#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/08/2011 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ανεξέλεγκτοι του Διαδικτύου δεν θα ελεγχθούν ποτέ!



Ως κουκουλοφόρος του διαδικτύου!

H κυβέρνηση εντόπισε τον εχθρό και  σχεδιάζει να τον κατατροπώσει!

Ο εχθρός είναι τα blogs!

Και είναι τα blogs  επειδή, όπως χαρακτηριστικά είπε ο αρμόδιος υπουργός, εκεί υπάρχουν οι "κουκουλοφόροι" του  διαδικτύου!

Δεν ήξερα οτι είμαι ..κουκουλοφόρος, άρα εχθρός!

Κατ' αρχήν η κυβέρνηση (και αυτή και η προηγούμενη), δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τους κουκουλοφόρους των διαδηλώσεων, οι οποίοι βγαίνουν μπροστά και συγκρούονται στους δρόμους με την αστυνομία. (Υπάρχει βέβαια ένα ερώτημα, για την ...αποτυχία της αυτή, μήπως δηλαδή δεν θέλησε!)

Θα τα βάλει τώρα με τους ....κουκουλοφόρους του πληκτρολογίου;

Και γιατί την ...ενοχλούν τόσο πολύ;

Επειδή, λένε, υπάρχουν κάποιοι που διαπράττουν αδικήματα!

Δηλαδή, επειδή συμβαίνουν ατυχήματα στους δρόμους, θα απαγορεύσουμε την κυκλοφορία των αυτοκινήτων;

Επειδή γίνονται επεισόδια, θα απαγορεύσουμε τις διαδηλώσεις;

Επειδή οι κυβερνήσεις μας διαπράττουν αδικήματα (έστω και παραλείψεως), θα σταματήσουμε να τις εκλέγουμε;

Τι είδους αντίληψη είναι αυτή;

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εντοπίζονται οι παρανομούντες και να οδηγούνται στον εισαγγελέα.

Άρα, δεν ισχύει αυτό το επιχείρημα!

Κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους.

Και αυτό που τους ανησυχεί, δεν είναι οι ελάχιστοι που παρανομούν!

Είναι οι πολλές χιλιάδες άλλοι, που ελεύθερα, γράφουν, σχολιάζουν, καταγγέλλουν, συζητούν, αποκαλύπτουν!

Αυτοί είναι ο στόχος!

Αυτούς φοβούνται!

Τους ανεξέλεγκτους!

Αυτούς θέλουν να φοβίσουν και στο τέλος να φιμώσουν!

Τι θα καταφέρει η κυβέρνηση;

Μάλλον τίποτα!

Απλώς θα στρέψει εναντίον της όλους όσους ασχολούνται με το διαδίκτυο και κυρίως τους νέους!

Η λογική της κυβέρνησης είναι επικίνδυνη και πολύ φοβούμαι ότι  "επωάζει το αυγό του φιδιού"...

Κ.Ρ.

Υ.Γ. Θα πρότεινα στο κ. Υπουργό της Δικαιοσύνης να αναγνώσει « The Federalist Papers». Πρόκειται για τον διάλογο που έγινε δημοσίως από τους «πατέρες» του Αμερικανικού Κράτους. Ολοι τους  αρθρογραφούσαν  με ψευδώνυμα!

Θα του πρότεινα, επίσης, να διαβάσει μερικές από τις μεγαλύτερες ελληνικές και ξένες εφημερίδες. Ορισμένες από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις, γίνονται με ψευδώνυμα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 03/08/2011 14:27:09

    Κώστα Ροδινέ, οι Αμερικανοί διαθέτουν το πιο δημοκρατικό σύνταγμα. Η λέξη δημοκρατία προκαλεί αλλεργία στους σοσιαλιστές.
    Αναρωτιέμαι πως οι ενεργοί πολίτες του 09 έγιναν κουκουλοφόροι.

  2. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 03/08/2011 14:27:48

    "...Ορισμένες από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις, γίνονται με ψευδώνυμα!"

    Μήπως και το "Έλληνας Πρωθυπουργός", έτσι όπως το βιώνει η πατρίδα μας, τα τελευταία δύο χρόνια, σαν ψευδώνυμο δε μοιάζει?...

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 03/08/2011 14:34:24

    Αγαπητέ Κώστα, εξαιρετική παρέμβαση!

    Παρόλο που προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πω ακριβώς τα ίδια που λέω και με το πραγματικό μου όνομα, γράφω με ψευδώνυμο διότι έτσι δίδεται πολύ περισσότερη σημασία στο τι λέω, παρά στο ποιος το λέει. Όχι ότι δεν έχει σημασία και ποιος το λέει, αλλά έχει δευτερεύουσα σημασία. Πιο σημαντικό είναι το τι λέγεται.

    Η δημοφιλία της ανωνυμίας δείχνει ότι ο κόσμος έχει ανάγκη να βγει από το καβούκι του φόβου της ευθύνης που του έχουν επιβάλει. Ένας αόριστος και ανεξέλεγκτος φόβος της πολιτικής ορθότητας και άλλων ορθοτήτων.

    Το μεγάλο τους λάθος είναι ότι ο κόσμος αυτή τη στιγμή διαθέτει τη γενναιότητα να κάνει θυσίες, ακόμη και να υποστεί την τρομοκράτηση και την αποκάλυψη της πραγματικής του ταυτότητας, προκειμένου να συνεχίσει να αναπνέει το ΟΞΥΓΟΝΟ που του δίνει η συμμετοχή του στη διαδικτυακή δημοκρατία! Το έχει τόσο ανάγκη!

    Ο κόσμος δεν τους φοβάται και αυτό είναι που τους φοβίζει περισσότερο από όλα!

    Είμαστε ενωμένοι και ανίκητοι! Και ο εχθρός είναι πια πολύ φανερός!

    Υπέγραψαν τη θανατική τους καταδίκη!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 03/08/2011 14:45:38

      Eπώνυμε,
      φοβούμαι μήπως συμβαίνει κάτι άλλο.
      Δηλαδή, αυτή η προσπάθεια για τη φίμωση των blogs να οφείλεται σε πιέσεις των ΜΜΕ της διαπλοκής, τα οποία βλέπουν πλέον να χάνουν, κατά κράτος, τη μάχη της ενημέρωσης (και της διαφήμισης).
      Οπότε, τα πράγματα είναι σοβαρότερα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 03/08/2011 14:52:55

        Πιστεύω ότι παίζει ρόλο και αυτό που λες, όμως το σημαντικότερο όλων είναι ότι θίγεται πολύ βαθιά, πάρα πολύ βαθιά, ο σκληροτράχηλος καθεστωτισμός τους.

        Από εκεί που είχαν συνηθίσει να ελέγχουν την ενημέρωση και την κριτική, από εκεί που είχαν συνηθίσει να γράφονται αυτά που θέλουν με ένα τηλέφωνο, ξαφνικά, νασου κάτι ψευδώνυμοι που βγάζουν γλώσσα και ο κόσμος διαβάζει ξαφνικά αυτούς και όχι τους καθεστωτικούς εγκαθέτους.

        Είναι πολύ χαρακτηριστική και η προσπάθεια του Βήματος και άλλων να υποθέσουν ποιοι βρίσκονται από τα δικά μας ψευδώνυμα εδώ στο antinews. Θυμάσαι για σένα τι γράψανε και τον κακομοίρη τον Αρχαίο τον κάνανε θηλυκου γένους συνεργάτιδα του Σαμαρά! Θα μου πεις, αυτά προέρχονται από δημοσιογράφους. Το κρίσιμο όμως εδώ είναι το ότι οι του καθεστωτισμού δεν μπορούν να διανοηθούν ότι απλοί πολίτες είναι απλά πολύ καλύτεροι από αυτούς τους ίδιους στην καταγραφή και την ερμηνεία της πραγματικότητας.

        Η όποια πίεση δηλαδή υπάρχει από την πλευρά των ΜΜΕ είναι, γενικά, "να τελειώνουμε με αυτή την ενοχλητική εκκρεμότητα".

        Αμ δε! Σας γελάσανε! Η φωτιά αυτή δεν θα σβήσει με τίποτα!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 03/08/2011 14:55:50

          O Aρχαίος έχει άλλα προβλήματα τώρα!
          Η επιστήμη αμφισβητεί άν ήταν πουλί!

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Επώνυμος 03/08/2011 15:09:44

          Κύριοι Ροδινέ και Επώνυμε, συμφωνώ απόλυτα και με τους δύο σας. Αρκετές φορές έχω σχολιάσει άρθρα διαφόρων σε αυτή την σελίδα. Χρησιμοποιώ ψευδώνυμο τόσο στο πεδίο του ονόματος , όσο και στο μαίηλ μου. Ποτέ δεν έχουν καταχωρηθεί οι παρεμβάσεις μου΄. Αγαπητό Αντινιους , γιατί ; Δεν έχω πρόβλημα με την επωνυμία των γραφέντων μου , απλα κατω από ένα ψευδώνυμο η δύναμη του γραπτού λόγου είναι μεγαλύτερη. .Αλλωστε, στην εποχή του Εσσελον και την ηλεκτρονικής παρακολούθησης εν γένει, είναι πολύ εύκολη η αποκάλυψη της ταυτότητάς μας.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Diamond Angel 03/08/2011 15:12:57

            Ευχαριστώ !!!!!!!!!!!!!!!

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Επώνυμος 03/08/2011 16:03:17

          Συντάσσομαι απολύτως Επώνυμε και με τα 2 σου σχόλια.

          Οπότε το πρόβλημα για τους καθεστωτικούς είναι μεγάλο. Γιατί και οι ικανότητες είναι καλύτερες (δεν συγκρίνω το επίπεδο των αναλύσεων του Ροδινού, με τους Μπάμπηδες του σκαι) και δεν είναι και το day job των ανθρώπων!
          Διπλή ήττα!

  4. Παναγιώτα avatar
    Παναγιώτα 03/08/2011 15:11:10

    Απλά για άλλη μια φορά φαίνεται πόσο μακριά από την πραγματικότητα βρίσκεται ο πολιτικός κόσμος της χώρας. Θεωρούν ότι ο κόσμος θα φοβηθεί να καταθέσει τις απόψεις του με ονοματεπώνυμο... Θεωρούν ότι μπορούν να μας γυρίσουν πίσω. Δεν έχουν καταλάβει όμως πως χτυπά η καρδιά του ενεργού πολίτη σήμερα..
    Είναι τραγέλαφος όμως αν το σκεφτείτε... πολιτικοί "παλαιάς κοπής" (όπως ο Μίλτος...), οι οποίοι δεν έχουν ιδέα τι είναι τα blogs (τα περισσότερα κείμενα τους τα δίδουν τυπωμένα ή/και τους τα διαβάζουν οι παρατρεχάμενοι) βρήκαν στο κυνήγι των μαγισσών ... Μας απειλούν ότι θα καούμε στην πυρά, και κουνούν το δάκτυλο επιτακτικά ....
    Δεν έχουν καταλάβει ότι τους έχουν παγιδεύσει οι επιτήδειοι, και βλέπουν πράγματα τα οποία δεν υπάρχουν (με εξαιρέσεις πάντα) .... Αντί να αφουγκραστούν τους πολίτες που εκπροσωπούν, άγονται και φέρονται στον ρυθμό που τους χτυπά η μειοψηφία ....
    Νύχτα θα νιώσουν την ανάγκη να φύγουν...

  5. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 03/08/2011 15:40:29

    ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Πιστεύω πως πρέπει να γράφουμε με το όνομα μας γιατί έτσι δείχνουμε και τονίζουμε το γεγονός ότι είμαστε πρόσωπα που δεν φοβούνται να πουν την γνώμη τους. Και όσο πιο πολλοί είναι αυτοί που γράφουν με το ονοματεπώνυμο τους τόσο το καλύτερο για την Δημοκρατία μας. Εννοείται βέβαια ότι δεν είμαι αντίθετος στο να χρησιμοποιεί όποιος θέλει ψευδώνυμο. Επίσης είμαι υπέρ της ατιμωρησίας οποιουδήποτε σχολίου που γράφεται με ψευδώνυμο. Αν κάποιος ισχυρός θιγεί από τα σχόλια ενός "κουκολοφόρου" τότε αυτό σημαίνει ή ότι η αλήθεια τσούζει ή ότι ο "κουκουλοφόρος"λέει ψέματα και ο ισχυρός είναι για γέλια και για κλάματα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Χρήστος Δημάρης 03/08/2011 19:49:39

      Και αν οι αποκαλύψεις ενός μπλόγκερ, που δείχνουν έναν εγκληματία να έχει κάνει μια μεγάλη απάτη π.χ., ενοχλήσουν αυτόν τον εγκληματία και, αυτός ξέροντας το όνομα του μπλόγκερ, στείλει δυο παλικάρια να τον κάνουν ένα με το χώμα, τι γίνεται; Ούτε εγώ θα μάθω περισσότερα για τον εγκληματία αυτόν, π.χ. πολιτικό, και μια μανούλα, μια αδερφή, μια σύζυγος, ένα παιδί, θα κλαίνε για έναν μαχητικό άνθρωπο... Το θέλουμε αυτό;; Εμείς οι οι μπλόγκερ που μιλάμε για τον βρώμικο ρόλο κάποιων ΜΚΟ, για παράδειγμα, να κινδυνεύει η ζωή μας;; Και μην μου μιλήσεις για αστυνομία και κράτος, από αυτό το κράτος κινδυνεύουν οι μπλόγκερς. Από το κράτος και το παρακράτος... Και δεν είναι όλοι οι ανώνυμοι μπλόγκερς δημοσιογράφοι ή άνθρωποι με λεφτά και με προστασία. Είναι και απλοί άνθρωποι που ενδιαφέρονται για την πατρίδα.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Γιώργος 03/08/2011 22:28:57

        ΤΟ ΣΥΝΑΜΦΟΤΕΡΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Και εγώ έχω δίκιο και εσύ έχεις δίκιο. Και δεν χρειάζεται να πάρουμε για παράδειγμα τις καταστάσεις που αναφέρεις. Ένας οικονομικά ισχυρός μπορεί να ταράξει στις αγωγές και στις μηνύσεις έναν οικονομικά αδύνατο που τον ενοχλεί με την κριτική του. Είναι δικαίωμα όλων και πολύ περισσότερο των αδυνάτων να γράφουν την γνώμη τους με ψευδώνυμο.

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 03/08/2011 15:46:57

    Όταν κάτι Κρόξιες, Κουνιστές πορτοκαλιές και Πλατσαπλούτσες ντε Μπόρμπολο μαστιγώναν το δελφίνι επί Καραμανλή ανελέητα, δεν είδα κανέναν από το ΠΑΣΟΚ να σκίζει καμιά καλτσοδέτα του, να μην πω δε για τα εγκεφαλικώς συγκαμμένα του αηδιμήντια.

    Έχουμε και Λεωνίδα, για πιο ελεγκάντ αρχαίζουσα απάντηση, έχουμε και Ανδρούτσο, για πιο μαγκέ φωνήεντα, αν θέλουν να το προχωρήσουν. Και όπως λέει και ο Πάρσιφαλ, την ξέρουμε και την διαφορά ανάμεσα στα λειόκανα και τα ραβδωτά όπλα, στην τελική θα τους κάνουμε πρακτική διδασκαλία επί του θέματος...

  7. Δήμος avatar
    Δήμος 03/08/2011 16:09:31

    Άκουγα στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ τον υπουργό (από το 50:00 skai.gr/player/Radio/?MMID=217288).

    Πρώτον, δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί σήμερα, με τα υπάρχοντα μέσα. Απολύτως κανένα.

    Δεύτερον, αυτό που θέλουν να κάνουν με την ταυτοποίηση των διαχειριστών των ιστολογίων, δεν έχει κανένα νομικό, ηθικό και λογικό έρεισμα. Τι ορίζεται ως ιστολόγιο; Ποια είναι η έδρα του ιστολογίου; Με ποιον τρόπο καθορίζεται αυτή; Με βάση τη γλώσσα; Με βάση την υπηρεσία φιλοξενίας; Τι θα κάνει ο Παπαϊωάννου, θα αναγκάσει κάθε εταιρεία του πλανήτη να κρατάνε αρχείο με τα διαβατήρια ή τις ταυτότητες των πελατών τους; Θα τις αναγκάσει να αλλάξουν τους όρους φιλοξενίας για το εφαρμοστέο δίκαιο; Θα τηρείται μητρώο στην Ελλάδα με όλους τους χρήστες του διαδικτύου;

    Θα κάνει πάρτι το EFF και θα γίνουμε για άλλη μια φορά ρεζίλι, όταν πάλι επί ΠΑΣΟΚ είχαν απαγορευτεί ΟΛΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ επειδή δεν μπορούσαν να ελέγξουν τα παράνομα φρουτάκια. Αφήστε που ΔΕΝ θα σταθεί σε ευρωπαϊκά δικαστήρια.

    Το σύστημα εξέθρεψε κάποιους που δεν μπορεί πλέον να ελέγξει. Τώρα, για να λύσουν το πρόβλημα που δημιούργησαν, πάμε σε μορφές ολοκληρωτισμού. Σοβαρευτείτε, αν αυτό είναι δυνατό.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Δήμος 03/08/2011 16:12:37

      Συμπέρασμα: οι χρήστες του διαδικτύου θα γίνουν επώνυμοι, όταν γράφει επωνύμως και ο Μικροπολιτικός. Υπάρχει υπεύθυνος κατά το νόμο στα Νέα, υπάρχει και στο συμβόλαιο που έχει υπογράψει ο χρήστης με τον πάροχο.

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ Δήμος 03/08/2011 16:42:05

        Aπόλυτα σωστός

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Δήμος 03/08/2011 18:51:52

      Σωστότατος ο Δήμος! Πως λέμε: Όλα τα λεφτά?...
      Το τζινι βρήκε από την γυάλα και δεν ξαναμπαίνει μέσα.
      Το ΠΑΣΟΚ δεν φώναζε για 'ελευθερία' και άλλα κουραφέξαλα.
      Ελευθερία έχουμε, όποιος θέλει γράφει επώνυμα, όποιος θέλει γράφει ανώνυμα.
      Εγώ τα κάνω και τα δυο, και όποιου δεν του αρέσει τον γραφώ στα τρία μου.
      Μόνο στην Κίνα και την Τουρκία προσπαθούν να φιμώσουν τον κόσμο.
      Απλούστατα, ξεβρακώνονται τα πασόκια για να δούμε το πραγματικό τους 'πρόσωπο'! που δεν διαφέρει σε τίποτα από τον ποπό τους.........Πάντα τέτοια!.......

  8. Δάφνις Φλιντ avatar
    Δάφνις Φλιντ 03/08/2011 16:33:18

    Μαζί με τα Federalist Papers ας διαβάσουν και την Ελληνική Νομαρχία, «ήτοι Λόγος περί ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ».

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/08/2011 17:06:21

    Εγώ προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να γράφω με το πραγματικό μου όνομα.
    Όμως, ποιος θα με διάβαζε αν ήξερε ότι είμαι η Ευλαμπία Κουντουρντίδου (συνταξιούχα δημοδιδάσκαλος, και πάρτ τάιμ νεοκόρος) από ορεινό χωριό των Γρεβενών;
    Ενώ τώρα.... αφήνω τη φαντασία του αναγνώστη να οργιάζει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 03/08/2011 17:08:07

      Ax Ευλαμπία....

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/08/2011 17:19:37

    Αν ο Επώνυμος δεν έγραφε ανωνύμως ως Επώνυμος αλλά έγραφε επωνύμως με το επώνυμό του, δεν θα ήταν πλέον ο Επώνυμος; Θα ήταν επώνυμος; Ενώ τώρα ως Επώνυμος είναι ανώνυμος; Και άρα φταίει το ψευδώνυμο γιια την ανωνυμία του Επώνυμου;
    Μπερδεύτηκα ρε Παπαϊωάννου.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Strange Attractor 03/08/2011 20:29:35

      Inception!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Strange Attractor 03/08/2011 21:36:36

      Η πλάκα είναι, ξέρεις, ότι κάπως έτσι προέκυψε το "Επώνυμος". Είχα πρωτοσχολιάσει στο αρχικό-αρχικό antinews του 2008 (εκείνο που δεν ήθελε υποχρεωτικά να βάζεις e-mail και nick και σχολίαζαν όλοι ή σχεδόν όλοι ως ανώνυμοι) ως ανώνυμος και μετά συνέχισα να σχολιάζω, αλλά επειδή μετά έπρεπε να ταυτοποιηθώ, έπρεπε να βρω και nick. Λέω, τι νικ να βρω, όλο ανώνυμος-ανώνυμος, κάτι πρέπει να βρω, αλλά τι; Ε, λέω, το αντίθετο: Επώνυμος!

      Δεν ξέρω για σας που είστε ανώνυμοι κουκουλοφόροι, εγώ είμαι επώνυμος και γράφω ως επώνυμος! Θα σας φέρνω τσιγάρα στη φυλακή που θα σας κλείσει ο Παπαϊωάννου!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Επώνυμος 03/08/2011 23:25:40

        Χαχαχαχα!!

      • factorx avatar
        factorx @ Επώνυμος 05/08/2011 03:12:34

        Επώνυμε, παραπληροφορείς πάλι. Η πολιτική στα σχολια είναι η ίδια εδώ και τέσσερα + χρόνια. Που να "ταυτοποιηθείς" και παπαριές. Όποιο ψευδώνυμο και email θέλεις βάζεις κι αυτό ισχύει για όλους

  11. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 03/08/2011 18:59:50

    ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ... ΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ... ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ....

    ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΜΑΝΙΑ 03/08/2011 20:57:04

      και εσύ;

  12. Αντζελα avatar
    Αντζελα 03/08/2011 19:22:09

    Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την επωνυμία, ότι λέμε πρέπει να το λέμε χωρίς φόβο μα με πολύ πάθος..

  13. ΚΩΣΤΑς Β. avatar
    ΚΩΣΤΑς Β. 03/08/2011 20:24:31

    Όταν οι μεγαλοδημοσιογράφοι των μέσων μαζικής εξαπάτησης μας αποκαλύψουν τις πηγές των ειδήσεων τους, τότε οι blogers θα γράφουν με τα πραγματικά τους ονόματα.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΚΩΣΤΑς Β. 04/08/2011 00:18:43

      Ρε σεις,μόνο εγώ γράφω με το πραγματικό μου ονοματεπώνυμο;

  14. Eυαγγελία avatar
    Eυαγγελία 03/08/2011 20:48:14

    Φοβούνται!!!!

  15. Orestios avatar
    Orestios 03/08/2011 23:41:37

    Πού να βρει τόσα πώματα, να φράξει τόσα στόματα?????

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.