07/05/2012 02:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δημοσιογράφοι πρέπει να σηκώνονται όρθιοι στον αρχηγό της Χρυσής Αυγής (βίντεο) !!!



Αναρωτήθηκε κανείς γιατί δεν έπαιξαν τα κανάλια τις δηλώσεις του Ν. Μιχαλολιάκου της Χρυσής Αυγής; Πριν από λίγες ώρες ο επικεφαλής των νεοναζί που ο κόσμος επέλεξε να μπουν στη Βουλή, μαζεύτηκε στα γραφεία του κόμματός του για να κάνει δηλώσεις. Πήγαν όλα τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι με κάμερες για να καλύψουν το κοσμοϊστορικό γεγονός.

Λίγο πριν ξεκινήσουν οι δηλώσεις δύο «φουσκωτοί» άρχισαν να φωνάζουν κατά των δημοσιογράφων και να τους καλούν να σηκωθούν όρθιοι.

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας τα κανάλια έφυγαν κι έμεινε ο Μιχαλολιάκος με τους μπράβους του.

«Με λασπολογήσατε, με συκοφαντήσατε, σας νίκησα», ήταν το μήνυμα του προέδρου της Χρυσής Αυγής Ν. Μιχαλολιάκου, λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση των exit polls που φέρνουν τη Χρυσή Αυγή στο νέο κοινοβούλιο.

Ο κ. Μιχαλολιάκος ευχαρίστησε όσους ψήφισαν Χρυσή Αυγή «παρά τη λάσπη των καναλιών και των κίτρινων φυλλάδων», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. «Περιφρόνησαν τον ελληνικό λαό και ο λαός τους περιφρόνησε», πρόσθεσε και κατήγγειλε προσωπικά τον Αντώνη Σαμαρά ως «κατ' εξοχήν συκοφάντη» του εθνικιστικού κόμματος, ο οποίος όπως σημείωσε, «μίλησε για πατριωτισμό όταν έχει υπηρετήσει τρεις μήνες στο ναυτικό» και «έλεγε ότι δε θα κάνει συγκυβέρνηση και τώρα λέει ναι στη συνεργασία».

«Η χούντα του Μνημονίου συνεχίζεται. Εμείς θα αντισταθούμε, μέσα κι έξω από τη Βουλή για μια Ελλάδα χωρίς τη δουλεία του μνημονίου», «χωρίς την κοινωνική ζούγκλα που έχουν φέρει οι λαθρομετανάστες στη χώρα μας», τόνισε ο κ. Μιχαλολιάκος και αφού έκανε λόγο για «Έλληνες πατριώτες» και «λεβεντόπαιδα με μαύρες μπλούζες που κρατούσαν ελληνικές σημαίες», διεμήνυσε: «Όσοι προδίδουν τον ελληνισμό να φοβούνται», ερχόμαστε!»

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 06/05/2012 21:36:49

    θα τριζουν τα κοκκαλα των ελληνων που σφαγιαστηκαν στο διστομο,που βαλατε νεοναζι στην βουλη !

    Ντροπη σας και θελετε να λεγεστε και ελληνες πατριωτες.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ loretta 06/05/2012 23:05:57

      Λορέττα, μάλλον έχεις μπερδευτεί. Οι Γερμανοί, βλέπε siemens, χθές και σήμερα με άλλους πολιτικούς χώρους συνεργάστηκαν/συνεργάζονται.
      Τα κόκκαλα των Ελλήνων τρίζουν εδώ και χρόνια. Κάποιοι δεν θέλουν να τα ακούσουν.

  2. pinokio avatar
    pinokio 06/05/2012 21:43:00

    Ποιος εκανε μαγκα το Μιχαλολιακο ρε παιδια?
    Τα δυο μεγαλα κομματα που μαλακιζονταν τοσα χρονια με τους λαθρομεταναστες.
    Παρτε τωρα τα επιχειρα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ pinokio 06/05/2012 21:45:41

      Έτσι ακριβώς.
      Κάποιοι προτιμούν την ασφάλειά τους από το δικαίωμα στην ελευθερία.
      Δεν τους κατακρίνω.
      Η κατάσταση βάρεσε κόκκινα, και γίναμε Ντιτρόιτ.
      Καμία κυβέρνηση δεν πήρε στα σοβαρά το ζήτημα.
      Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Strange Attractor 07/05/2012 02:18:57

        Άλλωστε, η Παπαρήγα με τους καμαράδος της, που έχουμε χρόνια τώρα αποδεχτεί στην Βουλή, απεργάζεται καλύτερα για την ελευθερία μας; Ο τοπικός μας αρχιυποψήφιός της είπε ότι δεν είναι η ψήφος η μόνη μέθοδος για να πάρει ο Λαός την εξουσία... Τι να εννοούσε;

    • xzetta avatar
      xzetta @ pinokio 06/05/2012 21:46:37

      +1000

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ pinokio 06/05/2012 21:50:31

      Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έκαναν μάγκα τον Μιχαλολιάκο. Οταν στα κανάλια οι εκπρόσωποι της ΝΔ είναι οι τιποτένιοι τζιτζιφιόγκοι, Αβραμόπουλοι, Παυλόπουλοι, Σπηλιωτόπουλοι, όταν η ΝΔ μέχρι προχτες αρνείτο να μιλήσει για λαθρομετανάστες, φυσικό ήταν να υπερψηφιστεί η ΧΑ. Το κακό είναι ότι πολλοί συντηρητικοί κατά βάση ψηφοφόροι ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή η ΝΔ δεν ανέδειξε τον νταβατζίδικο ρόλο του στο θέμα της λαθρομετανάστευσης. Ενα σποτάκι με τις κατά καιρούς δηλώσεις ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ υπέρ των λαθρο-ορκ θα αρκούσε...

      • pinokio avatar
        pinokio @ ΒΙΣ 06/05/2012 21:54:41

        !!

        • S.P. avatar
          S.P. @ pinokio 06/05/2012 22:10:58

          Θα σου περάσει η θλίψις.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/05/2012 21:44:30

    Στη Βουλή τούς έβαλε η χρόνια αβελτηρία των Πάκηδων και των Παπουτσήδων, και η υποταγή του αστικού χώρου στη λεγόμενη "πολιτική ορθότητα". Ας μην αναζητούμε υπευθύνους αλλού πριν κάνουμε την αυτοκριτική μας.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Αυριανιστής 07/05/2012 10:46:07

      Ετσι ακριβώς ! Οταν το πάνοπλο Κράτος διαπραγματεύθηκε στην Νομική με τους λαθρο και τους "συμπαραστάτες" τους, οταν ο Εισαγγελεύς και ο Ταξίαρχος της ΕΛ.ΑΣ εγιναν συνομιλητές περιθωριακών και οταν οι εισβολείς διέσχισαν εν πομπή την Αθήνα για να εγκατασταθούν στην Υπατία, ΤΟΤΕ ανοιξαν οι πύλες του υπερτιμημένου "ναού της δημοκρατίας" για την Χ.Α...

      • Βαγκούκος avatar
        Βαγκούκος @ parsifal 07/05/2012 19:33:10

        Η Χρυσή Αυγή θα είχε λύσει το θέμα σε 5 λεπτά. Αυτή τη φορά δεν ψήφισα Χρυσή Αυγή ,προτίμησα Δημιουργία ξανά και τον αξιολογότατο Τζήμερο. Την επόμενη όμως εγώ και όλος ο περίγυρος δαγκωτό στη Χρυσή Αυγή.

        Δυστυχώς αυτοί κάνουν την δουλειά που θα έπρεπε να κάνει η αστυνομία και δεν την κάνει γιατί οι Παπουτσήδες και οι Πάκηδες της έχουν δεμένα τα χέρια.

        Όσο για το εγέρθητι , άριστα έκαναν . Οι Δημοσιογράφοι (χλεχλέδες) την έχουν δει εξουσία , αυτά στη Χρυσή Αυγή δεν περνάνε.

  4. S.P. avatar
    S.P. 06/05/2012 21:53:07

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • pinokio avatar
      pinokio @ S.P. 06/05/2012 21:55:24

      Εισαι large ρε φιλε :) :).

  5. Justice avatar
    Justice 06/05/2012 21:53:09

    Γιούρια! Να, ένα κράτος που θέλει να ξεφύγει από την κρίση! Η Ελλάδα μας δεν χρειάζεται ναζί ούτε κυρίους που να παρελαύνουν μέσα στη βουλή με αεροπορικά τζάκετ και αρβύλες. Χρειάζεται τεχνοκράτες! Ανθρώπους που ξέρουν τί κάνουν, έχουν χειριστεί οικονομικές κρίσεις στο παρελθόν και ξέρουν να παίρνουν αποφάσεις. Σε αυτές τις εκλογές, μέχρι και η κουτσή Μαρία μπήκε στην Βουλή! Όλα αυτά πολύ γρήγορα θα επιστρέψουν μπούμερανγκ σε όλους εμάς: αποφάσεις δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνονται, όλοι μέσα στην βουλή θα τρώγωνται μεταξύ τους και φυσικά, έξω από την βουλή, ο λαός θα κάθεται και θα περιμένει να σωθεί, αναρωτόμενος τί στο καλό συνέβη. Εν τω μεταξύ, οι δανειστές μας θα αγριέψουν καθώς αντιμνημονιακά κόμματα θα αντιδρούν σε κάθε μέτρο που προτείνεται. Τα δάνεια θα σταματήσουν να έρχονται, μισθοί θα μειώνονται και η Ελλαδίτσα μας θα βυθίζεται όλο και πιο γρήγορα στην -πολύ φοβάμαι- αποτελειωτική καταστροφή μας.

    • pinokio avatar
      pinokio @ Justice 06/05/2012 22:01:36

      Να υποθεσω οτι ο μεγιστος των οικονομολογων Αλογοσκουφης, ο εκ των αριστων "συνταγματολογος" Παυλοπουλος (του γνωστου νομου για τους νταβατζηδες που τον πηρε πισω αρον αρον), ο μεγας "ινδοευρωπαιος" Μαγγινας, το βαρβατο το αρσενικο ο Αρης και οι λοιποι που σιτιζονται τοσα χρονια δωρεαν στο πρυτανειο, απαρτιζουν τους τεχνοκρατες που επιθυμεις?

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ pinokio 07/05/2012 01:41:31

        Τεχνοκράτης είναι αυτός, που προσαρμόζει τις πολιτικές πρακτικές του στην επιστημονική πραγματικότητα. Τέτοιους δεν είχαμε, στην μεταπολίτευση. Πολιτικός είναι αυτός, που προσαρμόζει τις επιστημονικές του γνωματεύσεις στην πολιτική του αναγκαιότητα. Από τέτοιους πήξαμε... Τέτοιοι ήταν αυτοί που αναφέρεις. Έτοιμοι για αρλούμπες "γιατί αυτό συμφέρει το κόμμα".
        Γι' αυτό ο ΑΣ μίλησε για ασυμβίβαστο Υπουργού-βουλευτή. Θεάρεστο μέτρο, που τώρα απομακρύνεται, δυστυχώς.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Justice 06/05/2012 22:03:55

      Κάθε επιλογή , έχει και το κόστος της. Το οποίο και πάντα πληρώνεται.

  6. alakran avatar
    alakran 06/05/2012 21:55:52

    Ντροπή και αίσχος!
    Υ.Γ.
    Φάκτορα, σου είναι εύκολο να επαναφέρεις τη στήλη με τα τελευταία σχόλια, ώστε να παρακολουθούμε καλύτερα τις συζητήσεις?

  7. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:02:19

    Loretta,
    παρακολουθώ τις τοποθετήσεις σου εδώ μέσα και ειλικρινά με εκπλήσσει η "έκπληξή" σου...
    Τι περίμενες από τη στιγμή που ΌΛΑ τα κόμματα έχουνε αφήσει την πρωτεύουσα, και σιγά-σιγά όλη την επικράτεια, στο έλεος πάσα φύσεως συμμοριών (κυρίως αλλοδαπών και κάποιων ημεδαπών) προκειμένου να διδάξουν "δημοκρατία" και δημοκρατικές ευαισθησίες;;;
    Έχω δει με τα μάτια μου πλατεία στην Αθήνα Κυριακή μεσημέρι να είναι κατηλλειμένη από περίπου 250 Αφγανοπακιστανούς και Αφρικανούς... Να περνάει η Αστυνομία και οι μαύροι να επιδυκνείουν τα γεννητικά τους όργανα προς τα περιπολικά!!! Των αδυνάτων αδύνατο να περάσει από εκεί γυναίκα με καρότσι μπεμπέ! Σε κάποια στιγμή εμφανίστηκαν 3-4 βαν και κατεβήκαν καμια 25αριά "ξυρισμένοι"... Οι 250 εξαφανιστήκαν σε δευτερόλεπτα! Οι 25 πιάσαν τα παγκακια στην πλατεια με καφέδες στο χέρι κτλ. συζητούσαν μεταξύ τους. Ως δια μαγείας άρχισε να βγαίνουν σιγά-σιγά κάποιοι ηλικιωμένοι. Μία γυναίκα περί τα 35 φωνάζει από παράθυρο σε μια στιγμή τα παιδιά: "παιδιά πόσοι ώρα θα είστε ακόμη εδώ;". "Ε θα καθήσουμε κάμποσο" απαντάει ένας γεροδεμένος. "Εντάξει τότε να βγάλω το μωρό λιγο έξω γιατί είμαι χωρισμένη και έχω 15 ημέρες να το βγάλω να πάρει αέρα επειδή φοβάμαι"!!!
    Αυτό το άκουσα με τα αυτιά μου (έχω μαγαζί στην πλατεία).

    Πήγαινε εσύ τώρα σε αυτές τις μανάδες εκεί και στους ηλικιωμένους και πες τους για το Διστομο και τι εγινε εκεί πριν 70 χρόνια...

    Το κακό είναι οτι δεν πήγε ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ εκεί στις πλατείες πέραν της Χρυσής Αυγής... Και δεν πήγε γιατί προτίμησε να διδάξει Δημοκρατία...

    Ας τους φάμε τώρα στη μάπα να γαβγίζουνε καμιά 25αριά από δαύτους...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:12:06

      Για πάρα πολλούς τρομαγμένους και ανυπεράσπιστους Έλληνες το Δίστομο είναι πολύ πιο μακρινό από την Υπατία και τα γκέτο που γεμίσαμε.
      Μεταξύ της ανόδου Σύριζα και Χ. Αυγής, η πρώτη με ενοχλεί περισσότερο.
      Και εξάλλου, επειδή πέρασαν πολλά χρόνια από την χούντα, καλά θα ήταν να δούνε μερικές εκφάνσεις της και κάποιοι νεότεροι, που θεωρούν τα δημοκρατικά κεκτημένα δεδομένα.
      Ας λουστούμε αυτά που σπείραμε.

      • rs avatar
        rs @ Strange Attractor 06/05/2012 23:57:18

        Τρυκιμία εν κρανίω!
        Οι νεοναζιστές είναι αν δεν κάνω λάθος παρακλάδι της δεξιάς. Και το πρόβλημα βρίσκεται ακριβώς εκεί.
        Είστε ανιστόριτοι.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ rs 07/05/2012 02:51:23

          Και οι παλαιοκομμουνιστές κατσαπλιάδες αν δεν κάνω λάθος παρακλάδι της αριστεράς είναι αλλά δε λες τίποτα εκεί έτσι;

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Strange Attractor 07/05/2012 03:29:01

        Η χούντα δεν έχει καμμιά σχέση με την ΧΑ. Αντίθετα, η χούντα, δεν δέχτηκε ποτέ να δημιουργήσει "νεολαία" ή παρακρατική, ή κομματική της έκφραση, όσο διήρκεσε. Κάτι που δείχνει ότι, δεν είχε σκοπό να μακροημερεύσει.
        (Και μην μου πεις για τους "Άλκιμους", γιατί ήταν γελοίοι, "απολιτίκ". Κάτι σαν τους προσκόπους, χωρίς τους κόμπους.)

    • loretta avatar
      loretta @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:15:58

      Αγαπητε φιλε ολα εχουν τα ορια τους...δεν μπορουν να λεγονται πατριωτες και ελληνες αυτοι οι ανθρωποι που στηριζουν τον νεοναζισμο και τα επακολουθα του επειδη μας εχουν κατακλυσει οι λαθρομεταναστες.

      Ναι εχουν κανει λαθος στο θεμα το μεταναστευτικο και τα δυο μεγαλα κομματα αυτο τι σημαινει? οτι θα τους τσακιζουμε στις κλωτσιες και θα τους βαζουμε στους φουρνους? Φιλε μου απο δω και περα μονο νυχτα στην ελλαδα μας δυστηχως...ο οργη και ο θυμος δεν ειναι ποτε καλος συμβουλος και το χειρεοτερο ολων ειναι η λογικη πολλων ελληνων επειδη εγω καταστρεφομαι σας παιρνω ολους στο λαιμο μου.Ειναι απαραδεκτο ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και ΓΕΡΟΥΣ να εχουν ΚΟΝΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΒΑΣΤΙΚΕΣ.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ loretta 06/05/2012 22:43:37

        "δεν μπορουν να λεγονται πατριωτες και ελληνες αυτοι οι ανθρωποι που στηριζουν τον νεοναζισμο και τα επακολουθα του επειδη μας εχουν κατακλυσει οι λαθρομεταναστες"...

        LORETTA,
        ΦΟΒΑΤΑΙ ο κόσμος να βγει από το σπίτι να πάει στο Super Market καταλαβαίνετε ή δεν καταλαβαίνετε;;;;;;;;;;;
        Να μην τους διώξουμε, να μην τους μπούμε με τις κλωτσιές, να μην τους κάνουμε, να μην τους ράνουμε, έφτασαν (μαζί με άλλα θέματα) το κόμμα στο 20% δεν το παίρνετε χαμπάρι;;;;;;;;;
        Θα σε χάλαγε σαν Ν.Δ. να έπαιρνες σήμερα συν 5%-6% από τους ηλικιωμένους και τις μανάδες και τους παρατημένους στη μοίρα τους των δυτικών προαστίων;;;;;
        Ή νομίζεις οτι έγιναν νεοναζί ξαφνικά οι ηλικιωμένοι στα "Ιρακινά" (Αιγάλεω) και στη "Νιγηρία" (Πατήσια);;;;;;;;
        Να οπλοφορούνε οι νταβαντζήδες με τα στριπτηζάδικα και οι ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων το ξέραμε, να οπλοφορεί κι ο Σταμάτης με τις τυρόπιτες απέναντι κι εγώ που πουλάω ηλεκτρικά είδη, αυτό με τις "δημοκρατικότατες κυβερνήσεις" της τελευταίας δεκαετίας το είδαμε...
        Πάλευα 25 ημέρες να ψήσω τον Σταμάτη να ψηφίσει Ν.Δ και όχι Χρυσή Αυγή. Εγώ έκανα βαθυστόχαστες αναλύσεις κι αυτός απλώς μου έδειχνε με το δάχτυλο έξω την πλατεία (και αυτούς που ήτανε μαζεμένοι εκεί) και με αποστόμωνε...
        Τί να λέμε τώρα...
        Αν γίνουν επαναληπτικές εκλογές πρέπει να ρίξει πολύ μεγάλο βάρος η Ν.Δ. στο συγκεκριμένο θέμα!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Βασίλης Γκιώνης 07/05/2012 00:03:25

          Κύριε Γκιώνη, από πολύ καιρό φωνάζω εδώ μέσα να ρίξει βάρος η ΝΔ στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, να αναδείξει τον προδοτικό ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ στο συγκεκριμένο θέμα. Διαβάστε τις δηλώσεις του Θανάση Νάκου τους προηγούμενους μήνες, όλες στο πλαίσιο της πολιτικής ορθότητας, ακόμα και όταν δολοφόνησαν οι εγκληματίες Αφγανοπακιστανοί (ο ένας διαφεύγει...) τον Μανόλη Καντάρη. Οι δε χλεχλέδες της ΝουΔου που ανέφερα πιο πάνω, ζούσαν απλώς στον όμορφο και ακριβό κόσμο τους...
          Η ΝΔ ανέδειξε το θέμα της λαθρομετανάστευσης ΜΟΝΟ όταν άρχισε τη σχετική κουβέντα ο Χρυσοχοϊδης. Οχι νωρίτερα. Πολύ αργά, πολύ αργά....
          Η αστική Δεξιά απόψε απεβίωσε. Να το καταλάβουμε. Η ώρα της σκληρής Δεξιάς έρχεται, ακόμα και για τη ΝΔ, αν φυσικά επιβιώσει η ΝΔ. Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω...
          Και ναι, ψήφισα ΝΔ και Φαήλο Κρανιδιώτη, όχι ΧΑ, ούτε θα ψήφιζα ΧΑ. Αλλά δεν καταδικάζω επ' ουδενί αυτούς που την ψήφισαν.
          Και μιλάτε προφανώς είτε για την Πλατεία Αττικής, είτε για την Πλατεία Βικτωρίας. Και είναι έτσι ακριβώς!

      • Hellas Special άφιλτρο avatar
        Hellas Special άφιλτρο @ loretta 06/05/2012 23:18:27

        Που μένετε loretta?
        Σίγουρα πάντως όχι στον Άγιο Παντελεήμονα ούτε στα άλλα γκέτο της Αθήνας.
        Γι αυτό μιλάτε με αυτόν τον τρόπο, δεν μπορείτε να καταλάβετε.
        Και είναι δύσκολο να καταλάβετε αν δεν ζήσετε στις περιοχές που ζούν όσοι ψήφισαν χρυσή αυγή.

        Όταν οι χρυσαυγίτες πάνε δυό - δυό στον άγιο Παντελεήμονα και στα άλλα γκέτο και συνοδεύυουν τις γιαγιάδες από το σπίτι μέχρι την τράπεζα για να εισπράξουν την σύνταξη και να καταφέρουν να την πάνε στο σπίτι χωρίς να τις κλέψει ή τις σκοτώσει κάποιος μαύρος εγκληματίας και μάλιστα χωρίς να ζητάνε απ' τις γιαγιάδες ούτε ένα ποτήρι νερό εσείς πείτε στην γιαγιά να ψηφίσει Παυλόπουλο και νδ επειδή είναι πατριώτες και δημοκράτες.

        Ζείτε στη γυάλα εκεί στην νδ και αν δεν βγείτε απ αυτήν για να δείτε που ζεί ο περισσότερος κόσμος στις επόμενες εκλογές ούτε το 10% δεν θα σας ψηφίσει.
        Και αν εκεί στην συγγρού δεν καταλάβατε ακόμα γιατί μείνατε τόσο χαμηλά σε ποσοστά και γιατί η χρυσή αυγή ανέβηκε τόσο πολύ διαβάστε κύριοι τα λεγόμενα της κυρίας loretta και τότε θα καταλάβετε.

        • loretta avatar
          loretta @ Hellas Special άφιλτρο 06/05/2012 23:37:26

          συνεχιστε ετσι και σε λιγο οι χρυσαυγιτες θα απειλουν και τα δικα σας ατομικα δικαιωματα στο ονομα αυτων που λεν οτι πιστευων και οχι αυτων που πραγματικα πιστευουν.

          Και παλι ντροπη

          • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
            ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ loretta 07/05/2012 00:04:58

            http://www.newsbeast.gr/politiki/ekloges2012/apotelesmata/?gclid=CLLM0p7D7K8CFYrP3woddALI0w

            Εκλογική Περιφέρεια : Αχαϊας
            Δήμος : Καλαβρύτων

            Λαϊκός Σύνδεσμος- Χρυσή Αυγή ( ναζιστές κατα loretta) 440 ψήφοι ( 6,59 %) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 07/05/2012 00:53:30

            Και να σκεφτεί κανείς ότι πριν 2 ημέρες έλεγα:"είναι πρόκληση να πάει κανείς στα Καλάβρυττα έστω και 70 χρόνια μετά φορώντας αγκυλωτό σταυρό είτε δεξιόστροφο,είτε αριστερόστροφο."
            Τώρα έφαγα τη γλώσσα μου.ΟΚ......

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ loretta 07/05/2012 02:10:39

            Είναι, που (κάνεις πως) δεν καταλαβαίνεις ότι, όποιος ψηφίζει ΧΑ το κάνει για να μουτζώσει τους λοιπούς, όχι γιατί ξεχνάει το παλιό, ή γιατί θέλει καινούργια Δίστομα. Και γιατί δεν φοβάται ότι θα κυβερνήσουν τα παιδιά με τα μαύρα πουκάμισα. Αν ρίξουν και καμμιά, στα ακόμα πιό βαμμένα χούφταλα του ΚΚΕ, έ, τι να κάνουμε; Παράπλευρες επιπτώσεις!
            Τον Αρούλη στενοχωριέμαι, που θα τους βλέπει και θα του χαλάει το τζελ, έτσι που θα του σηκώνονται οι τρίχες! Μια λύση είναι να κουρευτεί ΣΥΡΙΖΑ (πριν τον κουρέψουν αυτοί).
            ΥΓ (Στα σοβαρά): Καταλάβετε ότι η Βουλή μας είναι γελοία χρόνια τώρα. Δεν θα την κάνουν οι ΧΑΐτες πολύ χειρότερη. Ίσως δώσουν αφορμή για να γίνει καλύτερη.

          • Hellas Special άφιλτρο avatar
            Hellas Special άφιλτρο @ ΠΗΛΕΑΣ 07/05/2012 10:18:57

            ΥΓ (Στα σοβαρά): Καταλάβετε ότι η Βουλή μας είναι γελοία χρόνια τώρα. Δεν θα την κάνουν οι ΧΑΐτες πολύ χειρότερη. Ίσως δώσουν αφορμή για να γίνει καλύτερη.

            Πολύ σωστό το ΥΓ!
            Γίνεται η βουλή να γίνει πιο γελοία απ όσο είναι;
            Δεν γίνεται!
            Εδώ ψηφίζονταν το μνημόνιο ΙΙ και οι βουλευτές έβλεπαν ποδοσφαιρικό μάτς στο καφενείο της βουλής και η ΧΑ σας πείραξε;

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:18:55

      Την ανεπάρκεια του πολιτικού συτήματος , την αλλάζεις συντεταγμένα , στέλνοντας τους ανίκανους πολιτικούς σπίτι τους και εκλέγοντας άλλους, που θα έχουν την βούληση να εφαρμόσουν τους νόμους και ν'αποδώσουν δικαιοσύνη. Από την έλλειψη της εφαρμογής των νόμων πάσχουμε,( για την οποία υπεύθυνοι είναι πολλοί , τους οποίους ο κυρίαρχος λαός ψήφισε ως αντίδραση σήμερα ) όχι από ναζιστικά κατάλοιπα που έχουν βρει την ευκαιρία να βγάλουν τ'απωθημένα τους , στο όνομα της ασφάλειας και της προστασίας του πολίτη.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:24:17

      + 10000!!!

      Τώρα θα περάσετε καλά ,με τον "αντιφά" ..... πατριώτη Τσίπρα ,και δέκα Υπατίες σε κάθε γειτονιά!

      Οταν σας πη*άνε τα παιδιά σας οι Νηγηριανοί ,για να παρηγοριέστε ,να λέτε "ε, ευτυχώς τουλάχιστον που δεν είναι Ναζιστές!"

      (διευκρίνιση,απευθύνομαι στα άτομα με μυαλά τύπου loretta...)

      • loretta avatar
        loretta @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/05/2012 23:41:51

        τα μυαλα της lorettas μια χαρα ειναι....αυτων που ψηφισαν τους χρυσαυγιτες δεν πανε καλα.

        Και να ευχεστε μην φτασουν στον ονομα των αρχων τους να στερησουν και τη δικη σας ελευθερια....!!

  8. hagan avatar
    hagan 06/05/2012 22:04:46

    Στελέχη της οργάνωσης απαίτησαν από τους δημοσιογράφους να σηκωθούν όρθιοι κατά την είσοδο του κ.Μιχαλολιάκου στην αίθουσα όπου θα έκανε δηλώσεις!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ hagan 06/05/2012 22:09:01

      Χα χα χα, να σφίγγουν οι κ..οι!

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Strange Attractor 06/05/2012 22:11:34

        Αυτό με τους δημοσιογράφους δεν με χαλάει και πολύ....:):)

        • Master avatar
          Master @ Βασίλης Γκιώνης 06/05/2012 22:42:08

          Ναι μέχρι να σκάσουν από τη δυσκοιλιότητα!!!!!!!

        • nestor avatar
          nestor @ Βασίλης Γκιώνης 07/05/2012 12:05:53

          Τους δημοσιογράφους τους πείραξε όμως αυτό.
          Βλέπεις τόσα χρόνια είχαν μάθει σε άλλη στάση του σώματος και έχει επέλθει η ακαμψία.

    • Hellas Special άφιλτρο avatar
      Hellas Special άφιλτρο @ hagan 06/05/2012 23:24:26

      Έως πολύ καλό αυτό!
      Καιρός είναι να μάθουν και τους βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς όσοι μεγάλωσαν σε σχολεία και πανεπιστήμια που έκανε διαρκώς καταλήψεις ο Τσίπρας και η παρεούλα του.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ hagan 06/05/2012 23:26:49

      Να σου πω, αν τους έβαζαν (τους δημοσιογράφους) να πέσουν στα τέσσερα και να τσιμπήσουν από 20 κάμψεις ο καθένας, δεν θα με χάλαγε επίσης...

  9. hagan avatar
    hagan 06/05/2012 22:18:04

    Φίλε μου Strange, θέλω να σου πω πως συμφωνώ με όσα έγραψες σήμερα.Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω: το κόμμα οφείλει,έστω κατ'ιδίαν,να δει τα λάθη που έκανε κατά την προεκλογική περίοδο.Γιατί έγιναν λάθη.

  10. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 06/05/2012 22:20:11

    Τη ΧΑ την έφερε στο προσκήνιο ο φασισμός της αριστεράς της μεταπολίτευσης
    (εθνικά θέματα,λαθρομετανάστευση,μονοπώληση της αλήθειας)

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Αξύριστος Μαρξιστής 07/05/2012 02:57:55

      Όντως η ακροδέξια αναδείχτηκε ως αντίβαρο στην άκρα αριστερά. Λογικό είναι. Δερ μπορεί να έχει ένα σωρό αριστερά κόμματα η βουλή και περί άλλα να τυρβάζουν.

  11. SZAE avatar
    SZAE 06/05/2012 22:54:18

    Αφού δεν πήγαινε η αστυνομία πήγε η χρυση αυγη. Απλά πραγματα.
    Εαν κατοικούσα στην περιοχη ενοείται οτι θα τους ψήφιζα.

    Οταν κατεβηκα αναγκαστικα για εργασια με το αυτοκινητο μου , το βρηκα χτυπημενο και ανοιγμενο, καποια εργαλεια ελειπαν. Η αστυνομια ακομα ερχεται.

    Το προβλημα θα αρχίσει οταν τα ρόπαλα γίνουν όπλα.

  12. stamoschios avatar
    stamoschios 06/05/2012 23:01:59

    Δεν μας ενόχλησαν οι κουκουέδες στη βουλή και ο Μάρκος Βαφειάδης θα μας πειράξουν οι εθνικιστές; Τιμή και στους νεκρούς του Διστόμου αλλά και του Μελιγαλά. Ας προσέξουν οι αρούληδες και οι Χατζηδάκηδες να μην κάνουν καμμιά κίνηση κατά Σαμαρά γιατί θα μας σπρώξουν στον εθνικιστικό χώρο, εμάς της λαϊκής πατριωτικής δεξιάς

  13. stam avatar
    stam 06/05/2012 23:05:45

    η τροικα στερησε απο το καθενα 3-4000 ευρω ..η αδυναμια των κομματων να αντιμετωπισουν το λαθρομεταναστευτικο στερησε οσο τη μιση και παρα πανω αξια απο τα ακινητα χιλιαδων ιδιοκτητων ! και επιτελους ας κανη καποιος καποια κονωνικοπολιτικη ερμηνεια του φαινομενου!!γιατι ψηφιστικε και σε μερη που δεν υπαρχουν λαθρομεταναστες;

    • anonymous avatar
      anonymous @ stam 07/05/2012 00:06:20

      Γιατί τα κόμματα του κατεστημένου ενέπαιζαν τον κόσμο. Στη Σπάρτη είχαμε μια δολοφονία ληστή. Πρωτοφανές για Σπάρτη.

      Κυκλοφορεί ότι τα λαμόγια των Αθηνών δεν άφηναν την τοπική Αστυνομία να κάνει τη δουλειά της. Η τοπική Αστυνομία είχε ζητήσει άδεια να γίνει πιο ενεργή και της έβαλαν πάγο.

      Σήμερα η ΧΑ άρπαξε τη μια έδρα της ΝΔ και 11% από το ποσοστό της ΝΔ. Τόσο απλά.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ anonymous 07/05/2012 16:33:41

        Πατριώτη, η Λακωνία αριστερό βουλευτή τελικά; Τέλος εποχής...

  14. kristim avatar
    kristim 06/05/2012 23:06:59

    Το επαναλαμβάνω κι εδώ, ΝΤΡΟΠΗ σε όλους που ψήφισαν ΧΑ επειδή φοβούνται να ζουν στην ίδια τους την πόλη, λεσ και δεν υπήρχαν εναλλακτικέσ να εκφράσουν την αγανάκτησή τουσ!!! μα πιο πολύ, ντροπή στους γονείς που ανέθρεψαν παιδιά που επιλέγουν ναζισμό & φασισμό! Εγώ τρομάζω και ανακατεύομαι με την εικόνα των 22 φασιστών στη βουλή!!!! Το ίδιο θα συμβεί και σε σας στις επόμενες ημέρες. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που είμαι Ελληνίδα σήμερα!!!! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!!

    • kristim avatar
      kristim @ kristim 06/05/2012 23:41:59

      Κι επιτέλους μην αναπαράγετε συνέχεια το επιχείρημα της λαθρομετανάστευσης και γκετοποίησης στο κέντρο της Αθήνας!!!!!! Δείτε τα αποτελέσματα στην υπόλοιπη Ελλάδα!!!!!! Κορινθία 12%, κλπ, κλπ.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ kristim 06/05/2012 23:42:51

      KRISTIM,

      να υποθέσω οτι επίσης ανακατευόσουνα οταν έβλεπες όλα αυτά τα χρόνια τους (σταλινο)φασίστες στη Βουλή που καυχιόνταν μέχρι πρότινος για το πόσους Έλληνες είχανε σφάξει με κονσερβοκούτια;;;

      • kristim avatar
        kristim @ Βασίλης Γκιώνης 07/05/2012 00:04:54

        πολύ σωστά υποθέτεις!!!! Δηλ. κάποιος που εκφράζει τον αποτροπιασμό του για το ναζισμό πρέπει να είναι κομμουνιστής; Έλεος!!!!

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ kristim 07/05/2012 02:54:16

          Πάντως δε σας κόβω να μένετε κέντρο και μάλλον μιλάτε εκ του ασφαλούς.

        • ghr88 avatar
          ghr88 @ kristim 07/05/2012 11:49:31

          Φοβάστε ??
          Επιτέλους..!!!!
          Επιτέλους να μας κατάλαβετε και εμάς τους κατοίκους του κέντρου....
          Άν έμενα στα Βόρεια ή Νότια προάστια θα ήμουνα και εγώ ένας super "προοδευτικός" ;-)

    • occoultist avatar
      occoultist @ kristim 08/05/2012 01:10:15

      kristim είπε:""ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που είμαι Ελληνίδα σήμερα!!!! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!! ""

      Και εγώ ντρέπομαι που ΕΙΣΑΙ Ελληνίδα.

  15. hagan avatar
    hagan 06/05/2012 23:19:50

    Ούτε εμένα με χαλάει αυτό που έγινε,απλά το ανέφερα επειδή μου έκανε εντύπωση!!!!

  16. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/05/2012 23:51:32

    Τό ὡραῖο εἶναι ὃτι ἀπό τήν χώρα πού ξεπήδησε ὁ ναζισμός,τήν Γερμανία,μᾶς χλευάζουν καί μᾶς κατηγοροῦν ὃτι βάλαμε στή Βουλή ἓνα φιλοναζιστικό κόμμα κι ὓστερα,λέει,κατηγοροῦμε τούς Γερμανούς λέγοντάς τους ναζιστές....,ἂντε τῶρα νά τούς ἐξηγήσεις καί νά τούς ζητήσεις καί πολεμικές ἀποζημιώσεις...,χάθηκε ὁ κόσμος κι αὐτοί οἱ χρυσαυγίτες νά ἦταν ἀπλῶς ἐθνικιστικό κόμμα,ἒπρεπε νά εἶναι καί φιλοναζιστικό...

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/05/2012 23:56:15

    Το exit poll έδωσε και ηλικιακή ποιοτική κατανομή. 9,5% η ΧΑ στο γκρουπ 18-50. ΞΥΠΝΑΤΕ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αυριανιστής 07/05/2012 00:06:57

      H αδελφή μου είναι καθηγήτρια σε τεχνικό λύκειο. Σε διαβεβαιώ ότι εδώ και μέρες μου είχε πει ότι η ΧΑ σπάει ρεκόρ μεταξύ των μαθητών...Δεν με εκπλήσσει η άνοδός της. Η ίδια η ΝΔ με την πολιτική της, ακόμα και μέχρι πρόσφατα, δολοφόνησε την αστική Δεξιά.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 07/05/2012 00:19:41

        Σε δύο τετραετίες ακόμα, όταν θα έχουν αποδημήσει "ένθα απέδρα πάσα λύπη και στεναγμός" αρκετοί ακόμα ψηφοφόροι από το γκρουπ 51+, βλέπω τη ΧΑ να γίνεται το ελληνικό FN σε ποσοστά.

      • Θηβαίος avatar
        Θηβαίος @ ΒΙΣ 07/05/2012 11:24:05

        Τα ‘γραφα πέρσι τέτοιο καιρό, στις δυτικές συνοικίες στους νέους η ΧΑ κάνει θραύση. Κανένας δεν άκουγε. Το φαινόμενο τώρα θα θεριεύσει. Θα πάρει χρόνο να ξεφουσκώσει.

        Αν δεν γίνει κάτι, η λαϊκή δεξιά θα απορροφηθεί από την ΧΑ

  18. TopGunZ avatar
    TopGunZ 07/05/2012 00:13:56

    Εγώ πάλι γιατί βλέπω στα περιβόητα γκέτο της Αθήνας και του Πειραιά πρώτο κόμμα το κόμμα των λαθρομεταναστών. Μήπως να κουνήσουν λίγο το κεφάλι τους οι φασιστολάγνοι? Δηλαδή μας μόλυνε τόσα χρόνια το αγκάθι του σταλινισμού και του διεθνισμού, είπαμε να πάρουμε και μια δόση ναζιστικού ποντικοφάρμακου? Και πριν μου πείτε για γριούλες και λοιπές όμορφες ιστορίες, και οι αριστεροί βασίστηκαν στον καημένο εργάτη που δεν τον άφηνε το κακό αφεντικό να προκόψει. Όποιος βασίζεται στην αδυναμία του άλλου είναι επικίνδυνος. Απλά και ξεκάθαρα.

    • maquis avatar
      maquis @ TopGunZ 07/05/2012 01:43:39

      Επιτέλους μια λογική εκτίμηση εδω μέσα! Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου. Οι φασιστολάγνοι είναι η άλλη όψη του σταλινισμού. Οσο για το ποσοστό 6,7% που πήραν τα χρυσαυγά στα Καλάβρυτα τι να πώ; Μας είχαν πάει εκδρομή με το σχολείο και δακρύσαμε μπροστά στο μνημείο των δολοφονημένων απο τους ναζί. Αν σήμερα οι 6 στους 100 Καλαβρυτινούς είναι ψηφοφόροι τους, αυτοί ξέρουν τους λόγους - ας μας τους εξηγήσουν και μάς.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ maquis 07/05/2012 02:11:37

        Δεν ξέρω αγαπητέ(-ή?). Εγώ πάντως πρότεινα στον τοίχο μου στο f/b να αναρτήσουμε στο μνημείο στο Δίστομο μια ταμπέλα: "Υπό κατεδάφιση λόγω λήθης"....

  19. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 07/05/2012 01:18:35

    Πιθανόν, εσύ πάντως σίγουρα είσαι ανορθόγραφος._Κ.Π.

  20. babayaro avatar
    babayaro 07/05/2012 02:02:27

    Το "αλητες,ρουφιανοι,δημοσιογραφοι" βρηκε τον εκφραστη του!
    Αν και η αρνητικη διαφημιση,ειναι αυτη που τον εβαλε στη βουλη.

  21. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2012 02:31:56

    Και γαμώ το γυμνάσιο!!!

  22. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/05/2012 04:17:28

    Ποιός αποφασίζει για τη χωροταξία τής Βουλής; Θα πρέπει να προσέξει να μη βάλει τη Χ.Α. να κάτσει δίπλα στη Ν.Δ. γιατί έβγαλε πολλή τσαντίλα ο Μιχαλολιάκος στη συνέντευξή του κατά τού Σαμαρά. Μη γίνει κανά σκηνικό και τον πλακώσει στις μπουνιές και έχουμε πλήρη εκφυλισμό τού κοινοβουλίου.

  23. Ορέστης avatar
    Ορέστης 07/05/2012 04:55:55

    Μαύρη μέρα για την ιστορία αυτού του τόπου που βάλαμε οπαδούς του Χίτλερ στην βουλή..........

    • varadero avatar
      varadero @ Ορέστης 07/05/2012 06:19:25

      Εδώ κοντεύουν να συγκυβερνήσουν ξανά τα τσιράκια της μέρκελ, η ΧΑ μας χαλάει...;

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ Ορέστης 07/05/2012 10:15:44

      Ορέστης
      ................

      1.-Ενώ τόσα χρόνια,από τήν Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα,πού είχαμε στήν βουλή τούς οπαδούς/νοσταλγούς τού αρχιδολοφόνου-πατερούλη Στάλιν,τιμούσαμε τήν Δημοκρατία καί τούς Θεσμούς της!!!!!!

      200.000 Ελληνόπουλα τό παιδομάζωμα!
      Πάνω από 50.00ο οί νεκροί Ήρωες Έλληνες τού Εθνικού Στρατού,στόν συμμοριτοπόλεμο, από τούς δημοκράτες- δολοφόνους νοσταλγούς/εραστές τού Στάλιν!!!!
      Χιλιάδες οί δολοφονίες αθώων απλών πολιτών καί κατά ειδεχθέστατο τρόπο (αποκεφαλισμοί,κονσερβοκούτια κ.λ.π.)!!
      Υλικές καταστροφές,μεγαλύτερες ακόμη κι από αυτές τού Β΄ Παγκ.Πολέμου!!!!!
      Καί σήμερα, 2.500.000 λαθροδολοφόνοι,προστατευόμενοι από τό σύνολον τής αριστεράς καί επίδειξη ανοχής-απάθειας-αδιαφορίας,διά τήν καθολικήν λύσην τού τεράστιου Εθνικού Προβλήματος πλέον,από τά κόμματα εξουσίας (Ν.Δ.+ΜΠΑΤΣΟΚ).
      Καί νά μήν αρχίσουμε νά αναφερόμεθα καί σέ άλλες συμπεριφορές τους διά τήν συντήρηση καί μόνον τής κοινωνικο-οικονομικής αστάθειας-μπάχαλου (παιδεία,απεργίες,καταλήψεις κ.λ.π.)

      2.-Παρουσία,μετά από τήν επανεκλογήν τους,όλων ##Ιερών Ντιντήδων## τής παράταξής μας (Ν.Δ.),εκτός φυσικά κι αυτών τού Μπατσοκ (Λοβέρδοι & CIA),στήν βουλή.

      Ή επιλογή τής Χρυσής Αυγής,από τό 7% τών Ελλήνων ψηφοφόρων
      ## Ήτο αναμενόμενον κι εγένετο ##!!!!!!

      Σέ επαναληπτικές εκλογές,έαν τελικά διεξαχθούν,εκτιμώ ότι τό ποσοστό της θά είναι υψηλότερο,μάς αρέσει δέν μάς αρέσει!!!!!

      • Ορέστης avatar
        Ορέστης @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 07/05/2012 18:36:45

        μάλιστα κατάλαβα
        1) σταμάτα με την προπαγάνδα που έχουν καλλιεργήσει οι Δυτικοί για τον Στάλιν και με που το προσάπτουν συνέχεια δολοφονειες για λογούς ευνοήτους.
        2)Αν δεν ήταν ο Στάλιν εσύ θα μίλαγες γερμανικά, ξέρω σαν φασίστας που είσαι αυτό ακούγεται ιδανικό αλλά σου λέω ότι οι περισσότεροι ελληνες δεν θα το θέλαμε
        3)Το ΚΚΕ δεν είναι σταλινικό ούτε υπάρχει σταλινική ιδεολογία, απλά όταν έκανε την ιστορική αναδρομή της πορείας της Σοβιετικής Ένωσης είπε ότι ο Στάλιν πέρα από κάποια μελανά σημεία λόγω των συνθηκών έπαιξε σπουδαίο ρόλο,τους λογούς τους εξηγεί,για μένα προσωπικά ο Στάλιν έκανε ότι έκανε και εδώ ο Κολοκοτρώνης φωτιά και τσεκούρι σε προδότες και προσκυνημένους
        3)Στον εμφύλιο έγιναν εγκλήματα και από τις 2 πλευρές, εμφύλιος ήταν. Επίσης το ΚΚΕ κάλεσε τον κόσμο να πολεμήσει τους Γερμανούς οι δικοί σου παππούδες ήταν δωσίλογοι των Γερμανών και ταγματασφαλίτες.Αν αυτούς τους θεωρείς ήρωες τότε οκ.Το οτι ο βασιλικός στρατός ήταν κάτω από την αιγίδα των ΑΓΓΛΩΝ λέει πολλά και φάνηκε οι φίλοι μας οι αγγλοι και οι δυτικοί μας φίλοι γενικότερα τι ρόλο έπαιξαν για την Ελλαδα μας και την Κύπρο μας και ποσό μας αγάπησαν/ουν.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 07/05/2012 22:31:28

        συμφωνω με τον Εξ-λαμογιος. Καποιες αληθειες πρεπει να λεγονται, επιτελους...

  24. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 07/05/2012 07:33:41

    Τα ξένα μέσα μιλάνε για άνοδο των άκρων. Στη ΝΕΤ και το ΣΚΑΙ βλέπουν ως άκρο μόνο τη ΧΑ. Τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΣΥΡΙΖΑ τους πέρασαν στους δημοκράτες. Για να βλέπουμε ποιος ευθύνεται.

  25. avanti avatar
    avanti 07/05/2012 09:16:00

    Την Χρυσή Αυγή την έβαλαν στην Βουλή το Πασοκ κατά κύριο λόγο και η ΝΔ κατά δεύτερο με τις πολιτικές τους των τελευταίων ετών, άφησαν τη χώρα ξέφραγο αμπέλι με το σκεπτικό των φθηνών μεταναστών εργατών και να τα αποτελέσματα. Δεκαπέντε δε μέρες πριν τις εκλογές αποφάσισαν να λυθεί το πρόβλημα με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης λες και μαντρώνοντας 250 λαθρο έριχναν στάχτη στα μάτια του κόσμου. Θα μας πει κάποιος ποτέ πόσοι συμπολίτες μας έχουν δολοφονηθεί τα τελευταία χρόνια από το ξένους λάθρο και μή? Γιατί για τις κλοπές και τους τραυματισμούς μάλλον δεν θα έχει τέλος η λίστα. Τα παληκάρια της ΔΙΑΣ που δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ τόσο γρήγορα τα ξεχάσαμε?

  26. Παντελής Μπουμπούλης avatar
    Παντελής Μπουμπούλης 07/05/2012 09:33:50

    Έχουν μπερδευτεί μερικά πράγματα μου φαίνεται.

    Είναι αλήθεια ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ (τουλάχιστον κάποιες συνιστώσες) αλλά και το ΚΚΕ εκφράζουν ακραίες απόψεις, με την έννοια ότι βρίσκονται στα άκρα του πολιτικού φάσματος και δε θέλουν να συνεργαστούν με κανέναν αν δεν συμφωνεί απόλυτα μαζί τους.

    Όμως έχετε δει κάτι τέτοιο να συμβαίνει με άλλο κόμμα; Η παρουσία της Χ.Α. είναι ντροπή για τη χώρα! Τελεία και παύλα. Όσοι τους ψήφισαν να τους χαίρονται!

    Συγχαρητήρια και στο Σαμαρά, στο Μητσοτακέικο και κυρίως στον Καμμένο που κατάφεραν να διαλύσουν την παράταξη και τη χώρα με τις μα@$%@κίες τους. Είναι και αυτοί το ίδιο υπεύθυνοι για την άνοδο της Χ.Α.
    Ο Σαμαράς (και ο Βενιζέλος) πρέπει να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στο ΣΥΡΙΖΑ για να τελειώνει μια και καλή το παραμύθι της αριστεράς στην Ελλάδα!

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Παντελής Μπουμπούλης 07/05/2012 13:13:47

      O ΣΥΡΙΖΑ δεν εκφράζει μόνο ακραίες απόψεις, χαϊδεύει και αυτιά ακραίων ομάδων νομιμοποιώντας έμεσα τη δράση τους. Παράδειγμα δράσης των ακραίων ομάδων; Κάποιοι αντιεξουσιαστές χτύπησαν και πήγαν να χτίσουν στο σπίτι του έναν υποψήφιο της χρυσής αυγής χθες.

      Εγώ δεν παραξενεύομαι για τα άκρα στην βουλή, τα άκρα υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και άργησε να εμφανιστεί η χρυσή αυγή μη σας πω.

  27. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 07/05/2012 11:17:52

    Συμφωνώ κι εγώ ότι είναι ντροπή για την Ελλάδα η Χ.Α. στη Βουλή. Πιστεύει όμως κανείς ότι οι χθεσινές δηλώσεις του αρχηγού της δεν έρεσαν στον κόσμο; Εγώ σας λέω ότι άρεσαν και πάρα πολύ μάλιστα. Αυτή είναι ή αλήθεια. Αν κι ο Σαμαράς κρατούσε ίδια στάση έναντι στα ΜΜΕ όπως ο Τσίπρας κι η Χ.Α. τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.

    Πάνω απ΄ όλα όμως η αιτία είναι πως η δεξιά στην Ελλάδα δεν πάλεψε τις τελευταίες δεκαετίες για την ιδεολογία της κι άφησε χώρο στον αριστερό δογματισμό να εξουσιάσει σχεδόν τα πάντα. Αποτέλεσμα αυτής της αδράνειας είναι ο Ελληνικός λαός να χάσει σιγά σιγά την πολιτική του σκέψη.

  28. parsifal avatar
    parsifal 07/05/2012 11:20:44

    Για να "ξανακεντράρωμε" στον τίτλο της αναρτήσεως, δεν είναι απαραίτητα κακό να ψαρώσουν κάποιοι αυτόν τον εσμό ημιεγγράμματων , αναιδών, αστοιχείωτων δημοσιοκάφρων και παρατρεχάμενων καναλιών.
    Τα υποπροιόντα αυτά της πυορροούσης πληγής που λέγεται Μέσα Μαζικής Εξαπατήσεως στην Ελλάδα απέκτησαν μια απίστευτη αλαζονεία επί Πανταγιά και ακολούθως επί Ρουσσόπουλου, εισέβαλλαν σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής με ... εφόδια την ημιμάθεια και την επίδοση τους στην τέχνη του σφουγγοκωλάριου και θεώρησαν (και θεωρούν) οτι προσωποποιούν τον ... κοινωνικό ελεγχο η την Δ' εξουσία (το πιστέυουν!) !
    Εστω απο τους παραστρατιωτικούς της Χ.Α. ας μάθουν κανόνες, σεβασμό και πειθαρχία, καθόσον οι περισσότεροι ούτε φαντάροι πήγαν η υπηρέτησαν στα γραφεία τύπου παρά τους πάσης αποχρώσεως προστάτες τους.
    Το αυτό ισχύει και για τα αλλα κακομαθημένα παιδιά, τους ημιεγγράμματους χρυσοπληρωμένους που στελεχώνουν τις "ζωντανές συνδέσεις", τα καραγκιοζιλίκια των καναλιών και τις σκουπιδοεκεπομπές τους σε "τεχνικό επίπεδο".
    Αρκετά με τα πάσης φύσεως παράσιτα των ΜΜΕ, μοχλό και συνάμα παρακολούθημα της εθνικής μας εκπτώσεως.

    • kas avatar
      kas @ parsifal 07/05/2012 12:02:22

      +++++

      • Αξύριστος Μαρξιστής avatar
        Αξύριστος Μαρξιστής @ kas 07/05/2012 12:39:01

        Οι ξένοι δημοσιογράφοι δεν χρειάστηκε να σηκωθούν όρθιοι, γιατί ήταν ήδη. Στο εξωτερικό έχουν άλλο πολιτισμό.

        • kas avatar
          kas @ Αξύριστος Μαρξιστής 07/05/2012 20:53:57

          exalctly....αλλά εδώ ενoχλήθηκαν οι προοδευτικές κωλάρες τους

          περιττό να πω δε...ότι η κάλυψη και μόνο του μεγκα...έδωσε άλλες 2 μονάδες από σήμερα στην ΧΑ

  29. Laskaratos Aristeidis avatar
    Laskaratos Aristeidis 07/05/2012 12:27:46

    Μία εικόνα χίλιες λέξεις.... Αυτό αποδεικνύει πως κοινωνικά και πολιτικά η χώρα βρίσκεται στο Ναδίρ, γι' αυτό και τα φασιστικά στοιχεία ευδοκιμούν. Αφού πριν μερικά χρόνια μπήκε το ΛΑ.ΟΣ στο Κοινοβούλιο ήταν φυσικό πως, μετά το μνημόνιο και τους άχρηστους πολιτικούς χηρισμούς ενός διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κάποιοι θερμοκέφαλοι και ανεγκέφαλοι θα ζητούσαν καταφύγιο σε πιο ακροδεξιές πολιτικές παρατάξεις για την εκπροσώπηση τους. Δυστυχώς η ιστορία δε μας διδάσκει. Και η άνοδος του παρανοϊκού Χίτλερ στην Γεμανία συνέβη σε μια περίοδο οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης της χώρας που είχε πιάσει κυριολεκτικά πάτο μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Να μας λείπουν τέτοιοι ηγέτες...

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2012 15:10:08

    Χουνέρι από τα λίγα στα ΜΜΕξαπάτησης σε παγκόσμια μετάδοση.

    Πόντους του δίνουν οι δηλώσεις μη υποταγής.

    Αν δεν υπήρχαν τα κανάλια εξαπάτησης και τα παπαγαλάκια τους η χούντα του μνημονίου δεν θα μπορούσε να σταθεί ούτε μια μέρα στην Ελλάδα.

    Οι μόνοι που δεν τσίμπησαν ήταν οι δημοσιογράφει από τα ξένα μέσα που θέλουν πραγματικά να κατανοήσουν το "φαινόμενο".

  31. ζαμπαρακατ avatar
    ζαμπαρακατ 07/05/2012 17:32:16

    Οταν προεγλογικα στην ατζεντα της ΝΔ (κ.α.) πρωτα θεματα ειναι η ασφαλεια και οι λαθρομεταναστες, λογικο ειναι η κοινη γνωμη (και ψηφοφοροι) να οδηγηθει προς τα εκει.
    Σε μια χωρα οπου ο λαος πειναει, το πιο αναμενομενο ειναι η αυξηση της εγκληματικοτητας, προς αναζητηση τροφης. . .
    Ενας μελλοντικος κυβερνητης σε μια τετοια χωρα, πρεπει να εχει πρωτο του μελημα, την παταξη της φτωχειας, με σκοπο να μειωθει και η εγκληματικοτητα σαν αποτελεσμα.

    "Αυτος που θυσιαζει την ελευθερια του, για την ασφαλεια του, δεν αξιζει τιποτα απο τα δυο"

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ζαμπαρακατ 07/05/2012 22:58:17

      Εντελώς άκυρη η ανάλυσή σου. Το αποκρουστικό ακραίο μόρφωμα που λέγεται Χρυσή Αυγή, σε μεγάλο βαθμό, μπήκε στη Βουλή επειδή επί σειρά ετών τα «μέηνστρημ» κόμματα εγκατέλειψαν τον κόσμο στο έλεος της λαθρομετανάστευσης (ελέω φοβικότητας οι δεξιοί, ελέω «προόδου» οι αριστεροί).

      Ακόμα και πριν ένα μήνα (05/04/2012), στο κείμενο με τις «θέσεις της ΝΔ κατά της λαθρομετανάστευσης» εξέλειπε (ευθύνη Πιπιλή άραγε;) κάθε αναφορά σε απέλαση ή επαναπατρισμό! Kαι όταν, όπως είχα υποχρέωση έναντι της παράταξης, εξέφρασα τον σχετικό προβληματισμό, εισέπραξα ειρωνεία. Ασφαλώς, σε λίγες μέρες «δικαιώθηκα» δια στόματος Αντώνη Σαμαρά, που μίλησε ξεκάθαρα και κατηγορηματικά. Δυστυχώς όμως, επειδή αυτό συνέβη σχετικά αργά, ενδεχομένως εξελήφθη ως προεκλογική εξαγγελία από αρκετούς.

      Κι όμως, η ΝΔ μπορεί να ξαναστείλει το ακραίο μόρφωμα κάτω από το 1%, αν εφεξής επιμείνει (καί επικοινωνιακά καί ουσιαστικά) στην πλήρη εφαρμογή των ισχυόντων νόμων, οι οποίοι επιτάσσουν απελάσεις. Απελάσεις όμορφα και ωραία, ούτε αίματα ούτε ακρότητες. Μακριά κι αγαπημένοι.

      Τέλος, θέλω να επισημάνω κάτι που σου διαφεύγει τελείως: Ότι το πρόβλημα με την λαθρομετανάστευση δεν είναι μόνο η εγκληματικότητα. Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το δημογραφικό. Ακόμα κι αν με μαγικό τρόπο, σταματούσε κάθε περαιτέρω παρανομία από λαθρομετανάστες, σε λίγα χρόνια όπως πάει το πράγμα, κινδυνεύουμε να γίνουμε μειοψηφία στη χώρα μας, όπως οι Κόπτες στην Αίγυπτο.

      • ζαμπαρακατ avatar
        ζαμπαρακατ @ ΚΜ 08/05/2012 00:49:16

        Και οι βρετανοι, και πιθανον και οι αμερικανοι, μειονοτητες ειναι στις πατριδες τους. Δυο χωρες οι οποιες αποτελουν μοντελο για τις συγχρονες δυτικες χωρες. ..

        Αυτο που ηθελα να τονισω ειναι οτι το μειζον θεμα αυτη τη στιγμη ειναι το οικονομικο/βιοτικο επιπεδο των ελληνων, και οχι η εγκληματικοτητα η η λαθρομεταναστευση.

        Τα μεγαλα ΜΜΕ το προβαλαν ως πρωτο θεμα, και το φουσκωσαν στο βαθμο που ακομα και ατομα που δεν εχουν αμεση επαφη με μεταναστες στην καθημερινοτητα τους, πιστεψανε οτι αυτοι ειναι η αιτια των δεινων τους.

        Καποιοι υποχθονια, και καποιοι αλλοι αθελα τους, πρωωθησανε το "μορφωμα" στη συνειδηση του λαου ως μια καποια λυση στη σημερινη κατασταση.
        Σε ελαχιστο βαθμο και η αποτομη αλλαγη στη ρητορικη του Σαμαρα λιγες μερες πριν τις εκλογες.

        Η αρνητικη διαφημιση μπορει να επιδρασει και αντιστροφα, ειδικα στο σημερα της οργης και της αρνησης. Μπορω να φανταστω πολυ κοσμο να αποφασιζει να δωσει την ψηφο του στη χ.α. βλεποντας τους να λοιδορουνται απο κυριαρχα μμε, και ακουγοντας αρνητικη ρητορικη απο πολιτικους σαν τον Βενιζελο.

        Ειχε βγει καποια στιγμη ενα εγγραφο της ΕΥΠ, λιστα μισθοδοσιας, στην οποια εμφανιζοτανε ο Μιχαλολιακος ως λαμβανειν καποιου ποσου/πληρωμης.
        Και τελευταιο, υπαρχουνε πολλα πρωην μελη της χ.α. τα οποια δεν εχουν και την καλυτερη αποψη για τον Μιχαλολιακο, οσον αφορα τον αληθινο πατριωτισμο του, και την πιστη στην ιδεολογια τους.

        Απλα μια σκεψη...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ζαμπαρακατ 08/05/2012 03:35:26

          Ζαμπαρακατ, δε φαντάζομαι να΄σαι κανα ντοράκι;

          Άσε τις αταίριαστες συγκρίσεις κατά μέρος γιατί καμία από τις δύο αυτές κοινωνίες (ΗΠΑ και Αγγλία) που εσύ τόσο θαυμάζεις δεν αποτελείται από πλειοψηφία μουσουλμάνων εποίκων, όπως θα μας καταντήσετε ελέω πολιτικής ορθότητος. Η ταιριαστή σύγκριση είναι της Αιγύπτου με τους διωκόμενους Κόπτες!

          Όσο για τις αφυψηλού παπάτζες ότι δήθεν «το οικονομικό πρόβλημα προέχει και το λαθρομεταναστευτικό είναι δευτερεύον» (ωσάν να μην σχετίζονταν μεταξύ τους!), αυτά τράβα να τα πεις στους καταστηματάρχες που πλήγονται από το παραεμπόριο και την «απαγόρευση κυκλοφορίας» που πλέον ισχύει σε περιοχές που άλλοτε έσφυζαν από δραστηριότητα. Ή σε καναν καρκινοπαθή που περιμένει να εκταμιευθούν τα λεφτά για τα φάρμακά του, ενώ χαλάμε χιλιάρικα για την ηπατίτιδα και την φυματίωση που εισάγουμε μαζικά εξ ανατολών, ελέω «προόδου» και ΜΚΟ.

          Το εκλογικό ποσοστό του ακραίου μορφώματος της Χρυσής Αυγής, το φούσκωσαν η πολιτική ορθότητα των φοβικών δεξιών, τα «όπεν σοσάϊετυ» των επιδοτούμενων ΜΚΟ και ο αριστερός εθνομηδενισμός. Άρα δεν είναι αυτά που θα μας συμβουλέψουν πώς θα το ξεφουσκώσουμε!

  32. Kommenos avatar
    Kommenos 07/05/2012 22:07:23

    Το μόνο καλό θα είναι ότι και το ΠΑΜΕ και η Χ.Α. ρίχνουν πολύ καλό ξύλο στους κουκουλοφόρους αναρχικούς με τα μολότωφ που καίνε πολυτεχνείο και καταστήματα και καταστρέφουν περιουσίες πολιτών, χωρίς να καταδικάζονται (παρά μόνο αν τύχει και στραμπουλήξει κανείς το πόδι του και δεν μπορέσει να φύγει).

    • Tritonboy avatar
      Tritonboy @ Kommenos 08/05/2012 11:26:27

      Σου διαφεύγει βέβαια ότι πολλοί από τους κουκουλοφόρους που ρίχνουν μολότωφ και σπάνε μαγαζιά είναι μέλη της Χ.Α. και ότι η συγκεκριμένη οργάνωση συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την Αστυνομία με ρόλο να δημιουργεί μπάχαλα στις διαδηλώσεις και να καταλήγουν στα γνωστά επεισόδια. Προσωπικά διαφωνώ πλήρως με το ΠΑΜΕ και τις τακτικές του αλλά ας μην το βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με τους Χρυσαγίτες...

  33. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 08/05/2012 18:38:54

    Oρέστης
    ...............
    2)Αν δεν ήταν ο Στάλιν εσύ θα μίλαγες γερμανικά, ξέρω σαν φασίστας

    .....................................



    Πού θά μάθαινα ρέ Γερμανικά,στούς παραδείσους τών Γκούλαγκς????

    2ο εκατ.Ρώσους-αντικαθεστωτικούς κατέσφαξε ό πατερούλης Σας καί μέχρι σήμερα ακόμη,ανακαλύπτουν απολιθωμένα σφαγιασθέντα πτώματα αντικαθεστωτικών.

    Κι επειδή ρέ είσαι κι ανιστόρητος πέραν από φανατικός Σταλινικός,διάβασε παρακάτω διά νά μαθαίνης Ιστορία,


    ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟΥ
    (από 12 Οκτωβρίου 1944 έως 25 Σεπτεμβρίου 1947,συμφώνως τήν κατάστασιν ή οποία κατετέθη είς τόν ΟΗΕ)

    ΑΠΩΛΕΙΑΙ ΕΙΣ ΕΜΨΥΧΟΝ ΥΛΙΚΟΝ 1946-1949
    ------------------------------------------------------

    ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΝΕΥΘΕΝΤΕΣ 1025
    ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΙ 2243
    ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ 71
    ΟΠΛΙΤΑΙ ΦΟΝΕΥΘΕΝΤΕΣ 14535
    ΟΠΛΙΤΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΙ 34666
    ΟΠΛΙΤΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ 3000
    ΟΠΛΙΤΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ 1903
    ΙΔΙΩΤΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ 4125
    ΙΔΙΩΤΑΙ ΦΟΝΕΥΘΕΝΤΕΣ 931
    ΑΠΟ ΝΑΡΚΕΣ)
    ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΝΤΕΣ 165

    ΣΥΝΟΛΟΝ 62664

    Απήχθησαν καί μεταφέρθησαν είς χώρες τού Σιδηρούν Παραπετάσματος :

    20.000 ιδιώται καί 28.000 Ελληνόπαιδες


    ΥΛΙΚΑΙ ΖΗΜΙΑΙ
    -------------------


    ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
    ............................................


    ΣΥΝΟΛΟΝ 3.685.800.000 δρχ.

    Έκ τής συνολικής έκ 440 εκατ.δολ ΗΠΑ συμβολής τού σχεδίου Μάρσαλ (1948-1952) είς τό πρόγραμμα ανασυγκροτήσεως,τά 85% διετέθησαν διά τήν κάλυψιν τών έκ τού συμμοριτοπολέμου ζημιών.Αί δαπάναι μόνον διά τήν περίθαλψιν καί τήν στέγασιν τών συμμοριτοπλήκτων,ανήλθον είς τόν ποσόν τών 780.100.000 δρχ. καί 32.366.700 δολ.ΗΠΑ.


    Επειδή δέ, εκφραστή τού απόλυτου φασισμού,σάς ανέχεται ή Δημοκρατία καί ό Ελληνκός Λαός,θεωρείτε ότι έχουμε λησμονήσει ??????

    Ή παρουσία τής Χ.Α. ενόχλησε πολλούς αλλά δέν τούς ενοχλεί/ενόχλησε ή παρουσία στήν βουλή επί 37 χρόνια,τού σταλινικού κκε τής our great leader Houhou Ill Papariga Shung!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.