08/09/2008 04:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι δέκα λέξεις που έσβησαν δέκα χρόνια

 

_________________________________________ 

«Έσβησε με δέκα λέξεις ότι κτίζαμε δέκα χρόνια» έλεγε χθες το βράδυ στέλεχος της ΝΔ στον απόηχο της συνέντευξης του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη. Ποιες είναι οι δέκα λέξεις;

«Δεν υπάρχουν παράνομες ή αθέμιτες επιχειρηματικές δραστηριότητες στελεχών του κόμματος»

Εκείνες δηλαδή με τις οποίες έδωσε πλήρη κάλυψη σε όλους του υπουργούς του που κατηγορούνται για εμπλοκή σε αμφιλεγόμενες (τουλάχιστον) υποθέσεις, ή προκαλούν την κοινή γνώμη με τον αδικαιολόγητο πλουτισμό τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dennis avatar
    dennis 08/09/2008 07:04:44

    Ο Καραμανλής έκλεισε το μάτι σε όσα στελέχη είχαν έως τώρα μια στοιχειώδη διακριτικότητα, αρχές και κανόνες. Όλα επιτρέπονται, αρκεί να είσαι εχέμυθος και προσεκτικός.

    Πάω στοίχημα ότι δεν θα επιτρέψουν την κατρακύλα κάποιοι λίγοι ''αντιφρονούντες'', φανερωμένοι και μη. Τατούλη προεξάρχοντος.

  2. Μικρή Λουλού avatar
    Μικρή Λουλού 08/09/2008 07:25:00

    Δηλαδή καλέ κύριε Factor περιμένατε κάτι καλύτερο από τον ανηψιό του Εθνάρχου; Η υπόθεσις του διδακτορικού της συζύγου του και της ασκήσεως του ιατρικού επαγγέλματος, η υπόθεσις της Ανέμης, η υπόθεσις Ζαχόπουλου, σας φαίνονται πως δεν έχουν υποψίες κάποιας σκιάς; Να δεχθώ πως είναι τίμιοι ο Καίσαρ και η σύζυγος, φαίνονται όμως;
    Εκείνες οι υποθέσεις μάλιστα που παραπέμπονται στο Αρχείο ή θάβονται από την τυφλή Δικαιοσύνη, δεν αφήνουν απαλές μαύρες σκιές;

  3. Greek citizen avatar
    Greek citizen 08/09/2008 08:01:34

    Παιδια ο Καραμανλης μετραει μερες!

  4. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/09/2008 08:15:15

    Ναι και θα τον ρίξει ο γιωργάκης :D :P
    .
    .

  5. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 08:37:16

    @Εξάκτινος- τότε άσε το βαρεί περιπολικό Κανέλλη με Ψωμιαδη να τον στηρίζουν .
    Τη σε μοιάζει ο Γιωργάκης ,ο Τσίπας κλπ τώρα.

  6. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 08/09/2008 08:44:42

    5 Ανονυμους

    Ορθον!

  7. Jiovani avatar
    Jiovani 08/09/2008 08:55:49

    Θεωρώ βέβαιο ότι κάποιος/οι από τους εμπλεκόμενους υπουργούς έκανε [εκβιαστική] χρήση του DVD του Ζαχόπουλου, δεν εξηγείται αλλιώς.

  8. λαμπρος avatar
    λαμπρος 08/09/2008 09:11:36

    Τελικά βλέπω οτι ανακαλύψατε την Αμερική,ωραία ο Κωστάκης δεν μας κάλυψε,τότε ο Γιωργάκης σας δίνει την άλλη σας επιλογή; αν ναί ιδου η Ρόδος και το πήδημα.
    Αλλά σκεφθείτε τί διαφέρουν οι Βουλγαράκηδες ΚΛΠ απο τους Λαλίωτιδες ΚΛΠ,διαφέρουν;
    Είναι όλοι ανεπάγγελτοι επαγγελματίες πολιτικοί ,που θεωρούν οτι μας κάνουν μεγάλη χάρη που μας κυβερνούν.ανήκουν σε άλλη ανώτερη φυλή ,έχουν το δικαίωμα να βολεύουν γνωστούς και φίλους,να χαρίζουν δημόσια περιουσία ,να ,να,να...
    Ρωτήστε τους πότε έχουν κυκλοφορίσει πέραν απο το Κολωνάκι,την Μύκονο,τα ακριβά εστιατόρια ,τα μπουζούκια, τα κότερα ,τα βόρεια προάστια κλπ για να αντιληφθούν τι γίνεται στον λαό ;
    Πώς να καταλάβουν συτοί τι σημαίνει σύνταξη 450 ευρώ,ανεργία σε νέους ανθρώπους,εγκλοβισμένους συνταξιοδοτικά πενηντάριδες που απολύθηκαν και δεν βρίσκουν δουλειά,ράντζα και φακελάκια,ανυπαρξία παιδείας ,αστυμόμετυσης κλπ
    Μόνο το κάθε πούρο του πρώην Υπουργού και πρώην Υπαλλήλου της ΔΕΗ Κουλούρη κάνει 100 ευρώ και το κάθε τριήμερο του Αρη και νύν Υπουργού κάνει 10000 ευρώ.
    Ψαχτείτε ,εσείς τους κάνατε super stars ,εσείς μπορείτε να τους στείλετε απο εκεί που ήρθανε,μόνο σκεφθείτε πολύ όταν ψηφίζετε να μην όδηγεί το χέρι σας εκεί που το οδηγουν τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Η ΟΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ ΣΑς.

  9. Σαος avatar
    Σαος 08/09/2008 09:35:48

    Χαχαχα, ότι και να κάνουμε, πάντα θα έχουμε έναν Κωστάκη ή έναν Γιωργάκη να μας γ...ι τα πέταλα! Δεν έχασαν με την Επανάσταση του 1821 την εξουσία οι ελληνόφωνοι ραγιάδες άρχοντες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Απλά φόρεσαν κουστούμια ευρωπαϊκά και συνέχισαν να πίνουν το αίμα των Ελλήνων.

  10. αλλος avatar
    αλλος 08/09/2008 09:46:40

    τους μετροποντικες στη θεσσαλονικη,τους ονομασαν κωστικα και γιωρικα.εχει καμια σχεση;

  11. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 10:13:08

    αλλος -σαν να λες- τωρα ηρθε η ωρα να τους παντρεψουμε.Καλο!!!

  12. Greek citizen avatar
    Greek citizen 08/09/2008 10:19:48

    Εξακτινε, το προβλημα ειναι αν το ριξει ο Γιωργακης (δεν ψηφιζω ΠΑΣΟΚ).... απλως το ΑΔΙΕΞΟΔΟ συνεχιζεται μιας και δεν υπαρχει αλλη λυση! Μπορεις να προτεινεις εσυ λυση? Ποιος ειναι ικανος?

  13. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 10:28:08

    GREEK CITIZEN- Μην βάζεις δύσκολες ερωτήσεις στον κ. καθηγητή .Έχει και αυτός τα όρια .

  14. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 11:16:25

    Ξεσηκωθειτε - Οργανωθειτε - Αντισταθειτε ειπε καποιος προσφατα...
    Λογια του αερα?
    Πιθανον απο την στιγμη που απευθυνεται σε πολιτες που η "αντισταση" τους ειναι μονο να ποσταρουν εξυπναδες απο το laptop τους στον καναπε...
    Εαν εχετε λυσει τα προβληματα σας τοτε τι νοημα εχει να ασχολειστε με την πολιτικη?

  15. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 08/09/2008 11:26:43

    @anonymous -Π.Χ. έρχεται τσουνάμη!!!

  16. αλλος avatar
    αλλος 08/09/2008 11:28:16

    φιλε τιραμολα,προφανως οι βουλευτες και ολοι οι αλλοι "δημοσιοι" ανδρες και γυναικες,εχουν ακομα προβληματα να λυσουν,για αυτο ασχολουνται.
    οχι βεβαια οτι τα δικα μας τα λυσαμε αλλα οπως λει και ο 11.19...

  17. Aline avatar
    Aline 08/09/2008 11:40:13

    Η Μικρη Λουλου μιλαει εξω απ' τα δοντια, προκαλωντας το κατσαρομαλλο προβατοσκυλο του Βουλγαρακη σε σκυλοκαβγα.
    Εβιρα τις αγκυρες
    και βαλε πλωρη
    μακρια απ' το δυστυχο
    το Ερημοχωρι

  18. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 11:40:22

    Παπανδρεου , Τσιπρας και Αλαβανος θα μπορουσαν να τα βρουν...
    Αντιλαμβανεσται τι θα μπορουσε να κανει μια τετοια κυβερνηση?
    Μεχρι και προγραμμα των 100 πρωτων ημερων...
    Αλλα οπως λεει και ο 11.19am αυτα ειναι λαλακιες για να περναει η ωρα...
    Εξαλου αρχιζουν οπου ναναι και τα νεα τηλεοπτικα προγραμματα...που να τρεχεις τωρα...

  19. Theo avatar
    Theo 08/09/2008 12:08:49

    O Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρης Χριστόφιας σε συνάντηση με τον Σουηδό πρωθυπουργό υποστηρίζει την Ευρωπαϊκήν προοπτικήν της Τουρκίας.
    www.thelocal.se/14176/20080906/
    6 Sep 08

  20. ρομαντικος avatar
    ρομαντικος 08/09/2008 12:15:14

    Κύριε- α Εξακτινε μετά απο τόσο φιλοσοφιμένα σχόλια μάλλον πρέπει και εσένα να σε προσφωνούμε πλέον Εξακτινάκη.
    Οσον αφορά τον Λάμπρο,νομίζω οτι εάν θέλει να θεωρείται αξιόπιστος νά μας πει με πιστικό τρόπο για ποιό λόγο, αυτά που λέει τώρα οτι τάχατες ολοι είναι ιδιοι και ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν μας τα λέγανε και το 2004 οταν για να ψηφίσουμε τη ΝΔ μας έκαναν πλύση εγκεφάλου σχετικά με σεμνότητα την διαφάνεια την ταπεινότητα την τιμιότητα και άλλα τέτοια παραμύθια.

  21. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/09/2008 12:18:29

    Γιατί τα στενοχωρείς τα παιδιά ρε φάκτορα και γίνεσαι και "κατίνα"? Γιατί τους λερώνεις τη φαντασίωση ότι με το να λύνει ο Καραμανλής τα προβλήματα των βουλγαρακηδορουσσοπουλοζαχόπουλων, που θα πάει, κάποτε θα λύσει και τα δικά μας (τους)? Άϊντε, τώρα που θεσμοθετήθηκε η ηθική της νομιμοφάνειας, η πιπιλίτσα του "προτείνετε λύση και μην ποστάρετε εξυπνάδες" θα μας σαρώσει...

  22. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 12:20:08

    Καλά εμείς πάλι θα σας πω, έτσι και αλλιώς το κοντώ μας και το μακρύ .Κοιτάξτε όμως δίπλα μας πόσος κόσμος είναι στην ανέχεια .Και αντί αυτού ο Κωστάκης να μας πει την αλήθεια και να κάνει χαρακίρι μας διάβαζε απαντήσεις στης στυμμένες ερωτήσεις ..

  23. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/09/2008 12:35:26

    Διότι ως πολίτες είμαστε "αγαθοί γίγαντες", για να μην πω τίποτις πιο βαρύ. Γιατί όταν βλέπουμε το λαμόγιο δίπλα μας αντί να του στράψουμε μια, τον αφήνουμε ανενόχλητο "για να μην μας πούνε καρφιά". Γιατί στο κράτος βλέπουμε μόνο τουρκοκρατία, χούντα, δικομματισμό, και ποτέ τον εαυτό μας.

  24. Theodore avatar
    Theodore 08/09/2008 12:41:42

    Ρε συ Λαμπρο, εν ταξει κι εγω τα ιδια λεω.
    Το προβλημα ειναι ομως, οτι δεν υπαρχει φως στον οριζοντα,γιατι η σηψη εχει εγκατασταθει σε ολο τον κοινωνικο κορμο πλεον.
    Οι Ελληνες, εμαθαν να ζητανε συνεχεια πραγματα, που εν πολλοις ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ και οι βολευτες, τους κανουν τα χατηρια για να βγουν.
    Ειναι πλεον η βασιλεια του φαυλου κυκλου.
    Ψηφισε με, για να σε αφησω να κλεβεις.
    Ασε με να κλεψω για να σε ψηφισω.
    Μη βγαζετε απ εξω τις ευθυνες του "παροιμιωδους μεσου ανθρωπακου",κατα Βολφ Μπιρμαν.

  25. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 12:51:33

    # Theodore-εσει εισε για μας φως στον οριζοντα επιτελους .Αρα εμεις εσενα θελουμε!!!
    ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΚΓΙΟΖΗΔΕΣ !!!!
    .ελεος ποια με τα καθηκια...

  26. stathis avatar
    stathis 08/09/2008 12:53:45

    Ποιός σας είπε ότι σβήστηκαν 10 χρόνια;
    "Όταν είπε ο Καραμανλής ότι οι ενέργειες ήταν νόμιμες",ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ!
    Το πότε θα αντιδράσει ας του δώσουμε το δικαίωμα να το αποφασίσει αυτός....!

  27. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/09/2008 12:55:32

    Ωραία ιδέα Στάθη! Πολιτικός είσαι ρε θηρίο?

  28. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 08/09/2008 12:58:33

    stathis -ετσι δεν ηταν και με τον Ζαχοπουλο που μονο ταν ο factorx ξεφτελησε σταματησαν τα παπαγαλακια .
    Τωρα παλι τα ιδια θα περιμενουμε .
    Δες το ΧΑΑ σημερα .

  29. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 08/09/2008 13:02:21

    Τελικά είμαστε έλληνες και στην κηδεία μιλάμε .

  30. jkr avatar
    jkr 08/09/2008 13:04:09

    για όσους μπορούν να δίνουν σημασία στα σπουδαία:

    στην πρώτη φράση της ομιλίας το Σάββατο στη ΔΕΘ ο Καραμανλής είπε:

    "...η χώρα αξιοποιεί τη γεωστρατηγική της θέση..."

    να είστε σίγουροι ότι κάποιοι ..φίλοι μας που δεν αρέσκονται σε τέτοιες πρωτοβουλίες κρατών, όπου ασκούν επικυριαρχία ετών, ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτά, διό και παρόλες τις επιτυχείς (2000) και ανεπιτυχείς (2007) προσπάθειές τους θα επανέλθουν για αντεστραμμένο ...1965.

  31. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 13:08:41

    "Το πότε θα αντιδράσει ας του δώσουμε το δικαίωμα να το αποφασίσει αυτός….!"

    Γεια σου ρε Σταθη....
    Στις δημοσκοπησεις τον ψηφιζεις καταλληλοτερο?

    Αθανασιε εχεις μετοχες?
    Τι γινεται θα βγαλουμε κανα φραγκο ξαπλα?

    ...........

  32. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/09/2008 13:12:10

    Φιλάρα τιραμολάκο, όχι αγορίνα, ιδέα δεν έχω από μετοχές, λυπάμαι... Με το να ρίχνεις άδεια για να πιάσεις γεμάτα δεν γίνεσαι φιλόσοφος... Μόνο κακός ψαράς...

  33. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 08/09/2008 13:12:19

    jkr- εχεις δικαιο τεκνο μου στο Τσαρο Πουτην .Σοβαρεψου!!!

  34. Στελιος avatar
    Στελιος 08/09/2008 13:16:47

    @tiramola
    "Τι γινεται θα βγαλουμε κανα φραγκο ξαπλα?"

    Η παραπανω φραση ειναι οτι εχει στο μυαλο του ο καθε Ελληνας. Γι'αυτο βρισκομαστε εδω που βρισκομαστε.

    Πολυ ευστοχο, μπραβο.

  35. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 08/09/2008 13:18:07

    Factorx- αυτά βλέπουν οι Αλέκα ,Κανέλλη κλπ και ψαρεύουν στο Αιγαίο .Ψάρια εχει.?? .

  36. jkr avatar
    jkr 08/09/2008 13:19:11

    είμαι απολύτως σοβαρός, αν και δεν πολυκαταλαβαίνω τις νοηματικές διατυπώσεις.

    αυτονόητο επίσης ότι αντίστοιχη μεταχείριση θα είχαμε και εάν διακυβεύονταν ρώσικα συμφέροντα.

    οι παρεμβάσεις των ΗΠΑ στη χώρα μας αυτές που ήταν ευδιάκριτες:
    1965, 1967, 1974 (Κύπρος), 1993 (Κρίστοφερ-προαναγγελία εκλογών!), 1996 (Ίμια-μία εβδομάδα μετά την ανάληψη της πρωθυπουργίας Σημίτη), 2004 (αναγνώριση "Μακεδονίας" μία εβδομάδα μετά την ανάληψη της πρωθυπουργίας Καραμανλή) και πολλά άλλα λόγω σχεδίου Ανάν και αγωγών...

    Σε όλες τις χώρες το ίδιο κάνουν, το ίδιο κάνει οιοσδήποτε έχει συμφέροντα και ασκεί εξουσία.

    Όπου δύναται ανατρέπει ευθέως, όπου όχι φθείρει συστηματικά.

    Ιστορία αιώνων.

  37. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 13:20:51

    Βρε Αθανασιε εδω ο κοσμος καιγεται το ΧΑΑ θα κοιταξει?
    Δεν ψαρευω τιποτα!

    jkr....
    που δινεις σημασια στα σπουδαια...
    Προφανως για σενα δεν ειναι σπουδαιο το γεγονος οτι ψηφιζεις εκπροσωπους σου στο κοινοβουλιο και αυτοι μετατρεπονται σε επιχειρηματιες-φοροφυγαδες...
    Να πως ειναι καταλληλοτερος δημοσκοπικα!
    Απαντουν οι jkr...

  38. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 08/09/2008 13:31:05

    Jkr- άλλα βλέπεις ότι υπάρχουν διαχρονικά σωστές η όχι παρεμβάσεις .Απ ότι βλέπεις σήμερα η παρέμβαση του ΥΠΕΞ –ΥΠΑ πρέπει να μας προβληματίσει όλους μας .Είδες την Ντορα να ιδρώσει ? Πάλι τα παπαγαλάκια ΜΜΕ μας πούλησαν αντιαμερικανισμό .Είναι έτσι όμως ????????????

  39. jkr avatar
    jkr 08/09/2008 13:37:31

    έχει σαφώς σπουδαιότητα αλλά όχι τη μέγιστη.
    εξαρτάται τι συμφέροντα έχει ο καθένας, μικροπροσωπικά και μη...

    πραγματικά δεν κατανοώ τις αγωνίες πολλών δίχως μάλιστα εναλλακτική λύση.
    άλλωστε, η τετραετία αυτή είναι η τελευταία της παρούσας κυβέρνησης. θα γίνουν εκλογές και θα καταψηφισθεί.
    τόσο πολύ, όμως, επιθυμείτε να συντμηθεί, να αποτελέσει "παρένθεση", κάντε υπομονή να επικυρωθούν οι συμφωνίες και να εκπληρωθούν οι συμβατικές μας υποχρεώσεις.
    μην παίζουμε παιχνίδια άλλων.

  40. Factorx avatar
    Factorx 08/09/2008 13:38:44

    Anonymous εγραψε: "Μπράβο αθανάση συμφωνώ απολύτως και γι’αυτό έγραψα ότι ο Factorx είναι ‘κατίνα’. Ασχολείται με το τι κάνουν τα λαμόγια και όχι με τις ευθύνες που έχει ο έλληνας πολίτης γι’αυτή την κατάντια!!!"

    Σοβαρά ρε φίλε; Οι Ελληνες πολίτες (δηλαδή κι εμείς όλοι εδώ) φταίμε για τα κότερα και τις Μάρες Σάρες;

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/09/2008 13:39:12

    Φυσικά και πρέπει να μας προβληματίσει.Είτε ακυρώνουμε το South Stream όπως ζητεί είτε δεν το ακυρώνουμε.
    Πάντως μπορεί να ακυρωθεί και χωρίς εμάς.Ο Τσένυ πάει στην Ιταλία για να πιέσει τον Μπερλουσκόνι και η δεξιά αντιπολίτευση της Βουλγαρίας οργανώνει συγκεντρώσεις κατά του αγωγού.

  42. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 13:41:01

    Σε μια χωρα σαν την Ελλαδα ειναι φυσικο να θεωρουνται καταλληλοτεροι οι Καραμανλομητσοκηδοβουλγαρακηδες...
    Αυτοι που δεν δουλεψαν ποτε στη ζωη τους αλλα δουλευουν ολους τους αλλους...που μπορουν και βλεπουν τα σημαντικα...
    Ελεος ρε!
    Μεχρι ποτε θα πληρωνουμε την λαλακια μερικων που μπορουν και βλεπουν μονο τα σημαντικα??????????????

  43. τιραμολα avatar
    τιραμολα 08/09/2008 13:48:45

    Factorx εισαι κατινα...
    Σε πειραζει εσενα αν ψηφιζεις επιχειρηματιες-φοροφυγαδες?
    Σε πειραζει που την ωρα που το παιδι γ... για να μπει σε μια σχολη οι αλλοι γινονται γιατροι με γνωριμιες?
    Σε πειραζει που ζεις σε χωρα οπου εχεις παπαδες επιχειρηματιες με υπουργους μεσιτες?
    Σε πειραζει που τρωνε στην υγεια σου αστακους σε κοτερα αφου πρωτα σου εχουν σηκωσει τα λεφτα σου απο τα ταμεια?
    Σε πειραζει η δραση των κουμπαρων?
    και...και ...και....
    Το μονο που πειραζει ειναι που δεν μπορεις να δεις τα σημαντικα...

  44. jkr avatar
    jkr 08/09/2008 13:50:10

    και για να το προωθήσω ακόμη περισσότερο:

    ΗΠΑ και Ρωσία ήταν είναι και θα είναι οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος.

    Η χώρα μας και κάθε μικρομεσαία χώρα απλώς θα ακροβατεί-καρκινοβατεί ανάμεσα στις ισορροπίες του παγκόσμιου συστήματος.

    κάποια ψίχουλα θα εισπράττει και πάντοτε πολλές σφαλιάρες.

    για την ιστορία, θυμηθείτε και κάποιες σφαγές Ελλήνων όταν η προστάτιδα Ρωσία τα έβρισκε με τους Οθωμανούς...

    Η ιστορία είναι πολύ διδακτική.

  45. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/09/2008 13:54:48

    @ jkr

    Ο Κολοκοτρώνης πίστευε ότι θα ελευθερονόμασταν μόνοι μας και είχε δίκιο. Το θέμα είναι ότι μετά τη μικρασιατική καταστροφή και τη μετανάστευση χάσαμε τα 2/3 του πληθυσμού μας.

  46. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/09/2008 13:55:25

    ''ελευθερωνόμασταν'' συγγνώμη μου ξέφυγε.

  47. jkr avatar
    jkr 08/09/2008 13:58:56

    είμαστε τελείως off topic που λένε, αλλά, επειδή είμαι συχνότατος αναγνώστης ομολογώ Εξάκτινε ότι περίμενα πως και πως την απόκρισή σου!

    Έτσι είναι ακριβώς!

  48. Στελιος avatar
    Στελιος 08/09/2008 14:00:54

    Ανωνυμε 1.59, για το οτι και εμεις εχουμε γινει σαν κι αυτους δεν φερουμε ευθυνη?

  49. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/09/2008 14:01:49

    Σοβαρά ρε φίλε; Οι Ελληνες πολίτες (δηλαδή κι εμείς όλοι εδώ) φταίμε για τα κότερα και τις Μάρες Σάρες;

    Φταίμε γιατί τους ψηφίζουμε. Τα ομόλογα πέρυσι είχαν ξεσπάσει και δε στείλαμε κανένα σπίτι του. Αν είχε φύγει ο Αλογοσκούφης όπως και η Μαριέττα θα το είχαν πάρει το μήνυμα. Αν τώρα στις επόμενες εκλογές φύγει ο Βουλγαράκης και ο Ρουσσό και ο Αλογσκούφης θα χτυπήσει κάπως. Που τέτοια όμως.

  50. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 08/09/2008 14:23:06

    Ο ΜΕΣΟΣ ανθρωπάκος ΕΙΝΑΙ θύμα και κορόιδο. Ο μέσος ανθρωπάκος έχει βιοποριστικό πρόβλημα σήμερα. Μπερδεύετε το ψωμάκι με το παντεσπάνι...

  51. Στελιος avatar
    Στελιος 08/09/2008 14:28:45

    (Α)θανάσης, δεν ειναι ακριβως ετσι. Το 20% αντιπετωπιζει αυτο το βιοποριστικο προβλημα. Δεν λεω οτι ειναι μικρο το ποσοστο αλλα ο μεσος Ελληνας (δηλαδη η πλειοψηφια) ειναι ενα λαμογιο που οπου μπορει και τον παιρνει κανει παρατυπιες. Τα ιδια κανουν και οι βουλευτες αλλα σε αλλο επιπεδο γι'αυτο και κραζουν ολοι.
    Οπως βαζουμε εμεις 1,5 και 2 χιλιαρικα στο φακελο της πολεοδομιας, ετσι και αυτοι ακουμπαν κατι παραπανω στους συμβολαιογραφους για να κανουν τις δικες τους δουλειες.

  52. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 08/09/2008 14:35:47

    μέσος ανθρωπάκος είναι θύμα και κορόιδο

    Ο μέσος ανθρωπάκος είναι ένα άθλιο σκουλήκι. Ξέρετε τι μίσος βγάζει και τι κόλπα μετέρχεται για να κάνει τη δουλειά του?

  53. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 08/09/2008 14:44:14

    Εσύ, ας πούμε, είσαι άνω ή κάτω του μέσου?

  54. Στελιος avatar
    Στελιος 08/09/2008 15:00:11

    Στο μεσο (A)θανάσης. Δυστυχως νοιωθω οτι εχω βαλει και εγω ενα λιθαρακι με την νοοτροπια μου και καποιες πραξεις μου στη σημερινη σαπιλα.

  55. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/09/2008 16:28:42

    Χωρίς πολίτες δεν υφίστανται πολιτικοί. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ! Αν αυτό δεν γίνει κατανοητό, η κατάσταση αυτή θα διαιωνίζεται. Από το 60 ακούω ότι "οι αντικειμενικές συνθήκες είναι ώριμες, οι υποκειμενικές αργούν". "Ο καιρός γαρ εγγύς" της ...Δευτέρας Παρουσίας, -ένα πράμα! (: Μάλλον γι' αυτό και οι παλαιο- κομμουνιστές το γύρισαν σε ...νεο- Ορθόδοξους! Τα μεγάλα ...δόγματα συναντώνται, -γιά!..)

    *****

    «Θυμούμαι καλά.

    προτού να συμπονέσω τον άνθρωπο, ένιωσα μέσα μου ντροπή. Ντρέπουμουν να βλέπω τον πόνο του ανθρώπου .. Έλεγα: “Δεν είναι αλήθεια, μην παρασυρθείς κι εσύ σαν τους απλοϊκούς ανθρώπους και πιστέψεις. πείνα και χορτασμός, χαρά και πόνος, ζωή και θάνατος, όλα φαντάσματα!”

    Το ’λεγα και το ξανάλεγα,
    μα όσο κοίταζα τα παιδιά που πεινούσαν κι έκλαιγαν και τις γυναίκες με τα βουλιαγμένα μάγουλα και

    τα μάτια τα γεμάτα μίσος και πόνο,

    η καρδιά μου σιγά σιγά έλιωνε. Παρακολουθούσα με συγκίνηση την απροσδόκητη μέσα μου αλλαγή . Στην αρχή χτύπησε στην καρδιά μου η ΝΤΡΟΠΗ, ύστερα η ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ.

    άρχιζα να νιώθω τον πόνο των άλλων σαν εδικό μου πόνο.

    κι ύστερα ήρθε η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ.
    κι ύστερα, η δίψα της δικαιοσύνης.
    Κι απάνω απ’ όλα η ΕΥΘΥΝΗ.

    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ, έλεγα,
    για όλη την πείνα του κόσμου,
    για όλη την αδικία
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ»,

    «Αναφορά στον Γκρέκο», Καζαντζάκης.

  56. Τι εννοεί ο ποιητής; avatar
    Τι εννοεί ο ποιητής; 08/09/2008 17:57:58

    Φίλοι,
    Την άμπελο και τη φιλοσοφία, όσο κι άν τις παντρεύεις, κρασί δεν βγάζουν.
    Άν οι πιό πολλοί ήμασταν πολίτες (και όχι υπήκοοι, όπως είμαστε), ο Καραμανλής δεν θα μας δούλευε, θα δούλευε. Στη Ραφήνα, με καλή πελατεία, συνάδελφος της κας Πελέκη. Και το απόγεμα θα ψάρευε κολιούς. Το Μαξίμου θα το είχε δεί μόνον σε φωτογραφία.

  57. cat avatar
    cat 08/09/2008 19:01:35

    Μήπως ρε παιδιά ο Ρουσόπουλος είναι καταλληλότερος για΄προθυπουργός ,που τούδωσε τα σκονάκια για να απαντήσει και δέν ήταν και ανεπάγγελτος πρίν γίνει υπουργός επικρατείας?

    Δέν ξέρω πιά τί να υποθέσω.Είκοσι χρόνια ακούω τις ίδιες βλακείες απο κάθε πολιτικάντη. Αχρειστοι και λαδοπόντικες στην πλειοψηφία τους.
    Βαρέθηκα πιά στίς εκλογές θα ψηφήσω ότι με φωτίσει ο Διάβολος γιατί ο Θεός έχει τον Εφραίμ

  58. cat avatar
    cat 08/09/2008 19:11:24

    Οσο γιά τα στελέχη της ΝΔ άσε ψηφίζονται μεταξύ τους σε ανύπαρκτες τοπικές κ.λ.π Δεν παραγεται πολιτικός λόγος σε κανένα από τα 2 μεγάλα κόματα.
    Κι άν υπήρχαν και στους 2 μεγάλους κάποιοι που είχαν πολιτικό προβληματισμό στάλθηκαν στο πύρ.
    Δέν θέλουν σκεπτόμενους ,χειροκροτητές θέλουν ,κουμπάρους,αναξιοπρεπείς τσανακογλείφτες.Σάν τον Βουλγαράκη που τάιζε φιστίκια στο στόμα την Ντόρα ,πρίν 20 χρόνια

  59. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 08/09/2008 21:19:28

    Για να δουμε σημερα τη μαθημα απαγγελε ο Κωστάκης στην κ.D.HUBNER.τον έχει καταλάβει η έμμηνε άφωνη όπως χθες όλοι η Ελλάδα

  60. thanos avatar
    thanos 08/09/2008 22:13:12

    @4.# Εξάκτινος Says:
    September 8th, 2008 at 8:15 am

    Ναι και θα τον ρίξει ο γιωργάκης

    Ελα βρε Εξακτινε...ολο την ιδια καραμελα

    Αυτος ο μαγκουφης ο λαος θα τραβιχει το χαλι κατω απο τα ποδια του του Κωστακη.

  61. thanos avatar
    thanos 08/09/2008 22:28:37

    @λαμπρος
    September 8th, 2008 at 9:11 am 9.

    Φιλαρακο μην τσιτωνεσαι εγω τα εστειλα τα πουρα στον Κουλουρη δωρο απο την CUBA.Αν τα πουρα στην Ελλαδα κοστιζουν 100 Ευρωπουλα σου προτινω να κανομε εμποριο ρε φιλε.Εκτως βεβαιως αν τοσο κοστιζουν αυτα που καπνιζει ο Anchorman.

  62. foititakos avatar
    foititakos 09/09/2008 00:09:56

    Εξάκτινε κάποιες ερωτήσεις
    1 Συμφωνώ με το μάυρισμα των λαμόγιων πολιτικών, αλλά τώρα που θα ψηφίζουμε με λίστα τι κάνουμε;
    2 Έχουμε δημοκρατία τώρα;
    3 Επι τουρκοκρατίας έφταιγε ο λαός που ήταν υπόδουλος;
    4 O απλός πολίτης, που δεν είναι λαμόγιο, αν εξαιτίας των περιστάσεων αναγκαστεί να παρανομήσει( και να λαδώσει), φταίει;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.