#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/03/2012 18:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι "ανεξάρτητοι" ερίζουν ποιός θα αναλάβει αρχηγός!



Μαθαίνω οτι οι ανεξάρτητοι ερίζουν ποιός θα αναλάβει αρχηγός!

Μην είναι ο Θεταλλός;

Μην είναι ο Ευβοεύς;

"Το ΄δικαιούμαι εγώ" λέει ο ...ιδρυτής!

Έτσι , όπως πάνε ελπίζω να μη χρειαστούνε ..κυανόκρανους για να επιβάλλουν την τάξη!

Εγώ θα πρότεινα να το ρίξουν στον κλήρο!

H  άλλη λύση είναι να συνάψουν ...Τριανδρία!

Άλλωστε στις Τριανδρίες στο τέλος έμενε πάντα ..ένας!

Πως έλεγε το παλιό άσμα;

"Ενα -δυο - τρία - τέσσερα μηδέν κι' απ' την Τριανδρία νεώτερο ουδέν"!

Πάντως στην περίπτωσή τους ταιριάζει γάντι η ρήση:

"Too many chiefs and not enough Indians"!

 Όφις Ιοβόλος

Ακολουθεί το ρεπορτάζ:

Βαρύ το κλίμα στους Ανεξάρτητους Έλληνες…

Ήττα του Π. Καμμένου καταγράφεται στην αρχή του ξεκινήματος της νέας προσπάθειας δημιουργίας κόμματος με στόχο την εκπροσώπησή του στην παρούσα Βουλή. Και αυτό, διότι οι βουλευτές που μετέχουν στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» φαίνεται ότι δεν συμφωνούν να τεθεί επικεφαλής τους. Πάνω από έξι ώρες συζητούσαν σε αίθουσα που τους έχει παραχωρηθεί στο κοινοβούλιο και όταν στο τέλος ρωτήθηκαν, απαντούσαν: «συζητούσαμε πως θα γίνουμε κόμμα».

Στο ερώτημα αν θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό βουλευτών προκειμένου να συστήσουν κοινοβουλευτική ομάδα, δεν απαντούσαν, επαναλαμβάνοντας ότι αυτό που τους ενδιαφέρει ΤΩΡΑ είναι να βρουν τη φόρμουλα ώστε να κάνουν κόμμα.

Ορισμένοι πάντως, εκτιμούν πως δεν θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν τους 10 που χρειάζεται να κάνουν κοινοβουλευτική ομάδα.

Υπάρχουν κάποιοι που πρότειναν να μην εμφανίζεται ως επικεφαλής τους ο Πάνος Καμμένος.

Ένας από τους εν ενεργεία βουλευτές που υποτίθεται ήδη έχει ταχθεί με τους «Ανεξάρτητους Έλληνες», ζήτησε περιθώριο 48 ωρών, προκειμένου να το ξανασκεφτεί, να μιλήσει με τους ψηφοφόρους του και να τους απαντήσει την Παρασκευή.

Στο γραφείο των ανεξαρτήτων στη σύσκεψη βρίσκονταν οι: Κ. Μαρκόπουλος, Ε. Κουντουρά, Σπ. Γαληνός, Τ. Μελάς, Δ. Σταμάτης, Τα. Ιατρίδη, Μιχ. Γιαννάκης, Μ. Κόλλια Τσαρουχά.

Απουσίαζαν Π. Καμμένος και Χρ. Ζώης.

Λίγο πριν την έναρξη της συνεδρίασης των ανεξάρτητων, ο Γ.  Βλάχος, αποχώρησε δηλώνοντας ότι το όχι στο μνημόνιο δεν είναι ιδεολογία και ότι θα φύγει και θα πάει σπίτι του, χωρίς να συμμετάσχει σε κανένα πολιτικό σχήμα.

Αντικοινοβουλευτικός


Δήλωση του βουλευτή Βοιωτίας, κ. Μιχάλη Γιαννάκη:

«Κάποιοι τις τελευταίες μέρες, επιλέγουν σκόπιμα να ερμηνεύσουν τις πολιτικές μου επιλογές και να επινοήσουν σενάρια για το πολιτικό μου μέλλον.

 Για να πάψουν επιτέλους να σπαταλούν φαιά ουσία και μελάνι, ας αποδεχτούν ότι το μοναδικό μου κριτήριο για την καταψήφιση τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου μνημονίου, είναι ο μονοδιάστατος προσανατολισμός τους που υποθηκεύει το μέλλον της χώρας, βαθαίνει την ύφεση, εκτοξεύει την ανεργία και πολλαπλασιάζει τα αδιέξοδα της οικονομίας και της κοινωνίας.

 Όσο για το πολιτικό μου μέλλον, αυτό είναι συνυφασμένο με αρχές και αξίες, που διαχρονικά υπηρετώ και υπερασπίζομαι. Αυτές τις αρχές και αξίες δεν τις διαπραγματεύομαι με οποιοδήποτε αντάλλαγμα, ούτε για θέσεις σε ψηφοδέλτια ούτε για οφίκια.»

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/03/2012 18:22:47

    Ιδού ο νυμφίος έρχεται..
    ΥΓ: Ακόμα και η μπιρίμπα περισσότερο ενδιαφέρον έχει, όταν παίζουν πάνω από τρεις...

  2. Μιχαλόπουλος Απόστολος avatar
    Μιχαλόπουλος Απόστολος 14/03/2012 18:39:45

    ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΟΝΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ SITE. ΘΥΜΙΖΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΣΧΑΡΙΑ, ΟΧΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Μιχαλόπουλος Απόστολος 14/03/2012 18:55:00

      Αληθεύεις ότι βουλευτής Γ.Βλάχος ζητάει κι αυτός δεν ξέρει τι για να υπογράψει;

    • αναγνωστης avatar
      αναγνωστης @ Μιχαλόπουλος Απόστολος 14/03/2012 18:56:17

      Δηλαδή θα κάνετε εκστρατεία κατηγορώντας τους οπαδούς της ΝΔ ως ..."μοσχάρια"; Ναι. Σας παρακαλώ πολύ. Κάντε το !!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ αναγνωστης 14/03/2012 19:14:37

        Δεν παίζει, φοβούνται μην μπερδευτούν οι δικοί τους...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ TopGunZ 14/03/2012 19:39:23

          Επικά σχόλια!!!

          Αυτόματη μετάλλαξη των προβάτων σε λιοντάρια μόνο ένας ονειροπαρμένος θεωρεί πως θα συμβεί. Αν όμως πει πως θα ξυπνήσουν τα κοιμισμένα λιοντάρια το συζητάμε...

  3. tasos1 avatar
    tasos1 14/03/2012 18:54:33

    Παραιτηθείτε κ. Μαρκόπουλε και λοιποί συγγενείς... Και κατεβείτε στο λαό αν έχετε κότσια... Όλα αυτά που κάνετε, καραγκιοζιλίκια είναι. Με τον Καμένο ή χωρίς, καμένα χαρτιά είστε από χέρι!

    • Πέτρος Π. avatar
      Πέτρος Π. @ tasos1 15/03/2012 01:17:27

      Eσείς οι οπαδοί του Σαμαρά που ξαφνικά ξεχάσατε τα ... Ζάππεια Ι και ΙΙ και αρκείστε πλέον μόνο σε διαβεβαιώσεις για αποκατάσταση των χαμηλών συντάξεων (οι οποίες, σημειωτέον, δεν έχουν θιγεί από το Μνημόνιο) μάθετε και τούτο: Η νέα δανειακή σύμβαση που ενέκρινε ο πρόεδρος Αντώνης και δημοσιεύτηκε πριν από λίγα λεπτά στο ΦΕΚ με τη μορφή Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (!!!) περιλαμβάνει ακόμη πιο επαχθείς όρους από την πρώτη. Σάς μεταφέρω ενδεικτικά μόνο έναν από τους όρους αυτούς:
      "Το Ελληνικό Δημόσιο, το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και η Τράπεζα της Ελλάδος παραιτούνται αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τα ίδια και τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι νομικών διαδικασιών σχετικών με τη δανειακή σύμβαση , συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλη διαταγής, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης και αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων στο μέτρο που αυτό δεν απαγορεύεται από αναγκαστικό νόμο".
      Σας μεταφέρω επίσης και την ερμηνεία αυτού του όρου που έκανε ο αρμόδιος Νομικός Σύμβουλος του Κράτους (περιλαμβάνεται σε σχετικό παράρτημα):
      "Ούτε το Δικαιούχο Κράτος Μέλος (εννοείται η Ελλάδα) ούτε η Τράπεζα της Ελλάδος ούτε κανένα από τα αντίστοιχα περιουσιακά τους στοιχεία εξαιρούνται, λόγω εθνικής κυριαρχίας ή για άλλο λόγο, της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης – πριν ή μετά την έκδοση δικαστικής απόφασης– ή
      εκτέλεσης σε σχέση με οποιοδήποτε ένδικο βοήθημα ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση".
      Αν δεν έχετε ακόμη ανατριχιάσει από τα παραπάνω, αν αυτά δεν σας θυμίζουν πλέον τίποτε από εκείνα που πριν από λίγο καιρό αποκήρυττε και κατήγγειλε ο πρόεδρος Αντώνης, τότε είναι βέβαιο ότι η μετάλλαξη δεν περιορίστηκε μόνο στον πρόεδρο!

  4. Κάτων avatar
    Κάτων 14/03/2012 18:57:35

    Τι κοινά έχουν ο Καρατζαφέρης, η Ντόρα και ο Καμένος;

    1. Ξεκίνησαν την πολιτική τους καριέρα από τη Νέα Δημοκρατία.
    2. «Μπήκαν» στην πολιτική από τον ...Μητσοτάκη! Πολιτικά του παιδιά είναι επομένως!
    3. Διδάχθηκαν μια τέχνη που ξέρει καλά ο Μητσοτάκης: την αποστασία!

    • abcd avatar
      abcd @ Κάτων 14/03/2012 19:31:28

      Γκούχου γκούχου ξέχασες έναν ακόμη η μάλλον δύο με αυτά ακριβώς τα γνωρίσματα ...η ιστορική αλήθεια είναι ιστορική αλήθεια δεν αλλάζει !!:)

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ abcd 14/03/2012 19:44:24

        Ευτυχώς δλδ που ο Σαμαράς είχε πολιτικό μέντορα τον Αβέρωφ γιατί θα μπορούσε κανείς να σας παρεξηγήσει πως υπονοείτε ότι την πατριωτική του στάση το '93 την τήρησε από ιδιοτέλεια. Επίσης, τέταρτο γνώρισμα τους το ότι το χαλί τους κοντεύει να κάνει λοφάκι (τα υπόλοιπα δεν τα ξαναγράφω Φάκτορα).

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ Κάτων 15/03/2012 11:32:09

      Πληροφοριακά... ο Καμμένος ήταν ο ιδρυτής και πρώτος πρόεδρος της νεολαίας της ΔΗΑΝΑ και απο τους πρώτους που αποχώρησαν απο τη ΝΔ στο πλευρό του Κωστή Στεφανόπουλου. Η δεύτερη αποχώρησή του απο την παράταξη ίσως είναι πολιτική του αυτοκτονία, αν δεν είναι προσανατολισμένη απο τη ΝΔ κίνηση για να καταστρέψει τον Καρατζαφέρη (το πιο πιθανό δηλαδή). Ο γράφων ήταν στην προεκλογική ομιλία του Πάνου το 89 ως υποψηφίου βουλευτή της ΔΗΑΝΑ στη Β' Αθήνας και τον χειροκροτούσα με πάθος σε κάθε αποστροφή του εναντίον του μπαμπά της Ντόρας. Είναι βέβαια κρίμα που κάπου ένα χρόνο μετά όχι μόνο εγκατέλειψε τον Στεφανόπουλο, αλλά έκανε το μπαμπά της Ντόρας κουμπάρο στο γάμο του...

  5. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 18:59:24

    Εγώ ψηφίζω Μαρκο-πούλο!

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Αδέξιος Δεξιός 16/03/2012 17:43:31

      Τον Μάρκο ή τον Πούλο;

  6. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 14/03/2012 19:00:33

    Η αγαπημένη της Ντόρας κ. Σπανού πριν από λίγο στον Φλας: "Σήμερα θα ανακοινωθεί η Κ.Ο. του Π. Καμμένου. Λέγεται ότι θα πάει εκεί ο Κ. Μαρκόπουλος ακόμα και ο Χρ. Ζώης".

    Ακόμα ανακοινώνεται η ΚΟ, αλλά η κυρία Σπανού συνεχίζει: "Δεν ξέρω αν φτάνει η βοήθεια του Θεού που επικαλέστηκε ο κ. Σαμαράς για την αυτοδυναμία". Συγκρατηθείτε κυρία μου, δεν κάνει να δείχνετε έτσι τις προτιμήσεις σας.

    • Tassos avatar
      Tassos @ αναγνωστης 14/03/2012 20:54:05

      Τι θα γίνει με τον Flash? Ο ιδιοκτήτης του παραπέμπεται ως κλεπταποδόχος του Λαυρεντιάδη, ενώ το κρατάν να μην φαλιρίσει για να υπονομεύουν την ΝΔ οι δημοσιογράφοι του που σχεδόν όλοι σιτίζονται από το ΠΑΣΟΚ όπως η Σπανού και ο Κύρτσος.

  7. airman avatar
    airman 14/03/2012 19:01:33

    ''Ένας από τους εν ενεργεία βουλευτές ....... ζήτησε περιθώριο 48 ωρών προκειμένου ........ να μιλήσει με τους ψηφοφόρους του''.
    Αυτό είναι το πρόβλημα με όσους έχουν αρτηριοσκληρωτικές νοοτροπίες. Θεωρούν τους ψηφοφόρους ''δικούς τους'' προσωπικά και όχι απλά υποστηρικτές κοινών ιδεών, τις οποίες εκφράζουν οι ίδιοι ως εκλεγμένοι. Ένα ''κοπάδι'' που ο ''τσοπάνης'' το καθοδηγεί, το μαντρώνει, το αρμέγει κοκ. Και που ξέρει ο βουλευτής ποιοι είναι οι ''δικοί του'' ψηφοφόροι; Πως μπορεί και τους ξεχωρίζει; Και εφόσον τους ξεχωρίζει, τυγχάνουν διακριτικής/προνομιακής μεταχείρισης, άρα ''πελάτες''!
    Τέτοιου είδους πολιτικοί και πολιτευόμενοι πρέπει να πάνε στο σπίτι τους. Δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν παρά μόνο οπισθοδρόμηση. Καιρός είναι να δείξουμε έμπρακτα την απόφασή μας να τους ξεπεράσουμε, αφού οι ίδιοι δεν νοούν να το καταλάβουν ότι είναι εκφραστές του παρελθόντος και - άμεσα ή έμμεσα - συνυπεύθυνοι για τον πολιτικό πολιτισμό μας και την κατάντια του.

  8. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 14/03/2012 19:03:29

    Απο κοντά και ο κ. Γ. Κύρτσος στον Φλας: "Ο Καμμένος γίνεται ηγέτης τμήματος της πολυκατοικίας η οποία είναι ήδη μπερδεμένη και προβληματική και από ό,τι φαίνεται θα γίνει ακόμα περισσότερο μπερδεμένη και προβληματική...". Γιατί τα λέει αυτά; Μα γιατί δεν τον βάζουν βουλευτή στη ΝΔ. Επειδή ξέρουν. Και επειδή δεν ξεχνούν οτι ήταν μυστικοσύμβουλος και της Ντόρας και του μπαμπά της.

  9. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 19:03:44

    Ολοι αυτοί οι γίγαντες της πολιτικής που θα ήταν αν δεν τους ψήφιζε η βάση της ΝΔ, οέο;
    Αυτά προς γνώσιν και συμμόρφωση για τις εκλογές που έρχονται

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 20:35:47

      εκει που θα ηταν και ο σαμαρας εαν δεν αποφασιζαμε να σηκωθουμε απο τον καναπε και να μην αφησουμε το κομμα στην κορη του μητσοτακη

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ LEWNIDAS 14/03/2012 22:10:11

        Σωστός ο Λεωνίδας

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/03/2012 19:21:51

    Πάντως από κουρτίνες δε θα ξεμείνουν.

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/03/2012 19:28:33

      Οι κουρτίνες σατέν πορφυρί ή νάΰλον κλαρωτές;

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ juliet 14/03/2012 19:35:27

        Καλησπέρα Juliet
        Οι προτιμήσεις του κυρίου Ευβοιώτη είναι βαρύ σατέν με φούντες.

        • juliet avatar
          juliet @ Φελίζα 14/03/2012 19:45:13

          Φελίζα ,
          καλησπέρα , φούντες ......τι σοι φούντες για τη λυπητερή.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 14/03/2012 19:37:55

        Λυπάμαι juliet, αλλά δεν είμαι ο Χυτήρογλου!!

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/03/2012 19:34:00

      Μην το λέτε αγαπητοί , μπορεί να ξέρουν από κουρτίνες αλλά ποιός θα τις πληρώσει εν μέσω κρίσης?
      Εκτός αν είναι και αυτοί μέσα στο τρελλό πάρτυ που γίνεται τώρα ,κυρίως από την πράσινη γλίτσα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Φελίζα 14/03/2012 19:41:20

        Πάντως στο Παιδείας τα χρήματα τα εξοικονόμησαν από το κλείσιμο σχολείων..βάλε τώρα πόσα σχολεία, νοσοκομεία, αστυνομικά τμήματα, στρατόπεδα κλπ θα ξανακλείσουν..κουρτίνες υπάρχουν!

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ ΕΥΑ 14/03/2012 21:45:03

          Το παιδείας μια χαρά το έφτιαξε η Αννούλα!!!! Άκουγα σήμερα ότι υπάρχει πρόβλημα με τα βιβλία της επόμενης χρονιάς , αλήθεια με τα φετινά τι έγινε?

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Φελίζα 14/03/2012 22:03:25

            Βρε δε βαριέσαι...λείπουν λίγα, αλλά τι να γίνει..σημασία έχει που το κορίτσι τώρα πήγε στο Ανάπτυξης..ίσως να καταφέρει να το αλλάξει κι αυτό το όνομα..να το κάνει Ανάπνιξης...

  11. Bohemian avatar
    Bohemian 14/03/2012 19:25:44

    Πολυκερματισμό του πολιτικού συστήματος και οκτακομματική Βουλή δείχνει νέα δημοσκόπηση τηςPulse για την εφημερίδα το «Ποντίκι» που κυκλοφορεί αύριο.
    Πρόθεση ψήφου
    ΝΔ 17%
    ΠΑΣΟΚ 10 %
    ΚΚΕ 9,5%
    ΣΥΡΙΖΑ 9,5%
    Δημοκρατική Αριστερά 8 %
    Ανεξάρτητοι Έλληνες 5 %
    Χρυσή Αυγή 3,5%
    ΛΑΟΣ 3%
    Οικολόγοι Πράσινοι 2%
    ΔΗΣΥ 2%
    Άρμα Πολιτών 2%.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Bohemian 14/03/2012 19:48:15

      Πάρτυ κάνει το σύστημα ΠΑΣΟΚ με το γεννοβόλημα κομμάτων. Μαντρώνουμε τους δικούς μας σε αποκόμματα, διασπάμε το δεξιό μέτωπο και αφήνουμε την αριστερά να παίζει την μπαλίτσα της μακρυά από ευθύνες. Πιο πιθανό το κόβω να μπει το Κόμμα Ελλήνων Πειρατών στο παιχνίδι παρά τα διάφορα μεταλλαγμένα ανδράποδα.

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 14/03/2012 20:02:52

        Top,
        Το εν λόγω κόμμα έχει έδρα τη Χαλκιδική;χαχαχα

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ juliet 14/03/2012 21:09:32

          Χαχαχαχα, όχι όχι, το μπερδεύεις με το Κόμμα Ελλήνων Πουρατών, εκ του "πουρό" (αλλιώς γεροξούρας).

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 15/03/2012 03:51:24

            Νεαρέ..συμμαζέψου διότι την άλλη φορά
            δε θα σε κάνει βόλτα με ταξί.
            Ψάχνει για υποψήφιους,όχι για το κόμμα των
            «Πουρατών»αλλά για το κόμμα των «Πειραγμένων».
            Κερνάει και τσάι με νηστήσιμα κουλουράκια άκουσα..

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 15/03/2012 07:53:50

            Top,

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 15/03/2012 07:59:46

            Top,
            μην ακους τίποτε,τι πειρατών -τι πουρατών ,εννοείτε πειρατές ''πουρά''!έχουνε και πείρα πυρπόλησης οχυρών και κάστρων.Καλημέρα....

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ juliet 15/03/2012 09:59:52

            Τι να πυρπολήσουν juliet μου, η μόνη επαφή που μπορούν να έχουνε με το στοιχείο της φωτιάς είναι καμιά θερμοφόρα ή καμιά θερμαντική κρέμα για τη μέση.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 15/03/2012 10:59:11

            Τοπ φιρί φιρί το πας να εισηγηθεί τη διαγραφή σου !

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 15/03/2012 17:28:34

            Χαχαχαχα,μην πτοείσαι, έχουνε ανάγκη κάποιο να φέρνει τις κρέμες για τη μέση και τα χάπια για τα τριγλυκερίδια και την χοληστερίνη.

      • anonymous avatar
        anonymous @ TopGunZ 14/03/2012 23:45:41

        TopGunZ
        κάνεις λάθος. Βρισκόμαστε σε φάση διάλυσης του υπάρχοντος σκηνικού. Πάμε ολοταχώς σε νέα σχήματα. Όλοι μα όλοι οι παλιοί θα φύγουν. Τώρα βρισκόμαστε απλά στην αρχή.

  12. vaggelis avatar
    vaggelis 14/03/2012 19:40:39

    σιγουρα και αυτο το GALLOP ειναι πειραγμενο

  13. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 14/03/2012 19:40:43

    ο βουλευτής Γιώργος Βλάχος ξεκαθάρισε ότι δεν προτίθεται να προσχωρήσει στους "Ανεξάρτητους Έλληνες" και σε δήλωσή του ανέφερε: "Το "όχι" στο μνημόνιο δεν μπορεί να γίνει ιδεολογία. Δεν είναι αυτοσκοπός να εκλεγώ. Αν δεν με θέλει η ΝΔ, θα πάω σπίτι μου. Αυτή τη στιγμή όμως δεν πάω πουθενά".

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Αυτόνομος 14/03/2012 22:08:54

      Ο Βλάχος δεν είναι ούτε Καμμένος, ούτε Μαρκόπουλος.

  14. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 14/03/2012 20:31:08

    Εγώ ρε παιδιά λέω να κάνουν τους "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΣ".

    Γιατί στ' αλήθεια, αυτό δεν προσπάθησαν να κάνουν!
    Να εκβιάσουν το Σαμαρά -μιας και ήταν 20, που πίστεψαν ότι δεν θα τους διαγράψει-. Και όχι μόνο το είχαν πιστέψει, αλλά το λένε κιόλας!
    Αν περνούσε αυτός ο εκβιασμός, θα τον είχαν όμηρο για κάθε του απόφαση που πιθανόν δεν θα τους άρεσε και θα του κουνούσαν το χαρτί της ομηρίας.
    Ουσιαστικά δηλαδή, προσπάθησαν να σφετεριστούν την αξιοπιστία και την δυναμική της ηγεσίας, κάποιοι για τους προσωπικούς τους λόγους και κάποιοι άλλοι γιατί βιάστηκαν να πάρουν ηγετικούς δρόμους.

    Αλλά εδώ πλέον ταιριάζει αυτό που λέει η παροιμία: "εκεί που οι καπεταναίοι κρεμούσαν τ άρματα, κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια".

  15. franc avatar
    franc 14/03/2012 21:56:11

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς,
    Αλλά η κίνηση Καμμένου μάλλον θετική είναι για την παράταξη της ΝΔ.
    Είναι ακριβώς το ανάλογο του plan b 'οπως είχε πει και ο Σαμαράς στην Μέρκελ.
    Είναι το ανάχωμα για τους αγανακτισμένους Δεξιούς Αντιμνημονιακούς πρίν περάσουν στο απέναντι στρατόπεδο. Γι αυτό νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να το μακραίνουμε το θέμα...

    • E C avatar
      E C @ franc 15/03/2012 18:24:51

      Πόσο δίκιο έχετε!

  16. Κάτων avatar
    Κάτων 14/03/2012 22:30:24

    Ήτανε τρείς αδελφωμένοι, κόμμα, τελεία, περισπωμένη

    http://www.youtube.com/watch?v=VSpe-SyAF4M

  17. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 14/03/2012 23:46:24

    Παντως εγώ δεν συμφωνώ με αυτήν την συνεχιζόμενη αρθρογραφία και τον συνεχή χλευασμό κάθε νέας πολιτικής κίνησης.Ξεκίνησε σαν καζούρα,γούστο είχε,αλλά έχουμε όλοι λίγο ξεφύγει.Δικαίωμα τους είναι και θα κριθούν και αυτοί...

  18. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 15/03/2012 01:25:03

    Εσύ τεράστιες που δεν είσαι μεταλλαγμένος τις μας προτείνεις; Ζώη, ή Κουντουρά;

    • Πέτρος Π. avatar
      Πέτρος Π. @ Αυτόνομος 15/03/2012 01:49:42

      Πάντως όχι Κυριάκο Μητσοτάκη (μπρρρρ), Νότη Μηταράκη, Κώστα Χατζηδάκη, Άρη Σπηλιωτόπουλο, Δημήτρη Αβραμόπουλο, Ν. Δένδια και λοιπές νεοφιλελεύθερες δυνάμεις που θα κάνουν τα 2 Μνημόνια να φαίνονται ως ... "κοινωνικά συμβόλαια" αν αναλάβουν και αρχίσουν να νομοθετούν!!!!

      • Πέτρος Π. avatar
        Πέτρος Π. @ Πέτρος Π. 15/03/2012 01:52:37

        Και προπαντός δεν σού προτείνω ποτέ...υιό Ψυχάρη!!!!
        Αν σού θυμίζει τίποτα το επίθετο!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Πέτρος Π. 15/03/2012 09:58:32

          Ενώ το επίθετο του Καμμένου λίγα μας θυμίζει...

        • tak avatar
          tak @ Πέτρος Π. 16/03/2012 17:41:30

          1.Στις δημοκρατικές πολιτείες, η ευθύνη δεν είναι συλλογική.
          2.Η πολιτική δεν είναι αφαίρεση, είναι σύνθεση.
          3.Το γινάτι βγάζει μάτι.

  19. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 15/03/2012 03:09:58

    Τα πολιτικά επιχειρήματα εναντίον του Καμμένου, πρέπει να αναζητηθούν στην εσωκομματική του πορεία. Υπενθυμίζω μερικά σημαντικά γεγονότα: Στήριξη του Β. Πολύδωρα στις εσωκομματικές του 1997 και όχι του Καραμανλή, στήριξη της Ντόρας (έστω αρχικά) στις εσωκομματικές του 2009, και ακόμα στήριξη Σταμούλη (υποψηφίου του ΚΚΕ στην Ικαρία το 2010, κόντρα στην γραμμή ΝΔ).

    • tak avatar
      tak @ Βατάτζης 15/03/2012 08:12:51

      Ιωάννης33 Βατάτζης; Ένας σε συσκευασία ... δύο ή σύμπτωση;

  20. thanasis avatar
    thanasis 15/03/2012 10:16:44

    είναι κατάντια αν είσαι βουλευτής και έχεις διατελέσει υπουργός να αποδέχεσαι σαν αρχηγό σου το Καμμένο...

  21. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 15/03/2012 12:41:07

    Η πρώτη ανάρτηση του antinews για το κόμμα "Ανεξάρτητοι Έλληνες".
    Κάλιο αργά παρά ποτέ.
    Δεν ξέρω αν ερίζουν ή όχι για την αρχηγία κτλ,αυτό που ξέρω είναι ότι αν μπει μπροστά ο Μαρκεζίνης όπως συζητείται, προβλέπω να παίρνει διψήφιο ποσοστό ο Καμμένος.

    • factorx avatar
      factorx @ Γιώργος 33 15/03/2012 12:52:07

      Μην διαβάζεις πολύ ΒΗΜΑ γιατί κάνει κακό στην υγεία. Να περιμένουμε να δούμε πάντως γα τον Μαρκεζίνη γιατί μέχρι χθες ξέραμε ότι ο Ζώης πήγε και τον είδε για το αγγλικό δίκαιο. Και το σενάριο μαρκεζίνη το διέψευσε ο ίδιος ο Καμμένος

    • E C avatar
      E C @ Γιώργος 33 15/03/2012 18:26:27

      Μην αυταπατώμεθα. Ο Sir Μαρκεζίνης είναι σοβαρός άνθρωπος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.