08/11/2008 14:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι γκέι και τα στερεότυπα τής «κακιάς αδερφής»

Ο αναγνώστης μας «Άρης» σχολιάζει:

Επειδή πολλή ομοφοβία έπεσε εδώ μέσα από κατά τα άλλα «δημοκρατικούς» πολίτες, θέλω να σας πω τα εξής: Είμαι γκέι, αλλά δεν θεωρώ ότι ανήκω σε κάποια ιδιαίτερη κοινωνική ομάδα ή μειονότητα. Είμαι όπως όλοι σας, ένας κανονικός άνθρωπος με μια κανονική δουλειά (δεν είμαι κομμωτής, ούτε στιλίστας), που την παλεύω με ένα μισθό 1000 ευρώ, κάρτες, δάνεια... την πιάνετε την εικόνα.

Η μόνη μας διαφορά είναι ότι ερωτεύτηκα έναν άντρα με τον οποίο είμαστε 15 χρόνια μαζί. Και δεν είναι μόνο σεξουαλικό το θέμα, είναι κυρίως συναισθηματικό.

Και μη νομίζετε ότι οι γκέι τρελαίνονται στο σεξ, ή ότι έχουν το μυαλό τους συνέχεια εκεί, οι στρέιτ πηδάτε πολύ περισσότερο... Όταν μιλάτε για τη φημολογούμενη υπερσεξουαλικότητα των γκέι στην ουσία προβάλλετε δικές σας επιθυμίες.

Δεν νιώθω ότι άνθρωποι σαν τον Βαλλιανάτο ή τον Χατζηστεφάνου με εκφράζουν. Θεωρώ ότι άνθρωποι σαν κι αυτούς διαιωνίζουν τα στερεότυπα τής "κακιάς αδερφής" και δυσκολεύουν την αποδοχή της σεξουαλικής μου προτίμησης από την κοινωνία.

Δεν θέλω να παντρευτώ τον σύντροφό μου με παπά / δήμαρχο και με κουμπάρο / μάρτυρα, ένα σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης μας καλύπτει με το παραπάνω.

Δεν κυκλοφορώ με βόα και με πούπουλα, ντύνομαι όπως ένας μέσος 40ρης Έλληνας.

Δεν ακούω ντίσκο και τέκνο, αλλά τζαζ και έντεχνο.

Δεν με εκφράζει η μειοψηφία των γκέι που φαίνεται στα κανάλια. Και ζητώ από εσάς να μη με ταυτίζετε μαζί τους. Γιατί, αν θέλετε να ξέρετε, οι γκέι είμαστε πολλοί, είμαστε το 10% του πληθυσμού. Είμαστε 1 εκατομμύριο άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα, και ΔΕΝ νιώθουμε ότι αντιπροσωπευόμαστε από τους 10-20 νοματαίους που αποτελούν τις κλίκες τού Βαλλιανάτου.

Factorx: θα διαφωνήσω μόνο στο ότι «οι στρέιτ πηδάνε πολύ περισσότερο». Φήμες αγαπητέ μου, φήμες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/11/2008 14:32:43

    δεν με νοιάζει ποσώς τι κάνει κάποιος με τον πισινό του, ή αν του αρέσουν τα ξινά, ή το παγωτό μέντα.

    Με νοιάζει ωστόσο πολύ αν είναι εκβιάσιμος. Με νοιάζει επίσης αν υπάρχει άτυπη αδερφότητα. Δεν γνωρίζω από μασονόυς και τέτοια, αλλά πολλοί δηλώνονυ ότι φοβούνται τους μασόνους. Προτιμώ τους μασόνους, που δεν τους ξέρω, από το αδερφάτο που μοιάζει να έχει κάνει παρεούλα στα μήντια την πολιτική και τις μπίζνες.

    Και τα αδερφάτα, και τα τραινάκια και τέτοια.

  2. Le canard avatar
    Le canard 08/11/2008 14:43:06

    "Είμαστε 1 εκατομμύριο άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα".

    Λίγη αυτοσυγκράτηση παιδιά. Πόθεν προκύπτει αυτό; Και παραπάνω να ναι... μην πετάμε όμως, ποσοστά και νούμερα για εντυπωσιασμό.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/11/2008 14:46:23

    άστα, πάπια, τα έχω βάψει μαύρα...έχει μία ζουμπουρλούδικη, χυμώδη, ώριμη, στην TV που περίμενα πως και πως να αρχίσει το σόου της, και έμαθα ότι της αρέσουν οι ..γυναίκες! Μπάς και φταίνε τα καυσαέρια;

  4. Le canard avatar
    Le canard 08/11/2008 14:48:18

    Να σου πως την αλήθεια, εδώ τα καυσαέρια στην Αθήνα, έχουν μετατρέψει πέντε εκατομμύρια ανθρώπους σε φυτά. Γιατί όχι και σε αδερφές;

  5. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 14:49:32

    Δεν είναι "προτίμηση", αδικείς τον εαυτό σου. Δεν είχες επιλογή αν θα σου αρέσουν οι άντρες ή όχι. Η σωστή λέξη είναι "ιδιότητα".

  6. ant avatar
    ant 08/11/2008 14:55:24

    archaeopteryx, σε βλέπω διαβασμένο, εύγε. Όντως υπάρχει άτυπη αδελφότητα και είναι λίγο παραπάνω στην ιεραρχία από τους Νεφελίμ.

  7. Κάλος avatar
    Κάλος 08/11/2008 14:58:49

    Αρχαιοπτέρυγα με εκπλήσσεις. Δεν ξέρεις κανέναν μασόνο; Δεν μπορεί. Μην εκληφθεί ως υπαινιγμός γιατί δε σε γνωρίζω αλλά από τα κατα καιρούς, γραφόμενά σου - σε παρακολουθώ όπως καταλαβαίνεις - έχω την εντύπωση πως δεν γίνεται να είσαι τοσο απληροφόρητος. Όπως έγραφε και ένας παλαιός δημοσιογράφος (Ο Βασίλης Καζαντζής αν έχεις ακουστά): "Πιστεύω μόνο στην αγνότητα των γιασεμιών, γιαυτό και τραβάν,ό,τι τραβάν από τους ανθοπώλες".

  8. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 15:01:47

    Δεν έχει άδικο ο archaeopteryx όταν κάνει λόγο για "αδελφάτο". Αποτελεί ενεστώσα πραγματικότητα. Υπάρχει μια κακώς εννοούμενη "αλληλεγγύη" μεταξύ τους στον επαγγελματικό τομέα που δημιουργεί αρνητική εντύπωση. Κατανοώ τους τεχνικούς κοινωνικούς λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό, αλλά το γεγονός παραμένει.

  9. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 15:07:03

    Αγαπητε σε τι εισαι διαφορετικος εσυ από τον Βαλλιανατο; Επειδη δεν κυκλοφορεις με πουπουλα ; και ο Βαλλιανατος το ιδιο. Την κοινωνικη αναγνωριση ζητας με πιο μειλιχιο τροπο από τον Βαλλιανατο, όταν λες ότι εισαστε 1 εκατομμυριο ανθρωποι στην Ελλαδα, που στηριζεις τον ισχυρισμο σου; Υπαρχει καμια τετοια στατιστικη η μελετη; γιατι εάν όχι, τοτε εισαι το ιδιο με τον Βαλλιανατο, προσπαθεις μεγιστιποιωντας πλασματικα τους αριθμους να πλασαρεις κοινωνικο συνολο διακριτο. Το προβλημα με εσας είναι ότι αντι τα προβληματα σας να τα επιλυετε με τους γιατρους και τους ψυχολογους προσπαθειτε να τα επιλυσετε με την κοινωνια. Διεκδικηστε τα πολιτικα και κοινωνικα δικαιωματα σας μαζι με ολους και αφηστε τις διαφοροποιησεις και τις διαφορετικοτητες σας για εσας. Γιατι ετσι που το κανετε δημιουργειται αντιδρασεις και φαινεστε σαν μια ομαδα που προσπαθει να απαιτηση προνομια εναντι των αλλων, και αυτό δημιουργει απεχθεια.

  10. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 15:11:32

    Συμφωνώ με την ένσταση περί ενός εκατομμυρίου, ατόπιμα. Αλλά κι εσύ κύριε Μακρή από την πλευρά σου, με την ατάκα «αντι τα προβληματα σας να τα επιλυετε με τους γιατρους και τους ψυχολογους» δίνεις την εντύπωση οτι εκλαμβάνεις την ομοφυλοφιλία ως ψυχικό νόσημα που χρήζει αντιμετώπισης. Δεν είναι τυχαίο που γεμίσαμε Βαλλιανάτους στην τηλεόραση να αντιδρούν με άσχημο τρόπο. Από κάτι τέτοια ξεκινάει αυτή τους η υστερία.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/11/2008 15:13:24

    χωρίς πλάκα, το αδερφάτο στα μήντια και ορισμένες μπίζνες είναι περίπου δημόσια πληροφορία, αλλά πάντα είχα απορία πως δενει με τις τράπεζες...Το ρώτησα σε ένα ευπρεπές τραπέζι και μία ευπρεπεστάτη κυρία μου είπε το κοννέ, και έπεσα ανάσκελα...

    @κάλος, ξέρω διάφορους, αλλά κανέναν που να μου έχει πει ή να έχω ακούσει ότι είναι «μασόνος». Εν πάσει περιπτώσει, οι μασόνοι δεν σε κοιτάν με νόημα...

  12. Νικ avatar
    Νικ 08/11/2008 15:24:38

    Οι κρυφορατσιστες τελικα ειναι πολλοι. Γι αυτο και η συμπλεγματικη σταση πολλων ομοφυλοφιλων ερμηνευται ευκολα ως αναμενομενη αντιδραση στους πρωτους. Ο Αρης μιλησε πολυ σωστα, ομως ο αλλος ο αντρας, ενιωσε να απειλειται απο το ποσοστο του 10%
    το οποιο ομως προκυπτει απο διεθνη ερευνα.
    Και βεβαια οταν παψουν να υφιστανται εντελως οι διακρισεις για τους ομοφυλοφιλους, τοτε νομιζω και οι τελευταιοι θα παψουν να αισθανονται μειονοτητα και να οργανςνουντις αντιαισθητικες παρελασεις τους.

    ΥΓ. Μου αρεσουν φανατικα οι γυναικες και μονο.

  13. Κάλος avatar
    Κάλος 08/11/2008 15:26:01

    Gay ο ήλιος, gay / Gay μαναραμ' gay. Κατά τα άλλα τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Ούτε το λεγόμενο "αδελφάτο" υποστηρίζεται πάντα μεταξύ του, ούτε με γιατρούς επιλύεται το "πρόβλημα". Όπως σωστά έγραψε ο Ξένος Δάγτυλος είναι μία ιδιότητα, άντε μια ιδιαιτερότητα, αν προτιμάτε. Ούτε ροζ τρίγωνα, ούτε πας μη gay βάρβαρος...

  14. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 15:29:08

    @Ξένος Δάκτυλος
    εκτος απο αυτους που προερχονται απο ορμονικες διαταραχες ,οι αλλοι προερχονται απο ψυχικες διαταραχες και προβληματικη τοποθετηση τους κοινωνικη. Αν αντιδρουν ασκημα, ειναι αποτελεσμα δικων τους πρωτοβουλιων και οχι ανθρωπων σαν και εμενα. Πολυ ανετα μπορω να σταθω μαζι τους ,αυτοι δυστυχως δεν μπορουν. Απο εκει ξεκιναει η υστερια τους ,πρωτοι αυτοι δεν αποδεχονται τον εαυτο τους οπως ειναι και οχι εγω και οι ομοιοι μου.

  15. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 15:39:08

    Είναι πολύ σοβαρό αυτό που λες περί «διαταραχής» (δηλαδή ταραχή σε μια φυσικώς κατεστημένη ορμονική ή ψυχική «τάξη») και θα ήταν χρήσιμο να παραθέσεις πηγή ευυπόληπτου στο χώρο του και σοβαρού ιατρού ή ανθρωπολόγου επιστήμονα από τον οποίο αντλείς τέτοια πληροφορία.

  16. Νικ avatar
    Νικ 08/11/2008 15:40:19

    "..,οι αλλοι προερχονται απο ψυχικες διαταραχες.."

    Τι ειναι αυτα που λεγονται εδω μεσα; Αυτες ηταν αποψεις που εχουν καταδικαστει προπολλου απο την επιστημονικη κοινοτητα με βαση ολες τις νεες επιστημονικες αποψεις. Η σεξουαλικοτητα ειναι πολυ συνθετο και παντοδυναμο ενστικτο-οπως το ενστικτο της αυτοσυντηρησης- για να ερμηνευτει σαν ζητημα ορμονικης διαταραχης.

  17. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 15:42:07

    @Νικ Says
    αγαπητε στην ηλικια μου δεν αισθανωμαι να απειλουμαι απο τετοια. Μην πετας λασπη τοσο ευκολα και ουτε να χρησιμοποιης ταμπελες, ρατιστης κτλ το ιδιο ευκολα.

  18. Jiovani avatar
    Jiovani 08/11/2008 15:44:28

    Υπάρχει το αδελφάτο, όπως και οι γκέη που θεωρούν ρατσιστές όσους είναι στρέητ.
    Είναι οι έξαλλες αδερφές που λέει και ο αρθρογράφος.
    Είναι δικαίωμά του να θέλει μιά νομική κατοχύρωση της δικής του κατάστασης, με τις ιδιαιτερότητες που αυτή έχει, αλλά όπως θάπρεπε να έχει αντιληφθεί στη ζωή πρώτα παγιώνεται κοινωνικά μιά κατάσταση, οριστικοποιούνται κάποια χαρακτηριστικά της και μετά ρυθμίζεται. Εδώ επιχείρησαν να ρυθμίσουν πρώτα -εντελώς άτσαλα και ψηφοθηρικά- μιά κατάσταση ρευστή, με στόχο να ικανοποιήσουν την επιθυμία των ομοφυλόφιλων να την εντάξουν μέσα στα παραδεκτά κοινωνικά στερεότυπα. Πλήρης αντιστροφή δηλαδή!

  19. Άτακτοs avatar
    Άτακτοs 08/11/2008 15:53:15

    ke i anohi tha prepei na ehi ta oria pou prosdiorizonte

  20. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 16:00:26

    @Νικ Says
    αυτη ειναι η σωστη τοποθετηση του 19 Jiovani
    που κατα βαθος τους "χειραγωγουν" προς ιδιον οφελος οι πολιτικοι οπως παντα. Λιγη ψυχραιμια και διαθεση να καταλαβουμε δεν βλαπτει.

  21. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 08/11/2008 16:13:17

    Αν οι γκευ ειναι το 10% του πληθυσμου της χωρας,τοτε...οι οπαδοι του Εθνικου Πειραιως ειναι περισσοτεροι απο τους οπαδους του Ολυμπιακου,του Παναθηναικου και της ΑΕΚ μαζι!!!

    Ασε μας ρε φιλε!

    Ζησε την ζωη σου και ας τις μαλακιες...Ακου 10%!

  22. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 16:21:04

    @Ο Χαζος του χωριου Says
    και οτι ειχα αρχισει να ψαχνωμαι!!! μηπως...λες...

  23. Nick avatar
    Nick 08/11/2008 16:24:11

    Αν ήταν όντως το 10%, τότε ο Στρατός θα αναστέναζε. Όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις (στη σειρά μου πιαστήκαν επ'αυτοφόρω 2 στις τουλέτες).

  24. Βορειομυκονιάτης avatar
    Βορειομυκονιάτης 08/11/2008 16:24:50

    Άλλες έχουν τις τύχες τις καλές!

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/11/2008 16:38:13

    1.000.000;πἀει οἰ ανδρες στἠν Ελλἀδα μἀς τελειὠσατε!
    Αυτὀς εἰναι χειρὀτερος καἰ απὀ τὀν Βαλλιανἀτο μἐ τἰς κακοἠθειες ποὐ πετἀει.

  26. ant avatar
    ant 08/11/2008 16:40:56

    Και πού να ξέραν οι Ελληναράδες ότι οι gay είναι πολύ περισσότεροι από το 10% (ειδικά αν βάλεις μέσα τους κρυφούς οι οποίοι για να απωθήσουν τις καταπιεσμένες τους ορέξεις μισούν θανάσιμα όσους μπορούν να τις εκφράζουν.

    Αφιερωμένο στις "κρυφές" :)

  27. Βορειομυκονιάτης avatar
    Βορειομυκονιάτης 08/11/2008 16:41:46

    Δεν βλέπεις ότι κάθε χρόνο βουλιάζει το νησί; θα κάνουμε και αποικία στην Τήλο! :P

  28. Βορειομυκονιάτης avatar
    Βορειομυκονιάτης 08/11/2008 16:43:13

    ant και που το ξέρεις καλέ μετρηθήκαμε ποτέ;

  29. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 08/11/2008 16:56:49

    Έρώτησις κρίσεως:

    "Αφού υπάρχει πιάτσα με γυναίκες βίζιτες στην Σόλωνος, ΠΏΣ και ΓΙΑΤΙ συντηρεί η Αγορά αντίστοιχη πιάτσα με αδερφές στην Συγγρού, ενώ η τιμή είναι και στις δυο η ίδια;;;

    Εδώ σε θέλω αναστενάρη κάβουρα και, -κυρίως-, καβουρίνα μου... (Δεν το είχες σκεφτεί, ε; Για σκέψου, τώρα, και πες)

  30. ... avatar
    ... 08/11/2008 16:57:02

    Μάλλον ,σύμφωνα με τη διαπίστωση του δόκτωρος Μακρή, πρέπει να αρχίσουν να παίρνουν χάπια, και εφόσον δεν θεραπεύονται, να κλείνονται σε ίδρυμα, παρέα με τους υπόλοιπους τρελούς.

  31. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 08/11/2008 17:07:33

    Παιδιά ήρεμα με το 1.000.000 επιστήμονες το είπαν,
    ο canard καλά τα λέει σε γενικές γραμμές μην φοβάστε και μην αρχίσετε να κοιτάτε περίεργα ο ένας τον άλλον.
    Ο καθένας είναι αυτό που είναι αυτοσεβασμός , αισθητική και όχι εκμετάλλευση της κάθε ιδιαιτερότητας είναι το ζητούμενο.
    Αλλωστε πολλοί και πολλές στρειτ είναι πολύ
    πο....δες και κου..λες.

  32. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 17:12:40

    34....
    παντως αναγνωριζω οτι οι φανερες ειναι καλυτερες στην ψυχη απο τις κρυφες. Και οπωσδηποτε το 1.000.000 ειναι και λιγο για αυτους με "αδελφιστικη ψυχη και συμπεριφορα"
    Δοκτωρ Μακρης.

  33. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 17:24:10

    Δόκτωρ Μακρή σε ποιόν τομέα της ιατρικής έχεις εντρυφήσει? Και σε πια πηγή αναφέρεται ότι η πλειοψηφία των ομοφυλόφιλων είναι χυδαίοι? Σε πια πηγή αναφέρεται ότι αν ένας τον παίρνει ή τον δίνει, αυξάνονται στατιστικά οι πιθανότητες να μην κρατάει τον λόγο του αντρίκεια, να μην αντιμετωπίζει αντιξοότητες με γενναιότητα και να μην είναι κοινωνικά συνεπής στις υποχρεώσεις του?
    Από ποιόν μη-καφενειακό χώρο ή μεταμεσονύκτιο συνοικειακό μπαρ προκύπτει αυτή πληροφορία αλληλοσύνδεσης «ψυχικής ποιότητας» με την σεξουαλική ταυτότητα κάποιου?

  34. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 17:38:40

    καφενειακος ειναι ο τροπος που μεταχειριζεσται (η εσυ με διαφορα προσωνυμια). Και δεν συνεδεσα εγω καμμια ψυχικη ποιοτητα με σεξουαλικη ταυτοτητα , πηγαινε να ρωτησεις αυτες που κανουν πιατσα στην Συγγρου γιατι το κανουν και οχι εμενα.Μονες τους συνδειαζουν την ψυχικη ποιοτητα και σεξουαλικη τους ταυτοτητα με την πορνεια οχι εγω. Και εαν εχης προβλημα με τους καφενειακους χωρους και τα μεταμεσονυκτια συνοικειακα μπαρ, προβλημα σου,εγω δεν εχω κανενα, την ποιοτητα της συζητησης η την ποιοτητα των ανθρωπων δεν την εξαρτω απο τον χωρο αλλα απο την συμπεριφορα. Και η Ανωνυμια δεν εχη σκοπο να εξυπηρετηση, κοντριτσες, πονηραδες και κακεντρεχιες.

  35. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 17:45:44

    Το όνομά μου είναι Νίκος Δούσης, το έχω δώσει και στο παρελθόν. Σε όσες ερωτήσεις σου έχω απευθύνει, δεν έχεις απαντήσει αξιοπρεπώς. Τα σέβη μου για τις απόψεις σας κύριε Καθηγητά.

    Ξένος Δάκτυλος
    Ο.Ε.Ε.Θ.Σ.Π.Τ.Φ.Α.Ε.Φ
    (Ογκολόγος-Εγκεφαλολόγος, Ειδικός στην Θεραπευτική Στρατηγική Ποζιτρονιακής Τομογραφίας μέσω Φθορίου-18 προς Απεικόνιση Επιπέδων Φθοριογλυκόζης

  36. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 17:56:37

    εαν εχης αναγκη απο τιτλους για να υποστηριξεις τις θεσεις σου εγω δεν αισθανομαι τετοιου ειδους αναγκη. Εαν θελεις ομως ευχαριστως να σου τους απαριθμησω.(Ειμαι αρκετα υπερηφανος και για τους δικους μου) Δεν εχω καμμια διαθεση παντως να τσακωνομαι με κανενα και ουτε σκοπο να θειξω κανενα,ελπιζω να σου γινη κατανοητο αυτο τουλαχιστον.Και καλο ειναι να μην παρεξηγειστε τοσο ευκολα ,δεν εχουμε ολοι την δυνατοτητα των δημοσιογραφων ,σε συμπυκνωμενο λογο και το σχολιο ενος Blog δεν δινει αυτη την δυνατοτητα. Γνωμη μου ειναι να ξεκιναμε με καλη διαθεση προς τον συνομιλητη.

  37. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 18:09:26

    Δεν είναι αυτός ο τίτλος μου φυσικά. Ιδιωτικό Ι.Ε.Κ μηχανογραφημένης λογιστικής έχω βγάλει και είμαι 26 χρονών, δεν έχω βγάλει καλά-καλά ούτε μια γκρίζα τρίχα ακόμα. Δεν είμαι εγώ εκείνος που επικαλέστηκε τίτλο για να ισχυροποιήσει θέσεις που όζουν. Αν δεν ήθελες να προσβάλεις κανέναν, τις απόψεις οτι "οι φανερές είναι καλύτερες από τις κρυφές" και οτι η ομοφυλοφιλία είναι "διαταραχή", ασθένειες που δεν απαντώνται στους κώδικες ψυχικών ή οργανικών νοσημάτων, δεν θα τις εξέφραζες έτσι όταν ξέρεις μάλιστα (όχι υποψιάζεσαι, αλλά σε αυτό τη την ανάρτηση ΞΕΡΕΙΣ) οτι μας διαβάζουν και ομοφυλόφιλοι, ούτε και θα αφόριζες με τέτοιο τρόπο την αξιοπιστία της προσωπικότητας του σχολιαστή βάση ύπαρξης φτερών ή μη στο κεφάλι του, παραλληλίζοντάς τον με το στανιό ως "ήπιων τόνων έκδοση του Βαλλιανάτου". Την καλή διάθεση των υπολοίπων συνομιλητών απέναντί μας δεν την απαιτούμε, την διεκδικούμε στην πράξη. Και αν είσαι πράγματι γιατρός, λυπάμαι διπλά και τρίδιπλα.

  38. donaE avatar
    donaE 08/11/2008 18:20:16

    Μην ασχολειστε με ανοησιες αυτα ειναι τελειωμενα πραγματα.Ο καθενας θα κανει αυτο που θελει ετσι και αλλιως.Δινεται αξια σε εναν μπερδεμενο (γενικοτερα), ανθρωπο που χρησιμοποιει την σεξουαλικοτητα του για να επιβληθει,ξορκιζοντας την.Σαν αντρες το βλεπετε πιο εντονα ισως,αλλα δεν χρειαζετε,νομιζω.

  39. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 18:23:44

    αγαπητε Νικο, τωρα γινομαστε πιο κατανοητοι νομιζω. Καταλαβαινω τα ευγενικα σου κινητρα και την καλη σου διαθεση για υποστηριξη του πλησιον και με ευχαριστη που αυτο προερχεται απο ενα νεο και επιβεβαιωνη αυτο που ισχυριζομαι ,οτι εσεις οι νεοι ειστε καλυτεροι απο εμας και κακως σας κατηγορουν. Καμμια φορα ισως φαινεται η γραφη μου ωμη,ισως λογω ηλικιας, ισως λογω στενοτητας χωρου απαντησεως,λογω Μπλογκ. Δεν ειχα διαθεση να προσβαλλω, τον κατεκρινα γιατι πηγε να παρει την θεση του καλου εναντι του κακου Βαλλιανατου ,την στιγμη που διεκδικει τα ιδια. Μεγαλη συζητηση ομως... Γιατρος δεν ειμαι ,συναδελφος ειμαι Οικονομολογος, ισως γι αυτο μου αρεσει και το 1+1=2 και οχι 500. να εισαι καλα ,οτι καλυτερο

  40. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 18:29:05

    Δεκτές οι διευκρινήσεις. Διαφωνώ μεν με την κριτική αξιολόγηση σου για τον Άρη βάση του κειμένου που έγραψε όπως το διάβασα, αλλά παίρνω πίσω το ύφος αντίδρασής μου.

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 18:37:43

    Θα συμφωνήσω πάλι με τον Ξ.Δ.πλήρως.
    Ακομα και η αντιδραστική Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρεία απέρριψε την εννοια τής ΄διαταραχής΄απο τά μέσα τού 1980(ναί,η Αμερικανική Επιστημονική Κοινότητα ήταν η πλέον αντιδραστική στο θέμα αυτό).
    Πουθενά η ομοφυλοφιλία δέν θεωρείται ΄διαστροφή΄ή ΄διαταραχή΄και ως εκ τούτου δεν ΄θεραπεύεται΄.
    Αντιθέτως υποχρέωση τών ειδικών είναι να ευοδώνουν τήν προσπάθεια τών ανθρώπων να ανακαλύψουν και να αποδεχτούν τήν ερωτική τους ταυτότητα και όχι να τούς ΄ευνουχίζουν΄

  42. Μακρης Κ. avatar
    Μακρης Κ. 08/11/2008 18:41:16

    Σεβαστο το δικαιωμα διαφωνιας,αλλωστε αυτο ειναι το ζητουμενο ,η αλλη αποψη και η συνθεση ,μεγαλυτερος απο εσενα ειπα (οχι ξεκουτιασμενος βεβαια)Μια φιλικη συμβουλη εαν επιτρεπεις ,και τα μπαρακια καλα ειναι....

  43. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 18:44:47

    Συμπληρώνω πώς στο εξωτερικό αλλά και εντός Ελλάδος-και σε αυτούς ανήκει και ο Βαλλιανάτος-υπήρξε και υπάρχει το ΄κίνημα΄τού Outing ένα κίνημα απολύτως φασιστικό,όπου ΄ριζοσπάστες΄υποτίθεται ομοφυλόφιλοι αποκαλύπτουν οι ίδιοι τίς ερωτικές επιλογές άλλων ομοφυλοφίλων πού γιά προσωπικούς λόγους δεν επιθυμούν να εκτεθούν.
    Αυτό παραβιάζει πλήρως τά προσωπικά δεδομένα για τη ερωτική ζωή ορισμένων ανθρώπων όμως σύμφωνα με την φασιστική αντίληψη τού Outing μονον έτσι δυναμώνει η κοινότητα τών ομοφυλοφίλων.
    Θυμίζω την άθλια δήλωση Βαλλιανάτου όπου μόλις ανέλαβε η Ν.Δ. την διακυβερνηση βγηκε και είπε πώς ΄Είναι θετικό που η Κυβέρνηση έχει και Ομοφυλόφιλο Υπουργό΄στοχοποιώντας συγκεκριμένο άνθρωπο..

  44. nikos avatar
    nikos 08/11/2008 18:52:24

    Ο Βαλιανάτος δεν είναι ένας τυχαίος πΧΧΧΧΧΧ
    Είναι η σημαία της πΧΧΧΧ.
    Και προτιμήθηκε αυτός για σύμβουλος.
    Να συμβουλεύσει άραγε τι;

    Να υποθέσω ότι ο επόμενος σύμβουλος του Παπανδρέου
    θα είναι Παιδεραστής, ή λεσβία ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων;

  45. costas avatar
    costas 08/11/2008 18:54:44

    Απογοήτευση από τα όσα συμβαίνουν στο δημόσιο
    χώρο.

    Πώς να μην πιστεύω ότι ζούμε περίοδο παρακμής και
    σήψης;

    Πώς θα γραφτεί αυτό στην Ιστορία;

  46. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 19:11:53

    Τι θα γίνει με εμάς ρε Σπύρο, πολύ συμφωνούμε τελευταία και έχει χαθεί το σασπένς. Που θα πάει, κάποια περίεργη ανάρτηση θα βρεθεί να διεξαχθεί πάλι το “el classico” εδωμέσα γιατί έχουμε ατονήσει. :) Πλάκα κάνω, πολύ καλύτερα είμαστε τώρα. Βασικά το σλόγκαν τους σε αυτό που λες στο #47, είναι «get out of the closet!». Να βγει ο άλλος στην αρένα και να αποκαλύψει προσωπικό δεδομένο? Που το χρωστάει αυτό? Γιατί? Είναι απίστευτοι. Αν θέλουν ποσοστά, στατιστικές και αναλύσεις, για να πείσουν τον κόσμο οτι δεν είναι όσο μειοψηφία τους εκλαμβάνει η κοινωνία, ας επικαλεστούν π.χ τις έρευνες του Alfred Kinsey. Κι αν τους πέφτει παλιός, υπάρχουν τόσοι σύγχρονοι. Ο άλλος που από επιλογή του θέλει να κρυφτεί επειδή έχει ζυγίσει το πράγμα διαφορετικά, τι τους φταιει? Απίστευτοι.

    Μακρή Κ. ωραίο το μπαράκι, απλά –χωρίς να υπονοώ κάτι για εσένα- κάνω το παν να μην επιτρέπω στον μπάρμαν, το καφετζή και τους παρελκόμενους τριγύρω να μου περνάνε στομφώδεις απόψεις επί ευαίσθητων θεμάτων σε στιγμές αδυναμίας. Πες-πες-πες, κάτι μένει. Κάνω οτι συμφωνώ για να περάσει η ώρα και μετά διαγράφω από το μυαλό μου ότι πομπωδώς λαικίστικο μου έχουν πει. Κρατάω κάποια ενδιαφέροντα που ακούω, αλλά δυστυχώς δεν είναι και πολλά.

  47. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 19:19:16

    Ξ.Δ.
    Ατιμη πούναι η ζωή έ???
    Χεχε.
    Το διαπίστωσα και εγώ πώς παρασυμφωνούμε τελευταία.
    Δεν βρίσκω,όπως κι΄εσύ,κανενα πρόβλημα σε αυτό.
    Και θάταν ανειλικρινές και απο τούς δυό μας, όπου συμφωνούμε να μην το δηλώνουμε.
    Οι γνωριμίες εξελλίσονται και στην ζωή και στο διαδίκτυο.
    Αλλοίμονο να μέναν ΄κολλημένες΄στο παρελθόν.

  48. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 19:31:32

    nikos οι κραγμένοι και προκλητικοί «πούστηδες και λεσβίες» πέφτουν σε ηθικό κοινωνικό ατόπημα, τουλάχιστον στην Ελληνική κοινωνία. Οι παιδεραστές, διαπράττουν ποινικό αδίκημα. Συμφωνώ οτι ο Βαλλιανάτος είναι σημαία των κακής ποιότητας ομοφυλόφιλων. Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα όμως γιατί γίνεται άδικο μπουρδούκλωμα. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να μην είναι μέχρι και εισαγγελέας στον Άρειο Πάγο, αν ότι κάνει το κρατάει για την πάρτη του χωρίς να παραβιάζει την δεοντολογία του λειτουργήματος στην συμπεριφορά του. Εκτός αυτού, η απόλυτη ταύτιση ομοφυλοφιλίας με την θηλυπρέπεια (δηλαδή με την έλλειψη «αντρίκειας» συμπεριφοράς») δεν συμβαδίζει ούτε με τα ιστορικά δεδομένα, ούτε με την κοινή καθημερινή παρατήρηση. Δεν σου έχει τύχει να μάθεις από σπόντα οτι κάποιος είναι παθητικός ομοφυλόφιλος και να πεις «αυτός? Θα έπαιρνα όρκο οτι μαμεί και δέρνει μέρα νύχτα»? Βέβαια πάντοτε ελλοχεύει και ο κίνδυνος, λόγο κοινωνικώς –κατά βάση- εκπορευόμενων ψυχολογικών συμπλεγμάτων, κάποιος να παρουσιάσει περισσότερο επιθετική ή ξεροκέφαλη συμπεριφορά για να καλύψει την σεξουαλική του ταυτότητα σε περίπτωση που έχουν διαρρεύσει υπόνοιες. Κι εκεί όντως, στην πράξη υπάρχει ζήτημα αν κατέχεις υψηλό δημόσιο αξίωμα.

  49. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 19:42:21

    Και στο κλασσικό ερώτημα «ωραία τα παρλάρεις ρε φίλε και πολιτικώς ορθά, αλλά αν σου σκάσει ο γιος σου gay εκεί να σε δω» η απάντηση είναι οτι θα πικραθώ πολύ.

    /Ξένος Δάκτυλος sets "ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ" mode on.

    Γιατί όσο κι αν καταφέρει να χτίσει την προσωπικότητά του, όσο κι αν μπορέσει να αναγνωριστεί κοινωνικά ως άνθρωπος, θα τον συνοδεύει πάντοτε μια βραδυφλεγής βόμβα μέσα του, ικανή να τον διαλύσει ψυχολογικά και κοινωνικά σε ανύποπτο χρόνο. Θα έχω πάντοτε την ανησυχία ακόμη και στον ύπνο μου. Αλλά θα προσπαθήσω να του σταθώ όσο αντέχω.

    /Ξένος Δάκτυλος sets "ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ" mode off.

  50. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/11/2008 19:54:18

    http://www.nytimes.com/2008/11/08/us/08protest.html?_r=2&partner=rssnyt&emc=rss&oref=slogin&oref=slogin
    H διαμαρτυρία των ομοφυλοφίλων της Καλιφόρνιας κατά του ΛΑΟΥ της Πολιτείας αυτής.
    Παράλληλα με τις εκλογές στην Καλιφόρνια διεξήχθη δημοψήφισμα που κατέληξε στην απαογόρευση των γάμων των ομοφυλοφίλων.Η Καλιφόρνια είναι από τις πιο προοδευτικές πολιτειες και έβγαλε με μεγάλη πλειοψηφία Ομπάμα.
    Χθες άρχισαν οι συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες κατά της λαικής ετυμηγορίας.

  51. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/11/2008 19:58:59

    Κυριε ξενοδαχτυλε,για διαβασε κανα παλιο βιβλιο ψυχιατρικης, να δεις τι γραφει για το θεμα μας και που το κατατασσει.
    Μην κοιτας τι εγινε μετά.Πιεστηκε η ψυχιατρικη εταιρια απο τους Αμερικανους και το διεγραψε απο τα νοσηματα,αλλα αυτο ηταν πολιτικη αποφαση.
    Αν διαγνωσθει σε μικρη ηλικια, θεραπευεται, οπως και αλλα νοσηματα.Αργοτερα ομως, οχι.
    Ακουσα ψυχιατρο καποτε στην τηλεοραση, που το ελεγε.

  52. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 20:12:20

    Προβοκατωρ 56.
    Η Ομοφυλοφιλία δεν είναι νόσημα.
    Και δεν υπάρχει λόγος θεραπείας.
    Δεν γνωρίζω τίς ΄πηγές΄περί πιέσεων,αλλά πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο δέν ισχύουν-και ευτυχώς-τέτοιες απόψεις.
    Αυτά περί ΄διάγνωσης καί θεραπείας΄σε νεαρή ηλικία είναι τηλεοπτικές φανφάρες.

  53. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 20:15:01

    Προβοκάτωρ το αν η ομοφυλοφιλία είναι "νόσημα που θεραπεύεται" είναι κάτι πολύ σοβαρό, για το οποίο θα σε παρακαλούσα να αναφέρεις πηγή να το πληροφορηθώ και μετά από έρευνα να την αξιολογήσω. Με τα έως τώρα δεδομένα, αρνούμαι να δεχθώ οτι οι ψυχολόγοι αντί να το.. γιατρεύουν, παροτρύνουν στον "ασθενή" να συμφιλιωθεί με τη φύση του, και αυτό λόγο πολιτικών σκοπιμοτήτων. Και δεν έχει βγει μια σοβαρή μερίδα επιστημόνων να διαμαρτυρηθεί λέγοντας "η τάδε πολιτική ομάδα όχι απλά μας παρεμποδίζει να κάνουμε το έργο μας, αλλά μας προτρέπει να σπρώχνουμε τον ασθενή βαθύτερα στην άβυσσο της αρρώστιας του".
    Δεν ξέρω από ποίους «πιάστηκε» η όποια ψυχιατρική εταιρεία, η αν το αρχικό «πιάσιμο» ήταν να ΕΝΤΑΧΘΕΙ η ομοφυλοφιλία στα ψυχικά νοσήματα (θυμήσου και σε τι εποχή αναφερόμαστε) αλλά μετά από πιέσεις ψυχραιμότερων επεκράτησε η ορθολογική επιστημονική προσέγγιση.

  54. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 20:16:47

    Καποτε θεωρούσαν τα ΄παλια βιβλία τής Ψυχιατρικής΄πώς οι θεραπείες για την Σχιζοφρένεια ήταν η ινσουλινοθεραπεία,η πρόκληση πυρετικών σπασμών ,η λοβοτομή καί τά ΄κρύα μπάνια΄.
    Ολα τα ανωτέρω απεδείχθησαν απαράδεκτες μορφές ΄θεραπείας΄...
    Τι σημαίνει λοιπόν ΄παλιό εγχειρίδιο Ψυχιατρικής΄??
    Καποτε δεν υπήρχε και φάρμακο κατά της φυματίωσης...
    Μηπως θα πρέπει ακομα και σήμερα να κλείνουμε τούς φυματικούς στά σανατόρια και να μήν τούς δινουμε φαρμακευτική αγωγή??
    Η Επιστήμη εξελλίσσεται και προχωρά.
    Οι ιστορικές επιστημονικές αναφορές είναι χρήσιμες μόνον για την γνώση τής εξελίξεως τών επιστημών και όχι γιά να εφαρμόζονται σήμερα απαράδεκτες θεραπείες.

  55. CD avatar
    CD 08/11/2008 20:23:08

    Κάνε ότι θες. Απο τη στιγμή που δεν με απορρίπτεις επειδή δεν είμαι γκει τότε όλα είναι εντάξει

  56. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 20:31:02

    Και εν κατακλείδι, προσωπικά δεν θα απέκλεια εντελώς το ενδεχόμενο σε αρκετές περιπτώσεις ίσως και να γίνεται αυτό που άκουσες από τον ψυχίατρο στην τηλεόραση.
    Αν ο σεξουαλικός προσανατολισμός κάποιου δεν βρίσκεται σε ακραίο φάσμα «απόλυτα ομοφυλόφιλου» αλλά υποφώσκει η δυνατότητα να ερεθιστεί και από γυναικεία παρουσία, ίσως με την κατάλληλη προπαγάνδα και άπειρο μπιρμπίλισμα από πολύ μικρή ηλικία, όλο και κάτι να γίνεται. Και αργότερα να βλέπει αντρικό κορμί και να μη του λεει σεξουαλικά τίποτα.
    Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί να γίνει κάτι τέτοιο –αν και εφ’ όσον γίνεται- και αν αξίζει πραγματικά να περάσει κανείς μια τέτοια δοκιμασία που ενδέχεται όχι απλά να μην αποδώσει, αλλά να του γδάρει την ψυχή άσχημα.

    Σπύρο εδώ έχει αρχίσει ανοιχτά να τίθεται ερώτημα στην ψυχιατρική κοινότητα, αν η σχιζοφρένεια παρακαλώ, συνιστά όντως ασθένεια ή αν είναι απλή μετάλλαξη (προάγγελος εξελικτικής δοκιμής) στην εγκεφαλική λειτουργία. Το μελετούν, γιατί έχουν προκύψει κάτι περίεργα στοιχεία από τις μελέτες,
    που δείχνουν πως υπάρχει περίπτωση να καθίσταται ως ασθένεια από τον τρόπο που λειτουργεί η κοινωνία και δεν πληρεί ακριβώς τις ιατρικές προυποθέσεις για να ονομάζεται έτσι. Θα δείξει επί του συγκεκριμένου. Αλίμονο δηλαδή να ξεκινήσουμε τώρα πισωγυρίσματα σχετικά με τη σεξουαλικότητα, όταν δεν εμπίπτει στην κατηγορία της κλινικής διαστροφής που χρίζει αντιμετώπισης για σοβαρούς τεχνικούς λόγους (παιδεραστία, κτηνοβασία, ακραίος σαδομαζοχισμός κλπ.)

  57. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/11/2008 20:36:57

    Ξ.Δ.
    Πιθανώς να αναφέρεσαι στην θεωρία τού Νευρωνικού Δαρβινισμού πού πρεσβέυει ο εξαίρετος ερευνητής και Νομπελίστας Γκέραρτν Εντελμαν που βιβλία του κυκλοφορούν και στην Ελλάδα σε καλές μεταφράσεις.
    Οι έρευνες για την Σχιζοφρένεια όντως έχουν επεκταθεί σέ πολλαπλούς δρόμους γιά την διερεύνηση τής αιτιολογίας της.
    Αλλά θα βγούμε εντελώς off-topic.

  58. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 20:39:57

    Ναι, γιατί θα ακουστεί το λογικοφανές αντεπιχείρημα τώρα "α δηλαδή θα αλλάξουμε την κοινωνία ολόκληρη για να μη φρικάρουν οι τάδε ή δείνα μεταλλαγμένες μειοψηφίες?" και θα γίνει της Πόπης, ok.

  59. Άρης avatar
    Άρης 08/11/2008 20:58:39

    Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ασθένεια.
    Οι ψυχίατροι το λένε ξεκάθαρα.

    Το να λέει κανείς ότι οι ψυχίατροι επηρεάστηκαν από πολιτικές ομάδες για να αλλάξουν τη διάγνωσή τους είναι χαζό, αφού οι φανατικοί ομοφοβικοί είναι πολύ περισσότεροι από τους ομοφυλόφιλους και πιέζουν περισσότερο πολιτικά.

    Οι ψυχίατροι λένε, όμως, ότι η ομοφοβία είναι ψυχική διαταραχή, όπως κάθε μορφή επικίνδυνου φανατισμού.

    Όσο για το ένα εκατομμύριο γκέι, χρησιμοποίησα το νούμερο (10%) που προκύπτει από τη μελέτη που έκανε ο Κίνσεϊ στην Αμερική σχετικά με την ανθρώπινη σεξουαλικότητα.

    Στον φίλο που είπε ότι αν ο γιος του του έλεγε ότι είναι ομοφυλόφιλος θα στεναχωριόταν, τον καταλαβαίνω. Όχι επειδή ο γιος του θα είχε μια "βραδυφλεγή βόμβα" μέσα του, αλλά επειδή σαφώς θα είναι υποχρεωμένος να λούζεται μαλακίες τύπου "μην τρώτε μαρούλια, τα μαρούλια σε κάνουν γκέι" που ακούγονται σε διάφορες μεσημεριανές σκατοεκπομπές, από "ψυχιάτρους-ιερείς".
    Το βασικό πάντως είναι να τον αγκαλιάσει τον γιο του και να ξέρει ότι ο γιος του είναι αυτός που είναι, ο ίδιος άνθρωπος που ήξερε πάντα.

    Τέλος, μαζέψτε αυτές τις φαντασιώσεις σας περί παθητικού πρωκτικού σεξ. Πολλοί -για να μην πω οι περισσότεροι- γκέι ΔΕΝ το κάνουν από πίσω (έκπληξη, ε;), ενώ πολλοί στρέιτ γουστάρουν τρελά να τους βάζει δάχτυλο (ή και πιο μεγάλα αντικείμενα) η γκόμενα κατά τη διάρκεια της πράξης. Η ανθρώπινη σεξουαλικότητα δεν περιστρέφεται γύρω από την κ...τρ...δα. Τι στο καλό, στο γυμνάσιο πάτε όλοι;

    Ευχαριστώ τον υπεύθυνο του μπλογκ που έφτιαξε ειδικό θέμα με βάση το μήνυμά μου. Φαντάζομαι ότι τουλάχιστον αποδείχτηκε η ανάγκη για διάλογο γύρω από το τι πραγματικά είναι η ομοφυλοφιλία (και όχι, κ. Μακρή, δεν είναι κολλητική, εκτός κι αν την έχεις ήδη μέσα σου).

    Καίρια επίσης η επιλογή της φψτογραφίας από το Brokeback Mountain, μια εντελώς μελό και βαρετή κατά τα άλλα ταινία, η οποία όμως δείχνει ότι οι γκέι δεν είναι αναγκαστικά οι φτερούδες της τιβί (με τις οποίες δεν έχω κανένα πρόβλημα εφόσον δεν προσπαθούν να με καπελώουν κι εμένα).

  60. Factorx avatar
    Factorx 08/11/2008 21:19:20

    Δηλαδή Άρη να μην τρώω μαρούλια τώρα που κάνω δίαιτα;

  61. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 21:44:17

    Άρη, στο 1.000.000 που χρησιμοποίησες σύμφωνα με το 10% του Kinsey (τι άδικο να το μετράμε έτσι με την οκά, αλλά τέλος πάντων) συμπεριλαμβάνει αν δεν απατώμαι και τις γυναίκες. Έτσι όπως έθεσες το ποσοστό, φάνηκε κάπως δύσπεπτο ως ‘ένα εκατομμύριο άντρες ομοφυλόφιλοι’, δηλαδή αν βάλεις και τους ανειλικρινείς των στατιστικών μαζί με τους αμφισεξουαλικούς, ο αριθμός βαράει ταβάνι. Με αποτέλεσμα να δίνει την εντύπωση γνωστής ατάκας της Σαπφούς Νοταρά στους αναγνώστες που διάβασαν το κείμενό σου. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν οι αριθμοί αυτοί και προσωπικά ούτε τους αμφισβητώ ούτε με απασχολεί, δεν είναι ποσοτικό το ζήτημα. Επιπρόσθετα το «παθητικός» δεν περιγράφει απαραίτητα αυτό στο οποίο αναφέρθηκες αλλά και το άλλο που επισήμανες. Και μη παίρνεις το ζήτημα της σεξουαλικής ελευθερίας επ’ ώμου, δεν αφορά μόνο την περίπτωσή των ομοφυλόφιλων ή των αμφισεξουαλικών. Δεν είστε μόνο εσείς που τραβάτε ζόρια μέσα στην κοινωνία για σεξουαλικά θέματα.
    Να διευκρινίσω επίσης οτι το «βραδυφλεγής βόμβα» είναι υπό προϋποθέσεις, εννοώντας το πως θα τον επηρέαζε στην κοινωνική του ζωή. Δεν είναι βόμβα από μόνο του. Υπό προϋποθέσεις όμως, αναλόγως αντιμετώπισης που θα εισπράξεις και σε αντιστοιχία με το πόσο γερή κράση έχεις σαν άνθρωπος, μπορεί να σε διαλύσει.
    Αν ζούσα σε «καινούρια κοινωνία άλληνε», ούτε που θα με απασχολούσε και θα κοιμόμουν μια χαρά. Όπως λεει και το γνωμικό όμως “Hell, is other people”. Άρα, την ανησυχία πάντοτε θα την είχα.
    Και μη τρελαίνεσαι με αυτά που διαβάζεις εδώ για το θέμα σου. Θυμήσου οτι έχεις ακούσει και χειρότερα.

    FactorX σταμάτησέ τα αμέσως και για εγγυημένα αποτελέσματα, άσε τις δίαιτες και ξαναρίχτο στα κοψίδια, στα βοοειδή εισαγωγής κατά προτίμηση, που ούτως η άλλως είναι ντοπαρισμένα με στεροειδή και λοιπά νταβραντιστικά.

  62. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/11/2008 22:35:58

    Ανώνυμε θα αναφερθώ συγκεκριμένα σε αυτά τα τρία που έγραψα για να μη φτιάξω πάλι σεντόνι.

    Παιδεραστία: Χρειάζεται να επεκταθώ? Θέματα παθολογίας και ψυχολογίας καθιστούν την καθηστούν ανεπίτρεπτη από την ηλικία των 14-15 και κάτω. Από εκεί και πάνω, το θέμα προσωπικά το κουβεντιάζω καθ’ ότι προέρχομαι από μάνα που με γέννησε στα 16.

    Κτηνοβασία: Αν πρόκειται για παθητική έκφραση από πλευράς σου όπου δια γυμνού οφθαλμού το αρσενικό ζώο παρουσιάζει συγκατάθεση για αυτό που γίνεται (ας μη γίνω πιο συγκεκριμένος), «πράγματι υπεισέρχεται» όπως είπε και ο Κ.Κ «ένα υποκειμενικό στοιχείο αντίληψης», αλλά προσωπικά έχω τα όριά μου στο τι μπορώ ηθικά να αποδεχθώ ως θέμα συζήτησης και κάπου εδώ μπλοκάρω. Αν πρόκειται για ενεργητική έκφραση όμως απέναντι σε ζώο, απλά ΕΛΕΟΣ. Αν δεν απατώμαι νομικά και ιατρικά, είναι μη αποδεκτή σεξουαλική κίνηση. Και σαν ανώτερο είδος, καλά θα κάνεις να θυσιάσεις την σεξουαλική σου αυτή ιδιαιτερότητα προκειμένου να αφήσεις το ζώο στην ησυχία του. Κλείσου στο μπάνιο και φαντασιώσου μόνος σου, το ζώο τη σου φταιει να το κάνεις πράξη απάνω του. Αλλιώς είσαι χιμπατζής και καλώς κατ’ εμέ, σαν χιμπατζή θα σε αντιμετωπίσει η κοινωνία.

    Ακραίος Σαδομαζοχισμός: Κατά την δικανική αλλά και ιατρική έννοια, δεν έχεις δικαίωμα να αυτοκτονήσεις. Σε αναλαμβάνει η πολιτεία με το ζόρι προκειμένου να κάνει ότι μπορεί, θεωρώντας ότι η κρίση σου έχει θολώσει από ισχυρούς ενδοκρινολογικούς ή ψυχολογικούς παράγοντες. Για να τα καταφέρεις, πρέπει να το κάνεις κάτω από τη μύτη της. Αν όμως μπορεί να κάνει κάτι για να σε αποτρέψει, θα το κάνει άμεσα η πολιτεία. Τουλάχιστον στην θεωρία.
    Στο ίδιο μοτίβο, αν εσύ θέλεις να σου κλωτσάνε με δύναμη τους όρχεις, να αφοδεύουν στο στόμα σου ή να τα εσύ κάνεις στους άλλους και διάφορα άλλα για να μη γίνομαι και πολύ περιγραφικός, η εκτελεστική εξουσία και η ιατρική κοινότητα δεν επεμβαίνει με το ζόρι, αλλά αν ζητήσεις θεραπεία, το τελευταίο που θα ακούσεις είναι «συμφιλιώσου με τη φύση σου». Τεχνικοί οι λόγοι. Κινδυνεύει άμεσα η υγεία σου και αν μπορεί κάποιος ψυχολόγος να κάνει κάτι, με την δική σου συνεργασία ίσως καταφέρει να το κάνει.

  63. Χ avatar
    Χ 08/11/2008 23:19:07

    Ζεὺς καὶ αἰσχύνη.

    Ζεὺς πλάσας τοὺς ἀνθρώπους τὰς μὲν ἄλλας διαθέσεις αὐτοῖς ἐνέθηκε, μόνην δ᾿ ἐνθεῖναι τὴν αἰσχύνη ἐπελάθετο. Διὸ καὶ μὴ ἔχων πόθεν [ἂν] αὐτὴν εἰσαγάγη, διὰ τοῦ ἀρχοῦ αὐτὴν ἐκέλευσεν. Ἡ δὲ τὸ μὲν πρῶτον ἀντέλεγεν ἀναξιοπαθοῦσα. Ἐπεὶ δὲ σφόδρα αὐτῇ ἐνέκειτο, ἔφη · « Ἀλλ᾿ ἔγωγε ἐπὶ ταύταις εἰσέρχομαι ταῖς ὁμολογίαις ὡς Ἔρως μὴ εἰσελεύσεται · ἂν δ᾿ εἰσέλθη, αὐτὴ ἐξελεύσομαι παραυτίκα. » Ἀπὸ δὴ τούτου συνέβη πάντας τοὺς πόρνους ἀναισχύντους εἶναι.

    Ὁ μῦθος δηλοῖ ὅτι τοὺς ὑπ᾿ ἔρωτος κατεχομένους ἀναισχύντους εἶναι συμβαίνει.

  64. Ψυχολόγος avatar
    Ψυχολόγος 09/11/2008 00:09:12

    Διαβάζω κατά καιρούς τις απόψεις των δεξιών, φασιστών και ρατσιστών σχετικά με τους ομοφυλόφιλους και γελάω πολύ. Η πλάκα είναι ότι οι μεγαλύτερες αδελφές βρίσκονται στις τάξεις τους. Πρόσφατο παράδειγμα ο Αυστριακός φασίστας Χάιντερ. Κάποιοι θυμούνται τους Άγγλους συντηρητικούς βουλευτές που τους έπιαναν πριν από μερικά χρόνια, τον έναν μετά τον άλλον, επαυτοφόρω με ζαρτιέρες και άλλα αξεσουάρ. Για να μη σας θυμίσω και τον (πολλά βαρύ) Καραμανλή (με τις φήμες που υπάρχουν εδώ και χρόνια, εκπορευόμενες κυρίως από ανθρώπους που τον γνωρίζουν καλά, πχ Ζαχόπουλος), ή τις αντίστοιχες φήμες που κυκλοφορούσαν για το θείο του. Εξάλλου αν ψάξετε στο κοινοβούλιο για ομοφυλόφιλους θα τους βρείτε κυρίως στις τάξεις της ΝΔ και του ΛΑΟΣ (φυσικά, πάντα κρυφούς, αλλά όχι και τόσο επιτυχημένα όπως φαίνεται).

    Η εξήγηση του φαινομένου είναι απλή. Ο ρατσισμός φανερώνει πάντα διαταραγμένη προσωπικότητα και κόμπλεξ. Η διαταραχή αυτή προέρχεται ως επί το πλείστον από καταπιεσμένες (σεξουαλικές κυρίως) επιθυμίες. Υπάρχει όμως και ένας άλλος παράγοντας. Η στρατοκρατική οργάνωση που επικρατεί στις ακροδεξιές ομάδες και το στρατό μπορεί να είναι πόλος έλξης για καταπιεσμένους ομοφυλόφιλους που αναζητούν τη «βαρβατίλα» και την «αντρίλα». Με άλλα λόγια, αδελφές και παλικάρια γίνατε μαλλιά κουβάρια...

  65. psychologos avatar
    psychologos 09/11/2008 01:41:52

    Για την ακρίβεια των όρων: Η ομοφυλία μπορεί να είναι α] μεμονωμένη συμπεριφορά και ως τέτοια μπορεί να υιοθετηθεί κι από το 100% του συνολικού πληθυσμού, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες β] σεξουαλικός προσανατολισμός ο οποίος μπορεί να οδηγεί σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό, αλλά συστηματικά, σε ομοφυλοφιλικές πρακτικές. Μπορεί να προκαλεί έκπληξη σε πολλούς, αλλά αυτή η δεύτερη περίπτωση όντως εκτιμούμε ότι αφορά, πάνω-κάτω, ένα 10% του γενικού πληθυσμού. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ασθένεια και γι'αυτό είμαστε απολύτως σίγουροι ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του '70. Φυσικά, υπάρχει μια ολόκληρη κατηγορία παθολογιών τις οποίες ονομάζουμε "διαταραχές φύλου", αλλά σας διαβεβαιώ ότι αφορούν περισσότερο τα άτομα που αυτοπροσδιορίζονται ως ετεροφυλόφιλοι, παρά το αντίθετο. Τέλος θέλω να υπενθυμίσω ότι για να είναι κάποιος ψυχικά ασθενής (όχι ψυχοσικός), πρέπει να υποφέρει και να παρουσιάζει συμπτώματα τα οποία να τον εμποδίζουν να έχει μια "κανονική" κοινωνική ζωή. "Κανονική" μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα, αλλά κυρίως έχει να κάνει με την δυνατότητα διαχωρισμού ανάμεσα στο "εγώ" και τους "άλλους". Κοντολογίς, αν κανείς νομίζει ότι η συμπεριφορά του προσδιορίζεται πάντα από τους άλλους και κατά συνέπεια νιώθει να απειλήται διαρκώς από αυτούς, κάτι δεν πάει καλά... Όταν λοιπόν διαβάζω όλες αυτές τις ομόφοβικές ανοησίες που όλο και συχνότερα και όλο και πιο απενοχοποιημένα διατυπώνονται από φανατικούς, αλλά εμφανώς ανασφαλείς, ετεροφυλόφιλους, με το ζόρι κρατιέμαι να μην αναφωνήσω "πελααααατεεεες μου"! Στο κάτω-κάτω, χωρίς νευρωσικούς "άνδρακλες" τι θα γινόμασταν κι εμείς οι κλινικοί ψυχολόγοι; Κλέφτες; Γιατί αν περιμέναμε από τους ομοφυλόφιλους, θα πεινάγαμε κανονικά: ο έρωτας, το συναίσθημα της συντροφικότητας και εν ολίγοις η ευτυχία ΔΕΝ είναι αρρώστια!

  66. ανοιχτό «μυαλό» avatar
    ανοιχτό «μυαλό» 09/11/2008 09:39:45

    καλά ρε ψυχολόγε, δεν είναι αρρώστια, είπαμε, ο καθένας με τα γούστα του. Γιατί να σταματήσεις στο σπρώξιμο του σκ_τού; έχει και κοπρολαγνεία και κοπροφαγεία. Να θυμίσω πως αρχίζει η Ειρήνη του Αριστοφάνη;

    Σκατούλα φέρε γρήγορα στον μπουρμπουλα να φάει
    φέρτου από παιδί να'ν' ********
    γιατί τ' αρέσει το σκα_ό να'ναι κοπανισμένο

    και σ'ανώτερα.

  67. ΑΓΓΕΛΟΣ avatar
    ΑΓΓΕΛΟΣ 09/11/2008 11:02:32

    Εγώ διάβασα ένα αρκετά συγκροτημένο άρθρο, στο οποίο ένας άνθρωπος μας λέει ότι δε διαφέρει από τους υπόλοιπους στην καθημερινότητά του, εκτός από τις σεξουαλικές του συνήθειες οι οποίες δεν είναι "παραδοσιακές". Αντιμετωπίζει τα ίδια οικονομικά και καθημερινά προβλήματα με όλους. Η διαφορετικότητά του είναι ότι αντί να ερωτευτεί μια καλή κοπέλα, όπως κάναμε όλοι εμείς οι άντρακλες, πήγε και ερωτεύτηκε έναν άντρα!! Και ερωτώ......Ε ΚΑΙ?? Τραβάμε κανένα ζόρι όλοι εμείς?? Έχουμε κανένα πρόβλημα?? Γιατί θα πρέπει να στήνουμε στον τοίχο (όχι όλοι)το διαφορετικό?? Γιατί πρέπει να χλευάσουμε?? Και είναι τόσο σημαντικό αν είναι 1000000?? Αν είναι 500000 δηλαδή, το "πρόβλημα" είναι μικρότερο?? Όχι!! Το πρόβλημα είναι όλοι αυτοί, που σε κάθε ευκαιρία βγάζουν από μέσα τους το ρατσισμό. Γιατί αυτό είναι....ρατσιστές του κερατά!! Για να μη πω ποιοι πρέπει να πάνε στον ψυχολόγο ή στον ψυχίατρο. Αν και σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!

  68. Κάλος avatar
    Κάλος 09/11/2008 12:16:00

    Πώ-πώ - Και δεν αναφέρομαι στο προηγούμενο σχόλιο - πλημμύρισε η οθόνη μου τεστοστερόνη !

  69. Κώστας avatar
    Κώστας 09/11/2008 12:31:14

    Τι θα έβλεπε ένας Αρειανός που ερχόταν στη Γη και διάβαζε για πρώτη φορά Antinews.

    Ότι εν μέσω οικονομικής κρίσης το post με τίτλο
    "Αυξάνει η διεθνής δυσπιστία για την ελληνική οικονομία" έχει 21 σχόλια ενώ το post "Οι γκέι και τα στερεότυπα τής «κακιάς αδερφής» " έχει 73 σχόλια και αμέσως θα έβγαζε τα συμπεράσματα του για τις προτεραιότητες της Ελληνικής κοινωνίας του 21ου αιώνα.

  70. Από άλλον πλανήτη avatar
    Από άλλον πλανήτη 09/11/2008 13:44:21

    Ο Αρειανός θα μπορούσε απλά να ανοίξει την τηλεόραση.

  71. psychologos avatar
    psychologos 10/11/2008 05:50:08

    Προς "ανοιχτό" μυαλό: Για κάποιον λόγο -απόλυτα σεβαστό- φαίνεται ότι ταυτίζετε το ανδρικό μόριο με τα κόπρανα, αναφερόμενος στη συνέχεια σε διάφορα φαντάσματα διείσδυσης, στοματικής και πρωκτικής. Χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης μαζί σας, θα σας συμβούλευα να μην απελπίζεστε και να απευθυνθείτε σε κάποιο ειδικό. Σας διαβεβαιώ ότι υπάρχει λύση στο πρόβλημα σας, αλλά χρειάζεται και λίγη γενναιότητα. Φιλικά.

  72. Helmut avatar
    Helmut 10/11/2008 12:02:36

    Πάντως κρίνοντας από τα ποστ υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία, για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να προσδιορίσω (αν και έχω κάποιες υποψίες), ένα περίεργο "κόλλημα" με την ομοφυλοφιλία...

    Χαλαρώστε κύριοι δεν κινδυνεύει ο ανδρισμός σας αν ο γείτονας σας είναι gay.
    Ούτε θα "κολλήσει" το παιδί σας αν υπάρχουν gay στην παρέα του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.