01/09/2007 15:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι επενδυτές δεν θέλουν τα δάση

Οι φωτιές βολεύουν τελικά τη ΝΔ. Με την ακατάσχετη παροχολογία προσπαθεί να δημιουργήσει στους ψηφοφόρους των πληγέντων περιοχών την προσδοκία ενός νέου «σχεδίου Μάρσαλ». Και φαίνεται να αποκτά, επιτέλους, ένα «σχέδιο ανάπτυξης», εκεί που δεν είχε να προτείνει τίποτα ουσιαστικό. Όπως εξάλλου είναι γνωστό ο λαουτζίκος ψηφίζει πάντα αυτόν που είναι στην κυβέρνηση, για να συνεχίσει να δίνει. Θέλει «κυβερνητική σταθερότητα», επειδή αν αλλάξει η κυβέρνηση φοβάται ότι θα αλλάξουν και τα μέτρα και θα σταματήσει η ροή ρευστού και  παροχών.

Στην απέναντι πλευρά το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να διαπράττει σοβαρά λάθη πολιτικής στρατηγικής. Αντί να επικεντρώσει την προσοχή του τα προβλήματα των πληγέντων περιοχών και να προτείνει συγκεκριμένα μέτρα (εκμεταλλευόμενο τη μακρά κυβερνητική του εμπειρία σε σχέση με τη ΝΔ), συγκεντρώνει τα πυρά του στην κυβερνητική ανεπάρκεια. Σιγά τα ωά. Το ξέρουν πια όλοι ότι η κυβέρνηση είναι ανίκανη. Το θέμα είναι τι προτείνεις στη θέση της. Κι αφού η εναλλακτική λύση είναι το χρεοκοπημένο και σπαρασσόμενο ΠΑΣΟΚ, οι αναποφάσιστοι μπορεί να εκτιμήσουν στο τέλος ότι πρέπει να δώσουν μια ακόμα ευκαιρία στη ΝΔ μπας και βελτιωθεί.

Υπερ της κυβέρνησης λειτουργούν και τα μεγάλα επενδυτικά σχέδια για την περιοχή που αποκαλύπτονται σιγά – σιγά. Σχέδια που ενισχύουν τις προσδοκίες συγκεκριμένων κατηγοριών του πληθυσμού, αφού τα φιλέτα είναι πολλά και τεράστια, όπως και τα δισεκατομμύρια που θα ριχθούν στην περιοχή. Σε προηγούμενο post θέσαμε άλλωστε τα ερωτήματα που έχουν εγερθεί για τον ενδεχόμενο συσχετισμό ανάμεσα στις πυρκαγιές στην Ηλεία και την κατασκευή της Ιονίας Οδού που θα μειώσει την απόσταση Πάτρας – Καλαμάτας σε λιγότερο από δυο ώρες. Ο νέος οδικός άξονας με συνολικό μήκος 460 χιλιόμετρα, με 20 ανισόπεδους κόμβους και σήραγγες συνολικού μήκους 5 χιλιομέτρων, φιλοδοξεί να βγάλει από τη σημερινή απομόνωση τη Δυτική Ελλάδα, σε συνδυασμό με δύο άλλα μεγάλα έργα: Τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου, καθώς και την υποθαλάσσια σύνδεση Ακτίου-Πρέβεζας. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα συνδέσει τις πόλεις Καλαμάτα, Πύργο, Πάτρα, Ρίο, Αντίρριο, Αγρίνιο, Άρτα και Γιάννενα, φθάνοντας ως την Κακαβιά, στα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το κόστος της παρέμβασης υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει το ένα τρισεκατομμύριο δραχμές, που θα διασφαλιστεί κυρίως από ιδιωτικά κεφάλαια. (για περισσότερα βλ. το site: http://www.epoxi.gr/themata5.htm)

Όπως άλλωστε δημοσίευσε το  http://www.press-gr.blogspot.com, στις 22 Αυγούστου, λίγα εικοσιτετράωρα πριν ξεσπάσει η καταστροφική πυρκαγιά στην Ηλεία, είχαν επισκεφθεί την Ζαχάρω, τη λίμνη Καϊάφα και την γύρω περιοχή εκπρόσωποι κατασκευαστικού ομίλου από τις ΗΠΑ και εκπρόσωποι του γνωστού διεθνούς επιχειρηματικού ομίλου World Trade Center (WTC) Group. Η συνάντηση είχε αντικείμενο, μεγάλες επενδύσεις εμπορικού, τουριστικού και ναυτιλιακού χαρακτήρα, τις οποίες ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει το WTC Group στην περιοχή του Κατακώλου, στον Νομό Ηλείας.

Μιλάμε δηλαδή για δισεκατομμύρια αποζημιώσεων για απαλλοτριώσεις, τουριστικές επενδύσεις, νέους δρόμους, ξενοδοχεία κλπ. Και δεν υπαινισσόμεθα τίποτα, αλλά όλοι γνωρίζουν ότι οι επενδυτές δεν θέλουν τα υπάρχοντα δάση, επειδή με αυτά θα ελλοχεύει ο κίνδυνος της πυρκαγιάς. Στη θέση τους θέλουν προγραμματισμένη αναδάσωση, με ζώνες αντιπυρικής προστασίας κλπ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Suhoi avatar
    Suhoi 02/09/2007 16:12:22

    Με πάσα επιφύλαξη μιά πληροφορία-φήμη που ακούγεται εντονότατα στη Ζαχάρω. Η γνωστή Marfin έχει επιδείξει μεγάλο ενδιαφέρον για επενδύσεις (τουστικές;) στην περιοχή (Καϊάφα;).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.