#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2013 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δανειστές απαιτούν να μπει η ελληνική περιουσία ενέχυρο για τα δάνεια



 

Αμετανόητοι ορισμένοι ξένοι συνεχίζουν να προσβάλλουν την Ελλάδα και να επαναφέρουν απαιτήσεις που νομίζαμε ότι είχαν ξεχαστεί. Είχαμε καιρό να ακούσουμε από κάποιους να απαιτούν να μπει η ελληνική δημόσια περιουσία ως ενέχυρο για τα δάνεια που μας δίνουν, ωστόσο, κάποιοι θέλουν να το ξαναζεστάνουν. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Deutsche Welle, ο Σύνδεσμος Γερμανών Βιομηχάνων (BDI) επαναφέρει την πρότασή του πέρι αποπληρωμής του ελληνικού χρέους μέσω εκποίησης περιουσιακών στοιχείων.

Μιλώντας στην εφημερίδα Westdeutsche Allgemeine, o επικεφαλής του συνδέσμου, Ούλριχ Γκρίλλο δηλώνει ότι «στην Ελλάδα υπάρχει κρατική περιουσία αξίας πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, για παράδειγμα επιχειρήσεις στον τομέα της ενέργειας, λιμάνια, αεροδρόμια ή άλλα ακίνητα» και προτείνει να μεταφερθούν αυτά τα περιουσιακά στοιχεία στον ευρωπαϊκό μηχανισμό διάσωσης ESM, ώστε, σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν θα είναι σε θέση να αποπληρώσει τα χρέη της, οι πιστωτές να διασφαλίσουν τα χρήματά τους.

«Όταν μία επιχείρηση κηρύττει πτώχευση, αυτό δεν σημαίνει ότι οι πιστωτές παραιτούνται από τις αξιώσεις τους, τουλάχιστον εως ότου ο διαχειριστής της πτώχευσης να εξετάσει τα περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης και να αποφανθεί σχετικώς» εξηγεί ο Γκρίλλο.

Παράλληλα, ο επικεφαλής του BDI επικρίνει τις καθυστερήσεις στο ελληνικό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και υποστηρίζει ότι η πώληση κρατικής περιουσίας θα ήταν μία καλή συνταγή για την εξυγίανση του προϋπολογισμού σε όλες τις χώρες της κρίσης.

Προκλητικές δηλώσεις αν μη το άλλο στο κλίμα της προεκλογικής περιόδου όπου κάποιοι προσπαθούν να κάνουν σπέκουλα στο όνομα της Ελλάδας. Πουλάνε εκδούλευση στη Μέρκελ προκειμένου να κυριαρχήσει στις εκλογές και να ακολουθήσει το ίδιο οικονομικό μοντέλο που «θέριεψε» τους Γερμανούς βιομήχανους στην πλάτη της δυστυχίας λαών όπως ο ελληνικός. Τι θέλουν δηλαδή οι Γερμανοί; Να τους παραχωρήσουμε ελεύθερα εκτάσεις, λιμάνια και αεροδρόμια κι αν δεν πληρώσουμε τα χρέη μας να μας τα πάρουν; Μήπως όλοι αυτοί οι βιομήχανοι δεν έκαναν λεφτά χάρη στην ελεημοσύνη των λαών οι οποίοι έδωσαν δισεκατομμύρια μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο;

Στο ίδιο μήκος κύματος και η γερμανική τράπεζα Commerzbank η οποία τονίζει πως «ο ESM προτίθεται να πάρει υπό τον έλεγχό του το ΤΑΙΠΕΔ, σε ένα σχέδιο έκδοσης ομολόγων από την πλευρά του με ενέχυρο ακίνητα του Δημοσίου».

Η γερμανική τράπεζα μιλάει για αναχρηματοδότηση των ομολόγων που λήγουν τα επόμενα χρόνια, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται στην κατοχή της ΕΚΤ. «Το πιθανότερο είναι ο ESM να αναλάβει το μέρος αυτό του χρέους στα πλαίσια ενός τρίτου προγράμματος μέσα από εγγυήσεις που θα πρέπει να δοθούν από την Ελλάδα»ξεκαθαρίζει η τράπεζα κάτι που επιβεβαιώνει τους φόβους πως η παραπάνω ενέργεια θα γίνει με «ενέχυρο» τα κρατικά φιλέτα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 27/08/2013 15:08:41

    να πουληθούμε ολόκληροι δε ξεχρεώνουμε, οπότε ελάτε να τα πάρετε

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Ελευθεριάδου Βούλα 27/08/2013 16:01:03

      Με ποια έννοια το λες το "ελάτε να τα πάρετε";με την έννοια α λα Λεωνίδα και "μολών λαβέ" ή ελάτε και φέρτε και λιπαντικό υδατικής βάσης;

    • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
      ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ Ελευθεριάδου Βούλα 27/08/2013 18:05:13

      Ακολουθεί Έλληνας που δείχνει οτι θα υπερασπιστεί με σθένος την πατρίδα των προγόνων του...

      http://www.youtube.com/watch?v=gLfEBCx_ZsU&feature=youtu.be

      • αντιρεαλιστής avatar
        αντιρεαλιστής @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 27/08/2013 19:19:39

        Μπράβο είστε έξυπνος...εσείς όμως τι ακριβώς και ποια πατρίδα υπερασπίζεστε;ξέρετε επί Κατοχής όλοι οι δωσίλογοι την πατρίδα λέγαν ότι υπερασπιζόταν...γιατί οι Γερμανοί είναι φίλοι μας και θέλουν το καλό μας.

        • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
          ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:24:06

          Την ίδια πατρίδα με εσάς.

  2. sender avatar
    sender 27/08/2013 15:13:05

    Α χά!!

  3. αντιρεαλιστής avatar
    αντιρεαλιστής 27/08/2013 15:20:21

    Με αγωνία περιμένω να δω τα σχόλια των γνωστών-αγνώστων γερμανολάγνων σχολιαστών να δικαιολογούν το πόσο καλά κάνει ο Γερμαναράς και απαιτεί και απαιτεί και απαιτεί γιατί είμαστε τόσο μα τόσο κακοί και τρισάθλιοι...περιμένω,αλλά θέλω και φαντασία γιατί οι λάντζες λέτε τα ίδια και τα ίδια τελευταία και δεν θα έχετε κοινό σε λίγο.

  4. A.M avatar
    A.M 27/08/2013 15:21:19

    Καμμία σημασία δεν έχει τι θέλουν οι κόρακες. Δεν υπάρχουν στην Ελλάδα πρόθυμοι .... συζητητές για ν΄ ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους απαιτήσεις. Η κρατική περιουσία ανήκει στον Ελληνικό λαό. Οι για μία μόνο τετραετία εκάστοτε εξουσιοδοτούμενοι διαχειριστές της εξουσίας, δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να αποφασίζουν εν λευκώ για ΞΕΝΑ περιουσιακά στοιχεία. Απαιτείται λαϊκή εντολή για κάτι τέτοιο και καλά θα κάνουμε, να τους το διευκρινήσουμε, γιατί μάλλον έχουν.....μπερδευτεί! Να τους το εξηγήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ λοιπόν, για να τους κοπεί οριστικά και η όρεξη.

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ A.M 27/08/2013 15:25:38

      ειναι φιλοι μας οι γερμανοί.....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ A.M 27/08/2013 16:55:58

      Συμφωνώ! Ξέρουν ότι δε γίνεται και σου λένε άντε να το θέσουμε το θέμα να δούμε τι αντιστάσεις έχουν πλέον. Αλλά εδώ είναι Ελλάς. Και δεν ολοκληρώνεται ποτέ η κατάκτησή της. Μόνο η απελευθέρωσή της...

      • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
        ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ Γεώργιος Τ. 27/08/2013 17:56:43

        Σωστά.
        Άλλωστε απο το 1453 μέχρι το 1821 είμασταν σε κατάσταση ... ημιαπελευθέρωσης!

        • Apostolos Vlahos avatar
          Apostolos Vlahos @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 28/08/2013 06:50:36

          Μάλλον από το 1821 μέχρι τώρα εννοείτε...

      • Samurai avatar
        Samurai @ Γεώργιος Τ. 27/08/2013 18:03:17

        Η Ελλάδα αγαπητέ μου είναι γεμάτη νταβατζήδες.
        Τα νταβατζιλίκια αρχίζουν από τα σούπερ μάρκετ,συνεχίζονται
        σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, τα νοσοκομεία τα σχολεία τα πανεπιστήμια, κάνουν στροφή προς τα διόδια, επεκτείνονται στους αγρούς και στις παραλίες.
        Όλα αυτά τα νταβατζηλίκια με απεριόριστη συνδικαλιστική αρωγή, σε συνδιασμό πάντα με τα ''κεκτημένα'' και τα ''αναφαίρετα δικαιώματα'' πρέπει να σταματήσουν.
        Ας αρχίσουμε λοιπόν να απελευθερωνόμαστε από αυτά πρώτα.

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 18:04:31

          Ένα μόνο θα σας πω...Βάγκνερ!

          • αντιρεαλιστής avatar
            αντιρεαλιστής @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 18:12:27

            Και όταν λέω Βάγκνερ...που μάλλον έχετε ελλιπέστατη γνώση περί των μουσικών για να νομίζετε ότι η Ελλάδα έχει βγάλει μόνο Ρουβά και Σφακιανάκη....εννοώ λοιπόν αυτό το κάθαρμα που εκμεταλλευόταν ασύστολα έναν ψυχοπαθή βασιλιά,τον ρομαντικό Όττο, ανηψιό του "Έλληνα" Όττο, για να κατακλέβει τον γερμανικό λαό και να βγάλει τρελό χρήμα με τον πιο αδίστακτο τρόπο και να γίνει και ένας από τους ιδεολογικούς πρόγονους του ναζισμού ε ο δικός μας "μαυροκέφαλος" Σκαλκώτας για παράδειγμα δεν έκανε τέτοιες ηθικές και άριες δουλειές....

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 18:09:08

          Επί του θέματος πάντως δεν μας είπατε την άποψή σας...συμφωνείτε ή όχι;εγώ συμφωνώ και υπερθεματίζω!Μάλιστα προτείνω ως ενέχυρο να τεθεί και η πρωκτική ακεραιότητα των φιλογερμανών/λαντζογερμανών μιας και τόσο τους αγαπάνε και έτσι η σχέση τους που θα λάβει πλέον και σαρκικές διαστάσεις θα εξελιχθεί και θα ωφεληθούμε πολλαπλώς από την...επαφή με τους ανώτερους Αρίους!

          • Samurai avatar
            Samurai @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 18:31:07

            Array

      • A.M avatar
        A.M @ Γεώργιος Τ. 27/08/2013 23:22:56

        + 100000000000

  5. A.M avatar
    A.M 27/08/2013 15:41:16

    Αυτό είναι από παλιά Ελληνική ταινία. Εδώ εμείς καλούμαστε να πρωταγωνιστήσουμε σε σύγχρονη Αρχαία Τραγωδία! Οι Γερμανοί λοιπόν, δεν ...κολλάνε!

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ A.M 27/08/2013 16:16:33

      Ναι αλλά οι Γερμανοί πάντα είναι φίλοι μας...α και ηθικοί και ενάρετοι και παθολογικά δουλευταράδες και αδιαπραγμάτευτα φιλαλήθεις,καλοκάγαθοι,αθώες ψυχούλες και δεν εμπλέκονται ποτέ σε μίζες ειδικά σε υποθέσεις υποβρυχίων και είναι και πολιτισμένοι και ερεθίζονται με Βάγκερ και Βαλκυρίες και το χεράκι τους ότι πιάνει χρυσάφι γίνεται γιατί εν τέλει είναι και Άριοι εν αντιθέσι με μας που όπως λένε και κάτι λάντζες πριν φάνε το βοστ και μπούνε στο u-bahn για την απογευματινή τους βόλτα,είμαστε: "γίδια,βόδια,ζώα,άχρηστοι,κατσαπλιάδες,απόγονοι κατσαπλιάδων,σλαβοαλβανοί,μη Άριοι,κατσικογάμηδες,ψεκασμένοι,κλέφτες,απατεώνες,ψεύτες,άχρηστοι,τεμπέληδες,ανήθικοι,γύφτοι,αμαρτωλοί,λαμόγια,εγκληματίες,ψυχοπαθείς ,νευρικοί,απολίτιστοι,κλαρινακουστές,άχρηστοι,μαυροκέφαλοι-σβάρτσκοπφ,έχουμε πιτυρίδα και δεν χρησιμοποιούμε γουός εντ γκόου"

      • A.M avatar
        A.M @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 16:32:45

        ''κανένας δε μπορεί να διαφωνίσει μαζί σας'' εννοώ.

      • Samurai avatar
        Samurai @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 16:55:42

        Αντιρεαλιστή
        Αντί να ρίχνετε το ανάθεμα στους Γερμανούς
        θα σας συνιστούσα να κάνετε την αυτοκριτική σας και να δείτε κάπως πιο ρεαλιστικά τα πράματα,για να μπορέσετε να τα αντιμετωπίσετε τουλάχιστον με νηφαλιότητα.
        Οι ταγοί μας,αυτοί που πέρασαν αυτοί που μας κυβερνούν τώρα και αυτοί που θα έρθουν μας αντιμετωπίζουν έτσι όπως περιγράφεις.
        Αντί για λουκάνικα και μπύρες, μπορείς να βάλεις ρετσίνες και σουβλάκια.
        Αντί για Βάγκνερ βάλε Σφακιανάκη ή Ρουβά.
        U-bahn έχει μόνο η Αθήνα και προσεχώς η Θεσσαλονίκη, οπότε βόλτες μόνο με παπάκια οι υπόλοιποι.
        Συνεχίστε να απολαμβάνετε το φραπέ σας
        τώρα δεν πρόκειται να σας ενοχλήσει κανείς.
        Άλλωστε η μισή Ελλάδα αυτή την ώρα καφέ πίνει.
        Φιλικά πάντα

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 17:50:56

          Τι ακριβώς σας έθιξα;ίσως τη μαμά Γερμανία την πατρίδα σας;ή μήπως είναι τόσο μεγάλο αμάρτημα η προτίμησις του φραπέ ως καφέ;αλήθεια τι επιτάσσει η Γερμανική ανωτερότητα;ή μήπως νομίζετε ότι οι Γερμανοί ακούνε Βάγκνερ και εν τέλει πόσο καλός είναι Βάγκνερ;μην το πείτε εσείς γερμανόφιλος αυτό στον Ιταλό γιατί θα ξεράσει....ξέρετε άλλο η αυτοκριτική και άλλο η αυτομαστίγωση και η αυτοσχετλιοποίηση και το να υπερβάλουμε σε κάθε γερμανική ανοησία που θα ειπωθεί,ήταν αρκετά άκυρη η απάντησή σας...επίσης άλλο η απόδοση ευθυνών και άλλο η ομαδική α λα γερμανική τιμωρία και η συλλογική ευθύνη και η μαζική προπαγάνδα που επιχειρείται πρώτη φορά μετά τον Μεσοπόλεμο...και αν καταλάβατε δεν επικρίνω τους Γερμανούς τόσο όσου τους Έλληνες και ειδικά κάτι ντουβάρια λαντζογερμανούς που νομίζουν ότι βρίζοντας παθολογικά την Ελλάδα σε κατάσταση υστερίας από φυλακής πρωϊας μέχρι νυκτός τότε γίνονται γερμανικότεροι των Γερμανών...αν μη τι άλλο και Γερμανός να είσαι Τασιάδη από τα ελληνικά σκατά που βρίζεις προέρχεσαι...προς αυτούς λοιπόν το βοστ και τα u-bahn.

          • Samurai avatar
            Samurai @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 18:21:56

            Μη συγχίζεστε αγαπητέ και μη γίνεστε προσβλητικός.
            Γνωρίζω καλύτερα από εσάς από που προέρχομαι,όπως γνωρίζω τους τρόπους που προσφέρω στην πατρίδα μου.
            Πίνω και εγώ φραπέ.
            Αλλά ας μη μπερδεύουμε τα σχήματα λόγου.
            Εμένα προσωπικά δε μου θίξατε τίποτα απολύτως.
            Εσείς γιατί πήρατε ανάποδες ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.
            Τον ορισμό του γερμανόφιλου που μου αποδίδετε δεν τον θεωρώ απαξιωτικό αλλά απλώς υπερβολικό.
            Την Ελλάδα αγαπητέ μου τη βρίζουν και τη βιάζουν οι ανεγκέφαλοι και αυτοί που δε γνωρίζουν ιστορία.
            Εύχομαι να μην ανήκετε σε αυτούς.
            Βράζει το αίμα σας το νιώθω,αλλά πρώτα βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό λέει η μάνα μου.
            Φιλικά πάντα

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 17:56:45

          Μη μου πείτε δε ότι δεν διακρίνατε ούτε μια τοσοδούλα αδικία και συντονισμένη προπαγανδίτσα που έχει στοιχίσει πολλά στους Έλληνες από γερμανικής πλευράς...επί του θέματος πάντως δεν είπατε τίποτα....αλήθεια τι πιστεύεται να δώσουμε ως ενέχυρο όλη την περιουσία μας;συμφωνείτε με την αγιά-commerzbank και τον ιερό σύνδεσμο ηθικοτάτων και εναρετοτάτων γερμανικών βιομηχανικών;εγώ θα πρότεινα όχι μόνο αυτό αλλά να ενεχυριαστεί και η πρωκτική ακεραιότητα των φιλογερμανών μιας και τόσο πολύ τους αγαπάτε...έτσι η αγάπη σας θα λάβει άλλες διαστάσεις και θα ολοκληρωθεί και σαρκικώς και που ξέρετε ίσως από τη στενή επαφή των λαντζέων με το Άριο στοιχείο να φτιάξουμε κι εμείς οι ελάχιστοι...

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 18:01:09

          Και έλεος που συγκρίνεται το Βάγκνερ με Σφακιανάκη και Ρουβά...ούτε για αστείο!Και η μικρά και μιαρά και απολίτιστος πατρίδα μας έβγαλα σπουδαιοτάτους συνθέτας και μουσουργούς...ακόμα και της όπερας.Μπορεί βέβαια στην προσωπική τους ζωή να μην ήταν όπως ο Βάγκνερ βρωμερά ανήθικα καθάρματα με ναζιστικές απόψεις που κατέφαγαν τα λεφτά του λαού επειδή ο βασιλιάς ήταν ρομαντικός ημίτρελος (Otto της Βαυαρίας) και τον εκμεταλλεύτηκαν αλλά κάτι αξίζουν κι αυτοί...Α Βάγκνερ!Η προσωποποίηση της γερμανικής αρετής!

        • Aggelos avatar
          Aggelos @ Samurai 29/08/2013 03:28:23

          Seppuku ...Aγαπητε Σαμουραϊ, για τις αμπελοφιλοσοφιες σου γερμανοκαλιγουλα.

  6. fitsoulas avatar
    fitsoulas 27/08/2013 15:42:09

    Θέλουν τη δημόσια περιουσία γιατί είμαστε ένα προπύργιο σταθερότητας!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ fitsoulas 27/08/2013 16:56:50

      Άλλοι τη θέλουν, άλλος τα λέει αυτά, και για αυτό δε θα πάρουν τίποτα...

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/08/2013 15:45:20

    Η "ιδέα" είναι μια καταπληκτική ... χαζομάρα.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ firiki2010 27/08/2013 16:06:44

      Μάλλον κάνουν κάποιου είδους διαγωνισμό με τέτοιους είδους ιδέες...θυμάμαι που έλεγε ένας καρτόφελν εκ Βρυξελλών να έχουμε μεσίστια τη σημαία μέχρι να τους ξεχρεώσουμε και άλλα τέτοια "ηθικά και ενάρετα,σκληρά και επώδυνα αλλά δίκαια και ρεαλιστικά"...εγώ μάλλον καθαρτικά θα τα έλεγα μιας και έχουν κι αυτή την ψύχωση (σεξουαλικού υποστρώματος κατά Φρόιντ ίσως;) με την...τιμωρία και την κάθαρση.

  8. Νίκη avatar
    Νίκη 27/08/2013 15:54:07

    Να ζητήσει ο τοκογλύφος και ένα κιλό κρέας από το σώμα του κάθε κατοίκου αυτής της χώρας να φοβηθούν οι Λαθρομετανάστες και να φύγουν...

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Νίκη 27/08/2013 18:24:03

      Σάιλοκ...λέτε τελικά ο Έμπορος της Βενετιάς να μην είναι επάρατος "Οβριός" αλλά ηθικός και ενάρετος Γερμανός;oh mon Dieu!

  9. Artisan avatar
    Artisan 27/08/2013 15:56:24

    Πρέπει κάποια στιγμή οι δημοσιογράφοι να ενημερώνεστε, ώστε να ενημερώνετε όσο πιο σωστά μπορείτε (αμφιβάλλω και για τις ικανότητές σας εκτός από τις προθέσεις σας), τους υπολοίπους. Πρόκειται για ένα σχέδιο τιτλοποίησης μελλοντικών εσόδων από την πώληση (ή μακροχρόνια μίσθωση) ακινήτων του Δημοσίου (η πλειοψηφία των οποίων δεν αποφέρουν τίποτα αυτή τη στιγμή), γνώστο σε όλους καθώς υπάρχει ήδη στο Μνημόνιο. Οποιαδήποτε χρηματική ροή του μέλλοντος μπορεί να τιτλοποιηθεί σε σημερινή αξία.

    Απλά. Το Ελληνικό Δημόσιο πουλάει ή μισθώνει την ακίνητη περιουσία του. Αυτό γίνεται σε ορίζοντα ετών, και άρα τα έσοδα εισπράτονται σε ορίζοντα ετών επίσης. Αντί λοιπόν να περιμένεις 20 χρόνια, επιλέγεις να τιτλοποιήσεις (φτιάχνεις ένα ομόλογο, στην ουσία όμως είναι παράγωγο) που πληρώνεται απο τα έσοδα αυτών των μελλοντικών αποκρατικοποίησεων.

    Σύνθετη διαδικασία. Η χώρα έκδοσης (όπως και της εταιρείας που θα το εκδόσει) αυτού του ομολόγου πρέπει να είναι στο εξωτερικό λόγω ελλειπούς νομοθεσίας και επενδυτικής εμπιστοσύνης. Οι ιδιωτικοποιήσεις όμως γινονται στην ΕΛΛΑΔΑ από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ κράτος και ΜΟΝΟ. Τα έσοδα του μέλλοντος πηγαίνουν στην εταιρεία αυτή εφόσον εσύ σαν κράτος τα έχεις προεισπράξει σήμερα. (πχ. Αντί να πάρω 100 ευρώ σε 10 χρόνια θα πάρω 85 σήμερα και άρα θα μπορώ να αποπληρώσω και απομειώσω "πιο πολύ" χρέος απ'ότι εάν το πλήρωνα σε 10-15 χρόνια λόγω καθαρής παρούσης αξίας).

    Τουλάχιστον να γίνει η κουβέντα υπό το σωστό πρίσμα.

    • Artisan avatar
      Artisan @ Artisan 27/08/2013 17:13:41

      Για να μην παρεξηγηθώ εννοώ αποκλειστικά την πηγή του άρθρου (Κυριακάτικη Εφημερίδα) και όχι τον ιστότοπο αυτό που έχει αποδείξει πως αν μη τι άλλο είναι ανοικτό σε όλες τις απόψεις. Επίσης για τον εμπλουτισμό της κουβέντας παραθέτω απόσπασμα από παλαιότερο άρθρο εδώ στο antinews. Έχει ενδιαφέρον το όνομα του αρθρογράφου.

      "Έκτο σημείο: Εν όψει, όμως, μιας προγραμματισμένης πώλησης (εντός τριών ή τεσσάρων ετών), μπορούμε να επιτύχουμε προ-χρηματοδότηση. Είναι το λεγόμενο bridge financing. Γιατί αποτελεί μια «γέφυρα» ρευστότητας, ανάμεσα στη στιγμή που αποφασίζεις να πουλήσεις κάτι και τη στιγμή που εισπράττεις το αντίτιμο της πώλησης…

      Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για ενυπόθηκα δάνεια στα δύο τρία της αξίας των ακινήτων που έχουμε βγάλει για πώληση. Από τράπεζες του Εξωτερικού ή και ελληνικές.

      Ο δανεισμός αυτός έχει ελάχιστο ρίσκο: γιατί γίνεται στα δύο τρίτα της αντικειμενικής αξίας. Κι επειδή η εμπορική αξία που θα επιτευχθεί τελικά είναι αρκετά μεγαλύτερη από την αντικειμενική, ουσιαστικά δανειζόμαστε άμεσα το μισό απ’ αυτό που θα πάρουμε τελικά όταν πουλήσουμε.

      Επί πλέον – και κυρίως – ο δανεισμός είναι ενυπόθηκος. Συνεπώς δεν έχει καμία σχέση με (ούτε συμπεριλαμβάνεται στο) δημόσιο χρέος, που δεν είναι ενυπόθηκο."

  10. περιμπανού avatar
    περιμπανού 27/08/2013 16:34:19

    Ας πάνε στα Καλάβρυτα...
    να κάνουν συνέντευξη τύπου για τις απαιτήσεις τους!!!!!

  11. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 16:35:20

    "Όταν μία επιχείρηση κηρύττει πτώχευση, αυτό δεν σημαίνει ότι οι πιστωτές παραιτούνται από τις αξιώσεις τους"

    Όταν όμως κηρύτει πτώχευση μια χώρα πρέπει να έλθεις με στρατό να πάρεις ότι νομίζεις ότι σου ανήκει.

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
      ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 17:05:23

      Αυτό απείλησαν οτι θα κάνουν στην Ισλανδία, αλλά όταν οι Ισλανδοι τους απάντησαν ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ, την έκαναν αλλα Γαλλικα και δεν ξαναάκουσε κανένας τίποτα...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 27/08/2013 17:23:33

        Τρόμαξαν απο τον Ισλανδικό στρατό προφανώς...

        • Abc avatar
          Abc @ Uncle Stgm 28/08/2013 12:37:52

          Όχι τον στρατό ξηράς, από τον ...ρεγγόστολο τρόμαξαν!

    • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
      ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 17:58:44

      Μήν τους βάζεις ιδέες...

    • Ελλην πολιτης avatar
      Ελλην πολιτης @ Γιώργος Αχαιός 27/08/2013 18:15:38

      Μπα ; Και το αγγλικο δικαιο που υπεγραψαν ορισμενοι που το βαζεις ;

  12. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 27/08/2013 16:51:31

    Ειναι λογικες οι απαιτησεις τους οσο τα Γερμανικα ΜΜΕ δινουν μια εικονα νεκρης,ξεπουλημενης,τεμπελας Ελλαδας.Αν ηξεραν την πραγματικοτητα ισως μας αντιμετωπιζαν διαφορετικα.
    Παντως οι Γερμανοι βιομηχανοι τα λεφτα που τους εδωσε η υπολοιπη Ευρωπη δεν τα εκαναν μεζονετες,τζιπαρες και τριημερα στο Ντουμπαι.Εμεις το καναμε χωρις φοβο αλλα με παθος,οποτε οχι πολλα λογια για το γερμανικο μοντελο

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
      ΓΡΗΓΟΡΗΣ @ Μεγαλες στιγμες 27/08/2013 17:07:15

      Εσείς πράγματι το κάνατε και καλά να πάθετε...

      • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
        ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 27/08/2013 18:00:35

        ''Τρομακτική αύξηση των Ελλήνων που αποκτούν τη γερμανική υπηκοότητα – Ανοδος 82% το 2012''

        Πηγή: Τρομακτική αύξηση των Ελλήνων που αποκτούν τη γερμανική υπηκοότητα – Ανοδος 82% το 2012 | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/119580#ixzz2dBLHLhF1




        http://www.iefimerida.gr/news/119580/%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%8D%CE%BE%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%85%CF%80%CE%B7%CE%BA%CE%BF%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%E2%80%93-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82-82-%CF%84%CE%BF-2012

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 27/08/2013 19:14:30

          Μα η Ελλάδα έχει τόσους ήρωες γιατί έχει και τόσους προδότες!Το ρόλο των "Ελλήνων" της Γερμανίας των είδαμε,οι πλειοψηφία δυστυχώς κάνει τον Τασιάδη να ερυθριά σε ανθελληνισμό,νομίζουν έτσι ότι θα γίνουν γερμανικότεροι των Γερμανών και θα προστατευτούνε οι απάτριδες....

          • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
            ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:27:02

            ...ή απλώς θέλουν να ζήσουν σε μια χώρα που σέβεται τους πολίτες της...

          • αντιρεαλιστής avatar
            αντιρεαλιστής @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 28/08/2013 10:15:51

            Δικαίωμά τους να ζήσουν και να δηλώσουν ό,τι θέλουν για τους εαυτούς τους....το να βρίζουν όμως τον ελληνισμό από τον οποίον και προήλθαν είναι από ηλιθιότητα έως ατιμία.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:38:24

            Σύνδρομο της Στοκχόλμης.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Μεγαλες στιγμες 27/08/2013 18:06:43

      Έχετε πολύ εξιδανικευμένη εικόνα για τον "Γερμανό",αλήθεια πόσες βιομηχανίες γίναν με λάφυρα του Β'ΠΠ;

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Μεγαλες στιγμες 27/08/2013 18:25:51

      Εγώ θα προσέθετα είναι λογικές απαιτήσεις όσο ο ελληνισμός δέχεται αδιαμαρτύρητα τέτοιου είδους εξευτελισμούς!Κοιτάξτε,δεν εννοώ φυσικά να μην γίνει μεταρρύθμιση κτλ κτλ κτλ κτλ αλλά αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με αυτό που διαδραματίζεται αυτή τη στιγμή!Ζούμε στιγμές μεσοπολέμου!

  13. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 27/08/2013 17:05:07

    ''Μήπως όλοι αυτοί οι βιομήχανοι δεν έκαναν λεφτά χάρη στην ελεημοσύνη των λαών οι οποίοι έδωσαν δισεκατομμύρια μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο;''

    Ακολουθούν στοιχεία για την ''ελεημοσύνη'' των λαών μετά τον πόλεμο:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Industrial_plans_for_Germany
    http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_labor_of_Germans_after_World_War_II

    ''In Germany the shortage of food was an acute problem. According to the UNRRA in 1946–47 the average kilocalorie intake per day was estimated to be 1,800,[22] which according to Alan S. Milward was an amount insufficient for long-term health...Germany received many offers from Western European nations to trade food for desperately needed coal and steel...However, the Allies disallowed the Germans to trade...

    Judge Robert H. Jackson, Chief US prosecutor in the Nuremberg trials in a letter discussing the potential weaknesses of the trial, in October 1945 told US President Harry S. Truman that the Allies themselves:

    "have done or are doing some of the very things we are prosecuting the Germans for. The French are so violating the Geneva Convention in the treatment of prisoners of war that our command is taking back prisoners sent to them. We are prosecuting plunder and our Allies are practicing it. We say aggressive war is a crime and one of our allies asserts sovereignty over the Baltic States based on no title except conquest''

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 27/08/2013 19:17:39

      Μα είδαμε όμως τι ελεήμονες ήταν οι Γερμανοί στις χώρες που κατέκτησαν...ειδικά στο θερμιδικό!

  14. Καίτη avatar
    Καίτη 27/08/2013 17:10:22

    «Όταν μία επιχείρηση κηρύττει πτώχευση, αυτό δεν σημαίνει ότι οι πιστωτές παραιτούνται από τις αξιώσεις τους, τουλάχιστον εως ότου ο διαχειριστής της πτώχευσης να εξετάσει τα περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης και να αποφανθεί σχετικώς» εξηγεί ο Γκρίλλο.
    'Ισως κάποιος θα έπρεπε να εξηγήσει στους γερμανούς βιομηχάνους αλλά και στους εδώ φίλους τους ότι οι χώρες δεν είναι επιχειρήσεις και οι λαοί δεν είναι εργαζόμενοι σε αυτές. Ελπίζω οι κυβερνώντες να πιστεύουν το ίδιο...

  15. Fotomontaz avatar
    Fotomontaz 27/08/2013 17:14:30

    Όταν ακούς "ανθρώπους" να μιλάνε για κράτη λες και είναι επιχειρήσεις αδιαφορώντας πλήρως για το πως ζει κάποιος εκεί και σε τι συνθήκες, τι παραπάνω να περιμένεις από αυτούς;;;

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/08/2013 17:22:25

    Και πώς θα μπαινοβγαίνουν μετά στα ιδιωτικά αεροπλάνα οι εκάστοτε προιστάμενοι του ΤΑΙΠΕΔ;
    Ε, κ. Γκρίλλο; Το σκέφτηκες; Σκέφτηκες πόσο ψυχοπλακωτικό θα ήταν, να μη μπορείς να μπείς σε LearJet;

  17. Samurai avatar
    Samurai 27/08/2013 18:44:12

    Νεαρέ παρεκτρέπεστε
    Σας καταλαβαίνω.
    Άλλωστε, ''Δύο πράματα είναι ατελείωτα. Η βλακεία του ανθρώπου και το σύμπαν.
    Αλλά για το σύμπαν δεν είμαι και τόσο σίγουρος''.
    Υπάρχουν κι άλλοι Γερμανοί εκτός από το Βάγκνερ.
    Μπορείτε να μασσίσετε το καλαμάκι σας τώρα.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 19:05:55

      Ξέρετε δεν πίνω φραπέ και γενικά καφέ πολύ σπάνια...αν δεν καταλαβαίνετε την ειρωνεία και το χιούμορ δεν σας φταίω εγώ ειλικρινά,μάλλον κάνατε αρκετή παρέα με Γερμανούς.

      • Samurai avatar
        Samurai @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:14:50

        Νεαρέ
        ακόμα και η ειρωνεία και το χιούμορ έχουν κάποια όρια τα οποία έχετε παραβεί.
        Δε θα ήθελα να σας αδικήσω.
        Παρέα κάνω μόνο με Έλληνες τους οποίους έχω επιλέξει με πολύ αυστηρά κριτήρια.
        Και το τονίζω ξανά.
        Το αίμα σας βράζει,αλλά δεν μπορώ να δικαιολογώ εσαεί τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς σας όπως και τα αυθαίρετα συμπεράσματά σας.
        Φιλικά

      • αντιρεαλιστής avatar
        αντιρεαλιστής @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:21:34

        Κανείς χαρακτηρισμός μου δεν ήταν προσβλητικός και που να μην αποδεχθήκατε.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 19:08:39

      Επίσης υπάρχουν κι άλλοι Έλληνες από αυτό που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι είμαστε!

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Samurai 27/08/2013 19:09:49

      Όσο για το γεγονός ότι με χαρακτηρίσατε βλάκα ας το κρίνει καλύτερα ο κόσμος,αν και μάλλον είναι βλακεία αυτό που εσείς κάνετε εναντίον του έθνους σας (πιο είναι άραγε;)

      • Samurai avatar
        Samurai @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:21:02

        Νεαρέ συνεχίζετε κάτι το οποίο δεν οδηγεί πουθενά.
        Δε σας αποκάλεσα βλάκα,απλώς χρησιμοποίησα τη ρήση κάποιου Γερμανού τον οποίο ασφαλώς γνωρίζετε διότι ο γνωστικός σας πλούτος είναι όπως το σύμπαν !
        Ο χαρακτηρισμός βέβαια ότι κάνω κακό στο έθνος με προτρέπει να σας υπενθυμίσω τη ρήση του γνωστού μεγάλου Γερμανού που έχω προαναφέρει.

  18. Dal avatar
    Dal 27/08/2013 18:47:01

    Προς του γερμανόφιλους η και τους απλώς συμπαθούντες.

    Πότε η Γερμανία ήταν στο πλευρό μας; και πότε μας βοήθησε? Έστω και με μια δήλωση. Αναμένω . ΠΟΤΕ. Πάντα απέναντί μας την είχαμε, στη καλλίτερη των περιπτώσεων, γιατί μας κατέστρεψε πολλάκις ,βλέπε κατοχή, βοήθεια στην Τουρκία για τις διώξεις των Ελλήνων κλπ.

    Γιατί λοιπόν να μας υποστηρίζει τώρα όπως ισχυρίζονται κάποιοι? Στο συμφέρον τους αποβλέπουν. Και τον συμφέρον τους οδηγεί στην επιδίωξη ελέγχου της Ελλάδος

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Dal 27/08/2013 19:17:02

      Πρέπει να αναλύσετε το είδος των γερμανόφιλων για να καταλάβετε γιατί είναι έτσι...οι περισσότεροι απλά θεωρούν την Γερμανία πατρίδα τους...είναι "Έλληνες" της Γερμανίας που η πλειοψηφία τους φέρεται ηλιθιωδώς αυτή την εποχή.Οι άλλοι οι της Ελλάδας χρήζουν μεγαλύτερης ανάλυσης.Είναι κυρίως κομπλεξικοι της τάξεως των νοικοκυραίων που ηδονίζονται να βλέπουν τον κόσμο να υποφέρει...

      • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
        ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:38:38

        ''Γερμανοφάγος'': μεσήλικας ''ελληναράς''παραπλανημένος απο τα εγχώρια λαμόγια που νομίζει οτι την πατρίδα του την καταστρέφει η μέρκελ και όχι ο μπόμπολας, ο λαμπράκης, ο κόκκαλης κ.λ.π.
        Πλειοδοτεί σε ''ελληναραδισμό'', συντάσσεται με όποιον λαοπλάνο του υποσχεθεί '' εισβολή στο βερολίνο, παύση πληρωμών και κατάληψη της Πόλης και δημιουργεί εμφυλιοπολεμικό σκηνικό κολλώντας ταμπέλες σε αυτούς με τους οποίους δεν συμφωνεί. Είναι ο χρήσιμος ηλίθιος της άρχουσας τάξης που όλα αυτά που του συμβαίνουν τα έχει προαποφασίσει.
        Δυστυχώς για αυτόν το καταλαβαίνει τελευταίος (όπως πάντα).

        Ένα παράδειγμα στο βίντεο παραπάνω.

  19. Samurai avatar
    Samurai 27/08/2013 18:52:34

    http://www.youtube.com/watch?v=N0fSoYb5DWw&feature=player_detailpage

  20. αντιρεαλιστής avatar
    αντιρεαλιστής 27/08/2013 19:03:33

    Μόνο με βράσιμο γίνεται η ζύμωση για να έχουμε αποτέλεσμα...

  21. Theo1 avatar
    Theo1 27/08/2013 19:28:13

    Αντιγράφω απόσπασμα από συνέντευξη σε Νορβηγική εφημρίδα του μέχρι πρότινος υπεύθυνου του ΤΑΙΠΕΔ:
    «Αν οι Έλληνες είχαν έστω μέτρια νοημοσύνη, ο Πειραιάς θα ήταν μεγαλύτερο λιμάνι κι απ' το Αμβούργο, εδώ και 10 χρόνια. Μακάρι να ζούσα στη Νορβηγία. Ή μακάρι να είχα γύρω μου Νορβηγούς και να ζω στην Ελλάδα», είπε ακόμα για να λάβει την απάντηση από τη δημοσιογράφο: ...«Μα, έχουμε μεγάλο δημόσιο τομέα στη Νορβηγία»!
    «Ναι, αλλά δεν έχετε αρκετό ήλιο» της απάντησε ο Σ. Σταυρίδης και της είπε δείχνοντας μάλιστα διαφημιστικά φυλλάδια για τα δωμάτια που νοικιάζει στην Κεφαλονιά . «Εδώ θα έπρεπε να βρίσκεστε τώρα. Νοικιάζουμε και βίλες» όπως αναφέρει κείμενο-λεζάντα της έντυπης νορβηγικής εφημερίδας»
    Ακόμα χαρακτήρισε «ευλογία Θεού» τις ιδιωτικοποιήσεις επειδή όπως είπε «φέρνουν επενδύσεις, θέσεις εργασίας και πλούτο».
    Δεν παρέλειψε, δε, γι' αυτή του την τοποθέτηση να αυτοεπαινεθεί λέγοντας: «Ποιος άλλος βγαίνει να το πει αυτό, πως είναι ευλογία; Έχετε ακούσει κανέναν πολιτικό να το λέει αυτό στην Ελλάδα; Πολλοί λίγοι, τρεις, τέσσερις, πέντε. Ίσως ο πρωθυπουργός και άλλοι τρεις. Αλλά είναι γεγονός»...
    Καταλάβατε συνσχολιαστές ότι το παιχνίδι είναι ήδη τελειωμένο. Οι δανειστές δεν έχουν ανάγκη να μπει ενέχυρο η δημόσια περιουσία. Απλά με κάτι τέτοιες διάνοιες που επιλέγουν οι πολιτικοί ταγοί μας να την διαχειριστούν ήδη έχουν εξασφαλίσει το ξεπούλημά της.

    • MCA avatar
      MCA @ Theo1 27/08/2013 22:26:58

      ….΄΄Μα, έχουμε μεγάλο δημόσιο τομέα στη Νορβηγία΄΄…..΄΄Ναι, αλλά δεν έχετε αρκετό ήλιο΄΄….
      Συμπέρασμα:Το μέγεθος του Δημόσιου τομέα εξαρτάται από το κλίμα!!!Όσο περισσότερος ήλιος και ζέστη τόσο μικρότερο δημόσιο!!!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ MCA 28/08/2013 11:23:38

        Μάλλον η πολλή έκθεση στον ήλιο κάνει κακό στο ΙQ.

      • TasosC avatar
        TasosC @ MCA 28/08/2013 12:42:27

        Καλά δεν το ξέρεις ;
        Πάνω στη Βόρεια Σκανδιναβία όλοι οι Λάπωνες (Σουηδοί, Νορβηγοί και Φινλανδοί υπήκοοι) είναι Δ.Υ στις χώρες τους. Αυτά τα είπε το τζιμάνι μας ενώ ήταν πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, όχι πριν τον κάνουν ξεπαρεού.

  22. Dal avatar
    Dal 27/08/2013 20:57:35

    H ερώτηση ήταν σαφής. Η Γερμανία ήταν πάντα εχθρική απέναντί μας και πολλές φορές μας καταστροφική στην κυριολεξία. Τα περί Ελληναράδων αλλού εαν επιθυμείς αντιπαράθεση επιχειρημάτων.

  23. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 27/08/2013 22:40:41

    Θα μου απαντησει καποιος......απο εδω μεσα τοσα χρονια στην ερμη και λεηλατημενη πατριδα μας ποιος εκμεταλευεται την ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ? Σε λιγο καιρο και οι αθιγγανοι.......στο Ελληνικο με ενα 500αρικο θα εχουν ιδιοκτησια.....Αυτο ειναι το Ελληνικο κρατος και το μονο που γραφετε ειναι να κατηγορειτε τους Ελληνες του εξωτερικου που ειναι ΚΑΝΤΑΡΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ απο εμας και εκει.....που αναγκαστηκαν να ζουν εχουν τουλαχιστον το σεβασμο και την αξιοπρεπεια του κρατους, κατι που για εμας αυτες οι λεξεις ειναι ΑΓΝΩΣΤΕΣ.

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Σαρακατσανος 28/08/2013 11:52:43

      πχ ο Τασιάδης;

  24. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/08/2013 01:07:09

    Οι Γερμανοί (και εντός των τοιχών εκπρόσωποί τους-και στα ΑΝΤΙνέα) κάνουν την δουλειά τους. Οι έλληνες τι κάνουν; Πέρα από το να αλληλομαδιούνται και να δίνουν λαβές για μας λοιδωρούν ΟΛΟΙ, μεταξύ αυτών και οι Σκοπιανοί;

    • kat avatar
      kat @ Νίκος Αργεάδης 28/08/2013 12:18:30

      Aκριβώς.Οι Γερμανοί,Άγγλοι ,Αμερικάνοι κλπ κοιτούν την πάρτη τους και καλά κάνουν. Κρισεις και επικρίσεις μπορούν να κάνουν όλοι. Οι Έλληνες τι κάνουν είναι το σημαντικό. Τίποτα . Δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε μια επανάσταση και να διώξουμε τα αληταριά των κομμάτων που μας ρουφούν το αίμα και μας κάνουν και χάρη. Ακόμα και οι εναλλακτικές μας ,ειναι εναλλακτικές που φέρνουν σε τσίρκο. Η εθνική καταστροφή ειναι προ των πυλών και έμεις τραλαλά. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 28/08/2013 01:50:56

    Λόγω της συγκυρίας της εκκαθάρισης της ΛΑΡΚΟ (=νικέλιο) και βάσει της ιδιότητας του, ως Προέδρου του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων, να μαντέψουμε, ποιο δημόσιο περιουσιακό στοιχείο μας θα προτιμούσε να εκποιηθεί πρώτο ;

  26. m.s avatar
    m.s 28/08/2013 08:24:59

    έγραφε μια εφημερίδα του Βελγίου : credit agricole δωδεκαπλασίασε τα κέρδη της (!!!!!!) μόλις ξεφορτώθηκε τους ελληνικούς μπελάδες (Εμπορική) .
    που σημαίνει για τους επίδοξους επενδυτές (ας τους πούμε έτσι) '' προσοχή μαύρη τρύπα, μη ζυγώνετε''

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/08/2013 11:30:39

    Αφήστε τους Γερμανούς, καιρός να φάτε τους αστούς.
    Ψητούς, βραστούς (ωμοί ποτέ, βρωμάνε αμμωνία...)

  28. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/08/2013 14:03:04

    Αυτοί εκεί πάνω βόσκουν ταράνδους, και έχει συνεχώς 6 μήνες μέρα και 6 μήνες νύχτα.
    Εδώ έχουμε τύπους σαν αυτόνπου βόσκουν γίδια. Με τον ήλιο (μας) τα βγάζουν, με τον ήλιο (μας) τα μπάζουν.
    Μετά κατέβηκε απο το Liar Jet και ξύπνησε...

  29. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 28/08/2013 14:13:59

    Όταν τελικώς ξεμπερδέψουμε με τον Φ.Π.Α. της μπουγάτσας, το χαράτσι στους λογαριασμούς της Δ.Ε.Η. ακόμη και για κοινόχρηστους χώρους και τον Ε.Τ.Α.Κ. 2011/2012/2013 (και παράλληλα χωρίς πολύ θόρυβο μεταφέρουμε επιτέλους τις αρμοδιότητες του ΤΑ.Ι.ΠΕ.Δ. σε εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, όπως επιθυμεί η τρόικα), θα αρχίσουμε να κοιτάμε στον ορίζοντα για να δούμε αν η ανάπτυξη ζυγώνει...

    • Samurai avatar
      Samurai @ Αντίθεσις 28/08/2013 19:42:26

      Θα λέμε όλοι μας αυτοσαρκαζόμενοι
      ''εδώ η ανάπτυξη εκεί η ανάπτυξη, που είναι η ανάπτυξη;''
      Έπειτα θα βγουν πάλι τα σα'ί'νια της πολιτικής για να ερμηνεύσουν την ανάπτυξη όπως γουστάρουν.
      Κι ο Γιωργάκης είχε κάνει κάποτε λόγο για ''πράσινη ανάπτυξη'',
      αλλά αυτός ο φουκαράς εννοούσε τη μούχλα.
      Έτσι γίνονται οι παρεξηγήσεις !

  30. Νίκη avatar
    Νίκη 28/08/2013 17:33:01

    Ο μοναδικός Γερμανός που αγάπησε πραγματικά την Ελλάδα ήταν ο Νίτσε και οι συμπατριώτες του τον έκλεισαν σε ψυχιατρείο!

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Νίκη 29/08/2013 11:42:30

      Έχω μια μεγάλη αμφιβολία για το ποια Ελλάδα ή μάλλον τι ήταν αυτό που αγάπησαν οι διάφοροι Γερμανοί φιλέλληνες,μάλλον αγάπησαν κάτι που υπήρχε μόνο στο μυαλό τους...ούτε καν την αρχαία Ελλάδα όπως ήταν,γι'αυτό μάλιστα πολλοί έγιναν από τους πιο φανατικούς ανθέλληνες όταν είδαν πως πραγματικά ήταν και είναι η Ελλάδα,πχ ο Φάλμεράυερ,συχνά λέω ότι οι βυζαντινολόγοι είναι πολύ πιο πραγματικοί φιλέλληνες από τους αρχαιολόγους και νομίζω ότι κάτι παρόμοιο ισχύει κι εδώ.
      Όσο για τον μισάνθρωπο και λίγα του έκαναν,αν είχαν πάρει μέτρα πιο πριν θα ήταν καλύτερα ο κόσμος,σκεφτείτε πόσοι ναζιστές και πόσοι νεοφιλελεύθεροι εμπνεύστηκαν από τον μισάνθρωπο,αλαζόνα και αφόρητα αντιχριστιανό Νίτσε.

  31. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ avatar
    ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ 01/09/2013 20:20:25

    Ο μεγαλυτερος εχθρος δεν ειναι οι Γερμανοι αλλα οι κακοι Ελληνες.Οταν ειμαστε ενωμενοι και οχι διχασμενοι κανουμε θαυματα.Οταν βαλουμε στοχους τους πετυχαινουμε.Μην ακουτε τα μ.μ.ε που περνανε αποψεις.Μην σκεφτεστε οσο να προσευχεστε.Ο θεος ειναι μεγαλος και ζηταει επανασταση .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.