#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2010 21:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι αγροτοσυνδικαλιστές δεν είναι μόνο τραμπούκοι, είναι και …σεξιστές

Πως χαρακτηρίζει η υπουργός η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κ. Μπατζελή τους αγρότες; «Συνονθύλευμα χωρίς νομιμοποίηση», «τραμπούκους» που «τρελαίνονται από τη δημοσιότητα» κι από πάνω είναι και …«σεξιστές».

Όλα αυτά σε σημερινή συνέντευξή της στο Βήμα, όπου στο ερώτημα ποιοι τελικώς στήνουν τα μπλόκα και τι πραγματικά εκπροσωπούν διευκρινίζει οργισμένη ότι «πρόκειται για ένα συνονθύλευμα χωρίς επαρκή νομιμοποίηση».

«Οι άνθρωποι υποθέτουν ότι εκπροσωπούν τους αγρότες, το πανελλαδικό συντονιστικό είναι αχταρμάς που αγγίζει τα όρια του αναρχοσυνδικαλισμού, με τον οποίο συντονίζονται συνδικαλιστές του ΚΚΕ και της Νέας Δημοκρατίας».

«Οι περισσότεροι είναι επιχειρηματίες ή ορίζονται από προσωπικές στρατηγικές, τρελαίνονται από τη δημοσιότητα, περιφρονούν την πολιτική ηγεσία της χώρας και θεωρούν εαυτούς μικρούς ανεξάρτητους ηγέτες, που δεν έχουν να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν».

«Ο παραλογισμός δεν έχει όρια, δεν εξηγείται, υπεισέρχονται άλλοι ψυχολογικοί παράγοντες, οι οποίοι με ξεπερνούν … Όταν κάποιοι λένε στα τηλεοπτικά δίκτυα ότι δεν μπορούν να συζητήσουν μαζί μου, γιατί δήθεν η Μπατζελή μιλάει τη γλώσσα του σώματος, καταλαβαίνω ότι έχω να κάνω με σεξιστές, για να μην πω τίποτε χειρότερο».

Και συνεχίζει ακάθεκτη:  «ορισμένοι από αυτούς μοιάζουν με τραμπούκους, απειλούν και εκβιάζουν, θέλουν να ελέγξουν πάση θυσία τον μηχανισμό του αγροτικού κινήματος, τους νέους αγρότες, γενικώς παίζουν παιχνίδι εξουσίας, παρ΄ ότι δεν το ομολογούν, ούτε θα το ομολογήσουν ποτέ».

(http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=311295&dt=24/01/2010)

Κατόπιν τούτου δεν την βλέπω καθόλου καλά στην θέση της την κ. Μπατζελή

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2010 21:16:50

    Πλέον η χυδαιότητα είναι ο μόνος τρόπος που έχει η κυβέρνηση του GAP για να αντιμετωπίσει το κύμα κατακραυγής, που μέρα με την ημέρα θα γιγαντώνεται. Χυδαίοι στην γλώσσα, χυδαίοι στα επιχειρήματα, χυδαίοι στις πρακτικές.
    Δυστυχώς τα Phd είναι άχρηστα όταν δεν μπορεί να καταλάβει κανείς από τους κυβερνώντες αλλά και να κατανοήσει αυτό που θέλουν να τους πούν αυτοί οι βασανισμένοι άνθρωποι.

  2. thespieys avatar
    thespieys 24/01/2010 21:28:24

    Αίσχος.

  3. popolaros avatar
    popolaros 24/01/2010 21:30:27

    Να ετοιμάζεται σιγά-σιγά ο Καρχιμάκης,να αλλάξει την μπαμπατζαντζελη.
    Καλού κακού να ετοιμάζεται και ο Μπέννι, μήπως φύγει νύχτα ο πρόεδρος.

  4. Άκερμος avatar
    Άκερμος 24/01/2010 21:31:46

    ==ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
    -ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΟΥΣ, ΝΑ ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ [ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ], ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ - ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ[ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ,ΗΛΕΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΚΛΠ ] – ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡ/ΑΙΟΥΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ, ΚΛΠ, ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

  5. αντί avatar
    αντί 24/01/2010 21:37:55

    Γιατί ρε παιδιά, άδικο έχει η γυναίκα;

  6. maximos avatar
    maximos 24/01/2010 21:40:56

    Πέρυσι ήταν όλο φιλιά και αγκαλιές με τους αγρότες Φέτος ανακάλυψε ότι είναι αχταρμάς και τραμπούκοι;

  7. Άφατος avatar
    Άφατος 24/01/2010 21:45:59

    Αυτά που λέει η Μπατζελή δεν απέχουν από την πραγματικότητα. Και οι αγρότες από την ίδια πάστα με τους υπολοίπους είναι. Με τον συνδικαλισμό που στηρίζει το πάρε-δώσε με τους πολιτικούς, τις επιδοτήσεις και τον εθισμό στο ζήτα δεν έχουν αποδείξει κάτι διαφορετικό. Σίγουρα το να μιλάνε οι πολιτικοί - και μάλιστα του ΠΑΣΟΚ - για τέτοια πράγματα όταν τόσα χρόνια τα υπέλθαπταν είναι λίγο οξύμωρο, ωστόσο επαναλαμβάνω δεν απέχουν από την πραγματικότητα.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/01/2010 21:49:44

    Να φωνάξουμε τον Miroslav Naydenov να λύσει τα προβλήματα

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 24/01/2010 22:01:00

      Γιατί μόνο αυτόν? Τόσοι γείτονες μας είναι πρόθυμοι να αναλάβουν τα εσωτερικά μας θέματα αφού οι κυβερνώντες φαίνεται πως δεν τα καταφέρνουν.
      Ljupcho Dimovski από τα Σκόπια
      Mr. Agron DUKA από Αλβανία
      Τον Τούρκο δεν τον ξέρω αλλά δεν θα χάσουμε να τον καλέσουμε. Οι Τούρκοι άλλωστε τα γνωρίζουν καλά τα θέματα αυτά από την εποχή που όλη η Βαλκανική καλοπερνούσε υπό την κατοχή τους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 24/01/2010 22:09:18

      Στον Αλβανό το Εργασίας (ή ότι το λένε τώρα)
      Στον Σκοπιανό τον Αθηλτισμό και τα τυχερά παιχνίδια
      Στον Τούρκο Παιδεία, Θρησκεύματα, και Άμυνα
      Στους Βούλγαρους Αγροτικά και Βιομηχανία
      Στον Αυστριακό την Οικονομία (ο Γερμανός είναι too senior)
      Θα κρατήσουμε την Κλιματική Αλλαγή

      Πολυσυλλεκτικό και πολυπλυτισμικό

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ archaeopteryx 24/01/2010 22:13:25

      χα χα χα χααααα καλό!
      "στον Αυστριακό το οικονομίας, ο Γερμανός απαξιοί..." πω πω σφάξιμο με το βαμβάκι...!

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 24/01/2010 22:17:30

      Εξαιρετικό αρχαίε, ειδικά για την πολυπολιτισμικότητα. Αν και το Παιδίας με το Εσωτερικών μπορούν να το αναλάβουν οι Πακιστανοί. Μην είσαι ρατσιστής με το να θελεις μόνο ευρωπαίους.
      Το Εξωτερικών σε ποιόν ταιριάζει καλύτερα? "Στον άντρα μου ή στον Γείτονα"?

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 24/01/2010 22:56:01

      Στο εξωτερικών υπάρχει ο αέρινος πρίγκηψ.

  9. katerina avatar
    katerina 24/01/2010 22:15:34

    «Κατόπιν τούτου δεν την βλέπω καθόλου καλά στην θέση της την κ. Μπατζελή» ναι καλά
    γιατί τον χαλάει τον ΓΑΠ μήπως αυτός εκτιμά περισσότερο τους αγρότες από τη Μπατζελή?
    Αγαπημένο του παιδί είναι

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ katerina 24/01/2010 22:16:26

      H κλασική υποτίμηση του ανθρώπου της πόλης στον αγρότη.

    • ROUMANOS avatar
      ROUMANOS @ katerina 24/01/2010 22:46:42

      Απαράδεκτοι και οι δύο, 'επρεπε να τους καλέσουν στο Μαξίμου(όπως έκαναν οι προηγούμενοι και ο μπαμπάς του ΓΑΠ) για να τους δώσουν άλλα 500 μοίρια για να καλλιεργούν βαμβάκι και καπνά λες και είμαστε ακόμα στην εποχή του Παπάγου και του Πλαστήρα, Στις 31/12/2012 που θα τελειώσει το καθεστώς της επιδότησης οι κομματοσκυλοκρατικοδίαιτοι και άκαπνοι αγροτοσυνδικαλιστές θα ξυπνήσουν από τον λήθαργο της αναισθησίας τους και απραξίας τους και θα κατηγορούν την όποια κυβέρνηση γιατί δεν έλαβε έγκαιρα μέτρα για την αναδιάρθρωση των γεωργικών καλλιεργειών... Μέχρι τότε θα αγοράζουμε από τα Supermarket ντοματίνια Πολωνίας, λεμόνια Ιταλίας, καρότα Δανίας, πατάτες Αιγύπτου, μήλα από το Saltzbourg κλπ. Κρίμα γιατί υπάρχουν υγειώς σκεπτόμενοι νέοι αγρότες που έχουν αξιοποιήσει τις επιδοτήσεις για την ανάπτυξη νέων καλλιεργειών και τεχνικών παραγωγής τους οποίους εκμεταλεύονται οι διάφοροι μεσάζοντες.Δυστηχώς αυτοί ούτε ακούγονται ούτε εκπροσωπούνται, κατά τα άλλα φταίει η Μπατζελή που δεν τους υπόσχεται να τους δώσει ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Ντροπή της ...

  10. donaE avatar
    donaE 24/01/2010 22:38:12

    Οταν αναλαμβανε το υπουργειο που νομιζε οτι πηγαινε στις καλογριες;
    Ειναι ασχημο οταν οι γυναικες αποτυγχανουν να αναφερονται στο σεξισμο των ανδρων,ενω οταν τα πανε καλα καμια κουβεντα.Ειναι πολυ ευκολο...
    Υπαρχει η δεν υπαρχει ο σεξισμος.

  11. patavu avatar
    patavu 24/01/2010 23:18:16

    συμφωνω οτι οι αγροτεs ειναι αχρηστοι που εχουν μαθει να ζητουν χωριs να δουλευουν ''Συμφωνω οτι η υπουργοs ειναι αχρηστη και πρεπει να φυγει'' Ο Ελληνικοs λαοs τι φταιει να βλεπει ολουs αυτουs τουs τεμπεληδεs να αλληλοβριζονται΄;

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 24/01/2010 23:53:15

    'Σεξιστές'. Δεν είχα ακούσει αυτή την ταμπέλα εδώ και λίγες μέρες.

  13. Anonimi avatar
    Anonimi 25/01/2010 00:13:45

    Α θα διαπρέψει αυτή με τους αγρότες. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Neeext!

  14. katerina avatar
    katerina 25/01/2010 00:18:18

    Patavu
    Λίγο φρένο παλικάρια!
    το οτι υπάρχουν κάποιοι αγροτοπατέρες που πλούτισαν στην πλάτη των αγροτών δεν σημαίνει ότι όλοι είναι τεμπέληδες
    Μη τρελαθούμε,
    έχεις ιδέα τι σημαίνει γη και αγροτική δουλειά?
    Δε πας μια βδομαδούλα να σε δούμε?

  15. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 25/01/2010 00:25:03

    Δεν μπορεί η γυναίκα αγροτίλα, ύπαιθρο και την πλέμπα της επαρχείας, είναι σαλόνια, φρου φρου και αρώματα.

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 25/01/2010 00:32:17

    E βέβαια σε μιά χώρα πού είναι πλήρως βιομηχανικά αναπτυγμένη(εδω γελανε),σέ μερικούς βρωμάνε οι αγρότες...
    Φαίνεται πώς ολοι κατάγονται εξ΄Αθηνών ,απο ογδοη γενιά ,οπότε πού να θυμούνται την καταγωγή τους............

    Πήξαμε στις Μαρίες Αντουανέτες,με πρώτη την κυρία Υπουργό...
    Αλλά γιά να μήν ξεχνιόμαστε και γιά την ΄προοδευτικότητά΄μας πετάμε και ένα περί ΄σεξισμού΄και επιστρέφουμε στο ανάκτορό μας.

  17. Justin Case avatar
    Justin Case 25/01/2010 02:11:03

    Όπως τα λέει είναι και χειρότερα. Σαν επαγγελματίες είναι απαράδεκτοι. Καμία προσπάθεια βελτίωσης και πρωτοβουλίας απο τους ίδιους. Για όλα φταίει το κράτος που δεν τους κάνει δημοσίους υπαλλήλους. Ουσιαστικά αυτό ζητάνε. Ανταγωνιστικότητα, καινοτομία δεν υπάρχουν. Υποκρισία παντού. Να βάλουν κλωστική κάνναβη που έχει και άλλες απίστευτες εφαρμογές σαν πρώτη ύλη και δεν θέλει νερό και φάρμακα να τελείωνουν. Λίγο φαντασία θέλει. Ξεκολλάτε.

  18. gretel avatar
    gretel 25/01/2010 05:46:05

    Βρε δεν πάει να αρμέξει καμιά αγελάδα η μαρκησία. Όταν ο ολίγιστος υποσχόταν 1 δις ήταν καλοί οι αγρότες για να τους υποκλέψει την ψήφο.
    Το ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ παρά μόνο προς το χειρότερο. Μπράβο στους αγρότες που είναι ενωμένοι, μπλε, πράσινοι, κόκκινοι. ΙΣΩΣ έμαθαν να διεκδικούν!

  19. pampam avatar
    pampam 25/01/2010 06:03:56

    Άκου «τραμπούκοι» η μανταμίτσα…

  20. pampam avatar
    pampam 25/01/2010 07:18:40

    Καθόλου πρωτότυπη η μέθοδος του κ. Αντιπροέδρου που (πάλι!) ανακαλύπτει «κομμουνιστική υποκίνηση». Όποιος ψάξει στο λήμμα “Goebbels” θα τα βρει όλα….

  21. yangoolas avatar
    yangoolas 25/01/2010 08:04:13

    τι? Θέλουν ψωμί? Δώστε τους πανεσπάνι!

  22. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 25/01/2010 08:29:25

    ΣΑΝ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ,ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΕΚΟΜΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ? ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΩΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΤΕΨΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΑΡΟΥΛΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΗΞΕΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ, ΑΣ ΒΑΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΙΑ ΓΡΑΜΜΗ..ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΣ ΕΧΕΙ ΞΑΦΤΙΣΕΙ,ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΑ ΚΑΙΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ,ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΧΛΟΒΟΗ ΤΩΝ ΚΟΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΑΥΓΩΝ,ΣΥΝΘΗΜΑΤΩΝ ΒΛΑΚΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ..

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ ΜΗΤΣΟΣ 25/01/2010 11:00:18

      Συμφωνώ σε όλα και προσθέτω για την ασκούμενη (στην περίπτωση των αγροτών) πολιτική εξουσία, αλλά και γενικότερα: Υπάρχει ένα συμπαθητικό ζωάκι με κοντινό στον άνθρωπο dna για το οποίο λέγεται ότι όσο πιο ψηλά αναίβει τόσο πιο πολύ φαίνεται το πιο άσχημο μέρος του σώματός του.

  23. Τασος Θωίδης avatar
    Τασος Θωίδης 25/01/2010 09:34:41

    Παλαιότερα ενας -τεως πια - βουλρευτής του ΠΑΣΟΚ ειχε πει ''Το καλάμι είναι το πιό ατίθασο άλογο '' κι ενας άλλος μιλούυσε για καλαμοκαβαλάρηδες.Ξέρουν από αυτά οι άνθρωποι και δυστυχώς τα αντικαταστησαν με καλάμια μπαμπου....!!!

  24. pennyton avatar
    pennyton 25/01/2010 10:16:48

    Ψυχραιμία...Το πρωταρχικό πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι η οικονομία της Ελλάδος που βρίσκεται προ χρεωκοπίας που σημαίνει δεν υπάρχουν λεφτά για μισθούς δημοσίου και συντάξεις. Η Υπουργός απλά λέει ότι δεν υπάρχει σάλιο για κανέναν περιλαμβανομένων και των αγροτών. Αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα, για να γίνουν τα πράγματα πιο πιστευτά, άμεση μείωση αποδοχών βουλευτών, υπουργών και κρατικοδίαιτων τουλάχιστον 20-30% και αυστηρά φορολόγηση όλων των προνομιούχων δημοσίων υπαλλήλων. Που ακούστηκε σε μια χώρα να έχουν γίνει οι μισθοί του δημοσίου υψηλότεροι αυτού του ιδιωτικού τομέα? Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον το μισό όπως σε όλες τις χώρες της Δ.Ευρώπης (για να σταματήσουν και οι ουρές στο ΑΣΕΠ). Κάπως έτσι ξεκινάμε και μετά ίσως να υπήρχαν και κάποια λεφτά για αγροτικές επιδοτπήσεις...Επίσης, οι αγρότες θα πρέπει να καταλάβουν ότι τέλος οι τσάμπα επιδοτήσεις όπου απλά αράζανε κάποιοι στα καφενεία στα χωριά (Δεκαετία 80 κλασικό) και περιμένανε την ευρωπαική επιδότηση για να ζήσουν...τους ήταν αρκετό τότε να δηλώνουν απλά αγρότες με τόσες ρίζες ή πρόβατα...Απλά αυτά τέλος, θα πρέπει να σοβαρευτούνε όλοι σε διάστημα 2 μηνών αλλιώς χρεωκοπήσαμε που σημαίνει ότι γυρνάμε 30 χρόνια πίσω...αυτά τα απλά...

    • gretel avatar
      gretel @ pennyton 25/01/2010 10:42:53

      Μακάρι να γυρίζαμε 30 χρόνια πίσω, θα είχαμε διατροφική επάρκεια …..Δυστυχώς τα πράγματα πάνε από το κακό στο χείριστο.
      Για τους μισθούς και τις «αποζημιώσεις» συμφωνώ απόλυτα. Και τι είναι αυτά τα 30, 27, 21.000 μηνιαίως στην ΕΡΤ, π.χ.;

  25. στ. τακης avatar
    στ. τακης 25/01/2010 18:32:13

    ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΟΜΊΣΘΙΟΙ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ στ. τακης 25/01/2010 18:38:28

      μα αυτό θέλουν να τους καταντήσουν. αυτές είναι οι προσλαμβάνουσές τους. αν δουν τριφύλλι θα νομίζουν πως είναι γκαζόν!

  26. niki avatar
    niki 25/01/2010 18:48:35

    Για τον Καλλικράτη θέλουν να διαθέσουν 4,5 δις ,,, για τους αγρότες δεν υπάρχουν χρήματα.
    Να μην δημιουργήσει τους νέους Δήμους και να διαθέσει τα χρήματα στους αγρότες που πραγματικά τα έχουν ανάγκη.
    Οι αγρότες δεν είναι άνθρωποι ενός κατώτερου Θεού ,,,, είναι άνθρωποι και έχουν δικαιώματα σε αυτή τη ζωή.
    Επιτέλους ας γίνει κάτι και όχι άλλη μικροπολιτική εις βάρος τους.

  27. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 25/01/2010 20:42:15

    Φίλε Μήτσο, το να κάνουν αρλούμπες επειδή είναι πολιτικοί και δεν τους επιτρέπει το φιλόχορτο ποιμνίο τους να αρθρώσουν σοβαρό λόγο, δεν σημαίνει ότι, έχουν κάτω του μέσου όρου λογική. Και, με την ατάκα σου για το φύτεμα του μαρουλιού, αν εννοείς ότι, ένας από αυτούς τους αγροτοπατέρες θα μπορούσε να αποδώσει σαν υπουργός, είσαι... Μήτσος.
    Η περιγραφή της Μπατζελή για τους αγρότες, στο ΒΗΜΑ, είναι εξαιρετικά ακριβής. Και το "σεξιστής" το είπε για να απαντήσει στα χοντρά και φωναχτά υπονοούμενα "χοντρών", αυτόκλητων ή μη, συνδικαλιστών. Εγώ απορώ πως της βγήκε, έστω και σαν αυθόρμητη αγανάκτηση, αυτό το καθόλου "politicaly correct" κρεσέντο. Τελικά, μάλλον δεν έγινε ακόμα όσο "πολιτικός" δηλαδή υποκρίτρια, πρέπει να γίνει. Αρα, κάτι αξίζει. Ακόμα. Αν αργότερα πάρει μαθήματα πολιτικής υποκριτικής από τον "πασπαρτού" προκάτοχό της, ας την βρίσουμε ομαδόν.
    'Οσο για την ουσία, αφού αφήσαμε την Ελληνική υποδηματοποιΐα, πχ, και βρίσκουμε σωστό να αγοράζουμε ξένα παπούτσια, δεν βλέπω γιατί να μην αφήσουμε το Ελληνικό σιτάρι για το Ουκρανικό ή άλλο. Ας αλλάξουν οι αγρότες καλλιέργειες, όπως άλλαξαν οι ασχολούμενοι στα υποδήματα, στα ρούχα, στη συναρμολόγηση συσκευών, ή στην καλλιέργεια... μπανάνας στην Ελλάδα (το είχαμε κι'αυτό προστατευόμενο είδος). Ή ας γίνουμε Αλβανία του Χόντζα για να έχουμε "δική μας" τιμή δημητριακών, ξαναγυρνώντας στον προστατευτισμό. Αλλά, τι τρακτέρ είχες τότε, θυμάσαι; Τι αυτοκίνητο; Τι τηλεόραση; Πόσα μηνιάτικα κόστιζε ένα "ΣΤΕΡΕΟ";

  28. trochalos avatar
    trochalos 25/01/2010 22:18:21

    Μην ξεχνάτε ότι η κ.Υπουργός είναι εκτός από πολιτικός και γυναίκα .Αφήστε την ρε παιδιά να κάνει και το κομμάτι της στο υπουργείο,διότι όπως λέει και το άσμα της γυναίκας η καρδιά είναι μιά άβυσσος που ξέρετε τι κρύβει στην ψυχή του ο κάθε ένας μας .Και αυτός ο ΓΑΠ δεν έχει καθόλου μυαλό,έβαλε τους άγριους αγρότες να τους κουμαντάρει η κ.Μπατζελή που είναι πολύ ευγενική σαν χαρακτήρας ενώ οι αγροτοσυνδικαλιστές είναι …«σεξιστές». τραμπούκοι και «τρελαίνονται από τη δημοσιότητα».Παλεύει μόνη της με τα θηρία γιατί ο .Καρχιμάκης δεν μπορεί να κάνει τίποτα ζει στον κόσμο του.Ακόμα περιμένει να του πάνε οι καλοί κανένα φάκελλο με σκάνδαλα του Χατζηγάκη και του Παπαδόπουλου και να βγει στα κανάλια να καταγγείλει την πολιτική της ΝΔ.Πρέπει να του πει κάποιος ότι το ΠΑΣΟΚ είναι κυβέρνηση και ότι κάτι πρέπει να κάνει και αυτός.

  29. katerina avatar
    katerina 25/01/2010 22:37:55

    Αυτό το ύφος και ήθος λόγου έχουν μόνο άνθρωποι χωρίς παιδεία (όχι πτυχία παιδεία) και αρχές αυτές που σε μεγαλώνουν από το σπίτι σου.
    από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις ο τρόπος που εκφράστηκε ήταν το λιγότερο φτηνός

    • smoking area avatar
      smoking area @ katerina 25/01/2010 22:49:12

      Και ...λιγα ειπε.

    • gretel avatar
      gretel @ katerina 26/01/2010 06:27:44

      Έχεις δίκιο Κατερίνα, με ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ αλλά χωρίς ΠΑΙΔΕΙΑ, δηλαδή χωρίς πραγματική συγκρότηση. (Άλλωστε μην ξεχνάς το ΓΑΠειο, «Δεν μας ενδιαφέρουν οι σπουδές, η πιστοποίηση μας ενδιαφέρει».)
      Χωρίς συγκρότηση τα πράγματα οδηγούνται αναπόφευκτα στον κατινισμό. Έπονται και χειρότερα.

    • gretel avatar
      gretel @ katerina 26/01/2010 06:32:03

      Όσο για αρχές, είναι σαν αυτές του ολίγιστου ποδηλάτη.

  30. pampam avatar
    pampam 26/01/2010 06:48:05

    «είναι αχταρμάς που αγγίζει τα όρια του αναρχοσυνδικαλισμού, με τον οποίο συντονίζονται συνδικαλιστές του ΚΚΕ και της Νέας Δημοκρατίας»……

    Αναρχοσυνδικαλίζονται ….οι αγρότες της ΝΔ και του ΚΚΕ.

    Εκπωματίζει πολύ χοντρές κοτσάνες η κυρία.
    Πού ζει;;;;;;;;

  31. smoking area avatar
    smoking area 26/01/2010 14:01:57

    Χθες καποιος συναδελφος κινειτο προς Καβαλα, και οι παραταγμενοι αγροτο-μπλοκερς τραβαγαν ζορι με την αμφιεση του...
    Του στυλ... "Τι εισαι συ ρε και φορας ...γραβατα?"
    Ωραιοι τυποι...
    Και λιγα τους ειπε η Μπατζελη...

    • gretel avatar
      gretel @ smoking area 26/01/2010 16:16:45

      Υπήρξε τέτοιο περιστατικό, ε; Βρε τους ανάγωγους!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ smoking area 27/01/2010 02:26:21

      smoking area, να σου πω ένα μυστικό;
      συνήθως αρχίσω να διαβάζω τους σχολιαστές που δεν παρακολουθώ όταν ανοίγουν συζήτηση με αυτούς που παρακολουθώ και τύχει να γράψουν τίποτα αξιοπρόσεκτο (που βέβαια μπορεί να το είχαν διαβάσει μόλις κάπου αλλού, αλλά εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω, είμαι και λίγο αθώο το έρμο, και θα καταλάβεις γιατί το γράφω αυτό)
      Και άμα τύχει να πέσουν μπροστά μου ως αυτόνομα σχόλια ρίχνω κανένα βλέφαρο για κανένα μήνα δοκιμαστικά αραιά και που και αναλόγως εντάσσονται στο κλαμπ των εκλεκτών ή πάνε στις καλένδες.
      με σένα δεν μου πήρε ούτε μια βδομάδα!
      μετά απ΄ αυτό....;! φοβερό! οποία ευρύτητα πνεύματος!
      (του συρμού δηλαδή, που έφερε ο εσμός των εθελουσίως λοβοτομημένων μετανθρώπων, αλλά δεν παύει να είναι όσο εντυπωσιακή τόσο και απειλητική...)
      νά ΄σαι καλά παιδί μου για την οικονομία του χρόνου που μου εξασφάλισες!

  32. Άγγελος avatar
    Άγγελος 26/01/2010 19:34:50

    Επειδή έχω δίκαι αιτήματα, δικαιούμαι να κάνω κατάληψη στο σπίτι ενός αγρότη, να αφαιρέσω το πορτοφόλι του και να βρίσω τη γυναίκα του; Είναι φασίστας, μικροαστός και κολωνακιώτης όποιος μου αρνηθεί αυτό το δικαίωμα;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άγγελος 27/01/2010 02:28:09

      το σπίτι είναι ιδιωτικός χώρος, είναι Εστία, ανέστιε. έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις κατάληψη της αγοράς, της πλατείας, του δρόμου, όπου τέλος πάντων μπορείς να ψυχανεμισθείς πως συναπαντάται η κοινωνική μας φύση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.