25/05/2012 21:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι επικίνδυνες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την Εθνική Ασφάλεια και τις σχέσεις με την Τουρκία



«Θα μειώσουμε τα εξοπλιστικά προγράμματα μόλις γίνουμε κυβέρνηση», είπε  ο διευθυντής της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μπαλάφας, μιλώντας στο «Kontra Channel»

Κι όταν τον ρώτησαν «τι θα γίνει με τους Τούρκους απέναντι» τι νομίζετε ότι απάντησε: «Θα το ρισκάρουμε».

Γ. Μπαλάφας: Πρώτα απ’ όλα. Δαπάνες. Θα περικόψουμε ισχυρότατα τις εξοπλιστικές δαπάνες.

Μ. Κουρής: Τι θα γίνει με την Τουρκία απέναντι;

Γ. Μπαλάφας: Θα το ρισκάρουμε. Θα το ρισκάρουμε.

Δήλωσε επίσης ότι ο Σημίτης αντιμετώπισε με προσοχή την τότε κρίση με την Τουρκία και  ότι δεν νομίζει πως στα Ίμια διακυβεύτηκε το μέλλον της χώρας (!!!)

Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και αποκαλύπτονται ημέρα με την ημέρα. Ασφαλώς και δε μπορεί η Ελλάδα να είναι πρώτη σε αμυντικές δαπάνες. Όταν όμως έχεις τον εξ ανατολών κίνδυνο να σε απειλεί ότι θα εισβάλλει στη Θράκη, θα πάρει τα μισά νησιά, θα κάνει δικά της τα κοιτάσματα στο Αιγαίο και γενικά να προκαλεί με κάθε ευκαιρία, ε τότε δε μπορεί να λές ότι θα το ρισκάρεις.

Τα εθνικά θέματα δε μπορεί να τα αφήνουν σε ερασιτέχνες. Αν ο κ. Τσίπρας έχει αποφασίσει να κάνει υπουργό Άμυνας τον κ. Μπαλάφα που αδιαφορεί για τους αναγκαίους εξοπλισμούς και δηλώνει ότι ρισκάρει την άμυνα της χώρας, να μας το πει να φύγουμε από τη χώρα.

Με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Μπαλάφα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στο πρόγραμμα του, αναφέρει: «Δεν θέλουμε την Ελλάδα στο ΝΑΤΟ, ούτε το ΝΑΤΟ στην Ελλάδα και αγωνιζόμαστε για τη διάλυση του».

Δηλαδή σε μια επικίνδυνη για την χώρα περίοδο στρέφεται εναντίον των διεθνών οργανισμών, στους οποίους μετέχει η Ελλάδα, αδιαφορόντας για τους κινδύνους διεθνούς απομόνωσής της.

Στο πρόγραμμα του  υποστηρίζει, επίσης, ότι «η άρνηση στράτευσης πρέπει να προστατεύεται» και ζητά τη «δημιουργία επαρκών δυνατοτήτων για κοινωνική θητεία».  Με άλλα λόγια υποκινεί και στηρίζει την άρνηση στράτευσης, γεγονός που οδηγεί στην αποδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού των Ενόπλων Δυνάμεών μας.

Ποια ασφάλεια μπορεί να αισθάνονται οι Έλληνες και ποια αποτρεπτική ικανότητα μπορεί να έχει χώρα εάν προστατεύεται η άρνηση στράτευσης, εάν υπονομεύεται το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και εάν επικρατούν απόψεις σαν κι αυτές του κ. Μπαλάφα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/05/2012 21:56:02

    Ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, η τσιγκολελέτα στην εξουσία...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/05/2012 22:20:46

      Μόνο που η συγκεκριμένη τσιγκολελέτα Φαήλο βρίσκεται μέσα σε κονσερβοκούτι...
      Οι άνθρωποι αυτοί από το 1944 δεν άλλαξαν καθόλου, μόνο που εμπλούτισαν τις εμπειρίες τους (Τσαουσέσκου, Πολ Ποτ, Μάο, κλπ.).

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ ΒΙΣ 26/05/2012 09:04:44

        Το ρίσκο έχει τίμημα και πληρώνεται με αίμα. Λέγεται εκτέλεση στα 6 μέτρα για προδότες που με τις πράξεις τους προκάλεσαν απώλεια εθνικού εδάφους. Ας το έχουν υπόψη τους όλοι αυτοί και να λάβουν πολύ σοβαρά την τύχη των υπευθύνων της μικρασιατικής καταστροφής.

    • aggelosview avatar
      aggelosview @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/05/2012 22:25:45

      Εσύ το στρατοδικείο με πρόεδρο το Σκουρλέτη και κατήγορο το Στρατούλη δεν το γλιτώνεις! Για συναισθηματικούς λόγους η δίκη θα γίνει στο ισόγειο της Νομικής.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ aggelosview 26/05/2012 03:13:13

        "στρατο"δικεῖο ἀπὸ τὸν ΣΥΡΙΖΑ; Ἀποκλείεται! Ἔτσι θὰ λειτουργεῖ, ἀλλὰ θὰ ὀνομάζεται "Βουλευτήριο Ἀπόσβεσης Ἀλληλεγγύης"

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/05/2012 23:35:17

      ΝΔ εξουσία + ΣΥΡΙΖΑ αντιπολίτευση = μέρα παρά μέρα 1.000.000 κόσμος στο Σύνταγμα = κρατική διάλυση, μπάχαλο = αστάθεια.

      ΣΥΡΙΖΑ εξουσία = Χρυσή Αυγή στην παρανομία = Χρυσή Αυγή στο αντάρτικο πόλεων = αστάθεια.

      ΣΥΡΙΖΑ εξουσία = Δραχμή τον Ιούλιο = ΣΥΡΙΖΑ στην μετάβαση στη δραχμή = χάος = αστάθεια.
      κλπ.

      αστάθεια = προβλήματα με τουρκία και λοιπές ασύμμετρες απειλες εντός της χώρας.

      Γιατί όπως και να το αναλύσει κανείς και ό,τι αποτέλεσμα να έρθει στις εκλογές οδηγούμαστε μαθηματικά σε αστάθεια, δηλαδή σε εμφύλιο, πραξικόπημα ή/και προβλήματα από εξωτερικούς παράγοντες μέσα στο επόμενο εξάμηνο;...

      Κάνω κάπου λάθος συλλογισμο;
      Μακάρι...

      • man8os avatar
        man8os @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 00:17:37

        Σχεδον συμφωνω μαζι σου αν και με ΝΔ στην εξουσια εχουμε μια πιθανοτητα να αποφυγουμε δραματικες εξελιξεις

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ man8os 26/05/2012 03:15:34

          Ναί, θὰ ἀναλάβει ὁ Ἀβραμόπουλος στὰ στιβαρά του χέρια τὸ τιμόνι ἢ ἔστω τὴν ὑπαρχηγία τῆς χώρας... Μπρρρρρ... Πήξαμε στὶς στελεχάρες! (Ἐνῷ τὰ ἀναξιοποίητα δεξιὰ πολιτικὰ ταλέντα ποὺ κυκλοφοροῦν σὲ ἐντυπωσιακὲς ποσότητες ἀνάμεσα μας καὶ "βγάζουν μάτι" δὲν φαίνεται νὰ συγκινοῦν τὸν κομματικὸ μηχανισμό)

        • daughter of mercy avatar
          daughter of mercy @ man8os 26/05/2012 03:34:16

          προσωπικά ότι ήταν να πάθω το έπαθα.....
          μένει η ταφόπετρα.....ευχαριστούμε!

      • Ioustinianos avatar
        Ioustinianos @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 09:24:57

        Λάθος κάνεις μόνο στο 2.
        Δεν πρόκειται η ΧΑ να επιτεθεί σε Έλληνες, φίλε.
        Σήμερα δλδ. τι έχουμε;
        Ποιος ευθύνεται για τη σημερινή ακυβερνησία και αστάθεια;
        Μα αυτοί που ήθελαν εκλογές.
        Τώρα θα υποστούμε όλοι τις συνέπειες των λαθών τους.

      • aks avatar
        aks @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 11:46:02

        Ξέχασες μια πιθανότητα:
        Aντιπολίτευση ΝΔ= κοσμιότητα και υπευθυνότητα χωρίς συγκρούσεις.
        ΣΥΡΙΖΑ εξουσία=επαναδιαπραγμάτευση μνημονίου=καθυστέρηση=ευρωομόλογο=σωτηρία.

        • Αιζενχάουερ avatar
          Αιζενχάουερ @ aks 26/05/2012 13:25:15

          Δεν υπάρχει αυτή η περίπτωση. Ποιος την χέζει την μελλοντική Ελλάδα του ...Τσίπρα φίλε μου. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις την θέση της Ελλάδας στον κόσμο.
          h--p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=459507&h1=true

    • Katerina D.Barbosa avatar
      Katerina D.Barbosa @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/05/2012 01:50:14

      I Tzigoleleta stin eksousia einai o Akis 'me oti afto synepagetai' kai oloi aftoi pou den exoun apaitisei apo tin EE na einai ypefthini gia ta ekswterika tis synora(SHENGEN) , oso gia to Doublin oi idioi mizadwroi Ellines epetrepsan
      tin katantia ...

    • chrisss avatar
      chrisss @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/05/2012 02:46:16

      Φαήλο, όλα καλά, αλλά οι συριζαίοι συνεχίζουν να αναπαράγουν ότι εσύ είπες ότι θα δεσμευθούν 10-20% των καταθέσεων..ξέρω ποιά είναι η αλήθεια, μην το ξαναπούμε...απλά όταν στον σκαι ειπώθηκε αυτό στην εκπομπή του ευαγγελάτου, ο Στυλιανίδης, αντί να τις πει ότι κάνει προπαγάνδα, της είπε οτι δεν εκφράζεις επίσημη θέση..πρέπει να ενεργοποιηθείτε φίλε..τέλος δεν ξέρω αν δεν το έχετε προσέξει, αλλά ο σκαι, είτε με δημοσκοπήσεις είτε με εκπομπές αβαντάρει τρελά τον συριζα..σήμερα ο μπάμπης δικαιολογούσε τον τσιπρα για το ολαντρεου στο ραδιόφωνο..γίνονται ανίερες συμφωνίες κάτω από το τραπέζι Φαήλο, χρειάζεται φουλ επίθεση

    • Πρωτομάρτυρας avatar
      Πρωτομάρτυρας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/05/2012 09:50:17

      Στις 9.36 σήμερα το πρωι στην εκπομπή του Αυτιά στο Σκάι η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη, η επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας, δήλωσε "Βεβαίως και θα κόψουμε από τις Αμυντικές δαπάνες"!
      Κι ερωτώ εγώ...Από ποιες δαπάνες, τις ηδη χιλιοπετσοκομμένες;
      Φαήλο μου εσύ και το antinews για μια ακόμη φορά επιβεβαιωθήκατε!
      Η "ψηλή" δεν ήρθε για καλό...

  2. juliet avatar
    juliet 25/05/2012 22:02:30

    Eνα φράγκο η βιολέτα ....τσιγκολελέτα ,θα χορεύουν οι ''κοπέλλες '' και θα το βάλουν στα πόδια οι Τούρκοι.

    • Mara avatar
      Mara @ juliet 25/05/2012 22:26:34

      Όχι ένα φράγκο......
      Με έναν Φράγκο.... όμως...???? κάτι... μπορεί να γίνει...

    • voter avatar
      voter @ juliet 26/05/2012 09:48:57

      Που το θυμήθηκες Juliet ?!!!

  3. Jimakos avatar
    Jimakos 25/05/2012 22:12:11

    Με συγχωρείτε αλλά τα ίδια έλεγαν πάντα, γιατί μας κάνει εντύπωση τώρα; Η ελληνική κοινωνία δεν έχει ασπαστεί προ πολλού το δόγμα δεν κάνουμε πόλεμο για να μην πέσει το επίπεδο ζωής μας;

  4. παρωπίδα avatar
    παρωπίδα 25/05/2012 22:17:21

    ούτως ή άλλως από το 1996 και μετά (με τα Ιμια) οι ελληνικές κυβερνήσεις των 2 μεγάλων κομμάτων αυτό ακριβώς κάνουν "το ρισκάρουν"
    Να ξεχάσουμε τα Ίμια "και την Ελληνική σημαία που την πήρε ο αέρας"? Να ξεχάσουμε τον Ηλιάκη?? Να ξεχάσουμε τα Τουρκικα πολεμικά που κάνουν βόλτες στο Αιγαίο και τα μαχητικά πάνω από τα νησιά μας??? Ή να ξεχάσουμε την τελευταια εντολή που έλαβαν οι πιλότοι μας να μην αναχαιτίζουν τους Τούρκους "ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ"???? Αληθεια ρίσκο δεν έπαιρνε ο Πάγκαλος όταν δήλωνε τα όσα δήλωνε για το στρατό και τους πιλότους μας???
    Και το τελευταιο, τα εξοπλιστικά προγράμματα ήδη μειώνονται από το 1996. Οταν όλοι οι γείτονες μας και όχι μόνο οι Τουρκοι "ενισχύονται και εξελίσσονται" εμείς μειώνουμε τα εξοπληστικά μας προγράμματα και φαντάζομαι δε φταίει το Σύριζα για αυτές τις μειώσεις...
    Απλα θεωρώ ότι πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και να μη λέμε μόνο το Σύριζα επικινδυνο, όταν ήδη ζούμε αυτά που ζούμε....

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ παρωπίδα 25/05/2012 22:44:25

      Παρωπίδα, είσαι προφανώς ανενημέρωτος/η. Μετα τα Ίμια κι επειδή φοβήθηκε ο Σημίτης και πεινούσε ο Άκης και λοιποί άλλοι , η Ελλάδα ενίσχυσε τρομερά το οπλοστάσιο της, προβαίνοντας στην κατάρτιση κι εκτέλεση ενός τεράστιου εξοπλιστικού προγράμματος. Κάποια συστήματα ήταν αχρείαστα, κάποια ασύμφορα αλλά σε γενικές γραμμές η χώρα οχυρώθηκε. Ειρωνία μεγάλη . Ο πασιφιστής πρωθυπουργός χρηματοδότησε την Άμυνα πολύ περισσότερο από τους " μαχητικούς".

      • Scarface avatar
        Scarface @ μεταρρυθμιστής 25/05/2012 23:57:35

        "Τεράστιο εξοπλιστικο προγραμμα" αλλα χωρις δοντια.
        F-16 blk 52+ χωρις συστημα αυτοπροστασιας.
        Leopard 2A6 χωρις βληματα.
        Type 214 που γερνουν και χωρις συγχρονες τορπιλες.

        Οσον αφορα τη μειωση των εξοπλιστικων δαπανων και για να τελειωνει αυτο το παραμυθι, η τελευταια παραγγελια κυριου υλικου, αφορουσε τα 30 F-16 blk 52+ adv. επι υπουργειας Σπ. Σπηλιοτοπουλου.

      • man8os avatar
        man8os @ μεταρρυθμιστής 26/05/2012 00:19:15

        Η Ελλαδα απο το 96-04 ηταν ο δευτερος μεγαλυτερος εισαγωγεας οπλων παγκοσμιως.

        • παρωπίδα avatar
          παρωπίδα @ man8os 26/05/2012 11:07:18

          ναι σίγουρα φαίνεται το εξοπλιστικό αυτό πρόγραμμα.... όλα έγιναν ακίνητα στην οικογ. Τσοχατζόπουλου...

      • παρωπίδα avatar
        παρωπίδα @ μεταρρυθμιστής 26/05/2012 11:04:16

        Πολυ θα ήθελα να ήμουν ανενημέρωτος... αλλά δυστυχως δεν είναι έτσι. Είναι γεγονος ότι από τα Ιμια και μετα κάνουμε ακριβως τα αντίθετα από αυτά που έπρεπε να κάνουμε. Η μόνη περίοδος που έγινε μία κάποια "ενίσχυση" αλλά ολότελα βιαστική και τελείως ανοργάνωτη ήταν κατά τους Ολυμπιακούς αγώνες. Ο,τι εξοπλιστηκό πρόγραμμα έχει εγκριθεί από τα Ιμια και μετά ήταν μόνο για τα μάτια του κόσμου και για τις τσέπες των ολίγων, δυστυχως είτε μας αρεσει είτε όχι αυτή ειναι η πραγματικοτητα και περα από όσα βγαινουν στα καναλια με τα χρηματα που διακινύθηκαν, αυτοι που ασχολουνται εν πραγμασι με αυτα ζουν καθημερινα το δραμα τους... και επισημαινω ότι σε αυτο οι μονοι που φταιμε ειμαστε εμεις και οι "πρασινοι"..

  5. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 25/05/2012 22:28:45

    Κοίτα ρε κάτι τύπους που θα καθορίσουν την πορεία του Έθνους. Θα ρισκάρει λέι με την Τουρκία...Τί λες ρε; Αν θες ρίσκο παίξε το σπίτι σου στον τζόγο, όχι την πατρίδα μας...Εξοπλιστικές σπατάλες και κουραφέξαλα..Ούτε...ξιφολόγχη δεν έχουμε αγοράσει τα τελευταία 5 χρόνια...Κι όμως κάτι τέτοιους τύπους, φίλε Φαήλε, ο γίγας κι αλάνθαστος λαός τους έστειλε στη Βουλή κι ετοιμάζεται να ξαναστείλει πολλαπλάσιους...Τελικά ο Έλληνας , όντως, θα είναι ή πολύ λεβέντης ή πολύ μ@λ@κας....Δεν ξέρω ποιος το είπε , αλλά είχε απόλυτο δίκιο!

  6. kwstas avatar
    kwstas 25/05/2012 22:42:26

    Αφορμή για το σχόλιο δεν είναι η συριζαίικη παπαρολογία, είναι δεδομένη αυτή. Στο χέρι μας είναι αυτοί οι θλιβεροί, αλαζονικοί μαλάκες να εισπράξουν το τρίτο το μακρύτερο την 17η Ιουνίου. Όσο όμως περιφέρεται η αίσθηση της συνυπευθυνότητας των 2 μεγάλων κομμάτων για τα χάλια μας, τόσο η ΝΔ θα θεωρείται ως το άλλο ΠΑΣΟΚ. Μάλλον θα πρέπει κάποιο από τους άλαλους υποψηφίους να κουνήσουν τον κώλο τους και να πείσουν ότι άλλο ΝΔ κι άλλο ΠΑΣΟΚ.

  7. ANDREAS avatar
    ANDREAS 25/05/2012 22:49:44

    μαγκες πρεπει να υπαρχουν μιζες απο τις αγορες απο μιζενς κ.λ.π

  8. Σ.Κ. avatar
    Σ.Κ. 25/05/2012 22:54:41

    Oι άνθρωποι είναι κάτι πολύ περισσότερο απο επικίνδυνοι.

    • S.P. avatar
      S.P. @ Σ.Κ. 25/05/2012 23:31:29

      Ναι είναι βλάκες!

    • Enas-Petros avatar
      Enas-Petros @ Σ.Κ. 26/05/2012 02:55:56

      Αυτό λένε δεκάδες χράνια τώρα οπαδοί κομάτων με ποσοστα 0.01%.

  9. roadrunner avatar
    roadrunner 25/05/2012 23:00:55

    Το 2008 ως νεόκοπος πρόεδρος του Συριζα, ο τριαντατριάχρονος ,τότε, ο alexis δήλωνε διάφορα όμορφα περί «κατάργησης όλων των στρατών» (βλέπε τη συνέντευξη του Τσίπρα http://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=566&Itemid=28).

    Να που η ελληνική (?) οικονομική κρίση φέρνει σιγά-σιγά την υλοποίηση των οραμάτων του (τότε) νεαρού alexis για μείωση εξοπλισμών.

    Ή μήπως ισχύει αντίστροφα,
    μήπως τα οράματα του ξεδοντιάσματος της εθνικής άμυνας (και του αφελληνισμού της χώρας…)
    έφεραν την οικονομική κρίση ;

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/05/2012 23:07:58

    "Θα το ρισκάρουμε" με τους Τούρκους, "θα το ρισκάρουμε" με το θέμα της χρηματοδότησης, "θα το ρισκάρουμε " με το ευρώ. Η μετατροπή της πολιτικής σε τζόγο; Οχι ακριβώς . Πρόκειται για απολύτως συνειδητές επιλογές βάσει των πάγιων ψευτοδιεθνιστικών θέσεων κάποιων διόλου ανανεωτικών κομμουνιστών που επέλεξαν για λόγους τακτικής την βολική ταμπελλα της "αριστεράς".

  11. winemaker avatar
    winemaker 25/05/2012 23:25:07

    Εγώ λέω να πάρουμε και άλλα δάνεια από την Γερμανία και τους λοιπούς συμμάχους και να αυξήσουμε τους εξοπλισμούς. Εν τω μεταξύ όλο και κάποιοι νέοι Άκηδες θα γεννηθούν από τις μίζες

  12. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 25/05/2012 23:25:22

    Δεν θα προλάβει να τα μειώσει τα εξοπλιστικά προγράμματα ο κύριος Μπαλάφας γιατί κανενα μήνα μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ (φτου, φτου, φτου) θα έχουν μπουκάρει οι τούρκοι από τον Έβρο μέχρι τη Ρόδο και την Κύπρο.

    • winemaker avatar
      winemaker @ Αιζενχάουερ 25/05/2012 23:31:57

      Και μετά θα κάνουμε εσένα αρχιστράτηγο των συμμαχικών δυνάμεων και θα κάνουμε απόβαση στην Σμύρνη.

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ winemaker 25/05/2012 23:36:55

        άντε εβίβα winemaker!...

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ winemaker 26/05/2012 00:06:00

        Και εγώ ο αρχιστράτηγος και μετέπειτα πρόεδρος των ΗΠΑ Αιζενχάουερ σου λέω:

        Άντε εβίβα κι άσπρο πάτο!

        • winemaker avatar
          winemaker @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 01:03:35

          Εβίβα Αϊζενχαουερ και όλα καλά θα πάνε , αρκεί να καταλάβουμε τι παιχνίδι παίζετε στις πλάτες μας και θα το ανατρέψουμε το σκηνικό , εμείς με όλους τους λαούς της Ευρώπης (γιατί και εκεί καμπανάκια χτυπάνε , κοίτα καταλωνία)

          • Αιζενχάουερ avatar
            Αιζενχάουερ @ winemaker 26/05/2012 03:14:56

            Πήγαινε στην καταλωνία και πες ότι είσαι έλληνας, να δεις τι θα σου πουν...

          • aks avatar
            aks @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 12:58:59

            Εγώ πήγα πριν απο 1 μήνα και τώρα είναι εκεί η κόρη μου. Σχεδόν όλοι μου είπαν και της λένε κουράγιο, ξέρουμε οτι είστε κι εσείς θύματα των Τραπεζιτών και της Goldman Sachs όπως εμείς. Μερικοί μου είπαν επίσης οτι λατρεύουν τη χώρα μας και την Ιστορία της, ά , και την Ειρήνη Παππά...Περίεργο αυτό μου το έχουν πεί και οι Βάσκοι...

    • παρωπίδα avatar
      παρωπίδα @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 11:17:09

      Ναι τον Τσίπρα περιμενουν οι Τούρκοι για να μπουν στην Ελλαδα, το οτι τόσα χρονια τώρα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τους έχουν ανοίξει το δρόμο δεν το λέμε....
      δεν ευχαριστησε ο Τσίπρας τους Αμερικανους για τα ιμια ούτε εκανε κουμπαρια με τον Ερντογαν...
      Νομιζω ότι πρεπει να σταματησουμε να στρουφοκαμηληζουμε ούτε να κοιταζουμε την καμπουρα της καμηλας μπροστα μας. Αν θελουμε να βγουμε κυβερνηση και να σωσουμε την κατασταση, θα πρεπει πρωτα εμεις οι ιδιοι να δουμε καταματα τα μεχρι τωρα λαθη μας και να σταματησουμε να ψαχνουμε φαντασματα εκει που δεν υπαρχουν. Στο κατω κατω με το να συνεργαστουμε με το ΠΑΣΟΚ (αυτο ποτε δεν προκειται να το χωνεψω) αυτο που ουσιασιαστικα καναμε ήταν να επικροτησουμε τις μεχρι τωρα επιλογες του και στα εξοπλιστικα...
      Με το να στρεφομαστε μόνο εναντίον του Τσιπρα ενώ άλλως ευθύνεται για τα χάλια της χώρα μας, είναι σα να παλευουμε να μεινουμε αντιπολίτευση.. Ειναι κριμα και αδικο ...
      Συγνωμη αλλα αυτη ειναι η αποψη μου

    • aks avatar
      aks @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 12:48:32

      Tωρα Στρατηγέ μας τρόμαξες και θα ψηφίσουμε Ντόρα για να εκλογικευθούν οι εξοπλιστικές δαπάνες με υπουργό άμυνας τον Κυριάκο ...

  13. Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ avatar
    Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ 25/05/2012 23:43:12

    Ν.4046/12. Τροποποιηση του κρατικου προυπολογισμου ετους 2012.
    παρ. β)....πιστωσεις του προυπολογισμου του Υπουργειου Εθνικης Αμυνας
    μειωνονται κατα εκατο εκατομμυρια(100.000.000) ευρω, και οι πιστωσεις για υποχρεωσεις απο προγραμματα εξοπλισμου των ενοπλων δυναμεων, κατα τριακοσια εκατομμυρια (300.000.000) ευρω.
    Συμπερασμα. ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ,
    αλλα δεν βγαινει κανεις να διαψευσει. Τι να διαψευσει, τον προυπολογισμο;
    ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ , ΜΑ ΟΛΟΙ, ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ, ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ.
    Αλλη μια φορα, πρεπει να βγει ο Σαμαρας και να πει. "ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ".
    ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

    • α.α avatar
      α.α @ Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ 26/05/2012 10:10:20

      Ναι εσύ περίμενε να έλθει η Ευρώπη να σε σώσει, όπως έκανε το 1974 και παλαιότερα. Μόνοι μας θα υπερασπιστούμε την πατρίδα μας και ο ισχυρός στρατός (χωρίς μιζαδόρους υπουργούς) είναι η απάντηση στους θρασύδειλους Τούρκους που πάντα μας επιτιθενται σε στιγμές αδυναμίας. Το ΣΥΡΙΖΑ και η Αριστερα πρέπει να καταλάβει ότι οι έννοιες δημόσια ασφάλεια και εθνική ασφάλεια δεν είναι προνόμιο της δεξιάς, όπως και η δεξιά το ίδιο για το κονωνικό κράτος.

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 25/05/2012 23:43:38

    Με τον Αιζενχαουερ για αρχιστρατιηγο τους πηραμε φαλαγγι

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ Διηνεκης 26/05/2012 00:03:11

      Θα ήθελα να ρωτήσω τον μέσο αριστερό από που αντλεί αυτή την μεταφυσική βεβαιότητα ότι οι τούρκοι ξοδεύουν τόσα δις δολλάρια για εξοπλισμούς για πλάκα.

      Είμαι περίεργος όταν είναι μάλιστα και τόσο κατά των θρησκειών και της μεταφυσικής γενικότερα.

      Αλήθεια, μέσε αριστερέ, για ποιον λόγο λες οι τούρκοι να έχουν έναν από τους μεγαλύτερους στόλους αποβατικών, που μάλιστα κατασκευάζουν μόνοι τους και για ποιον λόγο φτιάχνουν πλωτές γέφυρες διέλευσης υδάτινων κολλημάτων, που τυχαίως τις έχουν σταθμεύσει στον Έβρο; Για πλάκα μάλλον, ε;

      Ο δε Μπαλάφας λεει θα το ρισκάρει.
      Όποιος ρισκάρει με την άμυνα της χώρα του, ρισκάρει με το κεφάλι των παιδιών του κύριε Μπαλάφα.

      • winemaker avatar
        winemaker @ Αιζενχάουερ 26/05/2012 00:10:39

        Εγώ να συμφωνήσω με ότι λές, τότε γιατί δεν πάμε στους Ευρωπαίους και να τους πούμε ότι παίδες οι Τούρκοι έτσι και έτσι .. αφού είμαστε σύμμαχοι πληρώστε το 80% πχ των εξοπλιστικών μας δαπανών για να φυλάμε τα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης. Μην μας δανέιζετε για να μας πουλάτε υποβρύχια που γέρνουν

        • Enas-Petros avatar
          Enas-Petros @ winemaker 26/05/2012 03:01:32

          Και που θα τα πουλάνε φιλτατε ;
          Στη Σαχάρα ;

  15. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/05/2012 23:44:25

    Αφού είναι Γιουσουφάκια!

  16. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 25/05/2012 23:51:54

    Απο τον "πρασινο ηλιο", στην "πρασινη τσοχα" η Ελλαδα! Μπλοφες και ρισκα το μελλον της χωρας...

  17. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 25/05/2012 23:52:56

    έλα έλα Συριζαίοι, έχετε αυτογελιοποιηθεί!
    Δεν μπορούμε πλέον ούτε να σας παρακολουθήσουμε.
    Με τόση γελοιότητα σε θέσεις και απόψεις, θέλετε να σας πάρουμε στα σοβαρά;
    Στα σοβαρά τώρα θέλετε την ψήφο του λαού; ΝΑ την κάνετε τι; Να κάψετε και να ρημάξετε ότι έχει απομείνει;
    Εδώ χρειάζεται να χτίσουμε όχι να κατεδαφίσουμε!
    Όταν χρειαστούμε μπουλντόζες κατεδαφίσεων ... θα σας φωνάξουμε!
    Τώρα όμως η Ελλάδα έχει σοβαρά προβλήματα, ελάτε άλλη ώρα να παίξετε κι΄εσείς στην καμπούρα του Έλληνα, όπως έπαιξε το άλλο σαϊνι της πολιτικής ο ΓΑΠ!

  18. airman avatar
    airman 26/05/2012 00:15:57

    ''Εσύ όταν πήγες στρατό, είχες βάλει βύσμα;
    Ναι, είχα βάλει. Είχα έναν γνωστό, Πασόκο εκείνη την εποχή, τον οποίο τον πήρα τηλέφωνο για να κάνει κάτι και αυτός τα ‘κανε χειρότερα. Καλύτερα ήμουν πριν το βύσμα!
    Κακοπέρασες;
    Δεν μπορώ να πω ότι κακοπέρασα, αλλά εκείνη την εποχή αισθανόμουν ότι αν μ’ έπιανες από τη μύτη, θα έσκαγα. Στο τέλος, όμως, στάθηκα τυχερός. Είχα βρει έναν νόμο που είχε βγάλει τότε ο Τσοχατζόπουλος που έλεγε ότι αν είσαι στο στρατό και κατέβεις υποψήφιος βουλευτής, παίρνεις προσωρινή απόλυση και επανέρχεσαι μετά. Κατέβηκα, λοιπόν, στις εκλογές -ήμουν ο πρώτος οπλίτης στην ιστορία του ελληνικού στρατού που είχε γίνει υποψήφιος βουλευτής. Όταν επανήλθα στον στρατό, είχε μειωθεί η θητεία από 15μηνο σε 12μηνο. Κι έτσι εκεί που χρώσταγα έξι μήνες για ν’ απολυθώ, χρώσταγα ξαφνικά τρεις! Άσε που είχε πέσει τρελό σύρμα στη μονάδα ότι ήμουν υποψήφιος βουλευτής κι από κει που με στέλνανε για αγγαρείες, μόνο προσοχές δε μου βαράγανε!''
    Ο Αλέξης περιγράφει γλαφυρά τον τρόπο που αντιμετώπισε τη στρατιωτική του θητεία. Με βύσμα (που ήταν Πασόκος και δεν του ''βγήκε''), με κόλπο για να ''σπάσει'' τη θητεία, με τύχη (ας είναι καλά ο Άκης) και τέλος με την ωμή περιγραφή της συμπεριφοράς απέναντί του μετά λόγω της υποψηφιότητάς του.
    Μάλλον αυτόν αξίζουμε, οπότε ας μην έχουμε απορίες για τον τρόπο που φέρεται και αυτό που κομίζει.
    Όσο για την προτεραιότητα που έχει γι' αυτόν η άμυνα της χώρας, είναι πολυτέλεια (όπως είχε πει ο Καμμένος για την παιδεία).
    Άρα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων μάλλον οδεύουν προς ''εφεδρεία''. Όσο για την ΕΛΑΣ, ας είναι καλά η Κοινή Υπουργική Απόφαση περί παροχής υπηρεσιών της σε τρίτους. Θα τους ''ενοικιάζει'' για να ενισχύει τα κρατικά έσοδα.
    Σε αντίθεση με το ''αντιπαραγωγικό'' ανθρώπινο δυναμικό των ΕΔ, οι αστυνομικοί μπορούν να φανούν χρήσιμοι.

    • voter avatar
      voter @ airman 26/05/2012 09:32:26

      Airman ,

      το διάβαζα όπως το εχεις αναρτήσει και νόμιζα οτι ήταν απο διηγημα του Γιώργου Ιωάννου ! Τοσο ρεαλιστικη μυθοπλασία μου φάνηκε !
      Εμεινα στην κυριολεξία με "το στόμα ανοιχτο " !
      Πονηριά, κατεργαριά , βόλεμα ...υπάρχει κανένα συναισθημα του greco mascara , που να μην περιγράφεται ? Και το κυριωτερο ...το δημοσιευει κιόλας !
      Ειναι πραγματικά επικινδυνος .

  19. Economist avatar
    Economist 26/05/2012 00:19:35

    Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Τσίπρας είναι τόσο αφελής, επιπόλαιος και ανόητος. Αυτό που βλέπω είναι ότι οι ενέργειές του ωφελούν τα συμφέροντα των Αμερικάνων.
    Πτώχευση, δραχμή, τεμαχισμός. Ο Τσίπρας ταιριάζει γάντι στην περίπτωση.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ Economist 26/05/2012 00:51:15

      Λογικό ακούγεται κρίνοντας ότι ο ΓΑΠ λειτούργησε ως Δούρειος Ίππος του ΔΝΤ στην Ευρώπη.
      Από την άλλη μεριά οι θέσεις του τΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστές κι ας μη μας προβληματίζουν: Ο κοτσιδάτος βο(υ)λευτής τους κ. Κουράκης δεν είναι υπέρμαχος της κατάργησης των παρελάσεων?
      Μπήκαν τώρα μέσα ο Τατσόπουλος της υπέροχης εκπομπής 1821 by SKY & Veremis, η Ρεπούση του συνωστισμού στην Σμύρνη dock (αχ θυμήθηκα το Southampton dock των Pink Floyd) και θα δέσει καλύτερα το γλυκό. Ελπίζω να μη γίνει πικρό και χαθούν κομμάτια της χώρας στα κοράκια που μας γειτνιάζουν. Συν τοις άλλοις οι ΟΡΚ ίσως να βρουν δουλειά, να υποκαταστήσουν και πλήρως τον Ε.Σ. και μας φυλάνε τα σύνορα!
      Ξέχωρα από τη δόση αστειότητας η ΝΔ πρέπει να επικεντρώσει την πολιτική της αντιπαράθεση και στα εθνικά θέματα ώστε να αναδείξει την εθνικόμηδενιστική κουλτούρα των ΣΥΡΙΖΑιων.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Economist 26/05/2012 09:04:43

      Σταματηστε να αποδιδετε τις τασεις της ελληνικης κοινωνιας σε ξενους παραγοντες.
      Οι Αμερικανοι εκαναν τα παντα για να φτιαξουν μια ισχυρη Ελλαδα μετα το 1947.Απο ενα σημειο οι απαιτησεις των Ελληνων για αραλικι και καλοπεραση ηλθαν κοντρα στο προγραμμα τους και τα παρατησαν.
      Ειναι φαντασιες οτι βυσσοδομουν απεναντι σε τι ; - στην υπερδυναμη Ελλαδα που τα κυκλοφορουν αρκετοι για να αθωωσουν τον εαυτο τους.
      Μολις εδωσαν δωρεαν ενα ματσο αρματα Μ1Α1 Abrams στον ελληνικο στρατο και σε περιπτωση που ο Τσιπρας δεν φυγει απο το ΝΑΤΟ (γιατι αυτο προβλεπει το προγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ) θα συνεχισουν να δινουν.
      Αλλα ως εκει : δεν υπαρχει κανενας πια γεωστρατηγικος λογος για να ανακοψουν την ανοδο της αριστερας στην Ελλαδα τη στιγμη που καμμια αλλη χωρα δεν εχει αριστερα και ολες οι αλλες γυρω μας τους παρακαλουν για συμμαχια.

      • Πατωματζής avatar
        Πατωματζής @ ψυχραιμια 26/05/2012 11:18:36

        Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει πλέον γεωστρατηγικός λόγος για να επέμβει ο θείος $am και να ανακόψει την άνοδο της Αριστεράς (η ψυχροπολεμική περίοδος πέρασε, άλλαξαν οι συσχετισμοί, πλέον παίζουν κι άλλοι εκτός U$A & πρώην ΕΣΣΔ στη διεθνή σκακιέρα), αλλά όπως και να το κάνουμε τη στιγμή που η χώρα (ο Γιαραμπής να την κάνει χώρα) έχει τόσο κρυμμένο πλούτο (ο ΓΑΠ έλεγε το 2009 όταν ανέλαβε ότι δεν έχουμε πετρέλαιο ή τουλάχιστον δεν είμαστε σίγουροι) εύλογα υποθέτω ότι συμφέρει τους ισχυρούς ξένους να φαληρίσουμε και μετά να αλωνίσουν επάνω μας => βλέπει Ιράκ παλαιότερα και νυν Λιβύη.

  20. Mara avatar
    Mara 26/05/2012 00:44:26

    Μόνο που ο διεθνιστούλης κύριος... Μπαλάφας μας έχει συνδέσει.... με Κάϊρο....

    Ανάθεμα και τρις...ανάθεμα σε όλους όσους με τους χειρισμούς τους, φροντίσανε αυτός ο ανθέλληνας και η συμμορία που σέρνει, να αγγίζει ποσοστά κοντά στο 30% και να διεκδικεί εξουσία.
    Ο Σύριζα....ποιός ο Σύριζα....???????????
    Σαν δεν ντρέπονται όλοι λέω εγώ..... σαν δεν ντρέπονται...
    Άντε... γιατί μέχρι εδώ και μη παρέκει....

    • Hector Papaggelos avatar
      Hector Papaggelos @ Mara 26/05/2012 06:17:55

      τωρα μιλάς σωστά!!

  21. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 26/05/2012 00:46:06

    Δεν τους ενδιαφέρει. Και λοιπον τι θα κάνουμε;
    Θα μείνουμε αθωράκιστοι ή θα πάμε στη δραχμή;

    Σταματήστε να λαϊκίζετε με αυτά τα θέματα.
    Προσγειωθείτε στην ιστορική πραγματικότητα και ξεφύγετε από την φαντασίωση του διεθνιστικού όμορφου κόσμου των λαών, του αγγελικά φτιαγμένου.

    Ο κίνδυνος εξ ανατολών, μπορεί να συντηρείται σε μεγάλο βαθμό από τους αμερικανούς, αλλά είναι πραγματικός κίνδυνος, με πραγματικές ολέθριες πιθανές επιπτώσεις σε περίπτωση λάθους από μέρους μας.

    Στα γεωπολιτικά δεν υπάρχει "σόρρυ λάθος κάναμε", δεν υπαρχει έλεος, δεν υπάρχει θα ρισκάρουμε και θα δούμε τι θα κάνουμε.

    Εαν κάτσει η στραβή και πέσεις έξω στο "ρίσκο" σου και χάσεις, πληρώνεις με το κεφάλι σου και το κεφάλι των παιδιών σου. Στην κυριολεξία. Και αυτό είναι ιστορικά αποδεδειγμένο.

  22. Scarface avatar
    Scarface 26/05/2012 00:46:55

    Μονο που τωρα εχουμε 2012. Και δεν υπαρχει εξοπλιστικο προγραμμα να περικοπει. Γι'αυτο και περικοπτονται τα καυσιμα, τα ανταλακτικα κτλ.

    Και οσον αφορα το "δευτερο μεγαλυτερο ειασγωγεα οπλων" ψαξε τα προγραμματα ενα ενα και θα δεις οτι τα περισσοτερα ηταν λιγο πολυ προβληματικα.
    f-16
    Tor m1
    C-27 spartan
    Leopard 2a6
    Τυπε 214
    Εκσυγρονισμος Type 209/1200

    Το τεραστιο εξοπλιστικο προγραμμα μετα τα Ιμια ειχε δυστυχως, σαν βασικο στοχο τις μιζες και οχι την αποτροπη.

  23. babayaro avatar
    babayaro 26/05/2012 01:32:19

    Ωραια τα λεμε μεταξυ μας!
    Σε καμια εκπομπη δεν εχω δει να σηκωνεται το θεμα για την ατζεντα του Συριζα σχετικα με τα εθνικα θεματα..Σημαντικο το οικονομικο πεδιο,δε λεω,αλλα ο Ελληνας δεν ειναι ετσι οπως τον φανταζονται οι αριστεροι,αθεος και απατρις.
    Χτυπηστε τους λοιπον(αυτο παει για τους υποψηφιους της ΝΔ),υπαρχουν τα επιχειρηματα,ξεβρακωστε τους διεθνιστουληδες και τους παπαδημουληδες και τους στρατουληδες...

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ babayaro 26/05/2012 02:56:55

      Να κι ένα πρόσφατο video που ξετρύπωσα

      http://www.youtube.com/watch?v=KFD4dm3wQ6c&list=PLBAAB31B6B824BB9A&index=9&feature=plpp_video

      από σχόλιο του επόμενου συνδέσμου:

      http://infognomonpolitics.blogspot.com/2012/05/vs.html

      Ο Ανδρέας Παπανδρέου "έβριζε" τους Αμερικανούς με συνθήματα "έξω από το ΝΑΤΟ" με σκοπό να υφαρπάξει την εξουσία και να κάνει τα αντίθετα. Τελικά αυτά που έχω διαβάσει για τον Αλέξη ότι πρόκειται περί Ανδρέα Παπανδρέου ν2 φαίνεται ότι έχουν βάση.

  24. Nik avatar
    Nik 26/05/2012 03:01:26

    Ειρωνικό το ρίσκο με τους Τούρκους, διότι ο τελευταίος που το ρίσκαρε και δεν του βγήκε ήταν ο Ιωαννίδης!

    Είναι τραγικό για μια παράταξη που ασπάζεται τον υλισμό, άρα καταλαβαίνει και από κυνισμό να μην κατανοεί πόσο κυνικοί είναι οι Τούρκοι.

  25. kostas avatar
    kostas 26/05/2012 03:17:28

    ΚΥΡΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΕΞ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΝΤΟΣ ΜΗΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΕΜΠΑΡΚΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΡΑΝ ;

    Η "ΦΙΛΗ ΜΑΣ" ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΟΛΑ !!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ.

  26. Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς avatar
    Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς 26/05/2012 03:18:08

    Σὲ περίπτωση πολεμικῆς σύρραξης, ὁ ΣΥΡΙΖΑ θὰ δώσει ἐντολὴ στὰ στρατεύματα νὰ ἐπιτίθενται στὸν ἐχθρὸ μὲ παθιασμένα γλωσσόφιλα. ἡ Ἀγάπη θὰ Νικήσει.

    "θὰ τὸ ρισκάρουμε"

    ρὲ αὐτοὶ θὰ παίξουν τὴ χώρα στὸ μπαρμπούτι!!!

  27. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 26/05/2012 04:18:48

    τρατζικ

    ουτε στο ελεεινο καζινο δεν παιρνουν τετοιο ρισκο...

  28. k avatar
    k 26/05/2012 07:31:50

    Γιατί φοβάστε την τουρκία , δεν είμαστε σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ? Δεν είναι με το είναι με το ένα πόδι στην πολυαγαπημένη σας Ευρώπη? Και γιατί οι φίλοι σας Ευρωπαίοι που ''ενδιαφέρονται'' για την Ελλάδα, δεν εγγυώνται τα συνορά της? Και γιατί η πολυαγαπημένη σας Ευρώπη δεν παίρνει θέση για τις απειλές πολέμου της τουρκίας εναντίον μας? Και γιατί ενώ ζητούσαμε δάνειο αυτοί θέλαν να μας πουλήσουν στρατιωτικό υλικό? Οι φίλοι σας οι ευρωπαίοι δεν παίρνουν θέση ούτε για τα 12 μίλια , ούτε για την ελληνική ΑΟΖ. Να τους χαίρεστε τους φίλους σας τους ευρωπαίους.
    Πρέπει να μειωθούν οι στρατιωτικές δαπάνες αφού είναι ο κύριος λόγος που χρεοκοπήσαμε.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ k 26/05/2012 11:41:54

      Τα ερωτήματα που θέτεις πολύ λογικά είναι, αλλά μην περιμένεις να σου απαντήσει κανείς, γιατί πολύ απλά λυκοφιλίες και σχέσεις συμφερόντων αναπτύσσονται εντός των συμμαχιών αυτών.
      Στα παλαιά τους υποδήματα (για να μη γράψω κάτι βαρύτερο και λογοκριθεί) των Γερμανών/Γάλλων, παπαγάλων για την ΑΟΖ μας.
      Εμείς οφείλουμε να κινηθούμε για τα δικά μας συμφέροντα και να κερδίσουμε περισσότερα, όμως αυτό προυποθέτει πολλά.
      Από την άλλη μεριά κάπως απάντησε παραπάνω ο Αιζενχάουερ για το θέμα αυτό: όντως συμφωνώ κι εγώ ότι συμφέρει η τεχνητή ένταση με τους ανατολικούς μας γείτονες για να πουλάνε οι έξω τα όπλα τους, αλλά από την άλλη μεριά ας μην ξεχνάμε ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται και πικρά μάλιστα.
      Ο φόβος είναι που φυλάει τα έρημα λέει ο θυμόσοφος λαός μας, αν θες ειρήνη ετοιμάσου για πόλεμο έλεγαν οι Λατίνοι. Αλλά για να μην παρερμηνευθώ δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να συνεχιστεί η αλόγιστη αγορά πολεμικού υλικού, κάπου να μπει ένα μέτρο δίχως να διακυβεύεται η ασφάλεια κι η συνοχή της Ελλάδας. Αυτά μπορούν να κοστολογηθούν και να δωθούν προτεραιότητες σε απαραίτητες δαπάνες.
      Σήμερα το πρωί μίλησε για πολύ λίγο κι εντελώς διαφορετικά ο Μπαλάφας για το θέμα αυτό στη ΝΕΤ (έτυχε να τελειώνει κι ο τηλεοπτικός χρόνος). Είπε ότι εφόσον αρκετός κόσμος πεινάει στην Ελλάδα δε μπορούμε να ξοδεύουμε χρήματα για γερμανικά υποβρύχια που γέρνουν είτε για φρεγάτες ώστε να καλοπιάσουμε τους Γάλλους.

  29. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/05/2012 08:35:24

    Τούρκοι μήν κουνιέστε καί πολύ
    ὁ Τσίπρας θά ἀμολήσει τή Δουρῆ!

  30. Tom avatar
    Tom 26/05/2012 11:21:36

    έχουσιν γνώσιν οι φύλακες!

  31. athamas avatar
    athamas 26/05/2012 12:15:35

    Ξεχνάτε κάτι βασικό, ο Τσίπρας δεν είναι στις λίστες χριστοφοράκου, άρα είναι πιο πατριώτης από κάποιες τσιγκολελέτες του χριστοφοράκου!

  32. dexiosforever avatar
    dexiosforever 26/05/2012 13:30:26

    ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ ΕΙΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ “ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ”,
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙ;
    ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ “ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ” ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ, ΚΟΨΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ (ΒΛΕΠΕ ΔΕΗ, ΟΣΕ, ΔΟΕ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΒΟΥΛΗ, ΚΛΠ).
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ.
    ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΝΔ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ,
    EΧΕΤΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΑ ΕΠΙΤΙΜΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΦΑ.
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΚΑΛΟ ΠΑΤΟ.

  33. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 26/05/2012 13:41:36

    Καλα ενταξει... τετοιες δηλωσεις να ακουνε οι Τουρκοι και εχουν μια χαρα απιστευτη...Μιλαμε για εντελως ακραια αντεθνικες θεσεις , εαν αυτοι οι ανθρωποι ερθουν στην εξουσια καταστραφηκαμε οταν καθονται και λενε τετοια...
    ΤΙ ΘΑ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΜΕΩΘΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ?ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ , ΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ !!!!!!
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ! ΛΙΓΟ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ?ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ????

  34. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:23:19

    Νομίζεις!!!

  35. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:24:26

    Σύριζα = κομμουνιστικό ΠΑΣΟΚ. Τώρα εξηγούνται τα παραπάνω επαρκώς ;

  36. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:26:15

    Σου προτείνω μια μετακόμιση σε μουσουλμανική χώρα, επειδή σε λίγο θα σου λείπουν οι φίλοι σου οι λάθρο... Τουλ. να σε πάρουν μαζί τους.

  37. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 26/05/2012 17:31:34

    Οι ισπανοί πολιτικοί όμως έβγαιναν από το δωμάτιο που έμπαινε ο Παπανδρέου μην τύχει και ...φωτογραφηθούν μαζί του.

    Πάντως αμφιβάλλω για αυτά που λες γιατί άλλα μου έχουν πει.

  38. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:31:48

    Τα αναθέματα στους Πασόκους που βρήκαν νέο Αντρέα με τις κορώνες του να τους κάνει να αισθανόνται πως θα συνεχίσουν να φαίνονται νικητές έστω και σε μια πατρίδα μέσα στο χάος. Αυτό το μέρος του λαού πρόδωσε την πατρίδα και τις αξίες της Ελλάδας μας. Δεκαετίες τώρα. Και δεν αλλάζουν μυαλά. Για αυτό θα έχουμε βαριά ποινή και κανόνα. Ευτυχώς δε θα εξαφανιστεί η Ελλάδα.

  39. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:33:39

    Βρήκαν το διάδοχο του ΓΑΠ για να αρχίσει το ντόμινο...

  40. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:35:36

    Νομίζεις πως η φράση "θα το ρισκάρουμε" είναι η αλήθεια του σχεδίου; Θα παραδώσουμε το μισό Αιγαίο και τη Θράκη εννοεί αλλά δε το λέει ευθέως. Πρόκειται για ΠΡΟΔΟΤΕΣ μεγέθους ΓΑΠ! Ξυπνάτε!!!

  41. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/05/2012 17:37:33

    Οι βουλευτές του; Αυτός δεν πρόλαβε ως νεάκι. Για ρώτα τους λοιπούς...

    Ο Σαμαράς είναι δηλαδή; Αν θες σοβαρή σύγκριση...

  42. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 26/05/2012 18:45:07

    Με το ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα από τους Τούρκους. Αν κουνηθούν, ο αρχιστράτηγος Alexei θα επιστρατεύσει ορδές ετοιμοπόλεμων κουκουλοφόρων, που με πέτρες και μολότωφ και την ιαχή "Σύριζααααααααα" θα τρέψουν σε φυγή τους έντρομους αντιπάλους μας.

  43. m.s avatar
    m.s 26/05/2012 20:15:43

    Το επικρατέστερο σενάριο
    Ο Τσίπρας αυτοδύναμος, η Μέρκελ πηδάει από τον 6ο όροφο της καγκελαρίας , ο Ολάντ στήνει αντίσκηνο στη Κουμουνδούρου και κάνει απεργία πείνας μέχρι να τον δεί ο Αλέξης , οι σκοπιανοί κατεβάζουν τον Μεγαλέξανδρο και ανεβάζουν τον Μεγαλέξη , η Ευρώπη πάει στη δραχμή , η εθνική Ελλάδος παίρνει το κόπα Άφρικα , οι γεωτρήσεις στην Κρήτη βγάζουν γάλα με κακάο , το επίδομα ανεργίας θα το παίρνουν όλοι ανεξαιρέτως και ο Ομπάμα με τον Κάμερον θα ζητήσουν άσυλο στον Τσάβες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.