04/01/2009 14:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αιτίες της οργής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AEGEAN avatar
    AEGEAN 04/01/2009 14:49:20

    EPITELOUS KATI GINETAI! PROSOXI STO AIGAIO!

  2. Πέτρος avatar
    Πέτρος 04/01/2009 15:06:30

    αγαπητέ Φάκτορα Χρόνια Πολλά,
    Μια σημείωση: η εικόνα θα είχε εκπληκτική δύναμη εαν αφορούσε το προφίλ όσον διαδήλωσαν στο νέο 'Μάη του 68' (άνθρωποι από όλες τις κοινωνικές τάξεις, όλες τις ηλικίες με αποφασιστικό βλέμμα). Κάτι μου λέει όμως (αν κρίνω και από τα μπαλόνια στα δεξιά της φωτογραφίας) ότι οι άνθρωποι μάλλον περνούν το φανάρι οπότε η φωτογραφία είναι από ρομαντική έως άστοχη και παραπιστική.
    Θα μας λύσεις την απορία;
    Φιλικά

  3. Πέτρος avatar
    Πέτρος 04/01/2009 15:10:09

    και το παραπειστική με 'ει' (για την ακρίβεια του κειμένου)

  4. tony avatar
    tony 04/01/2009 15:18:39

    Όταν όμως προτού καλά καλά ξεσπάσει η οικονομική κρίση.....
    Δηλαδή δέν ξέσπασε?Εγώ εδώ βλέπω άλλα πράγματα.Η κρίση στην πραγματική οικονομία άρχισε τον Μάιο στον τουρισμό.Την είδαμε την ζούμε μόνο τό κράτος συνεχίζει στον κόσμο του.Τί αυτά που λέει τό κράτος
    ότι θά υπάρχει ανάπτυξη το 2009 παραμύθια των πολιτικάντηδων.
    Η κρίση είναι εδώ πολύ καιρό,απλά τώρα δεν κρύβεται.
    Φέτος θά δούμε τό αληθινό μέγεθος της.Η κρίση στην ουσία ξέσπασε το 2005,απλά οι πολιτικάντηδες την κρύψανε μέ δανεικά τώρα που τά δανεικά δυσκόλεψαν ήρθε η ώρα της αλήθειας και αυτό ειναι καλό πολύ καλό.

  5. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 04/01/2009 15:34:15

    Το πρόβλημα όμως είναι πως η κοινωνία δεν μπορεί να βοηθήσει την νεολαία, αν δεν έχει την άτυπη εγγύηση από πλευράς της νεολαίας πως θα επιστρέψει το αποτέλεσμα της βοήθειας που έλαβε από εκείνη, προς αυτήν. Το σκηνικό που έχει στηθεί είναι «βοήθησέ μας να σε σπάσουμε αχ βρε κόσμε γυάλινε, για να φτιάξουμε καινούρια κοινωνία άλληνε». Ε δεν πάει.
    Αν θέλεις να τον σπάσεις (κυριολεκτικά και μεταφορικά) τον κόσμο, μη περιμένεις ούτε την βοήθειά του, ούτε να τον κοιτάς σαν UFO όταν αντιδράει βλέποντάς σε να κινείσαι με εχθρική, τσαμπουκαλίστικη διάθεση προς αυτόν και χωρίς σαφώς διατυπωμένα αιτήματα και θέσεις.

  6. adbusters avatar
    adbusters 04/01/2009 15:35:46

    Πω πω... δηλαδή δεν έχει δίκιο η Παπαρήγα? Δεν την πιστεύει ο κόσμος?

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/01/2009 15:38:38

    Factorx Χρόνια Καλά Χρόνια Πολλά

    ...αλλά θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου.
    Για να υπάρχει παθογένεια πρέπει να έχεις μια κατάσταση που να σφύζει από υγεία και να παρουσιάσει ίωση ή λοίμωξη.
    Στην χώρα μας:

    -η παιδεία και οι λειτουργοί της είναι της πλάκας
    -οι υποδομές ανύπαρκτες
    -οι δημόσιοι υπάλληλοι δουλοπάροικοι της πολιτικής σκηνής
    -οι πολιτικοί απαίδευτοι επίγονοι τζακιών
    -15 φεουδάρχες καθορίζουν τις δουλειές / γίγνεσθαι
    -ο ιδιωτικός τομέας της αρπαχτής
    -δεν παράγουμε τίποτα ως χώρα
    -οι υπηρεσίες μας ληστρικές και τριτοκοσμικές (για αυτό και οι τουρίστες την κάνουν για αλλού)
    -οι μισθωτοί φορολογικά υποζύγια

    ...και γκρινιάζουμε για το λόγο που τα παιδιά μας δεν επιθυμούν να μας διαδεχθούν στη σκηνή?
    Έχουμε φτιάξει ένα βόθρο και δυσανασχετούμε που δεν πηδάνε και οι επόμενοι μέσα?
    Αν δεν πούμε την αλήθεια και δεν μας παρουσιάσουν ένα πλάνο με θυσίες, στόχο και τρόπο υλοποίησης, ρωτάμε γιατί 4,000,000 άτομα θέλουν να φωνάξουν?
    Οι υπόλοιποι είναι τα πράσινα ανθρωπάκια που θέλουν να αντικαταστήσουν τα μπλέ ανθρωπάκια που μαζί με τους συνδικαλιστές να κυβερνήσουν (να ...διαχειριστούν το ταμείο δηλαδή)

  8. SKAI avatar
    SKAI 04/01/2009 15:55:48

    Ένα πράγμα δεν σε σας ΦΑΚΤΟΡΕΣ!
    Σε μια ενδιαφέρουσα έρευνα αναφέρεστε μόνο σε αυτά που σας συμφέρουν και τα μεταφράζετε όπως εσείς θέλετε (π.χ. το ΠΑΣΟΚ το θέλει ο κόσμος?)
    Τι νομίζετε ότι είναι αυτό που ότι θέλει ο Έλληνας?? να βγει στους δρόμους??? αντε και να βγεί τι θα γίνει??? αντε και να τα κάψει όλα τι θα γίνει??? Καμμιά πρόταση υπάρχει στο τραπέζι??? Τι μαυρίλα είναι αυτή που έχετε όλοι σας. Πώς δείχνετε την ηλικία σας...ηλικιωμένοι και μετά νομίζετε ότι εκφράζετε τους νέους!

  9. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 16:42:20

    @12 Γιατί ? Ο Καθένας μας είναι ελεύθερος να εκφράζεται .

  10. AnonymOs avatar
    AnonymOs 04/01/2009 16:49:26

    εδω δεν ειναι ο καθενας ελευθερος να εκφραζεται...αν υπογραψω δε θα δεις το κειμενο ποτε!

  11. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 17:16:18

    @14 Ωπα , να την κάνω σιγά σιγά γιατί θα πέσουν υπογραφές .

  12. 6-12-008 avatar
    6-12-008 04/01/2009 17:16:27

    ουτε ενα διαβημα στην αιγυπτιακη κυβερνηση να επιτρεψει να περασουν στη γαζα οι γιατροι της ειρηνης δεν εκανε η κυρια μπακογιαννη!!!


    κατ' τ' αλλα ξερει να εξισωνει τους θυτες ισραηλινους ναζι με τα θυματα του παλαιστινιακου λαου που δεχονται μια γενοκτονια τυπου νταχαου και αουσβιτς γιατι διεκδικουν τα αυτονοητα. πατριδα κι ελευθερια.!!!


    τα δε γουρουνια που κυβερνουν την αμερικη εθεσαν βετο στο ψηφισμα που προωθουσαι η αιγυπτος για τη λωριδα της γαζας.!!!


    επαναλαμβανω λοιπον το αιμα που χυνεται στη γαζα θα πνιξει αυτα τα φασιστοειδη που φορωντας τη μασκα του ειρηνοποιου δολοφονουν αθωους ποτε στη γιουγκοσλαβια ποτε στο ιρακ στο αφγανισταν και τωρα ξανα στη γαζα....


    οι λαοι ξυπνουν και ξεσηκωνονται γιατι δεν παει αλλο!!!


    και τοτε να δουμε που θα κρυφτουν ολα αυτα τα πολιτικα λαμογια που ρουφουν το αιμα των λαων μεσα απο τη φτωχεια τους πολεμους και το πλιατσικο που εχουν επιβαλει κατ' εντολη των αφεντικων τους στους λαους ολου του πλανιτη...


    ο δικος μας μπουλης εδω βλεπει μεν πολυ τηλεοραση αλλα τη σφαγη στη γαζα τη βλεπει σαν νεα βερσιον του play station...


    Αναρτήθηκε από 11-12-008 στις 6:56 πμ 0 σχόλια

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2009 18:24:40

    @ 6-12-08
    Δηλαδή ζητείται η ελληνική κυβέρνηση να διαμαρτυρηθεί σε ΑΡΑΒΙΚΗ κυβέρνηση (Αιγυπτος) γιατί δεν βοηθά τους Αραβες.Να γίνουμε αραβικοτεροι των Αράβων για να παίξουν και με αυτό το θέμα "επανάσταση" οι εγχώριοι μπάχαλοι.
    Κοιτάξτε μπορεί το ελληνικό κράτος να είναι της πλάκας αλλά άλλα κράτη -και η Αιγυπτος- είναι σοβαρα κράτη.Η Αίγυπτος έκρινε ότι τα συμφεροντα της είναι να δεχθεί κτύπημα η Χαμάς γιατί επιρρεάζεται από το Ιράν και δεν πρόκειται να το αλλάξει με διαβήματα.
    Οποιος θέλει ας πάει στο μέτωπο να πολεμήσει.
    Βέβαια είναι πιο εύκολο να τα σπάει στα μετόπισθεν και βασικά να πυροβολεί τον εαυτό του.

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 19:04:42

    Kαλύτερα να διαβάζουμε τά κείμενα τού Indymedia..
    Eτσι γίνεται περισσότερο κατανοητός ο υφερπων φασισμός τών αντεξουσιαστών και χάνουν το φωτοστέφανο πού τούς έχουν φτιάξει μερικοί απο τό ντόπιο και ξένο Κατεστημένο.

  15. KaryID avatar
    KaryID 04/01/2009 19:10:41

    Μια "άλλη" ματιά στην αγορά εργασίας:
    Πότε πότε μελετώ την εφημερίδα ΧρυσήΕυκαιρία με τις διάφορες μικρές αγγελίες γιατί είναι μια εικόνα της αγοράς εργασίας. Βλέπω τι παίζει, τι έχει πέραση, τι παρήλθε, ενημερώνομαι γενικά.
    Η κυριακάτικη έκδοση της ΧρυσήςΕυκαιρίας ιδίως είναι πολύ βαριά (σε γραμμάρια).
    Σήμερα λοιπόν η ΧρυσήΕυκαιρία ήταν πανάλαφρη.
    Στο ένθετο Business, στα πρώτα φύλλα του οποίου οι μεγάλες εταιρείες δημοσιεύουν αγγελίες αναζήτησης στελεχών, οι μεγάλες αγγελίες περιορίζονταν σε μία σελίδα μόνο, ενώ άλλες φορές π.χ. το καλοκαίρι, πέρσι, πρόπερσι οι αγγελίες των μεγάλων εταιριών καταλάμβαναν έως και 10 - 15 σελίδες.
    Ίδια εικόνα και στο ένθετο του Real Estate, με αισθητά μειωμένες σελίδες πωλήσεων/ενοικιάσεων ακινήτων κ.α.
    Άλλο παράδειγμα από το ΧρυσόΟδηγό:
    Έως και το 2005 ο κλάδος όπου εργάζομαι είχε πολυσέλιδη διαφημιστική παρουσία των εταιρειών του, μικρών,μεγάλων.
    Από το 2006 η διαφήμιση του κλάδου αυτού στον ΧρυσόΟδηγό έχει περιοριστεί σε ένα δισέλιδο (ένα φύλλο) μόνο.

  16. Provocator. avatar
    Provocator. 04/01/2009 19:41:57

    Οι αιτιες ου εγινε το μπαχαλο, ειναι πολλες και διαφορες, και μεσα σ αυτες, ειναι και το οτι οι νειο, δεν ξερουν τιποτα να κανουν, ουτε και μπορουν να κανουν, γιατι κανεις δεν τους τομαθε.
    Τους μαθανε μονο να ζητανε συνεχεια και να εχουν,χωρις να ξερουν πως βγαινει το παραδακι.
    Δε φταινε δηλαδη, οι γονεις τους φταινε, αλλα τι να κανουμε τωρα;
    Αν πατε στα Σχολεια, και το ψαξετε, θα δειτε οτι υπαρχει ενα χαος.Η μεγαλη πλειοψηφια, ειναι εκτος τοπου και χρονου και οι λιγοι,που αξιζουν, ταλαιπωρουνται απο τους πολλους, εφοσον δεν τους αφηνουν να κανουν τη δουλεια τους,κλεινοντας τα Σχολεια καθε τρεις και λιγο και δημιουργωντας προβληματα μεσα στις ταξεις, και οταν ακομα δουλευουν.
    Οπως εχω ξαναγραψει, καποτε, υπηρχαν εισαγωγικες εξετασεις απο το Γυμνασιο στο Λυκειο,ετσι ωστε να μπαινουν εκει, ονον οσοι ειχαν τις ελαχιστες γνωσεις που χρειαζονται για να τα βγαλουν περα.
    Σημερα, μπαινουν ολοι, νηστευσαντες και μη,με αποτελεσμα να μην μπορει το Σχολειο να λειτουργησει, αφου οι ασχετοι ,κατι θα βρουν να κανουν,ενοχλωντας, την ωρα του μαθηματος, αφου δεν καταλαβαινουν τιποτα.
    Και τελειωνοντας το Λυκειο, θεωρουν, οτι ξερουν,ενω δεν εχουν ιδεα,και ετσι πεφτουν απο τα συννεφα, οταν δε μπορουν να βρουν δουλεια, σαν κι αυτη που φανταζονται.
    Σε γραφειο ντε.Οπως βλεπουν στα σιριαλ.
    Και ουτε καν κοιτανε προς τις χειρωνακτικες δουλειες, που τις αναθετουν σιωπηλα, στους δουλους,δηλαδη στους μεταναστες.
    Και επειδη στον ιδιωτικο, δεν υπαρχει ελπις,οπως την εννοουν,σπευδουν στο βολευτη, για να τους χωσει στο Δημοσιο, και να τρωνε εις υγειαν του κοροιδου.Ημων των υπολοιπων δηλαδη.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2009 19:43:07

    @ Σπυρος
    Τις πρώτες μέρες του πολέμου στο indymedia ήσαν αμήχανοι καθώς ενώ προπαγάνδιζαν μία ασαφή παγκόσμια επανάσταση ξαφνικά αναδύθηκε η ωμή αλήθεια του ανταγωνισμού αντιθέτων κρατών.
    Τώρα αφού συνηλθαν προσπαθούν να "ενσωματώσουν" τα γεγονότα στη δικη τους τακτική δημιουργώντας την εντυπωση ότι υπάρχουν κάποιοι "λαοί" ενωμένοι αναντίον του "κατεστημένου" που περίπου μεταφράζεται ότι αν κάψουν μερικά μαγαζιά ακόμη και κάνουν οδομαχίες στην Αθήνα,αυτό πλήττει και το Ισραήλ.
    Πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος για να το πιστέψει αυτό κάποιος αλλά δυστυχώς τα δικά μας 15χρονα δεν είναι και ιδιαίτερα έξυπνα.

  18. t avatar
    t 04/01/2009 19:54:51

    @ ψυχραιμια
    Πολύ σωστός στην ανάλυση σου.

  19. Factorx avatar
    Factorx 04/01/2009 20:12:22

    @Πέτρος. Αφησα επίτιδες τη φωτογραφία του Βήματος επειδή κατά τη γνώμη μου ο παλμός της κοιωνίας δεν καταγράφεται με δημοσκοπήσεις. Ανεβάσαμε το δημοσίευμα, όπως και προς άλλα, προς ενημέρωση των αναγνωστών μας, δεν σημαίνει ομως και οτι συμφωνούμε. Η γνώμη μου είναι, προς το παρόν, οτι η κοινωνία αρχίζει μεν να σαλτάρει αλλα προς το παρόν νοιάζεται για τον επιούσιο και την επιβίωση

  20. Factorx avatar
    Factorx 04/01/2009 20:14:11

    @SKAI. Καλα νομίζεις οτι είσαι νέος;

  21. Factorx avatar
    Factorx 04/01/2009 20:17:06

    @anonymos 14 Says: "εδω δεν ειναι ο καθενας ελευθερος να εκφραζεται…αν υπογραψω δε θα δεις το κειμενο ποτε!".

    Καλά εσύ πως μς ξέφυγε; προφανώς είσαι λίγο βλάκας, επειδή τους πολύ βλάκες τους φιλτράρουμε. προφανώς μας ξέφυγες

  22. donaE avatar
    donaE 04/01/2009 20:18:56

    @ 20 Provocator. Συμφωνω με οσα γραφεις.Οι μεγαλοι δειξανε ανοχη -και αυτο ειναι το κακο-γιατι τους κοψανε τα δανεικα.

  23. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 20:19:02

    @21 Tι λες τώρα ... Εδώ υπάρχουν και ισραηλινοί που διαδηλώνουν στο Ισραήλ. Την έχασες εδώ .

  24. fantomas avatar
    fantomas 04/01/2009 20:21:21

    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,
    ΟΣΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΤΗΠΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!

  25. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 20:23:32

    @21 Όσο για τα δικά μας 15χρονα , εδώ διακρίνω ισοπεδωτικό εκνευρισμό .

  26. somis avatar
    somis 04/01/2009 20:31:20

    Χρόνια πολλά στο μπλογκ και σε σένα φάκτορα!
    Πολλές βόλτες στο Αιγαίο : ο Παπούλιας στο Αγαθονήσι, το Κουζνέτσωφ ασκήσεις εκεί όπου οι τούρκοι πήγαν να κάνουν έρευνες, αμφισβήτηση των πτήσεων των δικών μας ελικοπτέρων ..
    Για μάθε περισσότερα .. αντε γιατί θα ρωτήσω το Λιακόπουλο.

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 20:31:52

    21@
    Συμφωνώ απολύτως.
    Τα φασιστοειδή τού Indymedia μαζί μέ τούς γνωστούς ΄Υποστηρικτές΄τους έφτσαν στο σημείο να συγκρίνουν τίς εδώ ΄κουκούλες΄μέ τίς κουκούλες τών παιδιών τής Παλαιστίνης κάνοντας γελοίες ταυτίσεις...
    Ο Αντεξουσιαστικός χώρος μέ τά συναφή παραφερνάλια είναι απολύτως αντιδημοκρατικός και αλλοίμονον στούς κάθε λογής ΄αντιφρονούντες ΄(δεξιούς,αριστερούς,πασόκους)πού θά έπεφταν στά χέρια τους.
    Οι εκπρόσωποι τού Μεταμοντέρνου Μηδενισμού κάνουν τόν Νετσάγιεφ (Βερχοβένσκυ στούς Δαιμονισμένους τού Ντοστογιέφσκυ)νά φαίνεται ρομαντικός ιδεαλιστής.

  28. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 20:37:22

    @31 Οι πηγές σου ποιές είναι ? "Ο Αντεξουσιαστικός χώρος μέ τά συναφή παραφερνάλια είναι απολύτως αντιδημοκρατικός " . Ε και ? Μήπως θα κυβερνήσουν ποτέ ?

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 20:41:38

    32@
    Τι εννοείς πηγές???
    Σάμπως έχουν καμιά θεωρία πλήν τής μηδενιστικής βίας??
    Το ότι δυό τρείς πιό ΄ξύπνιοι΄απο αυτούς πετάνε και ολίγον Καστοριάδη περί ΄αυτονομίας΄δέν αλλάζει τά πράγματα.
    Το ότι δεν θα κυβερνήσουν δέν σημαίνει πώς αυτός ο εσμός εμφορείται απο οποιαδήποτε ουσιαστική ιδέα αλλαγής..
    Και μια και μιλάς για πηγές...
    Δεν μέ λές καμιά κουβεντούλα για τούς λόγους πού έκλεισε το Indymedia Θεσσαλονίκης και τίς καταγγελίες τών εκεί ΄συντρόφων΄γιά ύποπτες χρηματοδοτήσεις τού κεντρικού παραμάγαζου?

  30. 6-12-008 avatar
    6-12-008 04/01/2009 20:42:56

    ψυχραιμια...
    εδω εχουμε να κανουμε με παρεμποδιση ανθρωπιστικης βοηθειας σε αμαχους γυναικοπαιδα και τραυματιες...
    δεν στειλαμε στρατο να βοηθησει τη χαμας ουτε κανεις λεει κατι τετοιο...
    οποτε θεωρω το σχολιο σου αστοχο...

  31. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 20:49:28

    @33 Δεν είμαι υπερασπιστής κανενός αλλά δεν μπορώ να διαβάζω αναλήθειες. Τα ίδια έλεγαν και το 73 κάποιοι ... Το ότι κάποιοι καπηλεύονται καταστασεις , δεν σημαίνει ότι τα παιδιά είναι καπελλωμένα. Τους ανήκει το μέλλον ... ας το διεκδικήσουν με όποιο τροπο θέλουν .

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2009 20:52:08

    @ sfirao kleftika
    Διαδηλώστε όσο θέλετε αλλά μη σπάτε τις βιτρίνες.
    Οι μαγαζάτορες των Αθηνων ΔΕΝ ευθυνονται για όσα κάνει το Ισραήλ.

    @ 6-12-08
    H αραβική χώρα στην οποία ανήκε η Γάζα πριν το 1967 και έχει πολλούς κατοίκους συγγενείς εκεί,πληθυσμού 75 εκατομμμυρίων και συνορεύουσα θαλασσίως με την Ελλάδα εμποδίζει την ανθρωπιστική βοηθεια που στείλαμε γιατί τα έχει κάνει για δικους της λόγους πλακάκια με το Ισραήλ.Τι ακριβώς προτείνεται;
    Η κατάσταση αρχίζει να θυμίζει 1995 όταν οι εφημερίδες των Αθηνών κατηγορούσαν το Μιλόσεβιτς ότι εγκατέλειψε τους Σερβοβόσνιους που βομβαρδίζονταν και είχαν βγει σερβικότεροι των Σέρβων.

  33. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 20:57:13

    @36 Νομίζω πως αυτή η τοποθέτηση αναιρεί το ψευδώνυμό σου που τόσο πολύ μου άρεσε σε άλλες σου αναρτήσεις.

  34. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 21:01:13

    35@
    Aειντε πάλι το Πολυτεχνείο τού 73.
    Και σε λίγο και η Εθνική Αντίσταση..
    Τι άλλο θα ακούσουμε...
    Σήμερα έχουμε καθεστώς Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας έστω και στρεβλής.
    Η διεκδίκηση τού μέλλοντος τών ΄παιδιών΄ ΄μέ όποιον τρόπο θέλουν΄χωράει μεγάλη συζήτηση...
    Πρώτον σέ ποιά ΄παιδιά΄γίνεται η αναφορά ,ποιάς ηλικίας ΄παιδιά΄και πολλά άλλα.
    Και εν πάσει περιπτώσει σέ μια Κοινωνία δεν ζούν μονον δεκαπεντάχρονα....
    Και Ιστορικά ,Παιδιά 15 ετών ως δύναμη αλλαγής δεν υπήρξε ποτέ.
    Αναμένω απάντηση για Indymedia Σαλονίκης...

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2009 21:02:56

    Γιατί;
    Αν δεις το σχόλιο 11 από το indymedia προφανώς γραφει :
    Εισβολή στη Γάζα.
    Κάτω η κυβέρνηση δολοφόνων στην Αθηνα και ακολουθούν εκκλήσεις για νέα εξέγερση.Συνδέεται δηλαδή ευθέως ο πόλεμος με τα εσωτερικά προβλήματα τα δικά μας.
    Οποιος το πιστέψει αυτό μπορεί να θεωρήσει ότι αν τα σπάσει στην Αθηνα βοηθα τους Παλαιστίνιους.

  36. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:08:19

    @38 Με ρωτάς για κάτι που δεν γνωρίζω να σου απαντήσω ._ Για όποια παιδιά εξεγείρονται με όσα βλέπουν γύρω τους να συμβαίνουν . Αλλά αυτά είναι η ανανεωτική μορφή της κοινωνίας που ζούμε.

  37. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:12:43

    @39"Διοργάνωση: Συντονιστικό Αντίστασης Μαθητικών Πρωτοβουλιών Αττικής" Εντάξει τώρα ... μαθητές που ίσως θεωρούν την κινητοποιησή τους συνέχεια των δεκεμβριανών και θέλουν περισσότερο κόσμο σαυτήν.

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 21:14:45

    40@
    Οι Κοινωνιες δεν αποτελούνται απο παιδιά μονον.
    Εάν προσθέσεις,άνεργους,καταπιεσμένους,ανθρώπους πού ζούνε κατω απο το οριο τής φτώχειας να το συζητήσουμε.
    Αλλά οι γενικοί ύμνοι μονον για τά παιδιά,που υπόψιν έχουν επαναληφθεί γιά κάθε Νεα Γενιά δεν αρκούν.
    Και προφανώς δεν ταυτίζω τις διαμαρτυρίες μερίδας τής Νεολαίας μέ τους αντεξουσιαστές...
    Αλλά οι τελευταίοι,σύμφωνα με την προσωπική μου αντίληψη δεν διαφέρουν απο τούς Χρυσαυγίτες..
    Υπηρετούν ιδεολογίες καταστροφής.
    Αυτή είναι η γνώμη μου και νομίζω πώς έχω το δικαίωμα ακόμα να τήν εκφράζω.

  39. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:20:03

    @42 Και ο 70άρης που κατεβαίνει στον δρόμο και έχει το κουράγιο να φωνάξει για μένα είναι παιδί.Ακολουθεί όμως την νεολαία που πάντα είναι πιο μπροστά απο όλους.

  40. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:29:01

    @44 Mου θυμίζει το " απλωθείτε να φαινόμαστε πολλοί ".

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 21:30:04

    43@
    Αναμένω Ιστορικά ανάλογα που η Νεολαία οδήγησε τίς Κοινωνίες σε ουσιαστικές αλλαγές,μόνη της.
    Τωρα κατά ποσον ο δεκαπεντάχρονος νοιάζεται γιά τον παππού τών 70 που δεν έχει να φάει επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω.

  42. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:36:23

    @46 Στο μόνη της θα δυσκολευτώ ... αλλά για μιά στιγμή ...αναμένω και εγώ ιστορικά ουσιαστικής αλλαγής της κοινωνιας που να μην προήλθε απο γενικότερη σύγκρουση .

  43. xxx- avatar
    xxx- 04/01/2009 21:47:48

    Οι άναρχοι τρόποι... δόμησης της μεταπολίτευσης είναι αποτέλεσμα του μπαλονιού που εκρήγνυται.Μιλάμε πάντα με προυπόθεση την τρέχουσα συστημική λειτουργία.Η γενιά του πολυτεχνείου, ήταν φορέας του στόχου δεύρυνσης της μόρφωσης στα πλατιά λαϊκά στρώματα .Στόχος ο οποίος επιτεύχθηκε,αλλά χωρίς οργανόγραμμα, άναρχα και με αποτέλεσμα μεγάλο ποσοστό των νέων σήμερα, να έχουν πτυχία με αξιοθαύμαστη,σύγχρονη κατάρτιση,αλλά άνεργοι ή όχι καλά αμειβόμενοι ή σε αναντίστοιχες θέσεις της εξειδίκευσής τους.Η αναξιοκρατία ,βάση του ρουσφετολογικού τρόπου αντίληψης και λειτουργίας(ομηρία) από τη μια, αλλά και η πεισματική αγκίστρωση(των βολεμένων) σε όλους τους τομείς χωρίς παραχωρήσεις στις γενιές που έρχονταν,οι οποίες πιέζουν και πίεζαν με την νεανική τους ορμή, το διαυγές και σύγχρονα καταρτίσμένο μυαλό τους ,καθώς και η δυσχερής οικονομική κατάσταση των οικογενειών τους, που θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη, για μια θέση στον ήλιο ,έδωσαν το εκρηκτικό μείγμα.Αξιοκρατία,οργάνωση,σωστή διοχέτευση και το πάντρεμα της πείρας με το νέο ,παραδίδοντας τη σκυτάλη στο σωστό timing ,θα έδιναν διαφορετικό αποτέλεσμα.ΔΙΚΑΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΥΠΗΡΧΑΝ...τώρα είμαστε στο ΚΟΚΚΙΝΟ .... και η κατεύθυνση μία....βέβαια με προπαγάνδα και 'στάξιμο' των δυνατών....ίσως και η αντίθετη σε βάθος χρόνου....!!!!

  44. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 21:48:08

    47@
    Καμιά αντίρρηση.
    Μονον πού τά ΄τελικά αποτελέσματα΄δέν ήταν τά αναμενόμενα.
    Επέφεραν φυσικά διαρθρωτικές αλλαγές αλλά ο ΄σοσιαλιστικός μετασχηματισμός΄οδήγησε σέ δικτατορίες επίσης.
    Ισως τελικά η Γοητεία τής Επανάστασης να διαρκεί μόνον τήν στιγμή πού αυτή τελείται.

  45. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:55:04

    @49 Και η μυρωδιά του καμμένου να μένει στα ρουθούνια...

  46. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 04/01/2009 21:56:47

    @49 Συγκινήθηκα ...δεν πάμε για κανά τσίπουρο τώρα ?

  47. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/01/2009 22:02:18

    51@
    Μαζί σου,αλλά χωρίς γλυκάνισο.

  48. AnonymOs avatar
    AnonymOs 04/01/2009 22:29:11

    @ 25 Faktor,
    Σ'ευχαριστώ που ομολογείς εσύ το φιλτράρισμα.Με γλιτώνεις από πολύ κόπο.'ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

  49. Provocator. avatar
    Provocator. 04/01/2009 22:44:25

    Οχι μονο οπως θεΛουν,αλλα και οπως ΜΠΟΡΟΥΝ.
    Οσον αφορα στα πτυχια, να μου επιτρεψεις να εχω πολλες αμφιβολιες, γιατι ξερω καλα, πως δουλευει το συστημα εκει μεσα και πως παιρνονται πολλα απο τα πτυχια αυτα.Οι αντιγραφες, πανε συννεφο.
    Κι αυτο φαινεται, οταν πανε να πιασουν δουλεια σε καιμα εταιρια, οπυ εκπληκτος ο εργοδοτης, βλεπει οτι ο νεος, δεν ξερει αυτα που υποτιθεταιι οτι επρεπε να ξερει.
    Συμπερασμα.Σε καιρο ανεργιας,μονο οι καλοι,θα βρισκουν δουλεια, σχετικη μ αυτα που μαθανε.Οι αλλοι, το μπουλο.Μη σας κακοφαινετε, αλλα ειναι η πικρη αληθεια.
    Γι αυτο,αμα τα παιδια ας, δεν ειναι ξεφτερια,μα πολυ ξεφτερια, μην τα στελνετε σε 3βαθμια Σχολεια.Κακο θα τους κανετε.
    Ψαξτε να βρειτε καια τιμια δουλεια, που να χρειαζεται μυαλο, και στελτε το παιδι σας να τη μαθει, για να τρωει ψωμακι.
    Ο υδραυλικος απεναντι μου, χτυπαει, πανω απο 200 την ημερα.Μη σας πω και 300.Και η εφορια, δεν τον ξερει.
    Βεβαια, δεν εχει πτυχιο.Αλλα τι να κανουμε,στη ζωη αυτη, δε μπορει να τα εχει κανεις ολα.Και αμα θελει μορφωση, υπαρχουν βιβλια και Ιντερνετ,να διαβασει.Τωρα μαλιστα, που βγηκε και η Europeana,θα υπαρχουν ενα σωρο βιβλια σε ολες τις γλωσσες,εν οις και στα Ελληνικα, που χωρις να πληρωνει κανεις, θα μπορει να μορφωνεται.
    Ορεξη μονο να υπαρχει.

  50. Factorx avatar
    Factorx 04/01/2009 22:54:46

    @anonymous 53: Μας τσάκωσες μεγάλε. Στο καλό και να μaς γράφεις. θα μας λείψεις

  51. xxx- avatar
    xxx- 04/01/2009 23:11:21

    Δικαίωμα στην εργασία και στην μόρφωση έχουν ΟΛΟΙ!Μάλιστα,θα πρέπει να είναι και καλά αμειβόμενοι γιατί χρήματα υπάρχουν, όταν δεν φοροδιαφεύγουν ή δεν συσσωρεύονται για χρυσά πόμολα!!!

  52. tiramola avatar
    tiramola 04/01/2009 23:36:12

    Δεν μπορω να καταλαβω απο που ορμομενοι ορισμενοι χαρακτηριζεται φασιστοειδη τους αντιεξουσιαστες του ιντυ...
    Ομολογω οτι δεν αισθανομαι ετοιμος να βγω στους δρομους με το τσεκουρι στο χερι....
    Αλλα αναρωτιεμαι με καποιους...
    Δηλαδη ειναι ψεματα οτι κυριαρχει ο νομος του ισχυτου?
    Ειναι ψεματα οτι προκειμενου να επιβιωσουν καποιοι ή να αυξησουν την δυναμη-επιροη τους επιβαλουν το νομο της ζουγκλας οπου το αιμα των αδυνατων κυλαει στους δρομους?
    Ειναι δηλαδη δεδομενο οτι ειναι μονοδρομος για την ανθρωποτητα οτι οποιος εχει το μαχαιρι εχει και το πεπονι?
    Δηλαδη για αυτα δεν πρεπει να μιλαμε και η συζητηση να γινεται μονο για το πως πρεπει να ελιχθουμε για να την βγαλουμε καθαρη?
    Μπραβο...και μετα χαρακτηριζουμε και ηλιθια τα νεα παιδια...

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/01/2009 00:03:40

    57@
    Δεν μέ ενδιαφέρει εάν δεν καταλαβαίνεις ,μιάς και εγώ τούς χαρακτήρισα φασίστες και δικαίωμά μου.
    Αλλά πολύ δεν πάει να δηλώνεις οπαδός τού Γ.Α.Π. και να συμπαθείς το Φασιστικό indymedia??
    Εχεις διαβάσει κείμενα πού καλούν σέ καταστροφές ,επιτίθενται στούς μικρομεσαίους που διαμαρτύρονται για τά κατεστραμένα μαγαζιά τους και πολλά άλλα??
    Γιά να μήν αναφερθώ στά εθνικά θέματα.
    Εκτός εάν θεωρείς πως ο Γ.Α.Π. σκοπεύει σέ μηδενιστικό μετασχηματισμό τής Κοινωνίας.
    Προσωπικά δεν το πιστεύω .
    Και απο πότε ο μετασχηματισμός τής Κοινωνίας ταυτίζεται μέ τίς κραυγαλέες και κοινότυπες καταγγελίες τού Indymedia,καί τών μπαχαλάκηδων αντεξουσιαστών??
    Το ότι στην Ελλάδα η ΄κουλτούρα΄τής βίας θεωρείται ΄επανάσταση΄είναι πρόβλημα αυτών πού το ασπάζονται...
    Δικό μου πάντως δέν είναι,όπως και τής πλειοψηφίας τών Πολιτών...............

  54. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 05/01/2009 00:36:15

    Υπάρχουν δυο δρόμοι να επιχειρήσεις να αλλάξεις τα πράγματα: Ο δρόμος της ασέβειας και ο δρόμος του σεβασμού. Και οι δυο έχουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά τους.
    Ας πάρουμε ένα πολιτικό πρόσωπο «κοινής απόρριψης», τον Silvio Berlusconi.
    Δεδομένου οτι η θέση σου στο επιτρέπει, ας πούμε οτι μπαίνεις στο γραφείο του να δηλώσεις την αντίθεσή σου με πρακτικές και αποφάσεις του. Τι του λες?
    «Γεια χαρά νούμερο, ήρθα να σου πω οτι είσαι και πολύ κοπρίτης, τσάκω ένα γιαούρτι στη μάπα». Για κάποιους είναι λεβεντιά, για κάποιους άλλους ανοησία.

    Η δεύτερη μέθοδος, η μέθοδος του «καλημέρα σας κύριε πρόεδρε, θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα θέμα μπλά μπλά μπλά» δεν είναι και τόσο λεβέντικη -ίσως φλώρικη-, θα μπορούσε δε να χαρακτηριστεί και πονηρή, είναι όμως μεσο-μακροπρόθεσμα αποτελεσματικότερη, ασφαλέστερη και κινείται εντός πολιτισμικού πλαισίου.
    Το ίδιο ισχύει όχι μόνο όταν έχουμε να κάνουμε με πρόσωπα, αλλά με καταστάσεις και ολόκληρα σύνολα ανθρώπων. Μάλιστα τα πράγματα εκεί γίνονται εμφανέστερα.
    Ο καθένας επιλέγει τον τρόπο του σύμφωνα με το ποιος είναι. Και κρίνεται αναλόγως εκ του αποτελέσματος.
    Πάντως δική μου παρατήρηση είναι, πως δυστυχώς ή ευτυχώς όλοι χρειάζονται. Όλοι. Και οι ακραίοι αλλά και οι μετριοπαθείς. Η αξιολόγηση γίνεται ανάλογα τα κόζια. Και ο ένας καρπώνεται επιτυχίες ή χρεώνεται κι αυτός αποτυχίες μαζί με τον άλλον. Διαχρονικά πράγματα αυτά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.