08/06/2008 21:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δημοσιογράφοι αρχίζουν και ξυπνούν

Την πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) κατέκτησε το «μπλοκ» των δυνάμεων που αντιτάσσονται στην γαλαζο-πράσινη συμμαχία των κ.κ. Σόμπολου και Τσαλαπάτη. Η προσκείμενη στο ΚΚΕ κίνηση, δυστυχώς απογοήτευσε, αφού δέχθηκε να πριμοδοτηθεί από τη Δεξιά και τους «πράσινους» συνεργάτες της. Στο 5ο συνέδριο της ΠΟΕΣΥ έπεσαν πλέον τα προσωπεία και για πρώτη φορά, ανοικτά στις εκλογές, οι «γαλάζιοι» του Σόμπολου και οι «πράσινοι» του Τσαλαπάτη κατέβηκαν σε κοινό ψηφοδέλτιο, χωρίς όμως, να μετάσχουν σε αυτό τα δύο προηγούμενα πρόσωπα.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, η «Συσπείρωση», που πρόσκειται στον ΣΥΝ, καθώς και άλλες δυνάμεις προσκείμενες στο ΠΑΣΟΚ που διαφωνούν όμως, με τις πολιτικές της νυν ηγεσίας της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), δηλαδή του προέδρου της μεγαλύτερης δημοσιογραφικής Ένωσης, Σόμπολου (ΝΔ), και του νικημένου προέδρου της ΠΟΕΣΥ, Τσαλαπάτη, φαίνεται να εκλέγουν έξι στα έντεκα μέλη στο ΔΣ της ΠΟΕΣΥ. Οι «πράσινοι-αντιτσαλαπατικοί» λέγεται ότι έχουν τη στήριξη της Χαριλάου Τρικούπη. Το ψηφοδέλτιο «Σόμπολου-Τσαλαπάτη» εκλέγει τρεις (όλοι «γαλάζιοι» υποψήφιοι και κανένας από την πτέρυγα Τσαλαπάτη). Το ΚΚΕ φαίνεται πως εκλέγει έναν και έναν η Ένωση Πελοποννήσου. Δυστυχώς, οι υποψίες περί παρασκηνιακών συνεννοήσεων κυβέρνησης-ΚΚΕ, μάλλον πήραν σάρκα και οστά στις εκλογές των δημοσιογράφων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. θοδωρής avatar
    θοδωρής 08/06/2008 22:40:50

    Πως το κκε πριμοδοτήθηκε και πήρε μόνο μία έδρα , δεν κατάλαβα γιατί το κατηγορείς.
    Δηλαδή τον συνασπισμό τον επικροτείς , εξήγησε μου που το στηρίζεις αυτό.

  2. Le canard avatar
    Le canard 08/06/2008 23:15:14

    Το ΚΚΕ με τους εκπροσώπους που εξέλεξε για το Συνέδριο, δεν έβγαζε έδρα από μόνο του. Χρειαζόταν πριμοδότηση. Βοά η "πιάτσα" του Συνεδρίου ότι πριμοδοτήθηκε από Σόμπολο-Τσαλαπάτη. Στενοχωριέμαι ιδιαίτερα γι'αυτό. Δεν είναι θέμα επικρότησης του Συν. Είναι ότι, ενώ οι αριστερές δυνάμεις (όλες μικρές και μεγάλες παρατάξεις) είναι η συντριπτική πλειοψηφία και θα μπορούσαν να βγάλουν άνετα ό,τι ΔΣ ήθελαν στην ΠΟΕΣΥ, για μια ακόμη φορά δεν το'καναν. Και το ΝΑΡ επίσης, τράβηξε το μοναχικό του δρόμο σε ορισμένες περιπτώσεις σε αυτές τις εκλογές.

  3. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/06/2008 23:19:04

    Bγήκε και ο Τρίμης και ο Μπουκάλας στούς ΄προοδευτικούς΄???
    Για να αλλάξω χώρα ,ρωτάω.

  4. Le canard avatar
    Le canard 08/06/2008 23:29:10

    Ο Τρίμης μου φαίνεται δεν είχε βάλει για ΠΟΕΣΥ. Η παράταξή του έβγαλε τρείς (στους έντεκα). Κοίταξε, πλειοψηφία είχε η Συσπείρωση και εάν το σύστημα δεν ήταν κατα-δόλια και υπερ-ενισχυμένη αναλογική, η συγκεκριμένη παράταξη θα έπρεπε να πάρει πολύ περισσότερους. Εχουν μια τελευταία (ή από τις τελευταίες ευκαιρίες) να κάνουν κάτι. Ας τους δούμε. Αν ξανακάνουν λάθη όπως στο παρελθόν, απλά αυτοί θα βγούν χαμένοι. Πρέπει όμως, να τους δώσουμε την ευκαιρία. Μέχρι να δούμε αποτελέσματα, λίγη υπομονή. Διαφορετικά, ας προετοιμαζόμαστε για συνολική διάλυση αυτού του συνδικαλιστικού σχήματος, που ούτως ή άλλως έχει πεθάνει.

  5. Le canard avatar
    Le canard 08/06/2008 23:30:18

    Το πρώτο βήμα πάντως, έγινε. Εφαγαν χώμα και ο Τσαλαπάτης και ο Σόμπολος.

  6. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/06/2008 00:04:07

    Δεν διαφωνώ για Σομπολο και Τσαλαπάτη..
    Αλλά οταν στην Ε.Σ.Η.Ε.Α. λυμαίνονται τήν ΄ανανεωτική αριστερά΄ καθεστωτικοί σαν τούς προαναφερθέντες δικαιούμαι να διατηρώ επιφυλάξεις.
    Ελπίζω νά μήν αποδειχθεί ότι απο την Σκύλλα περάσαμε στην Χάρυβδη.

  7. Le canard avatar
    Le canard 09/06/2008 01:30:26

    Ως προς τις επιφυλάξεις, μαζί σου. Ας περιμένουμε λίγο όμως, κι'ας πιέσουμε παράλληλα.

  8. George avatar
    George 09/06/2008 10:01:55

    NΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΠΕΡΙ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ. ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΜΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΟΣΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΗ ΜΙΑ ΛΕΝΕ ΤΟ ΚΚΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ. ΑΜ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ,ΔΙΑΥΓΕΙΣ,ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ,ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ,ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΚΕ...

  9. Δήμος avatar
    Δήμος 09/06/2008 10:32:24

    Επειδή ήμουν παρών σε όλες τις εργασίες του 5ου Συνεδρίου της ΠΟΕΣΥ., ας μας εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται το ψηφοδέλτιο της "Μαχόμενης Δημοσιογραφίας", δηλαδή ΚΚΕ, να πάρει τέσσερις (4) μονοσταυρίες και να εκλεγεί ο υποψήφιος του, όταν τα "κουκιά" δεν έφταναν.
    Ας εξηγήσει ο κ. Ράμμος, με ποιούς επέλεξε να συνεργασθεί... Οσο για το "ήθος και τις καθαρές θέσεις...", μόνον μία παρατήρηση. Υπάρχουν πολλοί δρομοι και τρόποι έάν θέλεις να συνεργασθείς, με την δεξιά των Σόμπολου-Τσαλαπάτη. Κι αυτό προς δόξαν των αρχών σου...

  10. Le canard avatar
    Le canard 09/06/2008 11:31:45

    Στρατή, εάν έγιναν έτσι τα πράγματα, το θέμα είναι πολιτικό. Διότι η συγκεκριμένη συνεργασία, ειδικά σε συνδικάτα δημοσιογράφων, έχει τη δική της ιδιαίτερη πολιτική σημειολογία. Πόσο μάλλον, όταν υπάρχουν υποψίες για μια τουλάχιστον ανοχή στην κυβέρνηση εκ μέρους του Περισσού.

    Εγώ όμως, δεν θα μείνω εκεί. Η ζωή τρέχει και πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Η "συσπείρωση" έκανε και στο παρελθόν σοβαρότατα λάθη και τώρα στο συνέδριο της ΠΟΕΣΥ, προφανώς επειδή ήταν σίγουρη για τη νίκη της, παρουσίασε μια απαράδεκτη οργανωτική πλαδαρότητα. Ας βγάλουν και αυτοί τα συμπεράσματά τους και ας σοβαρευτούν. Εχουν καλές προθέσεις, αλλά αυτές δεν αρκούν. Με καλές προθέσεις δεν γίνεται συνδικαλισμός, ειδικά σε έναν διαλυμμένο συνδικαλιστικά (εξαιτίας Σόμπολου-Τσαλαπάτη) χώρο. Και μην ξεχνούμε. Του χρόνου θα έχει εκλογές στο σημαντικότερο σωματείο των δημοσιογράφων την ΕΣΗΕΑ. Μέχρι τότε δεν επιτρέπεται επανάπαυση. Εκεί θα κριθεί αν οι δημοσιογράφοι θα παραμείνουν ορντινάτσες των αφεντικών-διπαλεκομένων ή αν θα γίνουν κάποια γενναία βήματα για την αλλαγή αυτής της απαράδεκτης κατάστασης.

  11. Bella Ciao avatar
    Bella Ciao 09/06/2008 12:18:40

    Να προσθέσω στον προβληματισμό και την ανησυχία σας το εξής απλό ερώτημα: Γιατί η Νανά Νταουντάκη είναι πλακώθηκε με το Ράμμο παρότι προέρχονται και οι δύο απο τον ίδιο εκλογικό συνδυασμό; Ίσως αυτό να δίνει μια απάντηση στους χειρισμούς του Ράμμου. Και στο τελος τέλος απο Σομπολο και Τσαλαπάτη με τα τσιράκια τους προτιμώ 1000 φορές τον Τρίμη και τον Νταβανέλο!!!

  12. Δήμος avatar
    Δήμος 09/06/2008 13:55:35

    Και μόνον η ανακούφιση που αισθάνθηκαν οι εργαζόμενοι του 4ου ορόφου (γραφεία ΠΟΕΣΥ) από το αποτέλεσμα της εκλογικής αναμέτρησης, αρκεί για να δικαιώσει όσους εργάσθηκαν για την ανατροπή της συμμαχίας Σόμπολου-Τσαλαπάτη.
    Επιτέλους, ας αφήσουμε και λίγο χώρο για μια αισθητική επανάσταση στη ζωή μας!

  13. ΜΝΗΜΩΝ avatar
    ΜΝΗΜΩΝ 09/06/2008 18:06:20

    Αφού είναι καταδικστέα η πριμοδότηση προς το ΚΚΕ, γιατί δεν είναι και η πριμοδότηση προς την "Ενότητα" από πλευράς ΣΥΝ?
    Αφού επιδίωξη ήταν η συρρίκνωση της δύναμης του Σόμπολου, γιατί δεν αφήνουν εκλεγμένο σύμβουλό του να παραιτηθεί?

  14. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 09/06/2008 21:05:29

    ... λέει το σχόλιο:
    "... η «Συσπείρωση», που πρόσκειται στον ΣΥΝ, καθώς και άλλες δυνάμεις προσκείμενες στο ΠΑΣΟΚ, που όμως διαφωνούν(sic) κ.λπ., κλ.π. [...]εκλέγουν έξι στα έντεκα μέλη στο ΔΣ της ΠΟΕΣΥ..."
    ... ε, αφού το πράγμα παρα-μιλάει από μόνο του για τη συγκρότηση "μετώπου" ΣΥΝ - ΠΑΣΟΚ, άντε να φτιάξουμε - φιλοτεχνήσουμε και τον αντίπαλο (ΚΚΕ - Ν.Δ.)...
    ... απλά πράγματα, συνάδελφοι, απλά ...
    ... προσέξτε όμως μ' αυτές τις "διαπιστώσεις" διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να το ξαναστρώσουν στον ύπνο οι δημοσιογράφοι...
    ... να αλλάξουν απλώς πλευρό...
    ---
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΤΥΠΟΥ

  15. Le canard avatar
    Le canard 10/06/2008 00:36:09

    Ο ΜΝΗΜΩΝ έχει ως έναν βαθμό δίκιο. Ανίερες συμμαχίες θα πεί κανείς. Ομως, Μνήμωνα, άλλο να το παίζεις απόλυτη καθαρότητα, όπως έκανε ο Ράμμος προσυνεδριακά, και άλλο να κάνεις να μην το κρύβεις ότι κάνεις ψυχρούς εκλογικούς υπολογισμούς με ολίγη πολιτική συνεργασία για να στείλεις στον αγύριστο το δίδυμο. Δεν συμφωνώ, αλλά καμμιά φορά θα συνεργαστείς και με τον διάβολο για να πετύχεις το στόχο σου. Αρκεί, να μην σου γίνει συνήθεια και το επικαλείσαι ως προσχημα για τις απατεωνιές σου ή την αποτυχία σου.

    Προς stavrosx1: "άντε να φτιάξουμε - φιλοτεχνήσουμε και τον αντίπαλο (ΚΚΕ - Ν.Δ.)…"
    Δεν φιλοτεχνήσαμε, αλλά φιλοτέχνησαν. Είναι πραγματικότητα, δυστυχώς.

    -"προσέξτε όμως μ’ αυτές τις “διαπιστώσεις” διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να το ξαναστρώσουν στον ύπνο οι δημοσιογράφοι…"

    Συμφωνώ απόλυτα.

  16. Δήμος avatar
    Δήμος 10/06/2008 09:16:05

    Εάν δεν κάνω λάθος, η "Δημοσιογραφική Ενότητα" από την πρώτη στιγμή διακήρυξε ότι θέλει την ανατροπή του συσχετισμού στην ΠΟΕΣΥ, την καταδίκη Τσαλαπάτη-Σόμπολου. Αυτός ο στόχος δεν μπορούσε να επιτευχθεί παρά ΜΟΝΟΝ με συνεργασία. Δεν έκρυψαν οι εκλέκτορες της τις προθέσεις τους, και όπως λένε τώρα, ο στόχος τους, η ανατροπή του ενός πυλώνα της διοίκησης σε ΕΣΗΕΑ και ΠΟΕΣΥ, είναι γεγονός. Ο Τσαλαπάτης δεν τόλμησε κάν να εκτεθεί, ενώ οι υποψήφιοι του στο κοινό ψηφοδέλτιο με τον Σόμπολο, δεν κατάφεραν να εκλεγούν. Γιατί; ας το βρούν μεταξύ τους. Αν και έτσι συμβαίνει πάντα, όταν η συνεργασία δεν στηρίζεται σε αρχές, αλλά σε προσωπικές ιδιοτέλειες. Ο κ. Ράμμος πρέπει να εξηγήσει τί νόημα είχε η προκαταβολική καταγγελία τυχόν στήριξης που θα προσφερόταν στην παράταξή του. Τώρα που αυτό έγινε-πέραν πάσης αμφιβολίας-θα επιστρέψει τις τέσσερις ψήφους (4) και την έδρα ή θα συνεχίσει το γνωστό παίγνιο που βλέπουμε και σε άλλους τομείς-πολιτικούς ή συνδικαλιστικούς-που στήνει ο πολιτικός φορέας του, το ΚΚΕ.

  17. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 10/06/2008 14:30:13

    ... τολμώ να επανέλθω και να διατυπώσω το κατ' εμέ εύλογο: τελικά, τί διαφορά υπάρχει και που, μεταξύ των πολιτικών σχηματισμών ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας - και των συνδικαλιστικών τους φορέων σε ΠΟΕΣΥ και ΕΣΗΕΑ;
    ... διότι ο δικομματισμός καλά κρατεί και στηρίζεται ένθεν κακείθεν - και έως τώρα ο Σόμπολος κάθεται στον προεδρικό θώκο χάρη στην ευγενική φροντίδα (χορηγία) του Τσαλαπάτη...
    ... κάθε απάντηση δεκτή - και ας αποφευχθεί το γνωστό περί "τσουβαλιάσματος" των πάντων κ.λπ...
    Υ.Γ.: ... διότι θα πρέπει να πούμε-δικαιολογήσουμε γιατί είναι "κακό" να συνεργαστείς με τη ΝΔ και "καλό" να συνεργαστείς με το ΠΑΣΟΚ...

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/06/2008 21:40:31

    Προτιμώ Κοσσοβάρους παρά καθοδηγούμενους απο τούς Τριμηδες..
    Εάν οι Σομπολος-Τσαλαπάτης μετέτρεψαν την ήδη αναξιόπιστη ΕΣΗΕΑ σε παραμάγαζο οι Τρίμηδες κλασσικοί επίσης καθεστωτικοί θά εκδίδουν 100΄πολυπολιτισμικά ψηφίσματα΄ εβδομαδιαίως...
    Οπότε κατόπιν τούτου μού είναι παντελώς αδιάφορο το ότι κάποιοι Νεοταξίες,πού αυτοαποκαλούνται ΄αριστεροί΄ενισχύθηκαν...
    Τώρα εάν στην ΠΟΕΣΥ δεν υπάρχουν Τριμόπαιδα και αυτό μού είναι αδιάφορο...
    Καποιοι απο αυτούς έχουν ψηφίσει γιά εκπροσωπους τους στην ΕΣΗΕΑ Μπουκάλες και Ιούς..
    Οπότε απο την Σκύλλα στην Χαρυβδη τελικά..

  19. Δήμος avatar
    Δήμος 10/06/2008 23:31:28

    Φίλε Σταύρο, καμμία συνεργασία δεν είναι εκ προοιμίου καλή ή κακή. Εξαρτάται πάντα από τις συνθήκες. Δηλαδή, άλλη η κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας του 1974, άλλη η συγκυβέρνηση Δεξιάς-Αριστεράς το "βρώμικο 1989". Στην περίπτωση της ΕΣΗΕΑ και της ΠΟΕΣΥ, η συνεργασία Σόμπολου-Τσαλαπάτη δεν έχει να κάνει με αρχές, αλλά με ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών, του δευτέρου τουλάχιστον. Κοίταξε, ο Σόμπολος είναι ένας χαριτωμένος άνθρωπος, πολιτικά αφελής, κολακεύεται να πιστεύει ότι προσφέρει υπηρεσία στην παράταξη του, την Δεξιά και τον εκφραστή της, τη Ν.Δ, ενώ χρησιμοποιείται απ΄αυτήν χάριν της πολυσυλλεκτικότητας του, η οποία όμως τώρα έλαβε τέλος. Ο άλλος, ο Τσαλαπάτης, έχει πλήρη επίγνωση των δυνατοτήτων που του προσφέρει η ιδιοποίηση του χώρου του ΠΑΣΟΚ, κι αφού δεν μπορεί να είναι ο εκλεκτός της Ρηγίλλης-στην πράξη είναι-ικανοποιείται πλήρως με το να αυτοπροβάλλεται ως αφεντικό του χώρου. Η ιδιοκτησιακή αντίληψη του μάλιστα έχει φθάσει σε τέτοιο σημείο, ώστε δεν διστάζει να απειλεί συναδέλφους του, αλλά και πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ, που έχουν αηδιάσει από την συμπεριφορά του. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι από τον συνδυασμό του παραιτήθηκαν και δεν πήγαν στο Συνέδριο της ΠΟΕΣΥ εκλεγμένοι εκλέκτορες που διατηρούν μια ανιδιοτελή σχέση με το ΠΑΣΟΚ, ενώ ένας άλλος όταν επιβεβαιώθηκε η συνεργασία Τσαλαπάτη με την Δεξιά και τον Σόμπολο, έφυγε από το Συνέδριο και δεν έμεινε να ψηφίσει! Στις εκλογές ο Τσαλαπάτης συντρίφτηκε πολλαπλώς: Δεν εξέλεξε σύμβουλο, παρά την συνεργασία με την Δεξιά, και δεν μπόρεσε να αποτρέψει-πριμοδοτώντας το ΚΚΕ και τον κ.Ράμμο- την εκλογική επιτυχία της Δημοσιογραφικής Ενότητας, η οποία εξέλεξε μέλη της σε όλα τα όργανα της ΠΟΕΣΥ. Τώρα, απειλεί να ρίξει τον Σόμπολο από την ΕΣΗΕΑ, επειδή "δεν τηρήθηκαν τα συμφωνημένα και δεν εξελέγη ο Ντελέζος και δεν παρατείται και ο Ασβεστάς από τον Βόλο", ενώ παράλληλα με την ανακοίνωση-παραλήρημα του (χθες) υβρίζει βουλευτές και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, ως υπεύθυνους της ήττας του. Ποιός; αυτός που συνεργάσθηκε ξεδιάντροπα με την Δεξιά του κ. Στεφανή σε κοινό ψηφοδέλτιο. Τώρα που διαπιστώνει ότι η δυναμική των πραγμάτων τον ξεπερνά, εκτός από την προεδρία στην ΠΟΕΣΥ, έχασε και την αξιοπρέπεια του.
    Παρά το δέμας του, ένας μικρός άνθρωπος τελικά. Κρίμα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.