#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/03/2011 13:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αναπληρωτές τομεάρχες Οικονομικών δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος



Επειδή  γράφτηκαν πολλά για την  αντίδραση της ΝΔ στις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής, η άποψη μου είναι η εξής:

Η δήλωση του κ. Σταϊκούρα ήταν ατυχής.  Αν έκανε λάθος, πρέπει να ζητήσει συγνώμη. Αν τα πιστεύει, τότε κακώς βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.  Αν δεν γνώριζε σε τι αναφερόταν, ακόμα χειρότερα.

Η δήλωση του κ. Σαμαρά, έστω και καθυστερημένα, έβαλε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις.

Τέλος, επειδή η οικονομία θα παραμείνει στην ατζέντα για πολύ καιρό ακόμα και θα αποτελέσει  το  θέμα των εκλογών, όποτε και  αν γίνουν, ο κ. Σαμαράς πρέπει να  εμφανίσει το πρόσωπο που θα έχει την ευθύνη της οικονομικής πολιτικής. Οι  …αναπληρωτές τομεάρχες δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος.

Κ.Ρ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 13/03/2011 13:16:42

    Δυστυχώς, υπάρχουν αρκετοί Σταικούρες. Δεν γίνεται να τρέχει ο Σαμαράς να συμαζεύει τα ασυμάζευτα μετά τις ατυχείς(?!) τους δηλώσεις. Κάτι πρέπει να γίνει και γρήγορα. Πριν η ΝΔ αναστήσει ξανά το πολιτικό πτώμα του ΠΑΣΟΚ.

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ Π avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ Π 13/03/2011 13:28:04

    Ειναι σαφες οτι στον κρισιμο τομεα της οικονομιας,εκει αλλωστε θα γινει και η τελικη αναμετρηση την ωρα των εκλογων, ο Σαμαρας οφειλει αμεσα να αντικαταστησει την μετριοτητα που ακουει στο ονομα Σταικουρας.Ποτε δεν ειναι αργα.

  3. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 13/03/2011 13:32:24

    οποιος παρακολουθησε τι εγινε χθες στο διαδικτυο θα καταλαβε.
    Και δεν εννοω στο antinews που ειναι πολυ μεγαλης αναγνωσιμοτητας και επισκεψιμοτητας και εχει και παμπολα links!

    Και τα πιο μικρα μπλογκς στην περιφερεια, χθες κατακλυστηκαν απο μηνυματα για το οτι η ΝΔ δυστυχως δεν μπορει. Υπηρξαν αρθρα και σχολια που αν τα διαβαζε κανεις στη Συγγρου θα επεφτε σε καταθλιψη! Χθες ΕΧΑΣΑΝ πολυ!!

    Δυστυχως δεν ειναι μονο ενας οι τομεαρχες που "ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ", αλλα πολλοι. Ισως οι περισσοτεροι!
    Παρτε τον καταλογο ολων των τομεαρχων και αν κρατουσατε εστω και πεντε απο αυτους θα ηταν ζητημα.
    Εχουν τεραστιο προβλημα αντιπολιτευσης αλλα δεν φαινονται να το αντιλαμβανονται!!

    Η απορια μου εγκειται στο εξης: οι δημοσκοπησεις, που τους εχουν (ολες μα ολες) γυρω στο 20% τον τελευταιο εναμιση χρονο, δεν τους τρομαζουν?
    Η περιμενουν οτι λιγο-λιγο θα τσιμπανε και απο κατι?

  4. spiros avatar
    spiros 13/03/2011 13:34:12

    Όποιος βιάζεται σκοντάφτει . Άρα το συγνώμη είναι η ελάχιστη κίνηση σεβασμού των οπαδών της ΝΔ και του κόσμου που οραματίζεται κάτι διαφορετικό.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 13/03/2011 13:35:48

    Συμφωνώ όποιος δίνει εξετάσεις και κόβεται πρέπει να αλλάζει και άμεσα.

    Τα δύο χαρακτηριστικά της σωστής διοίκησης είναι η επιβράβευση και η τιμωρία.

    Απλά ο Σταικούρας είναι η επαφή του Σαμαρά με το Καραμνλικό μπλόκ.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2011 13:44:21

    Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να πάρει επάνω του όλο το βάρος των δηλώσεων και της επικοινωνίας. Δεν γίνεται διαφορετικά, με υποστήριξη από τον εκπρόσωπο τύπου, αλλά η πρώτη δήλωση θα πρέπει να γίνεται από τον ίδιο. Η σοβαρότητα της πολιτικής κατάστασης το επιτρέπει απόλυτα.
    Όλα τα θέματα σήμερα είναι μείζονα, δεν υπάρχουν ελάσσονα, Μνημόνιο και Εθνικά/Λαθρομετανάστευση.
    Λίγες και κοφτές κουβέντες.

    Η διαφορά μεταξύ των δύο δηλώσεων είναι τραγική από άποψη ευστοχίας αντιπολιτευτικού λόγου αλλά και πολιτικής οξυδέρκειας. Άλλοι τόποι, στην κυριολεξία.

    Εκτός αν ο τομεάρχης μίλησε συνειδητά...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 13/03/2011 14:01:15

      Aπο διαφορα ουσιας που ειναι η διαφορα των δυο δηλωσων;
      Και οι δυο ειπαν οτι απο τα 4 αιτηματα της ΝΔ επιτευχθηκαν τα 2 και οτι υπαρχει δεσμευση για την ακινητη περιουσια.
      Απλως ο τονος διεφερε.
      Και οι τομεαρχες οικονομιας ειναι οι μονοι που κινουνται.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 13/03/2011 14:22:13

        Η ουσία εδώ είναι ότι ο ένας -Σ.- ακούστηκε σαν εκπρόσωπος της κυβέρνησης.
        Η ουσία είναι ότι ο Α.Σ. ξεκίνησε και έκλεισε αντιπολιτευτικά και αμφισβητώντας το μνημόνιο και τα αποτελέσματά του, εκφράζοντας επιφυλάξεις.
        Μόνο ο ένας -Α.Σ. - είπε και το κατάλαβαν όλοι, ότι τα 2 αιτήματα τα προωθούσε πρώτη η ΝΔ.
        Στη δήλωση του άλλου Σ.- έπρεπε να ψάξεις για να βρεις κάποια αντιπολίτευση ανάμεσα στις λεξεις.
        Η δήλωση αυτή ήταν δήλωση συναίνεσης.
        Ο τόνος έχει μεγάλη σημασία.
        Όσο πιο σοβαρότερο είναι το θέμα, τόσο μεγαλύτερη σημασία αποκτά το κάθε "και" και τόσο πιο λεπτό είναι το φίλτρο που περνάει η δήλωση.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 13/03/2011 14:35:00

          Είναι η πρώτη φορά που οι όποιες αντιπολιτευτικές δηλώσεις ενός προέδρου κόμματος έρχονται τόσο κατάφωρα και συστηματικά σε ευθεία διάσταση με σχεδόν συμπολιτευτικές δηλώσεις πολλών κατώτερων στελεχών.

          Αυτό σημαίνει είτε πραγματική αδυναμία κατανόησης των θέσεων και θεμελιώδεις διαφορές, είτε συνειδητή υπονόμευση είτε συναίνεση.
          Νομίζω ούτε επι Βενιζέλου ΓαΠ δεν παρατηρείτο το φαινόμενο σε αυτή την έκταση.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ αλλενάκι 13/03/2011 14:38:43

            Μπορει να σημανει και οτι η διαφορα τονων προκαλει συγχυση πχ. η κραυγαλεα αντιμνημονιακοτητα εχει δημιουργησει σε πολλους την εντυπωση οτι καλοβλεπει η ΝΔ σταση πληρωμων οπως αλλοι αντιμνημονιακοι.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ αλλενάκι 13/03/2011 14:36:20

          Το ξερω αλλα το ΠΑΣΟΚ κυβερνησε δεκαετιες με τους τονους και τις εντυπωσεις και οσοι ησαν παντα αντιθετοι στις πασοκιες εχουν αποκτησει μια αλλεργια στην προταξη τονων αντι της ουσιας.
          Δεν διαφωνω οτι η πικοινωνια ειναι σημαντικη.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ψυχραιμια 13/03/2011 14:43:08

            Μα θέλει τόση εξυπνάδα για να αντιληφθείς ότι ως τομεάρχης της αντιπολίτευσης δεν ξεκινάς μια δήλωση με:

            "Θεωρώ επιτυχία τα αποτελέσματα της Συνόδου..." ή κάπως έτσι;

            Ο Α.Σ. δεν ανέβασε κανένα τόνο, η δήλωση ήταν πάρα πολύ πολιτισμένη, αλλά κάθετη και δεν άφηνε περιθώριο για παρερμηνείες.

  7. Nikos avatar
    Nikos 13/03/2011 13:52:42

    Τα πράγματα είναι απλά:

    Τα άτομα που βρίσκονταν στις κυβερνήσεις Κώστα Καραμανλή πρέπει να απομακρυνθούν διότι με αυτά η ΝΔ δεν πείθει τον κόσμο.

    Υπάρχει πολύ καλύτερο υλικό στη ΝΔ που δεν είναι βουλευτές. Ας παρθεί μία γενναία απόφαση που να λέει "Οι βουλευτές έχουν την ευθύνη του νομοθετικού έργου. Η δράση τους να περιορίζεται στη βουλή και στο να πείσουν τον κόσμο για τις θέσεις τους. Η αντιπολιτευτική τακτική, η διαμόρφωση πολτικής, η αξιοποίηση των σύγχρονων μέσων για τα προηγούμενα, να ανατεθεί σε ανθρώπους νέους, ικανούς με μόρφωση και ιδέες. ΟΧΙ στους βουλευτές!!!

  8. CHRISTOF, avatar
    CHRISTOF, 13/03/2011 14:03:01

    Η Ν.Δ πρεπει να στηριξει τη ραχοκκαλια της Ελλαδος που ειναι η μεσαια ταξη . Καθε μερα να κανει προτασεις για την οικονομια, τους μεταναστες, την εγκληματικοτητα.Τερμα οι λεπτες ισορροπιες με τους εσσωκοματικους.Στα παραθυρα πρεπει να βγαινουν οι τομεαρχες και οχι οι εκλεκτοι των καναλιων.

  9. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 13/03/2011 14:06:22

    Βρε δε βάζει τον Τζαβάρα που ανάβει σαν σπίρτο του καμινέτου, ή τον Καμμένο που δε κολλάει πουθενά.
    Αυτοί οι Σταϊκούρες και Μυταράκηδες δεν εμπνέουν ....αγωνιστικό ταμπεραμέντο. Σαν απουσιολόγοι γυμνασίου μου φαίνονται .
    Εδώ πρέπει να βάλει κάποιον που να γυαλίζει το μάτι του.
    Κάποιον μονίμως θυμωμένο και διαμαρτυρόμενο συνάμα.

  10. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 13/03/2011 14:16:30

    Κύριο Κωνσταντίνο Π.: Αναφορικά με τις δυνατότητες των τομεαρχών, ας μην παραγνωρίζουμε το γεγονός οτι τα Μεσα ενημέρωσης ΔΕΝ προβάλλουν τις θέσεις της ΝΔ, δεν μας δίνουν βήμα να αρθρώσουμε αντίλογο, ιδίως οταν γνωρίζουν οτι υπάρχουν προτάσεις που αποθεμελιώνουν τις κυβερνητικές εξαγγελίες ! Το βίωσα προσωπικά όντας επί ένα χρόνο υπεύθυνη του τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ούτε παρέμβαση τηλεφωνική δεν μου επέτρεπαν οταν ήταν στον αέρα η κυρία Διαμαντοπούλου... Πώς να ενημερωθεί η κοινή γνώμη οταν η πληροφόρηση ελέγχεται με όρους διατεταγμένης υπηρεσίας?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 13/03/2011 14:19:34

      Αγαπητή κυρία Βόζεμπεργκ
      γιατί δεν τα γράφετε αυτά;
      Οχι πως αμφιβάλλει κανένας οτι συμβαίνουν, αλλά είναι διαφορετικά να τα καταγγέλετε εσείς.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ ελιζα βοζεμπεργκ 13/03/2011 14:48:22

      κα Βοζεμπεργκ,
      Η παρεμβαση σας σας τιμα!!

      Χθες εγινε ενα επικοινωνιακο Βατερλω, το οποιο προφανως αντιληφθηκατε.
      Θα δεχτω οτι δεν σας εδιναν δυνατοτητα ακομη και τηλεοπτικης παρεμβασης.
      Απο την αλλη μερια ομως αλλο η επικοινωνια και αλλο η υπαρξη θεσεων.

      Και αφου αναφερθηκατε στην παιδεια στην οποια αυτη τη στιγμη γινεται κοσμογονια θα σας πω οτι πραγματικα αδυνατω να βρω τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΕΣ θεσεις της ΝΔ. Περα απο μια σειρα συγκεκκριμενων θεσεων που ανακοινωσε η ΔΑΠ, ο υπευθυνος τομεαρχης περι αλλα τιρβαζει, και σε καμμια περιπτωση δεν σας ζητω να παρετε θεση (επειδη αναφερθηκατε σε αυτον τον τομεα).

      Φαινεται ομως κα. Βοζεμπεργκ οτι οι προβληματισμοι στο κομμα δεν σχετιζονται με τους δικους μας προβληματισμους, παρα επικεντρωνονται στην εναγωνια αναζητηση περιφερειων για καθοδο στις επομενες εκλογες!
      Βριθει πληροφοριων ο κυριακατικος τυπος!

    • anonymous avatar
      anonymous @ ελιζα βοζεμπεργκ 13/03/2011 17:06:05

      Ο ρόλος των ΜΜΕ είναι γνωστός και δεν αποτελεί πλέον δικαιολογία. Απλά αλλάζει η στρατηγική ενημέρωσης και τα ΜΜΕ δεν υπολογίζονται ως μέσο ενημέρωσης.
      Όταν ανέλαβε ο Σαμαράς είχαμε επισημάνει ότι τα στελέχη του κόμματος θα πρέπει να είναι δίπλα στον κόσμο και να σηκώσουν την ενημέρωση στην πλάτη τους. Δηλ. άμεση πρωτογενής ενημέρωση.
      Επιπλέον υπάρχει το ίντερνετ και μπορείτε να περάσετε τις θέσεις σας άμεσα στον κόσμο. Μπορείτε να έχετε μια σελίδα όπου αμέσως θα σχολιάζετε ότι λέγεται. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το youtube. Είπε κάτι η Διαμαντοπούλου; Αμέσως βιντεάκι στο youtube.
      Εδώ ο Κουρής ανοίγει τα κανάλια το ένα μετά το άλλο. Εσείς δε μπορείτε να βρείτε έναν να αγοράσει μια συχνότητα να ενημερώνει τον κόσμο;

      ΥΓ. Για την κατάσταση στα ΜΜΕ είστε υπεύθυνοι εσείς. Ο Κυριακού ήταν δεξιός. Τον κάνατε να σιχαθεί τόσο πολύ που τώρα δεν τον ενδιαφέρει. Άλλωστε κανείς δεν ποντάρει σε κουτσό άλογο, και μέχρι η ΝΔ να σέβεται το κόσμο της θα παραμένει κουτσό άλογο.

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ anonymous 13/03/2011 17:37:26

        συμφωνω και επαυξανω ανωνυμε!
        αλλα να ενημερωσουν τι?
        να επικοινωνησουν τι?

        ΔΕΝ υπαρχουν θεσεις. Το παραδειγμα της παιδειας ειναι καταλυτικο. Η κ. Διαμαντοπουλου καταθετει σε λιγο τον καινουριο Νομο Πλαισιο για τα πανεπιστημια και οι υπευθυνοι τομεαρχες (Σπηλιωτοπουλος, Ταλιαδουρος, Κυριαζης, Τσαλιδης) αναλωνονται σε εκθεσεις ιδεων. Υπηρξε και σχετικο αρθρο στο antinews πριν λιγες μερες!!!
        http://www.antinews.gr/2011/03/11/90310/

    • aristos-g avatar
      aristos-g @ ελιζα βοζεμπεργκ 13/03/2011 18:50:20

      Κ. Βόζεμπεργκ, δεν μας τα λέτε καλά. Μην προσπαθείτε να δικαιολογηθείτε με κλάματα και παράπονα. Εμείς είπαμε ότι ο κ. Σταϊκούρας που βγήκε, αντί να κάνει καλό έκανε κακό. Εσείς μας λέτε ότι δεν περνάνε τις θέσεις σας τα ΜΜΕ. Αυτό είναι άλλο θέμα. Άλλο το ότι δεν σας περνάνε τις θέσεις και άλλο όταν βγαίνετε να μην ξέρετε τι λέτε. Ποτέ κανένας σας δεν μίλησε με αυτοπεποίθηση και δεν υπερασπίστηκε με θάρρος τις θέσεις της ΝΔ. Είστε όλοι σας ψοφοδεείς και κάνετε κακό στην εικόνα του αρχηγού και της ΝΔ. Εσείς, δε, κ.Βοζεμπέργκ, στο διάστημα που ήσαστε τομεάρχης παιδείας, μην παραπονιέστε ότι δεν βγήκατε, διοτι είναι ζήτημα αν εκδόσατε τρία ή τέσσερα δελτία τύπου. Γι' αυτό άλλωστε σας άλλαξε και ο Πρόεδρος. Μην προσπαθείτε λοιπόν να δικαιολογηθείτε, εγώ είμαι και συνάδελφος, ξέρω, παρακολουθώ, και κατά λάθος σας ψήφισα κιόλας. Δεν μιλάμε για εκείνους που δεν βγαίνουνε στην τηλεόραση, μιλάμε για εκείνους που βγαίνουνε και αντί για καλό κάνουν κακό. Λοιπόν, το κείμενό σας με τα παράπονα και τις κλάψες δεν έχει καμία σχέση. Αυτά είναι κόλπα παλιά και να τα αποφεύγετε.

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ aristos-g 13/03/2011 19:44:26

        κα. Βοζεμπεργκ,

        οπως βλεπετε αγριευουν τα πραγματα.
        πειτε το σας παρακαλω πολυ εκει στη Συγγρου

  11. ballomatou avatar
    ballomatou 13/03/2011 14:31:59

    Θα παρακαλουσα πολυ τους επιφανεις αρθρογραφους του σεβαστου ιστολογιου σας να μας πουνε ποιος ανοιξε τα ματια των Γερμανων για την ακινητη περιουσια και τα 50 δισ?Μηπως ητανε Ελληνες?Μηπως ανηκουν σε κομμα της πολυκατοικιας?

  12. Aggelos avatar
    Aggelos 13/03/2011 14:41:08

    "Το βίωσα προσωπικά όντας επί ένα χρόνο υπεύθυνη του τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ούτε παρέμβαση τηλεφωνική δεν μου επέτρεπαν οταν ήταν στον αέρα η κυρία Διαμαντοπούλου… Πώς να ενημερωθεί η κοινή γνώμη οταν η πληροφόρηση ελέγχεται με όρους διατεταγμένης υπηρεσίας?"

    να τα πειτε οξω απο τα δοντια οπως ο Μιχελακης ξεκινησε..

    καθαρες καταγγελιες παντου,,επιθεση,,οχι να το παιζουμε καλα παιδια,,παρακαλωντας με διαφορους γλυκαναλατους εκπροσωπους να ακουστουμε ως κομμα..

  13. ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ avatar
    ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 13/03/2011 14:41:58

    Αξιότιμη κ. Βόζεμπεργκ, πείτε τα επιτέλους! Γνωρίζετε τί αγώνα κάνουν όσοι έχουν γνώσεις επί των θεμάτων και συνεχώς τους προβάλλεται το επιχείρημα ότι η ΝΔ ποτέ δεν δήλωσε κάτι επί των κρίσιμων θεμάτων; Έγραψα ένα απλό κείμενο στο Facebook για το έλλεμμα επικοινωνίας που υπήρξε χθες από την πλευρά της ΝΔ επί του κ. Σταϊκούρα και από αρκετούς μόνο που δεν λιθοβολήθηκα. Ας αναλάβει ο καθένας που κατέχει ένα θώκο τις ευθύνες του..

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 13/03/2011 14:42:35

    σημερα ειδα στο εθνος...να γραφει οτιο Σαμαρας θα βαλει ολους τους βατοπεδινους ,δουκα ,μπασιακο και αλλους παλι στα ψηφοδελτια..

    παμε καλα?

    ελεος πια με τα πεταμενα σκουπιδια,,ας πανε για ανακυκλωση..το κομμα δεν ειναι χωματερη..

  15. man8os avatar
    man8os 13/03/2011 14:46:33

    H επιθυμια να ημαστε εθνικα οφελιμοι οδηγησε στο λαθος της συναινεσης.
    Το λαθος της συναινεσης αξιοποιηθηκε επικοινωνιακα απο το ΠΑΣΟΚ, και προκυψαμε απολογουμενοι.
    Προσπαθωντας να δειξουμε οτι δεν απολογουμαστε σε κανενα αλλα δικαιονομαστε καναμε το λαθος να υποστηριξουμε οτι η κυβερνηση εκανε αυτα που προτεινααμε, αρα η χωρα ειναι σε καλο δρομο.
    Και μολις αποκαλυπτονται το ανταλλαγματα παλι βγαινουμε απο κατω.
    Χρειαζεται εκ βαθρων αλλαγη στην ρητορικη μας και στον πολιτικο σχεδιασμο μας!
    Και αυτη η αλλαγη μπορει να γινει μονο θετωντας αιτημα εκλογων!

  16. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 13/03/2011 14:47:22

    Η παρεμβαση σας σας τιμα!!

    Χθες εγινε ενα επικοινωνιακο Βατερλω, το οποιο προφανως αντιληφθηκατε.
    Θα δεχτω οτι δεν σας εδιναν δυνατοτητα ακομη και τηλεοπτικης παρεμβασης.
    Απο την αλλη μερια ομως αλλο η επικοινωνια και αλλο η υπαρξη θεσεων.

    Και αφου αναφερθηκατε στην παιδεια στην οποια αυτη τη στιγμη γινεται κοσμογονια θα σας πω οτι πραγματικα αδυνατω να βρω τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΕΣ θεσεις της ΝΔ. Περα απο μια σειρα συγκεκκριμενων θεσεων που ανακοινωσε η ΔΑΠ, ο υπευθυνος τομεαρχης περι αλλα τιρβαζει, και σε καμμια περιπτωση δεν σας ζητω να παρετε θεση (επειδη αναφερθηκατε σε αυτον τον τομεα).

    Φαινεται ομως κα. Βοζεμπεργκ οτι οι προβληματισμοι στο κομμα δεν σχετιζονται με τους δικους μας προβληματισμους, παρα επικεντρωνονται στην εναγωνια αναζητηση περιφερειων για καθοδο στις επομενες εκλογες!
    Βριθει πληροφοριων ο κυριακατικος τυπος!

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Κωσταντινος Π. 13/03/2011 14:49:16

      το σχολιο ηταν για πιο πανω
      ζητω συγνωμη για την επαναληψη

  17. koronakis avatar
    koronakis 13/03/2011 14:50:01

    ΟΛΟΙ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ!!!! Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ koronakis 13/03/2011 14:57:15

      όλοι στο μνημόνιο;
      Ας τον κάνει ο ΓΑΠ Υπουργό να ηρεμήσει.

    • man8os avatar
      man8os @ koronakis 13/03/2011 15:05:04

      Στηριζουμε Καρατζαφερη για ΥΠΟΙΚ!!
      Στηριζουμε Αδωνη για Υπουργο εσωτερικης ασφαλειας και αστυνομευσης!!
      Στηριζουμε Λιακοπουλο για υπουργειο εξωτερικων και αλλων υποθεσεων!!

      • factorx avatar
        factorx @ man8os 13/03/2011 15:24:51

        Κάπου γιουχάραν και τον Αδωνι ακούω. Αληθεύει; Με την Μπουμπουκα

        • man8os avatar
          man8os @ factorx 13/03/2011 15:30:12

          Ναι κατι ακουσα κι εγω. (Νομιζω στο κοντρα το ακουσα).

        • iraklitos avatar
          iraklitos @ factorx 13/03/2011 21:51:57

          Αν θέλετε να δείτε που και πως έφαγε το χοντρό γιουχάισμα ο Άδωνις μετά της τηλε-συζύγου του, ιδού!
          http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/03/blog-post_13.html
          Ίσως το πιο αιχμηρό "αντι-μπουμπουκικό" blog!

  18. juliet avatar
    juliet 13/03/2011 15:23:42

    Θα πρέπει να μάθουν να συνεργάζονται μεταξύ τους .
    Θα πρέπει να ελέχγουν την φιλαυτία τους.
    Θα πρέπει να εμπεδώσουν οτι υπάρχει ΑΡΧΗΓΟΣ.
    Θα πρέπει να ενεργούν για την άνοδο της παράταξης και οχι μόνο για να μαζέψουν ψηφουλάκια και το σπουδαιότερο
    θα πρέπει να σεβαστούν τους χιλιάδες Ελληνες που αποφασίζουν για τη τύχη της παράταξης, και καθημερινά αγωνίζονται για την επιβιωσή τους.

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/03/2011 15:48:16

    Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια για 3 απλούς λόγους, αρχίζοντας από τα δυσκολότερα και καταλήγοντας στα ...αυτονόητα:

    -δεν μπορούν να καταρτίσουν ένα απλό κατανοητό και σαφές πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής και διαχείρισης έτσι ώστε να καταλάβει ο κοσμάκης την διαφοροποίηση. (οι επαγγελματίες δεν ανησυχούν ...τα κόμματα πελάτες τους είναι όπως είναι δομημένα και λειτουργούν)
    -δεν μπορούν / δεν επαρκούν γιατί δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα κουλούρι στη ζωή τους, άνθρωποι που λόγω επιθέτου, καταγωγής ή σπουδών χωρίς ένα ένσημο είναι ...τομεάρχες και αύριο Υπουργοί....λέω κουλούρι γιατί το περίπτερο έχει δουλειά: ροή εμπορευμάτων, διαχείριση χρημάτων, λειτουργικές ανάγκες
    -το ιλαρότερο; δεν μπορούν ούτε να ψελλίσουν έστω αντιπολιτευτικές ανακοινώσεις γιατί: ράβδος στη γωνία άρα βρέχει...μέχρι εκεί φτάνουν τι να κάνουμε ...

    Ας πάμε τώρα στην ουσία: αρκετοί λέγαμε ότι θα μας σώσουν, γιατί είμαστε οι πελάτες τους, οι αγορές τους. Αν η χώρα αναδιαρθρώσει ή χρεοκοπήσει.... χρεοκοπεί η έκδοση κρατικών ομολόγων σε €. Πέρα από την οικονομική χασούρα ξένων τραπεζών, κεφαλαίων και ασφαλιστικών / συνταξιοδοτικών ταμείων (για τα εγχώρις τραπεζικά ιδρύματα έχουν απορροφήσει σε εγγυήσεις το 45% του ...ΑΕΠ + στοχευμένες καταθέσεις Δημοσίου) δημιουργείται ένα προηγούμενο για χώρες της ευρωζώνης που μπορούσε οποτεδήποτε να γίνει ένα καταστροφικό ντόμινο κατάρρευσης ...Πορτογαλία, Βέλγιο, Ισπανία, Ιταλία κλπ
    Οπότε βρήκαν ένα γίγαντα της οικονομικής σκέψης και μας έσωσαν ...τον ΓΑΠ.
    Τι του είπαν χθες κύριε Σταικούρα;
    Η επιμήκυνση και το επιτόκιο ήταν σίγουρα, το γράφαμε εδώ και 18 μήνες ότι δεν έβγαιναν και ήταν σίγουρο ακόμα και για παιδάκια της Δ δημοτικού που ξέρουν πρόσθεση:

    -να μας δανείσουν ξανά οι εταίροι μας προκειμένου να αγοράσουμε τα παλιά μας ομόλογα σε υποτιθέμενες καλές τιμές.
    Να ρωτήσω λοιπόν: τι έγινε με το πρόγραμμα επαναγοράς τοξικων ομόλογων στις ΗΠΑ (το λεγόμενο TARP); Μια τρύπα στο νερό γιατί με το που εγγυήθηκε η πληρωμή η τρέχουσα αξία έπιασε την ονομαστική, αφού υπήρχε εγγύηση.
    Για το τίποτα, αυτό έπρεπε να τονίσει κάποιος, αποδεχθήκαμε με επικύρωση Νόμου, τη χάραξη οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής από ...φούφουτους και για ευχαριστώ θα δώσουμε και Ελληνικό, Σπάτα, Ρίο, ΕΥΔΑΠ κλπ με τα συμβολαιογραφικά δικά μας (αξιοποίηση εκποίηση ή ότι άλλο σας βολεύει....)
    Τι κερδίσαμε; να δουλεύουν μεθαύριο αν βρουν δουλειά τα παιδιά μας με 500 € (εργασιακό κόστος γαρ) και εμείς έως τα 67 (προσδόκιμο γαρ) με κατάργηση μέχρι και επιδόματος ... ανεργίας.
    Μεγαλύτερη ύφεση και εξαθλίωση του βιοτικού επιπέδου των 2/3 του πληθυσμού, με ποσοστά ανεργίας ...Ισπανίας λίαν συντόμως.
    Αλλά σώσαμε τις Τράπεζες και τους φίλους μας.
    Δυστυχώς δεν έχουμε όχι μόνο Ιρλανδούς δημοσιογράφους αλλά και Ιρλανδούς πολιτικούς.
    Από τη στιγμή δε που η οικονομική και κοινωνική πολιτική είναι δεδομένη (εικοσαετές μνημόνιο με μείωση στο 60% του χρέους με ετήσια ποσοστά) δεν καταλαβαίνω τι θέλουμε το οίκημα με τους οικότροφους στην πλατεία Συντάγματος, αφού γραμμένα θα τους τα στέλνουν με προκαθορισμένα βήματα, ενέργειες ή ποινές για τις αποκλίσεις....για να τα καταλαβαίνουν

    Τόσο απλοϊκά χωρίς επεκτάσεις κύριοι τομεάρχες...και ίσως να καταλάβατε γιατί είστε στο 20%.

  20. juliet avatar
    juliet 13/03/2011 15:51:24

    και το σπουδαιότερο κ.Ροδινέ , που έχουμε ξαναπεί να υπερτιμούν την ηλιθιότητα του αντιπάλου και στην αλητεία και παραποίηση να γίνονται ίδιοι.
    "Ο άτυχος και ο άφρονας είναι δύο πλάσματα συνώνυμα"κατα το Ρεσιλιε,μόνο που εδώ οι άφρονες δε χάνουν τίποτε ,ενω οι άτυχοι -εμείς-χάνουμε την εθνική μας υπόσταση με οτι συνεπάγεται αυτό.

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/03/2011 16:42:25

    Θα κάνω τον συνήγορο του Σταϊκούρα. Αυτά που είπε είναι αυτά που ίσως θέλει μία όχι ανύπαρκτη μερίδα Ελλήνων επιχειρηματιών. Θα ήταν πιο σωστός εάν έλεγε, "η αγορά μεν, ο λαός δε, και η αγορά χωρίς λαό δεν υπάρχει"

    • man8os avatar
      man8os @ archaeopteryx 13/03/2011 17:23:03

      Δηλαδη δεν πιστευεις οτι προσπαθει να μπαλωσει τα λαθη που εγιναν μετα την συναντηση των πολιτικων αρχηγων, κανοντας περισσοτερα λαθη?

  22. juliet avatar
    juliet 13/03/2011 18:20:20

    Θαλής:
    ''σκέψου πριν μιλήσεις.Η γλώσσα πολλών τρέχει γρηγορότερα απο τη σκέψη.''

  23. drider avatar
    drider 13/03/2011 18:38:22

    Δεν καταλαβαίνω κάτι. Το μνημόνιο έχει αναπροσαρμοσθεί τόσες φορές. Σημαντικές αποφάσεις λαμβάνονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η πρόταση της ΝΔ για την οικονομία γιατί δεν έχει ανανεωθεί, λαμβάνοντας υπόψη τα καινούργια δεδομένα (π.χ. για τον δανεισμό);

    Δεν είναι λογικό επικοινωνιακά να "χάνει", αφού έτσι φαίνεται να σύρεται από τις εξελίξεις; Και για να μην θεωρηθεί προβακατόρικο αυτό που ρωτάω, διευκρινίζω ότι δεν ανήκω στη ΝΔ, απλώς δεν καταλαβαίνω την επικοινωνιακή της τακτική...

  24. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 13/03/2011 19:05:25

    Αντώνη διώξε με τις κλωτσιές όλους αυτούς τους ανίκανους που έχεις ανεχτεί όλο αυτό το διάστημα στην έρμη τη ΝΔ. Διώξε όλους αυτούς τους ανεπάγγελτους και ανίκανους που χρόνια τώρα σιτίζονται απο τα ταμεία του κόμματος εμφανιζόμενοι ως επαγγελματικά στελέχη. Διώξε όλους αυτούς που αλληθωρίζουν προς την κυβέρνηση μόνο και μόνο μπας και ο ΓΑΠ τους δώσει μια καρέκλα. Διώξε όσους δηλώνουν οτι "το μνημόνιο έχει και τη θετική πλευρά του" και οτι "θα βάλει τέλος στην αναξιοκρατία". Αντώνη τα ψέμματα τελείωσαν ή θα βγεις μπροστά με ξεκάθαρες θέσεις για την απεμπλοκή απο το μνημόνιο ή δυστυχώς θα αποτελέσεις και εσυ μια παρένθεση...

  25. drider avatar
    drider 13/03/2011 19:55:27

    Ώπα, καινούργιο φρούτο:
    "Παράλληλα, ζήτησε μεγαλύτερη ένταση στην προσπάθεια όλων και υπογράμμισε πως στόχος της χώρας είναι να εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις δικές της δυνάμεις και να φύγει από την επιτήρηση."
    πηγή: h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231099469

    Από πότε το μνημόνιο έγινε επιτήρηση;;;;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ drider 14/03/2011 18:58:07

      Είναι τώρα πολύς καιρός που ο ΓΑΠ κλέβει και κακομεταχειρίζεται ό,τι σημαντικό έχει προτείνει ο Σαμαράς, για επικοινωνιακούς ΚΑΙ ΜΟΝΟ λόγους...

  26. factorx avatar
    factorx 14/03/2011 17:20:30

    REAL FM, σήμερα


    Μακρή : Ο κ. Σταϊκούρας τόλμησε να πει πως είναι μια θετική εξέλιξη για την Ελλάδα, αλλά χρειάζονται και κάποιες προϋποθέσεις. Μπήκα χτες στο Anti-news ένα blog που εκφράζει τις απόψεις στελεχών που βρίσκονται πολύ κοντά στον Σαμαρά και έβλεπα τα σχόλια των αναγνωστών. Εξαπτέρυγο του ΠΑΣΟΚ τον ανέβαζαν, έλεγαν να τον φάει ο Σαμαράς σήμερα το πρωί.

    Κωνσταντάτος : Το Anti-news μπορεί να έχει κάποια ιδεολογική σχέση με τη Ν.Δ., αλλά δεν είναι και το μακρύ χέρι κανενός.

    Μακρή : Του προέδρου…

    Κωνσταντάτος :Ε, σε παρακαλώ…Ο πρόεδρος απλά το διαβάζει…κάθε μέρα…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.