18/09/2009 17:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δημοσιογράφοι απειλούν να μην πάνε στο debate



Νέα εμπλοκή στο θέμα διεξαγωγής του ντιμπέιτ των 6 πολιτικών αρχηγών, αυτή τη φορά από την πλευρά των δημοσιογράφων.

Μετά από σύσκεψη για τους όρους διεξαγωγής της τηλεμαχίας οι δημοσιογράφοι Μαρία Χούκλη (ΝΕΤ), Παύλος Τσίμας (Mega), Νίκος Ευαγγελάτος (ΑΝΤ-1), Ανδρέας Κωνσταντάτος (Alter), Αιμίλιος Λιάτσος (Star), Αντώνης Σρόιτερ (Alpha) και Σία Κοσιώνη (Σκάι) εξέδωσαν ανακοίνωση (την οποία και απέστειλαν προς τα κόμματα), στην οποία σημειώνουν:

«Η διαδικασία έτσι όπως έχει συμφωνηθεί καθιστά περιττή την παρουσία των δημοσιογράφων. Οι όροι διεξαγωγής είναι χειρότεροι από εκείνους που ίσχυσαν στην τηλεμαχία του περασμένου Μαΐου και είχαμε καταγγείλει όλοι. Άλλωστε και τα κόμματα έχουν καταγγείλει τη διαδικασία με βαρείς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Ο δημοσιογράφος πρέπει να μπορεί να ρωτά ελεύθερα να έχει επαρκή χρόνο να διατυπώσει τις ερωτήσεις και να έχει τη δυνατότητα να ζητήσει διευκρινίσεις από τον πολιτικό αρχηγό. Ζητάμε λοιπόν διάλογο ακόμα και εντός της ημέρας ώστε να προσδιοριστεί εγκαίρως το πλαίσιο διεξαγωγής του ντιμπέιτ έτσι ώστε να είναι χρήσιμη η παρουσία μας».

Διαβάστε κι΄αυτό, αν δεν καταλάβατε: Απάντηση ΠΑΣΟΚ για το ντιμπέιτ των δύο - «Βάσιμες οι ενστάσεις των δημοσιογράφων»

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ. Γ. Καρατζαφέρης έθεσε θέμα μη παρουσίας του στο debate των έξι αν δεν αλλάξουν οι όροι διεξαγωγής του.

Στις 22 Σεπτεμβρίου θα γίνει η τηλεμαχία μεταξύ των κκ Καραμανλή και Παπανδρέου. Στο debate των δύο πολιτικών αρχηγών θα υπάρχουν πέντε θεματικές ενότητες ενώ το ΠΑΣΟΚ αποδέχθηκε την πρόταση της ΝΔ για να υπάρχουν τρία λεπτά για κάθε πρωτολογία, τρία για κάθε δευτερολογία και ένα λεπτό για κάθε τριτολογία του κάθε αρχηγού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. feder avatar
    feder 18/09/2009 17:49:47

    Ελεος πια! Έλεος! Ειναι δυνατόν να γινονται τετοια τέρατα;; Ποιος τους ρώτησε; Λες και είναι debate δημοσιογράφων και όχι πολιτικών αρχηγών.. Φταίνε τα κόμματα που τους έχουν δώσει αέρα τόσα χρόνια με το να τους κάνουν όλα τα χατίρια. Κατ'αρχάς από που κ'ως που πρέπει να είναι τόσοι δημοσιογράφοι όσα και τα κανάλια; Αυτή η γελοιότητα του να είναι οι ερωτώντες δημοσιογράφοι περισσότεροι από τους ερωτώμενους είναι πρωτοφανής ελληνική πατέντα, -δεν έχει γίνει ποτέ και πουθενά! Kαι όταν έρχονται τα κόμματα και αλλάζουν τους όρους, να απειλούν και αυτοί ότι δε θά'ρθουν!!! Ε ποτέ τους! Aς απαντούσαν τα κόμματα "δε χρειαζόμαστε την κοτσιώνη για να κάνουμε πολιτικό διάλογο, εμείς συμφωνούμε στους όρους και αν δεν έρθετε θα βρούμε άλλους δημοσιογραφους" (ή έχει κανείς αμφιβολία;) Και όποιος θέλει το μεταδίδει, όποιος δε θέλει όχι.

    Μήπως την έχουν παρα-κατά-ψωνίσει μερικοί;
    Bρε ούστ!

    • Fandis Bastounis avatar
      Fandis Bastounis @ feder 19/09/2009 09:24:56

      Ορισμένα πολιτικά πρόσωπα όταν τους ζητούν συνέντευξη, στέλνουν τις ερωτήσεις μαζί με τις απαντήσεις. Μετά βρίσκουν έναν εύσχημο τρόπο, μια αργομισθία ας πούμε, για να ευχαριστήσουν τον δημοσιογράφο-κούριερ-φερέφωνο. Υποθέτω αυτό προτιμάς για τους δημοσιογράφους. Να μην έχουν άποψη, να είναι υπάκουοι και να τα αρπάζουν.

  2. Orestios avatar
    Orestios 18/09/2009 18:05:52

    Κάνουν τα πάντα για να μας προστατέψουν από την λάμψη του μυαλού του Αϊνστάιν-GAP. Τρελλή αβάντα με παρέμβαση ακατανόητη. Κάνουν πως θίγονται κιόλας όταν πριν είκοσι χρόνια έτρεχαν πίσω από τις περιοδίες για να "τσακώσουν" μια είδηση και μια καλή κουβέντα, γλύφοντας δεξιά και αριστερά. Τεμπέληδες και ανίκανοι να προσφέρουν στοιχιώδη ενημέρωση τη στιγμή που με περισπούδαστο ύφος αυτοχαρακτηρίζονται έγκυροι και αντικειμενικοί.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 18/09/2009 18:14:44

      Ορέστιε, πρόσεχε, θα ΣΕ ψηφίσω με αυτά τα τελευταία που λές...

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 18/09/2009 18:18:18

        Τι εννοείς?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 18/09/2009 18:36:29

        εννοώ ότι θεωρώ τους εκφωνητές που σε ενοχλούν τουλάχιστον 10% του προβλήματος.

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 18/09/2009 19:04:45

        Δεν νομίζω ότι το ποσοστό μειώνει και την ευθύνη τους σε περίπτωση εμπλοκής. Τι είδους δημοσιογραφία είναι αυτή που γίνεται με deal? Μήπως εκβιάζουν θεωρώντας πως είναι αναντικατάστατοι. Και αν βαριούνται ας μπούν δημοσιογράφοι που δεν βαριούνται. Δώξα τω θεώ υπάρχουν νεότεροι. Αμάν κάνουμε με τους δεινόσαυρους της πολιτικής τόσα χρόνια. Τώρα εμφανίστηκαν δεινόσαυροι στη δημοσιογραφία.
        Η όλη τους στάση είναι ενάντια στην ενημέρωση. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Ενημέρωση ή "ενημέρωση"? Όχι η επιλογή ενδύματος και μακιγιάζ. Εδώ έχουν γίνει σημεία και τέρατα και δεν θίχθηκαν και "επαναστατούν" στα εύκολα? Τουλάχιστον είναι προσβλητική για τους αναγνώστες τους και τους τηλεθεατές η στάση τους αυτή όταν οι ίδιοι εμφανίζονται ως νέοι Πάτμιοι Ιωάννηδες και Ιωάννες.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 18/09/2009 19:16:59

        δεν υπάρχει δημοσιογραφία Ορέστιε. Για μερικούς είναι το μεροκάματο του τρόμου. Για μερικούς είναι βιοτεχνία εκβιασμών. Για την ελίτ είναι ψευδαίσθηση εξουσίας με οψιόν για λίγο _ώλο. Το επίπεδο των εκφωνητών και εκφωνητριών που παριστάνουν τους δημοσιογραφους είναι εφάμιλλο των θεατών και των συμμετεχόντων. Και οι πιο επικίνδυνοι είναι οι σοβαροφανείς...

        Όσο για τους δύο πολτικούς. Χωρίς καμμία όρεξη να αρχίσω πολιτική κουβέντα, θεωρείς ότι ο ΓΑΠ είναι κουτός; Δεν είναι όσο κουτός λες, ούτε θεωρώ «πολιτική» ότι έπεσε από ποδήλατο. Και εγώ τράκαρα λίγο προχτές, αλλά δεν με κάνει λιγότερο ή περισσότερο πολιτικό. Ούτε ο ΚΚ είναι φωστήρας. Και ΔΕΝ πολιτικολογώ. Καρφάκι δεν μου καίγεται, αλλά η αποδεδειγμένη ex post απόδοση του ΚΚ δεν αλλάζει από την ex ante εικαζόμενη μελλοντική απόδοση του ΓΑΠ.

        Όσο για το debate τα stakes είναι υψηλότερα για τους «δημοσιογράφους» από τους δύο «μονομάχους». Εγω θα νοικιάσω ένα DVD και θα δώ τον Russell Crow, Μονομάχο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 18/09/2009 20:49:55

        Αρχαίε, έχω ταπεινά ένστικτα περί των τηλεοπτικών και δεν θεωρώ πως οφείλω να προσδώσω περισσότερη αξία σε κονσέρβα θέαμα όταν θα υπάρχει ζωντανό. Δεν αυταπατώμαι ότι κρατώ attitude επιλέγοντας να μη δώ τους μονομάχουν στα κολλοσαία που στήθηκαν από τους δήθεν αντικειμενικούς. Οι δημοσιογράφοι επιδίωξαν να παριστάνουν τους μονομάχους αγνοόντας ότι ο ρόλος τους είναι αυτός των ζώων στην αρένα ή του νερού και η παρουσία τους εκεί είναι για να αυξήσει το βαθμό δυσκολίας του "άθλου" του κάθε μονομάχου, προσθέτοντας χάρη στην κάθε κίνηση του αναδεικνύοντας τις ικανότητες του. Δυστυχώς στα τηλεοπτικά δεν μπορώ παρά να είμαι μόνο θεατής στο κολλοσαίο και να η όποια αντίσταή μου καλό θα ήταν να μην γίνεται μπροστά στο γυαλί της TV αλλά στην κάλπη.
        Όσο για την κουταμάρα ή όχι του GAP θα αναρρωτιώμουν ποιος είναι πιο κουτός. Το επιτελείο του GAP, που κοπιάρει τον "Ο" σε κάθε λεπτομέρια, ή το ίδιο το GAP, που αποδέχεται να λέει ότι του γράψουν και ότι του πούν να φορέσει.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 18/09/2009 20:56:00

        Η σκέψη σου στην πρώτη παράγραφο με βρίσκει περισσότερο από σύμφωνο...

        Στην δεύτερη παράγραφο... τι να σου πω; Ο καθένας κάνει ότι νομίζει και κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Καλές κακές, έχουμε επιλογές, κάτι είναι και αυτό...

  3. theo1611 avatar
    theo1611 18/09/2009 18:15:53

    @feder

    Πραγματικοί δημοσιογράφοι, με αρχές και δεοντολογία, δικαιούνται να απόσχουν από διαδικασία που δεν τους διασφαλίζει την τήρηση των κωδίκων του επαγγέλματός τους.

    Στη Δανιμαρκία που ζούμε τα έχουμε μπλέξει όλα.

    Τι κοινές δηλώσεις και λοιπά, ζήτα από τη διεύθυνση του σταθμού να ορίσει κάποιον άλλον, μέχρι να βρεί αυτόν που αποδέχεται τους κανόνες.

    Και δώστε του την ευκαιρία, σεβόμενο τους κανόνες, να αναδειχτεί.

  4. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 18/09/2009 18:18:10

    Καλά μόλις τα αφεντικά τους τους τραβήξουν το αυτή θα πάνε σαν βρεγμένες γάτες.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Κασσάνδρα 18/09/2009 18:30:28

      *αυτί :P

  5. Factorx avatar
    Factorx 18/09/2009 18:21:00

    Τι ρόλο παίζουν οι δημοσιογράφοι; Ιδού

    Απάντηση ΠΑΣΟΚ για το ντιμπέιτ των δύο - «Βάσιμες οι ενστάσεις των δημοσιογράφων»

    Αναλυτικά η επιστολή του Γ. Παπακωνσταντίνου

    «Για το ΠΑΣΟΚ η διεξαγωγή δύο τηλεοπτικών συζητήσεων - ανάμεσα σε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς και ανάμεσα στον Πρωθυπουργό και τον Αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης - αποτελεί σταθερή θέση. Θεωρούμε δε επιτακτική ανάγκη να καταλήξει σήμερα η συνεννόηση και για τις δύο τηλεοπτικές συζητήσεις ώστε να γίνει διάλογος επί της ουσίας και όχι επί των όρων διεξαγωγής των συζητήσεvn.

    Στο πλαίσιο αυτό, ως προς τη συζήτηση μεταξύ του κ. Καραμανλή και του κ. Παπανδρέου την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου και ώρα 20.00, συμφωνούμε στις παρατηρήσεις σας στις 5 θεματικές ενότητες - προφανώς η παιδεία εντάσσεται στα κοινωνικά θέματα, ενώ οι υποδομές μπορούν να ενταχθούν στην ενότητα περιβάλλον - ή εναλλακτικά οικονομίας. Δεχόμαστε επίσης την αλλαγή χρόνων που προτείνετε: τρία λεπτά για κάθε πρωτολογία, τρία για κάθε δευτερολογία και ένα λεπτό για κάθε τριτολογία του κάθε αρχηγού.

    Η επιλογή της σειράς των θεμάτων από κλειστούς φακέλους θεωρούμε ότι δεν προσήκει στη σοβαρότητα ενός διαλόγου ανάμεσα στον Πρωθυπουργό και τον Αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε χωρίς δυσκολία να συμφωνήσουμε στη λογική σειρά που προτείναμε: 1. Εξωτερική πολιτική, 2. Οικονομία - Ανάπτυξη, 3. Κοινωνικά θέματα (με παιδεία), 4. Περιβάλλον (με υποδομές), 5. Κράτος / Δημόσια διοίκηση.

    Θεωρούμε ότι η συζήτηση αυτή πρέπει να δώσει την δυνατότητα στους δύο υποψηφίους Πρωθυπουργούς για έναν όσο το δυνατόν πιο ελεύθερο απευθείας διάλογο και ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων. Για το λόγο αυτό είναι θετικό το γεγονός ότι δεν θέτετε ως προαπαιτούμενο τη συμμετοχή άλλων δημοσιογράφων πέραν του συντονιστή του διαλόγου.

    Δεδομένου επίσης ότι δεν αναφέρεστε σε αυτό στην επιστολή σας, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με την πρόταση που έχουμε διατυπώσει οι δύο πολιτικοί αρχηγοί να στέκονται όρθιοι σε πόντιουμ απέναντι ο ένας στον άλλον με τον δημοσιογράφο συντονιστή να στέκεται μεταξύ τους σε διάταξη τριγώνου, τη δε όλη διαδικασία να αναλάβει η δημόσια τηλεόραση με δημοσιογράφο - συντονιστή την κα. Χούκλη.

    Τέλος, ως προς τη συζήτηση ανάμεσα σε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς, παρακολουθήσαμε τις σημερινές δηλώσεις των εκπροσώπων των τηλεοπτικών σταθμών μετά τη μεταξύ τους συνάντηση. Θεωρούμε ότι οι ενστάσεις που έθεσαν - σχετικά με την πρόταση της ΝΔ όπως διατυπώθηκε στη συνάντηση των εκπροσώπων για περιορισμό του χρόνου στις ερωτήσεις αλλά και για την κατάργηση της δυνατότητας ερώτησης επαναφοράς - έχουν βάση. Πιστεύω πως η αποδοχή από εσάς αυτών των προτάσεων που θέτουν θα βελτιώσει τους όρους διεξαγωγής της τηλεοπτικής συζήτησης. Από την πλευρά μας, είμαστε πρόθυμοι να προχωρήσουμε σε αυτές τις αλλαγές ώστε να πραγματοποιηθεί η συζήτηση ανάμεσα σε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς με τον πιο ουσιαστικό τόπο».

  6. Factorx avatar
    Factorx 18/09/2009 18:22:00

    ο Γιώργος φοαβάται καθαρά τον αιφνιδιασμό:

    "Η επιλογή της σειράς των θεμάτων από κλειστούς φακέλους θεωρούμε ότι δεν προσήκει στη σοβαρότητα ενός διαλόγου ανάμεσα στον Πρωθυπουργό και τον Αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε χωρίς δυσκολία να συμφωνήσουμε στη λογική σειρά που προτείναμε: 1. Εξωτερική πολιτική, 2. Οικονομία – Ανάπτυξη, 3. Κοινωνικά θέματα (με παιδεία), 4. Περιβάλλον (με υποδομές), 5. Κράτος / Δημόσια διοίκηση."

    • Orestios avatar
      Orestios @ Factorx 18/09/2009 18:24:53

      Θα χαλάσει λες την σειρά που θα τα παπαγαλίσει?

      • Κασσάνδρα avatar
        Κασσάνδρα @ Orestios 18/09/2009 18:31:46

        το πολύ πολύ να πει αντί κάλπες κάλτσες και τα άλλα τις άλλες γνωστές γενικολογίες του άλλο σε ρωτάμε άλλο απαντάς.

  7. theo1611 avatar
    theo1611 18/09/2009 18:26:26

    Τα κόμματα μπορεί να λένε ό,τι θέλουν.

    Εσείς οι δημοσιγράφοι πρέπει να μπορείτε να προτείνετε τη διέξοδο.

    Εμείς οι μη δημοσιογράφοι έχουμε τον τρόπο μας και καταθέτουμε τις απόψεις μας.

    ΥΓ: Και αναμένουμε την παρέλευση του time-delay, μέχρι να αναρτηθούν, στη χρονική ή μη σειρά τους

  8. Factorx avatar
    Factorx 18/09/2009 18:28:08

    ΚΚΕ: Πρωταγωνιστές στα ντιμπέιτ οι πολιτικοί και όχι οι δημοσιογράφοι
    «Η συζήτηση γύρω από το θέμα έχει εξαντληθεί. Ταυτόχρονα θεωρούμε ότι στις τηλεμαχίες ο ρόλος των δημοσιογράφων είναι σημαντικός, αλλά πρωταγωνιστές είναι οι αρχηγοί των κομμάτων», σημειώνει το ΚΚΕ σε επιστολή του προς τους δημοσιογράφους του ντιμπέιτ των έξι πολιτικών αρχηγών, οι οποίοι εξέφρασαν τη διαφωνία τους στους όρους διεξαγωγής της συζήτησης

  9. vachus avatar
    vachus 18/09/2009 18:41:15

    Ας το κανει ο Larry King ρεπαιδια. Ελεος

  10. theo1611 avatar
    theo1611 18/09/2009 18:47:26

    Στο debate, αν δεν κάνω λάθος, πρωταγωνιστής είναι τα εύστοχα και κρίσιμα ερωτήματα, αυτά που θάθελε ο καθένας μας να ακούσει να διατυπώνονται προκειμένου από τις απαντήσεις να βοηθηθέί να σχηματίσει καλύτερη άποψη.

    Αν οι δημοσιογράφοι και δη οι προβεβλημένοι δεν νοιώθουν ικανοί να το κάνουν, μήπως θα ήταν καλύτερο οι ερωτώντες να βγαίνουν δια κληρώσεως από τους πολίτες?
    (π.χ. πως μας καλούν ως εφορευτική επιτροπή, ενόρκους, κλπ. Μήπως έπρεπε να μας καλούν και για ta debates?)

    Αλλά πάλι, αν αυτοί που είναι ταγμένοι να το κάνουν δεν μπορούν, τι να κάνει ο απλός πολίτης?

  11. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2009 18:57:37

    Είναι εμφανές ότι κάποιοι αμετανόητοι έχουν επενδύσει πολλά στο debate.
    Νομίζουν ότι οι πολίτες θα εμπιστευθούν πάλι τον καλύτερο ηθοποιό.
    Δεν θέλουν να είναι γνωστή η σειρά των θεμάτων για να τα χάσει ο ΓΑΠ και να μειωθεί η διαφορά...
    Δηλαδή αν η σειρά των θεμάτων είναι εκ των προτέρων γνωστή δεν θα μπορούμε να έχουμε σαφή εικόνα από τις απαντήσεις τους?
    Φαίνεται ότι κάποιοι θέλουν παιχνιδάκια...
    Αν γίνεται δηλαδή για άλλη μιά φορά να κερδίσουν οι "εντυπώσεις" σε βάρος της ουσίας που είναι το σχέδιο για τη χώρα που έχει ο καθένας τους στο μυαλό του.
    Και κάτι για τον φάκτορα επειδή εξέφρασε γνώμη...
    Οι ερωτήσεις των δημοσογράφων στη ΔΕΘ ήταν κατά ενότητα με σειρά γνωστή εκ των προτέρων?

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ tiramola 18/09/2009 19:09:54

      Αγαπητέ tiramola,

      Όσο και αν η διαδικασία τρώει την ουσία, σε μία πραγματικά δημοσιογραφική έρευνα, όπως είναι ή θα έπρεπε να είναι το debate, η σειρά της θεματολογίας δεν παίζει ρόλο.

      Τουναντίον με ένα συνδετικό, "ο προηγούμενος συνάδελφος σας ρώτησε αυτό, δίνοντας έμφαση σε τούτο και σε κείνο, αλλά εγώ θέλω να σας ρωτήσω γιατί ......., κλπ. κλπ" λύνεται το θέμα. Ας του απαντήσει ο πολιτικός αρχηγός, μην πετιέσαι από το ένα θέμα στο άλλο, έχει κάποιος ερώτηση επι του προηγούμενου θέματος για να το κλείσουμε?

      Κάπως έτσι δηλαδή, για να μετρήσουμε και την επίγνωσή τους, των πολιτικών αρχηγών εννοώ.

      • tiramola avatar
        tiramola @ theo1611 18/09/2009 20:01:48

        Theo δεν διαφωνώ όπως το θέτεις απλα διαβάζω ότι θα πρέπει να "αιφνιδιαστούν"...
        Για ποιό λόγο?
        Για να μετρήσουμε τα αντανακλαστικά τους?
        Νομίζω καταλαβαίνεις που πάει το πράγμα...
        Εκεί που θα γίνει της παραπληροφόρησης στην κυριολεξία θα είναι στο internet αμέσως μόλις σταματήσουν οι φανερές δημοσκοπήσεις.
        Θα αναλάβουν δράση οι παιχνιδιάρηδες...

        • Factorx avatar
          Factorx @ tiramola 18/09/2009 20:15:21

          σαν κι εκείνους με τα exit polls;

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 18/09/2009 19:23:14

      tiramola, τώρα ειλικρινά πιστεύεις πως το GAP δεν κάνει για ηθοποιός? Τότε τι είναι το One man show ως μαϊμού-Ομπάμα πάνω στην σκηνή? Και δεν πιστεύεις ότι θα τα χάσει αν, λέω αν, κάποιος του κάνει μια ερώτηση ολίγον σύνθετη? Εκτός αν το επιτελείο θέλει να μοιράσει αυτό τις ερωτήσεις. Ήττα θα είναι να ακυρωθεί το debate όταν το ίδιο το GAP το ζήτησε. Εκτός αν ήταν μια γκάφα, από τις πολλές, και τώρα το επιτελείο προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Orestios 18/09/2009 19:42:09

        Ενώ έκανες πολύ ερεθιστική ανάλυση πριν , τώρα τα χάλασες...
        Δεν θα τη γλυτώσει τόσο εύκολα ο δικός σου , τουλάχιστον μιά τιμωρία 1,5 ώρας ορθοστασία είναι το λιγότερο που πρέπει να απαιτήσουμε ως λαός...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 18/09/2009 20:27:39

        Ο ερεθισμός δεν είναι απαραίτητα ευχάριστος πάντα ούτε αρεστός μερικές φορές. Η ορθοστασία δεν μειώνει την ρητορική δεινότητα του ΚΚ και σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί την ευγλωττία του GAP. Χώρια που το GAP είναι γηραιότερο και πολύ πιθανόν με επιβαρυμένες αρθρώσεις εξαιτίας της κοπιώδους άθλησης για μεσήλικα.

      • Πυροπαθής avatar
        Πυροπαθής @ Orestios 18/09/2009 21:44:08

        Ο τρόπος που μιλάς για τον ΓΑΠ σε χαρακτηρίζει. Το να τον αναφέρεις με ουδέτερο άρθρο δεν μειώνει αυτόν αλλά εσένα και όλους όσους το δέχονται αδιαμαρτύρητα.
        Κρίνε τον πολιτικά αν έχεις τη δυνατότητα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 19/09/2009 22:53:19

        Μια χαρά πολιτικά το κρίνω το ζαβό. Λίγο όψιμα δεν σε πηρε ο πόνος για αυτό? Δεν σε είδα εδώ να προσπαθείς να αναλύσεις τα λεγόμενά του, έστω να τα υποστηρίξεις. Μάλλον δεν τα κατάλαβες ούτε εσύ ή κατάπιες τη γλώσσα σου από τις αρλούμπες που εξακοντίζει. Για ολυμπιακό μετάλιο πάει με τις βολές στη μπούρδα.

  12. βαγγελης avatar
    βαγγελης 18/09/2009 19:23:38

    οι δημοσιογραφοι εχουν καθε δικαιωμα να νιωθουν θιγμενοι. Οχι πως ειναι σωστο ή λαθος. Ειναι ομως δικαιωμα τους εφοσον τοσα χρονια τους χρησιμοποιουν και τους αξιοποιουν σαν εργαλεια (οι πολιτικοι τους δημοσιογραφους και εννιοτε τουμπαλιν).
    Οσο για την τυχαια σειρα των θεματων. Νομιζω οτι ειναι χαζομαρα σε εναν προσυνενοημενο διαλογο να θελουμε αιφνιδιασμο και κουραφεξαλα. Παλι με τετοιες εντυπωσεις θελει να κερδισει ο ΚΚ; Οκ ο ενας ειναι ειπαμε καλος στα λογια και ο αλλος λιγο ατσουμπαλος. Αυτο δεν εχει να κανει σε τιποτα με το προγραμμα του καθενος και με τις ουσιαστικες απαντησεις. Εγω προτιμω εναν καλα προετοιμασμενο πολιτικο που θα εχει χρονο και διαθεση να μου πει 7-8 πραγματα ωστε μετα να του πω οτι φιλε μας ειπες ψεμματα. Τωρα ολοι θα λενε 2-3 επιφανειακα πραγματακια, θα λενε για πρασινη αναπτυξη και για κριση και για στασιμοτητα κλπ και τπτ παραπανω... αρα αχρηστο debate...

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 18/09/2009 19:32:27

    Δεν με ενδιαφέρει το debate. Απλά γιατί είναι μια θεατρική παράσταση που καλό θα ήταν να γινόταν υποτιτλισμένο αφού είναι μονόλογοι κουφών που απευθύνονται σε τηλεθεατές οπαδούς, ενώ οι πολιτικοί δίνουν συνέντευξη στους υπαλλήλους, αποκαλούνται δημοσιογράφοι, των αφεντικών της χώρας, για το ποιος θα προσληφθεί
    .
    Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι η έλλειψη σχεδίου και προγράμματος ή η άγνοια των προβλημάτων.
    Όλοι γνωρίζουμε τι φταίει και τι πρέπει να γίνει.
    Όλοι γνωρίζουμε και συζητούμε για τις παθογένειες ή για τις δομικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν.
    Το πρόβλημα είναι η εφαρμογή των λύσεων.
    Δεν αναγάγω το πρόβλημα ότι και τη λύση να δώσεις σε κάποιον ηλίθιο θα πρέπει να έχει την ικανότητα να την γράψει.
    Το πρόβλημα, κατά την προσωπική μου γνώμη, είναι οι πολίτες της χώρας.
    Να εξηγήσω:

    -έχουμε εκλογές 04/10
    -ένας από τους δύο θα νικήσει
    -και;

    Να εφαρμόσει τι που όσοι ήδη φορούν ή όσοι ράβουν κουστούμι, περιμένουν την καρέκλα του Ταμείου;
    Θα εφαρμόσει ο νικητής την περιθωριοποίηση των κομματικών στελεχών;
    Θα τον υπονομεύσουν και θα πέσει.
    Θα στηριχθεί στα κομματικά στελέχη;
    Θα κατακριθεί και θα πέσει.
    Η Κρατική Διοίκηση, για να μιλήσω για το περιβάλλον που απασχολούμαι, είναι ένα φέουδο κομματικών ιπποτών που ο βαρόνος Υπουργός δεν παίρνει χαμπάρι τι γίνεται κάτω από τα πόδια του.
    Η συνύπαρξη και συναλλαγή μεταξύ κομματικών ταυτοτήτων, δίνει το στημένο παιχνίδι στον Υπουργό, που έχει τη ψευδαίσθηση ότι διοικεί.
    Ας αντιληφθεί ο κόσμος ότι οι συνδικαλιστές διοικούν και διαχειρίζονται την εξουσία, που την βλέπουν ως όχημα για την επίτευξη των στόχων και επιδιώξεών τους.
    Να παρουσιάσουμε τον πίνακα;
    Τα 5 μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, θα κρίνουν και θα συντάξουν τις λίστες τμηματαρχών και διευθυντών.
    Από τις λίστες αυτές θα επιλέξει ο Υπουργός.
    Κριτήρια:
    Πτυχίο, σπουδές, χρόνια υπηρεσίας, εκθέσεις αξιολόγησης (που τη συντάσσουν συνάδερφοι)
    Αποδοτικότητα, εργατικότητα, επίτευξη στόχων, επιμόρφωση, ψυχοσύνθεση, ικανότητες, άγνωστες έννοιες.

    Με την διοίκηση θα έχει συνδιαλλαγές για εργασικαή ειρήνη, για ρουσφετάκια και για εξυπηρετήσεις.
    Συνδετικός κρίκος ο Δ/ντης του Πολιτικού του γραφείου με την Διοίκηση.
    Η "αξιολογημένη" διοίκηση θα καθορίσει τη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των προσφερομένων υπηρεσιών, των αμοιβών των κολλητών, των εξυπηρετήσεων των γνωστών, την διαχείριση των μαύρων κλπ

    Συμπέρασμα:

    Θα αλλάξεις τους κανόνες του παιχνιδιού; (εύκολο δύο κινήσεις χρειάζονται μόνο)
    Θα χάσεις την υποστήριξη του στρατού σου
    Θα διατηρήσεις τους κανόνες;
    Θα χάσεις το κοινό σου

    Οπότε, δεν έχεις Κράτος, δεν έχεις έλεγχο, δεν έχεις κανόνες, είσαι Ελλάδα.

    Απόφθεγμα:

    Ωραία χώρα η Δανία, μόνο που κατοικείται από Δανούς....

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Ο Ιθαγενής 18/09/2009 19:51:50

      Εμείς βέβαια είμαστε και θα παραμείνουμε όχι Δανία αλλά Δανιμαρκία, με ότι σάπιο υπάρχει στο βασίλειό της.

      Σάπια χώρα η Δανιμαρκία και κατοικείται από Έλληνες.

      Το ζητούμενο όμως είναι πότε και πως κάτι καινούργιο θα γεννηθεί, στη χώρα που λέγεται Ελλάδα και κατοικείται από Έλληνες

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ theo1611 18/09/2009 20:13:09

        ...μήπως το σάπιο είναι η νοοτροπία και ο τρόπος ζωής που έχουν υιοθετήσει οι κάτοικοι της Δανιμαρκίας;
        ....δεν υπάρχουν Ελληνες πλέον....μόνο στα βιβλία της ιστορίας....

  14. Factorx avatar
    Factorx 18/09/2009 20:40:34

    Σε συμφωνία κατέληξαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σχετικά με τους όρους διεξαγωγής του ντιμπέιτ μεταξύ των δύο πολιτικών αρχηγών, όπως προκύπτει από την επιστολή του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπακωνσταντίνου προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Ευάγγελο Αντώναρο.

    «Προχωρούμε με τους όρους που συμφωνήθηκαν, όπως αποτυπώνονται στην τελευταία επιστολή σας», αναφέρει ο κ. Παπακωνσταντίνου και καλεί τον κ. Αντώναρο να συγκεντρώσει τα συγκεκριμένα που έχουν συμφωνηθεί για τις δυο τηλεοπτικές αναμετρήσεις σε δυο κείμενα προκειμένου να τα υπογράψουν.

    Νωρίτερα, σε επιστολή του ο κ. Αντώναρος επιβεβαίωσε ότι η συζήτηση μπορεί να διεξαχθεί την ερχόμενη Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου στις οκτώ το βράδυ, ενώ σημείωσε επίσης πως η ΝΔ συμφωνεί με τη διάταξη των πολιτικών αρχηγών και της συντονίστριας που προτείνει το ΠΑΣΟΚ.

    Σε ό,τι αφορά τις ενότητες θεωρούμε, τόνισε, ότι η επιλογή των θεμάτων με ανάσυρση κλειστών φακέλων - όπως έχει γίνει επανειλημμένως και σε άλλες χώρες - δε μειώνει σε τίποτα το κύρος των πολιτικών αρχηγών.

    «Επειδή όμως φαίνεται να σας ενοχλεί μία τέτοια λύση», πρόσθεσε, «πιστεύουμε ότι η επιλογή της σειράς των θεμάτων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον στη διακριτική ευχέρεια της έγκριτης και από όλους αναγνωρισμένης συντονίστριας κ. Μαρίας Χούκλη. Αν και αυτή η λύση δε σας ικανοποιεί, φρονούμε ότι η σειρά των θεμάτων που θα συζητηθούν πρέπει να είναι συμβατή με το διακύβευμα που έχουν οι εκλογές ως εξής:

    1. Οικονομία- Ανάπτυξη


    2. Κοινωνικά θέματα - Παιδεία


    3. Κράτος - Δημόσια Διοίκηση


    4. Περιβάλλον-Υποδομές


    5. Εξωτερική πολιτική»

    Αναφορικά με το ντιμπέιτ των έξι πολιτικών αρχηγών επεσήμανε πως υπήρξε συμφωνία όλων των εκπροσώπων των κομμάτων ότι είναι σκόπιμο να περιοριστεί η διάρκεια της συζήτησης που θα έφθανε τις τρεις ώρες με τη συμμετοχή έξι κομμάτων.

    Σημείωσε επίσης πως με ξεκάθαρη σύμφωνη γνώμη του ΠΑΣΟΚ ελήφθη απόφαση να μην υποβληθούν ερωτήσεις επαναφοράς.

    Πρόσθεσε δε πως εφόσον επιθυμεί το ΠΑΣΟΚ να παραμείνει ο αρχικός χρόνος υποβολής ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους στα 30’’ και να μη μειωθεί στα 20’’, η ΝΔ δεν θα διαφωνήσει.

  15. osaperas avatar
    osaperas 18/09/2009 21:07:48

    Όσοι έχουν μυαλό και σκέφτονται έχουν ήδη σχηματίσει την αποψη τους για το Γιώργο και το Κώστα και δεν περιμένουν το ντιμπέις, ούτε έχουν ανάγκη τους δημοσιογράφους.

    Οι υπόλοιποι που περιμένουν τους άλλους για να τους πουν τι ειναι σωστό και τι είναι λάθος, θα πάρουν τις εφημερίδες την επόμενη ημέρα του ντιμπέιτ και θα διαβάσουν "νικητής ο Γιώργος".

    Τζάμπα συζητάμε λοιπόν.

  16. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2009 21:15:47

    Η πρόταση τως "εγκεφάλων" της Ρηγίλλης για το debate όπου η Χούκλη θα λέει "τραβάω τυχαία ένα φάκελλο" είναι ενδεικτική της κουτοπονηράδας τους.
    Τώρα και η ψήφος του catman μετράει.

  17. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 18/09/2009 22:39:54

    "Ο δημοσιογράφος πρέπει να μπορεί να ρωτά ελεύθερα.. "
    Ποιοι τα λενε αυτα;
    Mα οι ορντινατσες των νταβαδων του δημοσιου βιου.Οι ευλυγιστοι φασουληδες που εχουν το θρασσος να αυτοαποκαλουνται δημοσιογραφοι..
    Ουτε το γελιο δεν προκαλουν πλεον..

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2009 22:46:06

    Πολύς θόρυβος για το τίποτα. Ξύλινη γλώσσα από τους μεν, αυταρέσκεια και ξερολισμός από τους δε. Αυτό δεν είναι ουσιαστική ενημέρωση. Όπως και κάθε τι σωστό ξένο, έτσι καταφέραμε να ξεφτιλίσουμε και το θεσμό των ΝΤΙΜΠΕΙΤ, φέρνοντάς τον στα βαλκανικά μας μέτρα του κομματισμού και της ακατάσχετης πολυλογίας που όμως δεν λέει και δεν προσφέρειτίποτα.

  19. Χι avatar
    Χι 18/09/2009 23:01:18

    Είμαι σίγουρος πως μπορούμε να βρούμε δέκα αξιόλογους, σοβαρούς δημοσιογράφους για να αναλάβουν τις τηλεμαχίες, με τους συμφωνημένους όρους. Είμαι επίσης σίγουρος πως θα κάνουν θαυμάσια δουλειά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κολλάμε σε ορισμένα τηλεοπτικά πρόσωπα.

    Ο σοφός λαός έχει μια παροιμία (18+): της κοντής ψ...ς, οι τρίχες της φταίνε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Χι 18/09/2009 23:05:38

      Όπως είπε κάποτε και ο Βαμβακούλας: "να φτιάξουμε μια τριμελή επιτροπή από 5-6 σοβαρά άτομα..."

      • Χι avatar
        Χι @ Strange Attractor 18/09/2009 23:08:18

        Δεν εννοώ τους καραγκιόζηδες που βλέπουμε δεξιά και αριστερά. Δεν πιστεύεις πως σε όλη την Ελλάδα, υπάρχουν έστω δέκα καλές πένες; Αυτό το σταριλίκι με τους τηλεοπτικούς "δημοσιογράφους" μας μάρανε. Οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν;

  20. Χι avatar
    Χι 18/09/2009 23:06:09

    Κάτι ακόμη. Λίγο κρυπτικά και όποιος καταλάβει, κατάλαβε.

    Υπάρχει ένα ευαίσθητο προσωπικό θέμα με το περιβάλλον κάποιου πολιτικού. Δεν θα πω αν είναι αρχηγός ή όχι. Στο ανθρωποφαγικό κλίμα των ημερών, κάποιοι μιλάνε πολύ και ακούγονται απαράδεκτα πράγματα.

    Εύχομαι να μη φτάσουμε σε ζωώδη κατάσταση.

    • Τσάγκας avatar
      Τσάγκας @ Χι 18/09/2009 23:09:13

      Πες μας ντε, άντε λέγε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Χι 18/09/2009 23:20:21

      Προ 2 εβδομάδων έμαθα κάτι που λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο, αν ισχύει. Χθές έμαθα κάτι που με στεναχώρησε και δεν έχει καμιά σχέση με την πολιτική αλλά με την .....τέχνη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Χι 19/09/2009 01:24:12

      Ο ΓΑΠ πήγε να φάει το δάχτυλο κλείνοντας παράθυρο.
      Αυτό είναι το ευαίσθητο προσωπικό θέμα.
      Φαντάζεστε να βγει στο debate με τον μέσο μπανταρισμένο, λες και του το 'πιασε η φάκα;
      Θα κλάψουμε από τα γέλια.
      Χι, συγγνώμην που αποκάλυψα το μυστικό.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Προφήτης 19/09/2009 01:30:24

        Πάλι έγινε στραβή? Δεν είναι δυνατόν. Αυτή η ατυχηματίτιδα τον κατατρέχει. Φωνάξτε τον μουλατσιώτη και την παρέα της Μιμής γρήγορα για τα μαγιολίκια και τις βασκανίες. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο απρόσεκτος? Βάλτε τον στο πάρκ μπεμπέ καλύτερα. Θα μας κάνει να συμπαθήσουμε τον κοντό.

  21. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 19/09/2009 00:23:02

    Πολύ κακό για το τίποτα.Όσοι επιθυμούν να ενημερώνονται ενημερώνονται και ένα debate όπως και να γίνει δεν πρόκειται να τους κάνει σοφότερους ούτε να αλλάξει την άποψη τους. Όσοι ούτως ή άλλως δεν ενημερώνονται και "διαμορφώνουν άποψη " απο αυτά που ακούνε δεξιά και αριστερά δεν πρόκειται να δούν το debate και θα "διαμορφώσουν την άποψη τους" από τους τίτλους των εφημερίδων και τις κραυγές των καναλιών.
    Η όλη ιστορία τους "δημοσιογράφους" ενδιαφέρει περισσότερο που θέλουν ένα ακόμα πρωταγωνιστικό ρόλο ως μέλη του πάνελ ή έστω μια αφορμή για να μπορέσουν να γεμίσουν τις επόμενες μέρες λευκές σελίδες και τηλεποπτικό χρόνο με αφ΄ υψηλού κριτική και απύθμενες ανοησίες.(Το τι θ΄ ακούσουμε για "γλώσσα του σώματος",την "ήρεμη δύναμη" τη "σημειολογία του χρώματος της γραβάτας", "εμφανή εκνευρισμό" κτλ δεν λέγεται)
    Αυτό που έχει πλάκα είναι ότι οσο περνάει ο καιρός οι "δημοσιογράφοι" επιβάλλουν θέσεις, κουνάνε όλο και συχνότερα το δάχτυλο (μεταφορικά και κυριολεκτικά) στους πολιτικούς, γίνονται αυθάδεις , είρωνες, προκλητικοί και κανείς πολιτικός δεν μπαίνει στον πειρασμό να τους βάλει στη θέση τους. ΚΡΙΜΑ

  22. Orestios avatar
    Orestios 19/09/2009 00:30:32

    Μην απορήσει κανείς αν μέχρι το debate εκδηλωθεί μια αρνητική προπαγάνδα ώστε να αποτραπεί η παρακολούθηση του και να καλυφθεί η γκάφα του GAP, που το πρότεινε. Μεταξύ της ελπίδας και του οράματος παρασύρθηκε, το είπε, και τώρα η γκάφα δεν μαζεύεται με τίποτα. Η απαξίωση ήδη άρχισε. Θα ακούσουμε κι άλλες ηθικολογίες περί reality, ξύλινων λόγων που θα ακουστούν, διαφορετικής πολιτικής κουλτούρας στα βαλκάνια, φόβοι ότι θα μοιάζει στους Έλληνες με ποδοσφαιρικό αγώνα, κατανόηση στην δυσκολία των Ελλήνων να αντιληφθούν την νέα πραγματικότητα, προτροπές για άλλες δραστηριότητες αν θεωρεί ο τηλεθεατής ότι θα κουραστεί και πολλά άλλα φαιδρά.
    Τέτοια αντίδραση εξηγείται μόνο αν έχει γίνει γκάφα από τον εκλεκτό των ΜΜΕ. Τι τους έκανες GAP? Πάλι θα σε ξελασπώνουν?

    • tiramola avatar
      tiramola @ Orestios 19/09/2009 01:38:11

      Ορέστιε βλέπω συνεχίζεις τη μάχη και η προσπάθειά σου θα κορυφώνεται όσο πλησιάζει η κρίσιμη μέρα...
      Στο έχω ξαναγράψει αλλά δεν παίρνεις χαμπάρι...
      GAP στο κεφάλι θα τη φάς...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 19/09/2009 01:56:09

        Από ποιόν μωρέ θα φάω GAP? ΑΝ κερδίσει το GAP το μόνο που θα διαφέρει θα είναι να νομίζω πως με κοιτά στα μάτια όταν θα εξαγγέλει τα μέτρα ή όταν.......άσε, δεν θέλω να σκέφτομαι τέτοια τραγωδία. Κατά τα άλλα η ζωή μου θα κυλήσει κανονικά όποιος και να βγεί. Φαντάζομαι και η δική σου. Προς τι λοιπόν ο εκφοβισμός? Έχεις κάτι στο μυαλό σου?
        Μα είναι δυνατόν όταν υπάρχει τέτοιο feedback, που ενώ κορυφώνεται όσο πλησιάζει ο καιρός, να μην το αναλύσω από την δική μου οπτική γωνία? Έτοιμη τροφή μας προσφέρει ο μπαγάσας. Τώρα χτύπησε το δάκτυλο και φαντάζομαι το επιτελείο δεν μπορεί να βρεί Ομπαμιά ανάλογη ώστε να κάνει λίγο Ομπάμα το GAP. You know. Καλά, αν επικαλεστεί το επιτελείο ασθένεια ή τραυματισμό δεν ξέρω τι θα είναι μεγαλύτερο ξεφτιλίκι. Η αποφυγή του debate ή ο τραυματισμός από απροσεξία για μια ακόμη φορά. Μπορεί και τα δύο συνδυαστικά να κάνουν ένα εκρηκτικό μείγμα.
        Η α΄ποψή μου είναι πως θα επιχειρηθεί να απέχει ο κόσμος από την τηλεθέαση με οποιονδήποτε τρόπο και αν θες μερικά επιχειρήματα, τα παρέθέτω στο προηγούμενο σχόλιο.

  23. stelios avatar
    stelios 19/09/2009 08:56:06

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΤΙΜΠΕΙΤ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ;

  24. marikaki avatar
    marikaki 19/09/2009 09:13:52

    Καλημερα!
    Ευχομαι να γινει η τηλεμαχια την Δευτερα και την Τριτη και ανυπομονω να δω τα σχολια σας!
    Θυμαστε τι γραφατε πριν την ΔΕΘ και τι ακολουθησε?
    Απο την αλλη η αληθεια ειναι οτι καλυτερα να μη γινει απο σεβασμο στον απερχομενο...μην ξεφτυλιστει και τελειως!!!
    Πανω απο ολα υπηρξε Πρωθυπουργος της Ελλαδας και δυστηχως αυτο δεν αλλαζει.Δε ζουμε μονοι μας στον μοσμο και καλο ειναι να κρυβουμε οσο μπορουμε τα χαλια μας!

  25. jim avatar
    jim 19/09/2009 09:24:13

    Εχετε δικιο. Ας μας πασαρουν οι πολιτικοι αυτο που θελουν ακομα μια φορα...Κακο ειναι??

  26. jim avatar
    jim 19/09/2009 09:31:28

    Δεν καταλαβα τι εννοεις..

  27. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 19/09/2009 09:55:07

    @ Orestios
    " Έχεις κάτι στο μυαλό σου? "
    Αγαπητε φιλε , την ερωτηση αυτη την απευθυνεις στον tiramola επειδη εισαι σιγουρος οτι ΚΑΤΙ εχει στη θεση του μυαλου η ειναι ρητορικη;
    Διοτι ο συμπαθης καθ ολα κος tiramola πωλων επι πιστωσει πρασινοφρουρισμο κουτσογιωργικης κοπης δεν εχει καταλαβει οτι το ειδος εχει βελτιωθει και η εφοδος στα χειμερινα ανακτορα γινεται απο δυναμεις που κατ ουσιαν τον βλεπουν ως μουσειακο ειδος και φαιδρο νεροκουβαλητη.
    Συνεπως πολυ πολυ συντομα θα νοιωσει " ξενος μεσα στα ρουχα του,μεσ το κορμι του ξενος ".
    Γνωστη η μοιρα του "κυριαρχου" ΚΑΘΕ tiramola.
    Ας προσεχε!Οι επιστολες της βασιλομητορος-αληθεια αυτη η ψυχη ειναι εξαφανισμενη-με τους γνωστους χαρακτηρισμους για τους "ΠΑΣΟΚΟΥΣ" θα επρεπε να τον εχουν συνετισει..

  28. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 19/09/2009 10:50:22

    Και γιατί δεν παίρνουν Μενεγάκη, Μελέτη, Σκορδά, Τσιμτσιλή, Λόη και συντονίστρια την Αννίτα Πάνια;

  29. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 19/09/2009 10:55:36

    Κατ' εσέ, μάλλον ακολούθησε αυτό που σου είπαν τα ΜΜΕ ότι ακολούθησε. Κι εσύ τα πίστεψες. Αυτό είναι καλό - δε χρειάστηκε να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει και να κουραστεί. Μείνε με τις έτοιμασμένες από άλλους βεβαιότητες, κατανάλωσέ τες, ζήσε την ευτυχία σου.

  30. ataktos avatar
    ataktos 19/09/2009 10:57:19

    Τωρα μαθαμε ποιος κυβερνα αυτων τον τοπο !!

  31. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/09/2009 12:19:06

    Να παμε εμεις με δικη μας αντιπροσωπεια. Αλλα οπως ειπα οι ΚΟΤΕΣ ειναι πολλες και τα πτηνα περισσοτερα !

    Να ετοιμασουεμ λιστα ερωτησεων και να τη στειλουμε.

    ΠΠ

  32. Νίκος avatar
    Νίκος 19/09/2009 12:21:16

    Μαλιστα, τωρα καταλαβα οτι ενας επιπλεον λογος που η λεξη ντιμπειτ αντικατεστησε την λεξη διαλογος ειναι διοτι η λεξη διαλογος αλλα και το περιεχομενο της δεν εχουν πια νοημα.
    παντως εγω θα ειμαι παντα αγκαθι για να μας θυμιζω την ανυποληψια που μας διακρινει σε εθνικο αλλα και σε ατομικο πλεον επιπεδο. Η αλητ μας μετετρεψε σε θλιβερα ανθρωπακια που ντρεπονται να μιλησουν για διαλογο, τηλεδιαλογο κλπ, κλπ, αλλα ως "πολιτες" του φανταστικου μας κοσμου διχως συνορα (μαλλον δουλοι αλλα που να το αντιληφθουμε) ειμαστε περηφανοι οταν εκστομιζουμε το "ντιμπειτ", διοτι, διοτι ειμαστε πλεον ισοι με τους αγγλοαμερικανους. Το συνδρομο της Στοκχολμης σε πανεθνικο επιπεδο.

  33. Factorx avatar
    Factorx 19/09/2009 12:34:07

    Συνεχίζονται οι πυρετώδεις προετοιμασίες στα κομματικά επιτελεία για τα τηλεοπτικά ντιμπέιτ της ερχόμενης εβδομάδος. Η τηλεοπτική αναμέτρηση μεταξύ των έξι πολιτικών αρχηγών θα διεξαχθεί τη Δευτέρα το βράδυ, ενώ σήμερα θα εξετασθούν οι όροι και οι ενστάσεις των δημοσιογράφων για την τηλεοπτική αναμέτρηση.

    Στο μεταξύ, κυβέρνηση και ΠΑΣΟΚ συμφώνησαν για τους όρους της τηλεοπτικής μονομαχίας των κυρίων Καραμανλή και Παπανδρέου που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη το βράδυ.

  34. Νίκος avatar
    Νίκος 19/09/2009 12:45:55

    Φακτορες, μπαινω στο σάϊτ και βλεπω bulshit σαλατικα στην ταλαιπωρη γλωσσα. Η αποτροπη σας μαλλον δεν δουλευει. Επισης, προτεινω να αντικαταστησουμε τα ελεκξιονς με τα exit polls, προς τι η υποκρισια να "ρωτουν" ταχα μου το λαο;
    Οσο και να προκληθω (αν ετσι νομιζετε) εγω δεν πτοουμαι, ουτε αποτρεπομαι.
    Καλο Σαββατοκυριακο και καλη...αποτοξινωση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.