#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2012 18:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι επικοινωνιακές γκάφες της κυβέρνησης συνεχίζονται



Συνεχίζονται οι επικοινωνιακές γκάφες στην κυβέρνηση οι οποίες εκθέτουν τον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Σήμερα η μέρα δεν ξεκίνησε και πολύ καλά όταν κάποιοι... κύκλοι, άγνωστο πώς, διέρρευσαν την πληροφορία ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει διάγγελμα και θα απευθυνθεί τον ελληνικό λαό. Το Αθηναϊκό Πρακτορείο το πήρε και το έκανε θέμα, κάποιοι παραπολιτικοί και παραδημοσιογραφικοί κύκλοι το έκαναν σημαία ώσπου το μεσημέρι άλλαξε η εικόνα.

Ορισμένοι φαίνεται ότι κατάλαβαν ότι το να κάνει διάγγελμα ο πρωθυπουργός είναι μια σοβαρή υπόθεση, δε μπορεί δηλαδή να γίνεται για ψύλλου πήδημα. Τα διαγγέλματα είναι για να ενημερώνεται η κοινή γνώμη για πολύ σοβαρές εξελίξεις, εθνικού χαρακτήρα. Και προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Άλλωστε το διάγγελμα ο πρωθυπουργός πρέπει να το χρησιμοποιήσει όταν υπάρχει εθνικός κίνδυνος, όταν θα πρέπει να εξηγήσει την κρισιμότητα της κατάστασης ή όταν εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να πείσει για την αναγκαιότητα των μέτρων.

Έτσι, όταν κατάλαβαν ότι το διάγγελμα ήταν λάθος να γίνει και το... πήραν πίσω. Μια δήλωση ήθελε να κάνει ο κ. Σαμαράς και προφανώς ορισμένοι έδωσαν διαστάσεις θρίλερ στην υπόθεση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. theo1611 avatar
    theo1611 05/10/2012 18:57:58

    Η ουσία είναι πάντως ότι στην παρούσα φάση ο Πρωθυπουργός δεν θεωρεί ότι ο λαός μπορεί να συνεισφέρει κάτι στην ενδυνάμωση της στρατηγικής του, ενόψει και Μέρκελ στην Αθήνα.

    ΟΚ!!!

  2. Inno avatar
    Inno 05/10/2012 19:21:30

    και η βράβευση του Παπαδήμιου από τον ΙΟΒΕ, στη λογική του τίτλου του άρθρου εντάσεται να υποθέσω.

  3. Inno avatar
    Inno 05/10/2012 19:27:06

    η ημέρα που έρχεται η Αγκέλα είναι η επέτειος βομβαρδισμού της Αθήνας.

  4. δουρικός avatar
    δουρικός 05/10/2012 19:38:51

    η έλευση Μέρκελ (αν δεν φέρει δωράκι) να δεις τι επικοινωνιακό λάθος θα είναι.

  5. ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ avatar
    ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 05/10/2012 20:05:00

    Μαθητευόμενοι σε Γκαιμπελικές μεθόδους χαρείτε! Ερχεται η φύρερ της Ελλάδας. Αλήθεια υπάρχει κανείς κατά Μαξίμου μεριά που να έχει βγεί τώρα τελευταία στον δρόμο? Εάν ναί γιατί δεν τους λέει οτι η άφιξη Μέρκελ τέτοια εποχή, με τέτοια συσσωρευμένη ένταση είναι σαν να ανάβεις τσιγάρο σε πυριτιδαποθήκη?
    Επίσης η ιδέα το ΙΟΒΕ του οποίου πρόεδρος μέχρι την υπουργοποίηση ήταν ο Στουρνάρας να βραβεύει τον Παπαδήμο, τι μήνυμα περνάει? Οτι δεν φοβούνται ούτε Θεό ούτε άνθρωπο? Τόσο θράσος πιά? Το επόμενο βήμα είναι ο ΣΕΒ να βραβεύσει τον Παπακωνσταντίνου? Τι νομίζουν οτι εμείς θα είμαστε από κάτω και θα χειροκροτούμε????

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 06/10/2012 00:14:50

      Το μήνυμα της βράβευσης Παπαδήμου είναι :
      ''Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει ''.

      Νυν και αεί , εις τους αιώνας των αιώνων.

  6. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 06/10/2012 00:09:33

    Η επίσκεψη είναι το εντυπωσιακό 'καρότο' για το άγριο 'μαστίγιο' που ακολουθεί...

  7. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 06/10/2012 02:25:01

    Διάγγελμα κάνει μόνο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας,
    Ο Πρωθυπουργος βγάζει ανακοίνωση ή προβαίνει σε ενημέρωση.