Εξάκτινου.
    Ανεξαρτήτως τού λόγου πού έγινε η ΄αποκάλυψη΄καλό είναι όλα τά καλόπαιδα τού ΄Λεύτερη Μακεδονία΄δηλαδή τα καλόπαιδα των Δημητράδων τών Σωμερίτηδων ,τών Βαλλιανάτων και τών Νακρατζάδων(μην αναφέρω παλι Ιούς και Παντειακά αγόρια)νά αρχισουν να μπαίνουν στά λαγούμια τους..
    Οσο γι΄αυτούς,πού μέχρις τώρα έπαιρναν επιταγές απο Αμέρικα καλό θάταν άμα θέλουν να διασώσουν τά εισοδήματά τους να ψάξουν σε άλλες αγορές γιατί ο κόσμος έπαψε πλέον να είναι αυτός πού ήταν...
    Οπότε ας αρχίσουν τά πρακτοριλίκια με άλλες χώρες.
    Το Αμέρικα και η ΄Δημοκρατία΄της ετελείωσε..
    Ξέρουν αυτοί και ως γνήσια ποντίκια θα εγκαταλείψουν πρώτα τό πλοίο......................

  29. Factorx avatar
    Factorx 19/10/2008 16:57:41

    @NTANTON. Μάλλον δεν μας διαβάζεις καλά. Το ΦΕΚ το ξεκινήσαμε πρώτοι εδώ. Ή ο άτακτος, ή ο νήπιος, δεν θυμάμαι. Και μετά το κάναμε "επίσημο"

  30. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/10/2008 17:04:43

    Συγνώμη Νο 6 του Εξάκτινου.
    Με τις Κατίνες δεν τά πήγαινα ποτέ καλά.

  31. Νίκος avatar
    Νίκος 19/10/2008 17:16:54

    Το ζητημα εφτασε εδω που ειναι εν μερει διοτι η Ελλαδικη διπλωματια (η Ντορικη κυριως) ειτε για τακτικους λογους ειτε διοτι το αποδεχεται, εκανε δυο σημαντικα λαθη:
    1) Κατασκευασε το ιδεολογημα της "ολης" μακεδονιας που ταχα διεκδικουν οι κατα φαντασιαν μακεδονες. Το συμπερασμα; οτι μονο την μιση μακεδονια δικαιουνται, και επεται το #2).
    2) Η προσφορα "ολιγης" μακεδονιας (με γεωγραφικο -εδω γελαμε-προσδιορισμο). Τα δυο, οπως ειπα ειναι αλληλενδετα.

    Η ενδοτικη αυτη σταση, λες ηττηθηκαν σε πολεμο οι απο το αθηναικο δουλισταν απονευρωμενοι ελληνες, προετρεψε τα Σκοπια να θεσουν ζητημα μειονοτητας κλπ, ακριβως και σταδιακα οπως τα βαζει η Τουρκια. Καθε φορα που το δουλισταν προσφερει γη και υδωρ για την "προσεγγιση" η Τουρκια και τα Σκοπια, ως ορθολογκοι παραγοντες τωρα θετουν και αλλο, και αλλο και αλλο....ζητημα, ες αει. Διοτι μονο πολιτικης περιφρονησης αξιζει τετοιος αντιπαλος (η Ελλαδα) και ετσι την αντιμετωπιζουν. Γι'αυτο και γελαω με οσους εκπλησσονται με τα Σκοπια. Η του Περικλεους ρηση περι μικρων και μεγαλων ζητηματων ειναι σχεδον προφητικη.

    Καθε ορθολογικος διεθνης παικτης αυτο θα εκανε διοτι αυτο θα συμερανε απο την υποχωρητικη σταση της εκ των ενδον διαλυομενης Ελλαδας. Ο Τσαμπαιρλανισμος δεν δουλευει ποτε, ειτε με ισχυρους αντιπαλους (Τουρκια) ειτε με ασθενεις.

    Και φτασαμε στα μικροεπεισοδια της Μελιτης, τα οποια θα μεγεθυνθουν. Τα Σκοπια εχουν τις πρωτοβουλιες, το δουλισταν απλα περιμενει, οπως περιμενουμε την...Παναγια να μας σωσει απο λοιμους και καταποντισμους.
    Λοιπον, ρουφατε και...ερχεται

  32. t avatar
    t 19/10/2008 17:21:56

    @27 miaouth
    Ο “κομμουνιστής” πρόεδρος Τσερβένκοφσκι.
    A former communist, Crvenkovski has been at the head of the Social Democratic Union of Macedonia since April 1991.
    From Wikipedia, the free encyclopedia

  33. t avatar
    t 19/10/2008 17:32:46

    Μήπως ήλθε η ώρα για την αντικατάσταση του Νίμιτς.
    Η Ελλάδα να ζητήσει ένα ουδέτερο μεσολαβητή.

  34. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 19/10/2008 17:41:03

    Πολύ απλά τα πράγματα.
    Το χαρτί είναι πολύ κρυφό και το έδωσε κάποιος από πολύ μέσα στην Αμερικανική Διοίκηση.
    Γιατί το έκαναν ;
    Πιθανώς δεν θα το μάθουμε ποτέ. Ο μόνος τρόπος είναι να αρρωστήσει κανένας Αμερικανός μέσα από το κόλπο και για να βρεί λεφτά, βγάλει κανένα βιβλίο και φωτιστούμε εμείς οι αόματοι.
    Οι συνέπειες ;
    Μην είστε και πολύ σίγουροι ότι "κάηκαν" οι πρωταγωνιστές. Να δούμε τι θα βγάλει η κάλπη στην Αμερική και τα ξαναλέμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναέχουμε Bush και Rice. Όλα τα άλλα είναι ανοιχτά.

  35. Ego avatar
    Ego 19/10/2008 18:02:30

    @ γάιδαρος (35)

    Να επιχειρήσω μία εξήγηση?
    Μετά την πατάτα που έκανε ο Μιλόσοσκι (κατά τα Σκοπιανά ΜΜΕ τουλάχιστον) σύμφωνα με την οποία ο Λαβρόφ τάχα υποστήριξε τις Σκοπιανές θέσεις, εκτέθηκαν αρκετά και διεθνώς.

    Μπορεί, λοιπόν, να πετάνε δόλωμα για να βγουν Έλληνες πολιτικοί και να ζητήσουν αντικατάσταση του Νίμιτς, εξηγήσεις από ΗΠΑ κτλ. Μετά την αμερικανική διάψευση, μπορεί να αποδειχθεί καμιά πλαστότητα του εγγράφου και όχι μόνο να εκτεθεί η Ελλάδα αλλά να χάσουμε και πολλούς πόντους στην ουσία του θέματος.

    Τα γράφω αυτά γιατί τόσες ώρες ψάχνω να βρω ένα σκανάρισμα του κειμένου, μία φωτοτυπία, ένα κάτι τελοσπάντων και δεν μπορώ. Το έθνος έχει μία φωτογραφία ενός πάρα πολύ μικρού αποσπάσματος κειμένου και μόνο. Όσο περνάει η ώρα και δεν βλέπω κάτι παραπάνω, τόσο περισσότερο βλέπω την προβοκάτσια. Το ζήτημα είναι αν θα τσιμπήσουν οι Έλληνες πολιτικοί (και δεν είναι μόνο η Ντόρα, μία άκαιρη δήλωση να κάνει ο Παπανδρέου θα έχει - μικρότερο φυσικά - αντίκτυπο).

  36. t avatar
    t 19/10/2008 18:17:08

    @36 Ego
    Παρά τα ευχολόγια, η Σερβία και η Ρωσία αναγνωρίζουν μεχρις σήμερα την “Δημοκρατία της Μακεδονίας”. Δεν άλλαξε τίποτε.

  37. makedonas avatar
    makedonas 19/10/2008 18:24:12

    Αυτή είναι ακόμα μια επιτυχία της νέας διακυβέρνησης.Έχει λύσεις για όλα τα θέματα.
    Αφήστε επιτέλους τον ισχυρό άνδρα στον κόσμο του

  38. Ego avatar
    Ego 19/10/2008 18:24:21

    @37 t

    Ναι δε διαφωνώ, η ουσία αυτού που γράφω όμως είναι αλλού.

    Έχει διαφορά να λες:
    "αναγνωρίζω την ΠΓΔΜ με το συνταγματικό της όνομα και δεσμεύομαι να την αναγνωρίσω με το όνομα που θα προκύψει από τις συνομιλίες" (αυτό που λέει η Ρωσία)

    από το να πεις:
    "αναγνωρίζω την ΠΓΔΜ με το συνταγματικό της όνομα γιατί ασπάζομαι τις θέσεις της στη διένεξη με την Ελλαδα" (αυτό που τάχα είπε ο Λαβρόφ)

  39. t avatar
    t 19/10/2008 18:39:41

    @ 39 Ego
    Για άλλη μια φορά προσπαθούμε μόνοι.

  40. Ψαλτης avatar
    Ψαλτης 19/10/2008 18:55:50

    Πιθανόν, η αποκάλυψη του εγγράφου (αν δεν είναι πατάτα)
    να έγινε απο αμερικανούς αξιωματούχους που θέλουν να έρθουν σε σύγκρουση με την απερχόμενη ηγεσία και παράταξη
    Πάντως δίνεται στον Καραμαλή μια χρυσή ευκαιρία να το παίξει σωστός εθνάρχης και να πάρει πόντους στις επόμενες δημοσκοπίσεις

  41. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/10/2008 19:04:49

    Δε θα διαφωνήσω με το νούμερο 19 αλλά θα δώσω μια άλλη διάσταση.

    Αν είναι αλήθεια τα γραφόμενα στο 19 και σε συνδυασμό με την άρση της αναγνώρισης από το Μεξικό και τον Παναμά, χώρες της άμεσης επιρροής της Αμερικής, τότε σημαίνει ότι έχουμε αλλαγή πολιτικής της Αμερικής και αυτό που έγραψα εγώ στο 6 δεν ισχύει πλέον. Απομένει να δούμε τι τελικά έχει γίνει.

  42. Nick avatar
    Nick 19/10/2008 20:18:25

    Αχ ρε Condi αχ. Μια η οικονομία, μια η εξωτερική πολιτική, η παρέα σου κατέστρεψε την Αμερική...

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/10/2008 20:46:15

    Ψάλτη...λες; χλωμό μου φαίνεται... ΄Μάλλον περνάνε μήνυμα για όχι στο «Γιάννη» και ναι στο «Γιαννάκη»

  44. Νεοκλής avatar
    Νεοκλής 19/10/2008 21:05:03

    Για να το ξανασκεφτούμε: Η Ελλάδα μπροστά στην ΦΥΡΟΜ είναι όπως γίγαντας με νάνο. Και όμως είναι μπλεγμένη σε αυτόν τον κυκεώνα του ονόματος από το '91. Κάτι δεν πάει καλά. Και το "κάτι" είναι η ΕΔΩ πλευρά των συνόρων με του ντενεκέδες πολιτικούς και τους "επενδυτές" businessmen που βλέπουνε τους σκοπιανούς για πελάτες.

    Έτσι όμως δεν πρόκειται να βγει τίποτα -- σε λίγο ο Γκρουέφσκι και οι σύντροφοι του θα απαιτήσουν να το δικαίωμα "της πρώτης νύχτας" για ΟΛΕΣ τις νιόπαντρες εντός Ελλάδας ανεξαρτήτως εθνικότητας (θα μπούνε και οι φιλιπινέζες) και ο ΟΗΕ θα ορίσει τακτική δικάσιμο για να συζητήσει το θέμα υπό το φως της αμοιβαιότητας για την "γενοκτονία" των απανταχού "Μακεδόνων" από τους έλληνες.

    Μην σας εκπλήσουν λοιπόν τα τηλεγραφήματα των αμεικάνων. Και εκείνοι και οι σκοπιανοί την δουλειά τους κάνουν. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε ΕΜΕΙΣ!! (αν δεν τόχετε παρατηρήσει δε, η Ντόρα έχει πιάσει δουλειά full time για την 'επίλυση' και σε λίγο θα κάνει αίτηση για προαγωγή με βάση ευδόκιμη υπηρεσία).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.