#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2010 21:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί να πληρώσουν τον ΟΣΕ, όχι οι εργαζόμενοι



Ενα ακόμη μέτωπο αποφάσισε να ανοίξει η κυβέρνηση αμέσως μόλις έκλεισε αυτό με τους μεταφορείς. Πρόκειται για τον ΟΣΕ με το νομοσχέδιο να παίρνει το πράσινο φως από το υπουργικό συμβούλιο. Σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη δε θα απολυθεί κανένας αλλά το προσωπικό θα μειωθεί κατά 2.350 περίπου με συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Επίσης, θα παραχωρηθεί σε στρατηγικό επενδυτή το 49% και το management της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα περικοπούν ζημιογόνες γραμμές ενώ έρχονται αυξήσεις – φωτιά στα εισιτήρια από τον επόμενο Ιανουάριο.

Σε ότι αφορά τις μετατάξεις, θα ακολουθηθεί στην αρχή η προαιρετική μετάταξη σε άλλη υπηρεσία, κι αν δεν συμπληρωθεί ο αριθμός των 1.350 τότε θα γίνει υποχρεωτική μετακίνηση.

Αναφορικά με τους μισθούς, το νομοσχέδιο θα προβλέπει ότι θα τηρηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας αλλά θα πέσει μεγάλο τσεκούρι στα επιδόματα ώστε αυτά να μην ξεπερνούν το 10%-15% του μισθού. Δεν μπορεί εργαζόμενοι στον ΟΣΕ να αμείβονται με ετήσιο μισθό πάνω από 70.000 ευρώ, διαμηνύει η κυβέρνηση, ενώ από την πλευρά των εργαζόμενων τονίζουν ότι αυτοί είναι ελάχιστοι και είναι golden boys που ευνοήθηκαν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

Το συνολικό χρέος του ΟΣΕ ανέρχεται σε 10 δισ. ευρώ ενώ κάθε χρόνο μπαίνει μέσα ακόμη 1 δισ. ευρώ.

Επίσης, στα χέρια του Δ. Ρέππα υπάρχει έκθεση στην οποία καταγράφονται σημεία και τέρατα για απίστευτες ιστορίες ρεμούλας, υπερτιμολογήσεων, συμβάσεων από τις οποίες έφαγε πολύς κόσμος χρήμα και το κυριότερο παραχωρήσεις ακινήτων σε ημετέρους χωρίς να δίνεται καν ενοίκιο ενώ ο Οργανισμός πλήρωνε ακόμη και το ρεύμα.

Και όλη αυτή η ρεμούλα είναι διαχρονική, ξεκινά τουλάχιστον από το 1999 και έπειτα.

Ωστόσο, μπορεί πολλοί εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο να έχουν ευθύνες για το κατάντημα αυτό όμως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης πρέπει να επωμιστούν οι εκάστοτε κυβερνήσεις και οι διορισμένες διοικήσεις στον ΟΣΕ.

Κατ' αρχάς τα 10 δισ. χρέος δεν έγινε μόνο και μόνο επειδή κάποια golden boys παίρνουν απίστευτους για το δημόσιο μισθούς. Τα λεφτά αυτά δόθηκαν για να γίνουν επενδύσεις, εκσυγχρονισμός του δικτύου, αξιοποίηση της περιουσίας. Αν δεν έγιναν, κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή διότι με τον τρόπο αυτό απαξίωσαν τον Οργανισμό.

Επίσης, οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί όλων των κομμάτων είναι αυτοί που παίζουν παιχνίδια στην πλάτη του ΟΣΕ. Κάνουν κοινωνική πολιτική με φθηνά ή δωρεάν εισιτήρια, διατηρούν ζημιογόνες γραμμές αρκεί μόνο να περνούν δίπλα από κάποιο... κεφαλοχώρι στην ελληνική επαρχία, αλλά κανείς να μην το επιλέγει για τη μεταφορά του.

Ο ΟΣΕ είναι μια Ολυμπιακή δέκα φορές χειρότερη και πολύ δύσκολα θα επιτευχθεί η εξυγίανσή της. Οι δεσμεύσεις στο Μνημόνιο κάνουν λόγο για ριζικές αλλαγές μέχρι την άνοιξη του 2011. Για να δούμε θα τολμήσει η κυβέρνηση να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο ή θα κάνει πάλι τις γνωστές πολιτικές της που οδηγούν στο χάος και την κοινωνική αναταραχή;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 04/10/2010 23:31:21

    Κανονικά ο ΟΣΕ έπρεπε να κλείσει για λίγο καιρό, να πάνε από εκεί όπου ήρθανε οι κηφήνες και μετά να ανοίξει πάλι, αλλά μόνο στο δίκτυο όπου έχει σοβαρή κίνηση και δικαιολογεί το ντίζελ που καίει!
    Σήμερα δεν έχουμε σιδηρόδρομο, αλλά ένα σύστημα μισθοδοσίας κομματόσκυλων. Αντί να κάθονται σπίτι τους και να τους έρχεται η επιταγή κάθε μήνα, προσποιούνται ότι δουλεύουν! Όποιος έχει ταξιδέψει σε χώρα της Δυτικής Ευρώπης θα έχει καταλάβει τι σημαίνει σιδηρόδρομος!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Σχολιαστής 05/10/2010 01:55:59

      Μήπως θυμάσε το σύνθημα που λέγανε κάποτε στον Τσοβόλα ????

      Βλάξ ή Ενοχος ????

      Ε λοιπόν το ίδιο ισχύει και για κάτι τύπους σαν και του λόγου σου.

      Γιατί ή είσαι βλάξ και τσιμπάς το παραμύθι
      Η είσαι εξαπτέρυγο.

      Δώσε μόνο απάντηση γιατί θέλουν να κόψουν Δρομολόγια και να αυξήσουν τα εισητήρια κατά 60% ???(Πέρα απο μισθούς και Προσωπικό).

      Μήπως για να τον παραδώσουν με υπερκέρδη στους Ιδιώτες ????

      Και ποιό θα είναι το δικό σου κέρδος ???
      Μήπως η αύξηση 60% του εισιτηρίου

      Και αφού κάνουν όλα αυτά γιατί δεν τα κανανε πιό πριν ώστε να μην έχει ζημιές ο ΟΣΕ ?????

      Και μιάς και ταξίδεψες στο εξωτερικό μήπως ρώτησες αν κι εκεί κανανε παραγγελίες στην ΜΑΝ βαγόνια που δεν χωρούσαν στις γραμμές........

      ΥΓ. Αυτά απο έναν εργαζόμενο στον Ιδιωτικό τομέα , που καταλαβαίνει τι σημαίνει Ιδιώτης και το να βρεθείς στον δρόμο απο την μια στιγμή στην άλλη

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Σχολιαστής 05/10/2010 07:51:27

      θα συμφωνησω και θα προσθεσω, να τους γινει η προταση να καταρτησουν επα επιχειρηματικο σχεδιο οι ιδιοι και εαν ο λαος το εγκρινει να αγορασουν ολο το συστημα οι ιδιοι και να πληρωνονται απ την επιχειρηση που θα διοικουν μοιραζοντας τα κερδη καθε χρησης στους ιδιους ( ως μετοχοι ολοι! ) και στο κρατος ( εαν κ εφοσον τους εγγυαται με $$ τις δραστηριοτητες τα δανεια κλπ.. )

      Εαν τους βγαινει το επιχειρηματικο με τα σημερινα εσοδα/εξοδα assets/liabilities αποσβεσεις και δανεια, δεν εχουν λογο να μην παρουν οι ιδιοι την επιχειρηση και να πληρωνονται και 30% περισσοτερα. Γτ οχι?

      ΠΠ

  2. paskitis avatar
    paskitis 05/10/2010 01:01:38

    ποιοι ειναι κηφηνες αγαπητε?
    που δουλευω με το μεγιστο 3 ρεπο τον μηνα?
    που δεν παιρνω αδεια το καλοκαιρι?
    που δουλευω 10 ωρες την ημερα τουλαχιστον?
    πως να ειμαι κηφηνας?τι να κανω να του πω δεν παω να οδηγησω το τρενο?
    ειναι δυνατον να μην παρουσιαστω να οδηγησω το τρενο?πως να ειμαι αντιπαραγωγικος αραγε?πως να προσποιηθω οτι δουλευω?να το βαλω στον αυτοματο να παει μονο του?
    που εχω τρακαρει απειρες φορες με διαφορα οχηματα καλωδια βραχια?
    που εχω παει σε κηδειες συναδελφων λες και ειμαστε σε πολεμο?
    πειτε μου εναν ευρωπαικο σιδηροδρομο με κερδος η στον κοσμο ολο
    μεχρι η αμτρακ μπαινει μεσα .η sncf δε εχει υποβαθμιστει η πιστοληπτικη της ικανοτητα στην γαλλια.και οι 2 εταιρειες στην sncf ,ratp στην γαλλια ειναι κρατικες.και ειναι το τελειοτερο δικτυο στον κοσμο.μετα το ιαπωνικο κ μετα το αμερικανικο
    το ιαπωνικο χικαρι προβληματιζει λογω των ποσων που θελει για συντηρηση και ειναι ηλεκτροκινητο παρακαλω
    το γιουροσταρ που ειναι γρηγορο τρενο διασιδηροδρομικου δικτυου ειναι ευρωπαικη επενδυση γαλλιας,γερμανιας ,βελγιου,αγγλιας,ισπανιας κλπ
    μιλαμε για τεραστιο ΚΟΣΤΟΣ που ειναι αδυνατον να τα κανει ενα κρατος μονο του
    στην γαλλια που εχουμε εκπαιδευτει το πιο νεο τρενο ηταν 35 ετων!!στην πιο σημαντικη γραμμη του παρισιου παρακαλω.σε μερικες γραμμες του μετρο δε τα βαγονια ακομα ανοιγουν με χερουλια συρτες!!ειναι 50 ετων!!!
    εδω το δικτυο ειναι ακομασε κατασκευη μετα απο 15 χρονια!!οι σημερινοι ιδιοκτητες καναλιων και μεγαλοεργολαβοι χρεωσαν το εργα στο 10πλασιο!!αυτοι εφαγαν τα λεφτα..τα φιλαρακια της καθε κυβερνησης
    εκαναν ανακαινιση στο τριπολη αργος ναυπλιο και κατεβηκε η ταχυτητα των δρομολογιων1!!!ανηκουστο
    στην μακεδονια τα κτελ εκαναν αγωγη στον οσε για αθεμιτο ανταγωνισμο επειδη ηταν γεματα τατρενα απο εδεσσα κλπ.ανηκουστο
    οι φορτηγατζηδες εβαλαν βετο για τα εμπορικα τρενα.1 τρενο=40 νταλικες με 2 ατομα προσωπικο!!!
    τα εισητηρια του οσε το κρατος απαγορευε να διαμορφωνονται κοντα στο κοστος αλλα ορισε επιδοτηση 70% δηλαδη στα 10 ευρο που πληρωνετε εισητηριο τα 7 ειναι επιδοτηση που το κρατος δεν την εδωσε ποτε απο το 1978!!!!

    • καινός avatar
      καινός @ paskitis 05/10/2010 01:39:29

      Ατυχές σχόλιο. Εσύ που φαίνεσαι γνώστης, για διαφωτίσέ μας περισσότερο...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ paskitis 05/10/2010 02:09:36

      Αγαπητέ Πασκίτη

      Συφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου .

      Αλλά έχω ένα ερώτημα (που είναι και ερώτημα και για άλλες επιχειρήσεις που έρχεται η σειρά τους. Τράπεζες-ΕΥΔΑΠ......)

      Πού ήσουν όταν γινότανε όλες αυτές οι ρεμούλες ???
      Πότε έβγαλες μία ανακοίνωση - καταγγελία ???
      Προφανώς υπήρχαν συμφέροντα εργαζομένων και μάλιστα Αρχισυνδικαλιστών.
      Αυτό είναι το μόνο και Μεγάλο λάθος το δικό σας και τώρα δυσκολεύεστε να πείσετε για τα δίκια σας.

      Κατα τα άλλα συμφωνω μαζί σου και σε καταλαβαίνω αλλά αυτό δυστυχώς δεν φτάνει

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ ΕΛΛΗΝ 05/10/2010 14:45:44

        Ε καλά τώρα αυτό λέγεται και Παγκαλισμός "φταίς και εσύ γιατί δεν αντέδρασες σε αυτά που έκαναν όλοι οι άλλοι...."
        Πρακτικά κανείς δεν το κάνει αυτό .....
        ..... άλλωστε όλοι οι Ελληνες φτάσαμε εδώ ..... φταίμε όλοι ???
        ..... μάλλον .... αλλά ο καθένας σε ποσοστό 1/11.000.000

  3. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 05/10/2010 02:05:28

    μπορεί κάποιος να αναρτήσει παρακαλώ :

    - τον μέσο ετήσιο μισθό των εργαζόμενων στον ΟΣΕ, που στην ουσία τον πληρώνει ο ελληνικός λαός......

    - την αύξηση της ετήσιας μισθοδοσίας των εργαζομένων στον ΟΣΕ από το 2004 μέχρι το 2009(την στιγμή μάλιστα που μειώθηκαν σημαντικά οι εργαζόμενοι)....

    Και να αναγράψετε ξεχωριστά τις ετήσιες υπερωρίες που πληρώνονται οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ......

    (δεν αναρτώ εγώ αυτά τα νούμερα, για να μην σας δώσω λαβή να με απαξιώσετε και να με λοιδωρήσετε πάλι....αν κανένας όμως δεν κάνει σχετική ανάρτηση, θα αναγκαστώ να αναρτήσω εγώ τα σχετικά νούμερα.....).

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ δαιμονάκι 05/10/2010 02:24:58

      Ποιά στοιχεία αυτά που παίρνεις απο τα εξαπτέρυγα ???
      Και μιλάνε για ετήσιους μισθούς 50.000 και 60.000
      Και μέσα περιλαμβάνουν 15.000 ευρώ Ασφαλιστικές εισφορές Εργοδότη και εργαζόμενου και 12.000 ΦΜΥ - Ενδυση - Υπόδηση - Φαγητό και εκατοντάδες ώρες υπερωριών με 27 και 28 μέρες εργασίας τον μήνα ????
      Αλωστε οι μελέτες λένε οτι απο τα 10 δις. χρέος τα 7,5 είναι εισφορές του κράτους 1,5 δημοσίων οργανισμών και 1δις απο κακοδιαχείρηση

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ δαιμονάκι 05/10/2010 09:48:49

      Εσύ μνημονιάκι μάλλον ψωμί βγάζεις απ'άυτό που κάνεις...

      Καμια εργασία δεν είναι ντροπή θα μου πεις...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ δαιμονάκι 05/10/2010 10:10:06

      Εσύ, μνημονιάκι, μήπως μπορείς να μας διαφωτίσεις για το λόγο για τον οποίο απαξιώθηκε πλήρως το τμήμα Κιάτο-Πάτρα; Είναι δυνατόν, μέχρι να προχωρήσουν -ΑΝ και ΟΤΑΝ προχωρήσουν- τα έργα της νέας γραμμής, να διακόπτεται τελείως η σιδηροδρομική σύνδεση της τρίτης πόλης της Ελλάδας με την Αθήνα;

  4. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 05/10/2010 05:08:17

    Αυτοί όλοι οι πολιτικοί,πότε θά πληρώσουν,επιτέλους πιά!!!!

  5. paskitis avatar
    paskitis 05/10/2010 09:09:23

    να σας πω εγω για την μισθοδοσια.
    οταν εφυγαν 2000 ατομα εμειναν 6090 πισω αντι να μειωθει η μισθοδοσια αυξηθηκε.αν το πεις αυτο σε καποιον θα πει πως ειναι δυνατον?
    και ομως
    και δειτε πως εγινε
    δεν υπηρχαν υπερωριρες αλλα οταν εφυγε το προσωπικο εμμεινε το ιδιο το πλεγμα δρομολογιων.ετσι εμεινε μια αναλογια 480 δρομολογια για 520 μηχανοδηγους!!το ποσοστο ηταν κανονικο για καθε βαρδια 1.6 δηλαδη 480χ1,60 ατομα
    αντι να γινει αυτο ο οσε σταματησε να κανει προσληψεις απο το 1984
    ετσι μας αλλαξαν τον αδοξαστο.να σκεφτειτε εβαλαν στον κανονισμο εργασιας κ ειδικο ορο οτι αφου ληξει η εργασια εχει δικαιωμα να σε ξανακαλεσει για εργασια μετα απο 10 ωρες!!και εκτος εδρας μετα απο 8 ωρες!!!
    καταλαβαινετε τι συμβαινει .παμε καθε 10 ωρες για δουλεια
    μας εχει φυγει ο πατος στην κυριολεξια και δεν τολμουσες να πεις κ τιπτα
    μας εχουν τεντωσει σαν λαστιχο.τους συνεφερε να πληρωνουν υπερωριες απο το να φερουν κοσμο κ να πληρωνουν εισφορες.για αυτο το κανανε
    αλλα τωρα σε δειχνουν με το δαχτυλο.οι ιδιοι που πριν σε διαταζαν να πεθαινεις στο δρομλογιο
    αλλα που να τα πει αυτα ο κος ΤΣΙΟΚΑΣ .τον συμφερει?
    για καθαρισμο τρενων πηραν ιδιωτικη εταιρεια με κοστος 10 εκ το χρονο.και τοτε ο οσε ειχε κοσμο
    πηραν σεκιουριτυ με 3,5 εκ το χρονο κ ο οσε εχει φυλακες
    αναθεσαν το τηλεφωνικο κεντρο με 4.5 εκ το χρονο και ο εργολαβος δεν το δουλεψε ποτε
    σημερα το ξεκινανε με υπαλληλους του οσε με κοστος 80.000 ευρω το χρονο
    αλλα ο εργολαβος τα τσεπωσε
    αυτα τα λιγα αλλα εχω κ αλλα να πω
    υγ(το καλοκαιρι δουλεψα 20 ημερες νυχτα ωσπου δεν αντεξα αλλο κ πηγα κ ζητησα ρεπο για να κοιμηθω...μου εδωσε...1 ρεπο)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ paskitis 05/10/2010 18:34:57

      Τσιόκας είπες και θυμήθηκα, χα χα χα χα.... ε ρε πλάκες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 05/10/2010 18:37:56

        Strange,

        Μην αρχίσεις γιατί θα σε βλέπω να τρέχεις στο Δικαστικό Μέγαρο.

        Συνθηματικά πές ότι ειναι να πείς..

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 05/10/2010 19:00:47

        Δεν έχω να πω τίποτα. Απλά όταν τον θυμάμαι γελάω. Για γέλια είναι.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ paskitis 05/10/2010 23:55:43

      Ο Κούκος που ήταν πρόεδρος του ΔΣ τι έκανε για όλα αυτά? Θα μου πεις ήταν πασόκος.

  6. anonymos avatar
    anonymos 05/10/2010 09:20:13

    Μεαά τους φορτηγατζήδες οι ΟΣΕΔΕΣ, ποιός έχει σειρά μετά?

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ anonymos 05/10/2010 14:49:42

      Φαρμακεία, ΤΑΞΙ, και βλέπουμε....

  7. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 05/10/2010 09:36:18

    Κατερίνη

    5.100 το μήνα ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, ούτε μείον εισφορές ούτε τίποτα. ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ! Απόφοιτος εξαταξίου.

    Τί κάνει ; Έλα να το δείς με τα μάτια σου, άν δέν πιστεύεις ότι πιστεύουν 9.900.000 συμπολίτες σου !

    Κι αυτό όσον αφορά τα νόμιμα. γιατί, άν μιλήσουμε για τα "χαρτζιλίκια".... εκεί να δείτε ! Γιά να προσπαθήσει κάποιος απο σάς να στείλει ένα βαρύ αντικείμενο φορτωτική, να δείς φάτσες : "Ώχου ρε αδελφέ μου, τώρα βρήκες νά'ρθης, δέν έχεις κάνα Αλβανό μαζί σου..."

    Ξυπνήστε, δεξιοί είμαστε ! Τσιμπηθείτε λίγο - σας έχουν βάλει κι εσάς να πιστεύετε οτι για την βρωμιά των βαγονιών, τη δυσωδία, την απαίσια συμπεριφορά στον Σταθμό Λαρίσης, τα ατυχήματα, τα αλλοπρόσαλλα δρομολόγια, τη ρεμούλα σε επίπεδο εργάτη φταίει το οτι δέν δίνονται κι άλλα "κονδύλια" και δέν προσλαμβάνεται κι άλλο προσωπικό, και οι μισθοί είναι λίγοι, και τα τρώνε τα γκόλντεν μπόυς - βρέ άι σιχτίρ !

    Ούτε στο ΚΚΕ δέν τα χάφτουν πιά αυτά τα παραμύθια. Ξυπνήστε, το αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Αμερική, εδώ είναι πιά η νέα μας πατρίδα (και των άλλων Ευρωπαίων συναδέλφων μας ), είτε το θέλετε είτε όχι. Χτυπηθείτε όσο θέλετε κάποιοι, απλώστε Ελληνικές σημαίες στο μπαλκόνι σας, βάλτε τον Τσε πόστερ στον τοίχο, φωνάξτε οτι "έχω πάρει δάνειο και έχω δόσεις", "είμαι τρίτεκνος και δικαιούμαι τζάμπα ρεύμα", "είμαι παιδί πολυτέκνου και πρέπει να μπώ στην Ιατρική με βαθμό απολυτηρίου 9" αλλά ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΠΙΑ! Και να κάνετε και το σταυρό σας, γιατί κάποια στιγμή μπορεί να ξεκινήσουμε και για την Κίνα !

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ τσώφλι πασατέμπου 05/10/2010 10:34:05

      Τσώφλι ομολογείς ότι είσαι,τσώφλι θα παραμείνεις...

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ ΙΩΝΑΣ 05/10/2010 10:53:07

        Ανέγνως αλλ'ούκ έγνως. Εί γάρ έγνως.... δέν θα ήσουν αριστερός, φίλε μου.

  8. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 05/10/2010 13:10:57

    3) Επειδή πολλοί από εσάς είστε επιφυλακτικοί, ας εξετάσουμε το θέμα από μια διαφορετική οπτική γωνία.

    O κύριος Θεοδωρόπουλος (Αντιπρόεδρος Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ) έγραψε στο BLOG TΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

    http://ose-gr.blogspot.com/2010/09/blog-post_7518.html

    «Το συνολικό κόστος των ΤΑΚΤΙΚΩΝ αποδοχών για όλο το προσωπικό (5.878 άτομα) κατά τον μήνα Αύγουστο 2010, ήταν 12.589.544,69 ευρώ. Συνεπώς ο μέσος ορός των "μεικτών" τακτικών αποδοχών ανά άτομο και ανά μήνα είναι:
    12.589.544,69 ευρώ : 5.878 άτομα = 2.141,81 (ευρώ ανά μήνα και ανά άτομο).
    Μετά την αφαίρεση των κρατήσεων (περ. 33%) προκύπτει ο μέσος όρος του "καθαρού" ποσού ανά μήνα και ανά άτομο, τo οποίο είναι:
    2.141,81-(2.141,81 χ 33%) = "1435,01" (ευρώ ανά μήνα και ανά άτομο).

    Ας κρίνει λοιπόν ο καθένας αν ο μέσος τακτικός καθαρός μηνιαίος μισθός (βασικός + χρονοεπίδομα + όλα τα λοιπά επιδόματα) των 1435,01 ευρώ (δηλαδή 1435,01 χ 12 = "17.220,12" ευρώ ετησίως), είναι μεγάλος 'η μικρός, για ένα προσωπικό με μέσο όρο ηλικίας άνω των 45,5 ετών…»

    Δηλαδή ο κύριος Θεοδωρόπουλος αναφέρει ότι οι μέσες ετήσιες καθαρές τακτικές αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΣΕ είναι 17.220,12 ευρώ (όπου μέσος τακτικός καθαρός ετήσιος μισθός = βασικός μισθός + χρονοεπίδομα + όλα τα λοιπά επιδόματα).


    Βάση των Ετήσιων Οικονομικών Καταστάσεων του Ομίλου ΟΣΕ
    για τη Χρήση 2009, ο αριθμός των εργαζομένων στον όμιλο ΟΣΕ στις 31/12/2009 ήταν 5003(σελίδα 65 http://www.ose.gr/LinkClick.aspx?fileticket=8RjXGyRwkdI%3D&tabid=98)

    Οι Μισθοί, ημερομίσθια & επιδόματα ήταν 214.277.000 ευρώ (σελίδα 52 http://www.ose.gr/LinkClick.aspx?fileticket=8RjXGyRwkdI%3D&tabid=98) και οι εργοδοτικές εισφορές 72.559.000 ευρώ.

    Δηλαδή ο μέσος ακαθάριστος μισθός των εργαζομένων του ομίλου ΟΣΕ για το 2009 ήταν

    214.277.000/5033 = 42574,41 ευρώ.

    Και αν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις (γύρω στο 35%) τότε ο μέσος ετήσιος καθαρός μισθός των εργαζομένων του ομίλου ΟΣΕ για το 2009 ήταν 27673,37 ευρώ
    (42574,41-14901,04= 27673,37, όπου 14901,04 οι κρατήσεις των εργαζομένων δηλαδή 42574,41 Χ 35% = 14901,04).

    Από τις 27673,37 που είναι ο μέσος ετήσιος καθαρός μισθός των εργαζομένων του ομίλου ΟΣΕ για το 2009 μέχρι τις 17.220,12 ευρώ που είναι οι μέσες ετήσιες καθαρές τακτικές αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΣΕ (που ανέφερε ο αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ), υπάρχει μια διαφορά 10.453,25 ευρώ (27673,37-17.220,12), που είναι οι
    ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΤΗΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ(όχι επιδόματα που περιλαμβάνονται στις τακτικές αποδοχές) που παίρνουν οι εργαζόμενοι στον όμιλο ΟΣΕ, και τις οποίες ο αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ στο παραπάνω blog των Σιδηροδρομικών αναφέρει ότι «τις παίρνουν ορισμένοι εργαζόμενοι και για συγκεκριμένους λόγους τους οποίους κρίνει η - εκάστοτε – Διοίκηση».

    Τα επίσημα στοιχεία όμως άλλα δείχνουν…..ότι οι εργαζόμενοι στον όμιλο ΟΣΕ παίρνουν κατά μέσο όρο ετήσιες καθαρές δευτερεύουσες απολαβές σχεδόν ίσες με τον μέσο ετήσιο καθαρό μισθό στον ιδιωτικό τομέα!!!!!!!!!

    Αντίστοιχα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο αριθμός των εργαζομένων της στις 31/12/2009 ήταν 1.710, τα Έξοδα μισθοδοσίας 88.721.536,26 ευρώ και τα Έξοδα ασφαλιστικών ταμείων 26.490.080,00 ευρώ (σελίδα 42

    http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/98/7e/57/987e57118cf30a1049aab969c5468fe96e01372e/application/pdf/%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3%CE%95+%CE%95%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%B5%CF%82+%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82+%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+2009.pdf


    Δηλαδή ο μέσος ακαθάριστος μισθός των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2009 ήταν

    88.721.536,26/1710 = 51883,94 ευρώ.

    Και αν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις (γύρω στο 35%) τότε ο μέσος ετήσιος καθαρός μισθός των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2009 ήταν 33724,56 ευρώ
    (51883,94 -18159,38= 33724,56 ευρώ, όπου 18159,38 οι κρατήσεις των εργαζομένων δηλαδή 51883,94 Χ 35% = 18159,38).


    Από τις 33724,56 ευρώ που είναι ο μέσος ετήσιος καθαρός μισθός των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2009 μέχρι τις 17.220,12 ευρώ που είναι οι μέσες ετήσιες καθαρές τακτικές αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΣΕ (που ανέφερε ο αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ), υπάρχει μια διαφορά 16504,44 ευρώ (33724,56 -17.220,12), που είναι οι
    ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΤΗΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ(όχι επιδόματα που περιλαμβάνονται στις τακτικές αποδοχές) που παίρνουν οι εργαζόμενοι στον όμιλο ΟΣΕ, και τις οποίες ο αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΟΣΕ στο παραπάνω blog των Σιδηροδρομικών αναφέρει ότι «τις παίρνουν ορισμένοι εργαζόμενοι και για συγκεκριμένους λόγους τους οποίους κρίνει η - εκάστοτε – Διοίκηση».

    Τα επίσημα στοιχεία όμως άλλα δείχνουν…..ότι οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίρνουν κατά μέσο όρο ετήσιες καθαρές δευτερεύουσες απολαβές περισσότερες από τον μέσο ετήσιο καθαρό μισθό στον ιδιωτικό τομέα!!!!!!!!!

    • 11888 avatar
      11888 @ δαιμονάκι 05/10/2010 14:09:49

      Σου φαινονται πολλα δηλαδη τα 30χιλ για εργαζομενους που δουλευουν δεκαετιες εκει?

      Για τα δικα σου ανθυγιεινα επιδοματα που παιρνεις απο την κλαδικη του ΜΠΑΤΣΟΚ για να γραφεις τετοια κατεβατα , θα κανεις καμμια αναφορα ή θα μας αφησεις παλι στα σκοταδια.

    • paskitis avatar
      paskitis @ δαιμονάκι 05/10/2010 21:05:15

      ο ιδιωτικος τομεας εχει καθηλωμενες αμοιβες.επισης δεν υπαρχει ιδιωτικη αντιστοιχη εταιρεια σιδηροδρομικη για να κανεις συγκριση
      μισθολογικη
      οι δευτερουσες απολαβες στον ιδιωτικο τομεα δεν αποδιδονται στον εργαζομενο αλλα παρακρατουνται παρανομα.πχ υπερωριες η νυχτερινα
      στο ευρωπαικο συνολο ειμαστε κατω απο τον μεσο ορο απολαβων
      οι γερμανοι μηχανοδηγοι παιρνουν περιπου 6000 το μηνα και οι ποτογαλοι περιπου 2000 με 2200
      οι αγγλοι ομως αμοιβονται με 60000 λιρες μεσο ορο και εκει ειναι ολες ιδιωτικες οι εταιρειες

  9. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 05/10/2010 15:56:42

    @ 11888...1) ξέρεις πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις πάνω από 500 εργαζόμενους που ο μέσος ετήσιος πληρωτέος μισθός να είναι πάνω από 20.000 EUR?(δεν μιλάω για ακαθάριστες αποδοχές)

    2) Κατανοώ ότι και αρκετοί ως πολλοί εργαζόμενοι στον ΟΣΕ κάνουν υπερωρίες.
    Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως οι χιλιάδες εργαζόμενοι του ΟΣΕ συνολικά ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ παίρνουν ως υπερωρίες το μήνα πάνω από 700 EUR.....την στιγμή που οι ίδιοι παραδέχονται ότι τα δρομολόγια έχουν μειωθεί(ήδη η γραμμή Κιάτο-Πάτρα δεν λειτουργεί εδώ και καιρό).
    Και μην αναφερθεί κάποιος μόνο στο προσωπικό των τραίνων (μηχανοδηγοί,συνοδοί), γιατί εγώ αναφέρομαι στο μέσο όρο των χιλιάδων εργαζομένων στον ΟΣΕ, στους οποίους βέβαια συμπεριλαμβάνεται και πολυπληθές διοικητικό προσωπικό.

  10. bb avatar
    bb 05/10/2010 18:26:50

    Gia pes mas esy PASKITH posa pairneis TO XRONO (=posa dhlwneis sthn eforia) kai afhste ta paramythia....

    Akou apofoitoi gymnasioy 6000 to mhna..Hmarton!!

  11. paskitis avatar
    paskitis 05/10/2010 20:55:54

    να σας πω αμεσως 42000 μικτα και εχω δουλεψει ολους τουσ μηνες απο 28 εως κ 30 ημερες αντι για 22
    το ρεπο δε ειναι κοστος οταν το δουλευεις ειναι 112 ευρω το ενα.
    εμενα μου χρωστανε παρα πολλα ρεπο αλλα οταν το πληρωνουν .και τα πληρωνουν υποχρεωτικα για να μην μαζευονται πολλα.
    πιο συγκεκριμενα εχω δουλεψει παραπανω τον χρονο κατα 48 ημερες ολοτον χρονο
    επισης συν την αδεια που δεν μεταφερεται πλεον αλλα πληρωνεται καθε τελος του ετους
    48χ112=5376 ευρω
    επισης και τις 48 μερες που δουλεψα παραπανω εχω υπερωριες και νυχτερινα και κυριακες κλπ.αυτες ειναι στο +40% δηλαδη =+2150
    συνολο =7526
    απο τις 42000 ευρω τα 7500 ειναι εργασια σε μερες ρεπο και μαλιστα υποχρεωτικη
    αν δουλευα 5νθημερο και δεν μου αλλαζαν τον αδοξαστο θα ειχα 31500 ευρω μικτα εισοδημα
    αυτο συμβαινει στον οσε.
    καλα εφορια δεν το συζηταμε καθολου ετσι.προπληρωνεται μεχρι ευρω σε εμας κ μιλαμε για κουφα ποσα...
    αν ειναι κ τιποτα αλλο πειτε κ θα απαντησω σεολα.και σε οσουν ειναι αρνητικοι ολα δεκτα .θα τα πουμε ολα

  12. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 05/10/2010 22:01:58

    Λοιπον φιλοι μου εγω αν και ΔΑΚΙΤΗΣ θα συνφωνησω απολυτα με τον Πασκιτη σε αυτα που γραφει για την εργασια στον ΟΣΕ και συγκεκριμενα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανηκω στο προσωπικο αμαξοστοιχιων [συνοδος], φτασαμε στο σημειο να δουλευουμε 28 -29 μερες το μηνα με ακαταστατο ωραριο,γιατι δεν υπαρχει προσωπικο. Καθε μερα κοβουμε 2 μπλοκ χειρογραφα εισιτηρια διοτι δεν υπαρχουν εκδοτηρια, καθε μερα κανουμε 500 χιλιομετρα τρεχοντας πανω-κατω στο τραινο για να εξυπηρετησουμε τους επιβατες, να λυσουμε προβληματα, να αντιμετωπισουμε βλαβες του δικτυου για να παει ο επιβατης με ασφαλεια στον προορισμο του. Αυτη ειναι η δουλεια μας και δεν παραπονιομαστε.
    Αγανακτουμε ομως οταν μας λενε κηφυνες καποιοι ανιδεοι. Ελα λεβεντη μου να αποβιβασεις κοσμο στο Θαυμακο η και στα Οινοφυτα αν θελεις σε τραινο με 8 η με 5 βαγονια αντιστοιχα. Ελα να κανεις καλα τον πρεζακια η τον μεθυσμενο που παρενοχλει την μητερα η την αδελφη σου. Ελα να αντιμετωπισεις περιστατικα με ανθρωπους που εχουν ψυχολογικα προβληματα η περιεργες συμπεριφορες. Αυτα που σου αναφερω δεν συμβαινουν που και που ειναι καθημερινα ειναι η ρουτινα μας. Μαθε λοιπον οτι δεν περισευουμε στην υπηρεσια παρα μονο αν κανει η ιδια η υπηρεσια εκπτωσεις στην ασφαλεια του επιβατικου κοινου. Το εκαναν στην Αγγλια και μετρανε ακομα πτωματα. Αν το θελεις αυτο βεβαιως να συμφωνησω μαζι σου πρεπει τα κερδη των τραπεζων και του μεγαλου κεφαλαιου να ειναι πανω απο την ανθρωπινη ζωη. Αυτη ειναι η εξυγειανση του ΟΣΕ που ευαγγελιζεται το ΠΑΣΟΚ. Τα λεφτα τα εφαγαν οι μεγαλοεργολαβοι για εργα που δεν παρεδοσαν ποτε. Τα λεφτα που ηταν υποχρεωση του κρατους να δωθουν στα συνχρηματοδοτουμενα εργα, δεν δοθηκαν ποτε απο το κρατος απλα τα χρεωσαν στον ΟΣΕ για να λενε τα Μπομπολακια οτι φταινε οι εργαζομενοι.
    Υ.Γ. Ξεχασα να σου πω φιλε μου οτι την δικη μου την καρτα δεν μπορει να την χτυπησει καποιος αλλος ουτε μπορω να πεταχτω απεναντι να πληρωσω εναν λογαριασμο. Ξεχασα να σου πω οτι τα Σαββατοκυριακα τα Χριστουγεννα , το Πασχα που για σενα ειναι ολιγοημερες διακοπες με την οικογενεια σου, δεδομενα, για μενα ειναι οπου ξημερωσει και οπου διαταξει η υπηρεσια.
    Ξεχασα να σου πω οτι εσυ εχεις το προγραμμα σου το ωραριο σου και φτιαχνεις την ζωη σου οπως σου αρεσει. Εγω μαθαινω καθε μεσημερι τι θα κανω την επομενη.
    Αγαπητο δαιμονακι εισαι εκτος τοπου και χρονου με αυτα που λες γιατι μπορω να σου φερω τα εκκαθαριστικα μου και να δεις οτι τα χρηματα που αναφερεις ειναι μαιμουδιες. Τα χρηματα αυτα τα παιρνουν διευθυνταδες και ατομα που κατεχουν πολιτικες θεσεις στον οργανισμο και ασκουν διοικηση.
    Φακτορα ευχαριστω για την φιλοξενια.

  13. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 05/10/2010 23:08:17

    @ paskitis....εσύ και αρκετοί άλλοι που είστε μηχανοδηγοί ή συνοδοί μπορεί να δουλεύετε 28 μέρες το μήνα, για αυτό και παίρνετε συνολικά πάνω από 4000 ευρώ.....δεν το αμφισβητώ....δεν είναι δυνατόν όμως ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ (δηλαδή 5000-6000 άτομα)να αμείβονται λες και κάνουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως 16ωρα κάθε εργάσιμη,28 ημέρες το μήνα!!!!!!!!!!!
    Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα...................

    @ ΑΙΟΛΙΚΟΣ...αγαπητέ φίλε, εγώ παράθεσα στοιχεία από τις επίσημες οικονομικές καταστάσεις του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2009...και μίλησα για τον ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΤΗΣΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ όλων των εργαζομένων στον ΟΣΕ......αν οι οικονομικές καταστάσεις αυτές δεν απηχούν την πραγματικότητα, να αναζητήσεις αλλού την ευθύνη,όχι σε εμένα......και αλήθεια τόσοι πολλοί διευθυντές υπάρχουν στον ΟΣΕ που αμείβονται πλουσιοπάροχα και ανεβάζουν τον μέσο όρο των ετήσιων καθαρών αποδοχών σας?

  14. Socialista avatar
    Socialista 06/10/2010 01:58:03

    Λοιπόν για να το μαζεύουμε κάπως .

    Το 2009 , θα μιλήσω μόνο για τους μηχανοδηγούς , η συνολική μισθοδοσία ήταν 22.876.761,98 σε τακτικές αποδοχές και 14.176.072,78 σε δευτερεύουσες ( πληρωμένα ρεπό , υπερωρίες , αργίες , νυχτερινά ) , 243.402,87 ήταν οι πληρωμές διανυκτερεύσεων ( 23Ε η μία ).Σύνολο δαπάνης 37.296.298 περίπου .Σύνολο προσωπικού για το 2009 , 580 μηχανοδηγοί .Μέσος όρος απολαβών 64300 μεικτά το μήνα /14 μήνες 4590Ε μεικτά πλέον δηλαδή εφορίας και ασφαλιστικών εισφορών . Το καθαρό ποσό που βγαίνει είναι περίπου στις 38000/14 , 2700 Ε το μήνα ..Και όχι 10 ή 8 ή 5 που λέει ο πλασιέ Τσιόκας και ο κάθε παπαρολογούντας που κρατάει ένα μικρόφωνο.

    Προχωράμε για να δούμε τις πραγματικές συνθήκες .Για το έτος 2009 η Τραινοσε πλήρωσε περίπου 15.000 αναπαύσεις ( ρεπό ) στους μηχανοδηγούς λόγω της έλλειψης προσωπικού .Μόνο το ποσό αυτό λογίζεται στο 1.680.000 Ε!!!!

    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ

    Οι τακτικές αποδοχές του κλάδου έλξης έχουν μειωθεί κατά 12% ετησίως, όπως και αυτές όλων των εργαζομένων σε ΔΕΚΟ ήτοι 2.800.000Ε ετησίως .Με τα νέα κυκλώματα εργασίας και την εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού σε συνδυασμό με την μείωση του μεταφορικού έργου έχουμε μια μείωση της τάξεως του 35 έως 40 % στις δευτερεύουσες απολαβές των εργαζομένων ήτοι περί τα 5.000.000 Ευρώ .Επιπλέον η εργοδοσία κέρδισε με την κατάργηση των πληρωμών των δώρων και επιδομάτων πάσχα και αδείας περί τα 3.000.000 Ε .Σύνολικά η μισθοδοσία λοιπόν των μηχανοδηγών σήμερα έχει μειωθεί περί τα 10.800.000 Ε ετησίως .Δηλαδή το κονδύλι θα φτάσει τα 27.000.000Ε .Αν υπολογίσουμε και τα 50 άτομα που υποχώρησαν με βάση τα περσινά δεδομένα εξοικονομούνται άλλα 2.500.000 Ε.Άρα φέτος το κόστος εργασίας θα φτάσει τα 25 , εγώ βάζω 26.000.000Ε ./520 μηχανοδηγούς =50.000 πλέον ασφαλιστικών και εφορίας δηλαδή περίπου στα 29500καθαρά /12=2400 το μήνα .
    Μιλάμε λοιπόν για 2400 Ε και 12 μήνες όχι 14 μήνες και 2700 .
    2400 σε 12 μήνες για εργαζόμενους με 32 χρόνια υπηρεσία , με οικογενειακά βάρη για συναδέλφους που δουλεύουν 26 με 27 μέρες το μήνα κουβαλώντας χιλιάδες επιβάτες και κατά μέσο όρο δουλεύοντας 80 ώρες νύχτα 30 ώρες υπερωρία και 3 αργίες το μήνα .
    Ο κύριος Τσιόκας τα γνωρίζει όλα αυτά , το ίδιο και ο κύριος Ρέππας .

    Όμως όλη η ιστορία και η στόχευση δεν γίνεται γιατί το έλλειμα πηγάζει απο την μισθοδοσία .Η όλη στόχευση είναι να ξεπουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα ιδιωτικά συμφέροντα έναντι πινακίου φακής .Γιατί ο πλασιέ ( Τσιόκας ) παρακαλάει καθημερινά Άγγλους Γάλλους Πορτογάλους να πάρουν το management !

    Προσέξτε τώρα πως προετοιμάζουν τον δρόμο για την επέλαση των ιδιωτών.Έχοντας γλυτώσει πάνω απο 10.000.000Ε μόνο απο τους μηχανοδηγούς ,έχοντας γλυτώσει άλλα περίπου 50.000.000 απο αμαρτωλές συμβάσεις καθαριότητας , τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και νοικοκυρέματος τι λένε ?Έχοντας επιπλέον εξασφαλίσει άλλα 50 εκ για επιδοτήσεις άγονων γραμμών για το 2010 ( όταν στο εξωτερικό τα ποσά αυτά είναι 10 πλάσια ), έχοντας δηλαδή μειώσει το έλλειμα στα 70 με 80 εκ το χρόνο μέσα σε 7 μήνες ΤΙ ΛΕΝΕ?

    Ότι θα ΑΥΞΗΣΟΥΝ τα κόμιστρα για τον απλό επιβάτη!!!!Γιατί άραγε ....
    Δηλαδή μετά απο όλες απο αυτές τις μειώσεις ζητούν απο το επιβατικό κοινό που έχουν επικοινωνιακά ετοιμάσει να δεχτεί τα πάντα να ΠΛΗΡΩΣΕΙ και παραπάνω με το άνοιγμα της τιμολογιακής πολιτικής που προβλέπεται απο το Γενάρη !Χωρίς κανένα νέο τροχαίο υλικό , καμμία νέα επένδυση , καμία αναβάθμιση υπηρεσιών .Και επιπλέον με κατάργηση όλων των ευκολιών που προβλέπαν ειδικές τιμές σε ευαίσθητα κοινωνικά στρώματα !!!
    ( συνταξιούχους , πολύτεκνους , φαντάρους ).

    ΓΙΑΤΙ ?

    Γιατί πολύ απλά ο ιδιώτης θέλει άμεσα κέρδη .Και θέλει πολλά .Και στην αγωνία τους να ξεφορτωθούν δημόσιο πλούτο ξεπουλάνε τα πάντα.Είναι άλλωστε και επιτγή των δανειστών η αγορά υποδομών .Η περίφημη εκχώρηση όπως λέει ο πλασιέ.

    Και φυσικά καλούν την νέα γενιά εργαζομένων , την γενιά μου , γενιά Ιφιγένεια να πληρώσει το μάρμαρο .Πώς ?
    Καταργώντας με το επικείμενο νομοσχέδιο ΟΛΕΣ τις συλλογικές συμβάσεις και νομοθετώντας νέο μισθολόγιο που θα δίνει στον νεο προσλαμβανόμενο μηχανοδηγό 1400 Ε μεικτά .Και πετάνε το τυράκι ότι δήθεν θα κρατήσουμε τις τακτικές μας απολαβές οι παραμένοντες .

    Η πολιτική αλητεία σε όλο της το μεγαλείο .

    Πολύ απλά μας δίνουν κλειστούς μισθούς για τα επόμενα 10 χρόνια αφού τότε θα μπορέσουμε να ισοροπήσουμε και να ενταχθούμε στο μισθολόγιο που θα φτιάξουν.
    Μετά τα 592 Ε της ΓΣΣ και τα τοπικά σύμφωνα εργασίας στις λεγόμενες ζώνες υψηλής ανεργίας η σημερινή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υποτιμά και άλλο το εργασιακό δυναμικό της χώρας με προφανή στόχο την εξυπηρέτηση ξένων συμφερόντων .Επιπλέον με τα 40 χρόνια εργασίας αναγκάζει τον νέο να βγεί στην σύνταξη στα 70+ χρόνια πολύ απλά γιατί μόνο έτσι τότε το σύστημα θα είναι ανταποδοτικό αφού τα ταμεία έχουν κυριολεκτικά λεηλατηθεί.

    ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ

    Σαν νέος εργαζόμενος και ασχολούμενος με τα κοινά(εκλεγμένος στο σωματείο μηχανοδηγών ) , ζητώ την συνέχιση ύπαρξης δημόσιου φορέα σιδηροδρομικών μεταφορών , προκειμένου αυτός να λειτουργεί ανταγωνιστικά και συμπιεστικά στα κόστη μεταφοράς προς ΟΦΕΛΟΣ του επιβάτη.Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν έρθει ο χ ή ο ψ και βάλει τρένο ανταγωνιστικά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Πιστεύω στον Έλληνα εργαζόμενο , και απαιτώ να δοθεί η ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναδιοργανωθεί και να λειτουργήσει σωστά.Η εκχώρηση του management θα οδηγήσει σε νέα μονοπώλια είναι βέβαιο .Ο μόνος τρόπος καταπολέμησης των καρτέλ αυτών είναι η ύπαρξη υγειούς δημόσιου φορέα .
    Οι μηχανοδηγοί ούτε κοινωνικά ανάλγητοι είμαστε , ούτε μεγαλοαστοί όπως μας παρουσιάζουν .Και ασφαλώς γνωρίζω ότι η απενοχοποίηση μας στα μάτια της κοινωνίας είναι εξαιρετικά δύσκολή όταν καθημερινά αντιμετωπίζουμε τους ψεύτες τύπου Τσιόκα , Ρέππα και τους μεγαλοδημοσιογράφους - καρχαρίες.

    Ο αγώνας μας όμως έχει αυτήν ακριβώς την στόχευση .Δημόσιο σιδηρόδρομο και φτηνό εισητήριο για τα λαικά στρώματα .
    Οποιοσδήποτε ιδιώτης θέλει , μπορεί απο το 2011 να δρομολογήσει τρένα .ΓΙΑΤΙ πρέπει σώνει και καλά να του πουλήσουμε-χαρίσουμε αυτά που έχει χρυσοπληρώσει ο έλληνας πολίτης με τις γνωστές χορηγίες που κτέληγαν στα μαύρα πολιτικά ταμεία ?

    Αυτό είναι λοιπον το διακύδεβμα σήμερα και συγνώμη αν σας κούρασα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.