#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2010 18:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δημοσκοπήσεις, τα στοιχεία της έρευνας και το ίχνος του εγκλήματος



Δημοσκοπήσεις σαν και της Public Issue για λογαριασμό της Καθημερινής, είναι δημοσκοπήσεις σκοπιμότητος. Για να μην πούμε εργολαβικές αναθέσεις έργου στην υπηρεσία των μνημονιακών δυνάμεων. Αυτήν την εικόνα πρέπει να παρουσιάσει ο Όμιλος των δύο ΜΜΕ και αυτή συμφέρει να απεικονίζεται από το Σύστημα του Μνημονίου.

Ποιά είναι αυτή η εικόνα; “Αγανακτισμένος ο λαός απαξιώνει την πολιτική και αναζητά νέο κόμμα” – με τη Ντόρα κατα προτίμηση και αν αυτό καταστεί απαραίτητο για τα συμφέροντά μας γιατί να μην επαναφέρουμε και τον Καραμανλή; Ας φωνάζει κι ας οδύρεται αυτός ο τελευταίος, σημασία δεν έχει τι θέλει ο ίδιος, αλλά τι θέλουμε εμείς που δεν θέλουμε – ποτέ δεν θέλαμε – τον Σαμαρά.

Πέρα από αυτά τα βασικά, αν θέλουν τώρα οι δημοσκόποι και οι κρατικοδίαιτοι εκδότες να μιλήσουμε για τις δημοσκοπήσεις τους, ας μας δώσουν πρώτα τα στοιχεία της έρευνας. Κι ας έλθουν μετά να μιλήσουμε, δημοσίως.

Αν δεν γνωρίζουν τι θα πει αυτό τους πληροφορούμε τι σημαίνει “στοιχεία της έρευνας”

Στις δημοσκοπήσεις είθισται να δίνεται η ταυτότητα της έρευνας.

Πρώτο στοιχείο η επιλογή του δείγματος με κυριότερες μεθόδους την απλή τυχαία δειγματοληψία αλλά και την στρωματοποιημένη δειγματοληψία.

Ο τρόπος που διεξήχθη η έρευνα (τηλεφωνικά, επιτόπια, διαδικτυακά)

Ο χρόνος της έρευνας

Γεωγραφική κατανομή του δείγματος

Έπονται στοιχεία όπως η κατανομή ανά φύλο.

Η ηλικιακή στρωματοποίηση επίσης εμφανίζεται και έχει ενδιαφέρον

Είθισται να υπάρχουν 4 κατηγορίες 18 – 30 ετών, 31-45 , 46-65, 66 και άνω με παραλλαγές στόν ορισμό των υποσυνόλων

Ακολουθεί το επίπεδο μόρφωσης με τις 3 κλασικές κατηγορίες και συχνά και 4η για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών και διδακτορικών

Συχνά εμφανίζονται τέλος και στοιχεία για την οικονομική κατάσταση των ερωτώμενων με βάση το ετήσιο τους εισόδημα. Κατανέμονται συνήθως σε 4 κατηγορίες

Αυτά τα στοιχεία αποτελούν το μίνιμουμ για να κρίνει κανείς την αξιοπιστία μιας δημοσκόπησης.

Και είναι κρίσιμα όλα αυτά τα στοιχεία γιατί  από το επιλεγμένο δείγμα γίνεται προβολή στο σύνολο του εκλογικού σώματος, με τις πιθανές στατιστικές αποκλίσεις, το περιβόητο "στατιστικό σφάλμα".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. akatonomastos avatar
    akatonomastos 10/10/2010 18:46:57

    Μηπως τελικα το δειγμα 1001 ή 2002 ατομων ειναι λιγο???
    Κανονικα δεν θα επρεπε να εχει σφαλμα η μετρηση εκτος απο το τυπικο!!
    Μηπως τελικα τις μαγειρευουν οπως θελουν αυτοι???
    Ποιος ηταν ο λογος που περισυ τετοια εποχη δινανε μονο 5-6 μοναδες και μονο το zougla επεσε μεσα με δημοσκοπησεις ανω των 10 μοναδων?
    Μηπως επειδη γνωριζουν ποιους παιρνουν τηλεφωνο παιρνουν τους ιδιους και παιρνουν τα ποσοστα που αυτοι θελουννα βγαλουν??
    Γνωριζω απο στατιστικη και κανονικα δν θα επρεπε να βγαινουν τοσο μεγαλα λαθη και τοσο μεγαλες αποκλισεις??
    Γιατι στις δημοσκοπησεις για περιφερειαρχη αττικης τα βγαζουν ολες αλα νταλον??Προσπαθουν να μας πεισουν οτι ο Σγουρος ειναι πρωτος??
    Μπορει και να ειναι αλλα γιατι τον Κικιλια τον βαζουν και παιζει με Δημαρα??
    Γιατι βγαζουν 350 σεναρια???

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ akatonomastos 10/10/2010 20:57:40

      Νομίζω ότι είναι σαφές ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα ήττας εις βάρος του Κικίλια.

      Πράγμα που δείχνει ότι η υποψηφιότητα Κικίλια δεν είναι τόσο καταδικασμένη όσο θέλουν να τη δείχνουν.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Επώνυμος 11/10/2010 00:29:34

        Συνήθως όποιον στηρίζουν τα εν λόγω κέντρα τον καίνε. Οπότε το κακό θα ήταν να στήριζαν τον Κικίλια. Το οτι τον πολεμάνε είναι πολύ ενθαρρυντικό. Το αυτό ισχύει και για τον ίδιο το Σαμαρά βεβαίως.

  2. loretta avatar
    loretta 10/10/2010 18:47:02

    καλα τα λετε εσεις κανενας εισαγγελεας γιατι δεν κανει ερευνα για το θεμα αυτο....απο την στιγμη που επηρεαζει και δημιουργει κλιμα σε μια μεριδα πολιτων της κοινωνιας μας???


    και απο την αλλη γιατι δεν το καταγγελει ΚΑΠΟΙΟΣ επισημα αυτο το και να ζητηθει ελεγχος??

    καιρος να τελειωνουμε και μαυτους.

  3. Wolf avatar
    Wolf 10/10/2010 18:48:07

    Και απ ότι είδαμε σήμερα στις ερευνες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ταυτότητα δεν έχει καμία!!!
    Όλως τυχαίως, φαντάζομαι.

    Η δε έρευνα στο "έγκυρο" ΒΗΜΑ, βγάζει αποτέλεσμα με 200 άτομα και κάτι δείγμα, στην περιφερεια Αττικης. Ουπς!!!

    Ρε παλικάρια έλεος!!!

    Μας είδατε, αλευρομένους και μας περάσατε για μυλωνάδες?
    Τόσο πολύ έχετε αρχίσει να ανησυχείτε πια που βγάζετε στημένες μετρήσεις?
    Ή απλά νιώθετε ότι είναι το κύκνειο άσμα σας, και κάνετε ότι μπορείτε να κρατήσετε ανοιχτά τα μαγαζία σας που παραπέουν?

    Προτείνω λοιπόν, στο σύστημα, να φροντίσετε να λύσετε τα προβλήματα σας πρώτα εσωτερικά και να πληρώσετε και τους εργαζόμενους και σε δευτερη φάση, αν τα καταφερετε να παραμείνετε, να καντε τους φωστήρες που θα λύσουν τα δικά μας προβλήματα.
    Είστε το σύστημα και είστε απεναντι μας. Δεν σας ακουμε και δε σας λαμβανουμε υποψη μας. Περασαν οι εποχες που επηρεαζατε συνειδήσεις. Το πάρτι σας τελείωσε.

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/10/2010 18:50:57

    Είναι αλήθεια ότι όλο αυτό το σύστημα στις προηγούμενες εκλογές είχε ταχθεί υπέρ του κ. Παπανδρέου. Με θέρμη.

    Μην περιμένετε να μεταστραφούν εύκολα.

    Για αρκετό χρονικό διάστημα θα μας λένει ότι δεν τραβάει το σύστημα, ο κόσμος είναι απογοητευμένος απο τα κόμματα και τους πολιτικούς, οι ψηφοφόροι επιλέγουν "τον κανένα", ο δικομματισμός είναι σε κρίση και δήθεν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Τα γνωστά.

    Γιατί ελπίζουν ό,τι μπορούν να διασώσουν τον εκλεκτό τους.

    Οταν όμως ο κόσμος αρχίσει να αγριεύει, τότε οι αναποφάσιστοι θα μειωθούν, τα κόμματα θα συσπειρωθούν, ο δικομματισμός θα ενισχυθεί. ε, θα προκύψει και εναλλακτική λύση!

    Και οι δημοσκοήσεις θα είναι .....επισημονικά τεκμηριωμένες.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 19:09:15

      Να πως γίνονται οι δημοσκοπήσεις από το στόμα των... αρμοδίων!

      h--p://www.youtube.com/watch?v=2yhN1IDLQjo

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 10/10/2010 19:13:25

      Yπαρχουν ευρυτεροι στοχοι.Για οσα λεγαμε την αλλη φορα για τον Παγκαλο και τον Καλλικρατη αλλο ενα στοιχειο απο τη σημερινη ομιλια του Παπανδρεου στην Κερκυρα.
      http://www.e-typos.com/content.aspx?cid=13565&catid=7

      Η περιφέρεια θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη της ταυτότητας της κάθε περιοχής, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Γιώργος Α. Παπανδρέου

  5. kiki avatar
    kiki 10/10/2010 19:03:48

    Αφηστε τους με τις δημοσκοπησεις οποιον στηριξαν χαντακωθηκε,το συγκροτημα φερνει την τυχη μητσοτακη σε οποιον στηριζει.

  6. aris. A avatar
    aris. A 10/10/2010 19:05:55

    Ενδιαφέρον έχει έρευνα του οικονομικού πανεπιστημίου για την Free Sunday μπορείται να την ανεβάσετε από έναν πανεπιστημιακό φορέα που δεν έχει ενδιαφέρον για πολτικά παιχνίδια.

  7. nicname@ta lefta iparhoun.gap avatar
    nicname@ta lefta iparhoun.gap 10/10/2010 19:38:03

    .όργιο πληρωμένων δημοσκοπήσεων για ύστατη αβάντα στον GAP . Δήτε λίγο την διαδυκτυακή του zougla.gr η μόνη που έπιασε ακριβώς το αποτέλεσμα του Οκτώβρη 2009, Η διαφορά αγαπητοί μου είναι 0,5 μονάδες !!!

  8. cm avatar
    cm 10/10/2010 19:50:57

    Κυριοι, τα σημαντικα ειναι αλλου και φυσικα δεν τα λενε. Ειναι στην μαζικη μεταστροφη των πολιτων για το αν υπηρχε αλλη ενναλακτικη απο το μνημονιο και αν ηταν αναποφευκτη η υπαγωγη σε αυτο. Στρατηγικα αυτος ο παραγοντας ειναι σημαντικοτερος και απο την περιφημη παρασταση νικης, ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΕΦΕΡΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ,ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

  9. κοινή λογική avatar
    κοινή λογική 10/10/2010 20:18:06

    ..τελικά όταν ενοχλούν τα αποτελέσματα ή δεν συνάδουν με την άποψή μας, δεν είναι αξιόπιστη η έρευνα, φταίει ο Αλαφούζος και καθίσταται αξιόπιστος ο Μάκης ο δημοσιογράφος...μάλιστα!
    ...κι επειδή ο συγγραφέας (μάλλον συντάκτης) του κειμένου θάλει να δείξει ότι γνωρίζει (και) από έρευνες - δημοσκοπήσεις,
    1. καλόν είναι όταν κάνει copy-paste από κέιμενο κονσέρβα που του έστειλαν, να επιλέγει και την ίδια γραμματοσειρά με το δικό του εισαγωγικό, για να μην καρφώνεται η αντιγραφή,
    2. επειδή αγνοεί, δεν είθισται να δίνεται να δίνεται η ταυτότητα της έρευνας. αποτελεί υποχρέωση της εταιρείας ερευνών να την παρέχει (μια ματιά στους δεοντολογίας του ΣΕΔΕΑ, ESOMAR, WAPOR, δεν βλάπτει πριν γραφούν τα όποια),
    3. η ταυτότητα της έρευνας στη σημερινή Καθημερινή υπάρχει, άλλο αν κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να τη δουν),
    4. στην ταυτότητα της έρευνας δεν γράφεται ό,τι επιθυμεί ο καθένας αλλά συγκεκριμένα πράγματα και στοιχεία, προκαθορισμένα από θεσμικά όργανα στα οποία μετέχει και η Πολιτεία...δεν τα αποφασίζει ο Αλαφούζος ή ο Μπόμπολας, μηδέ ο Φούφουτος
    5. τα στοιχεία γεωγραφική κατανομή και λοιπά δημογραφικά, πέραν του εντυπωσιασμού που θέλει να προκαλέσει ο συντάκτης του κειμένου με τη δήθεν φοβερή του γνώση, δεν αποτελούν στοιχεία ταυτότητας της έρευνας, όταν αυτή είναι πανελλαδική (γράφεται στην ταυτότητα) και σε πληθυσμό άνω των 18 ετών (επίσης γράφεται στην ταυτότητα). Η ανάλυση των δημογραφικών δεν είναι υποχρεωτική για τη δημοσίευση εκτός κι αν υπάρχει κάποιο στοιχείο που είτε ο εντολές-πελάτης είτε η εταιρείας ερευνών κρίνει ότι πρέπει να αναδειχθεί.
    Το να ανακαλύπτουν ορισμένοι φαντάσματα κι εχθρούς, ΟΚ, θεμιτό είναι, αλλά δεν τεκμηριώνει με κανέναν επιστημονικό και μετρήσιμο τρόπο την πειθώ του Σαμαρά σε ευρείες μάζες του εκλογικού σώματος. Τα ίδια φαντάσματα φώναζαν το 2009 ότι η διαφορά ήταν στις 4 μονάδες.
    Είναι άλλο αυτό που θέλουμε και ενδεχομένως άλλο αυτό που υπάρχει στην πραγματικότητα....δεν φταίει το "σύστημα" αν η ΝΔ δεν έχει βρει ακόμα την περπατησιά της κι ασχολείται με τη Ντόρα ή τον Καραμανλή, αν ο Σαμαράς βγαίνει μόνον τώρα προεκλογικά στον κόσμο.
    Να θυμίσω επίσης δε, ότι η αποκάλυψη πως το Δημόσιο δεν υπέστη ζημιά από την υπόθεση Βατοπαιδίου, βγήκε από την Καθημερινή και το ΣΚΑΙ του ίδιου Αλαφούζου, όχι άλλου (και μέχρις ώρας η Ντόρα δεν έχει φανεί εμπλεκόμενη στο εν λόγω θεμα, ώστε να την υπερασπίζεται κατά τη δική σας λογική).
    Το σαμάρι ενδέχεται να είναι από κακής ποιότητας ξύλο και να το έφτιαξε κακός ξυλουργός....το γαϊδούρι όμως έχει τις εμμονές και καρφώνεται στο έδαφος, και πρέπει να φάει τις ψιλές του για να προκάμει, όχι το σαμάρι...

    • Mak avatar
      Mak @ κοινή λογική 10/10/2010 21:38:40

      1. Ο Σαμαράς ακόμα δεν έχει πείσει, και δε χρειάζεται να μας το πει καμία δημοσκόπηση.

      2. Η γεωγραφική κατανομή παίζει τεράστιο ρόλο, γιατί αλλιώς ψηφίζουν την Καστοριά και αλλιώς στο Ηράκλειο, όπως αλλιώς στην Κοκκινιά και αλλιώς στο Ν. Ψυχικό. Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει το πόσοι ρωτήθηκαν από κάθε περιοχή. Είναι τα κλασσικά κόλπα των εταιρειων για να ευχαριστούν τους πελάτες τους...

      3. Το ότι τα κόμματα δεν υποχρεώνουν τα μμε και τις εταιρείες δημοσκοπήσεων να δημοσιεύουν αναλυτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων που διενεργούν τις κάνει πιο αναξιόπιστες από όσο πραγματικά είναι.

      4. Ο Αλαφούζος θέλει να γίνουν οι διαρθρωτικές αλλαγές που επιβάλει το μνημόνιο και η Τρόϊκα. Πιστεύει ότι θα βοηθήσουν να αλλάξει η χώρα. Δεν έγινε ξαφνικά πασοκ,ξέρει τι λαμόγια είναι, αλλά δε νομίζω να γουστάρει και τον Σαμαρά.

      5. Ο Φάκτωρας μπλόγκερ είναι, δικαιούται να υπερβάλλει και καμιά φορά, η Καθημερινή όμως δεν έχει το δικαίωμα να παραπληροφορεί ούτε κατά το ελάχιστο. Η αξιοπιστία είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο μίας εφημερίδας. Στο θέμα του βατοπεδίου έπρεπε να είχε πάρει θέση νωρίτερα, τα δεδομένα ήταν τα ίδια.

      • κοινή λογική avatar
        κοινή λογική @ Mak 10/10/2010 22:38:35

        το 1 της απάντησης του Mak αρκεί ως σχόλιο του Φακτόριου άρθρου και τα καλύπτει όλα!
        Εντούτοις, 2.ποιος αμφισβήτησε τη σημασία της δειγματοληψίας και των quotas (εκτός κι αν χρησιμοποιώ άγνωστη λέξη...). τα στοιχεία αυτά όμως ΔΕΝ περιλαμβάνονται σε καμία ταυτότητα έρευνας διότι απλώς η ταυτότητα θα είναι μεγαλύτερη από την ίδια την παρουσίαση της έρευνας και φυσικά δεν προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΑ (διεθνή ή εγχώριο φορέα, πχ ESOMAR, WAPOR) σχετική υποχρέωση. Αρμοδιότητα ελέγχου έχει ο ΣΕΔΕΑ (τρωτός ή άτρωτος...) και δια του ΠΕΣΣ, και τα θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας. Η αμφισβήτηση των τελευταίων όμως, δεν συνιστά αυτομάτως μαγείρεμα της έρευνας όμως, διότι ενδέχεται να γίνεται σεβαστή η επαγγελματική και επιστημονική δεοντολογία από κάποιες εταιρείες
        3/ δεν είναι δουλειά των Κομμάτων, αλλά της συντεταγμένης Πολιτείας
        4/ σήμερα ο Αλαφούζος οχτρός και ο Μάκης φίλος....αλήθεια, ούτε κουβέντα για το σουρωτήρι που παρουσιάζει ως έρευνα ο Μάκης????
        5/ στο πρώτο σκέλος συμφωνώ. στο δεύτερο, έπρεπε α/ να είχε σωστά και τεκμηριωμένα τοποθετηθεί και αναδείξει τα στοιχεία η ΝΔ και ο Καραμανλής αντί να δηλώνει από βήματος Βουλής ότι είχε πέσει θύμα παραπληροφόρησης και δεν είχε ακριβώς κατανοήσει τι συνέβαινε, β/ αν το είχε κάνει νωρίτερα η Καθημερινή, θα ήταν αξιόπιστη η έρευνα για το Φάκτορα?

    • Mak avatar
      Mak @ κοινή λογική 11/10/2010 01:24:03

      @κοινή λογική:

      Με τις λέξεις παίζουμε. Η πολιτεία θα βάλει τους όρους, αλλά την πολιτεία την ελέγχει το εκάστοτε κόμμα που ασκεί εξουσία. Άρα τα κόμματα θα πρέπει να αποφασίσουν...

      Οκ δεν είναι υποχρεωμένοι να βάζουν όλα τα στοιχεία της ερευνάς, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιούμε σαν παράδειγμα άλλες χώρες και μάλιστα του ανεπτυγμένου κόσμου. Εκεί η ιστορία με τη Siemens ή την Vodaphone δε θα γινόταν γαργάρα όπως εδώ. Όταν παρακολουθείται όλη η πολιτική ηγεσία και δεν ανοίγει ρουθούνι και όταν αποδεικνύεται ότι πολιτικοί ήταν στο payroll εταιρείας για να λειτουργούν σε βάρος των συμφερόντων του δημοσίου, τότε είναι ουτοπικό να πιστεύουμε ότι οι δημοσκοπικές εταιρείες είναι όλες αντικειμενικές και άμεμπτες. Και να ήταν θα τις άφηναν να παραμείνουν;

      Δεν έγιναν προσπάθειες λες από Μπόμπολα-Λαμπράκη να στηθούν εταιρείες υπό την επιρροή τους;

      Ακόμα και το ότι κάποια συγκροτήματα μμε ελέγχουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς και αποτελούν τους μεγαλύτερους πελάτες των εταιρειών δημοσκοπήσεων, αποτελεί λόγο να υπάρχουν υποψίες για τις δημοσκοπήσεις.

      Οι δημοσκοπήσεις πριν τις εκλογές του 2004 έδειξαν κάποια πράγματα...

      Σε ποιον Μάκη αναφέρεσαι; Ελπίζω όχι στον 30φυλλόπουλο... :P

      Αν αυτός είναι το μέτρο σύγκρισης για τον Αλαφούζο και το συγκρότημα του τότε καλύτερα να το γυρίσει στα τυχερά παιχνίδια σαν τον Κόκκαλη...

      Για Καραμανλή και την τοποθέτηση του για το βατοπέδι έχεις δίκιο. Αυτός έδωσε το πάτημα να σκίσουν την κυβέρνηση του τα μμε επιρροής πασοκ.

      Είναι από τα X-files της διακυβέρνησης Καραμανλή. Πραγματικά αδυνατώ να τον ψυχολογήσω αυτόν τον άνθρωπο.

      Εγώ θα θεωρούσα ότι έκανε καλά τη δουλειά της η Καθημερινή (πού κολλάει ο Φάκτορας;;;). Μία εφημερίδα θα έπρεπε να ψάξει την αλήθεια άσχετα με το τι λέει ο Καραμανλής. Ακόμα και αν έχει αποφασίσει να αυτοκτονήσει πολιτικά.

      Νομίζω αν τότε αναδείκνυε η Καθημερινή ότι το σκάνδαλο δεν ήταν τόσο σκάνδαλο θα ερχόταν σε δύσκολη θέση ο Καραμανλής και ίσως να απαντούσε στο γιατί επέλεξε ή......ποιοι του επέβαλαν να αυτοκτονήσει πολιτικά συμπαρασύροντας μαζί του τη ΝΔ και τη χώρα.

      Τώρα απλά θα συνεχίσει να παίζει το ρόλο του σάκου του μποξ. Νομίζω πολλοί βολεύονται από αυτό.

      Όσοι θεωρούν φυσιολογικό ο Έλληνας πρωθυπουργός που στήριξε τον Τάσο Παπαδόπουλο στην απόφαση του να πει όχι στο σχέδιο Ανάν (γιατί αυτό έγινε ουσιαστικά), έκανε συμφωνίες με τη Ρωσία ενάντια στις υποδείξεις και τα συμφέροντα των Αμερικανών, θα τα παρατούσε τόσο εύκολα, τότε μπορεί να μη θέλουν απαντήσεις.

      ΥΓ: Δεν σου απάντησα για να στην "πω". Για αυτό και έβαλα σαν πρώτη τοποθέτηση, ότι ο Σαμαράς δεν πείθει. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ τον Φάκτορα, δεν το έχει ανάγκη και δεν με ενδιαφέρει να το κάνω.

      Αλλού ήθελα να πάω την κουβέντα... ;)

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/10/2010 20:39:38

    Δεν πειράζει θα τα πούμε το Νοέμβριο. Ήδη το ΠΑΣΟΚ βλέπει τι έρχεται, μίλαγαν το Σεπτέμβριο για 8 - 9 περιφέρειες, τώρα που βλέπουν ότι ο λαός θα τους γράψει στη δική του περιφέρεια μιλάνε για 6 - 7....
    Το Νοέμβριο λοιπόν θα απαντήσουμε εγγράφως στη κάλπη σε όσους στήριξαν και επέλεξαν το μνημόνιο.
    Όταν το 65,5% λένε ότι μπορούσαμε να αποφύγουμε το ΔΝΤ αρχίζουν οι παπαγάλοι για επιστροφή Καραμανλή, όταν βλέπουν να χάνουν μας μιλάνε για επανένωση της κεντροδεξιάς.
    Ας καταλάβουν όλοι και ας το πούμε σε όλους απλά και λαϊκά:
    αν μας βούτηξαν χρήματα και όνειρα αν νομίζουν ότι νικήσουν τι θα κάνουν; στο ΦΠΑ, στο πετρέλαιο θέρμανσης, στους μισθούς και στις συντάξεις; Ήδη με την ΔΕΗ μας παίρνουν 13% παραπάνω με το έτσι θέλω. Πρέπει να μην δώσουμε ένα ηχηρό μήνυμα αλλά ηχηρό χαστούκι, μόνο έτσι αντιμετωπίζεται το θράσος όχι χριστιανικά αλλά ελληνικά, φωτιά και τσεκούρι, οδοντοστοιχία αντί οδόντος.
    Το μήνυμα παντού: ΝΑΙ στους υποψήφιους του ΠΑΣΟΚ του ΛΑΟΣ της Ντόρας του Κουβέλη δεν είναι τίποτα άλλο παρά επιβράβευση των ψευτών και το ελεύθερο να κάνουν ότι θέλουν, στις ζωές μας στις δουλειές μας στις τσέπες μας μα πάνω από όλα στη χώρα μας.
    Δεν λέμε μόνο ΟΧΙ στο μνημόνιο λέμε ΟΧΙ σε όσους βάζουν το χέρι τους στην τσέπη μας και σαν δικαιολογία μας λένε όλοι μαζί τα φάγαμε.Λέμε ΟΧΙ στην κηδεμονία της χώρας, χύθηκε αίμα για να περπατάμε όρθιοι δεν μπορεί να μπαίνει η θυσία στη ζυγαριά με το €.
    Μέχρι εδώ υπάρχουν κόκκινες γραμμές και είναι το αίμα μας δεν είμαστε όλοι γραικύλοι σε τούτο τον τόπο δεν έχουμε αλλοτριωθεί από τη θεσούλα και το €, έχουμε καθρέπτες παντού γύρω μας τα μάτια των γονιών μας που τους έκοψαν συντάξεις τα μάτια των παιδιών μας που τα στέλνουν να δουλεύουν έως τα 65 για 510 €, πρέπει να μπορούμε να τα κοιτάξουμε και να πούμε φτάνει πια, έως εδώ αν το ΔΝΤ σου επιβάλλει ότι πρέπει να κόψεις το πόδι σου γιατί είναι λογιστικά ορθότερο από το να πάρεις παπούτσια ε πρέπει να κόψουμε το κεφάλι του φιδιού.

  11. ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ avatar
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ 10/10/2010 21:51:53

    ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ!!! ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟ ΑΦΗΣΝΟΥΝ ΕΞΩ! ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!!! ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ!!!
    Quasimodos

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.