#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/08/2010 14:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Οι θυσίες του Μνημονίου δεν σώζουν την οικονομία, σκοτώνουν την κοινωνία»



Η Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Βασιλική Τζότζολα, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι:

Ένα στα τρία νέα παιδιά, χωρίς δουλειά.

Ένα στα τέσσερα μαγαζιά έχει ήδη κλείσει.

Και επενδύσεις μηδέν.

Οι θυσίες του Μνημονίου δε σώζουν την οικονομία.

Σκοτώνουν την κοινωνία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 13/08/2010 15:47:15

    Βαρυσήμαντη δήλωση.
    Καί τώρα μετά από αυτήν τήν δήλωση τί ακριβώς θά ήθελαν;
    Νά μή μάς κρατούν δηλαδή σέ αγωνία.

  2. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 16:30:28

    «Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι:...»

    Εμ, και η λογική το ίδιο κοπέλλα μου.

    «Οι θυσίες του Μνημονίου δε σώζουν την οικονομία.
    Σκοτώνουν την κοινωνία».

    Συμφωνάμε. "Με χίλια" που λένε και οι νέοι.
    Αλλά μην τα "χώνετε" μόνο στους άλλους.

    Εσείς της ΝΔ πότε μας είπατε ότι θα πείτε ΟΧΙ στο ΔΝΤ και θα μας βγάλετε κατευθείαν, όπως οι Ούγγροι;
    Εσείς της ΝΔ πότε μας είπατε ότι θα φορολογήσετε τις τράπεζες, όπως οι Ούγγροι;

    Θα σουτάρετε το ΔΝΤ;
    Θα φορολογήσετε κάναν άλλον εκτός από μας;
    Θα σταματήσετε κάποτε να συνδράμετε μόνο τις τράπεζες κι εμάς όχι;
    Θα στείλετε κάναν κλέφτη δικό σας και των αλλουνών στη φυλακή;
    Θα ρίξετε χρήμα στην αγορά με δημόσιες επενδύσεις που στέγνωσε το σύμπαν;

    Τι μας είπατε; Για "άλλα μείγματα" και "άλλες πολιτικές".
    Ποιες; Με το ΔΝΤ μπάστακα και κυβερνήτη;

    Με το ΔΝΤ πάνω από το κεφάλι σας νομίζετε ότι θα εφαρμόσετε "άλλα μείγματα";
    Το πιστεύετε κιόλας αυτό;
    Και τι διαφορετικό δηλαδή θα κάνετε εσείς όταν θα σας τραβάνε το αυτί οι τροϊκάνοι μες τα υπουργεία σας;
    Θα τους κρατάτε μούτρα;
    Η θα τους κόψετε την καλημέρα;

    Σωπάτε πατριώτες.
    Κι αφού τα λόγια τα 'χετε εύκολα, σας λέω κι εγώ, ότι μόνο η εξουσία σας νοιάζει. Τίποτε άλλο.
    Δεν βλέπω να σας νοιάζει τίποτε άλλο ιδιαιτέρως.
    Και σ' αυτό είσαστε ολόϊδιοι με τους άλλους. Ολόϊδοι.
    Σας νοιάζει η εξουσία και όχι εμείς.
    Αλλί και τρισαλλί σε μας. Πάλι εμείς θα πληρώσουμε τη νύφη.

    Δεν απομακρύνεται ο λαός από την ΝΔ.
    Η ΝΔ απομακρύνεται από τον λαό.

    Διότι αν σας νοιάζαμε εμείς θα είχατε βγει ήδη στα μπαλκόνια και στις πλατείες να κηρύξετε ανένδοτο μέχρι να πέσει η καταστροφική αυτή κυβέρνηση και να φύγει το ΔΝΤ. Τώρα. Αν φοβάστε τη σύγκρουση, ε τότε δεν κάνετε για τη δουλειά που σας θέλουμε. Δεν κάνετε για αυτό που έχει ανάγκη η πατρίδα ΤΩΡΑ. Την κυβέρνηση θα την πάρετε, αργά η γρήγορα, στις καρέκλες θα κάτσετε, οι μισθοί θα πέσουν και θα σας καλούν κι εσάς στα γιωτ και τα βαφτίσια τους οι έχοντες. Αλλά για την δουλειά ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ. Διότι αυτό που πρέπει να γίνει απαιτεί ΗΡΩΙΣΜΟ. Μάχη και σύγκρουση. Δεν "το 'χετε".

    Με 400 χιλιάδες ψήφους ΑΜΕΣΟΥΣ βγάλατε αρχηγό. Αν δεν κάνετε θάρρος και μετά από αυτό, δεν θα κάνετε ΠΟΤΕ.

    Τι περιμένετε πατριώτες;
    Να μας "πάρει τα μέτρα" ΕΝΤΕΛΩΣ η κυβέρνηση του ΠαΣοΚ;
    Να κηδέψουμε τη χώρα;
    Να κάνει 20 χρόνια ν' αναστηθεί;

    Ετσι σας βολεύει "πολιτικά"; Ωστε όταν έρθετε στα πράγματα, διότι ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, να μας λέτε το συνηθισμένο τροπάρι; "Καμμένη γη" και "καμμένη γη"; Χαρήκαμε πολύ ρε παιδιά. Και μέχρι τότε αφήνετε αυτή την κυβέρνηση να παίρνει τα μέτρα που φοβόταν η προηγούμενη Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ να πάρει; Σας βολεύει αυτό; Δουλευόμαστε τώρα μεγάλοι άνθρωποι; Ετσι περιμένετε να ανέβετε στις δημοσκοπήσεις; Τι να σας πω ρε παιδιά; Τι να σας πω; Για την περίσταση που περνάει η χώρα είστε λίγοι μάλλον.

    Φοβούμαι ότι το μόνο που επιθυμείτε είναι να πέσουν κάποια στιγμή, βολική για σας, οι ΤΩΡΙΝΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ του ΔΝΤ και να γίνεται στη θέση τους ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ του ΔΝΤ. Την καρέκλα θέλετε κι εσείς. Σαν τους άλλους. Σιγά την φιλοδοξία!

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 16:41:16

      ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ. Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ έχουν τα πράγματα. Όσο ο Σαμαράς ηγείται ενός κόμματος που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ δεν πρόκειται να δούμε προκοπή. Αν δεν μπορεί να αλλάξει το κόμμα ο Σαμαράς δε νομίζω ότι μπορεί να αλλάξει τη χώρα.

    • Μisha avatar
      Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 16:57:51

      Eύγε Θράκα! Εύγε!

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 17:06:01

      1000 μπράβο!!!

    • evangelos avatar
      evangelos @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 17:28:08

      =1000

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 17:33:01

      Θράκα φίλε μου, αγρίεψες εν μέσω καύσωνα; Ρούχτα!!!

    • Alex avatar
      Alex @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 17:46:55

      Θραξ...Καλα τα λες εσυ....στη Ν.Δ παιρνει κανεις χαμπαρι...εδω ο θεομπεχτης κατεβηκε στο Πειραια με τους Αγροτες και μεχρι που δακρυσε ψευτικα....και εμεις παμε λαου λαου και με το σεις και με το σας.....Δεν υπαρχουν μεσοβεζικες λυσεις παρα μονο Ρηξεις....ο κοσμος ειναι τρομοκρατημενος με ηθικο καταβαρθρωμενο...Θελει ομως μια σπιθα απο μικα Ηγεσια για να παρει και παλι μπρος...Ομως θελει μια Ηγεσια που ΔΕΝ θα τον απογοητευσει μετα..Η ΝΔ εχει μια ιστορικη Τελευταια Ευκαιρεια να πολεμησει να κερδισει ΑΛΛΑ και να Δικαιωσει ιστορικα τη παραταξη και τη χωρα.1ος Στοχος ειναι να εκδιωξει την ενδοτικη κυβερνηση του μνημονιου.2ος Ειναι να ανταποκριθει στις προσδοκιες του Ελληνικου λαου υπηρετωντας το και διαγραφωντας ολα τα λαθη και τις ανεπαρκειες του Παρελθοντος.Μπορει η παραταξη να ειναι πληγωμενη και στο καναβατσο.Οφειλει ομως να σταθει στα ποδια της και να δωσει λυσεις.
      Ειναι βεβαιο πως αν το καταφερει ο θιασος του ψευδους, της ενδοτικοτητας, της εξαπατησης, του ραγιαδισμου και του ψευδους θα υποστει ολοκληρωτικη ηττα και θα μας απαλαξει επιτελους απο την παρουσια του. Αντωνη Σαμαρα μονο εσυ μπορεις κανενας αλλος...

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 19:56:39

      Έχεις απόλυτο δίκιο, Θράκα. Πρέπει να αφήσουμε τα χαϊκού για τις ποιητικές βραδιές και να τους ψήσουμε στη θράκα, για να δούμε άσπρη μέρα.

  3. zackii avatar
    zackii 13/08/2010 17:01:31

    Μπράβο φίλε.

    • zackii avatar
      zackii @ zackii 13/08/2010 17:03:31

      Πάλι καμμένη γη, άλλες περικοπές μισθών και συντάξεων. Μεταξύ μας γιαυτό θα γίνει-αν γίνει- η αλλαγή φρουράς.

  4. Μ Μ avatar
    Μ Μ 13/08/2010 17:08:52

    Καλός ο Φιλιππικός πασόκε Θραξ, αλλά όλοι εσείς οι κοψοχέρηδες Πασόκοι δεν μπορείτε να χωνέψετε ότι μια σοσιαλισστρική κυβέρνηση θα μπορούσε να διαλύσει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα το κοινωνικό κράτος στην Ελλάδα. Το ΔΝΤ είναι έργο ΠΑΣΟΚ και όλων των εξαπτέρυγων που ψήφισαν το μνημόνιο. Δεν είναι τυχαία άραγε η επίσκεψη του αρχηγού σας στο Αμέρικα μόλις κέρδησε τις εκλογες, για εντολές φυσικά!!!!!
    Λοιπόν το ΠΑΣΟΚ 3ίναι αυτό που μείωσε το βιοτικό μας επίπεδο και μας γύρισε χρόνια πίσω. Οποιοσδήποτε άλλος και να έρθει ένα είναι σίγουρο: Θα είναι πιο ικανός από τον ανεκδιήγητο που μας κυβερνά τώρα και φυσικά δε θα έχει τίποτα άλλο να διαλύσει μια και τα αποτέλειωσε όλα ο Γιωργάκης σας.
    Το "λεφτά υπάρχουν" να είσαι σίγουρος ότι θα το θυμηθούν καλά όλοι όσοι πάνε να ψηφίσουν. Οι 10 μονάδες που έχασε ο καραμανλής θα είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό που θα πάθει ο εκλεκτός σου(αν ακόμα τον υποστηρίζεις μέχρι τότε).

  5. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 13/08/2010 17:29:54

    μπράβο ΘΡΑΚΑ χρυσόστομε.

  6. s54elas avatar
    s54elas 13/08/2010 18:25:12

    πρωθυπουργος του μνημονιου .. κυβερνηση του μνημονιου .. οποιαδηποτε κυβερνηση .. μεσα απο αυτο το συστημα .. τα ιδια θα εκανε .. τιποτα περισσοτερο .. κυβερνησεις- διαχειριστες του κεφαλαιου .. του χρηματος .. εξανισταστε .. και φωναζεται ..

    εστω οτι τα εννοειτε .. αυτα που λετε .. και δεν λετε .. .. ετσι για να περναει η ωρα .. ποσο βασταν τα κοτσια σας .. .. και κομπορυμονηται .. ναι .. το μνημονιο και αυτοι που το εφευραν .. καθε αλλο παρα τους νοιαζει .. τι θα κανει .. πως θα τι βγαλει .. ο απλος ανθρωπος .. ο καθε ανθρωπος .. αυτο που τους κοφτει ειναι να διατηρησουν τα κεκτημενα .. και οχι μονο .. αλλα πως να βγαλουν και περισσοτερα λεφτα .. για τους εχοντες και κατεχοντες ..

    και το Πασοκ και η ΝΔ .. για αυτα τα κεκτημενα σκιζονται .. και πασχιζουν .. τι μου τσαμπουνατε .. για δακρυα ψευτικα .. και αλλες χοντραδες .. αν τολματε .. βγαλτε αυτην την παραμετρο απο την μεση .. κοιταξτε τον ανθρωπο .. τον εαυτο σας .. τον διπλα σας .. ολους στην γυρα σας .. ο ανθρωπος .. αρχοντας και οχι ερμαιο στις ορεξεις του καθενος στο ανελεητο κυνηγι για το χρημα ..

    .. να αλλαξετε ριζικα τον ιδιο τον εαυτο σας και τα κομματα σας .. και οχι με παλιες συνταγες .. για μια απο τα ιδια ..

  7. Alex avatar
    Alex 13/08/2010 18:50:41

    @ S54elas

    Προς τι αγαπητε μου η εριστικη διαλεκτικη σας?Και τι ειπα που σας ενοχλησε επειδη πιστευω στις ιδεολογικες αρχες μου? Εγω πρωτος τονιζω οτι η οποια κινηση ή ρηξη αν συνοδευτει με εναλλαγη στην εξουσια θα πρεπει να συνοδευεται με μια κυβερνηση που θα ανταποκρινεται στις απιτησεις του λαου και της κοινωνιας.Κατι που απο το 81 και μετα δεν εκανε η Ν.Δ οποτε ηταν στη εξουσια.Εκτος αν θεωρειτε οτι πρεπει να απολαυσουμε ενα βιασμο που φαινομενικα δεν μπορουμε να αποφυγουμε.Αποψη επικυνδινη και δολια.Καλο θα ηταν εκτος απο τον καταφευγετε σε αφορισμους και υβρις να προτεινετε και τιποτα.Οσο για την εσωτερικη ενδοσκοπηση εφοσον μου αποδειξετε οτι την εχετε κανει πρωτος να δεχτω αυτα που λετε.Πολυ σας πικρανε η αναφορα για το δακρυ τελικως ενω θα επρεπε να σας ενοχλει πως εξαπατηθηκατε ως πολιτης απο μια κυβερνηση που δεν μπορει να συγκριθει στα ψευδη με καποια προκατοχο της...οσο για την αναφορα περι ορχεων και παπαριων ειναι προφανες οτι κρυφοφασιζετε αγαπητε και σας επιστρεφω την φραση οπως ακριβως την διατυπωνετε.

  8. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 19:18:56

    @M M

    "Καλός ο Φιλιππικός πασόκε Θραξ, αλλά όλοι εσείς οι κοψοχέρηδες Πασόκοι..." και λοιπά.

    Θα είμαι ευγενής για να μη χαλάσω και το σερί μου (λολ): Εχεις βαθύ μεσάνυχτο πατριώτη. Και για μένα, αλλά μου φαίνεται και γενικώτερα. ΠαΣοΚος και κοψοχέρης κιόλας εγώ (lol). Κάνε πρώτα ένα google "Θραξ Αναρμόδιος site:antinews.gr", να δεις τι γράφω δυο χρόνια τώρα. Εδώ. Και αν θες πήγαινε και στο δικό μου μπλογκ. Μη με μαλώνεις όμως άδικα. Κι έχω και 22 χρόνια να ψηφίσω. Δεν είμαι εγώ "ο αντίπαλός" σου. Δεν είμαι. Πάει τέλειωσε.

    "Οποιοσδήποτε άλλος και να έρθει ... Θα είναι πιο ικανός ... και φυσικά δε θα έχει τίποτα άλλο να διαλύσει μια και..."

    Αν αυτό το παραπάνω συνοψίζει την πολιτική σου ωριμότητα και την δημοκρατική σου συγκρότηση, τότε πρέπει να σου πω ότι έχεις πολύ δρόμο να καλύψεις και πολύ δουλειά ακόμη να κάνεις. Και μαζί σου κι εμείς ως κοινωνία. Αλλά πρέπει να την κάνεις την προσπάθεια να βελτιωθείς. Αλλιώς... Αλλιώς μας έκαψες συνέλληνα, μας ζεμάτισες. Πρέπει να περιμένουμε εσένα και άλλους σαν κι εσένα με παρόμοιες απόψεις να βελτιωθούν για να πάμε μπροστά. Και περιμένουμε πολύ. Κι έχουμε πάθει πολλά. Διότι εκείνοι που σαν και σένα έχουν τέτοιες αντιλήψεις ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Είναι ο λόγος που ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Διότι πάνω σε τέτοιες αντιλήψεις χτίζουν τα κόμματα ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥΣ στην κοινωνία.

    Η ύπαρξη ελλήνων πολιτών με αυτή την ανώριμη πολιτική σκέψη και την ανύπαρκτη δημοκρατική συγκρότηση και γνώση είναι το πρόβλημα των κοινωνιών μας. Είναι το δικό μας "βαρίδι". Οι οπαδοί αυτοί είναι το δομικό στοιχείο της Ολιγαρχίας που λέγεται Κοινοβουλευτισμός. Το στήριγμά της. Το αγκωνάρι της. Κι ο λόγος που σαν λαός τραβάμε ακόμη ότι τραβάμε.

    Δεν θα το πιστέψεις αλλά θα το πω. Δεν μιλάω με μειωτική διάθεση για σένα. Καθόλου ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ μάλιστα. Αλλο πράμα ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ. Με πόνο μιλάω και συντριβή. Για αυτό που κάνουν στους συμπολίτες μου και στην πατρίδα μου τόσα χρόνια, διχάζοντάς μας με τόση ευκολία για τα πιο ταπεινά τους συμφέροντα. Και δεν μας αφήνουν να δούμε ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Να μπούμε μαζί στη γραμμή. Στην πρώτη γραμμή. Των δικών ΚΟΙΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ επιτέλους.

    Αυτό είναι αυτό το οποίο υπερασπίστηκα. ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και αντ' αυτού θύμωσες γιατί δεν είπα "καλά λόγια" για το κόμμα σου. Και συνεπαγωγικά, με κατέταξες κιόλας.

    Ωχ, πατριώτη. Εχουμε πολλή δουλειά ακόμη μέχρι να κάνουμε πατρίδα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 19:53:09

      Κι έχω και 22 χρόνια να ψηφίσω. Δεν είμαι εγώ “ο αντίπαλός” σου.

      Δυστυχώς φίλε μου Θράκα, είσαι από τους χειρότερους αντιπάλους ολωνών μας. Ειδικά επειδή δεν το κατανοείς, παρά νομίζεις το αντίθετο. Γιατί η απολιτίκ στάση ανθρώπων με διαύγεια πνεύματος (ενίοτε και οινοπνεύματος, τις γράπες δεν τις λησμόνησα) είναι που δίνει μεγαλύτερη δύναμη στην ψήφο των επίδοξων λαμογιοειδών.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 20:31:30

      Θράκα γερά....
      Αν εκφέρεις άποψη και γνώμη, είσαι ανοιχτός σε κριτική, ακόμη και άδικη.
      Ενθυμού: Τα καρποφόρα δένδρα πετροβολάνε...

    • Μisha avatar
      Μisha @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 20:41:12

      Όσοι έκαναν το λάθος και ψήφισαν τα τελευταία 22 χρόνια, ειδικά κάποιο κόμμα εξουσίας ή κάποιο εξαπτέρυγο του ΔΝΤ ντυμένο με μανδύα εθνικοφροσύνης ή κοσμοπολίτικης «αριστεράς», γνωρίζουν πως ο Θραξ έχει δίκιο.
      Αν δεν πεφταμε στη διαχρονική λουμπα του διλήμματος «μπλέ ή πράσινος κόκκος » και τους ριχναμε κατακέφαλα μια αποχή 60% τα πράγματα θα ήταν αλλιώς.

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 23:58:48

      καλησπέρα πατριώτη....

      δυστυχώς η δημοκρατία , από την φύση της είναι ένα κάτι σαν συγκοινωνούντα δοχεία....η στάθμη κατεβαίνει στο χαμηλότερο χείλος.....ή αν το θές ηρωϊκά όπως η φάλαγγα των σπαρτιατών....η δύναμή της εξαρτάται από τον πιό αδύναμο στρατιώτη.....ίσως για τον λόγο αυτό αυτοί δεν άφηναν κανέναν με φανερή αδυναμία να συμμετέχει στις φάλαγγές τους...αλλά στα δοχεία δεν μπορέις να αλλάξεις τον νόμ της βαρύτητας...πάντα θα έχεις την στάθμη στο χαμηλότερο χείλος....για το λόγο αυτό , πιστεύω προσωπικά και ακράδαντα , το χάλι της παιδείας μας είναι σε επίπεδα χειρότερα κι απ' την Ουγκάντα....για να ενδυναμωθεί η δημοκρατία πρέπει να ανέβει το επίπεδο των πολιτών ....και για να έρθει Η δημπκρατία ,όπως την περιγράφεις κάπου σε άλλο σχόλιο, πρέπει να υπάρχει άλλο επίπεδο....


      Στην σημερινή κοινωνία , ύπάμαι που το λέω , αλλά έχουμε την κυβέρνηση που μας αξίζει....καθώς και αυτές που μας αξίζανε τα τελευταία τριάντα χρόνια....

      Δεν είμαι πεισμιστής...ίσως περισσότερο πραγματιστής να είμαι....

      Εσύ σαν υψηλότερης στάθμης δοχείο...μοίρα σου είναι να ξεχειλίζεις....από οργή , αγανάκτηση, γνώση ......


      ίσως αυτά να είναι τα συστατικά που θα ψηλώσουν και τα χείλη των άλλων δοχείων....

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/08/2010 20:52:58

    Στις εκλογές των ΟΤΑ πρώτη δύναμη η ΠΑΣΚΕ με κάτι σαν 49%, το ΚΚΕ δεύτερο με μειωμένο ποσοστό σε σχέση με πέρσι, 20% από 21% κάτι, τρίτη η ΝΔ με 17% κάτι, τέταρτος ο Σύριζα.

  10. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 13/08/2010 21:12:50

    Τί σόϊ παλληκαρισμοί είναι αυτοί;
    Ποιός καί πώς θά διώξει τό ΔΝΤ;
    Όχι άλλα λόγια τού αέρος.

    • Alex avatar
      Alex @ Ορθολογιστής 13/08/2010 21:22:34

      Σφαξε με αγα μου να αγιασω...αυτο μας λετε ορισμενοι μοιρολατρες ενιοτε πασοκολατρες...εχουν ειπωθει πολλα για το θεμα και απο Ελληνες και απο Ξενους οικονομολογους..Και γιατι πρεπει να υποστει η Ελληνικη κοινωνια τις αποφασεις ενος πρωθυπουργου ανικανου στο ονομα ενος ΄΄ορθολογισμου΄΄ ή καποιας αοριστης Real politic?

  11. BlueSky avatar
    BlueSky 13/08/2010 21:40:25

    Θραξ ευκαιρία να ψηφίσεις ΝΔ. Ο Αντώνης είναι άλλη πάστα, τον πιστεύουμε, σφουγγάρι!!!! Αφοριστικοί λόγοι και μη χρησιμοποίηση του δικαιώματος της ψήφου, δεν διώχνουν τα λαμόγια του Πανελλήνιου Σοσιαληστρικού Κυκλώματος.
    Προτιμώ νέο αίμα όπως τη Βασιλική, παρά αναπαλαιωμένο, όπως του υποκινητή πεταλωτή.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ BlueSky 13/08/2010 22:41:24

      @BlueSky

      Δεν θα ψηφίσω για μια σειρά από λόγους. Τα γράφω και τα ξαναγράφω εδώ. Αλλά για να μην κουράσω, διότι είμαι και φλύαρος πολύ, θα το πω όσο σύντομα μπορώ: Δεν θα ψηφίσω γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ αυτό που κάνουν ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ στην πατρίδα μου, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

      Αν εσύ μπορείς να το κάνεις, κάντο.
      Εγώ δεν μπορώ.

      Αν θεωρείς καλούς τους μεν και κακούς τους δε, θα προσπαθώ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ, να σου αλλάξω την γνώμη. Μέχρι να πειστείς κι εσύ και όποιος άλλος έλληνας για ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, διαχρονικά.

      ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

      Αν θες να πάρεις μια μικρή ιδέα, δες αυτό: h**p://www.youtube.com/watch?v=ppbv1636ux4
      Είναι για την συνθήκη της Λισαβώνας.
      ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑΝ.
      Σε ρώτησαν πρώτα;
      Θα έλεγες ναι αν σε ρωτούσε το κόμμα σου;
      Οχι θα έλεγες. Εμ, γι' αυτό δεν σε ρώτησε.
      Μήπως έγινε καμμιά πλατειά συζήτηση στις οργανώσεις βάσης της ΝΔ πριν την ψήφιση της συνθήκης της Λισαβώνας κι έδωσε η βάση της ΝΔ ή του ΠαΣοΚ την έγκρισή της;
      Θες να αραδιάσω καμμιά 100-ρια άλλες τέτοιες περιπτώσεις ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ από τα κόμματα που περιμένεις να κάνουν καλό στην πατρίδα και την κοινωνία σου;

      Πατρωτικό είναι να μην μετέχεις σε κανένα κόμμα. ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ.
      Πατριωτικό είναι να μην πας να ψηφίσεις μέχρι να φτάσει η αποχή σε σημείο που να τους αναγκάσουμε, να αναγκαστούν, να κάνουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.

      Διάβασε όποια Νεώτερη Ιστορία θέλεις. Υπάρχουν πολλές. Και θα δεις τι κάνει ο κοινοβουλευτισμός και τα κόμματά του και οι άνθρωποί του στην πατρίδα σου και την δική μου πατρίδα. Αλλά κυρίως πάρε να διαβάσεις την "Διαφθορά της εξουσίας" του Κυρ. Σιμόπουλου. Αν έχεις όρεξη για διάβασμα.

      Στην μεταπολίτευση το σύνθημα ήταν Αποχουντοποίηση.
      Τώρα, μετά από όλα αυτά τα δεινά και τα άλλα που έρχονται, το σύνθημα πρέπει να γίνει:

      ΑΠΟ-ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

      Είναι το ΠΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ σήμερα.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 13/08/2010 23:04:23

        Αδερφέ Θράκα...for what is worth...δεν έχω ούτε την μισή πολιτική σου διαύγεια ούτε τόσο δα από την ζωντάνια του λόγου σου...δεν έχω καλύτερα λόγια να περιγράψω αυτό που "ζωγραφίζεις" αλλά θέλω να πω μέσα από την καρδιά μου ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο θέμα των κομμάτων και στην ζημιά που κάνουν διαχρονικά σε αυτόν τον τόπο (μαζί φυσικά με τον κομματικό συνδικαλισμό και τις "νεολαίες" των κομμάτων).

        Ειδικά αυτό που γίνεται στις "νεολαίες" και στα πανεπιστήμια είναι έγκλημα διαχρονικό.
        Κομματική πλύση εγκεφάλου εξαιρετικά δύσκολο να αναστραφεί...

  12. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 14/08/2010 11:08:06

    ΕΞΩ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.
    ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΟΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ [ΔΗΛ. ΤΟΝ ΛΑΟ].
    ΜΕΙΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤ' ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    .......ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ "Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ" ΤΟΥ ΣΤΡΙΓΑ.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΨΗΦΗΣΕΤΕ...ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΑΗΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΓΕΜΙΣΕΙ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.